Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 51112131415
Weergegeven resultaten: 351 t/m 362 van 362
  1. #351
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Nou, ik was er afgelopen maandag tussen 11.30 en 17.30.
    In grote lijnen kan ik het verhaal van KP overnemen, alleen was het weer nog slechter.

    Verder heb ik 4 dames weten te verleiden (of andersom natuurlijk) om met mij een kamer te delen, ieder steeds een halfuur.
    Achtereenvolgens Danielle (Dom. Rep.), Adina (Oekr.), Sissi (Grie) en Cathalina (Roe) mochten mij verwennen (en andersom natuurlijk). Toen Domenika (Bul) aan de bar bij mijn afscheidsdronk tegen mij zei, dat ik wel een hele big smile had, hoef ik jullie niet te vertellen hoe mijn dag bevallen was. Lieve, leuke meid overigens.

    Tussen de bedrijven door nog gekletst met Jessie, Crystal, Victoria (wat een schatje is het toch), Rebecca, Alexia (nu in gezelschap van haar jongere zus Alina, trio lijkt me wel wat) en tenslotte Veronica (klets/knuffel/zoensessie in de Oriental Room -> kamergang is al beloofd indien onze wegen zich weer kruisen).

    Ja, dit was mijn vijfde bezoek aan de 'buren' (zo'n 30 km rijden), ik ben bang dat ze me steeds vaker gaan zien (de Theke herkende me al).
    Waarom ver gaan, als je het dichtbij hebt.

  2. Onderstaande 8 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Cat (24 juni 2015),faddist (24 juni 2015),Flyerke (24 juni 2015),ftchietgraag (25 juni 2015),Kwakje (24 juni 2015),licky luke (24 juni 2015),PC69 (24 juni 2015),The Pussyhunter (20 augustus 2018)

  3. #352
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    't Ja wie zal dat zeggen want dat is een zeer onzeker gegeven.

    Wie er komt weet je nooit vooraf, al zegt zo een meid ik ben er morgen, dan kan het zijn dat ze er toch niet is.
    En van sommige meiden is geweten dat ze er nooit zijn op dag X en dan kom je die dag binnen, en dan is ze er toch.
    Veel hangt af van het zogenaamde "vriedje P"

    Het enige wat een beetje zeker heid geeft is gewoon die dag, als de zaak al even open is, bellen en vragen wie e wel of niet is, dan hang je wel af van de goedwil van de eigenaars.
    Vergeet het maar, in Sixsens zal er nooit via de telefoon worden aangegeven welke dames er wel of niet zijn...

    Dat kan namelijk wijzen op een dienstverband-achtige relatie tussen club/management enerzijds en dames anderzijds en dat is in Nederland verboden als de dames voor eigen rekening en verantwoording werken (heb ik het zo voorzichtig genoeg geformuleerd?).

    Je kunt beter een telefoonnummer van de betreffende dame vragen zodat je haar zelf kunt vragen of ze aanwezig is.
    Of je moet een zogenaamde "verslaggever ter plaatse" hebben, in de vorm van een mede ijsbeer of dame, die je van daaruit kan informeren.

    Of gewoon op de gok gaan, want er zijn over het algemeen altijd wel dames van allerlei smaken aanwezig om er goed te kunnen vertoeven..
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  4. #353
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Berichten
    662
    Discussies
    29
    Thanks
    71
    Thanked
    293 in 154 posts

    Standaard

    Als je gewoon naar sixsens belt wordt er gewoon verteld of een dame die dag aanwezig is,nog nooit nee als antwoord gekregen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Vergeet het maar, in Sixsens zal er nooit via de telefoon worden aangegeven welke dames er wel of niet zijn...

    Dat kan namelijk wijzen op een dienstverband-achtige relatie tussen club/management enerzijds en dames anderzijds en dat is in Nederland verboden als de dames voor eigen rekening en verantwoording werken (heb ik het zo voorzichtig genoeg geformuleerd?).

    Je kunt beter een telefoonnummer van de betreffende dame vragen zodat je haar zelf kunt vragen of ze aanwezig is.
    Of je moet een zogenaamde "verslaggever ter plaatse" hebben, in de vorm van een mede ijsbeer of dame, die je van daaruit kan informeren.

    Of gewoon op de gok gaan, want er zijn over het algemeen altijd wel dames van allerlei smaken aanwezig om er goed te kunnen vertoeven..

  5. #354
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Je kunt beter een telefoonnummer van de betreffende dame vragen zodat je haar zelf kunt vragen of ze aanwezig is.
    Huh? Dat deden we toch niet meer.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  6. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (25 juni 2015)

  7. #355
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.054
    Discussies
    230
    Thanks
    21.128
    Thanked
    6.152 in 2.935 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Vergeet het maar, in Sixsens zal er nooit via de telefoon worden aangegeven welke dames er wel of niet zijn...

    Dat kan namelijk wijzen op een dienstverband-achtige relatie tussen club/management enerzijds en dames anderzijds en dat is in Nederland verboden als de dames voor eigen rekening en verantwoording werken (heb ik het zo voorzichtig genoeg geformuleerd?).

    Je kunt beter een telefoonnummer van de betreffende dame vragen zodat je haar zelf kunt vragen of ze aanwezig is.
    Of je moet een zogenaamde "verslaggever ter plaatse" hebben, in de vorm van een mede ijsbeer of dame, die je van daaruit kan informeren.

    Of gewoon op de gok gaan, want er zijn over het algemeen altijd wel dames van allerlei smaken aanwezig om er goed te kunnen vertoeven..
    Is natuurlijk vreemd dat daardoor een dienstverband afgeleid zou kunnen worden... Vergelijk het bereiken van een adviseur van een bedrijf middels telefoniste van voornoemd bedrijf (zijn opdrachtgever/klant. maar niet werkgever). En wat met de ijsbeer die het hier meldt op IJBF: inhoudingsplichtige voor haar loonheffingen?!?!

  8. #356
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Vergeet het maar, in Sixsens zal er nooit via de telefoon worden aangegeven welke dames er wel of niet zijn...

    Dat kan namelijk wijzen op een dienstverband-achtige relatie tussen club/management enerzijds en dames anderzijds en dat is in Nederland verboden als de dames voor eigen rekening en verantwoording werken
    Hmmm, zou kunnen maar lijkt me stug. Een masseur werkt toch ook voor eigen rekening. Als ik naar een club bel en vraag of masseur Pietje aanwezig is wat zou dan de belemmering kunnen zijn om daar op te antwoorden: " Ja, Pietje is er vandaag en heeft de tafel al uitgeklapt".

    Wellicht verplaatsen naar ander Topic. Kan zo snel niet vinden.

  9. #357
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Hmmm, zou kunnen maar lijkt me stug. Een masseur werkt toch ook voor eigen rekening. Als ik naar een club bel en vraag of masseur Pietje aanwezig is wat zou dan de belemmering kunnen zijn om daar op te antwoorden: " Ja, Pietje is er vandaag en heeft de tafel al uitgeklapt".

    Wellicht verplaatsen naar ander Topic. Kan zo snel niet vinden.
    Zit wat in deze vergelijking, maar het verschil zit hem er misschien in dat masseur Pietje een vaste ruimte huurt of beschikbaar krijgt en de dames er net als de heren entree betalen en feitelijk te gast zijn (nadat gecheckt is of zij de minimale leeftijds grens bereikt hebben om in deze uitgaans gelegenheid binnen te mogen komen.

    Bellen kan iedereen altijd proberen en afhankelijk van de aanwezige receptioniste zal je misschien horen dat ze de betreffende dame net voorbij heeft zien lopen of niet. Er worden in ieder geval geen lijstjes van aanwezige dames bijgehouden zo werd mij desgevraagd verteld door iemand die het weten kan.
    De registratie is alleen voor de eigen administratie om aan
    En nu weer terug op het balkon voor een laatste sigaret.
    En Garde

  10. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    faddist (25 juni 2015),licky luke (25 juni 2015),PC69 (25 juni 2015)

  11. #358
    Geregistreerd
    22 juni 2015
    Last Online
    12 juli 2015 @ 20:21
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Al enkel keren in sixsens geweest en toch mijn favoriete club tot op heden...hiervoor enkel GT en YY bezocht.
    Ik heb hier altijd al een top service gekregen en er is steeds een gemoedelijke sfeer ...hoogtijd voor weer een bezoekje.

  12. Onderstaande 2 leden hebben vinzvegas69 bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (26 juni 2015),seksenfun (26 juni 2015)

  13. #359
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Pas aangekomen in de tuin der lusten
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  14. #360
    Geregistreerd
    4 augustus 2008
    Last Online
    21 september 2023 @ 13:36
    Berichten
    301
    Discussies
    11
    Thanks
    573
    Thanked
    407 in 121 posts

    Standaard

    Afgelopen dinsdag maar eens even wezen kijken en de tempel der lusten. Was er niet erg druk , erg rustig zelfs. Was iets uit de auto vergeten dus snel terug en op de trap liep ik Victoria tegen haar bevallige lijfje. Waar ga je naartoe...... ok dan wacht ik beneden aan de bar op je. Na gedoucht te hebben een kofiie aan de bar besteld. Maar geen victoria te bekennen, bleek ze toch nog even snel een kamer te hebben genomen. Nikita was haar Eddy aan het zoeken en Julia had haar Piet al gevonden. Na de koffie maar eens een rondje gemaakt, waarbij ik Eddy tegenkwam die zich snel ging omkleden. Ik lekker de sauna en het bubbelbad ingedoken. En daar kwam Viktoria haar rondje maken, ze kon niet de sauna in vanwege een nieuwe tatoo aan de binnenkant van haar rechter pols, een vlinder (5x10cm). Afgesproken haar later te treffen. In tussen was het tijd geworden om een hapje te gaan eten, daar werd ik door Victoria uitgenodigd om bij haar aan te schuiven. Na het eten de bar in en uiteraard duurde het niet lang of we vertrokken naar kamer 4 (met boven spiegel). Heerlijk van elkaar genoten en na zo'n 2 uur weer richting bar. Daar trof ik Kanarie-Piet en ik dacht OhLord aan. Liep ze bijna voorbij, zo was ik in gedachte of misschien nog wel in hogere sferen, wie zal het zeggen. De heren zaten aan de Salitos en ik netjes aan een spa-tje rood. Lekker zitten kletsen zo met z'n drietjes. Wat later werd ik ineens van achteren overvallen door Simona, ze wilde met mij een kamer op. Na een poosje werd mijn badjas open geknoopt, zij erbij in en de centuur weer vast. Julia zag het met plezier gebeuren en riep op een gegeven moment Ficken kostet hier im Bar €200,-. Ik schrok me rot en probeerde Simona uit mijn badjas te krijgen. Maar dat lukte niet zo best. Toen de wijze raad van OhLord maar opgevolgd : pak haar op, slinger haar over je schouder en loop er mee weg. Zo gezegd zo gedaan. Simona helemaal blij want ze dacht dat we naar de kamer gingen. In de gang bij de kino die kleine op de grond gezet en gezegd dat er van een kamer bezoek vandaag niets zou komen. Wel beloofd de volgende keer met haareen kamer op te zoeken. Waarschijnlijk wordt dat dus a.s. woensdag. Heb van OLhLord en de andere geen afscheid meer genomen en ben linea recta naar huis gegaan, Solong

  15. Onderstaande 10 leden hebben salitos bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (26 juni 2015),deket ( 3 juli 2015),Eddy_V (27 juni 2015),ftchietgraag (29 juni 2015),KanariePiet (26 juni 2015),Kwakje (27 juni 2015),licky luke (29 juni 2015),Ohhlord (26 juni 2015),PC69 (29 juni 2015),Sjeufke (27 juni 2015)

  16. #361
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard

    28 juni 2015: Uitbrakken in Sixsens.

    Na een feestje op de zaterdagavond voelde ik me zondag maar zozo. Ik had geen zin om op de bank te hangen en besloot dat ik maar weer eens naar Lemier wilde rijden. Ik was inmiddels al weer een maand of 4 hier niet meer geweest. Ik had eigenlijk niet gedacht dat ik bij mijn binnenkomst al weer zo snel op de kamer zou zijn. Het was immers best lekker weer en het zwembad is niet voor niets aangelegd.

    Anne Marie:
    Toen ik beneden een kop koffie ging halen werd liep ik al direct tegen Anne Marie aan. Inmiddels is ze weer een paar kilo's kwijt. Ik weet niet wat het is met haar, ik val vooral op haar ogen in ieder geval. Na wat oponthoud omdat de pinautomaat kuren had (moest dus eerst naar een automaat van mijn bank verderop) belandde we op kamer in het oude gedeelte. Wat volgde was een stevige, lekkere wip. Na afloop hebben we nog wat gedronken, gezwommen en zijn daarna ons weegs gegaan.

    Ik vond het gisteren heerlijk toeven. De kater was vrij snel verdwenen en het was absoluut geen straf om in het zonnetje wat te liggen, wat te lezen, een drankje halen aan de bar, het hele end weer teruglopen naar de ligstoel enzovoorts. Ook tussendoor heb ik nog even in de perfect hete sauna gezeten. Zo al met al heb ik me prima vermaakt. Ik heb soms wat moeite om een lekkere date te scoren in SS. Vandaag zat het echter allemaal mee. Zo na het eten van een bordje BBQ (worst, kip en spek) had ik nog wel
    in een kamer. Zo rond een uur of 7 besloot ik om een praatje te maken met een kleine Bulgaarse.

    Victoria:
    Ik had nog nooit het genoegen gehad om met haar een kamer te doen. Ik had me voorgenomen om het heel kalm aan te doen. Blijkbaar viel dit in goede aarde. Wat een lieve meid! Na een pot heerlijke slow mo sex waren we voor het uur klaar. Ik had de sessie kunnen afbreken, maar besloot om nog met een half uurtje te verlengen om nog wat te kletsen en te knuffelen. Na afloop van de sessie hebben we nog een tijdje aan de bar zitten kletsen. HHG = 100%.

    Conclusie: Ik heb me prima vermaakt en ben er van overtuigd dat het niet weer vier maanden gaat duren voordat ik terug ben in Lemier. Zeker bij lekker weer is het zwembad en de ambiance er omheen wel erg verleidelijk.
    Pluk de dag of een bloemetje

  17. Onderstaande 10 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (30 juni 2015),deket ( 3 juli 2015),ftchietgraag (30 juni 2015),Kwakje (29 juni 2015),licky luke (29 juni 2015),Nedlovefkk (29 juni 2015),Oudebelg (29 juni 2015),PC69 (29 juni 2015),Snor (29 juni 2015),zeppos58 (29 juni 2015)

  18. #362
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hasta la pasta Bekijk bericht
    28 juni 2015: Uitbrakken in Sixsens.

    Na een feestje op de zaterdagavond voelde ik me zondag maar zozo. Ik had geen zin om op de bank te hangen en besloot dat ik maar weer eens naar Lemier wilde rijden. Ik was inmiddels al weer een maand of 4 hier niet meer geweest. Ik had eigenlijk niet gedacht dat ik bij mijn binnenkomst al weer zo snel op de kamer zou zijn. Het was immers best lekker weer en het zwembad is niet voor niets aangelegd.

    Anne Marie:
    Toen ik beneden een kop koffie ging halen werd liep ik al direct tegen Anne Marie aan. Inmiddels is ze weer een paar kilo's kwijt. Ik weet niet wat het is met haar, ik val vooral op haar ogen in ieder geval. Na wat oponthoud omdat de pinautomaat kuren had (moest dus eerst naar een automaat van mijn bank verderop) belandde we op kamer in het oude gedeelte. Wat volgde was een stevige, lekkere wip. Na afloop hebben we nog wat gedronken, gezwommen en zijn daarna ons weegs gegaan.

    Ik vond het gisteren heerlijk toeven. De kater was vrij snel verdwenen en het was absoluut geen straf om in het zonnetje wat te liggen, wat te lezen, een drankje halen aan de bar, het hele end weer teruglopen naar de ligstoel enzovoorts. Ook tussendoor heb ik nog even in de perfect hete sauna gezeten. Zo al met al heb ik me prima vermaakt. Ik heb soms wat moeite om een lekkere date te scoren in SS. Vandaag zat het echter allemaal mee. Zo na het eten van een bordje BBQ (worst, kip en spek) had ik nog wel
    in een kamer. Zo rond een uur of 7 besloot ik om een praatje te maken met een kleine Bulgaarse.

    Victoria:
    Ik had nog nooit het genoegen gehad om met haar een kamer te doen. Ik had me voorgenomen om het heel kalm aan te doen. Blijkbaar viel dit in goede aarde. Wat een lieve meid! Na een pot heerlijke slow mo sex waren we voor het uur klaar. Ik had de sessie kunnen afbreken, maar besloot om nog met een half uurtje te verlengen om nog wat te kletsen en te knuffelen. Na afloop van de sessie hebben we nog een tijdje aan de bar zitten kletsen. HHG = 100%.

    Conclusie: Ik heb me prima vermaakt en ben er van overtuigd dat het niet weer vier maanden gaat duren voordat ik terug ben in Lemier. Zeker bij lekker weer is het zwembad en de ambiance er omheen wel erg verleidelijk.
    Buiten het katergedeelte lijkt dit sterk op mijn bezoek van vrijdag, enkel heb ik na 30 minuten Anne Marie (die ik eigenlijk maar gewoon middelmaatje vond) een uur en nadien nog 1u30 met Victoria de lusten des levens mogen genieten, om het af te leren dus, enkel, Anne Marie zal het me makkelijker kunnen afleren dan Victoria, deze laatste werkt eerder zeer verslavend.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  19. Onderstaande 6 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (30 juni 2015),biged (17 juli 2015),ftchietgraag (30 juni 2015),Kwakje (29 juni 2015),PC69 (29 juni 2015),Sjeufke (29 juni 2015)

 

 
Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 51112131415

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45.

Diamond 468*60   Living Room 468*60