Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 259
  1. #51
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Karfreitag? Of je bent een tijdreiziger, of Sixsens bestaat langer dan we denken of het was een vergissing. Volgens mij is Karfreitag de dag voor Pasen....)))))))))
    Volgens mij is de dag voor Pasen altijd een zaterdag .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #52
    Geregistreerd
    23 juli 2009
    Last Online
    14 juni 2018 @ 09:31
    Berichten
    287
    Discussies
    9
    Thanks
    114
    Thanked
    74 in 46 posts

    Standaard

    En vergeet vooral je belofte aan Barbara niet ;-)


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door newbear Bekijk bericht
    zondag verjaardag vieren in Sixsens!

    Iemand tips voor een decadent dagje (zonder alcohol)?

    En de moeilijkste vraag: pralines meenemen of niet? Lijkt me dat de meeste dames dat daar toch niet eten :P

  3. #53
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    Que? Stuur me ff in privebericht waar je t over hebt alsjeblieft

    (kunnen namelijk vier dingen zijn...)

  4. #54
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Standaard

    Complimenten voor deze mooie club ! Zeer gastvrij en je wordt op je wenken bediend. Mogen zich veel clubs
    een voorbeeld aan nemen. De dame die af en toe achter de balie staat (Maggie) mag je altijd pralines meenemen...
    het is een schatje. Volgens mij heeft ze vroeger gewerkt bij GT.

  5. Onderstaande leden hebben christiano bedankt voor deze bijdrage:

    Carlitos (16 februari 2013)

  6. #55
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Als Bief (Paarden~ waarschijnlijk!?) antwoord no-4 stuurt, hoeft Newbear alleen maar wie van de drie te doen . . . . .

    Lekker melig!

    BefBeer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door newbear Bekijk bericht
    Que? Stuur me ff in privebericht waar je t over hebt alsjeblieft

    (kunnen namelijk vier dingen zijn...)
    Niet lang foppen, effe poppen!

  7. #56
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard verjaardagsfeestje

    Aangezien ik even tijd heb, een kort verslagje van mijn verjaardagsfeestje in Sixsens.
    Bij binnenkomst de entree kado gekregen, wat altijd mooi meegenomen is uiteraard. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er de laatste tijd (iets te) vaak geweest ben. Maar zelfs van de eerste keer, slaagt de vriendelijke gastvrouw erin om je je echt thuis te laten voelen. Deze keer stond de vriendelijke hollandse dame, die meestal achter de bar staat op zondag, aan de receptie. Ook zij zorgde voor een blije, vriendelijke ontvangst, zodat ze ons meteen welkom voelden.

    Ik had pralines meegenomen, een doosje voor het personeel boven en een grote doos om beneden in de bar rond te gaan en zo meteen eens met alle dames kennis te maken.

    Het was nog vrij rustig (zondag om 13u) dus de dag begonnen met een douche en een bubbelbad. ALtijd goed om wakker te worden. Daarna naar de bar afgedaald, waar de chocolade blij onthaalt werd. Even aan de bar gezeten en wat gepraat met Yasmin. Vriendelijke dame, volgens t forum ook een topper, maar deze beer valt op klein en schattig, dus een kamergang met Yasmin zat er niet in. Ik wist tenslotte voor wie ik kwam, maar had me ook voorgenomen om deze keer eens niet enkel uren bij een favorietje door te brengen, maar ook gewoon eens 'iets nieuws' te proberen.

    De Bulgaarse Mira blijft mij intrigeren. Ze lacht de hele tijd zo lief en ziet er geweldig goed uit. Helaas, vraagt ze altijd veel te snel om op kamer te gaan. Ik heb haar ook eerlijk gezegd dat ik per definitie 'neen' zeg, als een dame naar mijn aanvoelen te snel vraagt of we iets gaan doen. Ze had geen idee hoe ze het dan wel moest aanpakken, de arme duts. Maar ze is zo ongelooflijk schattig, dat ik zeker ben dat een kamergang er een volgende keer zeker van gaat komen. Maar principes zijn er om hoog gehouden te worden.

    Iedereen zal wel weten dat mijn absolute topfavoriet (Barbara) er niet meer is, ze is terug naar huis. Ik hoop voor haar definitief, zodat ze een normaler leven kan starten, maar de egoïst in mij hoopt uiteraard dat ze ooit opnieuw begint in Sixsens.
    Maar al snel kruisten Jane en ik onze blikken en kwam ze bij me zitten. Ik wil haar niet bestempelen als 'second best'. Voor ik Barbara tegen het lijf gelopen was, kon ik echt uren met Jane doorbrengen. En vandaag zo blijken dat dat nog steeds zo is. Het grote verschil is dat Barbara in de grote buitenwereld mij echt verliefd zou kunnen maken, Jane zou een goede maat kunnen zijn. Al kan ik zeggen dat Jane ook een op en top GFE ervaring is, maar met toch de professionaliteit van een dame die al lang in het vak zit en veel levenswijsheid heeft. Ze is 36 en houdt net als mij van metal.

    Dus Jane kwam langs mij zitten en ik liet haar weten dat ik best wel een massage kon gebruiken om de dag te starten. De vorige avond was t vrij laat geworden en ik had daarna geslapen op de bank bij een vriend van me. Dus Jane en ik zochten een kamertje met bubelbad op, waar we twee uurtjes vertoefd hebben en ik het laatste kwartiertje een heerlijke massage gekregen heb. Daarna had ik zin om naar de bar te gaan en met Jane afgesproken dat we later op de dag nog eens opnieuw een kamer gingen opzoeken.

    In de bar de zeer jonge en lieve Melanie tegen het lijf gelopen. Goedlachs, vriendelijk, wat jeugdpuistjes nog want ze is slechts 19. Ze was wat ziekjes/flauw. Een vriend van me had al gezegd dat ze erg lief is op de kamer en met in mijn achterhoofd het plan om toch niet de hele dag met dezelfde vrouw op kamer door te brengen, haar voorgesteld om even een uurtje op kamer te gaan, nadat we wat in de bar hebben zitten praten en ik haar pijnlijke schouders even gemasseerd had.

    interludium:
    Even om de rest wat te kaderen; ik moet de eerste keer dat ik geil wordt enkel van een lekker ding naakt te zien rondlopen in zo'n club nog meemaken. Een optik fick, bestaat niet voor mij. Het liefste gezichtje en t geilste lichaam, doet mij compleet niets als de dame in kwestie en ik niet op dezelfde golflengte zitten. Daar komt dan nog bij dat in zo'n club alles eigenlijk 90% een groot toneelstukje is en ik zeer sceptisch ingesteld ben.
    Al bij al, behalve de hele leuke momenten met Barbara en de aangename tijd met Jane in Sixsens, hoeft het voor mij allemaal totaal niet, dat hele clubbezoeken. Maar op dit moment, beschouw ik het als een 'veilige manier van daten', in die zin dat er geen relaties van komen, maar ik wel plezier heb. Zodra ik na mijn stukgelopen relatie, weer klaar ben om met 'echte vrouwen' te daten, zal het afgelopen zijn met naar clubs te gaan. Hoewel Sixsens ook gewoon leuk is om te vertoeven en te relaxen.

    Maar ik was op weg met de lieve Melanie naar de kamer. En toegegeven: lekker lichaam, zeer lief, iets moeilijke communicatie omdat haar duits best ok is, maar niet super en het mijne ook niet schiterend is. Ze spreekt uiteraard wel zeer goed hongaars, maar daar ken ik dan slechts enkele woordjes van. Maar we hebben toch een babbeltje kunnen hebben en eerst rustig wat liggen kennis maken. Uiteindelijk maakte ze me wel een klein beetje geil omdat ik merkte dat ze zelf redelijk vochtig geworden was, zonder dat we eigenlijk veel gedaan hadden. Maar ik ben dan iemand die niet wil weten wat een dame 'doet tegen welke prijs', maar eerder wat zij leuk vind en wat ze minder vind. Helaas voor mij was Melanie nogal kietelig en geen geweldige fan van orale sex als ze eerlijk moest zijn. Dus heb ik haar eerlijk gezegd dat ze erg lief is, en mooi, maar dat er dan toch een grote discrepantie is tussen wat zij leuk vind en wat ik leuk vind en dat ik er dan ook liever niet aan begin, dan dat we t wel proberen en t met een sisser afloopt. We hebben nog wat liggen lachen en babbelen enzo, heb haar netjes betaald voor haar tijd en we zijn naar beneden gegaan.

    Ondertussen was de geweldige Jane wel verdwenen en de andere dame die op mijn mentaal lijstje stond om toch eens mee op kamer te gaan, was ook bezet. Mijn medewandelaar en chauffeur die dag, lag uitgestrekt op de zetel met een collega-ijsbeer, die blijkaar compleet niet gegeneerd was om met de badjas open lekker uitgestrekt te liggen en wat met zijn spel te prullen. Nu ik ben niet preuts of homofoob ofzo, maar ik had nu ook niet de neiging om er gezellig bij te gaan zitten. En er een opmerking over maken, was t ook niet waard. Dus dan maar een eerste biertje gedronken en nog wat gaan rondwandelen, wat eten, wat in t water en de sauna. De lekkere Mira nog tegen het lijf gelopen en wederom afgewimpeld (misschien erg dom, maar dat weet ik volgende keer te vertellen.)

    Uiteindelijk kwam ik Laura tegen. Mijn vriend had haar gevonden en naar mij gestuurd. Dus half uurtje leuke tijd op de kamer doorgebracht met Laura om dan bij het naar buiten gaan Jane tegen het lijf te lopen en met haar af te spreken in de bar, nadat ze gegeten had. Wat ik vooral zo apprecieer aan Jane, is dat ze ongelooflijk lief is, maar wel zo eerlijk om, als ik vraag of ze in gezelschap wil eten, of rustig alleen, ze durft zeggen dat ze wel even rust kan gebruiken. Dus ik wacht geduldig met een paar biertjes in de bar op haar.

    Ondertussen begint t al wat later te worden en Jane en ik beslissen, terwijl we aan de bar zitten met twee glazen rosé wijn, dat we een hele fles mee naar boven nemen en nog wat gaan spelen op de kamer. Ik moet zeggen dat zo in licht aangeschoten toestand op de kamer zitten, ook wel eens gezellig is. Het heeft echter één groot nadeel. Op een gegeven moment komen ze discreet op de deur kloppen om te zeggen dat ze gaan sluiten... De tijd vloog gewoon voorbij.

    Conclusie van de dag: geweldige club, iedereen is zo vriendelijk. Ik spot af en toe wel een paar "YY type dames", die zo redelijk brutaal of aanklampend handelen. Niet mijn type, ik hou meer van de rustige types, die ook andere woorden dan lust, ficken en zimmer kennen en die ook effectief luisteren naar het antwoord dat je geeft op hun vragen. Sommigen komen echt niet verder dan 3 keer op 5 minuten vragen hoe t gaat en dan "zimmer?" (Voor alle duidelijkheid, ik heb t NIET over Mira, maar twee (voor mij) nieuwe dames die daar rondspookten) Maar ik neem aan dat als er daar geen publiek voor is in Sixsens, ze wel vanzelf weg blijven, en indien niet, ik ben ondertussen goed in eerlijk zeggen dat ik geen interesse heb
    Volgende maand, ga k nog wel eens een keertje kijken. En dan wil ik Mira eens van dichtbij bestuderen.

  8. Onderstaande 8 leden hebben NB100 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (19 februari 2013),Bief2 (21 februari 2013),hansdordt (19 februari 2013),savesexer (21 februari 2013),seksenfun (19 februari 2013),Stief (19 februari 2013),Ties85 (19 februari 2013),Wijze grijze (19 februari 2013)

  9. #57
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:38
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Verder was het de hele dag heel gezellig met dhr. N en twee maten uit Den Bosch en ben ik met Anna naar de kamer geweest. Wat een wilde tijgerin zeg.

    Ik heb begrepen dat er voortaan ook elke zaterdag een DJ is.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 25 februari 2013 om 11:10
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  10. #58
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    Gisteren eens rustig gaan relaxen met een vriendin van me, die het eens wilde zien.
    Er waren een aantal dames, die we allebei wel zagen zitten om mee op kamer te vragen, maar zij wilde t eerste bezoekje rustig relaxen. Dus hebben we dat gedaan. De sfeer was top en iedereen zeer vriendelijk. Al viel t mij op dat er deze keer geen enkele dame spontaan even bij ons kwam zitten. Was dat wel gebeurd, hadden we mss wel meteen een kamer opgezocht.

  11. #59
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    17 april 2024 @ 15:31
    Berichten
    750
    Discussies
    109
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.888 in 441 posts

    Standaard

    Vandaag voor het eerst sinds mijn return van een Thailand pop campagne weer een fkk bezocht, ik had nog een vrijkaart van een andere zaak in Duitsland liggen maar het was al wat later de auto was net pas
    gemaakt, geen winterbanden.
    En het sneeuwde als sau dus de keuze voor Lemiers lekker dicht bij huis was snel gemaakt dan het korte stukje duurde echter vrij lang de wegen in Zuid-Limburg waren overal ERG SLECHT begaanbaar een echte schande voor ALLE gemeentes van Maastricht tot Vaals 1 grote teringzooi nergens gestrooid of fatsoendelijk sneeuw geruimd.
    Met als gevolg 1 nood correctie en een klein euvel op de rotonde wat nog gelukkig zonder schade afliep maar dit was echt schandalig te noemen voor de bedragen die we in Nederland aan wegen belasting
    moeten betalen.

    Maar goed over mijn bezoekje ook in Lemiers vond ik niet alles ten positieve verandert de parkeerplaats was goed gevuld, voor het eerst deed een Portier open, Beate aan de theke bandje om en je.
    In de bar was het rond 22.00 behoorlijk druk voldoende beren en dames.
    Helaas nog maar erg weinig bekende gezichten van de Aspasia en begin tijd van de Six sense deze dames animeerde iets meer in de bar vond ik, na een stukje lopen bij de welness een jagertje zelf
    afgeschoten.
    Er liepen een paar echte stunners rond maar ook flink aantal dames in de categorie Tank nou ja die keuze is aan jezelf, verder vind ik de sfeer meer inmiddels richting Ying Yang gaan deze avond althans.
    Er was een live Dj dus de muziek stond vaak vrij hard, het was dan qua beren een stuk drukker maar veel meer Suedlaender etc. en wat ander publiek wat geloof ik was vergeten door te rijden naar de Starfisheen discotheek in Aachen red.
    Uiteindelijk voor de middenweg gekozen een dame van 32 met normaal postuur waar de sex erg goed te noemen maar ze was nieuw deed dit naast haar reguliere baan en kwam niet uit de buurt.
    Dus bij het afrekenen ontstond er een situatie over het te betalen bedrag zij dacht 30 euro extra te rekenen voor PZC maar haar toch maar duidelijk gemaakt dat dit in dit deel van Duitsland en Limburg dus
    niet zo werkte.
    Nu wilden ze dit niet geloven omdat iemand anders haar iets anders had verteld waarna ik voorstelde dit even aan de theken dame voor te leggen wat ik later ook heb gedaan.
    Maar nadat enkele andere dames ook verteld hadden dat dit zo niet werkt en de prijs 50 euro voor een half uur standaard was, stemde zei ook in ze had immers ook een leuke sessie gehad zei ze.
    Maja op passen dus ze vroeg nog naar eigen zeggen blasen ohne waar ik mee akkoord ging maar over een 30 euro + hoorde ik niks.
    Nou ja eens kijken hoe het zich allemaal verder gaat ontplooien in Lemiers hoop niet dat het een YY 2 word maar ga zeker weer terug.

  12. Onderstaande leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Snor (24 februari 2013)

  13. #60
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 17:19
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Vrijdag weer eens een bezoekje gebracht aan Sixsens.

    Voor mij een top dag. Relaxen, mooie vrouwen en 2 leuke kamergangen met Jane en Ina.
    Diverse andere leuke dames gespot maar dat is voor de volgende keer.


    Speciaal woord van dank aan Beate voor de leuke avond.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

  14. #61
    Geregistreerd
    4 maart 2013
    Last Online
    3 oktober 2018 @ 17:00
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    67
    Thanked
    42 in 9 posts

    Standaard

    Hallo Beren,
    ik ben nieuw op het forum. wil graag een kijkje nemen in Sixsens (bijna bij mij om de hoek). Ik houd van mooie donkere schonen. weet iemand of deze donkere dames zich al in deze club gemeld hebben??

  15. #62
    Geregistreerd
    14 juli 2006
    Last Online
    16 februari 2019 @ 15:38
    Berichten
    182
    Discussies
    76
    Thanks
    3
    Thanked
    247 in 93 posts

    Beitrag Erstbesuch im SixSens

    Meinem 6. Sinn folgend besuchte ich kürzlich mal den noch sehr jungen Club SixSens in Lemiers-Vaals (NL, Nähe Aachen).

    Link:
    http://www.sixsens.eu

    Eigentlich bin ich ja kein Freund der ständigen Neueröffnungen. Aber ich bin auch neugierig und hatte zudem einiges Gutes zu diesem Club gehört.


    AMBIENTE


    Der Club resiediert in den Räumen des ehemaligen Aspasias. Hierzu wurde einiges völlig umgebaut. Allerdings ist vieles noch nicht fertig.

    Der Club macht einen gehobenen Eindruck und ist sehr schön und modern gestaltet. Im Sinne einer Corporate Identity präsentiert sich der Club in der Farbe lila. Zum Luxus-Club fehlt aber an vielen Stellen der gewisse Wow-Effekt und das Ambiente einer Villa Vertigo oder eines Sakuras werden somit nicht erreicht. Dennoch ein sehr schöner, moderner, gehobener Club!

    Der Barrraum im Keller ist sehr stylish eingerichtet und schön illuminiert.

    Die oberen Geschosse des Hauses beinhalten nur Zimmer. Hier ist leider alles noch alt, aus dem Aspasia übernommen. Es gibt zwei Teile: Eine ganz alten mit einfachen schwarzen Zimmern und einen etwas neueren mit Marmorplatten an den Wänden. Beide Teile passen aber nicht in das Farb- und Designkonzeot des SixSens und sollten daher zügig renoviert werden!

    Hier gibt es auch ein Zimmer mit Whirlpool , dessen Benutzung 25,- extra kostet.

    Im Barbereich sind auch noch einige Zimmer gelegen, die mir aber nicht gefallen. Die Räume sind extrem klein, dunkel und bedrückend. An den Wänden hängen primitive Bilder. Hier hätte man mit Spiegeln, Stoff und Glitzerkacheln sowie effektvoller Beleuchtung eine wesentlich angenehmere Atmosphäre schaffen können! Das Sakura macht es vor! Hoffentlich nimmt man sich das bei der Renovierung der oberen Zimmer zu Herzen!


    WELLNESS


    In puncto Wellness ist der Club gut aufgestellt.
    Es gint eine finnische, eine Bio- und eine Dampfsauna sowie einen Whirlpool und einen Masseur. Gerüchten zufolge sei ein Swimminpool im Außenberich in Planung!

    Der Whirlpool ist schön gross, aber leider etwas zu kühl! Ausserdem wirkt das er etwas einsam platzierte, umgeben von nutzlosen Ecken. Diese "Leere" könnte ein guter Innenarchitekt mit Mobiliar, Licht- und Designelementen noch edler gestalten. Dennoch ist es nett und alles da, was man zu Relaxen braucht. Ein Ruheraum wäre noch angenehm...
    Auch die Tatsache, dass man Handtücher immer an der Rezeption erfragen muss, finde ich unangenehm. Im Wellnessbereich sollten eigentlich viele ausliegen. Platz für schöne Regale ist ja genug da....

    Im Erdgeschoss laden bei schönem Wetter eine Terrasse sowie eine Dachterrasse ein. Allerdings sind diese noch völlig unfertig und wirken leer -o.k., ist ja noch nicht Sommer . Hier sind schönes, loungiges Mobiliar aus PE-Rattan, Pflanzen sowie eine gekonnte Beleuchtung dringend erforderlich!

    Gut finde ich die Aufgänge zur Haupterrasse. Dadurch kann man aus allen Ebenen mal schnell an die Luft. Allerdings sind diese auch noch im Bau befindlich: Eine hässliche Stahltreppe und unverputzte Rigipsplatten sind der Stand der Dinge. Wenn hier aber mal eine schöner Teppich und Farbe sowie dezentes Licht angebracht sind, könnten sich diese Aufgänge in das Ambiente des Clubs einfügen.

    Auch positiv: Wie es sich gehört, gibt es in der Umkleide Fön & Haargeel! Sollte eigentlich selbstverständlich im Sauna-Club sein, aber die Realität ist oft anders.....


    ESSEN


    Neben Frühstück und etwas Kuchen gibt es am Abend selbst zubereitetes Essen.

    Leider war das qualitativ schlecht: Obwohl gerade frisch aus dem Ofen, war das Fleisch trocken. Soße gab es leider auch nicht dazu. Völlig weiche, vermatschte Bratkartoffeln und Dosengemüse ohne jegliche Bindung und Würzung konnten dann auch nichts mehr retten.

    Ein deutlich besserer Koch ist hier dringend erforderlich!


    DAMEN


    Doch nun zum Wichtigsten, den Frauen. Wie in einem jungen Club zu erwarten war die Besetzung nicht luxuriös. Allerdings kann man durchaus die ein oder andere Hübsche finden. Insgesamt waren ca. 15-20 Damen anwesend.

    Es herrschte ein bunter Mix verschiedener Nationalitäten. Neben der - man muss leider schon fast "obligatorischen" sagen - Anwesenheit einiger junger 0815-RuBus, die aber hier nur in sehr geringer Anzahl vorhanden waren, gab es Damen aus PL, RUS, NL, B und D.

    Allerdings fehlte der junge "Teenie"-Typ. Der Schwerpunkt lag auf 28+-Damen und MILFs. Neben einigen kräftigeren gab es aber auch einige recht hübsche Damen. Top-Models waren leider nicht dabei.

    Für einen so jungen Club wars aber ok. Da hab ich anderswo schon Schlimmeres gesehen...

    Es herrscht das NRW-typische Preisgefüge: 30/60 min: 50/75 EUR, FT/GB: +25, AV: +50.



    ____________________________
    FAZIT

    Netter Club mit Potenzial. Aber an vielen Stellen noch nicht fertig!

  16. Onderstaande 9 leden hebben sirgreg bedankt voor deze bijdrage:

    Flurkman ( 7 maart 2013),hansdordt ( 6 maart 2013),savesexer ( 6 maart 2013),seksenfun ( 6 maart 2013),sofaking ( 6 maart 2013),Stief ( 8 maart 2013),Ties85 ( 6 maart 2013),Wijze grijze ( 6 maart 2013),Willi69 ( 6 maart 2013)

  17. #63
    Geregistreerd
    2 november 2012
    Last Online
    21 januari 2018 @ 02:00
    Locatie
    Zuiden van zuid limburg
    Berichten
    53
    Discussies
    6
    Thanks
    8
    Thanked
    12 in 9 posts

    Standaard

    gister weer eens na Sixsens geweest, kwam rond 3 uur aan.
    toen ik aan de bar was, zag ik veel nieuwe gezichten sinds de vorige keer dat ik geweest ben (december vorig jaar)
    ook veel leuke dames die er niet waren (o.a. de dame met de jarratel tattoo op dr been.
    paar dames die toch wat opdringerig waren en als je ze afwijst n lang gezicht hebben en je de hele tijd boos aankijken.
    het was erg koud in het welness gedeelte omdat de terrasdeur opstond. jaccuzi kon iets warmer.
    het turks stoombad daarin tegen was wel lekker warm.
    eten was ook weer goed.
    heb toch wel weer genoten gister, ben rond kwart over 7 weer richting huis gegaan

  18. #64
    Geregistreerd
    4 maart 2013
    Last Online
    3 oktober 2018 @ 17:00
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    67
    Thanked
    42 in 9 posts

    Standaard

    Hoeveel dames waren aanwezig? Voor ieder wat wils? wil graag eens een kijkje nemen in lemiers. lekker kortbij!

  19. #65
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Ik ben er vandaag geweest, van 11 uur tot 17 uur.

    Bij aankomst waren er al heel wat dames aanwezig. Zeker meer dan 10. Van allerhande pluimage.
    In de bar zat er ééntje die mij erg appetijtelijk leek. De Sixsens bar is spijtig genoeg wel redelijk donker en staat vol met optische obstakels, zodat het moeilijk is om echt in te schatten hoe iemand eruitziet zonder er -quasi- naast te gaan zitten.

    Mijn uitverkorene was echter in gesprek. Wel even van de overkant van de bar oogcontact gemaakt, maar Poolse Sonja kwam me gezelschap houden en alhoewel ik mijn best deed om haar op beleefde manier duidelijk te maken dat ik gerust gelaten wou worden, bleef ze maar plakken. Ik besloot dan maar om de bar te verlaten en eerst wat rond te gaan kijken en in de whirlpool te gaan ontspannen.

    In de welness viel ik op een zekere Jackie. Helemaal niet mijn type. Ze begon ook te animeren en ik hield de boot af, maar ook deze wou de hint niet begrijpen. Ze werd steeds agressiever. Tenslotte werd ik ook wat minder beleefd en werd ze kwaad.

    Het verhaal dat er in Sixsens niet gejaagd wordt mag nu wel opgeborgen worden. Er werd enorm gejaagd. Gelukkig hadden de meesten wel de goedheid om je gerust te laten bij een afwijzing.

    Er was wel een klein overschot aan vrouwen. Na de middag waren die met meer dan 20. Ook een 20-tal beren, maar misschien niet zo heel veel kamergangen, als ik de verzuchtingen van de dames goed begrepen heb.

    Na mijn wellness tour ging ik terug naar de bar en zag er mijn eerste keuze van de dag staan. Toen zag ik ook dat ik me niet vergist had. Deze vrouw zag er, naar mijn smaak, prachtig uit. Opnieuw oogcontact gemaakt en toen kwam ze kennis maken. Zij was Petra uit Tsjechië Even kennis maken en daarna naar de kamer voor een lekkere knuffelsessie. Hmmmm..... Ik ben normaal een PSE beer, maar met deze dame zou ik gerust willen pannekoeken.
    Aangezien we het eerder hadden over het gebrek aan daglicht in deze club, stelde ze voor om een kamer boven te nemen want daar waren ramen. We kregen kamer 6 maar daar was geen raam. Zij had tot nu toe altijd kamer 5 gehad.
    Petra is nieuw in Sixsens. Ze werkt er nu 5 dagen. Voordien heeft ze al in een aantal Duitse clubs gewerkt. Sixsens beviel haar erg omdat het, volgens haar, erg proper en hygiënisch was, het clubbestuur heel goed was, en de klanten wat rijper en respectvoller dan in sommige van de Duitse clubs. Ze blijft er nog 5 dagen, gaat dan naar Tsjechië en zal na Pasen terugkomen. Als alles in de club blijft zoals het nu is, dan zou ze hier haar vaste stekje maken.

    Toen ik terug beneden was passeerde Jackie weer. Hast du gut gefickt ? vroeg ze. Fick dan nu maar met mij, of zoiets. Heb haar genegeerd. Kijk zoiets verknoeit de boel toch voor iedereen ? Voor de klant, voor de club en ook voor haarzelf.

    Na de kamer wat gaan eten. Het zal 13:30u geweest zijn. Er bleef bijna niets meer over. Enkele broodjes en wat leverworst. Het was wel lekker. Dan nog wat uitrusten en dames afwimpelen. Uiteindelijk werd het toch wel hinderlijk. Zag je zo'n dame in je ooghoek naar je toe komen en kromp je ineen, om dan een "oef" van verluchting te slaken als ze gewoon voorbij liep.

    Na de heroplading der batterijen ging ik kennis maken met een dametje die me opviel door haar mooie lange haar. Dat was Gaby. Dit keer had de duisternis me wel parten gespeeld, want van dichtbij zag ze er niet zo aantrekkelijk uit als ik dacht. Toch maar mee op kamer geweest, en dat viel best mee. Een lekker half uurtje.

    Terwijl de muziek in de bar 's morgens niet te luid klonk, stond ze nu veel te hard. Slecht idee. Men zei me dat er elke vrijdag in de avond een DJ komt en dat het volume dan nog omhoog gaat.

    Tijdens het uitrusten van de Gaby-sessie nog wat rondgekeken voor een laatste sessie en uiteindelijk besloten om terug Petra op te zoeken. Tenslotte ga ik niet dikwijls naar een SC en is de kans dus altijd redelijk groot dat je een fijne dame niet meer terugziet. Het werd opnieuw een lieve knuffel/orale-sessie van een uur. Deze keer hebben we ook wel ge-NMC'd.

    Om 5 uur de lange, vervelende rit naar huis aangevat.

    Nog een komplimentje voor de dame aan het onthaal. Altijd heel vriendelijk en hulpvaardig.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  20. Onderstaande 2 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 9 maart 2013),Picasso 1 ( 9 maart 2013)

  21. #66
    Geregistreerd
    2 november 2012
    Last Online
    21 januari 2018 @ 02:00
    Locatie
    Zuiden van zuid limburg
    Berichten
    53
    Discussies
    6
    Thanks
    8
    Thanked
    12 in 9 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Ik ben er vandaag geweest, van 11 uur tot 17 uur.

    In de welness viel ik op een zekere Jackie. Helemaal niet mijn type. Ze begon ook te animeren en ik hield de boot af, maar ook deze wou de hint niet begrijpen. Ze werd steeds agressiever. Tenslotte werd ik ook wat minder beleefd en werd ze kwaad.

    Het verhaal dat er in Sixsens niet gejaagd wordt mag nu wel opgeborgen worden. Er werd enorm gejaagd. Gelukkig hadden de meesten wel de goedheid om je gerust te laten bij een afwijzing.
    deze jacky kwam ook bij mij in het begin jagen.
    ik heb gelijk gezegd kom straks maar terug, ben nu net hier dus ik wacht nog even.
    daarna wel met haar na de kamer gegaan. geen spijt van gehad.
    ze kan erg goed pijpen, ze bleef zelfs doorgaan tot het einde en slikte alles af.
    daarna bij de bar, als je maar even kijkt na n dame komen ze al op je aflopen.
    heel irritant

  22. #67
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 13:25
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Dan nog wat uitrusten en dames afwimpelen. Uiteindelijk werd het toch wel hinderlijk. Zag je zo'n dame in je ooghoek naar je toe komen en kromp je ineen, om dan een "oef" van verluchting te slaken als ze gewoon voorbij liep.
    Dat is niet leuk meer, toch als dames zich als hongerige haaien gedragen?

    Hoe was de wellness er? Ik denk morgen na GT naar deze club heen te gaan, hangt ook wat van het verloop van de dag in GT af. Ik val op dames die wat kinky en GFE zijn. Enige aanraders betreffende deze club? Nu ben ik wel wat op m'n hoede als ik hoor over aggressief jaag-gedrag.
    De zwarte wolf

  23. #68
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    Ik heb persoonlijk in sixsens zelden last gehad van jagertjes... Er is er eenje, hierboven vermeld, die serieus overdrijft. Laatst hoorde ik haar tegen een gast klagen dat haar tjd ook geld kost en dat hij wel sneller moest beslissen en niet na tien minuten...
    Behalve deze jacky, die blijkbaar op kamer wel goed meevalt, zijn de dames zeer vriendelijk en rustig. Zeker op zondag. Vrijdag en zaterdagavond kan wel anders zijn.

    Ik ben er sowieso weer zondag. Ik ken de meeste dames ondertussen wel, dus knut666, spreek me gerust aan als je er geraakt en wat tips wil bij je keuze. Je herkent me aan de stekels :p

  24. Onderstaande leden hebben NB100 bedankt voor deze bijdrage:

    VAZKOR ( 9 maart 2013)

  25. #69
    Geregistreerd
    2 november 2012
    Last Online
    21 januari 2018 @ 02:00
    Locatie
    Zuiden van zuid limburg
    Berichten
    53
    Discussies
    6
    Thanks
    8
    Thanked
    12 in 9 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knut666 Bekijk bericht
    Dat is niet leuk meer, toch als dames zich als hongerige haaien gedragen?

    Hoe was de wellness er? Ik denk morgen na GT naar deze club heen te gaan, hangt ook wat van het verloop van de dag in GT af. Ik val op dames die wat kinky en GFE zijn. Enige aanraders betreffende deze club? Nu ben ik wel wat op m'n hoede als ik hoor over aggressief jaag-gedrag.
    voor goede GFE zijn er wel genoeg daar, ik weet alleen geen namen :p
    welness is er prima, mits de terrasdeur dicht is anders is het wat koud..
    2 soorten sauna's die goed warm zijn, turksstoombad was goed warm.. jacuzzi kan wel nog wat warmer maarja

  26. Onderstaande leden hebben misterbogey bedankt voor deze bijdrage:

    VAZKOR ( 9 maart 2013)

  27. #70
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 13:25
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Dank je, hier kan ik mee uit de voeten, ik heb nu geen enkele reden om deze club niet te bezoeken. Nu moet enkel het weer nog meevallen, das's echt balen, die winter. Op mijn verjaardag (morgen dus) hoort de lente te beginnen, geen winterse terugkeer!
    De zwarte wolf

  28. #71
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Nou Knut666, van harte gefeliciteerd.

  29. Onderstaande leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    VAZKOR (12 maart 2013)

  30. #72
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Oh ja, vergeten te vermelden dat het interieur van het restaurant veranderd was sinds mijn vorige bezoek. Er staan nu een soort van barstoelen, maar met hoge tafels, zodat je op een normale manier, zittend van je bord kan eten.
    Er stond ook geen sportkanaal meer op de TV in de bar, maar muziek videoclips.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  31. #73
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    Zondag was weer geweldig in deze club. Om 13 u aangekomen, om 1 u vertrokken. Ik had me voor de lol nog eens mijn oude punk-kapsel gemaakt, wat altijd wel voor de nodige aandacht en reacties zorgt.
    De meeste dames kennrn me ondertussen wel al als een lieve jongen, waar ze altijd een babbeltje mee kunnen doen, maar die ze niet mee op kamer krijgen als mijn favorietje daar is. Dus na een lekker warm bubbelbadje en sauna fris gedouched de bar opgezocht.

    Gezellig wat gepraat met enkele dames, capucino gedronken, paar sigaretjes gerookt en toen kwam ze de bar binnen. Meteen kwam ze bij me zitten, wat bijpraten, mopjes tappen,... Aan de bar zat nog een 'vaste klant' wat naar haar te kijken. Aangezien mijn plan was om een prijs af te spreken voor een heel dagje, en ik niet egoistisch wilde zijn, ben ik eerst in mijn eentje wat gaan eten, zodat zij kon doen wat ze moest doen zodat we de rest van de dag samen konden doorbrengen.

    Iets later elkaar weer getroffen in de bar, samen wat gedronken, gerookt, gezeverd en wat serieus gepraat. Dan een kamer met bubbelbad genomen om eerst een uurtje wat te ontspannen en spelen. Dat was althans het plan, maar uiteindelijk toch me mee in bed laten sleuren voor onze eerste echte vrijpartij van de dag. Daarna weer de bar opgezocht voor een sigaret en drankje. Dan wat in de arabische kamer tegen elkaar gekropen om wat te rusten. Vrij snel waren we beiden geil en begonnen we weer te spelen. Ik ben niet het type om op een openbare plek te liggen stoeien, en zij ook niet. Tenzij de toeschouwers ons willen betalen. Dus maar wat gaan eten, even de bar in voor wat wijn, die we mee op kamer genomen hebben. Rond half negen gingen we naar boven, rond twaalf waren we weer in de bar. Op kamer was het fantastisch, likken, strelen, knuffelen afgewisseld met pure porno en rustig onder een dekentje knuffelen en roken terwijl onze gsm's afwisselend rockbalades en heavy metal spelen.

    Ik denk dat 'wijze grijze' gelijk heeft als hij zegt dat als je een gfe wil, je zelf ook een bfe moet zijn. Wat chocolade mee brengen, even een uurtje rust inbouwen als zij dat nodig heeft, af en toe eens gewoon samen zitten en praten, overleggen en zoeken wat voor beiden het leukst is op kamer, ... Er zijn drie dames waarmee ik op deze manier een dagje kan doorbrengen. Maar zij blijft de beste, degene die een hele dag samen kan zijn alsof we een verliefd pasgetrouwd koppel zijn, begrijpen als ik een volgende keer niet op kamer ga met haar en de keer daarop weer net zo samen zijn, geen aarzeling, geen moeilijke vragen, geen gezeik.

    Uiteraard zijn er genoeg beren, die niet zullen snappen waarom ik dit verkies boven ze allemaal eens proberen. Maar telkens als ik dan toch eens eentje uitkies puur op looks en de geilheid van het moment, is het een voor mij teleurstellende ervaring. Dus, smijt deze post niet bij de verliefde beren... :p

    Ik zit de laatste tijd iets te vaak in sixsens, maar een half uurtje rijden en €40 om 12 uur lang compleet ontspannen te zijn, kan ik niet laten liggen. Sixsens is voor mij enorm gustgevend, erg mooi, 90% erg vriendelijke dames (ongeacht of je ermee op kamer gaat of niet), enkele echte toppertjes en zeer vriendelijk personeel.

  32. Onderstaande 9 leden hebben NB100 bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (12 maart 2013),hansdordt (11 maart 2013),Ricardo Banana (11 maart 2013),rmjhexe (12 maart 2013),savesexer (12 maart 2013),Snor (11 maart 2013),Stief (12 maart 2013),VAZKOR (12 maart 2013),Wijze grijze (12 maart 2013)

  33. #74
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 13:25
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Ik kan newbear bijtreden ivm deze club zei het wel dat ik wel graag van afwisseling hou en telkens met verschillende dames ga. Het weer deed me eerst enorm twijfelen om te gaan (sneeuw, winters weer etc) maar de weg heen en terug bleef kurkdroog en ik ben nu blij dat ik toch niet ben thuis gebleven om te zitten balen. Unicum: ook geen gezondheidsproblemen door overtollige rook want dat was er niet! Ik kan reeds zeggen dat sixsens tot een van mijn beste clubervaringen behoort. Fijn U en uw toppertje eens ontmoet te hebben newbear

    Hier zien ze me zeker terug, een meer gedetailleerd verslag over m'n verjaardag in deze saunaclub volgt later.
    De zwarte wolf

  34. Onderstaande leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    NB100 (12 maart 2013)

  35. #75
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    17 april 2024 @ 20:09
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door newbear Bekijk bericht
    Uiteraard zijn er genoeg beren, die niet zullen snappen waarom ik dit verkies boven ze allemaal eens proberen. Maar telkens als ik dan toch eens eentje uitkies puur op looks en de geilheid van het moment, is het een voor mij teleurstellende ervaring. Dus, smijt deze post niet bij de verliefde beren... :p
    Ik begrijp da maar al te goed. Nu als mij fao er niet is probeer ik toch wel iets nieuws en ja ook soms teleurstellingen en soms ook zeer leuke verrassingen die je totaal niet verwacht. Het zijn net die leuke verrassingen die alles toch wel spannend maken.
    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

  36. Onderstaande leden hebben LittleJoe bedankt voor deze bijdrage:

    NB100 (12 maart 2013)

 

 
Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19.

Freude 468*60   FKK Artemis 468*60