Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 259
  1. #126
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Toen ik er was, de eerste werkdag van het jaar, was het ontbijt er mager, brood hagelslag, confituur, kaas.
    Ook de lunch was armtierig. Pasta met Bolognaise, vasta ja, Bolognese was amper op te merken, dus veel pasta en te weinig saus.
    De Holanders hebben het over lekker lekker lekker, Al Vlaming en Bourgondier vond ik het erg pover.
    Gelukkig waren de dames wel lekker
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  2. #127
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:39
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Gister was het avondeten niet veel. De soep smaakte op zich wel, maar was te dik gebonden, dus ik dacht dat ik brinta zat te eten. Het verdere eten bestond uit varkenslapjes, aardappelen en broccoli. Het vlees was echter van niet zo'n beste kwaliteit, namelijk te veel vet en tamelijke taaie stukken er tussen. Dit vlees hebben ze ook vaker bij PHG en VV. Als kok kun je er dan ook niet veel van brouwen. Deze italiaanse-duitse kok is overigens altijd heel vriendelijk.

    Afgelopen woensdag hadden ze overigens wel hele lekkere soep. Verder is de lunch uitgebreid ten opzichte van het begin.

    Gister was de line up iets minder, als normaal, maar wel weer lekker met Anna gekamerd. Voor de liefhebbers van haar: zij is op vakantie van 13 april tot eind april. Verder draaide de DJ naar behoren.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  3. #128
    Geregistreerd
    7 februari 2012
    Last Online
    31 maart 2021 @ 22:24
    Berichten
    237
    Discussies
    6
    Thanks
    202
    Thanked
    67 in 36 posts

    Standaard

    My first session will be with CLAUDIA.RO
    While I was at the bar, I stumbled upon the bewitching of the look and invited her has put us in a sofa to make more detailed knowledge.
    After a half hour of kiss, We left in a room for a lovely session of one hour.This Romanian type GFE girl is perfect in bedroombut once it is over again to work directly.


    Note:
    several girls are aggressive ( Jacquie, mira, laura) the cub should calm them down

  4. #129
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Na de rijstevlaai naar -2 en nog wat met de Duitse stamgast zitten kletsen. Vooral over het gemis van onze gezamenlijke favo ive sinds zij een paar weken geleden gestopt is. vooral haar massage was geweldig, een lieve meid ook..
    ik hoop binnenkort te horen of zij elders nog als dvp aan de slag gaat.
    Jessica had inmiddels Mira geïnformeerd dat ik "zum Spaß" gezegd had dat ik met haar wel een triootje wilde.. Mira kwam op mij af en het kleine Arabische prinsesje verdween subtiel... De guitige lach van Mira haalde mij over om het vervolg elders voort te zetten. Met d'r tong wist zij wel raad, maar al snel kwam er een regenjasje en wilde zij haar amazone kunsten tonen. Na wat stoeien maar niet langer tegen gestribbeld en in missionaris en amazone zit een einde aan de sessie gemaakt. Was Ok maar viel mij toch wat tegen.
    een goede les om niet meer vreemd te gaan bij die kleine dondersteen :-)
    Er waren nog een paar dames die ik wel eens wilde leren kennen maar..
    waar kwam die penetrante lucht vandaan? Toch niet uit de keuken??
    nee.. De stank van knoflook verspreidde zich over -1 en het bleek weer eens zover te zijn...
    Er zijn dus gasten die meer knoflook eten dan AH in een week verkoopt OF die zich een paar dagen voor het bezoek aan dit lusthof niet wassen (OF een combi van voorgaande mogelijkheden) .
    Zoals Nina Hagen destijds al zong: es war mich zum kotschen!

    Na een douche beurt snel het pand verlaten en de frisse lucht in!
    voor het diner hoef je meestal niet te blijven dus onderweg bij Weert de innerlijke mens laten verzorgen (maar daar schrijf ik op een ander forum over :-) )

    woensdag nog een keer Sixsens of Aca of?? Iemand nog tips?

    "En verder ben ik van mening dat knoflook verboden zou moeten worden" ;-)

  5. #130
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Knoflook is thans heel gezond. Als jij knoflook eet en die mokkels eten knoflook, dan heeft niemand er last van en zal onze problemen opgelost.
    Elke dag 8 teentjes rauwe knoflook naar binnen werken, en je wordt nooit ziek.
    Voorts is regelmatige consumptie van knoflook goed voor volgende zaken:
    -kankerwerend
    -bloedverdunnend
    -Cholesterolverlagend
    -betere en hardere erectie
    -bloedzuiverend
    -ook goed tegen vlooien en wormen, indien je die zou hebben. Heb het ooit eens in het vreten van de katten gedraaid en de diertjes zijn me daarvoor heel dankbaar geweest!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  6. #131
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Dat klopt SFL, ik heb dat laatste ook gedaan en de poesjes zijn me nog dankbaar.

  7. #132
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Knoflook is thans heel gezond. Als jij knoflook eet en die mokkels eten knoflook, dan heeft niemand er last van en zal onze problemen opgelost.
    Elke dag 8 teentjes rauwe knoflook naar binnen werken, en je wordt nooit ziek.
    Voorts is regelmatige consumptie van knoflook goed voor volgende zaken:
    -kankerwerend
    -bloedverdunnend
    -Cholesterolverlagend
    -betere en hardere erectie
    -bloedzuiverend
    -ook goed tegen vlooien en wormen, indien je die zou hebben. Heb het ooit eens in het vreten van de katten gedraaid en de diertjes zijn me daarvoor heel dankbaar geweest!
    OK :-)
    het was dus geen gast met een hygiëne probleem maar een teringleier met aderverkalking die z'n erectieprobleem aan het verbloemen was en als klap op de vuurpijl zijn kleine holbewoners aan het ontruimen was ?? :-)

  8. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    SFL ( 3 april 2013),sofaking ( 6 april 2013)

  9. #133
    Geregistreerd
    15 november 2012
    Last Online
    11 augustus 2014 @ 13:51
    Berichten
    29
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hoe zit het met de aanwezige dames vandaag? Mooi volk, veel dames?

    thx

  10. #134
    Geregistreerd
    29 maart 2013
    Last Online
    7 juli 2015 @ 14:58
    Locatie
    Aan de Maas.
    Berichten
    184
    Discussies
    9
    Thanks
    117
    Thanked
    288 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door clublover07 Bekijk bericht
    Hoe zit het met de aanwezige dames vandaag? Mooi volk, veel dames?

    thx
    op dat antwoord kun je denk ik lang wachten. Ze hebben in 6Sense geen bosbeer als in gt.

  11. #135
    Geregistreerd
    15 november 2012
    Last Online
    11 augustus 2014 @ 13:51
    Berichten
    29
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ok bedankt, ik zou er vandaag mss eens heenrijden. ben er nog nooit geweest

  12. #136
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.IJsbeer Bekijk bericht
    op dat antwoord kun je denk ik lang wachten. Ze hebben in 6Sense geen bosbeer als in gt.
    laat er nou toevallig een beer losgebroken en verdwaald zijn! :-)

    m'n autootje kon ik zojuist zonder gebruik making van de valet parking service kwijt op de hoegenaamd lege parkeerplaats..
    volop dames in alle kleuren en geuren , vooral blond lekkers aan de bar.
    ca 5 beren....
    kom dus snel zelf kijken , je zult er de dames een groot plezier mee doen en sixsens voor een faillissement behoeden !

    na een smakelijk vers broodje nu weer naar beneden, ik ken nog geen andere ijsbeer persoonlijk, maar misschien gaat dat vanmiddag veranderen.

  13. #137
    Geregistreerd
    29 maart 2013
    Last Online
    7 juli 2015 @ 14:58
    Locatie
    Aan de Maas.
    Berichten
    184
    Discussies
    9
    Thanks
    117
    Thanked
    288 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    laat er nou toevallig een beer losgebroken en verdwaald zijn! :-)

    volop dames in alle kleuren en geuren , vooral blond lekkers aan de bar.
    ca 5 beren....

    kom dus snel zelf kijken!
    PVD, heeft die clublover07 geluk. de omschrijving is cryptisch maar hij vroeg niet om een uitgebreid verslag!

    Merci BC, Eddy.

  14. #138
    Geregistreerd
    15 november 2012
    Last Online
    11 augustus 2014 @ 13:51
    Berichten
    29
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    +1

  15. #139
    Geregistreerd
    29 maart 2013
    Last Online
    7 juli 2015 @ 14:58
    Locatie
    Aan de Maas.
    Berichten
    184
    Discussies
    9
    Thanks
    117
    Thanked
    288 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door clublover07 Bekijk bericht
    +1
    Goed dus?

  16. #140
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    De guitige lach van Mira haalde mij over om het vervolg elders voort te zetten. Met d'r tong wist zij wel raad, maar al snel kwam er een regenjasje en wilde zij haar amazone kunsten tonen. Na wat stoeien maar niet langer tegen gestribbeld en in missionaris en amazone zit een einde aan de sessie gemaakt. Was Ok maar viel mij toch wat tegen.
    een goede les om niet meer vreemd te gaan bij die kleine dondersteen :-)
    Bij mij dezelfde ervaring (ongeveer). Blijkbaar past ze altijd dezelfde werkwijze toe. Lieve lach, op kamer lokken, ga maar liggen op je rug, pijpen (sensueel en eigenlijk erg goed maar zeer kort), dan inderdaad condoom erover, rodeo en hopen dat je rap komt. Gaat dus snel vervelen. Ik ga ook niet meer op herhaling met haar. Weliswaar had ik niet veel assertiviteit meer in mij na de derde saunaclubbdag maar een goede dame is altijd goed en doet altijd goed, ook als je niet assertief bent. Voor ik op kamer ging, vroeg ik nog of ze tongzoende en ze antwoordde positief. Op kamer kreeg ik mijn eerste en laatste kusje op de mond net voor we gingen afrekenen.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  17. #141
    Geregistreerd
    14 december 2005
    Last Online
    10 maart 2024 @ 17:45
    Berichten
    120
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 4 posts

    Standaard

    genucoloog dokter Mathias B gaat voorlopig niet meer naar lemiers want hij wordt depresief omdat zich voornamelijk alles onder de grond afspeeld

  18. #142
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    no laat die duitsers dan ma het land binnen vallen dan kan je in de bunker van sixxen niks gebeuren

  19. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 4 april 2013)

  20. #143
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    no laat die duitsers dan ma het land binnen vallen dan kan je in de bunker van sixxen niks gebeuren
    zo is dat! En het bewijs is al geleverd door de inval van het voormalige Warschau pact:
    daar komt toch heel wat lekkers vandaan ! :-)

    een kort verslag van woensdag middag..
    begin van de middag aan de bar volop dames en prinses Jessica en Mira lachten mij al toe. Door de wat teleurstellende ervaring met Mira op dinsdag liet ik beide dames verbijsterd achter toen ik niet inging op hun uitnodiging tot een triootje... Een volgende keer maak ik het wel goed met Jessica ;-)
    eerst eens lekker bubbelen dan maar, 2 dames vermaken reeds 1 beer en ik stap er maar bij. Tot hun verbazing stapt hij plotseling op en loopt weg, dan mag je toch wel van een (letterlijk) ongelikte beer spreken?! Wat doe je dan als heer-beer? Je ontfermt je over het zo'n kind.. Andrea was haar naam, klein,maar fijn uit Roemenië ca 25jr. Met veel plezier gekamerd, had me geen illusies gemaakt want dit type dvp valt vaak tegen, maar nu zeker niet.
    Vervolgens tijd voor Kaffee und Kuchen, die vlaaien zijn verrektes lekker.
    terug in de bar lijkt er een bom afgegaan te zijn... Op 1 beer en 2 dames na helemaal leeg! Dan maar naar de Arabische ruimte om ff te legguh. Beetje liggen pitten en daarna weer rond gelopen, trap op, trap af.. Je moet tenslotte iets doen voor de conditie.
    Donna had ik al in de bar zien zitten, nogal ongegeneerd met d'r poes open en bloot. Vond het wat gênant om naast haar te gaan zitten. In de gang naar de kino werd ik ineens ingehaald door de langbenige blondine, tikje op m'n schouder..of ik haar weer eens wilde masseren... Tja wat doe je dan als hulp-beer? De massage olie weigeren was geloof ik geen optie! En geen straf bovendien, wat een heerlijk lichaam heeft Donna!
    en natuurlijk werd deze hulp dankbaar vervolgd door een kamergang. Over details laat ik mij nooit zoveel uit, maar Donna is echt een leuk,gek,lekker wijf! Ik heb er geen andere woorden voor. Toen ze naar eigen zeggen voor het eerst sinds dagen klaar kwam rende ze de kamer uit, schreeuwde wat in het pools naar haar polakken vriendinnen (=haar eigen woorden ) en sprong vervolgens weer boven op mij. Volslagen gek, maar niet gevaarlijk :-)

    Het bleef nog lang onrustig in sixsens :-)

  21. Onderstaande 4 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt ( 4 april 2013),Magic-G ( 4 april 2013),NB100 ( 4 april 2013),Stief ( 4 april 2013)

  22. #144
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Last Online
    27 oktober 2023 @ 15:57
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    78
    Discussies
    12
    Thanks
    25
    Thanked
    52 in 25 posts

    Standaard

    Afgelopen dinsdag deze club bezocht met dank aan het forum voor het vrijkaartje! Ik kan maar 1 ding zeggen: Wat een toptent! Geweldige ambiance, alles mooi en netjes afgewerkt, heerlijke goede welness, lekkere muziek en nog belangrijker de muziek staat niet te hard. Je kan nog normaal converseren. Ik en een vriend hebben ons hier meer dan goed vermaakt en ook het aantal dames was dik in orde. De line-up was dermate dat ieder zijn keuze zou moeten kunnen maken.
    Ik ga zeker op korte termijn terug naar deze club en aangezien de buitenruimtes nog aangepakt en opgeleverd moeten gaan worden verwacht ik dat het hier alleen nog maar beter wordt. Mijn complimenten aan de eigenaren van deze club; een topclub!

  23. #145
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    12 januari 2016 @ 08:20
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Afgelopen zondag was ik ook in deze club. Jaren geleden was ik wel eens naar Yinyang geweest maar veel ervaring heb ik dus niet met FKK clubs. Het interieur stond me in elk geval wel aan. Eerst een verkwikkende douche (2 uur autorijden laat zijn sporen na) en dan eerst maar een hapje gaan eten. Daar trof ik een klein lief meisje die heel behulpzaam was en me toonde waar alles te vinden was. Later zou blijken dat dit jaagster nr 1 Jacky was, ik zou er niet meer vanaf geraken. Zij was dus mijn eerste kamergenote Niet slecht, lekker zoenen, lekker pijpen en meer van dat fraais.
    Daarna het wellness gedeelte een bezocht. Lekker relax in beide sauna's en de jaccuzi. Daarna eens op wandel door de club en wat gaan drinken in de bar. Met Stella aan de praat geraakt en wat later ook maar mee naar de kamer geweest. Dat was me toch wel wat anders dan JAcky. Er was wel degelijk een klik, dat bleek al tijdens het praten. In de kamer wederzijdse massage en heerlijk genoten van al haar kunstjes

    Terwijl ik dit zit te schrijven bekruipt de zin me om nog eens naar daar te rijden, niets houdt me eigenlijk tegen dus wie weet, tot binnen een uur of twee

  24. #146
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Idee

    Bij het binnenkomen botste ik al direct op enkele knappe dames in de omkleedruimte en kreeg ik gelijk een mondkus van Jacky. Aan het onthaal stond een dame met lang zwart haar. Deze keer was de ontvangt dan weer zeer vriendelijk. Naar goede gewoonte maar meteen aan de brunch begonnen. Samen met twee dames aan tafel. Het ontbijt was trouwens een leuke verrassing. Lekkere paté, salami, hesp, tomaat, komkommer, eitjes, cornflakes, zoetbeleg allerlei, appels, appelsienen, banaan. Het zag er in elk geval een stuk beter en gevarieerder uit dan voorheen. Het was blijkbaar een spontaan idee van de dame die op woensdag, vrijdag en zaterdag mee het restaurant wat doet. Hopelijk is het een nieuw begin voor wat de brunch betreft in Sixsens, hopelijk kreeg ze op het einde van de dag niet naar haar voeten dat het allemaal te kostelijk is, wat ze doet (waarbij ik weer spontaan aan dat fruitsap moet denken dat afgeschaft is wegens te duur). Tof begin. Een van de twee dames (de mooiste), waarmee ik aan tafel zat, sprak al halvelings af om straks wilde avonturen te gaan beleven. Over wilde avonturen gesproken. Het gonst van de geruchten dat je die volop kan beleven met Anna. Anna die ik ook weeral spotte. Hoewel ze me intrigeert, ben ik er nog steeds niet mee op kamer geraakt.
    Onderweg naar de lockers, houdt Jacky mij tegen en pakt meteen mijn lul beet. Ze staat een beetje bekend in de club als doortastend jagertje maar zo werkt het toch niet bij mij. Bovendien had ik koude handen omdat ik na het eten net mijn handen gewassen had en Sixsens behalve in de douches enkel koud waterkraantjes heeft. Jacky antwoordde daarop dat zij warme lippen had. Ik snapte het verband niet helemaal. Moest ik nu over een koude lul begonnen zijn….
    Jacky komt niet veel later vragen of ik wat plaats wou maken op de sofa zodat ze er bij kon komen zitten. Ik had ze nog maar een tiental minuutjes eerder afgewimpeld. Voelt ze dat dan niet aan? Zeer zeker maar ze gaat er van uit dat de aanhouder wint. Niet altijd dus. Ondanks dat ik haar naast me liet komen zitten, vertelde ik ze ook direct dat ik met haar niet op kamer wou. Alsof ze niets gehoord had, begint ze me te teasen. Het begint met wat leuk speels doen maar al gauw begint ze met haar handen met mijn ballen onder mijn badhanddoek te spelen, ze begint me wild en “porno” binnen te draaien, ze wil me beginnen pijpen. Ondanks mijn eerdere verwittiging dat ik niet met haar zou gaan kameren, vond ik dat dat dan ook niet hoorde. Ze verloor (voorlopig) de strijd. Te zeggen dat ze dan van zichzelf zegt dat ze langzaam is. Ze is niet helemaal mijn type, te snel en te opdringerig. Ze had me inmiddels wel al in mijn oor gefluisterd dat ze voor alles behalve NZC in is (anaal, FT, slikken, lotuskus…).
    Over opdringerig gesproken. Jacky komt bij me staan aan de HWP. Ze vraagt of ze er bij mag komen zitten. Ik hield het deze keer op een nee. Daarstraks in de sofa kon ze me eigenlijk wel best geil maken. Als ze hetzelfde zou beginnen doen in/onder het water, zou ik allicht niet over genoeg antivirus beschikken. Ze maakte haar tieten dan maar bloot en begon met haar poes te spelen.
    Na wat gewellness, lig ik wat te rusten in de Oriëntaalse rustruimte. Het is toch niet waar zeker. Jacky verschijnt weer ten tonele. Ik moet zeggen dat ik daar even op een handdoek helemaal bloot lag. Blijkbaar was dat weeral genoeg voor Jacky om mij niet gerust te laten. Ze begin weer met mijn ballen te spelen en ook met mijn lul. Ze wil weer beginnen pijpen. Weer laat ik het niet toe. Ze begint nu een beetje gefrustreerd te geraken dat ik telkens aan haar kan blijven weerstaan. Ze loopt weg en ik onderhoud me gezellig met twee Poolse dames.
    Nog wat later (na een saunabeurt), tref ik Jacky weer in de Oriëntaalse rustruimte. Ze vraagt of ik geil ben. Best wel maar niet voor haar. Ze vraagt nu of ik wel weet wat geil zijn is. Zij zal het mij eens leren, vertelde ze nog. Het zal dan allicht voor een ander keer zijn want momenteel ben ik er zeker van dat ik meer sekspret kan beleven met andere dames. Jacky loopt weg. Ik ben er helemaal niet zeker (meer) van dat ik ze vandaag niet meer zal zien, erg close tegen me aan.
    Gaby komt de Oriëntaalse ruimte binnen en vraagt wat ik aan het doen ben. Ik antwoord haar dat ik 200 % aan het relaxen ben. Ze vraagt of we samen kunnen relaxen. Liever niet want dat is het geen 200 % relaxen meer, met een dame er bij. Als ik ze wil zal ik er straks zelf wel naar toe gaan. Ze was overigens erg mooi, dat wel. Anne-Maria tref ik ook daar in de rustruimte. Ze komt lief tegen me aan liggen en begint me lief te strelen, te masseren, te kussen op de mond. Ze gebruikt al haar overtuigingskracht, ik doe cool. Het voelde best goed, heel goed aan met haar maar ze is mijn type niet en bij betaalseks speelt dat nu eenmaal een heel grote rol. Het dient als surrogaat voor de echte verliefdheid die ontbreekt in de p6w. Bovendien lag Claudia in de aangrenzende sofa. Claudia is wel mijn type en Claudia zou de perfecte GFE neerzetten en heel erg goed gevarieerd tongzoenen. Anne-Maria haar actie kwam dus ook nog eens op een totaal verkeerd moment. Op een moment dat ik sterk verlangde naar Claudia. Dat kon ze natuurlijk niet weten. Ondanks dat ik zo cool deed tegen Anne-Maria, duurde het nog een hele poos vooraleer ze besefte dat ik zeker niet zou toehappen. Tussentijds kreeg ik een drukpuntmassage aan mijn voeten van Claudia. Tussentijds knipoogde ik af en toe eens naar Claudia en raakte zo nu en dan ook eens lief met mijn voeten haar armen aan. Ik wou maar dat zij begreep dat ik mijn zinnen duidelijk op haar had gezet en ze bijvoorbeeld niet samen zou gaan lopen met haar vriendin Anne-Maria want dan zou ik het nogal vervelend vinden (ik ken mezelf) om Claudia te roepen. Claudia is dikwijls (langdurig) bezet. Ik moest het dus wat tactisch spelen, wilde ik haar nu hebben (en ik had ze).

    Laten we Jacky even opzij schuiven. Ze heeft zichzelf al een te dominante rol gegeven in dit stukje.

    Laten we het even over het damesaantal hebben vandaag in Sixsens. Ik schat dat er ongeveer 23 dames door de dag heen waren. Gemiddeld genomen toch wat minder heren. Het is sinds de laatste keren dat ik in Sixsens was dus weer een stuk rustiger. Hopelijk heeft dat met de paasperiode te maken. De optiek van de dames is voor de gemiddelde man een stuk verbeterd tegen in de beginperiode. Dat Ive de rug gekeerd heeft naar deze job is “spijtig” maar heel gelukkig voor haar dus laten we daar niet treurig over zijn. Gelukkig heb ik toffe tijden, heel toffe geile tijden met haar mogen beleven. Het viel me ook op dat zo goed als alle dames vriendelijk zijn (wat in het begin ook zo was maar de laatste bezoeken was dat duidelijk verminderd).

    In de bar werd ik twee keer aangevallen door twee dames. Jacky presteerde het weer om tot bij mij te komen, deze keer met een andere dame. Misschien wou ik wel gewoon een trio, moet ze gedacht hebben. Ze gokte echter verkeerd. Mira kwam ook af. Ook met een vriendin. Ze moet allicht gedacht hebben dat het niet zo hoeft te zijn omdat je een trio afwimpelt dat je alle triovoorstellen afwimpelt. Spijtig genoeg voor hen, ook met hen geen trio. Trio’s, da’s weeral heel lang geleden. Meestal loont het niet. Of… het was tot voor kort heel lang geleden. Onlangs liet ik me nog eens verleiden tot een trio in het verre Stuttgart met twee prachtige jonge Thaise dames. Dat was verbluffend, ongelooflijk geil.

    Om me wat te ontspannen kroop ik nog maar eens in de HWP. Je raadt het nooit wie er bij kwam zitten. Ja, Jacky. Ze blijft pogingen wagen. Misschien moest ik het toch maar eens proberen? Toen het echter ook in de HWP niet meteen wou lukken, ging ze er vrij snel uit. Niet veel later kwam Andrea er bij zitten. Het leuke aan Sixsens is dat er voldoende vrouwen zijn die niet bang zijn van water. We hebben wat onnozel gedaan. Gaan kameren ben ik ook niet met haar. Over haar gaan geruchten dat ze niet (goed) zou tongzoenen. Ik lees nu nochtans op dit forum bij haar draadje dat ze wel tongzoent. In elk geval heb ik tijdens het gek doen in de HWP niet één kusje gekregen, laat staan een tongzoen en dat deed mij besluiten om niet met haar te gaan kameren. Ook zij zou later op de dag nog enkele keren komen polsen. Ze jaagt ook enorm. Tref ik daar aan de HWP toch ook een Luikse dame aan. Angelika. Ze stelt zichzelf voor, ziet er prachtig uit en liet me mijn beste Frans naar boven halen. Spijtig genoeg wou ze niet mee in de HWP. Ik denk dat ik zo verleid zou geweest zijn. Anderzijds misschien maar best zo want ik ving her en der op dat ze een soort ramenservice zou geven.

    Terwijl ik de chloor van mij af aan het douchen was, begint Jacky mij weer van op afstand te verleiden door geile poses aan te nemen. Ik moest zelfs beginnen grappen over iets omdat ik voelde dat mijn lul aan een opmars bezig was. Ze is best slim want ze had het toch wel opgemerkt zeker. Toen kon ik ‘m evengoed gewoon maar laten doen. Het resultaat was dat ik dan toch met haar op kamer ben geweest (nadat ik me afgedroogd had, zij even weg was en we mekaar terugvonden in een sofa in de lounge van Sixsens). Je vindt mijn avonturen onder haar draadje. Ik kan enkel maar zeggen dat ze verschrikkelijk goed kan pijpen en voor erg veel in is.

    Monica. Monica had ik bij vorige bezoekjes al enkele keren opgemerkt. Ze straalt niets dan positieve energie uit. Ze is zo goed als altijd in een sexy pakje gehuld. Vandaag ligt ze in de Oriëntaalse rustruimte. Ik kom ook weer even naar mijn lievelingsrustplekje en ze vraagt meteen of ik haar zocht. Monica is best knap. Ik was haar niet aan het zoeken en ga dus in een andere sofa tegenover haar liggen. Ze komt langs me zitten. Ze begint me heel lief te strelen en komt ook prompt af met kamervoorstellen. Omdat ik nog niet zo lang geleden flink gepijpt geweest was door Jacky moest ik wat recupereren. In die tijd wou ze wel langs me blijven zitten maar dat wilde ik dan weer niet. Ik stond nu ook weer niet te popelen om met haar te gaan kameren en als je maar lang genoeg naast een dame plakt en er zo nu en dan een beetje mee flirt, kan je geen andere kant meer uit dan gaan kameren. Ze gaat dan terug liggen in die andere sofa. Ze kan het echter niet laten om mij nog wat verder te teasen maar dan vanop afstand. Zo hebben we nog wat met mekaar gespeeld. Ze ging bijvoorbeeld met haar benen wijd open liggen, ze begon zichzelf te vingeren en ze rammelde met een sleutel. Toch weer die vraag. Het verbaasde me wel dat ze een sleutel op zak had. Heeft zij een eigen kamer in Sixsens? Dat vroeg ik me wel af. Misschien wel een prinsessenkamer? Het werd even stil tussen Monica en mezelf. Zij even kijken op haar mobiel. Op dat moment komt Mira binnengewandeld. Zij komt langs me zitten. Ja, oeps! Mira staat me qua uiterlijk veel meer aan maar er nu mee verdwijnen zou wel erg gênant zijn naar Monica toe. Mira kon de situatie natuurlijk niet inschatten. Mira begint met wat te verleiden. Ze geeft het echter vrij snel op. Sneller dan Monica en veel, véél sneller dan de onklopbare Jacky. Mira gaat weg en de interactie tussen Monica en mezelf hervat weer. Het zou echter niet uitmonden in een kamergang.

    Na een stoombadgang ben ik mij aan het afdrogen. Mira komt zeer close langs me staan. Je moest al heel idioot en stom tegelijk zijn om niet aan te voelen wat haar intenties waren. Omdat ik graag wat fun op kamer heb, test ik dat doorgaans ook een beetje uit bij de dames. Ik wou dus mijn afdrooghanddoek over onze hoofden leggen en onder de handdoek een kusje geven. Zo ver ben ik bijlange niet geraakt want ze vond het al vervelend dat ik de handdoek over ons heen wou trekken. Voor mij is de kous dan snel af. Ik hou van spontaniteit.
    Andrea kwam ook even gedag zeggen, toen Mira alweer weg was. Ze tilt haar been tegen mijn billen en vond dat het hoogtijd was om op kamer te gaan. Was het grappig bedoeld? In elk geval bepaalt de man nog steeds of het nu, later of nooit wordt.

    Ik zit gewoon wat in het rond te kijken met een glas limo. Af en toe hoop ik dat er eens aan de danspaal gedanst zal worden, nu ze die ook hebben, sinds enige tijd. Echter, tevergeefs. Ik heb dat daar nog nooit mogen zien. Mira bestelt een drankje en komt in de sofa naast mij zitten. Enkel de armleuningen van beide sofa’s scheiden ons nog. Dit vind ik ook weer zo typisch (en doet mijn GFE-voelsprieten alarmeren). Waarom niet gewoon in dezelfde sofa? Als je dan toch overduidelijk naar me toekomt met maar een hoop. We beginnen wat over clubs in het algemeen te praten en ik laat de naam Sakura vallen. Ik merkte direct dat dit geen onbekende naam en club voor haar was. Ik vroeg dan ook of ze daar al gewerkt had. Zij niet maar haar vriendin wel. Die werken dan wel een heel eind van mekaar. Vluchtig ging het door mijn hoofd: in Sakura ligt de service van de dames heel erg hoog, zou Mira daarom daar niet met haar vriendin werken? Toen we al lang overgeschakeld waren naar koetjes-en-kalfjes-gesprekken, keken we mekaar diep en recht in de ogen. Onze hoofden zeer dicht tegen mekaar. Wist ze het, wist ze het niet? Ze maakte mij helemaal lam. Ze kijkt zo lief, zo doortastend, zo ondeugend, zo…. Een kus kreeg ik niet. Af en toe moet een mens eens een gok wagen, niets vragen en gevoelsmatig op kamer gaan, met het gevoel van het moment, het intense gevoel naar willen samenzijn met haar. Ik zoek geen vriendin, geen lief en zal ook niet meer verliefd worden op een dame in de club (ik ben daar immuun voor geworden) maar met Mira zou ik dolgraag lange liefdevolle GFE-sessies beleven (en dit keer mag het zelfs zonder plusjes). Eigenlijk verlaag ik mijn lat voor haar (om maar uit te drukken wat ze in me kan wakker maken). Het is een beetje een bijzonder gevoel, jawel. Ook haar kamerverhalen vind je terug op dit forum (en of er nog wat overblijft van mijn intens gevoel, de intense wil om lang bij haar te willen zijn).

    Op een gegeven moment ga ik languit in de lounge op een ligsofa liggen. Anna zegt me dat ik niet in slaap mag vallen waarop ik antwoordde dat ik niet gek ben om tussen al dat vrouwelijk schoon mijn ogen te sluiten. Tot veel meer dan wat korte zinnetjes is het tussen Anna en mezelf nog niet gekomen. Ze blijft me wel intrigeren. Ik lees echter op het forum dat ze erg bruut tekeer gaat bij het pijpen. Iemand omschreef dat zijn lul nog de gehele dag pijn deed. Een andere man was er mee geweest en het was niet zijn ding. Ik vrees een beetje dat ik hetzelfde gevoel er ga aan over houden met haar. Toch, toch… ik moet maar praten, aangeven wat ik graag heb en dan de keuze aan haar laten. Over Anna komt dus bijna zeker later meer. Moest het ondanks aangeven van mijn voorkeuren op kamer toch nog de verkeerde kant opgaan, kan ik nog altijd mijn gave gebruiken om subtiel toch mijn goesting te verkrijgen.

    Jacky ontmoette ik nog eens in de bar. Ik zat op een barkruk en ze geeft me als naservice nog een heerlijke streelmassage.

    Ook met Dessa maak ik nog kennis. Ook zij probeert me te verleiden. Ik vind ze verschrikkelijk mooi maar vrees dat ik haar vandaag toch niet meer ga kameren.

    In het restaurant ’s avondslaat heb ik nog gezellig liggen keuvelen met die Dominicaanse dame van Sixsens. Zij was aan het eten. Een andere man, die ik al jaren ken, komt net het restaurant binnen. We praten heel even over de club waar we vroeger veel kwamen en de naam Brenda valt. De Dominicaanse dame hoort dat en laat wat foto’s zien van… jawel Brenda. Dat was best leuk.

    In de loop van de late avond spreekt Mira mij ineens aan. Ze wou eens een goed gesprek met mij. Ik voegde dan maar meteen de daad bij het woord. Ze had horen vallen dat ik niet zo tevreden was over de sessie met haar. Open en eerlijk hebben we dan een serieus gesprek gehad. Zelden maakte ik dat al mee in saunaclubland. Mira beloofde me dat ze zal geven wat ik wil en wees me op het feit dat ik niet assertief was geweest. Daar heeft ze een punt maar toch blijft dat ze er tegelijkertijd de kantjes wat van afgelopen heeft. Was het niet dat ik zo’n goed algemeen gevoel bij haar heb, zou ik nooit een tweede keer met haar gaan. Hoewel ik betwijfel of ze me kan en wil geven wat ik verlang en zo graag heb, zal allicht bij mijn volgende bezoekje aan Sixsens Mira mijn eerste kamergang worden. Stiekem droom ik er van dat het een onvergetelijke sessie zal worden die naar meer doet verlangen. In het slechtste geval dient de sessie twee na kort 30’ afgebroken te worden en kan niemand iemand wat verwijten (ook niet aan zichzelf).

    Melissa trof ik erg laat op de avond nog (00:15). Ze wou nog met mij op kamer. Gelukkig had ik negatief geantwoord want de club sloot ook vandaag vroeger dan voorzien. Oké, het is rustig maar ik vraag me dan af wat men doet met de mannen die dan juist op kamer zijn gegaan. Stel dat ik ja had geantwoord aan Melissa. Dan waren we ongeveer 10’ op kamer geweest, wanneer ze wilden gaan sluiten. Hopelijk jagen ze je dan niet van kamer. Evenzeer valt het niet te hopen dat ze de muziek algemeen afzetten, verlichting doven, op de deur komen kloppen of andere zaken doen die aangeven dat de club eigenlijk aan het sluiten is. Ook al mag je dan je sessie afmaken, de dame zal dan 9/10 haar service versnellen (wat nog normaal is ook).

    Al bij al had ik dus weer een erg toffe tijd in Sixsens .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  25. Onderstaande 10 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (12 april 2013),Boybensdorp (23 april 2013),duivenmelker (12 april 2013),Eddy_V (11 april 2013),hansdordt (13 april 2013),Megaboob (12 april 2013),sofaking (12 april 2013),Stief (15 april 2013),wervelwind (12 april 2013),X_tofke (23 april 2013)

  26. #147
    Geregistreerd
    9 februari 2013
    Last Online
    14 januari 2021 @ 02:10
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    17
    Thanked
    10 in 2 posts

    Standaard

    wat is de naam van de dominicaanse dame?

  27. #148
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Schreef ik al niet genoeg ?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  28. #149
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Bovendien had ik koude handen omdat ik na het eten net mijn handen gewassen had en Sixsens behalve in de douches enkel koud waterkraantjes heeft.
    Ik meen me te herinneren dat er in het toilet voor de ingang van het restaurant een lavabo is met een warmwaterkraan.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  29. #150
    Geregistreerd
    17 januari 2011
    Last Online
    21 februari 2022 @ 11:58
    Berichten
    9
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag een bezoek gebracht aan deze club.
    Beoordeling:
    Dames: 25 aanwezig waarvan +/- 5 toppers
    interieur: zeer mooie club en betere sfeer dan b.v.b. YY,VV en GT.
    Aantal beren: Ik maak me zorgen over het aantal beren wat aanwezig was. Ik hoop dat het aantal toe gaat nemen in de toekomst. Deze club moet de concurrentie kunnen winnen van Nordhrein Westfalen. Aangezien deze club pas bestaat sinds December 2012 heb ik alle vertrouwen.
    Nadeel: Eten was zeer mager. Ontbijt duurde tot 16:00 uur. Advies: Bakplaat en selfservice zoals bvb YY.

 

 
Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54.