Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 208
  1. #51
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    17 april 2024 @ 15:31
    Berichten
    750
    Discussies
    109
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.888 in 441 posts

    Standaard

    De Ying Yang heeft er laatst ook een gehad toen hadden ze ook nog een helicopter de lucht in gestuurd mochten dames vluchten ( op naaldhakken over een 2 meter hoog hek zeker in je string )
    Maar ja het mag bekend zijn de politiek wil de prostitutie in Nederland kapot hebben en als ondernemer in deze branche zal het dan slikken of stikken zijn.
    Is idd. wel echt kut als je dan net op bezoek bent in de zaak maar blijkbaar kan de staat al die btw inkomsten van dit soort clubs wel missen de economie staat er hier zo goed voor

  2. #52
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Last Online
    8 maart 2024 @ 15:02
    Berichten
    287
    Discussies
    8
    Thanks
    5.262
    Thanked
    931 in 169 posts

    Standaard

    Donderdag weer richting sixsens vertrokken was mij zaterdag zeer goed bevallen. Een slechte dag uitgekozen met de controles die zeker drie uur duurden. Het heeft de sfeer zeker negatief beïnvloed zowel bij de dames als bij de ijsberen. Zoals ook door snor beschreven.
    Na wat genoodzaakt geijsbeer, het weer was ook niet mooi genoeg om op het terras te zitten, Anna gespot ze had de controle gelukkig achter de rug.
    Echter ze had een taxi gebeld om wat te winkelen in aken. Nadat ik mij teleurstelling kenbaar maakte ,ze was een van mijn favorieten, beloofde ze dat rond vier uur terug zou komen.
    Ondertussen een mooie donkerblonde Poolse gespot had gehoord de ze zich Stella noemde.
    Ik had zin in een kennismaking, maar dit had ik beter niet gedaan, wat volgde was de meest onvriendelijk onbeschofte kennismaking in dertig jaar wandelen.
    Hier een kleine bloemlezing van hoe het gesprek verliep.
    Jij bent dus Stella.
    Ja en dan(gevolgd door een vloek)
    Je ziet er wat gespannen uit misschien door de controle.
    Nee ben niet gespannen(ze zij twee minuten geleden, in het Pools, tegen Manuela dat ze van de kaart was na de controle drie zitten in de kino voor niks.)ik versta pools dat wist ze toen nog niet.
    Welke taal spreek je?
    Kan ook Pools
    Ok, waarom praat je tegen mij als ge niet op de kamer met mij wilt?
    Geen enkel moment aangehaald dat ik niet op de kamer wilde integendeel dames die ik aanspreek is juist met de bedoeling om er mee te kameren.
    Heb het gesprek snel beëindigt dit had geen zin meer.
    Achteraf nog geprobeerd met een vraag.
    Waarom ben je boos op mij?
    Dergelijke vragen zijn ongepast en maken mij boos.
    Ik vraag mij af ben ik een alleenstaand slachtoffer of zijn er nog beren die op dergelijke manier zijn afgewezen door Stella.
    Tijdens het neerschrijven van dit verslagje denk ik dat sommige vrouwen een zekere macht willen behouden over hun lichaam en bepaalde mannen op hun geliefde wijze afwijzen.
    Uiteindelijk kwam Anna rond 16h00 terug van het winkelen.
    Met haar een leuke sessie beleefd. ze stelt nooit teleur.
    Na het eten met gemengde gevoelens huiswaarts vertrokken.

  3. #53
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    @Biged: onder normale omstandigheden is Stella een van de vriendelijkste dames die in Sixsens rondlopen. Wat ze deze keer tegen jou zei, moet je je niet aantrekken. Wat een vrouw zegt is altijd een weergave van haar emoties, anders dan ons mannen.

    Je hebt haar op het verkeerde moment getroffen.

  4. Onderstaande leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

    biged (16 augustus 2013)

  5. #54
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Met ongepaste vragen heeft ze vrijwel zeker de vragen bedoeld die de controleurs haar hebben gesteld.

  6. #55
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 20:54
    Berichten
    392
    Discussies
    32
    Thanks
    344
    Thanked
    365 in 175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnnywalker77 Bekijk bericht
    Op welke dagen is Suzanne er?
    Heute scheint Suzanne nicht im Sixsens zu sein; ich habe sie bisher noch nicht gesehen!
    Gestern war in Belgien Feiertag; wahrscheinlich ist sie im langen Wochenende!
    Wer unten liegt, hat nicht immer verloren!

  7. #56
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard Sixsens, 16-8

    * Na een overnachting in ISA Kaarst samen met Costana richting het zuiden van Nederland gereden voor de 3e dag van de 5-daagse: Sixsens

    * Costana negeerde hier en daar een bord "Doorgaan verkeer gestremd", ik zei tegen me Navi dat ie maar een andere route moest bedenken, toevalligerwijs kwamen we exact tegelijk de parking opgereden, die al aardige gevuld was met auto's uit allerlei windstreken

    * Eerste keer in Sixsens voor ons beiden, dus we kregen een korte rondleiding en uitleg hoe het lockersysteem werkt, handig om zelf een kluisje uit te kiezen en de digitale sleutel zit prettig om je arm.

    * Uiteraard was Ricardo Banana al aanwezig en lag aan het zwembad met een pot bier, geluidsniveau 98 decibel. Later op de dag bleek dat er een behoorlijk grote afvaardiging was van het IJBF en Youppie; Costana, Ricardo Banana, Knut666, Jeank, Dhr. N, Laaf van Boekel, Dupke, d'n Bijter, Tiga, Boy69 en verder nog een stuk of 10 gezichten die ik her en der wel eens gezien heb.

    * Line-up redelijk gemixt, uiteraard een redelijk percentage RumBul-meiden, maar ook uit andere delen van Europa. Uiteraard sprong er voor mij weer 1 meisje uit; Een Roemse, met een heerlijk ronde kont, B-cups en raafzwart, gladstreken haar, overigens geen idee wat haar naam is, ze kwam, 's middags, helaas niet verder dan "Hi baby, you want to go to the room?". Streep er door dus...

    * Gedurende de dag af en toe gebruik gemaakt van de faciliteiten, 's middags van het verwarmde zwembad dat perfect op temperatuur was en 's avonds van de hwp. Buiten dat een railing bij het trapje wat los zat was hier ook niks op aan te merken

    * Helaas geen grill of doorlopend eten gedurende de avond, maar het smaakte best; rijst met kip . Het restaurant is wat aan de kleine kant, vooral op een drukke dag of mogelijk in de toekomst als de club verder groeit qua bezoekers.

    * Leuk dakterras, waar je je terug kunt trekken met of zonder meid, al moet je veel treden opsjouwen. Uitzicht over het heuvelig landschap is mooi.

    * Ik had geen goed gevoel over dat ene mooie meisje (later werd me door een drietal beren bevestigd dat haar service niet al te best is), Letse Anna schijnt een wild ding op kamer te zien, ook niet echt is wat ik zoek al vond ik haar optisch een erg mooie meid. Tiga vond dat ik maar met Elena moest gaan, We liepen met z'n 3-en de trap af, Den Tieg was ineens pleitte en daar stond ik met Elena...

    * Elena...Mooi, rustig meisje, uiteraard met lang, zwart haar met een slag er in, vleestieten, kleine C-cup en een guitig koppie. Even met haar gezeten, schijnt een maandje in NL te zijn. Geen Duits, beperkt Engels, vloeiend Roemeens . Even met haar gezeten en hopsakee naar de kamer. Allebei snel gedoucht op kamer en het feest kon beginnen. Maar dat was helaas van korte duur.... TZ weinig tot niets op aan te merken, op PZC helaas wel; hard...te hard...maar wat me veel meer stoorde was het fake-gekreun van haar. Had haar tweemaal aangegeven dat ze dat achterwege kon laten, maar helaas... blijkbaar was mijn Roemeens niet goed genoeg...of haar Engels... Na een kwartiertje de sessie maar afgebroken, sigaret gerookt en het meisje 50€ en een kusje gegeven...

    * Ondanks een slechte kamer heb ik me an sich goed vermaakt in Sixsens. Kijkend naar de 40€ inkomprijs (voor 14u), dan is de club zeker op zomerse dagen (en na 1 januari als de Roemeensen vrij in NL kunnen werken) een concurrent voor de Duitse clubs.

    * Waarschijnlijk zal ik nog deze week Sixsens bezoeken en wie bovenaan me to-do-lijstje staat.... Elena! ik weet zeker dat ik een betere tijd met dit meisje kan hebben dan de 15 minuten afgelopen vrijdag..... to be continued!
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 19 augustus 2013 om 17:40

  8. Onderstaande 10 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (20 augustus 2013),Boy69 (19 augustus 2013),Costana (19 augustus 2013),Flyerke (19 augustus 2013),hansdordt (19 augustus 2013),Ricardo Banana (19 augustus 2013),sofaking (19 augustus 2013),Tiga (19 augustus 2013),VAZKOR (20 augustus 2013),wervelwind (19 augustus 2013)

  9. #57
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:29
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    dat moeten we nog ma is afwachten dat de Roemeense vrij mogen werken in nl .er is al veel ophef en acher is bang dat die Roemenen ons werk gaan afpakken ma de tijd zal het leren het is nog geen 1 januari .

    sixxen is inderdaad een aanwinst voor nl al ben ik er ma 1 keer geweest

  10. #58
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 13:25
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    16 Augustus 2013 Sixsens in Lemier-Vaals

    Na lang uitkijken ben ik weer richting Sixsens gegaan voor een geil en relaxt dagje uit. Het beloofde prachtig weer te worden!
    De club is zeker veranderd ttz uitgebreid sinds m'n bezoek op m'n verjaardag in maart. Het buitengedeelte is een prachtig terras met zwembad en ze hebben ook nog eens een dakterras met een mooi uitzicht, goed om je er terug te trekken met of zonder betaalde geliefde. het is jammer dat de trap van het wellness-gedeelte naar het terras nog de charme heeft van een trap van de ondergrondse parkings, maar dat moet misschien nog afgewerkt worden.
    Er waren heel wat ijsberen van 't forum aanwezig zoals MichelJ, Ricardo banana, Savesexer, Costana, Dupke en nog anderen wiens naam ik niet meteen ken of herinner. De eerste uren heb ik vooral gebruik gemaakt van de wellness, gerelaxed en heb ik samengezeten met die gezellige bende ijsberen.

    Ik zag niet meteen dames die me meteen aanstonden op een paar na: Anna en eentje die voortdurend bezet leek. Het is een dame uit Hongarije, blond met een roze-met-zwarte lingerie. Jammer want ik denk dat deze wel goed zou zijn geweest.
    Een andere die meteen m'n aandacht trok was de Litouwse Anna. Dit bleek bij navraag ook een topper te zijn. Toen ik ze na het eten dan ook tegenkwam op de trap heb ik ze meteen gevraagd wat te drinken in de bar om vervolgens wel op kamer te gaan.
    mijn ervaring hier:

    => https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21996-Anna-(Litouwse)#17


    Terug de wellness in waar ik samenzat met 2 Amsterdammers van Arabische origine die pogingen waagden een meid binnen te doen voor minder dan 50€ 't half uur: 20€ of 30€. No need to say dat dat niet lukt. Een van de dames in kwestie was de Bulgaarse Natalia. Hun pogingen om verder aan te dringen had ik verder niet gevolgd want ik ging terug naar 't terras maar feit was dat ze ermee naar de kamer zijn getrokken voor 10-15 minuten. Ze waren echter erg tevreden en dan ben ik ook met haar geweest: 't was kort maar krachtig: na 15 minuten was het al gedaan, kortste geslaagde sessie ooit. Mss tè kort naar m'n gedacht.

    => https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35241-Natalia-(Bulgaarse)&p=329075#post329075


    Later op de avond kwam ik de tsjechische Jessy tegen die me een erotische massage aanbood terwijl ik lekker languit aan 't zwembad lag, m'n ervaring met haar hier:

    => https://www.ijsberenforum.com/forum/...ex-YY/page2#33

    Hierna nog een glas gedronken in de kino om me rustig voor te bereiden op een lange saaie rit huiswaarts. Rustig, nou ja, er zijn 3 mokkels die me kwamen verwarmen om naar kamer mee te nemen maar 'k moest hard zijn

    Another day in paradise has ended maar naar deze club keer ik zeker tevreden terug!


    Wat heeft Knut666 geleerd die dag:
    Een anekdote los van de club-ervaring: Dat een verkorte uitrit niet betekent: 'je in een gat, klein maar lang genoeg om erin te rijden, langs de autostrade schieten'... om dan te moeten stoppen vòòr auto's en kranen van de aanwezige werken met 8, 9 auto's in je kielzog...door dit oponthoud kon ik bij aankomst bij Sixsens rap rap naar de ingang spurten om nog net op tijd aan 40€ binnen te mogen. Het was echt op de seconde!
    De zwarte wolf

  11. Onderstaande 7 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (19 augustus 2013),Costana (19 augustus 2013),Flyerke (20 augustus 2013),hansdordt (19 augustus 2013),MichelJ (19 augustus 2013),savesexer (24 augustus 2013),sofaking (19 augustus 2013)

  12. #59
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:29
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Eerste kennismaking met Sixsens

    Normaal gesproken is de vrijdagavond niet bepaald mijn clubavond.

    Door al het gezeik op het werk, wilde ik echter toch was "stoom" afblazen en overwoog ik om toch te gaan clubben.

    De vraag was alleen waar.
    Een blik op het meeting point maakte al snel duidelijk dat Sixsens een goede optie zou kunnen zijn gezien het aantal forumleden dat daar aanwezig zou zijn, en het een ideaal moment zou kunnen zijn om de club te leren kennen.

    Alhoewel ik zeer sceptisch was over het damesaanbod, had ik zoiets van "What the fuck", al zou dat tegenvallen, dan maar een relaxte en gezellige avond ervan maken.
    Door omstandigheden kom ik pas om 19:15 ter plaatse zijn, maar wilde er toch naartoe.

    Ik besloot over Duitsland te rijden, omdat ik daar wellicht wat "tijdwinst" zou kunnen pakken door lekker hard te scheuren,
    Alles ging goed, tot aan Kreuz Aken, waar het behoorlijk stagneerde.
    Het ergste moest echter nog komen: De laatste 3 km :(
    Door een wegafsluiting heb ik alleen maar rondjes gereden, en arriveerde ik pas om 19:45 uur.

    De parkeerplaats was al zeer goed gevuld, waarbij de Hollandse, Belgische en Franse kentekenplaten duidelijk de boventoon voerden.
    Al snel spotte ik enkele auto's van collega-veelplegers, parkeerde mijn autootje en zocht mijn weg naar de ingang.

    Direct bij binnenkomst werd ik begroet door de uiterst vriendelijke theke, en een DVP van gigantische omvang met rode haren.
    Ik dacht nog "als ze allemaal zo zijn hier, blijf ik geen 10 minuten".

    De theke vroeg of ik al eerder daar was geweest, en toen ik "nee" zei, kreeg ik duidelijk tekst en uitleg over de gang van zaken in de club, en werd me gevraagd of ze een blik mocht werpen in mijn meegebrachte tas (met eigen slippers, saunaspullen, extra grote condooms , etc)

    Het rode monster bood aan me een rondleiding te geven.
    Ik zei nog dat ik mijn weg zelf wel zou vinden, maar de theke vond het een goed idee en voor ik er erg in had werd ik door het rode monster de trap afgesleurd.

    Ze toonde me snel de weg naar de bar, de HWP, het terras, het restaurant en natuurlijk de lockers, waarop ze vertrok.
    Ik bedankte haar voor de rondleiding, maar was blij dat ze uit mijn blikveld was

    Tijdens de verkleedpartij werd ik al begroet door MJ en nog enkele forumberen, waarna we een rondje door de club maakten.
    MJ diende als gids, en liep voorop,
    Nu heeft die zo'n lekker kontje, dat ik bij het restaurant zodanig afgeleid was dat ik een tree mistte en bijna op mijn snufferd ging.

    Buiten aangekomen zag ik ook Dupke, Laurent en JeanK zitten en ik smeet mijn kont in de enige vrije stoel aan de tafel.
    De heren voerden alle gesprekken echter in het "franzosisch", en daar versta ik gene ene sodeflikker van.
    Ik hield het dus al gauw voor gezien, en zocht mijn weg in de bar op de onderste verdieping.

    Dhr N, Costana, De Laaf van Boekel en nog enkele beren zaten al aan de bar en hadden duidelijk schik.
    Ook zag ik een groot aantal meiden, en ik moet zeggen dat de optiek met 500% meeviel.
    Waar ik polderknollen en overjarige modellen had verwacht, liepen er zowaar een groot aantal lekkere slanke meiden rond, waarvan ik er direkt een stuk of 4 op mijn todo-lijst zette.

    Tijdens mijn zoveelste wandelingetje door de toko hoorde ik Ricardo Banana bij de douche.
    Altijd leuk om hem te zien, maar ik vond de aanblik van zijn kamergenoote Nora veel mooier. Die kleine meid schoot meteen naar de koppositie op mijn todo-lijst, en dus nam ik een strategische positie in om haar te bemachtigen.
    Na een klein kwartiertje liep ik haar bij het bankje bij de douches tegen het lijf(je), en ze nodigde me uit om wat te kletsen op het bankje.
    Ik stemde toe, we hebben kort gekletst, en voor ik er erg in had stopte ze haar tong in mijn bek.
    "Sodeju, die is geil" dacht ik, en ik liet haar een sleutel halen.
    We togen naar kamer 5-2, waar ze me alle hoeken van de kamer liet zien, echt super.
    Mijn eerste meid in Sixsens en direct een voltreffer.

    Na dit eerste neukrondje vervoegde ik me weer bij de collega-beren en hebben we veel en lang geouwehoerd.
    De sfeer zat er goed in, mede door de DJ, die goed speelde.
    Voor mijn gevoel stond de muziek weliswaar vrij hard, maar zeker niet zo hard als in Samya (waar je een gratis gehoorbeschadiging bij je entree krijgt).

    tijdens het verblijf in de bar viel mijn oog op een zeer slanke blondine, voor mij met afstand de lekkerste meid van de toko.

    Het duurde een hele poos, maar Uiteindelijk raakte ik toch met haar in gesprek en niet veel later togen we naar een kamertje.
    Haar naam was Gaby, en ze was blijkbaar al ruim een half jaar in Sixsens.
    Ze begon vrijwel direkt met PZC, maar ze gebruikte haar handjes veel te veel.
    Na een kleine aansturing cq correctie ging het weliswaar iets beter, maar echt top kan ik het niet noemen.
    69 was lekker wat betreft het beffen en de aanblik op haar pussy en popo, maar wederom werd er meer getrokken dan gepijpt.

    Ik stelde NMC voor, maar daar had ze geen trek in, aangezien ze het niet zo op had met "grote maten".
    Jammer, maar als ze niet willen, dan willen ze niet.
    Uiteindelijk de zaak dan toch maar afgemaakt met een FT, en na een half uur de kamer verlaten.

    Ik zocht de andere veelplegers weer op, besprak de kamergang kort, kletste nog over vanalles en nog wat.
    Omstreeks 1:00 hield ik het voor gezien en vertrok huiswaarts.

    Ondanks de mindere sessie met Gaby kan ik toch terugkijken op een zeer aangename kennismaking met Sixsens, waar ze me beslist vaker zullen zien (te beginnen aanstaande zaterdag)

    Sixsens is een zeer goed alternatief voor mijn vaste zaterdagclub LR, zeker nu die in een dipje zit

  13. Onderstaande 23 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (21 augustus 2013),Badslippers (20 augustus 2013),Bosco (20 augustus 2013),Breezahlover (20 augustus 2013),Carlitos (20 augustus 2013),Costana (20 augustus 2013),Dolfie (20 augustus 2013),gignnl (20 augustus 2013),GT-junky (22 augustus 2013),hansdordt (20 augustus 2013),Jaeger-Lecoultre (23 augustus 2013),lustman (20 augustus 2013),Megaboob (20 augustus 2013),MichelJ (19 augustus 2013),przybo (20 augustus 2013),Ricardo Banana (20 augustus 2013),Ritchie (20 augustus 2013),savesexer (24 augustus 2013),Snor (20 augustus 2013),Sparky (21 augustus 2013),VAZKOR (20 augustus 2013),wervelwind (22 augustus 2013),wipneus ( 7 september 2013)

  14. #60
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Tja, dinsdag per toeval(?) in SixSens terecht gekomen, nadat KanariePiet had laten weten toch niet naar GT te gaan. SixSens is voor mij (zonder tractorfiles op de Rijkswegen) slechts 20-25 minuten rijden en als ik dan geen klantafspraken heb is de beslissing snel genomen..

    Aldaar aangekomen (tegen een uur of 14:00) werd ik al snel begroet door KanariePiet, die mij op het buitenterras met een broodje en kop koffie had gevonden. Even bijgekletst en "rond 15u kregen we (weer) honger en zijn we taart en cake gaan halen. We wilden de snoeperijen in de bar gaan opeten, maar dat mag blijkbaar niet. We zijn dan maar terug naar het restaurant getrokken met ons eten. Geen probleem. " (stukje uit de recensie van KanariePiet elders maar daar zit toch geen copyright op)... Overigens wel een capucino van de bar meegenomen omdat die nu eenmaal veel lekkerder is dan de koffie in het restaurant... eerlijk is eerlijk!

    EEn tijdje later stonden we wat te kletsen bij de kleedkamer en werd ik door KanariePiet aan Macedonische Gaby voorgesteld, waarmee ik een tijd later via de Oriëntaalse ruimte op een kamer ben beland... zie recensie elders.

    Ik heb in ieder geval kennis gemaakt met Mia, die nu in mijn todo lijstje staat, en hetzelfde geldt voor Hongaarse Nora... Er is dus weer werk aan de winkel, echter zal ik dat uitstellen voor een volgende keer...

    Voorafgaande aan mijn sessie met Gaby was er wat KanariePiet betreft al sprake om door de rijden naar Panthera, hetgeen niets tekort doet aan SixSens maar meer te maken heeft met een dame die in zijn hoofd rondsuisde en elke verstandelijk verantwoorde gedachte bij hem onmogelijk maakte. Ik wilde nog "even" met Gaby kameren (hetgeen uiteindelijk een uurtje zou duren) en daarna was de arme kerel al vertrokken, zo vol ongeduld zat hij...

    Ik ben er dan maar achteraan gereden hetgeen hij wel kon waarderen; er moest toch iemand een oogje in het zeil houden als hij daar aangekomen was... zie de recensie bij Panthera voor het vervolg...

    Nog wat feitjes op een rij, voor de geïnteresseerde lezer:

    - het restaurant in SixSens is weer aangepast: er staat nu een grote saladebar en links daarvan staat een broodrooster, grill (moet nog op krachtstroom worden aangesloten) en meer. Er is ook soep verkrijgbaar bij de lunch (en avondeten?). Prima uitbreiding!

    - elke zaterdag is "Fisch tag" in SixSens. Na een enkele weken uitproberen blijkt dit een groot succes en wordt het dus nu een vast item op de agenda. Elders is vrijdag visdag, hier is het op zaterdag. Snel dus op een zaterdag vis gaan proeven aldaar!


    - Ik gaf Beate nog complimenten over het rappe tempo waarmee de club vernieuwingen doorvoert en ze gaf me aan dat ze nog veel meer plannetjes in haar hoofd had, onder andere voor het buitengebied (misschien een stuk tuin erbij?). Er staat ons nog wat te wachten dus!

    - Voor degene die het nog niet weten: elke avond is er pizza als hartige snack!


    Op de vraag waarom ik deze nieuwtjes niet op hun website lees gaf ze aan dat degene die de website (http://www.sixsense.eu) onderhoudt momenteel op vakantie is. Ze gaf echter aan dat ze zelf de nodige nieuwtjes op Facebook plaatste (http://www.facebook.com/Sixsenssaunaclub). Effe checken dus!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  15. Onderstaande 8 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Dolfie (22 augustus 2013),Flyerke (22 augustus 2013),hansdordt (22 augustus 2013),Ricardo Banana (23 augustus 2013),Ritchie (25 augustus 2013),savesexer (24 augustus 2013),Snor (22 augustus 2013),sofaking (22 augustus 2013)

  16. #61
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:22
    Berichten
    145
    Discussies
    4
    Thanks
    2.155
    Thanked
    562 in 102 posts

    Standaard Sixsens 22/08

    Gisteren nog eens afgezakt naar mijn favoriete club, was van plan eerder deze week te gaan
    maar de werkgever stak daar een stokje voor.
    Rond 1600 u de parking opgedraaid, er stonden redelijk wat auto,s van Nederlandse Duitse en Belgische avonturiers
    Na het omkleden mij een douche genomen, en naar de bar een biertje gedronken want ik had dorst na de 2 uur durende rit.
    Eerste verkenning rondje gelopen en toen ik wat later terug in de bar kwam kreeg ik een aantrekkelijke blondine
    in het oog, het bleek camilla te zijn uit polen( een andere dame dus dan degene die hier al beschreven is)
    Na wat gepraat de sleutel laten halen,het was een goeie sessie lekker gepijpt zoenen was iets minder maar de seks was dan weer top.
    Camilla is dus 30 jaar
    Spreekt pools Duits
    Blond lang haar
    B cup slanke dame
    Ze vertelde mij dat ze een week werkt en vevolgens 3 weken naar huis gaat.
    Juist voor het avondeten zat ik op het overdekte terras en kwam de Dominicaanse Cindy zich bij mij neervleien,
    Na wat babbelen zij ik dat ik eertst wou eten en Cindy stelde voor dit samen te doen
    Dus naar het restaurant waar Cindy direct bestek nam en ons een plaats ging reserveren,ze ging zelfs drank
    halen de schat!! Na het eten nog wat op het terras gezeten en daarna naar de kamer waar een lekkere vrijpartij
    zich voltrok met alles erop en eraan we hebben nog lekker in elkaars armen liggen knuffelen tot de tijd omwas.
    Voor herhaling vatbaar en pre en after sales waren goed.
    Rond 2000 u dan maar terug vertrokken see you next timme in september

    Grts F

  17. #62
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 06:56
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flyerke Bekijk bericht
    .
    Juist voor het avondeten zat ik op het overdekte terras en kwam de Dominicaanse Cindy zich bij mij neervleien,
    Na wat babbelen zij ik dat ik eertst wou eten en Cindy stelde voor dit samen te doen
    Dus naar het restaurant waar Cindy direct bestek nam en ons een plaats ging reserveren,ze ging zelfs drank
    halen de schat!! Na het eten nog wat op het terras gezeten en daarna naar de kamer waar een lekkere vrijpartij
    zich voltrok met alles erop en eraan we hebben nog lekker in elkaars armen liggen knuffelen tot de tijd omwas.
    Voor herhaling vatbaar en pre en after sales waren goed.
    Rond 2000 u dan maar terug vertrokken see you next timme in september

    Grts F

    Niet onbelangrijk:
    Wat heeft dat gekost?
    En hoe lang duurde die lekkere vrijpartij?
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  18. #63
    Geregistreerd
    17 juli 2009
    Last Online
    13 april 2017 @ 09:47
    Berichten
    86
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik zie op de website dat dames ook een entree hebben?
    is dit ook zo in andere clubs of kan je je in deze club aan een ander type van meiden verwachten?

  19. #64
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:56
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.497
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Dat is overal zo.
    Lijkt me ook nogal vreemd dat je de vrouwen daar gratis laat eten en drinken en de kamers laat gebruiken ter eigen gewin...

  20. #65
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    840
    Discussies
    78
    Thanks
    869
    Thanked
    721 in 262 posts

    Standaard

    Vrijdag 23/08 : Cougartown

    Hierbij de high-lights van een dagje sixsens

    - Line up : dit keer vond ik het wat teleurstellend,een 30 tal dames maar daar waar ik normaal steeds het luxe probleem heb om te kiezen was het ditmaal goed zoeken naar een deerne.Gelukkig was de Poolse MILF delegatie present

    - Bekende leden : leuk om MichelJ en Tiga nog eens tegen te komen...was al erg lang geleden.Op de valreep ook effe kennisgemaakt met Rmjx.

    - Sessies : aangevangen met de heerlijke Poolse cougar Manuella en met deze topper ook afgesloten.Tiga was me voor maar daarna een drukbezette Poolse deerne,genaamd Camilla gekaapt,ook een zeer goede service.Ook Poolse Katty was deze keer erg goed.

    - Ambi : het was super vertoeven met het goede weer aan de pool en terras.Later op de avond kwam de sfeer in de bar traag op gang maar na de pizza werd het weer een leuke ambi en de DJ draaide goeie muziek.

    - Eten : lekkere frietjes echter keuze vlees erg beperkt.

    - stoorzender : Iets minder was een roodharig,klein dik monster dat een paar keer toen ik aan het presalen was ongevraagd kwam storen.Bijna was ik klacht gaan in dienen bij de theke

    - Heel die heisa betreft badjas/handdoek dragen begrijp ik niet goed.De theke bevestigde dat je zonder probleem met handdoek overal kan rondlopen...enkel in het restaurantgedeelte liever niet maar daar wordt niet echt op gecontoleerd.

    Fazit : ondanks de povere line up toch dank zij de Poolse cougars een erg leuk dagje beleefd.

    Grtz,Dolfie
    Ambi beer

  21. Onderstaande 9 leden hebben Dolfie bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (24 augustus 2013),Boy69 (24 augustus 2013),Costana (24 augustus 2013),Flyerke (24 augustus 2013),hansdordt (24 augustus 2013),Picasso 1 (27 augustus 2013),rmjhexe (24 augustus 2013),savesexer (24 augustus 2013),sofaking (24 augustus 2013)

  22. #66
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:22
    Berichten
    145
    Discussies
    4
    Thanks
    2.155
    Thanked
    562 in 102 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Niet onbelangrijk:
    Wat heeft dat gekost?
    En hoe lang duurde die lekkere vrijpartij?
    50 euro goed half uur:smile:

  23. Onderstaande leden hebben Flyerke bedankt voor deze bijdrage:

    Snor (24 augustus 2013)

  24. #67
    Geregistreerd
    17 augustus 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 21:00
    Berichten
    101
    Discussies
    7
    Thanks
    70
    Thanked
    162 in 45 posts

    Standaard

    Ben vrijdag ook maar weer eens gaan relaxen bij SS, helaas Dolfie mis gelopen omdat ik op voorhand niet wist hoe hij eruit zag.

    De line up was redelijk, maar kon geen keuze maken.
    Eerst maar eens gaan zwemmen en de mede forumberen Hunter, boy69 en ricardo banana en andere waarvan ik de naam vergeten ben (sorry mannen) ontmoet, erna klutseitje eten en rondje lopen.
    Hunter heeft de hele tent doorgesleept en hij kon elke dame en stelde me ook meteen voor.
    Hunter heeft mij aan elke dame voorgesteld, tip van ricardo banana, Nora. De hele tent afgezocht maar niet gevonden.
    Bleek later dat ik haar al meerdere keren tegen gekomen was, maar had de goudvissen tattoo gemist in haar lies....

    Na wat tijdverdrijf maar neergestreken in de oriëntaalse ruimte naast Gaby uit Macedonië, ze lag daar alleen omdat ze de muziek in de bar ff moe was.
    Was gekletst en had al haar recensies op mijn netvlies staan, top dame maar minpunt is toch de aanslag op haar tanden verder topfiguurtje.

    Maar er kwam van beide kanten geen aanstalte, opeens kwam haar vriendin Katia de ruimte binnen en wilde massage.
    Deze dame is klein met lang zwart haar met rode punten op het einde, gespierd type, ze doet nl aan kickboxing.

    Gaby wilde vertrekken toen katia een trio voorstelde, hmm nog nooit gedaan zei ik.
    Gaby ging weer naast me zitten en katia op me, waarom niet zei ik.
    Ben met beide dames naar kamer gegaan en katia zoent heerlijk (tongzoenen) en gaby kan pijpen als de beste.

    Eenmaal op het bed knuffelde en tongzoende ik met katia en Gaby deed wat ze als de beste kan, pijpen.
    Kussen deed Gaby ook, maar niet zo liefdevol en diep als Katia, afwisselend met beide dames plezier beleeft.

    Ik bleef op rug liggen, katia ging op me zitten en Gaby kwam lekker boven me hangen zodat ik haar lekker kon beffen.
    Even later omgeruild en kan Gaby de cowgirl demonstreren, katia beffen lukte niet meteen dus verder met lekker kussen.

    Erna Gaby in cowgirl genomen maar had het moment een paar keer moeten uitstellen, want ik wilde toch langer met beide dames blijven.
    we waren 1/2 uur al voorbij, dus ik vroeg of Gaby het met de hand wilde afmaken.

    Katia kwam weer kussen en knuffelen terwijl Gaby me flink verwende, uiteindelijk lekker klaargekomen en nog 10 minuten met beide dames tegen me aan gelegen en beetje gestreeld en geknuffeld.

    Mijn eerste keer trio en een prima sessie, bij de wisseling gebuikte de dames wel een nieuw rubbertje.

  25. Onderstaande 6 leden hebben zwembroek bedankt voor deze bijdrage:

    Dolfie (24 augustus 2013),Flyerke (24 augustus 2013),Ricardo Banana (25 augustus 2013),Ritchie (25 augustus 2013),rmjhexe (24 augustus 2013),sofaking (24 augustus 2013)

  26. #68
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:29
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Sixsens, zaterdag 24 augustus, een tegenvaller.

    de combinatie van de mindere line-up in mijn vaste zaterdagclub en de aangename kennismaking met Sixsens een week eerder deden me besluiten om de zaterdag door te brengen in Sixsens.

    Op vrijdagavond zag ik tot mijn verbazing, maar ook plezier dat mij een vrijkaart werd toebedeeld, dus een zeer goede timing van opperhoofd W2, waarvoor dank.

    Doordat ik veel te vroeg wakker was, en de geplande activiteiten op de zaterdagmorgen veel sneller verliepen dan gepland, besloot ik om al zeer vroeg naar Sixsens af te reizen.
    Ik had beter eerst op de site gekeken, dan had ik gezien dat de club op zaterdag pas om 13.00 de deuren opent.
    Aangezien ik al om 12:15 de parkeerplaats opdraaide, was ik veroordeeld om 3 kwartier te wachten.
    Een collega-ijsbeer, die verder anoniem wil blijven, was eveneens te vroeg ter plekje en dus hebben we samen in de auto gewacht en gekletst over diverse zaken.

    Kort na 13:00 uur ging ik samen met de inmiddels ook gearriveerde Dupke naar binnen, overhandigde zonder problemen het vrijkaartje en begaf mij naar de lockers.

    Op de heenweg had ik al een berichtje gekregen dat de line-up daags ervoor behoorlijk zwak was, maar ik had goede hoop dat Nora er zou zijn, en het dus wel goed zou komen.

    De line-up was inderdaad niet om over naar huis te schrijven, en de sfeer was erg mat.
    We besloten daarom om eerst maar wat te bubbelen, in afwachting van betere tijden.

    De live-up bleef echter zwak, maar de Litouwse Anna kon mij wel bekoren.
    Uiteindelijk heb ik haar dan ook uitgenodigd voor een kamerbezoek, die uitdraaide op een lichte teleurstelling.
    PZC was goed, missionaris was ook goed, maar een afknapper was het dat ze Doggy weigerde omdat ze mogelijkerwijs problemen verwachtte met de grootte van mijn kleine vriend.

    Tja, toch vreemd, een week eerder had de Bulgaarse Gaby hier ook al problemen mee, terwijl het in andere grensclubs nooit tot "problemen" heeft geleidt.
    Blijkbaar zijn ze in Sixsens wat preutser of alleen kleine piemeltjes gewend

    Aangezien je de dames niet kunt dwingen heb ik uiteindelijk het verlossende schot maar in missionaris-positie.

    De rest van de line-up kon ons niet echt bekoren (Nora was er tot dan noch niet) en dus slenterden we maar wat in het rond tot etenstijd.
    Het geserveerde eten was redelijk, maar ook niet meer dan dat.

    omstreeks 18:30 werden de eerste plannen gesmeedt om toch naar te verkassen.
    Na enkele berichtjes over en weer werd uiteindelijk inderdaad besloten om te verkassen en verlieten we omstreeks 19:00 het pand, na een zeer teleurstellende dag Sixsens.

  27. Onderstaande 9 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (27 augustus 2013),Costana (27 augustus 2013),Dolfie (27 augustus 2013),hansdordt (27 augustus 2013),Megaboob (27 augustus 2013),Picasso 1 (27 augustus 2013),Wijze grijze (27 augustus 2013),wipneus ( 7 september 2013),zwembroek (27 augustus 2013)

  28. #69
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Zaterdag is bij SixSens "Fischtag"...
    Heb je daar iets van gemerkt (bij het avondeten)?
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  29. #70
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    586 in 222 posts

    Standaard

    Ow wat jammer boy69, heb zelf goede herinneringen aan mijn sessie met Anna en dan met name aan standje doggy. Kontje omhoog en hoofd op het kussen en ondertussen samen in de spiegel kijken.
    Zo zie je maar dat een groot formaat ook zijn nadelen heeft.

  30. #71
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:29
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Zaterdag is bij SixSens "Fischtag"...
    Heb je daar iets van gemerkt (bij het avondeten)?
    Klopt, er stond inderdaad vis op het menu

  31. #72
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Ik ben er op een zaterdag geweest en het aantal dames nam toe rondom een uur of 7, 8. Net zoals de meeste clubs trouwens, met uitzondering van GT.

  32. #73
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:29
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ik ben er op een zaterdag geweest en het aantal dames nam toe rondom een uur of 7, 8. Net zoals de meeste clubs trouwens, met uitzondering van GT.
    Die hoop hadden wij ook, maar omstreeks 19:00 was er niet echt sprake van een toename van de meiden.
    Dit in combinatie met de mindere berichten van de dag ervoor, deden ons besluiten om te verkassen.

  33. #74
    Geregistreerd
    21 april 2013
    Last Online
    1 oktober 2017 @ 17:59
    Berichten
    18
    Discussies
    1
    Thanks
    14
    Thanked
    20 in 6 posts

    Standaard

    Hallo iedereen,

    Ik ben aanstaande donderdag van plan mijn eerste saunaclub bezoek in Sixsens te doen op basis van de positieve verhalen die ik hier allemaal terugvind. Ik vroeg me nog wel af hoe het zit qua eerste bezoek. Wordt je daar nog een beetje uitleg gegeven, tour oid, of wordt je als het ware in het diepe gegooid? Heb hiervoor alleen privehuizen aangedaan, dus ik weet niet goed wat ik wat dat betreft moet verwachten.


    Bob

  34. #75
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Je krijgt een korte rondleiding van een thekefrau of van een dvp. Ook krijg je uitleg hoe het locker-systeem werkt. Uiteraard kun je ook bij de thekefrau terecht indien je vragen hebt, ze zijn behulpzaam. Enkel de kamerprijzen moet je zelf uitvogelen...

  35. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Bob89 (15 september 2013)

 

 
Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35.

Freude 468*60   Diamond 468*60