Pagina 1 van 15 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 362
  1. #1
    Geregistreerd
    2 juli 2014
    Last Online
    14 juli 2023 @ 14:27
    Berichten
    69
    Discussies
    2
    Thanks
    71
    Thanked
    96 in 35 posts

    Standaard Sixsens, Algemene verhalen, 1e helft 2015

    Gisteren maar weer eens nar Sixsens gegaan na een maand of drie. Dat het wat minder druk zou zijn had ik wel verwacht maar nu was het toch wel erg rustig. Als er 20 dames zouden zijn geweest dan zal het veel zijn.
    In de loop van de avond waren er rond de bar soms zo weinig dames dat er al geroepen werd "ben ik nu in een homo bar beland?" ook de muziek werd door de DJ aangepast. in plaat van de gebruikelijke Balkan muziek (of Ali Baba muziek zoals een wandelaar riep) werd er dance (of zo, ben geen kenner) gedraaid. Later toen er weer wat meer dames waren (5 of zo) was het weer "Ali Baba" muziek.
    Eten was verder weer prima zoals vanouds. Niets op aan te merken.
    Ook nog drie keer met een dame "apart" geweest. Joyce, Megi en Emma.
    Zie recensies in hun topics.

  2. Onderstaande 3 leden hebben Orlando F bedankt voor deze bijdrage:

    duif1 ( 5 januari 2015),licky luke ( 4 januari 2015),sofaking ( 4 januari 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    24 mei 2007
    Last Online
    13 november 2018 @ 07:14
    Berichten
    70
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    124 in 33 posts

    Standaard

    Allereerst de beste wensen voor iedereen. Gisteren heb ik een fijne dag gehad in Sixsens en ben ik het jaar 2015 goed en leuk begonnen. Het was er rustig met de dames maar dat wist ik van tevoren dat nog veel op vakantie zou zijn. De kerst en oud en nieuw periode zijn geen "feestdagen" voor mij dus even wat ontspanning was nodig. Echter toch waren 2 van mijn favoriete meiden aanwezig. 's-Middags kwam ik Lolita tegen. Met haar is het altijd leuk en gezellig dus de middagsessie was geslaagd. Het was ook een lange tijd geleden dat ik Lolita nog gezien had in Sixsens. 's-Avonds was nog een ander favorietje van mij nog binnengekomen, Evelien. Een hele lieve meid en toppertje. Dat maakte de dag dus helemaal compleet. Tussendoor lekker gegeten en een aantal keer heerlijk relaxed in de whirlpool dus een geslaagde dag.

  4. Onderstaande 3 leden hebben ronny07 bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje ( 5 januari 2015),licky luke ( 5 januari 2015),Sjeng1960 ( 6 januari 2015)

  5. #3
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Wie is nu beter? Evelien of Lolita? Kan je ook zeggen waarom A of B beter is ?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. #4
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    (...) Mochten alle vier de dames van jouw gading niet aanwezig zijn, laat je dan niet verleiden om er een bad-monday van te maken, zeker niet als je hiervoor speciaal een vrije dag hebt opgenomen. Ik zag vrijdag Nora weer rondhuppelen (...)
    De laatste keer dat ik in SS was (december 2014), heb ik deze kleine Nora even mogen vasthouden en haar billetjes mogen bevoelen. Was veelbelovend. Ik had me toen voorgenomen om volgende keer met haar te gaan kameren. Ze leek me ook een leuke meid.

    Weet iemand of ze deze week aanwezig is?
    Of is ze ook met vakantie.

    Alvast bedankt.

    (Ik kon geen topic over haar vinden, dus had mijn vraag maar hier gesteld. Later vond ik toch haar topic en heb ook daar mijn vraag gesteld.
    Ik hoop dat een dubbelposting me niet kwalijk genomen wordt.)
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  7. #5
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 14:09
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.563
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Vandaag voor het eerst sinds denk een half jaar weer in de SS geweest normaal ga ik vaker maar ben druk geweest met vakantie en andere clubs te bezoeken, mijn bevindingen in 2015 hoe zal ik het zeggen eigenlijk in een woord was alles redelijk te noemen. Er waren een paar nieuwe accenten in het interieur zoals nieuwe banken,kussens,lampen maar who gives an fuck de club was nog zo goed als nieuw en mensen komen niet naar dit soort zaken voor kussens en banken dat is iets waar moeder de vrouw zich meer druk over maakt ook vond ik die nieuwe banken beneden maar hard zitten.

    Verder kwam ik rond 16.00 aan toen was het nog redelijk druk qua heren en dames na 18.00 zakte het aan beide kanten meer in als dat het opleefde, de line up was dan ook niet meer als redelijk, oke je hebt heren die zeggen het is de nasleep van de feestdagen maar die zijn voor mij intussen alweer een tijdje voorbij. En in plaats van te investeren in stoelen etc. had de club beter in werving van een paar echte stunners kunnen investeren. Want ik ben maar 2 a 3 dames tegen gekomen die echt maar een beetje wow factor hadden. Nu hoef ik niet altijd persé de grootste stunners maar veel andere heren wel en ik ken ook heren die daarom zelden nog naar Lemiers gaan dus dit blijft eigenlijk vanaf begin af aan een puntje waar de club aan moet blijven werken.

    Het eten en het buffet was ook redelijk keuze uit 1 soort vis en vlees met gekookte aardappelen niet echt mijn ding als je dat vergelijkt met de nieuwe keuken in de YY en b.v. het eten in Magnum houd het niet over. Echter wat bereid word is wel van een goede kwaliteit en met smaak. Maar toch blijft ook de club op dit punt dus scoren als redelijk. Al met al ik was er even niet geweest en redelijk wat andere clubs bezocht en dan ga je toch ook meer kritisch kijken naar min of meer je stamclub er valt dus nog wat te verbeteren in 2015 ik zal over een paar maanden weer eens komen kijken hoe het er dan weer uitziet . Want redelijk is eigenlijk niet goed genoeg als je met de top wil meten.
    I just don't give a fuck

  8. Onderstaande 6 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 9 januari 2015),Eddy_V ( 9 januari 2015),KanariePiet (10 januari 2015),Kwakje (10 januari 2015),Oudebelg (10 januari 2015),The Joker ( 9 januari 2015)

  9. #6
    Geregistreerd
    2 augustus 2013
    Last Online
    Gisteren @ 17:38
    Berichten
    404
    Discussies
    5
    Thanks
    14
    Thanked
    141 in 104 posts

    Standaard

    welke dames zijn ondertussen terug uit vakantie?

  10. #7
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrouwenzot Bekijk bericht
    welke dames zijn ondertussen terug uit vakantie?
    Zelf gaan checken is veel leuker....

    Uitbater verwachte dat ze nagenoeg allemaal terug zouden zijn op of directe na de 10e januari, dus grote kans dat er vanaf vandaag/morgenal weer te veel zijn om te kunnen kiezen...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  11. #8
    Geregistreerd
    27 mei 2010
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 18:40
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    448
    Discussies
    14
    Thanks
    275
    Thanked
    318 in 175 posts

    Standaard

    Meeste roemeens komen na drie koningen wel terug ( 6 januari). Maar meestal blijven ze nog wat langer.. Dus ga er maar vanuit dat rond de 20ste bijna iedereen terug. Nu zul je maar half gevulde clubs tegenkomen.. Wil je zeker zijn Wacht nog een weekje...
    Laatst gewijzigd door Vendezz; 10 januari 2015 om 10:38

  12. Onderstaande leden hebben Vendezz bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (10 januari 2015)

  13. #9
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    vind ik die nieuwe banken beneden maar hard zitten.
    Dat klopt wel. Dat vind ik ook. De banken op zich zitten niet hard, het is de rugleuning die om een of andere reden hard zit (of ongelukkig opgesteld/geplaatst). Ik weet het niet goed. Misschien zijn de kussen verkeerd (te klein)?
    Ik verwoorde het bij het item Paradise Saarbrücken zo.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun
    De bar.

    Net als in de andere Paradise staat ook hier de ronde bar in het midden. Daarrond knusse sofa's. Dezelfde als die nu in Sixsens staan. Wel hebben ze hier beter nagedacht over de kussens in die sofa's zodat je zachter en comfortabeler zit en niet met je hoofd tegen de harde achterleuning kan botsen.


    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  14. #10
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Misschien zijn de kussen verkeerd (te klein)?
    Als de kussen verkeerd of te klein zijn zit je bij de verkeerde dame, niet op de verkeerde bank...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  15. Onderstaande 4 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (10 januari 2015),Ritchie (10 januari 2015),Snor (10 januari 2015),sofaking (10 januari 2015)

  16. #11
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Tja, 'k zat bij Isabella, verkeerd dus .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  17. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (10 januari 2015)

  18. #12
    Geregistreerd
    18 mei 2006
    Last Online
    13 oktober 2022 @ 00:28
    Berichten
    171
    Discussies
    3
    Thanks
    157
    Thanked
    186 in 49 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Tja, 'k zat bij Isabella, verkeerd dus .
    Haha, die Isabella vind jij toch interessant. Maar Seksenfun, vertel eens iets over de zaterdag. Ik hoorde slechte verhalen.

  19. #13
    Geregistreerd
    18 mei 2006
    Last Online
    13 oktober 2022 @ 00:28
    Berichten
    171
    Discussies
    3
    Thanks
    157
    Thanked
    186 in 49 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Dat klopt wel. Dat vind ik ook. De banken op zich zitten niet hard, het is de rugleuning die om een of andere reden hard zit (of ongelukkig opgesteld/geplaatst). Ik weet het niet goed. Misschien zijn de kussen verkeerd (te klein)?
    Ik verwoorde het bij het item Paradise Saarbrücken zo.

    [/COLOR]
    Ik heb het daar ook pas nog over gehad met enkele vrienden. Wij vinden de banken ook niet fijn zitten. Pas in Villa Marisol geweest en daar hadden ze lekkere (lig)banken.

  20. #14
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag? Ik was er niet .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  21. #15
    Geregistreerd
    24 juli 2014
    Last Online
    10 april 2021 @ 13:49
    Berichten
    41
    Discussies
    5
    Thanks
    35
    Thanked
    45 in 13 posts

    Standaard

    Zaterdag, onverwachts naar sixsens gegaan, sixsens was een jaar geleden de eerste club die ik bezocht, de sfeer, accomodatie en eten waren heel goed, ook van service van de dames had ik geen klagen, deze zaterdag was echt triest, weinig dames, weinig actie, sfeer die niet echt was zoals een belgische of nederlandse beer verwacht. De twee drie laatste keren dat ik er was gaat de club naar mijn gedacht achteruit, spijtig want het is een zeer mooie club, mijn avond werd echter nog goedgemaakt door super Viktoria die echte topservice geeft, misschien kan de direktie iets doen om de club weer op dezelfde hoogte te berengen als enkele maanden geleden. Voorlopig zoek ik even andere oorden op maar ga binnen enkele maanden nog eens kijken in de hoop dat dan alles terug is als voorheen.

  22. Onderstaande 2 leden hebben verch bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (13 januari 2015),Ties85 (14 januari 2015)

  23. #16
    Geregistreerd
    2 augustus 2013
    Last Online
    Gisteren @ 17:38
    Berichten
    404
    Discussies
    5
    Thanks
    14
    Thanked
    141 in 104 posts

    Standaard

    @Verch,

    ik wilde eerst ook zaterdag naar sixsens gaan,

    maar ze hadden me gewaarschuwd, de meeste dames zijn nog in hun thuisland voor kerstmis/nieuwjaar te vieren.

    In de meeste clubs is het nu wel stiller. Deze week zal het ook in sixsens wel weer drukker worden met dames als de meeste terugzijn.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verch Bekijk bericht
    Zaterdag, onverwachts naar sixsens gegaan, sixsens was een jaar geleden de eerste club die ik bezocht, de sfeer, accomodatie en eten waren heel goed, ook van service van de dames had ik geen klagen, deze zaterdag was echt triest, weinig dames, weinig actie, sfeer die niet echt was zoals een belgische of nederlandse beer verwacht. De twee drie laatste keren dat ik er was gaat de club naar mijn gedacht achteruit, spijtig want het is een zeer mooie club, mijn avond werd echter nog goedgemaakt door super Viktoria die echte topservice geeft, misschien kan de direktie iets doen om de club weer op dezelfde hoogte te berengen als enkele maanden geleden. Voorlopig zoek ik even andere oorden op maar ga binnen enkele maanden nog eens kijken in de hoop dat dan alles terug is als voorheen.

  24. #17
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Vandaag weer een (voor mij en Bob0808 in ieder geval) heerlijk dagje Sixsens gehad....

    Met dank aan het vrijkaartje van dit forum!

    Het bewijst maar weer eens dat zelfs in een club waar het die dag slapjes is qua dames en zeker heren, je toch een leuke dag kunt hebben...

    Dankzij onverwachte werkzaamheden en gebeurtenissen die met spoed afgehandeld moesten worden uiteindelijk een stuk later in Sixsens beland dan gepand. Maar allee, ik had een vrijkaartje dus de entree en het niet meer halen van Happy Hour maakte deze keer niet uit... Hartelijk welkom geheten door Shirley die al de € 55,00 intoetste op de kassa toen ik haar wapperend mij vrijkaartje op 80-grams A4 liet zien. "Zo zo, wat heb jij nu weer gedaan om dit te verdienen", zei ze met een glimlach, gevolgd door "in ieder geval gefeliciteerd!". Da's dus al weer een mooie entree...

    Op het buitenterras zag ik Laura en Victoria al zitten en ik wist bovendien dat Crystal weer aanwezig was (eerder dan door de post van sexenfun) en dus kon mijn dagje Sixsens eigenlijk al niet meer stuk. Dames begroet en naar de lockers om me om te kleden, daarna richting de bar waar Bob0808 al in gezelschap van Crystal stond. Ik werd meteen gespot en er werd gezwaaid en geroepen, hetgeen in de summier gevulde bar zorgde voor enkele hoofden die zich vragend omdraaiden... Meteen op die twee af, Bob0808 moest het (zoals altijd) doen met een handdruk, Crystal (ook zoals gewoonlijk) met ietsje meer, en vice versa...

    Eerst even kletsen, waarbij Crystal op een gegeven moment haar plicht hoorde roepen en eens een rondje ging doen, en we al ras vergezeld werden door Victoria, die zich heel goed met twee mannen tegelijkertijd bezig kan houden... Ons ervan verzekerd dat het weer goed met haar ging (bij ons laatste bezoek had ze last van buikpijn), trakteerde ik haar op een red bull en hebben we vrolijk bijgekletst. Op zo'n dag dat er niet veel gasten zijn merk je dat de dames (in ieder geval bepaalde dames) de tijd nemen om het gezellig te maken en dan wat langer bij je blijven hangen zonder na 5 minuten weer op jacht te gaan.

    Na een tijdje besloten Bob0808 en ik om te gaan opwarmen in de sauna, waar Laura ons nog kort kwam vergezellen. Ook gezellig bijgekletst en wat gegrapt.. Na de bijbehorende koude douche even weer opwarmen in de jacuzzi en zie daar, daar kwam Crystal goeiedag zeggen op haar ronde door de nog steeds niet overbevolkte club. ook zij nam wat tijd om met ons te kletsen en te grappen en Bob0808 drukte dus nog maar eens op de knop voor de bubbels...

    Even later de trap op naar het restaurant maar helaas was er geen soep (meer?)), enkel nog wat tagliatelle... Dan maar een broodje genomen om de eerste honger te stillen en daarna weer de bar in voor een biertje. Hopla, daar zat Victoria naast me toen Bob0808 eventjes een sanitaire stop maakte en derhalve te laat in de bar was... No problem, Victoria stelde voor om met haar twee mannen op een bankje plaats te nemen, waar ik de twee tortelduifjes echter al gauw in alle rust liet presalen en wat rust opzocht op het overdekte buitenterras. Heerlijk een half uurtje relaxen, misschien zelfs een hazenslaapje, onder de professionele verwarmers op het terras, dat was althans mijn planning. Ik had echter niet op Domenica gerekend, die vanaf mijn aankomst al aan het lonken was en nu haar verleidingskunsten in de strijd (en op de bank) gooide... Al gauw zat haar tong in mijn mond en haar handen op mijn borst en onder mijn handdoek.... en toegegeven, mijn verweer werd zonder moeite opzij gezet door deze heerlijke spring-in-het-veld... Schlüssel!

    Ik dacht dat een half uurtje wel leuk zou zijn, gezien mijn eerste kamertje met haar kort geleden, alleen al om te zien of ze al wat bijgeleerd had. Het werd uiteindelijk iets meer dan een uur en dat heb ik geweten... Wat een passie, wat een heerlijk lijf en wat een geilheid.... Na zo'n 5 minuten te hebben gezoend bleek mevrouw al behoorlijk nat te zijn en dat zie ik als teken dat ze er zelf ook zin in heeft, iets wat een kamergang over het algemeen tot een succes maakt. Ook zo deze keer... als ik het niet beter wist (doe ik dat eigenlijk wel?) zo ik zeggen dat het allemaal meer dan gemeend was en ze zich net als ik heel goed geamuseerd heeft. De manier waarop ze zich liet gaan en me zelfs op meerdere vlakken aanspoorde maakten me nog geiler dan ik al was... wat een furie!

    Na iets meer dan een uur kwam ik dan ook met knikkende knieën van de kamer af nadat ik al meerdere malen "stop" had gezegd toen ze maar niet wilde ophouden met zoenen... ook niet nadat ik al was klaargekomen... Niks nog even de tijd vol maken met lekker knuffelen en tegen mij aanliggen, nee, deze dame begin me gewoon weer te zoenen en te likken en keek me daarbij weer zó geil aan dat ik niet na kon laten om even te checken hoe de zaakjes daar beneden bij haar gesteld waren ... en weer (of nog?) bleek mevrouw last te hebben van een serieus overstromingsgevaar! Omdat we op deze manier niet van de kamer af kwamen dacht ik met het internationaal bekende woord "stop" een halt aan haar blijvende avances toe te kunnen roepen maar dat heeft mij enorm veel moeite gekost... Uiteindelijk lukte het mij (ons) toch om van de kamer af te komen maar halverwege op de gang drukte ze me tegen de muur en begon weer vurig te tongzoenen ... onder luid applaus van vier Bulgaarse dames die op het bankje tegen over de Oriëntaalse ruimte zaten...

    Ik heb Domenica € 100,00 gegeven plus een fooi omdat we over het uur waren gegaan. Daar was ze zo blij mee dat ze in de lockerruimte ... ja hoor ... opnieuw begon te zoenen... wederom onder gejoel van de dames op het bankje... Even later volgde ze mij naar de douche naast de biosauna en ook daar kon een laatste zoentje niet uitblijven, al kwam het nu van mijn kant... haha!

    Na dit avontuur had ik behoefte aan voedsel om weer op sterkte te komen en begaf ik me met Bob0808, die met rooie oortjes terug was van zijn kamertje met Victoria, naar het restaurant. Dunne schijven kalkoen in een saus, kipschitsels, frietjes en groenten en uiteraard de saladebar, wederom prima verzorgd en misschien eenvoudig maar we heel lekker! We zaten net te eten toen Domenica het restaurant binnen kwam en Bob0808 haar wenkte om bij ons te komen zitten. Even later volgde ook Victoria die zich naast Bob0808 zetelde en hebben we gezellig samen gegeten en nog wat gekletst. Wat Bob0808 en Victoria niet zagen was wat Domenica stiekem met mijn hand deed terwijl ze deed alsof ze gewoon rustig aan het eten was.... de ondeugd!

    Voorafgaande aan mijn onverwachte kamergang met Domenica had ik eigenlijk enkel een kamersessie met Crystal gepland en had ik haar gezegd dat ik haar rond 19:00 uur op zou zoeken. Mocht ze echter op die tijd een andere klant hebben, dan moest ze zich uiteraard niet verplicht voelen om op mij te wachten. Nu was mijn kamergang met Domenica ook al uitgelopen en na het eten zag ik dat het al bijna 19:30 uur was, dus ging ik snel op zoek naar Crystal om excuses aan te bieden dat ik de tijd niet in de gaten had gehouden... echter bleek al gauw dat zij inderdaad een andere klant had gevonden en dus ook niet op de afgesproken tijd beschikbaar was... en zo loste dit "probleem" zich vanzelf op...

    In de bar hebben Bob0808 en ik nog wat gekletst en geknuffeld met Victoria en Laura, ondergetekende heeft nog wat geknipoogd met Domenica die een presales was gestart bij een geïnteresseerde gast en gewacht op de terugkeer van Crystal om dan afscheid te nemen. Helaas riep de plicht mij vroeger dan gewenst naar huis en moest ik tegen 21:00 uur vroegtijdig de club verlaten... echter geheel tevreden en voldaan...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  25. Onderstaande 20 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    bengeltje (14 januari 2015),biged (14 januari 2015),bob0808 (27 januari 2015),Captaindowntown (21 januari 2015),Eddy_V (13 januari 2015),Flyerke (14 januari 2015),forgetskinnyletsgetfatty (14 januari 2015),hansdordt (14 januari 2015),hasta la pasta (14 januari 2015),KanariePiet (14 januari 2015),Kwakje (17 januari 2015),Lekkerjong (14 januari 2015),Lesyeux (21 januari 2015),Ohhlord (13 januari 2015),PollekeZuid01 (13 januari 2015),Sjeng1960 (14 januari 2015),Sjeufke (13 januari 2015),Snor (14 januari 2015),sofaking (13 januari 2015),Wijze grijze (13 januari 2015)

  26. #18
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Een verlaat berichtje:

    Vorige week vrijdag ben ik weer naar SS gegaan.
    Ik wist dat het damesaanbod mager zou zijn, maar had hier op het forum verslagen gelezen van aanwezige dames die me wel konden bekoren.
    Zo uit mijn hoofd: Lolita, Victoria, DOMENIKA, Nora.

    Vrijdag was ik zoals gebruikelijk al om 11 uur aanwezig.
    Niemand, niemand, niemand.
    Ja veel IJsberen, dat wel, maar geen dames die me konden bekoren.
    Tegen 3en besloot ik maar de bus naar huis terug te nemen.
    Mijn lust (en die was héél groot toen ik aankwam, ik was echt zo geil als boter) was langzamerhand helemaal aan het wegsmelten.
    Ik dacht oké, dat wordt het vandaag maar een goedkoop dagje. Dat heeft ook zijn voordelen.

    Wonder boven wonder zat opeens Victoria aan de bar. En misschien Domenika ook wel. Ik zag tenminste een zeer bijzonder aantrekkelijk meisje toen ik al met Victoria op de bankjes aan het voorverkennen was.

    De date met Victoria was weer super.

    En gelukkig heb ik die dag, die langzaam aan het inzakken was, toch nog met een bijzonder goed gevoel kunnen afsluiten.

    Het woord Homoclub heb ik op YBF wel eens gelezen.
    Nú kan ik me daar wel een voorstelling van maken. Op een gegeven moment was de hele bar alleen maar gevuld met witte badjassen. Ik ben toen maar naar boven gevlucht en heb me strategisch op het binnenterras genesteld met uitzicht op wie er allemaal binnen kwam.
    Mij zouden ze niet tuk hebben! Zodra er een van mijn favorieten binnen zou komen, zou ik meteen kunnen toeslaan!
    Helaas, alleen maar méér mannen. :-(

    Goede les voor volgend jaar of andere feestdagen.
    Als de meisjes weg zijn, kun je beter zelf ook even geld sparen.

    Hoewel dat natuurlijk ook niet waar is.
    Eén meisje is voldoende. (Dat bleek vrijdag wel weer. Maar het was wel op het nippertje.)

    Maar dat moet je dan wel zeker weten
    Toch maar telefoonnummers gaan sparen?
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  27. Onderstaande 6 leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (14 januari 2015),Kwakje (17 januari 2015),licky luke (14 januari 2015),Sjeng1960 (14 januari 2015),sofaking (14 januari 2015),Ties85 (14 januari 2015)

  28. #19
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Mijn lust (en die was héél groot toen ik aankwam, ik was echt zo geil als boter) was langzamerhand helemaal aan het wegsmelten.
    Tja, boter hè? Dat smelt... ook als het niet heet is...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  29. #20
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Standaard 2015 begint vertrouwd

    Afgelopen maandag 12/1 mijn eerste bezoek aan SS in 2015; weekje later dan oorspronkelijk gepland want mijn favoriete DVP was ziek geweest. Zondag melde ze mij dat ze weer beter was -en in vorm- en zin had . Dus voor mij volop aanleiding om maandag een sessie met Angela te boeken. Ik had om 15.00 uur met haar afgesproken maar was al om 13.30 uur aanwezig dus nog even tijd om op te warmen in de bio-sauna . Na de gekookte eieren van vorige keer nu de juiste deur genomen en in 10 minuten lekker opgewarmd tot 70 graden. Hierna lekker gedoucht en toen naar de bar. Ik trof er een mij bekende ijsbeer waarmee ik een cappuccino was aan het drinken (en ondertussen auwehoeren) toen Paloma mij allervriendelijkst met een kusje kwam begroeten en ook weer meteen vertrok. Een aantal DVP's in SS (dus ook Paloma) hebben de beleefdheid om hun klanten goedendag te komen zeggen en zich daarna weer bescheiden terug te trekken; iets wat ik zeer kan waarderen. Na twee koppen cappuccino was ik helder genoeg om te bedenken dat ik niet was gekomen om met mede-ijsberen te palaveren maar entree had betaald om met een leuke DVP plezier te maken. Ik had nog genoeg tijd voordat Angela zou verschijnen dus ik gaf aan mijn mede ijsbeer aan dat Paloma mijn volgende gesprekspartner ging worden, en nam - met instemming en begrip van zijn kant- afscheid van hem. Eerst 10 minuutjes op de bank in de bar waarbij ik Paloma o.a. een complimentje maakte met haar nieuwe haarstijl (golvend ipv steil) waarna zij aangaf dat ze tijdens de feestdagen dikker was geworden omdat ze van haar Mama in Lissabon zoveel had moeten eten. Na een korte inspectie mijnerzijds vertelde ik haar dat ik op de bank niet definitief kon vaststellen of ze wel of niet was aangekomen, en dat nader onderzoek wenselijk was. Met een volle lach beaamde ze dat een 'full-inspection' geen probleem was dus gingen we naar een kamer. Paloma maakte van het uitkleden een leuke vertoning en vervolgens duikte ze bovenop me :smile:. Eerst lekker knuffelen en daarna de inspectieronde. Ze neigt inderdaad wat mollig te worden, iets wat uitsluitend door voldoende lichaamsbeweging te verhelpen is > dus actie ! Zoals al eerder vermeld is Paloma een echte pijp-professional. Ze zuigt, likt en sabbelt als de beste. Vervolgens gaat ze lekker bovenop me zitten, stopt mijn lul in haar doos en begint te rijden. Ze had er erg zin in (maandag ?) en de meeste actie kwam dan ook van haar zijde. Ze kreunt en kermt als een krolse kat en geeft na 5 minuten aan dat ik nu de leiding moet gaan nemen. Paloma op haar rug en ik gewoon ouderwets en simpel van bovenaf stoten. Haar benen klemmen om mij heen en ze kreunt en steunt steeds harder. Na een aantal minuten kom ik klaar en Paloma siddert met me mee; even time-out voordat we allebei weer op aarde zijn. Paloma vertelt me dat ze heerlijk is klaargekomen; haar sapjes zijn met een stevige stroom uit haar doos gelopen en lachend geeft ze mij de schuld van de grote natte plek in het laken Na wat afgekoeld te zijn praten we over ditjes en datjes waarbij ik haar vertel over het fenomeen IJsberenforum. Ze is erg nieuwsgierig, ik ga naar de site op haar smart-Phone, en zoek haar topic op. Ze is uiteraard benieuwd wat er geschreven staat dus ik vertaal de berichten, iets wat ze erg leuk vind. Uiteindelijk komt aan alles een eind en we nemen afscheid van elkaar; ik moet me per slot van rekening opladen voor mijn hoofdact van de dag.
    Na een frisse douche, en koffie en een spa is het tijd voor Angela. Even voor drie uur loopt ze bar binnen. Ze ziet er schitterend uit in een nieuw rood jurkje met blote rug en een voorkant die haar kleine borstjes leuk tonen. Ik ben door deze aanblik natuurlijk al helemaal gesmolten maar word helemaal happy van de geweldige begroeting van Angela. Big smile, diepe lange tongzoen en haar heerlijke lijf dat tegen mij aanschurkt; alsof ze werkelijk gek op mij is . Geluk is misschien niet te koop maar bij Angela heb ik altijd de beleving alsof ze alles doet om mij het gevoel van geluk te geven. Doet ze natuurlijk ook bij al haar andere klanten (hoop ik voor jullie) maar op zo'n moment is dat voor mij niet echt belangrijk.
    Gewoontegetrouw gaat Angela de kamersleutel halen, komt terug en roept mij tot de orde; antreten ! Ik volg gedwee en voel al naast haar lopend of haar billen nog net zo'n lekkere perziken zijn als in 2014. Er is niets veranderd en vol verwachting gaan we de kamer in. Er volgt een innige begroeting terwijl we mekaar uitkleden en de lust neemt almaar toe. We gaan op bed liggen en verkennen elkaars lichamen; wat voelt het weer heerlijk aan. Daarna de belevenissen van de afgelopen weken besproken waarbij over en weer de nodige hints gedaan worden zodat we nog heter worden en na een potje droogneuken aan het echte werk beginnen. Omdat ik tijdens een neukpartij met Angela in een ander zonnestelsel leef kan ik geen details benoemen. Ik weet alleen dat ik eindeloos met Angela kan neuken; het verveelt mij (en haar) nooit. Na een eerste neuksessie gaan we loom tegen elkaar liggen, weer bij bewustzijn komen, en gaan mekaar weer langzaamaan uitdagen. Er volgt een tweede stomende neukpartij en uitgeput vallen we zowat in slaap. Angela is natuurlijk ook een zakenvrouw en weet er altijd op een mooie manier een einde aan te breien. Het plezier is uiteindelijk voorbij, en ik ga maar weer eens douchen en koffie drinken om op krachten te komen.
    Zittend aan de bar spreekt mij op een gegeven moment een mij onbekende IJsbeer aan, hij vraagt of ik de Sjeng1960 van het forum ben. Ik beaam dit en vraag verbaasd hoe hij dat denkt te weten. Hij verteld me dat hij mijn berichten leest en dan ook weet dat Angela de favoriet van Sjeng1960 is. Hij zat in de bar toen Angela naar mij toe kwam en uit onze begroeting had geconcludeerd dat ik degene zou kunnen zijn die altijd zo lovend over Angela was. Er volgde nog een leuk gesprek waarbij we onze ervaringen in SS uitwisselden. Ik was echter zo lomp (sorry)om naast het gesprek ook de bewegingen in de bar te volgen en toen Bella (nieuwe aanwinst) dan ook langs ons liep groette ik haar vriendelijk. Voor deze wulpse DVP uiteraard het signaal om toe te happen, en mijn mede IJsbeer trok zich beleefd terug.
    Ik had Bella op 30 december aangesproken; ze was toen net drie dagen in SS. Omdat er op die dag meer IJsberen dan DVP's waren had Bella meteen haar topdag; of dat zo blijft weet ik nog niet zo. Er is nog geen topic van Bella dus ik maak er zometeen een, waarin meer details; ergo-conclusio > Bella is een aardige en goed uitziende DVP van 32 jaar maar er was geen klik.
    Na een halfuurtje stond ik er dus weer helemaal alleen voor en maakte maar weer mijn vaste rondje douchen, sauna en Bar. Ik moest ook bijkomen van al mijn donaties dus ging ik een hapje eten. Door al dit getreuzel liep het al tegen 19.00 uur en ik vond eigenlijk dat mijn taak was volbracht. Half twijfelend of ik nu echt naar huis wilde liep ik de trap op, en kwam Angela naar beneden. Ze had net gegeten en vroeg of ik een kopje koffie met haar ging drinken
    Deze slappe IJsbeer kon natuurlijk niet weigeren dus samen met Angela naar de bar en opnieuw gesneuveld voor haar humor, lijf en liefde. Van de Bar naar een kamer waar nog ruim een uur plezier volgde. Ruim na acht uur zijn zowel Angela en ik gelijktijdig vanuit SS naar huis vertrokken; Angela richting Duitsland ik naar Maastricht. Het was een mooie dag !
    Hopelijk heeft dit vrij lange verhaal jullie niet al te zeer verveeld; zelf kon ik mij geen mooiere start van 2015 in SS wensen

  30. Onderstaande 16 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (14 januari 2015),biged (14 januari 2015),Dalton (16 januari 2015),Eddy_V (14 januari 2015),Flyerke (15 januari 2015),hasta la pasta (15 januari 2015),Hemaworst (14 januari 2015),KanariePiet (20 januari 2015),Kwakje (17 januari 2015),Lekkerjong (15 januari 2015),licky luke (14 januari 2015),pistoleeke (20 januari 2015),savesexer (15 januari 2015),Sjeufke (14 januari 2015),Ties85 (14 januari 2015),Wijze grijze (14 januari 2015)

  31. #21
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard 15 januari: Het wild seizoen is volop geopend

    In mijn korte live updates heb ik al een weergave van mijn belevenissen op deze geslaagde dag gegeven en die zal ik dan ook niet gaan herhalen.
    Een kleine aanvulling kan misschien geen kwaad om in het algemeen een indruk te geven over de Line Up, die weer prima als vanouds is.
    Veel van de bekende meiden zijn weer terug en er zullen in de loop van de dag minimaal 40 dames aanwezig zijn geweest.
    Hierbij een overzicht van een aantal van de aanwezigen.

    Helena en Sissi (in een chique burleske setje) smachtend wachtend op Sofaking;
    Magdalena, lolita avant la lettre, speels en hapklaar!
    Janina met rood haar ziet ze er leuk uit, was in een opvallend vriendelijke bui;
    Crystal, ik heb haar zelden zo lang in de bar en weinig richting kamers gezien;
    Anna, als knappe buurvrouw zou ik haar beslist proberen te verleiden. Die ene keer was zonder meer goed, maar er loopt zoveeeeel lekkers wild rond;
    Victoria, wat is ze klein zonder schoenen!
    Domenika, had misschien een off-day want de beschrijving van vrolijk huppelkutje was niet zo van toepassing, wel een leuk klein type maar vandaag ff niet mijn keus;
    Paloma, struise Latina die groter overkomt door haar wulpse rondingen en weelderige haardos, Super om mee te dollen in kamer sex;
    Talida, fkk rondlopend lekker wijf (zo praat ik niet snel over dames, maar zo ziet ze er gewoon uit met alleen een jarretelle houder aan zonder slipje), vooral voor de PSE liefhebbers een stunner;
    Jessie, de Tsjechische eens niet aan de gokkast en zag er zowaar mooi opgemaakt uit, zal echter nooit mijn keuze worden;
    Mira, is het de make-up of worden de wallen onder haar ogen steeds groter??;
    Suzanne, de Vlaamse milf vriendelijk als altijd zowel voor als achter de bar wordt door haar vaste klanten bijna de hele dag goed bezig gehouden;
    Kimmie, mooie schoolmeisje, vaste waarde maar mij te arrogant en afstandelijk;
    Nora met kleine rode tattoo op onderbuik sprak mij verleidelijk aan, maar ik heb (deze keer) weerstand kunnen bieden;
    2 latina milfs met volle boezem en één met rasta kapsel voor de liefhebbers;
    2 zwartharige rumbuls die voor de oude getrouwen omschreven kunnen worden als Nikita look-alikes, ik zou ze een volgende keer wel een kans willen geven!

    En nog circa 15 dames die in 2014 ook al aanwezig waren, maar die ik niet bij naam ken en van een stuk of 7 vergeten ben, wat deels aan mijzelf ligt en deels aan de minder geslaagde sessies.
    En ca 15 dames die ik niet eerder gezien had in verschillende maten en met diverse haarkleuren.

    Kortom, meer als ooit: keuze genoeg!
    Doordat er relatief weinig bezoekers waren (hooguit 10-15 beren gelijktijdig) was de sfeer een beetje mat. Geen lieden of groepjes die lol maakten, maar ook geen Südländer groepjes die irriteren.

    Een prima dag om relaxed door te brengen voor mij.
    Om de een of andere reden ben ik alleen weinig aan rust toegekomen ��
    En Garde

  32. Onderstaande 16 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (17 januari 2015),biged (17 januari 2015),Flyerke (17 januari 2015),hansdordt (17 januari 2015),hasta la pasta (17 januari 2015),KanariePiet (17 januari 2015),Kwakje (17 januari 2015),licky luke (17 januari 2015),Orlando F (17 januari 2015),Oudebelg (17 januari 2015),pistoleeke (20 januari 2015),savesexer (20 januari 2015),Sjeufke (17 januari 2015),Snor (17 januari 2015),sofaking (17 januari 2015),Wijze grijze (17 januari 2015)

  33. #22
    Geregistreerd
    16 september 2014
    Last Online
    11 maart 2016 @ 18:12
    Berichten
    38
    Discussies
    3
    Thanks
    631
    Thanked
    195 in 27 posts

    Standaard

    Maandag 19 januari 11u30...Geen zin meer om te werken, mn gedachte stonden er niet naar en ik had al even gedacht om dan toch maar eens SS op te gaan zoeken, dus zo geschiedde...halve dag verlof genomen en vertrokken om half één. Ik had mn zinnen gezet om op zoek te gaan naar een fantastische GFE sessie, of anders dan maar een stomende PSE sessie afhankelijk van wie er beschikbaar was, afhankelijk van wie er beschikbaar was. Maar in mn gedachten had ik deze volgorde al voor me op een rijtje gezet: Of Crystal, of Flori, of Sissi(maar kende ik nog niet), of Domenica, of ik had ook wel zin om Megi eens te ontmoeten. Bij al deze meisjes zou het mn eerste sessie zijn met hen.......en als die allemaal niet beschikbaar waren, dan zou ik me maar weer in de schoot gooien van Lolita...
    Twas precies mn geluksdag - tja, mocht mn kameraad erbij geweest zijn, dan was hij denkelijk ermee gaan lopen( just kidding Kwakje) - maar toen ik de kleedkamers binnen ging keek ik even naar rechts en wie zag ik daar op het bankje zitten........CRYSTAL!!!! Even met kleren en al aan naar haar gelopen en haar even duidelijk gemaakt dat ze niet mocht weglopen.....dan snel mn ijsberenpak aangedaan...en terug naar het bankje en verder kennis gemaakt...ze herkende me van ons eerste gesprek vlak voor Kerstmis, en de sessie met mn kameraad...dan snel een douche genomen en met haar naar de bar gegaan. We hebben ons daar even in de zeteltjes gelegd en verder wat gepraat en opgewarmd...
    In de bar was weinig volk. De laatste keer dat ik daar was, was er ook weinig volk maar nu was het nog erger gesteld...bovendien herkende ik bijna niemand. Maar ik had natuurlijk meer oog voor Crystal op dat moment...ok, even terug naar haar sessie. Tijdens het opwarmen heb ik haar wel vijf keer gevraagd om een sleutel te gaan halen...maar ze bleef me maar plagen...om dan uiteindelijk samen verder te gaan. Ik ben blijven wachten aan de kleedkamers, even naar de klok gekeken: 13u40, en zij ging ondertussen de sleutel halen...dan op naar kamer 12. Wow...wat een sessie...niets afgesproken, behalve dan dat ik het graag rustig opbouwde...nadat zij driemaal was klaargekomen(en misschien ook nog een vierde maal, maar dat weet ik niet zeker...) en dan pas uiteindelijk mn zaadjes had achtergelaten, vroeg ik hoe laat het was: 15u....zalig....nog eventjes in mekaars armen gelegen, maar dan ook maar afgebroken want ik kon zo in slaap vallen....een volgende keer met haar zal niet lang op zich wachten...nadien netjes afgerekend en haar bedankt voor de diensten....waarop zij zei: No, I have to thank you for those relaxing moments.....(tja, ze zal het wel tegen alle mannen zeggen, maar op dat moment vleit het toch...)
    Na een douche naar de bar getrokken om op positieven te komen, ik was bekaf en wist al dat het voor vandaag hierbij zou blijven. Joyce dus afgeschud...sigaretje gerookt...wederom gezien dat er nog maar weinig volk was, bij Anna gebabbeld...sauna genomen en verder genoten van de whirlpool...opnieuw naar de bar, en Joyce was weer daar....haar dan maar duidelijk gezegd dat ik nog steeds niet uitgerust ben voor een volgende ronde, en er ook maar bij gezegd dat ik ook nooit een sessie met haar zal hebben...ik hoop dat ze het begrepen heeft.
    Dan eindelijk kennis gemaakt met het meisje met haar steile zwarte haren, bleek dus Paula te zijn en vind haar wel knap, maar af en toe komt ze nogal direct over...Nu dus niet, en toen ik haar uitlegde dat ik zopas een zware sessie achter de rug had en geen intentie meer had om naar een kamer te gaan, begreep ze het wel, bleef nog even staan en nam toen vriendelijk afscheid...wat een verschil tov Joyce...
    Nadien nog even met gepraat met Janina, kennis gemaakt met Sissi toen ik in de whirlpool zat(ok, daar wil later nog wel eens verder uitgebreid kennis mee maken), en met de vriendin die naast Janina zat maar ben haar naam vergeten(kort blond haar, rond de dertig schat ik, slank gebouwd met een braaf maar toch uitnodigend gezicht....)
    Rond kwart voor vijf naar huis vertrokken...
    Twas eigenlijk ook nog de bedoeling om eens wat meer ijsberen te ontmoeten. Als je daar zo alleen zit, is het altijd aangenaam om wat te babbelen, maar dat is er niet van gekomen...terwijl ik dan nu lees dat ook Licky Luke en anderen aanwezig waren.

  34. Onderstaande 6 leden hebben ftchietgraag bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 1 februari 2015),Kwakje (20 januari 2015),licky luke (20 januari 2015),savesexer (20 januari 2015),Sjeng1960 (20 januari 2015),Snor (20 januari 2015)

  35. #23
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schietgraagft Bekijk bericht
    Twas eigenlijk ook nog de bedoeling om eens wat meer ijsberen te ontmoeten. Als je daar zo alleen zit, is het altijd aangenaam om wat te babbelen, maar dat is er niet van gekomen...terwijl ik dan nu lees dat ook Licky Luke en anderen aanwezig waren.
    Klopt, wat jammer nou...

    Ik was er met Pistoleeke, die ik die dag voor de eerste keer live ontmoet heb, na een aantal mislukte afspraken via dit forum.
    Ik had nog een oude belofte in te lossen, dus deze keer moest het er maar eens van komen...

    Ik meen me te herinneren dat Pistoleeke onze komst wel op Meeting Pint had aangekondigd....
    Volgende keer ontmoeten we elkaar dan hopelijk wel!

    Enne...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schietgraagft Bekijk bericht
    een volgende keer met haar zal niet lang op zich wachten...nadien netjes afgerekend en haar bedankt voor de diensten....waarop zij zei: No, I have to thank you for those relaxing moments.....(tja, ze zal het wel tegen alle mannen zeggen, maar op dat moment vleit het toch...)
    ... ga er maar van uit dat ze dat niet tegen iedere man zegt, dus voel je gerust gevleid...

    N.B. Prima verslag van je sessie op kamer met Crystal in haar topic. Zeer herkenbaar en prima reclame voor haar!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  36. #24
    Geregistreerd
    16 september 2014
    Last Online
    11 maart 2016 @ 18:12
    Berichten
    38
    Discussies
    3
    Thanks
    631
    Thanked
    195 in 27 posts

    Standaard

    Thanks voor het compliment Licky Luke. Weet je ook toevallig wie die blondharige is die nogal veel met Janina optrekt?

  37. #25
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schietgraagft Bekijk bericht
    Thanks voor het compliment Licky Luke. Weet je ook toevallig wie die blondharige is die nogal veel met Janina optrekt?
    Nog niet ...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

 

 
Pagina 1 van 15 1234511 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.

  Living Room 468*60