Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 259
  1. #76
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 12:03
    Berichten
    145
    Discussies
    4
    Thanks
    2.154
    Thanked
    562 in 102 posts

    Standaard

    Ik ga al een tijdje naar deze saunaclub,ben dus nieuw en heb nog geen andere saunaclubs bezocht.
    Zondag afgezakt naar ss rond 1230 gearriveerd vriendelijke ontvangst zoals gewoonlijk.
    Eerst even de wellnes en wirlpool gezeten met een medebeer er sprongen 2 hertjes ook het water in maar daar ik er juist was niet op ingegaan,ik moet een beetje in stemming komen.
    Afgezakt naar de bar waar ik Jane spotte een van mijn favorietjes:smile:(dank zij een medebeer ook fan) een half u gekamerd.
    Jane is top wat mij betrefd,service van topkwaliteit,lekker zoenen, pijpt zalig enheeft een speciaal trucje om het condoom aan te brengen met haar mond
    Na een zalig half u met jane naar de bar iets gaan drinken, aan de praat geraakt met Anna, met deze dame had ik al eens enkele maanden geleden gekamerd en ik kreeg
    toch weer zin,Anna is ook niet opdringerig Ook een fijn halfuurtje gehad zoenen iets minder voor de rest lekker pijpen en 2standjes gesekst,en goed gelachen.
    Rond 1730 lekker gegeten,rond dat tijdstip vallen de activiteiten wat stil.
    Na het eten een beetje rondgelopen en Gaby een paar keer tegengekomen,ik had eigenlijk een andere niewe dame gezien (was er 3 dagen) toch na een tijdje met Gaby
    gekamerd.Slanke dame,goeie sevice ,tonzoenen was was in het begin wat minder maar dat kwam daarna toch los pijpt lekker met wel wat trekwerk, maar was toch lekker,
    nog een standje geneukt,nog wat nagebabbelt en samen gedoucht. t,was ondertussen al rond 21 u voldaan vertrokken voor een lange rit huiswaards
    Grts F

  2. #77
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Als ik niet beter wist wat Sixsens betreft zou ik met Flyerke's recensie zeker niet geneigd zijn om er heen te gaan .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  3. #78
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Als ik niet beter wist wat Sixsens betreft zou ik met Flyerke's recensie zeker niet geneigd zijn om er heen te gaan .
    Is toch niet negatief?

    Ik zit er in elk geval morgen met een vriend van me, die ik laatst op zijn verjaardag had mee genomen. Hij heeft toen de tijd van zijn leven gehad. Morgen van opening tot sluitingstijd present als t lukt.

  4. #79
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 12:03
    Berichten
    145
    Discussies
    4
    Thanks
    2.154
    Thanked
    562 in 102 posts

    Standaard

    Thanks Newbear

  5. Onderstaande leden hebben Flyerke bedankt voor deze bijdrage:

    NB100 (14 maart 2013)

  6. #80
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 07:08
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Ik krijg nog niet echt hoogte van de aanwezige dames.
    Ik ga voor jong en slank en tongzoenen en dan ook nog voor een schappelijke prijs van 75 voor een uurtje.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet alle posts gelezen heb.

    Zou ik morgen (vrijdag) een gokje kunnen wagen?

    Snor ^
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  7. #81
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    Jong, slank en tongzoenen zijn er genoeg te vinden. Maar veel van de jongere garde vragen wel €100 voor een uur. Jessica (lichtbruin oosters type (iran) met geblondeerde haren is erg slank, zoent wel ok, is lief en speels. Laura is iets minder slank, maar zoent ook leuk en is bijlange niet dik te noemen, blonde anna en haar vriendin met de rode trampstamp zijn echte poppetjes, maar komen wel wat afstandelijker over. Eveline, vrij groot en blond is enorm lief en rustig en slank.

    De erg mooi ogende poppetjes die meer dan de helft van de tijd triestig kijken, zou ik links laten liggen. Zijn er zo n asntzl die k nooit gesproken heb en wiens naam ik niet ken, die ELKE keer precies tegen hun zin daar zitten.

    S avonds animeren ze meer, in de namiddag wat poolshoogte nemen geeft wel n goed beeld.

  8. Onderstaande 2 leden hebben NB100 bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (15 maart 2013),Snor (15 maart 2013)

  9. #82
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Lächeln

    Echt Live is deze reactie niet meer, maar door een foutje met verzenden was mijn bericht kennelijk niet opgeslagen en verzonden...

    Hierbij een nieuwe poging om voor het eerst een bericht te plaatsen sinds mijn aanmelding.
    voorstellen zal ik elders op het forum nog gaan doen.

    vanmiddag om 3 uur binnengekomen en beneden in de bar al snel 1 van mijn favoriete dames getroffen sinds ik hier een maandje geleden voor het eerst op bezoek kwam. Jessy uit Bulgarije kwam lachend op me af en excuseerde zich meteen omdat een andere gast zo zou komen na het douchen. Toen die na 20 minuten nog niet verscheen en met anderen in het bubbelbad bleek te zitten kon de jongedame zich zonder schuldgevoel jegens ons beiden alsnog met mij gaan vermaken (ik hoop niet dat de andere bezoeker het mij of haar kwalijk heeft genomen, maar zo'n schatje laat je toch geen 20 minuten wachten?! �� )
    Na wat spelen in de Arabische ruimte naar boven gegaan en lol gemaakt, daarna onder de lakens een beetje liggen dutten :-) Zij zat er ook een beetje door heen na een aantal saaie dagen.
    tot mijn verbazing zie ik nog geen andere berichten over haar staan, terwijl ze toch een opvallend leuke verschijning is met dat ultra korte rokje en meestal Oben Ohne..
    vervolgens een pizza/snitzel ofzoiets.... gegeten, viel niet tegen maar eigenlijk is alleen het restaurant voor verbetering vatbaar.
    naderhand met een Vlaamse beer gekletst die voor het eerst te gast was en ook onder de indruk was. Volgens hem zou je ook a la carte kunnen eten, maar dat lijkt mij op dit moment nog geen aanrader als het al mogelijk zou zijn.
    net toen ik hem vertelde over dat schatje met wie ik net al een tijdje plezier had gehad, kwam zij de trap af en ja hoor... Probeer dan nog maar eens "nee" te zeggen ;-) was nog eens erg aangenaam.
    Helaas was mijn favo van mijn eerste bezoeken er niet meer, ik begrijp uit andere berichten dat deze bij anderen ook geliefd was vanwege haar leuke karakter... En vooral de geweldige dp-massage zal ik missen totdat zij ergens anders weer opduikt.

    volgende week dinsdag of woensdag volgt een nieuwe poging om daadwerkelijk live verslag te doen.
    als er net zo weinig beren en weer ca 25 dames zijn (met voor ieder wat wils) hoop ik dat ik de tijd krijg om m'n phone uit de locker te halen!

  10. Onderstaande 6 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (15 maart 2013),hansdordt (15 maart 2013),NB100 (16 maart 2013),sofaking (15 maart 2013),Stief (18 maart 2013),Wijze grijze (16 maart 2013)

  11. #83
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    Jessy(ca) is inderdaad een lieveke. En ze was er idd een beetje onderdoor, maar toch blijven gaan. In de arabische kamer is ze wel een uurtje tegen me in slaap gevallen.

    Ik heb ook leuk gebabbeld met Gaby/Gabriella. Om 2 u had ze nog geen kamer langs de binnenkant gezien, dus heb ik haar meegenomen voor een half uurtje beurtelings masseren. Zo was haar dag toch een heel klein beetje beter.

    Zelfs de plaatselijke raket Jacky heeft een tijdje met me zitten babbelen. Ze komt over als een jagertje, maar volgens mij is ze best wel ok. Ze kan gewoon niet stilzitten. Ik heb haar uitgelegd dat mij persoonlijk haar 'taktiek' wat afschrikt en dat er dan wat vooroordelen naar boven komen bij mij, wat ze heel goed begreep. Maar ze komt uit een gigantische club, waar ze wel moest opvallen.

    De aanwezige masseur is ook een aanrader. Voor de eerste keer een professionele massage gekregen, en deed echt deugd.

    Toen de DJ er eenmaal was, ben ik naar boven gevlucht. Ik hou meer van wat rockmuziek. Maar telkens ik beneden kwam, leek de sfeer er toch goed in te zitten. De gewoonlijke muurbloempjes lagen ook weer wat passief in een zetel, maar t merendeel van de dames en heren was vrolijk aan t lachen en dansen.

  12. Onderstaande 4 leden hebben NB100 bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (16 maart 2013),Snor (16 maart 2013),sofaking (16 maart 2013),Stief (18 maart 2013)

  13. #84
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Verslag 10 Maart 2013 Sixsens in Lemier-Vaals

    Hier volgt mijn meer compleet verslag over Sixsens vorige week op m'n verjaardag bezocht.

    Na een behoorlijk lange aarzeling dat me anderhalf uur kniezend sneeuwkijken heeft gekost en wat neerslachtige berichtgeving, werd de verleiding me te sterk en heb ik me toch richting paradijs begeven. Ik kon op z'n minst proberen zien hoever ik kon geraken? Gelukkig had ik op de lange rit heen en terug geen sneeuw gehad, alles breef gelukkig droog. Normaal plande ik ook een bezoek aan GT maar ik wou het lot ook niet tarten op weergebied (lees: ik heb geen winterbanden en wil er niet door in problemen komen).

    Om 14u30 kwam ik aan in Sixsens De theke handelde de nodige administratie af daar het m'n verjaardag was die dag: 55€! Voor niets! :D Ze toonde me het systeem van de kastjes dat nog maar eens anders was dan ik kende met een soort centrale vergrendeling. Het moment om in zo'n club binnen te treden is toch altijd een bijzonder, dat in kriebelt je onderbuik, die spanning, die verwachting op al dat moois! Ik werd al in de kleedkamer getrakteerd op nogal wat moois!


    1. Wellness

    Na het aantrekken van de spreekwoordelijke ijsberenvel, begaf ik me naar beneden langs de grote trappen. Ik verkende eerste de hele club even en begon m'n dag met te wellnessen. Werkelijk de wellness is hier meer dan behoorlijk: 2 sauna's, een jacuzzi en een turks stoombad. In de ruimte met douches gedoucht en ik vind het water op het randje niet warm genoeg. Ernaast was nog een doucheruimte met 1 grote douchekop waar je de temperatuur kan regelen. Waarom is daar maar een van, vroeg ik me af? Dit was wel de beste douche dat veel goedmaakte van de iets te frisse douches ernaast (kon ook een tijdelijk probleempje zijn, heb er niet naar gevraagd.)

    In de 90° sauna gegaan. Hier kwam een DVP bij die beweerde uit Iran te komen en het kwam tot een leuk ongedwongen gesprekje. Geen gejaag van haar, dat is ok. Daarna de jacuzzi uitgeprobeerd. De jacuzzi voelde wat fris aan 't gat* maar was verder zeer ok, geen overdreven chloorgehalte. Er kwam een leuke meid bij komen zitten die Melanie heette en uit Hongarije komt. Zij werd later m'n 1e afspraak in deze club. Na de jacuzzi ging ze naar de biosauna waar ik haar vervoegde. Ook heel goed: ze jaagden niet en ik kon er leuk mee babbelen. Melanie ging naar de bar terwijl ik me waagde aan het turks stoombad. Dit leek niet meteen iets voor mij: het benam ze zowat de adem! Ik kan helaas niet vergelijken met die van Planet Eden in augustus. Ik vond dat er hier een rioolgeurtje hing cft de douches van Babylon vorig jaar. Niet zo erg dus, van babylon enkel goede herinneringen. Ik heb gedurende de dagn nog 2x geprobeerd het 5 minuten vol te houden. Van hun wellness heb ik vele malen gebruik gemaakt die dag, die is voor mij perfect, een dikke plus voor Sixsens! En het stopt hier niet mee, het succes-verhaal gaat verder bij waar we tenslotte voor naar dergelijke clubs komen: DE MEIDEN!!!

    *gat = west-vlòms voor 'achterwerk'.

    2. De meiden van plezier der 6 zintuigen.

    Na snel weer uit het stoombad te gaan wat gedoucht en verder op verkenning gegaan. Een verdieping lager bevindt zich de bar die redelijk ruim is en niet vol rook hangt, een verademing bij bvb GT en ook niet de indruk geeft dat je in een fabriekshal zit cfr sharks. Een bar zoals ik me een bar kan voorstellen. Niet alle mokkels waren op 1e zicht naar m'n smaak maar er liep er genoeg lekkers rond waaronder een mooi groot- en rondborstig exemplaar dat ik later helaas niet meer kon tegenkomen. Ik liep wat rond en ging naast Melanie zitten, die al een positieve indruk op me had gemaakt. We spraken wat en dan stelde ze me voor naar de kino te gaan. Ik ben jaag-gedrag iets te gewend dus kan je je m'n verbazing voorstellen dat ze gewoon eerst wat wilde pre-salen, en geen actie-in-de-kino: dat was gereserveerd voor de kamer. Ik heb er enige tijd gelegen en samen kussen strelingen uitgedeeld. Zelden zo'n GFE meegemaakt. Daarna gingen we op kamer wat een grote 30' was waarin we elkaar verder verkenden en hebben gesext in verschillende standjes. Een geweldige vriendelijke meid en meegaand, meteen een van de beste sessies in tijden.

    Paspoort: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ie-(Hongaarse)

    Tussendoor gewellnest en gegeten en onze goede vriend newbear en topfavoriet ontmoet. Ik had niet veel honger maar kon wel smaken wat ze serveerden, ook hier alles ok. Ik liep wat rond en kwam in de kino terecht. Ze deed geen aanstalten om me aan de haak te slaan. Desinteresse? Te zeer in beslag genomen? Op het moment dat 2 DVP's binnenkwamen, besloot ik naar haar toe te gaan. Ik liet een beteuterde DVP achter die zich nest naast mij wou nestelen ging naar Alea (of schrijf ik Alia, schrijfwijze misschien verkeerd) uit Marokko. Of dat zei ze ten minste. Ze kon frans en zag er ook mooi marokkaans chocolabruin uit met gekruld haar en perfect lichaam. Met haar ben ik 1 uur geweest, wetende dat ik niet meer zal knunnen blijven en nog wat van hun wellness wou genieten. Deze sessie was zo goed dat ik haar een fooi gaf, iets wat ik nooit eerder heb gedaan. Just perrrfect! Ze liet me alle hoeken van de kamer zien!

    Paspoort: https://www.ijsberenforum.com/forum/...-(Marokkaanse)

    Ik kan wel besluiten dat deze club dat voor mij nu de dichtsbijzijnde geworden is, me alles heeft geboden dat ik maar kan verlangen van een saunaclub op een tuin na. In een lente met winters karakter was dit ook niet meteen relevant. Ik keer hier zeker nog tevreden terug!et omkleden.
    Ik vertrok de club met de zegen, een afscheidskus en een 'have-a-safe-trip-home' van Melanie die ik in de kleedkamer nog tegen het lijf liep.


    Wat heeft Knut666 geleerd vandaag:
    1) dat de weerberichten er niks van bakken, geen sneeuw gezien tijdens de rit die zondag, het bleef kurkdroog. Een geluk!!!
    2) dat een turks stoombad niet meteen m'n cup of tea is
    3) dat de eerste maal is dat ALLES in orde was van begin tot eind
    4) last but not least: geen astmatische problemen en was zo weer gezond en wel thuis.


    See you later, Sixsens!

    Getekend een zeer blije verjaarde 'Ysbèr ut de vloanders'.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 17 maart 2013 om 20:00
    De zwarte wolf

  14. Onderstaande 11 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (18 maart 2013),Breezahlover (18 maart 2013),Carlitos (18 maart 2013),gignnl (17 maart 2013),hansdordt (17 maart 2013),NB100 (17 maart 2013),seksenfun (17 maart 2013),sofaking (17 maart 2013),Stief (18 maart 2013),The Saint (18 maart 2013),Wijze grijze (17 maart 2013)

  15. #85
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    Wetende dat er geen favorietjes aanwezig waren, toch maar afgezakt naar Sixsens deze zondag. Als het dan toch een dagje luieren is, dan liever daar. Maar het werd een rare dag...

    Normaal ben ik 100% zen, ik weet met wie ik uiteindelijk op kamer zal belanden al voor ik daar ben, de anderen weten dat ze me niet mee op kamer krijgen. Dus sommigen laten me volledig links liggen, maar de meesten komen af en toe wel voor een vrijblijvend babbeltje. Maar deze zondag was ik dus doelloos. En wat doe je als je niet precies weet of je op kamer wil belanden of met wie? Pralines meenemen. Even rondgaan met pralines en de manier waarop de dames reageren, zegt al vrij veel over hun. Sommigen nemen gulzig 2 of 3 pralines en mompelen een dankje, anderen nemen er beleefd eentje en geven je een complimentje. Je mag twee maal raden welke categorie een kans maakt.

    Anna en Nicole waren veruit de sympatiekste bij mijn rondgang. Beate had me ook al de tip gegeven dat deze 2 dames zeker de moeite waard zijn. Maar ik moest er nog over nadenken. Hoewel beiden zeer vriendelijk zijn en je er gezellig mee kan praten, heb ik dit pas zeer laat op de avond ontdekt toen er bijna geen gasten meer waren en zij aan t denken waren om op tijd naar huis te gaan. Ik weet zeker dat Anna nog was gebleven als ik had gevraagd op kamer te gaan, maar dit was zeker niet mijn laatste bezoek dus nog kansen genoeg. En aangezien ze al ingesteld was op op tijd thuis zijn, wilde ik haar ook niet nog een extra uur 'gijzelen' terwijl Nicole moest wachten. Ik ga liever op kamer met een dame die tijd genoeg heeft en niet al met haar hooofd ergens anders is. Dus heb ik na een leuke babbel afscheid genomen en afgesproken dat ik haar de volgende keer zeker zal aanspreken. Blijkbaar krijgt ze wel vaker te horen dat de heren wat geïntimideerd zijn door haar looks. Maar ze is echt supervriendelijk en heeft een schattige, verse tattoo op haar voet.

    Maar even terug naar t begin van de dag, want t heeft echt wel tot 23u geduurd voor ik Anna en Nicole aangesproken heb. Daarvoor EN daarna was er wel nog wat aktie.

    Ik spendeer niet zo veel tijd in de bar. Ik ga er iets drinkien en roken en dan ga ik meestal in de 'blauwe' of 'arabische' kamer liggen of in de wellness. Tenzij er één van mijn favorietjes is, dan ben ik meestal op kamer.

    De laatste dagen met Jane, was ze echt moe, dus tussen twee kamergangen in, trokken we ons meestal terug in de arabische kamer waarbij zij zich wat tegen mij aan nestelde onder mijn badjes en haar ogen wat rust gunde. Ik had nog gezegd 'de dames gaan denken dat ik een slaapfetish heb'. Dit was lachend bedoeld, maar toch zijn er verschillende die mij vragen om wat tegen mij aan te komen slapen :s Taktiek? Van de jonge Jessie(ca) kan ik er wel tegen. Zij maakt echt geen avances en heeft zich al verschillende malen tegen mij aan genesteld als er even een dood moment was zonder klanten. Zo ook weer vandaag. 'Maak me wakker na een half uurtje' en 30 minuten later: 'nog een half uurtje alsjeblieft'. Vandaag ben ik terwijl ze half sliep toch even weggeglipt voor een sigaretje en een drankje. Snel een handdoek om en de bar in aangezien zij mijn badjas als deken had. We zijn eenmaal op kamer geweest, maar ze is niet echt mijn type. Keilief en alles wat je wil, maar op de één of andere manier doet ze t niet voor mij. Heb haar dat uitgelegd destijds en sindsdien komt ze gewoon af en toe wat praten of uitrusten bij mij.

    Een andere dame, die anoniem zal blijven, kijkt me wel elke keer wat boos/droevig aan. Zo ook vandaag. We waren ooit eens op kamer, ook zij was niet 100 % mijn type. Sindsdien heeft ze nog meermaals een poging ondernomen om me mee op kamer te krijgen en ik heb haar van in t begin duidelijk gezegd dat het niet meer zal gebeuren. Niets persoonlijks, maar een klik is er of die is er niet. Maar ze kan moeilijk om met de afwijzing precies. Elke keer wil ze een reden, die ik haar niet kan geven. Ik kan best wel eens een sympathieke dame meenemen op kamer voor een massage omdat ze geen klanten heeft gehad, maar wel 2 uur met mij heeft gepraat doorheen de dag, of een favoriete dame gewoon eens mee nemen naar de kamer met bubbelbad om een uurtje te relaxen met wat wijn als ik merk dat ze daar behoefte aan heeft. Maar ik ben geen liefdadigheidsinstelling, die tegen iedereen 'ja' zegt omdat ze wat zielig kijken...

    Maar terug naar t verloop van deze zondag

    Jacky t plaatselijke raketje was ook even in de zetels van de arabische kamer geland. We hebben eerst even gewoon gepraat maar na een paar minuten kon ze t toch niet laten om mij te vragen wat ik van haar kontje en borsten vond, die ze uiteraard even showde. Ik zei haar dat ze zeker niet lelijk was, maar dat wij volgens mij op kamer niet erg compatibel zijn. Zij bleef toch dapper voet bij stuk houden. Kusje vragen, dat ik dan braaf op haar voorhoofd ipv haar mond gaf. En zo haar toch even kunnen 'plagen'. Ik had haar al enkele keren vriendelijk en een keertje onvriendelijk afgewezen omdat ze haar eerste dagen daar me echt te opdringerig werd. Maar ze heeft ervan geleerd. Uiteindelijk waren we t erover eens dat een half uurtje van mijn tijd en 50 euro eigenlijk ook maar een kleine prijs zijn om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen en misschien ook wel wat meer dan enkel mijn nieuwsgierigheid. Al waren de verwachtingen op dat gebied niet erg hoog van mijn kant. Ik ben niet de man die veel details geeft van wat er op kamer gebeurd. Maar ze pijpt erg lekker en heeft op mijn duidelijk aangeven niet (overdereven) zitten faken. Ik had haar op voorhand gezegd dat ik dan onmiddellijk wegging als ze de overdreven toer op ging.
    Toch één pittig detail: ik weet nog steeds niet of ze nu echt spuitend klaargekomen is of dat ze een beetje geplast heeft. Had t namelijk nog nooit meegemaakt. Al bij al was t toch een best wel ok dik half uurtje. Herhalingsgevaar is er wat mij betreft niet meteen. Daarvoor gaat ze met teveel mannen te snel na elkaar de kamer op. Ik hou wel van wat meer aftersales.

    Na dit half uurtje wat gaan douchen en eten, roken, wellness, ... Op een gegeven moment was het aantal aanwezige beren erg mager en tam. De dames liepen er wat verveeld bij. Maar deze jongen had eigenlijk best nog wel zin. Maar de verveelde gezichtjes maakten me niet meteen geil Om elf uur kreeg ik te horen dat ze om middernacht zouden sluiten. Dus de tijd begon te dringen als ik nog even wat wilde uitsteken. De Roemeense Claudia intrigeert me al een tijdje. Ze is vriendelijk, geen overdreven schoonheid, maar wel een natuurlijke uitstraling. Grote probleem; haar duits en engels zijn redelijk beroerd. Roemeens en Spaans of italiaans beheers ik dan weer niet... Maar ik was nu even niet op zoek naar diepzinnige gesprekken, ik wou gewoon nog snel even van bil. En zij was mijn doelwit. Maar waar was ze? Beetje rondlopen om haar in de arabische kamer te vinden terwijl ze met haar vriendin op de gsm naar een soort american idol of x factor aan t kijken was. Dit zou dus niks worden, dus er maar even bij gaan zitten om te kijken wat ze deden. Zij nam mijn hand vast, ik trok haar naar me toe en 3 seconden later zat haar tong bijna in mijn keel. Apart
    Dus snel naar boven getrokken voor een half uurtje plezier. En ik denk dat we ons beiden wel goed geamuseerd hebben. Communicatie was 99% non verbaal, maar dat vlotte wel. Ze leek blij achteraf en beweerde 2 maal klaar gekomen te zijn. Zou kunnen, ik in elk geval wel een keertje en dat was t doel. Knuffelgehalte was zeer ok, pijpwerk ook, echt een dik half uurtje heel naturelle sex. Herhalingsgevaar? Misschien, maar Anna en Nicole staan bovenaan de lijst voor als ik nog eens langs ga op een moment dat er geen Jane is.

    Claudia wist nog niet dat t om middernacht sloot, dus een poging gedaan om haar dat uit te leggen en dan snel gaan douchen en omkleden.

    Vandaag was mijn eerste poging om eens gewoon een half uurtje met een dame op kamer te gaan en zeker geen band op te bouwen. En ergens was t wel een opluchting dat ik daar in geslaagd ben. Jacky en Claudia waren daarvoor de ideale kandidates. Jacky omdat ze me eigenlijk ergens meer irriteert dan aantrekt, Claudia omdat ik er echt gewoon totaal niet mee kan praten omwille van de taalbariere.

    Maar toch blijft het lekkerder met een dame, die weet wat ik echt lekker vind en waarvan ik ook weet wat zij graag heeft. Maar zoiets kost tijd (en geld) om op te bouwen. :p

  16. Onderstaande 8 leden hebben NB100 bedankt voor deze bijdrage:

    Carlitos (18 maart 2013),hansdordt (18 maart 2013),Megaboob (18 maart 2013),savesexer (18 maart 2013),Snor (18 maart 2013),sofaking (18 maart 2013),VAZKOR (18 maart 2013),Wijze grijze (18 maart 2013)

  17. #86
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Van Anna krijg je echt geen spijt, maar verwacht geen GFE sessie. Mijn lul doet meestal pijn als ik een uur met haar ben geweest.

  18. Onderstaande 2 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (18 maart 2013),NB100 (18 maart 2013)

  19. #87
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    nice
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  20. #88
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    @ newbear: was het dan zo abnormaal kalm, ze sluiten dacht ik toch om 03:00 en 01:00 .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  21. #89
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    Ja, t was erg kalm. Als man was t perfect; de dames voor t uitkiezen, maar toch geen opdringerig gedrag. Voor de dames was t wat minder.

  22. #90
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 12:03
    Berichten
    145
    Discussies
    4
    Thanks
    2.154
    Thanked
    562 in 102 posts

    Standaard

    Is het in de week drukker in sixens?,heb deze club enkel in het weekend bezocht,altijd zondag
    en het was toch altijd redelijk rustig, ca 15 ijsberen en dames wat hoger

  23. #91
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Wervelwind meets Hurricane

    Sixsens, 17 maart 2012

    Ik moest terug vanuit Cadzand naar Luxemburg en had bedacht dat ik best via Vaals kon rijden. Een serieuze omweg maar dan zou ik eindelijk eens bij Sixsens kunnen gaan kijken. Ik hoopte ook een beetje dat poolse Maya (ex-YY) er zou zijn maar dat bleek later ijdele hoop. Om 19.00 reed ik de mooie parking op. Bij de vriendelijke receptie kreeg ik badjas, sleutel en handdoek. Na een korte rondleiding moest er natuurlijk eerst gegeten worden. Het eten was prima; goed klaargemaakt en lekker, zij het wat basic.

    Ik had niet echt veel tijd dus ging ik snel naar het welness gedeelte. Nou, dat ziet er dus mooi uit en goed schoon. Ik heb de 90 graden sauna geprobeerd en die is lekker warm. Ondertussen was ik al door enkele dames aangesproken op een speelse maar ongedwongen manier. Ik hield de boot nog even af want ik wou de sauna in. Van daaruit kon ik mooi zien hoe roemeense Claudia een beer ging inpalmen in de whirlpool. Het zag er naar uit dat de beer ging toehappen dus ging ik na de koude douche de whirlpool in, ogenschijnlijk veilig voor de charmes van Claudia.
    En toen stapte de beer uit de whirlpool. Onmiddellijk voelde ik Claudia's mooie ogen op me gericht. Ze begon te praten en terwijl dat voortging volgden al snel "per ongeluk" aanrakingen. Hoewel ze niet direct mijn type is qua figuur stond pielemans als een trotse torenflat overeind. Toen ze dat doorkreeg was de buit binnen. Ze kwam dichterbij, omhelsde me en begon direct lekker te tongen. Van het een kwam het ander en zo belandden wij op een kamer alwaar ik meer dan genoeg had aan een half uur om mijn eerste salvo te schieten.

    Hierna was het tijd voor ontspanning in de bar. Onder het genot van een drankje had ik aan aandacht van de dames geen gebrek. Toch vingen ze allemaal bot, op een of andere manier hadden ze het allemaal net niet. Het lekkere slanke ding dat me in de sauna probeerde te vangen was nergens te bekennen. Dus ging ik maar de kino in, hopend dat zij of een andere lekkere dame daar zou binnen stappen.
    In de kino was geen sterveling te bekennen. Zo kon ik lekker rustig gaan liggen om mijn zonden te overdenken. Vier dames kwamen en gingen. En toen kwam er een heerlijk klein blondje binnen. "Mag ik hier komen liggen?" Ach, waarom niet. In eerste instantie lag ze naast me maar al snel kwam ze de "warmte" opzoeken. Haar naam vergat ik maar uit een ander draadje maak ik op dat het om Nora gaat. Ze sprak volop Hongaars en een paar woorden Engels, maar toch was er sprake van chemie. Langzaam maar zeker was er sprake van knuffelen en strelen. Dit alles zonder enige druk van haar kant. Ze vond het heerlijk om zo te ontspannen; natuurlijk hoopte ze wel op meer maar ze zette me niet onder druk. Nora vroeg om een massage die ik met plezier gaf. Wat een heerlijk lijf heeft ze; klein en slank maar alles zit er op en er aan en in mooie verhoudingen. Ik zei wat hongaarse woordjes, waarop ze omdraaide, een paar zinnen in het hongaars ratelde en vervolgens gingen we weer innig verstrengeld liggen. Opnieuw strelingen maar nu werd het op mijn initiatief al iets erotischer. Nog altijd geen "sleutelvraag". Ze draaide zich om en zo kwam het dat we vervolgens heerlijk lagen te zoenen. Dat kan ze echt heel lekker en toen ze na enkele tongsessies nog steeds geen kamervraag stelde vond ik het tijd worden om dat dan maar zelf te doen.
    We verdwenen naar een kamer in het oude pand en daar volgde een vol uur stomende sex. Toen we volledig bezweet van elkaar af rolden wist ik dat het voor ons beiden een heerlijk uur was geweest. Uiteraard is het haar werk maar haar gulzigheid en voortdurend kletsnatte poesje spraken boekdelen. Nog even samen douchen op de kamer en dan namen ik afscheid van haar met een welverdiende fooi. Herhalingsgevaar 200%.

    Ik zag dat het al veel later was dan ik had gepland dus ging ik snel aankleden en naar huis. Conclusie: mij zien ze nog wel terug in Sixsens! Ik hoop van harte dat er meer beren en dames komen want deze tent heeft alles in zich om een topper te worden.

  24. Onderstaande 3 leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (19 maart 2013),hansdordt (19 maart 2013),savesexer (19 maart 2013)

  25. #92
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flyerke Bekijk bericht
    Is het in de week drukker in sixens?,heb deze club enkel in het weekend bezocht,altijd zondag
    en het was toch altijd redelijk rustig, ca 15 ijsberen en dames wat hoger
    Ik kies bewust de rustigere momenten(qua aantal beren). Ik heb de indruk dat het wisselend is. Het aantal dames is volgens mij wel op elk moment tss de 20-30. Er is wel constant een komen en gaan van (b)heren. Maat echt grote groepen meestal niet op de momenten dat ik er ben. Maar t is een grote club, je ziet nooit iedereen tegelijk en ik vertoef weinig in de bar. Bovendien zijn de dames leuker om op te letten.

  26. #93
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door newbear Bekijk bericht
    Wetende dat er geen favorietjes aanwezig waren, toch maar afgezakt naar Sixsens deze zondag. Als het dan toch een dagje luieren is, dan liever daar. Maar het werd een rare dag...

    Van de jonge Jessie(ca) kan ik er wel tegen. Zij maakt echt geen avances en heeft zich al verschillende malen tegen mij aan genesteld als er even een dood moment was zonder klanten. Zo ook weer vandaag. 'Maak me wakker na een half uurtje' en 30 minuten later: 'nog een half uurtje alsjeblieft'. Vandaag ben ik terwijl ze half sliep toch even weggeglipt voor een sigaretje en een drankje. Snel een handdoek om en de bar in aangezien zij mijn badjas als deken had. We zijn eenmaal op kamer geweest, maar ze is aar wel 2 uur met mij heeft gepraat doorheen de dag, of een favoriete dame gewoon eens mee nemen naar de

    Jacky t plaatselijke raketje was ook even in de zetels van de arabische kamer geland. We hebben eerst even gewoon gepraat maar na een paar minuten kon ze t toch niet laten om mij te vragen wat ik van haar kontje en borsten vond, die ze uiteraard even showde. Ik zei haar dat ze zeker niet lelijk was, maar dat wij volgens mij op kamer niet erg compatibel zijn. Zij bleef toch dapper voet bij stuk houden. Kusje vragen, dat ik dan braaf op haar voorhoofd ipv haar mond gaf. En zo haar toch even kunnen 'plagen'. Ik had haar al enkele keren vriendelijk en een keertje onvriendelijk afgewezen omdat ze haar eerste dagen daar me echt te opdringerig werd. Maar ze heeft ervan geleerd. Uiteindelijk waren we t erover eens dat een half uurtje van mijn tijd en 50 euro eigenlijk ook maar een kleine prijs zijn om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen en misschien ook wel wat meer dan enkel mijn nieuwsgierigheid. Al waren de verwachtingen op dat gebied niet erg hoog van mijn kant. Ik ben niet de man die veel details geeft van wat er op kamer gebeurd. Maar ze pijpt erg lekker en heeft op mijn duidelijk aangeven niet (overdereven) zitten faken. Ik had haar op voorhand gezegd dat ik dan onmiddellijk wegging als ze de overdreven toer op ging.
    Toch één pittig detail: ik weet nog steeds niet of ze nu echt spuitend klaargekomen is of dat ze een beetje geplast heeft. Had t namelijk nog nooit meegemaakt. Al bij al was t toch een best wel ok dik half uurtje. Herhalingsgevaar is er wat mij betreft niet meteen. Daarvoor gaat ze met teveel mannen te snel na elkaar de kamer op. Ik hou wel van wat meer aftersales.


    . :p
    ben nog nieuw hier en weet niet of het "citeren" van newbear goed gaat. Over Jacky lees ik elders nog niets en ben benieuwd wie zij is.
    aanstaande donderdagmiddag eens proberen achter te komen.. Als Jessie(ca) al weer terug is dan zit zij niet in de beste dagen van de maand ;-) maar een lieverdje is ze zeker.
    hoe komen de beren er trouwens achter van elkaar wie ze zijn? Als ze dat bekend willen maken bedoel ik. Voor mij geen probleem maar om nou met een witte anjer in m'n jas rond te lopen da's ook weer zoiets! Ik zit wel regelmatig aan de bar, zeker als simone/denisa er staat (vh yy), de kleine donder!
    ps waar ik wel mee rond loop laat zich raden, maar dat is ook geen uniek kenmerk :-)

  27. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    wervelwind (19 maart 2013)

  28. #94
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Weet iemand trouwens of je zonder bijbetaling ook iets grotere kamers kunt gebruiken dan de paar kleine peeskamers vlak langs de toiletten in de bar?
    Geen idee of het toeval is, maar elke keer beland ik in zo'n kleine rukbunker :(
    Bubbelbad etc niet nodig, wel wat meer lebensraum.

  29. #95
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    In het gedeelte boven de eetruimte,(ietsje verderop gaat er een trap naar boven) heb je een gang waar zeker minstens vijf luxe kamers gelegen zijn,sommige met jaccuzi uitgerust.
    Wel dien je voor het gebruik €25,00
    aan de club zelf af te rekenen.
    (per kamergang, tijd maakt niet uit)

  30. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (19 maart 2013),The Joker (19 maart 2013)

  31. #96
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    Er zijn boven ook degelijke kamers zonder bijbetalen. Vraag 11 of 6, dat vind ik de leukste.

  32. Onderstaande 2 leden hebben NB100 bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (19 maart 2013),The Joker (19 maart 2013)

  33. #97
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door newbear Bekijk bericht
    Er zijn boven ook degelijke kamers zonder bijbetalen. Vraag 11 of 6, dat vind ik de leukste.
    Wel goed dat ze ook grotere kamers hebben want anders zou er een gat vallen tussen een klein peeskamertje en een luxe kamer met bijbetaling.Die kleine kamertjes zijn gelegen tussen de kino en de barruimte,dus wel centraal.

  34. #98
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 12:03
    Berichten
    145
    Discussies
    4
    Thanks
    2.154
    Thanked
    562 in 102 posts

    Standaard

    Voor mij is de kamer niet zo belangrijk,liever met een toppertje op een gewone kamer,
    dan een mindere ervaring op een mooie kamer

  35. #99
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 07:08
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Vind ik ook.
    Luxe kamer is niet zo nodig. Ik heb toch alleen maar oog voor mijn dame.

    Bij een langere sessie zou een bad misschien wel wat extra's betekenen, maar ik zou daar niet veel extra voor willen betalen.

    Wat me overigens opviel was dat er geen klokken hingen in de kamers.
    Dan ben je dus om de tijd in de gaten te houden afhankelijk van je eigen horloge.
    Ongemakkelijk.

    @Sixsens. S.v.p. een klok van een paar euro op iedere kamer?

    Groeten,

    Snor ^
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  36. #100
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    Meestal houden de dames de tijd toch wel in t oog?

    Ik heb gewoon playlistjes van ongeveer een uur op mijn i phone. Als de muziek stopt, is het uurtje om.

    Wat de kamers betreft, in mijn ervaring gaan de 'toppertjes' meestal naar een kamer boven. Douche op kamer of dicht bij de kamer is wel leuk. Kamers beneden zijn voor mij meer voor vluggertjes van n half uurtje met een dame waarvan je zeker bent dat ze fris gewassen is en als je zelf ook net gedouched bent...

 

 
Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23.

Babylon 468*60   Living Room 468*60