Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 266
  1. #26
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 09:06
    Berichten
    707
    Discussies
    24
    Thanks
    1.257
    Thanked
    998 in 335 posts

    Standaard

    Er zijn maar weinig clubs die dan ingrijpen. Zie dat in SS zeker niet gebeuren net zoals in YY. Ze verwijzen dan naar het feit dat de dames zelfstandige ondernemers zijn.

  2. #27
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterp095 Bekijk bericht
    Er zijn maar weinig clubs die dan ingrijpen. Zie dat in SS zeker niet gebeuren net zoals in YY. Ze verwijzen dan naar het feit dat de dames zelfstandige ondernemers zijn.
    Maar ze kunnen toch zeker richtlijnen aangeven over minimum service. Dat doet iedere club wel. Maar dat moeten ze zelf weten, ik vind het alleen jammer van zo'n mooie club.

  3. #28
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterp095 Bekijk bericht
    Er zijn maar weinig clubs die dan ingrijpen. Zie dat in SS zeker niet gebeuren net zoals in YY. Ze verwijzen dan naar het feit dat de dames zelfstandige ondernemers zijn.
    Dat is inderdaad het probleem. Een Saunaclub zeker in Nl kan alleen maar bestaan bij de formele onafhankelijkheid vd dames die er werkzaam zijn dat is in Duitsland zo en zeker in NL ook zo. Vandaar dat sixsens heel nadrukkelijk dit op de site plaatst:
    Eventuele erotische contacten zijn voor eigen rekening en risico waarbij Saunaclub Sixsens op geen enkele wijze partij is.
    Zie je ook trouwens op de site vd de meeste Duitse clubs hoewel in wat andere bewoordingen. Overigens PMC is bepaald niet de norm in sixsens voorzover je überhaupt van een norm kunt spreken, dat wordt wel duidelijk uit de ervaringen hier boven beschreven.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #29
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    Niet persoonlijk gericht aan betrokken ijsbeer, ik vermoed ook niet van toepassing op betrokken dvp of beschreven situatie:

    Hartstikke mooi dat er markt is voor clubs waar de dames per klant en per sessie mogen bepalen of en hoe ver ze willen gaan met de dienstverlening.

    Ik heb graag een kieskeurige dame.
    Voor mij geen dvp die met zatlappen, viezeriken, AO-types en dergelijke kamert, dankjewel.

    Als op kamer er dan een keertje iets tegenvalt, dan kan pmc voor zo'n dame een uitkomst bieden.

    Tipje: zelf van die hygiëne doekjes mee op kamer nemen!
    Zitten standaard in mijn kamertas.

  5. #30
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 06:56
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Vrijdag in SS.
    Wat later dan gepland omdat er treinproblemen waren tussen Sittard en Maastricht.
    Welkom geheten door Beathe. (Ik heb de laatste 3 keer ontvangstdame Maggie niet gezien.)

    Even een rondje gedaan: wie zijn er allemaal aanwezig zo vroeg op de dag, 12:00 uur.
    Twee leuke en misschien wel heel goede dames afgewezen omdat ze niet aan mijn idealen voldoen.
    Want daar ga ik toch wel voor. Als ik dan toch moet betalen dan wil ik lieve kleine meisjes. Leeftijd doet er niet zoveel toe. Postuur en gezichtje en natuurlijk Personality des te meer.
    (Ben ik nu een Optick Fucker? Die term ben ik wel eens ergens tegengekomen.)

    Er zat een dame aan de bar die me bijzonder intrigeerde. Ik had haar nog niet eerder gezien. Mijn geheugen is als een zeef, maar háár zou ik me zeker herinnerd hebben. Ze was niet superjong, blond (geloof ik; in ieder geval niet zwart), maar het meest opvallende dat ze met een heel rechte rug aan de bar zat. Ze is vast op ballet geweest. Oogcontact. Ze zag er heel lief uit. Nét niet binnen mijn idealen (want dan zou ik haar zonder meer besprongen hebben) , maar voor haar wilde ik, als er tijdens de verkenningsexercities een klik zou zijn, best wel een probeer-uitzondering maken.
    Waarbij ik er eigenlijk nu al van overtuigd ben dat die zeer goed zou bevallen. Ze is zeker (jammer?) geen jagertje, anders was ze wel naar me toe gerend.

    Even later kwam ik haar ter hoogte van de kino weer tegen tijdens een wandelingetje door de club. Uiteraard even tegen elkaar staan, mijn rechterhand op haar linkerbilletje, even een klein babbeltje (in goed Engels) en verdomme, daar kwam Lolita aangelopen.
    Tegen mijn gespreksgenote gezegd dat helaas mijn afspraak eraan kwam. Geen probleem, ze gaf me een klein kusje en maakte plaats voor de concurrentie.
    Ik denk dat ik nog wel eens met haar in gesprek raak. En meer.
    Ja, eigenlijk weet ik dat wel zeker. Intrigerende vrouwen? Dan wil ik weten waarom ze me intrigeren. Daar is vast een reden voor. En meestal moet je daar dan voor betalen. Dat zou bij haar denk ik geen probleem zijn.

    Enfin, met Lolita al snel de kamer op.
    Was wel leuk. Ik blijf het een heel leuke meid vinden.
    Maar er loopt zoveel schoons rond in SS dat ik volgende keer met iemand anders ga kameren. Na 3 keer is het eventjes genoeg geweest.
    Ze biedt nét te weinig om mijn vaste dame te worden. Al stuurde ze daar wel op aan.

    Ik heb de laatste maanden problemen met klaarkomen. Op het moment dat-ie keihard moet zijn gaat-ie een beetje in slaapstand.

    Met Lolita was dat ook het geval. Anderhalf uur plezier gehad maar niet klaargekomen. (Lag zeker niet aan haar!)

    Dat is voor mij niet zo'n probleem. Het gaat mij meer om de reis, niet zozeer om het aankomen.

    Douchen, terug naar de bar (het was niet echt mooi weer) en echt binnen 5 minuten zat Acha naast me. Eigenlijk had ik met Lolita de afspraak dat ze me nog een tijdje in de bar gezelschap zou houden, maar toen ze me daar gezellig met een dame naast me op de bank zag zitten, dacht ze uiteraard dat ze net zo goed een ander slachtoffer kon gaan strikken. Wél met een soort is-dat-oké? gezichtsuitdrukking naar mij. Natuurlijk meisje!, knikte ik. Ik heb nu 100% kwaliteit op mijn schoot zitten.
    Ga jij maar lekker aan het werk. (5 Minuten later vertrok ze inderdaad alweer naar een kamer.)

    Acha. Acha, Acha. Uit Moldavie. Sinds een week werkzaam.
    Ik heb het weer helemaal te pakken. Weer zo'n wegsmeltmeisje. En ze worden steeds beter en liever en met steeds meer klik. Als je dat tenminste al na één keer kunt zeggen.

    Om mezelf maar even te quoten:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Nou loopt er sinds een week toch wéér zo'n scheetje rond in SS.

    Acha (als ik het goed onthouden heb) uit Moldavië.
    Een 23-jarige slimme sympathieke bijzonder goed Engels sprekende jonge slanke zwartharige petite lieve goed tongkussende humoristische vrouw met kleine borstjes en een heel lief kontje en een verrukkelijk kutje waarmee ik op de kamer anderhalf uur gevreeën heb want daarna was ik door mijn budget heen.
    Nieuwe afspraak staat voor volgende week!
    :smile:
    Ik lees goede berichten uit H7 en YY. Ik wil dat heel graag zelf controleren, maar ik moet eerst nog een karwei afmaken in SS.
    Dat karwei begint steeds meer te lijken op de ICT-projecten van de overheid.
    Er komt maar geen eind aan en ze worden steeds duurder.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  6. Onderstaande 9 leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (15 juli 2014),Eddy_V (12 juli 2014),gignnl (12 juli 2014),hasta la pasta (12 juli 2014),Kwakje (14 juli 2014),Lesyeux (13 juli 2014),licky luke (12 juli 2014),Peppino (13 juli 2014),Wijze grijze (12 juli 2014)

  7. #31
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Niet persoonlijk gericht aan welke ijsbeer of dame dan ook, maar zodra een dame de poetsdoeken te voorschijn haalt Is dat vrijwel altijd garantie voor matige sessie zonder enige passie of overgave.

    Uiteraard dient elke ijsbeer hygiënisch aan het front te verschijnen.

    Zowel voor ijsberen als dames gelden (ongeschreven ) regels. Neem aan dat dat in SS pzc is, zo niet dan zakt bezoek dramatisch in.

    Fijn dat in sommige Duitse clubs nog wel expliciet minimum service nivo genoemd EN gehandhaaft wordt!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Rudo Bekijk bericht
    Niet persoonlijk gericht aan betrokken ijsbeer, ik vermoed ook niet van toepassing op betrokken dvp of beschreven situatie:

    Hartstikke mooi dat er markt is voor clubs waar de dames per klant en per sessie mogen bepalen of en hoe ver ze willen gaan met de dienstverlening.

    Ik heb graag een kieskeurige dame.
    Voor mij geen dvp die met zatlappen, viezeriken, AO-types en dergelijke kamert, dankjewel.

    Als op kamer er dan een keertje iets tegenvalt, dan kan pmc voor zo'n dame een uitkomst bieden.

    Tipje: zelf van die hygiëne doekjes mee op kamer nemen!
    Zitten standaard in mijn kamertas.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  8. #32
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Uiteraard dient elke ijsbeer hygiënisch aan het front te verschijnen.

    Zowel voor ijsberen als dames gelden (ongeschreven ) regels. Neem aan dat dat in SS pzc is, zo niet dan zakt bezoek dramatisch in.

    Fijn dat in sommige Duitse clubs nog wel expliciet minimum service nivo genoemd EN gehandhaaft wordt!
    Er zijn helaas nog altijd onverzorgde mannen, alhoewel ze in de minderheid zijn. Ik begrijp niet hoe sommige mannen het voor elkaar krijgen om met uitpuilende neusharen, geurend van oud zweet, stinkend uit hun mond, smurrie onder de voorhuid, enzovoorts een date met een dame durven aan te gaan.
    De verzorgde mannen horen zo nu en dan wel eens wat van de dames. Gebrek aan respect voor de dames en geen opvoeding gehad.

  9. Onderstaande 8 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Carlitos (12 juli 2014),Clinic (13 juli 2014),Eddy_V (12 juli 2014),Iamlonely (13 juli 2014),licky luke (12 juli 2014),Oudebelg (12 juli 2014),uurtje (12 juli 2014),Wijze grijze (12 juli 2014)

  10. #33
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Last Online
    12 april 2024 @ 22:35
    Berichten
    184
    Discussies
    4
    Thanks
    40
    Thanked
    71 in 29 posts

    Standaard

    op welke avonden in de week is er een dj in de bar?

  11. #34
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hotmister1985 Bekijk bericht
    op welke avonden in de week is er een dj in de bar?
    Op vrijdagavond en zaterdagavond.
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  12. #35
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    En donderdagavond .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  13. #36
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Ik heb de laatste maanden problemen met klaarkomen. Op het moment dat-ie keihard moet zijn gaat-ie een beetje in slaapstand.

    Met Lolita was dat ook het geval. Anderhalf uur plezier gehad maar niet klaargekomen. (Lag zeker niet aan haar!)

    Dat is voor mij niet zo'n probleem. Het gaat mij meer om de reis, niet zozeer om het aankomen.
    Nu wil ik niet dwaas zijn en er niet vanuit gaan dat jij erectieproblemen hebt en dus neem van me aan: als de seks jou (erg) opwindt, heb je vanzelf een kei-stijve lul .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  14. #37
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Ik heb de laatste maanden problemen met klaarkomen.

    Op het moment dat-ie keihard moet zijn gaat-ie een beetje in slaapstand.

    Dat is voor mij niet zo'n probleem. Het gaat mij meer om de reis, niet zozeer om het aankomen.
    Had ik vroeger ook wel eens last van, misschien dat ik het voorspel te lang rekte, maar voor mij geldt ook dat de reis belangrijker is dan het doel...

    Ik los dat op met een halfje Kamagra... heeft een heel leuk effect ... vinden ook de dames...

    Maar goed, daarover is een hele rubriek in dit forum, dus onnodig om die info hier te herhalen...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  15. #38
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Dat karwei begint steeds meer te lijken op de ICT-projecten van de overheid.
    Er komt maar geen eind aan en ze worden steeds duurder.
    Sommige van die projecten komen zelfs nooit af...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  16. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (15 juli 2014)

  17. #39
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    En donderdagavond .
    Kijk, weer wat geleerd...

    Thanks sexenfun!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  18. #40
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustave_dekker Bekijk bericht

    Ik vroeg haar nogmaalsom PZC, maar zij beweerde dat PMC hier de standaard is en dat PZC een extra service is!!!


    PMC is absoluut niet de standaard in SS. Ik heb het zelf (tot nu toe) maar één keer meegemaakt, nl. bij de Roemeense Ina, maar verder nog nooit. Ben het helemaal met Gustave eens dat dit een afknapper is.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 14 juli 2014 om 17:00 Reden: q

  19. Onderstaande leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (13 juli 2014)

  20. #41
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:31
    Berichten
    750
    Discussies
    109
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.888 in 441 posts

    Standaard

    Ik moet eerlijk zeggen pzc is bij sommige dames in de SS nog al een willekeur sommige beginnen standaard zonder andere standaard met sommige doen überhaupt niet PZC. ( dan moet er ook een tientje ofzo van de prijs af vind ik eerlijk gezegd anders is het niet eerlijk ten opzichte van andere dames ) vind ook dat de SS hier bij de dames duidelijkere richtlijnen moet op stellen.
    Heb het een keer in de SS gehad dat een nieuwe dame na afloop en pzc. nog even 25 euro vroeg want ze had zonder condoom gepijpt waarop mijn antwoord was dat als ze dat wilde ze het er niet meteen bij verteld had en pzc standaard was nadat dit bevestigd werd door een andere dame hoorde ik haar er ook niet meer over ook kwestie van informeren door de theke aan nieuwe dames dus en dames die niet aan een standaard norm als pzc. incl. in de prijs mee willen werken een haus verbot geven. Hoorde laatst dat 3 Roemeense dames een haus verbot hadden gekregen ivm. het stelen van SS handdoeken dus dan moeten ze dat bij het proberen af te zetten van klanten dus ook wel kunnen doen :wink:

  21. #42
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 09:10
    Berichten
    11.086
    Discussies
    224
    Thanks
    13.050
    Thanked
    17.455 in 6.142 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    vind ook dat de SS hier bij de dames duidelijkere richtlijnen moet op stellen.
    Discussie komt vaak terug in de een of andere vorm. Club moet niks. Dames gewoon vrij laten. Dames die denken het geld eenvoudig binnen te kunnen harken door belabberde service en abzockgedrag bij de locker gewoon links laten liggen. Daar ga je toch niet (meer) mee de kamer op En als alle dames prijs- en serviceafspraken met elkaar gaan maken, club niet meer bezoeken. Zo simpel is dat, heb je het zelf in de hand en dan heb je direct resultaat. Als het aan de clubs en de dames ligt zitten onze kleinkinderen dit probleem over 20 jaar nog steeds te bespreken.

  22. Onderstaande 4 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (16 juli 2014),licky luke (17 juli 2014),macartuur (17 juli 2014),vse (17 juli 2014)

  23. #43
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:31
    Berichten
    750
    Discussies
    109
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.888 in 441 posts

    Standaard

    Vandaag met een halve dag verlof richting SS gereden het was warm in Zuid-Limburg zeg maar tropisch warm rond de 32 graden dus het buiten gedeelte lonkte.
    Eenmaal om 13.20 op de parkeerplaats vond ik het al akelig druk voor een door de week voormiddag en mijn vermoeden werd bevestigd aan het zwembad daar was al geen ligbed meer te krijgen. Nou ja een lekker middag maaltijd genomen perfect weer geen punt van kritiek. Eenmaal terug buiten lag nog alles vol gelukkig is er nog het dak terras waar nog wat plaats was daar maar wat liggen zonnen en relaxen tot ik door een zeer slanke geblondeerde dame gestoord werd in mijn rust ik hield de eerste keer de boot nog wat af en weg was ze. Na de tweede keer kon ik haar charmes niet weerstaan en heb ruim een uur binnen en buiten met haar liggen zoenen en spelen. Ik moet zeggen er waren zeker in de in de middag op gegeven ogenblik bijna evenveel of misschien zelfs meer mannen als dames dus mocht toen met haar aandacht niet klagen.
    Na een kamer sessie en met dezelfde dame nog aan mij vast geplakt rond 18.00 het avondeten 3 soorten vlees en vis van de bbq een soort pizabroodjes en uitgebreide salade buffet alweer perfect geregeld pak wel niks voor 17.30 uit de schotels want dat vind de kok niet leuk Maar goed zo rond 18.00 was het wel al een stukje rustiger in de SS ik denk dat de aanleg van het zwembad zich dan nu ook voor de club flink aan terug betalen is al met al tot de volgende keer maar weer conclusie verbeter punten zijn er altijd zo stond de muziek nu naar 20.00 YY hard maar al met al weer een ruime voldoende voor de SS.

  24. Onderstaande leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (19 juli 2014)

  25. #44
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    6 april 2024 @ 17:01
    Berichten
    167
    Discussies
    21
    Thanks
    367
    Thanked
    62 in 39 posts

    Standaard

    De club moet inderdaad helemaal niks. Daarom moet de theke dan ook niet zeggen dat PMC in SS de standaard is.....


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Discussie komt vaak terug in de een of andere vorm. Club moet niks. Dames gewoon vrij laten. Dames die denken het geld eenvoudig binnen te kunnen harken door belabberde service en abzockgedrag bij de locker gewoon links laten liggen. Daar ga je toch niet (meer) mee de kamer op En als alle dames prijs- en serviceafspraken met elkaar gaan maken, club niet meer bezoeken. Zo simpel is dat, heb je het zelf in de hand en dan heb je direct resultaat. Als het aan de clubs en de dames ligt zitten onze kleinkinderen dit probleem over 20 jaar nog steeds te bespreken.

  26. #45
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 06:56
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Vrijdag bloedhete dag.
    Ik was er al om 11:00 uur omdat ik per se mijn hoteldebotelmeisje Acha wilde ontmoeten.
    Helaas, ze werkt er al niet meer.
    De Nederlandstalige receptioniste kende haar niet. Terwijl ze (de receptioniste) vorige week wel gewerkt had.
    Vorige week vrijdag was Beathe de Theke van dienst. Volgende keer wil ik het ook maar even aan haar vragen. Misschien kan zij me wat meer vertellen.
    (Acha blijft toch in mijn hoofd spoken....)

    Er waren zo vroeg op de dag wel een paar andere meisjes waar ik wel een leuk uurtje mee wilde doorbrengen.
    Helaas deed één van hen een beetje raar: “No, I am nót a girl, I am a wóman!”. Toen was de toon al een beetje gezet. Dat komt volgende keer wel weer goed, maar was voor mij reden om vandaag niet met haar te kameren.

    En ik weet nu ook wie Carmen is. (Aan de hand van de beschrijvingen van haar tatoos.)
    Wow. Die wilde ik dus. Maar blijkbaar wilde ze mij niet.
    Ik denk dat ik niet duidelijker had kunnen zijn wat mijn intenties waren. Maar zij prefereerde blijkbaar het zwembad.
    Een genot trouwens om haar daar in te zien spelen.
    Ook dat komt denk ik een volgende keer wel weer goed. Ik weet nu wie ze is.

    Ik besloot om dus maar onverrichter zake terug naar huis te gaan (moest op tijd thuis zijn vanwege een feestje), maar toch eerst nog even een klein hapje te eten.

    Juist vóór mij in het restaurant stond een petite meisje. Met een heel mooi achterka/ontje.
    Voordat ik het wist (en voordat ik wist met wie ik te maken had), liepen we al samen naar beneden (mijn voorstel) om even nader kennis te maken.

    De liefde van de man gaat door de maag, maar nu even niet.
    Maag kan wel even wachten.

    Beneden op een van de sofa's bleek dat ik naast Victoria zat.
    En over haar had ik al positieve berichten gelezen. Sterker nog, ik ben naar haar op zoek geweest!

    Ik besloot al snel om dan maar dit kleine hapje even te gaan eten.
    Ergens moet dat toch heen, met de liefde van de man.

    Godsodeju, ik heb het geweten.
    Anderhalf uur genoten en toen na een paar biertjes en een hapje eten, de bus en trein terug naar huis genomen.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  27. Onderstaande 5 leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (20 juli 2014),Eddy_V (20 juli 2014),Lesyeux (21 juli 2014),licky luke (21 juli 2014),Pietjepik (20 juli 2014)

  28. #46
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustave_dekker Bekijk bericht
    De club moet inderdaad helemaal niks. Daarom moet de theke dan ook niet zeggen dat PMC in SS de standaard is.....
    een Nederlandse exploitant of het nu een een prive huis is club of ramen mag van de nederlanse wet geen eens zeggen dat de dames standaard zonder pijpen de damen staan namelijk niet op de loonlijst

  29. #47
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Standaard Meer van hetzelfde en het verveelt nooit !

    Afgelopen donderdag (17/7) de overeenkomst met mezelf verbroken en toch maar weer naar SS gegaan; reden zoals altijd een afspraak met Angela. Ik arriveerde even na 13.00 uur en toen ik de kleedruimte inliep richting mijn vaste kast stond mijn tweede favoriet in evakostuum voor mij. Na vijf weken en precies zoals mijn kansberekening had aangegeven was Jamilla er weer. Ik werd meteen stevig omhelst en kreeg een vette zoen. Jamilla komt meestal pas naar SS als ze een afspraak heeft met 'ein güter kunde' die meestal uit Amsterdam of Brussel komt. Dit was nu ook weer het geval, en terwijl we nog stonden te kletsen verscheen de collega-ijsbeer van de afspraak op de achtergrond. Omdat ik niet graag iemand voor de voeten loop als het zo iets belangrijks betreft als een afspraak voor een stevige beurt met een mooie meid nam ik snel afscheid van Jamilla waarbij ze nog zei dat ze hoopte dat ze me later op de middag zou treffen. Ze weet inmiddels dat ik zo een aanbod van haar niet kan afslaan dus ik kreeg een big smile mee. Enfin, na deze leuke binnenkomer eerst gaan douchen en een hapje eten. Het was, vanwege het vroege tijdstip nog niet echt druk, en na mijn sobere maaltijd ging ik naar buiten waar ik me een strategische plek uitzocht en Angela me ook kon zien als ze arriveerde (ze kent mijn auto dus weet dat ik er al ben als zij later dan ik komt). Al liggend bij het zwembad moest ik constateren dat de DVP's uit de MOE-landen hun naam eer aandeden. Waarschijnlijk vanwege de hitte waren ze te MOE om enige actie te ondernemen en hingen lusteloos rond in de stoelen. Enige uitzondering was een oudere DVP (? -/-) waarvan ik de naam niet ken, en eigenlijk ook niet wil weten. Ze loopt sinds een maand of twee rond in SS en is voor mij het prototype van een afgeleefde stoephoer. Ze heeft een gezicht dat lijkt op dat van wijlen the Queen mum van het UK, en alles daaronder is niet om aan te zien. Gelukkig heeft ze (tot nu toe) altijd een mini-jurk aan (voor deze vrouw is elke jurk te kort) en hoef ik niet al haar vlees te aanschouwen. Inmiddels speel ik met de gedachte dat de andere dames deze vrouw misschien wel betalen voor haar optreden want als zij verschijnt is elke andere DVP een beauty ! Na een tijdje deze gedachtegang te hebben gevolgd ga ik er echt in geloven, maar dan verschijnt gelukkig Angela. Omdat ze weet dat ik er al ben, heeft ze al een kamersleutel paraat en na een inleidend praatje en drankje bij het zwembad gaan we naar een kamer voor een stevige neukpartij en vervolgens herhaling hiervan. De details van dit gebeuren heb ik al eerder beschreven en ik wil niet in herhaling vallen behalve de mededeling dat ik het heerlijk blijf vinden. Naast een professionele neukmadam is Angela ook een leuke vertelster en nieuwsgierig naar de alledaagse gebeurtenissen in mijn 'real life'. We vertellen en lachen dan ook heel wat af; iets wat voor mij een meerwaarde aan een treffen geeft en mede de aanleiding is steeds weer opnieuw met Angela af te spreken. Maar ook aan dit plezier komt een einde en ik ga maar eens lekker douchen en weer op een terrasstoel liggen. Ik tref daar de twee Spaanse of Zuid-Amerikaanse collega's van de inmiddels vertrokken Roxanna, en ze moeten erg om mij lachen. Als ik vraag waarom ( mijn Spaans is even goed als het Engels van ober Manuel uit de tv-serie Falwty towers) leggen ze me uit dat Roxanna het afscheid dat ik twee weken geleden van haar heb genomen erg heeft gewaardeerd. Ze noemen me dan ook lachend een 'Hombre romantico' . Omdat we alle drie geen verdere aanstalten maken voor meer dan een praatje vertrekken de chica's weer na een tijdje en kan ik rustig mijn zonden overdenken, en daarna nadenken welke zonden ik nog graag wil gaan plegen. Midden in dit proces verschijnt Jamilla en weet ik dat mijn gedachten gaan worden omgezet in daden. Jamilla is niet alleen mooi en een beest bij seks maar ook intelligent. Gelukkig heeft ze al diverse malen aangeven single te willen blijven, en kom ik niet op vreemde gedachten. Na inleidend gefriemel onder mijn handdoek vertrekken we naar een kamer. Zoals altijd is het weer een spetterend en kletsnats gebeuren. Jamilla geniet zelf ook ontzettend van seks, en terwijl ze mij pijpt leid ze mijn hand naar haar vochtige poes, die ik diep moet vingeren. Al vlug liggen we in standje 69 en neemt mijn tong het vingerwerk over terwijl Jamilla mij lekker doorpijpt en ondertussen haar borsten kneed. Daarna nog een tijdje lekker droogneuken en dan het echte stootwerk. Jamilla haar hele lichaam glimt van het zweet en ze kreunt van genot; uiteindelijk komen we beiden heerlijk klaar en nemen hierna een korte pauze. Vervolgens vind Jamilla het weer tijd voor actie en wekt ze mijn pikkie met handen en mond weer tot leven. Als de jongeheer weer paraat is wil ze diverse standjes met mij uitproberen want ze vind het heerlijk met mij te variëren. Ik maak uiteraard geen bezwaar en volg haar instructies op. We eindigen na een aantal posities uiteindelijk zijdelings liggend, waarbij ik haar vanachteren neuk en haar borsten kneed terwijl zij dit in de wandspiegel volgt. Ze druipt hierbij letterlijk van het vocht wat voor mij aanleiding is alweer heerlijk klaar te komen. Na een poosje nagepraat te hebben is ook dit feest weer voorbij en ga ik maar eens afkoelen in de kelderbar. Ik kom weer langzaam op krachten van een paar kopjes koffie en overweeg wat ik nog doen zal. Het aanbod is erg mager, hetgeen zich vervolgens letterlijk voordoet door het verschijnen van de zus van Angela (Maya) deze bonenstaak komt regelmatig bij mij bedelen terwijl ze eigenlijk al weet dat ze niet mijn voorkeur heeft. Het blijft dan ook bij een vriendelijk gesprek, waarbij ik toch weer zin in meer van dattum krijg. Ondertussen zit Angela bij de gokmachine en ik ga bij haar staan met de vraag of ze nog zin heeft in een 'abschiedsrunde' Het gokspel is dan snel afgelopen en ik beleef als sluitstuk van deze donderdag dan ook nog een klein uurtje met Angela. Ik eindig dan ook deze dag op dezelfde wijze waarop ik de DVP's bij binnenkomst aantrof: MOE maar zeer voldaan.

  30. Onderstaande 6 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (24 juli 2014),Eddy_V (23 juli 2014),Flyerke (24 juli 2014),hasta la pasta (24 juli 2014),Lesyeux (26 juli 2014),Wijze grijze (23 juli 2014)

  31. #48
    Geregistreerd
    25 augustus 2011
    Last Online
    13 oktober 2023 @ 11:38
    Berichten
    100
    Discussies
    19
    Thanks
    4
    Thanked
    21 in 14 posts

    Standaard

    kan iemand me een klein overzicht geven wat de tarieven van de dames zijn?

  32. #49
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    50 euro per half uur. Een enkeling rekent voor het tweede halfuur 25 euro. Sommigen rekenen extra voor PZC. 50 euro extra voor anaal is gewoon en 25 euro voor FT ook.

    Vóór sleutelvraag afspreken.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  33. Onderstaande leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (24 juli 2014)

  34. #50
    Geregistreerd
    27 maart 2014
    Last Online
    14 juni 2016 @ 08:49
    Locatie
    NRW
    Berichten
    155
    Discussies
    6
    Thanks
    77
    Thanked
    264 in 74 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke Bekijk bericht
    50 euro per half uur. Een enkeling rekent voor het tweede halfuur 25 euro. Sommigen rekenen extra voor PZC. 50 euro extra voor anaal is gewoon en 25 euro voor FT ook.

    Vóór sleutelvraag afspreken.
    We zijn weer in Nederland. Indien een meid €100 per uur vraagt en ook nog geld voor PZC, dan zal ik haar toch maar links laten liggen. Het professionele straalt er helemaal vanaf en dan mis ik een bepaalde losse sfeer op de kamer.

  35. Onderstaande 2 leden hebben Sots bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (24 juli 2014),seksenfun ( 9 augustus 2014)

 

 
Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01.

Diamond 468*60