Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011
Weergegeven resultaten: 251 t/m 259 van 259
  1. #251
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Gisteren weer afgereisd naar Lemiers om een dagje te genieten van de Hollandse zomer, helaas met de standaard 100% regen garantie.
    Parking stond redelijk vol, maar door de grootte van de club, had je binnen alle ruimte, zeker met het nieuwe terras en het doolhof aan trappen, zal je niet snel het gevoel krijgen dat de tent te vol zit.
    Snel de specs van de dag:
    -Correcte ontvangst, laptoptas mocht weer zonder gezeik mee de locker in zoals het hoort, entree voor 14:00 en na 22:00 E40.
    -Hele dag behoorlijk vrouwenoverschot.
    -Optiek is niet top klasse, maar doet zeker niet onder voor PHG, ook hier voornamelijk Roemeens op dit moment.
    -Voor elk wat wils, jong, oud, dik , dun, blondines, zwartharigen etc.
    -Eten is wat uitgebreider geworden en kent langere voedertijden, bijna de hele dag door valt er dus wat te snacken!
    -Terras met zwembad is gedeeltelijk overdekt, met verwarming. Het hele jaar door kun je hier dus verblijven, een grote aanwinst voor de club.
    -Wellness behoort nu tot de top: Zwembad, 2 Sauna's, Turks stoombad, Jacuzzi, Masseur, Solarium, alles is aanwezig dus.
    Voor mij is het enige minpunt nog de grote reisafstand, maar voor de mannen uit Oost Belgie, of zuid oost NL is het een echte aanwinst.

  2. Onderstaande 3 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    anali (15 juni 2013),Big30 (14 juni 2013),Flyerke (14 juni 2013)

  3. #252
    Geregistreerd
    20 mei 2013
    Last Online
    3 november 2015 @ 09:20
    Berichten
    28
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    gisteren nog eens langs geweest ,en moet zeggen hebben een top avond beleefd .... gehad met Susan ,het uurtje was weer dat ik wilde...en klaar komen is net wat was gisteren buiten(met die regen ),alleen van haar was een pak geiler ....echt een aanrader als je er van houd ..

  4. #253
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:42
    Berichten
    145
    Discussies
    4
    Thanks
    2.155
    Thanked
    562 in 102 posts

    Standaard Sixsens 13/06

    Daar ik altijd al op zondag deze club heb bezocht, wou ik wel eens zien hoe het in de week
    zou zijn.Iets na 1400u gerariveerd na een bijna 2 uur durende rit, aardig wat wagens op
    de parking ,ik was benieuwt.Vriendelijk ontvangst like always en afgedaald naar de omkleed ruimte.
    Ik had net mijn locker geopend toen er plots een wat oudere dame opdook met ros haar ,
    Ze zei in het duits da is lang geleden ,even verbaast zei ik ik heb u nog nooit gezien waarop haar antwoord
    was fikken ,ik gaf haar een blik waaruit ik liet blijken dat ik not amused wasdeze had het snel begrepen
    verliet de de ruimte (ik was nog ni omgekleed seg) Daarna naar bar gegaan ,gezellige drukte wat niewe gezichtjes,
    Jesie b kwam al vlug hallo zeggen, haar verteld dat ik wat later met haar zou kameren,maar ik moet eerst wat op
    mijn gemak zitten en wat wennen als ik het zo mag verwoorden
    Wat later bij Jessie gaan zitten en dan ook mee gekamerd, t,meiske had pijn aan haar nek, spiertje of zenuw wat gekneld,
    toch haar aangeraden eens haar laten te verzorgen.
    Ondertussen was het buiten oude wijven aan het regenen,gelukkig was het overdekte buiten terras een uitstekend
    alternatief ,er was zelfs verwarming op gezet en het was er aangenaam vertoeven tussen beertjes en dames (mooi ingericht )
    Wat gepraat met Anna die liever had dat ik naar haar keek dan naar de krant,en ook met Gaby wat getetterd t,is e lieveke.
    Toen ik weer in de bar was en was gaan zitten aan de toog kreeg ik naast mij een mooi meisje in het oog die ik nog niet gezien
    had in ss Ik vroeg of ze nieuw was en bevestigde mijn vraag ze was er een dagje of 5 ze stelde zich voor als Delia half italiaans half
    roemeens ,zwart half lang haar mooie b cup naturel prachtig figuur mooi gezicht,na wat gepraat te hebben richting kamer vertrokken ,
    en ik heb het mij niet beklaagd gfe ten top zoenen strelen knuffelen alles kwam gewoon aan bod op een rustige
    aangename maniertoch eventjes geleden dat ik zo een top ervaring had .na het eten nog wat genoten van de welness en nog
    een tweede keer met Delia gekamerd gewoon top fijn gesprek achteraf wat ik altijd op prijs stel
    Eind van dit korte verslag (met wat heimwee naar gisteren) betaalde liefde kan soms mooi zijn, gelukkig maar!!
    gtrs F

  5. Onderstaande 3 leden hebben Flyerke bedankt voor deze bijdrage:

    anali (15 juni 2013),Magic-G (15 juni 2013),sofaking (14 juni 2013)

  6. #254
    Geregistreerd
    7 februari 2012
    Last Online
    31 maart 2021 @ 22:24
    Berichten
    237
    Discussies
    6
    Thanks
    202
    Thanked
    67 in 36 posts

    Standaard

    the pool are open !!sixsens.jpg

  7. Onderstaande leden hebben Jaeger-Lecoultre bedankt voor deze bijdrage:

    Dolfie (18 juni 2013)

  8. #255
    Geregistreerd
    20 mei 2013
    Last Online
    3 november 2015 @ 09:20
    Berichten
    28
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    .....leuke foto ...nou maandag was toppie in het zwembad ...met mijn favoriet (Susan) ...en de rest was zo alweer super met haar uurtje genomen ...echt een aanrader ...hopelijk gaat ze niet op vakantie anders zie ik dat lekker kontje niet meer en de rest .
    maar vond dat sommige meiden het nog al niet door hebben als je pas daar bent dat je even relax wil doen ,bedoel dat aandringen hé maar ze willen ook wel wat verdienen .
    maar voor mij moet ,heb ze het ook gezegd.... en dan nog maar ja was een leuke dag alweer ..vrijdag lekker terug en we zien wel ...

  9. #256
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    586 in 222 posts

    Standaard

    Zaterdag met een vrijkaartje van een ander forum naar Sixsens geweest. Zonder problemen werd het geaccepteerd, is bij andere clubs nog al eens een probleem is mijn ervaring. Het was mijn tweede bezoek, de eerste keer was tijdens de party van 26 januari. Het grote verschil met toen was uiteraard het buitengebeuren en de feeststemming later op de avond. Het terras met zwembad is, vooral tijdens de zomermaanden, een grote aanwinst. Helaas was het weer zaterdag niet zo best, met hoge uitzondering was er een dame buiten en al helemaal niet topless en ook geen actie.
    Na binnenkomst eerst omgekleed en een douche genomen, daarna een boterham met kaas en tomaat genuttigd in het restaurant. Het was nog erg rusting, in de bar slechts 5 beren en 5 dames.
    In het overdekte terras met uitzicht over het terras en het zwembad, zag ik een mooie dame lopen met een lekkere kont en en een smalle taille. Ze had me zien kijken en kwam naast me zitten op het bankje. Ze stelde zich voor als Antonia uit Macedonië. Een lekkere sessie in de kino was het gevolg. Wat een geile meid is dat zeg, een goede PSE die eindigde met een orgasme in doggystyle.
    Tijdens etenstijd hetzelfde beeld als vroeg in de middag, een handvol beren en dames in de barruimte, iedereen was natuurlijk aan het eten. Ik had andere plannen, namelijk een tweede kamergang en wel met Anna en daarna zou ik dan wel gaan eten. Anna had ik tijdens mijn eerste bezoek al gespot en ik had goede recensies van haar gelezen. Ik vind het een knappe meid met een lekkere body. Over de kamergang met haar zal ik in haar eigen topic het een en ander vertellen.
    Na het avontuur met Anna was het tijd om wat te gaan eten.
    Het avondeten is niet bijzonder en de keus is beperkt, lees keus is er niet. Maar 1 soort van alles en alles wordt warm gehouden in schalen, erg warm is het niet en de aardappelpuree partjes met krokant laagje zijn zacht en slap geworden. Het eten heb ik genuttigd in de tuin onder het afdak op een houten tafel met een biertje er bij, dat is een betere plek dan in het restaurant. Ik ben daar ook aan de praat geraakt met een beer uit Limburg die ik eerder in de sauna had ontmoet.
    Na het eten, vanaf 8 uur, ben ik aan de bar gaan zitten met de Limburgse beer. Dat was zo gezellig dat ik daar niet meer weg ben gegaan. Ondertussen heb ik nog wel gekeken of er nog een sessie in zat. Er waren voldoende mooie dames aanwezig waarvan de opvallendste voor mij een jong petitie meisje was die zich Nora noemt. Ze is 20 jaar maar als ze had gezegd 16 jaar zou je het ook geloven, al kan dat natuurlijk niet in een sexclub maar 't is maar om aan te geven hoe jong ze er uitziet. We gingen op een bankje zitten, maar helaas, er was geen click en geen enkele toenadering van haar kant. Ook de communicatie verliep erg stroef. Wel vroeg ze al snel of ze de sleutel mocht halen, maar toen heb ik het snel afgekapt omdat ik het toch niet zag zitten met haar. Ik denk dat ze toch teleurgesteld was want ze was was zo snel weg de trap op naar boven. Ik ben me gaan omkleden want eigenlijk was het voor mij tijd om te gaan.
    De sfeer in de bar 's avonds vond ik maar tam. Pas na elf uur werd er een beetje gedanst en gesjanst. De dames animeerden niet en leken niet veel trek te hebben om een beer te verleiden. Er is, in tegenstelling tot mijn eerste bezoek geen enkele dame zich voor komen stellen. Er was 1 uitzondering en dat was Mellie, een blonde kleine iets vollere meid uit Bosnië, die duidelijk op jacht was. Ze heeft mij ook een paar keer proberen te verleiden. Ik had waarschijnlijk beter naar de kino of naar de loungeruimte kunnen gaan om aanspraak te krijgen en te flirten.
    Het is een mooie nette club met mooie wellness maar te weinig animatie en te weinig beren. Ik zal er niet snel weer heen gaan al ben ik me er van bewust niet de beste dag te hebben uitgekozen.

  10. Onderstaande 4 leden hebben hansdordt bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (18 juni 2013),Dolfie (18 juni 2013),savesexer (19 juni 2013),Willi69 (18 juni 2013)

  11. #257
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    840
    Discussies
    78
    Thanks
    869
    Thanked
    721 in 262 posts

    Standaard

    Gisteren deze mooie club een bezoek vereerd met een YBF vrijkaartje.
    Bij deze nog eens mijn dank aan dit mooie forum en de club voor deze geste.

    Aangezien mijn nieuw speeltje geen smileys ondersteund zullen jullie het voortaan aan de verbeelding moeten overlaten.

    Hier alvast de high-lights:

    Prima line up met 30 a 40 deernes.

    Zwembad is verwarmd en is zeewater,de aanwezige dame in the pool wees me er op dat dit beter voor de huid is.

    2 heerlijke sessies met Belgische GFE Milf Suzanne en een PSE sessie met de Duitse Jamilla ( recensies volgen ).

    Dj op vrijdag houdt de sfeer er goed in met dansende dames,licht discosfeertje.

    Eten prima en op de late avond lekkere pizza.

    Fazit: ik wil zo snel mogelijk terug

    Grtz,Dolfie
    Ambi beer

  12. #258
    Geregistreerd
    20 mei 2013
    Last Online
    3 november 2015 @ 09:20
    Berichten
    28
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    hmm het weer zat niet zo lekker vandaag ...maar we hebben beste er van gedaan in de namiddag lekker met Suzanne een uurtje gedaan ....wat een een super vrouwtje .....nou de resistentie van haar .... op een andere site waren al veel belovend ...en dat kontje .....prfffff ....

  13. #259
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Vrijkaartje zaterdag 29 juni 2013

    Gisteren met de medebeertjes Sixsens bezocht; HM's debuut in Lemiers-Vaals.
    Is W2 helderziende ? Of was het de gewonnen Tombola, waarvoor veel dank .

    Kort na 13.00 ingecheckt en hartelijk welkom geheten door manager Beate. Eerst maar eens naar het brunchbuffet. Je eitjes worden ter plekke bereid,
    geklutst of spiegeleieren. Verder neem je broodjes en beleg, cornflakes en sinaasappelsap, koffie of cappuccino wordt gebracht. Prima start van de dag.

    Vervolgens een complete privétour van J99 gehad. Het gebouw bestrijkt drie verdiepingen, aflopend naar beneden. Op de begane grond de receptie voor betalingen, ijsberenvel en toebehoren. Voor 14.00 is de entree E 40,-. Ook het restaurant met bar, de serre en het terras met verwarmd zwembad liggen op
    de begane grond. Een trap naar beneden liggen kleedkamer en douches, Wellness met sauna's en whirlpool, Arabische lounge en kamers. Nog een trap naar beneden ligt de grote bar met veel banken en relaxbedden. Achter de bar ligt de Kino met ligbedden, verder ook nog kamers. Mooie en grote saunaclub .

    Bij de ingang van het restaurant staat een bord met catering en tijden. Achtereenvolgens het brunchbuffet, de taart, het dinerbuffet en de pizza's.
    Dus ook de hongerige ijsbeer komt voluit aan z'n trekken. De dorstige trouwens ook; bier en fris zijn inclusief. Verdere alcoholica tegen betaling,
    automatisch geregistreerd op de chip in je polsbandje. Bij vertrek wordt de chip gedownload op de kassa, dus misverstanden zijn uitgesloten.

    Dan de aanwezige damespopulatie, eerst de onvermijdelijke aantallen. Door de lay-out over 3 verdiepingen duurt het even, voordat je een totaaloverzicht hebt. Maar HM's geoefend oog liet hem niet in de steek; over de hele dag waren er zo'n 50 dames, 's-avonds 40. Herkomst en leeftijd: veel Oost-Europese twintigers, redelijk wat Latina's, nauwelijks West-Europese of NL-dames. In grote lijnen een variëteit die je elders ook aantreft. Dresscode: veel dames gaan
    in lingerie, sommigen in kort jurkje, al dan niet doorkijkend, sommigen zijn topless. Een dresscode die je elders ook veel ziet; HM vond er niks mis mee .

    De gehanteerde damesprijzen. De receptie geeft aan, dat de dames E 50,- voor een half uur vragen, de rest bespreek je met de dames. Die gaan hun eigen gang, veelal vraagt men E 100,- voor een uur. Voor FT vraagt men E 25,- of E 50,-. Er was zelfs een dame die er E 100,- voor dacht te kunnen krijgen. De service: afgaande op eigen ervaring, plus ervaring van medebeertjes, is TZ met PZC en NMC de standaard. Dat komt dus overeen met andere saunaclubs.

    Ambiance en vermaak. Je hoeft je niet te vervelen, je kunt je dag plezierig en afwisselend doorbrengen. Bar, restaurant, Wellness, Kino, Arabische lounge, serre en (bij goed weer) terras en zwembad bieden mix tussen actie en rust. HM heeft ze allemaal benut, ook met sessies in Kino en Arabische lounge .

    De muziek in de bar staat niet te hard, je kunt mekaar goed verstaan. Op vrijdag- en zaterdagavond draait de DJ in de bar, dan staat-ie wat harder. Lijkt me vooral bedoeld voor de dames, niet zo voor de ijsberen. Of eigenlijk ook weer wel, want als de dames in de mood komen, is dat ook goed voor de ijsberen.

    Sessies:

    Anna-Maria: blonde Roemeense twintiger in roze doorkijkgaas, spreekt Duits.
    Goede service, aan de bar al TZ, vervolgd in Kino en kamer met TZ, PZC, NMC.
    Drie kwartier met FT als extra: E 100,- totaal.

    Eleni: donkerharige Griekse dertiger in zwart jurkje, spreekt Duits.
    Goede service, ook aan de bar TZ, vervolgd op kamer met TZ, PZC en NMC.
    Geen extra's, E 100,- per uur.

    Nadja: blonde Bulgaarse twintiger, loopt topless, spreekt Engels.
    Kwam erbij liggen in de Arabische lounge, prima TZ en prima PZC.
    Topsessie, ruim half uur met FT als extra: E 100,- totaal.

    Resumerend:

    Goede premiere in Sixsens, ga zeker weer terug.
    Wordt met beter weer alleen maar aangenamer .
    Founding Member

  14. Onderstaande 13 leden hebben Hollandmale bedankt voor deze bijdrage:

    Befke ( 1 juli 2013),bergm550 (30 juni 2013),Big30 (30 juni 2013),Dolfie ( 1 juli 2013),fg22 ( 6 juli 2013),gignnl ( 3 juli 2013),molaar (30 juni 2013),Ritchie ( 7 juli 2013),satanic surfer ( 2 juli 2013),Spermie (24 juli 2013),Stief ( 1 juli 2013),wervelwind ( 6 juli 2013),Willi69 ( 3 juli 2013)

 

 
Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34.

  Babylon 468*60