Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 208
  1. #101
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Ben rond 20uur weer naar huis gereden na een heerlijke dag in de zon, zwembad en airco gekoelde kamers.
    Verslagje over paar uur plezier met Cindy al elders geschreven tijdens het diner op het terras.
    Na nog wat in het zwembad gedobberd te hebben naar beneden gegaan en bij de trap werd ik tegen gehouden door Roemeense Erika die sinds 4 dagen in Sixsens werkt. Leuk koppie , zeer slank en met pronte billen en tieten. Ik had haar eerder op de dag al kort gesproken en bis später beloofd, kon dus geen kant meer op.... Beetje kennismaken in de Arabische ruimte en vervolgens een aangename sessie. Beetje rustig aan gedaan omdat Cindy mij al gesloopt had, maar Erika liet het er niet bij zitten en met het gewenste resultaat! Zal later nog wel een draadje maken over haar als die er nog niet is want ik verwacht dat Erika nog wel een tijdje hier te zien zal zijn.

    2 opmerkelijke dingen gezien na vertrek:
    1e een prachtige Scimitar cabrio stond op de parkeerplaats, uniek in de staat waar deze nog origineel en prachtig in verkeerde: van een mede bezoeker of medewerker van de club? In ieder geval iemand met smaak en durf! Met terugwerkende kracht spijt dat ik ooit mijn Stag heb verkocht toen ik die 80-er jaren kunst uit good old England zag.
    2e op de N281 naar de A79 stond een reclame bord van Sixsens.. Grappig om te zien want de kleinere letters waren al rijdend niet meer te lezen, dus nu komen er ook families en collega's voor een dagje uit en die zullen hun ogen uitkijken :-)
    Laatst gewijzigd door Eddy_V; 4 september 2013 om 23:11

  2. Onderstaande 7 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 5 september 2013),Dolfie ( 5 september 2013),hansdordt ( 5 september 2013),Megaboob ( 4 september 2013),sofaking ( 5 september 2013),wervelwind ( 8 september 2013),zwembroek ( 5 september 2013)

  3. #102
    Geregistreerd
    20 mei 2013
    Last Online
    3 november 2015 @ 09:20
    Berichten
    28
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    mmmm...hebben ....weer een super gehad met Susanne......wat een meid...

  4. Onderstaande leden hebben outdoors bedankt voor deze bijdrage:

    Dolfie ( 5 september 2013)

  5. #103
    Geregistreerd
    17 augustus 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 21:00
    Berichten
    101
    Discussies
    7
    Thanks
    70
    Thanked
    162 in 45 posts

    Standaard

    vandaag weer een bezoek gebracht aan ss, het was er rustig dacht ik maar er bleken genoeg dames en in mindere mate heren aanwezig.
    Melanie was de hele dag bezet door een man, Gaby was er ook en vele andere dames. Ook kennis gemaakt met Anna (Litouwen) ik lag rustig aan de zwembad en ze kwam op me zitten en kon geen andere weg dan de kamerweg nemen. Hier geen spijt van gehad, eerst samen gedouched, innig gekust en haar kwaliteiten mogen ervaren.

    Erna weer buiten gaan zwemmen en vandaag stond hamburger op menu van bbq, groot broodje met hamburger gegeten.
    Verder waren er salades en pasta bij.
    Om 20.00 uur kwam de dj en het volume ging omhoog, nu praten aan de bar lastiger werd maar naar kino gegaan met Yvette (.
    Een toppertje voor mij, ze kreeg mij naar een hoogtepunt, terwijl ik dacht dat lukt niet meer.
    Weer een geslaagde dag.

  6. Onderstaande 2 leden hebben zwembroek bedankt voor deze bijdrage:

    bettman ( 7 september 2013),Dolfie ( 7 september 2013)

  7. #104
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    26 maart 2024 @ 13:43
    Berichten
    569
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    Dit is een mooie club, buiten hebben ze het goed voor elkaar ziet er gewoon goed uit en heel netjes! Klein maar fijn zwembad, waar ik gisteravond nog heb gezwommen, heerlijke temperatuur! Bargedeelte en wellness zijn ook dik in orde hoor, dus ga zo door Sixsens!! Er liepen enkele hele mooie dames rond, ook dat is van een goed niveau!!

  8. #105
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Als ik hier de berichten lees, krijg ik een gemengd beeld. Ik wil binnenkort hier eens naartoe dus de vraag: met welke andere club is Sixsens het best te vergelijken kwa vrouwelijke line up: hoeveelheid aanwezige dames: jong, ouder, slank, wat pondjes meer, afkomst: alles oosteuropees of ook wat gekleurde dames.
    Verhalen over de kwaliteit eten of grootte van de club interesseert me niet, daar kom ik niet voor, eet gewoon wat de pot schaft (maar niet als het op vrouwen aankomt )

  9. #106
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T&A Addict Bekijk bericht
    Als ik hier de berichten lees, krijg ik een gemengd beeld.
    Dat gemengde beeld dat klopt. Line up te vergelijken met een mix van 30% LR, 30% VV, 30% Magnum en 10% YY. Veel Oosteuropees ja en een licht vleugje Pools/Litouws/Duits; zelf geen enkele gekleurde dame gezien. Voor gekleurde dames kun je beter naar YY of Magnum gaan.

  10. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    T&A Addict ( 9 september 2013)

  11. #107
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    ; zelf geen enkele gekleurde dame gezien. Voor gekleurde dames kun je beter naar YY of Magnum gaan.
    Picasso, dan was er toevallig geen van de Latina's aanwezig, want er komen wel degelijk enkele donkere dames bij Sixsens plus een Afrikaanse (geen ervaring mee). De Cubaanse Camilla en Dominicaanse Cindy zijn toch redelijk "zongebruind" zoals mijn pa zaliger de donkere medemens meestal omschreef en zo zijn er nog 2 of 3.
    Cindy met d'r D-cup is vaak bezet en de reden daarvan kan je raden..
    Afgelopen week was ik nog ruim 3 uur met haar op kamer en dat was niet sociaal van mij ten opzichte van de andere bezoekers!
    Mijn oprechte excuses ;-)

  12. #108
    Geregistreerd
    15 september 2013
    Last Online
    20 juni 2016 @ 09:53
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    14
    Thanked
    47 in 11 posts

    Standaard

    Beste ervaren ijsberen,

    Omdat ik geen relatie heb en toch ook wel eens mijn behoeftes heb wil ik de volgende week graag voor de eerste keer naar Sixsens gaan. Maar ik heb toch een paar vragen waarvan ik de antwoorden nog niet heb gevonden op deze forum. Ik hoop dat iemand of meerdere mannen mij willen en kunnen beantwoorden. Ik ging vroeger wel regelmatig naar Aspasia, maar dat was toch wat anders dan wat ik nu kan verwachten.
    Vind het al vreemd dat er andere mannen rond lopen. Wie weet kom ik wel een bekende tegen haha zou niet zo fijn zijn dat is mijn eerste zorg al. Maar goed.

    Ik kom binnen en dan? Ik krijg een handdoek en een badjas, moet ik nog iets meenemen? Slippers? Ik las dat het zwembad niet naakt is? Dus ik moet ook een zwembroek meenemen?Ziet er niet uit dat het zwembad weer gaat worden, maar toch handig om te weten voor de volgende keer, mocht het mij bevallen.

    Ik kan een rondleiding vragen, omdat ik nieuw ben, ik neem aan dat dit service van de zaak is, of kost dit geld? Of een fooi?

    Ik las dat iemand al werd bestormd terwijl hij aan het uitkleden was, dat is al niks voor mij, ik moet niks hebben van vrouwen die opdringerig zijn.
    Maar goed ik zal proberen die van mij af te slaan

    Ik zou graag beginnen met een drankje aan de bar. Ik las dat bier en fris gratis zijn?
    Als er een dame naast me kom zitten moet ik die zeker trakteren op een drankje? Wat me geld gaat kosten? Niet dat dat erg is als ik geld had, maar dat heb ik niet echt, ik heb wat gespaard een paar maanden om naar Sixsence te kunnen gaan. Dat is meteen mij volgende vraag, wat ben ik kwijt aan geld? Ik las dat de meeste mannen 2x met een dame naar de kamer gaan. Ik zag dat de meeste dames €50,- vragen voor een halfuur. Ik kan ongeveer €210 besteden daar gaat de entree vanaf €40,- dus dat betekend dat ik maar een keer met een dame naar de kamer kan gaan omdat ik graag een uur wil gaan. Als ik het naar mij zin heb wil ik haar ook wel nog fooi geven of een paar drankjes beneden. Maar als ik terug ben heb ik er eigenlijk niks meer te zoeken? Aangezien er dames op mij af gaan komen om te vragen of ze seks met me willen hebben. Aangezien mijn inhoud van mijn beurs wordt dat lastig. Wilde ook nog vragen of het eten geld kost ik meen gelezen te hebben dat dit bij de prijs inbegrepen zit. Als ik voor 14:00uur kom hoe lang mag ik dan blijven of zit hier geen tijd aan verbonden?

    Ik las dat de meeste dames uit Roemenië en Hongarije komen , en dat de meeste Duits spreken helaas is mijn Duits ook niet zo goed, dat vind ik wel jammer ik ben niet zo kletsmajoor, maar is toch leuk als ik iets met de dames kan bespreken al is het wat ik graag wil.

    Spannend allemaal maakt me wel extra geil. Kunnen jullie mij helpen om de vragen te beantwoorden, zodat ik weet wat me allemaal te wachten staat. Bij voorbaat dank!
    Groeten en tot ziens!

  13. #109
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:55
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Je mag zo lang blijven als je wil en alles is inbegrepen, behalve sterke drank en wijn. glas wijn kost vijf euro en bijv. een baco acht. Flesje wijn kost 30 euro.

    als je nieuw bent krijg je een rondleiding. zwemmen is gewoon naakt. zwembroek is volgens mij niet toegestaan, maar dat weet ik niet zeker. Badslippers hebben ze daar.
    Normaal is een half uur met een dame 50 en een uur 75 euro. Spreek dit anders met de dame van te voren af.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  14. Onderstaande leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (17 september 2013)

  15. #110
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Met 210 € kan je volgens mij 3 keer 1/2 uur of 1 keer 1/2 uur en 1 keer een uur (zelfs met een dame die 100 €/u rekent),klameren. Da's 190, inkom inbegrepen. Heb je nog genoeg over om 1 of 2 extra-inkomprijs-drankjes bij te bestellen.
    Tenzij je natuurlijk extra's als anaal of KIM bijvraagt. Dat is dan zo'n 25-50 erbij.
    Ik ken geen dames die zelf een drankje vragen bij kennismaking. Ik heb zelf al wel eens een paar keer iets aangeboden, maar nooit bij eerste kennismaking. Als het goed klikte en ik ging na (1 of 2 maal) kameren van een glaasje wijn genieten dan leek het me normaal dat ik mijn gezellin ook iets aanbood. Maar dat is wel uitzonderlijk.
    Communicatie is inderdaad ook voor mij soms penibel aangezien mijn Duits heel beperkt is en ik ook geen grote prater ben, maar in andere gevallen is er toch een klik en loopt alles wel heerlijk vlot.
    Je zal het pas weten als je erin gesprongen bent.
    Laatst gewijzigd door sofaking; 15 september 2013 om 17:50
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  16. #111
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 15:30
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    IJsbeerwordtervaren1979,

    Met 210 euro minus 40 euro entree houd je volgens mijn rekenmachientje 170 euro over.
    Dan kun je dus eenmaal een uur met een dame naar de kamer en daarna ook nog een keer een half uur met eventueel een andere dame. Dus niet één, maar twee kamersessies.

    Eten, koffie, thee, frisdrank en bier zit inderdaad allemaal bij de entreeprijs van 40 euro inbegrepen, maar wijn en sterke drank moet je wel bijbetalen. Graag je aandacht hiervoor.

    Na 14:00 uur bedraagt de dagkaart volgens de website 55 euro, dus zorg er wel voor dat je voor tweeën binnen bent en dan mag je de hele dag blijven.

    En in het geval van een bekende komt die waarschijnlijk om dezelfde reden naar de club als jij... Lijkt mij dus niet zo'n probleem.

    Veel plezier!

  17. Onderstaande leden hebben Peter020 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (17 september 2013)

  18. #112
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    ...dubbele post door netwerkprobleem....
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  19. #113
    Geregistreerd
    21 april 2013
    Last Online
    1 oktober 2017 @ 17:59
    Berichten
    18
    Discussies
    1
    Thanks
    14
    Thanked
    20 in 6 posts

    Standaard

    Wat later dan gepland, maar bij deze mijn verslag van Sixsens.

    Paar weken terug bij Sixsens geweest, en was ook mijn eerste bezoek aan een Saunaclub. Ik zal maar beginnen met zeggen dat het me erg is bevallen, hele relaxte, gezellige sfeer en, ook niet onbelangrijk leuke dames.

    Ben met het openbaar vervoer gegaan, en ik moet zeggen dat dat prima te doen is, er rijdt een bus rechtstreeks van het station (maastricht of heerlen) tot vlak bij de club zelf. Daar hoeft verder geen aparte post over denk ik, aangezien je dat gewoon via 9292.nl kan regelen.

    Had na de busrit misschien wel eerst even wat beter moeten kijken welke kant ik opmoest aangezien het me gelukt is om in een looproute wat feitelijk een rechte lijn was te verdwalen zodat ik net niet meer voor 14:00 binnen was, wat de verhoogde prijs oplevert.

    Bij binnenkomst afgerekend en een jas+handdoek gekregen, moet hier wel bijzeggen dat ik de ontvangst wat beter had verwacht, ik had nog aangegeven dat ik er voor de eerste keer was, maar iets meer dan een handgebaar naar de kluisjes kon er niet vanaf, toch jamme. Na het omkleden even rondgekeken en een dame gevonden, Nora, die bereid was om me een beetje een tour te geven. Na een beetje gezellig kletsen en een uitgebreide tour haar mee genomen naar de kamer, en ondanks dat ik normaal gesproken niet zo op lolita types val heb ik me met haar uitstekend vermaakt. Erg enthousiast pijpwerk en ze werkte me in de douce zo weer op dat we weer richting bed moesten Na afloop ook nog lekker met haar gekletst en dubbel gelegen van het lachen, echt een aanrader.

    Daarna maar even lekker in de zon gelegen, kennis gemaakt met medewandelaars waaronder Zwembroek, en gerelaxed. Er ontstond nog een discussie tussen Zwembroek en een medewandelaar over Sixsens vs Yin Yang, waar ik, als beginnend clubbezoeker uiteraard goed naar heb geluisterd Stuk vlaai genomen, want we zijn immers in limburg, en dan kan je daar eigenlijk niet omheen. Al kletsend, zwemmend en relaxend de middag doorgebracht tot het eten, wat op zich wel prima was.

    Daarna naar beneden, waar Zwembroek met een dame klaarstond die hij beschreef als het liefste meisje daar, tja hoe kan ik daar nou nee op zeggen:P Ben even de naam kwijt, maar na wat geflikflooi in de kino ook met haar gekamerd.

    Daarna weer even bijkomen door in de bar met gezellig gezelschap wat te drinken. Het werd ondertussen wat later en Zwembroek was met zijn eigen dame richting kamer verdwenen. Had nog wel eerder die dag al mijn oog op Ina laten vallen dus heb die nog even opgezocht.

    Vrouwen met een bril op vind ik wel wat hebben, en toen ik naast haar ging zitten knoopte ze gelijk een gesprek met me aan. Even kort gepraat en toen vroeg ze of ik naar de kamer wilde, en niet naar de kino want daar hield ze niet zo van. Prima dacht ik, en gedaan. Eenmaal uitgekleed op de kamer gaf ze aan niet te zoenen, was wel een beetje teleurstelling, maar ik had mijn jas al uit en kleine bob gaf aan dat ik er nu geen punt van mocht maken. De sex was wel goed, ze begon me te berijden, daarna doorgegaan naar doggy en missionaris. Vond wel dat ze wat haastig was, geen geknuffel oid na afloop wat ik wel jammer vond.

    Het was toen al weer wat aan de late kant, en ik had een trein te halen. Ik keek nog even rond of ik Zwembroek nog zag staan om gedag te zeggen maar zag hem nergens. Dus ik maar naar de kleedkamer en wie staat daar besprongen en gekust te worden door een naakte Melanie? U raad het al. Dus toch nog gedag gezegd en een hand gegeven (nadat hij haar had neergezet) en met een tevreden gevoel weer richting huis gegaan.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

  20. Onderstaande 12 leden hebben Bob89 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (17 september 2013),Big30 (15 september 2013),fg22 (17 september 2013),Flyerke (16 september 2013),hansdordt (15 september 2013),Megaboob (17 september 2013),rob333 (16 september 2013),Snor (16 september 2013),sofaking (16 september 2013),T&A Addict (15 september 2013),wervelwind (15 september 2013),zwembroek (16 september 2013)

  21. #114
    Geregistreerd
    15 september 2013
    Last Online
    20 juni 2016 @ 09:53
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    14
    Thanked
    47 in 11 posts

    Standaard

    Bedankt voor jullie reacties,

    Ik was nog iets vergeten te vragen, weet het antwoord misschien al maar toch.
    Ik lees hier en daar dat de dames spontaan aan je kunnen zitten, zoals zoenen betasten enz.
    Niet dat ik hier een probleem van zou maken lol maar het is toch niet dat ze dat dan meteen in rekening brengen?? Lijkt me ook heel vreemd misschien een stomme vraag? Dat ze zeggen ik krijg 15 euro van je omdat ik je heb afgetrokken of ik krijg 2 euro van je omdat ik een zoen heb gegeven
    HAHA stomme vraag.

    Nog een serieuze vraag de zonnebank is dat gratis?

    Ooh ja die Melanie lijkt me wel heel leuk ik hoop dat ze er is als ik ga!

    Met vriendelijke groet

  22. Onderstaande leden hebben ijsbeeronervaren1979 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (17 september 2013)

  23. #115
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Als ik het goed heb staat die in een girls only zone dus als die al gratis is zeker niet voor de ijsberen.

  24. Onderstaande leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (17 september 2013)

  25. #116
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Beitrag SS/14/09/13:


    Niets in mijn leven loopt nog volgens plan. Vorige donderdag dacht ik GT te verblijden met mijn bezoek, maar door een samenloop van omstandigheden en de job, moest ik voor de zoveelste keer forfait geven. Vorige zaterdag stond eerst ook ingepland als een saunaclubdagje, maar ook dat moest ik eerder al annuleren. Maar nu bracht het lot me van Rome naar Frankfurt, waar ik lande rond 17u. Ik wist van de Killer-Bull dat hij een hele dag in SS hing en dus rekende ik even uit… Rond 19u à 20u zou ik in Sixsense kunnen wezen, dus meteen de luchthaven uit raken en mijn wagen terugvinden. Tussendoor vond ik het nog nuttig om vadertje Badslippers telefonisch even in te lichten, maar die linkse rat verzaakte weer maar eens zijn plicht als wingman. Later zou de Killer-Bull nog opperen dat ik de ouwe kletskop zou moeten ontslaan als wingman, maar ook de Killer heeft geen recht van spreken. Met al zijn loze beloftes en door meerdere malen zijn kat naar de saunaclub te sturen, mag hij eveneens blij zijn dat hij de zak nog niet gekregen heeft bij de orde der Bulls.

    OK, genoeg uit mijn nek gekletst. Rond 19u40 kom ik toe in SS. Gezellige drukte: genoeg mokkels en geen overdaad aan ijsberen. Ik liep de trap af, kleren uit, badjas aan en meteen de Killer zoeken in de barruimte. Daar liep ik meteen op Anna en die begon al meteen te glunderen. Nog steeds scheelt er wat met mijn geilheid en hapert mijn lul soms, dus ik was niet meteen onder de indruk. Ik vroeg of ze mijn vriend niet gezien had. “Wie is het, hoe ziet jouw vriend eruit?” Vraagt ze. “Zo’n dikke lange anaconda slang met rosse haren op zijn kop en rug,” specifieer ik. Anna haar kwartje valt, want ze schiet in een schaterlachje en licht toe: “die gladde paling heeft hier net een Bulgaarse trut in een wurggreep gepakt en haar mee naar de kamers boven ontvoerd.”

    De Killer-Bull was dus aan het wippen en daarmee besloot ik maar om even een hapje te gaan eten. Terwijl ik wat eetbaars op mijn bord stond te scheppen en me omdraaide om op de bank te gaan zitten, liep de één of andere door seksverblinde eikel tegen me op. Met als gevolg dat mijn bord vreten tegen de vlakte ging. Ik begon de blinde mol meteen uit te schijten en net toen ik hem een rechtse tegen zijn bezweet bakkes dacht te verkopen, kwam ik tot de constatatie dat het de Killer zelf was, die net van de kamer terugkwam. De woede verdween en na elkaar bijna 2 maand niet meer te zien, vallen we al jankend in elkanders armen. Ik voelde iets onder mijn voet en dacht dat ik in mijn tegen de grond geflikkerd vreten stond, maar toen zei de Killer: “Auw, ge staat met je volle 94kg op mijn gigantische pik die na al dat geneuk reeds over de grond sleept!”

    De Anaconda-Killer-Stier was dus net terug van de kamer. Voor één keer had hij eens een wijf met niet al te grote prammen en ze viel warempel bij mij in de smaak. Een echte lieverd, zo bleek. Alleen mompelde ze haar naam 3x totaal onverstaanbaar, dat ik tot op heden nog steeds niet weet hoe die juist klinkt. Hier is alvast haar paspoort (door mij aangemaakt, want de Killer heeft last van luie tyfus)
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...412#post333412

    Samen met mijn eerste lid van de Bulls (dat kan je op twee manieren interpreteren en ze zijn beiden correct), ga ik mee naar onder om bier te drinken. Eenmaal onder kletsen we bij, maar niet lang genoeg. De mokkels zijn nog meer opdringerig dan de vorige keer. Rond de Killer zijn nek hing meteen ook het lelijkste wijf van SS. Een Turkse heks met een gigant van een neus en een joekel van een wrat op haar voorhoofd. De Killer maakte zich los van haar met het excuus dat hij pas terug van de kamer was. Meteen daarop had ik de enorme blok aan mijn been en begon ze mij te treiteren. Die knoert sprak niet eens Engels, enkel maar belabberd Duits. Ze zat zich continu klaar te rijden op mijn dijbeen en op de koop toe wou ze me tongen ook. Heel even hadden onze tongen contact, maar dat mens stonk zo uit haar bek dat ik mezelf luidop afvroeg of ze een varken had zitten rimmen. Nederlands verstond ze gelukkig ook niet, want terwijl mijn bedenking nog na echode en de Killer in de slappe lach schoot, stond zij nog even vriendelijk naar mij te lachen en zichzelf waarschijnlijk afvragend waarom ik haar niet wil muilen. In 4 talen probeerde ik uit te leggen dat ik naar de plee moest en uiteindelijk leek ze het toch te verstaan. Ze liet me los en ging als een slingeraapje weer rond de Killer hangen.

    Hoe mijn reptielige vriend het voor elkaar kreeg, dat weet ik niet, maar hij had zich 5minuten later toch losgemaakt van haar. Helaas zou ik haar nog vele keren tegenkomen en telkens zou ze me bestoken met liefdesverklaringen. Om verder te gaan met het verloop van de dag: Killer en ik gingen wat in de sofa hangen. Daar kwam ik te weten dat de Killer ook niet meer de bloeddorstige Killer was van weleer. Het grootgeschapen sujet was al van 13u in SS, maar buiten de Bulgaarse sloerie had hij niet veel meer gedaan. Enkel wat wellness en zo kwam ie de dag door. De Bulls zijn duidelijk vergane glorie aan het worden. Maar opeens kwam er bij mij toch leven in de brouwerij toen een gezellige dikkerd zich op mij stortte. Maria en nog wat uit Roemenië. Dikke tieten, vette pens en een kont waar rond je een satelliet in een baan kan brengen. Ik grapte nog tegen de Killer dat hij de tieten mocht hebben en dat ik de kont wel voor mijn rekening zou nemen… Maar zij dacht daar anders over en koos overduidelijk voor mij. Ze liet zich zakken en ik zat meteen klem tussen de sofa en haar tietenkast. “Daar kom je niet meer onder uit,” grijnsde de Killer en hij liep heen.

    De presales waren al een half voorspel en ik genoot er met volle teugen van. Helaas wist ik toen nog niet dat ik niet veel meer moest verwachten… Om niet te zeggen dat de sessie zelfs minder inhield dan de presales. Ok, er kwam wel een penetratie bij te pas, maar dat was enkel om met moeite tot een orgasme te komen. Ik had die dag enorm zin om te beffen, maar ook haar stinkende kut schoof ik vrij snel aan de kant. Kortom: de eerste wip was meteen een tegenvaller en een streep door mijn goede humeur. De bijkomstige info lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...onde-Roemeense

    Na een kleine 20 minuten met de Roemeense pekelteef liep ik al weer terug rond in de bar. Ik zocht de Killer, maar dat dwaze reptiel was nergens te vinden. Uiteindelijk vond ik hem boven, waar hij voor de tweede keer zat te schransen. In zijn gezelschap de knappe Turkse Sibelle, niet te verwarren met de andere Turkse heks. Ook haar hadden we al eerder gesproken en betast in de bar. Een echt lachebekje en ooohhhh wat zag ze er verrukkelijk minderjarig uit. Ik informeerde bij de Killer-Bull of hij met haar nog iets van plan was. Hij vermelde me van niet, want hij had al één paar kleine tieten versleten en een tweede paar zou niet eigen zijn aan hem. Als hij geen grote tieten meer zou naaien, dan kon hij beter naar huis gaan. Zo geschiedde het ook; na heel was geflikflooi met de Turkse jonge blondine, vertrok ik met haar naar de kamer en de Killer hield het dan (rond 22u) voor bekeken. We zouden later op de avond weer samenkomen in een bunga-bunga-disco: http://www.willysmoustache.be/nightclub/#/pictures/

    Voor mij was het einde nog niet in zicht, want ik zou me nog eerst kostelijk amuseren met Cibelle. Het mag dan wel maar voor een halfuurtje geweest zijn, maar als je de tijd optelt die ze vooraf in ons gezelschap vertoefde, dan kom je makkelijk aan anderhalf uur. Meer verhaal over dat halfuurtje lees je onder volgend paspoortje: https://www.ijsberenforum.com/forum/...411#post333411

    Na dat halfuurtje voelde ik me weer alleen in de club. Ik had me telefonisch laten overlullen door de Killer-Bull om toch af te komen. Maar hij was wel weg inmiddels. Gelukkig liep ik nog twee andere heren tegen het lijf, afkomstig uit dezelfde streek als ik in Vlaanderen. Maar toch was dat niet hetzelfde… Ik herviel weer in mijn somberheid, waar ik al enkele maanden mee worstel. Gelukkig was Anna zo lief om me te troosten. Bij binnenkomst had ik al kort met haar gesproken en samen met de Killer hadden zij en haar Poolse vriendin ons ook al klem gezet tijdens een rondje wandelen. En nu weer begon ze me te knuffelen, gaandeweg zoenden we en niet veel later lagen we op kamer 13 (met vermiljoen rode muren die als een horrordroom op je afkomen). Maar de sessie met haar was goed. Mijn derde onderhoud met haar en meteen ook het allerbeste. Lees meer over dit romantisch epos in volgend draadje: https://www.ijsberenforum.com/forum/...409#post333409

    Jaja, Anna is de knapste en beste van Sixsens… Dat ze continu aan het werk is, bewijst dat des te meer. Na een uur erotiek van de bovenste plank met de Litouwse schoonheid, besloot ik ook om het voor bekeken te houden. Ik nam een douche en maakte me op voor enkele uurtjes stappen. Een kwartier na middernacht verliet ik SS en vlamde ik richting Brussel om te stappen. Daar hebben we het deftig gehouden want ik moest de dag erop vrij vroeg en met een frisse kop weer aan de slag. Voor 4u lag ik alweer in mijn nest.

    Musica: https://www.youtube.com/watch?v=fIPRbtVcRXc

    Aanwezige dames die bewuste zaterdag:
    Sibelle (Tur), nog een andere lelijke Turkse heks, Jessy (Tsjech en ex-YY), Natalie (Bulgaarse en ex LR), Killah of zoiets (Bulgaarse en ex-ramen Gent), Anna (Lit), Jessica (Esp), Rosa-Maria (Roe), Maria (Cuba), Lady Gaga met de rode haren, die ik eerder in PHG had gezien, nog één Poolse en drie Hongaarse wiens naam ik niet meer herinner en voor de rest nog 20 à 25 dames die ik niet ken of niet mee gepraat heb.

    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  26. Onderstaande 12 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (18 september 2013),Flyerke (18 september 2013),Megaboob (17 september 2013),MichelJ (18 september 2013),rmjhexe (18 september 2013),rob45 (17 september 2013),savesexer (21 september 2013),Snor (18 september 2013),sofaking (18 september 2013),Stief (18 september 2013),Willi69 (18 september 2013),zwembroek (18 september 2013)

  27. #117
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Holy shit wat was Angela weer hot! Die gekke natashka is zo wild als een mustang merrie op de prairie! Daarna eerst eens flink afkoelen in het zwembad.
    Het is vrij rustig met bezoekers, geen bekenden gezien maar ik hou me dan ook meestal meer bezig met de dames dan met andere beren.
    Onder de circa 25 dames, opvallend veel nieuwe meisjes van <20jr, iets te jong voor mij en de meesten ook niet super aantrekkelijk. De meeste beren houden zich dan ook bezig met de vaste crew waaronder Anna, Angela, Dagmara, Jacky, Jessie.
    Het is weer mooi geweest, morgen vroeg weer op.

  28. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (21 september 2013),zwembroek (22 september 2013)

  29. #118
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Gisteren nog even snel een bezoekje gebracht - nu eens op een vrijdag.

    Wat een gezellige drukte - zeker 50, misschien wel 60 verschillende vrouwen, heb ik in de loop van de avond gezien. Ook beren waren er veel en in allerlei soorten en maten.
    Doordat ik een groot deel van de tijd met mijn gereedschap aan een mevrouw met een defectje heb liggen sleutelen, heb ik niet veel meegekregen van wat er in de bar allemaal gebeurde - daar had ik geen behoefte aan: de kleine reparatie vereiste grote toewijding en zorgvuldigheid (al was het allemaal niet zo ingewikkeld) en het loopt weer gesmeerd, daar van onderen!

    De uitbater heeft overigens nog grote plannen voor een mega-party eind november: twee dagen feest, DJ's, eten, vrouwen, klanten, muziek, optredens...
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  30. Onderstaande leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (21 september 2013)

  31. #119
    Geregistreerd
    17 augustus 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 21:00
    Berichten
    101
    Discussies
    7
    Thanks
    70
    Thanked
    162 in 45 posts

    Standaard

    Vrijdag nog een bezoek gebracht aan Sixsens.
    Ik reed de parkeerplaats rond 13.00 uur op en deze was leeg. Entree betaald en omgekleed, buiten was niemand te zien en onder de overkapping ook leeg.
    Dan eerst maar wat eten en daar kwam ik de spaanse Jessica tegen, ze had ook een omelet besteld en ik sloot achter haar aan.
    Samen maar gaan eten, ze vertelde dat het erg rustig was en er veel nieuwe meisjes gekomen waren, wel 10.

    Na 10 minuten kwam ook Melanie het restaurant binnen en kwam me begroeten, even gekletst en wat geknuffeld, en ze vertrok weer.
    Tijd om richting bar te gaan, eenmaal aangekomen bij de barruimte zaten hier ongeveer 20 vrouwen en ik.
    Ik was beland in het hol van de leeuw tussen de leeuwinnen, hongerige leeuwinnen. Meteen kwam Anna uit Litouwen een praatje maken. Tot straks vroeg ze en ik antwoordde wellicht. Toen ik beter keek zat nog een beer op de bank in het hoekje en uurtje later kwamen er meer beren binnen.
    Heb Anna meegenomen naar de kamer, leuke kamer met douche en sterrenhemel. Eerst samen gedoucht en daarna het spel der liefde voortgezet.
    Anna weet van wanten en ik weet wat ze wil, dat tesamen leverde een leuk uurtje op. Al geeft Anna flink gas en na een uurtje met Anna moet je even uitrusten. Erna nog even met haar gedoucht en weer naar beneden gegaan. Hier zat inmiddels ook o.a. Gaby aan de bar, ik had haar niet meteen herkend met haar losse gekrulde blonde haren. Even met haar gepraat maar ik was aan rust toe en bestelde een cola en vertrok naar de marrokaanse ruimte. Hier ging ik rustig in een hoekje zitten maar niet veel later kwam de Bulgaarse Sybil met nog 2 vrouwen, ze stelde zich voor als Eva en Nikita. Sybil ging dwars op mijn schoot liggen en Nikita links stegen me aan en Eva aan de rechterkant. Sybil liet er geen gras over groeien en begon mij te kussen en te likken. Vervolgens begon ze met mijn xxx te spelen en vroeg of ze met me naar de kamer mocht. Ik zat daar met drie vouwen om me heen. Er kwamen DVP's kijken in de ruimte en zagen me, prins riepen ze met drie vrouwen, nu kan ik er geen drie aan maar was toch een fijn gevoel. Hier 1/2 uur gezeten en Eva en Nikita gingen naar bar en ik bleef alleen met Sybil achter. Anna kwam ook even kijken en lachte, Sybil vroeg weer en ik zei dat ik nog geen zin had, want ik was met Anna geweest, Anna bevestigde dit. Maar ik had een leuke klik met de nieuwe Nikita die sinds maandag bij SS werkzaam is. Nikita is ongeveer 1,65 mtr lang, lang zwart haar (extensions) en Bulgaars. Zigeunerinnen zeiden ze, maar ik vond haar prachtig. Ik ging met Sybil naar de bar en hier moest ik haar helaas weer afwijzen, tis toch een mooie dame.
    Ik ging nu even douchen en zag Nikita en Eva voor de sauna staan. Kom kom riepen ze, sauna. Ik ging mee en ging tegenover Nikita zitten, nu zag ik haar mooie lichaam en zwoele blik. Maar ik hield het niet uit in de sauna en vertrok weer met de dames achter me aan. Nikita en ik bleven nog wat bij de douches hangen samen en gingen weer naar de marrokaanse ruimte.

    Nu waren we alleen en begonnen te kussen knuffelen. Man man wat was ze lekker, na ongeveer een 1/2 uur vroeg ik haar om een sleutel. We gingen naar het oude gedeelte, douchten daar samen en streken neer op het bed. Innig zoenen en knuffelen maakten mijn verwachtingen waar, aangezien ik van kussen hou. Wat kan deze dame goed pijpen, ze spreekt slecht duits en engels dus communiceren is een drama. Maar eenmaal op de kamer heb je geen woorden meer nodig. Toen ik haar befte pakte ze mijn hand duwde een vinger van mij naar binnen, even later riep ze condoom nu. Die snel erom en ze bereed me als een bezetene. Toen van standje gewisseld en al vingerend kronkelde ze onder mij. Ik Ik ging naast haar liggen en ze wilde verder, maar ik had even en pauze nodig en had moeite om een orgasme te krijgen. Ok zei ze, wacht maar, en ze gaf de beste BJ ever, niets werd gespaard en wonder boven wonder zoog ze de laatste druppel eruit. Hierna nog even tegen elkaar aangelegen en afgeschakeld. Mijn gevoel was juist geweest, de keuze om met haar te gaan ook. We hadden samen de klik.
    Na het afrekenen samen wat gaan eten in het restaurant. Daarna nog even wat gaan drinken aan de bar, Sybil was hier ook en negeerde me. Maarja keuzes maken is altijd moeilijk. Nikita ging zich omkleden voor de avond ik ik ging naast Melanie en Nora op de bank zitten. Sylvia schoof ook aan en heb me met hun leuk geamuseerd. Met Melanie lekker geknuffeld op de bank. Melanie en Nora hebben vanaf zondag 2 weken vrij. Melanie is een topmeid en ze wist me te vertellen dat ik zwembroek was.
    Enigszins verbaast vroeg ik haar hoe ze dat wist en ze had het verhaal van Bob gelezen op het forum, toen ik kussend met haar tegen me aan bij de kluisjes rond liep, gelezen. Ze kan dat lezen op het forum, maar ze heeft een special plekje bij mij en dat weet ze.
    Van iedereen afscheid genomen en met een gelukkig gevoel weer vertrokken naar de echte wereld, was kan het toch fijn zijn bij Sixsens.

  32. Onderstaande 8 leden hebben zwembroek bedankt voor deze bijdrage:

    Bob89 (21 september 2013),hansdordt (22 september 2013),hotmister1985 (21 september 2013),licky luke (21 september 2013),Megaboob (21 september 2013),sofaking (21 september 2013),Tiga (21 september 2013),wervelwind (21 september 2013)

  33. #120
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:49
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Veel beloven, weinig doen.

    Na lang wikken en wegen toch besloten om naar Sixsence te gaan.
    In plaats van naar Heaven7. Daar zou de line up weer wat beter zijn. En qua prijs is H7 natuurlijk veel leuker. Zowel qua inkom als qua damestarief.
    Maar gezien de vele goede berichten en mijn eigen goede ervaringen in SS, toch maar voor Lemiers gekozen.
    Vrijdag was ik er dus, van 11 tot 5.

    Veel vrouwen die ik nog niet kende, veel die ik wel kende en ook een aantal waarvan ik gehoopt had dat ze er zouden zijn, maar die er niet waren.
    Het was binnenweer. Op het terras zat hooguit een dame even te telefoneren. Verder speelde alles zich beneden af.
    Er waren veel dames en in de loop van de dag kwamen er ook steeds meer beren.

    Gaby kwam me een zoentje geven (was ik maar met haar meegegaan), ik had gehoopt op Angel (die heb ik 2 keer gezien en daar wil mee kameren sinds ze op het terras met veel gevoel een lange haar uit mijn neus getrokken heeft ) maar die was er niet, dat lange meisje met de grote borsten maar wel kleine kontje en een brilletje vroeg in het Engels aan me hoe het met me ging en zei me dat ik haar dadelijk kon treffen in de bar beneden (ze was nog niet klaar met zich toonbaar maken), een klein vlot meisje wilde ook wel met me mee (helaas 5 minuten na een kamergang. Verdomme, daar baal ik nog het meeste van. Leek me een leuke griet. Klein, petite borstjes, spontaan typje. Nora misschien?), Gabriella lag bij de plee te wachten op klanten (maar na een paar avances mijnerzijds herinnerde ik me opeens dat ik al bij haar een keer geweest was: niet goed en niet slecht. Ik ga voor en tweede keer alleen maar als de eerste keer heel goed was, dus helaas geen herhaling.), supergirl Alice was later op de dag ook aanwezig en kwam ook lief een kusje geven (maar omdat neuken er niet in zit (you are big and my pussy is small) maar met name omdat ze me de tweede keer dat ik bij haar was opeens 100 voor een uur (=200 voor 2 uur!) vroeg i.p.v. de 75 voor de eerste keer -en ja, ik heb niet van te voren gevraagd of haar tarief nog steeds hetzelfde was- ben ik na even twijfelen ook op haar voorstellen niet ingegaan), er loopt een mooi klein meisje rond die op vrijdag blijkbaar altijd een vaste klant heeft, ze heeft me wel eens aangesproken maar vandaag wachtte ze blijkbaar weer op haar kompaan, nada voor mij dus.

    Want:
    wat moest mij weer overkomen.

    Ik was eigenlijk op weg naar beneden, na een sauna en wat op en neer lopen, op weg naar de kleinbillige dame met het brilletje. Daar heb ik al een tijdje de kijk op. Ik ben benieuwd hoe ze op de kamer is. Ze lijkt me een interessant persoon. Ik heb een keer gezien hoe ze een niet-Duits/Engels-sprekend collegaatje hielp om een prepaid probleempje op te lossen. Petje af.
    Maar onderweg loop ik Bulgaarse Emy/Emmy tegen haar lijf. Veel te grote borsten wat mij betreft, maar mooi kontje en intrigerend gezicht. Rechte neus en blond haar. Een Bulgaarse met blond haar? Ja dus.
    Na een reuze gezellige babbel op een bankje dacht ik: dit kan niet mis.
    Ze vroeg helaas 100 Euro voor een uur. Dat doe ik niet, dus besloten om er een half uurtje van te maken. Ze verzekerde me te kussen op de kamer en gaf me op de bank ook een klein voorproefje waardoor ik meteen onder de lipstick zat. In de spiegel zag dat er wel leuk en veelbelovend uit.
    Qua hygiëne was alles goed. Zij douchte voor en na de daad. (Heb ik in SS wel eens anders meegemaakt. Dames die alleen even hun kutje uitspoelen en verder alleen even hun make-up bijwerken. Brrr. )
    Verder viel het op de kamer allemaal tegen. Kussen minimaal, heel veel afstand bewaren, na 5 minuten al een condoom pakken, nix nie lekker spelen nie. Verkeerde inschatting van mij dus.
    Wel een leuke meid hoor. Maar ja, dat is niet het enige waarvoor ik hier kom.
    Voor herhaling vatbaar? Nee.

    Na een sluimerdutje in de relaxruimte ben ik weer op zoek gegaan naar een tweede dame.
    Veel meisjes kwamen een praatje maken. Ik ben blijkbaar heel gewild.
    O.a. een lief meisje uit Togo dat jammer genoeg niet het gewenste figuur had. En nog wat andere meisjes die helaas ook niet aan mijn criteria voldeden.

    Totdat Roemeense Stefania aan mijn tepels kwam krabbelen.
    Ze stelde voor om naar de kino te gaan (heel slim van haar, niet naar de kamer maar eerst naar de kino. Ze weet: dan heb je de buit al half binnen. Ik weet dat ook, maar ben er toch weer ingetrapt.). Haar standaard grapje is denk ik dat we dan Tom en Jerry gaan kijken. Haha.
    Niet echt een knappe vrouw maar een leuk figuurtje en ook met haar was het leuk babbelen. Spontaan, humor, leuk lachje. Ze zei: ik doe alles langzaam aan, geen gehaast, lekker aan je tepels knabbelen, eierlecken en zo.
    Na een paar minuutjes in de kino vond ik het daar een beetje gênant worden en hebben we een kamer opgezocht.
    Ook zij vroeg 100 voor een uur, dus heb ik afgesproken voor een half uur.

    Ze had zich nog niet uitgekleed of ze begon al over verlengen naar een uur. Ik herhaalde dat ik in SS nog nooit meer dan 75 voor een uur had betaald. Toen was het opeens gedaan met kussen en teasen en tepels knabbelen.
    En ze bleef maar zeuren en zeuren over verlengen.
    Tot overmaat van ramp had ze geen gel bij zich en wilde ze haar kutje eerst insmeren met baby olie.
    No way baby.
    Weet je dan niet dat olie en condooms geen goede combinatie zijn?
    Nee, blijkbaar niet.
    Na al dat gezeur over verlengen naar een uur had ik het helemaal gehad.
    Dan maar een handjob, maar dat lukte natuurlijk ook niet.
    Kanns du nicht spritzen Schatzie? Noch 5 Minuten!

    Einde verhaal.
    5 tientjes afgetikt en nooit meer terug.
    Voor herhaling vatbaar? Nee.


    Daarna douchen, kleren aan, armbandje inleveren, tas laten controleren en de bus gepakt richting huis.
    Met een laten we zeggen tamelijk onbevredigend gevoel.

    Waarom was Angel er niet?
    Waarom heb ik de dame het brilletje niet gedate?
    Waarom ben ik zo stom geweest om niet meteen na binnenkomst Gaby bij haar billetjes te pakken?
    Waarom zag ik kleine Nora (?) nu net nadat ik 5 minuten geleden was klaargekomen? (En daarna niet meer. Shit.)
    Had ik toch niet popje Alice mee moeten nemen? En dan niet neuken en toch teveel betalen?
    Als het geen vrijdag was geweest, had ik dan toch kunnen kameren met die ene leuke meid?
    Ik heb een maand of twee geleden een superdate gehad met Clarissa. Waarom was zij er niet? Ik heb haar daarna nooit meer gezien.

    Ik weet het allemaal niet meer.
    Ik lees hier op het forum verhalen over serviceniveaus van de clubs en ik begrijp dat je als club aan regels gebonden bent.
    Maar ik zou net wel fijn vonden als hier in ieder geval de 75/u regel zou worden ingevoerd.
    Het schijnt schering en inslag te worden -is mijn ervaring- dat (nieuwe?) meisjes schaamteloos 100 Euro voor een uur gaan vragen.
    Als ze op de kamer nou even schaamteloos waren, oké dan tot daaraan toe.
    Maar daarvoor waren vandaag de prestaties de prijs niet waard.

    Aldus gezegd hebbende,

    Snor

    (Ik had zelfs nog chocola bij me voor Eva, zo heet ze geloof ik, de receptioniste (=Theke voor de doorgewinterde Duitslandvaarders ) die er normaliter is als ik er ben.
    Vandaag was ze er niet. Wel een leuke andere meid. Dat dan weer wel.
    Maar de chocola bewaar ik nog even voor Eva.)

    En er was tussen de middag zelfgemaakte tomatensoep. Lekker.
    En gelukkig was die lieve dame van de ommeletjes er ook en die heeft voor mij weer wat lekkers bereid.
    Ben ik vandaag toch nog tot volle 100% satisfactie bereden.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  34. Onderstaande 8 leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (21 september 2013),hansdordt (22 september 2013),hotmister1985 (21 september 2013),nieuwkomertje (24 september 2013),rmjhexe (21 september 2013),Tiga (21 september 2013),wervelwind (21 september 2013),zwembroek (22 september 2013)

  35. #121
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Dinsdag 10-09: SixSens

    Stel je hebt een vrijkaartje en opeens denk je, ik wil wel weer eens naar SixSens, nou dan moet het probleem niet al te groot zijn… Niet alleen om enkele dames weer eens te zien maar ook om de laatste ontwikkelingen in deze snelgroeiende club nog bij te kunnen houden. Want er wordt daar flink aan de weg getimmerd, ook al zegt Beate dat dat wel meevalt en dat ze nog meer dan voldoende ideeën heeft…

    Zo was de bar-/eetruimte/restaurant weer uitgebreid met saladebar en nog meer apparatuur en was er een lekker soepje te krijgen. Het eten is dan wel niet uitzonderlijk maar wel altijd goed, vers en met voldoende extra’s die je op aanvraag kunt krijgen. Er wordt met andere worden goed voor je gezorgd, zeg ik maar.

    Bij aankomst heb ik mijn vrijkaartje aan Beate gegeven en werd ik door haar gefeliciteerd hiermee. Ook al weer zo’n detail: de vriendelijkheid van personeel, iets waar genoeg andere clubs (gelukkig niet allemaal) tekort schieten (zie mijn verslag van mijn bezoek aan Freude bijvoorbeeld). Ik heb daarop de club eerst eens verkend op o.a. nieuwe dames (tip van Beate) en zag inderdaad de nodige nieuwelingen waarvan ik een deel wel interessant vond om kennis mee te maken. Voordat ik echter zover was wilde ik eerst nog wat eten, het was immers al rond 17:00 uur en het eten was net klaar. Toen ik wilde opscheppen stond (zo bleek later) Lena naast me, een sexy ding met paardestaart en (sexy) brilletje, en zij hielp mij wel eens even met opscheppen. Toen ik aangaf dat ze me te veel opschepte lachte ze, zei dat ik het wel kon hebben en dat ik de energie waarschijnlijk later op de avond wel nodig zou hebben… ik was meteen door haar spontaniteit en speelsheid gecharmeerd…

    Na het eten even naar de bar om wat te drinken, hier en daar wat met dames en enkele beren gekletst en daarna even relaxen in de whirlpool. Daar zittende kwam o.a. Lena aangelopen die me vriendelijk begroette, zich uitkleedde en bij me kwam zitten. Van het een kwam het ander en daarvan kwam een kamergang (je weet wel hoe dat gaat)... Recensie zie elders.

    Na mijn (1 uur durende) sessie met Lena heb ik nog wat gedronken, wat van de brutalere dames afgeslagen, gerelaxed en ben later op de avond uiterst tevreden naar huis getogen. Normaal kom ik eerder en blijf ik langer maar deze keer was mijn kamergang zeer bevredigend geweest en blijkbaar voldoende voor een avondje wandelen… dus SixSens, tot een volgende keer!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  36. Onderstaande 4 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (22 september 2013),Megaboob (22 september 2013),rob45 (22 september 2013),sofaking (25 september 2013)

  37. #122
    Geregistreerd
    29 augustus 2013
    Last Online
    20 juli 2022 @ 01:08
    Berichten
    39
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    23 in 14 posts

    Standaard

    Several months ago I was planning a visit to sixsens and decided finally to go on Friday 13 of September, too much traffic I arrived at 2:03 p.m. and paid 55€, it was the first time for me, fortunately a friend of mine was already there because many girls disturbed me especially ugly, my friend explained me because I'm new, he knew many girls there and thanks to him I went two times in room with 2 pretty girls (Nora and Andrea) very good service but pussy smell a little fish so I didn't lick it. I'll return but not alone.

  38. #123
    Geregistreerd
    7 februari 2012
    Last Online
    31 maart 2021 @ 22:24
    Berichten
    237
    Discussies
    6
    Thanks
    202
    Thanked
    67 in 36 posts

  39. #124
    Geregistreerd
    15 september 2013
    Last Online
    20 juni 2016 @ 09:53
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    14
    Thanked
    47 in 11 posts

    Standaard

    Beste ijsberen,

    Toch maar even mijn verhaal delen met jullie.
    Ik ben donderdag 19 september voor de eerste keer naar Sixsence geweest.
    En nogmaals dank voor jullie reacties het heeft me enorm geholpen.

    Om half twee liep ik naar binnen.

    De dame aan de bar leek het druk te hebben, dus om een rondleiding durfde ik niet te vragen, ik dacht ik zoek het zelf wel uit.
    Gelukkig waren de dames ook bereid om mij te helpen want ik wist niet hoe het werkte met de lockers. Ik dacht dat ik de nummer op mijn band overheen moest komen met de nummer van de locker dus ik was alle kasten af aan het gaan voelde me een beetje stom in het begin Maar een dame kwam op mij af en vertelde mij hoe het werkte. Dat was dan toch wel weer prettig. En ze was niet opdringerig.
    Paula stond ook bij de lockers en gaf me een knipoog. Na het omkleden was het even zoeken naar de badslippers maar een mevrouw wees naar de kast. Dus ik was klaar om naar de bar te gaan.

    Onder in de bar kwam ik een dame tegen die ik nog kende van Aspasia even mee geklets. Wat gedronken aan de bar en ik besloot om naar de whirlpool te gaan.
    Paula had me goed in de gaten gehouden want ze nam me bij de arm. Leuke dame maar ik was nog maar net binnen dus ik hield het een beetje af ze vroeg wat ik zocht ik vertelde dat ik de whirlpool aan het zoeken was ze wees mij de weg. Ik ging het water in dat was een wijs besluit de dames kwamen op mij af maar ik had echt nog geen zin totdat Paula weer voor mij stond. Vroeg aan haar om de zwembad te wijzen en dat wilde ze wel.
    Bij het zwembad ging ik zitten en zij ging op mij zitten. Ze vroeg of ik geen seks met haar wilde hebben vond haar heel leuk dus ik dacht laten we maar gaan.
    Ben een half uur met haar op de kamer geweest en het was geweldig!

    Toen ben ik weer naar de bar gegaan. Daar zat een leuke dame met zwart kort haar en een zwart rokje ben haar naam kwijt iets met een A Kan Alice zijn geweest. Maar ben ik niet zeker van. Al die namen die ik moest onthouden vond ik wel lastig. Ik was eigenlijk op zoek naar Melanie ik had gevraagd of ze er was , ze was daar, maar ik vond haar nergens en om iedereen naar Melanie te vragen vond ik niet zo’n goed idee. Deze A vond ik ook schattig ze was wat tegen mij aan het rijden en ze vroeg of ik niet met haar naar de kamer wilde. Ik wilde eigenlijk niet want ik was net terug van Paula uit ervaring weet ik dan dat het niet werkt. Maar ik dacht deze kans krijg ik maar 1x dus toch maar naar de kamer gegaan voor een half uur. Het was leuk heb genoten maar het ging inderdaad niet zo goed. De dame was er zichtbaar teleurgesteld over. Dat was dan wel weer jammer.

    Toch maar weer besloten om naar de whirlpool te gaan. Ook dit was weer een succes de ene dame naar de ander kwam kijken wat ik alleen in de whirlpool deed. Grappig. Toen kwam er een leuke jonge dame uit Roemenië op mij af deze dame stelde zich voor als Claudia. Sindsdien kon mij dag niet meer stuk. Ze kwam bij me in de whirlpool en hadden wat geklets en geknuffeld daarna de sauna in en gekust. Daarna een half uur naar de kamer geweest. In een woord geweldig! Lekker met elkaar gevreeën. Samen naar de bar gegaan en wat gedronken, samen wezen eten. Toen heb ik nog wat alleen rond gehangen en ’s avond kwam ik Claudia weer tegen in de bar. Samen wat gedronken en wat aan elkaar gefriemeld. Toen kon ik het niet laten om mijn laatste €50,- uit te geven en ben weer met Claudia naar de kamer geweest. Veel plezier samen gehad.

    Toen weer even naar de bar gegaan en toen toch maar besloten met pijn in mijn hart om te gaan. Met Claudia aan mijn arm naar boven gelopen en omgekleed al kussend afscheid van elkaar genomen. Rond elf uur verliet ik Sixsence. Claudia ik ga je missen hopelijk tot gauw! Het was een grote succes bij Sixsence

    Met vriendelijke groet en tot ziens!

  40. Onderstaande 10 leden hebben ijsbeeronervaren1979 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (23 september 2013),Flyerke (24 september 2013),hansdordt (24 september 2013),hotmister1985 (24 september 2013),nieuwkomertje (24 september 2013),Ritchie (15 oktober 2013),savesexer (26 september 2013),sofaking (25 september 2013),Stief (24 september 2013),Willi69 (24 september 2013)

  41. #125
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeeronervaren1979 Bekijk bericht
    Nog een serieuze vraag de zonnebank is dat gratis?
    De zonnebank is tegenwoordig ook voor beren te gebruiken.
    Gisteren gevraagd aan de dame bij de receptie. Sinds kort staan die afscherming wandjes ook anders in de dames ruimte.
    Niet gratis: tarieven staan bij de entree naast de kassa. Normale tarieven zo op het eerste gezicht, volgende keer eens uitproberen.

  42. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Ties85 ( 6 oktober 2013)

 

 
Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30.

Living Room 468*60   Diamond 468*60