Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 266
  1. #151
    Geregistreerd
    10 juli 2011
    Last Online
    18 februari 2015 @ 22:08
    Locatie
    maastricht
    Berichten
    41
    Discussies
    2
    Thanks
    28
    Thanked
    17 in 8 posts

    Standaard

    regals mens club is gewoon een exclusieve hoerentent. uurtje kost 275, maar voor je op de kamer gaat ben je al minmaal het dubbele kwijt aan drank in de bar. Er zijn meestal tussen de 3 en 7 dames aanwezig. Als je met vrienden bent kan je er wel een leuke tijd hebben, want meestal zijn er niet veel andere mannen, echter kost het tegenover een saunaclub wel zeker het tiendubbele, als je er een avond vertoefd ben je zeker 2000 euro kwijt......, maar als je het geld hebt, wel eens de moeite waard

  2. #152
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Regals Men's Club ligt juist buiten Maastricht aan de rechterkant richting Cadier en Keer/Margraten >>> Sixsens Lemiers/Vaals

  3. #153
    Geregistreerd
    30 november 2013
    Last Online
    18 september 2019 @ 12:20
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    89
    Thanked
    48 in 16 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Allereerst de vraag: waarom slechts twee uurtjes?
    Als je vóór 14:00 uur binnenkomt en je betaalt € 5,00 meer kun je tot 01:00 uur 's nachts blijven.
    Maar het is natuurlijk goed mogelijk dat je gewoonweg niet meer tijd hebt, uiteraard...

    Ten tweede, aangeven welke dames leuk zijn en welke je zou moeten mijden is een heel gevaarlijke hobby...

    Zo ben ik tot nu toe twee keer op kamer geweest met Lolita, een heel lieve en vriendelijke dame. De eerste keer was goed, de tweede iets minder, maar dat kan aan van alles (waaronder mij) hebben gelegen... Punt is dat ik haar inschat voor een dame die max. een half uur op kamer gaat en het dan wel goed vindt.
    Vandaag was ik de Chef Rondleidingen voor bob0808 die voor een eerste keer in Sixsens was en prompt lopen we bij binnenkomst Lolita tegen het begeerlijke lijfje. Meteen kwam ze me begroeten met knuffels en kusjes en stelde ik haar bob0808 voor. Die zag haar wel zitten en een tijdje later aan de bar had zij duidelijk de rol van Chef(fin) Rondleidingen van mij overgenomen. Zelf was ik een (heerlijk) half uurtje met Amalia op een kamer geweest en daarna verwachtte ik bob0808 ook weer in de bar terug te zien. Echter, wie schetst mijn verbazing als hij ruim een uur weg bleef? Dat had ik dus niet verwacht... ik had dus meteen al spijt dat ik hem had aangegeven dat Lolita een type was voor half uurtjes, ik had het dus helemaal mis. Gelukkig heeft hij zich niets van mijn opmerkingen aangetrokken en heeft hij zich geheel laten leiden door de klik die er tussen hem en Lolita was, waardoor hij ruim een uur van haar heeft kunnen genieten... (en 's avonds nog een keer!)

    Om een lang verhaal kort te maken: het hangt helemaal van jou en de bewuste dame af hoe leuk (of niet) een kamergang kan zijn. Er zijn geen garanties te geven op goed en foute kamergangen helaas... en bovendien weet ik eerlijk gezegd ook niet precies wat jij verstaat onder "met één ervan een leuk uurtje beleven "...
    Het was idd de klik, dat is voor ieder persoon weer anders. Mijn belevenissen van gister zal ik nog uitgebreid verslag van doen...

  4. Onderstaande leden hebben bob0808 bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (20 september 2014)

  5. #154
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Standaard Regals Mens Club

    Fishhunter, Bedankt voor de info. Als ik de prijzen bekijk lijkt het mij inderdaad verstandiger het bij een saunaclub te houden.

  6. #155
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    SS/20/09/2014:

    Van 15u tot 20u verblijde ik Sixsens afgelopen zaterdag met mijn bezoek. Eerst dacht ik naar Babylon te gaan, maar bij gebrek aan gezelschap leek SS me meer aangewezen.

    Ik kom binnen en na de gebruike rituelen neem ik een kijkje in de bar… Een redelijk aantal dames. Voor elk wat wils. Ook buiten zaten er nog een deel en in de kantine enkelingen. De kantine is een beetje verbouwd (de toog is weg) trouwens. Naar mijn schatting over de hele periode dat ik daar was zullen er zo’n 40 à 50 mokkels maximum aanwezig geweest zijn. Natuurlijk een meerderheid van Bulgaarse en Roemeense mossels, maar ook wel verschillende latina’s, noord-afrikaanse, Turkse en negerinnen-wijven. Dit alles aangevuld met de vaste kern van Poolse, Duitse en zelfs een Nederlandse dame. Niet te vergeten de prachtige Lithouwse Anna die inmiddels al tot het meubilair van SS begint te behoren.

    Wegens een lange rit en een tussenstop bij burgerking, besloot ik om eerst gaan te kakken. Wanneer ik daarmee klaar was en ik mijn tengels stond te wassen, verscheen er een jong diertje naast me. Ze sprong rond mijn nek en gaf me een zoen op de mond. Ik ervoer meteen een soort van klik. Lolita luidde haar naam. Na kennismaking gingen we aan de bar zitten. Ze sprong op mijn schoot en omarmde me voortdurend. Dit lijkt nu wel opdringerig in mijn beschrijving, maar dat was het zeker niet. Het komende halfuur had ik een leuke tijd met haar aan de bar. Uiteindelijk vroeg ze wel om te kameren, maar ik zei haar dat ik eerst een douche ging nemen, want ik was wezen kakken en mijn reet eens uitspoelen met zeep zou geen overbodige luxe zijn.

    Na een grondige schrobbeurt waren we er klaar voor. We gingen naar kamer 19 en dat leek me wel een diepvriezer. De airco stond daar zo hard dat ik meteen stijve tepels kreeg toen ik mijn badjas uitflikkerde. Dat ik me duchtig vergist had in deze lieverd, dat kan je lezen onder volgende link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...199#post392199

    Na de tegenvallende sessie met het woest sexy meisje, begaf ik me naar de bar waar ik me ging bezatten. Ik vloog in de drank als de eerste de beste alcoholjunk. Ze kwam er na een tijdje zelfs bijzitten, maar dat hoefde na zo’n zwakke prestatie voor mij niet meer. Ze moet dit wel gemerkt hebben en vond vervolgens nog een ander slachtoffer. Zo’n egotripper met een zwarte badjas… Ik dacht van ja, maak hem maar wat geld afhandig met die povere dienstverlening van jou.

    Opeens kreeg ik aan de bar het gezelschap van een wat oudere dame. Nou ja, 30 à 35 schat ik! Dat was net wat ik nodig had, want met al dat jonge geweld en de nodige onkunde snak je naar ervaring. Ook met haar een leuk gesprek en wat herinneringen bovengehaald die ver in mijn geheugen lagen. Zoi (zowie uitgesproken) draait al een heel tijdje mee en ik had haar al meermaals opgemerkt in andere clubs zoals PHG, LR en GT doorheen de jaren. Vraag me niet naar haar roepnamen daar! Ook met haar klikte het wel, maar ik was nu toch voorzichtiger. Ik taste de grenzen af en vrij makkelijk zat ik met mijn tong in haar bakkes. Jaja, nu was het voor mij OK… We begaven ons naar de kamer. Want ze zoende met heel veel gevoel en de tongen en elkanders speeksel zaten diep bij elkaar.

    Na een tegenvallende eerste sessie, was dit de eigenlijke opener van een geslaagd dagje. Ik was opeens in zo’n feestelijke stemming dat er bij het klaarkomen haast confetti uit mijn pik schoot. Deze ouwe getrouwe vergelijken met dat eerst jonge veulen, dat de Belgische Jupiler-League met de Bundesliga vergelijken. Afijn, het betere GFE-werk en een anale afsluiter, kan je hier nalezen: https://www.ijsberenforum.com/forum/...Zoy-(Bulgaria)

    Toen ik een geslaagd uurtje met Zoy achter de kiezen had, besloot ik om even rust te nemen en ik zonderde me af in de wellness. Daar genoot ik van deugdoende sauna, stoombad en jacuzzi-sessies. Vervolgens ging ik ook nog een stukje eten, maar de keuken van SS is zeker niet te vergelijken met bv die van YY. Voor de rest geen slecht woord over SS.

    Het stond al langer in de sterren geschreven, maar ook de Litouwse Anna (één van mijn SS-lievelingen) kon ik niet blijven negeren. Altijd charmant, lief, vriendelijk en kettingrokend. Ze blijft er lekker uitzien, al leek ze deze keer toch enkele kilootjes aangekomen. Geen probleem voor mij, want vet is ze zeker niet. Ook met haar een uurtje liggen copuleren en ik zou het zoveelste verslag over haar kunnen schrijven, maar uiteindelijk is over haar alles al gezegd en geschreven. Ze is simpelweg heel goed en behoort tot de top van SS. Dus buiten de zaken die ik anders met haar uitgevreten heb (alleen de chronologische volgorde was anders), is er ook verder niets wat ik dien te vermelden.

    Na Anna, een douche en nog een koffie hield ik het voor bekeken en reed ik terug naar mijn Vlaamsche heuvelland. Langer behoefde ik niet blijven… Deze week (met name na het posten van dit verslag) vertrek ik naar andere contreien voor enkele dagen… En ook daar lonkt het erotische avontuur.

    Ter afsluiting nog een streepje muziek. De beste song van het moment, u allen gebracht door dhr Rob45 in een mega-geile videoclip: http://www.youtube.com/watch?v=jAHlQ77lm10
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  7. Onderstaande 6 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (22 september 2014),egon, Dr. Rammler (22 september 2014),Oudebelg (22 september 2014),rob45 (22 september 2014),Sjeng1960 (22 september 2014),sofaking (24 september 2014)

  8. #156
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard Anfängerglück

    Vandaag toch maar mijn debuut gemaakt in Sixsense, aangezien mijn Poolse schone nog niet genoeg hersteld is om mij bij haar thuis te ontvangen. Zoals eerder al geschreven, het zou een bliksembezoek worden (ruim 2 uur).

    Omstreeks 13.25 mijn vijfpitter gestart en vlot naar Lemiers gereden waar ik om 13.50 de ruime parkeerplaats opreed. Op het eerste gezicht was het drukker dan verwacht, maar nadere bestudering van de kentekens liet zien dat het vnl. auto's uit het Oostblok waren. Bij binnenkomst nog net maar 40 euro hoeven af te tikken, waarna ik door de vriendelijke Theke naar de lockers werd gebracht. Aangezien ik net thuis had gedoucht en op de kamers toch gedoucht kon worden besloot ik dit maar over te slaan en me meteen te transformeren in een ijsbeer (had overigens geen probleem met het locker-systeem, ging meteen goed).

    Na wat omzwervingen (o.a. Oriental Room waar ik nader kennis maakte met een blonde deerne, naam alweer vergeten...) kwam ik bij de bar, waar het niet al te druk was met beren (in totaal in het hele pand schat ik zo'n 7-8) maar wel aardig wat dames. Aangezien ik wel een verfrissing kon gebruiken bestelde ik een Cola-light en ging naast een goed uitziende dame met een lieve uitstraling zitten. Ik stelde me netjes voor aan haar, waarop zij zei dat ze Christa heette, 21 is en uit Bulgarije komt. Ze heeft een leuke bril op die haar goed staat, ik heb wel een zwak voor dames met brillen, vind het uitermate sexy. Voordat ik verder ga met mijn verslag eerst even dit, ik wilde thuis natuurlijk weten of er al een recensie was over deze dame, niet dus. Maar waar ik nu achtergekomen ben is, dat ik waarschijnlijk haar naam verkeerd verstaan heb en dat het warempel Chrystal is waar ik mee kennisgemaakt heb. Tenminste als zij een grote bloem-tattoo op de rug heeft, onder haar linker borst een woord-tattoo heeft en afga op de beschrijvingen alhier. Nou, je kunt van mij zeggen wat je wilt, maar ik weet de dames wel uit te zoeken, meteen de topper (of één ervan) geschaakt. Ik had om eerlijk te zijn wel een héél andere dame voor ogen, maar ze is wél echt mijn type (vandaar dat ik ook juist naast haar ben gaan zitten).

    Ja, na wat chit-chat en terloops gevraagd hoe de dame naast haar heette waar ze af en toe mee sprak (bleek Lolli/Lolita te zijn die in gesprek was met een medebeer) vroeg ik aan Chrystal of zij me een rondleiding wilde geven want ik vond het nogal een doolhof (wel een leuke). Dat deed ze graag en we gingen dan ook alle ruimtes af met ook de nodige uitleg, bij de steile trappen vroeg ze of we gearmd konden gaan, wat ik als echte gentleman natuurlijk graag inwilligde. En zo kwamen we weer terug in de bar, waar ik haar wat begon uit te vragen over het onvermijdelijke erotisch avontuur wat ons beiden stond te wachten (want dat we met elkaar zouden kameren hadden zij en ik al zonder woorden besloten tijdens het eerste gesprekje, de klik was er gewoon en ze vond het opvallend dat ik in het geheel niet nerveus/terughoudend/afwachtend was tijdens de kennismaking met haar/eerste bezoek aan de club).

    Om elkaar wat op te warmen stelde ik voor om even in de bankjes te gaan zitten, waarop zei zij dat kunnen we beter in de Oriëntaalse Ruimte (OR) of Kino doen. Zo gezegd, zo gedaan en we gingen dus de OR in, waar we niet alleen waren (er lagen 3 meiden zich wat te vervelen). Chrystal vroeg of ik het goed vond dat we toeschouwers hadden, waarop ik zei : 'No problem, problaby they have seen a dick before'. Toen we het ons gemakkelijk hadden gemaakt, begon ze meteen met TZ en mijn jongeheer handmatig op oorlogssterkte brengen (eigenlijk houden want hij stond al stokstijf). Zo hebben we zeker 10 minuten lang innig in mekaar verstrengeld doorgebracht, god wat was het lekker. De 3 dames gingen in de tussentijd één voor één weg, ze kregen blijkbaar zelf zin en gingen ook op mannenjacht (of mijn ontblote lid wekte hun weerzin op).

    Normaal stelt de dame de kamervraag, maar nu deed ik het maar anders lagen we volgens mij nu nog steeds daar. Enigszins besmuikt (die paal wilde maar niet kleiner worden) volgde ik haar van héél dichtbij naar boven om de sleutel te halen. Ik gaf de voorkeur aan een kamer in het oude gedeelte en het werd nr. 11. Wat er het volgend uurtje gebeurde kunnen de meeste zich hier wel een voorstelling van maken, om kort te zijn ze is een goede vervanging geweest voor mijn liefje uit Polen en dat is écht een compliment voor Chrystal. Ze laat alleen wat minder toe, ik mocht haar niet vingeren en bij het neuken was ze vond ik wat te snel met Stellungswechsel (cowboy veel te kort, doggy was wel goed, ging ze nog helemaal wijdbeens bij liggen). Uiteindelijk, door mijn haat-verhouding met condooms, door een gecombineerde hand- en blowjob spetterend klaargekomen op mijn eigen buik (weet niet of ze over haar spuiten toestaat, niet gevraagd). Na afloop nog een paar minuten TZ, knuffelen en napraten, top !
    Ik heb haar gezegd dat ik het hemels vond en haar een hele leuke meid vind waar ik zeker nog eens voor terugkom. Daarna nog even gezamenlijk de douche in waar we elkaar lekker insopten. Na het afrekenen tegen haar gezegd dat ik nog even met haar wilde praten zodra ze weer in de bar zou komen, ikzelf ging er alvast heen om de dorst weer te lessen (was behoorlijk afgemat).

    Met een glas gemeentepils met bubbels in de hand nog even wat met andere dames gepraat, waaronder Tsjechische Jessy bij de gokkasten, Poolse Maja (Maya ?) bij de bar en tenslotte bij de gezellige Esmeralda uit de Dom. Republiek gaan zitten. Ondanks dat ik aangaf zometeen te vertrekken, bleef ze maar proberen om een kamergang eruit te slepen, overigens op een leuke manier. Echt een leuke vrouw, het is weliswaar niet mijn type, maar ik heb haar beloofd dat ik de volgende keer (en die komt er zeker, want ik vind het een fijne club) met haar op kamer ga. Ze heeft namelijk toch wel behoorlijke pluspunten, waar ik niet geheel onberoerd van blijf. En haar Engels is ook redelijk nu, heb haar zelfs wat bijles gegeven (en ook wat Nederlands). Na me met moeite losgeweekt te hebben van haar ben ik naar Chrystal gegaan die ondertussen alleen aan een tafeltje bij de bar zat (op een maandagmiddag zit blijkbaar zelfs zij om klanten verlegen) en heb haar nog gevraagd wanneer ze zoal aanwezig is (of weer teruggaat naar Bulgarije). Rond de 10e oktober zou ze weer twee weekjes teruggaan, maar ja dat verandert waarschijnlijk toch weer. En zo brak het moment van afscheid aan en namen we met een luchtkus en daarna een echte tongzoen en wat geknuffel afscheid van elkaar. Ik wist vantevoren dat ik maar een dikke 2 uur hier zou kunnen verblijven, maar ik vond het verdomd jammer dat ik moest gaan, want er liepen toch behoorlijk wat lekkere meiden rond op deze verloren maandagmiddag. Toen ik richting lockers ging kwam er juist een langbenige schoonheid de trap af, wat dus Zoe/Zoya bleek te zijn. Zij ondernam meteen een poging om een kamergang eruit te slepen, wat ik vriendelijk doch beslist moest afslaan. Zoals gezegd een mooie meid, maar meteen de Kamervraag stellen is bij mij niet de juiste aanpak, geef mij dan Chrystal maar. Na me omgekleed te hebben, afscheid genomen van de Theke (die vroeg of alles naar wens was, ik zei dat het een mooie club is waar ik zeker zou terugkeren) en weer naar buiten alwaar ik de droomwereld binnen al meteen begon te missen...
    Laatst gewijzigd door Brad Clitt; 22 september 2014 om 20:00

  9. Onderstaande 12 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 4 oktober 2014),Bluebear (22 september 2014),Flyerke (22 september 2014),licky luke (30 september 2014),Oudebelg (22 september 2014),Snor (22 september 2014),sofaking (24 september 2014),Stief (23 september 2014),The Pussyhunter (20 augustus 2018),wervelwind (23 september 2014),Wijze grijze (22 september 2014),Willi69 (30 september 2014)

  10. #157
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Een beetje vertraagd: Onderstaande speelde zich af op Woensdag 24 September

    Lang was ik niet meer in Sixsens geweest, hoewel dat de club is die het dichtst bij me in de buurt ligt. Het is slechts 10 minuutjes voor me rijden en tegen 12:00 kon ik binnentreden. Bij de balie werd ik vriendelijk ontvangen door Beata en de receptioniste. Vriendelijk ontvangen door de receptioniste? Ja hoor. Ik had met enige verbazing de posts gelezen over de negatieve ervaringen en haar botte houding. Dit strookte namelijk helemaal niet met mijn herinneringen. Ik verifieerde nog even met Beata of dit de bewuste receptioniste was? Inderdaad en ook Beata had die posts gelezen. Nu, gisteren was de receptioniste absoluut vriendelijk, open voor een grapje en ze draaide zelfs meteen een terrasheater aan toen ik haar daarom verzocht. Ook telkens als we een sleutel kwamen halen, was de bejegening naar mij toe vriendelijk. Wel spreekt ze geen Nederlands, hetgeen ik soms vergat. Dat maakte haar dan weer een beetje onzeker.

    Het was erg rustig op dit vroege uur op een Woensdagmorgen. Ik had goed ontbeten met een lekker roereitje erbij, op verzoek vers bereid door de Roemeense kok. Daarna ging ik met mijn krantje in de serre zitten. Tussen 12:30 en 14:00 druppelden de meiden met en met de club binnen. Opvallend dat er velen (ik schat een 10-12 meiden) er voor het eerst kwamen en eerst rondgeleid werden.

    In totaal denk ik dat er vandaag een 40-tal meiden in de club waren en de helft daarvan aan bezoekers. Een duidelijk damesoverschot dus en meerderen klaagden over tegenvallende inkomsten.

    Het overige personeel was ook heel vriendelijk en voorkomend. ’s Middags bijvoorbeeld zou er vlaai/koek geserveerd worden. Als rasechte Limburger ben ik natuurlijk altijd voor een lekker stukje vlaai te porren. Groot was dan ook mijn teleurstelling toen er alleen stukjes cake geserveerd werden. Dat werd echter elegant opgelost door de Limburgse Keukenmutti die mijn bordje cake naar de keuken liet verdwijnen om het even later door Beata terug te laten brengen, rijkelijk versierd met slagroom, kersen en kersensaus. Ik voelde me meteen extra thuis. Ook toen ik de kok om een stukje citroen voor in de cola vroeg, werd dat meteen voor me geregeld.

    Daisy
    Nu wist ik dat een oude Freudevlam, Daisy, na het sluiten van Freude39 in Bochum ook hier was komen werken. Bij mijn vorige bezoek aan Sixsens had ze blijkbaar net een dag vrij gehad, want ik had haar destijds niet gezien. Daisy liep vandaag, klein als ze is, al vroeg door de club, dus op een gegeven moment kruisten onze wegen zich. Daisy is een kruimeltje van begin 30 (1,50, 45 Kg), spierwit geblondeerd, en scoorde destijds meerdere malen een Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10. (Klik hier: Daisy) Toch zijn resultaten uit het verleden niet altijd een garantie voor het heden. Zoals zou blijken. Daisy had een langere vakantie in haar thuisland achter de rug en ik miste iets in haar. Ze kwam niet meer zo sprankelend over en leek me geestelijk vermoeid. Vroeger kreeg ik een energieboost van haar aanwezigheid, nu verliep het allemaal wat stroefjes.

    Tegen beter weten in, ging ik toch op haar uitnodiging in haar naar het Marokkanische Zimmer te begeleiden. Daar begon ze al snel, naar oude Freude39-traditie, me van haar orale kwaliteiten te overtuigen. Automatisch hield dat in dat ik dus een kamercontract getekend had. We belandden in het oude gedeelte in kamer 5b, met een grote spiegel parallel naast het bed. Daisy verdween eerst nog naar de badkamer. In de baas zijn tijd? Nee hoor, de tijdsduur werd keurig en correct aangehouden. Het was wel een lekkere sessie als vanouds, maar de pure klik, zoals ik die met Daisy in herinnering had, ontbrak. Derhalve vandaag een Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10

    Sarah
    Later op de dag kwam er in de serre een meid naast me zitten die me uit andere clubs bekend voorkwam. Haar beetje exotische gezichtstrekken en typische secretaressebrilletje hadden me wel eens getriggerd, maar van een kamergang was het er nooit van gekomen. Het bleek Roemeense Sarah te zijn (ex Living Room en daarvoor Panthera en ook kort in Park Sauna Residenz) Sarah noemde zich hier KyraDaria, omdat de naam Sarah al in gebruik was. Aangezien het vandaag echter slechts een eenmalig gastoptreden zou worden, hoeft haar topic (Klik hier: Sarah) vooralsnog nog niet verhuisd te worden. Sarah was net een week terug van een drie maanden durende vakantie. En momenteel zoekende naar een nieuwe werkstek. Ze vond het in SixSens maar slapjes wat mannenaanbod betrof en was verbaasd over het vrouwenoverschot. Ze zocht wat aanspraak en aangezien ze nogal wat Nederlandse en Vlaamse ijsberen en rakkers kende, waren er veel gemeenschappelijke gebeurtenissen uit het verleden die ze uit de clubs kon vertellen. Ik stond wel open voor een kamerexperiment met haar en Sarah begreep dat daarvoor eerst wat spannende lustopwekkende presale activiteiten in de Marocco room ontplooid dienden te worden. Dat was per slot van rekening traditie hier (of heb ik toen een beetje gejokt?). Deze rustige chillruimte leek echter op het marktplein van Bukarest. Allemaal kakelende meiden drukten een negatieve stempel op de rustige sfeer die er anders hangt. Pas na mijn opmerking ”Ga toch allemaal als marktvrouw solliciteren. Ik denk dat zulke viswijven goed vis kunnen verkopen”, snapten ze het en sommigen vertrokken naar de barruimte. Dat gaf Sarah wat meer mogelijkheid zich om Wijze Stijve te bekommeren. En dat deed ze met verve. Omdat Sarah helemaal nieuw was in SixSens begeleidde ik haar naar de receptie. Ook daar werden we netjes en vriendelijk door de receptioniste geholpen. Met Sarah belandde ik op kamer 4. Deze heeft een plafondspiegel. Heel mooi om alles te kunnen gadeslaan. Sarah geeft een ontzettend lekkere sloppy blowjob met veel spuug en inzet van al haar vliegensvlugge vingertjes. Je voelt de ervaring die ze heeft opgebouwd. Het orgasme was dan ook navenant. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10.

    Tegen 24:00 trof ik Sarah nog bij de uitgang. Één kamer had ze die dag gedaan. Met mij dus. Sarah overweegt Babylon uit te proberen en misschien keert ze ook terug naar Panthera. Uit een recent bericht van Peppino (https://www.ijsberenforum.com/forum/...480#post393480) begrijp ik dat ze afgelopen Vrijdag inmiddels in Villa Marisol is opgedoken.

    Ik zat te chillen in de whirlpool toen ik gezelschap kreeg van twee Roemeentjes die wel zin hadden in wat communicatie in het Italiaans. Het werd Mediterraans gezellig en een (Maria) kroop al snel op m’n schoot en vroeg om een subtiele massage. Er werd een beroep op m’n filantropische mentaliteit gedaan en onzelfzuchtig als ik ben, was ik graag bereid aan haar verzoek te voldoen. Omdat Maria gelijktijdig als wederdienst Wijze Stijve zachtjes masseerde was dat geen straf om te doen. Op een gegeven moment stonden er nog 3 dames bij de pool en twee zaten er in. Goed uit te houden op die manier

    Het werd echter tijd aan de inwendige mens te denken. Paprikakip met boontjes en dikke frieten stonden op het menu. Goed te eten en deskundig bereid. Ik had ook nog wat werk te verrichten en had m’n laptop meegenomen. Daarvoor trok ik me in een hoekje van de serre terug. Dat trok natuurlijk de nodige aandacht en was niet naar de zin van menige dame. Ik moest met hun kletsen in plaats van ongezellig zitten doen. Maar mijn antwoord dat ik aan een doctoraalscriptie zat te werken, maakte genoeg indruk om me wat rust te verschaffen.

    Cleo
    23:15. Mijn laptop-werk was af en ik vond dat ik nog een beloning had verdiend. Een 2de keer Sarah was wel een optie geweest, maar anderzijds had ik overdag ook wel een überskinny Amy Whinehouse lookalike zien rondlopen. Een lange slanke meid van 1,70 mtr (stel je daar nog eens hoge hakken bij voor en een gewicht van slechts 45 Kg: Cleo.

    Naam : Cleo
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Engels
    Leeftijd : 21
    Haarkleur/-lengte : Ravenzwart, sluik lang meestal opgestoken, beetje Amy Winehouse style
    Lengte dame : 1,70 mtr
    Postuur/Cupmaat : überskinny, 45 Kg, maat 32, kleine A-cup
    Service: PZC/ TZ/ NMC
    Voordelen: heftige TZ’er
    Nadelen:
    Tijdsduur : 30 min.
    Prijs : EUR 50,=
    Extra’s bij het bezoek:
    Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10


    Deze langbenige slanke hinde zat in de Marokkaanse kamer. Ze werkt pas sinds één maand in deze business en heeft sterke principes. Geen openbare presale activiteiten. Geen zoenen in het openbaar. Ik moest er maar op vertrouwen dat het goed kwam.
    “Hoeveel kamers heb je dan vandaag gedaan?”
    “Geen!”
    “Spreekt dus niet echt voor je kwaliteiten. Een goede meid wordt constant geboekt. Dan moet je toch echt proberen me hier te overtuigen”
    “Nee hoor”
    Een harde tante, maar inmiddels waren er niet echt andere opties meer aanwezig. Wijze Stijve nam de besturing over en sommeerde me de gok te wagen en er desnoods dan maar een Optickfick van te maken. Ik vroeg haar nogmaals of ze echt wel zoende op de kamer. “Probeer het maar uit, dan kom je er achter”, zei ze met een veelbetekenende blik in haar ogen. Ik meende dat ik die kon vertrouwen en anderzijds maakte dat ongewisse de sfeer ook zeer erotisch. “Let’s go, lady!”

    Toen we kamer 5a binnenkwamen zei ze letterlijk het volgende legendarische citaat: “You may kiss me now”. Meteen moest ik aan Herr Flick en Helga uit ‘Allo, ‘Allo denken. Maar dat kon Cleo natuurlijk niet weten. Ze deed haar zwarte jarretelsetje uit en toen kon ik pas goed haar skinny hardbody zien. Haar poesje was aalglad; volgens mij gewaxed. Meteen toen ik op bed lag, kwam ze op me liggen en begon me te zoenen. Intussen wreef haar zachte blote poesje over Wijze Stijve. Oh, my god, wat was dat lekker zacht zeg. Pussysliden in ultimo.
    Een beetje een tegenvaller was dat ze geen standje 69 wilde doen. Pijpen kan ze echter wel uitstekend en het bewijs van haar inspanningen was een navenant heftig spuitorgasme. Die kliederboel moest natuurlijk weggewassen worden. Daarvoor nam ze me mee naar de douche op de gang, waar we elkaar samen schoonboenden. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

    Inmiddels liep het tegen 01:00. Ik kon nog net wat te drinken scoren in de verlaten bar en begaf me dan ook maar naar huis. Bij het verlaten van het parkeerterrein stapte Cleo ook net met een collega in een taxi. “See you next time”!

    Wijze Grijze sexapproval™ voor SixSens vandaag: 7,5/10

    Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  11. Onderstaande 16 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 4 oktober 2014),Befke (30 september 2014),biged (30 september 2014),Brad Clitt (30 september 2014),egon, Dr. Rammler ( 3 oktober 2014),format_z ( 5 oktober 2014),Kwakje (30 september 2014),Lekkerjong (30 september 2014),Lesyeux (30 september 2014),licky luke (30 september 2014),Oudebelg (30 september 2014),Sjeng1960 (30 september 2014),Snor (30 september 2014),sofaking (30 september 2014),Stief ( 1 oktober 2014),Willi69 (30 september 2014)

  12. #158
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Op de maandag ervoor was er ook een flink vrouwenoverschot, van de ene kant leuk voor de beren maar op de wat langere termijn natuurlijk funest.
    Ik zal zien wat ik kan doen op de korte termijn. :wink:

  13. #159
    Geregistreerd
    3 augustus 2008
    Last Online
    29 juli 2018 @ 11:35
    Berichten
    214
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    47 in 27 posts

    Standaard

    Als ik de laatste recencie's lees hier is er precies minder, zal beleefd blijven "minder luidruchtig" volk dan paar weken geleden?

    Sudlanders of hoe noemt men ze in het Duits?

  14. #160
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Doordeweeks overdag zal de kans kleiner zijn om de allochtone beer te ontmoeten, ik heb er geen gezien tijdens mijn, weliswaar korte, bezoek.
    Ik heb er zelf geen probleem mee, ben er eigenlijk toch alleen maar om te neuken en op de kamer zullen ze toch niet meekomen.

  15. #161
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Daisy
    Toch zijn resultaten uit het verleden niet altijd een garantie voor het heden. Zoals zou blijken. Ze kwam niet meer zo sprankelend over en leek me geestelijk vermoeid. Vroeger kreeg ik een energieboost van haar aanwezigheid, nu verliep het allemaal wat stroefjes.

    Tegen beter weten in, ging ik toch op haar uitnodiging in haar naar het Marokkanische Zimmer te begeleiden. Daar begon ze al snel, naar oude Freude39-traditie, me van haar orale kwaliteiten te overtuigen. Automatisch hield dat in dat ik dus een kamercontract getekend had. We belandden in het oude gedeelte in kamer 5b, met een grote spiegel parallel naast het bed. Daisy verdween eerst nog naar de badkamer. In de baas zijn tijd? Nee hoor, de tijdsduur werd keurig en correct aangehouden. Het was wel een lekkere sessie als vanouds, maar de pure klik, zoals ik die met Daisy in herinnering had, ontbrak. Derhalve vandaag een Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10
    Ik ben zelf ook zo en wil ook alles zelf ondervinden, uitzoeken maar de ietwat neerwaartse servicegang van Daisy kon je afleiden uit mijn recensieverloop over haar .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  16. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (30 september 2014),Wijze grijze (30 september 2014)

  17. #162
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beffer69 Bekijk bericht
    Als ik de laatste recencie's lees hier is er precies minder, zal beleefd blijven "minder luidruchtig" volk dan paar weken geleden?

    Sudlanders of hoe noemt men ze in het Duits?
    Die indruk heb ik ook. Meerdere groepen heb ik er de laatste tijd niet gezien.
    Individueel zelden een probleem en vaak zelfs wel OK (recent in PT Dorsten heb ik mij gedurende mijn bezoek met één van de aanwezige Turkse Duitsers prima vermaakt en veel gelachen).
    In groepjes worden ze vaak vervelend omdat ze dan hun gebrek aan zelfvertrouwen en lage zelfbeeld door gebral proberen te maskeren.
    Die groepjes heb ik de laatste keren niet gezien, maar ik kom natuurlijk niet iedere dag in Sixsens (oh nee??).
    Op 13 september op zaterdagavond was er een groepje van 4-5 Südländer maar die bleven voornamelijk op het terras en hielden zich gedeisd. Waren ook te bleu om met de dames in gesprek te komen op een enkeling na.
    En Garde

  18. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 1 oktober 2014),wervelwind ( 1 oktober 2014)

  19. #163
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Op de maandag ervoor was er ook een flink vrouwenoverschot, van de ene kant leuk voor de beren maar op de wat langere termijn natuurlijk funest.
    Ik zal zien wat ik kan doen op de korte termijn. :wink:
    Gisteren was de berenpopulatie toch weer redelijk goed op sterkte...
    Maar goed ook, want de dames werden een beetje wanhopig en chagrijnig...
    Dat eerste kan ik ons voordeel werken, dat tweede echt niet...
    Laatst gewijzigd door licky luke; 1 oktober 2014 om 12:32
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  20. #164
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Gisteren weer eens een dagje SS.
    Blijkbaar wissel ik de laatste tijd af tussen H7 en SS.
    H7 is (een beetje) billiger, SS heeft meer luxe.
    Maar ik kom in beide clubs bijna altijd aan mijn trekken. En een beetje afwisseling kan geen kwaad.

    Gisteren was ik er, zoals altijd, al rond openingstijd.
    Ik had gehoopt Cleo te treffen, maar zij was er niet.

    Klein ontbijtje gegeten en op het terras een wonderschone jongedame gespot. Nieuw hier, voor zover ik dat kan beoordelen.

    Ik heb haar even later beneden in de bar aangesproken.
    Dat was nou weer jammer, want ze spreekt nul komma nul woord in een voor mij verstaanbare taal. Bulgaars sprak ze dan weer wel.

    Maar ze zag er zó lief uit dat ik wel met haar op de kamer móést. Een collega/vriendin die zich blijkbaar een beetje over haar ontfermde, vertaalde een beetje voor me en zei dat ze zou zoenen op de kamer.

    Afgesproken voor een half uur (waarop zij volgens mij een alarm instelde op haar phone).
    Ik had toen nog in mijn achterhoofd dat een uitloop naar 2 uur tot de mogelijkheden zou behoren.

    18 was ze, Bulgaars dus, petite, naam was Emelia? Helena?, Emmalia?
    En ze werkt sinds 3 dagen in SS.

    Helaas.
    Na 20 minuten stelde ik voor om maar te gaan douchen.
    Wat een tegenvaller.
    Zoenen: Zozo
    Vingeren: NO (dat Engelse woord kende ze wel)
    En toen ik met haar mooie tietjes wilden spelen was het ook: NO.

    WTF, dat heb ik geloof ik nog nooit meegemaakt. Tepels is verboden gebied.

    Toen was voor mij dus de lol eraf en mijn lust totaal verdwenen.
    Ficken? (dat woord had ze dus ook al geleerd) zat er wat mij betreft dus niet meer in, ook al omdat ze mijn kleine wel een beetje groot vond, begreep ik uit haar handgebaren.

    Maar waarschijnlijk dat ze het wel geprobeerd zou hebben. Ze stelde het tenminste wel voor.
    Dat is het enige punt wat misschien in haar voordeel zou spreken.

    Ik kan geen paspoortje aanmaken want ik ben haar haar naam vergeten.
    Maar het was de grootste tegenvaller van de afgelopen tijd.
    Misschien als ze hier over een half jaar nog werkt en wat meer ervaring heeft, dat ik een tweede kans waag.
    Of als er wat recensies over haar verschijnen.
    Want optisch is ze super. En ze is ook best wel aardig, alleen bakt ze er niets van.

    Jammer, soms vind je zo opeens een pareltje met een investering van 50 Euro.
    Deze keer helaas niet.

    Daarna even buiten in de zon gelegen. Het was werkelijk prachtig weer. Misschien de laatste echt mooie dag van dit jaar.

    Tijdens een yoghurt met banaan op het overdekte terras (met uitzicht op de ingang! Ik wil altijd graag weten wie er binnenkomt) meende ik Cleo te ontwaren.

    Een kwartier later heb ik alle uithoeken van SS een kwartier lang doorzocht, maar geen Cleo.
    (Zou ze aan het pannenkoeken zijn met een afgesproken date?)

    Balen!
    Sapje op een bankje beneden in de bar. Even wachten, misschien komt ze nog wel.

    Cleo kwam niet, Victoria kwam wel en ik 2 uur later ook.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Victoria.
    Na een geweldige sessie met veel, heel veel natte zoenen zat ik volledig bevredigd een biertje te drinken aan de bar en goddomme, daar stond opeens Claudia (MIJN CLAUDIA ) naast me.

    Die werkt nu toch in YY?
    Nee hoor, blijkbaar sinds 2 dagen hier in SS.

    Voor bijzondere gelegenheden heb ik altijd wat geld bij me in een vakje in mijn rugzak. Niet in mijn portemonnee dus.
    Eigenlijk was ik vandaag al (te ver) over mijn budget heen gegaan, maar nu besloot ik toch maar mezelf te trakteren op deze lekkere meid.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Claudia werkt vanaf gisteren in Sixsens onder de naam Flori.
    Nog samen met haar wat gegeten en toen met de bus terug naar Maastricht en verder met de NS naar huis.

    Het was een gedenkwaardige dag.

    En ik heb zojuist toch maar een klein straatje in de Staatsloterij gekocht.
    Een grote prijs zou mijn toekomst bijzonder kunnen veraangenamen.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  21. Onderstaande 8 leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 4 oktober 2014),Brad Clitt ( 4 oktober 2014),Eddy_V ( 4 oktober 2014),gignnl ( 4 oktober 2014),Lesyeux ( 4 oktober 2014),licky luke ( 4 oktober 2014),sofaking ( 4 oktober 2014),terminator ( 5 oktober 2014)

  22. #165
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Sixcense gisteren.

    De kok liep opeens met een oortje. Ja, we hebben nu muziek onder het werk. (Grijns.)
    Voor Beate aan de receptie was het blijkbaar ook nog even wennen.
    Ook de lieve bardame beneden was aan het oefenen. Waardoor ik te lang moest wachten op een biertje en een watertje (voor mijn Claudia/Flori).

    Al het personeel loopt er nu dus voortaan met een oortje rond.
    Waarom? Veiligheid? Eenvoudigere communicatie?

    Vooralsnog lijkt me deze nieuwigheid absoluut geen vooruitgang.
    Iedereen (personeel) hoort blijkbaar álle interne mededelingen in het ene oor en heeft dus slechts het andere oor beschikbaar voor de klant. En dat ben ik dus. Er wordt dus minder aandacht aan mij besteed.

    Wat mij betreft: héél snel afschaffen deze manier van met elkaar contact houden.
    Tenzij er een duidelijke noodzaak voor is. (Kan zijn, maar dat weet ik niet.)

    Voor mij gaat dit écht te ver.
    Nergens voor nodig lijkt me.
    Het 'huiskamergevoel', het 'dit is mijn clubje met lekker meiden' gaat hierdoor een beetje te veel op de schop.

    Ik krijg nu het gevoel alsof ik in een gesloten inrichting zit, met bewakers overal.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  23. Onderstaande 5 leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke ( 4 oktober 2014),licky luke ( 4 oktober 2014),sofaking ( 4 oktober 2014),terminator ( 5 oktober 2014),Wijze grijze ( 4 oktober 2014)

  24. #166
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 21:08
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Sixcense gisteren.

    Al het personeel loopt er nu dus voortaan met een oortje rond.
    Waarom? Veiligheid? Eenvoudigere communicatie?

    Ik krijg nu het gevoel alsof ik in een gesloten inrichting zit, met bewakers overal.
    Efficiëntie en Veiligheid zullen hier zeker een rol spelen.
    Bij een van mijn bezoekjes aan SS heb ik ook op de kamers gezien dat er een alarmknop gemonteerd voor de dames is om hulp in te roepen als er iets uit de hand loopt met een klant waarschijnlijk.
    Vreemd genoeg zijn deze opzichtig gemonteerd,volgens mij kan je dat beter op een geheim plekje doen anders kan een druk op deze knop ook weer agressie oproepen.
    Wat betreft de gesloten inrichting,ik meld me vrijwillig aan in een passend streepjespak.

  25. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    T&A Addict ( 4 oktober 2014),wervelwind ( 4 oktober 2014)

  26. #167
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Die techniek zal een paar centen kosten dus vast niet voor niets gedaan zijn. Als dat de veiligheid helpt, prima toch? Ik let zo min mogelijk op het personeel (dames zijn geen personeel zoals we weten maar ZZP'ers &#128540 dus ik snap het probleem van Snor niet. Een huiskamergevoel heb ik nooit in een saunaclub of lopen er bij jou tientallen mensen in je huiskamer, klinkt er keiharde k-muziek en hebben vrouwen in jouw huiskamer alleen maar lingerie aan?

  27. #168
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Wat mij betreft: héél snel afschaffen deze manier van met elkaar contact houden.
    Tenzij er een duidelijke noodzaak voor is. (Kan zijn, maar dat weet ik niet.)

    Voor mij gaat dit écht te ver.
    Nergens voor nodig lijkt me.
    Het 'huiskamergevoel', het 'dit is mijn clubje met lekker meiden' gaat hierdoor een beetje te veel op de schop.

    Ik krijg nu het gevoel alsof ik in een gesloten inrichting zit, met bewakers overal.
    Nu ik dit zo lees: ik heb denk een beetje overdreven.
    Maar ik was aan het schrijven en kon blijkbaar geen maat meer houden.
    Voortaan eerst even nadenken voordat ik iets post.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  28. Onderstaande leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeng1960 ( 5 oktober 2014)

  29. #169
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Nu ik dit zo lees: ik heb denk een beetje overdreven.
    Maar ik was aan het schrijven en kon blijkbaar geen maat meer houden.
    Voortaan eerst even nadenken voordat ik iets post.
    Och, het maakte jouw punt wel duidelijk...
    En Rob45 was mij voor, maar ook ik zou er geen moeite mee hebben om hier Chef TBSixens te
    En Garde

  30. #170
    Geregistreerd
    3 augustus 2008
    Last Online
    29 juli 2018 @ 11:35
    Berichten
    214
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    47 in 27 posts

    Standaard

    Nu voor de veiligheid moet dit kunnen, ook die knop hoor die word speciaal opzichtig geplaatst, zodoende zit men deze als men op de kamer komt en zal de persoon die iets van plan zou kunnen zijn wel twee keer nadenken.

  31. #171
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beffer69 Bekijk bericht
    Nu voor de veiligheid moet dit kunnen, ook die knop hoor die word speciaal opzichtig geplaatst, zodoende zit men deze als men op de kamer komt en zal de persoon die iets van plan zou kunnen zijn wel twee keer nadenken.
    Ik heb meegemaakt dat ze al op die knop drukte toen ik mijn badjas slechts uit deedt.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  32. Onderstaande 4 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 5 oktober 2014),Eddy_V ( 5 oktober 2014),Sjeng1960 ( 5 oktober 2014),Sots ( 5 oktober 2014)

  33. #172
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beffer69 Bekijk bericht
    Nu voor de veiligheid moet dit kunnen, ook die knop hoor die word speciaal opzichtig geplaatst, zodoende zit men deze als men op de kamer komt en zal de persoon die iets van plan zou kunnen zijn wel twee keer nadenken.
    Als ik op kamer kom ben ik meestal in een toestand waarin ik nog niet eens één keer kan nadenken.... laats staan twee keer...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  34. Onderstaande 4 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 5 oktober 2014),Bluebear ( 5 oktober 2014),Eddy_V ( 5 oktober 2014),Sjeufke ( 5 oktober 2014)

  35. #173
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Ik heb meegemaakt dat ze al op die knop drukte toen ik mijn badjas slechts uit deedt.
    Tip: Er zit ook een knop om het licht te dimmen, misschien moet je die als eerste gebruiken...

    En wie zegt dat die knop alleen voor de dames is, trouwens...?
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  36. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 5 oktober 2014),Sjeufke ( 5 oktober 2014)

  37. #174
    Geregistreerd
    27 mei 2010
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 18:40
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    448
    Discussies
    14
    Thanks
    275
    Thanked
    318 in 175 posts

    Standaard

    Dacht dat die altijd voor de roomservice bedoeld was... Ik maar drukken en niks brengen die gasten.. Vond het al vreemd

  38. Onderstaande 5 leden hebben Vendezz bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 5 oktober 2014),Bluebear ( 5 oktober 2014),Eddy_V ( 5 oktober 2014),licky luke ( 5 oktober 2014),Sjeufke ( 5 oktober 2014)

  39. #175
    Geregistreerd
    19 augustus 2008
    Last Online
    7 juni 2022 @ 14:29
    Berichten
    52
    Discussies
    3
    Thanks
    1
    Thanked
    221 in 34 posts

    Standaard

    Sixsens is 2x per maand mijn toegangsoord. Ik kom er graag en vind het een uitstekende club. Ik hoor de laatste tijd veel klachten van dames. Het is er wel druk, maar de heren kameren niet meer. Een trend die ik ook heb opgemerkt. Er komen groepjes vrienden aan, zitten uren in de welness om daarna plezier te maken aan de bar. Ze bestellen flessen drank en zitten op het gemak met wat dames te keuvelen. 2 dames hebben mij persoonlijk al verteld dat ze naar een andere club willen gaan. Hopelijk loopt dit niet slecht af, want als de dames weg gaan, zul de heren ook niet meer komen en zal de club ten onder gaan.

  40. Onderstaande 2 leden hebben bartdepauw bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 5 oktober 2014),Snor ( 6 oktober 2014)

 

 
Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.