Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 259
  1. #1
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Sixsens, Algemene verhalen , 1e helft 2013

    Mijn eerste twee bezoekjes aan deze club (net enkele dagen voor nieuwjaar en op 2 januari 2013) ga ik in één recensie hier beschrijven. Het tweede bezoekje stond toch zo goed als in het teken van Ive en was eerder een blitsbezoekje.

    Aangekomen vorm ik natuurlijk meteen een eerste indruk van deze club. Ik vertrok met een vrijkaartje naar deze club en vond dat kaartje erg welgekomen. Anders had ik allicht nog niet zo snel een eerste bezoekje gebracht en al zeker niet in de rustigste periode van het jaar. Mijn indruk van de club via wat ik er over las en via het net was niet zo bijzonder. Ik hield het bij een mooie maar kleinere club. Ik had ook serieus mijn bedenkingen bij hun reclameslogan dat ze de mooiste saunaclub zijn. Het leek me ongeloofwaardig als je dan aan Paradise of Sakura in Stuttgart of Sharks in Darmstadt dacht. Dat de club qua schoonheid alvast makkelijk GT, LR en PGH kon overtreffen, daar twijfelde ik niet aan. Da's ook niet moeilijk.
    De eerste indruk dus van de club vanbuiten. Het kwam overeen met mijn gedachte. Oogt kleiner, oogt niet speciaal of modern. Heeft veel weg van de uitzuipbars die zo gekend zijn in België.

    Er is een ruime privéparking.

    Met het openbaar vervoer is de club ook erg gemakkelijk te bereiken. Vanuit alle richtingen best naar Aachen treinen. Dan rijdt bus 50 overdag elk kwartier tot bijna voor de deur van de club. Ritduur ongeveer tien minuten. 's Avonds rijdt de bus om het halfuur.

    De deur gaat open. Je stapt meteen een oogverblindend mooi en modern etablissement binnen. Met een stoeltjeslift is er ook aan personen die minder goed te been zijn gedacht. Dat de club erg groot is merk je dan nog niet. De club mag qua oppervlakte (zowel binnen- als buitenoppervlakte) tot de grootste saunaclubs genoemd worden.
    De ontvangst was vriendelijk. Het personeel en de dames zijn ook vriendelijk, toegankelijk en behulpzaam en gedienstig. Een klasse apart.

    Het aantal dames door de dag heen zat op iets minder dan twintig. Door de dag heen ongeveer dubbel zoveel heren. Voor deze uiterst rustige periode van het jaar vind ik dat behoorlijke cijfers voor een nog opstartende saunaclub. Ik vernam dat lang bestaande saunaclubs deze aantallen vaak niet haalden. De club heeft alle capaciteit in zich om het driedubbele aan dames en heren te ontvangen. De dames zijn gemiddeld iets ouder dan in de meeste saunaclubs en iets voller. De meeste dames zijn qua figuur eerder "normaal tot "normaal-slank" dan "lolita". Er was 1 dame die geklasseerd zou kunnen worden onder lolita. 2 andere dames vielen mij ook nog speciaal op, waarbij de dame met haar zwart haar opviel door haar GFE-gehalte en waarbij een blonde dame (Ive) opviel door haar natuurlijk gedrag en natuurlijke schoonheid. Net voor nieuwjaar waren er dus voor de gemiddelde saunaclubbezoeker te weinig slanke dames en lolita-types (zeg maar: de typische "Roemeentjes"). Bij mijn tweede bezoek zat dit al veel beter. Ik vernam van een bevriende man dat er nog een aantal dames strak in het vel afwezig waren die er anders wel zijn. Die komen dus ook nog. Het wordt steeds beter. Dat de net iets jonger ogende en net iets slankere "poppetjes" de meeste mannen toch bijzonder blijft aanspreken, bewijst het feit dat ik bij mijn eerste bezoekje niet op kamer ben geweest omdat de eerder genoemde 3 dames continue bezet waren. Ik ga ook enkel met "uitverkorene" dames op kamer. Na flink gewik en geweeg van mezelf omdat ik het mezelf graag moeilijk maak. Nee, misschien zoals wel voor de meeste GFE-heren geldt: eerst het uiterlijk en dan de noodzakelijk klik aftasten, of die er is. Op kamer gaan om op kamer geweest te zijn, is er bij mij (en de meeste bedreven clubgangers, meen ik) niet meer bij.

    Van het management kwam ik te weten dat ze er naar streven dat de dames niet te hard jagen en al zeker niet de mentaliteit hanteren om ofwel aan de badjas ofwel aan je lul te trekken en meteen "zimmer" te roepen. Wat een opluchting!

    Om elk misverstand uit de wereld te helpen: de meeste dames waren mooi. Je zou al heel erg blij zijn als je met een van de dames gewoon over straat zou mogen lopen, als vriendin. Blijft natuurlijk dat er een verschil is tussen de P6-world en de "normale" wereld.

    Om erg duidelijk te blijven. Ik ben heel positief verrast door Sixsens. Sixsens is inderdaad een prachtige club op alle gebied, met natuurlijk ook wat minpuntjes maar dat kan ook niet anders. Globaal gezien, besliste ik al voor mezelf dat de prachtige clubs als Paradise en Sakura, Sharks en Magnum binnenkort een zware concurrent bijkrijgen. Sixsens zal de club zijn waar ik veel en graag zal komen. Zo voel ik het nu aan. Hopelijk blijft dat zo. Sommige minpuntjes kwamen bij een gesprek met de vrouw des huizes vanzelf aan bod. Ze weten bijvoorbeeld dat het restaurant een beetje achterhinkt in vergelijking met de rest van de club. Ze gaan eraan werken. Andere minpuntjes die ik vernoemde werden direct als opbouwende kritiek ontvangen. Als de beloftes om aan de minpuntjes nog wat te werken ook gehouden worden, spreekt het helemaal voor zich dat het mijn stamclub zal worden.

    De indeling is als volgt. De inkom is op het gelijkvloers met verder door het restaurant met kleine lounge en kleine bar en groot tv-scherm waar sportevenementen gespeeld worden. Zowel via het restaurant als via het onthaal kan je afzakken naar -1. Hier vind je de kleedkamer met elektronisch scan-systeem voor de kastjes. Erg praktisch en makkelijk. Ook de douches, koude douches, de HWP, het stoombad, de bio-sauna en de Finse sauna, net als de massagekamer en rustruimte (stijl Paradise Stuttgart) vind je hier. Evenals de standaardkamers. Alle voorzien van een bidet. Verder spiegels en een groot bed. Geen tierlantijntjes hier maar meer dan voldoende, net en mooi. Verder door naar beneden (-2) kom je in de grote bar en grote lounge, op dit verdiep vind je ook de kino. Op elk verdiep zijn er sanitaire ruimtes. De lounge is heel mooi, net als de gehele club. De lounge en bar is modern maar straalt tegelijkertijd gezelligheid en erotiek uit (gekleurde belichting). De muziek staat op aanvaardbaar volume, ook 's avonds (net binnen mijn grenzen). De muziek is afwisselend en erg goed. 's Avonds wat dansbaardere muziek dan overdag. Behalve de traditionele barkrukken aan de bar heb je nog vele sofa's en ligplekken in de lounge. Leuk om al wat te friemelen met je toekomstige date. Natuurlijk is ook in deze bar een hoek voorzien met gokautomaten. Roken op de ligplekken in de lounge is niet toegestaan (brandplekken ogen dan ook niet mooi op meubilair). Op +1 tenslotte vind je enkel kamers. Dit zijn de luxekamers (met douche, jacuzzi en tierlantijntjes). Erg mooie kamers. Als je de jacuzzi daadwerkelijk gebruikt moet je wel € 25 extra afrekenen aan de balie (onafhankelijk van de tijdsduur van je rendez-vous).

    Aan de bar en in het restaurant kan je fris bestellen, bier en appelsiensap. Inbegrepen in de inkomprijs. De inkomprijs is bepaald op € 40 voor 14:00 en € 55 na 14:00.

    De wellness is ook dik o.k.. Een goede grote HWP. Het water is ideaal op temperatuur. De dames gaan heel actief mee in de HWP. Dat mis ik vaak in de meeste saunaclubs. Groot pluspunt dat meer aan de dames dan aan de club ligt natuurlijk. De bio-sauna en het dampbad zijn verder ook prima en op temperatuur. Na een saunabeurt kan je buiten een luchtje scheppen of je kan onder de koude douche gaan of onder de ijskoude emmer gaan staan en zo het water over je heen laten lopen. De warme douches zijn spijtig genoeg niet regelbaar van temperatuur en staan voor mij net iets te warm. De wellness oogt aan het saunagedeelte mooi maar tegelijk ook een beetje kaal. Aan de HWP staat een grote plant, misschien mogen er zo wel meer komen. Anders kan men de grote vrije ruimte eventueel nog voorzien van een kouddompelbad. Het is maar een ideetje. De Finse sauna zou 90° C moeten zijn maar staat maar op 80° C. Vermits er ook een sauna is voor softies (bio-sauna), zou de Finse sauna inderdaad 90° C mogen zijn. Lekker heet, lekker zweten. Toen de vrouw des huizes naar mijn bevindingen vroeg, vernoemde ik dit. De uitleg kwam er op neer dat de sauna nu eenmaal zo'n systeem had waarbij hij steeds van 90° C naar 80° C afkoelt en dan weer opwarmt naar 90° C. Helaas moest ik bij beide bezoeken vaststellen dat de sauna altijd op 80° C stond. De rustruimte is prachtig. Zalig ook om volledig in tot rust te komen. Je hebt via een gefumeerde glaswand zicht op de bar en lounge op -2 en mooi is ook het verlichte logo met zijn paarstinten die je van daar goed kan zien en daar goed tot zijn recht komt. De ruimte zelf doet me denken aan de club Paradise in Stuttgart (Oriëntaals). Een beetje ongezien kan je daar zelf alle vrouwen zien die daar toevallig passeren. Handdoeken liggen niet ter beschikking in het wellnessgedeelte. Hiervoor moet je steeds naar boven naar de theke. Niet echt je dat maar hier moeten blijkbaar de vele goede mannen het bekopen met de weinige slechte mannen die met zeven handdoeken tegelijk weg zijn anders. Allicht dezelfde heren die na één toiletbezoekje een mestpacht achterlaten.

    De kino met heel groot scherm is ook heel o.k. en vrij groot met voldoende ligplaatsen, al kom ik er zelden.

    Het restaurant is goed te doen maar min of meer wel het zwakke punt van de club. Het eten is lekker maar zeer eenvoudig. Enkel wittebroodjes bij het ontbijt en bij mijn tweede bezoek was het vlees een ronde schijf (soort gehakt). Dat was eetbaar maar Ive bleef er toch af. Een gezond tussendoortje kan je er ook niet krijgen. Nergens een fruitschaal. Ook op zich zijn de zitplaatsen niet zo praktisch. De vrouw des huizes liet me echter weten dat ze al ondervonden hebben in de praktijk dat het restaurant als eerste nog moet geoptimaliseerd worden.

    Hoewel het bij mijn eerste bezoekje helemaal geen weer was om buiten te gaan en al donker was toen ik naar huis wou vertrekken, heb ik van de baas toch nog een rondleiding gekregen door hun buitengedeelte. Het buitengedeelte bestaat uit twee plaatsen. Een kleiner zeer knus terrasgedeelte en een reuzegroot dakterras (groter dan de tuin van LR). De bedoeling is om tegen de zomer een zwembad te installeren. Als ik dan meteen een waardevolle tip mag geven aan de uitbaters? Een zwembad dat niet verwarmd wordt, kan je in onze regio vaak maar enkele dagen per jaar gebruiken. Een verwarmd zwembad lijkt me dus vanzelfsprekend. In het andere geval is het ook maar geld weggegooid. Bovendien ligt Sixsens niet gek ver van Planet Eden, die in de zomer zijn succes te danken heeft aan het zalig verwarmde zwembad, dat warm genoeg is zodat ook de dames er mee met de heren plezier in maken.

    Na al wat ik hier beschreven heb (en het meeste zelfs al besproken heb met de managers) kan ik enkel maar concluderen dat dit nu al een fantastische club op alle gebied is voor mij. Als de negatieve puntjes ook nog verholpen worden, is het helemaal schitterend. Mijn grootste wens is ook dat de dames zo'n hoge service blijven geven als dat de meeste nu geven. Naar een fick-fabriek ben ik niet op zoek. (Positieve) stress is voor op het werk, in een saunaclub wil ik chillen en natuurlijk fun en seks beleven. De club heeft het nu al klaargespeeld dat ik er nu al over denk om in de toekomst Paradise, Sakura en Sharks veel minder frequent te gaan bezoeken. Tot nu toe vond ik bij de Nederlands-Duitse grens geen waardig alternatief. Dat heb ik nu zeker gevonden. In Park Sauna Residenz kan je lekkerder eten en ben ik altijd vriend-aan-huis geweest. Die club zal ik ook nog graag blijven bezoeken en zal terug meer in het vizier komen als de dames in Sixsens op afwerkservice zouden gaan draaien (want dat hebben ze in Park Sauna Residenz ook mooi voor mekaar).

    Ik kan de club enkel maar aanbevelen aan de lezers en schrijvers hier. De kritiek is enkel als opbouwende kritiek bedoeld. Sixsens is goed bezig. Ik vond op beide dagen dat er al flink wat heren komen en er steeds voldoende dames waren voor het aantal heren. Er zijn clubs die zulke bezetting na twee jaar nog niet waarmaken. Goed bezig dus!

    Nog even de prijzen vernoemen voor de kamergangen. Je betaalt € 50 voor een halfuur en € 75 voor een uur. Wie langer dan een uur wil kameren moet met de dame zelf een prijs afspreken .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  2. Onderstaande 23 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (15 januari 2013),Breezahlover ( 7 januari 2013),Bubbelbader ( 7 januari 2013),dbd67 ( 6 januari 2013),dennisw ( 8 januari 2013),Dolfie ( 6 januari 2013),duivenmelker ( 6 januari 2013),hansdordt (25 januari 2013),Headhunter ( 6 januari 2013),LittleJoe ( 5 januari 2013),momentum ( 5 januari 2013),Ricardo Banana ( 7 januari 2013),rob45 ( 6 januari 2013),satanic surfer ( 8 januari 2013),savesexer ( 8 januari 2013),SeX++ ( 6 januari 2013),SFL ( 7 januari 2013),stalingrad69 ( 9 januari 2013),Stief ( 7 januari 2013),superbuilder2 ( 7 januari 2013),The Joker ( 5 januari 2013),Ties85 ( 6 januari 2013),Wijze grijze ( 5 januari 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Ik neem aan dat al die parties min of meer gelijkaardig zijn, dus was ik benieuwd wanneer de animatie gewoonlijk begint. Anders gesteld, valt er ook iets te beleven voor bezoekers die niet langer dan tot pakweg 20 uur blijven ?
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  4. #3
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Vaak begint de partysfeer net op het uur dat jij vertrekt. Aan het management zelf om eventueel verduidelijking te brengen, lijkt me .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  5. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    sofaking ( 8 januari 2013)

  6. #4
    Geregistreerd
    7 juni 2010
    Last Online
    3 februari 2024 @ 21:31
    Locatie
    brabantse land
    Berichten
    320
    Discussies
    16
    Thanks
    145
    Thanked
    132 in 62 posts

    Standaard

    Maandag eens naar het zuiden afgereist om zoals ze zelf zeggen een van de mooiste saunaclubs van europa te bezoeken.
    via mijn totm-tom feiloos voor de deur aangekomen (is ook zeer makkelijk te vinden zonder tom-tom), Binnengelaten door de theke Bea
    die me daarna ook meebegeleide naar beneden en de werking van de kastjes uitlegde.
    eerst mezelf maar omgetoverd tot ijsbeer en daarna de weg gevonden naar de lounge om eerst maar eens bakkie koffie te drinken en kijken welke dames allemaal aanwezig zijn.
    zo op het eerste oog waren zo'n 10 dames aanwezig en ongeveer 5 andere ijsberen, maar het was ook nog maar half 12 dus nog vroeg.
    Er was 1 dame aanwezig die nog nog kende van planet eden namelijk Camilia, die kwam dus meteen al bij mij zitten en heeft me daarna een ronleiding gegeven daar het hele pand.
    Ae stuurde wel aan op een kamergang maar daar had ik nog even geen zin in, en heb haar daar dus maar vriendelijk voor bedankt.
    Mijn eerste indrukken van Sixsens zijn dat het inderdaad een super mooie club is, een mooie lounge een mooie natte ruimte boven een eetzaaltje, het zag er allemaal picobello uit.
    of het een van de mooiste clubs van europa is dat weet ik niet want ik ze nog lang niet allemaal bezocht.
    Na alles bezichtigd te hebben eerst maar eens een hapje gaan eten in het restaurant om daarna de sauna eens uit te proberen.
    Later in de bar maar wat gaan drinken, Ik zocht een meisje dat ik daarvoor nog in de bar had gespot maar ik zag haar nergens.
    Dus besloot ik om maar even in de jacuzi te gaan liggen, terwijl ik er net in lag kwam elizabeth er aan en vroeg of het goed was dat zij er bij kwam zitten, ik antwoorde van kom er maar bij.
    Na een tijdje in de jacuzi vond ik het tijd worden voor een kamer waar ze me trakteerde op een lange pijpbeurt waarna ze me bereed als een cowgirl, eerst langzaam en daarna steeds iets sneller waarna ik het na een tijdje niet meer kon houden en mijn zwemmertjes liet gaan.
    later in de bar kwam jasmin bij me zitten, na even wat geklets te hebben stond ze op en trok me aan mijn arm mee en zei kom we gaan in de jacuzi zitten, nee zeggen was scheinbaar geen optie bij haar.
    later samen een kamer opgezocht waarbij vooral haar orale kwaliteiten in positieve zin opvielen.
    later op de dag met een goed gevoel weer naar huis gegaan.
    Deze club gaat me zeker nog wel eens meer zien.
    Strangers from the city call my baby's number and they bring her toys
    When I come knocking she smiles pretty she knows I wanna be Candy's boy

  7. Onderstaande 3 leden hebben momentum bedankt voor deze bijdrage:

    Dolfie ( 9 januari 2013),molaar ( 9 januari 2013),savesexer (11 januari 2013)

  8. #5
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Daumen hoch Sixsens/09/01/13:



    Het was weer feest, want SFL had nog eens een vrijkaart te pakken. Met dank aan onze allerliefste Eisbären-Sturmführer Willem2 en het boekhoudkundig gesjoemel van Ace2. Samen met Rob45 ging SFL deze nieuwe club eens aan een grondige inspectie onderwerpen.

    -Zoals de site zegt, is er een ruime parking.
    -Ik werd met een warm en gastvrij gebaar welkom geheten en kreeg voldoende uitleg.
    -De club is mooi, modern en ruim.
    -De lockers zijn volledig elektronisch en het is net alsof er een tijdbom aftikt wanneer je de boel snel probeert te openen of te sluiten met de sensor. Zeker als dit een paar keer niet lukt, wordt je er zenuwachtig van.
    -De douches zijn ruim en handig.
    -Het wellness gedeelte oogt ook mooi en ruim en alle faciliteiten zijn gloednieuw.
    -Beide sauna’s, de stoomkabine en de jacuzzi ogen proper
    -Personeel in het restaurant ook heel vriendelijk en gedienstig
    -Eten in restaurant zag er beperkt, maar wel OK uit. Heb er helaas geen gebruik van gemaakt.
    -Bar beneden was heel modern en mooi.
    -Salonnetjes, kino en zithoekjes waren ook knus en uitnodigend.
    -In heel het bedrijf waren tussen de 15 en 20 dames aanwezig. Veel van hen herkende ik van YY.
    -Dames animeren niet of nauwelijks. Het deed me denken aan mijn laatste keer Acapulco een paar jaar terug.
    -De strekking van dames is vergelijkbaar met PSR: gemiddeld hogere leeftijd dan in veel andere saunaclubs, maar voor ieder wat wils en hier en daar zie je ook een echte jonkie.
    -Het interieur en de sfeer in de gehele bar deden me wederom aan Acapulco denken.
    -De zithoekjes deden me dan weer aan Magnum en Artemis denken.

    Eerlijk gezegd vond ik dat het wellness gedeelte wat kaal oogde. Met een paar plantjes zou het geheel al heel wat meer opgesmukt zijn. Op de site staat ook dat de jacuzzi voor 12man is. Maar als er 3 man met elk een wijf op schoot in dat ding zitten, dan heb ik toch al niet veel zin om er nog bij te gaan zitten. Dit zijn niet echt minpuntjes: het eerste is een tip betreft aankleding, het tweede is een correctie dat het bubbelbad beter als 6-persoons zou omschreven worden. Qua klanten viel het al redelijk mee voor een nieuwe club en laat ons wel wezen dat de verhouding tussen hertjes en ijsberen goed te doen was. Toen ik omstreeks 18u15 naar huis vertrok kwamen er meer ijsberen toe en huppelden ook nog 3 verse en jonge hindes naar binnen.

    Maar laat ons beginnen bij het begin. Ik kom toe rond 13u30 en na mijn rondleiding en een ontdekkingsreis op eigen houtje zie ik vanop het balkon dat Rob45 beneden al aan de bar hangt. Ik daal de trap af, loop meteen naar hem toe en we vallen elkaar kameraadschappelijk in de armen. Deze ijsbeer reken ik tot één der sympathieksten van alle ijsberen en bovendien was het al van vorige zomer geleden dat ik de eer nog had met dit heerschap. De muziek in de bar staat niet te luid en zodus kan je nog fatsoenlijk een gesprek voeren met elkaar. Niet dat onze gesprekstof zo fatsoenlijk was, want de geile stinkerd moest persé alle details van Thailand weten. En dat was niet voldoende, hij ontvreemde zelfs mijn mobieltje waarop bezwarend beeldmateriaal opgeslagen was en ging zichzelf de pleuris rukken op de toiletten.

    Na een lange babbel in de bar, deden we 2 lange rondjes verspreid over de 3 verdiepingen en voerden we opnieuw een lange babbel in het restaurant. Zo lang dat we niet aan eten toekwamen, want het buffet werd voor onze neus afgeruimd. Niet dat we van zin waren van te eten, maar ter info kregen we toch nog mee dat het avondeten binnen een uur zou plaatsvinden. “Ik weet niet wat jij, maar binnen een uur lig ik op de kamer te vogelen”, kraamt Rob uit terwijl hij als een ware Engelsman aan zijn thee zit te nippen.

    We keerden terug naar de bar en telden daar zo ongeveer een15tal mokkels. Enkele dikkerds zaten verstopt in een duister hoekje. Eentje leek op een wassenbeeld dat op de ligweide lag, 2 zaten wat verderop met elkaar te kletsen, nog 2 andere leken hun levensverhaal wel te vertellen tegen de bardame… En de rest zat op barkrukken verspreid rondom de bar. Rob zat ondertussen zijn sniper rifle al in elkaar te hameren, het vizier bij te stellen en zijn positie in te nemen, want hij had zijn target al opgemerkt. Zo eentje met MegaBoob-tieten en een roze lingeriesetje. Net op het moment dat hij de trekker wil overhalen, springt er een Franse trut rond zijn nek. Tjonge, die Rob moet al even niet meer geneukt hebben, want na amper 3 seconden verdween hij met haar en had geen oog meer voor zijn eigenlijke target. Ikzelf bleef alleen achter in de bar met talloze blikken op mij gericht. Gelukkig had ik Rob zijn snipergeweer overgenomen en snipte ik de jongste en knapste stoot van heel Sixsens. Ze luistert naar de naam Anna en de details lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...651#post297651

    Rob en ik waren ongeveer op hetzelfde moment terug van de kamer. Niet dat hij zoveel langer op de kamer lag, maar hij had van zijn Frans mokkel nog een sideseeingtour langsheen de luxesuites gekregen. We namen samen een douche en wasten elkanders rug, want geen van ons beider mokkels vond het nodig zich fatsoenlijk te wassen samen met ons. Slechts een kattenwasje van hun kut boven het bidet… De rest van ons zweet en gekwijl mochten de volgende klanten van hun huid vreten. Terwijl we stonden te douchen kwam nog een andere meneer erbij staan… Meteen na hem kwam ook zijn mokkel zich douchen. Die was al veel schoner en properder op zichzelf. Een voorbeeld voor de rest, meen ik. Doch kon ik een walging niet onderdrukken toen die kerel zo fier als een gieter verkondigde dat hij op haar gezicht geschpritzt had. “Du schwein!”, schatert zijn mokkel het uit en geeft de kerel een schop tegen zijn reet. Jammer dat ik haar achteraf niet meer terugzag, want haar attitude kon me wel begeren.

    Na nog wat geouwehoer aan de bar was het al snel 17u en voor Rob de hoogste tijd om terug naar huis te bollen. Nadat hij zijn rug gedraaid had, liep ik op een ros vrouwmens af, die ik ook al eerder opgemerkt had en die ik vaag herkende van andere clubs. Dit was Camilla en volgens mij was ze de oudste. Als ik met haar zou neuken, dan had ik die dag de jongste en de oudste van de keet gewipt. Dus waarom ook niet. Hoe het me allemaal verging met deze Camilla, dat lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...)-ex-LR-PHG-YY.

    Na een heus conflict over de prijs per uur, nam ik afscheid van Camilla. Ik ging me douchen en besloot om het ook maar voor bekeken te houden.

    Kort samengevat kan ik zeggen dat ik nog wel vaker in deze club zal opdoemen. Dat het mijn stamkroeg zal worden, daar ben ik nog niet helemaal van overtuigd. Maar hun bedrijfsfilosofie zit goed en als er meer meiden toekomen die hun steentje zullen bijdragen, dan wordt dit nog wel een topclub. Het is de tweede saunaclub in NL en gezien hun prijzenstrategie zullen ze YY heel wat schade toebrengen. Niet meer dan normaal, want YY had maar niet mee moeten gaan in de 60€ entree trend. Sixsens is een club die zelfs nu al volop kan concurreren met andere clubs zoals YY, Babylon, Samya en ja, zelfs LR.

    Een aanrader voor wie een club verkiest waar de muziek niet te luid in je gehoor bonkt en waar de hertjes zich niet te fel opdringen. Als je netheid en een mooi decor waardeert, dat moet je deze club gezien hebben. De gastvrijheid en klantvriendelijkheid zijn van een hoger niveau dan YY, GT, LR, PHG en VV.

    Ter afsluiting nog een leuk muziekje van een geile Mexicaanse milf: http://www.youtube.com/watch?v=CjXbluRyHE4



    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  9. Onderstaande 20 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (11 januari 2013),Befke (15 januari 2013),Carlitos (16 januari 2013),Dolfie (10 januari 2013),gignnl (10 januari 2013),hansdordt (25 januari 2013),Iamlonely (11 januari 2013),Jack42 (10 januari 2013),Megaboob (10 januari 2013),momentum (10 januari 2013),rob45 (10 januari 2013),satanic surfer (10 januari 2013),savesexer (11 januari 2013),seksenfun (10 januari 2013),SeX++ (10 januari 2013),sofaking (10 januari 2013),Sphinx (10 januari 2013),Stief (10 januari 2013),Ties85 (12 januari 2013),Wijze grijze (10 januari 2013)

  10. #6
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door momentum Bekijk bericht
    Mijn eerste indrukken van Sixsens zijn dat het inderdaad een super mooie club is, een mooie lounge een mooie natte ruimte boven een eetzaaltje, het zag er allemaal picobello uit.
    of het een van de mooiste clubs van europa is dat weet ik niet want ik ze nog lang niet allemaal bezocht.
    Qua saunaclubs heb ik er toch al heel wat bezocht en mag Sixsens tot de mooiste gerekend worden .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  11. #7
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht

    Eten in restaurant zag er beperkt, maar wel OK uit.
    Ze weten bijvoorbeeld dat het restaurant een beetje achterhinkt in vergelijking met de rest van de club. Ze gaan eraan werken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sfl
    De strekking van dames is vergelijkbaar met PSR: gemiddeld hogere leeftijd dan in veel andere saunaclubs, maar voor ieder wat wils en hier en daar zie je ook een echte jonkie.
    De dames zijn gemiddeld iets ouder dan in de meeste saunaclubs en iets voller. De meeste dames zijn qua figuur eerder "normaal tot "normaal-slank" dan "lolita"

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sfl
    Eerlijk gezegd vond ik dat het wellness gedeelte wat kaal oogde. Met een paar plantjes zou het geheel al heel wat meer opgesmukt zijn.
    De wellness oogt aan het saunagedeelte mooi maar tegelijk ook een beetje kaal. Aan de HWP staat een grote plant, misschien mogen er zo wel meer komen. Anders kan men de grote vrije ruimte eventueel nog voorzien van een kouddompelbad.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sfl
    Qua klanten viel het al redelijk mee voor een nieuwe club en laat ons wel wezen dat de verhouding tussen hertjes en ijsberen goed te doen was.
    Het aantal dames door de dag heen zat op iets minder dan twintig. Voor deze uiterst rustige periode van het jaar vind ik dat behoorlijke cijfers voor een nog opstartende saunaclub. Ik vernam dat lang bestaande saunaclubs deze aantallen vaak niet haalden.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sfl
    Een aanrader voor wie een club verkiest waar de muziek niet te luid in je gehoor bonkt en waar de hertjes zich niet te fel opdringen. Als je netheid en een mooi decor waardeert, dat moet je deze club gezien hebben. De gastvrijheid en klantvriendelijkheid zijn van een hoger niveau dan YY, GT, LR, PHG en VV.
    Van het management kwam ik te weten dat ze er naar streven dat de dames niet te hard jagen en al zeker niet de mentaliteit hanteren om ofwel aan de badjas ofwel aan je lul te trekken en meteen "zimmer" te roepen. Wat een opluchting! De muziek staat op aanvaardbaar volume, ook 's avonds.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sfl
    Tot zover de erotiek. Het uurtje zat erop en ik loop naar boven om in mijn geldbeugel te tasten. Zij kwam achterna omdat ze eerst de sleutel terug ging brengen. Ik sta daar boven klaar met 80€ omdat me duidelijk gezegd was dat een uur 75€ was. Dus ik duw het in haar handen en zeg dat het 75 + 5€ fooi is. Je komt 20 tekort zegt zij dan droogjes. Ik zeg nee, 75€ is de regel des huizes. Zij vraagt, was het niet goed dan? Ik zeg jawel, maar ik geef je nu 80 of anders helemaal niks. Zij zegt nee, ik wil 100. Ik antwoord dat ze nu nog maar 75 krijgt en dat we anders naar de receptie gaan om verhaal te halen. Ze zegt niks meer, maar grijpt naar de bankbiljetten in mijn handen. Ik trek terug en haal er één briefje van 5 terug uit. Het zal je leren, mompelde ik en overhandigde haar dan de resterende 75€. Zonder wat te zeggen liep ze heen.
    Helaas tegelijkertijd ook vernomen dat er minimaal 1 dame (ex-YY) € 100 vraagt voor een uur. Bij mijn eerste bezoek werd echter duidelijk gesteld dat de uurprijs € 75 is.

    Hopelijk beseffen ze bij Sixsens dat vele mannen dit nefast vinden. Telkens een koehandel voor of na de sessie. Ook voor mij speelt de onzekerheid over de prijs van een kamersessie zwaar door in de afweging van een club. Ik heb geen probleem met € 100 per uur maar wel met de vermelding € 75 en dan de verrassing achteraf.

    Wordt hopelijk niet vervolgd. --> Dus toch want het feit waarover ik spreek handelde over een andere dame (ex-YY).


    Er zijn een paar zaken die fundamenteel zijn voor een club en die dus het succes van een club mee bepalen.
    - prijzen waar niet telkens een discussie over moet ontstaan
    - lekker eten (niet té eenvoudig en goedkoop)
    - service die de dames leveren
    - in de zomerperiode zorgt een heerlijk verwarmd zwembad altijd voor meer bezoekers (Sixsens is dat van plan en gezien de nabijheid van Planet Eden lijkt me dit verstandig).

    Overigens gebeurt het maar zeer zelden dat sfl en s&f dezelfde mening hebben. Dat spreekt dus voor de club !
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  12. Onderstaande 6 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (11 januari 2013),dasnietzofijn (20 januari 2013),Dolfie (10 januari 2013),Megaboob (10 januari 2013),SFL (10 januari 2013)

  13. #8
    Geregistreerd
    24 mei 2007
    Last Online
    13 november 2018 @ 07:14
    Berichten
    70
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    124 in 33 posts

    Standaard

    Die vervelende feestdagen zijn gelukkig weer voorbij. Om het nieuwe jaar goed te beginnen was ik afgelopen zaterdag weer gezellig gaan ontspannen in deze mooie saunaclub. Om te ontspanning en te relaxen is het er echt heerlijk. Wat ik sowieso belangrijk vind is dat de muziek niet te hard staat zodat je fatsoenlijk kunt communiceren. Ook zijn daar geen DJ's met hun vervelende harde muziek. HOUDEN ZO!! Dat die DJ's maar in de discotheek blijven. De wellness is heerlijk en ook het eten is uitstekend. Klantvriendelijkheid en gastvrijheid is ook heel goed. Ik hoop dat de entree-prijzen zo blijven. Voor 14u. 40 euro entree maakt het extra leuk. In deze crisistijd is iedere korting toch mooi meegenomen. :smile: De party laat ik aan mij voorbij gaan want dan is het drukker en kun je relaxen denk ik vergeten. De entree is dan 60 euro las ik net. Later deze maand op mijn verjaardag ga ik nog naar Sixsens. Lekker mijn eigen party. Boe (waar) is dat Feeske?

    Mijn toppertjes Anna en Ive waren ook aanwezig. Beide meiden een dikke 10!!! Dus 2013 is goed begonnen!

  14. #9
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:38
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Ik heb begrepen dat er binnenkort elke vrijdag een DJ is.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  15. #10
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Het kwikkie tarief (2 uur) is naar ik heb begrepen in ere hersteld maar verhoogd tot 35 euro.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  16. Onderstaande leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    Ties85 (12 januari 2013)

  17. #11
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    SIXCENCE WOENSDAG 9 JANUARI.

    Die dag heb ik afgesproken met mijn partner in crime SFL om eens samen op ontdekkingstocht te gaan in de voor ons nieuwe club Sixsence.
    Ik zie aan de linkerkant een wit gebouw met paarse luifels en een klein bord met Sixsence.
    Ik rij een keurig verzorgt grindpad op en ontwaar een grote parkeer plaats wat ik al gelijk een goede binnenkomer vind.
    Geen ratelende hekken bij binnenkomst maar een "gewone" deur maar wel een zeer verzorgde intree.Een wat oudere dame meld mij dat de theke even weg is maar zo weer terugkomt.En inderdaad zij komt na een paar minutes de trap op die wat later blijkt leid naar de lockers en welnessgedeelte van de club.Ik reken 40 euries af en zij geeft mij daarna een korte rondleiding en wijst mij waar alles zich bevind,inderdaad wel apart die lockers met cenrale uitleesunits met die gevaarlijke piepjes die aftellen tot gauw je polsband erbij houd.Ook de douches houden je fit want als je niet blijft dansen voor het blauwe oog dan sta je zo droog.
    De jaccuzzi ben ik niet ingeweest maar oogt als van een formaat die ik vaker gezien heb in de clubs.
    Een turke stoomcabine trek ik open en meteen trekt er een dikke londense mist uit en hoor ik binnen dikke druppels vallen.Ook zie ik naast de douches een vervaarlijke houten ton met een touw hangen,als je eraan trekt word je getracteerd met een koude stortdouche.Ik loop verder naar beneden en passeer de kino die ruim opgezet is met een megascreen.Dan kom ik via een lange gang in de barruimte die modern en sfeervol oogt.Overal in de drie verdiepingenclub bevinden zich verspreid de dames die weinig geintereseerd lijken te zijn in kerels met een witte vacht.
    Ik zet me aan de bar en neem een drankje en een paar minuten later zet zich een andere kerel aan de bar en we raken in gesprek over onze avonturen in de clubs en ook hij is hier voor de first time.
    Ik kijk achter de vent heen en zie ineens SFL statig van de trap komen en we vallen elkaar vriendschappelijk in de armen want het is alweer even geleden dat we samen de clubs onveilig hebben gemaakt.We raken verwikkeld in een lang gesprek en natuurlijk wil ik het naadje van de kous weten van zijn avonturen in Thailand en SFL laat ter illustratie de fotos van zijn Thaise veroveringen zien en ze zien er allemaal fantastisch uit.Het zou met zo af doen reizen naar Thailand maar helaas laat mijn privesituatie dat niet toe.
    Helaas vandaag geen Thaise dames in deze club en trouwens helemaal geen donkere dames uberhaupt.
    Dat maakt de keuze voor Rob45 alleen maar moeilijker,des te meer omdat de aanwezige dames moeilijk te peilen zijn want enige vorm van animatie is uit den boze.
    We lopen richting restaurant en drinken daar een koffie en een thee. Daar babbelen we nog wat en besluiten daar dat de jacht is geopend en lopen via een grote ronde naar de bar waar zich al behoorlijk wat dames ophouden in alle hoeken en gaten van de ruimte.
    Mijn oog val valt al gauw op een brunnette met grote tieten met een lijf en lengte die me pse waardig lijkt.Maar het lot zal anders beslissen want enkele minuten valt me een vrolijke Francaise die zich voorstelt als LETITIA om de nek die me binnen de minuut inpak en zo ga ik voor de bijl.Ze vertelt me nog dat ze ook Spaans en Marrokaans bloed heeft.Via de kino betrekken we een kamer en we zoenen eerst wat en daarna begint ze me al gauw te pijpen wat ze lekker met veel vocht uitvoert.
    Dan volgt standje 69 en ik lik haar malse kutje uit die prima proeft.
    Sneller en sneller ga ik en ze begint te kreunen dat het een lust is.
    Ze word wat natter maar geloof niet dat ze klaar is gekomen maar voldoen om haar doggy te nemen en met diepe stoten neuk ik haar wel klaar en het komt er werkelijk met bakken uitlopen.Snel komt ze bovenop me zitten en neukt me klaar en met een flinke explosie bevrijd ze me van miloenen zaadcellen.We babbelen nog een paar minuten en dan was ze zich op een bidet in de kamer die er van binnen sfeervol en behaaglijk uitziet en ze vertelt me dat er kamers helemaal boven zijn met tv screen en prive jaccuzzi en wil me daar een rondleiding geven.We lopen naar boven en inderdaad,prachtige kamers die goed een luxueuze uitstraling hebben met een prachtige jaccuzzi en tv screen.
    Elke kamer heeft zijn eigen stijl en je betaalt er aan de club € 25.00 extra voor een uur.
    Daarna lopen we via de andere kant via trappen weer naar beneden bij de verdieping van de douches neem ik afscheid van haar en loop naar de doucheruimte waar SFL zich net staat te douchen,.
    Ook ik test de douche weer uit en het blijft wennen dat blauwe oog dat alsmaar eist dat je beweegt met je hand ervoor,want tijdens het douchen en wassen kapt hij er gewoon mee.Verder geeft hij een warme en krachtige straal.
    We lopen gezamelijk naar de bar waar we nog aan een sprite en een watertje gaan,en vinden samen dat deze club een behoorlijke concurrent kan worden en misschien al is van YY en inderdaad het is een moderne club met potenteel.Hopelijk zal de line up zich wat meer in de breedte ontwikkelen en daarmee bedoel ik de leeftijd en nationaliteit van de dames.Om 17.20 verlaat ik de club om de lange autorit van bijna 1,5 uur aan te gaan en rij rustig door de nog vallende regen naar huis.

    EINDCONCLUSIE:

    * SAUNALAND heeft er weer een prachtige club bij.
    * REDELIJK centraal gelegen kwa afstand.
    * GEZELLIGE en relaxte sfeer door zachtere achtergrondmuziek en niet of nauwelijks animerende dames.
    *VRIENDELIJK personeel.
    *LINE UP al heel behoorlijk voor deze beginnende club.

    Denk dat het alleen maar beter kan worden hier dus mij zien ze hier zeker terug.
    Attached Images Attached Images

  18. Onderstaande 14 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (11 januari 2013),Befke (11 januari 2013),Carpe Momentum (11 januari 2013),hansdordt (25 januari 2013),Iamlonely (11 januari 2013),Jack42 (11 januari 2013),momentum (11 januari 2013),satanic surfer (12 januari 2013),savesexer (11 januari 2013),seksenfun (16 januari 2013),SeX++ (11 januari 2013),sofaking (11 januari 2013),superbuilder2 (11 januari 2013),Ties85 (12 januari 2013)

  19. #12
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard wild-ragout met rozemarijn aardappelen en appelmoes

    Na al de lovende kritieken over deze club moest ik er natuurlijk ook naartoe, zo geschiedde. Gisteren was het dan zover. Rond 12.30 u gearriveerd samen met een blondine met Belgische nummerplaat. Onnodig de club nog te beschrijven want dat werd door de medeberen reeds gedetailleerd gedaan. Het is er mooi en gezellig.

    Het vrouwen aanbod leek me op het eerste zicht niet zo denderend een 15-tal waaronder enkele vormloze en eigenlijk vond ik het merendeel van hen teveel textiel dragen. OK het is geen FKK maar geraffineerd sensueel mag toch wel, niet. Bij het betreden van de bar werd ik gelijk gestalkt door Camilla die helemaal mijn genre niet is en na het verslag van SFL ook geen enkele kans maakte. Aan de bar een sympathieke jonge, nog wat verlegen wandelaar ontmoet die nog maar aan zijn 2de ervaring toe was en hem wat informatie kunnen geven over ons wereldje. Esmeralda, de Belgische, was bij ons gekomen voor een babbel en dit liep lekker smooth. We gingen elk onze weg en al snel stootte ik terug op deze vlotte Belgische en wisselden we een lange tijd onze levenervaringen. Toen ik haar leeftijd vernam schrok ik me een aap want ze ziet er verdomme slick uit. Geen grammetje vet, mooie lange benen en een fris gezicht. We gingen samen voor een glaasje fris naar de bar en daar veranderde ik van tactiek en de eerste strelingen, van wat een supertop sessie zou worden, vonden plaats. De kino was onze volledige verkenningsplaats en daar voelde ik meteen dat er veel meer in zat dan alleen maar sex. Esmeralda is ook nieuw in het clubleven en doet dit uit een andere motivatie dan de meesten. Haar mooi slank lichaam is versierd met een mooie naturelle A-cup met lekkere tepels. Ze zoent echt en laat zich graag verleiden. Ze zoekt echt een lover en niet alleen een geld-partijtje. Van bij het inleidend gesprek dat toch 40 min. tijd in beslag nam, was er al een duidelijke vonk en dat werd nu overduidelijk. Toen we in 69 gingen pijpte ze met gevoel en nam rustig tijd voor alle plaatsjes. Groot was mijn verbazing toen ze in de bilspleet steeds verder ging en mijn anus begon te likken en met haar tong te neuken. Ze geniet onvoorstelbaar van gelikt en gevingerd te worden. Haar weerstand is de grootste van alle vrouwen met wie ik het clubbed deelde. In de anderhalf uur dat we samen waren heb ik haar constant gelikt en gevingerd en is ze een niet te tellen aantal maal klaargekomen. Ik mocht blijven doorgaan ze genoot met volle teugen. Ze wordt graag gestreeld en geeft dit ook terug. Toen ik ze boven op mijn gezicht liet zitten, was het genot blijkbaar zo groot dat ze sidderde en de inhoud van haar blaas beetje bij beetje, telkens als ze klaarkwam, op mijn borst liet lopen. Ik stond op springen en heb met laten klaarpijpen en mijn sperma op haar borsten gedeponeerd waarna ze mijn sperma als een body-lotion over haar bovenlichaam wreef. Zij is zonder meer het grootste sexbeest dat ik in mijn wandelcarrière ben tegengekomen. Een half uurtje met deze deerne lijkt me daarom ook helemaal uitgesloten, het is duidelijk een grietje voor lange sessies met groot GFE gehalte.

    Is het na zo'n sessie wel slim om ook nog met een ander meisje te gaan ? Na het anvondeten, waar ik niets negatiefs kan over zeggen, wildragout met rozemarijn aardappelen en appelmoes kwam ik in de jacuzzi 2 meiden tegen waarvan de blonde zich voorstelde als Jasmin. Ommiddellijk ging er een klokje luiden want over haar had ik hier gelezen en alleen goede dingen. Als snel zat ze dicht tegen me aan en werd het eerste lichamelijk contact een feit. Eens op de kamer kon, ook ik ondervinden dat ze een geweldige pijptechniek heeft die beslist een half uur had moegen duren maar ze had nog geen kamer gehad en wilde neuken en klaarkomen. Haar eerst klaargelikt en vervolgens aan het neukfeestje begonnen. Ze neukt goed en met gevoel en weet zeer goed wat ze wil want haar licht dominante zijde laat geen twijfel bestaan. Cowgirl, missio en doggy tot ze wild klaarkwam en ik haar voorbeeld volgde. Laat je door haar uiterlijk niet afschrikken want Jasmin is struis en ziet er misschien een beetje brutaal uit maar dat is ze zeker niet.

    Tot zover mijn eerste ervaringen in deze nieuwe club
    " A dirty mind is a joy forever"

  20. Onderstaande 10 leden hebben savesexer bedankt voor deze bijdrage:

    Carpe Momentum (11 januari 2013),hansdordt (25 januari 2013),momentum (11 januari 2013),rob45 (11 januari 2013),satanic surfer (12 januari 2013),SeX++ (12 januari 2013),Snor (11 januari 2013),sofaking (11 januari 2013),Stief (12 januari 2013),Wijze grijze (15 januari 2013)

  21. #13
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Ja idd ik wil met 2 anderen ook komen maar dan vooral overdag. En wel als er wat tebeleven valt... Hoor het graag.

  22. #14
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bbertb Bekijk bericht
    Ja idd ik wil met 2 anderen ook komen maar dan vooral overdag. En wel als er wat tebeleven valt... Hoor het graag.
    Ik heb sixsens een paar dagen geleden een mail gestuurd met de vraag wanneer de activiteiten gepland zijn, maar geen antwoord tot nu toe.
    Ik vrees echter dat er overdag niet veel speciaals te beleven zal zijn.
    Een and're keer misschien.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  23. #15
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Oke maar mocht je wat horen dan hoor ik het graag.

  24. #16
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bbertb Bekijk bericht
    Oke maar mocht je wat horen dan hoor ik het graag.
    Het spreekt vanzelf dat ik elke nuttige informatie met iedereen zal delen.
    Maar misschien moet je hen ook nog eens mailen. Als ze verschillende malen dezelfde vraag krijgen worden ze misschien meer geneigd de moeite te nemen om erop te antwoorden.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  25. #17
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Ik heb vanavond een antwoord gekregen van Sixsens, en de animatie zou beginnen vanaf 18:00 u.
    Ik weet nog niet of het zal lukken om ernaartoe te gaan, maar die Linette Suzette ziet er wel leuk uit en zou ik wel eens in het echt willen gaan bekijken.

    linnette.jpg
    Attached Images Attached Images
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  26. #18
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Geweldig, zo'n club op een half uurtje rijden!

    En het kwikkie tarief van 35 euro is voor mij op een doordeweekse werkdag meer dan genoeg: een uurtje met mijn vaste dame stoeien en de stress is weer helemaal weg.

    Vanavond een vrouw of 16, 17 waargenomen, waarvan een stuk of vier van dichtbij, en eentje dus zo close dat ik er weer uren tegen kan
    Wat beren aangaat: wat een watjes: het was dankzij de sneeuw de hele dag behoorlijk rustig geweest, vertelde Monika. Met haar en de schone Anna heb ik na mijn sessie met Angela nog even genoeglijk zitten keuvelen.
    Dat is misschien wel het allerleukste van de nieuwe opzet: allemaal leuk en aardig, die prachtige voorzieningen, maar het feit dat je zonder druk en haast met de meiden kunt babbelen en je niet meteen geroepen hoeft te voelen om een kamer op te zoeken zorgt voor mij in ieder geval voor een hoog wellness gehalte.

    Een klein minpuntje is de onduidelijkheid over de tarieven van de dames. Zelf heb ik daar niet zo'n last van omdat mijn vrouw en ik goede werkafspraken hebben gemaakt, maar ik hoor het in de wandelgangen toch vaker dan ik zou willen... Het vooraf moeten onderhandelen over de prijs doet af aan de sfeer.

    Ga zo door, Sixsens, probeer duidelijkheid te scheppen over de tarief structuur, zet nog een plant bij de whirlpool en gij zult allen spinazie eten!
    Tot gauw!
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  27. #19
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke Bekijk bericht

    En het kwikkie tarief van 35 euro is voor mij op een doordeweekse werkdag meer dan genoeg: een uurtje met mijn vaste dame stoeien en de stress is weer helemaal weg.
    Volgens Ties85 hierboven, werd dit tarief niet meer gehanteerd? Of is het van €30 naar €35 gegaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke Bekijk bericht
    Een klein minpuntje is de onduidelijkheid over de tarieven van de dames. Zelf heb ik daar niet zo'n last van omdat mijn vrouw en ik goede werkafspraken hebben gemaakt, maar ik hoor het in de wandelgangen toch vaker dan ik zou willen... Het vooraf moeten onderhandelen over de prijs doet af aan de sfeer.
    Verklaar je nader, want volgens mij en bv seksenfun is het gewoon 50/25 en daarna in overleg.

  28. #20
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard prijsjes

    Tijdens mijn bezoek vorige week was het 100 euro voor anderhalf uur dus 50/25/25. Mijn 2de sessie was 50/25, voor een uur, dus helemaal in lijn met seksenfun zijn ervaring.
    " A dirty mind is a joy forever"

  29. #21
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Volgens Ties85 hierboven, werd dit tarief niet meer gehanteerd? Of is het van €30 naar €35 gegaan?.
    Yep - de december kwikkie van 30 is afgelopen.In het nieuwe jaar geldt 35 euro voor het twee-uurs ticket.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Verklaar je nader, want volgens mij en bv seksenfun is het gewoon 50/25 en daarna in overleg.
    Ik heb van sommige dames gehoord dat ze 100 euro voor een uur wensten.
    Daar ben ik niet op ingegaan.

    Ik kamer alleen voor 75 euro per uur. Langere sessies maak ik niet...
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  30. #22
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke Bekijk bericht
    Ik heb van sommige dames gehoord dat ze 100 euro voor een uur wensten.
    Daar ben ik niet op ingegaan.

    Ik kamer alleen voor 75 euro per uur.
    Zo doe ik het ook. Het staat de beren vrij om in te gaan op de verhoogde vraagprijs van sommige dames. Anderzijds, wat zijn zij meer dan al die andere dames? Ik geef liever aan (bijvoorbeeld Ive) een dame spontaan drinkgeld bovenop de 75-europrijs als het super was. Waarom 100 euro geven (beloven) vooraleer je weet of het wel beter dan gemiddeld zal zijn?

    Nog even aanstippen dat de theke het houdt bij 50 - 25 - en bij langer dan een uur: afspreken met de dame .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  31. #23
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    16 april 2024 @ 22:41
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Weiß jemand zufällig, ob die im Sixsens einen Sky-Anschluss (= Bundesliga-Übertragung, nicht holländische Ehrendivisie) haben? Der Klub liegt ja grenznah, da könnte man auf deutsche Gäste spekulieren.

    Danke
    Manni1a
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 januari 2013 om 08:48

  32. #24
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard aangenaam verrast

    Gisteren rond 19u de club bezocht exact 1 week na mijn eerste bezoek. De line-up was veel impressionanter dan vorige week. Meer dames en ook mooie dames. Ik had mijn zinnen gezet op Jasmin die van bij binnenkomst mij op sleeptouw nam en met wie ik in kamer 11 een erg lekkere sessie beleefde. Knuffelen, zoenen, likken, pijpen, kontlikken, neuken alles passeert de revue maar het zijn haar pijpkunsten die beslist haar grootste troef zijn. Voor hen die op zoek zijn naar een GFE zullen bij haar zeker voldoening vinden want al straalt haar fysionomie dit niet uit, op de kamer kan ze heel lief zijn. Ikzelf zoek het andere diertje in haar en dat is heel zeker aanwezig met een licht dominante zijde. Ik heb het naar mijn zin met haar en zal wellicht nog vervolgd worden. Ze is op vakantie van 27/01 tot 14 of 15/02 dixit Jasmin.

    Ook mijn lekker sexdiertje Esmeralda, zie vorige recensie, was aanwezig en tijdens deze anderhalf uur durende seesie vlogen de vonken er weer af. Wat ik bedoel is dat tijdens die 90 min er niet gelult wordt maar constant gesext. Wat een geil konijn, ze kan er geen genoeg van krijgen. Wij zien mekaar zeker nog terug.

    Vorige week had ik de opmerking dat de girls overdressed waren maar dat was deze week heel anders 80% was heel erg sexy gekleed zoals het ook hoort, vind ik.
    " A dirty mind is a joy forever"

  33. Onderstaande leden hebben savesexer bedankt voor deze bijdrage:

    Stief (21 januari 2013)

  34. #25
    Geregistreerd
    28 november 2011
    Last Online
    9 april 2024 @ 19:02
    Berichten
    412
    Discussies
    25
    Thanks
    924
    Thanked
    452 in 138 posts

    Standaard

    Sixsens, vrijdag 18/1

    Het gevolg van een donderdagavond veel te lang aan de toog te blijven hangen van mijn stamcafé, is dat ik de dag erna zo scherp sta als een mes… ´s morgens nog gauw enkele professionele verplichtingen nagekomen met een zwaar hoofd en na een verkwikkende douche in de vroege namiddag in mijn Stiefmobiel gekropen richting nieuwe saunaclub-avonturen. Onderweg richting Duitsland even de voor mij bekende clubs overlopen, maar altijd vond ik wel een reden om te twijfelen, tot ik mij plots de recensies voor de geest haalde van die club helemaal in het Zuiden nabij Aken. Ja, vandaag gaan we voor iets nieuws! Sixsens, here I cum!

    Er is over deze club al zoveel geschreven over de infrastructuur en ik kan al die verhalen alleen maar bevestigen, dus hierna volgt geen nieuwe beschrijving meer van de club zelf, want laten we eerlijk wezen, het is heel leuk om vast te stellen dat de basilicum bij de pasta lekker vers is, maar de absolute prioriteit blijft toch de line-up en service van de dames, nietwaar? Eenmaal binnen rond 14 uur ook de uitleg meegekregen met die bandjes, zo moeilijk of complex is het heus niet! Om en rond de bar beneden hingen, lagen en zaten een 20tal mokkels en slechts een 3tal beren. Ik voelde mij als wild bekeken door al die jaagsters van bij het afdalen van de trap tot mijn bestelling van een colaatje aan de bar. Gelukkig werd ik niet direct aangevallen of verslonden en kon ik rustig rondkijken en het optick-niveau van de DVPs inschatten. Een ietwat oudere DVP met een voor haar leeftijd nog lekker strak lijf, kwam zich even spontaan voorstellen en probeerde me op mijn gemak te stellen als was dit mijn eerste bezoek. Ze legde uit dat het concept van deze tent nieuw was en in niets meer leek op Aspacia. Tijdens het gesprek viel mij op dat ook een aantal DVPs uit andere clubs deze tent kwamen uitproberen, zo was er eentje uit Planet Eden aanwezig een ook 3 blondines uit Golden Time waaronder Lisa. Zoals altijd zat Lisa er ongeïnteresseerd bij en toen ik vroeg wat ze van deze club vond, zuchtte ze ¨schön¨, waarna ze mij ongeïnteresseerd bleef aankijken zo van ¨wat moet ik nou met je?¨… Later zou blijken dat ze na slechts één kamergang de tijdelijke uitwijking naar Sixsens reeds tegen achten voor bekeken hield. Ondanks enkele gesprekjes met haar door de dag, heb ik nog steeds geen kamergang met haar beleefd en heb zo het idee – ondanks de uitstekende recensies – dat het nooit wat zal worden met haar.

    Na enkele rondjes door dit doolhof terug aan de bar plaatsgenomen waar een dubbele D-cup zich plots naast mij kwam nestelen. Het betreft mooie, slanke Petra. Leuke meid, firs en lief gezicht, komt uit Hongarije en is hier aan de slag sinds de opening in oktober. Na een leuke pre-sales ging ze de sjloessol regelen en betraden we een kamer beneden in de kelder. Na lekker lang zoenen met die dikke lippen van er, baande ze zich een weg naar beneden alwaar ze haar pijpkunsten losliet. Die waren redelijk standaard, en na een kwartiertje over naar cowgirl. Nou, dit is absoluut lekker met die mega-hooters recht in het vizier en haar lange, donkerbruin, wapperende haren in mijn gezicht. Aangezien dit mijn eerste sessie van de dag was en gezien mijn scherpte, heb ik haar redelijk snel van mij afgeduwd om een vroegtijdige zaadlozing te voorkomen. In missio bepaalde ik het tempo, maar ook ik daar kreeg ik het moeilijk na een vijftal minuutjes en haar dus maar in doggy gevraagd, waar ik het echt niet meer hield en terwijl ik die tieten vastnam, keihard in het hoesje geschoten. Leuke sessie, herhalingsgevaar redelijk groot.

    De bubbelbad-ruimte lijkt wel een ruimte waar de Roemeense en andere hangbuikvarkentjes op de loer liggen om menige ijsbeer tussen die bubbels op andere gedachten te brengen. Aan mij zijn dit soort tactieken niet besteed, dus besloot ik maar om beneden in de ligzetels te chillen. Het bleef al bij al vrij rustig qua beren, terwijl het aantal DVPs bleef steken op 25, waarbij er voor elk wat wils is. Ik zocht in dit doolhof een rustig plekje (zonder muziek) om enkele professionele phone calls af te handelen en dit kon in één van de lege luxe kamers heel van boven in het oude gedeelte. Ik bedacht me nog, als mijn collega´s en klanten nu zouden kunnen traceren vanwaar mijn telefoontje kwam, nou dan zou er nog wat zwaaien! Na een korte maaltijdpauze, nog wat rondjes gelopen en terug aan de bar zat een bende uit de french connection pilsjes te hijsen en een raar taaltje te brabbelen. Enkele meiden gaven me aan dat het vervelend was dat die jongens nauwelijks kameren en dat de communicatie al helemaal moeizaam verliep.

    Tegen de avond viel mijn oog op blonde Sarah uit Roemenië. Deze uiterst geil kijkende DVP leek eerst geen zin te hebben in een kamergang, maar na enkele hints van mijn kant, ging ze toch een sjloessol halen. Het blijft een grappig zicht om zo’n DVP zich te zien verschonen boven een bidet op de kamer, maar na een vijftal minuutjes kwam ze naast me liggen, om na een uitvoerige prospectie van mijn oorlellen, tepels en navel over te gaan tot een PZC, die mij nog lang gaat bijblijven! Ik had er niet op gehoopt, gezien haar jonge leeftijd en gezien haar initiële ongeïnteresseerdheid, maar de aandacht die ze gaf aan zowel linker- als rechterteelbal, met veel spuug en andere ranzigheden, was buitengewoon! Ze bewerkte lang en langzaam de onderkant van mijn lid alsook de balzak, terwijl ze met de natte hand rustig verder rukte. Meermaals moest ik haar onderbreken om een vroegtijdige zaadlozing te voorkomen en dit gaf haar nog meer zin en energie om mij helemaal gek te krijgen! En zo geschiedde na een halfuurtje ook: met de linkerhand masseerde ze zachtjes mijn ballen, met de rechterhand snokte ze rustig verder en haar tong en lippen bewerkten zacht en nat de onderkant van mijn eikel, waardoor mijn cumshot een ongekende hoogte bereikte (¨Houston, I just painted the ceiling¨). Gniffelend keek ze de natte boel aan en haalde en heleboel zakdoekjes erbij om de smurrie op te ruimen. Voor mij was dit voldoende om na nog een laatste biertje en een ruime douche terug huiswaarts te keren.

    Conclusie: mooie club, maar ondanks de diversiteit in het damesaanbod, wacht ik nog even op verdere recensies alvorens terug te keren. Het aantal dames dat mij uiterlijk interesseert, is nog te gering op dit ogenblik. Echter, gezien de mond-aan-mond reclame nu reeds zijn werk doet, ben ik er zeker van dat de line-up nog gaat verbeteren en dan kom ik zeker terug!

  35. Onderstaande 6 leden hebben Stief bedankt voor deze bijdrage:

    Carpe Momentum (21 januari 2013),seksenfun (21 januari 2013),SeX++ (22 januari 2013),Snor (21 januari 2013),sofaking (21 januari 2013),Wijze grijze (21 januari 2013)

 

 
Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48.

Freude 468*60