Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 259
  1. #101
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door newbear Bekijk bericht
    Meestal houden de dames de tijd toch wel in t oog?
    Heerlijk zo naief nog.

  2. #102
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door newbear Bekijk bericht
    Meestal houden de dames de tijd toch wel in t oog?
    Ik zou er niet op rekenen, heb in Sixsense een slechte ervaring gehad. Nadeel daar is dat ze geen tijdregistratie hebben. Maar ook in andere clubs is het gewoon zelf bijhouden.

  3. #103
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Heerlijk zo naief nog.
    Kan zijn, maar tot nu toe werkt het wel zo voor mij. Misschien kies ik ze er gewoon goed uit...
    Ik kijk als ik mijn muziek op zet hoe laat het is, of in de eeteuimte op weg naar de kamer, spreek een tijd af met de dame, die mij telkens vriendelijk zegt wanneer de tijd om is. En 90% van mijn 'keuzes' kijkt echt niet op een kwartiertje...

    Maar ok, ik ga ook wel telkens voor een uurtje of soms twee.

  4. Onderstaande leden hebben NB100 bedankt voor deze bijdrage:

    wervelwind (20 maart 2013)

  5. #104
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 08:37
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Dubbele post door forumhaperingen.
    Laatst gewijzigd door Snor; 20 maart 2013 om 20:28
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  6. #105
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 08:37
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Vrijdag was ik voor het eerst in Sixsens.

    Met de trein naar Maastricht en daar bus 50 naar Aken.
    Die bus gaat rond 11 uur 's morgens elk kwartier, 's avonds elk half uur.

    Het voordeligst is om een dagkaart te kopen . Kost 5,50 Euro en je kunt in zuid Zuid-Limburg de hele dag met de Veoliabus. Ook de stadsbus in
    Maastricht dus, als je dat zou willen. Kaartje te koop in de bus of in het Veoliakantoor tegenover de bushalte bij het station.
    Vanaf de uitstaphalte Lemiers is het een paar minuten lopen (richting waarin de bus reed, doorlopen dus) naar Sixsens.

    Ontvangst was aardig door een Duits sprekende ontvangstdame.
    Korte uitleg hoe het gebouw in elkaar zat. Niet erg overzichtelijk als je er de eerste keer komt.
    Naar beneden en nog verder naar beneden en je kunt ook nog naar boven. Maar daar zijn alleen maar kamers geloof ik. Wel belangrijk natuurlijk.

    Enfin.
    Ik moest 's middags weer op tijd weg, dus niet getreuzeld. Door de barruimte gelopen, glaasje water gedronken en mijn ogen goed de kost gegeven.
    De dame die me op het eerste gezicht het meest aansprak was de Portugees/Kaapverdische donkere Debohra.
    Mooi gezicht, vriendelijke dame, lieve lach, Ze zat met een heel rechte rug heel mooi te wezen aan de bar. Die rechte rug trok me misschien wel het meest aan haar aan.
    Na een babbeltje kwam al snel de kamervraag.
    Ze spreekt Engels en op mijn vraag of ze ook zoende (met nog een keer of dat dan ook tongzoenen was) beaamde ze dat ten volste.
    Oké hup dus naar de kamer. Ik had er wel zin in.

    En jawel hoor daar was het helemaal goed,
    Zoenen deed ze volop. Wel speciaal, wel tongzoenen maar bij haar bijna zonder haar tong te gebruiken. Maar toch wel lekker.
    Zij heeft mij verwend en ik haar. Zij PZC, ik BZB.
    Vingeren was geen probleem. En af en toe gaf ze nog een mooi showtje weg. Billen schudden, haar lichaam showen, tieten strelen e.d.
    Ik was helemaal blij.
    Condoom omgedaan. Zij boven op en daar heb ik het bij gelaten. In dit standje het condoom vol gespoten.
    Zij wilde nog even controleren.
    Hé wat is dat nu, sperma aan de buitenkant, is het gescheurd of zo?
    Nee. Gelukkig niet, het was sap van haar.

    Allebei opgelucht lachen.

    Toen ik haar complimenteerde/bedankte voor het leuke uurtje zei ze: "ik ben iemand die het leuk vind anderen happy te maken" o.i.d.
    Nou ja, dat klopte wel.

    Aftersales waren ook goed.
    Ze kwam zelfs nog even informeren - niet jagerig of opdringerig- of er niet nog een tweede uurtje in zat. Helaas voor haar. Dat zat er niet in.

    Herhalingsgevaar zeker, maar als er ook veel andere lieve meisjes aanwezig zijn, dan ga ik misschien toch wel eerst voor die andere lieve meisjes.

    Kosten: 75 Euro voor een uur. Prima.

    Veel meisjes kwamen zich daarna aan me voorstellen toen ik wat zat uit te rusten op een bank in de bar.
    O.a. de Duitse ??? (slanke GND. Ik ben haar naam vergeten, heeft ooit in Arnhem gewerkt zei ze). Ik denk dat ik met haar een volgende keer wel een uurtje zou kunnen doorbrengen. Ze kwam zeer sympathiek over.
    Hongaarse Nicol, daarna nog een aardig meisje en ook nog een dikke dame die ook wel aardig was, maar ik val niet zo op dikke dames.
    Allemaal heel aardig, niet opdringerig, gewoon even een dobbertje uitwerpen.

    Wat ik ook mooi vond was de entourage. De bar beneden was wel geil.
    Een ronde bar waaraan dames op krukken zitten met daar rondom heen in een grote ruimte allemaal banken en zitjes waar je lekker kunt hangen of
    nader kennis kunt maken. Je kunt ook naar de bioscoop of de lounge. om daar wat te rond te hangen.
    Het eten vond ik wat matig. Afbakbroodjes met beleg. Maar ja, dat vind ik persoonlijk niet zo belangrijk. Het warm eten heb ik niet meer meegemaakt.

    Het wellnessgedeelte zag er goed uit maar daar heb ik door tijdsdruk (en druk van Jacky) geen gebruik van gemaakt.
    Want op weg naar de sauna liep ik Jacky tegen haar lijf en binnen no time zat haar tong in mijn mond.
    Na een paar minuten lagen we op haar voorstel in de lounge en een kwartiertje later lagen we op de kamer.

    Leuke dame hoor. Ik vind dat ze wel humor heeft. We hebben veel gelachen en ook andere dingen gedaan die je zoal op een kamer in een saunaclub doet.
    Ze is assertief genoeg, daar hoeft ze geen cursus voor te volgen , maar op een zeer acceptabele manier. Ze laat weten wat ze wilt en toen ik haar aan het beffen was stuurde ze me met haar handen ook heel nauwkeurig de richting op die ze het lekkerst vond. En dat vind ik dan weer lekker. Dan weet je dat je dat niet voor niets doet.
    Aftersales waren bijzonder goed. Nog een tijdlang nagepraat aan de bar, totdat ik vond dat het tijd was om naar huis te gaan.

    Herhalingsgevaar zeker, maar als er ook veel andere lieve meisjes aanwezig zijn, dan ga ik misschien toch wel eerst voor die andere lieve meisjes.

    Kosten: 75 Euro voor een uur.

    Conclusie.
    Het is voor mij een pokke-eind rijden, maar (ook gezien de prijszetting (entree 40 en daarna 75/u) een goed alternatief voor YinYang (waar ik het meest kom/kwam).
    Heaven7 blijft natuurlijk qua prijs niet te kloppen.
    Zolang er voldoende leuke dames in mijn categorie aanwezig zijn (en dat was vandaag zeker het geval) zal ik er regelmatig terugkomen.

    Snor ^
    Laatst gewijzigd door Snor; 20 maart 2013 om 20:24
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  7. Onderstaande 5 leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    Flurkman (27 maart 2013),hansdordt (20 maart 2013),NB100 (21 maart 2013),sofaking (20 maart 2013),Wijze grijze (20 maart 2013)

  8. #106
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Met de trein naar Maastricht en daar bus 50 naar Aken.
    Met de trein naar Aken en daar bus 50 richting Maastricht.
    Die bus gaat rond 11 uur 's morgens elk kwartier, 's avonds elk half uur.
    Die bus gaat rond 11 uur 's morgens elk kwartier, 's avonds elk half uur.


    Het voordeligst is om een dagkaart te kopen . Kost 5,50 Euro en je kunt in zuid Zuid-Limburg de hele dag met de Veoliabus. Ook de stadsbus in
    Maastricht dus, als je dat zou willen. Kaartje te koop in de bus of in het Veoliakantoor tegenover de bushalte bij het station.
    Vanuit Aken ben je genoodzaakt om een kaartje bij de chauffeur op de bus te kopen: € 7,50 voor een ritduur van 22' (vanuit Maastricht 45') (= zelfde prijs: die gekke Hollanders toch). Als je dikwijls naar Sixsens gaat of denkt te gaan, koop je best een anonieme OV-chipkaart (zie website http://9292.nl/# Nederland voor verkooppunten). Kostprijs chipkaart voor 5 jaar: € 7,5. Met zo een kaart kost Aken - Sixsens slechts € 2,50.
    Vanaf de uitstaphalte Lemiers is het een paar minuten lopen (richting waarin de bus reed, doorlopen dus) naar Sixsens.
    Vanaf de uitstaphalte Lemiers is het een paar minuten lopen (tegenrichting van waarin de bus reed, teruglopen dus) naar Sixsens. De vorige halte is ook maar evenver lopen. Voor de terugweg toch belangrijk bij regenweer dat halte Lemiers in beide richtingen een bushokje heeft, de volgende halte (links weglopen bij Sixsens) niet (en is bergop).
    Blauw = vertaling naar het Vlaams .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  9. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Snor (20 maart 2013)

  10. #107
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:29
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard

    Vandaag maar eens een dagje naar Sixsens geweest. Ik dacht: ik lees wat verschillende recensies, ik ga het een keer zelf meemaken.
    Al rond 11 uur aangekomen, na een rit van 180 km. De vriendelijke theke dame heeft mij alles uitgelegd. Vriendelijke dame. 40 euro entree is ook overzichtelijk. Het openen en sluiten van de lockers werkt goed met zo’n armband.

    Gedoucht en afgedaald naar de bar voor een koffie. Het was nog rustig. Aan de bar in gesprek geraakt met Melanie. Lief jong en aantrekkelijk meisje. Het was een rustig gesprek zonder dat ze snel naar de kamer wilde. Uiteindelijk daar toch maar toe besloten, mede op basis van de goede recensies die ik had gelezen.
    Het werd een alleszins redelijke sessie, met wat magertjes zoenen, redelijk lekker pijpen en redelijk goed neuken. Wel echt een minpunt is dat haar kutje echt niet fris rook. Moet toch niet zo moeilijk zijn om dat een beetje goed schoon te houden.

    Toen ik na deze sessie in de jacuzzi zat, begon ik voor het eerst te denken dat alles zich hier in de kelder en onder de grond afspeelt. Er is geen daglicht in de bar, in de welness, in het restaurant en in de meeste kamers. Op yin-yang is ook van alles aan te merken, maar als je daar inde jacuzzi zit, kijk je wel mooi over de velden van Limburg uit. En eigenlijk is de jacuzzi net iets te koud.
    Daarna wat gegeten en eigenlijk vond ik het buffet nogal aan de magere kant. Weinig keuze.

    De tweede sessie was met Gaby, een poolse dame met behoorlijk grote borsten. Heerlijk. Wel een beetje een oostblok-gebit. Het werd leuk met haar. Ze was net binnen en had er zin in. Goed zoenen, nog beter pijpen en echt goed neuken. Ze liet zich lekker likken en kwam daarbij ook klaar. Er was nog aardig wat tijd over na de seks en die werd benut voor een aardig gesprek. Dus niet gelijk weglopen en afrekenen na het klaarkomen. Ze bleef de rest van de dag contact maken zo in het voorbijgaan.

    Maar weer een rondje wellness gedaan en het is ook daar best glad. IK heb weer geoefend in de speciale ijsberen-wellnesspas: de behoedzame, niet te grote stap, waardoor je zeker bent dat je niet op je plaat gaat.

    De laatste sessie was met Mira. Een bulgaarse dame met een vriendelijk gezicht en mooie b-cups. Op de kamer begon ze gelijk een condoom te pakken, maar ik had niet zo heel veel zin om snel afgewerkt te worden. Ik maande haar tot wat rust. Ze zei dat ze teleurgesteld was door mijn reactie. Hoezo dan, vroeg ik. En ze zei: ik ben twee dagen niet hier geweest en ik heb gewoon heel veel zin om eens even goed geneukt te worden. Tja, wat doe je dan. Het was prima met haar.

    Nog een korte massage genomen. Aardige kerel die masseur. Verder nog de entree teruggewonnen uit de gokkast.

    Nog wat rondgekeken, maar ik vond de line-up eigenlijk niet zo bijzonder. Het viel mij tegen.
    Om 17.00 uur naar huis gegaan met het gevoel dat ik het toch wel lang heb uitgehouden zo ondergronds. Van de zomer lijkt mij dit echter niet haalbaar.

  11. Onderstaande 4 leden hebben fervent bedankt voor deze bijdrage:

    Flurkman (27 maart 2013),hansdordt (20 maart 2013),NB100 (20 maart 2013),Snor (21 maart 2013)

  12. #108
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Tegen de uitkom zouden ze een veranda, klein dakterras en groot dakterras met zwembad bouwen. Ze zullen zich moeten reppen want ik denk dat het na Pasen ineens zomer gaat worden. De bedoeling was enige maanden geleden ten minste om een zwembad te plaatsen op het toekomstige grote dakterras met overview over het drielandenberglandschap. Enige weken geleden vertelde de bazin me echter dat ze tegenstander was van een zwembad omdat daar niet veel mannen en vrouwen in gaan. Ik vrees dat dit een blunder van formaat is. Niet gek ver uit de buurt liggen YY en nog meer Planet Eden. Planet Eden moet zijn succes net hebben van het geflikflooi en gespeel onder dames en heren in het erg goed verwarmde zwembad en grote tuin .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  13. #109
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:16
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.394
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.240 in 706 posts

    Standaard

    Gelukkig nemen ze wel andere punten van YY over, dus dat zwembad komt er misschien alsnog wel.
    Net als in YY, mag je tegenwoordig als man geen tas meer mee naar binnen nemen...

  14. Onderstaande leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Ties85 (23 maart 2013)

  15. #110
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door newbear Bekijk bericht
    Kan zijn, maar tot nu toe werkt het wel zo voor mij. Misschien kies ik ze er gewoon goed uit...
    Ik kijk als ik mijn muziek op zet hoe laat het is, of in de eeteuimte op weg naar de kamer, spreek een tijd af met de dame, die mij telkens vriendelijk zegt wanneer de tijd om is. En 90% van mijn 'keuzes' kijkt echt niet op een kwartiertje...

    Maar ok, ik ga ook wel telkens voor een uurtje of soms twee.
    Dat speelt mischien mee, maar ik zou het anders benaderen en de tijd zelf goed bijhouden scheelt je als je regelmatig gaat VEEL geld. Vooral omdat je elk gevoel van tijd verliest bij de sex.

  16. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    NB100 (22 maart 2013)

  17. #111
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Enige weken geleden vertelde de bazin me echter dat ze tegenstander was van een zwembad omdat daar niet veel mannen en vrouwen in gaan.
    Er komt een zwembad, hiervoor wordt wel een rij bomen geofferd. Tijdsplanning is in te schatten maar ik schat dat e.a. ergens in mei opgeleverd zal gaan worden.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  18. #112
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Tegen de uitkom zouden ze een veranda, klein dakterras en groot dakterras met zwembad bouwen. Ze zullen zich moeten reppen want ik denk dat het na Pasen ineens zomer gaat worden. De bedoeling was enige maanden geleden ten minste om een zwembad te plaatsen op het toekomstige grote dakterras met overview over het drielandenberglandschap. Enige weken geleden vertelde de bazin me echter dat ze tegenstander was van een zwembad omdat daar niet veel mannen en vrouwen in gaan. Ik vrees dat dit een blunder van formaat is. Niet gek ver uit de buurt liggen YY en nog meer Planet Eden. Planet Eden moet zijn succes net hebben van het geflikflooi en gespeel onder dames en heren in het erg goed verwarmde zwembad en grote tuin .
    Een zwembad plaatsen op het dak van een bestaand gebouw lijkt me geen sinecure. Dat zijn al direct enkele tientallen tonnen gewicht meer dat dat dak moet kunnen dragen.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  19. #113
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Gelukkig nemen ze wel andere punten van YY over, dus dat zwembad komt er misschien alsnog wel.
    Net als in YY, mag je tegenwoordig als man geen tas meer mee naar binnen nemen...
    Goede dingen overnemen? Wordt een beetje ongelukkig dan. In hotels geraak je doorgaans niet voor 14:00 - 16:00 uur binnen. Ik zal de tas dan maar op de lijnbus laten en vragen wanneer de chauffeur nog 'ns langs komt zeker. Die Hollanders met hun regeltjes ook altijd .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  20. #114
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Goede dingen overnemen? Wordt een beetje ongelukkig dan. In hotels geraak je doorgaans niet voor 14:00 - 16:00 uur binnen. Ik zal de tas dan maar op de lijnbus laten en vragen wanneer de chauffeur nog 'ns langs komt zeker. Die Hollanders met hun regeltjes ook altijd .
    Ik heb het personeel van ss tijdens mijn twee bezoekjes altijd heel hulpvaardig gevonden. Volgens mij zul je de bagage gerust achter de balie kunnen parkeren als je hen zegt dat je in een hotel geboekt hebt.
    Ik ga trouwens al 5 jaar lang naar Yin Yang met een vliegtuig trouske in de hand waar al mijn toilet materiaal in zit, en daar is nog nooit een opmerking over gemaakt. Ik zet dat gewoon op de balie tijdens het inchecken en neem het dan mee naar de locker. Niemand die daar ooit bezwaar tegen maakte. Zal misschien met volume te maken hebben. Wat heb je nog meer nodig in de locker dan de inoud van je jaszakken en een etuike van een 20 cm lengte ?
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  21. #115
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    14 april 2024 @ 18:13
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.552
    Discussies
    57
    Thanks
    5.043
    Thanked
    3.585 in 982 posts

    Standaard

    Dit is mijn eerste post op dit forum. Ik ben o.a. dankzij jullie recensies nu drie maal in Sixsens geweest en heb daar even zo vaak een geweldige dag doorgebracht. Gisteren vond ik het weer hoog tijd om met de bolide de trip vanuit Utreg naar Lemier te maken.

    Om een uur of vier ben ik aangekomen in de club. Na de eerste sauna ronde ben ik in de bar gaan zitten om me aan het vrouwelijke schoon te vergapen. Vrij snel kwam er een jongedame bij me zitten. Daar ik nogal last had van overdruk zo te zeggen, ben ik vrij snel naar de kamer gegaan. Achteraf bezien heb ik een wijze les geleerd, namelijk om in het vervolg iets nadrukkelijker de kat uit de boom te kijken. De sessie was slecht, geen klik, na 20 minuten heb ik het voor gezien gehouden. Enfin, iets om heel snel te vergeten, haar naam ben ik al vergeten, dus het wissen van deze herinnering zal ook wel vlotjes verlopen.

    De vorige twee maal dat in de club ben geweest heb ik de hele namiddag en avond met dezelfde dame doorgebracht en een dubbele kamer ronde gedaan. Hier voel ik me het beste bij, je hebt de tijd om elkaar wat te leren kennen en je bent ook verzekerd van aangenaam gezelschap gedurende de tijd dat je binnen bent. Ik hoopte van ganse harte dat dit ook nu weer zo gaan gebeuren.

    Na de valse start ben ik weer even in de sauna geweest en daarna in de Jacuzzi. Hier heb ik een tijdje zitten kletsen met een aardige, lokale gast die zijn maandelijks bezoekje bracht. Wat een luxe is het toch als je in het Limburgse woont en al die mooie clubs dicht in de buurt liggen. Of het goed voor je financiën is, is een andere vraag, de reisafstand die ik moet maken fungeert als een kinderslot op mijn portemonnee. Toen ik zat te kletsen kwam een leuke, zeer goedlachse dame uit Congo ons gezelschap houden. Ik dacht direct wat een verademing na de eerste mislukte date. Omdat ik inmiddels al trek had gekregen, heb ik haar gevraagd om me te vergezellen in de eetkamer. Ik vind het prettig vertoeven met haar, ze is gemakkelijk in de omgang, heel vrolijk, en nogmaals, het lachen schuwt ze niet.

    Na het eten heel snel de kamer opgezocht en hier ruim een uur heerlijke sex gehad. De details houd ik voor me, een tipje van de sluier is dat ze echt goddelijk lekker kan zoenen en ook lief is. En dan haar stats, als je van een lekkere grote kont houdt, go for it: lekker, lekker, lekker.

    Na de kamersessie hebben we de bar opgezocht waar inmiddels de DJ ook weer plaatsgenomen had achter de knoppen. Ook nu heb ik me opperbest vermaakt. Ik hoor verder nu voor de tweede maal dat een dame het heel erg prettig vindt om in deze club te werken, dat vind ik dan weer goed en prettig om te horen. Ik heb nog een paar fluitjes gedronken en daarna hebben we nogmaals een kamer bezocht voor een uurtje. Hierna even gedouched en de auto weer ingestapt naar huis. Om half drie ben ik moe en voldaan m'n bed ingestapt.

    Wellicht vragen jullie je af, en zeg hoe heet die dame dan. Wel, ik heb nog even contacten uitgewisseld voor een vervolg date over een maand en ben niet zeker over haar artiesten naam, zal het te zijner tijd melden.

  22. Onderstaande 5 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    Flurkman (27 maart 2013),sofaking (24 maart 2013),Stief (26 maart 2013),Ties85 (24 maart 2013),Toulouse-Lautrec (24 maart 2013)

  23. #116
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Klopt, als ik e.a. goed begrepen heb komt het zwembad dan ook aan de rand van het terras, vandaar dat de rij dennen wordt verwijderd. Ik denk dus dat het zwembad niet op het terras komt maar aan de rand van het ondergrondse gebouw al weet ik dat niet zeker.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Een zwembad plaatsen op het dak van een bestaand gebouw lijkt me geen sinecure. Dat zijn al direct enkele tientallen tonnen gewicht meer dat dat dak moet kunnen dragen.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  24. #117
    Geregistreerd
    4 maart 2013
    Last Online
    3 oktober 2018 @ 17:00
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    67
    Thanked
    42 in 9 posts

    Standaard

    Dus een mooie dame uit de Congo.. Ik hoop dat ze regelmatig in Lemiers vertoefd!!!

  25. #118
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    Toen ik vandaag naar huis ging, lag ze in de kino de hongaarse nadia te beffen. Dus ze is er nog.

    Vandaag was trouwens zeer leuk. Eén van de dames (Jasmine) was jarig, ik had haar dus uiteraard pralines meegebracht en we hebben met een hele bende zitten feesten. Ze had voor de nodige sterke drank gezorgd om de dames en enkele uitgekozen/uitgenodigde heren te trakteren. Een avondje lachen en kusjes krijgen van haar, Donna en Petra in ruil voor massage/strelen was het zeker waard om naar Sixsens af te zakken.

    Zo had ik ook eens de kans om deze dames te leren kennen, want ik had nog nooit echt met ze gesproken.

    Voor de rest was alles ook weer prima in orde; lekker eten, de whirlpool aangenaam warm, alles zeer netjes, veel en vriendelijke dames en behalve een rustig moment rond het avondeten ook redelijk wat mannen. Al is het voor de dames uiteraard nooit genoeg.

    Een aantal dames is rond pasen een tijdje weg, er zijn ook weer een aantal nieuwe gezichten en oude bekende terug gezien; Maya is terug, de vroegere bardame uit yy zit nu aan de andere kant van de bar en heet hier Stella en is een erg leuke dame (wo do vr is ze er volgens mij) en nog wat nieuwe gezichtjes, die erg lief kunnen lachen.

  26. Onderstaande leden hebben NB100 bedankt voor deze bijdrage:

    wervelwind (25 maart 2013)

  27. #119
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:40
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.385 in 6.025 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door newbear Bekijk bericht
    Een aantal dames is rond pasen een tijdje weg, er zijn ook weer een aantal nieuwe gezichten en oude bekende terug gezien; Maya is terug, de vroegere bardame uit yy zit nu aan de andere kant van de bar en heet hier Stella en is een erg leuke dame (wo do vr is ze er volgens mij) en nog wat nieuwe gezichtjes, die erg lief kunnen lachen.
    WoW, ben benieuwd wie dat is, er stonden voorheen een paar hele leuke meiskes bij yy achter de bar.
    Een reden te meer om wo of do weer via Lemiers te rijden en kennis te maken met de meest recente aanwinsten!

  28. #120
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 17:19
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door newbear Bekijk bericht

    Voor de rest was alles ook weer prima in orde; lekker eten, de whirlpool aangenaam warm, alles zeer netjes, veel en vriendelijke dames en behalve een rustig moment rond het avondeten ook redelijk wat mannen. Al is het voor de dames uiteraard nooit genoeg.

    Het was inderdaad weer goed toeven in Sixsens deze zondag. Heb mij prima vermaakt.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

  29. #121
    Geregistreerd
    17 december 2009
    Last Online
    10 april 2023 @ 16:27
    Berichten
    42
    Discussies
    2
    Thanks
    4
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door newbear Bekijk bericht
    Toen ik vandaag naar huis ging, lag ze in de kino de hongaarse nadia te beffen. Dus ze is er nog.


    Een aantal dames is rond pasen een tijdje weg, er zijn ook weer een aantal nieuwe gezichten en oude bekende terug gezien; Maya is terug, de vroegere bardame uit yy zit nu aan de andere kant van de bar en heet hier Stella en is een erg leuke dame (wo do vr is ze er volgens mij) en nog wat nieuwe gezichtjes, die erg lief kunnen lachen.
    Aan de andere kant van de bar? Die van de bardame of die van de dvp's?.

  30. #122
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    Dvp

  31. #123
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Cool een boompje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Ik heb het personeel van ss tijdens mijn twee bezoekjes altijd heel hulpvaardig gevonden. Volgens mij zul je de bagage gerust achter de balie kunnen parkeren als je hen zegt dat je in een hotel geboekt hebt.
    Ik ga trouwens al 5 jaar lang naar Yin Yang met een vliegtuig trouske in de hand waar al mijn toilet materiaal in zit, en daar is nog nooit een opmerking over gemaakt. Ik zet dat gewoon op de balie tijdens het inchecken en neem het dan mee naar de locker. Niemand die daar ooit bezwaar tegen maakte. Zal misschien met volume te maken hebben. Wat heb je nog meer nodig in de locker dan de inoud van je jaszakken en een etuike van een 20 cm lengte ?
    Ik kan enkel maar onderschrijven dat ik het personeel erg vriendelijk en attent vond tijdens mijn bezoekjes aan Sixsens. Dat je geen tas als man meer mee binnen mag nemen is dan weer van het gekke te veel en erg klantonvriendelijk. Ze beschouwen dus elke mannelijke klant in eerste plaats als mogelijke dief. Dief? Van wat dan? Sleffers (€ 5 in de winkel): Hallo!! Ha, misschien een handdoek (pfoe, kost ook al zo veel in de winkel hè). Een badjas dan (dan moet je al een heel erg grote tas mee binnennemen. Overigens is het bij wet verboden dat publieke zaken privézaken van bezoekers inhouden (uitgenomen - eventueel tegen betaling - vrijwille afgifte ter bewaring). YY ziet mij nooit meer en komt net doordat ik geen klein plastic zakje mee mocht binnennemen. Was een dik jaar geleden. Daarvoor maakten ze er nooit een probleem van (is gekomen met wissel security toen). Ik kom niet graag in zaken waar ze je verdenken van mogelijke dief. Da's wel het laatste wat ik wil ondervinden als klant. Ik kan ook maar moeilijk geloven dat de Duitse clubs aan de lopende band nieuwe spullen moeten kopen omdat ze leeggeroofd worden.

    In elk geval, de dag dat ik mijn toiletgerief, portefeuille (steekt niet in mijn broekzak) en whatever (geen zaken mee in feite gewoon) in mijn onderbroek (of waar dan ook) moet gaan steken om binnen te kunnen (was zo in YY), kom ik er nooit meer. Als het maar dat is waar ze je voor aanzien?!

    Wat wettelijk wel toegelaten is en waar ik kan mee leven is bij het buitengaan vragen om even in de tas te mogen kijken (oeps, wat dan met de dubbele-bodem-tassen) .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  32. Onderstaande 4 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    kees1000 (29 maart 2013),molaar (30 maart 2013),SeX++ (29 maart 2013),The Joker (29 maart 2013)

  33. #124
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Overigens is het bij wet verboden dat publieke zaken privézaken van bezoekers inhouden (uitgenomen - eventueel tegen betaling - vrijwille afgifte ter bewaring).
    Dat is gewoon een huisregel die een club mag opleggen, daar is niets onwettigs aan zolang natuurlijk regels niet strijdig zijn met bv de Grondwet. Disco's, supermarkten, etc, passen deze regel ook toe. Vrij normaal en ook niet zo vreemd. In een vliegtuig mag je ook niet alles meenemen al is daar niet sprake van een huisregel maar is dit bij wet geregeld. Bij een Saunaclub is nog maar de vraag of de reden voor zo'n huisregel te maken heeft met diefstal, lijkt me meer te maken hebben met bepaalde spullen die je in je tas mogelijk meeneemt maar dat weet ik niet zeker.

    Anyway volgens SK bestaat het probleem dus helemaal niet in sixsens, dus eigenlijk hoort deze discussie hier dus ook niet thuis!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  34. #125
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 16:40
    Berichten
    750
    Discussies
    109
    Thanks
    1.589
    Thanked
    1.888 in 441 posts

    Standaard

    Vandaag maar weer eens langs de six sense wegens omstandigheden een stuk vroeger als ik normaal zou gaan rond 13.30 aangekomen.
    Er waren toch al ruim voldoende dames binnen en slechts een paar mannen ik moet zeggen het was niet slecht voor de tijd van de dag.
    Het ontbijt/lunch is erg goed te noemen alles smaakt perfect en is perfect verzorgd, aan de tuin word gewerkt maar het is voorlopig nog lang geen tuin weer dus, zal over een paar weken wel weer eens
    polshoogte gaan nemen.

 

 
Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47.