Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 259
  1. #26
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch

    Sixsens zondag 13 januari 2013.

    Laat ik beginnen met een nieuwe dame te vernoemen in Sixsens. Ze is enkele dagen voor de dertiende januari begonnen in Sixsens. Daarvoor heeft ze al heel wat clubs afgeschuimd. Hoe lang ze dus zal blijven is een open vraag. Gisteren had ze het nog dik naar haar zin, in elk geval. Ze luistert naar de naam Vanessa.
    Ik begin ermee omdat ze al vrij snel bij mij kwam zitten. Niet in een sofa maar bij in de HWP. Ik had zo niet direct iets met haar op het eerste gezicht. Daarom vertelde ik haar dat een kans op een kamergang zo goed als nihil was. Waarschijnlijk is ze selectief doof want ze kwam toch gewoon bij me zitten en deed alsof we de beste liefdesmaatjes waren. Ze begint met mijn lul te spelen onder water maar ze kreeg er geen opwaartse beweging in. Toch niet meer dan dat de broebels voor mekaar kregen. Ook niet na een tijdje. Terwijl ze met mijn lul aan het spelen was, stond haar mond geen minuut stil. Misschien zorgde dat onbewust wel ervoor dat er tussen mijn benen geen juiste reactie kwam. Het is overigens haar kenmerk. Als je een blonde dame in de HWP ziet zitten bij een man en die dame kan geen moment zwijgen: dat is ze! Ze gaat jagerig tewerk maar zonder opdringerigheid. Ze kruipt ook mee in de sauna, dampbad.... Voor wie het belangrijk vindt dat een dame niet rookt: zij is een van de weinige. Daarom is ze allicht ook veel te vinden in de wellnessafdelingen van Sixsens en minder in de bar/lounge.
    Grappig vond ik nog wel dat ze me in geuren en kleuren vertelde over andere clubs. Meestal zijn het de mannen onderling of de mannen die daarover zagen tegen de vrouwen. Leuk was wel om eens de versie van een dame te horen. Da's toch heel anders getint. Ik vond het wel grappig hoe ze vertelde dat ze in de ene club de bazen van een andere club in badjas zag, als gewone klanten.
    Toen ik naar haar nationaliteit vroeg en ze me antwoordde dat ze Russische was, keek ze op toen ik haar antwoordde dat ze dan toch al héél lang in Duitsland moest wonen. Ze kon niet volgen. Ik des te beter. Als niet-Duitser hoor ik direct of een dame Duitse is of Duits haar tweede taal is. Nu begreep ze het ook.
    Ik ga maar door met de dames zeker. Ik ben er nu mee begonnen. Van de hak op de tak springen is ook niet je dat.

    Elizabet(h).

    Ze was me al enkele keren opgevallen. Bij mijn eerste bezoek eigenlijk al. Als je énkel en alleen op het uiterlijk afgaat, zijn er in de club betere alternatieven. Ze is slank en klein, beetje wat ik graag heb dus. Verder heel gewoon. Geen opgemaakte hoer. Je zou ze dus in de gewone wereld kunnen treffen. Bij mijn eerste bezoek zag ik ze met een vaste klant bezig in de HWP. (Sixsens waar de vrouwen niet bang zijn van water!) Dat ging er super GFE aan toe. Bij mijn volgende bezoek ging zeppos met haar naar kamer. Hij vertelde me dat ze heel erg lief is maar tegelijk ook heel erg rustig. Dat je er geen wilde seks van moet verwachten. Mijn interesse in haar verminderde ineens weer een beetje. Toch geraakte ik spontaan en met veel zin met haar op kamer, vandaag en in mijn tweede deel (zondag 19/01/13). Ik verklap binnenkort allicht nog wel wat meer over haar onder haar (nog op te stellen) draadje.

    Ive, zij kwam ook net binnengewaaid. Ze stond in de kleedkamers. Ik was ook net wat aan het nakijken aan mijn kastje. Best fijn dat je hier net als in PSR een gemende omkleedkamer hebt. Ik kreeg alvast een lief kusje. Ze zei dat ze zich (nog) mooier ging maken en dan naar de bar zou komen. Ik mocht alvast in de bar op haar gaan wachten. Oeps! Ik kwam net uit de sauna en verdiende even platte rust in de oriëntaalse rustruimte van Sixsens. Dat deed ik dus ook. Een bevriende wandelaar lag daar ook. Ik vertelde kort wat net gebeurde. Hij had genoeg gerust en ging nog eens een ronde maken. Ik vroeg hem om Ive niet te vertellen waar ik was. Als ze me daadwerkelijk nog eens lang en diep in mijn ogen wou kijken en genieten dan zou ze me wel komen zoeken. Het was een beetje als grap bedoeld maar wat dacht je... even later stond ze in mijn nabijheid. Ze was me écht komen zoeken. Ze had me gevonden. Ze had geen vrede genomen met een andere man. Ik stond toen al net onder de douche. Ik vroeg haar om er bij onder te komen staan. Dat was natuurlijk te veel gevraagd. Een dame die zich nog maar net geleden helemaal heeft opgemaakt onder de douche steken. Dat haar terug nat, de schmink weeral uitgelopen. Of... dacht ze misschien dat deze ondeugende knaap snel de koude kraan zou opendraaien en zelf snel van onder de douche zou gaan lopen? Het zal een raadsel blijven.

    Anna, ik heb al veel goeds over haar gelezen. Ik was best benieuwd wie Anna nu wel zou zijn. Ik sta wat te “small-talken” met een vriend-wandelaar en vernoem haar. Ineens kijkt een dame, die schuin tegenover ons zat, in onze richting. Ik deed eerst of mijn neus bloedde (zijn dat vossestreken?) maar was er bijna zeker van dat zij Anna was. Een prachtige stralende blonde dame. Ze keek op. Je eigen naam hoor je nu eenmaal altijd veel sneller en beter dan wat ook. Ik liep daarna op haar af en vroeg of zij misschien Anna was. Ja hoor. De small talk met mijn vriend even gelaten voor wat het was en wat gegrapt en “gesmalltalked” met Anna. Hoewel ik verre van zin was om nu al met haar de kamer op te duikelen was het een (echt waar) aangename kennismaking met haar. Ze weet het misschien nog niet zo goed maar met haar ga ik zeker de lakens eens delen (en in Sixsens kan je letterlijk de lakens delen). Is het een vossestreek om iemand stilaan de indruk te geven dat je dan toch niet zo geïnteresseerd bent in haar en om ze dan later op een keer te attaqueren?

    Het is me wat me die dames. Je leert ze beetje bij beetje allemaal (beter) kennen. Het doet me denken aan de eerste maanden in PSR. Dat was daar net hetzelfde. Het lijkt hier dezelfde kant op te gaan, hetzelfde te evolueren. Het zal wel wat aan mijn persoon liggen ook, zeker? In PSR vonden ze eerst dat ik té weinig kamerde, nadien was ik een begeerde prooi.

    Monica. Monica werkt nog steeds op regelmatige basis in Sixsens. Ik hoor geruchten dat daar twijfels over bestaan. Bij deze zijn die dus opgehelderd. Ook gisteren nog aanwezig. Monica, een van de vele blonde dames die Sixsens rijk is. Ik hoor het jullie al zeggen: dan toch geen club voor mij. Toch wel. Er zijn wel meer dan een handvol (blonde) dames in Sixsens. Ik kom nog aan m'n trekken, meer moet dat niet zijn. Monica is erg sympathiek en lacht altijd. Ze vond me erg sexy zo enkel met een handdoek rond mijn middel. Ja, ja... mooie praatjes in de hoop dat je richting kamer trekt met haar. Alhoewel... een mollige dame had het niet zo begrepen op mijn vrijetijdskledij. Zij vond het blijkbaar niet mooi. Ze is meer voor de uniform-kostuumheren. Alsof ze de baas des huizes was, vroeg ze om mijn kostuum aan te trekken. We stonden toen in de kleine bar. Ik hield de eer aan mezelf en had bovendien geen zin in wat voor woordenwisseling ook met deze dame. Ik keerde naar mijn locker en toverde mij in een wit pak. Een das was niet voor handen, een strikje ook niet. Dan maar zonder aan tafel gekropen.

    Ik vond het een beetje triestig en zeker niet klantvriendelijk. Als ik ook al maar een heel klein beetje (of erg veel) voor haar zou gevoeld hebben, zou ze nu nooit meer kans maken. Het is maar de manier waarop je iets zegt. Ach, ze zal zich vaak vervelen zeker? De rest van de dag lag ze voor het overgrote deel van de tijd gewoon in de kino te liggen. In het zicht, vlak aan de ingang. Afwachtend op een man, zeker? Niet enkel vandaag, ook gisteren zag ik ze daar zo in de kino liggen. Ik zou bijna zeggen: ze zouden er een standbeeld van moeten maken maar da's nogal hard om daar wat mee te beginnen natuurlijk. 's Avonds kwam ik ze weer per ongeluk in de kleine bar tegen maar deze keer "kon ze mijn gat kussen".

    Voor een zondag was het best levendig in Sixsens. Een dertigtal dames en ongeveer evenveel heren. Pret voor de heren dus! De eerste uren waren er weinig slanke dames, meer vollere. Dat veranderde naarmate de dag vorderde. Tegen de vroege avond voor ieder wat wils. Een echte lolita, een echt "jong poppeke" niet gezien, ook niet gisteren trouwens. Ik moet er wel bij zeggen dat ik van een uur of vijf niet meer in de bar ben geweest. Dampbad, rusten, pre-sales Elisabeth, seks met Elizabeth, eten en tegen acht uur weer naar huis. Een mooi uur om te vertrekken als het de volgende dag weer werkdag is. Het kan niet altijd zoals gisteren pret zijn van 13:00 - 01:30.

    Het is een feit dat vele dames van vele andere clubs momenteel eens poolshoogte komen nemen in Sixsens. Ook de heren. Ik trof zo een vriend van me die ik al lang niet meer gezien heb omdat ik al een tijdje niet meer in PSR ben geweest. Hij kwam hier al eens een keer in november maar vond het toen wat tegenvallen. Vandaag was hij best tevreden van de club maar hij kwam tot de constatatie dat het eten (vooral de brunch) in schril contrast staat met de andere luxe die de club te bieden heeft. Vandaag zondag was het van in het begin al behoorlijk druk. Bijgevolg wilde veel volk tezamen aan tafel. Hierdoor merkte je dat men er nog iets zou moeten op vinden om de toeloop vlot te kunnen laten verlopen. Snel was het appelsiensap op, dan weer geen kaassneetjes.... Het is maar als het pas echt druk gaat worden.... Natuurlijk speelt hier mee dat dan ook het etensuur nog eens kort is. In het weekend gaat de club maar om 13:00 open en in principe wordt om 14:00 de tafel afgeruimd. Wat ontbreekt wordt wel op eenvoudig verzoek weer aangeleverd. Jammer dat er ook enkel wittebroodjes zijn. Het avondeten was Schnitzel met sla, tomaat, komkommer, wortelmix en strikjesdeegwaren, rijst of gebakken aardappeltjes. Het was lekker. Pech (of snel wederkerend) was het gisteren zo goed als exact hetzelfde warm eten. Eenvoudig kan lekker zijn maar het lijkt me ook maar heel normaal dat er gaat vergeleken worden met ander ruime mooie nieuwe clubs. Dan kom je al snel uit bij bijvoorbeeld Planet Eden (niet gek ver weg van Sixsens) waar je voor € 35/50 hetzelfde eten krijgt en PSR waar je voor € 50 onbeperkt à la carte kan eten. Je hoort dat ook vertellen en ik heb toch al twee keer gevraagd aan een dame terwijl ze aan het eten was of het lekker is. Je krijgt dan jammer genoeg al eens het antwoord dat als je honger hebt, je alles eet. De dames stellen het vaak wat groffer dan het is natuurlijk. Het mooie stukje zalm gepresenteerd op het filmpje op de site is er in die zin net een beetje over. Jammer ook dat de dames hun eten vaak gaan opeten in een keukentje dat niet toegankelijk is voor de heren. Hopelijk komt daar verandering in als het restaurant omgebouwd is.

    Wat me bij de dames tot nu toe sterk blijft opvallen is dat ze hun job meer dan naar behoren doen. Ik vind dat de service erg hoog ligt. Hopelijk blijft dat zo. We komen nog altijd in de eerste plaats voor de dames. Als ze nu nog "een blikje" lolita's kunnen openen....


    Zaterdag 19/01/13

    Om 13:00 toegekomen en ik zag al flink wat auto's op de parking staan. Het was ook al behoorlijk druk vanaf de eerste moment binnen. Zowel van mannen als vrouwen (niet met GT gaan vergelijken natuurlijk). Ik telde al meteen een stuk of twintig vrouwen voor ieders wat wils en al ongeveer evenveel heren. In het restaurant was het dan ook een beetje naar een plaatsje zoeken. Temeer omdat ze momenteel het restaurant aan het omvormen zijn tot een écht restaurant (met tafeltjes). Het zal een hele verbetering zijn want het eten aan lage tafeltjes zoals in LR is echt niet je dat. Proficiat dat het zo snel gaat! Ik kon toch nog een mooi plaatsje bemachtigen en had zelfs de hoerenchange dat ook Elisabeth nog naast me kwam zitten. Vandaag bestond het ontbijt enkel uit gewone bruine boterhammen (geen toaster gevonden). Verder eitjes, zoet en hartig beleg en nu ook wat typisch Nederlands broodbeleg: pindakaas en gekleurde muizenstrontjes. Nu nog kokosbrood (grapje). Vandaag stond er ook een grote schaal met appels. Mooi zo. Een gezond tussendoortje kan hier nu ook. Elisabeth kon niet zo lang bij me blijven zitten. Er stonden wat heren te draaien en zij had al gedaan met eten. Er moest plaats gemaakt worden. Toch had ik het geluk dat de heren aan de toog van de kleine bar gingen zitten en werd ik weeral omringd door dames. Ive kwam naast me zitten, onder andere. Aan de lange bartafels die er nu nog staan is het dan steeds een beetje moeilijk om weg te geraken als je wat wil bijhalen. Ik liet me dan maar onder het bartafeltje glijden en kreeg op die manier ineens zin in zeevruchten en kon de grap bij Ive niet laten.

    Elisabeth had me al uitgenodigd voor een rondje brubbelen maar in de achterliggende gedachte dat daar dan meteen een kamer zou aan vasthangen (of dat toch van haar kant zou verondersteld worden), bedankte ik. Ik zeg dat dan ook meteen. No prob (ook niet voor haar).

    Ik ben na het eten dan naar de bar getrokken. Daar ging ik naast een dame zitten die ik nog niet gezien had in Sixsens. Ik kwam al snel te weten dat ze er de eerste dag werkte en Hongaarse was. Ze luistert naar de naam Sofie. Al even snel kwam ik van haar te weten dat ze snel de kamer op wou. Tenminste, ze vroeg of ik eens niet een nieuwe dame wou proberen. Tja, dat was veel te snel voor mij, inderdaad. Sofietje, Sofietje toch....

    Ook vandaag is het nog steeds zo dat de grote meerderheid van de dames goed benaderbaar en vriendelijk zijn. Mij is het nog niet opgevallen dat de dames meer geïnteresseerd zouden zijn in hun mobieltjes dan in de heren. Vandaag lagen wel twee tot drie dames in de oriëntaalse rustruimte wat te liggen terwijl ze inderdaad op hun mobieltje een feuilleton aan het volgen waren. Mij stoorde meer het geluid van het mobieltje dan dat de dames even een momentje voor zichzelf wilden hebben. Ten slotte is het ook zo dat je zou kunnen stellen dat de dames die aan de gokautomaten zitten ook niet geïnteresseerd zijn in de mannen. Laten we het houden bij het gegeven dat de dames op dat moment even gerust gelaten willen worden. Ik kan me er makkelijk wat bij voorstellen als je twaalf uur per dag, vaak 6 à 7 dagen per week moet werken.

    Vandaag waren er zo om en bij de 25 dames, om 14:00 al en ongeveer evenveel heren. Het aantal dames en heren zou nog wel wat oplopen naarmate de dag vorderde. Vrijdag waren er ook zoveel dames, volgens de theke aan de kleine bar. Ze vertelde dat Sixsens in stijgende lijn evolueerde.

    Vanuit de verte een beetje, waaide en lachte ik eens naar Anna. Ik denk niet dat ze uit zichzelf op een "onbekende" man zal stappen. Mede daardoor bleef het vandaag dan ook bij een goedendag.

    In de HWP wou Elizabeth bij me komen zitten. Persoonlijk heb ik daar niet het minste probleem mee maar ik vertelde haar toch maar even dat ik niet zinnens was om daarna al naar kamer te trekken. Even liep ze weer weg maar al even snel kwam ze weer langs. Ik vertelde een maat wat ik haar net gezegd had. Ze gaf me immers sterk de indruk dat ze deze keer niet meer zou weglopen en er bij zou komen, dan toch. Het klopte ook. Ze kleedde zich uit en kwam op mijn schoot zitten in de HWP. Ik ga jullie nog uitgebreid vertellen over mijn eerste escapade met haar. Daarin zal staan waarom ik veronderstel dat een herhaling er niet zo snel van zal komen. Ik vond ze niet spontaan genoeg, beetje terughoudend op kamer, ondanks dat ze verbluffend goed pijpt. Ik zou niet zo snel op herhaling gaan en dus was een stijve onder water niet voldoende om haar het startsein te geven voor het halen van de sleutel. Ik maakte haar nog wijs dat mijn lul omhoog kwam door het broebelende water maar achterlijk is ze natuurlijk ook niet.

    "Kurvë", tja dat woord valt wel eens meer onder de dames. Dit keer omdat een man in de HWP beweerde dat hij Hongaars kon verstaan. Hij vernoemde het woord. De dame zij daarop dat dat nogal wiedes was omdat dat een internationaal woord is voor hoer (behalve dan in West-Europa, Amerika...).

    Ondertussen in de bar geklonken op... ja, op wat. Gewoon maar, Elisabeth en ik. Elizabeth zocht me vandaag telkens weer op. Vervelend was het niet maar ze zal moeten leren leven met het feit dat ik in de club in eerste plaats gewoon mijn zin doe. In de oriëntaalse rustruimte verplichtte (nu ja) ze mij om dicht bij haar te kruipen en niet ergens alleen te gaan liggen. Gedwee volgde ik haar orders. Daarna volgde dus weer niet een kamergang. De zin werd al wel groter dan in de HWP. De aanhouder wint, zegt het spreekwoord. Zou dat? Of deden de lieve aanrakingen het?

    Omdat in de kleedkamer een knappe slanke Roemeense blonde dame (Sara(h)) ook net over Kurvë bezig was, hebben we er nog mee zitten lachen. Ze lachte er eigenlijk niet mee. Ze was dat ook, zei ze nog. Jammer dat zij op de juiste momenten bezet was of niet te vinden was. Mijn allereerste indruk over haar was niet zo positief. Nogal afwezig, uit de hoogte doen. Mijn tweede indruk was helemaal anders en erg positief. Ik heb al vernomen dat ze ontzettend goed pijpt maar moet nog te weten komen of ze ook graag tongzoent. Speurwerk voor een van de volgende keren.

    Evi, ik kwam ze tegen in de gang op -1, bijna ter hoogte van de trap naar de bar/lounge op -2. Nog even kort wat gelachen. Ze had net een stukje marmercake in haar hand en was er smakelijk van aan het eten. Ik vroeg of ze wist of er in het restaurant, op etage 0, nog wat was. Zelfverzekerd antwoordde ze negatief. Zij had het laatste stukje genomen. Hoewel ik zei dat ze het écht niet moest doen, wou ze met alle plezier het stukje cake met me delen.

    Zoals ik al zei, kan je binnenkort foto's bewonderen op de site van Sixsens van de dames. De fotograaf was vandaag ter plekke. De dames moesten poseren in de oriëntaalse ruimte. Ik wou even meegluren maar al snel kreeg ik van (lieve) Anna te horen dat ik gerust in de bar mocht gaan zitten met een drankje. Met andere woorden: ze stuurde me weg. Ik kan dat wel begrijpen dat het vervelend is als al de mannen er beginnen op te staan gapen. Zonder probleem vertrok ik dan ook. Wat wou het toeval? Het glas tussen de lounge en de oriëntaalse rustruimte is zo gemaakt dat je normaal gezien wel van de rustruimte naar de lounge kan binnenkijken maar niet andersom. Omdat er nu fel wit licht brandde voor de foto's kon je nu net wel van de lounge erg goed binnenkijken in de rustruimte. Uitgerekend was het toen ik daar zat aan Anna om te poseren. Ze deed dat heel erg goed. Zo zie je maar. Best de moeite waard om dat eens af te zien, dat kan ik je garanderen. Later op de dag trof ik Anna nog onderweg en hield ik ze tegen. Ik herinnerde ze even aan het feit dat ze me wandelen stuurde toen ik kwam piepen. Ze zei dat ik niet zo nieuwsgierig moest zijn en de foto's maar moet afwachten op de site. Toen vertelde ik haar over hoe goed je alles kon zien. Ze wist het ondertussen ook al. Ik kon natuurlijk niet nalaten om haar mee te geven dat ik uitgerekend haar poseerwerk goed heb gadegeslagen. Ik had gewonnen.

    Ive had het aan de trappen aan de lounge ook nog over dat” gefotografeer”. Ik verstond haar niet zo goed door de afstand en de muziek. Ik verstond alleen goed dat ze me nog een potje hard core sex beloofde. Heel waarschijnlijk had ze toch gezien dat ik kwam piepen. Zij was toen net aan het poseren. Van die hard core sex is overigens niets meer in huis gekomen. De eerste keer dat het mij paste en dat ze vrij was, was op het moment dat ze al in warme winterkledij bij de theke stond, klaar om naar huis te gaan. Ik zei dat ik haar gemist had. Daarop antwoordde ze me kordaat dat ik haar had gezegd dat als ik zin in haar had dat ik haar wel zou vinden. Ik moest even nadenken, ik zeg zoveel gedurende de gehele dag tegen al die dames, maar ze had gelijk.

    Ik lag op een gegeven moment wat te liggen in de lounge op een van de loungebedden. De boel een beetje afzien. Eens kijken op wie ik mijn pijlen ga richten. Op dat moment waren zowel Sara, Ive, Anna,... niet van de partij maar allicht met een partijtje seks bezig. Ik had nu wel net erg veel zin in seks. Elizabeth zat aan de bar. Ik was haar zo-even nog voorbijgewandeld. De zin overtrof het weinig-kans-op-herhaling-gegeven en ik wenkte haar. Ze kwam bij me liggen. Een beetje geknuffeld en gestreeld maar na een poosje vroeg ze of het voor mij eender was om ergens anders te gaan liggen waar niet alle ogen op ons gericht waren. Voor mij geen probleem. Zo verlieten we de lounge en ruilde die in voor (inmiddels mijn lievelingsplek geworden) de oriëntaalse rustruimte. Het dikke uur genieten, knuffelen, strelen vloog zo om. Daarna zijn we het geheel gaan afwerken in de kamer. Voor die ene keer dat ik eens afgewerkt wil worden. Helemaal afwerken alleen was het natuurlijk niet. Het halfuurtje werd mooi volgemaakt. De details verschijnen nog wel eens op dit forum.

    Na de seks die uitgelopen was tot middernacht, wilde ik langs een kant vertrekken maar langs een andere kant geraakte ik niet weg. In de bar/lounge speelde ze daar bovenop nog uitstekende dansbare muziek op normaal volume zodat ik al helemaal niet meer weggeraakte. Het is me dan toch gelukt tegen halftwee 's nachts.

    Vandaag viel het me ook weer op dat er in Sixsens een paar prachtige blonde dames rondlopen en als ik dat al zeg, ik die meestal op zwartharige dames val, kan dat tellen.

    Een erg leuke dag was het weeral geworden.


    Na overnacht te hebben, ben ik zondagmorgen weer naar huis vertrokken. Hoewel zelfs op zondag omgeroepen wordt op de radio dat slechts de helft van de Nederlandse treinen rijden door het slechte weer, moet ik zeggen dat het busverkeer in elk geval prachtig werk aflevert. Ik had voor alle zekerheid een bus vroeger genomen om 200 % zeker te kunnen zijn dat ik mijn treinaansluiting in Aken zou halen. Dit had niet nodig geweest. De bus 50 naar Aken had 6 minuutjes vertraging bij ondergesneeuwde wegen. De chauffeurs in Nederland kunnen ten minste bus rijden. In België rijden de bussen met gelijkaardig weer met een vertraging tussen de 30' en 60' minuten .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  2. Onderstaande 10 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (22 januari 2013),Befke (22 januari 2013),dbd67 (21 januari 2013),Dolfie (21 januari 2013),hansdordt (25 januari 2013),savesexer (22 januari 2013),SeX++ (22 januari 2013),Stief (21 januari 2013),The Joker (21 januari 2013),Wijze grijze (21 januari 2013)

  3. #27
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:08
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.979
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Afgelopen zondag eindelijk tijd om mijn vrijkaart voor Sixsens te gaan verzilveren met dank aan Forumleiding en Sixsens.
    Bij binnenkomst op een bijzondere prettige manier ontvangen door Inge.
    Toch apart als je in je “eige mooders taal ontvange te waere “
    Maat Fukkiedukkie gaf me een rondleiding en jawel het ziet er schitterend uit allemaal.
    Een bak koffie genomen in de bar waar we door een Mestreechse struise Patricia als barvrouw uitstekend haar werk deed.
    In het oude Aspasia gedeelte genoten van een lekker stuk vlaai waar we nog bekende uit L.R. tegen kwamen, de 3 musketiers onder leiding van Hen. Herinneringen van Aspasia kwamen boven en moest gelijk denken aan https://www.ijsberenforum.com/forum/...2007#post12007
    Hierna nogmaals door het doolhof gelopen en gebruik ( proberen) te maken van de whirlpool. BRRR koud jammer ….
    Links en rechts zag je wel een meid zitten maar qua aantal was het te weinig ten opzichte van de grote van de club.
    Veel van deze dames vonden hun mobiel belangrijker en toonde weinig interesse in de gasten.
    Ik weet niet of dat hier gebruikelijk is maar begreep dat Beate niet aanwezig was die dag .
    Dat zou een reden kunnen zijn voor dit storend gedrag van de dames.
    Na 2 uur zonder interactief gedrag van de dames keken molaar en fukkiedukkie elkaar in de ogen en we wisten het wat ons te doen stond … 80 km verder rijden in de sneeuw naar ons huiskamertje.
    Niks ten nadele aan deze mooie nieuwe saunaclub maar .. Het Wauw gevoel was er qua inrichting en service personeel, l maar de dames moeten nog weten hoe het ertoe moet gaan in een saunaclub.
    Ongetwijfeld krijgt Sixsens nog een herkansing want dat verdienen ze.

  4. Onderstaande 3 leden hebben molaar bedankt voor deze bijdrage:

    Bezitos (22 januari 2013),Megaboob (22 januari 2013),SeX++ (23 januari 2013)

  5. #28
    Geregistreerd
    13 juli 2007
    Last Online
    6 februari 2024 @ 15:33
    Berichten
    29
    Discussies
    0
    Thanks
    45
    Thanked
    35 in 14 posts

    Standaard

    Ben afgelopen zaterdag 19/1 ook in deze club geweest. Was maar een kort bezoekje maar is me toch reuze meegevallen! Aangekomen rond 15u en al terug vertrokken rond 17u...
    Op de parking niet te veel auto's. Ik parkeerde me net naast een auto met NL nummerplaat waarvan de eigenaar net voor mij naar binnen stapte.

    Onthaal was prima, theke gaf me een korte rondleiding (was eigenlijk nog maar mijn tweede bezoek aan een saunaclub..)
    Toen we echter in de kleedkamer kwamen was de stank niet te harden, die man die vlak voor mij binnenstapte had net zijn schoenen uitgedaan denk ik
    Stinken!! Volledig de kleedkamer stonk ernaar. Enkele dames die zich aan het opmaken waren spoten er lustig op los met hun parfum om dit een beetje te verbeteren :-)

    De theke zij tegen die persoon, onmiddellijk de douche in jij! Ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij geen al te leuke entree was op die manier. Maar ja, daar kan de club niets aan doen...
    ik zei nog tegen de dames die daarna ook langskwamen en in mijn richting keken dat ik het niet was die voor de 'geur" zorgde, wat gelukkig werd bevestigd door de dames die reeds aanwezig waren!

    Daarna een korte douche genomen en mij naar het bargedeelte begeven. Wat me opviel tov mijn eerdere bezoek aan LR is dat de dames er absoluut niet op jacht zijn wat mij voor een tweede bezoek aan dergelijke club dus wel meeviel.
    Ik had hier op het forum goede commentaar gelezen over enkele dames ( Jasmin, Anna,..) van wie ik me de naam in gedachte probeerde te houden.
    Mijn oog viel op een dame die zich aan de andere kant van de bar installeerde. Ze nodigde me uit om naast haar te komen zitten.

    Het bleek dan nog wel Jasmin te zijn! Van geluk gesproken. Het gesprek werd een beetje in Duits en Engels gevoerd. Aangeizen mijn Duits niet zo fameus is verliep het in het begin nogal stroefjes.

    Ben dan met haar naar een kamer getrokken, waar ik een fantastisch uur heb doorgebracht met haar.
    Alles wat hier op het forum over haar geschreven werd, heb ik ook meegemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar.

    Ze liet me wel weten dat ze binnenkort voor enkele weken met verlof vertrekt.

    Aangezien ik niet veel tijd over had, heb ik dan maar afscheid genomen van de club.
    VOlgende maal moet ik zeker meer tijd voorzien om een en ander van de sauna accomodaties te verkennen!!

  6. Onderstaande leden hebben dirkje36 bedankt voor deze bijdrage:

    SeX++ (23 januari 2013)

  7. #29
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Deze week deze mooie club weer een bezoek gebracht. Onthaal was zoals altijd even hartelijk, klein probleem met een vrijkaart, maar dat werd subliem opgelost door de leiding. Op dat moment waren er 24 dames aanwezig, heren aantal was makkelijk op 1 hand te tellen.

    Met mijn Fanta even plaats genomen, om door een grote blonde dame, Jasmin, even vol op mijn bek worden genomen. Normaal ben ik daar niet vies van, maar nu was Jasmin helemaal niet mijn type en ik had dus echt helemaal geen aanleiding gegeven dat ik überhaupt wat wilde. Maar de jacht was geopend. Mijn vriend Seth verraste me door toch een paar uurtjes te komen voor de fun of it all. Het eten was niet echt gevarieerd, maar ik heb veel slechter mee gemaakt in andere clubs. De kwaliteit was gewoon goed.

    Na een whirlpool en stoombad kwam Seth toch een Roemeense tegen. Blijkbaar kan die niet zonder "Tje Fatsch" tegen iemand te roepen. Haar naam was Sara, blond, lekker vol lichaam en heerlijk dikke naturel tieten. Haar leeftijd was 19 jaar en redelijk onervaren. Maar volgens de recensies hier een topmeid. Helaas kust ze niet, dus voor mij niet interessant, maar ik vermoed dat mijn leeftijd meespeelde.

    In de bar met Seth een leuk praatje gemaakt met Anna en haar Hongaarse vriendin. De Hongaarse kon een grapje over slechte service van Hongaarse dames niet waarderen en verliet snel het gesprek. Een bekende beer kon de slechte service bevestigen van de betreffende dame, waarschijnlijk was dat ook de reden dat ze wegliep.

    Met Anna verder een heel leuk gesprek gehad, maar in de tussentijd verkende ze de staat van mijn lid. Die groeide maar en het duurde niet lang voordat we naar kamer 6 gingen. Lekker samen douchen, TZ waar maar heel weinig dames tegenop kunnen, pijpen iets te wild en mijn tepels doen nu nog pijn. Maar sex met haar is een roller coaster ride, ADHD heeft die meid gewoon. Als je waar voor je geld wilt hebben is dit de best besteedde €50 ooit. Daarna samen douchen en ik was klaar voor de volgende ronde.

    Seth was alweer vertrokken, was langer gebleven dan de 2 uur en moest €20 bij betalen. Ik ging naast de mooie blonde Roemeense Sara liggen en had een amusant gesprek. Geen kamer aspiratie van beide kanten, met 19 jaar is ze echt te jong voor mij en ik blijkbaar te oud voor haar. Het is wel heel uitzonderlijk dat een Roemeense in Nederland werkt met al die papierkraam. Maar ik denk dat ze wel een topper gaat worden.

    Al sinds het begin van mijn aankomst trok een kleine brunette mijn aandacht, leeftijd moeilijk in te schatten, maar een mooie bos krullend haar, weinig make-up en het uiterlijk van een schooljuffrouw. Ik ga naast haar zitten waar ze met enige verbazing op reageerde. Ze lag uitgebreid languit, dus ik til haar benen op en leg ze op mijn knieën. Ik voel aan haar benen dat ze zich zeker enige dagen niet geschoren heeft, ze schaamt zich daarvoor en trekt haar knieën op. Ze spreekt redelijk Duits en komt uit Hongarije, zit nog niet zo lang in het vak en is tot mijn verbazing 37 jaar oud. Er waren mooiere dames, jongere dames en zeker geilere dames, maar Carlitos moest weer een gok nemen. Even nagedacht en toch maar naar de kamer gegaan. Om daar erachter te komen dat je dus geen Hongaarse naar de kamer moet nemen, zeker geen onervaren dame en al helemaal niet vergeten om te controleren of ze überhaupt een horloge bij zich heeft of iets anders om de tijd te controleren.

    De sex was niet al te best, gelukkig was dat ook niet zo mijn doel (ja ik weet het) alles wat erom heen hing was wel apart. Zeker toen ik haar aan het beffen was en ze opeens ophield om te vragen of ik echt niets wilde. Maar zo ook het einde, ik wist wel ongeveer hoe laat ik naar de kamer was gegaan. Maar opeens riep ze, we moeten gaan want we gaan sluiten en mijn uur!! was om. Nu had ik gezegd dat ik gewoon een half uur wilde, maar goed als ik langer op de kamer was dan is dat mijn schuld. Ik wilde eventueel ook tot sluiten blijven want dan zou het een uur zijn geweest. Maar wat blijkt, het was net een half uur dat we op de kamer waren. mevrouw wist zeker dat het een uur was. Maar achteraf had ze helemaal geen horloge of GSM bij zich ter controle!!!

    Nu ben ik altijd netjes geholpen in Sixsence, had ook geen behoefte om zeik te maken en betaalde haar het uur. In de club noteren ze geen tijd bij afname van de sleutel, wist ik niet. Bij mijn vertrek toch even de opmerking gemaakt dat ik de situatie helemaal niet prettig vond. De leiding haalde toch maar even de dame in kwestie erbij, ik hoefde het geld niet terug, maar het ging een beetje om het principe.
    Herhaling met deze Hongaarse zit er dus helemaal niet in, alles bij elkaar opgeteld was het een sof. Over de club niets meer dan goed, reageren direct op klachten om deze zo goed mogelijk op te lossen. Ik had gewoon de pech met een Newbie.

    Voor Anna ga ik altijd terug, en voor het proberen van de rest van de dames natuurlijk.

  8. Onderstaande 7 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    Bief2 (25 januari 2013),hansdordt (25 januari 2013),Picasso 1 (23 januari 2013),savesexer (24 januari 2013),seksenfun (23 januari 2013),SeX++ (24 januari 2013),Stief (23 januari 2013)

  9. #30
    Geregistreerd
    23 augustus 2012
    Last Online
    16 oktober 2015 @ 20:39
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    5
    Thanked
    85 in 9 posts

    Lächeln

    1E BEZOEK

    Sixsens ligt net buiten Lemiers aan de Rijksweg 1. De locatie ligt alleen tussen de weilanden waarbij de parking word afgeschermd door een heg.


    PARKING

    (+) ruime parking.
    (+) voertuigen zijn niet zichtbaar vanaf de straat.
    (+) de parking word bewaakt met cameratoezicht.


    ONTVANGST

    De ontvangst is op de begane grond:

    (+) vriendelijke ontvangstdame.
    (+) uitleg & korte begeleiding.


    KLEEDRUIMTE

    De kleedruimte is 1 trap af naar beneden aan de linkerzijde (etage -1)

    (+) zeer verzorgde ruime kleedruimte.
    (+) je kunt je eigen spint uitkiezen.
    (-) geen verzorgingsmiddelen als deodorant, bodylotion etc.


    DOUCHE & WELLNESS

    Douche en wellness zijn ook aparte ruimtes maar liggen naast elkaar (etage -1)

    (+) ruime, schone en verzorgde doucheruimte.
    (+) mooie, ruime en uitgebreide wellness.
    (+) niet meegemaakt dat zeepdispenser leeg waren.
    (-) ergernis: geen handdoeken bij of vlakbij douche/wellness, deze moet je eerst boven bij de ontvangst halen.
    (-) douchekop klein/straal minimaal, je moet dichtbij de sensor (lees muur) staan.


    HYGIENE

    (+) alles netjes en verzorgd/geen opmerkingen.
    (!) ik hoop dat de aandacht op dit gebied niet verslapt aangezien het nu niet druk was.


    INTERIEUR

    (+) je kunt zien dat er flink geinvesteerd is in deze club met als gevolg een hoogwaardig interieur, goede afwerking en sfeervolle uitstraling.
    (+) diverse ruimtes waar je je terug kan trekken.


    (BAR)RUIMTES

    Op etage -2 bevinden zich een pornokino & de centrale barruimte

    (+) over nagedacht; een ronde bar waar je fijn aan kan zitten met goede barkrukken, de middenconsole is eigenlijk een minpuntje.
    (+) barruimte met diverse zit, lig & loungemogelijkheden.
    (+) goede muziekinstallatie die niet overheerst. Je kunt elkaar verstaan (hou dit zo).
    (+) hier begrijpen zet het: een pornokino waar het gekreun uit de speakers is niet overheerst.
    (+) de speelautomaten zijn in een aparte ruimte onder de trap ondergebracht en werken daardoor niet storend.
    (+) voor de liefhebber: seks in de barruimte is mogelijk.
    (-) geen apfelschorle.
    (-) de bardames waren verre van slecht, echter wat traag/onoplettend. Vlotte bardames die eenvoudig contact maken zouden hier wonderen doen.
    (-) het schenken van sterke drank brengt ook veel nadelen met zich mee. Schampus & sterke drank past niet echt bij een saunaclub.


    DAMES

    (+) gevarieerd de meest 25+
    (+) aanwezig ca. 20/25 dames, voor een startende club prima (veel startende clubs hadden er op dat moment minder)
    (+) voor 17 uur waren vrijwel alle vrouwen aanwezig.
    (-) nog wat dames die qua uiterlijk niet in deze club thuis horen.
    (-) het aantal dames moet hoger.
    (-) sommige dames hangen of liggen te veel op 1 plek en komen nauwelijks in beweging. Meer pit en leuke animatie is gevraagd.
    (-) ergernis: een aantal Poolse dames zit uren achtereen aan de bar (o.a. mooie blonde & zwartharige met cleopatra kapsel) alleen met elkaar bezig.
    (-) nog te veel in groepjes of setjes met elkaar bezig.


    BEZOEKERS

    (-) geen deurbeleid
    (!) De meest succesvolle club qua bezoekersaantallen is verruit GT, dit succes is niet te danken aan het meest luxueuze interieur maar meer aan het strikte deurbeleid.


    RESTAURANT/ETEN

    (+) sfeervol compact restaurant met daarin ook weer een fijne bar om aan te zitten.
    (+) zeer vriendelijke behulpzame dame in de bediening (pro-actief).
    (+) het ontbijt is simpel maar goed o.a. warme broodjes en roerei (zou iets uitgebreider mogen).
    (+) tussendoor vlaai & cake.
    (+) het avondeten was naar verhouding beter. Met bijlages o.a. salades en vers gemaakte appelcompote.
    (-) 's-avonds laat niets meer te eten.


    VERLATEN

    (-) alleen maar "alles okay"


    CONCLUSIE

    De afstand zal voor sommigen minder zijn, maar een bezoek aan deze locatie maakt veel goed. Voor een opstartende saunaclub doet Sixsens het dan ook uitstekend. Voor de entourage en het personeel heb ik sympathie gekregen. Op het gebied van de dames moet er nog het eea. gebeuren; het kan niet zo zijn dat de mooiere dames in de bar uren lang "afwezig" zijn voor de aanwezige bezoekers. Verder wil ik niet rechtstreeks discrimineren maar; om alle investeringen in deze locatie niet teniet te doen zou ik het management aanraden om een strikt deurbeleid te hanteren. Verder zou een slimme zet zijn om het 40 euro tarief doorlopend te hanteren voor stamgasten. Bij het verlaten van de club zou de dame meer aandacht moet geven aan de gast door wat dieper in te gaan op de ervaringen. Verder zal ik iedereen aanraden deze club kansen te geven!

  10. Onderstaande 5 leden hebben PlusMinus bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (25 januari 2013),MichelJ (27 januari 2013),seksenfun (24 januari 2013),SeX++ (24 januari 2013),Wijze grijze (24 januari 2013)

  11. #31
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard

    Was die Hongaarse, Elisabeth ?
    " A dirty mind is a joy forever"

  12. #32
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Gezien de mindere ervaring zal ik geen naam noemen, ook omdat het best een hele lieve meid is. Maar de omschrijving zou kunnen helpen.

  13. #33
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    585 in 222 posts

    Standaard

    Op de site staat als openingstijd 13 uur voor de zaterdag, dus niet 11 uur zoals op dit forum staat.
    Ik ga er van uit dat de site van Sixsens klopt, dus ik zorg dat ik er om 13 uur ben en niet om 11 uur voor een gesloten deur sta!

  14. #34
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    585 in 222 posts

    Standaard

    Gisteren naar de nieuwjaarsparty geweest. Ik moet zeggen het is een erg mooie en grote club met zeer vreindelijke bediening en goede welness voozieningen. Het pand is zeer makkelijk te vinden want het ligt aan de doorgaande weg tussen Lemiers en Vaals. Bij aankomst, iets na 1 uur stonden er al een 15 tal auto's. Binnen waren er ik schat toch al 10 tot 15 dames en een tiental heren van middelbare leeftijd. Later op de dag zullen dat er een 30-tal dames en een 50-tal heren zijn geweest.

    Na het omkleden ben ik eerst maar eens wat gaan drinken aan de bar. Achter de bar staat een schaars geklede struise blonde dame, dit bleek later Jasmin te zijn die er dus werkt als dvp. Aan de andere kant van de bar zat een meisje naar me te lachen, een lief meisjes gezicht en een indrukwekkende decollecté. Met haar heb ik mijn 1e kamergang beleeft, ze stelde zich voor als Mira. Het is een goedlachse en lieve lolita met, in verhouding met de rest, lekkere volle billen. Er liep nog een slanke blonde dame rond, superslank met glitterjurkje en netkousen, dit bleek later Isabelle te zijn.

    Na het drankje aan de bar richting restaurant voor een lunch. In het restaurant keuze uit boterham, zahte of harde puntbroodjes. Beleg was er in de vorm van 1 soort kaas en 1 soort vleeswaren, een beetje schaars dus. Er waren ook (koude) gehaktballen, die waren wel erg lekker. Met mijn bord naast een leuke kleine Hongaarse gaan zitten, haar naam weet ik niet, maar ze zag er wel lekker uit. Ze droeg en rokje en een strapless topje met daaronder zeer kleine tietjes.

    Na de lunch heb ik een gesprek aangeknoopt met Mira, of eigenlijk zij met mij. Ze zag mij wel zitten en ik haar ook, dus het besluit van een kamergang was snel genomen. Op de kamer vroeg ze 100 euro voor een uur! Als extra service zou ze mij een massage geven en erg lief voor me zijn, haha. Het was een aangenaam uur met pijpen, tongzoenen, 69 en vier standjes neuken waarbij ze veel initiatief nam. Binnen het half uur klaargekomen, het 2e half uur heb ik haar gemasseerd en heeft ze met veel handwerk geprobeerd mijn 2e orgasme te bezorgen. Helaas is dat niet gelukt, maar toch een geslaagd uurtje met haar doorgebracht.

    Na deze kamergang was het tijd om te relaxen. De sauna is goed warm, maar de whirlpool is dat niet. Na de sauna even de emmer met koud water over mezelf uitgestort, heerlijk. Daarna even in de kino een kijkje gaan nemen, 2 dames lagen gezellig te keuvelen, ik ging een verdieping hoger liggen om naar de film te kijken en lekker uit te rusten. Het duurde echter niet lang voor de dames mij 'overvielen', 1 dame herkende ik van de bar. Het was de slanke blonde met de kleine tietjes. Haar vriendin, ook een lekker blonde iets voller en b-cup. Ze gingen mij samen oraal verwennen en meteen met tongzoenen erbij, twee van die heerlijke blonde sexbeesten, ik was verkocht. Ik vroeg wie van de 2 er mee naar een kamer wilde, ze wilde allebei wel, dus wij met z'n drieen naar de kamer voor een half uur. Op de kamer een heftig trio met vooral Angela die de beste service en gfe gaf, wat kan die neuken (cowgirl) en tongzoenen zeg, mmmmm zo geil... Voor herhaling vatbaar dit

    Weer een rondje sauna, daarna met een cola op de ligstoel bij de whirlpool gezeten met mobiel erbij. Komt daar Mira aangelopen met haar lieve lach, en ze komt gezellig bij me zitten. Ze wil weten wat ik op mijn mobiel aan het lezen ben, op dat moment een recensie over Fungarden. Daar wil ze meer van weten en ik zoek op de mobiel naar de site van Fungarden. Ze neemt de mobiel van me over en bekijkt de site, daarna zegt ze: ik wil je foto's laten zien van mij toen ik nog lang haar had. Ze liet me 5 foto's zien van haar, ik heb de foto's natuurlijk op mijn mobiel gezet, dus voor geinteresseerde....

    Tegen 6 uur weer naar het restaurant getogen, nu voor een warme maaltijd. Op het menu stond: soep, aardappelpuree of rosties, schnitzel en nog een andere vleessoort, witlof of rode kool, sla en salade.
    Helaas zit er geen saus bij het vlees en op de sla. Ook geen mayonaise, maar die heb ik gevraagd en ook gekregen, over goede service gesproken.

    Na 2 kamersessies en het avondeten was het tijd voor wat entertainment in de vorm van striptease, live sexshow en gangbang. De 1e show was een striptease van Linette Suzette, dit stelde niet veel voor. De 2e show was een live neukshow met Ashley Dark en haar man Jean Pallet. Een behoorlijk heftige sexparty, je kan zien dat ze dat vajer doen, haha. Als laatste stond de lesbische act en gangbang gepland. De lesbische act was maar van korte duur, de dames zoenen elkaar een beetje en kleden elkaar uit, daarna nemen ze elk een heer die ze een beetje opgeilen. Na deze act verhuizen we naar de kino voor de gangbang. In de kino gaan de dames op een matras zitten met de heren daar omheen. De heren worden een voor een gepijpt, zo ook ik. Dan komt meneer Pallet binnen die zegt dat we weer naar de barruimte moeten vehuizen om daar verder te gaan met de gangbang zodat iedereen mee kan kijken. Zo gezegd zo gedaan, we verhuizen naar de barruimte en de dames gaan er verder met pijpen. Intussen word Ashley weer door haar man geneukt om de show kompleet te maken. Daarna neem Ashley mij op het 'podium', gaat me daar heftig pijpen en in standje 69 geven we even een showtje.

    Nou, dat was het dan, ik kan naar huis. Het is inmiddels tegen 11, dus tijd om met een tevreden gevoel te vertrekken.

  15. Onderstaande 13 leden hebben hansdordt bedankt voor deze bijdrage:

    Bief2 (28 januari 2013),Breezahlover (27 januari 2013),Carlitos (31 januari 2013),egon, Dr. Rammler (27 januari 2013),Jajoh (27 januari 2013),MichelJ (27 januari 2013),molaar (27 januari 2013),momentum (27 januari 2013),savesexer (28 januari 2013),seksenfun (30 januari 2013),Stief (28 januari 2013),uurtje (27 januari 2013),Wijze grijze (27 januari 2013)

  16. #35
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    Ik ben paar weken geleden ook eens voor t eerst naar deze club geweest. Heel mooie inrichting, leuke sfeer, ... Ik kan wel niet vergelijken met andere clubs. 't is allemaal nogal nieuw voor mij.

    Heb 4 kamergangen gedaan, drie heel erg leuk en eentje heel wat minder

    Maar naar mijn gevoel was t niet zo simpel om - zeker als nieuweling- de dames aan te spreken. Laat staan om zakelijk te informeren wat ze wel en niet doen op de kamer. Vandaar ook 1 tegenvallende kamergang.

    Verder vind ik t ook moeilijk om een evenwicht te zoeken tussen wat flirten in de bar enzo en de beslissing om al dan niet op de kamer te gaan. Ik heb de neiging om een dame, waarvan ik op zicht zie dat ik er niet mee op kamer zal gaan, dit ook meteen eerlijk te zeggen. Al kan er mss wel een leuk gesprek ontstaan als ik ze een kans geef. Maar dan heb ik zo wat t gevoel dat ik ze aan t lijntje hou, zeker als ze beginnen met strelen enzo... Is er een soort etiquette?

    Een andere vraag waar ik mee zit, is welke dames wel te vinden zijn voor anaal. Wederom zie k mezelf niet alle dames aanspreken en die vraag stellen en afwijzen als t antwoord negatief is... Waarschijnlijk is t wel ergens hier te vinden of gaat t antwoord zijn 'dat ik het toch maar gewoon moet vragen'. Dus als iemand tips, of concrete namen heeft, altijd welkom.

    Om zelf ook wat info te geven: de kamergangen:
    eerst een dame die ook de eerste keer daar was 'Jane'. Ze is halfweg 30, zeer mooi lichaam, zeer goede service en veel ervaring in andere clubs. Ik had wat met haar gepraat, we bleken dezelfde muzieksmaak te hebben en dan een uurtje op de kamer geweest om maar ineens de spits af te bijten. Het was in elk geval een zeer aangename ervaring.

    de tweede dame: een russische Vanessa: te ruw/bot voor mij. Ze deed zeker haar best, maar er was gewoon geen klik. Dit was zo'n typisch voorbeeld van toezeggen op kamer te gaan omdat ze zo erg haar best aan t doen was en ik tegen mijn gevoel in, toch maar meegegaan was.

    De derde dame, haar naam ben ik kwijt, maar ze behoort tot de 'oude garde' ook al is ze nog vrij jong. Mee naar een kamer in t oude gedeelte gegaan, vooral om de vorige slechte ervaring weg te spoelen.

    Tenslotte Jessy, wat ouder ook, maar gewoon top en gezellig. Al praat ze wel erg veel Ze pikte me op ter hoogte van de kino en beloofde een goede massage. Ik had verwacht dat er ook niet veel meer in zou zitten, maar ze slaagde er toch geweldig goed in.

  17. Onderstaande 3 leden hebben NB100 bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (30 januari 2013),savesexer ( 2 februari 2013),wervelwind ( 6 februari 2013)

  18. #36
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansdordt Bekijk bericht
    Met mijn bord naast een leuke kleine Hongaarse gaan zitten, haar naam weet ik niet, maar ze zag er wel lekker uit. Ze droeg en rokje en een strapless topje met daaronder zeer kleine tietjes.
    Lang zwart, beetje golvend haar: Elizabeth, misschien
    ?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  19. #37
    Geregistreerd
    19 december 2006
    Last Online
    25 december 2023 @ 13:36
    Berichten
    39
    Discussies
    3
    Thanks
    48
    Thanked
    14 in 11 posts

    Standaard

    Henkie is een oude bezoeker van Aspasia waar die meer dan 20 jaar geleden voor het eerst kwam. In Aspasia was het soms geweldig maar soms ook gewoon slecht.
    Na lange tijd naar die grote open kuil naast Aspasia te hebben gekeken dacht Henkie niet dat het ooit wat zou worden. Maar ondertussen heeft Henkie al een paar bezoekjes gebracht aan het helemaal nieuwe Sixsens.

    De parkeerplaats is ruim zat en discreet. De ontvangst is goed maar inderdaad jammer dat je alleen bij de ontvangst handdoeken krijgt. Kluisjes systeem is goed. De ruimtes zijn ruim en schoon. Het restaurant is ook een mooie ruimte met weinig keuze, maar Henkie komt niet voor te eten......

    De wirlpool en sauna zijn ook best in orde, Henkie ging nog niet naar de masseur maar dat moest Henkie eigenlijk toch eens doen, prijzen lijken behoorlijk redelijk.

    Maar het belangrijkste blijven natuurlijk de dames en hun dienstverlening. Om eerlijk te zijn vindt Henkie de meeste dames in Sixsens niet echt de moeite waard, laat staan Henkie's zuurverdiende centjes.

    Henkie hebt tijdens zijn bezoekjes gekamerd met Anetta (poolse werfelwind met grote tetters en erg wild, wel lekker maar niet iets voor elke dag) en met Laura uit Italie afkomstige poolse met een heerlijk leif en perfecte service zodra die weer terug is van vakantie gaat Henkie snel weer naar Sixsens en hopelijk ontdekt Henkie dan nog een paar lekere dames want daar zijn er nog te weinig van.

  20. Onderstaande leden hebben henkieh bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 2 februari 2013)

  21. #38
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    585 in 222 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Lang zwart, beetje golvend haar: Elizabeth, misschien
    ?
    nee, die is het zeker te weten niet, ze is zeker nog geen 36 en slank i.p.v. normaal van postuur

  22. #39
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    Bezoekje aan sixsens en een onvergetelijk dagje met volgens mij t bestbewaarde geheim van de club, want er zijn nergens recensies over haar te vinden :p Ik zal de andere ijsberen, die haar ongetwijfeld al ontdekt hebben, maar niet willen delen, dus respecteren en haar naam niet vermelden Dat maakt t ook eens zo leuk om naar sixsens te gaan en deze dame te zoeken/ontdekken voor de rest

    Misschien ben ik gek om 5 uur met dezelfde dame op de kamer door te brengen, ofwel is ze gewoon zo goed en betoverend. Ze heeft een geweldige glimlach, een strak kontje en redelijk grote borsten C/D schat ik, heb t niet nagevraagd of gemeten. Maar hoewel t uiterlijk mooi meegenomen is, gaat t om de service uiteraard. De service is heel simpel: wees lief en respectvol en zo goed als alles kan, behalve klaarkomen in haar mond en alles veilig uiteraard. Meerprijs voor een aantal zaken kent ze blijkbaar niet

    Nu hoor ik jullie je al afvragen hoe je in godsnaam 5 uur met dezelfde dame kan wegblijven. Wel we hebben een lunch, rook, knuffelen in de bar en bubbelbad pauze ingelast (niet meegerekend in de uiteindelijke prijs, enkel de 5 uurtjes op de kamer heb ik betaald. In totaal hebben we een uurtje of 7 samen doorgebracht) De 5 uurtjes op kamer komen we dadelijk aan toe, maar eerst wil ik toch nog kwijt dat ze een heel aangename afwisseling heeft tussen leuke conversaties en zoenen, knuffelen, ... Ze praat niet honderduit, maar ze is ook geen dom gansje dat de hele tijd maar wat glimlacht en streelt enzo. Ze kwam in het wellness gedeelte naast me op de ligstoel (meer ligstoelen daar zou ook wel leuk zijn) en we hebben een uurtje gepraat in de wellness, in de bar, ...

    Maar wat iedereen wil weten:
    Op de kamer zoent ze om te beginnen (en om te eindigen en tussendoor) ongelooflijk, passioneel, diep, zachtjes, ... alles. Ze verkent je hele lichaam met haar tong, strelen, kietelen, ... En uiteraard mag omgekeerd ook alles. Tijdens het beffen gaf ze tijdens t eerste uurtje de hint dan een vingertje in haar poepgaatje wel aangenaam was. En toen ze merkte dat ik dat wel geil vond, gaf ze aan dat t best wel wat meer dan een vinger mocht zijn (over extra cash werd nooit iets gezegd, niet op dat moment, niet achteraf. Ze vind t gewoon lekker, dus waarom extra geld ervoor vragen)

    Heb ik al gezegd dat ze ook ongelooflijk zalig pijpt. Echt waar: DE BESTE BLOWJOB EVER! En ik ben niet de enige die die mening deelt. Alles wordt meegenomen, zeer veel afwisseling, ook lekker diep, ...

    Op een gegeven moment waren de eerste 2,5 uur omgevlogen en we hadden honger. Dus wat gaan eten, ons wat opgefrist, wat in de bar gelegen, bubbelbadje, ... Dan na een tijdje opnieuw samen een kamer opgezocht. Het kon ondertussen niet beter worden dacht ik en het leek me ook onmogelijk dat één van de andere aanwezige dames ook maar in haar buurt kon komen, dus waarom t risico nemen...
    Maar blijkbaar kon t toch nog beter. Ze had nog een verrassing: speeltjes. En ik kan je zeggen: het heeft echt wel iets om sex te hebben met een vrouw terwijl ze in t andere gaatje een vibrator op full trottle heeft zitten. Dus we hebben opnieuw ettelijke uurtjes zitten spelen om ineens te ontdekken dat we alweer bijna 3 uur op de kamer waren. Zoals t zo mooi genoemd wordt GFE + PSE maar nog net iets meer Echt waar: ik ben dol op zoenen en likken, maar ik had echt momenten dat ik dacht "Laat mijn mond en tong nu toch eens heel even rusten" :p

    Nu is er nog een tweede reden dat ik haar naam niet zal vermelden, ik geloof niet in recensies. Toch niet 100%. een recensie kan een leuke leiddraad zijn en - hopelijk niet te vaak - een waarschuwing om een bepaalde dame te mijden. Maar uiteindelijk gaat t om een 'klik' die er moet zijn en die kan je niet in een recensie vervatten. Misschien dat jullie deze dame ontdekken en er letterlijk geen fuck aan vinden. En zij en ik hadden die klik de laatste keer. En misschien is ze gewoon een goede actrice of misschien is ze echt 6 keer klaargekomen en meende ze al de lieve dingen die ze in mijn oor fluisterde ook wel even. Het was in elk geval de moeite en enkel en alleen voor deze dame al, is sixsens de enige club waar ze mij nog zien. Het mooie interieur en schappelijke prijzen neem ik er graag bij.

    Van de rest van de club heb ik niet zoveel gemerkt, wel dat er toch minstens 1 redelijk zure barvrouw is. En ik heb ook meegekregen dat er wat veel te dronken engelsen even probeerden amok te maken, maar door een aantal klanten terecht werden gewezen en afgedropen zijn. De dames entertainen idd niet echt in de bar, maar mij persoonlijk bevalt dat wel. Ik hou niet zo van opdringerig. Ik heb ondervonden dat alle dames zeeeer aanspreekbaar zijn en ook niet - zoals in andere clubs- binnen de paar minuten wilen weten of je op kamer wil gaan om te beslissen of je hun aandacht wel waard bent. Dus ja, ze zitten vaak wat rustig of met hun mobieltje en lijken niet geinteresseerd, maar ik moet de eerste nog tegenkomen, die je niet haar volle aandacht geeft als je haar aanspreekt.

    Minpuntje is ook wel dat t redelijk fris is in de bar als er weinig volk is. Kan sixsens niets aan doen en is begrijpelijk, want als er dan ineens wel veel volk komt, wordt t snikheet. MAAR ik heb al op verschillende momenten gehoord dat een dame commentaar kreeg van de barvrouw omdat ze zich wat bedekte/warmde met een handdoek. Persoonlijk stuit mij dat wat tegen de borst. Tenslotte werken ze toch voor zichzelf en betalen ze ook inkom? Misschien is het een goed idee om ergens een open haard/kacheltje/... te voorzien in de bar dan, waar de dames zich op een wat elegantere manier kunnen opwarmen. Want ik heb toch wel veel dames gezien die de voeten of benen onder een kussen duwen of tegen elkaar aankruipen of de sauna induiken om terug wat warm te krijgen. En laten we eerlijk zijn: wie gaat er nu sexy en zwoel kijken en 'meer entertainen' zoals sommige ijsberen verwachten, als je het te koud hebt.

  23. Onderstaande 9 leden hebben NB100 bedankt voor deze bijdrage:

    Costana ( 4 februari 2013),Dalton ( 5 februari 2013),hansdordt ( 4 februari 2013),Megaboob ( 4 februari 2013),przybo ( 9 februari 2013),Rudi_NL ( 4 februari 2013),savesexer ( 4 februari 2013),Stief ( 5 februari 2013),Wijze grijze ( 5 februari 2013)

  24. #40
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Het zou natuurlijk Ive kunnen zijn. Toevallig was ik er de dag van die Engelsen ook, toevallig zag ik wie er tot ongeveer 22:00 bezet werd gehouden. Toevallig is zij all round.

    Je gelooft niet in recensies. Recensies zonder aanknooppunt zijn pas hol .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  25. Onderstaande 3 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Bief2 ( 5 februari 2013),savesexer ( 6 februari 2013),wervelwind ( 5 februari 2013)

  26. #41
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Aantal berichten verplaatst naar https://www.ijsberenforum.com/forum/...-club-een-dame.

  27. #42
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    Onverwacht in sixsens beland. Wederom draait mijn verhaal niet om een recensie, maar t was zo n aparte ervaring, dat ik m wel wil delen.

    Maar om tegemoet te komen aan de wensen van de collega's:
    Een Bulgaarse dame, ongeveer 25, bruin haar, maar van nature zwart, kleine piercing bovenlip, tattoo op arm (Chinese tekens), en op rug boven en onder, ongeveer b cup, normaal postuur

    Ze kwam bij me in de bar zitten praten. Ik had aanvankelijk geen interesse en was aan t twijfelen tussen de spontane 19 jarige Hongaarse Melanie of een leuke Franstalige Belgische die k net was tegengekomen, Angelica denk ik dat ze zich noemt. De laatste vooral omdat ik dan eens frans ipv dat eeuwige Duits dat ik zo slecht beheers kon spreken.

    Maar de Bulgaarse en ik raakten aan de praat. Ruim een uur, geen avances, noch van haar, noch van mij. Ze droeg een jurk en ik zei dat ik dat ook wel leuk vond dat niet alles met één oogopslag gekeurd kon worden. en toen begon t spelletje
    Uiteindelijk op de kamer beland. Samen douche genomen, waarbij ze t al geweldig vond dat ik haar inzeepte. Nu was t genoegen geheel aan mijn kant.
    Ik wist ondertussen al dat ze een dochter heeft (foto's gezien en alles), wat eigenlijk toch wel n afknapper is over t algemeen. Dus ik was eigenlijk nog steeds van mening dat t een leuk half uurtje ontspanning zou worden, waartoe ij me halverlings wat verplicht voelde omdat ze al zoveel tijd aan mij besteed had.

    Twee uur later zijn we toch maar even wat gaan eten. Vrees niet, wat daar tussen gebeurde, kom ik dadelijk toe. Anders denk je, nu geeft hij de naam, maar voor de rest niets.

    Het was de gekste en bijna leukste ervaring in mijn korte wandelcarriere. Ik was aanvankelijk helemaal niet geil. Massage en buiten was t plan. Maar het is uitgemondt in meer dan twee uur knuffelen, strelen, pijpen en likken en masseren.

    Niets bijzonders uiteraard. Behalve als de dame achteraf wat verontschuldigend het geld aanneemt omdat ze t nodig heeft voor haar dochter en je nummer vraagt...
    Tijdens de stoeipartij zei ze heel regelmatig hoe geweldig leuk ze t vond, maar dat is nu eenmaal haar job. Maar tijdens t knuffelen ging t over "wat als we elkaar onder andere omstandigheden waren tegen gekomen" met tenslotte de uitwisseling van nummers, samen eten en nog uren in de bar praten en knuffelen, terwijl ze duidelijk wist dat er geen kamergang meer zou komen.

    Dit beertje is nu verward. Aftersales ok, maar dit was echt wel een gfe tot en met.
    Enige conclusie: deze zondag en volgende zondag op mijn verjaardag ga ik nog wat stoeien met de lieve Bulgaarse dame.
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 14 februari 2013 om 17:37

  28. Onderstaande 9 leden hebben NB100 bedankt voor deze bijdrage:

    Bief2 ( 8 februari 2013),Big30 ( 7 februari 2013),Costana ( 7 februari 2013),duivenmelker ( 8 februari 2013),hansdordt ( 7 februari 2013),Opa57 ( 6 maart 2013),savesexer ( 7 februari 2013),vrije jongen ( 7 februari 2013),wervelwind ( 6 februari 2013)

  29. #43
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Aantal berichten verplaatst, zie:
    Zwaar verliefd op een DVP, advies gevraagd!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  30. #44
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Daumen hoch Meneer Befke siddert na

    Befke moest nodig weer eens an auf hinter neben in ueber unter vor und zwischen Angela verkeren.
    Dat heeft hij geweten - Meneer Befke siddert na.

    Karrfreitag was in Sixsens goed bezocht.
    De DJ speelde luid, de dames waren met zijn veertigen, aan mannen geen gebrek. De sfeer was opperbest.
    Kennis gemaakt met een collega van een bevriend forum, gebabbeld met de meisjes, gevreeën met Angela - mijn weekand kan niet stuk!

    De vaste kern van voorheen Aspasia dames waren er, ik heb gebabbeld met een stuk of wat nieuwe gezichten (Daniella, Edyta, roodharige Nina, Mebby (als mijn geheugen me niet bedriegt)) die vanuit Yin Yang het team kwamen versterken en er gelukzalig bijliepen. Volgens hen waren er nog een stuk of 4 meer die daar vandaan kwamen.
    Melina - mijn eerste vlam in het Nyloncafe - liep te paraderen met haar getunde C-cups en tatoeages.

    Het was een gezellige drukte!
    Het personeel was weer voorkomend en attent - nou ja. Aspasia is dood, leve Sixsens - wat Befke betreft!
    Laatst gewijzigd door Befke; 9 februari 2013 om 00:22 Reden: vautje.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  31. #45
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 03:30
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Karfreitag? Of je bent een tijdreiziger, of Sixsens bestaat langer dan we denken of het was een vergissing. Volgens mij is Karfreitag de dag voor Pasen....)))))))))
    Een uurtje is ook maar een uur...

  32. #46
    Geregistreerd
    10 februari 2013
    Last Online
    27 maart 2024 @ 11:26
    Berichten
    142
    Discussies
    8
    Thanks
    244
    Thanked
    654 in 89 posts

    Standaard

    Ik lees al een tijdje low profile mee op deze site, en stilaan lijkt het me tijd om ook eens wat bij te dragen.
    Over Sixsens bv. Aspasia heb ik nooit bezocht, dus ik hoor zeker niet tot de oude, nostalgische garde. Toen ik een aantal maanden geleden voor het eerst op de Rijksweg naar het magische bord ‘Sixsens’ zocht, was dat zonder veel verwachtingen. Ik vertrok vanuit een zekere verwachting aangaande wellness, eten en wellicht enkele leuke meiden.

    De wellness is prima. Twee sauna’s, een stoombad, een whirlpool. Vooral leuk is dat er altijd wel enkele meiden rondlopen die ook gebruik maken van de wellness. En die tussendoor hun corebusiness niet uit het oog verliezen. Het heeft iemand om in de sauna te zitten terwijl er een meid tussen je benen zit en even met haar wang je penis aait. Of de binnenkant van je dijen streelt.
    Overall vind ik de vriendelijkheid opvallend. Zowel van het personeel in brede zin, als van de (meeste) meiden. Over het algemeen kun je even een leuk gesprek voeren, zonder dat het op te opdringerige wijze lijkt op een manoeuvre richting kamer. Uitzondering gemaakt voor de kino, maar daar is een zekere opdringerigheid part of the game.
    Nog even meegeven dat het eten best OK is, zelfs meer dan dat imho.

    Ook leuk is dat je voor 14 u voor 40 euro binnen kunt. Ergens heb ik mij geërgerd aan de 60 euro-tarieven in een aantal concurrerende clubs, en die mijd ik daardoor ook. Ik zie bv. heel veel overeenkomst tussen SS en YY, behalve wat de prijzen betreft – die wegen zwaar door ten voordele van SS.
    SS is groot genoeg om je tussen verschillende locaties en (letterlijk) niveaus te verplaatsen. Het eetgedeelte, de lounge, de wellness, de bar. In het bargedeelte kun je leuk babbelen met medeberen en dames. Niks is pushy, niks is opdringerig. Dat vind ik wel leuk.

    En de dames dan? Daar draait het tenslotte toch om…
    Persoonlijk vind ik dat er elke keer meer vrouwen naar mijn smaak zijn dan mijn kleine/grote vriendje aankan. Die Qual der Wahl is dus het grootste probleem… De laatste keren ben ik telkens bij Anna terechtgekomen. Ik moet er nog eens over denken of ik over haar en mij in (porno)details wil treden, maar puur informatief kan ik stellen dat ze 1) doet wat ze zegt 2) gfe én pse biedt (ik citeer haar even ‘ik kan het best hard hebben’ – terwijl ik me uitsloofde in een zachte, tedere gfe…) 3) Slavisch-knap is.

    Nou goed, ik ga stoppen, ik moet nog even wennen aan het schrijven van berichtjes over mijn avonturen, maar ik ga mijn best doen…

  33. Onderstaande 2 leden hebben Levitrus bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (11 februari 2013),Opa57 ( 6 maart 2013)

  34. #47
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Waneer Befke met zijn kop tussen de dijen van Angela heeft gelegen, dan is Befke niet meer zo bij de les.

    Dank je wel voor de correctie - de vrijdag voor Carnaval werd bedoeld, natuurlijk
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  35. Onderstaande leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    uurtje (11 februari 2013)

  36. #48
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    zondag verjaardag vieren in Sixsens!

    Iemand tips voor een decadent dagje (zonder alcohol)?

    En de moeilijkste vraag: pralines meenemen of niet? Lijkt me dat de meeste dames dat daar toch niet eten :P

  37. #49
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door newbear Bekijk bericht
    zondag verjaardag vieren in Sixsens!

    Iemand tips voor een decadent dagje (zonder alcohol)?

    En de moeilijkste vraag: pralines meenemen of niet? Lijkt me dat de meeste dames dat daar toch niet eten :P
    Echte Belgische pralines uit een winkel, Leonidas bv, gaan er bij veel oostblokkertjes wel in (Zeker Rusinnen) en de Duitse lusten ze ook
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  38. Onderstaande leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    NB100 (14 februari 2013)

  39. #50
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    Dat was t plan, belg zijnde

 

 
Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41.

Diamond 468*60   Babylon 468*60