Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 184
  1. #1
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard Sixsens, Algemene verhalen (2006-2012)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door globetrotter7
    ...De dames werden mij voorgesteld door een blonde slanke (1.65m) dame met limburgse tongval, die er in haar witte lingerie fantastisch uitzag.
    Weet misschien iemand wie dit mooie wezen is ( ze is zeker boven de 30), ...
    Dat moet welhaast Suzanne geweest zijn (excuus voor de late reactie :D )
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  2. Onderstaande leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    joepie (18 juli 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Ondertussen is ze 31, denk ik, Befke....



    Befke: Wie? Julia? Suzanne? Vlgs mij is Suzanne eind 30, vooraan in de veertig...
    Laatst gewijzigd door Befke; 29 september 2006 om 08:47

  4. #3
    Geregistreerd
    8 september 2006
    Last Online
    27 november 2011 @ 16:27
    Berichten
    20
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    susanne is nog wat ouder minimaal 36 en de verrassing voor de kenners. gaby doet heel graag een triootje met haar. Jammer genoeg nog nooit gedaan. Wie wel ?

  5. #4
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    ben onlangs 2 keer langs gereden en vond het aanbod zeer slecht. Een aantal jaren geleden viel ik nog van de barkruk van al het moois. Ik begrijp dat Julia er inmiddels niet meer werkt helaas.

    Wanneer is het best om eens langs te gaan en werken er momenteel nog wel wat echte hotties tussen de 18 en 25? De line-ups die ik te verwerken kreeg nodigen niet echt uit om nog eens langs te gaan ...

  6. #5
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
    ...Wanneer is het best om eens langs te gaan en werken er momenteel nog wel wat echte hotties tussen de 18 en 25? De line-ups die ik te verwerken kreeg nodigen niet echt uit om nog eens langs te gaan ...
    Wat een schattige avatar


    Ik heb je bericht hierheen verplaats omdatb het een meer algemene vraag is.
    Ik ben het met je eens dat het aanbod in de categorie waarin je zoekt bij Aspasia op het moment een beetje beperkt is. Ik heb de laatste weken wel een paar nieuwe gezichten gezien maar geen stof opgedaan voor recensies: omdat ik geen onbeperkt budget heb, heb ik me beperkt tot mij bekende meisjes. (Ik vind het al snel meisjes: ik ben nogal een oude man...)

    De laatste maanden heb ik drie dames bij Aspasia tot de mijne gerekend - aan twee ben ik verslingerd en de andere was ook niet mis (maar een mens moet keuzes maken :D)

    Michelle - GFE, slank en ergens aan het 'oude' eind van je spectrum; zie recensies.
    Nicole - geen GFE - of toch? eveneens een oude vrouw van vooraan in de twintig. Strak en bazig :teuflisch - zie recensies (de berichten hier en elders zijn gemengd: ze heeft een gebruiksaanwijzing en een eigenzinnige taakopvatting. I like )
    Lorena was in positieve zin professioneel en ziet er mijns inziens goed uit.

    Alledrie heb ik de laatste tijd regelmatig op afwisselende tijden en dagen gezien. Veel hangt af van het klikken...
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  7. #6
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke Bekijk bericht
    Wat een schattige avatar


    Ik heb je bericht hierheen verplaats omdatb het een meer algemene vraag is...

    hehe okidokie. Ik wacht wel weer tot meisjes van het caliber Julia of Nikita weer op het toneel verschijnen. GT is gelukkig niet zoveel verder, altijd sucsex in GT. Net nu ze zo'n mooie parkeerplaats hebben bij Aspasia is het aanbod wat minder. Jammer dat Julia is vertrokken.
    Laatst gewijzigd door Befke; 1 oktober 2007 om 18:58

  8. #7
    Geregistreerd
    9 augustus 2007
    Last Online
    26 mei 2022 @ 14:26
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Julia

    Helaas heeft Julia definitief Aspasia verlaten en is terug naar Polen.
    Dit is zeer jammer. Topic sluiten maar, sniksnik.

  9. #8
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JOEL Bekijk bericht
    Helaas heeft Julia definitef Aspasia verlaten en is terug naar Polen.
    Dit is zeer jammer. Sniksnik.
    ja uiteindelijk kreeg ik ook die informatie nadat ze mij eerst een paar keer vertelden dat ze op vakantie was. Zeer schone dame die Julia zeker toen ik haar voor het eerst zag ik geloof in 2003 (of 2002) (zocht net op Hookers naar exacte datum maar daar hebben ze haar al verwijderd), ze was toen 19, supermooi. Geloof dat de andere meisjes haar daar "movie star" noemden.

    Werkt er momenteel in Aspasia een vergelijkbaar schone dame? Ik doe tegenwoordig niet meer de moeite om er heen te rijden na keer op keer teleurgesteld te zijn wat hun aanbod betreft. Dat in tegenstelling tot 2003. De zaak zelf wordt mooier en mooier alleen de meisjes uhm ... wat minder mooi
    Laatst gewijzigd door Freddy_K; 10 november 2007 om 17:59 Reden: jaar

  10. #9
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
    ...Werkt er momenteel in Aspasia een vergelijkbaar schone dame? ...
    Er is tegenwoordig wel weer het een en ander aan vers, jong, behoorlijk mooi spul...

    Diana - mooi maar passief - niet echt een aanrader (kan inmiddels verbeterd zijn); Protea meldt op Youppie dat deze Diana een vriendinnetje heeft:
    Claudia - Jong, mooi en 'onschuldig' (jaja) - van goede wil maar moet nog wel een en ander leren.
    Sarah - Protea was gecharmeerd; ik wat minder. Mooi poppetje.
    Sandra - Gemiddeld naar Aspasia maatstaven. Spreek nogal wat talen.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  11. #10
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke Bekijk bericht
    Er is tegenwoordig wel weer het een en ander aan vers, jong, behoorlijk mooi spul...

    Diana - mooi maar passief - niet echt een aanrader (kan inmiddels verbeterd zijn); Protea meldt op Youppie dat deze Diana een vriendinnetje heeft:
    Claudia - Jong, mooi en 'onschuldig' (jaja) - van goede wil maar moet nog wel een en ander leren.
    Sarah - Protea was gecharmeerd; ik wat minder. Mooi poppetje.
    Sandra - Gemiddeld naar Aspasia maatstaven. Spreek nogal wat talen.
    bedankt voor de info. Ik lees ook net dat de zus van Yolanthe Cabau van Kasbergen er werkt :p:p Ik ga snel weer eens kijken.

  12. #11
    Geregistreerd
    21 januari 2008
    Last Online
    3 april 2013 @ 09:41
    Berichten
    14
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K
    Ik lees ook net dat de zus van Yolanthe Cabau van Kasbergen er werkt Ik ga snel weer eens kijken.

    laat maar even horen of ik gelijk had :D

  13. #12
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lucca5 Bekijk bericht
    laat maar even horen of ik gelijk had :D
    een aantal jaren geleden werkte er in Aspasia ook een Isabelle. Ik heb haar ooit bezocht maar zie haar momenteel niet meer bij hoekers.nl staan. Ik neem aan dat het meisje wat er nu werkt iemand anders is?

  14. #13
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
    een aantal jaren geleden werkte er in Aspasia ook een Isabelle. Ik heb haar ooit bezocht maar zie haar momenteel niet meer bij hoekers.nl staan. Ik neem aan dat het meisje wat er nu werkt iemand anders is?
    Yep - is een andere.
    Geen ervaring mee, overigens.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  15. #14
    Geregistreerd
    21 januari 2008
    Last Online
    3 april 2013 @ 09:41
    Berichten
    14
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Isabelle

    volgens de gastvrouw was zij pas enkele dagen werkzaam bij Aspasia

  16. #15
    Geregistreerd
    22 mei 2007
    Last Online
    31 mei 2010 @ 15:56
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Er is iemand die ontbreekt op het lijstje hierboven.

    nl. Michelle : ook een poolse, slanke deerne. Momenteel is zij voor mij de beste verwenster.
    zeer hoog herhalingsgevaar.

    greetings

  17. #16
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:28
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roald Bekijk bericht
    Er is iemand die ontbreekt op het lijstje hierboven.

    nl. Michelle : ook een poolse, slanke deerne. Momenteel is zij voor mij de beste verwenster.
    zeer hoog herhalingsgevaar.

    greetings


    Als schrijver op deze site

    Over deze Michelle is wel een topic :
    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...elle#post25478 waar jij je verhalen over haar kwijt kunt.
    Succes ermee :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  18. #17
    Geregistreerd
    15 maart 2007
    Last Online
    2 oktober 2008 @ 10:42
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    weet iemand welke lekkere meiden er op zaterdag werken bij aspasia ?
    ook nog iemand een super ervaring gehad laat dit snel weten




  19. #18
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ga toch kijken en neuk de lekkerste.........Het zijn er genoeg daar.....

  20. #19
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc Bekijk bericht
    weet iemand welke lekkere meiden er op zaterdag werken bij aspasia ?
    Ja.

    Ik ben wezen kijken.
    Claudia (nieuw) - slowaakse viel me op. De vaste waarden waren aanwezig (zie de recensies - wat courant is, staat er bij). Verder hebben ze weer een blik nieuw Poolse dames open getrokken. Zaten een paar snoepjes bij zo op het eerste gezicht :D

    Vandaag zijn ze gesloten :(
    :wink:
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  21. #20
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Daumen hoch Heerlijk dagje Limburg, deel I…

    Gisteren was een schitterend mooie zonnige dag dat ik wat afspraken had in het uiterste puntje van Limburg.
    Het leek wel of de vakantietijd was aangebroken, overal wandelaars (gewone mensen die wandelden bedoel ik dus), fietsers, en alle zonnige terrasjes puilden uit van koffie met slagroom leutende mensen.

    Tja, en dan raak je zelf ook in vakantiestemming..
    En dan kom je per ongeluk in Lemiers terecht, alwaar Silvester ’n hele tijd terug bij Aspasia ’n vriendinnetje, Poolse borsten- en pijpwonder Anja , had die heel hoog op zijn bezoekerslijstje stond.

    Anja vertrok helaas :o , en dus had Silvester de verbouwing van Aspasia nog niet in voltooide vorm kunnen bekijken.
    Aldus tegen vijven het nieuwe grote discrete P-terrein opgedraaid en even later de mooi verbouwde inrichting kunnen aanschouwen.
    Hier gelukkig geen moderne fratsen, maar een mooi strak interieur met een hoog hoerenhokgehalte, precies zo als het hoort…

    Na de gastvrije ontvangst heb je nog steeds de traditionele line-up van aanwezige vrije dames, niet helemaal mijn ding zo’n line-up, want je moet wel even in ’n oogopslag je keuze maken, maar da’s ook klassiek en authentiek….

    ‘n 10-tal dames schuifelden ’n beetje heen en weer, en 1 dame stak letterlijk en figuurlijk boven de rest uit, de hierboven genoemde Slowaakse Claudia.
    Wat ’n plaatje, ’n heeeel mooie meid, stukken groter dan de rest, slank, donkerharig, blank lijfje met heerlijk lijnenspel verpakt in een paars veterkorsetje, en een ietwat mysterieus kijkend koppie met heel sensuele lippen.
    Een echte OptickFick dus, normaliter valt Silvester daar helemaal niet op, edoch uitzonderingen bevestigen de regel, en als je me nu iets over de andere dames zou vragen, moest ik het antwoord schuldig blijven…dus hoteldebotel…

    Eerst even –ook weer op ouderwetse wijze- aan de andere balie afrekenen, en Claudia liep me voor op de trap naar boven, what a view…

    De nieuwe kamers zijn keurig van inrichting, ook weer een lekker zwoel sfeertje.
    Wij hadden een kamer met borreltjesbad, inclusief de dame kost dat alles bij elkaar voor ’n uurtje € 120,--… niks mis mee dus.

    Op de kamer ontdeed Claudia zich een beetje teasend van haar verpakking, en uit haar toch al niet te grote bovenstukje kwamen een paar heel kleine borstjes met heel fier opstaande snoeiharde tepels tevoorschijn..
    Tja, en daar zat Silvester dus even later met zijn zojuist verworven OF in het bad, wat zou het geven…

    Nou, Silvester gaat toch eens wat vaker van zijn principes afwijken, want na even wat Engelse smalltalk werd Silvester verzocht op de badrand plaats te nemen en werd Silvestertje in het spel betrokken.
    Terwijl Claudia haar best deed haar geleerde pijpkunsten ten toon te spreiden had Silvester een heerlijk zicht op een slank lijfje en idem taille met een heerlijk ronde bips die met het pijpritme meebewoog…

    Deze hemelse behandeling met loge-uitzicht toch maar afgebroken en Claudia tegen haar zin in op het bed gelegd.
    Eerst uiteraard haar tepels eens lekker verwend en dat beviel haar wel zo te voelen en te horen.
    En ook haar benen, die eerst toch wat krampachtig een beetje van elkaar gingen openden zich in een volle spagaat toen Silvester na enige omzwervingen bij haar grotje terecht kwam.
    Claudia heeft een heerlijk poesje, aalglad, dus heerlijk te bespelen.
    Haar lipjes zwollen in no-time heerlijk vol op, dus het was genieten voor beiden…

    De rollen werden nog even omgedraaid waarbij Silvester ook heerlijk nat bijna tot het einde werd afgepijpt, hoho, de finale nog…

    Claudia in doggy gedraaid en zelden heeft Silvester zo’n fraaie aanblik mogen aanschouwen:
    Een heerlijk slanke taille met een holle rug, en daaronder een opgestoken prachtige ronde bips met tussen de wijd opengeslagen dijen een kleddernat rose gezwollen poesje en daarboven als een kers op de slagroomtaart haar sterretje…

    Silvestertje was verkocht, dat voelde ik, snel een jasje aangedaan en toen was het binnen no time over en out voor deze jongen.

    Inmiddels was het ook hoog tijd, het stopwatchje stond bijna op rood, dus nog even gebadderd, aangekleed en Silvester werd met een dikke kus vaarwel gezegd…

    In het heerlijke avondzonnetje reed Silvester huiswaarts, dacht hij, want ik had inmiddels wel wat honger gekregen….
    En namijmerend over deze ervaring voelde Silvestertje zich nog tot meer in staat, dus …, we komen langs Roermond, langs YY, daar kun je eten en …., dat wordt dus

    Heerlijk dagje Limburg, deel II…

    :wink:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  22. #21
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    9 april 2022 @ 14:00
    Berichten
    361
    Discussies
    22
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 4 posts

    Standaard

    Zaterdag in deze "Club" mijn zoektocht in een voor mij nieuw gebied begonnen

    Dacht dat het een club was en had wel zin in een gezellig avondje

    Alleen word ik niet blij van dat de dames in een rij staan tijdens het voorstellen,
    en je direct een keuze moet maken, ik neem hiervoor liever de tijd.
    Bezoek om die reden ook haast nooit een privehuis.

    Had een meisje uitgezocht de rest verdween daarna weer snel van het toneel,
    Toen dit meisje dichterbij kwam en zich nogmaal voorstelde
    bleek dit toch niet helemaal mijn keuze te zijn, dit toen maar afgewimpeld en verder gaan kijken

    Prijzen vielen wel mee 100 euro voor uurtje

    Wel een mooie club, snap eigenlijk niet dat ze een klant niet wat meer tijd gunnen.
    Of de meisjes nu in de keuken zitten of in de bar, was zeker met een van hun naar de kamer gegaan.

    Binky
    Laatst gewijzigd door Willem2; 1 augustus 2008 om 10:11

  23. #22
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    Afgelopen weekend in Lemiers geweest en lekker met monika op de kamer geweest was een lekker uurtje met een mooie blonde poolse. Ze zijn er weer flink aan het verbouwen dus het zou mij niet verbazen als dit binnenkort een saunaclub zou worden. Er komt een extra bar bij en een nat gedeelte.
    de hoeren lusten er wel pap van

  24. #23
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    @facial: Welke Monika was dat? Ik ben een of drie jaaren geleden met een poolse Monika op de kamer gewest. Ze moet nu 30 zijn. Zo goed was ze niet.

    @Silvester: Ik ken een poolse pijpwonder met DD-cups benaamd Anja. Befke en protea kenen ze ook. Is dit deze Anja?
    Als ja:

    Greets neukie

  25. #24
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 10:26
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Massage Anja

    Ich habe in einem anderenholl.Forum gelesen.Massage Anja,Rijksweg 1,Lemiers.Kann mir jemand etwas dazu sagen.das muß doch die Adresse von Aspasia sein.Dort arbeitete früher eine Polin mit dem Namen.Ist es vielleicht diese Anja.dann wäre es eine Reise wert.

  26. #25
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Het is dezelfde Monika - ze is er nog steeds en ze kan best aardig uit de voeten als ze zin heeft.

    Het is een andere Anja - de Anja waar wij nog wel eens van dromen is uit het beroep gestapt.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

 

 
Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28.

Babylon 468*60