Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 256
  1. #101
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Mijn sessies met Anna, ik dacht in totaal 4 stuks waren zowel GFE als PSE. Ik stuur er zelf naar toe, als ze me diep pijpt en ik hou haar hoofd nog eens wat dieper en langer erop, en spuug haar dan in het gezicht weet ze dat het een PSE gaat worden. Als ik uit mezelf haar begin te likken en we tongen heel erg lang, doet ze zelf rustig aan.

    Maar ik kan me onze eerste kamer herinneren, daar had ik een zeer pijnlijke lul van over gehouden. Dus haar standaard modus is PSE...

  2. #102
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Eigenlijk moet dat dan een TOP-dame zijn voor mij! Ik hou ervan om van modus te veranderen, liefst binnen 1 sessie en maak het me dus vaak niet makkelijk in de clubs. Lijkt me dat ik Anna onterecht links heb laten liggen. Mogelijks verschijnt er binnen afzienbare tijd een lang krantenartikel van ondergetekende met in de hoofdrol Anna. Verder erg sympathiek om zoveel toelichting te willen geven .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  3. #103
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Lijkt me dat ik Anna onterecht links heb laten liggen.
    Ergens stond dat het ook te maken heeft met een bepaalde klik, maar voor mijn gevoel is dat met Anna niet nodig. Die zit al zolang in het vak, dat ze zich goed kan aanpassen.

  4. Onderstaande leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    seksenfun (31 maart 2014)

  5. #104
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Als er al iets is waar ik al van overtuigd was, was het wel dat .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. #105
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Gisteren ben ik nog eens naar Sixsens getrokken. Ik was initieel van plan om nu vrijdag samen met oa Licky Luke, Knakttut en 007 naar daar te trekken, maar privé-omstandigheden hebben daar anders over beslist. Enfin. Niet getreurd, want voor gisteren gaf de weervrouw een stralend, mooie dag, ideaal voor een dagje relaxen in Sixsens.

    Ik ben om 9u45 in mijn auto gekropen en om stipt 11u reed ik de parking van Sixsens binnen. Ik was toch wel een beetje verrast, want er stonden amper 3 andere wagens op de parking. Dit zou btw een voorbode zijn voor het verdere verloop van de dag. Het zou, wat mannen betreft, de ganse dag extreem rustig blijven.

    Na het verrichten van de noodzakelijke plichtplegingen, begaf ik mij onmiddellijk naar het restaurant. Ik had immers nog niets gegeten die dag. Ik heb 2 broodjes gegeten met charcuterie, een brochette van augurken, olijven en paprika en een eitje gegeten, dit alles vergezeld van een paar tassen koffie. Simpel, maar heel lekker.

    Tussen 11u30 en 14u30 heb ik afwisselend aan de toog in de barruimte gehangen, ben ik gaan welnessen of ben ik buiten van het zonnetje (met af en toe een frisse duik in het zwembad) gaan genieten.
    Opvallend in die 3 uren: er waren weinig vrouwen aanwezig (een tiental) en nog minder mannen. Rond 14u bereikte de club zijn dieptepunt: aan het zwembad zaten 3 vrouwen en in de bar telde ik 2 (onaantrekkelijke) vrouwen voor 5 mannen. Waar was iedereen?

    Om 14u30 zat ik weer aan de toog en begon ik mij af te vragen of dit wel goed ging komen, toen Bulgaarse Veronika zich plots naast mij op een kruk vleide. Veronika was gisteren lange tijd de enige meid die ik fysiek interessant vond, maar omdat Veronika mij begin 2014 voor een kamergang heeft ‘laten zitten’, had ik mij voorgenomen zeker niet met haar te kameren:

    Op een bepaald moment kwam Veronika, van wie ik bij aankomst in de club al een kusje had gekregen en wiens mooie, naakte borsten toen onmiddellijk mijn interesse hadden gewekt, ons vervoegen. Tot mijn vreugde plaatste Veronika zich strategisch tussen Eddy_V en mij in en begon ze leuk te presalen. Eddy_V zou niet veel later richting restaurant trekken en mijn kameraad, tja, die zat op het stoeltje naast mij, afwisselend naar zijn pint en naar Anna te staren.

    Na een kwartiertje presalen stelde Veronika de kamervraag, die ik positief beantwoordde. Ik zei Veronika dat ik snel ging douchen en dat we daarna naar een kamer zouden trekken.

    Ik heb me snel gedoucht en stond dik 5 minuten later terug in de bar. Veronika zat er nog steeds, maar… ze lag in de armen van een andere man. Blijkbaar kon ze zelfs geen 5 minuten op me wachten. Dat is mij in al die jaren dat ik clubs bezoek nog nooit voorgevallen, dus je kan je mijn verbazing en verontwaardiging wel voorstellen.

    Mijn ego had dinsdag in Dolce Vita al zware klappen te verduren gekregen (2 meiden hadden mij daar veel ouder ingeschat dan ik werkelijk ben) en ik was daar nog maar net van bekomen (met dank aan Gaby en Lolita die mij gisteren jonger inschatten dan ik ben, de lieverds ) of ik kreeg al weer een nieuwe klap te verwerken . Voor de eerste keer ooit liep ik een blauwtje op bij een DVP.

    Later zou dan ook nog blijken dat Veronika niet eens gekamerd heeft met de man in wiens armen ze lag, maar dat ze niet veel later met Eddy_V op een kamer zou belanden. Als je dan nog weet dat Eddy_V nogal wat jaartjes ouder is dan mij, kan je je voorstellen dat ik echt niet meer wist van welk hout pijlen te maken. Mijn pijl zijn lust was op dat moment in ieder geval heel ver te zoeken.
    Toen Veronika mij gisteren aansprak, zei ik haar dus in eerste instantie dat ik niet met haar op kamer wou gaan, gezien bovenstaande voorval. Voor veronika was dit blijkbaar het signaal om extra hard te proberen me te verleiden: indringende blikken, kusjes, knuffels, pruillipjes, overvloedig met Piet spelen… Ze deed uitermate hard haar best. En tja, ik ben ook maar een man, dus na zo’n 20 minuten hield ik het niet meer en liet ik Veronika een sleutel halen. Deze keer ben ik niet meer gaan douchen (een ezel…) en tegen 14u50 bevonden Veronika en ik ons op een kamer.

    Het zou een uitstekende kamergang worden: Veronika kust heel goed en heel enthousiast. De pijpbeurt was minder (te zacht voor mij) maar voldeed. Droogneuken was top. Veronika liet zich ook gewillig vingeren en werd daarbij heel nat. Je mag ook voortdurend overvloedig met haar borsten spelen.

    Na een tijdje hield ik het niet meer en wou ik Veronika neuken: eerst zij vanboven: dat deed ze goed, maar hield ze niet lang vol, vervolgens missio en hondjes, waarbij Veronika goed mee deed. Langzaam maar zeker bouwde ik tijdens hondjes het tempo op en uiteindelijk kwam ik stevig klaar. We hebben nog even geknuffeld en nagepraat en na exact 30 minuten heb ik de kamer heel tevreden verlaten.

    Nadat ik Veronika haar verdiende centjes had overhandigd, raakte ik aan de praat met Janina. Mijn kamergang met haar bleek al bijna 6 maanden in het verleden te liggen. We hebben even leuk bijgepraat, waarop ik haar, onze voorbije uitstekende kamergangen in gedachten, beloofde dat we later op de dag nog samen zouden kameren.

    Eerst wou ik nog even gaan welnessen en heb ik me terug aan het zwembad gelegd. Nog even genieten van het zonnetje, voor ze zou verdwijnen. Aan het zwembad ben ik aan de praat geraakt met een charmante Nederlander, en na een lang, maar leuk gesprek bleek het plots al 17u45 te zijn en maakte mijn maag me duidelijk dat het tijd was om te eten.

    Ik schepte mij een bord vol met groenten (salade, tomaat, komkommer, erwtjes, bloemkool, witte kool…) aardappelen en een soort van kippengyros. Simpele kost en de gyros was een beetje flets, maar het smaakte wel.

    Nadat ik mijn buikje had rond gegeten wou ik, vooraleer op zoek te gaan naar Janina voor een volgende kamergang, even uitrusten in de Marokkaanse ruimte. Ik lag er echter nog geen 2 minuten of Cibelle kwam me gezelschap houden. Ik zei haar dat ik wou rusten, maar Cibelle was duidelijk selectief doof. Ze begon me intieme kusjes te geven en ze begon al snel ook met Piet te spelen. Na een kwartier hield ik het niet meer en, ondanks mijn voornemen met Janina te gaan kameren, liet ik haar een sleutel halen.

    Ff een douche genomen (bij Cibelle vreesde ik itt bij Veronika geen vluchtgevaar) en rond 18u40 lagen we op een kamer. Deze kamergang zou iets minder worden dan mijn eerder kamergang met Veronika, maar hij was desalniettemin ook zeer goed.

    Op kamer kuste Cibelle voorzichtig, maar met veel gevoel. Ze pijpte beter dan Veronika, maar ik vond het nog steeds niet top. Droogneuken, pussysliden, 69. Het is allemaal de revue gepasserd en Cibelle deed echt haar best.

    Het neuken was ook heel goed. Net als Veronika hield Cibelle de cowgirl niet lang vol, maar tijdens missio en hondjes mocht ik weer lekker mijn ding doen, hetgeen resulteerde in het 2de orgasme van de dag. We hebben nog even nagepraat en na 25 minuten verliet ik de kamer met een grote lach op mijn gezicht.

    Ik overhandigde Cibelle haar centjes, nam snel een douche en trok terug richting bar. Daar overviel Veronika mij onmiddellijk. Ze was mij naar eigen zeggen al een hele tijd aan het zoeken en aasde op een 2de kamergang. Ik zei haar dat ik pas net een kamergang achter de rug had en dat ik later op de avond nog met Janina wou kameren. Veronika was een beetje ontgoocheld, maar bleef me toch nog gezelschap houden. We praatten nog een hele tijd en toen ze me uiteindelijk toch verliet, stond daar plots Janina (het is alsof ze het ruiken hé). Ik trok vervolgens samen met Janina naar een zeteltje, waar we nog een kwartiertje geknuffeld en gekust hebben, waarna ik haar een sleutel liet halen en tegen 19u50 lag ik aldus weer op een kamer.

    Dit zou de beste kamergang van de 3 worden: Janina zoent en pijpt uitstekend en seks met haar is altijd héél lekker. Ondanks haar kleine lijfje kan ze wel wat verdragen, al zie je soms een grimas op haar gezicht verschijnen als je eens te hard doorstoot.

    Na 25 minuten topsex was het 3de orgasme van de dag een feit. Ik maakte daarop aanstalten om de kamer te verlaten, maar Janina treuzelde: ze liet mij nog een paar foto’s zien, ze wou nog een beetje knuffelen… Enfin, ik liet me vangen als een beginneling en uiteindelijk verlieten we de kamer pas na 33 minuten. En ja hoor: aan de lockers eiste Janina dat ik voor een uur zou betalen. Er volgde een hevige discussie waarbij ik haar duidelijk probeerde te maken dat je zoiets niet doet bij 1 van je goede klanten (en dat ze dat eigenlijk gewoon bij niemand zou mogen doen), maar ze hield voet bij stuk. Ik had geen zin om dit voorval mijn voor de rest meer dan geslaagde dag te laten verknallen, dus ik gaf Janina een beetje extra geld om van haar gezaag af te zijn. Janina blij, want ze had een paar eurootjes extra kunnen lospeuteren, maar… ze is nu wel een vaste klant kwijt.

    De frustatie over het gebeurde verbijtend, begaf ik me terug naar de bar, waar ik nog een half uurtje troost vond in Veronika’s armen. Veronika probeerde me nogmaals mee op kamer te krijgen, maar mijn bonijn was jammer genoeg af.

    Na een zoveelste knuffel en kusje van Veronika besloot ik toch maar om mijn dagje Sixsens iets af te sluiten. Het was goed geweest en met Veronika zal ik binnenkort ongetwijfeld sowieso nog wel eens op herhaling gaan.

    Ik vertrok iets na de negenen na een geslaagd dagje huiswaarts. Ik had me uitstekend vermaakt, maar ik moet toch nogmaals 1 grote kanttekening maken: de verhouding mannen-vrouwen zat de ganse dag volledig scheef (4 op 1 in het voordeel van de mannen). ’s Avonds telde ik op een gegeven moment een 30-tal vrouwen in de bar, tegenover 3 mannen. De vrouwen klaagden dan ook de ganse dag steen en been over een gebrek aan werk, hetgeen de algemene sfeer uiteraard niet ten goede kwam.

    Maar bon: ik heb me vermaakt en Sixsens ziet me binnen enkele weken zeker terug. Maar eerst staan er nog bezoekjes aan Golden Time en Planet Eden op het menu!
    Laatst gewijzigd door KanariePiet; 3 april 2014 om 18:14
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  7. Onderstaande 18 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (13 april 2014),Again and Again ( 4 april 2014),Befke ( 4 april 2014),biged ( 4 april 2014),Carlitos ( 4 april 2014),deket ( 3 april 2014),Eddy_V ( 9 april 2014),hasta la pasta ( 3 april 2014),Kwakje ( 6 april 2014),licky luke ( 3 april 2014),Megaboob ( 3 april 2014),nieuwkomertje (20 april 2014),noglangnietuitgewandeld ( 3 april 2014),rmjhexe ( 3 april 2014),seksenfun ( 3 april 2014),Snor ( 3 april 2014),sofaking ( 3 april 2014),Wijze grijze ( 3 april 2014)

  8. #106
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    beter zo dan omgekeerd hé kanariepiet.
    dus 30mannen en drie vrouwen;dan pas zou je jezelf in een homokeet wanen.
    tijd dat ik op een zonnig dagje ook een een bezoekje aan Sixsens ga brengen,op een zaterdag dan wel

  9. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet ( 4 april 2014)

  10. #107
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Ik had me gisteren lopen op-fokken. En ik had mijn zinnen gezet op een bepaalde dame van Poolse origine om me te laten af-fokken.
    But that kite wouldn't fly...

    Daar zat ik dan, op de bank, met een ernstige zwelling in het tussenbeense, fris gewassen en geschoren, met een vrijkaart bovendien, all dressed up and nowhere to go.
    Een plan B had ik niet, maar de zwelling bleef kloppend om aandacht zeuren.

    Een uur later was de beslissing genomen: fuck it: mijn vrijkaartje ga ik er niet aan besteden - daar ga ik uitgebreider van genieten op een nader te bepalen tijdstip
    Op naar SS in de gelukkige uren. Maar naar SS ga ik desondanks.
    Beetje flirten met Maggi, polsbandje om - en ja hoor: daar stond Stella al. Glunderend. Of ik voor haar was gekomen.

    Nee, dat was ik niet, hoewel ik met haar aanwezigheid rekening had gehouden.
    Ze zag er wel appetijtelijk, vrouwelijk en mals uit in haar zwarte kleedje
    De boot hield ik echter nog eventjes af: ik ben eerder in de buurt geweest van wat genoegzaam bekendstaat als verliefdheid, en dat is, wanneer het een piemelfluisteraar betreft, uiterst ongewenst.

    Het was beneden rumoerig, en druk. De DJ deed zijn best om het iedereen naar de zin te maken. Van mij hadden er een paar strijkkwartetjes in de mix mogen zitten, maar dat zal wel ijdele hoop zijn.
    Ik zag weinig bekende gezichten onder de aanwezige mannen en vrouwen (maar dat komt natuurlijk ook omdat ik een wel heel eenzijdig verslaggever ben).
    Vrouwen zowel als mannen in overvloed.
    Van de aanwezige en mij nog onbekende vrouwen was er geen een waarvan ik dacht: die mag me helpen.

    Uit mijn ooghoek nam ik Stella waar.
    En de beslissing was gevallen.
    Na een uitvoerige knuffelsessie in Marokko hebben we samen een klein kamertje onder de balken opgezocht waar we twee uur hebben zoetgebracht .
    Prima sessie met een heerlijke vrouw.

    Fazit:
    Goed bezet - zowel mannen als vrouwen;
    Prima personeel - vriendelijk en voorkomend;
    Grote verscheidenheid aan orgasme-opweksters;
    Ik heb me uitstekend vermaakt!

    Volgende week maar eens een middagje vrijmaken voor het gebruik van de gewonnen vrijkaart.
    Zoals onze Oosterburen zeggen: gerne Wieder!


    U hoort nog van ons.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  11. Onderstaande 9 leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (13 april 2014),Eddy_V (13 april 2014),KanariePiet ( 4 april 2014),lekkersfan ( 4 april 2014),licky luke ( 4 april 2014),Megaboob ( 4 april 2014),savesexer ( 4 april 2014),sofaking ( 4 april 2014),Willi69 (10 april 2014)

  12. #108
    Geregistreerd
    26 augustus 2006
    Last Online
    29 januari 2024 @ 18:16
    Berichten
    353
    Discussies
    11
    Thanks
    408
    Thanked
    175 in 61 posts

    Standaard

    Had me al ingeschreven, maar nu nogmaals met inhoudelijke onderbouwing: gisteren voor het eerst geweest, wat een ABSOLUTE toptent! Sfeer goed, persoonlijk ondernemerschap van de dames komt in de opzet duidelijk naar voren, personeel zeer attent, verwarmd buitenzwembad, prima buffet, uitstekende masseur,.... kortom...IK WIL TERUG!
    luctor et ejaculator!

  13. #109
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Standaard

    Ik schrijf mij ook graag in...Allemaal veel succes !

  14. #110
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Dank aan het forum (mede namens Angela, die de entree bij haar daginkomsten mocht optellen ) voor de vrijkaart!

    Aankomst was rond de klok van zeven.
    De parkeerplaats was niet erg vol, maar aan de bar zaten toch wel de nodige ijsberen. Sonja stond aan de andere kant van de bar - ik weet niet of dit definitief is. Stella zat mooi en betrekkelijk ongenaakbaar te wezen. Het object van mijn verlangen was ten tijde van mijn aankomst met een pannenkoeksessie bezig.

    Stella kwam me begroeten. Michelle (voorheen Blue Note - fabeltastische pijpkunstenares) kwam even gedag zeggen; Ijsbeer M. sloot zich bij Michelle en mij aan - herinneringen ophalen - aan de BN, aan HP - M. en ik treffen elkaar af en toe, we hebben beiden een uitstekende smaak
    Tijdens mijn babbeltje vlijde zich een frisse, opgetogen Angela tegen me aan - gelukkig: wat vind ik die vrouw toch een topwijf. Ik sta er niet alleen zo in. Als ik rijk was, stond ik wekelijks een paar keer op de stoep om van de diensten van deze vrouw gebruik te mogen maken.

    Beetje dollen met elkaar.
    En al snel werd de sleutel gehaald.
    Ze is lekker. Ze is fris. Ze is slim. Ze is een stuk. Ze weet met professionele distantie al te enthousiaste verliefderigheden liefdevol de kop in te drukken (voetjes op de vloer, vader! ik ben hier voor mijn werk).
    Ze was een paar uur van mij.

    Toen ik om een uur of tien, ruim twee uur later, uitgeput, haren in de war, bevende benen, brandend kruis, troebele ogen en met trillende handen, moe en voldaan, met voorlopig weer even voldoende beelden in mijn kop aan de bar plaatsnam voor een afsluitende bakkie was de sfeer mat, de bar zo goed als leeg. Weinig mannen, landerige vrouwen in plukjes door de verdieping verspreid. Alleen Suzan en Sonja probeerden (tegen beter weten in?) met de vrouw van een stelletje die samen op bezoek waren nog een beetje sfeer te maken.

    22:30 uur - happy hour - de bel ging een paar keer - nieuwe beren aanwas, wellicht - voor mij tijd om de thuisreis aan te vangen.
    Aankleden, armbandje inleveren, lief zijn voor Maggie, het zit er weer op.

    Vannacht dromen van een Poolse engel met prachtige borsten, een heerlijk figuur, een gulzige poes, die me bij elk bezoek weer een beetje dierbaarder wordt.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  15. Onderstaande 11 leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    bettman (10 april 2014),dirkje36 (11 april 2014),Eddy_V (10 april 2014),KanariePiet (15 april 2014),lekkersfan (11 april 2014),licky luke (11 april 2014),Pietjepik (11 april 2014),Sjeufke (10 april 2014),Snor (11 april 2014),sofaking (10 april 2014),Willi69 (10 april 2014)

  16. #111
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    zijn er in sixsens ook Russinnen?

  17. #112
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Met vrijkaart naar Sixsens gereden. De einddatum op mijn vrijkaart duldde geen uitstel meer. Mijn vrijkaart werd zonder enig probleem geaccepteerd door de ietwat norse theke. Bij binnenkomst trof ik Eddy-V en Crystal . Ik dacht nog....LL zal wel weer in zijn nopjes zijn met haar terugkeer. Gewapend met badjas en handdoek liep ik de catacomben in naar de kleedruimte. Na de omkleed rituelen trof ik Eddy-V in de barruimte in afwachting van LL, die elk moment kon arriveren. Na binnenkomst van LL met z'n drieën bijkletsen. Was weer lang geleden. Dus er was veel te vertellen over onze favorietjes.

    Op dat tijdstip redelijk druk voor een dinsdag, zo'n 20 mannen en 25 dames. Aan de bar werd ik een aantal keren aangesproken door een dame, maar dat wimpelde ik toch op een nette manier af. Erg veel zin in een kamergang had ik nog niet. Wel had ik Poolse Stella geschoten die ik mij nog herinnerde van de verjaardag van Sofaking. Stella zit er altijd in haar uppie wat schuchter bij. Ik had haar eigenlijk niet verwacht, omdat zij mij had verteld alleen op maandag, woensdag en vrijdag te werken. In gedachten was mijn date al geregeld. Oogcontact genoeg, maar Stella zal niet snel zelf actie ondernemen. Eddy-V stond er nog werkloos bij, zo ook Licky Luke. Maar van LL kon ik wel raden met welk tam hertje hij de dag zou doorbrengen!

    Ik had bij binnenkomst nog niet gedoucht, dus ging ik mij maar prepareren voor een eventuele date. Bij terugkomst waren LL en Eddy-V inmiddels in 'gesprek' met een dame. Voor mij dus tijd om dit illustere gezelschap te verlaten. Stella zat er nog steeds alleen er verlaten bij en ik nam plaats naast haar. Het eerste contact was wat stilletjes, maar naar mate de tijd verstreek en ze zich weer herinnerde wie ik was, dooide het ijs en kwam het tot een goed gesprek (en zo). LL en Eddy-V waren van het toneel verdwenen. We hadden de afspraak dat we niet langer dan één uur zouden kameren.
    Na een tijdje besloten Stella en ik een kamer op te zoeken. Stella vroeg of een kamer met venster ook mijn voorkeur had. Mij maakte het niet zoveel uit. We togen van uit het diepste punt van Sixsens helemaal naar de top. Het leek de Vulkaan wel! Enfin, op de kamer besloot Stella nog een douche te nemen. De kamersessie met Stella was van een prima GFE. Aan haar service heeft ze zeker niet ingeboet sinds de laatste keer. Een echt knuffelbeest die ook heel graag zelf geniet en meerdere keren tot een hoogtepunt komt! Voor een 38 jarige kan ze de concurrentie met de jonge balkangirls ruimschoots aan. Geen klokkijkster! Na ruim een uur kwamen we van de kamer.
    Terug in bar geen Eddy-V en LL te bekennen . Nog een rondje gemaakt langs de sauna's en oriëntaalse ruimte. Hoezo uurafspraak! Ik besloot een peuk te gaan roken buiten bij het zwembad. Aanvankelijk lekker in het zonnetje. LL een appje gestuurd dat hij ruim over de tijd zat. Geen respons. Even later kwam Eddy-V het buitenterras opgelopen. Hij had slechts een kamergang van een half uur gehad. Dus binnen de afspraken.
    Eddy-V en ik besloten een 'duik' in het zwembad te nemen. Het water voelde warm aan, maar eenmaal in het water bleek de temperatuur maar net aan te zijn. Met meer dan alleen het hoofd boven water, was het te koud. En ja hoor, daar verscheen onze pannenkoeker ten tonele. Na een half uurtje zwembad was het tijd om de spieren op te warmen in de sauna.

    Sauna, zwembad én kamergang waren debet aan een hongerige maag. De keuken van SS is zoals bekend van uitstekende kwaliteit en zo ook nu hebben we ons heerlijk culinair laten verwennen. In het restaurant zaten twee latino's. Het had zo moeder en dochter kunnen zijn, maar dat bleek een misvatting. De 'dochter' zag er in ieder geval mooi en veelbelovend uit.

    In de bar bestelde ik mij een weisswein die op rekening van LL belandde! Waarvoor dank! Allerlei speelse hertjes dienden zich aan. LL kreeg weer gezelschap van zijn Crystal en viel weer als een blok voor haar charmes. Eddy-V en ik bleven eenzaam achter. Stella kwam spontaan naast mij zitten en ik bood haar een drankje aan. Een wodka-jus! Die wodka-jus ging er in als limonade! Dus ik bood haar nog eentje aan en zelf nam ik mij nog een weisswein. Hoewel ik eigenlijk een andere date voor ogen had, raakten we weer op temperatuur. Ik besloot nog een douche te nemen en niet veel later belandden we weer op dezelfde kamer. Het was een herhaling van zetten, maar absoluut de moeite waard.

    Na deze kamersessie op het terras nog een peukie genomen en 'live from' bijgewerkt. Mijn alibi dwong mij weer huiswaarts te gaan. Heel praktisch om na 20-25 minuten weer thuis te zijn. Van Eddy-V en LL niets meer vernomen. Eddy-V bleek enkele minuten eerder te zijn vertrokken. Tja en LL.......die moet nu toch wel zijn emmer met Crystallen hebben gevuld.

    Samengevat:
    Sixsens een luxe club met uitgebreide wellness, buitenzwembad en WiFi!
    Het eten is uitstekend! Er valt veel te kiezen.
    Dames van goede optiek en prima service (Stella)

    Met dank aan mr Pussy en het IJSB voor de vrijkaart

  18. Onderstaande 11 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (13 april 2014),Befke (11 april 2014),biged (15 april 2014),dirkje36 (11 april 2014),Eddy_V (11 april 2014),licky luke (12 april 2014),Snor (11 april 2014),sofaking (11 april 2014),Vendezz (11 april 2014),wervelwind (12 april 2014),Wijze grijze (11 april 2014)

  19. #113
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    zijn er in sixsens ook Russinnen?
    Er is in ieder geval een Pools contingent (Angela, Stella, Maya, Manuela) - er zijn er vast nog meer maar die ken ik niet.
    Er is een Baltisch contingent onder aanvoering van de veelgeprezen Anna.

    Ik heb een paar keer russinnen horen noemen zonder dat daar verder aanleiding was die aan een nader onderzoek te onderwerpen.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  20. Onderstaande 2 leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (11 april 2014),Sjeufke (11 april 2014)

  21. #114
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 17:24
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.675
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.387 in 6.026 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    zijn er in sixsens ook Russinnen?


    De (knappe en goede) Russinnen komen nauwelijks meer naar het westen en zeker niet naar de saunaclubs waar veel zuinige Hollanders komen.
    Reden heel eenvoudig : in Moskou is meer geld en dus meer voor hen te verdienen!

    En zeer incidenteel zal er nog links en rechts een Russische zijn, in dat geval geen tieners of twintigers meer...
    De meesten die zich als Russische voorstellen komen zoals Befke al stelt uit de Baltische staten: ook niks mis mee overigens!

    En dit geldt naar mijn ervaring voor alle clubs waar je deze vraag voor stelt. Ik zag dat je dit ook bij YY had gevraagd.
    En Garde

  22. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (11 april 2014)

  23. #115
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    De (knappe en goede) Russinnen komen nauwelijks meer naar het westen en zeker niet naar de saunaclubs waar veel zuinige Hollanders komen.
    Reden heel eenvoudig : in Moskou is meer geld en dus meer voor hen te verdienen!
    je slaat de spijker op zijn kop...... Van mijn verslaving daria zag ik inmiddels ook al haar professionele portfolio waarmee ze in haar thuisland in de markt wordt gezet.....
    dat betekent waarschijnlijk bye bye for ever baby....

  24. #116
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke Bekijk bericht
    Er is in ieder geval een Pools contingent (Angela, Stella, Maya, Manuela) - er zijn er vast nog meer maar die ken ik niet.
    Er is een Baltisch contingent onder aanvoering van de veelgeprezen Anna.

    Ik heb een paar keer russinnen horen noemen zonder dat daar verder aanleiding was die aan een nader onderzoek te onderwerpen.
    baltische staten is uiteraard ook top, die spreken meestal ook russisch! en zien er gewelding uit

  25. #117
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Eigenlijk heb ik twee dames zitten in SS die mijn voorkeur wegdragen. Daisy en Janina. Beiden begroetten mij bij het binnenkomen in de club in de lockersruimte. Janina hield het bij eens onder mijn kin kriebelen met haar vingers. Van Daisy kreeg ik een familiairdere ontvangst. Mekaar innig vastpakken en een flinke mondkus. Janina vroeg daarop of ik haar schatje niet meer was. Ik antwoordde daarop dat ze beiden mijn schatje zijn. Anderzijds sta ik nog wel te popelen om met Janina nog eens op kamer te gaan dollen en heb ik het wel gezien met Daisy. We gaan ten slotte naar een club omdat we willen afwisselen, de meesten onder ons dan toch.

    Aan tafel werden dan eindelijk toch de eerste deftige woorden gesproken tussen Louisa en ik. Dat heeft wat geduurd. Samen met Janina en nog een dame was het een gezellige boel in het restaurant.

    Na de brunch werd ik tegengehouden door Karintje. Ze heeft talloze pogingen gewaagd om mij te versieren maar om een of andere reden voelde ik mij niet (zo direct) aangetrokken tot haar. De heftigste poging was de eerste. We wandelden na de brunch (eigenlijk sleurde ze me mee) samen naar de kino omdat zij daar absoluut naar toe wou. Ze doet wat gek. Ik lig neer en ze komt op mij liggen. Ze begint met mijn lul te spelen met haar handen, zoent me en wil beginnen pijpen. Dat liet ik niet gebeuren. Ik had haar al verwittigd dat ik geen zin had om met haar naar kamer te gaan. Dat stelde ze nu dan ook duidelijk vast. Niets wist haar er echter van te weerhouden dus om later nog verwoede pogingen te ondernemen. De jagende dames in SS doen dat wel vaak erg doortastend. Het zal bij de meeste mannen allicht wel werken (opbrengen) zeker.

    Nog een dame die mij enkele keren probeerde te versieren was een kennis van Leni (ex-LR, ex-PSR, ex-...): Krissy. Ze had blijkbaar wat achtergrond van me meegekregen, bleek tijdens onze babbel. Het is natuurlijk niet omdat ik veel en lang (en dus veel geld gaf) met Leni op kamer ging dat ik zomaar met een kennis van haar hetzelfde ga doen. Krissy ging daar precies wel van uit.


    Na wat wellnessen, wat je uitstekend kan in SS, net als het eten dat nu veel lekkerder is dan in de beginperiode, ben ik wat aan het rusten in de Oriëntaalse rustruimte. Vele vrouwen komen dan eens piepen wie er ligt maar lang niet alle vrouwen komen er ook bij liggen. Veronika deed dat wel. Veronika is een mooie dame maar voor mij eigenlijk iets te lang. Ze heeft mooie blonde haren en is slank. Ze meet ongeveer 1,70. Ze dacht mij wel op kamergedachten te kunnen brengen, ook wanneer ik haar liet verstaan dat die kans wel heel erg klein zou zijn. Gelijk gebruikt ze alle mogelijke middeltjes om mij toch van gedacht te doen veranderen. Ze komt op me liggen, kust me overal heel lief, heel even tongen, streelt mijn erogene zones en daagt me verschrikkelijk uit. Op de vraag of ze mocht beginnen pijpen antwoordde ik nee. Vanaf dan valt er immers niets meer in de pap te brokken en moet je een sessie betalen.
    Ineens komt Daisy ook eens piepen in de kino aan het gordijn. Dat had ik natuurlijk gezien. Ik dacht dat ze wel weer weg zou gaan maar Daisy kwam gewoon bij ons liggen. Veronika schoof op en kwam rechts naast me liggen, Daisy kwam links van me liggen. Ik liet me weer even heerlijk verwennen door deze twee dames en genoot er écht van. Ik moest wel nog even aan Daisy duidelijk maken dat ik Veronika niet zo direct zag zitten, een trio ook niet maar dat ik haar natuurlijk wel weer wou. Veronika verdween na een tijdje en Daisy en ik ook, naar kamer.

    Janina kwam in de Oriëntaalse rustruimte ook even bij me. Meteen de grove middelen gebruiken, moest ze gedacht hebben. Lekker op me beginnen rijden, bijvoorbeeld. Dat maakt natuurlijk allemaal niet zo erg veel uit als je er juist een spetterende sessie hebt opzitten. Ik beloofde om later nog met haar te gaan maar dat is er niet meer van gekomen. Ik ging nog maar één keer met Janina en Janina dacht dat ik een smoesje verzon om niet meer met haar te moeten gaan. Bijna direct nadat Janina weggelopen was, ging ik naar de bar om wat te drinken. Ik ging vlak tegenover haar zitten. Zij ging wat paraderen bij een man en kreeg in weinige ogenblikken die man ook mee op kamer. Fier liep ze met een brede smile voorbij mij. Ik gun het haar.

    Buiten het kameren, eten en drinken en wellnessen ook nog na de saunarondes heerlijk genoten van het licht verwarmde water van het buitenzwembad. Heerlijk toch !
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  26. Onderstaande 9 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (13 april 2014),biged (15 april 2014),KanariePiet (13 april 2014),Kwakje (16 april 2014),Pietjepik (20 april 2014),Sjeufke (13 april 2014),sofaking (13 april 2014),wervelwind (13 april 2014),zwembroek (13 april 2014)

  27. #118
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.716 in 1.638 posts

    Daumen hoch SS/12/04/14: the short break



    We hadden weer eens een namiddagje niets te doen en daarom besloten we om van 13u tot 17u in Sixsens door te brengen. Met amper een uurtje rijden, is SS lekker dichtbij en bovendien altijd mokkels genoeg naar onze smaak.

    Deze keer werd ik vergezeld door KinkyBull. Het was meer dan een halfjaar geleden dat ik hem nog eens gezien had. Zijn laatste clubbezoek dateerde weer van in januari of zo en voor ons beiden was de nood hoog. Ik pikte hem bij zijn thuis op en in een goeie 45min stonden we aan het hek van SS te rammelen. (onderweg 2x geflitst door de radar, vermoed ik)

    De club ging pas om 13u open en we waren nog enkele minuten te vroeg. De parking was zelfs leeg op een derdehands pooierbak na, waarin 2 mokkels en een vette pimp zaten te wachten. Uiteindelijk werd er toch open gedaan en direct na het omkleden gaf ik KinkyBull een rondleiding. SS is de lievelingsclub van Killer-Bull, dus haal deze 2 originele Bulls niet door elkaar… Voor Kinky was het dus de eerste keer in SS.

    Eerder op de dag waren we nog zinnes geweest om tot in Babylon te vlammen, maar vanwege tijdsgebrek en de langere rit, zou dit afgelopen zaterdag niet rendabel geweest zijn. Achteraf bekeken hadden we het beter wel gedaan, want het eerste uur in SS waren er niet meer dan 7 à 8 mokkels en een paardenkop aanwezig. Terwijl de aanwezigheidslijst van Babylon rond 11 u al 20 mokkels beloofde.

    Van de harde kern dames waren alleen Jamilia/Jamina of hoe dat Roemeense vogelbekdier ook mag heten en die ouwe afgeleefde brunette (ex-YY) aanwezig. Tot mijn grote spijt was de Litouwse Anna in de verste verte niet te bekennen. Na een partijtje sauna en stoombad begaven we ons weer naar de bar en dronken we wat.

    Terwijl we daar zaten komt er zo’n jong Turks mormel met een geil figuurtje rond KinkyBull hangen. Een typische jager, zeg maar. De zwakkeling houdt het geen 3minuten vol of kan haar niet afwimpelen. In de 4 minuut en na wat aan zijn pik te snokken onder zijn badjas, vertrekt hij dan toch met haar. Ikzelf blijf nog een beetje aan de bar hangen en krijg ook nog 2x gezelschap van een dame die zichzelf komt voorstellen en aanprijzen.

    Na een paar rondjes lopen zet ik me terug aan de bar en krijg ik onverwachts een schoudermassage van een andere bekende waar ik ooit eens enkele woordjes mee gewisseld heb. Leuk in omgang en ze ziet er lang niet verkeerd uit… Het was de Bulgaarse Kali/Calie. Na toch wat lichte aandrang van haar kant besloot ik de proef op de som te nemen. Ik wist nog dat bij ons laatste bezoek aan SS, de Killer-Bull met haar was gaan piemelen en die was best wel tevreden. Maar zelfs als de seks zou tegenslaan, dan was ik op z’n minst toch al zeker dat ze toch krachtig kon masseren.

    Ik vertrok dus met haar naar de kamer, maar vooreerst ging ik nog naar mijn locker om een sms te sturen naar een andere genodigde. De heer Rob45 zou nog arriveren en ik wou even doorgeven dat ik een uur op de kamer ging wezen. Gelukkig voor mij moest ik die sms niet verzenden, want toen ik de lockerruimte binnenliep zag ik de imposante neger op een bankje zitten en zijn schoeisel inruilen voor badslippers (badslippers om aan de voeten te doen, niet de beruchte persoon actief op dit forum). Terwijl ik de Robster de hand schud, loopt ook net KinkyBull binnen met dat Turkse wijf in zijn kielzog. Die had zich er ook duidelijk vanaf gemaakt in amper 20minuten. Doch, Kinky leek tevreden over haar diensten en gaf haar een fooi waar ik misselijk van werd.

    De arme Kali stond al die tijd boven op mij te wachten aan de receptie en na 10minuten kwam ik er toch nog aan. Ik verontschuldigde mij en zei dat mijn andere maatje ook ondertussen toegekomen was. Via de eetruimte trokken we naar boven en we trokken ons terug op de laatste kamer van de gang. Een korte beschrijving van hoe het op die kamer verliep, lees je onder haar draadje: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ie-(Bulgaarse)

    Na een halfuurtje degelijk seksen + een halfuurtje een verbluffende massage van mijn gehele lichaam, kom ik terug toe in de barruimte. Op dat ogenblik waren er al veel meer mokkels aanwezig. Ik schat dat er toen 25 à 30 stuks voor het rapen waren. OK, niet allemaal in de bar, maar het merendeel wel. Er lagen er ook nog enkele in de Arabische lounge, eentje in de kino en een handjevol op het terras buiten. De rest vermoedelijk op de kamer.

    Na een paar drankjes doemt opeens Rob45 weer naast me op. De zweetparels gutsten nog uit zijn kop en hij vermelde doodleuk dat hij ook slachtoffer was geworden van die kleine Turkse jager. Verdomme, dacht ik… Ben ik hier nu de enige met een beetje karakter en ruggengraat. Die Rob laat zich ook al zo snel door dat mokkel in bed lullen en dan was ze nog veel te bleek naar zijn smaak ook. Maar goed, ook hij vond dat de Turkse naar behoren gepresteerd had. Er zal dus wel een zekere waarheid in zitten als beide heren concluderen dat ze tamelijk goed was… Niet meer en niet minder. De naam van die Turkse sloerie ontglipt me, maar de Robster zijn verslag zal ook nog wel volgen.

    Terwijl Rob en ik wat bijpraten over ons persoonlijk leven, was KinkyBull al voor de tweede keer de kamer op. Deze keer was hij een oude bekende van mij aan het piemelen. Ene Claudia als ik me niet vergis. Buiten het feit dat zij mijn lippen vorige keer aan gort gebeten had, meen ik me te herinneren dat ze subliem was. Ik verwachtte haar dus ook niet weder te zien, want deze Roemeense GFE gaf indertijd aan dat ze zou stoppen met de job. Tja, die wijven stoppen wel vaker met de job, roken en gokken, maar uiteindelijk beginnen ze toch haast allemaal weer.

    Na haar onderonsje met KinkyBull kwam ze gedag zeggen. Maar op dat moment was mijn geilheid ver zoek en was ik nog suf van de massage van Calie. KinkyBull zelf kwam één drankje zuipen en vertrok toen met een derde mokkel naar de kamer. Deze keer een echt hoerig type met een tijgervelletje rond haar lijf. Hoewel deze meid er vrij wild uitzag, concludeerde Kinky achteraf dat zij toch de minste van de 3 was. Mijn ex Claudia, was dan weer de beste… En aan die woorden twijfel ik niet!

    Ikzelf hield het op zaterdag dus bij eentje… En dat was gezien de omstandigheden en de tijdspanne meer dan genoeg voor mij. Enkel op het laatste had ik nog een knap wijf zien binnenkomen. Een grote donkerblonde 30plusser. Mooi snoetje, kettingrookster en zandloperfiguur! Vermoedelijk Duits of Pools. Ik nam het nog in overweging, maar de tijd was me niet gunstig gezind. Een kwartiertje later vertrokken we maar.

    KinkyBull en ik namen afscheid van de Robster. Hij zou nog een uurtje langer blijven, want deze keer moest hij des avonds zelf voor zijn vreten zorgen en verwachtte moeders kookpot hem niet aan tafel om een bepaald uur. Ik heb zo’n lauw en lichtbruin vermoeden dat hij nog opteerde voor zo’n latina-ding met een megakont dat daar rondliep. Ik heb tot op heden nog niets vernomen van onze Noord-Brabantse vriend, maar het verslag met zijn versie van de feiten zal ook nog wel volgen!

    Het was een kort maar krachtig tussendoortje. Sixsens was dubbel en dik in orde! Helaas moesten we de keet verlaten op een piekmoment qua dames en net toen de sfeer er goed begon in te komen. Maar geen nood, we breien hier nog wel een vervolg aan!

    Afsluiten doen we met zomerse deuntjes bij dit lenteweer: http://www.youtube.com/watch?v=VWQpMt6ncyE

    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  28. Onderstaande 15 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (14 april 2014),Befke (14 april 2014),biged (15 april 2014),Bluebear (14 april 2014),Megaboob (14 april 2014),Pietjepik (20 april 2014),rmjhexe (14 april 2014),rob45 (14 april 2014),savesexer (16 april 2014),seksenfun (14 april 2014),Snor (14 april 2014),trophy (14 april 2014),Vendezz (14 april 2014),Wijze grijze (14 april 2014),zwembroek (14 april 2014)

  29. #119
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 18:22
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.552
    Discussies
    57
    Thanks
    5.045
    Thanked
    3.585 in 982 posts

    Standaard

    Na anderhalve maand niet in Sixsens te zijn geweest wilde ik graag weer eens naar Zuid Limburg rijden om hier een dagje te ontspannen. Tijdens het aanrijden naar de club over de A2 zag ik bij toeval dat er in Noord Limburg een reclamebord van Sixsens langs de autoweg staat, erg leuk om te zien en goed voor het aanwakkeren van de voorpret in de auto als er nog een stuk moet worden gereden.

    Omstreeks 13:30h belde ik aan en stak me beneden in de kleedkamers netjes in het vlekkeloze witte kostuum. Omdat ik nog niet gegeten had, ben ik na een halve sauna ronde eerst een broodje wezen eten. De haring die in de vitrine stond heb ik wijselijk, al vond ik het zelf, maar laten staan, het bijproduct wilde ik de dames niet aandoen. Na de lunch ben ik naast de whirlpool wat gaan dutten in de stoelen die hier staan.

    Ik kreeg na verloop van tijd gezelschap van Lolita, een klein Roemeentje met een paar ontzettende lekkere tieten. Eigenlijk zag ik een kamergang met haar niet zitten, te jong voor mij, niet plein public willen zoenen omdat er camera's hangen (?), maar toch ben ik op gezwicht voor haar charmes (of toch iets anders?). Op de kamer viel het eigenlijk helemaal niet tegen, best redelijk tongzoenen en het contact was redelijk intiem. Wel probeerde ze de tijd vol te praten, foto's te laten zien, etc. Ik heb het gedeeltelijk goedgevonden en me maar niet te druk gemaakt, daar kwam ik uiteindelijk juist niet voor. Het belangrijkste was dit ik met een goed gevoel van de kamer kwam.

    Na de kamergang liep ik vrijwel direct Brenda, een Dominicaanse schone tegen het lijf en ging direct voor het gaas. Wat een lekker mokkel, half chocolade, half melk zoals ze zelf tegen me zei. We zijn eerst even in de Marokaanse ruimte gaan zitten vrij snel hierna zijn we naar kamer 11 in het oude gedeelte gegaan. Het contrast met de vorige date was vrij groot, ik moest aan de bak en er moest gewerkt worden, geen GFE materiaal deze dame, wel ontzettend aardig met een ontwapenend mooie lach en een hele lekkere kont. Na afloop van de date was het luie zweet er nu wel uit.

    Ik zat samen met Sparky (als ik me niet vergis) in het bubbelbad te kletsen toen we gezelschap kregen van Licky Luke. Elke keer als ik hem tegenkom dan kletsen we elkaar de oren van de kop, het was deze maal niet anders gelukkig. Na het eten en een bloedhete sauna zijn we nog even in het buiten zwembad geweest. Ik heb hier o.a. wat verhalen aangehoord hoe gezellig het hier in de zomer met lekker weer kan zijn en heb dus alvast iets om naar uit te kijken.

    Na weer wat opgewarmd te zijn in het bubbelbad kreeg ik zo langzamerhand weer wat zin in een afsluitend stukje sporten met een leuke dame. Ik heb nog even beneden gezeten en kon eigenlijk mijn keuze niet maken, totdat ik Brenda in de verte de trap op zag gaan. Ik heb haar bij het restaurant de pas afgesneden ongeveer om haar te vragen of ze nog een keer met me op kamer wilde. Een rij parelwitte tanden was het antwoord op mijn vraag. De tweede sessie ging gelukkig in een iets minder tempo dan de eerste, ondanks de soms erg geile aanmoedigingen van Brenda.

    Na afloop kon ik Sparky en Licky Luke niet meer vinden, ik heb in ieder geval de deur hier met een heel goed gevoel achter me dicht gedaan en kwam na 1 uur 's nachts weer thuis aan voor nog net genoeg slaap voor een dag werken. De volgende trip naar Duitsland staat voor begin Mei gepland, ik moest maar weer eens naar Panthera rijden en kijken of ik nog herkend word door Shila
    Pluk de dag of een bloemetje

  30. Onderstaande 12 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    biged (15 april 2014),dirkje36 (14 april 2014),Eddy_V (14 april 2014),KanariePiet (15 april 2014),licky luke (14 april 2014),savesexer (16 april 2014),seksenfun (14 april 2014),Sjeufke (14 april 2014),Snor (14 april 2014),sofaking (14 april 2014),Vendezz (14 april 2014),zwembroek (14 april 2014)

  31. #120
    Geregistreerd
    17 augustus 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 21:00
    Berichten
    101
    Discussies
    7
    Thanks
    70
    Thanked
    162 in 45 posts

    Standaard

    beetje laat maar hierbij nog mijn review van afgelopen donderdag.
    Ik was om 13.00 uur binnen en er was nog weinig te doen al stond de parkeerplaats vol.

    Eenmaal binnen liep ik meteen Janina tegen het lijf, maar ze was nog boos dat ik de vorige keer niet met haar gekamerd heb, sommige vrouwen tillen hier zwaarder aan dan andere en vergeten doen ze niet. Eerst maar eens naar buiten gelopen, zonnetje scheen en er werd al in buitenbad gezwommen, kreeg weer herinneringen aan afgelopen zomer.....
    Erna een omeletje besteld en deze buiten opgegeten, ik schoof naast een andere beer uit dit forum aan, gezellig bijgekletst. Lorena kwam met een oudere man naar buiten en ze herkende me nog, ik kreeg een voorzichtige glimlach.

    Maar eens naar het donkere hol van de leeuwinnen begeven, het gebruikelijke oogcontact met de dames en naast een belg aan de bar een pilsje gedronken. Janina kwam weer voorbij, maar ze hield afstand. Er kwamen meer dames binnen gelopen, Gaby kwam me gedag zeggen. Ik zag Chrystal ook binnen komen, maar een andere beer hield haar bezig op de bank. Ik besloot hier niet op te wachten en naast mijn Gaby neer te ploffen op de bank in de hoek. Meteen kwam haar vriendin op me af en begon me te kussen, haar naam is me ontschoten. Nancy schoof ook aan en voor ik er erg in had werd ik bewaakt door 4 leeuwinnen. Ik schoof naast Nancy maar na een tijdje zat ik weer naast Gaby, die streelde me en plukte aan mijn haar. Een kamergang met haar was in aantocht, ik vroeg nog om trio met Nancy maar om een of andere gekke reden heb ik een bijnaam waardoor sommige dames een kamergang met mij overslaan. Ze hebben me uitgelegd hoe eea zit en ik snapte hun verhaal. Uiteindelijk met Gaby gekamerd en dit was 100% GFE, zo'n kamergang heb ik nog niet vaak gehad. Na 1 1/2 uur zag ik het daglicht weer en was het tijd om te eten.

    Aardappelpuree met stoofvlees en schnitzel had ik genomen. Ik ben met Gaby en de rest van de dames buiten gaan eten. Dit was erg gezellig en heb veel gelachen, de Turkse Sibelle schoof ook nog aan. Na het eten werd alles voor me opgeruimd en togen we weer naar de bar. Weer in het hoekje plaatsgenomen en de vriendin van Gaby duwde haar borsten in mijn gezicht en Gaby op mijn schoot. Hoe goed kun je het als man hebben? Uiteindelijk heb ik 2e kamergang met Gaby gemaakt en deze was wederom super, niet snel snel, maar rustig opgebouwd en gedoseerd, de spanning opbouwend. Erna lekker gedouched en nog even snel een drankje doen in de bar, Chrystal kwam meteen bij me en vroeg of ik het druk had afgelopen middag. Ik kon dit niet ontkennen, volgende keer zeiik. Deze dame kan ik moeilijk weigeren.
    Bij mijn vertrek kwam Gaby mij nog uitzwaaien, tot de volgende keer.
    Met gemengde gevoelens verliet ik SS.

  32. Onderstaande 12 leden hebben zwembroek bedankt voor deze bijdrage:

    biged (15 april 2014),Eddy_V (14 april 2014),hasta la pasta (15 april 2014),licky luke (14 april 2014),Megaboob (14 april 2014),savesexer (16 april 2014),seksenfun (15 april 2014),Sjeufke (14 april 2014),Snor (15 april 2014),sofaking (14 april 2014),Vendezz (14 april 2014),wervelwind (15 april 2014)

  33. #121
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ik kom niet elke dag op een website van een plek die ik goed ken, de site is misschien al een poosje vernieuwd? Toch proficiat hiervoor !
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  34. #122
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Wegens tijdsgebrek dit keer maar een beknopte recensie van mijn bezoek aan Sixsens van afgelopen vrijdag.

    Afgesproken met een niet schrijvende vriend, 007 en Licky Luke. Ik ben van 11u tem 1u30 in de club geweest. De anderen omwille van uiteenlopende redenen veel minder lang.

    Het ontbijt en het avondmaal waren simpel als altijd, maar voldeden. 's Avonds heb ik vis met gegratineerde aardappelen en groentjes gegeten. Dat hoort zo op Goede Vrijdag hé

    De sfeer in de club was de ganse dag behoorlijk mat en de line-up was tegenvallend. Tussen 11u en 19u zou ik dan ook geen enkele keer kameren, maar heb ik me uitsluitend vermaakt met bijpraten met de vrienden en met welnessen.

    's Avonds heb ik dan toch gekamerd, met 2 mij bekende meiden: eerst 3(!)u met Veronika en om af te sluiten een uurtje met Lorena, die eerder op de dag uren bezet was door een oudere, mij van HP bekende rakker.

    Licky Luke heeft met zijn Crystalleke gekamerd (naar het schijnt super als altijd), 007 met Lolita (hij vond het maar gemiddeld en zou niet lang na die kamergang richting GT vertrekken) en mijn niet schrijvende vriend met Daisy? (hij vond het tegenvallend).

    Enkele andere aanwezige vrouwen: Nora, Gaby, Angela, Paula, Kali, Janina, Cibelle, Maya ...

    Na 13,5u heb ik mijn dagje Sixsens met gemengde gevoelens afgesloten. Zonder mijn kameraden en zonder Veronika en Lorena was het dagje waarschijnlijk op een ontgoocheling uitgelopen, maar al bij al heb ik me uiteindelijk toch voldoende geamuseerd.

    Dinsdag trek ik terug naar Sixsens. Ik neem weer een kameraad mee en Veronika en Lorena zullen er ook zijn. Zal dus wel goed komen zeker!?
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  35. Onderstaande 14 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    -007- (21 april 2014),Again and Again (20 april 2014),Befke (20 april 2014),Eddy_V (20 april 2014),Flyerke (20 april 2014),hansdordt (22 april 2014),hasta la pasta (20 april 2014),licky luke (20 april 2014),Megaboob (20 april 2014),Pietjepik (20 april 2014),sofaking (20 april 2014),wervelwind (20 april 2014),Wijze grijze (21 april 2014),zwembroek (20 april 2014)

  36. #123
    Geregistreerd
    17 augustus 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 21:00
    Berichten
    101
    Discussies
    7
    Thanks
    70
    Thanked
    162 in 45 posts

    Standaard

    hierbij mijn kort verslag van afgelopen donderdag, voor 13.00 uur binnen. Na het omkleden eerst wat gaan eten, zo'n lekkere omelet.
    Binnen 10 minuten na mijn binnenkomst stond Gaby al achter mij, ze had al van andere dames gehoord dat ik gearriveerd was en we besloten om samen te eten.
    Eerst wat bijkletsen en erna na de bar getogen, het oogde er rustig, maar er waren toch voldoende dames. Zag weer wat nieuwe gezichten.
    Lorena had haar blonde haren verruilt voor lichtbruine kleur.

    Gaby vroeg of we in een hoekje op de sofa konden zitten ipv aan de bar. Dus dat deden we, na een tijdje buiten gaan zitten aangezien de zon lekker scheen.
    Nancy had een belg gestrikt voor een paar uur, dus die was zoet. Lolita was op jacht rond het zwembad, aangezien hier een groepje beren lag.
    Maar desondanks besloot ik bij Gaby te blijven en een kamertje te bezoeken. Dit was weer top.

    De dames met wie ik gesproken heb deze middag (0.a. Nancy, Christal, Janina) klaagden dat er weinig omzet te behalen viel.
    Als ik om me heen keek kon dit wel kloppen, Chrystal dacht er zelfs over om na een andere club te verkassen. Slecht idee zei ik, ze is een aanwinst voor SS.
    Maar we weten hoe die vrouwen hoppen van club naar club.....helaas.

    Ik heb me verder de hele middag vermaakt met Gaby, bij vertrek kwam ik Chrystal nog tegen bij de kluisjes. Ze vleide zich tegen mij aan en vroeg of we de volgende keer samen op de kamer konden, als er nog een volgende keer kwam zei ze. Natuurlijk zei ik, "next time, same place"

  37. Onderstaande 3 leden hebben zwembroek bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (21 april 2014),KanariePiet (21 april 2014),sofaking (21 april 2014)

  38. #124
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch Wat algemeenheden over Sixsens en de dames.

    Ken ik eindelijk die Lolita. Dat is helemaal geen lolita. Nu ja, het is ook maar een werknaam. Ik vroeg haar op de "vrouw" af of ze op kamer slecht, goed of zeer goed is. Ze was eerlijk en bevestigde wat hier vaak over haar geschreven wordt: goed. Heel goed, nog volgens haar zelve, is niet mogelijk in een clubomgeving. Ik vertrouw haar service niet en liet ze twee keer gaan. Nochtans komt ze sympathiek over. Komt daarbij dat ik liever een lolita kamer die er echt als een lolita uitziet. Als ze nog begin de twintig had geweest, had Daisy veel beter die naam gekozen. Met elke vrouw moet er een klik zijn. Ik sprak een Waalse beer en die was maar matig tevreden over Daisy. Ik heb afgelopen vrijdag, maar vooral gisteren, alle moeite van de wereld moeten doen om niet met Daisy opnieuw te kameren. Altijd dezelfde in een club, nee daar ben ik niet voor. Gisteren, vast besloten om de club op tijd te verlaten om voldoende te kunnen slapen, komt plots Daisy bij me zitten. Ze deed eerst alsof ze me gewoon ging voorbijlopen (ja, ik ging nooit in op haar verleidelijke lieve avances voorheen) maar... dat kon ze toch niet. Ze lachte eens. Daisy is zo lief, zo goed op kamer... dat ik voor haar wat voel. Mede hierdoor liep ik dan toch ineens met haar de trap op. Halverwege de trap toch nog omkeer gemaakt en afscheid genomen. Bijna lag ik op kamer. Dat had ook zo geweest als ik geen punt zou maken van voldoende nachtrust. Zo zie je maar. Ik moet een beetje afstand van Daisy nemen want gevoelens voor een dame krijgen is de eerste stap naar meer en verliefdheid en dat is niet goed in een club. Daisy helpt me wel een beetje want ze vertrekt naar haar thuisland, dit weekend en ze heeft niet de bedoeling om nog terug naar Duitsland, Nederland of België te komen. Ze liet even later wel ook vallen dat ze er nog eens goed over moest nadenken. Janina heb ik gemist gisteren. Kinga (ex-YY) werkt nu inderdaad in SS. Ze is natuurlijk een aantal jaren ouder geworden maar je ziet het niet aan haar. Haar streekjes heeft ze nog wel steeds en drankjes afsnoepen doet ze ook nog altijd. Nu ja, ik kan er me best wat bij voorstellen dat er mannen zijn die er fier op zijn om met haar een lange tijd te kunnen flaneren. Gaby ook leren kennen. Het kwam al die tijd eigenlijk nooit tot een contact tussen ons maar dat gebeurde deze week dus wel. Haar kamerprestaties zijn zeker bij de betere. Ze heeft echter een vervelend Roemeens trekje en vindt dat 35 minuten op kamer een uur is. Die 25 minuten worden dan door haar graag opgevuld met een massage. O.k. dat ik dat ook wel eens leuk vind maar ik zou het veel toffer gevonden hebben als ze me terug geil had kunnen maken, al was het dan 1,5 uur geworden op kamer. Dan was het herhalingsgevaar enorm groot. Nu minder. De after sales zijn ook beperkt.

    Verder in het algemeen nog maar eens vermelden dat ik zowel vrijdag als maandag (maandag in mindere mate qua hoeveelheid dames maar ook dat lijkt me normaal op tweede paasdag) zeer tevreden was over alles. Het personeel, de dames, het eten, de wellness.... Je noemt het maar. De dames zijn erg vriendelijk, erg amusant en erg aanspreekbaar. Er wordt ook veel plezier gemaakt onder de dames en de mannen. Lang niet altijd zo erg strikt om direct geforceerd op kamer te moeten gaan. Ik vind dat er telkens een hele toffe sfeer bestaat in SS. Zo heb ik nog nooit met bijvoorbeeld Monica of Nadia of Nelly gekamerd, nog nooit met Laura en toch maken we pret, grappen we onder mekaar, met mekaar. Moet kunnen en net dat draagt bij tot die goede sfeer in de club en net dat maakt dat je er graag komt, dat je er meer wil komen, dat je er graag naartoe gaat, er een beetje naar uitkijkt. Nee, voor mij niet het akelige strakke omlijnde zoals in vele grensclubs waar de vrouwen met de neus in de lucht lopen of enkel maar mooi zitten te wezen en voor de rest je straal voorbijlopen.

    Ik vind nog steeds dat Sixsens in de goede richting evolueert, heel goed bezig is en dat hebben we natuurlijk te danken aan de uitbaters maar zeer zeker ook aan de inzet van het personeel. Zo valt het mij bijvoorbeeld ook op dat alles veel netter wordt gehouden dan in de beginperiode. Ik denk dan niet in eerste plaats aan de kamers, want dat was van in het begin het geval dat die erg net waren maar aan het droog houden van de vloer in het wellnessgedeelte, het afruimen en proper houden van de tafeltjes in de bar.... Hierbij dus ook eens een verdiende pluim voor de mensen "achter de schermen".

    Ik wou mijn verslag kort houden maar toch weer wat uitgelopen .
    Laatst gewijzigd door Willem2; 23 april 2014 om 10:44
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  39. Onderstaande 13 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (23 april 2014),Bluebear (25 april 2014),Breezahlover (22 april 2014),Eddy_V (22 april 2014),hasta la pasta (24 april 2014),licky luke (22 april 2014),Megaboob (22 april 2014),Snor (22 april 2014),Sparky (23 april 2014),Stief (23 april 2014),wervelwind (22 april 2014),Wijze grijze (22 april 2014),zwembroek (23 april 2014)

  40. #125
    Geregistreerd
    17 augustus 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 21:00
    Berichten
    101
    Discussies
    7
    Thanks
    70
    Thanked
    162 in 45 posts

    Standaard

    ik heb donderdag 24 april SS weer eens bezocht, parkeerplaats stond vol.
    Eenmaal binnen en omgekleed eens buiten gekeken, 2 beren in het zwembad buiten op het terras niemand.

    Dan maar naar de bar en deze was goed gevuld, dus hier zat iedereen.
    Zat vrouwen en beren, ik vond het voor een donderdag druk.

    Ik zag Lolita alleen op een bankje zitten en maakte oogcontact met haar. Ze lachte lief, er klopte iemand op mijn schouders en dit was Gaby mijn liefje.
    Ze had haar haren stijl en een leuk roze setje aan, dit kon ik niet weerstaan en we togen tesamen naar een bank in de hoek.

    We waren weer samen in de club en dit voelde goed, Nancy, Karina en nog wat andere dames kwamen ook gedag zeggen. Zoals Seksenfun al zegt, je kunt met de dames gek doen ook al heb je nog nooit met ze gekamerd, dit is SS en bevalt me prima.

    Maar het was tijd om een kamer te bezoeken met Gaby en dit deden we dus, het was een sessie vol passie en liefde. Dit gevoel had ik nog nooit meegemaakt en ze deed erg haar best. Er zit veel kracht in dit lichaam. Na 2 uur kwamen we van de kamer af, dit was een topsessie, maar ik heb wel een klik met haar.
    De passie was wederzijds en dit kan gevaarlijk zijn, maar voor nu was ik in de hemel beland.

    Er waren een dame of 6 op vakantie, Anna, Chrystal waren er niet. Ook dat Marokkaanse meisje met die krullen heb ik ook al een tijdje niet meer gezien.
    Maar goed, er stond ook een geldautomaat in de hal, maar deze werkte nog niet.
    Mijn volgend bezoek kan wel even duren en is gezien de omstandigheden wellicht ook beter, maar het is er fijn vertoeven.

  41. Onderstaande 4 leden hebben zwembroek bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (27 april 2014),hasta la pasta (27 april 2014),licky luke (27 april 2014),Megaboob (27 april 2014)

 

 
Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22.

Living Room 468*60   Freude 468*60