Pagina 3 van 15 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 362
  1. #51
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Aan dit lijstje kunnen zonder voorwaarden worden toegevoegd: Lithouwse Anna en Roemse Emma
    Succes verzekerd!

  2. Onderstaande 3 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 1 februari 2015),Flyerke ( 2 februari 2015),licky luke ( 1 februari 2015)

  3. #52
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Last Online
    8 maart 2024 @ 15:02
    Berichten
    287
    Discussies
    8
    Thanks
    5.262
    Thanked
    931 in 169 posts

    Standaard

    Wat ik deze morgen in mijn recensie heb proberen te verwoorden is enkel een dag opname met de bedoeling om bepaalde inzichten te bekomen die misschien sommige ijsberen van nut kunnen zijn.
    Ik heb natuurlijk niet de waarheid in pacht maar probeer dingen in een bepaald perspectief te plaatsen.
    Misschien soms met een toegevoegde waarde.
    Bye the way wervelwind ik heb ook goede sessies beleefd in sixsens o.a. met Anna, Kathy en Tina om er een paar te noemen.
    Dat Lolita verder fans zal hebben vind ik ook geen issue. Verwachtingen verschillen.
    Sommige dames die jij opnoemt wervelwind komen echter niet door mijn filter van fysieke aantrekkelijkheid. Smaken verschillen nu eenmaal.
    Ik kan daar niets aan doen zit nu eenmaal zo in mekaar.

  4. Onderstaande 3 leden hebben biged bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 1 februari 2015),Flyerke ( 2 februari 2015),Stief ( 5 februari 2015)

  5. #53
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Standaard Nog betere dames vinden blijft een gok

    Naar mijn mening verdiend deze club gewoon betere dames dan sommige die er nu hun diensten aanbieden.

    Ik was er afgelopen vrijdag(middag) ook, en heb er een leuke middag beleefd met Angela - waar ik volgens haar zo ongeveer met getrouwd ben; volgens mij minstens 10 andere IJsberen ook - en Paloma (die mij een 'very nice old man who fucks like a lion' vind). Van Lolita hoor ik ook veel negatieve verhalen (zelf nooit mee gekamerd) en Daliah is inderdaad erg zakelijk maar heeft wel een heerlijke kont.
    Omdat ik een erg territoriale IJsbeer ben, en SS mijn vaste stek is, kan ik niet veel zeggen over andere clubs. Een paal maal per jaar maak ik een uitstapje naar YinYang of Golden Time, maar ik kan er mijn draai niet echt vinden. Uiteindelijk moet elke IJsbeer zelf uitvinden wat zijn favoriete club is.
    Naast de heerlijke sessies met Angela en Paloma was de vrijdagmiddag aardig omdat ik Riccardo voor de eerste keer dit jaar aantrof en er heerlijk met heb geouwehoert. Hij kent alle clubs, en alle DVP's in de wijde omgeving. Vrijdag was hij weer op zijn best, en sprak zo ongeveer alle DVP's aan. Zoals gewoonlijk beloofde hij hun gouden bergen maar stelde wel voorwaarden vooraf. Ondanks zijn brutale aanpak krijgt hij steeds de lachers op zijn hand en geven de DVP's hem (meestal) stevig en op een leuke manier weerwoord.
    Zo ook deze keer Bella: Hij vertelde haar dat hij haar graag in haar kont wilde neuken, en dat hij hiervoor € 49,95 voor wilde betalen. Bella was niet op haar mond gevallen, deed haar bikinibroekje naar beneden en boog voorover; Riccardo mocht haar ter plaatse gratis in haar kont neuken. Dit gebeurde natuurlijk niet maar het geeft wel de ontspannen sfeer aan in deze club.
    Inmiddels hebben een aantal 'nieuwe' DVP's in SS mijn aandacht getrokken, en komende week zal ik toch echt een keuze moeten maken. Ik houd jullie op de hoogte van mijn ervaringen

  6. Onderstaande 8 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 1 februari 2015),ftchietgraag ( 2 februari 2015),Kwakje ( 1 februari 2015),licky luke ( 1 februari 2015),savesexer ( 2 februari 2015),Sjeufke ( 2 februari 2015),sofaking ( 1 februari 2015),Tjeppah ( 1 februari 2015)

  7. #54
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Ik wou niets aan je ervaring bekritiseren Biged. Maar misschien heb je pech gehad met je sessies tot dusver. Ik heb lange tijd GT als stamtent gehad, is het eigenlijk voor mijn gevoel nog steeds maar neem steeds vaker niet meer de moeite om erheen te rijden als ik toch eerst bij SS in de buurt kom. Ik heb de wijsheid niet in pacht maar goede sessies met zeker 9 dames is voor mij geen toeval meer.
    Uiteraard wens ik jou net zoveel plezier toe als ik zelf doorgaans heb.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  8. Onderstaande 4 leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 1 februari 2015),licky luke ( 1 februari 2015),Sjeufke ( 2 februari 2015),Tjeppah ( 1 februari 2015)

  9. #55
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Ik herken wel iets van biged zijn verhaal mbt lolita of minder goede ervaringen in het algemeen.
    Ondanks de recensies waarin gewaarschuwd wordt voor bepaalde eigenschappen van de desbetreffende dvp, laten onze hersenen het dan soms toch afweten tegen beter weten in..
    Zo had ik het "geluk" dat bevriende ijsberen mij waarschuwden toen ik toch bijna voor de charmes van dit poppetje gevallen was!
    En zo nu en dan valt het eens een keer tegen, soit.
    Gemiddeld schat ik de tegenvallers op 4 of 5 op de 100 (over alle clubs in binnen- en buitenland). Naar mijn gevoel alleszins acceptabel.
    Ben ik dan zo snel tevreden of heb ik geluk of ben ik gewoon mijzelf en vriendelijk en met respect naar alle dames (cq een combinatie van deze items)?
    In ieder geval laat ik mij niet snel meer verleiden door de bekende jaagstertjes en bepaal zelf mijn keuze. Ik vind animerende dames prima, maar maak toch altijd mijn eigen keuze.
    En ik zou het bijna vergeten: Dit heeft naar mijn gevoel niet zoveel met de club te maken.
    Hoewel ik mij bij Sixsens wel altijd erg op mijn gemak voel en dan laat je je misschien ook minder snel verleiden tot ondoordachte acties uit geilheid!

    Voorlopig valt er natuurlijk niet meer te kiezen sinds m'n meest recente verloving afgelopen zaterdag!
    En vrijdag 6 februari??
    Daar heb ik wel zo mijn gedachten over, maar ik vrees dat ik de toppertjes van mijn meest recente bezoek aan Sixsens moet delen met de jarige feestganger. En dat doe ik uiteraard van harte want dat scheelt de aanschaf van een verjaardagscadeau!
    En Garde

  10. Onderstaande 8 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 1 februari 2015),Flyerke ( 2 februari 2015),hansdordt ( 1 februari 2015),licky luke ( 1 februari 2015),savesexer ( 2 februari 2015),Sjeng1960 ( 1 februari 2015),Sjeufke ( 2 februari 2015),Tjeppah ( 1 februari 2015)

  11. #56
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Moet er nu wel eerlijkheidshalve aan toevoegen dat mijn laatste bezoeken aan sixsens wel op een maandag waren en dat mogelijk niet alle topdames aanwezig waren.
    Nora, Emma en Flori bijvoorbeeld heb ik in SS nog niet mogen aanschouwen, om je maar te zeggen dat een beoordeling van een club een subjectief gegeven is.
    Maar de algemene indruk dat het bij SS iets is terug gelopen blijft wel.

  12. Onderstaande 3 leden hebben pistoleeke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 1 februari 2015),Sjeufke ( 2 februari 2015),Tjeppah ( 1 februari 2015)

  13. #57
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pistoleeke Bekijk bericht
    Moet er nu wel eerlijkheidshalve aan toevoegen dat mijn laatste bezoeken aan sixsens wel op een maandag waren en dat mogelijk niet alle topdames aanwezig waren.
    Nora, Emma en Flori bijvoorbeeld heb ik in SS nog niet mogen aanschouwen, om je maar te zeggen dat een beoordeling van een club een subjectief gegeven is.
    Maar de algemene indruk dat het bij SS iets is terug gelopen blijft wel.
    Dat nodigt enkel uit tot een second opinion... op een vrijdag of zaterdag... met meteen wat bekende ijsberen voor de tussentijdse Stimmung...

    Zaterdagavond was er meer dan genoeg lekkers aanwezig om eens aan te likken...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  14. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 2 februari 2015),Tjeppah ( 1 februari 2015)

  15. #58
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Dat nodigt enkel uit tot een second opinion... op een vrijdag of zaterdag... met meteen wat bekende ijsberen voor de tussentijdse Stimmung...

    Zaterdagavond was er meer dan genoeg lekkers aanwezig om eens aan te likken...
    Kan ik alleen maar bevestigen. Gisteren heb ik in SS een paar heeeeel interessante meiden gespot. Ik weet al wat volgende week vrijdag te doen
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  16. Onderstaande 3 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke ( 2 februari 2015),licky luke ( 1 februari 2015),Tjeppah ( 1 februari 2015)

  17. #59
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Kan ik alleen maar bevestigen. Gisteren heb ik in SS een paar heeeeel interessante meiden gespot. Ik weet al wat volgende week vrijdag te doen
    Non de dieu (of nondesju zoals ze hier in het Brabantse zeggen)..
    Ga ik de toppertjes niet alleen delen met het feestvarken, maar ook nog met KanariePiet?!
    Hoewel....mijn GMC meisjes vallen waarschijnlijk niet binnen zijn DKC voorkeur ��
    En Garde

  18. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet ( 1 februari 2015),licky luke ( 1 februari 2015),Sjeufke ( 2 februari 2015)

  19. #60
    Geregistreerd
    22 april 2014
    Last Online
    24 maart 2024 @ 21:39
    Locatie
    west-vlaanderen
    Berichten
    236
    Discussies
    10
    Thanks
    1.387
    Thanked
    393 in 140 posts

    Lächeln

    Eddy_V,is er nog eentje vrij voor mij ook,ik zou u eeuwig
    dankbaar zijn.Indien niet kom ik toch LL een handje geven.

  20. Onderstaande 3 leden hebben Oudebelg bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 1 februari 2015),Sjeufke ( 2 februari 2015),Tjeppah ( 1 februari 2015)

  21. #61
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 12:47
    Berichten
    1.073
    Discussies
    82
    Thanks
    675
    Thanked
    1.499 in 602 posts

    Standaard

    Ik denk dat ik donderdag al ga, me laat insluiten zodat ik vrijdag in ieder geval de eerste keuze heb

  22. Onderstaande 4 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 1 februari 2015),KanariePiet ( 1 februari 2015),Oudebelg ( 1 februari 2015),Sjeufke ( 2 februari 2015)

  23. #62
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Ik herken wel iets van biged zijn verhaal mbt lolita of minder goede ervaringen in het algemeen.
    Ondanks de recensies waarin gewaarschuwd wordt voor bepaalde eigenschappen van de desbetreffende dvp, laten onze hersenen het dan soms toch afweten tegen beter weten in..
    Ik heb het ook meegemaakt, in GT met Roemeense Isabel. Ze ziet er uit als mijn droomdame en probeer dan maar eens niet te kameren...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  24. #63
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Ik hoef me niet te laten insluiten, weet nu al dat ik aan de bar ongetwijfeld bezoek krijg van Crystal, Emma, Anna, Gaby, Nora..... .
    Kortom, als er lang zal ze leven wordt gezongen voor de jarige met Hoera Hoera HoerA HoerB, dan lig ik waarschijnlijk al lang met HoerC op de kamer.

  25. Onderstaande 4 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 2 februari 2015),licky luke ( 2 februari 2015),Oudebelg ( 2 februari 2015),Tjeppah ( 2 februari 2015)

  26. #64
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaktuut Bekijk bericht
    Ik hoef me niet te laten insluiten, weet nu al dat ik aan de bar ongetwijfeld bezoek krijg van Crystal, Emma, Anna, Gaby, Nora..... .
    Kortom, als er lang zal ze leven wordt gezongen voor de jarige met Hoera Hoera HoerA HoerB, dan lig ik waarschijnlijk al lang met HoerC op de kamer.
    Tenzij ze natuurlijk netjes wachten met dat lied te zingen, totdat ze de jarige eerst gevonden hebben...

    en er zijn zoveel kamertjes om je daar te verstoppen...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  27. #65
    Geregistreerd
    29 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:09
    Berichten
    302
    Discussies
    6
    Thanks
    2.588
    Thanked
    837 in 124 posts

    Standaard

    Gaat iemand woensdag naar het carnevalsfeestje? Weet iemand, wat daar te verwachten is?

    Voor mij wordt dit misschien het eerste bezoek in deze club... Of dat nu wel een goed idee is?

  28. #66
    Geregistreerd
    20 mei 2013
    Last Online
    3 november 2015 @ 09:20
    Berichten
    28
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard nou.....

    ...ik heb..een...leuke..en..avond gehad....2 uurtjes met susan...en als je haar kent ...nou ...,

    moet je maar on dekken..kan niets mee..

  29. #67
    Geregistreerd
    20 mei 2013
    Last Online
    3 november 2015 @ 09:20
    Berichten
    28
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    zeggen...super wijf......zwijgen het spuiten...ze kan het ....en niet een beetje.....bwa...lekker...

  30. #68
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    SS/31/01/15:

    Afgelopen zaterdag bracht ik een blitsbezoek aan SS. Dat was al langer aangekondigd, maar nadat wat andere activiteiten in Maastricht uitgelopen waren, zou het eigenlijk te laat geweest zijn om nog te gaan. Zeker als het enkel een namiddag betreft. Maar goed, ik had de afspraak met 2 jonge snaken om hen daar te introduceren.

    De heren over wie ik het hier heb zijn The Flemish Lion zijn zonen. Maar omdat de Lion zelf er niet bij kon zijn, besloot ik maar om die twee te adopteren. De aandachtige lezers onder jullie zullen zich die twee nog wel herinneren van op mijn najaars tour. Meer bepaald het Magnum luik van die tour. Omdat ik toen nog geen passende naam voor hen had en omdat ze nog niet ervaren genoeg waren om een echte Bull te wezen, noemde ik hen onder nicknames Hackle en Jackle. Omdat het hun vierde keer in een saunaclub was en omdat ze nu al een tweede keer samen met mij waren, doop ik hun vanaf heden tot Shy-Bull en Gipsy-Bull.

    De ene Shy Bull omdat hij lekker verlegen overkomt op de mokkels en net met die tactiek van verlegen jonge snaak trekt hij die wijven aan als een resem strontvliegen op een hoop stront. Zijn maat is de Gipsy-Bull omdat hij zowel in Magnum als zaterdag l.l. met zigeunermeiden de nest in duikt. Afijn; afgelopen zaterdag ging de Master-Bull dus met zijn twee adoptiezonen Shy- en Gipsy-Bull op stap in SS.

    Daar ik haast een uur te laat was, waren die twee sodemieters toch brutaal genoeg om op eigen initiatief naar binnen te gaan, klokslag 13u. Ik wou hun absoluut introduceren, maar de goesting in hun pik was groter dan verstandig te wachten tot dat hun ervaren vadertje er was.

    Toen ik de barruimte binnen kwam, trof ik een dozijn mokkels en mijn twee adoptiezonen als haast de enige aanwezige mannen. Toch zaten ze aan de bar weer lekker de verlegen player te spelen. Gelukkig kwam ik er bij staan, zodat er wat meer beweging in die twee luie kloefklappers kwam. Tot grote vreugde zag ik de Litouwse Anna zitten en ik liep ook even naar haar om haar te begroeten. Dat sexy wijf blijft toch de stoot van SS. Op dat ogenblik was ik al zeker van mijn zaak… Ik ging een goeie sessie beleven én nog wel met een lekker wijf!

    Dat voornemen was buiten de strategie van de Bulgaarse Zoë gerekend. Ook zij dook in ons midden op en was weer met geen stokken van mijn lijf te slaan. Uiteindelijk gaf ik mijn voornemens voor Anna op en wist ik dat ik toch maar in de Bulgaarse haar kakker zou verzeild raken. Want laat me duidelijk wezen… Zoë is wel de queen van de anale seks. Niet dat ik haar voor de rest niet knap vind, maar vanwege haar leeftijd heeft ze enkele vetrolletjes op haar buik en ook die tietenkast hangt er niet meer zo stevig bij. Voor de rest is het wel een leuk wijf met een geile volle kont.

    Ik was niet zinnes om naar de kamer te gaan en mijn twee zoons daar achter te laten. Dus ik liet Zoë enkele vriendinnen optrommelen. De Gipsy-Bull kreeg meteen een gipsy-mokkel op zijn schoot geworpen en een andere donkerharige schone ging rond de Shy-Bull zijn nek hangen. Amper 5min later lopen we met ons zessen naar de kamers… Eerder stelden die wijven nog voor om er een gore orgie van te maken, maar ik tekende bezwaar aan. Vervolgens gingen we dus elk met een wijf apart de kamer op. De Gypsy-Bull zijn mokkel was Kylie, met wie ik ook eens de eer had. Goede standaard, maar de klik moet er wel zijn. Achteraf vond hij het toch maar bagger met haar. De Shy-Bull zijn mokkel kende ik niet en ik had hem eerst nog Janina aangeraden, maar de dwaas wou niet luisteren. Omdat zijn mokkel heel mooi was, bleek de service achteraf ook maar zwakjes.

    Wat mijn kameraden allemaal uitgevreten hebben met die snollen, dat ga ik verder niet toelichten. Ikzelf had dus voor de zoveelste keer weer touche met de Bulgaarse Zoë en dus wist ik aan wat ik me kon verwachten. Zoals steeds een heimelijke combi van GFE en PSE. Hele natte en heerlijke blowjob gehad… Daarna droogneuken, met veel gezoen en geknuffel. Toen ze nat genoeg was, besloot ik haar te beffen en heb ik aanzienlijk wat oestersap tot mij genomen. Heerlijk! Toen we daarmee klaar waren ging ik lui op mijn rug liggen en deed ze me een condoom om. Deze keer ging ze gehurkt over me hangen en liet zich zakken en mijn klepel gleed vlotjes doch nauw haar kakgat in. Jaja, anaal neuken bij haar is een avontuur op zich. Ze neukte me zelfs vrij fel met haar kont. Toen ik bijna kwam, gooide ik haar van me af en legde d’r op haar buik. Ik ging op haar liggen en begon haar op die manier anaal te neuken. Na onophoudelijke stuiptrekkingen met haar kont, kon ik mijn zaakje niet meer de baas en liet ik mijn kwakje lopen. Om het uur vol te maken, gaf ze me nog een voortreffelijke massage.

    Een uur later en 150€ armer, tref ik mijn twee zonen in het bubbelbad. Beiden waren maar een halfuur van jetje gaan geven op de kamer. Ze kwamen meteen uit het water en we gingen een vieruutje in onze molen draaien. Na het gebak, daalden we terug de kelder in waar we samen nog een cappuccino zouden nuttigen.

    Vaste SS-klanten die de verjaardag van Lekker Jong aan het vieren waren. Hoewel het de bedoeling was om snel en undercover mijn makkers in SS te introduceren en snel even een wip te maken, ging ik me uit elementaire beleefdheid toch even voorstellen. Er zaten best wel leuke kerels bij, maar mijn tijd was helaas beperkt om te blijven ouwehoeren.

    Ik ging nog afscheid nemen van mijn zonen en na ongeveer 2u30min aanwezigheid in SS, hield ik het voor bekeken. Toen ik vertrok zullen er zo iets van een 15 à 20 mokkels aanwezig geweest zijn. De verhouding tussen snolletjes en ijsberen zal zoiets van een 1-1 geweest zijn. Mijn kameraden zijn nog tot 20u gebleven en volgens hen is het niet veel drukker geworden. De Shy-Bull nam nog wel de honneurs waar bij de Roemeense Dahlia. Op dat wijfje heb ik in de loop van 2014 ook al gehangen. Voor zover ik mij herinner was dat vrij goed en ook de Shy-Bull sprak achteraf veel lof over haar.

    De bende van de jarige zal ook nog wel diverse berichtjes posten op het forum. Wat mij betreft was dit mijn verslag van de namiddag, met één hert dat ik afgeschoten heb.

    Afsluiten doen we nog steeds met een muziekje: https://www.youtube.com/watch?v=Q4PexkaRKYY
    Laatst gewijzigd door Big30; 2 februari 2015 om 21:31
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  31. Onderstaande 7 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 2 februari 2015),Eddy_V ( 2 februari 2015),flapje ( 6 februari 2015),satanic surfer ( 3 februari 2015),savesexer ( 3 februari 2015),Sjeng1960 ( 2 februari 2015),Wijze grijze ( 4 februari 2015)

  32. #69
    Geregistreerd
    2 augustus 2013
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:38
    Berichten
    404
    Discussies
    5
    Thanks
    14
    Thanked
    141 in 104 posts

    Standaard

    afgelopen zaterdag namiddag op het verjaardagsfeest van lekkerjong geweest. heb nog enkele andere leuke ijsberen leren kennen,waarvan ik de naam reeds vergeten ben. SFL was er zeker,maar met wie heb ik nog gesproken.
    de line-up was beter voor mij dan de week voor kerstmis. toen was het maar triestig.
    Vorige keer ging ik op de kamer met domenika en Danielle. de sessie met Danielle begon toen heel goed,maar werd gaandeweg gewoon. de sessie met Domenika vond ik persoonlijk goed,al zie je wel dat deze meid nog veel te leren heeft.

    Zaterdag heb ik lang getwijfeld,en eens een gokje genomen. Ik heb gegokt op Lori(ik denk dat haar naam zo geschreven word) ze is zeer zeer nieuw in de club(lang zwart haar,slank, en haar uiterlijk lijkt erg op een Pakistaans meisje)ze heeft een heel bruine tint,maar ze is afkomstig uit Roemenië. ik denk dat Lori een heel toffe meid is,maar in bed is ze voorlopig echt een megamega afknapper. ik hoop dat ze beter zal worden,want anders zie ik niet veel toekomst voor haar. ik heb gegokt en verloren,maar dat hoort er bij,ik ga zeker niet klagen.

    vrijdag weer naar een verjaardag in sixsens, hopelijk dan een goede gok. domenika is een grote kanshebber

  33. Onderstaande 6 leden hebben vrouwenzot bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 3 februari 2015),Eddy_V ( 2 februari 2015),licky luke ( 2 februari 2015),satanic surfer ( 3 februari 2015),savesexer ( 3 februari 2015),Tjeppah ( 3 februari 2015)

  34. #70
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ook ik was afgelopen zaterdag aanwezig in Sixsens, zei het niet in de namiddag, maar van 21u15 tot einde. Samen met Licky Luke ben ik tegen 20u30 uit Babylon vertrokken en we zijn quasi gelijktijdig aangekomen te Sixsens (allez, het kan een minuutje of 10 gescheeld hebben:wink:).

    40€ afgetikt (dankjewel YBF en SS voor de korting) en binnen lekkerjong ontmoet en hem een gelukkige verjaardag gewenst. Bob0808 zat ook aan de bar. Die had echter weinig tot geen aandacht voor mij, maar des te meer aandacht voor Bulgaarse Victoria:wink:.

    Ik heb zaterdag 2 keer gekamerd: met Turkse Sibel en Roemeense Paula. 2 keer knallend klaargekomen.

    In SS lopen nog steeds veel vrouwen rond die mij nooit tot een kamergang zullen kunnen verleiden, maar afgelopen zaterdag heb ik plots toch een zestal mij eerder onbekende poppetjes op mijn to do lijst kunnen plaatsen:smile:.

    De sfeer in SS was zaterdagavond heel aangenaam. Geen echte partysfeer, maar gewoon gezellig en leuk. Er was steeds voldoende volk aanwezig in de bar, maar echt druk werd het er nooit.

    Het personeel was supervriendelijk als altijd.

    De 5 stukken pizza smaakte uitstekend!

    SS: tot vrijdag. Ik hoop dan een paar streepjes van mijn pas aangelegde to do lijst te kunnen schrappen!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  35. Onderstaande 9 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 3 februari 2015),Flyerke ( 3 februari 2015),ftchietgraag ( 6 februari 2015),hansdordt ( 3 februari 2015),licky luke ( 3 februari 2015),Mr Pussy ( 3 februari 2015),Orlando F ( 3 februari 2015),satanic surfer ( 3 februari 2015),Snor ( 4 februari 2015)

  36. #71
    Geregistreerd
    21 augustus 2013
    Last Online
    13 september 2019 @ 13:08
    Berichten
    164
    Discussies
    5
    Thanks
    18
    Thanked
    69 in 40 posts

    Standaard

    Gisteren toch in ss beland voor de carnavalsparty. Ik kwam rond half negen aan de parking was redelijk vol. Dit is de tweede keer dat ik in ss was. De eerste keer was een jaar geleden op zondag en eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat het toen geen succes was maar.... Gisteren was het super. Ik denk wel dat de beren licht in de meerderheid waren. Ik werd meteen gevangen genomen door Sandra een blonde Roemeense superlichaam en goeie kop. Ik wilde zelf nog eerst even rondkijken maar ze was net een bewaker die me niet wilde laten gaan. Uiteindelijk met haar een half uurtje op de kamer geweest wilde er zelf wel een uurtje van maken maar ze is voor mij te lief. Wel echt een superleuk meisje. Van de porno show heb ik weinig meegekregen en de gangbang is helemaal niet mijn ding. Ss heeft mij zeer positief verrast helaas were ik om twaalf uur naar huis geroepen door de andere bewaking dus kon het niet tot het einde volmaken. Ss tot de volgende.........

  37. Onderstaande 5 leden hebben speler bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 5 februari 2015),licky luke ( 5 februari 2015),rob45 ( 5 februari 2015),Sjeng1960 ( 5 februari 2015),Sjeufke ( 5 februari 2015)

  38. #72
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    BREAKING NEWS!!!

    Nikita (Bul) terug in Sixsens voor enkele dagen...
    Het meisje met de mooiste bruine ogen die ik ooit in een club ontmoet heb en zo lief...
    En Garde

  39. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Cat ( 5 februari 2015),vrouwenzot ( 5 februari 2015)

  40. #73
    Geregistreerd
    2 augustus 2013
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:38
    Berichten
    404
    Discussies
    5
    Thanks
    14
    Thanked
    141 in 104 posts

    Standaard

    heb al reservatie met Nikita voor morgen.

  41. #74
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    BREAKING NEWS!!!

    Nikita (Bul) terug in Sixsens voor enkele dagen...
    Het meisje met de mooiste bruine ogen die ik ooit in een club ontmoet heb en zo lief...
    Wat een leuk cadeau voor de jarige....

    Al zie ik dat vrouwenzot zijn naam eer aan doet en al een reservatie heeft opstaan....

    Ach ja, de dag is lang....
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  42. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 5 februari 2015),vrouwenzot ( 5 februari 2015)

  43. #75
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Wat een leuk cadeau voor de jarige....
    Ja shit, een dag te vroeg gepubliceerd, nu is de verrassing er af..
    Hoewel...nu kan je er extra naar uitzien en nog even extra aan je Bulgaars werken.
    En Garde

 

 
Pagina 3 van 15 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48.

  Diamond 468*60