Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011
Weergegeven resultaten: 251 t/m 266 van 266
  1. #251
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Uiteindelijk raakte ik in de bar terug aan de praat met Roemeense Janina. Ik heb verleden jaar en begin dit jaar een tiental keren met haar gekamerd (steeds tot mijn grote tevredenheid) , maar na een dispuut over geld, had ik gezworen dat ik nooit meer met haar zou neuken.

    Ze zag er donderdag echter heel mooi en geil uit (ze is een paar kilootjes verdikt en dat staat haar wel, vooral haar borsten vind ik terug mooier geworden:smile en haar pre-sales waren overdonderend als altijd. Wegens niet direct een andere kameroptie op het oog, heb ik mijn principes maar overboord gegooid (voor de zoveelste keer in een saunaclub…) en ben ik met Janina op kamer getrokken.
    Jouw keurend oog is zeer streng, jouw principes gooi je wel overboord. Misschien is het bij mij net omgekeerd. Ik had een dispuut over geld met een dame en liet haar verstaan dat het dat was en niets meer en dat het de laatste kamergang was. Een dame die na 40 minuten bij hoog en bij laag blijft liegen en beweren dat het 60' waren, never again. Dat hou ik dan ook zo, hoe mooi ze ook is. Voor is dat echter iets makkelijker in SS omdat ik erg tevreden ben met de line up en jij niet natuurlijk ).
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  2. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet (15 december 2014)

  3. #252
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Jouw keurend oog is zeer streng, jouw principes gooi je wel overboord. Misschien is het bij mij net omgekeerd. Ik had een dispuut over geld met een dame en liet haar verstaan dat het dat was en niets meer en dat het de laatste kamergang was. Een dame die na 40 minuten bij hoog en bij laag blijft liegen en beweren dat het 60' waren, never again. Dat hou ik dan ook zo, hoe mooi ze ook is. Voor is dat echter iets makkelijker in SS omdat ik erg tevreden ben met de line up en jij niet natuurlijk ).
    S&F is het de bedoeling om forummers te ontmoedigen om nog te posten over SS ? Behalve dan in de zin van "alles is perfect".
    Dit was ook weer een persoonlijke steek die er naar mijn mening over is.
    Laat ik ook eens persoonlijk worden. Wat bezielt iemand om kritiek (zelfs geen felle kritiek maar een persoonlijke mening) op zijn favoriete club te willen afweren door de poster zijn geloofwaardigheid in vraag te stellen of erger nog, zijn keuzes in een slecht daglicht te stellen ?
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  4. Onderstaande 4 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (22 december 2014),KanariePiet (15 december 2014),Sjeufke (15 december 2014),Stief (16 december 2014)

  5. #253
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Mannekes stop eens met hier ruzie te maken en ga elders "een robbetje" vechten
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  6. Onderstaande 4 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (20 december 2014),licky luke (15 december 2014),monstertje890 (20 december 2014),Sjeufke (15 december 2014)

  7. #254
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Hiermee is toch het voornaamste uitgeklaard, zou ik zo zeggen. Ik begon immers met de zin: . Verder weet ik ook wel op het moment dat ik zoiets schrijf, dat ik een tegenreactie kan verwachten. No hard feelings. Ook niet persoonlijk tegen jou maar algemeen (misschien als aanvulling op wat zeppos schreef) genomen gaat het er bij mij niet in dat beren schrijven dat ze geen (of bijna geen) enkele mooie dame hebben kunnen treffen als er 50+ aanwezig waren. Ofwel sus je dan jezelf en wil je eigenlijk enkel maar drinken en eten ofwel ben je zover dat je het mooie niet meer in de vrouwen ziet. [/COLOR]
    Horses for courses beste seksenfun.
    Ik ga er vanuit dat (aangezien mijn post over de zondag ging) het deels op mijn post sloeg. Volgens mij heb ik het er niet eens over of de dames mooi zijn of niet, het gaat mij erom dat ze mijn smaak niet zijn. Of dat dan aan looks, houding of geboden service ligt is wat anders, maar dat is dan nog altijd mijn 'probleem'.

    Laten we het er op houden dat we gelukkig niet allemaal hetzelfde leuk & mooi vinden.

  8. Onderstaande 3 leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (15 december 2014),sofaking (15 december 2014),terminator (16 december 2014)

  9. #255
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Standaard SS in kerstsfeer; de ballen hangen er mooi bij

    Afgelopen donderdag 18/12 mijn voorlaatste bezoek van dit jaar aan SS gebracht. Het voorlaatste bezoek omdat Angela heeft besloten tussen kerst en nieuwjaar in Vaals te blijven en pas in januari naar Polen te gaan, en ik nu al mijn toetje 'in between' de feestdagen heb gereserveerd !
    Ik was er donderdag al even na twaalven waardoor ik alle tijd had om nog even lekker in de sauna te gaan relaxen voordat ik aan de slag ging. Ik lig graag in de Bio-sauna maar vond het hok deze keer wel erg warm. Bij het naar buiten gaan zag ik aan de stickers op de deuren dat de bio-sauna en de gewone (hete) sauna zomaar van plek gewisseld zijn; nogal logisch dat mijn eieren op kooktemperatuur waren . Vraag me af welke joker dit geflikt heeft. Na een afkoelende douche op naar de volgende hete ruimte, te weten de bar. Er waren een vijftiental DVP's aanwezig en een tiental beren. Het was erg rustig vanwege het feit dat Riccardo ontbrak. Op de (vrij)dagen wanneer hij aanwezig is gaat het in de bar nl. luidruchtig aan toe. Soms denk ik iets te luidruchtig maar als hij er niet is merk je pas hoe saai een roedel ijsberen in winterstand kunnen zijn. Volgens mij heeft dat ook effect op de meiden want ook van die zijde kwam weinig actie. Ik zag een aantal nieuwe aanwinsten rondlopen (werden er in de loop van de middag meer) maar ik had al gezien dat Angela en Maja bij de gokautomaat stonden dus liep ik daar naar toe. Ik kreeg van beide dames een welkomstzoen en Angela vroeg of ik nog tien minuten kon wachten, dan was ze met haar spel aan de fruitautomaat klaar. Vorfreude ist die schönste freude dus ik had geen enkel bezwaar. Ondertussen maakte ik Maja een complimentje met haar nieuwe lingeriesetje dat haar uitermate goed stond, en ging een kopje koffie drinken (blijkbaar vonden andere beren Maja ook aantrekkelijk want ik heb haar nog nooit zo vaak op een middag zien gaan kameren). Zittend aan de koffie komt een van de nieuwe aanwinsten naar me toe (Bulgaars, Russisch ?) en vraagt in het Engels of ik zin in seks heb. Met een stalen gezicht antwoordde ik dat ik uitsluitend voor de sauna en de koffie naar SS kom en van seks niets moet weten. De arme meid wist niet wat haar gebeurde, mompelde excuses en droop verschrikt af denkend dat ze misschien wel in een totaal verkeerde club was beland.
    Kort daarna gaf Angela acte de préséance en was het tijd om aan de slag te gaan. Ik ken Angela nu bijna twee jaar en voor mij blijft het nog steeds een genot om met haar te kameren. Humor, een heerlijk lijf, geen taboes en fantastische seks ! Wat kan een oude ijsbeer op een trieste winterdag nog meer wensen ! Na ruim een uur bij Angela geweest te zijn werd het tijd om even af te koelen en wat te drinken. Omdat ik toch altijd meen dat het gras ergens anders misschien nog groener is maar eens gaan rondneuzen tussen de nieuwe aanwinsten, maar vond niet meteen iets waarvan ik scherp werd. Ik liep een beetje rond en toen ik bij de kleedkamer kwam trof ik Eveline die zich zojuist had omgekleed en er schitterend uitzag. Na een eerste kennismaking met haar twee weken geleden had ik mezelf nog een tweede try-out beloofd dus ik vroeg haar of ze tijd had. Ze had tijd te over want na twee-en-een-halfuur was mijn sessie met haar pas afgelopen. Kostte me een rib uit mijn lijf maar was wel de moeite waard. Ze is wat voorzichtiger dan Angela maar kan desalniettemin heerlijk pijpen en neuken. Voor mij een goede tweede optie nu ik Jamilla al maanden niet meer heb aangetroffen in SS. Weet iemand waar ze gebleven is ? Ondertussen was het tijd voor een eenvoudige maar voedzame avondmaaltijd want het was al bijna zeven uur. Dus een hapje eten en weer terug naar de bar.
    Vanwege het feit dat mijn zeer korte termijn geheugen soms ernstige hiaten vertoond aan Angela gevraagd of ze zich mij nog herinnerde, en of we al geneukt hadden die dag. Angela kon zich mij nog vaag herinneren maar dacht dat het lang geleden was toen we voor het laatst samen waren. Ze had er dan ook geen enkel bezwaar tegen om met mij een kamer te delen. Met de grootste lol begonnen we dus aan een tweede ronde, waarbij Angela nog natter werd dan de eerste keer die dag. Bovenop mij rijdend gutsten de sapjes uit haar heerlijke poesje over mijn ballen terwijl ze gromde van genot. Ik kwam dan ook explosief klaar waarbij Angela met haar spiertjes heerlijk in mijn lul bleef knijpen. Daarna nog een poosje met onze bezweette lichaam op elkaar gelegen. Wat wens ik eigenlijk meer ?
    Ik vond dan ook wel dat het genoeg was voor die dag maar bleef toch nog even hangen om in de juiste sfeer te blijven hangen. Uitrustend in de bar kwam de vriendin van Paloma langslopen, en groette me met een preuts kusje op de wang; ze heet Deborah weet ik nu.... Ik ken haar vanwege het feit dat ik met Paloma een paar weken geleden in de kino geneukt heb en Deborah ons vol enthousiasme aanmoedigde zonder zich er lijflijk in te mengen. Ze heeft een leuk koppie, mooi chocoladekleurtje en ziet er redelijk appetijtelijk uit. Ik verkeerde donderdag blijkbaar in een uiterst positieve flow, wat er toe leidde dat ook Deborah er aan moest geloven en ik voor de vierde keer die dag van bil ging. Deborah kan heerlijk pijpen (stevig en deep-troath) en ging daarna achterste voren bovenop mij rijden zodat ik een blik had op een volle Afrikaanse kont met dito spleetje. Na een half uur vond ik het wel genoeg geweest en maakte er echt een einde aan voor die dag.
    Naar huis rijdend bedacht ik dat ik vroeger altijd ging biechten voor de kerstdagen maar toen nooit echt veel op mijn kerfstok had. Ben benieuwd hoe mijn biechtvader nu zou reageren als ik hem deelgenot maakte van mijn zondige avonturen in SS, en wat mijn penitentie zou zijn. Vuur en zwavel in de hel zouden mij te wachten staan maar ik bedacht dat ook zondige vrouwen naar de hel worden gestuurd.
    Word het daar toch nog leuk !!!!!!!

  10. Onderstaande 14 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 december 2014),Befke (21 december 2014),biged (21 december 2014),Flyerke (20 december 2014),Frank-de (20 december 2014),KanariePiet (20 december 2014),Kwakje (21 december 2014),Lesyeux (21 december 2014),licky luke (21 december 2014),monstertje890 (20 december 2014),salitos (20 december 2014),seksenfun (21 december 2014),Ties85 (21 december 2014),Wijze grijze (20 december 2014)

  11. #256
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Ik heb weer een heerlijke dag beleefd in Sixsens. Er waren genoeg dames en ook genoeg maar niet teveel heren en de sfeer was leuk. Ik ben met mijn twee vaste meiden op kamer geweest en het was weer geweldig.
    In de kino werd ik uitgemaakt voor idioot door een zwartharig dikkerdje omdat ik niet meeging in haar presales en dus niet aangeraakt wou worden. Tja, als je niet naar een vriendelijk "nee" luistert dan word ik wat duidelijker en daar was deze dame niet van gediend.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  12. Onderstaande 3 leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (21 december 2014),Sjeufke (21 december 2014),trophy (22 december 2014)

  13. #257
    Geregistreerd
    17 april 2014
    Last Online
    24 juli 2023 @ 16:01
    Berichten
    15
    Discussies
    3
    Thanks
    11
    Thanked
    16 in 7 posts

    Standaard

    Na wat Yin Yang ervaring wordt het tijd voor een nieuw hoofdstuk. Ik kan erg genieten van een saunaclub. De relaxte sfeer en het mooie vlees spreken me enorm aan. Ik zou willen dat er ook hier in de buurt zulk een toedraaiende club is. Hoewel: mijn geldbeugel zou 't niet goedkeuren. De zowel positieve als negatieve reacties op dit forum doen me hunkeren naar een bezoek aan SixSens.

    Volgende dinsdag, 30/12, in de vroege avond zal het zo ver zijn: mijn eerste stap in deze club. Vermoedelijk met enige onzekerheid. Om deze ietwat weg te werken, reken ik op een rustige entree, wat ongetwijfeld zal lukken.

    Toch mijn vraag: is er volgende dinsdag een beer in de zaal die mij een korte rondleiding kan geven in deze ongetwijfeld,geweldige club?

    Mijn dank is groot!

  14. Onderstaande leden hebben robwilwel bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (22 december 2014)

  15. #258
    Geregistreerd
    15 september 2014
    Last Online
    28 juni 2019 @ 00:06
    Berichten
    40
    Discussies
    0
    Thanks
    94
    Thanked
    91 in 28 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdagavond naar ss gereden.
    Aankomst omstreeks 19.30.
    Parkeerplaats was goed vol maar kon toch dichtbij parkeren omdat er net een auto weg ging.
    Bij Binnenkomst merkte je meteen dat het idd al behoorlijk druk was.
    betalen bij de theke en naar de lockers om mezelf om te toveren naar ijsbeer.
    Hierna meteen richting arena(bar) getrokken om het "gevecht" aan te gaan.
    Er waren voldoende dames aanwezig voor de aanwezige ijsberen te vermaken.
    Eenmaal aan de bar aangekomen een lekker pilsje besteld en werd meteen in de gaten gehouden door Flori.
    Duurde idd niet lang voordat ze naast me kwam zitten.
    Helaas heb ik met haar vorige keer een minder leuk gesprekje gehad bij de lockers naar afloop van de sessie over de betaling(wilde voor 45 min 100 euro hebben)
    Ik wilde toch nog 1 keer een kans wagen met haar.
    Heb een leuk gesprekje gehad met haar en natuurlijk heeft ze haar charmes in de strijd gegooid zoals alleen zei dat kan.
    Samen hebben we alles achter ons gelaten en zijn we richting kamer gegaan.
    De sessie was weer lekker vurig en ik heb het zeker naar mijn zin gehad met haar.
    Helaas bij de lockers wederom hetzelfde verhaal was ongeveer 40 min en ze wilde dus weer 100 euro.
    ik heb haar duidelijk gemaakt dat ze dit niet moet doen maar ze bleef vast houden eraan.
    Ik heb haar 90 euro gegeven en hiermee is het verhaal Flori voor mij meteen afgelopen!!!
    Helaas dat het zo moet maar ik ben al veel te vriendelijk geweest met haar maar nu is het afgelopen.

    Maar snel richting bar getrokken voor alles even te laten bezinken en mijn zinnen weer op pijl te krijgen voor de rest van de avond.
    Ik laat zoiets mijn avond niet verpesten natuurlijk.

    Gelukkig zag ik Crystal in de bar maar helaas stond ze naast een andere beer.
    De dj was ook reeds gearriveerd en de party kon beginnen.
    Ik had al oogcontact gemaakt met Crystal en kreeg een ondeugend tongetje van haar.
    De beer waar ze bij stond ging op een gegeven moment weg en ik heb meteen mijn kans genomen voordat ze weer bezet is.
    Ze is echt een super meid die heel erg lief en rustig is en het je echt naar je zin maakt.
    We zijn op een bankje gaan zitten en daar ff lekker verder geknuffeld en lekker gek gedaan met haar.
    Naar boven gegaan voor de sleutel en het was druk, zo druk dat we moesten wachten en laat ik dat nu helemaal niet erg vinden om te moeten wachten met Crystal aan mijn zijde!!!
    Op de kamer was het weer helemaal super zoals vanouds met haar vooral heel veel GFE.
    Zei is voor mij echt de absolute nummer 1 van SS.
    Met Crystal heb ik nog gesproken over het vervelende verhaal van Flori en zei kon ook niet begrijpen waarom dat Flori zoiets doet.
    Na de kamergang nog ff lekker gedoucht met Crystal en afscheid genomen van haar en terug richting bar getrokken.

    Was al de hele dag eigenlijk opzoek naar Victoria maar ze was de gehele dag erg goed bezet en heb hierdoor niet de kans gekregen om met haar iets te ondernemen.

    Ben vaker ff wezen wandelen om de dames zo lekker te kunnen bekijken en opzoek te gaan naar eis lekkers.
    Bij de lockers zag ik Kinga staan zei was net aangekomen en heb haar begroet met 3 kusjes.

    Beneden aan de bar gaan zitten wachtende op de komst van Kinga.
    Ik heb haar even de tijd gegeven om plaats te nemen en een gesprekje aan te gaan met de andere dames en toen meteen toegehapt.
    Kinga gaat niet naar de oriëntaalse ruimte of kino en dat weet ik dus maar meteen het initiatief genomen om de kamervraag te stellen.
    Met volle tevredenheid heeft zei die met JA beantwoord.
    Naar boven voor een sleutel maar helaas was het weer zo druk dat alle kamers bezet waren.
    Kinga vind wachten dus helemaal niet leuk en had erg de pest er over in.
    Ook dat een dame die na ons was eerder een sleutel kreeg dan ons.
    Toen we eindelijk een sleutel kregen zijn we richting kamer getrokken en daar is ze gelukkig weer ontdooit en de geile Kinga geworden zoals ik haar graag heb.
    De sessie was erg lekker maar de resttijd vond ik jammer genoeg van mindere kwaliteit maar ik denk dat dit aan mij ligt omdat ik graag gewreven wordt en Kinga dit niet echt aanvoelt.

    Richting bar getrokken en lekker een pilsje gedronken.
    Hier was Deborah lekker aan het dansen met een collega van haar.
    Ik heb een super klik met Deborah maar helaas was er de vorige keer iets tussen gekomen en was het contact een beetje vervaagd.(had hier nog met Crystal over gesproken omdat zei best veel contact heeft met Deborah en erachter gekomen dat het dus echt een misverstand was van ons beide)
    Vandaag besloten om het contact weer proberen op te pakken en dus maar de stap gezet richting haar.
    gelukkig werd ik positief ontvangen en meteen kreeg ik 3 kusjes.
    ik heb bij haar gezeten en het contact werd eigenlijk weer zoals vanouds en niet veel later werd er lekker tz.
    Aangezien ik al 3 kamer gangen erop had zitten dacht ik dat ik het wel had gehad maar Deborah wist toch nog leven in mijn kleine man te krijgen.
    Samen naar de kino gegaan en daar lekker van haar genoten.
    De piercing in de tong is toch wel apart vind ik maar dit merk je wel alleen maar als ze echt diep tz.
    Ze kan ook heerlijk pzc en heeft me heerlijk laten genieten.
    Ze stelde nog een trio voor maar hier had ik sowieso geen puf meer voor.
    Heb het heerlijk gehad met haar en we hebben nog lekker na liggen te genieten.
    daarna samen douchen en toen was het toch langzaam tijd om naar huis te gaan.

    Ik heb een hele fijne tijd gehad in SS en ben zaterdag's ook nog geweest maar dat is een ander verhaal!!!
    voldaan weer richting huis gereden en in slaap gevallen als een blok.

  16. Onderstaande 10 leden hebben Lekkerjong bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (22 december 2014),gignnl (26 december 2014),KanariePiet (28 december 2014),Kwakje (23 december 2014),Lesyeux (22 december 2014),licky luke (22 december 2014),Oudebelg (22 december 2014),seksenfun (22 december 2014),Sjeng1960 (22 december 2014),Willi69 (22 december 2014)

  17. #259
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Kleine kanttekening: je kan zelf de tijd ook bijhouden en Flori vragen hoeveel tijd er nog over is, en die tijd vullen met andere activiteiten. Klaarkomen hoeft niet einde sessie te zijn.
    Haar vasthoudendheid voor die 100 euro siert haar niet, en hoe goed ik het met haar ook heb gehad ik zou direct naar de theke zijn gegaan.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  18. Onderstaande leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

    Snor (22 december 2014)

  19. #260
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Toch een kleine reactie aangaande de bedenkelijke post van Seksenfun die de oprechtheid van Kanariepiet in twijfel trok. Ten eerste betaamt dat uiteraard niet aangezien gestoeld op niets ende noppes. Ten tweede is dat laakbaar want als 1 iemand rechtuit schrijft over z´n ervaringen in clubs (zelfs over de soms "pijnlijke" langtijdboekingen) is het Kanariepiet wel. Ten derde en ter belangrijkste want het is uiteraard de pot die blind is voor de eigen balk in z´n ketel: 3 maal was ik op dezelfde dag in een club als Seksenfun, 3 maal toe leek zijn verhaal in niets op de realiteit: bezoek 1: absolute sofsessie van hem die niet werd beschreven, voorts lag/wellnesste en vrat ie de ganse dag, voorts dubieuze blabla over een Roemse, doch egal. bezoek 2: ganse dag eten/zonnebaden en een sessie met een redelijke kiloknaller in psr die dan door hem als bovenmatig mooi werd omschreven, hmmm. Bezoek 3: handdoeken issue in HP toen hem een zoveelste handdoek werd geweigerd en ik hem notabene een handdoek ophaalde en de "waarheid" hoorde van de ontvangstdame, daar verder geen spel van gemaakt en het keurig stil gehouden, voorts plunderde ie het buffet en wellnessen voornamelijk. Eenieder die werkelijk gelooft dat Paradise in Stuutgart de "beste" club in Duitsland is is kierewiet, een mooie club,d at sowieso, en je kan er prima vreten en wellnessen voor 69e entree, doch de servicekundedichtheid is er te verwaarlozen, een rits afwerksters etc., dat is wijd en zijd verbreidt, maar ach, we geloven de aaneeenrijging van topsessies uiteraard van de beste man, makkelijk zat als je de sofsessies niet beschrijft, doch egal. Maar voor de goeie orde dus aangaande Sixsens gebaseerd op m´n 2 bezoekjes daar, eentje in de week en 1 in het week-end, prima vreet en wellnessclub met een redelijk matige line-up qua looks, stunners op 1 of 2 vingers te tellen doorgaans, en de blonde knappe dame is dan ook nog een servicesof dixit zowat eenieder maar alla, doch dat de line-up tegenvallend kan zijn in de ogen van een frequente bezoeker van GT, Samya en YY kan ik uitermate goed voorstellen, daar vind ik objectief gezien weinig ongebruikelijks of hoogstverrassend aan, dus het zou betamen om een gerespecteerde rechtdoorzeeschrijver als Kanariepiet niet te schofferen of te discrediteren op basis van eigenbelang en clubvoorkeur, laat staan als je zelf de credibiliteit van een sigarettevlooitje hebt...so, my 2 cents zonder belangenvermenging...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  20. Onderstaande 4 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (31 december 2014),Flyerke (22 december 2014),KanariePiet (22 december 2014),Stief (22 december 2014)

  21. #261
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 07:08
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Kleine kanttekening: je kan zelf de tijd ook bijhouden en Flori vragen hoeveel tijd er nog over is, en die tijd vullen met andere activiteiten. Klaarkomen hoeft niet einde sessie te zijn.
    Haar vasthoudendheid voor die 100 euro siert haar niet, en hoe goed ik het met haar ook heb gehad ik zou direct naar de theke zijn gegaan.
    @wervelwind,
    wat je zegt klopt helemaal, ik had laatst ook nog 20 minuutjes over en die hebben we leuk volgemaakt.


    @Lekkerjong
    Ook een kleine kanttekening van mij:
    Ik snap dat me je er van baalt dat je 100 Euro kwijt ben voor 45 minuten, maar zo is de prijsstelling toch?
    50 Euro voor een half uur, 100 Euro voor een uur.
    Bij mijn weten zijn er in YY geen "tussenprijzen" van 45 minuten. Of 112 minuten of zo.
    Tenzij je dat natuurlijk met de dame van te voren afspreekt.

    En natuurlijk, ja, voor 40 minuten (= een kleine tijdsoverschrijding), had Flori best wel wat inschikkelijker kunnen zijn. Ik zou daar ook van balen. En het zou zeker van invloed zijn op mijn toekomstige beslissingen.
    Laatst gewijzigd door Snor; 22 december 2014 om 17:33
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  22. #262
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Flori heeft blijkbaar dus nog niks geleerd van haar geintjes!

  23. Onderstaande leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    Snor (22 december 2014)

  24. #263
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lekkerjong Bekijk bericht
    Helaas bij de lockers wederom hetzelfde verhaal was ongeveer 40 min en ze wilde dus weer 100 euro.
    ik heb haar duidelijk gemaakt dat ze dit niet moet doen maar ze bleef vast houden eraan.
    Ik heb haar 90 euro gegeven en hiermee is het verhaal Flori voor mij meteen afgelopen!!!
    Helaas dat het zo moet maar ik ben al veel te vriendelijk geweest met haar maar nu is het afgelopen.
    nb zie ook:
    Hoeveel betaal je na 40 minuten kamertijd?
    Verdere discussie graag in dat topic.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  25. #264
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 12:03
    Berichten
    145
    Discussies
    4
    Thanks
    2.154
    Thanked
    562 in 102 posts

    Standaard

    Volledig eens met satanic surfer, eerst brak sf sixsens af omdat hij niet met een hantdoek om
    mocht lopen, nu niks dan lof ????????? dan maakt hij een paspoortje van een dame met de
    vermelding tatoe,s onbekend terwijl ze VOL stond, bij mijn eerste post 2 jaar geleden ook direct
    kritiekIk ben geen groot schrijver en dat hoeft voor mij niet ,al het geen ik hier
    neerpen is gewoon eerlijk!!!!!! en sixsens is voor mij een topclub

  26. Onderstaande leden hebben Flyerke bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeng1960 (23 december 2014)

  27. #265
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:02
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.891
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Maandag als jaarafsluiter nog een dagje Sixsens meegenomen. Er liepen weer wat leuke kerstpakketjes rond waarvan ik er graag enkele wou uitpakken.
    Had nochtans gevreesd dat er niet veel dames aanwezig zouden zijn maar uiteindelijk toch nog meer dan 20 dames geteld. Enkele dames zijn wel vroegtijdig naar huis vertrokken omdat er op zeker moment zeer weinig badjassen aanwezig waren. Maar toch hing er nog een aangename sfeer later op de avond. Een aantal dames deden prima hun best en er was zelfs wat publieke blowjob actie. In totaal toch 11 uurtjes aanwezig geweest en geen moment verveelt.
    Sauna, eten en vriendelijkheid waren weer prima op punt en wat de dames betreft?!
    Man o man Flori en Crystal op één dag veel beter kan het voor mij niet worden. Met de dosis knuffels wat ik ontvangen heb kom ik nu het jaar wel rond. Toch kriebelt het alweer en zal er begin 2015 wat op de agenda komen te staan.

    Aan het Sixsens personeel, dank voor de mooie momenten afgelopen jaar en ik wens jullie alvast een voorspoedig 2015.
    Aan de dames, dank je voor de flirts, knuffels, grappen en intieme momenten en ik wens jullie alvast vele leuke en knappe beren toe
    Aan de medeberen, dank je voor het leuke gezelschap en de leuke reviews en jullie wens ik alvast een bende geile engeltjes toe en een hoop gekkigheid op jullie stokje.

  28. Onderstaande 9 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    duif1 (24 december 2014),Flyerke (25 december 2014),licky luke (24 december 2014),Ohhlord (24 december 2014),seksenfun (24 december 2014),Sjeng1960 (24 december 2014),Sjeufke (24 december 2014),Sparky (24 december 2014),terminator (26 december 2014)

  29. #266
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch Afgelopen zaterdag en zondag.

    Wat moet je verwachten van een club die enkele dagen open is en dan weer enkele dagen dicht in deze periode? Wat rustiger, wat minder dames. Eigenlijk weet je dat en moet je ook met die wetenschap naar zo'n club trekken of niet gaan, me dunkt.

    Afgelopen zaterdag, zo tussen Kerstmis en nieuwjaar, weer een toffe dag gehad.

    Het was dus te verwachten dat het damesaantal niet zoals laatste zaterdag dat ik er was, op een 70-tal zou liggen. Tegen de avond waren er ongeveer 25 à 30 dames. Even een begin van een telling maken: Sara, Danielle, een Afrikaanse, Laura, Victoria, Isabella, Jessy, Isabella (ex Maya YY), vriendin Sissi, Steffi, Nelly, 2 knappe blondines met beide een rood pakje, die donkere en blonde die altijd om een trio smeken, die oudere blonde, Selena en een viertal nieuwe en die die ik vergeten ben. Zondag ontbraken wel wat dames op het appèl maar dan weer wel aanwezig bijvoorbeeld: Nora (ex Zoë) en Lolita.
    Mijn favorietjes ontbraken helaas. Zou ik dan toch maar eens bij Isabella gaan polsen? Nee, laat maar. Misschien het moment om Victoria eens uit te nodigen? Ook dat is er weer niet van gekomen. De reuze grote tatoe, ik hou daar niet van en betwijfel of ik die uit mijn gedachte ga kunnen zetten door haar schijnbaar uitstekende kamerprestaties. Danielle kwam ook een paar keer polsen. Een "ferm wijf" maar nadat ik de tweede keer even met haar borsten mocht spelen, had ik al minder zin. Ze is trots op haar fake-borsten nu. Ze zijn ook erg mooi en vooral, je ziet niet echt dat ze fake zijn. Goed gedaan dus maar het verschil tussen naturel en gemaakte borsten, blijft toch groot al je er mee speelt. Ook al voelden ze niet echt als beton aan. En toch... ik mag Danielle graag en mijn eerste kamergang met haar was o.k.. Isabella triggert me trouwens ook maar die gaat mijn randvoorwaarden nooit willen inwilgen. Victoria wordt als één van de beste omschreven op dit forum en in de club in de wandelgangen. Ook zij staat dus toch nog op mijn to do-lijstje. Gelukkig voor mij dat mijn lijstje niet leeg is. Nog altijd iemand (en dit zal niet snel stoppen) om naar uit te kijken in mijn favo-club. Ik ben dan ook niet gehaast om mijn lijstje af te punten. Ik kan mezelf goed vinden in de combinatie lekker uitgebreid wellnessen (wat perfect kan in SS) en pas naar de kamer gaan als ik denk dat het bovengemiddeld zal worden. Een enkeling verwoord het wel eens als dat ik enkel zeer goede sessies beleef. Ik ben er best fier op maar kijk wel goed uit en voorkom zo desastreuse sessies. Mij gaat het er zeker niet om, om vier of vijf keer per clubdag te kunnen gaan kameren en maar af te wachten wat het zal brengen. Liever met een goede 1 keer langere tijd heerlijke seks en plezier dan standaard "fickjes" van 20 - 25'. Dat is mijn keuze. Voor mij, bij mij, weloverwogen, vaak. Niet altijd overwogen natuurlijk. Soms volg ik gewoon het verstand tussen mijn benen. Moet kunnen. Ik ben geen robot. Overwogen zal ik ook nog wel eens op kamer gaan met de dame die erg bekend staat om de rotslechte service die ze geeft. Ik heb het over Isabella. Als zij ook met mij nog op kamer wil gaan want ik kreeg van haar al eens het verwijt dat ik haar tot bij mij had geroepen en dan niet wou gaan kameren met haar. Waarom ik absoluut eens met de "meid" op kamer wil waarvan iedereen zegt dat je niet slechter vindt, dat zou me te ver leiden. In elk geval weet ik dan voor mezelf waar ik aan begin en ga ik mijn beklag niet bij de receptie doen of op het forum hier. Misschien laat ik me dan bewust slachtofferen. Ook onbewust loop ik wel eens in de val natuurlijk. Ik schrijf dat dan ook. Ik beschrijf liever leuke sessies maar wil de mindere ook niet onthouden hier zodat iemand anders zijn conclusies daaruit kan trekken.

    Vanaf 's avonds waren er duidelijk meer mannen aanwezig dan vrouwen. De vrouwen hebben dus goed hun boterham verdiend. Gelukkig maar of anders zouden er volgend jaar misschien geen meer zijn in deze periode. Nu misschien meer volgend jaar, als ze de verdiensten te weten komen, de collegaatjes. Veronica: altijd weg. Zelfs Isabella scoorde zaterdag vele kamers. (Ze zat dus amper op haar vaste sofa schuin tegenover de bar.) Het is eens wat anders.
    Isabella, ze is zo dom nog niet. Ik was met een nieuwe dame op kamer geweest en was in een sofa (over Isabella, ze is wel een heel mooi "poppetje" om naar te kijken) wat aan het bekomen. Isabella doet het zelden maar ze riep voorzichtig een man tot bij haar. De man behoorde bij een groep. Da's nooit dom om daarin te proberen in te breken, ten minste als je dan beseft dat je bij de eerste man goede service moet geven, als je de rest van de groep ook nog wil. De man ging naast haar zitten. Isabella zat (typisch haar) eerder weggeleund van hem. Ineens krijgt de man drank getrakteerd. Men wou Isabella ook drank gunnen maar blijkbaar lust ze geen alcohol. Ineens kruipt Isabella tegen de man aan en begint onder zijn badjas te frullen. Er kwam plaatselijke beweging onder de badjas. Ineens mocht hij haar in de nek kussen en dan verdwenen ze al snel naar een kamer. Isabella moet vast gedacht hebben dat ze wel moest ingrijpen want dat anders de kans groot zou zijn dat die man bij de groep mee zou gaan drinken in plaats van apart wat bij haar te blijven om te praten. Ik was even in mijn lockertje aan het kijken en zag ze daar ook al terug staan na twintig minuutjes. De man zei tegen zijn vrienden dat hij in plaats van haar de gevraagde fooi te geven "minus" zou moeten betalen. Ik wacht al zo lang op een man die me eens vertelt dat ze niet echt slecht is.

    De dame waarmee ik op kamer ging vandaag, haar naam ben ik jammer genoeg kwijt. En zondag was ze er niet meer. Ze was nieuw, slank, droeg een witte bikini, had lang zwart haar in een punt gesneden aan de rug, een A - B-cup naturel en ongeveer 21 jaar. Wie kan me helpen?

    Verder nog geapprecieerd dat er pralines lagen met deze dagen. Bij de brunch waren nu ook maanzaadbroodjes. Ik vroeg het al eens maar ze komen er niet. Bruine pistolets of broodjes. Niet dat dit nu als een groot mankement moet bestempeld worden. Iets wat wel nuttig zou zijn, zijn sproeiflacons in de toiletten zodat je de bril kan reinigen als er weer eens een varken op het toilet is geweest en zonder de bril op te heffen de bril heeft ondergeplast, terwijl er pissijns zijn. Ik heb zo'n sterk vermoeden dat ook de dames dat aangenamer zouden vinden. Ik heb dat al eens laten vallen maar allicht vergeten. Je mag de toiletten dan nog zo goed onderhouden, als er daarna een varken komt....

    Door de dag natuurlijk ook weer heerlijk gewellnesst en dankbaar gebruik gemaakt van de mogelijkheid om te zwemmen. Heerlijk in het goed verwarmde water, na een sauna, in de sneeuw en ijzige kou. Mooi zo dat dampende (precies kolkende) water. Gebeurt niet elke dag.

    Wat minder vrouwen, wat meer mannen, wat meer bekende, wat meer geouwehoerd en een zoveelste toffe dag gehad. Morgen zondag zal dan de laatste geweest zijn voor 2014 in SS maar omdat de klantvriendelijkheid en gedienstigheid van het SS-crew zo geweldig is, omdat je er zo relaxt kan vertoeven, het eten met veel zorg bereid wordt en omdat er een toffe ambiance heerst (disco-sfeertje met dansende dames in het weekend) én niet in het minst omdat de service van de dames vrij hoog ligt en de dames leuk in de omgang zijn én de line up voor mij meer dan o.k. is, zien ze mij in 2015 zeker weer meer dan ik op twee handen kan tellen .

    Zondag dus ook weer meer mannen dan dames. Ook dan hadden de dames het dus weer dik naar hun zin. Heel onverwacht eigenlijk, belandde ik na veel gezever met een dame, ook weeral tegen alle verwachtingen in, twee uur op kamer. Voor de eerste keer in de kamer met jacuzzi. Die kamer kost € 25 extra per uur, af te rekenen aan de balie en niet aan de dame.

    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  30. Onderstaande 12 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (31 december 2014),Badslippers (29 december 2014),biged (29 december 2014),Bluebear (29 december 2014),duif1 (30 december 2014),Kwakje (29 december 2014),Lesyeux (29 december 2014),licky luke (29 december 2014),Mr Pussy (31 december 2014),Sjeufke (29 december 2014),Snor (29 december 2014),Wijze grijze (29 december 2014)

 

 
Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09.

  Living Room 468*60