Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 259
  1. #151
    Geregistreerd
    7 april 2013
    Last Online
    29 maart 2023 @ 12:53
    Berichten
    148
    Discussies
    7
    Thanks
    30
    Thanked
    73 in 44 posts

    Standaard

    Welke dames in Sixsens zijn bisex en beffen mekaar tijdens een trio.

  2. #152
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Ik meen me te herinneren dat er in het toilet voor de ingang van het restaurant een lavabo is met een warmwaterkraan.
    Dan heb jij het warm water zeker gestolen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  3. #153
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Dan heb jij het warm water zeker gestolen .
    Yep. Sindsdien laten ze geen tassen meer binnen. Uit schrik dat er iemand ook nog eens het koud water zal stelen.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  4. #154
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ik kan dat niet zo direct linken met het fruitsap schenken dat ze afgevoerd hebben, sofaking .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  5. #155
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Ik kan dat niet zo direct linken met het fruitsap schenken dat ze afgevoerd hebben, sofaking .
    Daar kan ik alleen maar over speculeren. Misschien denken ze dat je je fruitsap elders moet zoeken. Deze song kan een hint geven:
    https://www.youtube.com/watch?v=Zyhu2ysqKGk
    Als de muziek je niet zou aanstaan, spoel dan door naar 4:00 min. en beluister aandachtig de tekst. Dan weet je waar je je lemon juice kunt halen.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  6. #156
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:01
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.497
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Heeft iemand al een idee hoe het vlot met het buiten terras/zwembad?
    De zomer begint langzaam door te breken en ik heb het wel gehad met steeds in een donkere/rokerige barruimte zitten. (dat geldt natuurlijk voor alle clubs in de winter)

  7. #157
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:11
    Berichten
    145
    Discussies
    4
    Thanks
    2.156
    Thanked
    562 in 102 posts

    Standaard

    :Bij mijn laatste bezoek 2 weken geleden het nieuwe terras (nog in aanbouw) eens gaan bekijken ,via trap welnes ruimte en zag er niet slecht uit,
    er stonden al wat ligzetels bij dit eerste lentezonnetje, mss nog een zwembad erbij

  8. #158
    Geregistreerd
    14 december 2005
    Last Online
    10 maart 2024 @ 17:45
    Berichten
    120
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 4 posts

    Standaard

    ik zag Willie K gisteren bij van de Cranenbroek het grote zwembad wat in de reclame was achter in zijn aanhangwagen laden ik had me net een nieuwe zitmaaier gekocht

  9. #159
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:11
    Berichten
    145
    Discussies
    4
    Thanks
    2.156
    Thanked
    562 in 102 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ritchie Bekijk bericht
    Hallo Beren,
    ik ben nieuw op het forum. wil graag een kijkje nemen in Sixsens (bijna bij mij om de hoek). Ik houd van mooie donkere schonen. weet iemand of deze donkere dames zich al in deze club gemeld hebben??
    Melissa Dominicaanse

  10. #160
    Geregistreerd
    7 april 2013
    Last Online
    29 maart 2023 @ 12:53
    Berichten
    148
    Discussies
    7
    Thanks
    30
    Thanked
    73 in 44 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flyerke Bekijk bericht
    Melissa Dominicaanse
    Deborah van de Kaap Verdische eilanden. Zal binnenkort van haar een paspoortje aanmaken

  11. #161
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 17:49
    Berichten
    750
    Discussies
    109
    Thanks
    1.593
    Thanked
    1.888 in 441 posts

    Standaard

    Vandaag met mij gewonnen vrij kaart een uitgelezen dag gevonden om weer eens lekker in de zon te liggen bij SS.
    Het was niet zo druk qua heren ik denk dat de heren -> dames verhouding rond de 1/4 lag dus een mooi overschot.
    Alles liep zijn gangetje tijdens de lunch werd ik nog keurig verzorgd en vroeg de buffet dame zelfs nog of ze een omeletje voor me moest maken en het aanwezige spul smaakte ook weer erg goed.
    Personeel was weer attent zoals altijd en volgens de baas moet binnen een maand het hele buiten werk af zijn.
    Voor de liefhebbers de grote kuil voor het zwembad ligt er al het grote terras buiten is al klaar en er stond een tafel en een paar lig bedjes.
    Verder komt er ook nog een veranda terras overkaping zodat je ook in de regen als de temperatuur het toe laat lekker buiten kan zitten en een complete lounge hoek.
    Het zwembad zal geloof ik over een week of 2 klaar zijn en de totale make over maximaal een maand moeten duren.
    Dus voor juli is er ook een buiten paradijs met ook nog een dak terras met uitzicht over de Limburgse heuvels ruimte zat dus.
    Maar goed dit ter zijde er liepen dus meer als voldoende dames rond alleen waren er ook wel deze keer erg veel Roemeentjes bij nu vind ik dit meestal als ze te veel worden vaak een beetje een te dominante
    factor.
    Maar was voor iedere wat wils zelfs ook 2 heel donkere dames al met al weer grote plus punten Ik denk dat het toch als het zwembad en alles klaar is toch wel storm moet gaan lopen.
    Want dan is er niks meer wat de YY wel heeft en de SS niet al hoop ik dat het publiek wel een beetje hetzelfde blijft als de vriendelijke ijsberen van afgelopen middag

  12. Onderstaande leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    VAZKOR (25 april 2013)

  13. #162
    Geregistreerd
    25 april 2013
    Last Online
    10 juni 2014 @ 10:00
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Zeer mooie club, maar waardeloos qua dames en service

  14. #163
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BAA555 Bekijk bericht
    Zeer mooie club, maar waardeloos qua dames en service
    Iets meer info? Wie heb je getroffen dan? Ik heb namelijk een totaal ander beeld van de dames, maar er zijn ook veel nieuwe gezichten de laatste week.

  15. #164
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    Ik denk dat het toch als het zwembad en alles klaar is toch wel storm moet gaan lopen.
    Want dan is er niks meer wat de YY wel heeft en de SS niet al hoop ik dat het publiek wel een beetje hetzelfde blijft als de vriendelijke ijsberen van afgelopen middag
    Om een beetje kritisch te blijven: het is natuurlijk niet omdat je een zwembad hebt, dat het ook behoorlijk warm is zodat de dames er ook ingaan, daarom ben je nog niet omgeven door een groene tuin. Het is niet omdat je alles ook hebt dat je gelijk bent aan een ander. En nog iets, de lunch op mooie dagen buiten geserveerd in YY, de BBQ met zijn lekkere fruitsalades, groetensalades, de talrijke broodjessoorten, fruitsappen op warme dagen de gehele dag ter beschikking.... Het is telkens maar weer een kwestie van waar jij het het aangenaamste vindt .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  16. #165
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door newbear Bekijk bericht
    Iets meer info? Wie heb je getroffen dan? Ik heb namelijk een totaal ander beeld van de dames, maar er zijn ook veel nieuwe gezichten de laatste week.
    Ik was er vandaag van 11:00 tot 17:00 en moet ook toegeven dat het optisch helemaal niet zo goed zat tijdens mijn verblijf. Ik bedoel dan vooral faciaal was het teleurstellend, en dan vind ik van mezelf dat ik toch wel een redelijk brede en gevarieerde smaak heb.
    (Meer info volgt nog wel als ik wat tijd heb.)
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  17. #166
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Veel te vroeg wordt ik wakker gewhatsapped en overspoelt door mooie foto’s van een ex die besloot dat ik dit deze vroeg op de ochtend moet zien. Nu is 10 uur niet zo vroeg, maar wel als je in een Duits hotel wakker wordt en de avond ervoor bij een club het licht heb uitgedaan. Ik voel me enigszins verfrist door het slapen, maar ben nog wel een beetje gesloopt. Terwijl we een beetje heen en weer chatten en ik het skypen afwimpel bedenk ik me waar ik vandaag ook al weer heen wilde. De afgelopen 18 maanden was ik amper avontuurlijk geweest en ik wilde weer eens een nieuw club uitproberen. Sixsens had ik al eerder op het programma gezet, maar na een lange nacht destijds in Magnum die om 07:00 met pittige drankrekening eindigde zag ik er toen maar vanaf. Nog in bed betrapte mezelf erop dat ik ook PSR weer begon te overwegen – was daar ook al tijden niet geweest. PSR was wel de verkeerde kant op, maar hoeveel zou het om rijden zijn. Dus TomTom aan en zo zat ik op vroege ochtend een beetje voor mijzelf een keuze te overwegen. Ik was even ver van Sixsens als PSR verwijderd, maar Sixsens was beduidend korter op de terug weg.

    Na lang wegen en wikken mezelf kunnen overtuigen om toch Sixsens in de TomTom te zetten en daar deze dag door te brengen – zo kon ik eventueel ’s avond ook nog ergens heen als ik het niet te laat maakte. De route naar Sixsens liep soepel, punt is wel dat mijn TomTom midden in Lemiers aangeeft dat het er was en dat was het niet. Als je vanuit Lemiers naar Vaals rijdt, dan mis je de bordjes en rijd je er voorbij. Dus in Vaals omgekeerd en op de terugweg waren de bordjes wel duidelijk en draaide ik snel het beschutte kiezel padje op.

    Het was nog vroeg en er waren bijna geen andere auto’s op de parking. Ik kijk op de klok en het is 12:45 en vraag me af of het nog niet open is. Dus met mijn tas badslippers loop ik richting de ingang en druk op de bel. Een blondine doet open en kijkt mij vragend aan. Ik vraag maar of ze al open zijn en dat zijn ze niet. “Oh, dan wacht ik buiten wel even. “. Ik krijg in het Duits antwoord dat ze om 1 uur pas open gaan. Dus ik ga terug naar de auto en zet wat muziek op. Bekijk het pand van de buitenkant en kan me niet aan de vraag onttrekken of dit nou een van de mooiste clubs van Europa zou moeten zijn – maar dat was bijv. Sharks of Paradise ook niet aan de buitenkant. Nog even slaat de twijfel toe, als de club nu pas open gaat, zullen er wel dames en beren zijn of loop ik daar zometeen helemaal Remy rond.

    Om 13:15 besloot ik het er maar op te wagen en loop weer richting ingang. Ik druk op de bel en hoor niets, als ik de deur probeer is deze open. De zelfde Duits pratende dame is nu een stuk vriendelijk en legt uit dat het voor 14:00 happy hour is dat de entree 40 euro bedraagt. Na 14:00 is de entree 55 euro. Ik krijg van haar een badjas en een handdoek en er wordt alweer op de bel gedrukt. Ze handelt ook deze beer af en er wordt weer op de bel gedrukt. Ik vraag waar ik heen moet en de beer achter mij verteld mij dat hij mij wel een rondleiding geeft. Dus ik loop achter de beste man aan – een Nederlander die met mij Duits praat, ik praat Nederlands terug maar hij blijft Duits praten. Beneden aan gekomen lopen we langs de lockers om schoeisel te pakken – een aantal dames dit zich aan het opmaken is roept ons terug, maar de andere beer heeft nog slippers nodig. Ik geef aan dat ik mijn eigen slippers in tas mee heb en zo lopen we richting de kluisjes. De kluisjes hebben een soort – ik noem het maar – GT systeem zonder sleutel en werkt met je polsbandje er voor te houden. Echter is het hier iets complexer omdat je niet de locker van je bandje nummer moet zoeken, maar eerst naar een locker verdeel punt moet om een locker toegewezen te krijgen en vervolgens is deze dan gekoppeld aan je bandje. In het begin krijg ik geen kastje toebedeeld, totdat er eentje dicht houden. Als je kastje op slot wil doen moet je ook weer met je bandje naar het verdeelpunt om aan te geven dat je het dicht wil – anders spring de locker weer open. Geef mij maar gewoon sleutel dat vertrouw ik meer maar het ziet er wel geavanceerd uit.

    Als we omgekleed zijn, loop ik een rondje om de boel te inspecteren en kon ik een dame tegen die mij in het Frans aanspreekt – na een pijnlijk denk moment komt er in mijn beste Frans “Je suis perdu” uit wat lachend ontvangen wordt. Dan komt mijn begeleider-ijsbeer mij ophalen en breng mij naar het ontbijt en daar “Kann ich soviel essen als ich woll” of iets in die trant. En dat is waarschijnlijk meer mijn steenkolen Duits interpretatie dan zijn Duits

    Het ontbijt is simpel, maar prima. Vergelijkbaar met een hotelbuffet maar minder uitgebreid, maar wel alles is vers (o.a. broodjes uit de oven) en er wordt als ik al twee broodjes op heb wordt er een schaal met in plakjes gesneden gehakt geserveerd en neem ik nog maar een broodje. Als ik daar zo zit, klinkt de bel continu. En er lopen er continue nieuwe dames binnen die me smakelijk eten wensen. Ik heb op dat moment nog niet door dat het restaurant pal naast de ingang ligt. Nadat ik klaar ben met eten ga ik een rondje lopen om de club ter verkennen.

    Terwijl ik van het restaurant naar beneden loop, merk ik dat ik me hier erg op mijn gemak voel. Dat is altijd prettig bij een eerste bezoek. Tot nu toe ziet alles er ook prachtig uit en doet de club qua stijl en netheid redelijk de concurrentie aan met clubs als Sharks of Paradise. En zeker als deze clubs in Hessen en Bayern niet op de hoek liggen steekt Sixsens met kop en schouder boven vele clubs uit op esthetisch gebied in ieder geval. Dat was al vele malen gezegd, maar ik wilde het toch even zelf onderzoeken en zou een ieder aanraden dat ook te gaan doen.

    Ik neem 2 trappen naar beneden om zo bij de bar ruimte te komen. Het is nog niet heel druk, maar er zitten al de nodige dames en ook al wat ijsberen. Ik schuif aan de bar aan en vraag om een cappuccino, helaas moet ik hier een normale koffie van maken omdat het apparaat geen melk geeft vandaag. Niet getreurd, de koffie smaakt prima. Twee krukken naast mij zit een Roemeense schone en na wat oogcontact en glimlachjes heen en weer, zit ze vlot op de kruk naast me. Ergens ken ik haar van maar weet niet waar, ze heet Roxy en heeft hiervoor in Magnum en Acapulco gewerkt. Ze lijkt wat nerveus en daardoor wat stug, maar ik heb het idee dat het gewenning is. Roxy heeft een heel mooi fijn gezicht, zwart haar (hoe kan het ook anders) en een kleine B cup en is iets stevig gebouwd, maar niet dik. Ik stel voor bij de bar weg te gaan en ergens te gaan zitten, ze stemt toe en we staan op. Op dat moment ervaar ik het eerste nadeel van deze club – het meubilair staat te dicht op elkaar, dus als ik langs een bankje wil lopen, moet dit bijna zijwaarts, terwijl ik toch niet heel breed ben. Roxy volgt me en vraagt waar ik wil zitten. Ik kom net binnen dus ik laat haar beslissen en dus gaan we naar de Kino. We lopen binnen, ze spreid haar handdoekje en we gaan er op liggen en ze begint me te zoenen. Heerlijk hebben we daar zo’n 15 minuten gelegen en toen was ik goed geil en stelde ik voor om op kamer te gaan. Ze stond op en liep wat afstandelijk voor me uit om een sleutel te halen en ik liep er maar achteraan. Terug richting Kino kon ik haar inhalen en als nog een arm om haar heen slaan. Vond het altijd zo’n apart gezicht als een dame zo voor een beer uitloopt – uiteraard als ik geen stapel 50jes meenemen moeten alle dames ook niets met me te maken hebben, maar wil in ieder geval voor een uurtje het idee hebben dat ik er ook mag zijn It’s all part of the deal.

    Op kamer is Roxy weer dat iets verlegen, maar ondeugende buurmeisje en heeft een zeer goede cowgirl in huis. We wisselen als ervaren clubneukers de standaard standjes af en inmiddels is het erg warm geworden, de kamers zijn hier vrij klein – wel mooi – maar daardoor erg warm. Ook als ik langs het bed wil lopen om een tissue te pakken pas ik er amper langs omdat de bed te weinig ruimte overlaat. Roxy is een schatje, maar nog iets te terughoudend om het echt een goede sessie te maken, maar ik zie er zeker potentie in. Als je haar vertrouwen kan winnen en ze laat zich gaan heb je echt de tijd van je leven mee, gok ik. Eigenlijk ben ik zelf misschien te moe na gisteren, dus ik geef mezelf de schuld – dit had beter gekund en dat ga ik volgende keer dan ook zeker doen.

    Na het eerste potje seks is het tijd om even wat te gaan drinken en vervolgens een sauna te pakken. Ik schuif aan de bar aan en al snel zit er weer een dame naast mij en spreekt mij aan in het Duits – ik versta als naam Gilana, ik gok Bulgaars maar niet gevraagd. Ik vraag hoe ze zo goed Duits spreekt, we zijn immers in Nederland. Ze vertelt overal in Duitsland gewerkt te hebben voor een aantal jaar o.a. Berlijn, München, Frankfurt,etc. Ze vraag waar ik zoal normaal kon en ik antwoord hetzelfde, Berlijn, München, Frankfurt, etc. Ze ziet daar helaas niet de humor niet van in. We beginnen over wat clubs te praten onder andere Magnum en PSR en het valt op dat ze vooral negatief praat. Ik begin over bij clubs positief over het eten en ze kijkt me aan met een blik van “man je komt hier toch om te neuken, niet om te eten”. Ze vraagt of ik mee kom naar de Kino en ik sla vriendelijk haar voorstel af. Het is daarna stil – ze blijft nog een minuut of 5 naast me zitten. Opmerkelijk als het gaat, houd ik ook mijn mond en kijk wat rond. Ze vertrekt uiteindelijk. Later op de dag heb ik haar nog een paar keer moeten afwijzen – te veel een jagertje, drama op de kamer stel ik mij zo voor.

    Ik ga naar boven voor een Sauna en daar blijken nog geen handdoeken te zijn, dus ik ga eerst maar weer een etage naar boven om een 2 handdoeken te halen. Vanuit de Sauna hoor ik een aantal mannen praten en in de Jacuzzi en eentje klinkt een beetje als Hans Teeuwen. Dames lopen langs en zwaaien vriendelijk – na de Sauna ga ik douchen en als ik mij afdroogt komt een Roemeentje de boel inspecteren, ze roept “Hallo” en omdat ik nooit te beroerd ben om wat terug te zeggen, heb ik gelijk haar aandacht. Ze stelt zich voor als Janina, wederom in het Duits, maar ik krijg er wel gelijk 3 kusjes bij zoals dat hier hoort. Ze vraagt hoe het gaat en ik begin in steenkolen Duits maar een verhaal dat het douchen prima was en dat ik even ga liggen en dan weer de Sauna in duik, ze wenst me veel plezier en loopt verder.

    Na het douchen ga ik even ontspannen op een ligstoel naaste de HWP en een dame lijkend op een zekere Krista die ik ken uit Bochum komt langs lopen en gaat in de bio sauna staan. Ze komt er uit en verteld me het nog steeds koud te hebben. Ik wijs naar achterste sauna en zeg dat ze het daar moet proberen. Ze kruipt op schoot en stelt zich voor als Nina uit Polen en heeft ook al heel Duitsland afgereisd. We dollen wat en het is duidelijk dat ik hier met een ervaren dame te maken heb – zo ervaren dat ze me gewoon de kamer op lult terwijl ik dat niet van plan was. Ik dacht dat ik die tijd voorbij was, maar nee. Een redelijk sessie volgt, maar ook niet meer dan dat. Alles kort, even pzc, even cowgirl even doggy en vervolgens wil ze het met de hand afmaken, terwijl we zoenen. Merk ook vooraf en achteraf dat er wat tijd gerekt wordt en probeer het binnen een half uur te houden, wat niet lukt, maar voel me sterk genoeg om de confrontatie aan te gaan mocht het nodig zijn, dat was het niet ze is tevreden met het 50je wat ik haar geef en we kussen elkaar gedag.
    Terug ga ik weer naar de Sauna – dat was ik immer van plan. Als ik in de Sauna zit, komt Janina langs en vraagt of ze er bij moet komen zitten, aangezien het zweet al druppend van mijn voorhoofd stroomt schud ik mijn hoofd. Er moet eerst flink afgekoeld worden, voordat ik mij weer kan inspannen. Na de Sauna kruip ik na even douchen in de HWP waar een ijsbeer al met het Frans-sprekende meisje aan het zoenen is. Hij zit in het bad en zij zit op de rand. Als ze weg gaan, komt zij even later weer terug en maakt zich comfortabel in een van de ligstoelen. Weer komt Gilana langs en vraagt of ik er nog steeds zit. Triomfantelijk vertel ik dat ik 2 keer gekamerd heb en dat ik nu even aan het ontspannen ben. Ze begrijpt de hint en loopt verder.

    Ik ga in de bar zitten en neem plaats op een van de banken met uitzicht naar de bar. Het zit werkelijk heerlijk en zodoende is het niet erg om hier even te blijven zitten. Er zit een leuke blonde dame naast me, maar die druk bezig met haar telefoon en iets op blaadjes aan het schrijven. Er staat een best knappe Roemeense aan de bar die even komt vragen of ik interesse heb om iets te ondernemen en ik wijs haar ook maar af. Aan het einde van de dag komt ze me nog vragen waarom ik nog niet naar huis ben, ik ben hier immers al zo lang. Als ik dan vertel dat ik mijn biertje opdrinken zu Hause ga, loopt zij ook tevreden weg.
    Maar voorlopig ben ik hier nog en naast mij zie ik Janina die een andere ijsbeer aan het rotzooien is en bedenk me dat zij nog niet zo’n slechte 3e keuze kan zijn. Er loopt ook een donker meisje rond waar ik mijn oog op heb laten vallen, normaliter zijn donkere dames niet helemaal mijn ding, maar zij ziet er meer als Caribische uit dan Afrikaanse. Ze is de hele dag druk geboekt, want de hele dag zie ik haar sleutels halen en terug brengen(zonder ijsbeer overigens).
    Het is bijna half 6 en ik begin toch weer wat honger te krijgen en dus loop ik richting het restaurant waar het eten net opgeschept kan worden. Er is soep, een salade met tomaat en mozzarella, rijst, wortels gekookt en runderlapjes in jus. Simpel, maar het smaakt goed. Tijdens het eten schuiven Roxy en Janina aan, waarvan de laatste bijna niets eet.

    Als ik dan weer in de bar beland na het eten voor een biertje komt Janina naast me zitten en beginnen we een gesprekje wat ook eindigt in de Kino. Net als Roxy is het motto veel zoenen en na een minuut of 10 vraagt ze of ik in Kino wil neuken of op kamer. Aangezien de kamers wat warm zijn, vind ik de Kino prima – die schaamte voor het openbare heb ik al tijden niet meer , Janina kijkt wat beteuterd en ik vraag of liever op kamer wil. “Yes that is better” en dus gaan we alsnog op kamer. We kleden elkaar uit en Janina heeft helaas erg slappe A cupjes als het uit de verpakking komt, maar een geweldig kontje dus niet getreurd. We kruipen op bed naar elkaar toe en zoenen weer wat. Ze vraagt me of ik een half uur of uur wil, als ik vraag wat het kost krijg ik te horen 100 euro. Ik maak er maar een half uur van. Dit is prima en het drukt de pret niet. Als we al een tijdje bezig zijn pakt Janina mijn horloge om te kijken hoe lang we nog hebben en ik krijg nog 10 minuten (wat ook klopte). Binnen de 10 minuten maak ik het af en zo verlaten we binnen het half uur de kamer. De ervaring met Janina was niet verkeerd.

    Na het douchen begeef ik mij voor de laatste keer naar de bar voor een laatste biertje en sigaret en zie op mijn horloge dat ik wellicht nog op een schappelijk tijdstip zal thuis komen. Als ik daar zit komt er een behoorlijk stevige dame naast mij zitten. Sommige vrouwen zijn stevig en mooi, zij niet – totaal niet. Sommige vrouwen compenseren heel veel met karakter, zijn niet. Er zit dus een lelijk dik mormel naast me wat mij met veel druk naar de Kino probeert te krijgen en dat gaat er dus mooi niet lukken, al was ze de enige vrouw in de club en stond ik al 2 weken droog. Laat staan na 3 sessies vandaag. Als ik er afwimpel met schwans kaput, stelt zij een befsessie voor. Puur uit voorzorg dat ze me er zou houden, kom ik niet met het geen geld excuus – ik zou niet met haar meewillen als zij mij zou betalen. Als ze na meer aandringen door heeft dat er niets in zit gaat ze ook weg.
    Ik vind het mooi geweest en ga mij omkleden.

    Samenvattend:
    Sixsens is een erg mooie club. Ik voelde me er erg snel op mijn gemak en dat is wel eens anders. Qua dames is het aanbod redelijk gevarieerd, niet alleen maar Roemeens zwart, ook genoeg blond. Wel een punt is dat er ook dames rondliepen waar ik nog niet mee zou willen kameren als ze mij zouden betalen en dat is voor een club wel een beetje funest. Ik ben niet per definitie een optick-ficker maar deze dames hadden vaak hun karakter ook niet mee.

    Er lopen redelijk wat jagertjes rond en de meer ervaren beer pikt deze er wel uit en laat ze links liggen, maar als nieuw ijsbeer ben je hier een makkelijke prooi voor deze dames. Dit is ook een manko wat Magnum heeft en waardoor je daar ook recensies leest in de trant van ‘Ik kom hier nooit meer!’ of ‘Dames vielen heel erg tegen’.

    Kreeg niet het gevoel dat het een club was vol met service kanonnen en hoe mooi alles ook is, daar toch echt om gaat. Dat kan de club opbreken.

    Qua mijn sessies kan ik samenvatten dat:
    - Roxy we nog zeker een keer op kamer nemen.
    - Nina het volgende keer bij praten blijft.
    - Janina een beetje aan mijn stemming zal liggen. Het was een goede pot sex, maar iets te profi voor dit beertje.

  18. Onderstaande 10 leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (30 april 2013),Dolfie (30 april 2013),Ricardo Banana (30 april 2013),rmjhexe (30 april 2013),seksenfun (30 april 2013),Snor (30 april 2013),sofaking (30 april 2013),Ties85 ( 2 mei 2013),Wijze grijze (30 april 2013),Yahoe (30 april 2013)

  19. #167
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Dit keer mijn tombola-vrijkaart snel kunnen gebruiken.
    Op naar Sixens in Lemiers om dit nieuwe gebeuren te bekijken.
    Was hier vroeger al vaker geweest toen het nog een gewone club was.

    Er is heel veel veranderd maar ik herkende toch nog wel eea van de oude situatie.
    Het is heel erg mooi maar de trappen zijn nodig en dit is duidelijk verschillend met andere saunaclubs die ik ken. Vaak alles op een of slecht twee niveaus. Bij Sixens is het drie niveaus. Ook lastig dat je steeds voor handdoeken weer moet opstijgen naar de inkom. Het grote schappen-gebeuren op sauna-level zou best gebruikt kunnen worden voor handdoeken neer te leggen. Ook jammer dat er niet iets van koeken (gevulde koeken of rondo’s ) te krijgen is na ontbijttijd/vlaaitijd. Zo dat waren de puntjes…

    Heel goed ontvangen door de theke. Ze kon de vrijkaart niet goed inboeken maar Beate kwam snel te hulp en instrueerde haar efficiënt en netjes. Kreeg een door Beate passend geachte badjas en handdoeken mee en deze theke dame mocht me even de weg wijzen.

    Omkleden, douchen en wennen aan de futuristische lockersloten. Er zijn altijd meisjes in de beurt om je te helpen als je nog niet zeker bent van de werking.
    Even zoeken naar de bar en daar maar even acclimatiseren met een voortreffelijke espresso (prima crema en heerlijke geur en smaak!). Mijn oog was bij binnenkomst al op een dame gevallen en hier in de bar ook op andere.

    Die waren voor later omdat ik eerst even wilde rondlopen om een beetje de zaak op het netvlies te krijgen. Went snel en echt alles ziet er zeer mooi uit. Nu is alles nog als een ondergrondse bunker en dat is in de zomer niet leuk. Terras/veranda gaan waarschijnlijk binnen een weekje al in gebruik worden genomen en het zwembad moet nog drie weken wachten. Beiden zullen een flink deel kunnen verbeteren aan de feestvreugde hier!

    De sfeer was goed te noemen op deze ‘tussendag’ zo voor de abdicatie en kroning. Wel waren er weinig beren, wellicht geen handige dag voor ‘mannen’ die de family-verplichtingen hebben. Dames waren er redelijk aanwezig maar geteld heb ik ze niet. Ook wat mindere godinnen erbij maar dit slaat natuurlijk uitsluitend op uiterlijkheden en zoals bekend en vaak hier ook gedebiteerd; dit zegt totaal niets over kamerkwaliteiten van deze dames! Zie mijn recensie per dame. Het tegendeel is waar!

    Enkele dames hanteerde een wat opvallendere acquisitie methode maar het geheel was nauwelijks storend te noemen ten opzichte van bijvoorbeeld Golden Time of Planet Eden.

    Lana zag ik direct toen ik voor het eerst in de barruimte kwam. Gelijk zo’n ‘weten’ dat dit een vrouw is die je wil en dat kom uit weer uit.

    Deze Russin van waarschijnlijk 30+ ziet er goed uit. Blonde haren (geverfd), vrij gewoon gezicht met rustige make-up, iets rimpeltjes aan de ooghoeken en een vriendelijke en open blik. Redelijke borsten (B-cup, iets geholpen bleek later maar niet te!), vrij slank (maar niet mager) lijf dat ongeveer 167 cm zal zijn zonder obligate schoenen gemeten. Ze spreekt een beetje Engels en geen Duits. Vriendelijk kennis gemaakt met elkaar en deze dame heeft een stevige opleiding en werkt in Rusland en regelmatig komt ze haar hobby uitoefenen in saunaclubs. Ze zou in Happy ook geweest zijn en nu sinds 2 a 3 weken in Sixsens. Een relaxed kennismakingsgesprek zonder haast was gewoon prettig en zou best nog langer mogen duren….. ware het niet dat ik ook voor iets anders was gekomen.

    De strelingen en kusjes in de bar werden op de kamer in het oude deel natuurlijk voortgezet en allengs kwamen er veel meer zaken op de proppen.
    Dit ‘meisje met een jaartje meer’ is echt een heerlijke bedpanter als ze merkt dat je ook voor haar wil werken. Ongelooflijk hoe vaak ze is klaar gekomen en op een gegeven moment wilde ze nog wel maar ging gewoon niet meer. De spiegel aan het plafond had ze al aangewezen in het begin maar zelf keek ze niet meer naar de porno. Alleen maar genieten met ogen dicht van sex met elkaar, sex met GFE en ook PSE. Zeker doordat Lena in een soort permanente orgastische staat gekomen was. Veel Kamasutra is de revue gepasseerd en het was intens.
    Compleet een feest! En dodelijk vermoeiend!

    Anderhalf uur bleken we aan een stuk op top niveau bezig te zijn geweest waar een uurtje mijn maximum zou zijn.
    We hebben de kosten eerlijk gedeeld en dat terwijl Lana vooraf overtuigd was dat ik alles zou betalen. Ze had echt wel erg genoten en ik niet minder!!!!!

    Angela zag ik al direct bij binnenkomst in de kleedruimte afrekenen van een beer.
    Direct wist ik ‘dit wordt het helemaal” maar in de bar had ik ook die flits met Lana.
    En Lana kwam er tussendoor op onvergetelijke wijze.

    Nog half uurtje bekomen van de kamergang met Lana kwam ik Angela al tegen.
    Wilde toch even checken of mijn eerste indruk van Angela klopte sprak haar aan.
    Leuke kennismaking met deze dame (natuurlijk wordt ze hier op dit forum te jong ingeschat!) en ik wilde zeker met haar de kamer op. Echter mijn heftige sessie met Lana zat met nog aardig in de benen en ik zou nog even moeten wachten……
    Aan de andere kant wilde ik deze super meid niet laten lopen. Stel dat ze aan een pannenkoek zou blijven kleven?
    Angela heeft een leuke baan in Polen en ze is creatief en intelligent. Een fijn poppetje met een heerlijk puur natuur lijfje en fijne pronte borstjes. Enkele fijne rimpeltjes bij haar ooghoeken en boven uit haar neus verraden haar leeftijd. Donkere felle ogen kijken je frank en vrij aan.
    Dus met Angela een kamer opgezocht in het nieuwe gedeelte.

    Rustig opbouwend had ze al snel geschoten dat mijn aanpak zacht was en ze verwende me lekker met zachte zoenen. Op een gegeven moment wilde ze best ook aan haar kutje gevingerd worden en dat liet ik me geen twee keer zeggen. Zij heerlijk met mijn al weer fiere onderdaan (het is nu 30 april….) en ik enerzijds met haar heerlijke borstjes spelend en anderzijds voorzichtig haar kutlipjes strelend. Ze wilde ook gebeft worden en ging hiervoor op haar knieën gehurkt zittend met haar kont naar me toe zitten. Een normaal gespoken niet zo aangename houding om te beffen maar nu kon ik wel mijn tong ook makkelijk in de buurt van haar aarsje laten komen. Hier genoot ze goed van. Ik speelde natuurlijk verder met haar hele lijf voor zo ver ik er bij kon. Omdat Angela een klein meisje is kon ik zelfs overal bij.
    Allengs werden de aanvankelijk wat namaak lijkende kreuntjes heftiger en bleek ze gewoon echt te genieten. Angela werd gewoon echt nat en wilde niet dat ik stopte met likken aan haar kontje en kutje. Ze spoorde me steeds heftiger aan door met haar voetjes me in mijn zij aan te drukken. Ongelooflijk lang heb ik haar zo gebeft en ze zuchtte en steunde dat en dat het oordeel was. Met lichte schokken kwamen haar orgasmen tot stand en ze seinde niet op te houden. Gentlemen als ik ben heb ik haar verzoeken ingewilligd en het onwaarschijnlijke gebeurde weer.
    Ook Angela kwam (als tweede vrouw vandaag in mijn armen) in een orgastische staat van opwinding. Hoe we ook lagen en waar ik ook streelde of harder drukte, al mijn aanrakingen brachten weer schokkende orgasmen bij Angela teweeg. Gewoon mijn handen op haar buik en ze kwam. Gewoon mijn handen op haar heupen en ze kwam weer. Nog nooit zo’n staat van gevoeligheid mee gemaakt!
    Op een gegeven moment hebben we een condoom gepakt en kwam ze op mij zitten rijden. Heerlijke positie als je al veel energie kwijt bent en even kan genieten van een rechte rug.
    Natuurlijk zijn weer verder gegaan in nog meer variaties en tussendoor was mijn kruit wel verschoten. Bij Angela is de pret dan niet gelijk over. Haar lichaam vroeg nog om meer en we zijn nog een hele tijd met strelen, zoenen en met sex doorgegaan.
    Precies weet ik niet elk onderdeel meer.
    Wel weet ik dat ik heftig heb genoten en dat Angela ook enorm gewend is.
    Nu bleek ook weer dat de klok anderhalf uur had kunnen tikken terwijl dat zeker niet zo voelde. Fair vroeg Angela ook om de kosten eerlijk te delen omdat zij ook heel goed aan bod was gekomen!

    Binnen een half uur twee sessie van ruim ander half uur aan elkaar gesmeed met top vrouwen is echt ongelooflijk!
    Vrouwen ‘met een jaartje meer’ maar die wil van sex houden. Vrouwen die echt voor sex gaan als ze merken dat ze ook aandacht krijgen. Mijn tong heeft echt overuren gemaakt maar ik het met alle liefde gedaan omdat ze ook meer teruggeven. Geven en nemen in sex met deze twee vrouwen was hoogst vermoeiend maar een SUPER deal!!!!


    Na mijn twee super sessies was ik totaal KO.
    Weer tot mens proberen te worden met wat heerlijke espresso’s en veel water. Het luie (was echt niet lui vandaag!  !) zweet weg gedoucht en de saunaruimte gaan inspecteren.
    Hier de mooie ruime 90 graden sauna gebruikt, het turkse stoombad ook bezeten en later de afkoeling in het whirlpool aangevangen. Ik zag ook een bio-sauna maar daar schijnt het nooit warm te zijn…. Sfeer was er niet in het saunagedeelte maar ik was gelukkig met mezelf en de herinneringen aan twee top sessies.

    Weer een klein beetje heel geworden en na het douchen aangekleed en een eerste ervaring met Sixens was bijna ten einde. Nog met de vriendelijke Beate aan de balie geëvalueerd en tot ziens beloofd.


    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  20. Onderstaande 6 leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 1 mei 2013),Dolfie (30 april 2013),sofaking (30 april 2013),Stief ( 1 mei 2013),Ties85 ( 2 mei 2013),Wijze grijze (30 april 2013)

  21. #168
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Ik was er maandag 29/4 van 11:00 tot 17:30 ongeveer.

    Zoals te verwachten was er niet veel volk bij aankomst. Mijn enige en grote hoop was natuurlijk dat ik Petra opnieuw zou zien. Eerst Wat rondjes gelopen, en de enige aanwezige in de bar was Camilla. Haar een goeiedag gezegd en terug omhoog gegaan naar het restaurant. Ik wou een broodje eten, maar die kwamen net uit de oven en waren nog veel te heet. Er was deze keer wel degelijk fruitsap. Een glaasje gedronken en weer doorgegaan. Toen ik langs de Oosterse kamer kwam zag ik dat er iemand op een sofa lag. Het was Camilla weer.

    Ik ben dan toch maar even met haar gaan praten. Mijn grote troef om de kamervraag te ontwijken, was dat ik van plan was te wachten op Petra. Helaas is Camilla ook Tsjechische en zij liet me weten dat Petra momenteel thuis was en niet zou komen.
    Ja dat was pech. Camilla greep de toestand van triestheid, twijfel en teleurstelling aan om me toch te overtuigen met haar mee op kamer te gaan. Nu ja, een rosse met lang haar kan mij altijd wel geil krijgen. De kamergang was zoals te verwachten, een middelmatige ervaring. De enige specifieke herinnering die me nog bijblijft is dat ze goed en aktief meewerkte tijdens het beffen.

    Na die kamersessie waren er wat meer dames en heren te zien. Gedurende heel de namiddag was er wel een overschot aan dames.
    Ik vond er echt weinig naar mijn smaak tussen. Zeker van gelaat vond ik het peil erg laag. De meeste Sixsens bezoekers kennen Camilla wel en weten dat ze niet de trekken van Venus heeft, maar zij zat nog in de middenmoot van faciale schoonheid.

    Wat gaan bubbelen en een klein opdondertje kwam me begroeten. Deze had wel een heel fraai gezichtje, maar het was een jong slank lolitapoppetje zonder noemenswaardige boezem en dat kan me ook niet echt bekoren. Jamina of Janina heette ze, van Roemenië. Ik zei dat ik net van kamer kwam en dus was ze weer weg.

    Na de bubbels naar de bar. Nog altijd niemand naar mijn zin. Janina kwam weer bij me zitten. Ze had nu blijkbaar toch het plan opgevat om mij gezelschap te houden tot ik weer fris genoeg was om te kameren. Bovendien bleek dat ze Frans spreekt, aangezien zij ook nog vitrines gedaan heeft aan het Noordstation in Brussel. Er waren dus wel wat onderwerpen om over te kletsen, maar ik zocht vooral een beleefde manier om haar weg te sturen. Ik heb uiteindelijk een uitvlucht gevonden om zelf de bar te verlaten.

    Even terug naar het buffet en daar zag ik uiteindelijk een dame die mijn geil-o-meter wel deed uitslaan. Rossig blond haar, vrolijk mooi gezichtje. Lichtjes mollig, met vooral een gezond maatje meer aan de billen. Ik wilde haar niet storen tijdens haar lunch, maar organiseerde wel een geslaagde interceptie toen ze zich naar de bar begaf.
    Dit was Nadia, Bulgaarse maar van Griekse afkomst. Het is nu wel zo dat ik niet helemaal zeker meer ben van de naam. Ben quasi zeker van de "a" en "j", maar achteraf dacht ik dat het ook Anja of zoiets had kunnen zijn. Zo'n vergetelheid is onverklaarbaar, tenzij misschien door gebrek aan bloed in de hersenen.

    Ze sprak vlot Engels, dus ook de conversatie ging goed. Ze kon over van alles en nog wat praten en was ook heel grappig. Een kamergang was dus de evidentie zelve. Een heel prettig uur met exclusief oraal plezier was mijn deel. Na de kamer nodigde ik haar uit voor een drankje en hebben we bij een wijntje in de bar zitten keuvelen. (Sixsens heeft ook wel wat bespaard op hun consumpties blijkbaar, want de inhoud van een glas wijn was vroeger toch wel wat groter dan wat we nu kregen.)
    Van keuvelen kwam knuffelen en een tweede kamergang. Die was even goed als de eerste, al deden we nu ook enkele standjes intiem. Na deze oefening wou ik even gaan bubbelen en een stukje cake eten. Nadia wil echter niet in het bubbelbad. Ze vind dat blijkbaar een beetje vies met al dat volk dat daarin gezeten heeft. Een tijdje later toen ik in de bar kwam was ze vrij en heb ik haar weer opgezocht. Weer een heel gezellige babbel gehad die uitmondde in een derde kamersessie.
    Toen was het hoog tijd om naar huis te gaan.

    Na een beetje moeilijke start werd het dus toch nog een uitstekende namiddag.

    Nadia vertelde mij dat er sinds enige tijd een verbod is op knuffelen e.d. in de jacuzzi. De vrouwen mogen dus niet meer met mannen flikflooien in het bubbelbad.
    Maandag was er trouwens ook een koppeltje aanwezig. Je kan dus ook een vriendin meebrengen. De dame had geen badjas, maar liep rond met een gedrapeerde handdoek.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  22. Onderstaande 4 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 1 mei 2013),Big30 ( 1 mei 2013),Stief ( 1 mei 2013),Wijze grijze (30 april 2013)

  23. #169
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Nadia vertelde mij dat er sinds enige tijd een verbod is op knuffelen e.d. in de jacuzzi. De vrouwen mogen dus niet meer met mannen flikflooien in het bubbelbad.
    Terwijl ik in de sauna zat kwam een geblondeerde vlotgebekte Poolse (?) voorbij en blafte op niet mis te verstane wijze 2 mokkels af die samen met 2 Turkse gasten Badespass hadden, hetgeen eigenlijk geenszins storend was, maar goed het mag wel of het mag niet. Daarentegen zie ik liever een Dampfbad dat wel op temperatuur is, een Aufguss in de sauna die naar behoren functioneert zonder dat ik zelf met plastic bekers moet gaan slepen, handdoeken onder handbereik in de natte ruimte en een simpele hanger in mijn locker.

  24. Onderstaande leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

    seksenfun ( 1 mei 2013)

  25. #170
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aamu Bekijk bericht
    Ze kruipt op schoot en stelt zich voor als Nina uit Polen en heeft ook al heel Duitsland afgereisd. We dollen wat en het is duidelijk dat ik hier met een ervaren dame te maken heb – zo ervaren dat ze me gewoon de kamer op lult terwijl ik dat niet van plan was.
    Betreft onderstaande dame, die zich nu Nina noemt:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...se)-ex-Maya-YY

  26. Onderstaande leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 1 mei 2013)

  27. #171
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ik heb in de toekomst Sixsens op de agenda gezet. Met name aanstaande zaterdag (normaal de drukste dag in saunaclubland) en in de zomerperiode. Hopelijk moet ik niet ondervinden wat ik hier de laatste dagen lees want dan weet ik niet waar Sixsens naar toe wil in de toekomst maar dan wil ik er niet meer naar toe. Ik lees namelijk dat de dames mindere tot matige services leveren, dat de optiek tegenvalt, dat er weinig ambiance is, dat het dampbad niet lekker warm is, fruitsap aan de bar na brunchtijd zal er nog altijd niet zijn, veronderstel ik, blijkbaar mag je enkel nog maar braafjes met wat afstand naast mekaar zitten in de HWP (da's zowat uniek in saunaclubland) en dat het eten simpel is. Is de inkom dan gezakt naar een budgetclub als Van Goch? Er moet toch een reden zijn voor deze neerwaartse wijzigingen (het handdoekenrek ligt al maanden leeg) .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  28. #172
    Geregistreerd
    28 februari 2011
    Last Online
    19 januari 2022 @ 10:56
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    15 in 4 posts

    Standaard

    Beschadigt de regendruppels op mijn aankomst op vrijdag 26/4, had ik een groot verlangen om te zonnen, maar ik zal gewoon op de site van het toekomstige zwembad. Het maakt nog niet zwemmen, maar ze graven, die gaat in de goede richting.
    Line up laag, zelfs als ik vind Ina biedt me een triootje met zijn vriendin Isabella (niet kussen). Afgenomen bij het starten van de beperkingen ... Het aandeel van de meisjes in de buurt van de top (voor de top, is er niet) is de laagste in de laatste vier maanden ...
    Een zeer gemiddeld op Sixsens vrijdag.

  29. #173
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:48
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.677
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.392 in 6.028 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pcavensbe Bekijk bericht
    Beschadigt de regendruppels op mijn aankomst op vrijdag 26/4, had ik een groot verlangen om te zonnen, maar ik zal gewoon op de site van het toekomstige zwembad. Het maakt nog niet zwemmen, maar ze graven, die gaat in de goede richting.
    Line up laag, zelfs als ik vind Ina biedt me een triootje met zijn vriendin Isabella (niet kussen). Afgenomen bij het starten van de beperkingen ... Het aandeel van de meisjes in de buurt van de top (voor de top, is er niet) is de laagste in de laatste vier maanden ...
    Een zeer gemiddeld op Sixsens vrijdag.
    wat een grappig stukje tekst!
    Is dit via Google translate vertaald uit het Frans ofzo??
    ik heb de eerste regel nu drie keer gelezen en kan er nog steeds geen chocola van maken! :-)

  30. #174
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Grappig maar helaas ook onleesbaar.

  31. #175
    Geregistreerd
    28 februari 2011
    Last Online
    19 januari 2022 @ 10:56
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    15 in 4 posts

    Standaard

    ok ik probeer zonder Google om te vertalen misschien zullen jullie mij verstaan ...
    Vorige vrijdag in Sixsens : line up (t'is engels begript u ?) zeer laag. Ondaks aanwijzigheid van Ina en Isabella (die voorstelt een trio maar kust niet met gevolg dat ik weiger zo'n een sessie die start met beperkingen) Ze zullen niet "werken" langs de hele namiddag ... Het is een mooie klub maar ik verveel me : weinig meisjes, sommige die jagen zijn agressieve. Het is spijtig : deze club ligt minder dan 100 km van mijn huis (andere zijn ten minste boven 150 km) maar dat is niet genoeg : na 4 bezoeken heb ik geen zin mo mijn tijd te verliezen. Ik zal dus wachten op meer positieve evaluatie voor mijn volgende bezoek in deze club.

  32. Onderstaande 4 leden hebben pcavensbe bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 2 mei 2013),Eddy_V ( 2 mei 2013),sofaking ( 2 mei 2013),wervelwind ( 3 mei 2013)

 

 
Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38.

  Diamond 468*60