Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 266
  1. #1
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard Sixsens, Algemene verhalen, 2e helft 2014

    Lees wel veel goede berichten van SS , zit er aan te denken daar ook eens gaan te kijken,wel oppassen
    dat ik geen SSer wordt..............nee,daarvoor is het te ver weg of het moet wel super goed bevallen !

  2. Onderstaande 3 leden hebben Peppino bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 9 juli 2014),licky luke ( 1 juli 2014),Sjeufke (30 juni 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peppino Bekijk bericht
    Lees wel veel goede berichten van SS , zit er aan te denken daar ook eens gaan te kijken,wel oppassen
    dat ik geen SSer wordt..............nee,daarvoor is het te ver weg of het moet wel super goed bevallen !
    Jij bent een vreedzaam man en zal niet snel een SS'er worden, tenzij....
    Je hier jouw eigen Frau Helga vind en je ware karakter als Colonel Von Strohm naar boven komt 😁.

    Of je wordt lid van de "resistance" en je vermaakt je met de frisse jonge boerenmeiden!

    In alle gevallen succes verzekerd, alleen weinig echt donkere dames naar jouw smaak en geen Roemeense dansmuziek in SS.
    En Garde

  4. Onderstaande 5 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 9 juli 2014),licky luke ( 1 juli 2014),Peppino ( 1 juli 2014),Sjeufke ( 1 juli 2014),wervelwind ( 1 juli 2014)

  5. #3
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Herstel!
    (Listen carefully, I will say this only once. ..)
    Vrijdag- en zaterdagavond een dj met (onder andere) Roemeense dansmuziek! !
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  6. Onderstaande 5 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 1 juli 2014),fg22 ( 9 juli 2014),Peppino ( 1 juli 2014),Sjeng1960 ( 1 juli 2014),sofaking ( 2 juli 2014)

  7. #4
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Dat had ik ook ergens gelezen,dus dat maakt het extra interessant !

  8. Onderstaande 2 leden hebben Peppino bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 9 juli 2014),Sjeufke ( 1 juli 2014)

  9. #5
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 14:09
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.563
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Herstel!
    (Listen carefully, I will say this only once. ..)
    Vrijdag- en zaterdagavond een dj met (onder andere) Roemeense dansmuziek! !

    Had dat nu niet gezegd van die Roemeense dans muziek club stond bij mij net op lijstje om weer eens te bezoeken

  10. Onderstaande leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 9 juli 2014)

  11. #6
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    Had dat nu niet gezegd van die Roemeense dans muziek club stond bij mij net op lijstje om weer eens te bezoeken
    Nu kan je tenminste de nodige voorzorgen treffen.
    Oordopjes_Shuim oordopjes.jpg
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  12. Onderstaande 2 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 3 juli 2014),fg22 ( 9 juli 2014)

  13. #7
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Nu kan je tenminste de nodige voorzorgen treffen.
    Oordopjes_Shuim oordopjes.jpg
    Yep. Danspasjes leren bijvoorbeeld...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  14. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 3 juli 2014),fg22 ( 9 juli 2014)

  15. #8
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Yep. Danspasjes leren bijvoorbeeld...
    Zo jammer dat mijn oorlogswond dat niet toelaat! 💃♿
    En Garde

  16. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 9 juli 2014)

  17. #9
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Zo jammer dat mijn oorlogswond dat niet toelaat! ��♿
    Dat heet: een geluk bij een ongeluk... voor ons allemaal overigens...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  18. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 3 juli 2014),fg22 ( 9 juli 2014)

  19. #10
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    We hadden elkaar in de bar zitten ophitsen. Een kamerbezoek was onvermijdelijk.

    Eenmaal boven leg ik haar op het bed, trek haar aan haar enkels met haar billen naar het randje, duw haar benen uiteen en naar achteren zodat haar kut en aarsgat uitnodigend open liggen en in één soepele beweging stoot ik mijn lid tot aan de aanslag in haar drijfnatte doos.
    Het voorspel lag allang nutteloos achter ons.

    Ze kraait van plezier.
    Al na drie, vier stoten kom ik grommend klaar.
    Mijn sperma druipt langs haar kontgat naar de lakens.
    Ze kijkt me met teleurstelling in haar open aan.
    Ik word alweer hard en duw mijn eikel in haar glibberige kontgat.
    Met haar ogen wijd open moedigt ze me aan.
    Terwijl ik haar endeldarm masseer, bewerkt ze haar poes.

    Nu duurt het gelukkig langer.
    Ik voel haar kontspier samentrekken.
    Haar ogen draaien weg.
    Ze trekt me dieper in zich.
    Ik kom alweer klaar.



    .
    .
    .
    .

    Dan word ik wakker met een koude natte plek in de lakens.

    * * *

    Op het werk was het met de concentratie niet best gesteld.
    Maar ook deze dag kwam ten einde, en na mijn avondeten en een warm bad was ik fris geschoren gereed om naar mijn cluppie af te reizen - ik wist wat me te doen stond.


    Het was die dag stil geweest in SS en een boel vrouwen had al vroeg besloten er maar eens een korte dag van te maken.
    De Polinnen hoorden bij de meiden die al vroeg hun gevolgtrekkingen hadden gemaakt - er was er niet eentje te zien.
    Een stel HoBuRo meiden was op het ritme van de luide klanken van oosters aandoende muziek aan het dollen.
    De vrouwen die overbleven konden me niet bekoren.
    Een aantal ijsberen hing lusteloos op meubilair gedrapeerd.
    Af en toe had iemand geluk - dan vertrok een verliefd stel naar een privé vertrek.
    Ik dronk mijn espresso, af en toe onderbroken door ongevraagde strelingen van vrouwen, licht wanhopig en zonder werkelijke overtuiging op zoek naar een zakcentje.
    Af en toe kruiste mijn blik wel iets mogelijk interessants maar nergens iets dat ik nu direct met mijn droom in verband zou hebben kunnen brengen.
    Dat lag waarschijnlijk ook aan mij: ondanks alle verstandige voornemens had ik me toch vooraf een begin van een voorstelling van mijn avond gemaakt. En dat wreekt zich altijd.


    Uiteindelijk heb ik voor het eerst in 10 jaar een kamertje van een half uur gemaakt met een wat vollere (modelletje 85 C zeg maar) Roemeense jonge vrouw wier naam me reeds is ontschoten.

    De druk was er af.
    Het overgrote deel van de herinnering is na een dag en een nacht in de mist van het verleden weggegleden.

    * * *

    Een goedkoop dagje met veel seks, jammer genoeg was het beste slechts gedroomd.
    De pizza was wel weer lekker en het personeel als altijd vriendelijk en voorkomend.
    Ik heb me in slaap gerukt met beelden voor ogen van een slanke blondine met kleine tietjes en een vlezige poes.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  20. Onderstaande 3 leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 4 juli 2014),fg22 ( 9 juli 2014),Lesyeux ( 8 juli 2014)

  21. #11
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Standaard

    In tegenstelling tot Eddy had ik vooraf geen natte droom, maar mijn bezoek gewoon goed gepland. Ik had om 15.00 uur een afspraak met Angela geregeld, maar arriveerde al om 13.30 in SS. De zon scheen nog volop, maar veel actie was er niet te bespeuren. Eerst maar een hapje eten, daarna lekker onder de douche en toen in de zon gaan liggen. Nelly zei me zoals gewoonlijk goedendag, maar wetende dat ze niet tot mijn favorieten behoort onderneemt ze verder geen actie. Even later zwaaide de Bulgaars/Turkse Anita naar mij, maar had blijkbaar op dat moment nog geen zin in meer. Verderop lag de Roemeense Ina met haar mooie lichaam naakt te zonnen, maar hoewel ze even naar mij keek, was ook bij haar verdere actie niet aan de orde. Blijkbaar was 30 graden voor de dames te warm om actief te worden; wie is hier nu de IJsbeer? Ik was in slaap gevallen door alle saaiheid, en plots zat Roxanna, de rondborstige Columbiaanse naast me, en begon in het Spaans met me te vertellen. Omdat ik al vaker met haar gekamerd heb, kan inmiddels haar Spaans redelijk volgen. Ze gaf te kennen dat ze de laatste dag (of het laatste weekend) in SS was, en daarna terugging naar Zuid- Spanje, waar ze een huis heeft. Reden van vertrek is dat ze niet genoeg verdient in SS, iets wat ik kan begrijpen want als je alleen maar Spaans spreekt is je klandizie volgens mij redelijk beperkt. Daarnaast moet je als IJsbeer natuurlijk ook op haar voorkomen vallen. Bedoeling van het gesprek was natuurlijk dat ik haar nog een afscheidscadeautje wilde schenken in de vorm van een kwakkie en de daarbij behorende Euro's die ook ik Spanje hun waarde hebben. Ik vertelde haar echter dat ik al een afspraak had en misschien later op de middag nog bij haar zou langskomen. Na nog even in de zon gelegen te hebben vond ik het tijd geworden om beneden naar de bar te gaan, en op Angela te wachten. Dat dit geen verkeerde gedachte was bleek uit het feit dat Angela al om 14.45 uur aan kwam wandelen in haar (voor mij althans) favoriete witte jurkje. Ze heeft een nieuw fris kapsel -derde sinds Pasen- wat haar goed staat; lekker kort en super vrouwelijk. Nadat Angela in de bar met haar hand had getest of ik klaar was voor het plezier gingen we naar de kamer. Ik had Angela anderhalve week niet gezien, dus we gingen eerst even de gebeurtenissen van afgelopen tijd doornemen; klinkt misschien vreemd maar Angela en ik hebben een goede klik die verder gaat dan alleen maar seks. Tijdens het gesprek was er natuurlijk ook ruimte om lekker aan elkaar te zitten, en toen onze monden elkaar vonden was het gedaan met de alledaagse beslommeringen en startte Angela haar inmiddels bekende, maar steeds weer heerlijke sessie. Een heerlijke pijpbeurt in standje 69 waarbij ik haar poes en kontgaatje tot kreunens toe likte. Daarna zijn bovenop mij, en na een poosje de rollen omdraaien. Dampend kwamen we samen klaar en Angela wilde niet dat ik meteen terugtrok, maar masseerde mijn paal nog een tijdje met haar spiertjes (hoe dat werkt weet ik niet) en mijn lul klemde heerlijk in haar warm gleufje. Uiteindelijk was de eerste ronde voorbij, met een ruststand van 1-1. Een korte pauze, en al snel bracht haar hand, en daarna haar mond mijn pikkie weer tot leven. Ditmaal alles wat langzamer, waardoor we nog meer genoten. Zoals aan alles komt ook aan een heerlijke sessie met Agela uiteindelijk een einde, en zeer voldaan namen we afscheid. Na de geleverde prestatie moest ik even op krachten komen en ging weer bij het zwembad liggen. Ik ben tussentijds nog een paar keer gaan wandelen, maar kon niets ontdekken wat mij kon bekoren. Dit kwam ook omdat ik hoopte Jamilla weer eens te treffen, mijn tweede favoriet in SS. Helaas heb ik haar al drie weken op rij niet meer getroffen; maakt de kans dat ik haar komende week wel tref alleen maar groter volgens mijn logica. Roxanna was nog steeds op jacht naar de laatste Nederlandse, Duitse of Belgische Euro's voordat ze afreisde naar Spanje. Ik heb haar een mooie, gemeende, afscheidszoen met tip gegeven maar had verder niet zoveel zin in een kamerbezoek met haar. Toen ik dacht dat de middag/vroege avond zonder verdere actie zou verlopen liep ik tegen de al eerder vermelde Bulgaars/Turkse Anita op. Ze spreekt uitstekend Duits, en kan leuk flirten dus deze geile IJsbeer smolt voor de mooie ogen en hete praatjes van deze verder niet echt knappe vrouw. Op de kamer toonde ze wederom haar talent met haar mond, en liet mijn paal tot achter in haar keelgat verdwijnen. Ze vroeg of ik in haar mond klaar wilde komen, maar dat vond ik te vlug gaan. Vond ze OK, maar dan moest ik wel eerst haar 'Muschi' nat maken alvorens we gingen neuken. Er volgde dus een lekkere vinger en befsessie alvorens ik tot het traditionele stootwerk overging. Uiteindelijk was ook deze stoeipartij voorbij, en ging ik maar eens douchen om af te koelen. Het was inmiddels bijna 19.00 uur, en deze 55+ IJsbeer had de pijp zo ongeveer leeg tenzij er nog een DVP aanwezig zou zijn die me kon bekoren. Dit was niet het geval, althans op dat moment, dus ik besloot naar huis te gaan. Al met al toch een leuke middag gehad ondanks de beperkte aanwezigheid van DVP's. Naschrift: Als ik wegrij denk ik steeds weer opnieuw: dit was even genoeg, nu maar eens een week of zo overslaan om de beurs een beetje te ontzien. Maar wat blijkt: De dag erna begin ik alweer in mijn agenda te bladeren en plannen te maken. Ik ben namelijk een IJsbeer uit de tijd dat er van een klimaatverandering nog geen sprake was, en je zonder gevaar voor afsmelting gewoon achter je harde pik kon aanlopen. Ik hoop dit nog tot ver in de 21e eeuw vol te kunnen houden !
    Laatst gewijzigd door Sjeng1960; 6 juli 2014 om 17:03 Reden: titel

  22. Onderstaande 12 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 7 juli 2014),Ace2 ( 7 juli 2014),Befke ( 6 juli 2014),dirkje36 ( 8 juli 2014),fg22 ( 9 juli 2014),gignnl ( 6 juli 2014),hasta la pasta ( 6 juli 2014),Lesyeux ( 8 juli 2014),licky luke ( 6 juli 2014),macartuur ( 9 juli 2014),Sjeufke ( 6 juli 2014),Snor ( 6 juli 2014)

  23. #12
    Geregistreerd
    1 mei 2007
    Last Online
    28 februari 2024 @ 14:27
    Berichten
    78
    Discussies
    3
    Thanks
    13
    Thanked
    105 in 29 posts

    Standaard

    Gisteren naar Sixsens getrokken.
    Toen ik thuis vertrok twijfelde ik nog of ik naar Babylon zou doorrijden. Maar in de gutsende regen 180km afleggen was mij al meer dan genoeg.
    Was er een van de eerste gasten. Na even omkleden en douche even langs de bar terug naar boven op weg naar het resto.

    In de bar zag ik Anna (wist toen haar naam nog niet) al zitten, ze was mij de vorige keer al opgevallen, maar was er toen niet van gekomen om kennis te maken.
    Bij de ingang van het resto botste ik zowaar op Lollipopje. Tijdens het eten kwam daar ook een zuid-europese dame langs (Daniella bleek achteraf).

    En dat zijn dan ook de drie dames geweest waar ik wat 'nader' kennis heb mee gemaakt.

    Nu ik geraak niet zoveel in sauna clubs, maar ben tijdens mijn laatste bezoeken wel wat assertiever geworden. Voorheen liet ik mij wel eens inpakken door een jagertje, maar die tijd is nu wel voorbij.
    Ik leg zelf meer contact met de dames voor een intro babbel en als dat vlot gaat kan er iets meer uitkomen en indien niet, dan ronden we op een beleefde manier af en is er 'geen been aan gebroken'
    En in SS is dat ook helemaal geen probleem.

    In volgorde zijn eerst lollipop, Anna en als laatste Daniella aan de beurt geweest.

    Daniella was de laatste en kortste sessie. Maar dit was omdat het bijna tijd was om naar huis terug te keren.
    Ze zat met een collegaatje in de zetel voor de oriëntaalse ruimte. In het voorbijgaan even goeiedag en knikje en ik de ruimte binnen.

    Pech natuurlijk wat kort daar achter haar collega binnen. Vriendelijk bedankt voor de aangeboden diensten.
    Nog niet goed buiten of komt daar al een andere binnengelopen, legt haar direct half op mij en hand onder het berenvel. Gelukkig kwam op dat moment dan toch Daniella binnen, de andere dame wandelen gestuurd en Daniella erbij gewenkt.
    Die mocht wel in mijn armen komen liggen.
    Wat babbelen, wat friemelen, ze begon te TZ (en goed), berenvelletje uit en wij zijn daar tot de actie overgegaan. Man die kon pijpen, met veel gevoel, ballen niet vergeten. Op tijd nog eens komen TZ-en.
    Rollen omgedraaid voor het beffen. En daarna nog in een paar posities NMC. En goed klaargekomen, hoewel ik dacht dat het misschien niet meer ging lukken.

    Kwa uiterlijke kenmerken heb ik niet zoveel details, heb haar niet zoveel gezien tijdens de dag, heeft een wilde kop haar. Vind haar lichaam er wel goed uitzien, echter geen fotomodel. Maar was toch een aangenaam half uurtje. Zeker voor herhaling vatbaar

    De andere twee dames bespreek ik in hun eigen draadje.

  24. Onderstaande 6 leden hebben foempje2 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 9 juli 2014),Lesyeux (11 juli 2014),licky luke ( 9 juli 2014),sofaking ( 9 juli 2014),wervelwind (10 juli 2014),Wijze grijze ( 9 juli 2014)

  25. #13
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    20 maart 2024 @ 15:39
    Berichten
    167
    Discussies
    21
    Thanks
    367
    Thanked
    62 in 39 posts

    Standaard

    Ben gisteren met een collega voor zaken in Maastricht. Nadat de zaken afgerond waren, hebben we besloten om niet de grens over te gaan, maar een keertje Sixsense proberen gezien de vele (positieve) reacties hier op het forum.

    Rond de klok van 19:00 zijn we binnen gekomen. Aangezien we er voor het eerst waren werden we vriendelijk in het Nederlands (met een zachte "G") rondgeleid door het gehele pand. "55 euro is inclusief alle Wellness en faciliteiten. De dames en ander alcoholische dranken zijn voor eigen rekening," werd ons verteld.

    En ik moet zeggen dat ik het op eerste gezicht een mooie club vind. De "twist" dat er een dubbele kelder onder het pand zit, waarbij op -1 de kamers en Welness zijn en op -2 de Kino en de bar vind ik wel wat hebben.

    Over het eten durf ik nog weinig te zeggen, omdat we zelf al vrij laat binnen waren gekomen en het meerdere deel van het eten, wat geserveerd wordt in warmhoud bakken, al op wat. Maar de salade bar zag er nog vers uit, deze wordt zo te zien ook met kleine porties aangevuld om de versheid te waarborgen.

    Nadat we een klein hapje hebben gegeten zijn we via de de bar op het terras gaan zitten met onze drankjes. Kort daarop komt Anna-Maria(?) eventjes kennis met mijn collega maken en liet ons dat wij niet met onze glazen in de tuin mocht zitten. Waarna zij kort daarop onze drankjes overgoot in net omgespoelde plastic bekers........
    Ook de blonde Jessi, als in Jessica zegt ze, vond het formaat van de mobiele telefoon erg interessant en wilde die graag eventjes in haar hand houden.
    Als laatste plofte Erika op mijn schoot en vroeg of ik eventjes met haar wilde praten op de kamer. Nadat ik haar vriendelijke had bedankt daarvoor, liep ze mompelend in het Roemeens naar binnen.

    Samen terug richting de bar werd mijn collega opgehouden door een tweetal Hongaarse dames en ben ik op een barkruk gaan zitten. Nadat mijn ogen ware gewend aan het donker ben ik maar eens goed rond gaan kijken. In de bar waren welgeteld 6-7 ijsberen en ongeveer 20 dames. De line-up was naar mijn smaak okay, met een grote variatie in leeftijd van de dames.

    Na mijn tweede drankje, voelde ik een hand van achter mijn rug naar voren komen en in mijn badjas glijden. Zij bleek Melanie uit Roemenië te zijn. Ze wilde even kennismaken en mij een hand geven. Echter had ik een nog een badhanddoek omgeslagen, en liep haar eerste kennismaking anders dan zij wilde. Nadat we nu de handen de handen hebben geschud heb ik haar gevraagd of het een normale donderdag was, waarbij zij aangaf dat het niet zo is. Normaal is het op donderdag veel drukker, maar waarschijnlijk heeft de stilte te maken met het verlies van NL aan Argentinië de nacht ervoor volgens haar......
    Na een plezante conversatie en verfrissende douche (vanwege de warmte in de bar) ben ik met Melanie op kamer 13(!) belandt. Ik ben op zich niet bijgelovig, maar bij het zien en binnengaan van de kamer kreeg ik toch op de een of andere manier een vreemd gevoel van binnen.
    En inderdaad, nadat we waren op bed lagen, begon zij me "op te warmen" met haar hand. Ik vroeg haar over te gaan tot PZC, maar kreeg "Moment bitte!" als antwoord, waarna zij een gummi pakte en wilde gaan blazen. Ik vroeg haar nogmaalsom PZC, maar zij beweerde dat PMC hier de standaard is en dat PZC een extra service is!!!
    Met een dergelijke domper wist ik gelijk dat het niks gaat worden. Zij vroeg mij alsnog zelf het zaakje ter hand te nemen en terwijl ik naar haar kijken, hoe zij met haar poes speelt. Ik heb haar hiervoor netjes bedankt en hebben kamer 13 verlaten. Eenmaal aangekomen bij de kleedkamer viel het me op dat zij niet mee naar binnenliep en dat ik het geld aan haar mocht geven buiten de kleedkamer, waar zij netjes op me zat te wachten.

    Met een deze teleurstelling ben ik weer in de bar gaan zitten. Inmiddels was mijn collega ook terug van de kamer en heb ik hem het voorval medegedeeld, waarbij bij tot mijn grote verbazing hij nog wel de keuze kreeg of hij PMC of PZC wenste.....

    Ondanks de hele lieve poging van Nancy om mij nog te verleiden, heb ik maar besloten om te vertrekken. Bij het inleveren van de polsband werd ons netjes gevraagd door de theke of alles in orde was. Hierop heb ik gevraagd of het standaard PMC was bij de dames. Het eerste is voorbehoud wat zij gaf is dat "de dames zelfstandige onderneemster waren en dat de clubleiding geen inspraak heeft op de te leveren service" en daarna "hier is het inderdaad DE standaard dat het pijpen met condoom gebeurd". Met een dergelijke uitspraak van de theke zelf, konden wij niets anders dan accepteren dat dit blijkbaar tot de standaard service behoort van Sixsense.

    En met een vriendelijk "tot ziens" zijn heeft zij ons toen eruit gelaten........

  26. Onderstaande 2 leden hebben gustave_dekker bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (15 juli 2014),MiniME (12 juli 2014)

  27. #14
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustave_dekker Bekijk bericht
    .../... "hier is het inderdaad DE standaard dat het pijpen met condoom gebeurd".../...
    Noch in SS, noch in diens voorganger Aspasia ben ik ooit ongevraagd met condoom gepijpt - zonder is de default.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  28. Onderstaande 2 leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (11 juli 2014),wervelwind (11 juli 2014)

  29. #15
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke Bekijk bericht
    Noch in SS, noch in diens voorganger Aspasia ben ik ooit ongevraagd met condoom gepijpt - zonder is de default.
    Een quote is voldoende om aan te geven dat ik dezelfde ervaring heb als Befke.
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  30. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    wervelwind (11 juli 2014)

  31. #16
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustave_dekker Bekijk bericht
    Na mijn tweede drankje, voelde ik een hand van achter mijn rug naar voren komen en in mijn badjas glijden. Zij bleek Melanie uit Roemenië te zijn. Ze wilde even kennismaken en mij een hand geven. Echter had ik een nog een badhanddoek omgeslagen, en liep haar eerste kennismaking anders dan zij wilde.
    Hahahaha!
    Dat doe ik ook meestal, een handdoek om en dan mijn badjas (die ik dan overigens open laat i.v.m. de warmte).

    Geweldig, die verbaasde uitdrukking op het gezicht van de dames als ze onder mijn badjas grijpen en niet vinden wat ze daar zoeken...

    Maar gelukkig zijn er ook heel handige dames die hun weg alsnog vinden en wel raad met die handdoek weten...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  32. #17
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:39
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Een quote is voldoende om aan te geven dat ik dezelfde ervaring heb als Befke.
    Dat is mij gelukkig ook niet overkomen. Hopelijk ook niet vandaag.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  33. #18
    Geregistreerd
    27 april 2006
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 16:18
    Berichten
    39
    Discussies
    2
    Thanks
    15
    Thanked
    28 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke Bekijk bericht
    Noch in SS, noch in diens voorganger Aspasia ben ik ooit ongevraagd met condoom gepijpt - zonder is de default.
    Dat klinkt dus een beetje als : All animals are equal, but some ice bears are more equal than others...
    Er könnte etwas größer sein
    Mercedes Benz, und Autobahn
    Alleine in das Ausland fahren
    Reise, Reise, Fahrvergnügen
    Ich will nur Spaß, mich nicht verlieben

  34. #19
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:18
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.066
    Thanked
    3.156 in 945 posts

    Standaard

    Term, dat klinkt als een uitspraak van iemand die er verstand van heeft. Verstand gebaseerd op veelvuldig bezoek. Ik zou het dus ter kennis en advies aannemen....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  35. #20
    Geregistreerd
    8 maart 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:10
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    41
    Discussies
    0
    Thanks
    83
    Thanked
    73 in 23 posts

    Standaard

    Dan ben ik ook "more equal": Nog nooit die poging voor PMC meegemakt...

  36. #21
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Dames zoals Melanie die met je kennismaken en al onmiddellijk onder je berenvel graaien zijn de dvp's die ik toch probeer te vermijden
    omdat hun agressief jaaggedrag meestal een niet zo positief staartje krijgt op de kamer. Uiteraard zijn hier uitzonderingen op maar veel ken ik er toch niet.
    Maar pijpen zonder condoom is (bij een normale hygiëne) toch wel een onderdeel van het standaardpakket bij Sixsens.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustave_dekker Bekijk bericht
    Ben gisteren met een collega voor zaken in Maastricht. Nadat de zaken afgerond waren, hebben we besloten om niet de grens over te gaan, maar een keertje Sixsense proberen gezien de vele (positieve) reacties hier op het forum.

    Rond de klok van 19:00 zijn we binnen gekomen. Aangezien we er voor het eerst waren werden we vriendelijk in het Nederlands (met een zachte "G") rondgeleid door het gehele pand. "55 euro is inclusief alle Wellness en faciliteiten. De dames en ander alcoholische dranken zijn voor eigen rekening," werd ons verteld.

    En ik moet zeggen dat ik het op eerste gezicht een mooie club vind. De "twist" dat er een dubbele kelder onder het pand zit, waarbij op -1 de kamers en Welness zijn en op -2 de Kino en de bar vind ik wel wat hebben.

    Over het eten durf ik nog weinig te zeggen, omdat we zelf al vrij laat binnen waren gekomen en het meerdere deel van het eten, wat geserveerd wordt in warmhoud bakken, al op wat. Maar de salade bar zag er nog vers uit, deze wordt zo te zien ook met kleine porties aangevuld om de versheid te waarborgen.

    Nadat we een klein hapje hebben gegeten zijn we via de de bar op het terras gaan zitten met onze drankjes. Kort daarop komt Anna-Maria(?) eventjes kennis met mijn collega maken en liet ons dat wij niet met onze glazen in de tuin mocht zitten. Waarna zij kort daarop onze drankjes overgoot in net omgespoelde plastic bekers........
    Ook de blonde Jessi, als in Jessica zegt ze, vond het formaat van de mobiele telefoon erg interessant en wilde die graag eventjes in haar hand houden.
    Als laatste plofte Erika op mijn schoot en vroeg of ik eventjes met haar wilde praten op de kamer. Nadat ik haar vriendelijke had bedankt daarvoor, liep ze mompelend in het Roemeens naar binnen.

    Samen terug richting de bar werd mijn collega opgehouden door een tweetal Hongaarse dames en ben ik op een barkruk gaan zitten. Nadat mijn ogen ware gewend aan het donker ben ik maar eens goed rond gaan kijken. In de bar waren welgeteld 6-7 ijsberen en ongeveer 20 dames. De line-up was naar mijn smaak okay, met een grote variatie in leeftijd van de dames.

    Na mijn tweede drankje, voelde ik een hand van achter mijn rug naar voren komen en in mijn badjas glijden. Zij bleek Melanie uit Roemenië te zijn. Ze wilde even kennismaken en mij een hand geven. Echter had ik een nog een badhanddoek omgeslagen, en liep haar eerste kennismaking anders dan zij wilde. Nadat we nu de handen de handen hebben geschud heb ik haar gevraagd of het een normale donderdag was, waarbij zij aangaf dat het niet zo is. Normaal is het op donderdag veel drukker, maar waarschijnlijk heeft de stilte te maken met het verlies van NL aan Argentinië de nacht ervoor volgens haar......
    Na een plezante conversatie en verfrissende douche (vanwege de warmte in de bar) ben ik met Melanie op kamer 13(!) belandt. Ik ben op zich niet bijgelovig, maar bij het zien en binnengaan van de kamer kreeg ik toch op de een of andere manier een vreemd gevoel van binnen.
    En inderdaad, nadat we waren op bed lagen, begon zij me "op te warmen" met haar hand. Ik vroeg haar over te gaan tot PZC, maar kreeg "Moment bitte!" als antwoord, waarna zij een gummi pakte en wilde gaan blazen. Ik vroeg haar nogmaalsom PZC, maar zij beweerde dat PMC hier de standaard is en dat PZC een extra service is!!!
    Met een dergelijke domper wist ik gelijk dat het niks gaat worden. Zij vroeg mij alsnog zelf het zaakje ter hand te nemen en terwijl ik naar haar kijken, hoe zij met haar poes speelt. Ik heb haar hiervoor netjes bedankt en hebben kamer 13 verlaten. Eenmaal aangekomen bij de kleedkamer viel het me op dat zij niet mee naar binnenliep en dat ik het geld aan haar mocht geven buiten de kleedkamer, waar zij netjes op me zat te wachten.

    Met een deze teleurstelling ben ik weer in de bar gaan zitten. Inmiddels was mijn collega ook terug van de kamer en heb ik hem het voorval medegedeeld, waarbij bij tot mijn grote verbazing hij nog wel de keuze kreeg of hij PMC of PZC wenste.....

    Ondanks de hele lieve poging van Nancy om mij nog te verleiden, heb ik maar besloten om te vertrekken. Bij het inleveren van de polsband werd ons netjes gevraagd door de theke of alles in orde was. Hierop heb ik gevraagd of het standaard PMC was bij de dames. Het eerste is voorbehoud wat zij gaf is dat "de dames zelfstandige onderneemster waren en dat de clubleiding geen inspraak heeft op de te leveren service" en daarna "hier is het inderdaad DE standaard dat het pijpen met condoom gebeurd". Met een dergelijke uitspraak van de theke zelf, konden wij niets anders dan accepteren dat dit blijkbaar tot de standaard service behoort van Sixsense.

    En met een vriendelijk "tot ziens" zijn heeft zij ons toen eruit gelaten........

  37. Onderstaande 2 leden hebben pistoleeke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (11 juli 2014),wervelwind (12 juli 2014)

  38. #22
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pec_zwolle Bekijk bericht
    Want het blijft wel een plaatje om te zien :P
    Hiermee zeg je alles. Kinga verdient haar geld, zonder te jagen, gewoon wachten. Mannen vallen voor haar schoonheid en het zijn vooral de mannen die graag pronken met de schoonheid (eerst liefst lang aan de bar met alcoholtraktatie) die haar graag boeken en betalen. (Ik vind pronken in het P6W-tje een beetje gek maar goed.) Zulke mannen zijn er en zulke mannen willen dan ook die dames in de club vinden. Ik voeg er graag aan toe dat ik met haar geen enkel woord (en dan overdrijf ik niet) heb uitgewisseld in al die jaren dat ik in YY kwam (wel pikte ik voor haar neus haar beste vriendin eens in) maar er nu telkens een vlotte leuke en verstandige babbel mee heb. Ze ging met mij samen in de sauna, samen eten.... Ja, 'k weet 't, da's dat geslepen mes maar ik hoef me niet te snijden, niet ?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  39. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    wervelwind (12 juli 2014)

  40. #23
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustave_dekker Bekijk bericht
    Na een plezante conversatie en verfrissende douche (vanwege de warmte in de bar) ben ik met Melanie op kamer 13(!) belandt. Ik ben op zich niet bijgelovig, maar bij het zien en binnengaan van de kamer kreeg ik toch op de een of andere manier een vreemd gevoel van binnen.
    En inderdaad, nadat we waren op bed lagen, begon zij me "op te warmen" met haar hand. Ik vroeg haar over te gaan tot PZC, maar kreeg "Moment bitte!" als antwoord, waarna zij een gummi pakte en wilde gaan blazen. Ik vroeg haar nogmaalsom PZC, maar zij beweerde dat PMC hier de standaard is en dat PZC een extra service is!!!
    Ik ben voor zover ik me herinner in SS nog nooit gepijpt mét condoom.

    Wel is me af en toe gevraagd wat ik het liefst wilde: PMC of PZC. Dáár is natuurlijk niets mis mee.
    Maar nooit een meerprijs gevraagd voor de ene of de andere optie.

    (Het standpunt van de receptiedame snap ik wel: dames zijn eigen baas.)

    Ik denk dat Gustave_dekker dus vette pech heeft gehad.

    Ik zou hem toch willen aanraden om deze club nog eens te bezoeken. Ik heb er tenminste meestal goede ervaringen mee.
    En het is natuurlijk wel lullig als net die éne slechte ervaring zich voordoet als je de club voor het eerst bezoekt.

    N.B.
    Doe dat dan niet a.s. zondag, want dan is het de 13e. ;-)
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  41. Onderstaande 4 leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (12 juli 2014),Jaeger-Lecoultre (12 juli 2014),licky luke (11 juli 2014),wervelwind (12 juli 2014)

  42. #24
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:39
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Dat is mij gelukkig ook niet overkomen. Hopelijk ook niet vandaag.
    GVD gister overkwam het me wel met duitse Kim. Zelfde verhaal als hierboven beschreven. Dus heren opgepast.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  43. Onderstaande leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME (12 juli 2014)

  44. #25
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Waarom grijpt de leiding van SS niet in. Zulke fratsen gaat ze klanten kosten... Die "vriendelijke" thekevrouw, €100 per uur en nu ook nog PMC!

    Ze lezen toch ook de berichten hier? En kunnen ook nog Nederlands dus.

  45. Onderstaande leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME (12 juli 2014)

 

 
Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.

Babylon 468*60