Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 256
  1. #51
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    SixSens, donderdag 13-02-2014
    Vergeef mij, Knaktuut, want ik heb gezondigd…
    Waar was je ook om mij in de gaten te houden…


    Je kent dat wel, dat je, als je naar een bekende plaats moet rijden, je merkt dat je dit deels op automatische pilot rijdt, zonder je echt bewust te zijn van de rit. Dat je als het ware opeens ontwaakt en al bijna bij je bestemming bent… zo verging het mij ook weer eens…
    Ik schrok uit mijn roes toen ik de bekende woorden hoorde: “Dat is dat 40 euro alstublieft. Maatje Large is voldoende zeker? Dan wens ik U veel plezier!”. Enisgzins beduusd rondkijkend zag ik eerst haar stralende glimlach en mij steeds bewuster wordend van de omgeving bleek dat ik mij bevond aan de receptie van … SixSens!? Ik was toch op weg naar een klant geweest, of… hoe kwam ik hier nu weer terecht? Langzaam aan werd het mij echter duidelijk, zeg maar ... helder, zeg maar … Crystal-helder…

    Na mijn heerlijke sessie met Crystal op dinsdag (ja, eergisteren dus) kreeg ik haar niet echt uit mijn hoofd. Ik had zo genoten van haar gezelschap, zowel op gebied van sex maar ook van het gesprek. Het is een dame-met-inhoud en eentje met de nodige ervaring, want je zou niet zeggen dat ze op haar leeftijd van 21 lentes al dergelijke ervaringsverhalen kan vertellen.. Dames met zowel een interessante buitenkant als een interessant karakter kunnen mij eindeloos boeien, dus er was een zeker verlangen om onze late night sessie van dinsdagavond voort te zetten...

    Nu had ze al aangegeven dat ze maandag (17 februari) voor minstens twee weken niet in SixSens zal zijn en had ze me tevens gevraagd of ik voor haar vertrek nog een keer langs wilde komen. Aangezien mijn agenda echter nokkie-nokkie vol zit was de kans klein dat dat ging lukken en heb ik verwoed liggen schuiven om ergens een gaatje te maken.... hetgeen lukte in de planning van vandaag. Een gaatje van zo'n twee uur, tussen twee afspraken door, niet echt mijn stijl en zeker ook niet financieel aantrekkelijk, maar deze dame verdiende het.

    Dus om 12:30 uur ongeveer stond ik weer op de stoep, heb me snel om gekleed en toen ik bijna klaar was kwam Crystal net de kleedkamer in! Die hoefde ik dus niet meer te zoeken, dat was dus wel handig. Elkaar kort begroet en wat welkomstkusjes gegeven met de mededeling dat ik speciaal voor haar kwam, waarop ze als een verlegen meisje reageerde met de woorden "You make me shy...". Ze ging zich eerst nog even verfrissen en zou dan later in de barruimte op me wachten.

    Na mezelf ook verfrist te hebben kwam ik beneden in de barruimte, waar ik al lief begroet werd door Anna en een handkus aan Veronika gaf. Het leek wel een kleine reunie, op de aanwezigheid van Maya na, hetgeen mij niet geheel ongunstig uitkwam. Ik zetelde me naast Crystal die al gauw weer tegen me aankroop en na een drankje en een gesprekje van zo'n 15 minuten (onder toeziend oog van Veronika, sorry lieverd, not today...) heb ik Crystal gevraagd een sleutel te gaan halen.

    Ik had wat lingerie meegenomen waaruit ze een rood met zwart setje koos met 1/4 cups en een jarretellegordeltje en waarin ze er zeer pikant uitzag. Wauw, wat een schoonheid en wat een getraind lichaam! Daar kan Knaktuut nog een puntje aan zuigen... oh ja, dat had ie dinsdag natuurlijk letterlijk al gedaan...

    Gedurende anderhalf uur (meer had ik helaas niet) wederom een heerlijk intieme sessie mogen beleven, welke wederom uitnodigde voor een herhaling op korte termijn... misschien zaterdag nog even gedag gaan zeggen ...

    Een kort maar krachtig bezoek aan SixSens en deze topdame!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  2. Onderstaande 6 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    deket (13 maart 2014),Eddy_V (14 februari 2014),Flyerke (14 februari 2014),hansdordt (14 februari 2014),sofaking (14 februari 2014),Wijze grijze (14 februari 2014)

  3. #52
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:40
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.385 in 6.025 posts

    Standaard

    Voel ik een change of plans aankomen en een Sixsens driedaagse ontstaan ipv naar het verre HP??
    Minder kilometers, meer tijd voor meisjes en het geld maken zij jullie toch wel afhandig.

    Ben benieuwd wat het wordt als je weer Crystal helder na kan denken 😉

    Door omstandigheden ben ik nog enkele dagen uitgeschakeld, maar anders zou ik zeker de war-zone in de warme grotten persoonlijk gaan inspecteren!
    En Garde

  4. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (14 februari 2014),licky luke (14 februari 2014),uurtje (14 februari 2014)

  5. #53
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    [QUOTE=licky luke;356891]
    Vergeef mij, Knaktuut, want ik heb gezondigd…
    Waar was je ook om mij in de gaten te houden…


    Enkelband?

  6. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (14 februari 2014)

  7. #54
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaktuut Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Vergeef mij, Knaktuut, want ik heb gezondigd…
    Waar was je ook om mij in de gaten te houden…
    Enkelband?
    Kuisheidsgordel zou beter zijn... maar wie geef ik de sleutel dan? Moeilijk...

    Misschien toch maar aan Crystal, die lijkt me wel verstandig...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  8. #55
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Bij laatste bezoek aan SS (dat geweldig was, zie Lana) was er een ding zeer onaangenaam:
    de ontvangstdame was een regelrechte ramp!
    Deze dame had beter met een ander been in bed kunnen blijven of gewoon niet komen.
    Er kon geen woordje teveel vanaf, ze was een en al norsigheid en onvriendelijkheid, ongastvrij.
    Kleine dame met blond haar met pony en een staart. Ze droeg zwarte kleren.
    Ik heb me niets aangetrokken van haar humeur maar zowel bij aankomst als weggaan viel me dit wel op.
    Hier moet Beate toch wat aan doen. Gelukkig weet ze het nu.
    Meer beren dit meegemaakt?

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  9. #56
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    de ontvangstdame was een regelrechte ramp!
    Deze dame had beter met een ander been in bed kunnen blijven of gewoon niet komen.
    Er kon geen woordje teveel vanaf, ze was een en al norsigheid en onvriendelijkheid, ongastvrij.
    Kleine dame met blond haar met pony en een staart. Ze droeg zwarte kleren.
    Ik heb exact dezelfde ervaringen gehad met deze ontvangstdame. Tijdens mijn bezoeken aan SS ben ik 5,6 keer door haar ontvangen en ik kan mij niet 1 glimlachje herinneren. Ze staat er altijd bij alsof ze haar leven doodmoe is. Ik heb het mij echter nooit aangetrokken. Eens voorbij de ontvangst werd alles immers altijd heel snel veel beter!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  10. #57
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Ik heb exact dezelfde ervaringen gehad met deze ontvangstdame. Tijdens mijn bezoeken aan SS ben ik 5,6 keer door haar ontvangen en ik kan mij niet 1 glimlachje herinneren. Ze staat er altijd bij alsof ze haar leven doodmoe is. Ik heb het mij echter nooit aangetrokken. Eens voorbij de ontvangst werd alles immers altijd heel snel veel beter!
    Maggi is heus niet zo een norse dame dan op het eerste zicht lijkt. Als je maggi vriendelijk en joviaal

  11. #58
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Ik was uitermate vriendelijk tegen Maggie.
    Goedendag, alstublieft, dank je wel etc. etc. etc. etc.
    Van alles geprobeerd maar het bleef een zwart gat (alles erin en niets eruit).

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  12. Onderstaande leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    wervelwind (16 februari 2014)

  13. #59
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    beste befbeer,
    als ervaren ijsbeer zou je toch moeten weten hoe je het ijs moet breken hé
    ...en je weet wat ze zeggen he "goed begonnen is half gewonnen!....

  14. #60
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pistoleeke Bekijk bericht
    beste befbeer,
    als ervaren ijsbeer zou je toch moeten weten hoe je het ijs moet breken hé
    ...en je weet wat ze zeggen he "goed begonnen is half gewonnen!....
    Ik zie echt niet in waarom ik moeite zou moeten doen bij de ontvangstdame om het ijs te breken. Een vriendelijke ontvangst hoort wat mij betreft bij de standaard service die een club moet leveren. Ik betaal inkom en daarvoor verwacht ik onder andere een aangename ontvangst. Op mijn werk wordt van mij btw ook verwacht dat ik vriendelijk ben tov mijn collega's en klanten.

    Ik ben ten andere zelf altijd heel correct en vriendelijk tegen alle saunaclub personeel.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  15. Onderstaande 3 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    deket (13 maart 2014),Flyerke (16 februari 2014),wervelwind (16 februari 2014)

  16. #61
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:40
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.385 in 6.025 posts

    Standaard

    Voor bezoekers die voor het eerst bij Sixsens komen is de receptioniste wel de eerste persoon die men spreekt en als dat tegenvalt dan hoeft er nog maar één ding mis te gaan en voor deze nieuwe gast heeft de club op dat moment afgedaan (en begrijpelijk).
    Voor regelmatige bezoekers zal het bekend zijn dat zij wat "eenkennig" is en chagrijnig overkomt. Wat zij weliswaar niet is, maar kennelijk zit dit in haar schuchtere aard.

    Ik begrijp dan ook niet dat men het toelaat dat Maggie met deze houding achter de receptie zit. Uitbaters zouden hier echt een keer aandacht aan moeten geven.
    Temeer daar Maggie zeker geen vervelend persoon is, ook de meiden kunnen het goed met haar vinden, merk ik over het algemeen.
    En Garde

  17. Onderstaande 5 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Breezahlover (17 februari 2014),Flyerke (22 februari 2014),Jaeger-Lecoultre (19 februari 2014),licky luke (16 februari 2014),wervelwind (16 februari 2014)

  18. #62
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Mijn kaken doen zeer.
    Mijn dijen branden.
    Mijn ballen kloppen.
    Mijn eikel vraagt nog steeds brandend om meer.
    Aan mijn vingertoppen kleeft nog haar langzaam opdrogende geil.
    Ik weet waar in heur haar nog een aandenken opdroogt...
    Mijn haar ruikt naar fris vochtige flamoes.
    Voor mijn geestesoog zie ik nog slechts MILF MILF MILF MILF.

    Dit alles, waarde gelovigen, is het resultaat van

    1. Een sprint met de Alfa. Wat een genot, die gorgelende V6 beneden de 2000 toeren, de enthousiaste brom rond 3000, die hese brul bij 5000, overgaand in snerpend gegil tegen de toerenbegrenzer. HoooOOOaaaAAArrRRRghhh. Onderbuik alvast op schema.
    2. Het overhandigen van € 40 in ruil voor:
    3. ... een korte flirt met Maggie. Maggie is misschien niet zo oppervlakkig toegankelijk als sommige andere Thekes, ik vind haar een tof wijf. En ze is prachtig als ze lacht.
    4. Het afslaan van een aanval van Maya - haar pronte tietjes en haar gulle vlezige poes staan nog helder in mijn geheugen gegrift maar een herhalingsbezoek staan andere vrouwen in de weg en nog niet eerder onderzochte tuinen.
    5. Een ontmoeting, onderaan de trap, met Stella. Milf. Polin. Vrouw.
      Brains, talent and gorgeous tits.



    Het was rumoerig, beneden in de bar. De afstelling van de subwoofer verdient aandacht.
    Het was redelijk druk voor een doordeweekse dag, met mannen en vrouwen van verschillend allooi en pluimage. Beide geslachten ruimschoots voorradig en in een voor de mannen (voor zover ik heb kunnen waarnemen) gunstige verhouding.

    Ik ben een oude man en moet nog steeds erg wennen aan de nieuwe, rumoerige feestsfeer en de invloed van sommige van de nieuwe verzorgsters en bezoekers op die nieuwe sfeer. Nieuw ten opzichte van de sfeer ten tijde van het selecte clubje fijnproevers dat in vervlogen tijden de weg wist te vinden naar de flamoezen van Anna, Angela, Suzan, Sonja, Manuela en de lange stoet prachtige vrouwen die hen voorgingen (de glimlach van Michelle, de natte poes van Cindy, Kirsten's billen, de laatste tien jaar, geplaveid met herinneringen).

    Ach: zolang de vrouwen er hun centjes verdienen, en niet iedereen en de DJ met me mee naar een van de oude vertrouwde peeshokjes vertrekt wanneer mijn dame en ik tot actie hebben besloten, zal me dat allemaal ook een rooie rotzorg wezen.
    Ik vind bij SixSens (ZesZintui (???)) nog immer ruim voldoende parels voor geslaagde avonden (en vervolgens koortsig doorwaakte nachten, dat komt voor).
    Er zijn daar op dit moment minstens drie vrouwen wier gezichten, en specifieke onderdelen hunner fysionomie mijn dromen - wakend en slapend - bevolken. Af en toe sluipt er een vierde, heel soms een vijfde een droom binnen. Ik ben nog lang net klaar.

    * * * * *

    Als op de kamer de woorden plaatsmaken voor zacht geprevel in een vreemde prachtige taal. Als op de kamer het geprevel ruimte heeft gemaakt voor stilte en zweet. Als op de kamer de stilte dan vervangen is door zachte aanmoedigingen. Als op de kamer de woorden vergeten zijn, het geprevel verstild is en de zachte kreetjes plaatsgemaakt hebben voor een aardse schreeuw.


    Dan ben ik blij dat de ouwe trouwe Alfa toch weer zonder problemen wilde starten.
    En dan blijft bij het opmaken van de balans, na wikken en wegen en tegen elkaar afstrepen slechts één enkele conclusie mogelijk: voor € 40 (happy hour) of € 55 krijg je toegang tot de hemel die je er verder zelf van maakt.
    Laatst gewijzigd door Befke; 21 februari 2014 om 15:04
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  19. Onderstaande 12 leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (22 februari 2014),cavediver (22 februari 2014),dirkje36 (21 februari 2014),Don Rudo (22 februari 2014),Eddy_V (21 februari 2014),KanariePiet (21 februari 2014),Kwakje (28 maart 2014),licky luke (22 februari 2014),savesexer (21 februari 2014),sofaking (21 februari 2014),wervelwind (21 februari 2014),zwembroek (23 februari 2014)

  20. #63
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:10
    Berichten
    2.869
    Discussies
    82
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.180 in 951 posts

    Standaard

    Sixsens......het diepe Zuiden........de tijd voor Karneval.....zou dat wat gaan worden?

    De parkeerplaats was tegen de late namiddag goed gevuld. Heel erg goed zelfs. Inmiddels heeft ook Frankrijk deze toeristische attractie ontdekt. Tenminste, als ik op de aanwezige nummerplaten mag afgaan.

    Na de plichtplegingen werd ik op de gebruikelijke joviale en persoonlijke manier door een aantal dames begroet. "Schatzi" in combinatie met een "komm hier" o.i.d. toen ik aan het omkleden was en naar de douche ging. Zou de nood bij de dames zo hoog zijn?

    Eenmaal onderen geweest en na de eerste 1,2 inspectierondes vond ik dat er gevoelsmatig wel een verschil zat tussen de indruk die ik op de parkeerplaats kreeg en de realiteit (nou ja, realiteit in een saunaclub..hahaha) binnen. Volgens mij was er een tekort aan mannen. Kan echter ook zijn dat de kamers goed bezet waren. Maar zelf dan nog zou dat de verhouding niet wijzigen in het voordeel van de dames (meer mannen dan vrouwen). Voor mij echter geen probleem. Ik kan vragen pareren, hou normaal wel van keuze en bovendien was mijn vaste gesprekspartner aanwezig.

    Gaandeweg de avond werd het drukker. Veel mannen van behoorlijk uiteenlopend pluimage.

    Andere bijzondere zaken;

    - Een heel bijzonder compliment aan de keuken (kok). Een speciale wens/vraag werd op wel heel beleefde wijze ingevuld. Echt top dat dit zo klantvriendelijk wordt opgepakt!
    - Ss blijft nog altijd een hele fraaie club.
    - Ik heb toch echt het idee dat een aantal dames moeite heeft om klanten te scoren. Redenen zullen wel uiteenlopend zijn. Maar ik zie een aantal dames echt heel hard hun best doen on te scoren.
    - Topprestatie van de dames achter de bar (kelder). Hulde! Net zoals voor de schoonmaakploeg.
    - SS hoort niet thuis in het rijtje van de prijsvechters. 55 Euro entree i.c.m. het (veelal) gehanteerd 50-50-50 principe zetten de zaak op gelijke voet met VV, GT en PHG. Uitzonderingen bevestigen echter de regel.
    - Je hoeft niet naar Duitsland (of Roemenië) te rijden om Roemeense muziek te luisteren. Kan ook in SS. Ik weet dat wij Nederlanders en Duitsers begonnen zijn. Wij wilden kroketten en worsten in het buitenland (kijk maar naar Spaanse badplaatsen) eten. Maar de Roemenen maken het toch wel bont. Waar ze ook opduiken, er komt van die Roemeense jankmuziek..
    - Ook hier weer wat GT-achtige (ook destijds in VV te zien) taferelen. Hard doordrinkende bezoekers met dito gevolg. Het zal altijd wel zo zijn dat de goeden onder de kwaden moeten lijden maar wat mij betreft mogen ook het bier in rekening brengen. Dat zal een aantal (zeer jonge) gasten ervan weerhouden om een berg bier te bestellen en het dan niet (of niet meteen) op te drinken waarna het weer wordt weggehaald.
    - Het is echt een goede zaak dat er WIFI is.


    Wederom een goede avond/nacht gehad.....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  21. Onderstaande 13 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (22 februari 2014),bergm550 (22 februari 2014),Breezahlover (22 februari 2014),Eddy_V (22 februari 2014),Flyerke (22 februari 2014),hansdordt (22 februari 2014),KanariePiet (22 februari 2014),licky luke (22 februari 2014),sofaking (22 februari 2014),Tiga (22 februari 2014),wervelwind (22 februari 2014),Wijze grijze (22 februari 2014),zwembroek (23 februari 2014)

  22. #64
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch Sixsens wordt steeds maar beter.

    Het moet ongeveer een jaar geleden geweest zijn dat ik nog eens in Sixsens was. Even vergelijken.

    Ik heb Sixsens altijd een erg goede mix gevonden tussen het aantal dames, de geboden service van de dames en de line up van de dames, zowel als het mooie wellnessgedeelte, de mooie moderne club en het eten.

    De minpuntjes die ik vroeger ondervond waren:
    - mindere line up eerst, nadien verbeterde die maar ten koste van de geboden service
    - wisselend dan weer wel fruitsap, dan weer niet in de inkomprijs (en aangelengd met water)
    - eten was lekker maar erg basic, klein restaurant
    - handdoeken niet ter beschikking in het wellnessgedeelte
    - verbod om met handdoek rond middel in de bar te lopen.

    Ik mocht onlangs ontdekken dat de minpuntjes die ik ondervond bijna niet meer bestaande zijn.
    - Het is toegelaten om met handdoek rond te lopen (uitgezonderd in het restaurant, wat normaal is)
    - Handdoeken kan je nu zelf nemen bij de theke (helaas nog niet in het wellnessgedeelte beschikbaar)
    - Het gewezen zwakke broertje bestaat niet meer. Zowel het ontbijt als het avondeten is erg lekker en ruim met voldoende keuze. Zaterdag was er bijvoorbeeld zalm en biefstuk. Het restaurant is wat veranderd, veel meer plaats gecreëerd om het eten uit te stallen, netjes verzorgd.
    - Fruitsap in inkomprijs inbegrepen, wordt niet meer aangelengd maar zoals overal uit een brik geschonken.
    - De line up was voor ieders wat wils en in verhouding tot de wens van de meeste klanten (die toch voor jong en slank gaan). De ondervonden service was van erg goed niveau. Geen niet-tongzoenster gevonden, hoewel die wel zullen bestaan natuurlijk. Zaterdag waren er 55 dames, wat ik meer dan behoorlijk vind.

    Verder viel mij positief op dat de dames doorgaans vriendelijk waren en goed aanspreekbaar en dat het jagen niet op een vervelende agressieve manier gebeurde, door de dames die joegen. Het personeel was behulpzaam en vriendelijk. De wellnessuitbreiding met het buitenzwembad dat ook in de winter verwarmd is, is top, na een saunabeurt.

    Op donderdag, vrijdag en zaterdagavond is het party time in de bar/lounge en ontstaat een zwoel danssfeertje zoals je dat in geen andere saunaclub treft. Ook op deze dagen staat de muziek niet op YY-volume (lees: loeihard).

    Lang geleden dat ik nog zo een TOPdag mocht beleven in een saunaclub. Ik heb op de dansvloer gedanst met een dame. Reken maar dat ik me helemaal in mijn sas voelde dan want anders dans ik zeker niet met een dame e"n public", wel los.

    Ik plan Sixsens zeker weer vaker op de agenda .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  23. Onderstaande 13 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (25 februari 2014),Bluebear (25 februari 2014),Breezahlover (25 februari 2014),Don Rudo (25 februari 2014),foots ( 7 maart 2014),hansdordt (25 februari 2014),hasta la pasta (25 februari 2014),licky luke (26 februari 2014),Megaboob (25 februari 2014),sofaking (25 februari 2014),uurtje (25 februari 2014),wervelwind (25 februari 2014),Wijze grijze (25 februari 2014)

  24. #65
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:40
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.385 in 6.025 posts

    Standaard

    Mooi dat je jouw mening na één jaar hebt kunnen bijstellen over Sixsens en sportief dat je dit zo uitgebreid toelicht. Ik kan me nog een hele discussie herinneren over zwetende mannen aan de bar met alleen een handdoek om hun middel. Walgelijk, ja zelfs KanariePiet 😋😉.

    Wel jammer dat je er een jaar voor nodig had om deze ervaring op te doen, want de andere bezoekers waren hier vanaf juni/juli 2013 al achter gekomen ;-)
    Maar dat mag de fun niet drukken 😊
    En Garde

  25. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet (26 februari 2014)

  26. #66
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch een vrijdag - gisteren -

    Het stralende zonnetje, je begint naar de lente te verlangen, deed mij al vroeg op de dorpel van Sixsens belanden. Iets na elf uur 's morgens was ik er al.

    Wat me direct positief opviel, er is niet echt een aanloopperiode nodig bij Sixsens. Al van vroeg zijn er heel wat vrouwen aanwezig en ook al beauties. Samen met een lekker ontbijt, startte de dag alvast erg goed.
    Vooraleer ik kon gaan ontbijten, kwam ik Daisy al tegen. Ik kreeg meteen een kusje en ze wou al ergens gaan zitten. Ik wou dus eerst even op krachten komen.
    Na de brunch bots ik weer op Daisy. We lopen samen naar de bar. Ik bestel een cappuccino en op Daisy's vraag zijn we dan in een sofa gaan zitten. Ze zit niet zo graag op een kruk. (Ik denk dat ze te veel inspanning moet leveren om op zo'n kruk te klauteren .) In de sofa legt ze haar benen over mij, we omarmen mekaar, lieve kusjes... ze wil tongzoenen. Op dat moment heb ik haar verteld dat ik eerst wat wou relaxen. Voorzichtig afgebouwd dus. Ik moest het ook wel afbouwen want ik had me voorgenomen om niet opnieuw met dezelfde twee favorietjes op kamer te gaan. Nu ja, favorieten. Ik leerde nog maar twee dames kennen in bed. Twee keer een voltreffer, dat wel. Een reden temeer dus om er zo snel mogelijk werk van te maken om de andere dames ook beter te leren kennen. Hopelijk nog veel voltreffers dus. Kwam er nog bij dat ik ondanks mijn voornemens om een of andere onverklaarbare reden het heel warm begon te krijgen bij Daisy. Nu, zo onverklaarbaar zal die reden nu ook weer niet geweest zijn. Als je je goed voelt bij een dame....
    Niet zo veel later roept een blonde dame schatje en pakt me enthousiast vast. Daisy stond achter een hoekje en hoorde mijn stem en de stem van die andere dame en kwam eens kijken. Al lachend verweet ze me haar ontrouw te zijn. Ze liet toch ook maar fijntjes weten aan die andere dame dat ik haar cliënt was. Dat zou ze ook nog iets later doen toen een donkerharige mij op dezelfde manier benaderde. De donkerharige stelde dan voor om een trio te doen maar daar heb ik voor bedankt. Ik had ook alles behalve een goede inschatting gemaakt van die donkerharige dame. Ze was even daarvoor namelijk al eens komen polsen aan de HWP. Zonder veel woorden kwam al snel "zimmer" uit haar mond. Ze was ook alles behalve geneigd om mee in de HWP te komen. Het is te zeggen, ze wou er wel in komen maar dan op voorwaarde dat ik daarna zeker met haar naar kamer zou gaan. Chantage is een manier die niet werkt bij mij. Anderzijds begrijp ik ergens ook wel dat het vervelend moet zijn om telkens mee in de HWP te gaan en om dan als dame te moeten vernemen dat er geen kamer zal inzitten. Een praatje in een sofa is dan voor hen interessanter. Dan moeten ze nadien weer niet langs de make up ruimte passeren om hun haar weer goed te krijgen, schmink bij te werken....

    Met Nadia ook nog een leuke babbel gehad. Het was weeral heel lang geleden dat wij mekaar zagen. We moesten dus eventjes bijpraten en meteen werd ik al uitgenodigd voor haar verjaardagsparty dit jaar. Ik herinner me nog goed vorig jaar in mei wat een fun ik beleefd heb met die kliek dames.

    Even had ik de indruk dat Daisy minder aandacht schonk aan mij, nu ze ergens wel aanvoelde dat de kans bestond dat ik vandaag niet met haar zou gaan kameren.

    Verder nog van twee dames te horen gekregen dat ik overal kom. Misschien maar op net even veel plekken als zij zelf dan? Een van die dames komt op een gegeven moment op een kruk naast me zitten aan de bar en zegt me dat ik haar niet geneukt heb in Acapulco en niet geneukt heb in Planet Eden. Ze vroeg of daar verandering zou in komen in deze club. Wat moet ik daar dan op zeggen? Toch niet dat zij zich eerst smaar eens verandert?

    Ineens, ik kom net de Oriëntaalse rustruimte buitengewandeld en een dame wou net binnenkomen. Ze houdt me tegen. Was het dat maar. Ze pakt me stevig vast en duwt me gaandeweg de gang op. Eerst mekaar omhelzen maar daarna duwt ze mij, toch wel een beetje speels-ruw, tegen de muur. We beginnen tegen mekaar aan te wrijven. O.k., ik kan dat wel hebben maar liet het toch maar bij wat spelen.

    Op de trappen kom ik ineens Janina tegen. Ze begint me helemaal op haar eigen manier te verleiden en binnen de kortste keren krijg ik al reactie tussen mijn benen. Ook voor haar geldt vandaag dat ik niet sta te springen om weer met dezelfde dames op kamer te gaan. Ze legt zich er dan maar bij neer, voor even. Wat later zou ze in de lockerruimte mijn weg half blokkeren door haar been uit te steken. We doen wat onnozel, wrijven wat tegen mekaar aan en ik loop weg.

    Een dame die mij al geruime tijd intrigeert is een lolita met wat rosachtig haar en rechts van haar buik een rode bloementattoo. Ze jaagt enorm, showt graag in verleidelijke posities haar lichaam aan de mannen maar van horen zeggen heb ik dat haar service echt ondermaats is. Van horen zeggen.... Ze komt voor de sauna staan, haar lichaam sensueel in een S-vorm geposeerd en doet teken naar mij om uit de sauna te komen (voor haar). Ik vraag haar om bij in de sauna te komen. Ze doet dat maar eigenlijk enkel en alleen om bijna direct de kamervraag te stellen. In heel mijn saunaclubcarrière (als ik dat zo even mag noemen) ben ik nog maar slecht één enkele keer vervroegd uit een sauna gekomen voor een dame die mij geweldig geil gemaakt had in de sauna (tongzoenen, pijpen...) en dat was in Sharks. Ik bleef dus in de sauna zitten en nog voor ze maar 1 druppel zweet zou voelen, was ze alweer uit de sauna.

    Anna bedient me op een gegeven moment aan de bar. Anna speelt al lang in mijn hoofd maar ik ben aardig op weg om met haar het lange straatje (doodlopend ) te bewandelen dat ik met Sakura heb bewandeld in PSR. Als ooit de apotheose zal zijn wat ze met Sakura onlangs in Magnum was, heb ik nog 1 grote wens.

    Vandaag vrijdagavond waren er ongeveer 45 dames. Iets minder dus dan laatste zaterdagavond dat ik er was. Er waren in elk geval meer dan genoeg mooie vrouwen en je had zeker voldoende keuze omdat de verhouding ongeveer 1 vrouw voor 1,5 mannen was (theoretisch dus). Een heel verschil met vorig jaar. Een flinke verbetering. Ook de sfeer in Sixsens is uniek. Gezellig en toch 's avonds ook lekkere ambiance terwijl de DJ (niet té luid) de betere dansmuziekjes aan mekaar rijgt. De sfeer mag best een beetje uitgelaten genoemd worden. Ik ken eigenlijk geen andere saunaclub waar (buiten aan de paal, wat hier maar zeer zelden voorkomt) door de dames gedanst wordt en de heren soms (even) ook lekker meedoen. Daisy had me in de namiddag al laten weten dat ze ook vandaag met mij weer wou dansen. Of dat ook het geval was? Denk eens even na... als een vrouw iets (écht) wilt.... De contacten tussen de heren en de dames vallen meestal erg leuk uit. Er zijn wel wat jagertjes maar je bent mans genoeg, neem ik aan, om je niet telkens weer te laten inpakken door de minsten. Enkele dames schijnen niet te begrijpen dat een nukkige reactie op een neen haar kansen nihil maken voor de toekomst. Nu ja, da's voor hun eigen rekening natuurlijk.

    Ook de wellness blijft heel o.k.. Na de saunarondjes in de namiddag ook weer heerlijk genoten van het goed verwarmde buitenzwembad. Laat het buiten maar regenen.

    Het avondeten (onder andere zalm) was ook weer lekker. De tiramisu als dessert smaakte heerlijk. Ook de zoetigheden in de namiddag zijn steeds lekker en eens wat anders dan de traditionele zoetigheden (marmercake) in de andere clubs.

    Ik zal het hier maar al verraden dat ik me op een gegeven moment heb laten kennen en toch weer op kamer belandde met Daisy. Net nadat ik van kamer kwam, spreekt een dame mij aan op de trappen. Had die even pech. Ze kwam later op de avond nog eens keer proberen. Ik zat alleen in een sofa (meer liggen) en ze komt op haar rug op me liggen en legt onmiddellijk mijn hand op haar poes. Ze wil me mijn koffie laten opdrinken, beetje babbelen, strelen en dan op kamer. Ze vertelde het zo concreet. Dan moest ik haar natuurlijk wel even concreet aan haar verstand brengen dat ik dat nu niet van zin was. Daarop verliet ze mijn schoot. Ze was nog maar amper weg of Janina komt bij me zitten. Hoewel ik het er niet gemakkelijk mee had, bleef ik deze keer wel sterk en ging geen tweede keer met haar. Janina nam mijn nee niet zo direct voor waar en probeerde mij op mijn knieën te krijgen voor haar door nog wat te flirten, wat te verleiden, beetje leuk doen, speels doen en door wat met mijn lul te spelen en lieve kusjes te geven.

    Laat op de avond kon ik bijna niet anders dan weer te dansen met Daisy. Ze wou het! Ze vroeg het zo lief. De dame die zo snel over kamer begon deze namiddag aan de HWP kwam ook met me dansen. Voor Daisy was er geen probleem, zolang het maar bij dansen zou blijven, met "haar" cliënt. De dame die ik zonet nog afwees op de sofa, zij die mijn hand op haar poes legde, kwam ook naar mij. Ditmaal werd het erotisch dansen aan de danspaal. Ze verschoot wel even toen ze haar been omhoog hield dat ik haar oppakte en zo wat danste. Dat ging wel maar maar voor even. Ze is niet de kleinste. De dames slaagden er zelfs twee keer in om mijn handdoek uit te trekken, nochtans zit die normaal goed vergrendeld vast, juist tegen zulke praktijken maar als ze er met drie aan beginnen te sleuren....

    De vervolgavonturen tussen Daisy en mij vind je binnenkort onder haar item terug. eigenlijk vertoefden wij nog langer samen buiten de kamer dan het uur op kamer.

    Moet ik het er nog aan toevoegen, ik heb weer een hele amusante dag mogen beleven in Sixsens. Voor mij de ideale mix tussen schone vrouwen, goede muziek, lekker eten, ruimte(!) en uitstekende wellnessmogelijkheden en steeds vriendelijk personeel en joviale ontvangst des huizes .

    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  27. Onderstaande 17 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 2 maart 2014),cavediver ( 2 maart 2014),Don Rudo ( 2 maart 2014),Eddy_V ( 1 maart 2014),foots ( 7 maart 2014),hansdordt ( 2 maart 2014),jacky pakutra ( 1 maart 2014),Jaeger-Lecoultre ( 2 maart 2014),KanariePiet ( 2 maart 2014),Megaboob ( 1 maart 2014),pistoleeke ( 3 maart 2014),Ritchie ( 3 maart 2014),Snor ( 2 maart 2014),wervelwind ( 2 maart 2014),Wijze grijze ( 1 maart 2014),Willi69 ( 2 maart 2014),zwembroek ( 4 maart 2014)

  28. #67
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    Vrijdag 28 februari naar Six Sense getogen. De reis in mijn eentje aanvaard, “Gatenvuller” vond het nodig deze vrijdag naar Oostenrijk af te reizen. Nee, niet op zoek naar DVP’s maar op reis met zijn dochter van 17, ook leuk.
    Had nog wel even felle twijfels om te gaan, want ik vind het “gigantisch eind”. Tommmetje Tom gaf aan dat het 219 kilometer, via Nijmegen en Venlo. De route vanaf Midden-Nederland via Utrecht-Eindhoven is het nagenoeg even ver.
    Van het IJ-forum had ik een tijdje geleden een vrijkaartje gekregen, 28 februari was de uiterste houdbaardatum.
    Ik was er ooit al eens eerder geweest, mogelijk een jaar of 4 a 5 geleden. Toen was het nog een priveclub, ben daar toen niet gebleven, want de line-up destijds was matig, ondanks giga goede berichten destijds.
    Vrijdag zo rond 14:00 uur aangekomen, was het redelijk druk op de parkeerplaats, vrijkaartje aangeboden, werd grondig bestudeerd, bijna afgewezen, maar toch met bril de datum goed afgelezen, en toen kreeg ik het berenvelletje in de handen gedrukt.
    Werd even naar beneden begeleid omdat dit mijn “eerste keer” was. Mooi locker systeem is aanwezig. Je krijgt een willekeurige sleutel toegewezen, die niet correspondeerd met een kast nummer. De sleutel dien je voor een soort barcode reader te houden en het lockerdeurtje wordt voor je afgesloten, of weer geopend. Hoe de relatie van sleutel met het lockertje tot stand komt is mij een raadsel, maar het werkt verbluffend goed.
    Eerste maar eens op ontdekkingstocht, werd ik gewaar van een zeer goede entourage, compleet met sauna, grote bubbelaar en stoomcabine (die laatste is niet zo goed als in Salome).
    Het geheel speelt zich af op verschillende niveau’s, waarvan de grote centrale barruimte natuurlijk een belangrijke plaats inneemt. Er is een grote 360 ronde bar, ongeveer in het midden. Ongeveer gelijk idee als in World, en daar vind ik dat ook al gaaf.
    Rondlopend zag ik een enkel bekend gezicht, vrouwelijk welteverstaan, ze probeerde met te verleiden samen met haar blonde vriendin voor een trio. Ik had haar eerder gezien in Freude, superslank met halflang blond haar, ben haar Freude naam ook vergeten. Ik herinner me echter dat ze altijd redelijk vlot weer van de kamers was, dus voor mij een no-go. Ze was wel zeer geïnteresseerd in Salome, die even genoemd werd, mogelijk duikt ze daar binnenkort op.
    Aan de bar gezeten met een latte word je van diverse kanten bekeken, en komen er meiden naar je toe om je polsen, op de plek waar je geen polsen hebt. De meiden zitten daar niet om vliegen te vangen dat is duidelijk. Nadat ik me los gewrikt had, van een voor mij veel te gezet type, die mij eigenlijk niet wilde laten gaan, zo eens rondgelopen, op ontdekkingstocht.
    Viel mij toch op de line-up van de vrouwen mij behoorlijk tegen viel. Tuurlijk er waren best leuke types bij, enkele Poolse van iets oudere leeftijd o.a. Stella. Maar echte, echte mooie meiden heb ik eigenlijk niet gezien.
    Met diverse meiden wat gechitchat de namen ben ik echter weer vergeten, maar niet die van Bulgaarse Tina. Vond haar vanaf stand direkt leuk, en ze reageerde ben open en vriendelijk.
    Niet direkt met haar een kamer opgezocht, maar later liepen we elkaar weer tegen het lijf.
    Met wat schampere zoentjes wist ze mij over te halen naar de kino te gaan. Onderweg kwamen we echter langs de Oosterse orient, en daar even neer geploft. Eens even kijken wat ze in huis heeft. Tina fluisterde me in het oor, dat ze in het openbaar niet echt wilde zoenen, en wilde liever direkt een kamertje op zoeken.
    Op de kamer aangekomen, haar slanke lichaampje bewonderd, ziet er goed uit met redelijke B-C cup borsten. Aan die arbeit vlogen de vonken er echter niet vanaf. Maar toch wilde zij mij allereerst overhalen er maar een uurtje van te maken. Dan zou het zeker wat worden, werd er ter verstaan gegeven. Door ervaring wijs, zij had mij nog geen enkel bewijs gegeven, dat het wat zou worden, deze sessie. Dus ik repliceerde met “die erste mal mach ich immer eine halbe stunde”. uiteindelijk heb ik er maar een half half-uurtje van gemaakt, want als de spetters er niet vanaf vliegen, vervliegt ook mijn interesse als sneeuw voor de zon.
    Ze had er echter ook geen problemen mee. Ze vond het prima, niks nada service geleverd en toch lekker 50 eurootjes verdiend.
    Geef haar ook geen ongelijk, makkelijker kun je ze niet verdienen.
    Resume mijn bezoekje, mooie club, goede ambiance, mooie meiden wat minder, wel leuk dat er wordt geanimeerd, zonder dat het irritant is.
    Als het niet zo ver zou zijn, zou ik de club zeker opnieuw gaan beproeven. In het 220 kilometer geval valt die zekerheid wel weg. Maar wie weet als ik ooit in de buurt ben, dan zal het er wel eens van komen.

  29. Onderstaande 6 leden hebben palimo bedankt voor deze bijdrage:

    Befke ( 5 maart 2014),cavediver ( 5 maart 2014),Megaboob ( 4 maart 2014),Ritchie ( 6 maart 2014),Snor ( 4 maart 2014),Wijze grijze ( 4 maart 2014)

  30. #68
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Ik heb er 2 dagen over nagedacht hoe ik mijn ervaring met Viktoria in Sixsens afgelopen Zondag onder woorden ga brengen. Navolgend een poging om het zo goed mogelijk te beschrijven, want mijn verwarring over het gebeurde overheerst nog steeds.

    Deze Zondag zou een echte warme lentedag worden. Dit mooie weer had veel andere Nederlanders naar Zuid-Limburg, naar het Mergelland gelokt. Op de centrale toegangsweg, de N281, stond reeds bij klaverblad Bocholtz een file. Daarom, als lokale autochtoon, maar binnendoor via Aken gereden. Het was, volgens mijn autothermometer, 21,5 graden toen ik om 13:30 in Lemiers de oprit opdraaide.

    Van een recente posting van Seksenfun had ik begrepen dat een vroeger WG-favorietje, Daisy uit Freude39, enige tijd geleden hier opgedoken was. Mmmh, een meid met meerdere malen een Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10. De moeite waard dus er nog eens de lakens mee te delen. Nu had ik zowel de Vrijdag als de Zaterdag van tevoren 3 x met Sixsens gebeld om informatie te verkrijgen over Daisy’s aanwezigheid op Zondag in Sixsens. Hier kon/ wilde men geen medewerking aan verlenen zodat ik eigenlijk dus maar op goed geluk erheen gereden ben.

    In de loop van de dag uitte ik mijn ongenoegen hierover tegenover de eigenaar van Sixsens. Ik sprak geruime tijd met hem en hij legde me precies uit dat men vanwege verschillende Nederlandse juridische en fiscale redenen dergelijke informatie niet via de telefoon kan doorgeven. Laat staan dat men op internet een aanwezigheidslijst of zelfs een -planning zou kunnen publiceren. Hier blijkt een groot verschil met de Duitse saunaclubs. Men heeft gewoon met een andere benadering door de autoriteiten te maken.

    Eigenaresse Beate herkende me meteen en zei: “Hé, deze keer heeft het geen heel jaar geduurd, voordat je terugkwam”. Ik ben steeds verbaasd, hoe ze mij, als incidentele bezoeker hier, toch steeds weer herkent. Ontbijtje was puik verzorgd en op verzoek bakt men een spiegeleitje of roerei voor je. De club was bezig te ontwaken, dus heb ik me naar buiten op het terras in het zonnetje begeven. Krantje mee, zonnebrilletje op, drankje naast je ligstoel. Hoe slecht kan het leven zijn? De middag wat afgewisseld met en beetje zwemmen in hun verwarmde buitenpool en af en toe relaxen in de mooie jacuzzi. Af en toe word je door een meid aangesproken, echter nooit hinderlijk. Ook was er regelmatig gelegenheid met de een of andere meid gewoon een vrijblijvend gesprekje te voeren, zonder dat dit noodzakelijkerwijs in een kamergang diende te eindigen.

    Het damesbestand was, in vergelijking tot m’n vorige bezoek eind November 2013, behoorlijk veranderd. Nu is de meerderheid van de dames van Balkanoorsprong, gelijkelijk verdeeld over Roemenië en Bulgarije, aangevuld met enkele Poolse, Slowaakse en Baltische dames. Ook is de gemiddelde leeftijd lager geworden.

    Ik heb nog de hele middag gewacht of de door mij beoogde Daisy nog op zou duiken. Dat was helaas niet het geval. Dus moest er een andere oplossing gezocht worden voor Wijze Stijve. Zo vlak voor etenstijd, omstreeks 17:00, ging ik nog even beneden in de bar op zo’n loungebank liggen, toen ik in gesprek kwam met een dame uit de Bulgaarse hoek. Terwijl we over van alles en nog wat spraken, raakte ook een piepkleine meid tegenover ons in het gesprek betrokken.

    Naam : Viktoria
    Nationaliteit/Taal : Bulgaars/ Duits
    Leeftijd : 24
    Haarkleur/-lengte : Zwart, tot halverwege de rug
    Lengte dame : 1,50 mtr
    Postuur/Cupmaat : skinny, 42 Kg, maat 32, B-cups
    Service: *** (lees het onderstaande verhaal en je begrijpt waarom hier niets staat) ***
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur : 60 + 60 min.
    Prijs : *** (lees het onderstaande verhaal en je begrijpt waarom hier niets staat) ***
    Extra’s bij het bezoek: ja
    Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10

    Viktoria had ik gedurende de dag al meerdere keren gespot en steeds liep ze in begeleiding van telkens een andere Bulgaarse meid rond. Actief animeren zag ik haar nooit. Steeds zat ze er een beetje verlegen en verloren bij. Terwijl Viktoria dichter bij ons kwam zitten, had de eerste Bulgaarse meid in de gaten dat mijn interesse duidelijk meer naar Viktoria uitging en deelde me mee dat het vandaag Viktoria’s eerste dag in Sixsens was en dat ze ons alleen zou laten.

    Viktoria vertelde me dat ze al 24 jaar was en reeds 5 jaar lang dit werk deed. Tot nu toe had ze alleen in vage Oostenrijkse clubjes en obscure pornobioscoopjes in Wenen gewerkt. Daar beperkte haar dienstverlening zich vooral tot wat handsjorwerk en PMC. Vandaag inderdaad voor het eerst in een saunaclub. Viktoria is een zeer terughoudend type. Ze ontwikkelt nauwelijks eigeninitiatief en pas na geruime tijd, toen het ijs wat meer gebroken was, schoof ze wat dichter tegen me aan. Uiteraard sloeg ik een beschermende arm om haar heen. Dat betekende echter niet dat ze dit als uitnodiging opvatte om ook met haar arm of handje mijn richting uit te komen. Een wat ongemakkelijke situatie. Ik sprak Viktoria daarop aan en benoemde dat het overduidelijk was dat ze zich niet op haar gemak voelde. “Kijk eens om je heen en zie hoe je collega’s het aanpakken” en ik wees haar twee heftig zoenende en friemelende koppeltjes aan. Hierop antwoordde Viktoria met stilzwijgen. Ze wist het, maar had er duidelijk geen adequaat antwoord op. “Zullen we dan maar een wat rustiger plekje opzoeken waar we wat meer uit het zicht van je collega’s zitten?” Dankbaar nam ze dit voorstel aan en ze stelde zelf voor naar de eerste verdieping naar het rustige donkere loungegedeelte te verkassen.
    Hier durfde Viktoria zich wat ongeremder op te stellen en ze nestelde zich dicht tegen me aan, maar het bleef vooralsnog zedig. Wat was hier aan de hand? Laat ik voorop stellen dat ik alles wat ze me vertelde voor waar aanneem, ofschoon ik anderzijds ook mijn twijfels heb. In elk geval was haar Duits doorspekt met veel typisch Oostenrijkse woorden, zoals Buab (Junge), Spittal (Krankenhaus) en schamama (schau’n wir mal). Grappig. Dan had ze begrepen dat hier in de Duitse saunaclubs PZC en TZ min of meer als standaard beschouwd worden en dat de gewenste services veel verder gaan als wat zij tot nu toe in haar carrière gewend was. De nodige drempels dienden dus overschreden te worden en ik merkte dat ze het daar bijzonder moeilijk mee had.

    OK WG, protection mode maar weer eens inschakelen en vooral niets overhaasten. Ik maakte Viktoria duidelijk dat ik enorm liefhebber ben van GFE++ en het vooral belangrijk vind dat een meid zich bij mij op haar gemak voelt. Dat voelde ze ook aan en langzaam, langzaamaan ontdooide ze enigszins. Wat was ze aarzelend teder toen ze me kuste en haar handen heel lief verkennend over m’n borstharen begonnen te kroelen. Heel zacht streelde ik haar lange haren ondertussen, waar ze zichtbaar van genoot. Haar poezelige handjes wisten uiteindelijk ook Wijze Stijve te vinden, maar niet op zo’n directe “kip ik heb je” aanpak, maar meer onderzoekend en voorzichtig. Haar gekriebel en gestreel was “just killing” en oh zo verleidelijk. Maar ik kon en mocht niets overhaasten. Ik was overgeleverd aan Viktoria die van haar kant uit haar eigen grenzen diende op te zoeken. Voortdurend keek ze of er anderen in de duistere ruimte op ons aan het letten waren, maar die waren vooral met hun eigen ding bezig. Dit voorspel duurde zeer lang en resulteerde uiteindelijk erin dat Viktoria in 69 positie naast me lag zodat ik met mijn vingers voorzichtig met haar poesje kon spelen. Tsjonge wat een klein petite vlinderpoesje had ze, met opengevouwen malse lipjes. En zo lekker naturel nat. Net een klein elfje dat naast me lag. Ook hierbij genoot ze van m’n tedere aanpak. Ik merkte gewoon hoe ze langzamerhand alles om ons heen begon te vergeten. Hierdoor begon ze op een gegeven moment Wijze Stijve te likken. In het begin heel voorzichtig, alsof ze aan de smaak moest wennen, maar langzaamaan steeds lekkerder en dieper en natter en gulziger. Kleine sturingen van mij over hetgeen ze tegelijk met haar vingers bij mij kon doen, droegen bij tot een perfecte PZC-belevenis. Ook pogingen tot Deep Throat hoorden erbij, maar ik zei haar dat ze vooral rustig aan moest blijven doen. Niets doen waar ze niet zelf achter stond. Ik merkte echter dat ze dit wilde. Bij mij kon ze rustig haar gang gaan en haar eigen grenzen overschrijden.

    Nu had ik hier ik weet niet hoe lang van kunnen blijven profiteren, want ook nadat ik haar gezegd had dat ze een sleutel moest gaan halen, zorgde dat niet voor enig initiatief in die richting. Uiteindelijk ben ik met haar meegelopen naar de receptie, hetgeen me ook de mogelijkheid bood om aldaar om een kamer met fauteuil te vragen. Dat werd Kamer 2 in de nok van het oude Aspasia gebouw.

    In eerste instantie verdwaalden we nog in de doolhof van trappetjes en gangetjes, maar uiteindelijk was deze kamer perfect. We werden nergens door anderen gestoord, zodat Viktoria zich hierdoor nog wat meer op haar gemak voelde. Op de kamer was van remmingen helemaal geen sprake meer en mijn rustige aanpak betaalde zich hier uit. Wat kon ze zich heerlijk laten gaan en helemaal overgeven. In standje 69 likte ik haar tot 3 maal toe naar een orgasme. Viktoria wist niet wat haar overkwam. Ze pijpte en likte steeds hemelser, terwijl haar kleine slanke vingertjes (zonder kunstnagels) ondertussen met m’n ballen en perineum speelden. (had ze nog nooit eerder gedaan). Ik wil over het verloop van de sessie niet teveel uitweiden, behalve dat ik probeer duidelijk te maken dat ik vrees dat Viktoria het in de Duitse saunaclubs niet gaat redden. Daarvoor houdt ze te zeer aan haar grenzen en principes vast en om in het clubcircuit te overleven zal ze die deels los moeten laten. Een duivels dillemma.

    Ik genoot zo zeer dat ik na mijn eerste orgasme meteen voorstelde de sessie naar een vol uur te verlengen. Zij vroeg mij, hoeveel ze me daarvoor moest berekenen. Nou, hoe onschuldig is dat? In elk geval doorliep ik gedurende dat uur een achtbaan aan verschillende indrukken. Zowel lichamelijk alsook emotioneel. Ik wist werkelijk niet meer hoe ik het moest inschatten. Continu vroeg ik me af: is dit onschuldig en puur of is dit professioneel en gespeeld. Sommige activiteiten (zonder dat ik ze specifiek wil benoemen) voelden zo goed dat ik me niet kon voorstellen dat daar geen jarenlange ervaring een rol bij speelde. Anderzijds was ze op menig moment net een onschuldig en kwetsbaar elfje dat je zeer teer dient te behandelen, anders beschadig je het. In elk geval was het een bovengemiddeld pure GFE ervaring die me zeer zeker lang zal bijblijven. Daarom een Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10

    Was dit nu allemaal gespeeld en gewoon een verzonnen verhaal van Viktoria? Zou zomaar kunnen, echter: nadat we ons samen beneden gedoucht hadden, werd Viktoria door een andere gast aangesproken die overduidelijk interesse in haar had. Viktoria stuurde hem echter weg. Ik vroeg Viktoria wat er aan de hand was geweest.
    “Ik voelde me bij hem niet op m’n gemak, ik miste de klik die ik met jou wel had”.
    “Wat zoek je dan in een man? Waarom voelde je met mij dan wel een klik?”
    “Ik zag je vandaag meerdere malen douchen en je gebruikt bovendien een lekker geurtje, dat betekent dat je hygiëne erg belangrijk vindt. Bovendien straal je een zekere rust uit”.

    Enigszins verward en met veel stof tot nadenken ging ik eten. Lekker. Gegrilde kippenpoten, gekookte krielaardappels of –gratin en 2 verschillende groentemixen. Echter geen toetje, alleen wat overgebleven koek van ’s middags. Op mijn verzoek toverde de kok, Erik, echter een lekkere schaal yoghurt met vruchtencompote voor mij in elkaar.

    Dan maar uitbuiken in de whirlpool. Tot 2 maal toe kwam er een meid bij om op die manier contact te leggen en eventueel een kamer te scoren, echter ze waren niet mijn type. Viktoria kwam tot tweemaal toe langs geslenterd met een collega, maar ze ging niet op een uitnodiging in ook in het water te komen. Later op de avond, tegen 22:00 belandde ik weer in de Oosterse loungeruimte waar de Bulgaarse brigade vergaderde. Viktoria had blijkbaar het een en ander over me verteld, want men herkende me en vroeg me erbij te komen. Nu was ik het middelpunt van 4 Bulgaartjes en ik was helemaal in m’n element. Lekker gelachen en af en toe wat provocerende opmerkingen zorgden voor een uitgelaten, gezellige stemming. Absoluut verbluft was ik toen een van de Bulgaartjes beweerde me te kennen. “Waarvan dan?” Van het brandincident in Planet Eden: Feuerwehreinsatz im Planet Eden. Dat was in November 2012! 16 maanden geleden! Ik kon het niet ontkennen en ik begin het griezelig te vinden dat dames me zich soms zo goed na lange tijd nog herinneren.

    Ik ging na verloop van tijd naast Viktoria zitten en de overige Bulgaartjes trokken zich tactisch terug. Mooie solidariteit. Viktoria had vandaag alleen met mij gekamerd en zag de toekomst somber in. Dat kon ik niet ontkennen en ik probeerde haar gedachten een beetje te ordenen door diverse opties te schetsen en daar de voor- en nadelen bij te benoemen. Ik kon haar dat alleen als handvat aanreiken; knopen moest ze voor zichzelf doorhakken. Het was best wel moeilijk zo’n lief meisje met haar gevoelens te zien worstelen. Ik kon haar alleen m’n brede schouder bieden en respectvol met haar omgaan. Hierdoor werd Viktoria nog aanhankelijker en intiemer. Haar presales werden nog uitgebreider en haar hieruit resulterende PZC- sessie nam maar geen einde. Uiteindelijk ben ik dan toch maar voor het kloppen van Wijze Stijve gezwicht en we verdwenen tegen 23:45 weer naar dezelfde Kamer 2. Hier mocht ik weer van haar frêle lichaampje en toewijding genieten. En genoten heb ik. Viktoria ging nu zelfs nog een stapje verder dan tijdens de eerste sessie. En dit zonder dat ik hierom vroeg of er op aanstuurde.

    Omdat zich op de bovenverdieping ook een doucheruimte bevindt, hebben we elkaar afsluitend nog uitgebreid gewassen. Geen enkel intiem plekje werd overgeslagen. Toen we een uur later weer beneden kwamen, was de club uitgestorven. Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10

    Concluderend over deze ervaring kan ik alleen maar zeggen dat dit een zeer bijzondere ervaring geweest is. Na 2 dagen erover nagedacht te hebben, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik getuige ben geweest van een innerlijke tweestrijd bij een meid, die duidelijk voor zichzelf grenzen is tegengekomen en daar met behulp van mij in heeft geprobeerd een oplossing te vinden. Daarin moet ik haar loslaten, hetgeen ik best wel moeilijk vond. Ik wens Viktoria daarin veel sterkte en alle succes. Mocht iemand haar nog eens tegenkomen dan ben ik benieuwd te ervaren hoe het haar dan vergaat en hoe ze dan in haar vel steekt. Desgewenst per Interne Mail.

    Wijze Grijze sexapproval™ voor Sixsens vandaag: 7,5/10

    Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  31. Onderstaande 25 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (11 maart 2014),biged (14 maart 2014),Bluebear (11 maart 2014),Breezahlover (11 maart 2014),cavediver (11 maart 2014),Dalton (11 maart 2014),dbd67 (11 maart 2014),deket (13 maart 2014),dirkje36 (17 maart 2014),hansdordt (11 maart 2014),hornybear (11 maart 2014),KanariePiet (11 maart 2014),mdbg (14 maart 2014),Megaboob (11 maart 2014),Mr.IJsbeer (11 maart 2014),nieuwkomertje (19 maart 2014),seksenfun (11 maart 2014),Snor (11 maart 2014),Sphinx (12 maart 2014),spinazieboy (15 maart 2014),Stief (11 maart 2014),Teiresas (11 maart 2014),wervelwind (11 maart 2014),Willi69 (11 maart 2014),zwembroek (11 maart 2014)

  32. #69
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:40
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.385 in 6.025 posts

    Standaard

    EEN DAGJE VAKANTIE IN EIGEN LAND
    Dinsdag had ik ineens de hele dag en avond tijd om Sixsens te bezoeken na een afwezigheid van 2 maanden.
    Hartelijke ontvangst door Beathe en zelfs Maggy was minder stug (in de middag begon ze zelfs spontaan tegen mij te praten over het zwembad, waar ik ongeacht de buiten temperatuur graag in ronddobber).
    Uurtje gewacht op Licky Luke en mij ondertussen met enkele bekende vaste dames en de ex-ZaZen/YinYang bardame onderhouden (in 2008 al leren kennen toen zij nog in zo'n gele door YinYang gesponsorde Ka reed, wat vliegt de tijd).
    Terwijl ik wat live-verslagjes op het overdekte en verwarmde terras maakte, zag ik LL binnen komen (en Maya had ik inderdaad al ingefluisterd dat haar vriendje onderweg was naar Lemiers). Onderweg naar beneden roept Beathe nog dat "mijn vriend" ook net binnen is gekomen...😌. Daar had ik het niet over gehad, dus.... concludeerden wij dat het forum niet alleen door beren wordt gelezen 😉
    En ik geef hun geen ongelijk, want zij hebben er in ruim 1 jaar een prachtige club van gemaakt en ook voor zover mogelijk naar de op/aanmerkingen van gasten/forumschrijvers geluisterd.
    Met LL vervolgens zijn mooie vakantie ervaringen besproken totdat Crystal zich bij LL nesteld. Op die momenten ken ik mijn plaats en ben dan voor de lunch naar boven vertrokken.
    Na de lunch links en rechts wat navraag gedaan over "Viktoria", zie verslag Wijze Grijze. Maar geen van de Bulgaarse dames kende haar.
    Ben dan in Marokko onderuit gaan liggen en na 2 andere dames vriendelijk afgewimpeld te hebben, komt een zeer slank poppetje binnen en vraagt vriendelijk of ik haar gezelschap wens.. My kind of girl! En zij stelt zich voor als Viktoria...😊: toeval bestaat niet!
    En Wijze Grijze kan gerust zijn: ofwel zij heeft in 2 dagen de service en houding van een Super-Sixsens dvp aangeleerd, ofwel zij komt wat schuchter over, maar weet voor de rest verdraaid goed hoe de hazen hier lopen. En ik ben van dat laatste overtuigd! Na wat smalltalk en een kwartiertje heerlijk tongzoenen naar kamer 5b vertrokken (niet mijn favoriete ivm burengerucht, ik kan het nooit nalaten om mee te gaan zuchten en kreunen als ik de buurvrouw hoor &#128513.
    Op kamer een geweldig uurtje beleefd waar zij er vol voor ging. Afwisselend was zij actief en dan weer rustig genietend van de aandacht met een super 69 gedurende een kwartier of zo, totdat zij het zelf niet meer hield😊.
    Een schatje die GFE met PSE prima weet te combineren.
    Wat ik eerst raar vond, was dat zij niet reageerde als ik iets in het Bulgaars zei... Had ik daar nu al die dure privélessen voor gevolgd??

    Wat bleek, het poppetje kwam uit het Turkstalige deel van Bulgarije en zij sprak maar weinig Bulgaars. Verder niet zo belangrijk, maar nu moet ik naast Bulgaars en Roemeens ook nog Turks gaan leren, want de meeste van de meisjes met wie zij optrekt in Sixsens blijken Turkstalig te zijn.
    Dit merkte ik later op de avond, net voordat ik wilde vertrekken.
    Tussendoor in het zonnetje gelegen, en later samen met Licky Luke lekker gezwommen; heerlijk dat verwarmde zwembad!

    Na de goede schnitzels ging LL naar de sauna, waardoor ik in de gelegenheid was om met Crystal te flikflooien en ben dan een half uurtje op kamer geweest. Niets ten nadele van Crystal, zij was erg actief, geil en pijpte alsof ze een wedstrijd wilde winnen...en die winst gunde ik haar 😉.
    Maar...zij is niet wat ik graag zoek/vind in een meisje, teveel automatische piloot gevoel. Dit is beslist persoonlijk, want ik weet hoeveel LL en andere beren van haar gecharmeerd zijn.
    Nog mijn excuses aan LL "for being the secret" van zijn suikerkristalletje!

    Rond 9 uur wilde ik aanstalten maken om te vertrekken.
    In blauwe lingerie kwam ik Bulgaarse Melissa tegen, toen ik nog 1 keer om de hoek van Marokko keek..ik had haar al eerder gespot maar uit het oog verloren.
    Gezellig languit naast elkaar op de bank begint zij al snel te zoenen en gaat met haar handen op onderzoek uit. Voor ik "nee" had kunnen zeggen indien ik dat gewild had, gaf zij mij toch een blowjob van Sofia tot Tokyo 😍👍👄👀😍 !
    Vervolgens uiteraard gekamerd en een prima tijd mee gehad. Niet zo fijn als met Viktoria, maar een uitstekende afsluiting van een dagje in de reeks "Ontdek je plekje" uit de serie Vakantie in eigen land.
    En toen een déjà-vu: ook zij verstond weinig Bulgaars, wat ook nu niet aan mijn gebrekkige uitspraak lag, maar aan de Turkse regio waar deze meiden vandaan komen (groepje van 4 die zich vaak verzamelen aan het hoge tafeltje bij de ingang van de bar, gezien vanaf de gang naar de kino).


    Bij vertrek Viktoria nog even gesproken en haar de groeten van Wijze Grijze overgebracht wat zij wel wist te waarderen van hem (en mij).

    Een volgend bezoek aan Sixsens kan mij niet snel genoeg zijn, helaas ben ik de komende 2/3 weken niet in de gelegenheid door zowel mijn zakelijke agenda, geplande vakantie als door "noodzakelijke" bezoeken aan HP en Babylon.
    Het is wat, zo'n hobby!
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 12 maart 2014 om 07:29
    En Garde

  33. Onderstaande 14 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    biged (14 maart 2014),Bluebear (12 maart 2014),deket (13 maart 2014),hornybear (13 maart 2014),licky luke (12 maart 2014),Megaboob (12 maart 2014),palimo (12 maart 2014),Ritchie (13 maart 2014),Sjeufke (12 maart 2014),Snor (12 maart 2014),wervelwind (12 maart 2014),Wijze grijze (12 maart 2014),Willi69 (17 maart 2014),zwembroek (12 maart 2014)

  34. #70
    Geregistreerd
    2 oktober 2006
    Last Online
    25 maart 2023 @ 15:13
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    407
    Discussies
    54
    Thanks
    497
    Thanked
    492 in 141 posts

    Standaard

    Vrijdag voor de eerste keer Sixsens bezocht samen met travel kwamen we om net voor 14 uur aan.
    Na het betalen van 40 euro kregen we een kleine rondleiding van de vriendelijke gastvrouw.
    Het gebouw ziet er nog nieuw uit met kluisjes en goede douches,met een nadeel en dat zijn de vele trappen.
    Er waren ongeveer 15 ijsberen en 20 dames aanwezig die we door het hele pand tegenkwamen.
    Na een uitstekende lunch hebben we buiten nog lekker in de zon kunnen liggen.
    Achter de bar op een grote bank kwam Rosana uit Colombia naast me zitten,een iets oudere dame,
    met een strak lichaam en siliconen borsten.Ze sprak alleen Spaans maar ze was vriendelijk en grappig en begon meteen met tongzoenen.
    Dus met haar naar de kamer gegaan en heb er geen spijt van gehad veel TS, diep pijpen ze liet zich uitgebreid beffen.
    Daarna afgemaakt met enkele standjes waar ze goed wild en geil van werd.
    Om 17.30 uur was er nog een heerlijk diner en we zijn daarna voldaan naar huis gegaan.

  35. #71
    Geregistreerd
    13 juli 2007
    Last Online
    6 april 2024 @ 06:18
    Berichten
    29
    Discussies
    0
    Thanks
    45
    Thanked
    35 in 14 posts

    Standaard

    Vorige vrijdag mezelf rond 11u getrakteerd met een bezoekje aan Sixsens en dat nog wel op mijn verjaardag. De theke liet me, na het tonen van identificatiebewijs, gratis de club binnen. Het was er vrij rustig want ze ging pas open. Toevallig stapte Jos ook de club binnen, met hem had ik de week voordien een leuke babbel gehad, net zoals vandaag trouwens.

    Na het genieten van de schitterende wellnes accommodatie ben ik voor de eerste maal in het zwembad gekropen. Lekker verwarmd en met een eerste lentezonnetje op mijn blote billen was dat ook toch even genieten. Toen ik uit het water stapte werd ik begroet door de Grieks/Bulgaarse Helena (denk ik dat de naam was). Eventjes wat zitten praten in de zetels onder de luifel en dan ook maar uitgenodigd om een sleutel te halen.

    Deze sessie was eigenlijk snel gedaan, de klik was er niet direct en ik had mijn zinnen gezet op Angela, doch die bleef gans de tijd onzichtbaar vanwege op de kamer met andere ijsbeer.

    Nog vlug een saunatje gedaan en terwijl ik mijn mails lag na te lezen en te beantwoorden in de Marokaanse ruimte komt er een kleine meid zich tegen mij aanvleien: Viktoria was haar naam zei ze. Dit meisje was echt zo lief en zacht, helemaal niet opdringerig. Dit kon ik niet lang uithouden, je zou bijna het gevoel hebben dat je van haar goedheid profiteert... Haar een sleutel laten halen en een ongeloofelijk fantastisch uurtje met haar doorgebracht. Ze is zo zacht, heeft een fantastisch lijfje met prachtige natuurlijke borstjes en een poesje waar ik echt verliefd op ben... Schitterend gewoon.
    Aangezien het mijn verjaardagsdag was ben ik niet lang in het "beloofde land" kunnen blijven, tegen 16u moest ik vertrekken vanwege andere verplichtingen.
    De tijd is voorbij gevlogen met Viktoria, spijtig dat ik haar niet eerder die dag had ontmoet want dat zou wel eens een sessie van twee uur geworden zijn anders.

    Het zal moeilijk kiezen worden volgende keer indien zowel Angela als Viktoria beschikbaar zouden zijn. Wat een luxe deze twee meiden!
    Kan niet wachten om terug naar Lemiers af te zakken :-)

  36. Onderstaande 5 leden hebben dirkje36 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (17 maart 2014),hansdordt (17 maart 2014),Snor (17 maart 2014),sofaking (17 maart 2014),Wijze grijze (17 maart 2014)

  37. #72
    Geregistreerd
    17 maart 2014
    Last Online
    22 maart 2017 @ 23:44
    Locatie
    Mechelen, Partij, Wittem
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    6
    Thanked 3 Times in 1 Post

    Standaard

    Hallo Dirkje weet je zeker dat Angela vrijdag in Sixsens aanwezig was? Thx

  38. #73
    Geregistreerd
    13 juli 2007
    Last Online
    6 april 2024 @ 06:18
    Berichten
    29
    Discussies
    0
    Thanks
    45
    Thanked
    35 in 14 posts

    Standaard

    Hoi Mechels, ik dacht haar s morgens toch eventjes gezien te hebben, maar je doet me nu op de duur twijfelen...
    De vrijdag voordien ( 07 maart) was zij er zeker want dan heb ik haar s morgens zien toekomen.

  39. #74
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:40
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.385 in 6.025 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dirkje36 Bekijk bericht

    Nog vlug een saunatje gedaan en terwijl ik mijn mails lag na te lezen en te beantwoorden in de Marokaanse ruimte komt er een kleine meid zich tegen mij aanvleien: Viktoria was haar naam zei ze. Dit meisje was echt zo lief en zacht, helemaal niet .
    De tijd is voorbij gevlogen met Viktoria, spijtig dat ik haar niet eerder die dag had ontmoet want dat zou wel eens een sessie van twee uur geworden zijn anders.

    Het zal moeilijk kiezen worden volgende keer indien zowel Angela als Viktoria beschikbaar zouden zijn. Wat een luxe deze twee meiden!
    Kan niet wachten om terug naar Lemiers af te zakken :-)


    Die twee dames zijn wel twee uitersten 😊!
    Maar je hebt wel meteen 2 van de Sixsens toppers als je ze beide op één dag treft.

    Tja die Viktoria...en Wijze Grijze nog denken dat hij haar moest inwijden im het vak...daar had zij hem toch mooi tuk😁 dwz : zij is dermate ervaren of heeft zulke goede mensenkennis dat zij goed aanvoelt welke illusie zij de betreffende ijsbeer moet geven!

    Ps: als nog van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag Dirkje! 🎂
    En Garde

  40. Onderstaande 4 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    dirkje36 (17 maart 2014),licky luke (17 maart 2014),Sjeufke (17 maart 2014),Wijze grijze (17 maart 2014)

  41. #75
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Afgelopen weekend Sixsens bezocht. Rond 18 uur aangekomen en na wat gekletst te hebben met de uitbaters de badjas aangetrokken, gedoucht en op naar het restaurant. Lekker witvisje met aardappelgratinee en verse salade... Terwijl ik aan het eten was kwam een Roemse tegenover me zitten met een bordje tiramisu, mijn lievelingstoetje. Ik kon het restaurant dus niet verlaten zonder dat genuttigd te hebben en het was heerlijk uit eigen keuken!

    Vervolgens naar de bar voor een kop koffie. Er waren vrij veel dames, ik schat dat er verdeeld over de club zo'n 40-50 aanwezig waren. En aangezien het niet heel druk was met mannen was er ruime keuze uit de dames. Eerst wat prietpraat met de dame die ik in het restaurant had ontmoet, lief ding, maar niet zo mijn type. Bij binnenkomst was ik Paula al tegengekomen, een knappe Roemeense die ik tot nu toe altijd ben tegengekomen in SS. In het begin was ze wat afstandelijk en professioneel maar als je haar wat kent ontdooit ze wat en is ze best grappig. Al verliest ze nooit de zakelijke kant uit het oog. Uiteindelijk toch maar de gok gewaagd en met haar een kamer opgezocht. Ze ontdooide nog wat meer en ik beleefde een prima sessie met haar. Ze zoende niet (van te voren aangegeven) maar de rest was prima. Heerlijke meid met leuke humor, geen topper maar wel voor herhaling vatbaar.

    Toen was het tijd om me wat terug te trekken en te genieten van de wellness. Er was nu ook een emmer voor aufguß aanwezig in de sauna. Erg fijn! Eerder vond ik de sauna wat te heet en droog maar nu was hij prima. Na twee gangen en wat bijkomen terug naar de bar. Ik zat er eigenlijk wel doorheen. De DJ was sinds 20 u lekker aan het draaien en de aanwezigen vermaakten zich prima maar voor mijn was het tijd om naar huis te gaan.

    Ik vernam nog dat de dag van te voren een koppel was binnen geweest dat zich voor de ogen van de aanwezigen prima vermaakt had met een aanwezige gast. Die gast zou tevens een gelegenheidsoptreden hebben gegeven aan de danspaal hetgeen voor de nodige hilariteit zorgde. Jammer dat ik dat gemist heb. Tot binnenkort!
    Laatst gewijzigd door Tiga; 17 maart 2014 om 19:34
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  42. Onderstaande 7 leden hebben Tiga bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (17 maart 2014),Megaboob (17 maart 2014),seksenfun (17 maart 2014),Sjeufke (17 maart 2014),sofaking (17 maart 2014),wervelwind (17 maart 2014),Wijze grijze (17 maart 2014)

 

 
Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38.

Living Room 468*60