Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 2345678910 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 256

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 00:08
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.687
    Discussies
    127
    Thanks
    12.028
    Thanked
    18.427 in 6.038 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht

    Ps de goede lezer treft die namen elders op het forum aan. Zijn ooit per vergissing genoemd, maar daar had zij helemaal geen problemen mee.
    Nu niet meer dankzij een alsnog oplettende Admin!
    Dus nu weer XY74 ;-)

    Is haar "vriendin" Kitty uit Magnum nog gesignaleerd? Knapp meid met iets minder uiterlijk vertoon dan Amy.
    En Garde

  2. #2
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    Gisteren @ 07:29
    Berichten
    2.040
    Discussies
    207
    Thanks
    1.738
    Thanked
    5.586 in 1.462 posts

    Standaard

    Wegens tijdsgebrek dit keer maar een beknopte recensie van mijn bezoek aan Sixsens van afgelopen vrijdag.

    Afgesproken met een niet schrijvende vriend, 007 en Licky Luke. Ik ben van 11u tem 1u30 in de club geweest. De anderen omwille van uiteenlopende redenen veel minder lang.

    Het ontbijt en het avondmaal waren simpel als altijd, maar voldeden. 's Avonds heb ik vis met gegratineerde aardappelen en groentjes gegeten. Dat hoort zo op Goede Vrijdag hé

    De sfeer in de club was de ganse dag behoorlijk mat en de line-up was tegenvallend. Tussen 11u en 19u zou ik dan ook geen enkele keer kameren, maar heb ik me uitsluitend vermaakt met bijpraten met de vrienden en met welnessen.

    's Avonds heb ik dan toch gekamerd, met 2 mij bekende meiden: eerst 3(!)u met Veronika en om af te sluiten een uurtje met Lorena, die eerder op de dag uren bezet was door een oudere, mij van HP bekende rakker.

    Licky Luke heeft met zijn Crystalleke gekamerd (naar het schijnt super als altijd), 007 met Lolita (hij vond het maar gemiddeld en zou niet lang na die kamergang richting GT vertrekken) en mijn niet schrijvende vriend met Daisy? (hij vond het tegenvallend).

    Enkele andere aanwezige vrouwen: Nora, Gaby, Angela, Paula, Kali, Janina, Cibelle, Maya ...

    Na 13,5u heb ik mijn dagje Sixsens met gemengde gevoelens afgesloten. Zonder mijn kameraden en zonder Veronika en Lorena was het dagje waarschijnlijk op een ontgoocheling uitgelopen, maar al bij al heb ik me uiteindelijk toch voldoende geamuseerd.

    Dinsdag trek ik terug naar Sixsens. Ik neem weer een kameraad mee en Veronika en Lorena zullen er ook zijn. Zal dus wel goed komen zeker!?
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  3. Onderstaande 14 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    -007- (21 april 2014),Again and Again (20 april 2014),Befke (20 april 2014),Eddy_V (20 april 2014),Flyerke (20 april 2014),hansdordt (22 april 2014),hasta la pasta (20 april 2014),licky luke (20 april 2014),Megaboob (20 april 2014),Pietjepik (20 april 2014),sofaking (20 april 2014),wervelwind (20 april 2014),Wijze grijze (21 april 2014),zwembroek (20 april 2014)

  4. #3
    Geregistreerd
    17 augustus 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 21:00
    Berichten
    101
    Discussies
    7
    Thanks
    70
    Thanked
    162 in 45 posts

    Standaard

    hierbij mijn kort verslag van afgelopen donderdag, voor 13.00 uur binnen. Na het omkleden eerst wat gaan eten, zo'n lekkere omelet.
    Binnen 10 minuten na mijn binnenkomst stond Gaby al achter mij, ze had al van andere dames gehoord dat ik gearriveerd was en we besloten om samen te eten.
    Eerst wat bijkletsen en erna na de bar getogen, het oogde er rustig, maar er waren toch voldoende dames. Zag weer wat nieuwe gezichten.
    Lorena had haar blonde haren verruilt voor lichtbruine kleur.

    Gaby vroeg of we in een hoekje op de sofa konden zitten ipv aan de bar. Dus dat deden we, na een tijdje buiten gaan zitten aangezien de zon lekker scheen.
    Nancy had een belg gestrikt voor een paar uur, dus die was zoet. Lolita was op jacht rond het zwembad, aangezien hier een groepje beren lag.
    Maar desondanks besloot ik bij Gaby te blijven en een kamertje te bezoeken. Dit was weer top.

    De dames met wie ik gesproken heb deze middag (0.a. Nancy, Christal, Janina) klaagden dat er weinig omzet te behalen viel.
    Als ik om me heen keek kon dit wel kloppen, Chrystal dacht er zelfs over om na een andere club te verkassen. Slecht idee zei ik, ze is een aanwinst voor SS.
    Maar we weten hoe die vrouwen hoppen van club naar club.....helaas.

    Ik heb me verder de hele middag vermaakt met Gaby, bij vertrek kwam ik Chrystal nog tegen bij de kluisjes. Ze vleide zich tegen mij aan en vroeg of we de volgende keer samen op de kamer konden, als er nog een volgende keer kwam zei ze. Natuurlijk zei ik, "next time, same place"

  5. Onderstaande 3 leden hebben zwembroek bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (21 april 2014),KanariePiet (21 april 2014),sofaking (21 april 2014)

  6. #4
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch Wat algemeenheden over Sixsens en de dames.

    Ken ik eindelijk die Lolita. Dat is helemaal geen lolita. Nu ja, het is ook maar een werknaam. Ik vroeg haar op de "vrouw" af of ze op kamer slecht, goed of zeer goed is. Ze was eerlijk en bevestigde wat hier vaak over haar geschreven wordt: goed. Heel goed, nog volgens haar zelve, is niet mogelijk in een clubomgeving. Ik vertrouw haar service niet en liet ze twee keer gaan. Nochtans komt ze sympathiek over. Komt daarbij dat ik liever een lolita kamer die er echt als een lolita uitziet. Als ze nog begin de twintig had geweest, had Daisy veel beter die naam gekozen. Met elke vrouw moet er een klik zijn. Ik sprak een Waalse beer en die was maar matig tevreden over Daisy. Ik heb afgelopen vrijdag, maar vooral gisteren, alle moeite van de wereld moeten doen om niet met Daisy opnieuw te kameren. Altijd dezelfde in een club, nee daar ben ik niet voor. Gisteren, vast besloten om de club op tijd te verlaten om voldoende te kunnen slapen, komt plots Daisy bij me zitten. Ze deed eerst alsof ze me gewoon ging voorbijlopen (ja, ik ging nooit in op haar verleidelijke lieve avances voorheen) maar... dat kon ze toch niet. Ze lachte eens. Daisy is zo lief, zo goed op kamer... dat ik voor haar wat voel. Mede hierdoor liep ik dan toch ineens met haar de trap op. Halverwege de trap toch nog omkeer gemaakt en afscheid genomen. Bijna lag ik op kamer. Dat had ook zo geweest als ik geen punt zou maken van voldoende nachtrust. Zo zie je maar. Ik moet een beetje afstand van Daisy nemen want gevoelens voor een dame krijgen is de eerste stap naar meer en verliefdheid en dat is niet goed in een club. Daisy helpt me wel een beetje want ze vertrekt naar haar thuisland, dit weekend en ze heeft niet de bedoeling om nog terug naar Duitsland, Nederland of België te komen. Ze liet even later wel ook vallen dat ze er nog eens goed over moest nadenken. Janina heb ik gemist gisteren. Kinga (ex-YY) werkt nu inderdaad in SS. Ze is natuurlijk een aantal jaren ouder geworden maar je ziet het niet aan haar. Haar streekjes heeft ze nog wel steeds en drankjes afsnoepen doet ze ook nog altijd. Nu ja, ik kan er me best wat bij voorstellen dat er mannen zijn die er fier op zijn om met haar een lange tijd te kunnen flaneren. Gaby ook leren kennen. Het kwam al die tijd eigenlijk nooit tot een contact tussen ons maar dat gebeurde deze week dus wel. Haar kamerprestaties zijn zeker bij de betere. Ze heeft echter een vervelend Roemeens trekje en vindt dat 35 minuten op kamer een uur is. Die 25 minuten worden dan door haar graag opgevuld met een massage. O.k. dat ik dat ook wel eens leuk vind maar ik zou het veel toffer gevonden hebben als ze me terug geil had kunnen maken, al was het dan 1,5 uur geworden op kamer. Dan was het herhalingsgevaar enorm groot. Nu minder. De after sales zijn ook beperkt.

    Verder in het algemeen nog maar eens vermelden dat ik zowel vrijdag als maandag (maandag in mindere mate qua hoeveelheid dames maar ook dat lijkt me normaal op tweede paasdag) zeer tevreden was over alles. Het personeel, de dames, het eten, de wellness.... Je noemt het maar. De dames zijn erg vriendelijk, erg amusant en erg aanspreekbaar. Er wordt ook veel plezier gemaakt onder de dames en de mannen. Lang niet altijd zo erg strikt om direct geforceerd op kamer te moeten gaan. Ik vind dat er telkens een hele toffe sfeer bestaat in SS. Zo heb ik nog nooit met bijvoorbeeld Monica of Nadia of Nelly gekamerd, nog nooit met Laura en toch maken we pret, grappen we onder mekaar, met mekaar. Moet kunnen en net dat draagt bij tot die goede sfeer in de club en net dat maakt dat je er graag komt, dat je er meer wil komen, dat je er graag naartoe gaat, er een beetje naar uitkijkt. Nee, voor mij niet het akelige strakke omlijnde zoals in vele grensclubs waar de vrouwen met de neus in de lucht lopen of enkel maar mooi zitten te wezen en voor de rest je straal voorbijlopen.

    Ik vind nog steeds dat Sixsens in de goede richting evolueert, heel goed bezig is en dat hebben we natuurlijk te danken aan de uitbaters maar zeer zeker ook aan de inzet van het personeel. Zo valt het mij bijvoorbeeld ook op dat alles veel netter wordt gehouden dan in de beginperiode. Ik denk dan niet in eerste plaats aan de kamers, want dat was van in het begin het geval dat die erg net waren maar aan het droog houden van de vloer in het wellnessgedeelte, het afruimen en proper houden van de tafeltjes in de bar.... Hierbij dus ook eens een verdiende pluim voor de mensen "achter de schermen".

    Ik wou mijn verslag kort houden maar toch weer wat uitgelopen .
    Laatst gewijzigd door Willem2; 23 april 2014 om 10:44
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  7. Onderstaande 13 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (23 april 2014),Bluebear (25 april 2014),Breezahlover (22 april 2014),Eddy_V (22 april 2014),hasta la pasta (24 april 2014),licky luke (22 april 2014),Megaboob (22 april 2014),Snor (22 april 2014),Sparky (23 april 2014),Stief (23 april 2014),wervelwind (22 april 2014),Wijze grijze (22 april 2014),zwembroek (23 april 2014)

  8. #5
    Geregistreerd
    17 augustus 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 21:00
    Berichten
    101
    Discussies
    7
    Thanks
    70
    Thanked
    162 in 45 posts

    Standaard

    ik heb donderdag 24 april SS weer eens bezocht, parkeerplaats stond vol.
    Eenmaal binnen en omgekleed eens buiten gekeken, 2 beren in het zwembad buiten op het terras niemand.

    Dan maar naar de bar en deze was goed gevuld, dus hier zat iedereen.
    Zat vrouwen en beren, ik vond het voor een donderdag druk.

    Ik zag Lolita alleen op een bankje zitten en maakte oogcontact met haar. Ze lachte lief, er klopte iemand op mijn schouders en dit was Gaby mijn liefje.
    Ze had haar haren stijl en een leuk roze setje aan, dit kon ik niet weerstaan en we togen tesamen naar een bank in de hoek.

    We waren weer samen in de club en dit voelde goed, Nancy, Karina en nog wat andere dames kwamen ook gedag zeggen. Zoals Seksenfun al zegt, je kunt met de dames gek doen ook al heb je nog nooit met ze gekamerd, dit is SS en bevalt me prima.

    Maar het was tijd om een kamer te bezoeken met Gaby en dit deden we dus, het was een sessie vol passie en liefde. Dit gevoel had ik nog nooit meegemaakt en ze deed erg haar best. Er zit veel kracht in dit lichaam. Na 2 uur kwamen we van de kamer af, dit was een topsessie, maar ik heb wel een klik met haar.
    De passie was wederzijds en dit kan gevaarlijk zijn, maar voor nu was ik in de hemel beland.

    Er waren een dame of 6 op vakantie, Anna, Chrystal waren er niet. Ook dat Marokkaanse meisje met die krullen heb ik ook al een tijdje niet meer gezien.
    Maar goed, er stond ook een geldautomaat in de hal, maar deze werkte nog niet.
    Mijn volgend bezoek kan wel even duren en is gezien de omstandigheden wellicht ook beter, maar het is er fijn vertoeven.

  9. Onderstaande 4 leden hebben zwembroek bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (27 april 2014),hasta la pasta (27 april 2014),licky luke (27 april 2014),Megaboob (27 april 2014)

  10. #6
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwembroek Bekijk bericht
    Er waren een dame of 6 op vakantie, Anna, Chrystal waren er niet.
    Chrystal is sinds 20 april terug naar Bulgarije en komt naar alle waarschijnlijkheid niet in SixSens terug (zo heeft ze mij verteld).
    Anna heb ik inderdaad ook al een tijd niet meer gezien, die zal (hopelijk) wel paasvakantie hebben en wel terug keren...

    Zijn toch twee toppers die we moeten missen...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  11. #7
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 14:27
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.139
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Chrystal is sinds 20 april terug naar Bulgarije en komt naar alle waarschijnlijkheid niet in SixSens terug (zo heeft ze mij verteld).
    Anna heb ik inderdaad ook al een tijd niet meer gezien, die zal (hopelijk) wel paasvakantie hebben en wel terug keren...

    Zijn toch twee toppers die we moeten missen...
    Volgens Beate is Anna sinds gister terug van vakantie.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  12. Onderstaande 2 leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (28 april 2014),SFL (28 april 2014)

  13. #8
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 00:08
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.687
    Discussies
    127
    Thanks
    12.028
    Thanked
    18.427 in 6.038 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwembroek Bekijk bericht

    Ook dat Marokkaanse meisje met die krullen heb ik ook al een tijdje niet meer gezien.
    Maar goed, er stond ook een geldautomaat in de hal, maar deze werkte nog niet.



    Gevaarlijk zo'n geldautomaat bij de balie.. wel slim van Sixsens!
    Bij Van Goch en Babylon staat er ook één en het pinnen kost 6 Euro extra...merkte ik achteraf.
    Maar in geval van hoge nood kunnen die 6 Euro er dan ook nog wel van af.

    Marokkaanse Layla komt niet meer naar Sixsens, maar die ga jij helemaal niet missen zolang Gaby jou om je nek valt ;-)
    En Garde

  14. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Jaeger-Lecoultre ( 1 mei 2014),zwembroek (30 april 2014)

  15. #9
    Geregistreerd
    17 augustus 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 21:00
    Berichten
    101
    Discussies
    7
    Thanks
    70
    Thanked
    162 in 45 posts

    Standaard .

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Gevaarlijk zo'n geldautomaat bij de balie.. wel slim van Sixsens!
    Bij Van Goch en Babylon staat er ook één en het pinnen kost 6 Euro extra...merkte ik achteraf.
    Maar in geval van hoge nood kunnen die 6 Euro er dan ook nog wel van af.

    Marokkaanse Layla komt niet meer naar Sixsens, maar die ga jij helemaal niet missen zolang Gaby jou om je nek valt ;-)
    Ja gaby en ik zijn net een setje, en onafscheidelijk als we elkaar zien. Maar niets is voor eeuwig en is soms zowel voor mij en haar lastig. We willen niemand anders meer.........

  16. #10
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Idee

    Klopt, gisteren was ze present. Ebru (ex-PSR, Bulgaarse) werkt nu ook in SS. Verder nog melden dat Daisy ook nog steeds in SS werkt en niet op vakantie (voor eeuwig) vertrokken is. Gelukkig schreef ik dat in voorwaardelijke wijs. Het was voor de grap, zei ze me. Zal wel. Ik geloof eerder dat ze op mijn gevoel wou spelen en gedacht had dat als ze me dat wijsmaakte, ik zeker die dag nog met haar zou kameren. Ze trok echter aan het kortste eind .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  17. #11
    Geregistreerd
    29 april 2014
    Last Online
    10 mei 2024 @ 14:47
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    37 in 12 posts

    Standaard Mal wieder ins Sixsens

    Der Letzte Besuch im Nachbarland ist schon eine weile her. Also beschloss ich mal wieder dort aufzukreuzen. Ich rief einen Kollegen ob er lust hätte mit dorthin zu fahren.

    Wir beschlossen uns dann später im Sixsens zu treffen.

    Die Strasse von Aachen aus in Richtung Club, ist immer noch in einer Richtung gesperrt. Es ist also ein kleiner Umweg notwendig um zum Club zu kommen, während man aber auf der Rückfahrt die Strasse nutzen kann.

    Als ich am frühen Samstagnachmittag dort eintraf wurde ich von Maggi, der Empfangsdame sehr freundlich begrüßt. Ich kenne sie noch aus dem GT. Dort hat sie auch mal hinter der Theke gearbeitet. Da noch nicht viel im Sixsens los war quatschten wir noch einige Zeit, bevor ich dann mit meinen Utensilien bekam, und die Treppe Richtung Umkleide herunter ging.

    Umziehen, duschen und dann deine weitere Treppe runter Richtung Bar. Dort begrüßte ich Denisa. Mit ihr würde ich sofort aufs Zimmer gehen. Doch leider arbeitet sie hinter der Theke.

    Auch mit ihr unterhielt ich mich erstmal einige Zeit. Aus dem nichts traf dann auch endlich mein Kollege ein, der eine etwas längere Anreise hat wie ich.
    Zusammen machten wir eine Etage höher einen Saunagang. Später ging's wieder zurück Richtung Bar.

    Dort wurden wir etliche male von einigen DL’S gebaggert. Aber es war keine dabei die mir gefiel.

    Das Line-up im Sixsens fällt einfach nicht in mein Beute Schema. Bis auf eine, mit der ich bisher immer gegangen bin. ANNA.

    Auch dieses mal sollte es so sein. Weil Preisleistung und Service bei ihr stimmen. Während einige andere DL’S meinen sie müssten mehr für eine Stunde nehemen.

    Nach einigen abgewehrten Baggerversuchen von anderen DL’S kam dann Anna auf mich zu. Mein Kollege hatte auch schon mal das vergnügen mit Anna. Er wollte heute aber eine andere. Ich dabei ging bei Anna auf nummersicher.

    Und sie drängt nicht aufs Zimmer. Sie hat sich bevor ich dann endlich mit ihr aus Zimmer gegangen bin, noch mindestens eine dreiviertel Stunde mit und unterhalten.

    Als ich einige Zeit später nach dem Zimmergang mit ihr wieder zur Bar zurück kam war mein Kollege anscheinend auch fündig geworden.

    Nachdem er dann auch wieder zurück war knurrte uns beiden der Magen.

    Oben im Restaurant gab es wahlweise Lacks oder Rumpsteak, verschiedene Gemüsearten, Kartoffeln, und Salate. Optisch und geschmacklich gut.

    Am frühen Abend bis nach Mitternacht sorgte ein DJ mit seiner Musik für wirklich sehr gute Stimmung. So das wir erst kurz vor Mitternacht den Heimweg antraten.

    Fazit: Mir gefällt das Sixsens. Allein wegen seinem schönen Außen und Wellnessbereich. Auch das Essen ist gut. Jetzt müsste sich nur noch das etwas Line-up verbessern.

  18. Onderstaande 3 leden hebben popcorn69 bedankt voor deze bijdrage:

    Iubi (13 mei 2014),Jaeger-Lecoultre ( 1 mei 2014),Willi69 (30 april 2014)

  19. #12
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Hebben jullie geluk. Daisy wil eigenlijk ook niemand anders meer maar ik wil niet mee .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  20. #13
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:32
    Berichten
    753
    Discussies
    109
    Thanks
    1.611
    Thanked
    1.895 in 443 posts

    Standaard

    Vandaag weer eens afgezakt naar Lemiers ondanks dat dit niet de bedoeling was eigenlijk zat de Villa Vertigo weer eens in de planning, en had een kameraad maar weer eens een whatsapp gestuurd of hij mee ging naar een lange tijd.
    Eenmaal in de auto was naar Duitsland zo een heel stuk van wel een uurtje rijden voor hem een bezwaar er zijn schijnbaar nog mensen die voor 6 uur thuis moeten zijn voor de aardappelen van moeder vrouw
    Dus dat werd dan toch maar voor 2 uurtjes naar Lemiers uiteindelijk, we kwamen rond 14.30 aan en pakten maar de 2 uurtjes er moest immers iemand op tijd thuis zijn.
    Nu stond ik al niet zo te springen weer naar Lemiers te gaan rond dit tijdstip maar goed eenmaal binnen waren er meer dames als heren denk ik maar de kwaliteit van de aanwezige dames zou ik als matig omschrijven lees geen echte optic fucks aanwezig.
    Nu hoeft dat voor mij ook niet altijd maar het was weer wat tam dames die het net niet hadden uiteindelijk een hele leuke dame uit de DR getroffen praatje gemaakt en dat zou haar dan moeten worden voor vandaag.
    Tot mijn maat op het idee kwam nog even een rondje te gaan wandelen het was immers rustig hij wou nog even verder voor een meisje kijken en die meid zou er over 5 minuten ook nog wel zitten nou goed dan effe een rondje wandelen.
    En je raad het na 5 minuten terug in de bar was mijn schatje uit de DR dus continu bezig met een andere kerel ze kreeg nog een drankje om haar daarna met die kerel niet meer terug te zien komen.
    Voor de rest van de resterende tijd niks meer gezien waar ik graag geld aan wilde spenderen pas na 4 uur kwamen er 2 dames een beetje naar mijn wens binnen maar toen was de tijd alweer ver op en vond ze ook niet zo speciaal om voor 10 minuten te gaan bij betalen.
    Verder was alles in de club tot in de puntjes verzorgd van het eten tot noem maar op enig minpuntje de dame achter de bar zou ook wel eens mogen lachen en er mogen verder nog altijd wel 5 tot 10 optic fucks bij want daar was naar mijn mening deze zaterdag middag toch echt wel een serieus te kort aan dus uiteindelijk me wel even vermaakt maar de club zonder te neuken verlaten.

  21. Onderstaande leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 8 mei 2014)

  22. #14
    Geregistreerd
    23 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:03
    Berichten
    400
    Discussies
    9
    Thanks
    1.031
    Thanked
    1.650 in 326 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag voor de derde keer bij SS geweest. Rond half twee in de middag was ik er. Eerst even aankomen (2 uur rijden...) met een hapje eten gevolgd door een rondje welness: sauna, zwembad en relaxen in de 1001-nacht Marokkaanse ruimte. Ik vind het heerlijk als er dan een schoonheid naast me komt liggen, dit keer Antonia uit Macedonië. Heerlijk ook om in de weelderige kussens (mis ik op de kamers) al lekker met elkaar te kunnen vrijen.
    Na het uurtje met Antonia werd ik in "das Kino" overvallen door Bulgaarse Eva: mooie borsten, maar helaas niet erg "kusgraag".
    Daarna rustig in de bar gaan zitten om te kijken naar al het vrouwelijk schoon, totdat ik opeens Bulgaarse Laura op schoot kreeg. Met haar tot etenstijd doorgebracht, daarna zelfs samen gegeten met haar collega Victoria, die het "stokje" na het eten vakkundig overnam. Ik heb twee fantastische GFE's beleefd (zie aparte topics).
    Het was rond een uur of één dat ik weer huiswaarts ging, bijna het klokje rond, kortom het is heerlijk toeven in SS.

  23. Onderstaande 5 leden hebben Lesyeux bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 8 mei 2014),Eddy_V ( 6 mei 2014),hasta la pasta ( 7 mei 2014),licky luke ( 6 mei 2014),wervelwind ( 8 mei 2014)

  24. #15
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Ik ben hier vorige week na lange afwezigheid weer eens geweest. Jammer dat het zo'n pleuriseind weg is, of misschien maar beter ook, want ik vind dit echt een uitstekende club. De thekefrau is een chagrijnige tang, maar de rest is top. Ruim opgezet. Zat en prima eten, inclusief heerlijke vlaai. Schone, verzorgde kamers, prima wellness. De line up zou iets beter kunnen. Natuurlijk een oververtegenwoordiging van het gebruikelijke oosteuropese spul, maar ook een paar leuke Latijnse meiden. Daarvan twee keer gekamerd met een nieuweling, Esmeralda, Dominicaanse. Ik werd diverse malen achtervolgd door een Poolse, ik denk een zigeunerin. Hoewel ik duidelijk aangaf geen zin te hebben weerhield haar dat er niet van in de bar uitgebreid handwerk te verrichten onder mijn badjas. Tijdje later liep ze achter me aan de keuken in om daar pogingen in dezelfde richting te ondernemen. Dat heb ik toen maar iets steviger gepareerd. En het dus bij gezellig eten te laten.
    Laatst gewijzigd door T&A Addict; 7 mei 2014 om 21:02

  25. Onderstaande 2 leden hebben T&A Addict bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 8 mei 2014),wervelwind ( 8 mei 2014)

  26. #16
    Geregistreerd
    24 mei 2007
    Last Online
    13 november 2018 @ 07:14
    Berichten
    70
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    124 in 33 posts

    Standaard

    Gisteren had ik weer een hele fijne dag in Sixsens. De Roemeense Emma is sinds deze week weer terug in SS. Dat was leuk om haar weer te zien. Voor het laatst was ze daar augustus vorig jaar. Nu heeft ze lang zwart haar. Een mooie meid met een heerlijk figuurtje. Ook haar mooie lange nagels moet ik uiteraard niet vergeten. Op de kamer is haar service heel goed. Dahlia is ook weer terug van vakantie.

  27. Onderstaande 4 leden hebben ronny07 bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke ( 8 mei 2014),licky luke ( 8 mei 2014),Snor ( 8 mei 2014),zwembroek ( 8 mei 2014)

  28. #17
    Geregistreerd
    17 augustus 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 21:00
    Berichten
    101
    Discussies
    7
    Thanks
    70
    Thanked
    162 in 45 posts

    Standaard

    Emma is top, ze is lekker en lekker wild op de kamer.
    Ze hopt van club naar club, hopelijk blijft ze even hangen in SS

  29. #18
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 00:08
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.687
    Discussies
    127
    Thanks
    12.028
    Thanked
    18.427 in 6.038 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwembroek Bekijk bericht
    Emma is top, ze is lekker en lekker wild op de kamer.
    Ze hopt van club naar club, hopelijk blijft ze even hangen in SS



    is dit dezelfde wilde meid die ook als Amy rondliep met tattoo met Franse jongensnaam op haar rug?
    En Garde

  30. #19
    Geregistreerd
    17 augustus 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 21:00
    Berichten
    101
    Discussies
    7
    Thanks
    70
    Thanked
    162 in 45 posts

    Standaard

    ja dat is haar, ze geruikt twee namen. Heeft ook een clitpiercing en klein litteken op onderbuik.
    Ze is nog slanker dan vorige zomer, heeft nu lange zwarte haren.
    Er is een topic over haar, staat XY tussen schouderbladen.
    Laatst gewijzigd door Admin; 9 mei 2014 om 21:42 Reden: naam

  31. Onderstaande leden hebben zwembroek bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 9 mei 2014)

  32. #20
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 00:08
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.687
    Discussies
    127
    Thanks
    12.028
    Thanked
    18.427 in 6.038 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwembroek Bekijk bericht
    ja dat is haar, ze geruikt twee namen. Heeft ook een clitpiercing en klein litteken op onderbuik.
    Ze is nog slanker dan vorige zomer, heeft nu lange zwarte haren.
    Er is een topic over haar, staat XY tussen schouderbladen.
    Ik wilde eens discreet blijven en dan ga jij alle (ook mij bekende) details openbaren ��
    En Garde

  33. #21
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Dit is niet persoonlijk bedoeld maar sta eens lange tijd stil bij jezelf, aan al diegenen die schrijven en zeggen: van alle dames in de club kon er geen enkele mij écht bekoren .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  34. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (10 mei 2014)

  35. #22
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Dit is niet persoonlijk bedoeld maar sta eens lange tijd stil bij jezelf, aan al diegenen die schrijven en zeggen: van alle dames in de club kon er geen enkele mij écht bekoren .
    Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt ben ik het volledig met je eens...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  36. #23
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Het gevoel dat er niets tussen zit, om het zo maar bot te zeggen, is iets wat een ieder die zich met enige regelmaat in een begeeft wel eens over komen, lijkt me. Althans ik herken dat. Voor mij is meer een teken dat ik even zelf niet lekker in mijn vel zit en dat ik ook niets in een club te zoeken heb. In dat geval take your losses en probeer het een andere keer. Als je mazzel hebt loopt je toch op zo'n dag iemand tegen het lijf die dat gevoel kan wegnemen. Zelf is het geld wat ik meeneem naar een club in mijn hoofd al uitgegeven. Dan probeer ik er het beste van te maken en vaak word je dan positief verrast

    Gelukkig kom niet vaak in een club met het hierboven beschreven gevoel, dus valt de misère mee

    Tips:
    - Ga niet in een club proberen om geld te besparen. Met een kan het ook niet doen en geld op zak houden, kom je niet ver. Verrassingsdates zijn eigenlijk altijd het leukst.
    - Je moet je eigen geluk ook niet van anderen laten afhangen

    Snel weer eens SixSens opzoeken als het weer wat beter wordt, denk ik.

  37. Onderstaande leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (10 mei 2014)

  38. #24
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 12:03
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.697
    Discussies
    316
    Thanks
    1.828
    Thanked
    7.795 in 1.654 posts

    Daumen hoch SS/10/05/14:



    Afgelopen zaterdag ben ik nog eens een hele dag in SS geweest. Normaliter een club die ik zelden een volledige dag en avond doe, maar ik had een nieuwe introducee bij, die helemaal was afgekomen van Amsterdam. Meestal ga ik met iemand nieuw altijd eerst naar GT, om het concept duidelijk te laten zien. Afhankelijk van hoe iemand daarop reageert, weet ik of iemand rijp is om naar kleinere, gezelligere clubs te gaan, waar dan ook de mokkels meer opdringerig zijn. Deze keer verliep het anders, want ik had mijn zinnen gezet op VV. Daar had ik immers nog een vrijkaart van liggen. Mijn beide wingmen op dit forum raadden me dit af omdat er op zaterdag Turken en Arabieren zouden zitten…

    OK, dat zijn niet mijn beste vrienden, maar ik wil niet racistisch zijn en natuurlijk kon ik het nog overwegen. Maar mijn nieuwe ijsbeertje is nu juist iemand de al een paar keer samen met mij legerdienst liep. Zo ook de 6 weken reservistendienst, begin dit jaar. Onze kameraadschap is tijdens de laatste reservistendienst nog wat gegroeid en zo begonnen we over de hoeren te lullen. Ik vertelde over de saunaclubs en hij geloofde er niks van (zoals wel meerdere idioten niets van mij willen geloven). We drukten er vervolgens de hand op dat ik hem eens zou meenemen. En nu was het eindelijk zo ver. Maar dat terzijde, wist ik niet hoe hij hier in de lage landen op samenscholing van dergelijke cultuur zou reageren. Daarom leek het me veiliger om toch maar een andere club te kiezen en dat werd SS. De vrijkaart voor VV die ruil ik de komende weken nog wel eens in, in mijn eentje of met een andere bevriende ijsbeer!

    Ik opteerde voor SS, eveneens omdat we na het saunaclubben ook nog heftig op stap konden gaan. De ligging was ideaal met 3 landen op haast loopafstand. Maar laat ons beginnen met het hoerenlopen en laat ik mijn ijsberen-foetus vanaf nu de Amsterdam-Bull noemen. Jaja, reeds een Bull omdat hij al vaker zichzelf bewezen heeft op andere fronten en ook omdat ik er niet omheen kan dat die vent een knappe motherfucker is waar menig wijf van in zwijm valt. Mijn eigen wijf incluis, helaas!

    Rond 14u dus toegekomen in SS en nog niet zoveel wagens op de parking. De Amsterdam-Bull concludeert na het zien van de grotendeels lege parking en het verouderde pand dat er naar zijn bescheiden mening niet eens 10 mokkels binnen zouden zitten… Wat heb jij me weer wijsgemaakt en voor wat voor een knudde laat je me het land doorkruisen, naar die reservemoffen van Limburgers, zuchtte hij verveeld. Van die reservemoffen kreeg hij nog gelijk want we werden in het Duits welkom geheten en dat mokkel achter de receptie sprak dan ook alleen Duits en geen fatsoenlijk Nederlands. Terwijl we stonden af te rekenen, keek de AB al eens op het terras en probeerde ook een glimp op te vangen in de gang die naar de keuken liep. Waar zitten die minstens 20 wijven van jou nu, gromde hij nors. Kerel, hier is het nu eenmaal in de kelder te doen, dus wacht maar af. Terwijl hij me nog steeds niet geloofde begon hij zichzelf af te vragen of we niet in een bejaardentehuis waren. Daarmee doelde hij op de zitlift aan de trapleuning, voor de gehandicapte gasten. Na het betalen en het verkrijgen van onze badjas, nam ik hem mee naar beneden. Als bij wonder kom bij het afdalen mijn goede vriendin Anna van Litouwen tegen. Er volgde een hartelijke begroeting en mijn vriend zijn pessimisme begon alsnog plaats te ruimen voor langzaam opkomend optimisme. Hij keek de schoonheid nog achterna toen ze haar tocht naar boven verderzette en maakte de opmerking dat ik die wijven daar nog ken ook. Tuurlijk, ken je die wijven als je vaker naar hier komt. Nou, dat zag er niet verkeerd uit, wrijft hij in zijn handen en we dalen verder af en we zoeken een locker in de kleedkamer. Ik leg hem ook nog snel het concept van die lockers en de tikkende tijdbom uit. Mijn kameraad was er vrij snel mee weg, want we hebben al wel vaker een tikkende tijdbom voor ons gezien. Of nee… Meestal geen tijdbom, eerder dingen met ontstekers. Maar dat is een ander verhaal!

    Fris en monter verschijnen we nog een etage lager in de barruimte. In het wilde weg geteld, waren er iets van een 10 ijsberen en op z’n minst 25 mokkels. Je hebt nog gelijk ook, jij smerige klootzak, concludeert hij eindelijk. Wat ben ik nu al benieuwd naar clubs met meer dan 50 mokkels zoals jij beweerd! Jaja, het stond hem meteen aan. Maar toch was hij nog steeds op zijn hoede, want toen we nog geen 2minuten aan de toog hingen, hing het eerste mokkel al rond zijn nek. Meestal ben ik diegene die de eerste sloerie op zijn schoot heeft, maar dit krijg je dan als je toch nog een beter uitziende collega bij je hebt. Het beloofde alleszins weinig goeds voor mij, wanneer we na het clubben ook nog verder op stap zouden gaan. De Amsterdam-Bull informeerde direct naar de prijzen en hij kreeg van het mokkel meteen de exacte prijzen. Zowel in tijd als voor extra’s. We wilden eigenlijk eerst nog wat praten en in alle eerlijkheid zeiden we tegen het wijf dat we het eerste uur niet zinnes waren van te wippen. Maar ze was niet van mijn makker af te slaan en zodus babbelden we maar met haar erbij.

    Nou ja, de conversatie duurde amper een kwartier, want de geilmakerij maakte mijn kameraad hoorndol. Op gegeven moment zaten ze zo heftig te lebberen dat de kwijl van haar hele lichaam droop en terwijl ze daar op de barkruk op zijn schoot zat, leek het wel of ze rechtstaand aan het neuken waren. Ik vroeg meermaals of zijn pik niet in haar doos hing, maar hij bleef ontkennen. Ik geloofde er geen snars van… Die smerige jood zat met zijn besneden pik minsten 10cm in die doos van haar. En dit was nog wel zijn eerste hoer tijdens zijn eerste keer saunaclub, nadat we nog geen halfuur binnen waren. Natuurlijk zal hij al wel eens naar de hoeren geweest zijn… Maar het TZ bij de DVP’s, was duidelijk nieuw voor hem; hij ging tekeer als een puberaal snertjong! Het bleef niet lang uit of hij liet zich mee naar een kamer lokken door deze DVP, Selena genaamd!

    Ikzelf ging wat in de sauna liggen, want laat ons eerlijk wezen: nu hij weg was, was ik de best uitziende en misschien ook jongste hoerenloper van de 8 resterende ijsberen in de barruimte. Dat alle blikken op mij gericht waren en dat er elk moment een massa-aanval zou volgen, was niet uit te sluiten. Daarom dus verstoppertje spelen in de sauna. Na een halfuur was mijn makker terug van de kamer en op een jongensachtige manier was hij zo puberaal gelukkig, dat ik even dacht dat ze hem zopas ontmaagd had. Hij stak een heuse lofzang over haar af en daar ik haar wel bijzonder aantrekkelijk vond, was ik wel zeer nieuwsgierig geworden.

    Wat later in de bar stel ik hem dus voor aan de Litouwse Anna en ook dat duurde geen 5 minuten of hij was al voor de tweede keer weg. Hoewel hij deze keer een uur op de kamer verbleef met Anna, was hij toch nog van mening dat de Roemeense Selena beter was dan Anna. Moeilijk te geloven, maar dit moest ik echt wel met zekerheid weten. In één van de vele duistere zithoekjes liet ik me wat later ook vergezellen door deze Selena. Ik werd woest aangetrokken tot haar: echt mijn ding wel als het op minderjarig ogende mokkels aankomt. Ze zat er ook in haar blote tieten en ook dat materiaal sprak me aan bij haar. Een rustig gesprek, veel geknuffel, openlijk heftig gezoen en mijn jatten ruimschoots de kost geven bij dat zalige lichaam van haar, werden ons deel. Zeker 3 kwartier heb ik op die manier gratis mijn gang kunnen gaan en toen besloot ik maar om de kamer op te gaan, want na mijn ontdekkingstocht tot nu toe, zou mijn kameraad zo maar eens gelijk kunnen hebben. Laat me nu al zeggen dat hij niet gelijk had en dat ze op de kamer tamelijk onzeker en onervaren is. Meer zelfs: aan neuken zijn we niet toegekomen. Maar de orale verwennerij, het zoenen, flikflooien en het rukken konden er nog mee door. Natuurlijk moet ik niet corrigeren dat Anna veel beter is, dat weet de frequente SS-bezoeker op zijn duimpje. Het hele relaas over Selena lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...leena)-Romania

    Toen ik terugkwam van de kamer, was mijn kameraad spoorloos verdwenen. Wat later zou blijken dat ie al voor de derde keer op de kamer lag. Ondertussen onder de douche knoopte ik nog een gesprek aan met het knapste jonge mokkeltje van SS. Een zigeuner-ogend petite meisje, pikzwarte haren en een minderjarig ogend lichaam. Isabella was haar naam en wat zag ze er ingezeept smakelijk uit. Beiden waren we pas terug van de kamer, maar dat was niet direct de reden waarom ik nadien niet met haar meeging… Neen, de reden waarom er met haar toch niets gebeurde, is omdat de AB opeens bij ons in de douche verschijnt en met absolute fierheid aankondigt dat dit zijn derde slag van de dag was en dat hij haar muil volgespoten heeft… Ik was net een paard en kon wel een emmertje vullen met mijn zaad, verklaard hij in het plat Amsterdams. Tja, daarmee was mijn zin over. Het arme kind bevestigde dit nog ook!

    We gingen terug in de bar hangen. Terwijl we even konden bijpraten en ons verzopen in de drank, doemde er opeens een rasechte zigeunerin in ons midden op. Niet echt een mooi mokkel, maar haar lichaam straalde wel pure seks uit. Aan de oranje teint op haar huid en haren te oordelen, betrof het hier dan ook een ROMA van de bovenste plank. Raar maar waar; mijn vriend had nog nooit te maken gehad met Roma’s en leek wel gefascineerd. Ze droeg geen schoeisel en had enkel een ultra korte jeansshort tot onder de kont aan en een wit topje. Als ze aan het roken was hield ze haar sigaret smakeloos als een vent vast en mijn aandacht was ze meteen kwijt. Maar de Amsterdammer leek op de een of andere manier toch gecharmeerd. Het bewijs dat ze Roma was, kregen we wat later gepresenteerd toen ze zonder dat hij het in de gaten had, zijn armband had ontvreemd en met zijn nummer doodleuk een whisky bestelde. Daarna gaf ze zijn armband keurig terug en liep heen met haar glas sterke drank. De AB was nog te fel in een erotische roes om zichzelf hierover kwaad te maken en rekende op het einde van de dag netjes af bij de receptie.

    De ene zigeunerin was nog niet weg of ik had de volgende al rond mijn nek hangen. Dit was misschien mijn schuld, want onbewust was haar schoonheid me al opgevallen en ik maakte opvallend oogcontact. Eerst dacht ik dat het een Thaise was omdat ze toch wel een vrij Aziatische kop met dito ogen had… De teleurstelling was groot toen ze zei dat ze Bulgaarse was. Ze was 20jaar en had al een kleine snotaap van 5 jaar. Enkel zigeunerinnen hebben op die leeftijd al een kleine en ook aan haar attitude kon ik oordelen dat ze een gipsy van het zevende knoopsgat was. Kijk maar uit dat ze ook jouw armband niet steelt, waarschuwde de AB nog. Als ze dat nog maar overweegt, steek ik een hele whiskyfles in haar aantrekkelijke reet, stelde ik mijn vriend gerust. Uiteindelijk hield ik de boot nog even af en ging ik eerst eten met mijn kameraad. Het was pas na het eten en nog een paar ontmoetingen later met deze Bulgaarse Kim, dat ik eindelijk voor de bijl ging. Ze heeft in ieder geval wel de prijs verdient van me het snelste klaar te krijgen die dag. Lees het maar na: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ijk-een-gipsy)

    Over het eten gesproken: alles was naar behoren en er was zelfs biefstuk. Maar die biefstuk was ook het enige wat niet te vreten was. We beten onze tanden er haast op stuk daar die zo hard als een stuk leer was. Fuck, man… Gromde ik tegen mijn kameraad, zulk stuk vlees weiger ik zelfs te eten mocht ik een maand door terroristen ontvoerd geweest zijn en ik daar niets te vreten kreeg. Vanwege deze groffe inside joke brulde mijn makker het uit van het lachen. Ikzelf at mijn bord leeg: alles behalve het taaie vlees.

    Toen we naar de kleedkamer gingen en ons gebit begonnen te flossen vanwege de stukken steen van het kleine stukje vlees dat we toch gegeten hadden, duikt er een op leeftijd zijnde latina op. Ze was zo op leeftijd dat ik aan haar gelaat te oordelen, dacht dat het een omgebouwde vent was. Ze begon met haar geaderde armen aan mijn pik te snokken terwijl ik nog bezig was met flossen. Om hem te jennen, zei ik tegen deze Colombiaanse cougar dat ze zich tot mijn amigo moest wenden. Ze gehoorzaamde meteen en begon vervolgens aan de AB zijn piemel te rukken en stak haar oude tong ook meteen in zijn ongeschoren bakkes. Daar ik dacht dat ik hem daarmee wat zat te kloten, leek de smerige klootzak het nog fijn te vinden ook. De Colombiaanse MILF suggereerde zelfs om een triootje te doen. Oooh, doen ze dat hier ook, redeneerde de Amsterdammer. Voor geld is hier alles mogelijk lichtte ik toe. OK, dan doen we dat, oordeelde de AB al in mijn plaats. Ben je nou helemaal besodemieterd, reageer ik. Ten eerste kan ik niet neuken met een andere kerel erbij en ten tweede heb ik geen zin om aan dat lelijke oude wijf geld te betalen. Ik kreeg zowaar de slappe lach toen mijn makker zei: dat is toch niet zoveel als we ieder 25 betalen. Die klojo dacht dat als we een half uur een triootje deden, dat we elk maar 25 dienden te betalen. Zelfs dan niet, besloot ik en ik legde hem meteen uit dat het zo niet werkt. Het is 50€ per halfuur per persoon en niet enkel 50€ per halfuur. Anders hadden we nog wel enkele andere gekken kunnen gaan zoeken totdat we elk maar 5€ zouden moeten betalen.

    Nee, die biseksuele flikker dacht die ouwe Colombiaanse eens lekker te rammen en te sandwichen en zo te voelen hoe onze kloten masserend over elkaar zouden wrijven. Nee, bij mij pakt dat niet. Hoe dan ook liet hij zich niet tegenhouden en vertrok met het Colombiaanse manswijf naar de kamer. Achteraf zou blijken dat ie pure porno gekregen heeft en indien er op dat moment geen 35 andere wijven aanwezig waren, zou hij nog een keer met haar gaan piemelen zijn! Ik vertrok dan maar met de Bulgaarse Kim zoals eerder vermeld, nadat ik haar meermaals toevallig tegen het lijf liep.

    Terwijl de Amsterdam-Bull voor een 5de keer weg was en ik pas van de kamer was met Kim, ging ik even relaxen in het bubbelbad. Daar zat ik nog niet zo heel lang of ik kreeg al het gezelschap van een heel verlegen lief meisje. Jenny luidde de naam… En nog geen kwartier later had ook deze onschuldig ogende deerne zonder opdringen me op de kamer gekregen. Dit was zonder twijfel het liefste meisje van SS en een knuffelbeest van jewelste. Haar paspoortje kan je hier bekijken: https://www.ijsberenforum.com/forum/...enny-(Romania)

    De Amsterdammer en ik waren nu een tijdje zoet geneukt. We waren opnieuw in de bar samen gekomen en onder het genot van wat drank en een klungelende DJ die zijn installatie niet aan de praat kreeg, roddelden we over de mokkels en een heleboel andere ongein. Maar de perverse viespeuk was er nog niet overheen waarom ik samen met hem dat Colombiaanse wijf niet wou sandwichen. We hebben verdomme samen de vijand tot Zwitserse gatenkaas herleid in menig schietpartij, we hebben samen aan diverse fronten als kanonnenvlees gedient, we hebben elkanders bloed geproefd en we hebben elkander zelfs al ondergezeken van de angst… En dan weiger jij om samen met mij een wijf gaan te neuken, ratelde hij door. We zijn verdomme Rambo’s met een tikkende bom in onze reet en de schrik van elke potentiele terrorist, en jij slappe loser, krijgt niet eens een stijve met mij erbij in de kamer.

    Ik stelde hem gerust dat hij het niet persoonlijk moest oppakken. Ik vermelde mijn wingman Badslippers en zei dat ik ook al menig maal diens bloed, sperma en angstzweet over me gehad heb en dat ik ook met hem nooit samen een mokkel pak op de kamer. En hij is zelfs mijn figuurlijke vader van dit forum. Ik noemde ook de naam van Robster45. De volgende keer moet hij er maar eens bij zijn… Hij is al een even grote viespeuk als die Amsterdammer en ook altijd wel te vinden voor een latina met een midlifecrisis. Dus de volgende keer zal ik mijn 2 vrienden eens aan elkaar voorstellen en dan kunnen ze samen zo’n Colombiaanse gaan sandwichen en gezellig met hun kloten over elkaar heen schuren.

    Afijn, genoeg gekheid op de stok. De Amsterdammer ging eindelijk af op iets waar hij al de hele dag zijn ogen had laten op vallen. Een Poolse blonde krullenbol, die ik heel lang geleden ook al eens in YY gepiemeld had. Dagmar of zoiets, als ik me niet vergis. Wederom opteerde hij voor een uur. Ik liep nog een rondje en nestelde me even in de Arabische lounge. Een half Italiaans-Roemeense huppeltrut, die ik al meermaals tegengekomen was, stormde de ruimte binnen en dook op mijn schoot. Ze hechte zich aan mij vast als een hardnekkige teek op een uitgeregende kater. Het werd tot mijn eigen verbazing toch nog knus en gezellig met haar. Na een poos van obsessieve verleiding, ging ik toch voor de bijl en besloot ik om deze Delia ook nog een uurtje gaan te stengelen. Hoe dat allemaal verliep, lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...724#post369724

    Na de intense sessie met Delia was ik helemaal van mijn melk. De vermoeidheid sloeg toe… Ofschoon; met de vermoeidheid viel het reuze mee, maar mijn pik lag wel compleet in de prak. Het was een hectische week geweest, want vorige week zat ik weer 3 dagen in Thailand. Op de dag van mijn verjaardag onderging ik een triootje en dat vrat veel energie weg. Tijdens de andere 2 dagen reeg ik nog eens 5 spleetoogjes aan mijn sabel. De vlucht was lang en zwaar en dan meteen op zaterdag 4 mokkels neuken in SS. Een mens zou voor minder erdoorheen zitten.

    Maar kom, de held van de dag was natuurlijk de Amsterdam-Bull, die voor het eerst in een saunaclub komt en meteen 6 wijven neerhageld. Een zeer beslissende overwinning van de Amsterdam-Bull tegen de Master-Bull met 6 – 4 (en dat met slechts één jaar leeftijdsverschil)! Na een laatste drankje om 23u gingen we ons douchen, scheren en opdirken om nog verder het nachtleven in te duiken. Als we wat later in de wagen zitten, vraagt de AB aan mij: en, wanneer gaan we naar GT of LR of zo’n andere club waar meer dan 50 bitches zitten?

    Dat zal de toekomst en onze beider agenda moeten uitwijzen. Vooreerst gingen we nog duchtig op stap en deden we Versuz en La Rocca aan. In laatstgenoemde danstempel heb ik nog met een zwaar onder invloed zijnde mokkel staan lebberen, maar daar bleef het bij. Mijn pik was even op vakantie. De Amsterdammer heeft zich naar verluidt wel nog laten pijpen in de wagen, maar ach… Dat zijn dan weer andere verhalen waarmee ik hier niet in detail moet treden. Zondag ochtend er met kleine oogjes doorgekomen en meteen naar de bakker gegaan om niet met lege handen bij het wijf des huizes aan te komen. De AB had nog een rit van minstens 2 uur in het vooruitzicht.

    En tot zover ons verslag van afgelopen zaterdag. Zoals steeds sluiten we af met een muzikale noot. Deze keer gezongen door een wijf dat ik graag in elk gat van haar lichaam zou neuken. Enjoy: http://www.youtube.com/watch?v=Okn0WpJqgHE

    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  39. Onderstaande 16 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (13 mei 2014),Badslippers (12 mei 2014),biged (12 mei 2014),Captaindowntown (12 mei 2014),cavediver (22 mei 2014),deket (12 mei 2014),Flyerke (13 mei 2014),gignnl (12 mei 2014),intense002 (18 mei 2014),Kwakje (20 mei 2014),Megaboob (12 mei 2014),pietr21 (12 mei 2014),rmjhexe (12 mei 2014),rob45 (12 mei 2014),sofaking (12 mei 2014),Wijze grijze (12 mei 2014)

  40. #25
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.522
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Terwijl we even konden bijpraten en ons verzopen in de drank, doemde er opeens een rasechte zigeunerin in ons midden op. Niet echt een mooi mokkel, maar haar lichaam straalde wel pure seks uit. Aan de oranje teint op haar huid en haren te oordelen, betrof het hier dan ook een ROMA van de bovenste plank. Raar maar waar; mijn vriend had nog nooit te maken gehad met Roma’s en leek wel gefascineerd. Ze droeg geen schoeisel en had enkel een ultra korte jeansshort tot onder de kont aan en een wit topje. Als ze aan het roken was hield ze haar sigaret smakeloos als een vent vast en mijn aandacht was ze meteen kwijt. Maar de Amsterdammer leek op de een of andere manier toch gecharmeerd. Het bewijs dat ze Roma was, kregen we wat later gepresenteerd toen ze zonder dat hij het in de gaten had, zijn armband had ontvreemd en met zijn nummer doodleuk een whisky bestelde. Daarna gaf ze zijn armband keurig terug en liep heen met haar glas sterke drank. De AB was nog te fel in een erotische roes om zichzelf hierover kwaad te maken en rekende op het einde van de dag netjes af bij de receptie.
    Hé, dus nu reken je drank opnieuw af bij het verlaten van de club ? Eind vorig jaar moest je eerst een bedrag op je armband laten zetten dat dan aan de bar afgetikt werd.
    Wel vervelend als dat zo regelmatig verandert.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

 

 
Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 2345678910 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40.

Diamond 468*60