Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 208
  1. #76
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    840
    Discussies
    78
    Thanks
    869
    Thanked
    721 in 262 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob89 Bekijk bericht
    Hallo iedereen,

    Ik ben aanstaande donderdag van plan mijn eerste saunaclub bezoek in Sixsens te doen op basis van de positieve verhalen die ik hier allemaal terugvind. Ik vroeg me nog wel af hoe het zit qua eerste bezoek. Wordt je daar nog een beetje uitleg gegeven, tour oid, of wordt je als het ware in het diepe gegooid? Heb hiervoor alleen privehuizen aangedaan, dus ik weet niet goed wat ik wat dat betreft moet verwachten.


    Bob
    Hi Bob,

    MichelJ heeft het al keurig verwoord en als jij van lekkere strakke cougars houdt ga je een erg leuke tijd tegemoet in ss

    Grtz,Dolfie
    Ambi beer

  2. #77
    Geregistreerd
    21 april 2013
    Last Online
    1 oktober 2017 @ 17:59
    Berichten
    18
    Discussies
    1
    Thanks
    14
    Thanked
    20 in 6 posts

    Standaard

    Dank jullie wel, en als ik ergens van hou dan zijn het wel de milftypes, dus dat komt dan helemaal goed:P Ik type vrijdag/zaterdag wel een stukje op hoe het is geweest.

  3. Onderstaande 2 leden hebben Bob89 bedankt voor deze bijdrage:

    Dolfie (27 augustus 2013),sofaking (27 augustus 2013)

  4. #78
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Je krijgt een korte rondleiding van een thekefrau of van een dvp. Ook krijg je uitleg hoe het locker-systeem werkt. Uiteraard kun je ook bij de thekefrau terecht indien je vragen hebt, ze zijn behulpzaam. Enkel de kamerprijzen moet je zelf uitvogelen...
    Die tour kan echter wel heel erg kort zijn, afhankelijk van wie je treft. Het hele complex is een beetje een labyrint en ik werd de eerste keer "rondgeleid" in de locker room, maar niet verder dan dat, en moest dan zelf gaan vragen waar de teenslippers waren en dan weer waar het restaurant was.
    Dus, reken niet al te hard op een volledige tour, maar stel je vraag gewoon aan om het even welk meisje in de buurt en ze helpt je wel.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  5. Onderstaande 3 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Bob89 (15 september 2013),licky luke (28 augustus 2013),rmjhexe (27 augustus 2013)

  6. #79
    Geregistreerd
    21 april 2013
    Last Online
    1 oktober 2017 @ 17:59
    Berichten
    18
    Discussies
    1
    Thanks
    14
    Thanked
    20 in 6 posts

    Standaard

    Is goed, dan zal ik daar rekening mee houden, kan ik me in het nederlands/engels wel een beetje redden wat dat betreft? (en tussendoor, ik zie daar een thanks van Dolfie staan, hoe doe ik dat, elke keer apart een post maken om te bedanken voor de info wordt wat overdadig denk ik)

  7. #80
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 09:27
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.358 in 1.021 posts

    Standaard

    Hetzelfde afgelopen vrijdag meegemaakt , matige line up maar verder wel gezellige dag gehad
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  8. #81
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:05
    Berichten
    261
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    261 in 104 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Je krijgt een korte rondleiding van een thekefrau of van een dvp. Ook krijg je uitleg hoe het locker-systeem werkt. Uiteraard kun je ook bij de thekefrau terecht indien je vragen hebt, ze zijn behulpzaam. Enkel de kamerprijzen moet je zelf uitvogelen...
    Loop een beetje rond in het vroegere gedeelte van de club, in de buurt van de cigarettenautomaat kom je een bordje tegen, met vermelding dat de meisjes zelfstandig werken, dus voor eigen rekening, zodat ze ook vrij zijn om hun eigen prijs te bepalen en dit steeds met hun af te spreken.....zodoende....

  9. #82
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Tip voor een volgende keer: vraag (bijv. op dit forum) of er andere beren zijn die:
    - dan gaan,
    - er al vaker geweest zijn en
    - bereid zijn om je een tour de la maison te geven.

    Dat doe ik tegenwoordig altijd.

    Dan sla je (minstens) twee vliegen in één klap:
    - rondleiding door een ervaren "gids" en
    - je maakt kennis met een medebeer (die wellicht de nodige tips voor je heeft over dames e.d.).

    Lekker socializen dus!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  10. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Bob89 (15 september 2013)

  11. #83
    Geregistreerd
    21 april 2013
    Last Online
    1 oktober 2017 @ 17:59
    Berichten
    18
    Discussies
    1
    Thanks
    14
    Thanked
    20 in 6 posts

    Standaard

    Daar had ik nog niet aan gedacht, goed advies! Nu staat donderdag bij mij nog niet dusdanig in steen verankerd dat het niet alsnog kan. Bij deze dan de vraag, is er een medebeer die donderdag, vrijdag, zaterdag of zondag van plan is te gaan, en mij eventueel bereid is wegwijs te maken? Het is limburg dus er zal wel wat speciaal bier zijn waar ik op kan trakteren bij wijze van bedankje

  12. #84
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Helaas kan ik zelf niet, anders had ik graag even kennis gemaakt en je rond geleid!

    Tip: zet je vraag ook op Meetingpoint hier op het forum: https://www.ijsberenforum.com/forum/...-Meeting-Point.

    Alvast veel plezier gewenst!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  13. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Bob89 (15 september 2013)

  14. #85
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Nog een tip:
    Links onderaan elk bericht staat met zwarte letters "Thanks".

    Als je daarop klikt bedankt je de desbetreffende auteur voor een (voor jou) nuttig bericht! Probeer maar eens...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  15. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje ( 4 december 2013)

  16. #86
    Geregistreerd
    21 april 2013
    Last Online
    1 oktober 2017 @ 17:59
    Berichten
    18
    Discussies
    1
    Thanks
    14
    Thanked
    20 in 6 posts

    Standaard

    Links onderaan? Ik zie alleen een icoontje met een uitroepteken, en als ik daarboven zweeg staat er "Kwalijk bericht rapporteren" Voor de rest zie ik reageer opties. Misschien komt die knop pas als je een bepaald aantal posts hebt? Ik zat eerder ook al te kijken hoe dit kon, maar kan geen thanks knop vinden. Ik zal zo even een berichtje formuleren op Meeting Point, thanks!

  17. #87
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Bij je eigen recensie/reactie natuurlijk niet, ander kon je jezelf bedanken...
    Bij de eigen recensie/reactie van anderen wel..
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  18. #88
    Geregistreerd
    21 april 2013
    Last Online
    1 oktober 2017 @ 17:59
    Berichten
    18
    Discussies
    1
    Thanks
    14
    Thanked
    20 in 6 posts

    Standaard

    Ja dat bedoel ik ook, bij berichtjes van andere mensen, geen thanks knop te vinden. Zo snugger ben ik dan ook nog wel

  19. Onderstaande leden hebben Bob89 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (28 augustus 2013)

  20. #89
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob89 Bekijk bericht
    Ja dat bedoel ik ook, bij berichtjes van andere mensen, geen thanks knop te vinden.
    Nog 3 berichtjes tikken en je ziet de Thanks-button wel

  21. Onderstaande 2 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Bob89 (15 september 2013),licky luke (28 augustus 2013)

  22. #90
    Geregistreerd
    21 april 2013
    Last Online
    1 oktober 2017 @ 17:59
    Berichten
    18
    Discussies
    1
    Thanks
    14
    Thanked
    20 in 6 posts

    Standaard

    Dacht al dat het zoiets was, zodra ik over de grens ben komen die thanks er wel aan. Maar volgens mij zijn we hier een beetje off topic

  23. Onderstaande leden hebben Bob89 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (29 augustus 2013)

  24. #91
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Mijn vergissing, excuses...
    Waarschijnlijk heb ik destijds zo snel berichtjes toegevoegd dat ik dat niet gemerkt heb...

    En ja, nu weer op topic...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  25. #92
    Geregistreerd
    4 maart 2013
    Last Online
    3 oktober 2018 @ 17:00
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    67
    Thanked
    42 in 9 posts

    Standaard

    hallo Beren,
    even een verhaaltje over een maandag middag in Six.
    op maandag naar een club, is wel een gokje, drukte? aanwezige dames? sfeer?
    toch besloten om naar mijn favoriete club te gaan op maandag. ligt bijna in mijn achtertuin!!
    ook op aanraden van een mede-beer op dit forum!
    Dus om half twee naar six. hele dag vrij dus dan maar voor het "goedkope"tarief. het weer was minder. maar dat mag de pret niet drukken. mijn maat en ik dus een dagje genieten in lemiers.
    inderdaad iets rustiger, maar toch een aantal beren aanwezig. en al een aantal dames. daar ik niet direct al naar een kamer gesleurd wil worden, even iets gedronken in de bar en alvast even rondgekeken. mmm toch al wat leuke vrouwen gezien. na ons eerste drankje afgezakt naar de wellness. daar een heerlijke tijd doorgebracht, genieten, relaxen, bijkletsen. na een heerlijke douche een hapje eten. lekker, niets op aan te merken. ff buiten gezeten, maar toch iets te fris (watje). intussen wel een paar blikken gegooid naar de dames. gelukkig waren er op dat moment weinig jagertjes. meestal houd ik daar niet van, te opdringerig. moet wel een beetje spontaan en op mijn tempo. op dat moment geen gekleurde (donkere ) dames gezien, blijft mijn dingetje....
    maar genoeg ander schoons. dus mijn ogen goed de kost gegeven en een leuke dame uitgenodigd om iets met mij (ons )een drankje te drinken. maar helaas haar duits, engels etc. was erg beperkt. maar de presales was toch al top. knuffelen en een heerlijke tong in mijn keel. en natuurlijk de onvermijdelijk greep naar mijn lul. tja en dan ben ik toch al een beetje verkocht. mmm ze komt uit hongarije. maar (sorry) ben haar naam vergeten. mooie blonde dame, iets forser. (vind ik wel lekker), houd niet zo van die extreem magere dames! ook ietsje ouder eind 20. ben ook al 40+ dus zo'n heel jong meisje is het ook niet voor mij.
    en we vertrokken naar de kino. daar even liggen zoenen en knuffelen en zonder te vragen begon ze me al te pijpen. voorzichtig en met gevoel. nu vind ik dat wel geil. mij maakt het dan ook niet veel uit dat er nog twee andere beren aanwezig waren. Ieder het zijne
    pijpen was lekker. moest me beheersen om al niet klaar te komen. toen de keuze, naar de kamer of de sessie hier afmaken. besloten om naar de lounche room boven te gaan (1000 en 1 nacht). toch een beetje prive... daar de sessie afgemaakt. wederom lekker zoenen, pijpen en heerlijk klaar gekomen doggie-style. al met al een aanradertje, tijdsduur zeker 40 minuten en toch maar een half uurtje hoeven af te rekenen. pijpen zonder, maar neuken met condoom. Nu vind ik ook dat dit zo hoort neuken altijd met!! (lol mijn mening) zeer zeker voor herhaling vatbaar. sorry mannen, ben echt haar naam vergeten....
    daarna weer op zoek naar mijn maat. maar die had zich al verstopt op een kamer! lekker nog een drankje genomen en gewacht tot hij terug was. daarna weer een rondje sauna. zo relaxed daar in lemiers.
    intussen al weer tijd voor wet lekkers in het restaurant. nog een drankje en dan de keuze. nog een kamersessie of niet. nog steeds geen donkere dame gezien, misschien bezig of gewoon (nog) niet aanwezig.
    Mijn maat was intussen al weer verdwenen met een andere dame. tja, en om dan zo verloren op die kruk te zitten met een drankje-> de keuze was snel gemaakt. en om eerlijk te zijn was ik nog steeds zo geil. en daar zat mijn dame van eerder weer naar me te lachen. toen ze zag dat ik weer vriendelijk naar haar lachte, kwam ze weer naast me zitten. hand op mijn been tja..
    na toch wat gelach en "gepraat"was ze me stiekem al onder mijn badjas aan het trekken. al ben ik dan 40+ maar dat functioneert als 18+ HA HA. nu wel naar een kamer. en wederom zeer lekker gepijpt, met veel gevoel en weinig handen. Nu vind ik pijpen gewoon top. dus alleen een goeie blow job doet het voor mij ook al. toch nog ff een condoom erover, deed ze met haar mond..... en ze heeft me bereden als een echt cowgirl. heerlijk. liggen en genieten. kijkend hoe zij me klaarmaakt. top. gelukkig ieder zijn eigen dingetje!! top. wederom niet binnen het half uur uit de kamer.nog lekker even liggen nagenieten. samen gedoucht. we waren alleen in de douche, dus ze heeft me nog ff afgetrokken. nu weet ik dat ze dat liever niet hebben in six. maar ja. kon het niet laten en er was niemand aanwezig. ssst. was tenslotte niet in de HWP. al met al. een top middag in six en dat op een normale werkdag, begin van de week.
    snel weer terug. voor een top dag in six.
    Ritchie

  26. Onderstaande 10 leden hebben Ritchie bedankt voor deze bijdrage:

    Costana (28 augustus 2013),Dolfie (28 augustus 2013),egon, Dr. Rammler (29 augustus 2013),hansdordt (28 augustus 2013),hasta la pasta (28 augustus 2013),licky luke (29 augustus 2013),savesexer (28 augustus 2013),Snor (28 augustus 2013),Ties85 (28 augustus 2013),Wijze grijze (28 augustus 2013)

  27. #93
    Geregistreerd
    4 maart 2013
    Last Online
    3 oktober 2018 @ 17:00
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    67
    Thanked
    42 in 9 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob89 Bekijk bericht
    Hallo iedereen,

    Op aanraden van Licky Luke plaats ik hier een berichtje. Ik ben van plan deze week (donderdag, vrijdag, zaterdag of zondag) naar Sixsens te gaan. Het is mijn eerste keer daar (uberhaupt eerste keer in een saunaclub) en vroeg me af of er een medebeer is die ook van plan is een van die dagen te gaan en die mij een beetje wegwijs wil maken. Het is in Limburg, dus er zal ongetwijfeld wat speciaalbier te krijgen zijn waar ik op kan trakteren bij wijze van bedankje

    Bob
    Hallo Bob
    goede keus om in sixsens te beginnen als eerste saunaclub. erg relaxed, prachtige club. goede line up wat vrouwen betreft. had je graag wegwijs willen maken, maar ben maandag pas geweest en ook voor mij is het crisis
    Misschien is een van de andere beren bereid en aanwezig om je even rond te leiden. als je bij binnenkomst ff meld dat dit je eerste bezoek is aan de club, krijg je ook een rondleiding van de gastvrouw. ook kan zij je uitleg geven over het reilen en zeilen in en club. schaam je er niet voor. gewoon vragen stellen, je bent niet de eerste en zeker niet de laatste man die een club bezoekt. daarbij is de gast vrouw echt wel iets gewend. ze werkt tenslotte in een saunaclub.

    succes en heel veel plezier, en misschien tot de volgende keer. laat even weten hoe het bevallen is en of het voor herhaling vatbaar gaat zijn. misschien ben ik dan ook daar

    Ritchie

  28. Onderstaande leden hebben Ritchie bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (29 augustus 2013)

  29. #94
    Geregistreerd
    21 april 2013
    Last Online
    1 oktober 2017 @ 17:59
    Berichten
    18
    Discussies
    1
    Thanks
    14
    Thanked
    20 in 6 posts

    Standaard

    Hoi Ritchie,

    Dank je wel voor de aanmoediging, ik zal me ook zeker niet schromen van alles te vragen. Ik zal na mijn bezoek morgen wel een verhaaltje tikken van hoe het allemaal is gegaan. En wie weet dat ik ter plekke nog een ervaren beer tegenkom die het een en ander aan tips wil delen. Mocht er morgen iemand zijn, dan ben ik de jongeman die de kat een beetje uit de boom kijkt, maar waarschijnlijk zijn ogen niet van het vrouwelijk schoon af weet te houden

  30. Onderstaande 2 leden hebben Bob89 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (29 augustus 2013),Ritchie (29 augustus 2013)

  31. #95
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ritchie Bekijk bericht
    . samen gedoucht. we waren alleen in de douche, dus ze heeft me nog ff afgetrokken. nu weet ik dat ze dat liever niet hebben in six. maar ja. kon het niet laten en er was niemand aanwezig. ssst. was tenslotte niet in de HWP.
    Ritchie
    Getver! Ben blij dat ik maandag verhinderd was :-)
    Maar goed dat je haar naam "vergeten" was, want dan had je haar met deze post wel in de problemen kunnen brengen...

  32. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (29 augustus 2013)

  33. #96
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ritchie Bekijk bericht
    we waren alleen in de douche, dus ze heeft me nog ff afgetrokken. nu weet ik dat ze dat liever niet hebben in six. maar ja. kon het niet laten en er was niemand aanwezig. ssst. was tenslotte niet in de HWP.
    Nu vind ik ineens pissen in de douche niet zo erg... Maar in Sixsence toch maar mijn slippers altijd aan! Mooi verhaal trouwens.

  34. Onderstaande leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (29 augustus 2013)

  35. #97
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ritchie Bekijk bericht
    samen gedoucht. we waren alleen in de douche, dus ze heeft me nog ff afgetrokken. nu weet ik dat ze dat liever niet hebben in six. maar ja. kon het niet laten en er was niemand aanwezig. ssst. was tenslotte niet in de HWP. Ritchie
    Aangezien de wellness (zoals de meeste andere "openbare" gebieden) onder camera toezicht staan is je "trektocht" zeer waarschijnlijk niet onopgemerkt gebleven... ben benieuwd of men de dame achteraf nog benaderd heeft... noet je de volgende keer eens vragen, puur uit interesse...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  36. #98
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    toch maar mijn slippers altijd aan!
    Me too!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  37. #99
    Geregistreerd
    17 augustus 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 21:00
    Berichten
    101
    Discussies
    7
    Thanks
    70
    Thanked
    162 in 45 posts

    Standaard

    Gisteren weer een bezoek gebracht aan SS.
    Was ruim voor 14.00 uur binnen, de parkeerplaats buiten was redelijk leeg.
    Eenmaal binnen omgekleed en naar bar gegaan, hier zaten stuk of 5 vrouwen.
    Dan maar naar buiten, zitten de meeste met gsm te spelen en maar besloten om een frisse duik te nemen in het zwembad.
    Hier Bob69 tegengekomen, wat ervaringen uitgewisseld en hem wat tips gegeven over het reilen en zeilen in een saunaclub.

    Maar eens een eieromelet laten maken en wat gegeten, daarna in de arabische ruimte neergestreken naast Gaby. Meteen kwam Kati (vorige keer dacht ik Katia) er ook bij, daar lag ik weer met 2 dames, eentje links en eentje rechts, dajavu van vorige week? Maar ik wilde geen trio meer doen, maar na 1/2 uur met beide dames vertoeft te hebben, kwam toch de vraag trio? Ehm nee zei ik, nur eine. Patstelling tussen beide vriendinnen, besloten met beide dames naar bar te gaan. Uiteindelijk voor Gaby gekozen, Kati boos natuurlijk, maar zo zijn dames. Leuk uurtje beleeft met Gaby, een herhaling van vorige keer maar nu alleen met haar. Aan het einde nog wat geknuffeld en over de dingen van het leven gepraat, leuke dame die weet waar ze het over heeft. De leeftijd van haar was 31 zei ze.
    Het was inmiddels wat drukker en er waren wat meer beren, maar ook meer dames.

    Na de sessie wat gaan drinken aan de bar en weer lekker buiten in het zonnetje liggen en zwemmen.
    Middagsnack rijstevlaai, kruimelappelvlaai en chococake.

    Ik had al een paar keer een leuke dame gezien en onderling oogcontact gemaakt, maar besloot nu om haar aan te spreken. Het bleek de 19-jarige Melanie uit Hongarije te zijn, lang met haar gekletst op de rand van het zwembad maar het kwam nog niet tot een afspraakje. Weer wat gaan wandelen en kwam bob69 weer tegen, hij had zijn rondleiding gehad van de lieftallige Nora. Na een kamersessie met haar was hij ingetreden in de saunagemeenschap.
    Om 17.30 avondeten, saladebar, frietjes, gehaktbal met tomatensaus.

    Aan de bar kwam ik Melanie weer tegen, na mijn gesprek aan het zwembad wist ik het eea over haar en wat ze lekker vond, een match! (zo bleek later)
    Eerst samen douchen en toen naar kamer 13 getogen.
    Ze kuste heerlijk en innig. Ze vond mij prachtig en ik haar, met die setting heb je een toptijd samen. Haar pijpwerk was top, wat standjes uitgeprobeerd met haar en een uur lang innig gekust.
    De tijd vergeten en het uur was al voorbij, na ongeveer 1 uur 15 minuten besloten we toch de kamer te verlaten, aangezien ik een uur had afgesproken.
    Weer samen douchen en elkaar inzepen, na het douchen vergat ze haar geld nog te vragen, maar ik gaf het haar.

    Eenmaal weer in de bar kwam ze weer bij me zitten, hier ging het kussen gewoon verder. Maar het was voor mij de hoogste tijd om naar huis te gaan en ze begeleide mij naar de kluisjes waar ik mij wilde omkleden.
    Ze sprongen tegen mij aan en begon mij weer te kussen, ik liep met een kussende Melanie door de ruimte van de kluisjes. Bob69 was zich ook aan het omkleden. Wilde hem een hand geven, maar melanie zat nog op me toen ik kussend richting hem liep.
    Haar even op de grond gezet en hem een hand gegeven, Melanie en ik konden niet stoppen met kussen en ze liep nog mee naar de receptie, daar de laatste kussen gegeven en met pijn in het hart SS verlaten.
    Het was een topdag!

  38. Onderstaande 6 leden hebben zwembroek bedankt voor deze bijdrage:

    Bob89 (15 september 2013),Dolfie (31 augustus 2013),Eddy_V (30 augustus 2013),Flyerke (30 augustus 2013),hansdordt (30 augustus 2013),Snor (30 augustus 2013)

  39. #100
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    17 april 2024 @ 15:31
    Berichten
    750
    Discussies
    109
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.888 in 441 posts

    Standaard

    Vandaag voor het eerst sinds een tijdje de club weer bezocht, zwembad en buiten gedeelte helemaal af ook het dak terras is mooi geworden.
    De buiten afdeling heeft wel een beetje weg van een hippe club in Saint-Tropez ( maja eigenlijk geld dit voor de hele club vind ik )
    Ziet er top uit echt voor lekker in de zomer, helaas is die dus nu bijna voorbij dus nog maar effe genoten in de vooravond.
    Het buffet nou voor de klagers onder ons er was dus niks te klagen over de variatie zeer veel:

    -salades
    -Penne regata
    -diverse desserts
    -Veel bbq vlees

    Het staat alleen allemaal een beetje door elkaar dus zoeken toetjes in de koeling in het restaurant penne en salades onder de afkap, en bbq vlees aan de andere kant van het terras bij de bbq.
    Effe zoeken dus maar keus volop helaas was ik iets aan de late kant 19.45 red. dus het meeste was best koud misschien warmhoud bakken met thee lichtjes eronder ofzo een idee voor de late eters.

    over de dames tussen +/- 19.30-21.30 zeker 3 dames voor 1 man gemiddeld genomen, zat wel iets leuks tussen maar mogen paar meer stunners bij.
    En vond veel Roemeense dames meestal niet mijn favoriet maar goed dat is ieder voor zich.
    Voor de rest zou ik zeggen ga zo door als er iets meer variatie nog in de dames komt dan word komende zomer zeker echt nog meer top in Lemiers

  40. Onderstaande 3 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Dolfie ( 5 september 2013),hansdordt ( 5 september 2013),Megaboob ( 4 september 2013)

 

 
Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50.

Freude 468*60   Diamond 468*60