Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 256
  1. #1
    Geregistreerd
    21 april 2013
    Last Online
    1 oktober 2017 @ 17:59
    Berichten
    18
    Discussies
    1
    Thanks
    14
    Thanked
    20 in 6 posts

    Standaard Sixsens, Algemene verhalen, 1e helft 2014

    He mede-ijsberen,

    Ik zat even te kijken naar die nieuwjaars party bij Sixsens en vroeg me af of dat nog wat is, of dat ik beter mijn volgende bezoek wat kan uitstellen, wilde in ieder geval deze maand weer een keer gaan.

    En natuurlijk iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst, en vele fijne clubbezoeken

  2. #2
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    585 in 222 posts

    Standaard

    Hoi Bob89,

    Vorig jaar was ik op de nieuwjaarsparty. Berengezellig, dat zeker. Betekent ook zeer veel beren en harde disco muziek. Net zo druk als een zaterdag in GT, maar dan met veel minder mooie dames.
    Ik ben er al een half jaar niet geweest en zou er wel weer eens heen willen gaan. Grote variatie in nationaliteiten maar er zit optisch weinig spectaculairs tussen.
    Happy New Year to all.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 2 januari 2014 om 10:12

  3. Onderstaande leden hebben hansdordt bedankt voor deze bijdrage:

    Bob89 ( 1 januari 2014)

  4. #3
    Geregistreerd
    20 mei 2013
    Last Online
    3 november 2015 @ 09:20
    Berichten
    28
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    .....nou ze dat was niets gisteren ....nou lekker saai...was het ...moeten nog veel doen ...stil zwijgen die meiden...prfffff..eentje was er goed ook kamer gedaan susan .....was weer een topper......hihihi...

  5. #4
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Last Online
    27 oktober 2023 @ 15:57
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    78
    Discussies
    12
    Thanks
    25
    Thanked
    52 in 25 posts

    Standaard

    Gisteren weer eens met een vriend geweest na een lange rit vanuit VM. Er waren ongeveer 20 dames aanwezig. De sfeer was er maar matig door de afwezigheid van dames maar ook van de ijsberen. In de avond was er wel een DJ aanwezig. Het eten was, doordat het lang stond en er maar weinig gebruik van werd gemaakt, maar matig.
    De welness was goed hoewel de HWP wel een paar graadjes omhoog zou mogen.

  6. #5
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 12:37
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    601
    Discussies
    16
    Thanks
    548
    Thanked
    1.286 in 364 posts

    Standaard Maandag 30 December 2013

    Afgelopen maandag 30 December op het laatste moment nog even besloten om hier met een maatje te gaan kijken en, na een veel te lange rit in de auto, uiteindelijk rond 13.30 uuraangekomen op de discrete parkeerplaats. We kregen een nette ontvangst en na het betalen van € 40,- de man, kregen we een versnelde tour met aanwijzingen zodat we na het omkleden zelf konden kijken hoe het er ondergronds allemaal uit zag...

    - Het wellness gedeelte zag er prima uit, maar daar hebben we de afgelopen keer geen gebruik van gemaakt (het enige jammere is wel dat je steeds naar de balie boven moet voor een nieuwe handdoek);
    - De wifi router(s) / access points deelden geen ip-adressen meer uit en dat is best vervelend aangezien we geen van beiden ondergronds "prik" hadden en dus ook geen mobiel internet;
    - De bar zag er goed uit, maar de muziek stond veel te hard voor mijn smaak (in bijna elke club waar ik geweest ben is dit eigenlijk zo), maar de service / vriendelijkheid was goed;
    - Weinig dames aanwezig op de 30ste, maar dat was te verwachten en gaf de theke ook aan bij binnenkomst;
    - Het eten was best te doen, al was het wat warm en krap in het "restaurant".

    Het enige waar ik de logica even niet van in zag was dat je een armband kreeg om je kleren / persoonlijke spullen in op te bergen met een dynamisch te programmeren locker naar keuze om dan tegenover de wc achter het wellness gedeelte en links van de kleedkamer, kleine lockers aan te treffen die genummerd waren maar alleen te gebruiken na het inwerpen van een muntstuk van 1 a 2 Euro... Wellicht zie ik hier iets over het hoofd, of er zijn veel problemen met spontaan openende lockers in de kleedkamers?

    Het dames aanbod was karig zoals ik al eerder vermeldde, maar we waren hoofdzakelijk voor de gezelligheid gekomen omdat mijn maatje en ik elkaar al een tijd niet meer gesproken hadden en dat zou dus van latere zorg zijn. Toen mijn maatje en ik ergens tegen 17.00 uur besloten om ons van de bar naar een van de bankjes achter de bar te verplaatsen, werden we al snel gevolgd door twee Bulgaarse meiden, waarvan er een ontiechelijk naar zweet rook en ik haar op de allerlei subtiele manieren probeerde te attenderen op het feit dat ze daar toch iets aan moest gaan doen. Helaas interpreteerde ze dit alles verkeerd en dacht ze dat er een snelle kamergang in zat, waardoor er een hilarische situatie ontstond toen ze aan me vroeg of dat ze een sleutel moest gaan halen en ik zei dat een ze alleen een handdoek boven hoefde te halen om te gaan douchen, want die lagen immers ook boven.

    Rond 17.30 uur maar gelijk gaan eten met mijn maatje en na wat kipschnitzels en frietjes konden we gaan kijken wat er zoal te beleven viel met de aanwezige dames... Veel dames gaven tijdens het babbeletje onder het eten aan om na het werk richting vliegveld te gaan en dan richting thuisland te vliegen om daar Oud en Nieuw te vieren, leek me ook logisch want het waren veelal de Roemeense dames die aangaven dit van plan te zijn. Volgens mijn telling waren er hooguit 15 dames aanwezig, waarvan ik de helft na 18.30 uur niet meer gezien heb. Of ze nu met een klant op de kamer zaten of er gewoon vantussen waren, kan ik niet zeggen, maar dit leidde er wel toe dat ik met de jonge Roemeense Lorena (met een aarsgewei) naar de kamer ging omdat mijn andere twee opties, een wat rijpere Poolse en een wat rijpere blonde Limburgse, bezet waren of niet in de buurt...

    Lorena zorgde ervoor dat we een kamer bovenin de club kregen (kon ik ook even door het raam in het donker naar de tuin met zwembad staren), nog even wat gestoeid en gepraat en daarna gedaan waarvoor we op de kamer kwamen... Het was mij allemaal iets te professioneel en na 30 minuten stonden we bij mijn kluisje om af te rekenen, want dat vond ik wel lang zat in dit geval. De Roemeense bleef me maar lastigvallen dat ze eigenlijk nog wel een keer wilde, maar ik dirigeerde haar richting de andere aanwezigen om die ook eens een kans te gunnen...

    Mijn maatje had inmiddels aangepapt met de Poolse waar ik eerder al zin mee had om te kameren en die zag ik na 30 minuten ook weer aan de bar verschijnen. Toen ik hem vroeg waarom hij maar 30 minuten met haar was weggebleven, antwoordde hij dat hij anders geen reden had om z.s.m. met mij daar terug te komen, want dat had hij nu dus wel. Slimme jongen!

    Na het nuttigen van een laatste drankje zijn we zo rond 20.00 uur vertrokken en hebben we besloten om binnenkort weer eens te komen kijken bij deze tent en daarbij hopende dat er wat meer ambiance te vinden zal zijn...

    Al met al een mooie tent, met vriendelijk personeel en een goede ligging, die eenmaal bekend bij het grote publiek, mooie tijden kan beleven...
    Laatst gewijzigd door Poppalarge; 4 januari 2014 om 00:06 Reden: Verkeerde datum neergezet...
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  7. Onderstaande 10 leden hebben Poppalarge bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 4 januari 2014),Don Rudo ( 4 januari 2014),hansdordt ( 4 januari 2014),Jaeger-Lecoultre ( 6 januari 2014),KanariePiet ( 4 januari 2014),Kwakje (10 januari 2014),licky luke ( 4 januari 2014),sofaking ( 4 januari 2014),wervelwind ( 4 januari 2014),Wijze grijze ( 4 januari 2014)

  8. #6
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Na afgelopen dinsdag Dolce Vita en Haus Panthera te hebben bezocht, was het gisteren de beurt aan Sixsens. Ik had afgesproken met de (niet-schrijvende) kameraad die mij jaren geleden geïntroduceerd heeft in de wondermooie wereld van de saunaclubs. Ik ben er btw nog altijd niet zeker van of ik hem daarvoor dankbaar moet zijn of dat ik hem tot in de eeuwigheid moet vervloeken. Het heeft me immers al vele onvergetelijke momenten opgeleverd, maar het heeft me ook al heel veel geld gekost. Ach, laat ik het maar houden op dankbaarheid:wink:.

    Sixsens was voor mijn kameraad nog onbekend terrein, dus ik dacht: nu kan ik hem eens iets nieuws leren kennen! Eddy_V, van wie ik al vele leuke verhalen gelezen had, maar die ik nog nooit in real life had ontmoet, zou in de vroege namiddag ook naar Sixsens komen.

    Mijn kameraad en ik konden gisteren maar tot 17u in Sixsens blijven, dus we vatten onze dag zo vroeg mogelijk aan. Om 10u55 reden we de parking al binnen. Er stonden op dat moment toch al een vijftal wagens op de parking. Het was aan het stortregenen, dus we zijn snel naar binnen gespurt.

    Beiden hebben we onze 40€ aan de theke overhandigd, waarop we onze badjassen, handdoeken en sleutels kregen. Geen tijd te verliezen, dus wij razendsnel de trap naar beneden gelopen richting kleedkamers.

    Het sleutelsysteem was nieuw voor mijn collega, dus ik moest hem tonen hoe je jezelf een kastje kan ‘toe-eigenen’. In mijn 15 voorgaande bezoeken aan Sixsens is dat mij altijd zonder problemen gelukt, maar uiteraard net gisteren, op het moment dat ik mijn oude mentor eens meeneem naar een hem onbekende club, wou het mij maar niet lukken om een kastje te ‘locken’ . Na de zoveelste poging had ik eindelijk door wat er scheelde: mijn sleutel was niet gereset en ik moest het reeds in de sleutel voorgeprogrammeerde kastje nemen. Mijn kameraad probeerde vervolgens zijn sleutel uit en dat lukte uiteraard perfect van de eerste keer. Hoongelach was mijn deel.

    Gelukkig waren er in de kleedkamer op dat moment al 2 mooie, blonde dames aanwezig (1 van hen was Veronica, zou later blijken) die mijn gestuntel wel schattig vonden en mij een troostend kusje gaven. Nu was het mijn beurt om te lachen, want mijn kameraad werd door beide meiden straal genegeerd:wink:.

    Nadat mijn kameraad en ik onze ijsbeertenues hadden aangetrokken, heb ik hem een rondleiding door de club gegeven. Hij heeft de voorbije jaren een aanzienlijk aantal clubs bezocht, maar hij was toch uitermate gecharmeerd door Sixsens. Zoals hij het verwoordde: een hippe, moderne club die over alle noodzakelijke saunaclubfaciliteiten beschikt. Hij had wel 2 (terechte) opmerkingen: als je de club nog niet goed kent, kan je er makkelijk verloren lopen. En wat zijn er hier veel trappen (hij is nogal lui van aard:wink.

    Nadat ik mijn 3de rondleiding in 3 dagen had gegeven (dinsdag heb ik Knaktuut en een Duitser ook al een rondleiding moeten geven in Dolce Vita, ik ga daar echt geld voor beginnen vragen) zetten mijn kameraad en ik ons aan de bar voor een eerste pintje. We zaten nog geen minuut op onze stoeltjes of Lolita kwam me al gezelschap houden. Ik kreeg een stevige knuffel en een paar kusjes en we hadden een kort gesprekje. Lolita stuurde uiteraard aan op een vroege kamergang, maar ik gaf haar aan dat we eerst iets wilden eten. Ik had daarenboven eerst zin in een nieuwe DVP.

    Nadat ons pintje leeg was, trok ik met mijn kameraad richting restaurant, waar we een lekker ontbijtje nuttigden: koffie, fruitsap, 2 broodjes met kaas, tomaat en komkommer en 2 worstjes met mosterd en ketchup. Simpel, maar voldoende en lekker.

    Na ons ontbijtje wou mijn kameraad gaan welnessen. Uit schrik dat hij hopeloos ging verdwalen, bracht ik hem maar ter plaatse. Hij zat nog maar net in de jacuzzi toen Gaby passeerde. Ik heb altijd leuke gesprekjes met haar, maar tot een kamergang is het nog nooit gekomen. Ze is niet echt mijn type. Ik stelde Gaby dus maar aan mijn vriend voor. Later zou blijken dat dit niet tot een kamergang heeft geleid. Zijn eerste kamergang in Sixsens zou hij beleven met Karina, die hem aan de toiletten overviel, toen hij na het welnessen wou terugkeren naar de bar. Hij vond het een gemiddelde ervaring.

    Ik keerde alleen terug naar de bar, waar ik het forum wou checken om te zien of Eddy_V al in aantocht was. Ik had net een live bericht op YBF gepost (waarin ik zei dat Lolita al leuk gepresaled had, maar dat ik eerst met een nieuwe DVP wou kameren), toen Lolita zich weer naast me aan de bar installeerde. We hadden weer een leuk gesprekje van zo’n tiental minuten, waarbij ik meer en meer in de band raakte van haar wondermooie borsten (ze was topless). Na 10 minuten hield ik het niet meer en zei ik dat ik met haar op de kamer wou.
    Deze herhaling was iets beter dan onze eerste kamergang, maar het was nog steeds niet top. Hoe dan ook: alleen al voor Lolita haar mooie billen en borsten ga ik in de toekomst ongetwijfeld nog wel eens met haar op herhaling.

    Na mijn kamergang met Lolita was het tegen de enen aan het lopen en ik begaf mij terug naar de bar. Mijn kameraad was nergens te bekennen (hij zat blijkbaar in de kleedkamer, mails te versturen voor zijn werk) en ook Eddy_V was nog niet aangekomen. Ik bestelde me dan maar een pint en zette me rustig aan de bar. Al snel kwam Cibelle me gezelschap houden. Ik vind Cibelle een heel mooie meid, maar ik kwam net terug van de kamer en ik heb van een paar collega ijsberen gehoord dat haar service niet top zou zijn. Ik was maw niet in haar geïnteresseerd en brak ons gesprekje dan ook af door haar te zeggen dat ik op een vriend aan het wachten was. Ze leek me niet te geloven, maar daar kwam plots gelukkig Eddy_V naast me zitten en stelde zich voor. Zie je wel! ! Wat volgde was een leuk gesprek met Eddy_V (het is btw een heel toffe, aangename man).

    Na een tijdje kwam mijn kameraad ons ook vervoegen, waarbij hij vertelde over zijn enigszins ontgoochelende kamergang met Karina en we ouwehoerden nog een tijdje gezellig verder.

    Op een bepaald moment kwam Veronika, van wie ik bij aankomst in de club al een kusje had gekregen en wiens mooie, naakte borsten toen onmiddellijk mijn interesse hadden gewekt, ons vervoegen. Tot mijn vreugde plaatste Veronika zich strategisch tussen Eddy_V en mij in en begon ze leuk te presalen. Eddy_V zou niet veel later richting restaurant trekken en mijn kameraad, tja, die zat op het stoeltje naast mij, afwisselend naar zijn pint en naar Anna te staren.

    Na een kwartiertje presalen stelde Veronika de kamervraag, die ik positief beantwoordde. Ik zei Veronika dat ik snel ging douchen en dat we daarna naar een kamer zouden trekken. Mijn kameraad zat ondertussen nog steeds zielig naar Anna te staren, dus vooraleer te gaan douchen heb ik nog snel een goede daad gepleegd en heb ik hem aan haar voorgesteld. Dit zou leiden tot zijn 2de kamergang van de dag, een, zoals ik wel verwacht had, uitstekende ervaring.

    Ik heb me snel gedoucht en stond dik 5 minuten later terug in de bar. Veronika zat er nog steeds, maar… ze lag in de armen van een andere man. Blijkbaar kon ze zelfs geen 5 minuten op me wachten. Dat is mij in al die jaren dat ik clubs bezoek nog nooit voorgevallen, dus je kan je mijn verbazing en verontwaardiging wel voorstellen. Mijn ego had dinsdag in Dolce Vita al zware klappen te verduren gekregen (2 meiden hadden mij daar veel ouder ingeschat dan ik werkelijk ben) en ik was daar nog maar net van bekomen (met dank aan Gaby en Lolita die mij gisteren jonger inschatten dan ik ben, de lieverds:wink of ik kreeg al weer een nieuwe klap te verwerken. Voor de eerste keer ooit liep ik een blauwtje op bij een DVP. Later zou dan ook nog blijken dat Veronika niet eens gekamerd heeft met de man in wiens armen ze lag, maar dat ze niet veel later met Eddy_V op een kamer zou belanden. Als je dan nog weet dat Eddy_V nogal wat jaartjes ouder is dan mij, kan je je voorstellen dat ik echt niet meer wist van welk hout pijlen te maken. Mijn pijl zijn lust was op dat moment in ieder geval heel ver te zoeken.

    De ontgoocheling van een gemiste kamergang verbijtend, heb ik me dan maar naast 2 Vlaamse ijsberen geplaatst. Ze schrijven niet, maar hadden blijkbaar toch ook al de nodige clubs bezocht. We hebben een gezellig gesprek gehad, tot beiden op zoek moesten naar een meid voor hun laatste kamergang, want ze konden niet lang meer blijven.

    Daar zat ik dan alleen aan de bar (en Eddy_V lag op dat eigenste moment dus blijkbaar Veronika te neuken).

    Plots viel mijn oog op Tamara. Ze was mij al eerder opgevallen, maar ze stond zeker niet in de top 3 van mijn to do list. Ik wenkte haar toch om even naast me te komen zitten en we hadden een leuk gesprekje. Tamara blijkt een beetje gek in het hoofd te zijn en is wel leuk om mee te dollen. Beetje bij beetje groeide mijn interesse.

    Na een tijdje heb ik Tamara aangegeven dat ik met haar op een kamer wou gaan. Ik moest me gelukkig niet meer douchen (stel je voor dat deze meid mij ook zou ontvluchten) dus we trokken snel samen richting receptie en kamer. De kamergang met Tamara was goed zonder meer. Een beetje stressneuken (voor meer details: zie haar topic).

    Na mijn kamergang met Tamara was het 15u25 geworden. Nog een anderhalf uur en mijn kameraad en ik moesten vertrekken. Ik heb snel een laatste douche genomen en trof mijn kameraad aan in de jacuzzi, waar hij aan het nagenieten was van zijn uitstekende kamergang met Anna.

    We zijn samen snel een cakeje gaan eten in het restaurant en hebben ons vervolgens naar de bar begeven voor een afsluitende babbel en een paar laatste pintjes. Veronika kwam al snel naast me zitten, stamelde het één of andere excuus voor het mij ‘in de steek laten’ en prevelde: maybe next time? Ik dacht het niet popje: gedeukt ego of niet, maar ik heb nog steeds teveel eergevoel om ooit nog in jou armen te belanden.

    Ik ging verder in gesprek met mijn kameraad, waarbij we allerhande zeer gewichtige onderwerpen aansneden (de hongersnood in Afrika, de aanhoudende spanningen in het Midden-Oosten, verdiende François Englert echt de Nobelprijs voor de Fysica voor zijn voorspelling van het Higgsboson-deeltje? ) tot Eddy_V ons terug kwam vergezellen en we opnieuw konden oreren over de echt belangrijke zaken des levens: vrouwen en bier!

    Tijdens onze gesprekken kwamen Lolita en Lorena (persoonlijk vind ik dit de mooiste meid die er in Sixsens rondloopt, was zij er maar geweest toen ik moest rebounten van Veronika haar ‘afwijzing’) nog langs en probeerden mij nog te verleiden tot een 3de kamergang. Mijn vat was echter af en de tijd begon ook te dringen.

    Om 17u besloten mijn kameraad en ik om te vertrekken, echter niet nadat ik Eddy_V ervan overtuigd had, dat hij met Anna moest kameren. Hij was daar blijkbaar al meer dan een jaar over aan het twijfelen en ik heb hem gezegd: gewoon doen, je zal niet ontgoocheld zijn! Eddy_V is uiteindelijk met Anna gaan kameren en hij was héél tevreden over de kamergang. Blij dat ik je heb kunnen helpen Eddy_V!

    Bij het verlaten van de bar werd ik een laatste maal tegengehouden door Lorena die een ultieme poging ondernam om me mee op een kamer te krijgen. Die mooie ogen, dat lieve gezichtje, die pruillip… Ik smolt helemaal weg. Gelukkig werd ik net op tijd door mijn kameraad vanuit de hemel terug richting aarde getrokken, zodat we onze weg konden verderzetten. Ik heb Lorena wel snel nog beloofd bij een volgend bezoek aan Sixsens opnieuw met haar kameren. Ze vertelde me echter dat ze volgende week voor onbepaalde tijd vakantie zou nemen. Ik zal binnenkort wel merken of dat waar is.

    Om 17u10, na een bezoek van dik 6u hebben mijn kameraad en ik Sixsens met een tevreden gevoel verlaten. Onze kamergangen waren niet allemaal even top geweest, maar we hadden ons toch uitstekende geamuseerd. Onderweg naar onze volgende afspraak, zouden we nog de nodige verkeersproblemen ondervinden, waardoor we uiteindelijk 3 kwartier te laat aankwamen. Ach, dat zijn de risico’s van het vak hé.

    Sixsens: tot binnen een paar weken!

  9. Onderstaande 10 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (11 januari 2014),Eddy_V (10 januari 2014),hansdordt (10 januari 2014),Kwakje (10 januari 2014),licky luke (10 januari 2014),Mr Pussy (12 januari 2014),sofaking (10 januari 2014),Teiresas (10 januari 2014),Wijze grijze (10 januari 2014),zwembroek (11 januari 2014)

  10. #7
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    585 in 222 posts

    Standaard

    Wat een hoop voor mij onbekende namen zeg. Wordt weer eens tijd om naar Sixsens af te reizen

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door hansdordt; 10 januari 2014 om 12:25

  11. #8
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansdordt Bekijk bericht
    Wat een hoop voor mij onbekende name zeg. Wordt weer eens tijd om naar Sixsens af te reizen

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
    Je laat maar weten wanneer je nog eens gaat!

    Morgen is het btw party in Sixsens, maar jij gaat dan naar PTX hé?

  12. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (10 januari 2014)

  13. #9
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansdordt Bekijk bericht
    Wat een hoop voor mij onbekende name zeg. Wordt weer eens tijd om naar Sixsens af te reizen

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
    Maandag zijn Knaktuut (+ introducé) en ondergetekende er weer...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  14. #10
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    585 in 222 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Je laat maar weten wanneer je nog eens gaat!

    Morgen is het btw party in Sixsens, maar jij gaat dan naar PTX hé?
    Klopt, morgen naar PTX met een kortingskaart. Ik zal het hier melden als ik naar Sixsens ga.

  15. Onderstaande leden hebben hansdordt bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet (10 januari 2014)

  16. #11
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Kanariepiet:
    "Ik heb me snel gedoucht en stond dik 5 minuten later terug in de bar. Veronika zat er nog steeds, maar… ze lag in de armen van een andere man. Blijkbaar kon ze zelfs geen 5 minuten op me wachten. Dat is mij in al die jaren dat ik clubs bezoek nog nooit voorgevallen, dus je kan je mijn verbazing en verontwaardiging wel voorstellen. Mijn ego had dinsdag in Dolce Vita al zware klappen te verduren gekregen (2 meiden hadden mij daar veel ouder ingeschat dan ik werkelijk ben) en ik was daar nog maar net van bekomen (met dank aan Gaby en Lolita die mij gisteren jonger inschatten dan ik ben, de lieverds) of ik kreeg al weer een nieuwe klap te verwerken. Voor de eerste keer ooit liep ik een blauwtje op bij een DVP. Later zou dan ook nog blijken dat Veronika niet eens gekamerd heeft met de man in wiens armen ze lag, maar dat ze niet veel later met Eddy_V op een kamer zou belanden. Als je dan nog weet dat Eddy_V nogal wat jaartjes ouder is dan mij, kan je je voorstellen dat ik echt niet meer wist van welk hout pijlen te maken. Mijn pijl zijn lust was op dat moment in ieder geval heel ver te zoeken."

    Alsnog excuus voor mijn onhebbelijke gedrag om mij door Veronika te laten verleiden tot een overigens goede maar geen bijzondere kamergang!

    Ik zal mijn haren grijs verven en vanaf heden een bierbuik laten staan om op 24 Januari een soortgelijk voorval te voorkomen 😂
    En Garde

  17. Onderstaande 6 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet (10 januari 2014),licky luke (11 januari 2014),pietr21 (22 januari 2014),Sjeufke (11 januari 2014),sofaking (10 januari 2014),zwembroek (11 januari 2014)

  18. #12
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ik zal mijn haren grijs verven en vanaf heden een bierbuik laten staan om op 24 Januari een soortgelijk voorval te voorkomen ��
    Ik hou je daar aan hé!

    En alle gekheid op een stokje: het was gisteren aangenaam kennis maken. Tot in HP op 24/01!

  19. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (11 januari 2014)

  20. #13
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Ik zal mijn haren grijs verven en vanaf heden een bierbuik laten staan om op 24 Januari een soortgelijk voorval te voorkomen
    Moet je vooral doen, dan gaat Knaktuut met zijn goddelijk, strak en afgetraind lichaam er wel mee vandoor...
    Tenzij ik hem voor ben natuurlijk...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  21. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (11 januari 2014)

  22. #14
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Moet je vooral doen, dan gaat Knaktuut met zijn goddelijk, strak en afgetraind lichaam er wel mee vandoor...
    Tenzij ik hem voor ben natuurlijk...
    Ik moet die mede Sjeng toch in de picture gaan houden op de 24ste op de SjengBang, hahaha

  23. #15
    Geregistreerd
    17 augustus 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 21:00
    Berichten
    101
    Discussies
    7
    Thanks
    70
    Thanked
    162 in 45 posts

    Standaard

    Ik zal proberen de 24e ook naar SS af te reizen.........hoe meer zielen hoe meer vreugde !

  24. #16
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwembroek Bekijk bericht
    Ik zal proberen de 24e ook naar SS af te reizen.........hoe meer zielen hoe meer vreugde !
    24 januari is het feestje in Haus Panthera, tenminste als je de verjaardag van Knaktuut bedoeld...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  25. #17
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    22 maart 2024 @ 04:48
    Berichten
    90
    Discussies
    1
    Thanks
    26
    Thanked
    74 in 14 posts

    Standaard

    Zaterdag zijn we naar de nieuwjaarsparty in Sixsens geweest. Ze hadden buiten de ingang al met mooie ballonnen versierd. De ontvangst was hartelijk met een drankje. Verder was het ontbijt ook uitstekend met veel verschillende verse broodjes enz. Het eten was ook dik in orde. Verder was er nog taart en bitterballen. De party zelf bestond uit twee porno sterren die ieder drie keer hadden opgetreden. Deze optredens waren leuk om te zien en ook werden er enkele ijsberen bij betrokken. Verder waren er genoeg dames aanwezig. Een minpuntje is dat er veel Roemeense dames zijn. Het aantal poolse dames zoals in het begin is wat gedaald. Maar de party was een groot succes. Sixsens tot de volgende keer

    Gebr Schluter
    Laatst gewijzigd door Willem2; 12 januari 2014 om 19:58

  26. Onderstaande 8 leden hebben schluter bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (12 januari 2014),ButtinSky (14 januari 2014),Champollion (12 januari 2014),Eddy_V (12 januari 2014),Megaboob (12 januari 2014),pipette (12 januari 2014),sofaking (12 januari 2014),Ties85 (12 januari 2014)

  27. #18
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schluter Bekijk bericht
    Een minpuntje is dat er veel Roemeense dames zijn.
    Ik zie dat eerder als een pluspunt. Ik vind het geweldige meiden.

  28. Onderstaande 2 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (12 januari 2014),wervelwind (12 januari 2014)

  29. #19
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Ik zie dat eerder als een pluspunt. Ik vind het geweldige meiden.



    Zo is dat, bovendien kan je de meiden nooit allemaal over één balkam scheren!
    En Garde

  30. Onderstaande 6 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan (12 januari 2014),licky luke (13 januari 2014),molaar (12 januari 2014),Sjeufke (13 januari 2014),sofaking (12 januari 2014),wervelwind (12 januari 2014)

  31. #20
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Met Licky Luke afgesproken om op maandag de 13e af te reizen naar SS. Ik wist dat Licky Luke later zou arriveren. Dus ik moest mij een tijdje alleen amuseren
    Na 40 eurootjes te hebben afgetikt, douche en mij in mijn dienstkleding te hebben gehesen, heb ik mij gemeld aan de bar. Ik nam plaats naast een ogenschijnlijk jonge dame (ik schatte haar geen 20 jaar) en bestelde mij een water. Ik kwam met de dame in gesprek die zich in het P6-leven Paulina noemt. Paulina komt uit Polen. Mijn ervaring is dat Poolse dames goede service leveren. En dus hield ik het gesprek gaande. Dat gaande houden moet letterlijk worden genomen, want Paulina spreekt matig Duits. Het was haar eerste werkdag in een saunaclub in west-Europa en ik bleek later ook haar eerste klant te zijn. Voorheen heeft Paulina gewerkt in Warschau. Haar leeftijd was geen 20, maar 25. Ze vertelde dat iedereen haar zo jong schatte, maar dat haar verstand al zeker 30 was Alvorens ik definitief zou gaan kameren met Paulina wilde ik weten of zij ook TZ. Ze gaf aan dat dat zo was en de deal was al snel beklonken. Op de kamer bleek Paulina inderdaad een beginneling te zijn in het saunaclub gebeuren. Ik moest vooraf betalen. Ik legde haar uit dat dat in SC's niet gebruikelijk was. Ze wilde het graag, dus heb ik haar voor een half uur betaald.
    Met de dame op bed beland. In het begin dacht ik even dat ik ten aanzien van het TZ in de maling was genomen, maar dat was niet zo. De dame TZ innig en diep. Ook PZC was goed, alhoewel het middelmatig was. Ze nam wel de appels des levens mee, dat was dan weer een plus punt. Het NMC viel tegen. Ze zat boven op mij en bewoog heftig. Maar er bewoog niets op de plek waar het zou moeten bewegen. Dus besloot ik in doggy de sessie met deze dame af te ronden.
    Optiek goed, TZ goed, PZC ruim voldoende, NMC een magere voldoende (na doggy). Ik denk dat Paulina wel de goede intentie in huis heeft en zeker geen verkeerde dame is, maar nog was SC ervaring moet opdoen.

    Ik zat met Licky Luke aan de bar toen Anna Licky Luke welkom heette op gepaste wijze. Toen al zag ik die .......... blik in haar ogen. Het juiste woord schiet met niet te binnen. Ik zou het zeker geen geile blik willen noemen, want daar zou ik haar te kort mee doen. Hoewel er bij SS optisch gezien zeker mooiere dames rondlopen, behoort Anna bij de subtop.
    Dat was de kennismaking en Anna ging weer weg en verdween ook uit de barruimte. Licky Luke besloot een saunaatje te pikken en ik had wel weer zin in een kamergang. Eerst maar een douche en aanverwante zaken om vervolgens in de barruimte terug te keren. Ik maakte een rondje rond de bar. Shit, Anna zat naast een andere man. Ik ging tegenover haar zitten en we hadden meteen oogcontact . De man naast haar vertrok al snel. Ik liep meteen naar Anna. Met Licky Luke in the house meteen claimen, want die kaapt alles voor je neus weg . Ze verwachtte mij al, zei ze. Er ontstond al snel een innig knuffelen op een wijze die SS waardig is. Maar wat een zalig gevoel kreeg ik van Anna....zwijm zwijm! We hebben wat gepraat aan de bar, maar we besloten al snel een kamer op te zoeken.
    Op naar een kamer mèt douche en daar belandden we op een rond bed met sterrenhemel. De kamer, de sfeer, alles zat mee. De huiskatjes bij HP saan bekend om hun TZ kwaliteiten, maar deze dame behoort zeker tot de TZ-top. Ik kon er maar geen genoeg van krijgen. Ik wist al meteen dat we dit niet in een half uur gingen redden. Tijdens het heftige TZ daalde ze meerdere keren af naar kleine knaktuut die op zijn Frans aan een stevige inspectie werd onderwerpen. Anna behoort ook zeker mij de PZC-top. Een bijzonder zachte tong en in een ultieme sensitieve beweging, waarbij de appels des levens zeker de nodige aandacht krijgen. Tijdens dit gebeuren met mijn vingers al een aan haar poesje gevoeld. Dat kon natter vond ik! Dus op een sensuele wijze zeer langzaam afgezakt om vervolgens tussen haar benen te belanden. Ze genoot zalig en ontplofte na ongeveer 10 minuten, waarop ze even een time out vroeg om bij te komen. Ze zei toen met een lachend smoeltje: 'jetzt geh ich schlafen!'. Wat een ondeugend wijffie! Top!
    Na de zoveelste PZC ging het rubber er om. Toen ging het vrij snel, want ik stond op springen. In cowgirl en hevig TZ heb ik mijn professortjes weer de dood in gejaagd. Ook voor het NMC een tien met lof!
    Nog een tiental minuutjes heerlijk in elkaars armen gelegen, gekust, gestreeld.....als ik er al weer aan denk . Ter afsluiting samen gedoucht. Dit complete programma maakt een date met Anna tot een waar feest.

    Anna staat in sinds vandaag in het rijtje van mijn favorietjes. SIE WAR SUPER!

    Graag had ik nog een keer gekamerd met Poolse Stella. Ik was al eens gaan informeren of ze terug van vakantie was. Dat bleek zo te zijn. Normaal gesproken werkt ze ook op maandag, maar tot mijn vertrek heb ik haar niet gezien. Dus heb ik het maar bij deze 2 kamergangen gelaten en mijn tijd gevuld met slap ge'oh van Licky Luke

  32. Onderstaande 11 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Breezahlover (14 januari 2014),Eddy_V (13 januari 2014),forgetskinnyletsgetfatty (13 januari 2014),hansdordt (14 januari 2014),licky luke (14 januari 2014),Megaboob (13 januari 2014),pistoleeke (14 januari 2014),uurtje (13 januari 2014),wervelwind (13 januari 2014),Wijze grijze (13 januari 2014),zwembroek (15 januari 2014)

  33. #21
    Geregistreerd
    4 december 2005
    Last Online
    10 oktober 2020 @ 13:40
    Berichten
    148
    Discussies
    1
    Thanks
    684
    Thanked
    140 in 44 posts

    Standaard

    .De party zelf bestond uit twee porno sterren die ieder drie keer hadden opgetreden. Deze optredens waren leuk om te zien en ook werden er enkele ijsberen bij betrokken.Gebr Schluter
    .
    Ik meen dat ik een van de Gebr. Schluter er ook bij betrokken was
    Laatst gewijzigd door Willem2; 14 januari 2014 om 09:19

  34. Onderstaande leden hebben ButtinSky bedankt voor deze bijdrage:

    pistoleeke (14 januari 2014)

  35. #22
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Sixsens maandag 13 januari 2014

    Vandaag tegen 15:00 uur gearriveerd en vrijkaartje zonder problemen in ontvangst laten nemen. Ik werd zelfs nog gefeliciteerd ermee! De bardame stond erbij een keek er naar... en dacht dat ik gefeliciteerd werd omdat ik jarig was... maar de theke verried snel dat het om een vrijkaartje ging en zo liep ik mijn verjaardagskusjes mis... damn!

    Zowel theke als bardame (Denisa) erg vriendelijk en na mijn berenvel en handdoek in ontvangst te hebben genomen ben ik me gaan omkleden.

    Knaktuut zat al in de bar, en had zelfs al een kamergang achter de rug. Die voegt letterlijk de daad bij het woord... Effe een stuk bijkletsen en intussen scannen op mooie vrouwen. Damesaantallen schatte ik ergens tussen 15 en 20, herenaantallen een stuk minder. De dames keken ons dus weer hongerig aan...

    Al snel werd ik aangesproken door de Macedonische Gaby en Litouwse Anna, allebei lief en lekker maar mijn lust was nog niet zo groot. Vorige week een flinke griep gehad en dat merk ik toch wel aan mijn (gebrek aan) conditie en goesting..

    Dus Knaktuut even verlaten voor een saunaatje... maar of ik daar nu fitter van ben geworden...? Daarna klein hapje in restaurant (gebakje als tussendoortje) en afspraak gemaakt met de masseur voor een lekkere hot stone massage.

    Een heerlijk halfuurtje hot stone massage gehad en daarbij bijna in slaap gevallen... goeie massage en slechte conditie dus... Eigenlijk onvoorstelbaar hoe je lichaam na een stevige griep is gesloopt, ik viel me vooral slap en slaperig... maar dat betekent niet dat ik het niet gezellig vind, integendeel! Dit is de tijd om heerlijk te ontspannen en daar is Sixsens natuurlijk de beste club voor! Wellness, massage, lekker eten en (voor het geval dat de goesting toch op komt zetten) lieve mooie dames zoals Gaby, Anna en nog wat meer. Een beter revalidatie oord kan ik me in ieder geval niet voorstellen. ..

    Intussen heb ik rond 18:30 uur afscheid genomen van Knaktuut die zijn alibi weer te gelde moest gaan maken. Hij heeft zich alweer prima geamuseerd met vooral een prima kamergang met Anna, waar hij van terug kwam zweven... en de rest mag ie natuurlijk zelf vertellen. ..

    Na afscheid nemen eerst een hapje gegeten. Wederom prima verzorgd, met o.a. pasta, frietjes, kippenbouten, goulash (geloof ik, niet geproefd), haricot verts en uitgebreide salade mogelijkheden. Niks om over te klagen dus... onder het uitbuiken was ik dit stuk aan het typen en daarna duik ik opnieuw de wellness-ruimte in waar ik volop heb genoten van de 90º sauna (wat heet!), de Oriëntaalse ruimte (blijft mooi), goed en lang gesprek met de eigenaar, hapje dn drankje en ga zo maar door.

    Nog bijna besprongen door Monika, die een politiepakje van de LAPD droeg (sexy!), diverse malen "toevallig" Amalia tegengekomen die telkens weer toenadering zocht (next time, baby), en nog door diverse andere dames daar in de rustruimte aangesproken. In de bar meer van hetzelfde: Veronica op mijn schoot, met haar handen meteen onder mijn berenvel, en Lorena die vond dat ik zo'n mooie ogen had (yeah baby, whatever)...

    Dit alles onder toeziend oog van o.a. Gaby, die er op de een of andere manier stukken beter uit ziet dan een tijd geleden (langer haar? Iets met haar tanden? Ik kan mijn vinger er niet op leggen). Ook Anna keek regelmatig met haar betoverende glimlach mijn kant op. Je zou zeggen dat je hierdoor vanzelf wel goesting moet krijgen.... en ja hoor!

    En de winnaar is geworden ........ Gaby !!!!

    Toen ik weer in de bar kwam voor een watertje wilde ik eigenlijk Anna vragen om me op een kamer te vergezellen. Enerzijds was de goesting gegroeid en anderzijds wilde ik een goede nachtrust met mooie dromen hebben. Echter, toen ik in de bar aankwam sloeg Anna net een gast af die vroeg om een kamergang, met als reden dat ze helemaal "fertig" was voor vandaag, dus zowel letterlijk als figuurlijk. Ik twijfelde echter een beetje aan haar woorden, net als die gast die dan ook tot het irritante bleef aandringen. Ik kon het in ieder geval natuurlijk niet maken om zelf ook aan haar te vragen met mij naar een kamer te gaan, dus ik heb het er maar bij gelaten. Volgende keer haal ik het wel weer in. Ik heb wel nog leuk met haar gekletst en ben toen richting kino gegaan.

    Op weg naar de kino liep ik Gaby tegen het schone lijf en greep mijn kans (en haar schone lijf). Hoewel ze normaal niet graag iets in de kino doet ging ze nu zonder protesteren mee en begon ze me daar heerlijk te strelen en zoenen. Toen ze al bezig was met pijpen en zich al nagenoeg had uitgekleed, was ik nota bene degene die voorstelde om op een kamer verder te gaan. Ze haalde een sleutel en in kamer 19, tegenover de kino, kon het spel verder worden gespeeld. Ik had al aangegeven niet te willen neuken, dus op dat na is zo goed als alles de revue gepasseerd, tot mijner volle tevredenheid en met een heerlijk orgasme tijdens standje 69. Kijk, daar doe je het nou voor...

    Na het afrekenen + fooi + doosje chocolade heb ik afscheid genomen en heb om 0:45 uur het pand verlaten. Geheel tevreden en voldaan.
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  36. Onderstaande 6 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Breezahlover (14 januari 2014),Flyerke (14 januari 2014),forgetskinnyletsgetfatty (14 januari 2014),pistoleeke (14 januari 2014),Sjeufke (14 januari 2014),zwembroek (15 januari 2014)

  37. #23
    Geregistreerd
    14 januari 2014
    Last Online
    27 mei 2014 @ 09:39
    Locatie
    Pattaya
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Beste ijsberen,

    Een vriend en ik, 2 bekwame wandelaars, hebben besloten dat het ook maar eens tijd wordt om een kijkje te gaan nemen in het land der ijsberen. Ons idee is nu om op zaterdag 25-1 de lange rit naar het mooie zuiden te gaan maken. Onvoorbereid op stap gaan is altijd vragen om problemen, dus na het lezen van dit forum is bij mij de vraag gaan rijzen of het wel verstandig is om zomaar een berevel aan te trekken zonder het jachtterrein goed te kennen?? Met andere woorden zijn er die dag professionals aanwezig die ons wegwijs kunnen maken?

  38. #24
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Als je nu een dagje vroeger zou gaan, vrijdag de 24 ste dus dan zou ik het een en ander kunnen uitleggen.
    Het is nu niet dat ik er al jaren kom maar na een keer of vijf begin je uwen weg al wat te kennen wat de eerste keer niet evident is met al die trappen. Mijn knieën doe al zeer als ik er aan denk
    Heb al een paar clubs gedaan maar voor mij is dit wel de club waar ik me van de eerste keer thuis voelde. Ruime afgeschermde en bewaakte parking, vriendelijk personeel, mooie wellness-faciliteiten, moderne en gezellige bar en alles kraaknet.
    Tijdens mijn twee laatste bezoeken (zaterdag en een zondag) was de line-up zeer gevarieerd met voldoende mooie dames.
    Op mijn to do-lijst staan volgende dames: anna, layla, lana, diana, Paula...
    Succes!

  39. Onderstaande leden hebben pistoleeke bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (17 januari 2014)

  40. #25
    Geregistreerd
    14 januari 2014
    Last Online
    27 mei 2014 @ 09:39
    Locatie
    Pattaya
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Helaas kunnen wij ons Brabant niet verlaten voor zaterdag. Wat is een beetje de verhouding beren vs dames op een zaterdag?

 

 
Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36.

  Living Room 468*60