Pagina 4 van 15 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 362
  1. #76
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Blagodaria, Eddy...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  2. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 5 februari 2015)

  3. #77
    Geregistreerd
    7 maart 2014
    Last Online
    3 november 2023 @ 12:43
    Berichten
    402
    Discussies
    4
    Thanks
    860
    Thanked
    574 in 206 posts

    Standaard

    Ik reserveer haar voor zondag.

  4. #78
    Geregistreerd
    7 maart 2014
    Last Online
    3 november 2023 @ 12:43
    Berichten
    402
    Discussies
    4
    Thanks
    860
    Thanked
    574 in 206 posts

    Standaard

    He Eddy, gisteren probeerde Layla me te veroveren in Van Goch. Ze gooide zelfs haar schuddende billetjes in de strijd. Heb haar met rust gelaten, omdat ik niet in een goed huwelijk wil stoken. Ik hoop dat je ook niet gaat rommelen in mijn huwelijk met Nikita...

  5. Onderstaande leden hebben Cat bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 5 februari 2015)

  6. #79
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 08:06
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.687
    Discussies
    127
    Thanks
    12.022
    Thanked
    18.427 in 6.038 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cat Bekijk bericht
    He Eddy, gisteren probeerde Layla me te veroveren in Van Goch. Ze gooide zelfs haar schuddende billetjes in de strijd. Heb haar met rust gelaten, omdat ik niet in een goed huwelijk wil stoken. Ik hoop dat je ook niet gaat rommelen in mijn huwelijk met Nikita...
    Gisteren...ik was van 1 tot 5 bij Layla en heb toen smartelijk afscheid genomen zodat ze 's avonds nog wat kon verdienen..
    En dan laat jij haar met rust?? Dan had ik net zo goed kunnen blijven bij mijn iubita.

    No problem met Nikita, ik zal er zondag niet zijn.
    Voor de vrijdag hebben vrouwenzot en ik al een prima deal voor onze ménage à trois en gunnen zelfs de jarige een innige kennismaking met deze lieftallige schone..
    En Garde

  7. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Cat ( 5 februari 2015),vrouwenzot ( 5 februari 2015)

  8. #80
    Geregistreerd
    7 maart 2014
    Last Online
    3 november 2023 @ 12:43
    Berichten
    402
    Discussies
    4
    Thanks
    860
    Thanked
    574 in 206 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Gisteren...ik was van 1 tot 5 bij Layla en heb toen smartelijk afscheid genomen zodat ze 's avonds nog wat kon verdienen..
    Ik was er vanaf 3 uur, dus dan moeten onze ijsberenpaden elkaar gekruist hebben (of je lag tot 5 uur bij Layla op de kamer...).

    Veel plezier jullie a.s. vrijdag met o.a. Nikita, maar laat nog wat energie over bij die kleine schat voor de rest van het weekend...

  9. Onderstaande 2 leden hebben Cat bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 5 februari 2015),Sjeufke ( 5 februari 2015)

  10. #81
    Geregistreerd
    19 augustus 2008
    Last Online
    7 juni 2022 @ 14:29
    Berichten
    52
    Discussies
    3
    Thanks
    1
    Thanked
    221 in 34 posts

    Standaard

    Vrijdag 18:00u, dus tijd om naar mijn favoriete club te vertrekken. Op automatische piloot leg ik de 55km af. Daar aangekomen bleek de volledig parking bezet, wtf? Voor het eerst moet ik parkeren aan de rechter kant. De vaste taferelen spelen zich af, inchecken, omkleden, douchen en wat eten. De eetzaal, als ik het zo mag noemen, zit afgelaten vol. Wat is hier loos? Met een volle maag, een kippenbil met frietjes en rauwkost, begeef ik mij naar de bar. Bleek iemands verjaardag te zijn namelijk die van Licky Luke als ik mij niet vergis, waardoor er zeker 20 beren extra aanwezig waren. Meer beren dan berinnen gespot. Maar goed, heb weer leuke mensen ontmoet waardoor het aan de toog fijn vertoeven is. Natuurlijk kom ik niet enkel voor de babbels. Ik had al half afgesproken met Christina. Zij heeft eerst jaren gewerkt in een massagesalon en wil het nu hier eens proberen. Groot voordeel van haar, niet enkel dat ze er prachtig uitziet, is dat ze Nederlands spreekt. De kamergang met haar en met haar vriendin zal ik apart bespreken. Volledig leeg en voldaan vertrok ik terug naar huis. Deze twee meisjes zijn nieuw en absoluut top. Hopelijk blijven ze nog een tijdje.

    Het is mij de laatste tijd opgevallen dat bij het kameren altijd alle kamers bezet zijn en dit al voor enkele weken. Sixsens doet het dus goed en dat spreekt alleen maar in ons voordeel.

  11. Onderstaande 10 leden hebben bartdepauw bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 7 februari 2015),cavediver ( 7 februari 2015),Eddy_V ( 7 februari 2015),Flyerke ( 7 februari 2015),Kwakje ( 7 februari 2015),licky luke ( 7 februari 2015),rob45 ( 7 februari 2015),satanic surfer ( 7 februari 2015),Sjeufke ( 7 februari 2015),Tjeppah (10 februari 2015)

  12. #82
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 10:41
    Berichten
    466
    Discussies
    1
    Thanks
    1.191
    Thanked
    319 in 105 posts

    Standaard

    Bij deze wil ik iedereen dank zeggen voor de onvergetelijke dag in Sixens te weten Ijsberenforum dat het weer mogelijk maakt gelijkgezinde beren over de streep te trekken om collectief communicatie te verrichten naar feestelijke activiteiten waarop wij als Ijsbeer de mogelijkheid hebben om in te schrijven. Natuurlijk ook het management van Sixens die ons in staat stelden om een collectieve korting te bedingen op het entreebewijs. Natuurlijk ook het feestvarken zelf die rijkelijk in het zonnetje werd gesteld al bij aankomst op de parkeerplaats van parking 1. De vele lieftallige ijsberen die het met elkaar mogelijk maakten voor een wederzijdse ontmoeting elkaars gelijken te zijn op een grandioze toplocatie in het zuiden des land.
    Misschien waar we niet altijd aan denken zijn het de mensen op de achtergrond die het mogelijk maken om ons die dag zo goed mogelijk in de watten te leggen.

    Ik denk met name aan het personeel van sixens waar het begint met een vriendelijke ontvangst, dan de dames die de bardiensten verrichten die ons altijd met een glimlach en snel van een drankje konden voorzien. Ik denk ook aan de keukenbrigade, er stond een enthousiaste crew die er alles aan deed om ons telkens van fris en vers voedsel te voorzien. Ik heb gezien en geconstateerd bij mijn eerste bezoek gisteren aan Sixens dat de keuken hygiëne hoog in het vaandel staat. Alle lof als voorbeeld een heuse keukenbrigade in nette Horeca kledij voorzien van een hoofdmutsje en een bij behorende theedoek. (Punt van opmerking de theedoek niet over de schouder dragen maar beter naast je dragen)
    Niet te vergeten de mensen van de huishoudelijke dienst die het ons mogelijk maken elke keer te voorzien van een schone handdoek ,slippers en badjas. Echt deze mensen sjouwen heel wat af op een dag trap op trap af met onze vuile was. Ook het schoonmaakpersoneel wat zorg draagt voor een schone wellness gedeelte en toiletvoorzieningen. Dit in tegenstelling tot Yin Yang met een gevaarlijke vloer in het wellness gedeelte.

    Misschien vergeet ik nog wat mensen denkend aan de veiligheidsvoorzieningen de Securitee, de Deejee, en de masseur die onze pijnlijke spieren weloverwogen in behandeling nemen. En dan alle gastdames die het mogelijk maken ons een ongelooflijke dag te bezorgen. Maar niet alleen dat het is ook de inrichting en het meubilair die een prettige sfeer uitademt op het totale geheel. Neem nu de kino of de oriëntale room of het wellness gedeelte een en al top.

    Beste iedereen het was mijn eerste bezoek aan Sixens en zeker niet het laatste bedankt voor jullie ambiance en tot de volgende keer

    Cavediver "Antonio Bandito"
    Laatst gewijzigd door cavediver; 7 februari 2015 om 12:55 Reden: taalcorrectie

  13. Onderstaande 20 leden hebben cavediver bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 8 februari 2015),Big30 ( 7 februari 2015),biged ( 7 februari 2015),Bluebear ( 7 februari 2015),bob0808 ( 7 februari 2015),Eddy_V ( 7 februari 2015),hasta la pasta ( 7 februari 2015),KanariePiet ( 7 februari 2015),Kwakje ( 7 februari 2015),Laatbloeier ( 9 februari 2015),licky luke ( 7 februari 2015),Mistralwind ( 7 februari 2015),Mr Pussy ( 8 februari 2015),Ohhlord ( 7 februari 2015),Oudebelg ( 7 februari 2015),Piet Plezier ( 7 februari 2015),rob45 ( 7 februari 2015),satanic surfer ( 8 februari 2015),seksenfun ( 9 februari 2015),Sjeng1960 ( 8 februari 2015)

  14. #83
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cavediver Bekijk bericht
    Bij deze wil ik iedereen dank zeggen voor de onvergetelijke dag in Sixens te weten Ijsberenforum dat het weer mogelijk maakt gelijkgezinde beren over de streep te trekken om collectief communicatie te verrichten naar feestelijke activiteiten waarop wij als Ijsbeer de mogelijkheid hebben om in te schrijven. Natuurlijk ook het management van Sixens die ons in staat stelden om een collectieve korting te bedingen op het entreebewijs. Natuurlijk ook het feestvarken zelf die rijkelijk in het zonnetje werd gesteld al bij aankomst op de parkeerplaats van parking 1. De vele lieftallige ijsberen die het met elkaar mogelijk maakten voor een wederzijdse ontmoeting elkaars gelijken te zijn op een grandioze toplocatie in het zuiden des land.
    Misschien waar we niet altijd aan denken zijn het de mensen op de achtergrond die het mogelijk maken om ons die dag zo goed mogelijk in de watten te leggen.

    Ik denk met name aan het personeel van sixens waar het begint met een vriendelijke ontvangst, dan de dames die de bardiensten verrichten die ons altijd met een glimlach en snel van een drankje konden voorzien. Ik denk ook aan de keukenbrigade, er stond een enthousiaste crew die er alles aan deed om ons telkens van fris en vers voedsel te voorzien. Ik heb gezien en geconstateerd bij mijn eerste bezoek gisteren aan Sixens dat de keuken hygiëne hoog in het vaandel staat. Alle lof als voorbeeld een heuse keukenbrigade in nette Horeca kledij voorzien van een hoofdmutsje en een bij behorende theedoek. (Punt van opmerking de theedoek niet over de schouder dragen maar beter naast je dragen)
    Niet te vergeten de mensen van de huishoudelijke dienst die het ons mogelijk maken elke keer te voorzien van een schone handdoek ,slippers en badjas. Echt deze mensen sjouwen heel wat af op een dag trap op trap af met onze vuile was. Ook het schoonmaakpersoneel wat zorg draagt voor een schone wellness gedeelte en toiletvoorzieningen. Dit in tegenstelling tot Yin Yang met een gevaarlijke vloer in het wellness gedeelte.

    Misschien vergeet ik nog wat mensen denkend aan de veiligheidsvoorzieningen de Securitee, de Deejee, en de masseur die onze pijnlijke spieren weloverwogen in behandeling nemen. En dan alle gastdames die het mogelijk maken ons een ongelooflijke dag te bezorgen. Maar niet alleen dat het is ook de inrichting en het meubilair die een prettige sfeer uitademt op het totale geheel. Neem nu de kino of de oriëntale room of het wellness gedeelte een en al top.

    Beste iedereen het was mijn eerste bezoek aan Sixens en zeker niet het laatste bedankt voor jullie ambiance en tot de volgende keer

    Cavediver "Antonio Bandito"
    Damn ... dat was mijn tekst ...

    Maar je kon geen groter gelijk hebben...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  15. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 8 februari 2015),Eddy_V ( 7 februari 2015)

  16. #84
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.079
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Ik heb er lang naar uit gezien, de verjaardag van Licky Luke in een cluppie 'om de hoek'.
    Het aftellen was al begin van de week begonnen en naar mate de week vorderde werden de hormonen onrustiger.
    Ik wilde er vroeg zijn om lang te kunnen genieten van deze dag. En zo stond ik klokslag 12 uur recht voor de ingang geparkeerd. Dat hebben er meer gedacht....! Want ik trof een zevental feestgangers aan op de parkeerplaats. Ondanks de kou nog ff wachten op de jarige, die al vrij snel arriveerde.

    Prima ontvangst en al snel daalde ik met de gangbare hulpstukken af naar de kleedruimte. Voor het vroege tijdstip waren er al zeker zo'n 20 dames aanwezig dat later uitgroeide tot zeker 40, misschien wel 50 (is mijn inschatting). Het aantal feestgangers groeide ook snel. Het was de hele dag door tot het eind (vertrek om 1 uur) gezellig druk. De bar was goed gevuld. Na 20 uur werd er door de dames uitbundig gedanst. Sommige ijsberen probeerden op hun slippers in het kielzog van de hoge hakjes eveneens hun danskunstjes te vertonen
    Uiteraard weer een paar nieuwe gezichten leren kennen. Ik ga ze niet noemen, want ik ga er ongetwijfeld vergeten.
    Het ontbijt en het diner waren weer Sixsens-waardig. Het restaurant en de keuken, het ziet fris en verzorgd uit en je wordt er op je wenken bediend.
    Helaas geen terrasweer, maar binnen in de tent was het goed uit te houden. Ruim voldoende professionele gaskachels die de temperatuur aangenaam maakte! Het terras is in deze tijd van jaar een plek om je even terug te kunnen trekken van het feestgedruis.

    Tja en dan de meisjes, daar komen we uiteindelijk voor.
    Na het ontbijt en de eerste koffie aan de bar tijd voor een opfrisbeurt om vervolgens de jacht te openen. De jacht openen? Sommige dames openen de jacht zelf wel. Los van een paar jagertjes die meteen om een sleutel vragen, gaat dit door de bank genomen op een prettige manier. Ik zat wat te kletsen met Laurent 74 toen we bezoek kregen van 2 Roemse dames met de namen Carmen en Nicole. Beiden zagen er niet verkeerd uit. Ik vond Carmen wel iets erotisch hebben. Ik was best toe aan een eerste oerknal, maar ik twijfelde. Carmen vertelde te veel waar ze erg goed in is. Ich bin klein, meine Muschi ist klein, mein Mund ist klein. Gut Blasen und Ficken. Ze kwam overigens niet met een sleutelvraag. Nadat ik haar expliciet had gevraagd of ze tongzoende en die vraag met 'ja' beantwoorde, was ik over de streep en vroeg haar om een kamer te regelen. En daar heb ik geen spijt van gehad. Ze werkt pas een paar weekjes in Sixsens. Haar service mag uitstekend worden genoemd. Bij onbekende dames houd ik het op een half uur, maar een uur is zeker geen weggegooid geld!

    Carmen: halflang zwart haar, 75B, lengte 1,55m, maat 34, 21 jaar, Roemeense
    PZC: 69, uitstekend (GOSP = 0,9M)
    EL: Ja
    TZ: Diep en gevarieerd
    Vingeren: Ja
    Beffen: ja, doet goed mee
    NMC: Cowgirl, doggy: uitstekend
    GFE: 70%
    PSE: 90%
    Optiek: Beauty, mooi gezicht, klein maar fijn.
    Extra's: Geen
    Herhalingsgevaar 100%
    Aftersales: yep, de hele dag en avond.

    De Werbung voor deze dame werpte haar vruchten af, want zeker 5 feestgangers fêteerden Carmen na mij met een kamertje! Kortom, een toppertje er bij!

    Na dit uitputtend half uurtje een saunaatje genomen. De 90 graden sauna was wel erg heet deze keer. Het was er geen 5 minuten vol te houden. Het hout was zo heet dat het vel van je lijf brandde door de handdoek heen. Op blote voeten was het niet te doen. Verplaatst naar de stoomsauna die een stuk beter aanvoelde. Aansluitend een koude douche en nog een kwartiertje in de whirlpool zitten ouwenelen met Cavediver en Tjeppah.

    Terug in de bar werd ik belaagd door een blonde dame. Haar naam ben ik vergeten. Ik noem haar even Truus! Ik gaf aan dat ik geen interesse had en ook nog in de recuperatietijd zat. Wellicht zat er een kans in later op de avond. Later meer over deze dame.
    In de kleedkamer trof ik wel een heeeele mooi dame aan toen ik even mijn mailtjes en appjes wilde checken. Ik vroeg haar naam en ze stelde zich voor met Kinga. Kinga spreekt best aardig Nederlands, maar is Poolse!
    Later zag ik haar in de bar zitten. Enkele ijsberen wisten mij te vertellen dat Kinga minimaal uursessies doet en een ontzettende goede service geeft. Daarbij is ze ook nog eens bloedmooi. Een kamertje zou zo maar kunnen.

    Echter voor het avondeten zou het zover niet komen. Carmen en Nicole kwamen weer eens shoppen. Ik dacht 2 vriendinnen, Carmen is uitstekend, dan moet Nicole wel dicht in de buurt komen. Tijdens het presalen wat 'dieper' in gegaan op de mogelijkheden. En die waren voor mij oke! Van FMB al vernomen dat hij met Nicole een prima sessie had gehad. De service van Nicole is als goed te kwalificeren, echter het tongzoenen is zeer oppervlakkig. Het is duidelijk dat Nicole hier geen fan van is. Dat maakt het geheel voor mij dan weer wat minder.

    Nicole: halflang bruin haar, 75B, lengte 1,65m, maat 34, 22 jaar, Roemeense
    PZC: 69, uitstekend (GOSP = 0,7M)
    EL: Nee
    TZ: zeer oppervlakkig
    Vingeren: Ja
    Beffen: ja
    NMC: Cowgirl: goed
    GFE: 50%
    PSE: 90%
    Optiek: Zie goed uit; als haar bh uitgaat vallen haar borstjes wel naar beneden.
    Extra's: Geen
    Herhalingsgevaar 30%
    Aftersales: yep, de hele dag en avond.

    Na het eten even uitbuiken in de biosauna om later weer fris in de bar te verschijnen. Ik zat met mijn belleke wijn aan de bar en werd daar ineens boos aangesproken door Truus! Hoe ik het in mijn hoofd haal om met Nicole op kamer te gaan, terwijl ik had beloofd dat ik met haar zou gaan.......uhhhhhhh wat zegt u? Ik heb er niet veel woorden aan besteed. Truus ben ik nog vaak tegengekomen, maar ze gaf me geen blik waardig. Geeft wel rust

    Ik was wel toe aan een wat langere kamer, aan een knuffeldate. De goede reclame over Kinga maakte mij wel nieuwsgierig. Maar ook Crystal, waar ik lang geleden mee op kamer was, was een kandidate. En zo besloot ik te wachten op beide dames. Degene van die twee, die zich het eerst liet zien in de bar werd veroordeeld tot een lange kamer. Crystal presenteerde zich als eerste. Van Crystal is bekend dat je haar geen 5 minuten uit het oog moet verliezen, want dan is ze weer bezet. Dus meteen er op af en een gesprekje aangeknoopt. Dat gesprekje werd voortgezet in een van de sofa's. Wat een heerlijke dame is Crystal toch! Een echte knuffel! Al bij al ongeveer 30 minuten bijgekletst en zo, om aansluitend een kamertje op te zoeken. Tja, Crystal werd de topper van deze (verjaar)dag! Ik was zelfs vergeten dat Crystal ook een zuigkanon is. Meer dan uitstekende service en pure gfe. Het werd een sessie van anderhalf uur en eigenlijk nog te kort!

    Crystal: halflang donkerblond haar, 75B, lengte 1,60m, maat 32, 22 jaar, Bulgaarse
    PZC: 69, uitstekend (GOSP = 1,1M) Deepthroat
    EL: Ja
    TZ: diep en gevarieerd
    Vingeren: Ja
    Beffen: ja
    NMC: Cowgirl: uitstekend
    GFE: 100%
    PSE: 30%
    Optiek: Een mooie dame, er zijn optisch mooiere dames in SS, maar alleen al van dat erotisch brilletje krijg je een erectie
    Extra's: Geen
    Herhalingsgevaar 100%
    Aftersales: Hele dag en avond.

    Evenals Carmen, verdiende ook Crystal een extraatje bij het afrekenen!
    Gezien de tijd, ik moest alibitechnisch gezien om 1 uur vertrekken, zat een 4e kamer er niet meer in. Gezelligheid ten top aan de bar. Rond middernacht werd voor de jarige een toast uitgebracht gewapend met een glaasje rose! Larissa (ex HP) vond haar weg wel tussen de frequente bezoekers van Panthera. Ik heb het gevoel dat Larissa zich wel thuis voelt in Sixsens.

    Om 01:00 vertrokken naar SjengenCity.
    Samengevat: 'Alles' klopte op het feestje van Licky Luke.
    Een uitstekende line-up, ruim 20 bekende gezellige ijsberen. Gezichten leren kennen achter de nog onbekende aliassen. Uitstekende sfeer en muziek, goed eten en drinken.......wat wil een man nog meer......
    ......ja natuurlijk lekkere dames . Niets te kort gekomen. 3 kamers: Carmen (uitstekend), Nicole (goed) en Crystal (meer dan uitstekend).....!

    Dank aan IJsberenforum en Willem2 voor de leuke attentie die ik voor mijn verjaardag heb mogen ontvangen!

    Illusion Plopp

  17. Onderstaande 24 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 8 februari 2015),Again and Again ( 8 februari 2015),biged ( 9 februari 2015),cavediver (10 februari 2015),Eddy_V ( 8 februari 2015),Flyerke ( 8 februari 2015),ftchietgraag ( 9 februari 2015),hansdordt ( 8 februari 2015),hasta la pasta ( 8 februari 2015),KanariePiet ( 8 februari 2015),Laatbloeier ( 8 februari 2015),licky luke ( 8 februari 2015),Megaboob ( 8 februari 2015),Mr Pussy ( 8 februari 2015),noglangnietuitgewandeld ( 9 februari 2015),Oudebelg ( 8 februari 2015),rob45 ( 8 februari 2015),satanic surfer ( 8 februari 2015),Sjeng1960 ( 8 februari 2015),sofaking ( 8 februari 2015),Teiresas (10 februari 2015),Tjeppah (10 februari 2015),verch ( 8 februari 2015),Wijze grijze ( 8 februari 2015)

  18. #85
    Geregistreerd
    22 april 2014
    Last Online
    4 mei 2024 @ 18:04
    Locatie
    west-vlaanderen
    Berichten
    236
    Discussies
    10
    Thanks
    1.387
    Thanked
    393 in 140 posts

    Standaard

    Hey knaktuut,schol dan maar,sorry,interne joke.:wink:

  19. Onderstaande leden hebben Oudebelg bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (10 februari 2015)

  20. #86
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 17:51
    Berichten
    145
    Discussies
    4
    Thanks
    2.157
    Thanked
    562 in 102 posts

    Standaard Sixsens 6 februari

    Rond 1245 u de parking opgereden en er stonden al flink wat karren op de parking.
    Weer een hartelijk welkom door Beate,mij omgekleed en zo als altijd naar de bar om een biertje of
    2 te drinken na de rit van bijna 2 uur,daarna rustig ontbeten,bubbelbad in met lekker warm water
    (zo heb ik het graag) een douchke en dan op zoek naar mijn eerste hertje van de dag.
    Ik had meggy al gespot en ik wou zeker met haar kameren, maar was op dat moment nergens te bespeuren
    Aan de bar kwam Catalina even polsen voor een kamergang maar ik had deze keer andere plannen.
    Wat later kwam een onbekend maar toch mooi blondje rond mij hangen Larissa was de naam
    ontsnapt uit H7 Ik vroeg wat ik zoal mocht verwachten op de kamer,ze zij met een veelbelovende
    blik everything dus maar de sleutel gaan halen en ik heb het mij niet beklaagd, mijn eerste
    kamergang was een voltreffer met alles op en aan
    Daarna efkes in de sauna vertoefd, zalig als het buiten zo koud is en vervolgens naar de bar
    afgezakt waar ik voor het eerst kon kennis maken met enkele medeschrijvende ijsberen o.a
    Knaktuut licky luke Oude belg Eddy V , er waren nog andere forum schrijvers waar ik niet mee aan de praat ben geraakt zoals Kanariepiet en enkele andere beren(spijtig), maar als je je vemaakt gaat de tijd snel het was reeds 1730 u en zag Christal op haar bankje zitten die al de hele namiddag afwezig bleek dus als een bliksem
    naar haar gevlogen met weeral alle leuke gevolgen vandien
    Daarna avondmaal en wie kwam ook ook haar avondmaal nuttigen Meggy
    Als een hongerige leeuw zou ik mijn prooi niet laten afnemen,,,en zo geschiede het.
    Na het eten vroeg ik of ze mee naar de bar kwam ,samen iets gedronken wat gepraat,dan naar de
    orientaalse ruimte waar we een tijdje lekker bij elkaar hebben gelegen, en dan roooom!!
    Leuke kamergang gehad maar niet top ze was een beetje moe en had wat last van haar bovenrug,
    Toch een zalige pijpbeurt gehad en 2 standjes gesekst ,haar daarna nog gemasseerd met zicht op haar prachtig lichaam samen de douche in en het zat er weer op .
    Het was ondertussen bijna 1930u in de bar nog een cola gedronken waar de muziek al goed luid stond,
    en het feestje van de jarige nog niet ten einde was. Knaktuut wenste mij nog een veilige terugreis
    En van Catalina nog een boze blik omdat ik met haar niet had,,,,,,,,
    Grtss Flyerke

  21. Onderstaande 8 leden hebben Flyerke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 8 februari 2015),ftchietgraag ( 9 februari 2015),hansdordt ( 9 februari 2015),KanariePiet ( 8 februari 2015),licky luke ( 8 februari 2015),Oudebelg ( 8 februari 2015),satanic surfer ( 8 februari 2015),Sjeufke ( 8 februari 2015)

  22. #87
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 08:06
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.687
    Discussies
    127
    Thanks
    12.022
    Thanked
    18.427 in 6.038 posts

    Standaard licky luke Feest (der herkenning) op 6 februari !

    Even na twaalf reed ik de parkeerplaats op na een snelle en voorspoedige rit naar het zuiden.
    Kennelijk was de jarige licky luke ook net gearriveerd want ik zag hem met volle tassen, rugzak en hutkoffer bij de auto staan. Het grind spatte onder mijn wielen alle kanten op, om snel te parkeren en nog even te helpen, maar hij was al naar binnen aan het strompelen met alle voorraden pralines, drank, chips en weet ik veel wat voor een stimulerende middelen om de dag op gepaste wijze door te gaan brengen.

    Ontvangst door Beate weer vriendelijk als altijd en mijn vrijkaartje werd onmiddellijk geaccepteerd. Dank aan het forum, ijsbeer Laatbloeier en degenen die mij genomineerd hadden!
    Toen ik haar vertelde dat ik deze vrijkaart gewonnen had ivm een nominatie voor de beste recensie n.a.v. mijn bezoek in januari, reageerde zij enthousiast.
    Ik ken sowieso geen betere gastvrouw in een club als Beate. Ook grappig hoe zij later in de middag een relatief nieuw meisje toevertrouwd "loop maar achter Eddy aan, hij zal je de kamer wijzen"!

    Beneden stond de kleedkamer al vol met zojuist gearriveerde beren, die bleken dus net wat eerder binnen te zijn gekomen om een erehaag te vormen voor het feestvarken.

    Oa Tjeppah, cavediver en ook knaktuut voor het eerst sinds maanden weer eens de handen geschud.
    Omkleden en eerst even een rondje om te kijken of....ja...of ik Nikita ergens zag..
    Zij had mij daags ervoor laten weten voor enkele dagen in Sixsens te zijn, dus dit was dubbel feest voor mij en voor vrouwenzot en voor alle andere Nikita fans zoals later bleek!
    Geen Nikita in het restaurant, niet in de buitenserre, niet in de Arabische ruimte (waar ik wel heerlijk aangerand werd door Portugees/Braziliaanse Paloma), niet in de kino en niet in de bar...okay, geduld is een schone zaak, dan eerst maar eens fatsoenlijk de andere feestgangers gedag zeggen

    Beneden zat al een hele delegatie van de ijsberen populatie aan de bar en in de loop van de dag zal ik de meeste mij bekende beren even spreken en kennis maken met enkele beren met bekende forum nicknames, die ik nog niet eerder ontmoet had. Telkens weer een aangename verrassing om de gezichten te zien en vooral de instelling/houding van mede forumleden te ontwaren. Ik lees en interpreteer de berichten daarna toch vaak net even iets anders als je merkt hoe de schrijver aankijkt tegen het saunaclub wereldje in het algemeen en tegen de dames in het bijzonder.
    De cynische schrijvers, de azijnpissers, de overdrijvers, de objectieve waarnemers en de feelgood schrijvers.. in de praktijk toch bijna altijd aardige kerels, doorsnee uit de "normale" maatschappij en oprecht met hun kritiek, tips en kwinkslagen, hoe zij die dan ook beschrijven in hun eigen bewoordingen.
    Zo liep ik letterlijk al vroeg op de dag tegen biged aan, die evenzogoed als nickname "Vriendelijke Vlaamse Reus" had kunnen gebruiken. Wij spraken over de ervaringen en recentelijke reacties op zijn bericht op het forum, waarbij mij het opviel dat Vlamingen veel zorgvuldiger met taal omgaan. Zo vertelde biged mij dat hij na zijn meest recente bericht het gebruik van "adjectieven" ging vermijden... Toch prachtig verwoord om aan te geven in de toekomst nog zorgvuldiger en minder subjectieve waarde oordelen te schrijven omdat iedereen zijn eigen smaak heeft, bijvoorbeeld over de Line up.

    En ineens zag ik Nikita in een donker hoekje zitten en zij zag mij aan de bar plaatsnemen: Nog voor ik van de barkruk was gestapt kwam zij al naar mij toe gerend...hartverwarmend zo'n omhelzing na lange tijd
    Beetje bijpraten aan de bar en toen eerst gezamenlijk geluncht, de boterhammen met bekende spiegeleitjes, die altijd door de vriendelijke dame en heren van de catering gebracht worden.
    Wat zag Nikita er goed uit! Slanker dan voorheen, in prachtige lingerie en GoogleTranslate was niet meer nodig, want haar Engels was behoorlijk goed geworden.
    Genoten van haar vrolijke uitstraling en van mijn gebakken eitjes...wat wil een mens nog meer?!

    Vervolgens terug naar de bar voor haar sigaretje en daar zagen wij vrouwenzot ook aan de bar zitten. Ook hem viel zij hartstochtelijk om de hals.
    In goed overleg besloten om toch maar om de beurt met Nikita op kamer te gaan ipv een trio. Daar konden wij ons alledrie geloof ik wel in vinden
    Als vanouds gezellig, lieftallig, hard werken, genieten, lachen en zweten op de kamer...
    Wie haar kent wil nooit meer anders...
    Als je je beste GFE en je beste PSE sessies ooit, bij elkaar optelt en... Ach nee laat ook maar... reclame maken is volstrekt overbodig. Deze schat is uniek en mijn dag kon niet meer stuk!

    Na de kamergang met Nikita kwam ik hasta la pasta in de kleedkamer tegen die mij hartelijk de handen wilde schudden. Ik raadde dat uit hygiënisch oogpunt maar af...als hij had geweten waar die vingertjes kort daarvoor nog allemaal ingezeten hadden...!
    Naderhand nog wel gezellig met hasta la pasta en Oudebelg bijgekletst in de buiten serre die ondanks de verwarring nogal koud en tochtig was. Naast de dames bleken wij ook nog een gezamenlijke interesse te hebben in muziek, n.a.v. sofaking zijn bericht over Edgar Froese van Tangerine Dream. Heb trouwens nog een tip: Tomita, een Japanner die klassieke muziek zoals Firebird van Stravinsky op de Moogs en andere synthesizers speelde (maar dit terzijde).
    Die Oudebelg rijdt op zijn oude dag overigens ook nog heel wat kilometers om van de jonge groene blaadjes te genieten!

    Na dit intermezzo weer beneden in de bar aangeland, nadat ik hitsige Paloma voor de derde keer moest teleurstellen ondanks haar geile woordjes en passionele tongzoenen midden in de gang (maar zij weet dat ik haar daar binnenkort voor kom belonen..).
    Rob45 was inmiddels ook levend van een kamer af gekomen. In de drukte die er toen aan de bar heerste heb ik niet eens gehoord met welk meisje hij zich vermaakt had, maar ik sluit één van de mokka kleurige latina's niet uit.

    Hunter, Tjeppah en enkele anderen nummertjes laten trekken om met Nikita te kunnen gaan...zij was zoo druk tijdens haar come-back op het oude nest.
    Ik werd door haar nog even als persoonlijke beschermer ingezet om de fans in toom te houden hahaha!
    En vervolgens vertrokken vrouwenzot en Nikita om zich pas na enkele uren weer te laten zien... Wat is het toch prettig dat ik niet jaloers ben (nou ja..een beetje dan!).

    Flyerke voor het eerst in levende lijve ontmoet en gesproken, die zichtbaar aan het genieten was van zijn pintje en van al het vrouwelijk schoon.
    En niet te vergeten ook nog enkele lekkere pralines van Licky Luke gegeten. Op deze dag eigenlijk verrassend weinig met de jarige gesproken, wat we dan naderhand in de mail maar gecompenseerd hebben mbt alle recente ervaringen en levens omstandigheden.

    De smeuïge verhalen van hansdordt en cavediver met hun smerige gangbang bezoeken eens aangehoord, maar niet voor lang want ik werd afgeleid door een klein blondje met verleidelijke glimlach. Als zij na een aantal minuten presalen met een mij onbekende beer, tevergeefs alleen richting bovenverdieping lijkt te gaan, zet ik de achtervolging in. Haar glimmende rood/blauwe pakje werkt als een magneet, iets wat ik haar later nog even duidelijk heb gemaakt.
    Als ik haar met handdoek om haar middel richting restaurant zie lopen, staak ik mijn poging want eten moeten we tenslotte allemaal op z'n tijd.
    Terug in de bar in gesprek met de vogelaars Eagelke en KanariePiet, de laatste nog steeds heftig natrillend door wat zijn Bulgaarse furie allemaal met hem heeft uitgehaald. Ik dacht eerst dat het een grap was, maar zijn Bulgaarse furie had hem in Samya werkelijk al 4 uur afgepeigerd.

    Een ordinaire Roemeense (ik noem haar maar even "del" ipv Truus om misverstanden te voorkomen) in gerafeld kort spijkerbroekje en losjes geknoopt wit shirtje, ging achter ons op een bankje zitten en KanariePiet zag haar overduidelijk wel zitten. En dan laat de Banaan deze plannen weer in het water vallen (zonder ijs deze keer!) door naast de del te gaan zitten...zou een presales van een half uur worden, waarna zij wanhopig op zoek ging naar betalende klandizie . Of zou de Banaan toch nader kennis gemaakt hebben met deze sloerie die absoluut tot de "lekkere kontjes club" behoorde?
    Ricardo Banana wist overigens nog even treffend mijn komen en gaan in clubs samen te vatten. Enkelen kennen mijn achtergrond en zo kan het inderdaad voorkomen dat ik plotseling verdwenen ben en het 's avonds ook meestal niet zo laat maak.

    Of KanariePiet later nog met de del aan de rol is gegaan, is mij onbekend want we hebben elkaar daarna niet meer gesproken. Want wat schetst plotseling mijn verbazing..de kleine met het lange blonde haar komt vanaf de trap de bar alweer ingelopen.
    Ik excuseer mij bij de vogelliefhebbers, want ik laat mij het kaas niet twee maal van het brood eten.
    Het poppetje stelt zich voor als Anni. Een kort praatje en ik stel voor om er maar meteen werk van te maken.
    Anni, kleine Bulgaarse lolita (zie paspoortje), die mij even moest helpen afkicken van Nikita. Zij deed haar best, lekker wild en enthousiast en ik kon zowaar Nikita vergeten (voor een minuut of tien ofzo..).

    En dan is het diner time voor mij. Ook vrouwenzot heeft de hernieuwde kennismaking met Nikita overleefd en we lopen beiden naar het restaurant om een kippenpootje, frietjes en salade te nuttigen en onze zwak en respect voor Nikita te delen.

    Successievelijk komen ook oa licky luke, knaktuut, hansdordt en Mr Pussy aan tafel zitten. knaktuut heeft de vaart er goed inzitten en vertrekt alweer snel naar andere delen van het pand (vraag me niet waarom..!).
    Naast licky luke neemt de ordinaire Roemeense "del" plaats. Even tevoren had ik al een opmerking naar haar gemaakt over het korte spijkerbroekje, waarop zij uiteraard ad rem reageerde, dat zij maar een arm meisje was met weinig geld voor kleding..
    Nadat ik haar smakelijk eten in het Roemeens had gewenst, antwoorde zij op zeer verleidelijk toon: "I know You want Me..." Hahahaha!!! Heerlijk zo'n brutale deugniet!
    Als iemand de artiestennaam kent van deze lekkere sloerie, dan hoor ik het graag!

    Als Nikita niet op dat moment het restaurant binnen gekomen was...
    Maar dat gebeurde wel en zo gingen de grapjes en knipoogjes weer door met onze prachtige en bijzonder sympathieke jongedame.
    Door het vertrek van knaktuut is er mooi een plaatsje vrij gekomen voor ons schatje, die lachend, knipogend en kusjes gevend naast mij komt zitten.
    Het bakvissen gedrag zou wellicht voor de anderen stuitend geweest kunnen zijn, ware het niet dat Nikita haar aandacht zo nu en dan over de tafelgenoten verdeelt.
    Niet te veel natuurlijk, hoewel ik niet jaloers ben (nou ja.. een beetje dan).

    Na verloop van tijd stelde ik voor dat zij samen met vrouwenzot nog wat zou kletsen, aangezien ik zo'n beetje zou gaan vertrekken. Pruillipjes, maar toch een dikke zoen als afscheid gekregen en afgesproken om elkaar weer snel te zien. Tja dat hoop ik natuurlijk wel, maar je weet het allemaal nooit met dames die om uiteenlopende omstandigheden af en toe wisselen van club in binnen- en buitenland (en met beren die niet altijd weten wat de dag van morgen zal brengen).

    In de kleedkamer trof ik licky luke en bob0808, bezig met nieuwe voorraden clandestiele drank naar beneden te smokkelen (of waren het stoma's voor noodgevallen..wie zal het het zeggen). Beide heren gedag gezegd, bedankt voor het leuke feestje en hen nog een plezierige avond en nacht gewenst.

    En zo verdween ik weer in het donker, een dag om niet snel te vergeten...
    En Garde

  23. Onderstaande 17 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 9 februari 2015),biged ( 9 februari 2015),Cat ( 9 februari 2015),Flyerke ( 9 februari 2015),ftchietgraag (10 februari 2015),hansdordt ( 9 februari 2015),hasta la pasta ( 9 februari 2015),licky luke ( 9 februari 2015),Mr Pussy ( 9 februari 2015),Oudebelg (11 februari 2015),Ricardo Banana ( 9 februari 2015),rob45 ( 9 februari 2015),satanic surfer ( 9 februari 2015),Sjeufke ( 9 februari 2015),sofaking ( 9 februari 2015),Tjeppah (10 februari 2015),Wijze grijze ( 9 februari 2015)

  24. #88
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    13 mei 2024 @ 18:15
    Berichten
    2.040
    Discussies
    207
    Thanks
    1.738
    Thanked
    5.586 in 1.462 posts

    Standaard

    Ook ik was afgelopen vrijdag inderdaad op Licky Luke zijn verjaardagsfeestje. Ik ben eerst naar Samya getrokken voor een lekker Bulgaars voorgerecht, waarna ik naar Sixsens tufte om daar van 16u15 tem 3u te feesten.

    Aangekomen te SS bleek de parking al goed vol te staan. Ik heb er nog maar zelden zoveel auto’s bijeen gezien, toch zeker niet in de vroege namiddag.

    Snel naar binnen, waar ik omwille van het feestje slechts 40€ moest aftikken (dankjewel Sixsens en ijsberenforum!) en op zoek naar bekende ijsberen.

    Die zoektocht was een makkie: de club zat om 16u30 al vol met bekende gezichten. Zou ik onmiddellijk of later op de avond de hand schudden: Licky Luke, Knaktuut, Bob0808, Eddy_V, Ricardo Banana, Cavediver, Mr Pussy, Vrouwenzot, Eagelke, Rob45, Laurent74, FMH, Tjeppah, Lars333 enzovoort enzoverder. Veel te veel om op te noemen. Gelukkig allen toffe kerels.

    Gezien de sterrenparade aan mannelijk schoon, heb ik de eerste uren in SS uitsluitend doorgebracht met zeveren en drinken. Dat was btw zo leuk, dat ik het avondeten rats ben vergeten en me uiteindelijk in de late avond te goed heb moeten doen aan de pizza, wou ik niet flauw vallen van de honger. De pizza was btw iets te koud, maar smaakte wel!

    Ik heb afgelopen vrijdag 2 keer gekamerd, nee Eddy_V, dan toch niet met de lekkere Roemeense met het spijkerbroekje); maar met Bulgaarse Meggi. 1 keer 1 uur en 1 keer 2 uur. 1 woord: Wauw!! Meer info onder haar eigen topic.

    Wat is nog het vermelden waard: het personeel van SS was vriendelijk als altijd. De sfeer in de bar was super. Druk, maar niet storend druk. Heel gezellig allemaal. De pinten vloeiden talrijk. Er waren geen kamerwachttijden (toch niet de 2 keer dat ik gekamerd heb)…

    Kortom: het is een memorabel feestje geworden, met dank aan Sixsens, Licky Luke, alle mannelijke aanwezigen en uiteraard aan Meggi!

    SS: tot snel!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  25. Onderstaande 15 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 9 februari 2015),biged ( 9 februari 2015),Cat ( 9 februari 2015),Eddy_V ( 9 februari 2015),Flyerke ( 9 februari 2015),ftchietgraag (10 februari 2015),hansdordt ( 9 februari 2015),licky luke ( 9 februari 2015),Mr Pussy ( 9 februari 2015),Oudebelg (11 februari 2015),rob45 ( 9 februari 2015),satanic surfer ( 9 februari 2015),Sjeufke (10 februari 2015),sofaking ( 9 februari 2015),Wijze grijze ( 9 februari 2015)

  26. #89
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Standaard Ook voor andere IJsberen was het gezellig

    Ook ik was vrijdag in SS, zij het als 'gewone vaste gast'. Ik ben van 13.00 uur tot circa 22.00 uur aanwezig geweest, en heb buiten de momenten dat ik aan het kameren was, op afstand geamuseerd toegekeken. De vriendenclub van Licky Luke heeft zichtbaar plezier gehad in hun treffen en ze hebben zich uitermate correct gedragen, iets wat niet altijd vanzelfsprekend is bij een groep lollige IJsberen. Complimenten hiervoor !

  27. Onderstaande 10 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 9 februari 2015),biged (10 februari 2015),Eddy_V ( 9 februari 2015),Flyerke (11 februari 2015),hasta la pasta (10 februari 2015),licky luke ( 9 februari 2015),Mr Pussy ( 9 februari 2015),Ricardo Banana ( 9 februari 2015),Sjeufke (10 februari 2015),Wentelt Eefje (11 februari 2015)

  28. #90
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 16:13
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.139
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeng1960 Bekijk bericht
    De vriendenclub van Licky Luke heeft zichtbaar plezier gehad in hun treffen en ze hebben zich uitermate correct gedragen, iets wat niet altijd vanzelfsprekend is bij een groep lollige IJsberen. Complimenten hiervoor !
    Zie je wel, ik kan het wel.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  29. Onderstaande 10 leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 9 februari 2015),der lickmeister (11 februari 2015),Eddy_V ( 9 februari 2015),Flyerke ( 9 februari 2015),hasta la pasta ( 9 februari 2015),Mr Pussy ( 9 februari 2015),rob45 ( 9 februari 2015),Sjeng1960 ( 9 februari 2015),Sjeufke ( 9 februari 2015),Wijze grijze ( 9 februari 2015)

  30. #91
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 21:43
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.279
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.755 in 2.245 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana
    [quote name="Sjeng1960" post=414248] De vriendenclub van Licky Luke heeft zichtbaar plezier gehad in hun treffen en ze hebben zich uitermate correct gedragen, iets wat niet altijd vanzelfsprekend is bij een groep lollige IJsberen. Complimenten hiervoor !


    Zie je wel, ik kan het wel.[/quote]

    Hmmm,daar had je ook geen tijd voor......☺
    Hier een stukje uit SS Live !

    De dames lineup? ? Prima in orde met voor ieder wils wat en ook voor mij enkele getinte en donkere dames.Een van de donkere dames die behoorlijk gespierd was trok de Banaan de Marrokkaanse ruimte in beneden en ze liet niet meer los.Hij probeert haar aandacht nog op mij te vestigen maar ze is onverbiddelijk.Ze zei heel bestraffend tegen hem "Du must kein beer mir zaufen Du must FICKEN !! " Tegenspartelend zie ik hem langzaam in de relax ruimte verdwijnen en ik maak mij snel uit de voeten richting bar.

  31. Onderstaande 3 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 9 februari 2015),Ricardo Banana ( 9 februari 2015),sofaking ( 9 februari 2015)

  32. #92
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 09:42
    Berichten
    41.914
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.724 in 8.657 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Zie je wel, ik kan het wel.
    Daarvoor hebben wij als "leiding" van het forum wel heel wat moeten doen, Tiga woensdag en ik (zei de gek) vrijdag
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  33. Onderstaande 4 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Ricardo Banana (10 februari 2015),rob45 (10 februari 2015),Sjeufke (10 februari 2015),Tiga (10 februari 2015)

  34. #93
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 08:06
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.687
    Discussies
    127
    Thanks
    12.022
    Thanked
    18.427 in 6.038 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Een ordinaire Roemeense (ik noem haar maar even "del" ipv Truus om misverstanden te voorkomen) in gerafeld kort spijkerbroekje en losjes geknoopt wit shirtje, ging achter ons op een bankje zitten en KanariePiet zag haar overduidelijk wel zitten. En dan laat de Banaan deze plannen weer in het water vallen (zonder ijs deze keer!) door naast de del te gaan zitten...zou een presales van een half uur worden, waarna zij wanhopig op zoek ging naar betalende klandizie . Of zou de Banaan toch nader kennis gemaakt hebben met deze sloerie die absoluut tot de "lekkere kontjes club" behoorde?...
    Is er nu echt nog steeds niemand die weet wat de artiestennaam van de lekkere stoot is??
    Moet ik dan toch zelf weer op onderzoek uit....
    Nou ja, ik had toch nog een belofte bij Paloma in te lossen en dan maak ik maar weer van de nood een deugd!
    En Garde

  35. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (11 februari 2015)

  36. #94
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Is er nu echt nog steeds niemand die weet wat de artiestennaam van de lekkere stoot is??
    Moet ik dan toch zelf weer op onderzoek uit....
    Nou ja, ik had toch nog een belofte bij Paloma in te lossen en dan maak ik maar weer van de nood een deugd!
    Heb haar gisteren (dinsdag) niet gezien....

    Larissa is er wel (nog), Laura, Victoria en Domenica gaan vandaag naar Bulgarije, Crystal was er nog maar gaat zondag naar Bulgarije, Megi present, evenals Janina, Nora gespot, Lolita weer op jacht (maar wel erg lief), Bella zag er goed uit, en nog meer dan genoeg meer dames waarvan ik de naam niet ken..

    Ofwel: ook zonder die lekkere stoot zal het wel weel leuk worden als je donderdag gaat...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  37. Onderstaande 3 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    biged (11 februari 2015),Eddy_V (11 februari 2015),Sjeufke (11 februari 2015)

  38. #95
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 08:06
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.687
    Discussies
    127
    Thanks
    12.022
    Thanked
    18.427 in 6.038 posts

    Standaard

    Op woensdag 11 februari nog maar eens op herhaling.
    Vooral benieuwd of ik die Roemeense in d'r korte gerafelde spijkerbroekje nog zou aantreffen, maar helaas..
    Line up nam tussen 12 en 18 toe van circa 20 tot zeker 40 dames ondanks dat enkele vaste krachten nu net na het weekend voor een korte vakantie naar hun thuisland was afgereisd.
    Na de gebruikelijke lunch met spiegeleitjes naar beneden gelopen. In de middag zouden er niet veel meer dan circa 10 man gelijktijdig binnen zijn geweest, pas op het einde van de middag werd het wat drukker.
    Met name de aanwezigheid later op de middag van Tjeppah en KanariePiet vult de bar al voor een flink gedeelte..en wel het gezelligste deel!
    Nog met een Vlaamse bezoeker gesproken, die ik nooit eerder had gezien, maar opvallend genoeg bleken onze twee hobby's vrijwel parallel te lopen. Deze hobby betreft het Yin Yang waar wij voorheen vaker kwamen en Sixsens waar wij nu toch een voorkeur voor hebben.

    Diverse dames komen zich vriendelijk voorstellen, vallen KanariePiet hartstochtelijk om de nek, maar hij is onvermurwbaar...hij zal en moet eerst zijn pintjes drinken en kletsen met zijn maten.

    Vandaag rustig aan gedaan en mij tot een stoeipartij met Paloma beperkt, de Portugees Braziliaanse. Wat kan zij toch geweldig lekker diep pijpen en wat wordt zij geil als je haar vingert en likt.

    Zeer binnenkort wordt het sleutel systeem voor de lockers vervangen: Wel dezelfde flexibele locker keuze maar met een ander polsbandje. Dit polsbandje zal voorzien zijn van een nieuwe waterdichte chip. Beate sprak zelf van een klok, maar dat kan misschien een spraak verwarring zijn geweest. Deze polsband zal zeer licht zijn en continu gedragen worden totdat hij bij het verlaten van de club door de receptioniste wordt uitgelezen en verwijderd.
    Geen gedoe met verlies van polsbandjes of loslatende stukken zoals nu kennelijk wel eens voorkomt.
    We zullen het binnenkort gaan meemaken...
    En Garde

  39. Onderstaande 10 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (12 februari 2015),biged (12 februari 2015),Flyerke (12 februari 2015),hansdordt (12 februari 2015),KanariePiet (12 februari 2015),Kwakje (12 februari 2015),licky luke (12 februari 2015),Oudebelg (12 februari 2015),Sparky (12 februari 2015),Tjeppah (12 februari 2015)

  40. #96
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    13 mei 2024 @ 18:15
    Berichten
    2.040
    Discussies
    207
    Thanks
    1.738
    Thanked
    5.586 in 1.462 posts

    Standaard

    Het einde van een tijdperk!

    Gisteren ben ik voor de tigste keer in enkele maanden tijd naar Samya getrokken. Het plan was een ganse dag in de armen en tussen de benen van mijn Bulgaarse furie door te brengen, maar dat is anders gelopen. De klik die ik 10 maanden voor mijn hartendief gevoeld heb, was er plots niet meer. Ik heb het uiteindelijk 4 uur in Samya aangezien, maar merkte al snel dat het niet goed ging komen. Wat toen te doen?

    2 fenomenale kamergangen met Meggi (Sixsens) afgelopen vrijdag lagen mee aan de oorzaak van mijn veranderde gevoelens voor mijn furie. Ik kon eigenlijk niet wachten om met haar op herhaling te gaan en toen gisterenmiddag bleek dat ook Tjeppah en Eddy_V in Sixsens aanwezig waren, was de keuze snel gemaakt: ik nam om 15u30 afscheid van mijn verbouwereerde schat en tufte met een rotvaart richting Sixsens.

    Om 16u10 draaide ik binnen op de parking van dat mooie clubje in Lemiers. In vergelijking met verleden week vrijdag, toen ik rond hetzelfde tijdstip aankwam voor Licky Luke zijn verjaardagsfeestje, stonden er nog niet de helft van de wagens op de parking. Is die kerel bij de mannen dan toch echt zo geliefd als bij de dames? Tot mijn grote verbazing dus blijkbaar wel hé.

    Op naar binnen, waar ik een beetje een norse ontvangst kreeg, me echter niet liet afschrikken en toch maar mijn 55€ aftikte, mijn mantel voor de dag ontving en me ging omkleden.

    In de lockers kwam ik al onmiddellijk Tjeppah tegen, die net een kamer met Janina achter de rug had. Eddy_V zat blijkbaar aan de bar. Ik dus naar daar, waar ik hem inderdaad aantrof in het gezelschap van een toffe niet schrijvende Vlaming.

    De daaropvolgende 2 uren heb ik aan de bar doorgebracht met mijn kameraden. In die tijd kwam werkelijk de ene na de andere vrouw als strontvliegen op een koeievlaai op me af. Zowel mij bekende vrouwen (Anna-Maria, Janina, Lolita, Paula…) als mij onbekende vrouwen. De ene met een vluchtige poging tot een kamergang (you want to fuck?), de andere al iets doortastender (kusje, met de poep tegen me aan schuren, handje op de borsten leggen...). Ook Meggi kwam lief goeiedag zeggen, maar ik was onverbiddelijk: ik moest en zou eerst mijn uitdrogingsverschijnselen bestrijden met voldoende liters alcohol en nog belangrijker: ik moest mijn collega ijsberen entertainen. Wat zouden ze immers zonder mij zijn?

    Tegen 18u30 was mijn vochtniveau terug op peil en begon ik wel zin te krijgen in een kamertje. Alsof ze het rook, zat Meggi nog geen 5 minuten later naast me en gaf ze me een hartstochtelijke tongzoen. Het ijs was onmiddellijk weer gebroken. Ik nam snel afscheid van mijn kameraden (Eddy_V was ondertussen al enige tijd naar huis) en ik verplaatste me met Meggi naar een zeteltje. Veel heb ik niet om met Meggi over te praten, dus het komende half uur beperkten we ons tot knuffelen en tongzoenen. Wat een straf was me dat.

    Uiteindelijk werd de zin bij mij te groot en gaf ik aan op kamer te willen gaan. Wij dus naar boven. Eens aan de receptie had mijn gsm plots terug ontvangst en begon hij langs alle kanten te piepen en toeten. Blijkbaar had mijn werk me al enige tijd dringend nodig. Hop, maar snel naar het overdekte terras voor een paar belangrijke telefoontjes. Blijkt btw heel moeilijk te zijn je cool en sérieux te bewaren als een bloedmooie en knotsgekke meid je afwisselend zit op te geilen en te plagen. Enfin, ik verrichte mijn professionele plicht toch maar en om 19u30 was het dan eindelijk tijd om mijn plicht tegenover kleine Piet te vervullen.

    Om 19u30 belandden we in kamer 6, 1 van mijn favoriete kamers. Ik vreesde dat ik mijn 2 voorgaande kamergangen met Meggi voor mezelf verheerlijkt had, maar niets bleek minder waar. Deze kamergang werd een exacte kopie: Meggi is een knotsgekke meid die met haar mooie lichaam perfect weet hoe een man op te geilen. Alles is weer de revue gepasseerd: zalig tongzoenen, een uitstekende diepe pijpbeurt, pussysliden, 69 en uiteraard uitgebreid neuken. Wat een wilde meid is me dit btw toch tijdens het neuken, een echt machientje ook. Ik heb alles uit de kast moeten halen om haar bij te houden, en ik vrees dat het uiteindelijk allemaal toch nog niet hard en stevig genoeg was voor Meggi. Tja, ik word dan ook al een dagje ouder hé.

    Hoe hard we ook probeerden en hoe super de kamergang ook was, een orgasme zat er niet in. Vermoeidheid van 2 zware werkdagen, het voorgaand orgasme in Samya en het overmatige alcoholgebruik verhinderen mijn knal.

    Geen probleem, de kamergang na een uurtje afgerond, samen nog een innige douche genomen in de ruimte naast kamer 6, de centjes overhandigd en afgesproken later op de avond nog eens samen te kameren. Dat orgasme moest er immers nog komen hé.

    Na mijn 3de fenomenale kamergang met Meggi was het tijd terug te keren naar de bar. Daar trof ik mijn nieuwe Vlaamse kameraad aan. Tjeppah was ondertussen bezig aan zijn 8ste kamergang van de dag. Of waren het er nu 9!?

    Ik heb een uurtje aan de bar gehangen en tegen beter weten in nog een lekkere bel rode wijn (aan 5€) en enkele pintjes gedronken. In de bar viel de sfeer eigenlijk een beetje tegen: er waren niet veel mannen aanwezig en de vrouwen klaagden daar steen en been over. Ik liet het echter niet aan mijn hart komen: ik had een leuke gesprekspartner en was nog aan het nagenieten van mijn kamergang.

    Er zijn in dat uurtje opnieuw enkele meiden komen polsen of er geen kamergang in zat. 2 keer probeerden enkele Roemeentjes me zelfs tot een trio te verleiden, maar ja, ik was weer onverbiddelijk: ik ging nog eens op herhaling met Meggi.

    Rond 22u kwam de Bulgaarse schoonheid de bar terug binnen wandelen, net op tijd voor de pizza. We namen elk een paar stukken en begaven ons weer naar een zeteltje. We hebben ons de stukken pizza uiteraard laten smaken: ik 3 stukken, zij 5 (geen flauw idee btw waar ze dat stak in dat kleine, strakke lichaampje) en zijn daarna terug aan het zoenen en knuffelen geslagen.

    Om 22u45 vond ik het wel weer tijd voor een kamergang dus wij naar boven. We kregen dat kamertje helemaal bovenaan de club. Na een vermoeiende martelgang via de trappen naar boven, betraden we de kamer en deze bleek ijskoud. Je hebt dan uiteraard een excuus om extra dicht tegen elkaar aan te kruipen en elkaar te verwarmen, maar dit had toch echt warmer gemogen.

    Enfin, we hebben het niet aan ons hart laten komen en zijn aan de noodzakelijk manoeuvres begonnen. We hadden slechts 1 doel: Piet in stelling brengen en hem zo snel mogelijk tot ontploffing te brengen.

    Dat zo snel mogelijk zou ietsje anders uitdraaien… Mijn bijkomende alcoholconsumpties en… tja, ik weet eigenlijk niet wat er scheelde, je hebt gewoon zo af en toe van die dagen zeker, zorgden er voor dat ik maar niet kon klaargekomen. Op zich uiteraard geen drama, want zo kon ik extra lang met deze natuurgeile meid neuken.

    Uiteindelijk zijn we 1u en 40 minuten bezig geweest en uiteindelijk heb ik Meggi, met haar beentjes in de lucht, heel hard moeten rammen om tot dat orgasme te komen. Vlak voor het orgasme Piet teruggetrokken, rubbertje verwijderd en Meggi haar buik en borsten volgespoten. Wat een spermaproductie was me dat. Die zaadjes kwamen van diep en waren duidelijk al een paar uurtjes aan het wachten om naar buiten te komen.

    Maar het was dus eindelijk gelukt! Het kanon was afgevuurd. We hebben ons snel een beetje opgefrist en daarna nog even nageknuffeld tot de Security om 0u50 op de deur kwam kloppen. De club ging sluiten, we moesten naar beneden.

    Geen probleem, ik was toch tevreden en voldaan. Snel naar beneden gespurt, Meggi haar centjes overhandigd, nog een lekkere tongzoen gekregen, een douche genomen en Tjeppah aangetroffen aan de douches. Die had voor zijn 13de kamergang van de dag blijkbaar gekozen voor een oud favorietje uit Villa Vertigo en had daarmee to zijn héél grote tevredenheid net 3 uur op kamer gestoeid.

    Om 1u05 leverden Tjeppah en ik onze polsbandjes in en rekenden we onze alcoholische dranken af (niet de pintjes uiteraard). Op weg naar haar slaapplaats kwam Meggi me nog snel een zoentje en een knuffel geven en toen was het echt wel tijd om naar huis te gaan.

    Samenvattend: het personeel was vriendelijk als altijd (op de ontvangst na). Van het avondeten kan ik niet veel zeggen (wegens weer overgeslagen), alleen dat het er lekker uit zag en dat de stukken pizza me gesmaakt hebben. Het aantal mannelijke aanwezigen in de club, de line-up en de sfeer vielen een beetje tegen, maar zo zie je maar weer dat je uiteindelijk maar 1 topmeid en 1 of een paar kameraden (thanks Tjeppah en Eddy_V voor het leuke gezelschap) nodig hebt om je in een mooie club als Sixsens toch uitstekend te amuseren!

    Uiterst tevreden en super voldaan tufte ik na 1u dus naar huis. Het is wel een lange terugrit geworden. Ik heb nagenoten van weer 2 onwaarschijnlijke ervaringen met Meggi, maar ik besefte ook dat dit het einde van een tijdperk was: met mijn Bulgaarse furie in Samya zal het nooit meer goedkomen.
    En zo komt en na 10 maanden abrupt en enigszins onverwacht een einde aan een emotionele rollercoaster die mij doorheen vele dalen en over nog meer pieken naar een 150tal orgasmes heeft geleid. Uiteindelijk bleek een paar keer fenomenaal seksen met een andere (bloedmooie) meid de ‘simpele’ remedie te zijn. Vaarwel mijn lieve schat en bedankt voor al die mooie momenten: Az shte ti lipsva.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  41. Onderstaande 11 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (12 februari 2015),Again and Again (12 februari 2015),biged (12 februari 2015),Cat (12 februari 2015),Eddy_V (12 februari 2015),Flyerke (12 februari 2015),Kwakje (12 februari 2015),Lekkerjong (12 februari 2015),licky luke (12 februari 2015),Nietsche (12 februari 2015),Teiresas (12 februari 2015)

  42. #97
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:10
    Berichten
    1.242
    Discussies
    85
    Thanks
    840
    Thanked
    1.698 in 698 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet
    Het einde van een tijdperk :o 8)!


    Na mijn 3de fenomenale kamergang met Meggi was het tijd terug te keren naar de bar. Daar trof ik mijn nieuwe Vlaamse kameraad aan. Tjeppah was ondertussen bezig aan zijn 8ste :o kamergang van de dag. Of waren het er nu 9 :-P!?

    Snel naar beneden gespurt, Meggi haar centjes overhandigd, nog een lekkere tongzoen gekregen, een douche genomen en Tjeppah aangetroffen aan de douches. Die had voor zijn 13de :o :-P kamergang van de dag blijkbaar gekozen voor een oud favorietje uit Villa Vertigo en had daarmee to zijn héél grote tevredenheid net 3 uur op kamer gestoeid.

    Om 1u05 leverden Tjeppah en ik onze polsbandjes in en rekenden we onze alcoholische dranken af (niet de pintjes uiteraard).
    Het aantal mannelijke aanwezigen in de club, de line-up en de sfeer vielen een beetje tegen, maar zo zie je maar weer dat je uiteindelijk maar 1 topmeid en 1 of een paar kameraden (thanks Tjeppah en Eddy_V voor het leuke gezelschap) nodig hebt om je in een mooie club als Sixsens toch uitstekend te amuseren!
    Graag gedaan Kanariepiet, jij bent ook altijd aangenaam gezelschap. Bedankt dat je me zulke fenomenale aantrekkingskrachten toedicht voor wat betreft de vrouwen. :o Ik had gisteren niet mijn beste dag en heb daarom ook maar met 4 dames gekamerd voor totaal 4 1/2 uur. Mocht het iemand nog interesseren slechts 4 keer een rubbertje gevuld. Ik word ouder
    Laatst gewijzigd door Willem2; 12 februari 2015 om 13:15

  43. Onderstaande 2 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (12 februari 2015),KanariePiet (12 februari 2015)

  44. #98
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    13 mei 2024 @ 18:15
    Berichten
    2.040
    Discussies
    207
    Thanks
    1.738
    Thanked
    5.586 in 1.462 posts

    Standaard

    Graag gedaan KanariePiet, jij bent ook altijd aangenaam gezelschap. Bedankt dat je me zulke fenomenale aantrekkingskrachten toedicht voor wat betreft de vrouwen. Ik had gisteren niet mijn beste dag en heb daarom ook maar met 4 dames gekamerd voor totaal 4 1/2 uur. Mocht het iemand nog interesseren slechts 4 keer een rubbertje gevuld. Ik wordt ouder
    Tja. Wat wil je. Telkens als ik je zie hangt er wel een meid aan je of ben je al weer verdwenen richting kamer. Dan lijkt het al snel alsof je 10 keer of meer op kamer bent geweest . Wat ben ikzelf in vergelijking met jou qua frequentie btw toch maar een bescheiden kamerganger
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  45. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (12 februari 2015),Tjeppah (12 februari 2015)

  46. #99
    Geregistreerd
    22 april 2014
    Last Online
    4 mei 2024 @ 18:04
    Locatie
    west-vlaanderen
    Berichten
    236
    Discussies
    10
    Thanks
    1.387
    Thanked
    393 in 140 posts

    Standaard

    Verjaardagsfeest Licky Luke 06/02/15
    Daar mijn confrater ss het vertikte om aanwezig te zijn moest ik wel de honneurs waarnemen.
    Rond de middag aangekomen,de jarige gelukgewenst en enkele heren ook begroet,er was al
    redelijk wat volk op de been.Na de betaling en omkleding wat gegeten,ik was al 2,5h op weg,
    wat koffie en ook al wat meiden gespot die de nodige voeding tot zich namen om de drukke
    dag door te komen.Naar de bar waar de heren en dames al talrijk waren,meerdere heren leren
    kennen en wat oude verhalen kwamen boven.Op een bepaald ogenblik Crystal vrij gespot,me ff
    uit de voeten gemaakt om kennis met haar te maken,zie recensie voor meer info.Na de "afrekening"
    wat vlaai gegeten,thx jarige en wat zitten lullen op boventerras,waar ons koffie gebracht werd ook.
    Na geouwehoer in de bar en wat meiden beleefd afgewezen te hebben,kwam de mooie Carmen ook
    eens polsen of er nog wat verdiend kon worden.Ze deed het gewiekst en relaxt,geen haastig gedoe,
    kortom zoals het moet,nog wat gekletst en haar pakket gevraagd,haar nog wat geplaagd en dan maar
    zelf gevraagd om de sleutel te halen.Ik weet niet hoeveel kamers er zijn,in ieder geval belandde ik
    2x op kamer 4,met plafondspiegel,rest zie recensie over Carmen.Daarna nog wat rondjes gedraaid en
    hier en daar afscheid beginnen nemen,naar boven waar de jarige en zijn copain wat geheime info aan
    elkaar doorspeelden,grapje.Afscheid genomen rond middernacht daar ik terug naar huis moest,normaal
    neem ik een hotel,maar moest thuis zijn op zaterdag,pech.Al bij al een geslaagd feest met dank aan LL,
    Sixsens en het forum,thx aan de heren,maar vooral thx aan de talrijke,mooie dames,zonder hen geen
    dag die af is,weliswaar tegen een vergoeding.Geen namen genoemd van heren,ik zou er zeker vergeten
    en dat wil ik niet,cu soon ergens in sc-land. ;D

  47. Onderstaande 13 leden hebben Oudebelg bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (16 februari 2015),biged (14 februari 2015),cavediver (15 februari 2015),Eddy_V (14 februari 2015),Flyerke (14 februari 2015),hansdordt (14 februari 2015),hasta la pasta (14 februari 2015),licky luke (14 februari 2015),Mr Pussy (15 februari 2015),rob45 (14 februari 2015),satanic surfer (14 februari 2015),Sjeufke (14 februari 2015),Zultbroek81 (15 februari 2015)

  48. #100
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Pfff.. wat een drukte, ik lig mijlenver achter met recensies, dus begin ik maar met die waarvan de herinneringen nog het verste zijn...

    Vrijdag 13 februari, SixSens
    Afscheid nemen van een voor mij zeer speciale dame...


    Al bij vijf bezoekjes op rij er niet aan toegekomen om met haar te kameren, alsof de goden er tegen waren... Veelal door externe omstandigheden en onderlinge kamerbezetting geen intiemer contact gehad dan kletsen en knuffelen aan de bar, ook leuk en soms ook wel close, dus daar moest ik het telkenmale mee doen (en zij ook)... Het was zelfs andere dames opgevallen die dachten dat er iets aan de hand was tussen ons... haha!

    Ook deze keer waren de goden mij ongunstig gezind, althans zo leek het bij mijn vertrek naar de World of Pleasure in Lemiers... weer last minute telefoontjes waardoor ik later dan gewenst kon vertrekken en overal oponthoud, ook van de anders toch wel prettige soort... Tegenwerking op de weg naar Lemiers door mensen die naar mijn mening niet in een auto moeten mogen rijden, als je dat al rijden kunt noemen... Eenmaal binnen een gezellig praatje met Shirley en daarna met de uitbaters, altijd leuk maar ik wilde zo graag naar beneden... Beata gaf mij de primeur om als eerste de nieuwe bandjes te testen: het zijn net horloges qua vorm en de bandjes gaan nu ook net zoals een horloge dicht. Prima verbetering, zo bleek al gauw!

    In de kleedkamers bijna tegen BigEd aangelopen, die zijn lange afwezigheid van Sixsens blijkbaar met een hoge frequentie bezoekjes aan het goedmaken is, om zo het gemiddelde weer op acceptabel niveau te krijgen... Ook hier weer effe kletsen en intussen onzichtbaar trappelen om beneden in de bar te komen...

    Uiteindelijk in de bar gekomen, hier en daar wat dames die ik ken goeiedag gezegd, de ruimte gescand maar helaas niet aangetroffen wie ik zocht.... damn, het zal toch niet weer mislopen vandaag, dacht ik nog... Wie zat er wel aan de bar: JeanK, die ik al meermalen in opperste gezelligheid in Babylon tegen ben gekomen, dus hier ook weer wat gekletst, gedronken en op verzoek verteld hoe het vrijdags op mijn verjaardagsfeestje was verlopen... Van JeanK vernomen dat degene die ik zocht zojuist op kamer was gegaan... ik zag de bui al weer hangen...

    Aan de overkant zat Larissa in mooi wit lingeriesetje, ze was met een gast aan het praten maar die maakte geen aanstalten om op kamer te gaan, dus af en toe keek ze mijn richting uit en kreeg ik een slinkse knipoog zonder dat haar gesprekspartner dat merkte... toffe meid, die Larissa! Dat maken we in een van de komende bezoekjes wel weer goed...

    Dan maar een hapje eten in de het restaurant, de "omeletjes mevrouw" (ik weet wel wie het is maar deze titel die ze geloof ik van Eddy_V heeft gekregen draagt ze met trots) bood aan om niet alleen een eitje te laten bakken, maar dit vergezeld te laten gaan met wat reepjes spek... mmmm! Lekker soepje er bij en de eerst honger was al weer gestild...

    Om wat op te warmen en meer tot rust te komen ben ik lekker gaan ontspannen in de 95°C sauna, daarna even afkoelen en een watertje van de watercooler, en zie daar, daar was mijn reisdoel in de douches... haar even met wat kusjes begroet, even een praatje met haar gemaakt en voor later in de bar afgesproken. Ik wilde eerst mijn saunarondje netjes afmaken met een koude douche, een warme jacuzzi en een gewone douche (voor het vangen van een complimentje over het lekker ruiken)... daarmee het risico lopende dat ze straks weer op kamer was omdat BigEd volgens mij ook een oogje op haar had laten vallen toen ze uit de douches kwam...

    Na mijn saunarondje dan toch maar op goed geluk naar de bar getrokken, daar eerst even Satanic Surfer goeiedag gezegd, kort met Laurent74 gesproken en mijn schatje op een barkruk gespot, in gesprek met een collegaatje en dus niet bezet. De heren waren inmiddels op het Franstalige overgestapt, waar deze jongen nog steeds te weinig van begrijpt, en dus moest dit het signaal zijn om me bij mijn dame te vervoegen...

    Ik werd uiterst warm en aanhankelijk verwelkomd, ze was moe en duidelijk aan vakantie toe, dus we hebben eerst maar eens lekker geknuffeld, beetje gezoend en op relaxte wijze gekletst... Ik heb haar snel nog even verlaten om Raze495, die ik al eerder gedag gezegd had, nog even te feliciteren met zijn verjaardag, om me daarna weer snel bij haar te vervoegen. Na een tijdje hebben we dan toch een kamertje opgezocht waar we heerlijk relaxt de tijd hebben doorgebracht, inclusief wat orale rek- en strekoefeningen met het gewenste resultaat. Na 2 uurtjes hebben we beiden de kamer geheel voldaan en tevreden verlaten...

    Na het afrekenen, wat kleine presentjes geven en semi afscheid nemen (voor als ze bezet zou zijn als ik de club ging verlaten, je weet maar nooit) heb ik eerst nog gedoucht en ben ik vervolgens de bar in om daar wat ijsberen/rakkers (doorhalen wat niet gewenst is) te spreken en afscheid te nemen i.v.m. verplichtingen elders... Nog snel kennis gemaakt met Sabina (zo meen ik me haar naam te herinneren) die bij Laurent74 zat en Naderlands in haar talenpakket bleek te hebben. Lieve en vrolijke dame die niet schuwde om wat te teasen, ik mag dat wel... (zo zei ze op gegeven moment tegen Laurent74 dat ze naar huis ging om voor haar 5 kinderen te zorgen, waarbij Laurent74 toch even serieus zijn wenkbrauwen moest fronsen voordat zij zelf in lachen uitbarstte).

    Mijn favorietje kwam net nog de bar in, Laurent74 zei al: "Daar is Uw schatje", dus haar een laatste afscheidskus gegeven en alvast een fijne reis en dito tijd in het thuisland gewenst.

    Bij de receptie mijn nieuwe bandje weer ingeleverd inclusief korte evaluatie, afgerekend en wederom tevreden huiswaarts gereden.
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  49. Onderstaande 17 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (16 februari 2015),Banana Boi (15 februari 2015),biged (15 februari 2015),cavediver (15 februari 2015),Eddy_V (15 februari 2015),Flyerke (15 februari 2015),ftchietgraag (16 februari 2015),hansdordt (15 februari 2015),hasta la pasta (15 februari 2015),KanariePiet (15 februari 2015),Kwakje (15 februari 2015),Oudebelg (15 februari 2015),satanic surfer (16 februari 2015),Sjeufke (15 februari 2015),Snor (15 februari 2015),Wijze grijze (14 februari 2015),Zultbroek81 (15 februari 2015)

 

 
Pagina 4 van 15 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51.

Living Room 468*60   Babylon 468*60