Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 208
  1. #26
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:50
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    De afgelopen weken ben ik een paar keer in Sixcense geweest.
    (En volgende week kom ik er waarschijnlijk weer.)

    Ik ga geen ellenlang verslag neerpennen, want dan haakt toch iedereen af.

    Eén keer was het een zonnige dag.
    Het was toen prima vertoeven buiten in de ligstoelen en in het zwembad. De andere twee keer was het bewolkt.
    Ik ben een dagbeer, ik kom op tijd aan en vertrek ook weer op tijd.
    Overdag altijd voldoende dames naar mijn gading en de verhouding dames/beren was ook altijd in ons voordeel. Ik ben er nu op donderdag, vrijdag en zaterdag geweest en was er altijd prima daar.

    Net voordat mijn bus vertrok nodigde een meisje (niet mijn type, maar ik heb haar raad toch opgevolgd) me uit om even op het boventerras te gaan kijken.
    Geen spijt van gehad. Alleen jammer dat ik dat niet eerder geweten had. Daar lagen een paar Roemeense meisjes in hun blote nakie heerlijk op het grote bed. Een paar mannen lagen op de ligbedden. Ik weet niet wat daar allemaal mogelijk is, maar volgende keer ga ik daar toch eens even eerder naar toe.
    Ik spotte daar een meisje waarvan ik dacht WAAAUW. Maar helaas, de bus wachtte.

    Gaby.
    Ik was ook nog met slanke Gaby uit Macedonië. Een uur lang mee op de kamer vertoefd (75 Euro).
    Qua lijf helemaal mij type. En goede pre- en aftersales mee gehad.
    En tussen de pre- en aftersales een heel fijn uurtje (GFE, tepelknabbelen, ballenlikken, zoenen etc.) met haar beleefd. En ook nog foto's van haar zoontje gezien. Dat schept een band, ja toch?
    Ik vond het een gezellig uurtje.
    Goede inzet en duidelijk een dame met ervaring.
    Ik heb haar alleen niet gelikt. Was er niet van gekomen. Volgende keer beter.
    Herhalingsgevaar > 100 %

    De keer erop was het minder mooi weer en ben ik in de barruimte beneden gestrikt door de kleine mooi-ogige Hongaarse Clarissa. Mooie ogen, lief gezicht, krulhaar als ik het me goed herinner. Ze was aan de bar met mijn leuter aan het spelen en had zelf alleen maar twee kleine sliploze niemandalletjes aan. Zij zat op de barkruk en ik stond haar een beetje te voelen. Dat houd ik dus echt niet lang vol.
    Hup naar de kamer. Mijn vraag naar de uurprijs hield ze een beetje af (of taalproblemen?) .
    Ga nu maar eerst een half uur proberen zei ze.
    Zo gezegd, zo gedaan.
    Ze heeft een perfect figuur en ik ben nog nooit zo lekker klaargekomen. (En dat binnen een half uur.) Dat zeg ik wel vaker, maar voor haar ben ik de week daarop teruggegaan naar SS. Ik wilde echt een langere sessie met haar. Herhalingsgevaar 200%. (Maar dan moet ze er wel zijn.)

    Helaas, de keer erop was ze er dus niet , maar WAAUW-meisje was er wel. Lolita Alice uit Roemenië.
    Godnondeju.
    Mooiste meisje van de club. Ze spreekt abominabel Engels dus een social talk zat er niet echt in.
    Maar wat een lief gezichtje en wat een naturelle uitstraling.
    Ik wilde gewoon met haar naar de kamer. Coûte que coûte! ( Frans sprak ze ook niet.)

    Nog nieuw en dat kon je wel merken. Op de kamer niet echt spetterend, maar in dit geval ging ik voor de optic fuck. 75 Euro voor een uur.

    Ik kan genieten van zo'n mooi jong ding.
    Weinig ervaring, ik was te groot en zij te klein, dus neuken na een paar minuten afgebroken.
    Toen was er trouwens precies een uur voorbij en heb ik er maar een punt achter gezet. (Ze hield de tijd keurig in de gaten, met 10 minuten voor tijd een update: 10 minutes. Ik had geen horloge bij me.)

    Herhalingsgevaar > 200%. Ondanks dat ik weet dat er niet geneukt gaat worden.
    Maar je, ze is zo ongelooflijk mooi!!! Wat een schoonheid.

    Ik kan niet wachten om terug te gaan.

    N.B.
    Bij alle 3 de dames was zoenen en vingeren mogelijk. Dus dan kom ik mijn tijd wel door.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  2. Onderstaande 5 leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (28 juli 2013),Dolfie (28 juli 2013),Flyerke (29 juli 2013),hansdordt (28 juli 2013),Megaboob (28 juli 2013)

  3. #27
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Last Online
    6 mei 2015 @ 00:12
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Ik was er afgelopen maandag. Waarschijnlijk toch al niet de drukste dag van de week, maar je merkt wel dat de vakantieperiode (voor de dames) aangebroken is. Veel zijn er aan het genieten in het thuisland. Het was er erg rustig. Slechts één kamergang, maar wel een hele goeie...!

  4. Onderstaande leden hebben GeileMike bedankt voor deze bijdrage:

    Ritchie (31 juli 2013)

  5. #28
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Aantal berichten verplaatst naar:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ntract-betalen
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #29
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Vandaag onverwacht naar SixSens getogen, net voor 14:00 uur binnen en door Beate (terug van vakantie) netjes 40 euri afgerekend. Natuurlijk even bijkletsen met Beate, altijd leuk om met haar te praten. Nog eens de complimenten over het buitengebeuren gegeven, waar ze me vriendelijk voor bedankte.

    Hoewel ik me had voorgenomen om de situatie op deze woensdag eerst eens rustig in met op te nemen (nog nooit op een woensdag geweest) en me zeker niet al rap door een lieftallige dame genaamd Maya voor een kamersessie te laten verleiden, ging het al gauw mis. Voor ik het wist lag ik na een spetterende sessie (met Maya!) in de bios uit te puffen... zie recensie aldaar...

    Na de sessie met Maya was ik nog gaan checken of er nog wat gebak of vlaai was, maar blijkbaar waren er wat grootverbruikers onder ons en was alles al op. Nog effe checken bij Beate en zie hier haar geweldige kwaliteiten om toch nog ergens iets tevoorschijn te toveren: een pak sneeuwwafels. Ik heb die natuurlijk (op 2 na) netjes bij het buffet binnen gelegd voor de andere gasten...

    Daarna naar het zwembad om bij te komen en zo. Op weg daarheen gespot door Diana, waar ik vorige keer een wisselvallende sessie mee had (zie recensie). Toch een geil ding en nog steeds interessant, maar nu even niet. Hetgeen ik ook tegen haar zei en waar ze in eerste instantie genoegen mee nam. Later kwam ze nog eens proberen maar had ik zelf effe geen zin meer, waarna ze met pruillipje weg liep (schattig), op jacht naar een andere gast... Bijna was ik alsnog achter haar aan gelopen, want ze had me op een ligbedje ongemerkt opgegeild, maar ik kon me nog goed beheersen...

    Nog twee plezante gasten uit Hasselt gesproken, leuk als er wat verhalen uitgewisseld kunnen worden. Er werd vrolijk door de dames met de (schaars aanwezige) heren gespeeld en gestoeid, wat altijd een ontspannen indruk geeft. Gezellig!

    Maya nog een paar keer gezien en telkens kreeg ik een kushandje toegeworpen, wat ik uiteraard dito beantwoorde. Prima service, die meid, zowel voor als achter als tussendoor....

    's Avonds BBQ, penne in tomatensaus en verse salade, niet ingewikkeld maar wel lekker en genoeg. De grill was half defect dus wel moesten allemaal wat meer geduld hebben voordat we ieder ons stukje vlees in ontvangst konden nemen, maar goed, ik kom om te relaxen dus haast is er dan niet bij.

    Ik heb nog tot en met het laatste straaltje zon buiten gelegen en ben daarna naar binnen getogen. Nog even bubbelen, een tweede bio sauna bezoek en daarna omkleden. Enkele dames probeerden mij nog te verleiden maar het was tevergeefs. Maya stond (alweer toevallig) in de kleedkamer en ik kreeg een bedankje voor de gezellige sessie van vandaag en een dikke kus als afscheid.

  7. Onderstaande 4 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Dolfie ( 1 augustus 2013),Flyerke ( 1 augustus 2013),hansdordt ( 1 augustus 2013),Wijze grijze ( 1 augustus 2013)

  8. #30
    Geregistreerd
    5 juli 2011
    Last Online
    6 februari 2024 @ 14:30
    Berichten
    342
    Discussies
    9
    Thanks
    30
    Thanked
    156 in 86 posts

    Standaard

    Onderweg naar sixsens... hoop dat dolfie gelijk heeft

    Verstuurd van mijn GT-I9105P met Tapatalk

  9. #31
    Geregistreerd
    26 maart 2013
    Last Online
    2 januari 2024 @ 08:57
    Berichten
    65
    Discussies
    6
    Thanks
    83
    Thanked
    120 in 32 posts

    Standaard

    Thanks

  10. #32
    Geregistreerd
    5 juli 2011
    Last Online
    6 februari 2024 @ 14:30
    Berichten
    342
    Discussies
    9
    Thanks
    30
    Thanked
    156 in 86 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk bericht
    Last call,sixsense Poolse Katty....je zal me eeuwig dankbaar zijn!

    Grtz,Dolfie
    Idd zeer goede service... de andere dames niet gezien welke jij aangaf

    Iig niet gesproken. Zag nog wel een wat steviger e blonde met een grote tattoo op de rug wie is dat? ??

    Verstuurd van mijn GT-I9105P met Tapatalk

  11. Onderstaande leden hebben 888 bedankt voor deze bijdrage:

    Dolfie ( 1 augustus 2013)

  12. #33
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    840
    Discussies
    78
    Thanks
    869
    Thanked
    721 in 262 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 888 Bekijk bericht
    Idd zeer goede service... de andere dames niet gezien welke jij aangaf

    Iig niet gesproken. Zag nog wel een wat steviger e blonde met een grote tattoo op de rug wie is dat? ??

    Verstuurd van mijn GT-I9105P met Tapatalk
    Hi 888,ja die Poolse Katty is een service granaat...
    Ben blij dat sixsens je goed bevallen is.
    Betreft die stevige blonde stoot met tattoo heb ik geen idee...je moet weten dat ik slechts occasioneel.sixsens bezoek maar misschien kunnen de stamgasten a la EddyV hier antwoord op geven.

    Grtz,Dolfie
    Ambi beer

  13. #34
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Hahaha! Nou..stamgast is wat veel gezegd, maar ik kom hier inderdaad 1 of 2 keer in de maand en meestal tot mijn grote genoegen.
    Zal dan toch maar ingaan op de opmerking van Dolfie: de betreffende dame met tatoeages zou Kim kunnen zijn, er staat een draadje over haar door SFL.
    Heb haar wel eens zien rondlopen, maar ken haar verder niet. Het verslagje van SFL laat aan duidelijkheid niets te wensen over.

  14. #35
    Geregistreerd
    27 juli 2013
    Last Online
    6 november 2015 @ 23:48
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard A walk in the park

    Afgelopen maandag mijn eerste bezoek gebracht. Advies om thuis te blijven toch maar niet opgevolgd.

    Het viel allemaal wel mee, als ervaren clubber krijg je ook wel met jaaggedrag te maken maar dat zijn dames die meer willen dan alleen sex. Hier weet je dat je na de sex snel afscheid kunt nemen.

    Leuke tijd gehad en aardige dames ontmoet met een super GFE, waarschijnlijk omdat ik ze ook de BFE gaf. Voordat we een kamer deelde 1,5 uur aan de bar zitten praten. Vervolgens nog ruim half uur in de lounge gehangen en toen pas gekamerd. Na afloop nog even wat samen gegeten en gedronken, toen besloot ik dat het genoeg was. Het begon op een date te lijken. Ben naar huis gegaan met een ervaring rijker en de gedacht dat ik dit weekend nog maar eens moet gaan kijken. Planeet Eden lijkt me een goede bestemming voor een vervolg, al hebben ze daar helaas geen wifi! Iemand een suggestie?

  15. #36
    Geregistreerd
    19 september 2012
    Last Online
    28 januari 2024 @ 20:11
    Berichten
    125
    Discussies
    3
    Thanks
    41
    Thanked
    116 in 36 posts

    Standaard

    Gisteren twee keer gekamert met Poolse Katia, heeft ze haar naam verkeerd gespeld of is ze nieuw zonder paspoortje? Blond, lang en geen plakplaatjes.

  16. #37
    Geregistreerd
    23 september 2010
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:27
    Berichten
    398
    Discussies
    65
    Thanks
    559
    Thanked
    752 in 275 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnnywalker77 Bekijk bericht
    Gisteren twee keer gekamert met Poolse Katia, heeft ze haar naam verkeerd gespeld of is ze nieuw zonder paspoortje? Blond, lang en geen plakplaatjes.
    Haar draadje is hier : Katty of Katia...

  17. #38
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Ik was er afgelopen zondag weer, eigenlijk veel te kort op mijn vorige bezoek maar ach ja, nu we nog van het buitengebeuren kunnen genieten moeten we daar gebruik van maken, nietwaar? En dat daar dan al die lekkere vrouwen tussendoor lopen terwijl je ligt te genieten van de zon, het zwembad, een drankje enzovoorts, ach, daar kom ik wel overheen...

    Het was weer effe voor 14:00 uur waardoor ik weer voor het € 40,00 tarief naar binnen mocht, Beate stond (de hele dag!) aan de theke met een big smile (zoals het hoort) en altijd wel tijd voor een kort gesprekje. Prima gastvrouw, ik kan het niet vaak genoeg zeggen... daar kunnen enkele andere clubs nog wat van leren!

    Helaas ging het vlak na binnenkomst alweer (positief) mis: heeeeeel toevallig (als je tenminste in toeval gelooft) stond daar aan de theke.... Maya...! En ondanks mijn plannetje om haar te ontduiken zodat ik eerst eens rond kon kijken naar de aanwezige dames en beren, ging het toch weer helemaal (lekker) mis... "Hallo Schatzie, wie geht is dir?" enzovoorts (je kent dat wel), en voor ik het wist zaten we weer samen aan de koffie. Na wat gezellig babbelen (echt bijpraten kon niet want ik was er de vorige week nog geweest) voelde ik opeens haar tong in mijn mond (hoe doet ze dat toch?) en werd mij voorgesteld om op het dakterras te genieten van het uitzicht over de Limburgse heuvels (en haar mooie venusheuvel)...
    Afijn, voor details zie mijn recensie in haar topic...

    Na mijn eerste inspanningen nog prima aftersales gehad, onder andere ook omdat het erg kalm was vandaag en ze volgens mij nog geen andere "slachtoffers" op het oog had. Ik heb me verder nog gezellig onderhouden met wat bekende beren en voor ik het wist was het al weer etenstijd. Wederom bbq, wederom eenvoudig maar voor mij goed genoeg. By the way, ik ga vrijdag met KanariePiet naar Haus Panthera en daar moet het eten wel heel goed zijn, net als in PSR waar we binnenkort met onze vrijkaartjes van een bevriend forum naar toe gaan...

    's Avonds zag ik nog een beteuterde Diana zitten, die maar bleef zeggen: "today no men, no fuck, disaster...". Ik heb vorige keer met haar gekamerd en bleef toen ergens hangen tussen "nooit meer want ze heeft geen ervaring" en "nog eens want ze is een lekker ding". Ik had op een gegevens moment zo erg met haar te doen dat ik besloot het nog eens een half uurtje te wagen zodat ze op zijn minst haar entree van vandaag er uit had. Tja, zie het maar als mini ontwikkelingshulp projectje... De sessie was niet super, (zie recensie) maar ik hield er toch ergens een goed gevoel aan over...

    Hier en daar nog een saunaatje gepakt, en over het algemeen weer een heerlijk club en wellness dagje gehad.
    SixSens, tot gauw!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  18. Onderstaande 6 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Befke ( 7 augustus 2013),Dolfie ( 8 augustus 2013),Flyerke ( 7 augustus 2013),hansdordt ( 7 augustus 2013),Snor ( 7 augustus 2013),sofaking ( 7 augustus 2013)

  19. #39
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Vrijdag 9 augustus ben ik mijn vrijkaart gaan verzilveren.

    De thekefrau (naam Maggie of Meggie ) begreep geen Nederlands en zag 21/07 op de vrijkaart staan. Ze dacht dat die enkel die dag geldig was. Ik legde haar uit dat het tot 2 maanden na die datum geldig bleef. Zij zei niets bleef naar dat papier staren, ging wat in een dossier bladeren en gaf me dan toch een armbandje. Ze was slecht gezind vandaag denk ik, want heel de dag leek ze wel nors.

    Maar gelukkig komen we niet voor de onthaaldame. Ik was er stipt om 11:00 u. en er was al redelijk wat vrouwelijk schoon aanwezig. Jessie en Sonia herkende ik en verder voornamelijk jonge, slanke lolita-types, dus nog niemand die mij zou kunnen verleiden tot ranzige uitspattingen. Mijn laatste bezoek was in April, dus ik mocht voor het eerst het buitengedeelte bekijken. Dat ziet er inderdaad wel goed uit. Je kan erop vanuit de inkom, vanuit het natte gedeelte op -1 en vanuit de kantine. Men heeft het dus wel goed doordacht. Ik ben ook eens op het dakterras gaan kijken. Mooi uitzicht heb je daar zeker, maar neem wel zonnebrandolie mee als je daar zou willen blijven, want vandaag was het niet overdreven warm en zonnig, maar je voelde die stralen toch al goed branden daarboven.

    Hint voor sixsens misschien : een winkeltje dat zonnebrand olie, shades enz... verkoopt.

    In de bar vroeg ik een glas water, vroeg of ik ermee naar het terras kon. Dat mocht niet, maar.... de barvrouw goot mijn water over in een plastieken beker en dat mocht wel.

    Van 11 tot 12 dus wat lopen verkennen. De deur naar de "vrouwenkamer" stond open, en daar zat heel wat volk te tetteren en koffie te drinken. In de publieke ruimte was er ook al wat vrouwvolk actief, dus ik denk zeker niet minder dan 20 dames aanwezig rond de middag. Misschien een tiental heren.

    Ik had gehoopt dat er een toppertje van mijn vorige bezoeken aanwezig zou zijn. Tsjechische Petra, Bulgaars/Griekse Nadja of misschien Poolse Monica, en wou dus niet te snel op kamer gaan, maar kort na aankomst had ik een ietwat mollige, zwartharige dame gespot die me wel beviel. De eerste keer, sympathieke glimlach, groet, en doorgelopen. Een tijdje later tweede keer gekruist. Bij de derde keer ben ik er toch bij gaan zitten. Een korte kennismaking met de Bulgaarse Veronica en al snel naar de kamer. Achteraf gezien was het te vroeg om al te kameren. Ik zat met mijn gedachten nog bij Petra enz... Toch was het geen slechte sessie. Bovendien zou later blijken dat er een onvoorzien positief effect uit deze kamergang zou volgen.

    Na de kamergang met Veronica ben ik een broodje gaan eten en ben dan afgedaald naar de bar. Daar stond een topless hertje dat me bekend voorkwam. Even dacht ik, is dat nu Nadja niet ? Maar ik was niet zeker. Wat verderop gaan neerzitten. Ik zag haar naar mij kijken met een blik die ook herkenning verried. Toen was ik zeker dat het Nadja was. Ze had nu geen rossig/blond haar meer, maar zwarte roots met helblond daarboven. Haar haar was ook langer. Er naartoe gegaan, en dat was het dan. De rest van de namiddag met haar blijven pannekoeken. 3 keer op kamer tussen 13 en 18 uur. De eerste kamergang was maar een dik kwartier na die met Veronica. Door die eerste oefening met Veronica heb ik het een uur kunnen uithouden met Nadja. Anders was ik waarschijnlijk al na 10 minuten klaargekomen, dus elk nadeel heeft zijn voordeel, of andersom, of iets in die aard. De eerste sessie was heel teder, helemaal oraal. De tweede was in de kino, een beetje ruwer. Het was voor mij ook de eerste keer dat ik "all the way" ging in een publieke plaats. De derde keer was ook weer totaal oraal en niet normaal dat ik nog een vierde hoogtepunt kon bereiken.

    Na elke kamergang scheidden even onze wegen om dan even later elkaar terug te vinden in de bar en wat te knuffelen en babbelen en weer in actie te schieten.

    Er was een grote verscheidenheid aan vrouwen aanwezig. De meerderheid was wel van het snijboontype moet ik zeggen, maar er waren toch ook wel wat serieuze Tit&Ass schoonheden aanwezig. Zelfs zonder Nadja was ik wel aan mijn trekken gekomen denk ik.

    Op een gegeven moment zat de bar zowat vol. Verhouding vrouwen/mannen schatte ik toen op iets van 3/2.

    De dames waren vestimentair ook heel creatief. Van quasi-helemaal-bloot tot bijna een avondjurk. Met daartussen een soort van hemd met grote décolleté zoals je soms op de catwalk van een modedéfilé ziet. Tijdens mijn bankknuffels met Nadja was het wel fijn om dat allemaal te bekijken.

    Vergeleken met mijn twee laatste bezoeken was er zo goed als geen gejaag. De vrouwen bleven grotendeels zedig op hun bank zitten. In de gangen werd je wel aangesproken, maar men drong niet aan. Dat was wel een opluchting, want dit was echt hinderlijk de vorige keren. Ikzelf was natuurlijk wel grotendeels beschermd omdat ik het grootste deel van de tijd bij Nadja was, maar ik heb geen andere beren zien lastig vallen in de bar.

    Er waren veel Franstalige Belgen aanwezig. Op de parking had bijna de helft van de auto's een Belgische nummerplaat. Het adres begint in ons land blijkbaar bekend te geraken en dan in het bijzonder in het zuiden.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  20. Onderstaande 6 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 9 augustus 2013),Big30 (10 augustus 2013),Flyerke (10 augustus 2013),hansdordt ( 9 augustus 2013),Megaboob (10 augustus 2013),Ritchie (11 augustus 2013)

  21. #40
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Last Online
    6 oktober 2022 @ 22:54
    Berichten
    263
    Discussies
    33
    Thanks
    152
    Thanked
    364 in 135 posts

    Standaard

    Vandaag 9 augustus ben ook ik een vrijkaart gaan verzilveren die ik bij een concurrerend forum had gekregen. Ik kwam iets later binnen dan Sofaking, zodat de blonde Meggie mij zonder problemen een polsband kon overhandigen.

    Na een drankje te hebben genuttigd begon in met veel plezier aan een dan vol luieren, dames bekijken en kameren. De eerste dame die mijn pad kruiste was de hongaarse Sheila. Na een korte presale-actie togen we naar een kamer voor een snelle "Druckabbau". Binnen het voorgeschreven halve uurtje werd het rubbertje gevuld. Sheila is een prima dame die haar kunsten reeds in een veelheid aan andere clubs heeft geleerd. Geweldige sessie dus.

    Het weer was lekker, dus de dames en de heren lagen gemoedelijk in de ligstoelen aan het zwembad of zaten buiten op de bankstellen. Een leuke gemoedelijke sfeer gedurende de middag. Aan het eind van de middag nog een korte vergadering gehad met Martha. In de vergaderruimte nummer 16 heeft ze me binnen een half uurtje naar een hoogtepunt gepepen.

    Daarna nog een tijdje in de sauna gezeten, in de Turkse sauna, en in de kookpot die voor bubbelbad door moet gaan. Prima ding, zo'n kookpot. Het avondeten was best lekker, en ging er na deze sportieve acties in als koek.

    'S avonds heb ik nog twee sessies gedaan met Nora respectievelijk Diana. Beiden heb ik buiten op het terras ontmoet. Binnen in de barruimte was helaas een DJ aan de slag die het niveau van Afrojack/Guetta/VanBuren niet gaat halen. Hij moest het vooral van de geluidssterkte hebben. Het was dan ook vrijwel onmogelijk om te communiceren, noch met dames, noch met beren. De beide sessies verliepen echter zeer goed, en geheel voldaan ben ik rond half twaalf naar huis getogen. Na aangekleed te zijn en aan de balie staand, werden er stukken pizza binnengebracht, en die roken echt super lekker! Volgende keer blijf ik zeker nog even totdat de pizzas zijn geweest!
    Veni Vidi Fiki ....of is het Vidi Fiki Veni?

  22. Onderstaande 4 leden hebben Breezahlover bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (10 augustus 2013),biged (10 augustus 2013),Flyerke (10 augustus 2013),sofaking (10 augustus 2013)

  23. #41
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Breezahlover Bekijk bericht
    Binnen in de barruimte was helaas een DJ aan de slag die het niveau van Afrojack/Guetta/VanBuren niet gaat halen. Hij moest het vooral van de geluidssterkte hebben. Het was dan ook vrijwel onmogelijk om te communiceren, noch met dames, noch met beren.
    Die Nederlanders toch. De muziek harder in de clubs dan in de disco, geen tasjes mee naar binnen, bloot bovenlijf goed bedekken want bloot kan niet in een seksclub... .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  24. #42
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:50
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Ik heb iets te vieren.
    En dat mag wel wat kosten.
    Ik heb er dus nog maar een bezoekje naar Sixsense tegen aan gegooid.

    Vrijdag.
    Bewolkt, maar wel lekker weer.
    Beetje-binnen-beetje-buiten-weer.

    Algemeen: ik vond het druk. Drukker dan ik gewend ben. Maar zeker niet te druk. Er waren 's morgens al vrij veel beren, maar gelukkig ook al voldoende dames.

    Helaas, Clarissa was er niet.
    Misschien dat ze slechts een eenmalige verschijning was in Sixsence.
    Queeste: ik ga haar zoeken en kom niet tot rust totdat ik haar heb gevonden.
    (De kassa van Sixsense zal hier wel blij mee zijn .)

    Ook WOUW Alice was niet aanwezig.

    Ik zat 's morgens vroeg op de banken in de overdekte buitenruimte en tegenover mij zat ik onbeschaamd een (Roemeense?) halfblote lolita aan te kijken. Zij mij ook. (Ze was aan het ontbijten.) Godverju, ze rekte zich ook nog eens heerlijk uit.
    Oohh. Wat een lijf, wat een wijf.
    We keken elkaar aan.
    Zij maakte duidelijk: ik kom zo bij je terug.
    Ik maakte duidelijk: ik wacht op je.
    Ze ging weg en ik heb haar de hele dag niet meer gezien.
    What happened?

    Volgende keer meteen aan de haak slaan! Want helemaal mijn type. Zoenen? Weet ik niet. Maakt niet uit voor de eerste keer. Ik wil haar.

    Sfeerimpressie.

    Buiten:
    Een blote beer lag in een ligstoel een boek te lezen. W.F. Hermans. De donkere kamer van Damocles. Geloof ik.
    Een mooie jongedame (waar ik nog wel eens mee wil zou willen kameren) was een stoere beer aan het epileren. (Z'n wenkbrauwen, voor het geval dat je andere gedachten mocht hebben.)
    Een Oost-Europese macho was telefonisch zaken aan het afhandelen. Storend. Ik wil niet weten waar dat over ging.
    Geen zwembadweer. Dus niemand in het bad.

    Het was goed toeven buiten met alleen een handdoek om.
    Als ik naar binnen ging deed ik wel mijn badjas aan.

    Want ik liep af en toe rondjes. Van binnen naar buiten en heen en weer en weer terug.

    Binnen.
    Af en toe veel dames aan de bar.
    Er waren veel Franssprekende beren (Walen denk ik) en opeens waren al mijn gewenste dames weg.
    Onder andere zo'n leip kijkende kleine meid in een witte bikini.
    Staat op mijn verlanglijstje en komt vast nog wel eens aan de beurt.

    Binnen.
    Een slank meisje kwam naast me zitten.
    Laura uit Bulgarije.
    Ze was net een paar dagen terug van een vakantie. Sprak zeer goed Duits. En had een goede babbel.
    Clarissa en WOUW Alice waren er niet dus na een 20-tal minuten met Laura naar de kamer.
    Goede service.
    Zoenen (85%), 69, Neuken.
    Helaas. Ze vroeg 100 Euro per uur dus ik heb het bij een half uurtje gehouden. Ze was echter wel de moeite waard.

    Aftersales:
    ik zat aan de bar en op een gegeven moment kwam ze tegenover me aan de andere kant van de bar zitten. Ze zag me, ze liep naar me toe, ze kneep me in mijn schouder, ze zei hallo, ze pakte een asbak en ging ermee terug naar haar plaats.
    Presales daarentegen waren best wel goed. Veel kletsen m.n.
    Maar ja, binnen is binnen en hebben is hebben.

    Ik denk dat ik nog wel eens met haar de kamer op ga.

    WOUW Alice.
    Toen ik terug kwam van mijn halfuurtje met Laura zag ik haar vastgekleefd aan een jongere gast.
    Ik heb nog een tijdje gewacht, maar het werd steeds meer duidelijk dat het niet meer zou lukken voordat ik naar huis moest gaan..
    Volgende keer is ze voor mij.

    Eten.
    Deze keer waren er 's middags al kippenbouten en een heerlijke zelfgemaakte courgettesoep.
    De uiterst lieve dame die ommeletjes voor je bakt als je daarom vraagt zei me dat ze dat tegenwoordig vaker doen 's middags: een warm hapje erbij.
    Wat mij betreft zeer geslaagd. Ga zo door.

    Conclusie:
    Ik kom heel snel weer terug.
    Maar dan ook echt héél snel.

    (En dan ga ik voor WOUW Alice )
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  25. Onderstaande 6 leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (10 augustus 2013),hansdordt (10 augustus 2013),Johnny99 (10 augustus 2013),Megaboob (10 augustus 2013),sofaking (10 augustus 2013),Ties85 (11 augustus 2013)

  26. #43
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Last Online
    8 maart 2024 @ 15:02
    Berichten
    287
    Discussies
    8
    Thanks
    5.262
    Thanked
    931 in 169 posts

    Standaard

    Vandaag sixsens bezocht mijn laatste bezoek dateerde toch al van enkele maanden geleden.
    Om 13h00 stipt aangebeld. Verwelkomd door een sympathieke en vriendelijke thekedame.
    Het valt me steeds op dat het personeel vriendelijk en uiterst behulpzaam is. Dit verdiend zeker een pluim.
    Op mijn vraag of ik een handdoek rond mijn middel moogt knoppen werd positief gereageerd.
    Ik hou namelijk niet zo van kamerjassen. De volledige namiddag zo rondgewandeld zonder enige opmerking vanwege het management.
    Tijdens het ontbijt ,aan tafel , wat gepraat met twee sympathieke Poolse meiden ze noemden zich Dagmara en Katja.
    Na het eten en gesprekken stilletjes zin gekregen in een kamergang uiteindelijk komen we toch daarvoor.
    Op aanraden van een collega ijsbeer gekozen voor een Roemeense ik dacht dat ze andra noemde.
    De sessie was echter van middelmatige kwaliteit. Uiterlijk een mooie meid maar haar pijptechniek
    was eerder slecht te noemen zeer weinig tot geen variatie.
    Voor de tweede sessie heb ik gekozen voor een van mijn twee Poolse meiden welke ik heb ontmoet tijdens het ontbijt. Mijn keuze viel uiteindelijk op Katja .Katja is een echte aanrader.
    Zij pijpt met veel gevoel wat zeer aangenaam aanvoelt en heeft de juiste attitude . Ze weet hoe een man te behagen.
    Rond 19h00 voldaan sixsens verlaten.

  27. Onderstaande 4 leden hebben biged bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (10 augustus 2013),rob45 (10 augustus 2013),sofaking (10 augustus 2013),Ties85 (11 augustus 2013)

  28. #44
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door biged Bekijk bericht
    Ik hou namelijk niet zo van kamerjassen. De volledige namiddag zo rondgewandeld zonder enige opmerking vanwege het management.
    Kan zomaar veranderen volgende keer. Hangt denk ik wat af van wat het management de vorige avond heeft gegeten (of het zwaar op de maag ligt) .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  29. #45
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Afgelopen week toen ik er was ook meerdere beren gezien met enkel handdoek aan de bar.
    Was toen wel 30+ graden.
    Blijkbaar zijn ze weer soepeler geworden.

  30. #46
    Geregistreerd
    19 september 2012
    Last Online
    28 januari 2024 @ 20:11
    Berichten
    125
    Discussies
    3
    Thanks
    41
    Thanked
    116 in 36 posts

    Standaard

    Op welke dagen is Suzanne er?

  31. #47
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 20:54
    Berichten
    392
    Discussies
    32
    Thanks
    344
    Thanked
    365 in 175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnnywalker77 Bekijk bericht
    Op welke dagen is Suzanne er?
    Mir hat sie mal erzählt, daß sie normalerweise montags, dienstags, donnerstags und freitags im Sixsens ist.
    Sie macht aber schon früh am Abend "Feierabend"!
    Wer unten liegt, hat nicht immer verloren!

  32. Onderstaande leden hebben bettman bedankt voor deze bijdrage:

    johnnywalker77 (14 augustus 2013)

  33. #48
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Vorige vrijdag was ze er in de namiddag.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  34. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    johnnywalker77 (14 augustus 2013)

  35. #49
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 20:54
    Berichten
    392
    Discussies
    32
    Thanks
    344
    Thanked
    365 in 175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Vorige vrijdag was ze er in de namiddag.
    Da habe ich sie auch gesehen!
    Wer unten liegt, hat nicht immer verloren!

  36. #50
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:50
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Dat heb ik nou weer.

    Lang getwijfeld óf ik vandaag naar een club zou gaan (want ik moest vandaag al weer vroeg huiswaarts) en zo ja naar welke.
    Ik moest kiezen tussen H7 en SS.

    Uiteindelijk toch gekozen voor SS.
    De afgelopen keren dat ik daar was (nee beter, álle keren dat ik daar was), waren er voldoende leuke meisjes aanwezig waar ik nog wel op de kamer mee wil gaan. Ik heb als het ware een voorraadje todo aangelegd.
    En van de meisjes waar ik eerder mee gekamerd heb, zijn er zeker een paar die voor herhaling vatbaar zijn. En ik heb er natuurlijk een paar superervaringen meegemaakt.
    Ik heb op zeker gespeeld dus.
    Van H7 was ik nu niet helemaal zeker. Die club komt wel weer aan de beurt na verhalen over een betere line-up.

    Rond kwart over elf heb ik 40 euro betaald (contant, want ik weet niet of pinnen nog steeds 40,50 kost) en verdomme, een kwartier/halfuur later begon de grote controle.

    Alle meisjes moesten zich verzamelen in de kino.
    (Ik liep langs de Oosterse kamer waar een stel zo te horen al lekker bezig was. Zeer beleefd vroeg de controleur:
    Störe ich Sie?
    Können Sie einen neuen Termin mit dem Kunden machen?
    In 2 Minuten sollte Sie im Kino sein.)

    15 à 20 mannen/vrouwen controleerden van alles. In ieder geval de ID en andere zaken? van de dames, maar volgens mij ook de kwaliteit van het zwembadwater en de aan-/afwezigheid van asbakken in de bar, ze keken in de gokautomatenruimte, alle dames moesten zich verzamelen in de kino. Ik hoorde later dat de tolkentelefoon werd gebruikt om met de meisjes die geen Duits/Engels/Nederlands spreken, toch een gesprek te kunnen voeren.
    (Zou het niet slimmer zijn als de controledienst een Roemeense, Bulgaarse en Hongaarse tolk meeneemt? Dat lijkt me prettiger te werken dan via de tolkentelefoon.)
    Beren werden met rust gelaten en ook de lieve bardame mocht beneden haar werk blijven uitvoeren.
    Gelukkig, hadden we tenminste nog wat te drinken.
    Maar ja, na 3 sinaasappelsap .....

    Het was wel een vreemde ervaring. Een uur of 2 zitten wachten in de bar met alleen maar een paar beren zonder de meisjes waarvoor je uiteindelijk toch komt.
    Mijn humeur daalde behoorlijk.
    Ik weet het niet precies, maar rond half 2 vertrokken de controleurs,

    Volgens Beate (heb ik nu voor het eerst kennis mee gemaakt) gebeurt deze controle een aantal keer per jaar. Voor mij was het de eerste keer dat ik dit meemaakte.
    Mooi kut. (In de negatieve zin van het woord.)
    Hadden ze niet een dag uit kunnen kiezen dat ik niet zo vroeg naar huis moest?

    Want de meisjes waar ik voor gekomen was, waren niet aanwezig.
    En de meisjes waarmee ik had willen kameren waren al snel bezet.

    Jammer maar helaas.
    Rond half 4 de terugreis aangevangen.

    Ik ben er overigens helemaal voor dat dit soort controles plaatsvinden.
    En het ging er allemaal heel correct en ontspannen aan toe.
    Tenminste voor zover ik heb kunnen beoordelen.
    Maar ja, ik zat dan ook niet in de kino.

    Volgende keer beter.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  37. Onderstaande 3 leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (17 augustus 2013),biged (16 augustus 2013),Ties85 (15 augustus 2013)

 

 
Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08.

  Babylon 468*60