Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 266
  1. #101
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 07:08
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    “Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor
    (...)
    Maar klaarkomen lukte niet. Tja, dat gebeurt soms. Niets aan te doen.”


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Een stijve krijgen, klaarkomen... het is iets van niets (tenzij je al vier of vijf "slachtingen" achter de rug hebt natuurlijk maar dat bleek niet uit je verhaal). (…) Neem gerust van me aan: met de juiste date staat ie zo paraat en explodeert ie voor je het weet .

    @seksenfun: IK KAN HET NOG:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Cleo
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  2. Onderstaande leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (17 augustus 2014)

  3. #102
    Geregistreerd
    23 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:16
    Berichten
    397
    Discussies
    9
    Thanks
    1.030
    Thanked
    1.626 in 322 posts

    Standaard

    Omdat het al weer even geleden was dat ik naar SS was, omdat van Goch maar steeds geen openingsfeestje van de nieuwbouw heeft en Olivia daar op vakantie is ben ik vroeg met werken gestopt om direct door te rijden naar Vaals, waar ik rond 17.30 uur aankwam. Eerst een sauna gepakt, gezwommen en hapje gegeten en daarna wat rond gelopen, en ik vond het er erg rustig... vakantietijd? Nieuwe meubeltjes in de bar zijn stijlvol, bieden meer zitplaatsen, maar zitten (nog) wel wat stug...
    Ik zag niet direct favorieten en was ook uit op nieuwe dates. De eerste werd Roemeense Amalia. Prettig praatje in goed Engels met deze student, die haar medicijnenstudie verruild heeft voor dit "veldonderzoek", waar ik mijn medewerking wel aan wilde verlenen. Ze heeft kleine borstjes, lekkere billen en voelt overal stevig aan. Met haar leuke gezicht een echte girl next door. Op weg naar de kamer zag ik toch nog een favo: Laura, en met haar heb ik geruime tijd doorgebracht.
    Na een tijdje een sigaartje gaan roken in de buitenlounche en daar raakte ik aan de praat met Roemeense [B]Larissa[B]. Het zat lekker knus en het was een openhartig gesprek met deze "graduate", die een goede baan heeft opgezegd om met dit werk meer geld te verdienen. Het was op de kamer ook wel een beetje te merken: het kussen was matig, maar ze heeft een paar prachtige natural borsten en ook verder weelderige vrouwelijke curven. Het was wel lekker klaarkomen. Normaal is dan de avond voor mij dan wel voorbij, maar ik ben nog lang blijven hangen en na nog wat welness in sauna en wirlpool heb mij laten verleiden door de buikdans van Georgia. Op de kamer was ze erg afstandelijk, maar de spiegels aan de muren gaven de cowgirl positie een geile aanblik waardoor ik zowaar nog een tweede keer klaarkwam... Pas laat weer vertrokken van deze toplocatie, die wel een klere eind rijden is...

  4. Onderstaande 4 leden hebben Lesyeux bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (16 augustus 2014),Eddy_V (17 augustus 2014),licky luke (17 augustus 2014),seksenfun (16 augustus 2014)

  5. #103
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lesyeux Bekijk bericht
    en na nog wat welness in sauna en wirlpool heb mij laten verleiden door de buikdans van Georgia. Op de kamer was ze erg afstandelijk,
    Het gaat hier toch niet om de "verloren" Georgia (die wat gefladderd heeft) van Samya (prachtig slank figuurtje, mooi silhouetje, kleine borsten, bruine ogen, lang zwart haar - loshangend normaal gezien-, vooraan de twintig) ?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. #104
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Het gaat hier toch niet om de "verloren" Georgia (die wat gefladderd heeft) van Samya (prachtig slank figuurtje, mooi silhouetje, kleine borsten, bruine ogen, lang zwart haar - loshangend normaal gezien-, vooraan de twintig) ?
    Ik denk het niet. Deze Georgia heeft mij verteld in Duitsland eerder enkel in Acapulco te hebben gewerkt. Echt slank kan je haar niet noemen en haar borsten zou ik zeker niet klein noemen. Ze heeft momenteel btw ook rood gekleurd haar.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  7. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (17 augustus 2014),seksenfun (16 augustus 2014)

  8. #105
    Geregistreerd
    2 augustus 2013
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:38
    Berichten
    404
    Discussies
    5
    Thanks
    14
    Thanked
    141 in 104 posts

    Standaard

    Afgelopen donderdag nog eens naar sixsens geweest, voor mij wat het al een tijdje gelopen door drukte. Ik had er afgesproken met een collega ijsbeer van dit forum en donderdag morgen kreeg ik te horen dat ook kanariepiet en vendezz aanwezig zouden zijn. Kanariepiet was de enige van dit forum die ik al eens gezien had in een club.
    Ik had afgesproken dat ik er rond 12.00 zou zijn maar door een uitgelopen afspraak was ik pas om 13.00 aanwezig. Na een vlotte rit met een te hoge snelheid reed ik om 13uur de parking op, uit de auto, snel naar de ingang gespurt, 40euro gegeven aan de balie, de trappen naar beneden gespurt en een vlotte bocht naar llnks. Ik had terug wat tijdswinst maar die was ik volledig kwijt toen ik aan kastje 77 kwam, en daar begon het gesukkel. Ik was vergeten hoe die nieuwe kastjes ook al weer werkten. Na even sukkelen is het me dan toch gelukt. In de bar zag ik kanariepiet al zitten en ook de andere collega ijsbeer. Even handjes schudden en kennismaken met de ijsberen. Wat later kwam ook vendezz ons vervoegen en was het gezelschap compleet. Het zijn trouwens allemaal heel sympathieke ijsberen Op dat ogenblik waren er heel weinig dames aanwezig, en al snel kwamen er enkele polsen of ik geen zin had in een kamergang. Ik leerde van vendezz de regel van 3, en de dame heeft deze regel al direct toegepast: 1 hallo 2 hoe gaat het? 3 neuken? dit vond ik zelf een beetje veel te snel en heb deze dame die er toch wel knap uitzag afgewezen. Later kwam ze nog enkele malen terug,maar mijn goesting in haar was toen al lang verdwenen. Na enkele drankjes zijn we ons boven gaan zetten,en ook daar was het triestig qua damesbezetting. Er kwamen leuke verhalen op tafel en er kwamen veel clubs en nog veel maar damesnamen uit zoveel clubs naar boven. Mijn hersenen waarvan ik er al niet te veel heb moesten heel goed hun werk doen om dat allemaal in mij op te nemen. Ervaringen met dames,zowel goede als slechte verhalen,alles werd er op tafel gesmeten. Daarna zijn we naar de jacuzzi getrokken waar de verhalen maar verder gingen. Vendezz-kanariepiet-en de 3de collega ijsbeer kregen er maar niet genoeg van. Ook zou de chef rondleidingen misschien nog langskomen voor mij een goede rondleiding te geven door de club,maar hem heb ik jammer genoeg niet meer gezien. We hebben lang in de jacuzzi gezeten,en ook daar kwamen er amper dames langs. Volledig doorweekt zijn we na lange tijd maar gaan douchen,en ons erna opnieuw naar de bar begeven.
    We dachten dat daar een invasie zou zijn van knappe hete dames,maar we waren mis. Er was niet zo veel te beleven in de bar en dus hebben we voor de verandering weer maar een cola gedronken of in Kanariepiet zijn geval,een biertje. Weer kwam die vervelende knappe meid mij verleiden voor een kamergang,en ze zat al direct onder mijn badjas. Weer heb ik haar afgewezen,en toen kwam ze niet meer terug. OEF eindelijk.
    Het werd toch eens tijd voor een kamergang dus heb ik een rondje gemaakt door de club. Al snel zat ik terug in de bar bij mijn collega ijsberen. Even later opnieuw een rondje door de mooie club,en ook toen was er weinig te vinden van vrouwelijk schoon dat me kon bekoren voor een kamergang. 3de keer goede keer,en op de gang sprak ene Deborah me aan, en al snel lagen we in de kino verder te praten. Ze begon met de te pijpen wat te trouwens voortreffelijk deed, en een andere ijsbeer was toeschouwer in de kino. Ik speelde met haar kleine borsten en vingerde haar wat. We zijn maar samen naar een kamer getrokken waar ze me verder pijpte,vol variatie en met haar tongpiercing was het alleen maar beter. Vingeren vond ze blijkbaar ook we leuk,want ze werd aardig nat. Haar handjob was trouwens ook zeer zeer goed. Later condoom erop, en ze begon me lekker te berijden,eerst zachtjes en daarna harder. Ze vroeg of ik haar doggy wou nemen, wat ik natuurlijk niet kon afwijzen. Het duurde dan ook niet meer lang voor ik mijn zaad in het rubber spoot.
    Het was een goede sessie met Deborah(Bulgarije) maar geen toptop sessie zoals ik met mijn favorietje heb.
    Nog even naar de bar getrokken voor afscheid te nemen van mijn collega ijsbeer, die me vertelde dat vendezz en kanariepiet naar een andere club waren getrokken. Ik heb ondertussen al gelezen dat er daar wel veel vrouwelijk schoon aanwezig was

    Ik zal weer snel terug keren naar een saunaclub.

  9. Onderstaande 8 leden hebben vrouwenzot bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (17 augustus 2014),Eddy_V (17 augustus 2014),KanariePiet (17 augustus 2014),Lesyeux (17 augustus 2014),licky luke (17 augustus 2014),sofaking (17 augustus 2014),Vendezz (17 augustus 2014),Wijze grijze (17 augustus 2014)

  10. #106
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrouwenzot Bekijk bericht
    Ook zou de chef rondleidingen misschien nog langskomen voor mij een goede rondleiding te geven door de club,maar hem heb ik jammer genoeg niet meer gezien.
    De Chef Rondleidingen was die dag op een geheel andersoortige tour, en helaas bleek het nog een hele toer te zijn om die succesvol af te ronden... met tijdgebrek voor een bezoekje Sixsens als gevolg...

    Volgende keer maar weer...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  11. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (22 augustus 2014)

  12. #107
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 07:08
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Ik dacht onder de douche (zij was zich daar aan het wassen en scheren) nog even Roemeense Alice te ontwaren. Mijn snoepje van vorig jaar. Maar helaas ze leek er wel op, maar ze was het niet. Ze leek me echter wel een kamerswaardig meisje maar ik heb haar helaas de hele dag niet meer gezien.
    (Waar zou die toch gebleven zijn. Want ik heb het hele pand toch wel een aantal keer doorgewandeld.)
    Volgende keer beter.
    Ik weet nu hoe ze heet: Steffie/Stephy (als in Stephany)
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  13. Onderstaande leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (17 augustus 2014)

  14. #108
    Geregistreerd
    10 juli 2011
    Last Online
    18 februari 2015 @ 22:08
    Locatie
    maastricht
    Berichten
    41
    Discussies
    2
    Thanks
    28
    Thanked
    17 in 8 posts

    Standaard

    ben net thuis van een kort maar krachtig bezoek aan SS. ik ben ongeveer aangekomen rond half 10 in de avond. na het ontvangen van de mooie armband, me snel gehaast na de kleedruimte, en mij voorzien van mijn ijsberenjas. Vervolgens richting bar gegaan, het was niet echt druk, maar de bar zat toch redelijk vol. zoals altijd zat die wat oudere dame(ik weet haar naam niet) weer achter de gokkast. Na plaatsgenomen te hebben aan de bar, stond vrijwel direct claudia naast me. Na mijn laatse bezoeken aan SS heb ik eigenlijk alleen gekamerd met claudia, ze nam plaats naast me, en we hebben ongeveer een uurtje gepraat. hierna zijn we naar de kamer gegaan tot feierabend. Volgens claudia was het zaterdag SUPER druk in SS, echter heb ik hier niets van gelezen, er waren die dag 235 bezoekers vertelde ze me, en er waren maar weinig dames aanwezig, dus ze had het druk gehad.
    Op de kamer, normaal nemen we altijd 3a, maar deze was bezet, dus namen we 3b, weer een geweldige sessie gehad met claudia, wat is dit toch een leuke meid. Ze gaat 31 augustus naar roemenie voor een welverdiende vakantie zegt ze zelf, dus komende week nog maar eens even afscheid gaan nemen.

  15. Onderstaande leden hebben fishhunter bedankt voor deze bijdrage:

    Ritchie (22 augustus 2014)

  16. #109
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fishhunter Bekijk bericht
    Volgens claudia was het zaterdag SUPER druk in SS, echter heb ik hier niets van gelezen, er waren die dag 235 bezoekers vertelde ze me, en er waren maar weinig dames aanwezig, dus ze had het druk gehad.
    Klopt helemaal, althans van die drukte, bezoekersaantal kan ik niks over zeggen.
    De (meeste) dames hebben die dag en avond goed verdiend!
    Bijna allemaal blije gezichtjes dus... zou het met de economie dan toch weer de goeie kant uit gaan?
    Richting september is sowieso elk jaar een beter tijd, meen ik de afgelopen jaren gezien te hebben.
    Het is ze in ieder geval gegund!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  17. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    potentebeer (22 augustus 2014),wervelwind (22 augustus 2014)

  18. #110
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Alleen beetje jammer dan dat er dan op zo een avond bijna geen dames zijn, dan denkt dalijk 50% van die meer als 200 bezoekers daar zijn te weinig dames ga ik voorlopig niet terug.
    Puntje voor de SS om aan te werken en dan aub. kwaliteit aantrekken ipv. alleen balkan kwantiteit.
    I just don't give a fuck

  19. #111
    Geregistreerd
    4 maart 2013
    Last Online
    3 oktober 2018 @ 17:00
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    67
    Thanked
    42 in 9 posts

    Standaard

    Gisteren op zondag naar SS, echt te merken dat het vakantie is, maar ja, ook tijdens vakantie wil mijn lul doen waar hij voor gemaakt is. al vroeg aanwezig, half twee, wederom hartelijk welkom geheten aan de theke. eerst even een broodje eten, had honger. buffet zag er weer goed gevuld uit. daarna even buiten kijken-> regen... pff. maar door naar de welness. lekker genoten van de Sauna. daarna kijken wat er te beleven valt in de bar. tja nog weinig aanbod, veel Oostblokdames. ook nog weinig ijsberen. even drankje en weer naar de welness. na de tweede sauna gang een goed massage gehad door de masseur (aanrader) heerlijk ontspannen weer in bubbelbad. daarna naar de bar voor de echte actie. maar helaas geen actie.. nog steeds weinig dames en geen van mijn gading (nu moet ik wel toegeven dat ik op donker dames val, een mooi donker huidje maakt me wild). was daar met een maat van me dus we hadden het toch gezellig. effe bijkletsen. even een rondje lopen op zoek naar... in de kino was een koppeltje stevig bezig, dus maar doorgelopen naar de lounge daar lagen een stuk of 8 dames verveeld voor zich uit te staren. toch naar binnen, maar na kwartier weer vertrokken, tja gaat het niet worden vandaag. nou, dan vandaag alleen eten, drinken welness en kletsen met maat. uren gingen rustig voorbij, was gezellig, had me er al bij neer gelegd dat er niet geneukt ging worden. dan maar weer naar de welness, intussen eten geserveerd. wederom prima. na het eten naar de bar. was langzaam aan drukker geworden, meer dames en meer beren. Maar duidelijk nog geen feeststemming. we wilden nog een drankje en toen maar naar huis. totdat twee dames een de bar met ons een praatje kwamen maken. Karina -> zie draadje, Bulgaarse met prachtige blauwe ogen, strak figuur en leuke gezellige babbel, lekker aan de bar gekletst, spreekt goed Duits en enigszins Engels. maar ik woon om de hoek, dus mijn Duits is ook goed. langzaam aan kwam er toch wat leven in mijn beste vriend, begon langzaam te steigeren. toch met Karina naar de kamer. toch een mooie afsluiting. zie draadje karina. niet gedacht toch gedaan, lekker klaargekomen. mooi einde van een relaxte, rustige dag. volgende keer weer. blijft de beste en mooiste club. snel tot weer een keer, maar dan na de vakantie periode en met iets meer donkere dames HA HA.

  20. Onderstaande 3 leden hebben Ritchie bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (25 augustus 2014),Oudebelg (25 augustus 2014),Snor (25 augustus 2014)

  21. #112
    Geregistreerd
    21 november 2005
    Last Online
    21 maart 2024 @ 21:44
    Locatie
    Delta quadrant
    Berichten
    147
    Discussies
    4
    Thanks
    54
    Thanked
    107 in 49 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag voor het eerst naar de Sixsense geweest.
    Rond 13.00 aangebeld, er stonden twee auto's voor de deur, het was dus nog rustig met medeberen. Erg vriendelijke ontvangst, korte rondleiding gehad van een Roemse dame die niet erg veel interesse had in deze klus. Omgetuned tot ijsbeer naar boven voor de lunch. Een allervriendelijkste dame, ik denk de moeder van de eigenaar, komt me vragen of ik een lekker omeletje lust. Wat een vriendelijkheid en wat een service. Ook een lekker omeletje trouwens. Na het eten de club verkend, hele mooie welness en nog mooiere bar.

    Later op de middag kwamen er wat meer beren en dames, de line-up bestond vooral uit Roemeense en Bulgaarse jagertjes. Er was er zelfs eentje die tegen me zei dat als ik nu niet met haar naar de kamer ging ik het risico nam dat ze later op de middag geen zin meer had omdat haar vriendje zou komen. wat een onzin meiske, dan toch lekker niet.
    Later op de middag kwam ik Zoe tegen, ze kende me nog uit PHG. Lekker uurtje naar de kamer, ze is wat dikker geworden maar nog steeds de moeite waard!

    De steak bij het avondeten was erg lekker, complimenten aan de kok.
    Nog wat bijgekletst met de bekende beren RB en Dhr. N. Die beiden aan de bar vastgemaakt waren :-)
    Hele mooie club met goede faciliteiten, gastvrije ontvangst en vriendelijk personeel.
    Voor de line-up van de dames is het vast een foute periode zo tijdens de vakanties, door al dat gejaag van die meiden maar wat eerder vertrokken.

    Sixsense bedankt en tot de volgende keer.
    WW

  22. Onderstaande 9 leden hebben Willyw bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (27 augustus 2014),Eddy_V (27 augustus 2014),hasta la pasta (27 augustus 2014),Kwakje (28 augustus 2014),licky luke (27 augustus 2014),Ricardo Banana (28 augustus 2014),Snor (27 augustus 2014),sofaking (27 augustus 2014),Znipper (27 augustus 2014)

  23. #113
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Standaard

    [Hele mooie club met goede faciliteiten, gastvrije ontvangst en vriendelijk personeel.
    Voor de line-up van de dames is het vast een foute periode zo tijdens de vakanties, door al dat gejaag van die meiden maar wat eerder vertrokken.

    Het is sinds begin augustus inderdaad erg rustig in SS. Ik mis de harde kern van ervaren DVP's; nu lopen er veel jonge meiden rond die volgens mij alleen voor het snelle geld gaan. Hopelijk is in september weer alles bij het oude !

  24. #114
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Vandaag een bliksembezoekje gebracht...

    Onder andere Maya en Angela gezien, met Crystal gesproken, Monika probeerde me met een oneindig aantal kusjes te verleiden, Amalia en Claudia gespot, Lolita wat kusjes gegeven maar toch moeten teleurstellen, en er liep nog meer leuks en lekkers rond (qua vrouwen).

    De meeste namen die ik hier noem horen naar mijn mening onderhand toch bij de vaste dames van Sixsens en zullen je niet gauw teleurstellen...

    Zoals gezegd was ik er voor een bliksembezoek en kan ik onmogelijk een compleet overzicht geven... gaat heen en zie voor U zelf...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  25. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeng1960 (28 augustus 2014),Snor (28 augustus 2014)

  26. #115
    Geregistreerd
    1 mei 2007
    Last Online
    28 februari 2024 @ 14:27
    Berichten
    78
    Discussies
    3
    Thanks
    13
    Thanked
    105 in 29 posts

    Standaard

    woensdag nog eens onverwacht in Sixsens terecht gekomen. Was eigenlijk mijn bedoeling om naar Babylon door te rijden maar door een ongeval op de baan en ik niet te laat terug moet kunnen vertrekken de afslag wat vroeger gemaakt. Zodat ik net na 11 in Sixsens aan de deur stond.

    Sessie gehad met Crystal, Kimmie en Danielle

    Eerste super, tweede niet goed, derde kort maar hevig.

    Na mijn laatste sessie als ik was gaan douchen, kwam ik lolli nog tegen. Helaas had ik echt geen tijd meer. Heb haar beloofd dat ik een volgende keer met haar zou gaan. Ik had ze 's morgens ff gezien in de bar als ik samen met Crystal om een koffietje ging, maar daarna niet meer tegengekomen.

    Ik ben er de afgelopen maanden nu een paar keer geweest en merk dat ik de knepen van het 'ijsberen' begin te kennen.
    Niet zomaar ingaan op jagertjes - ik heb de indruk dat ik er trouwens minder last van heb dan in het begin dat ik daar kwam.
    Ik kies nu zelf wel uit aan wie ik mijn centjes geef. Die voorbereidende babbel is goud waard, hoewel het dan nog af en toe eens slecht afloopt, maar minder.
    En na een paar bezoekjes heb je sowieso een paar dames waar je van weet dat het goed zal zijn.
    Laatst gewijzigd door foempje2; 28 augustus 2014 om 20:09

  27. Onderstaande 8 leden hebben foempje2 bedankt voor deze bijdrage:

    Dalton (28 augustus 2014),Eddy_V (28 augustus 2014),licky luke (28 augustus 2014),Megaboob (29 augustus 2014),Round-up (29 augustus 2014),Sjeng1960 (29 augustus 2014),Snor (28 augustus 2014),wervelwind (28 augustus 2014)

  28. #116
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:02
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.891
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Woensdag nog eens een bezoekje gebracht aan Sixsens. Om 12 gearriveerd en op de parking stonden al enkele auto's.
    Doch binnen was het nog een slaapsfeer. Zeer rustig. Een 5tal beren en toch al meer dan 10 dames.
    Eerst even van de goede wellness faciliteiten gebruik gemaakt. Kwestie van de stress eerst weg te krijgen voor aleer aan het echte werk te beginnen.
    Ondertussen zijn er enkele beren en dames bijgekomen maar over het algemeen bleef het de ganse dag zeer rustig.
    Even aan het zwembed gelegen van de zon genoten en dan maar eens de bar opgezocht. Een aantal mooie dames maar niet onmiddellijk eentje die binnen mijn wauw factor viel.
    Praatje hier praatje daar. En dan komt Lolita even polsen. Vorige keren steeds de boot afgehouden maar ze komt leuk over en heeft veel goede commentaren en een sexy juffen bril. Even bankje zitten dus. Ik plof me neer in de nieuwe bankjes en auw hard dat deze zijn. Er in liggen als een pasha zit er niet in. Even later maar naar de kamer. Matig tot goede sessie. Draadje volgt nog.
    Tijd voor een hap. Prima eten zoals altijd trouwens. Nog wat gerelaxt en dan nog maar eens een wandeling gemaakt.
    Nu zit ik al enkele weken met wat schouder en nek pijn en bij de masseur moest ik toch even binnenspringen. 20 minuutjes zei ik en de vriendelijke kerel ging aan de slag, na 5 minuutjes laten weten dat hij er maar een half uurtje van maakt.
    Prima massage, als herboren. Thanks Mr. Masseur.
    Effe relaxen, doucheke genomen en weer fris om wat wild te vangen.
    In de bar voelde het anders. Er werd gejaagd op mij. 14 dames en ik.
    Ik heb een hekel aan drukte maar dit was toch echt te rustig. Uiteraard een hoop pruillipjes, als het budget het toeliet zou ik ze alle 14 een beurt geven puur uit compassie.
    Dan toch maar eentje gelukkig gemaakt. Sandra een vriendinnetje van Lolita was de uitverkoorne. Ook daar volgt nog wel een verslag van.

    Goede dag gehad, net iets te rustig vooral qua beren ik vermoed dat de meesten hun budget aan een weekje cote d'azur gespendeerd hebben tijdens hun verlof. Dus bij deze een oproep om onze welgewilde dames snel wat vertier te bezorgen.

  29. Onderstaande 6 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    Captaindowntown ( 5 september 2014),Eddy_V ( 5 september 2014),licky luke ( 5 september 2014),Megaboob ( 5 september 2014),Sjeng1960 ( 5 september 2014),wervelwind ( 5 september 2014)

  30. #117
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:57
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    na enkele positieve en zelfs licht euforische berichten over Sixsense had ik besloten om weer eens naar het zuiden af te reizen.

    - omstreeks 15:00 gearriveerd, waar me een vrij koele ontvangst van de ex GT-Theke (wiens naam me helaas ontschoten is) ten deel viel

    - Enkele forumleden (veelal (ex ?) Stammgasten van LR) aanwezig, wat de dag een positieve en gezellige draai gaf.

    - voor een zaterdag opmerkelijk rustig qua beren, waarbij ik persoonlijk het percentage Südländer behoorlijk hoog vond, wat ook geldt voor het aantal Franstaligen (beide categorieën behoren niet tot mijn favorieten)

    - Line-up was behoorlijk tegenvallend qua kwantiteit en kwaliteit. Slechts een handjevol slanke meiden die binnen mijn doelgroep vielen.

    - een van hen, Nora, kende ik al van een eerder bezoekje en met haar heb ik de eerste en naar later bleek enige kamergang gehad, die ronduit goed was.

    - 2 andere kandidates vielen om verschillende redenen af.
    (een wegens opdringerigheid en slecht gebit, de andere (Anja?) en tevens mooiste van het stel om persoonlijke redenen)

    - Het eten was zeer goed verzorgd en erg lekker. absoluut een plus.

    - Whirlpool zeer goed van temperatuur.

    - later op de avond gingen veel meiden met de voetjes van de vloer en draaiden met hun heupen.
    Helaas meende enkele Südländer dat ook te moeten doen :(

    - bij vertrek vroeg de blonde ex-GT theke hoe het was, maar stelde het duidelijk niet op prijs dat ik aangaf iets meer verwacht te hebben van de line-up gezien haar korte en botte reactie.

    - deze botte ontvangstdame zou al een reden kunnen zijn om Sixsens links te laten liggen, maar ik zal de club desalniettemin nog een kans geven, hopende op een andere ontvangstdame en een betere line-up

  31. Onderstaande 5 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 september 2014),Bluebear ( 7 september 2014),gignnl ( 8 september 2014),rob45 ( 7 september 2014),seksenfun (10 september 2014)

  32. #118
    Geregistreerd
    18 mei 2006
    Last Online
    13 oktober 2022 @ 00:28
    Berichten
    171
    Discussies
    3
    Thanks
    157
    Thanked
    186 in 49 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    na enkele positieve en zelfs licht euforische berichten over Sixsense had ik besloten om weer eens naar het zuiden af te reizen.

    - voor een zaterdag opmerkelijk rustig qua beren, waarbij ik persoonlijk het percentage Südländer behoorlijk hoog vond, wat ook geldt voor het aantal Franstaligen (beide categorieën behoren niet tot mijn favorieten)
    Ik ben gisteren toevallig een keer niet geweest, maar het viel mij de laatste tijd ook op dat er veel Südländer waren, terwijl de baas mij gezegd heeft dit tegen te willen houden. Als dit niet het geval is ben ik ook zo weg en nog meer ijsberen, die ik goed ken. Zij moeten maar naar Magnum gaan.

  33. Onderstaande leden hebben duif1 bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 ( 7 september 2014)

  34. #119
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Het nieuwe interieur trekt misschien toch de verkeerde doelgroep aan...
    De klasse en uitstraling van de oorspronkelijke inrichting is naar mijn gevoel wat minder geworden ondanks dat de club er nog steeds heel fraai uitziet.
    Over de Line up had ik de vorige keren geen klagen, maar ik ben dan ook snel tevreden ��
    En Garde

  35. #120
    Geregistreerd
    17 augustus 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 21:00
    Berichten
    101
    Discussies
    7
    Thanks
    70
    Thanked
    162 in 45 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Het nieuwe interieur trekt misschien toch de verkeerde doelgroep aan...
    De klasse en uitstraling van de oorspronkelijke inrichting is naar mijn gevoel wat minder geworden ondanks dat de club er nog steeds heel fraai uitziet.
    Over de Line up had ik de vorige keren geen klagen, maar ik ben dan ook snel tevreden ��


    Idd Eddy, als de rust verstoord wordt, dan moeten we helaas een andere club zoeken.
    Ik heb het zien gebeuren in andere saunaclub in Limburg helaas.

  36. Onderstaande leden hebben zwembroek bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 ( 8 september 2014)

  37. #121
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    10 januari 2024 @ 09:06
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Regelmatig alleen varkensvlees op het menu is misschien een vorm van zachte selectie?
    I drown by the flood of your beauty.

  38. Onderstaande 3 leden hebben Gondolas9 bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 ( 8 september 2014),Eddy_V ( 8 september 2014),wervelwind ( 8 september 2014)

  39. #122
    Geregistreerd
    18 mei 2006
    Last Online
    13 oktober 2022 @ 00:28
    Berichten
    171
    Discussies
    3
    Thanks
    157
    Thanked
    186 in 49 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9 Bekijk bericht
    Regelmatig alleen varkensvlees op het menu is misschien een vorm van zachte selectie?
    's Zaterdags bief en vis helaas😔. Voor mij lekker maar dat eten zij ook.

  40. #123
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duif1 Bekijk bericht
    Ik ben gisteren toevallig een keer niet geweest, maar het viel mij de laatste tijd ook op dat er veel Südländer waren, terwijl de baas mij gezegd heeft dit tegen te willen houden. Als dit niet het geval is ben ik ook zo weg en nog meer ijsberen, die ik goed ken. Zij moeten maar naar Magnum gaan.
    niet alleen magnum is een oplossing om naar te verkassen . babylon LR en niette vergeten vila marisol magnum begin pas te laat

  41. #124
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    - omstreeks 15:00 gearriveerd, waar me een vrij koele ontvangst van de ex GT-Theke (wiens naam me helaas ontschoten is) ten deel viel
    Die lange slanke Poolse met dat spitse gezicht?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pepito Bekijk bericht
    Normaal schrijf ik niet zo over personeel van een club, maar ik denk dat het over Meggi gaat die vroeger bij GT heeft gewerkt.

  42. #125
    Geregistreerd
    10 mei 2014
    Last Online
    28 november 2016 @ 23:45
    Locatie
    Limburg (België)
    Berichten
    34
    Discussies
    3
    Thanks
    34
    Thanked
    64 in 13 posts

    Standaard

    Ik twijfelde om te gaan omdat ik niet wist wat ik moest verwachten op een zondag.

    Enfin aangezien de nood hoog was ben ik toch maar gegaan en jonge jonge wat een bliksembezoek was me dat.

    Omstreeks 20:15 krijg ik mijn bandje van Meggie, die een stuk vriendelijker is geworden sinds mijn laatste bezoek aan de SS eind mei.
    Zoals gewoonlijk had ik bij aankomst een erg droge keel en besloot ik
    Om even wat te drinken in de bar. Ongeveer 15 mensen waren daar (5-6 beren en 8-9 dames).
    De dames hingen als het ware in de zetels met een verveeld gezicht.
    Toen ik weer terug naar boven ging en even wilde relaxen in de welness werd ik de oriëntaalse ruimte binnengetrokken door Nathalie.
    Ook hier weer 4-5 verveelde dames. Nathalie kroop boven op me en vroeg of ik haar wilde neuken in die ruimte met al het publiek erbij. Ik zei geen probleem. Daarna vroeg ze of ik geen zin had in een trio met haar en Deborah er nog bij. Dit heb ik na meermaals zeuren afgeslagen. Uiteindelijk met haar naar de kamer gegaan voor een half uur (verslag volgt nog). Hierna ben ik mij gaan douchen en heb ik een tijdje in de welness gezeten en zitten kijken naar wat er telkens voorbij liep.
    Het resultaat : "een grote graf stemming" niemand van de beren legde contact en ook de dames keken nog verveelder als voorheen.
    Hierna ben ik terug naar de bar gegaan voor een pintje. Ook hier een grafstemming waar ik vooral arabisch rond me heen hoor.
    Hierop besloot ik om naar huis te gaan zodat ik nog wat van de avond over had.

    Om 22:15 stond ik weer buiten.

    Volgende keer hoop ik toch dat ik iemand kan strikken om mee te gaan. Desnoods naar YY of GT (waar ik nog niet ben geweest)
    En op zondag doe ik dus beter niet meer.

    Greetz

    Captaindowntown
    Never refuse an invitation,
    never resist the unfamiliar,
    never fail to be polite
    and never outstay the welcome.
    Just keep your mind open and suck in the experience.
    And if it hurts, you know what? It's probably worth it.

  43. Onderstaande leden hebben Captaindowntown bedankt voor deze bijdrage:

    Lesyeux ( 8 september 2014)

 

 
Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15.

  FKK Artemis 468*60