Pagina 7 van 10 EersteEerste ... 345678910 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 229
  1. #151
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Je weet wel wie je van mij de groetjes mag doen... ;-)
    Het ligt op het puntje van mijn tong.......

  2. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (22 juli 2014),licky luke (22 juli 2014)

  3. #152
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaktuut Bekijk bericht
    Het ligt op het puntje van mijn tong.......
    Wat gek...
    Daar lag ze zondag ook, op het puntje van mijn tong...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  4. Onderstaande 3 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (22 juli 2014),Oudebelg (23 juli 2014),Sjeufke (22 juli 2014)

  5. #153
    Geregistreerd
    24 juli 2014
    Last Online
    24 augustus 2014 @ 22:42
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    Vandaag aangekomen in sixsense rond 12:30.
    Mooi weer om wat te relaxen aan het zwembad. Maar we komen natuurlijk niet alleen om te zwemmen.
    Ikzelf ben hier om te kameren met carmen of daniella van d- replubliek. En mijn medewandelaar kwam voor zijn seleena naar hier.
    Ik ben nu wat aan afwachten welke van de2 het meeste moiete gaat doen om me in de kamer te krijgen.
    Voorlopig staat daniella vollop aan de leiding. Nu een paar pintjes pakken aan de bar onder want tis te heet buiten.
    Hou u wel op de hoogte van wie me op de kamer krijgt.

  6. Onderstaande 3 leden hebben dendave bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (24 juli 2014),Sjeufke (24 juli 2014),Snor (24 juli 2014)

  7. #154
    Geregistreerd
    24 juli 2014
    Last Online
    24 augustus 2014 @ 22:42
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    Voor het verhaal kort te houden daniella heeft gewonnen, nu mss voor ronde 2 gaan.

  8. Onderstaande leden hebben dendave bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (24 juli 2014)

  9. #155
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Nondedju. .. Hoe kom ik hier nu weer terecht? Spring ik effe op mijn motor i.v.m. een geannuleerde afspraak, sta ik opeens met Beathe te praten... en voor ik het weet heeft de theke mij € 40,00 ontfutseld. Nou goed dan, hier kan ik ook wel een kop koffie drinken, gezellige ambiance en zo...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  10. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (25 juli 2014)

  11. #156
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Voordat ik naar Crystal op zoek kan gaan om mijn onverwachte komst te verklaren kom ik een bekende tegen en nodigt hij me uit voor een kop koffie in de bar. Gezellig bijkletsen, waarbij hij plots wordt afgelost door Lolita.. waarna hij me alleen met haar achterlaten, met brede grijns op het gezicht. Nou geeft Lolita meteen aan dat ik niet naar Crystal hoef te zoeken want die is volgens haar "bezig". Goed, dan maar eerst wat met Lolita frutselen. .. en na een half uurtje sta ik weer buiten kamer 7...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  12. #157
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Bij terugkeer lopen we langs de receptie en wie komt daar binnen gelopen vanuit het terras? Juist, Crystal... Was ze niet nou wel of niet "bezig"? Ze keek verbaasd en Lolita zei al zoiets van "Now she's gonna kill you...". Zo gauw zal dat volgens mij wel niet gebeuren, zei ik nog terug. Dus na het douchen maar eens een rondje gelopen en ik trof haar in de bar, op een van de bankjes met een andere man. Uiteraard ga ik haar dan niet aanspreken, maar effe doordringend aankijken om de stemming te polsen mag volgens mij dan toch wel. Nou meende ik een ondeugende glimlach op haar mooie gezichtje te herkennen maar het is nu eenmaal donker in de bar dus helemaal zeker weet ik het niet... Spannende tijden dus...

    Intussen eerst maar eens een duik nemen. ..
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  13. #158
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Raze495 nog ontmoet en gezellig over ditjes (clubs) en datjes (dames) bijgepraat...

    Bij het naar binnen gaan bij de receptie weer tegen Crystal aangelopen die terug kwam van kamer. In dit betere licht meende ik toch een glimlach te herkennen, echter kreeg ik ook een (vriendelijkr) zwaai met de handdoek die ze net gehaald had... We wachten nog maar even af hoe het weer zich ontwikkelt...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  14. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Oudebelg (25 juli 2014)

  15. #159
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht

    Bij het naar binnen gaan bij de receptie weer tegen Crystal aangelopen die terug kwam van kamer. In dit betere licht meende ik toch een glimlach te herkennen, echter kreeg ik ook een (vriendelijkr) zwaai met de handdoek die ze net gehaald had... We wachten nog maar even af hoe het weer zich ontwikkelt...
    Maar goed dat je Asha nog niet bent tegen gekomen dan, of.....?!?!
    En Garde

  16. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 5 augustus 2014)

  17. #160
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Maar goed dat je Asha nog niet bent tegen gekomen dan, of.....?!?!
    Gelukkig is alles weer dik in orde!

    En Asha of Snor heb ik niet kunnen identificeren helaas, daar had ik te weinig tijd voor...

    Dat bewaar ik dan maar voor dinsdag als ik er weer ben. Dat van Asha bedoel ik dan...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  18. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (25 juli 2014),Snor (26 juli 2014)

  19. #161
    Geregistreerd
    9 augustus 2007
    Last Online
    26 mei 2022 @ 14:26
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Goede avond mede wandelaars,

    Weet iemand van jullie of Monika nog aanwezig is of dat zij al op vakantie is?

    Groet Joel

  20. #162
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 07:08
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Asha was er en ik was er. Beiden klokslag 11.
    (Eddy_V, bedankt voor het koppelaar spelen ).

    Ik werd ontvangen door Beathe en de aardige Nederlandstalige Theke (waarvan ik de naam niet weet).
    Meteen even gevraagd of Asha er was. Ja ze was net binnen en ze was zich waarschijnlijk nog aan het mooi maken. Ik moest dus nog éven geduld hebben.

    Al vrij snel daarna 2 genoeglijke uurtjes met Asha doorgebracht op de kamer.

    Het was best wel goed weer in Lemiers.
    Ik had regen en bewolking verwacht, maar het was er buiten zéér goed uit te houden.

    Normaliter ga altijd ik wat vroeger naar huis, maar nu ben ik pas rond een uur of 8 vertrokken, zodat ik (voor het eerst) ook nog van het het avondeten heb kunnen genieten.
    Prima. Vis van de BBQ en allerlei bijgerechten. Meloen en ander fruit. Wat mij betreft heel lekker. En reden genoeg om voortaan wat later te vertrekken.

    Overigens: 's middags was de soep (en het omeletje van de lieve omeletjesmevrouw) ook al bijzonder goed.

    Doordat ik wat later naar huis ging had ik ook nog tijd om weer met Bulgaarse Victoria te kameren.
    Ook met haar genoten. Anderhalf uur!
    Ik denk achteraf eigenlijk dat het misschien wel omgekeerd was. Doordat ik met haar zoveel plezier heb gehad, ben ik later naar huis gegaan.

    In ieder geval, zo'n dag als vandaag is op alle fronten voor herhaling vatbaar.

    Ik heb nog geprobeerd te pinnen met mijn ING kaart, maar ik had 's ochtends al in mijn woonplaats gepind bij een RABO ATM.
    Helaas kreeg ik in SS de melding dat ik maar één keer per dag mag pinnen bij een niet-ING-automaat.
    Wel iets om voortaan rekening mee te houden,

    Gelukkig (voor Victoria) had ik nog een plan B achter de hand.
    Nl. contacte briefjes van 50 in een vakje in mijn rugzak.

    Iedereen blij dus.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  21. Onderstaande 6 leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    biged (26 juli 2014),licky luke (26 juli 2014),muttley8 (27 juli 2014),Oudebelg (25 juli 2014),Sjeufke (26 juli 2014),Wentelt Eefje (26 juli 2014)

  22. #163
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Het is weer een SixSens dagje vandaag....ik weet het zeker... want ik ben er al!

    Lekker ontbijt je genuttigd en nu effe relaxen aan (en in) het zwembad...

    Thema van vandaag: lekker relaxen en ... pak me als je kunt...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  23. Onderstaande 5 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 3 augustus 2014),Eddy_V ( 3 augustus 2014),hasta la pasta ( 3 augustus 2014),Sjeufke ( 3 augustus 2014),Snor ( 3 augustus 2014)

  24. #164
    Geregistreerd
    25 mei 2013
    Last Online
    19 januari 2021 @ 19:43
    Berichten
    253
    Discussies
    4
    Thanks
    27
    Thanked
    173 in 92 posts

    Standaard

    Wil binnenkort ook deze club bezoeken. Hoe groot moet ik me de tuin en het buitengebeuren voorstellen? Is het zoals de foto van zwembab met terras die in de FAQ staat, ziet er wel mooi uit. Is de tuin bv. te vergelijken met die van gt die heel groot is herinner ik me of lijkt het meer op happy garden?
    Laatst gewijzigd door Theodor Adorno; 3 augustus 2014 om 16:43
    „Ein Deutscher, ist ein Mensch, der keine Lüge aussprechen kann, ohne sie selbst zu glauben.“

  25. #165
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Blijf maar thuis.....service vd dames laat zeeeeeeeeeeer te wensen over !!

  26. #166
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Theodor Adorno Bekijk bericht
    Wil binnenkort ook deze club bezoeken. Hoe groot moet ik me de tuin en het buitengebeuren voorstellen? Is het zoals de foto van zwembab met terras die in de FAQ staat, ziet er wel mooi uit. Is de tuin bv. te vergelijken met die van gt die heel groot is herinner ik me of lijkt het meer op happy garden?
    Dan is er maar een oplossing en dat is je goed inlezen over de huidige dames en de pareltjes er tussenuit vissen.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  27. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta ( 3 augustus 2014)

  28. #167
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peppino Bekijk bericht
    Blijf maar thuis.....service vd dames laat zeeeeeeeeeeer te wensen over !!
    Dacht het niet! Aanbod van dames en bijbehorende service is heel gevarieerd, voor ieder wat wils. Zoekt en ge zult vinden. . .

    Beste Theodor,
    De buitenplaats is niet overdreven groot, zeker niet zo groot als in GT, is meer compact te noemen. Met mooi weer zijn er voldoende (lig)stoelen aanwezig om lekker aan een tafeltje of bij het zwembad te zitten of te liggen. In Happy Garden ben ik nog nooit geweest. Tip: gewoon een keer heengaan en alles over je heen laten komen. Je kunt je geen buil vallen aan een bezoek aan deze club, in tegendeel zelfs.
    Pluk de dag of een bloemetje

  29. Onderstaande 3 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 3 augustus 2014),Sjeufke ( 3 augustus 2014),sofaking ( 3 augustus 2014)

  30. #168
    Geregistreerd
    25 mei 2013
    Last Online
    19 januari 2021 @ 19:43
    Berichten
    253
    Discussies
    4
    Thanks
    27
    Thanked
    173 in 92 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peppino Bekijk bericht
    Blijf maar thuis.....service vd dames laat zeeeeeeeeeeer te wensen over !!
    Dat blijkt dan in ieder geval niet uit de berichten die ik hier lees of uit de dames paspoorten, integendeel zelfs. Ik had in de FAQ wel een foto van het zwembad gezien met de ligstoelen eromheen en dat is dus de tuin als ik het goed begrijp.
    „Ein Deutscher, ist ein Mensch, der keine Lüge aussprechen kann, ohne sie selbst zu glauben.“

  31. #169
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    De service van de dames is inderdaad niet meer zoals voorheen dus moeten we ons vooral richten op onze ervaring, click en buikgevoel zoals Bluebear terrecht opmerkt.
    SS blijft toch nog wel een erg leuke club!

  32. Onderstaande leden hebben pistoleeke bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 3 augustus 2014)

  33. #170
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Theodor Adorno Bekijk bericht
    Ik had in de FAQ wel een foto van het zwembad gezien met de ligstoelen eromheen en dat is dus de tuin als ik het goed begrijp.
    Nee, je hebt het zwembad van zo'n 10x5 meter met daaromheen ligstoelen. Daarnaast is er een overdekte serre met hang- en ligbanken. Toen ik er vorige week was, stond er een uitgebreid buffet. Vóór de serre is een ruim terras met stoelen, ligbanken en wat ronde sofa's waar je op kunt liggen en vrijen. Daar is ook een buitenbar met allerlei drank en bediening. Helemaal boven is een dakterras waar je mooi over de Limburgse heuvels kunt kijken.

    Het is veel kleiner dan GT maar je kunt er prima zitten, luieren en "Schmuzen" als je de goeie dame aan je zijde hebt. Het is iets groter dan de tuin van Happy.

  34. #171
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hasta la pasta Bekijk bericht
    Dacht het niet! Aanbod van dames en bijbehorende service is heel gevarieerd, voor ieder wat wils. Zoekt en ge zult vinden. . .

    Beste Theodor,
    De buitenplaats is niet overdreven groot, zeker niet zo groot als in GT, is meer compact te noemen. Met mooi weer zijn er voldoende (lig)stoelen aanwezig om lekker aan een tafeltje of bij het zwembad te zitten of te liggen. In Happy Garden ben ik nog nooit geweest. Tip: gewoon een keer heengaan en alles over je heen laten komen. Je kunt je geen buil vallen aan een bezoek aan deze club, in tegendeel zelfs.
    Ben er gister voor de eerste keer geweest en had er een uitgebreid verslag van geschreven,maar toen ik het plaatsen wilde
    was ik zgn niet ingelogd ? Hoe kan ik dan een verslag schrijven..............Maar goed het was pleite na het inloggen.
    Dikke lul drie bier ik begin niet opnieuw !
    Zoals het er nu staat komt het wal plomp over maar is eigenlijk wel de eindconklusie........
    Ben met drie dames naar de kamer geweest en alle drie knudde !
    Dat noem ik geen toeval meer,in Goch moet je heel erg pech hebben om dat te treffen en daar heeeel veel geluk om de goeie
    te treffen,maar dat kan een erg duur verhaal worden !
    Club op zich valt niks van te zeggen,mooi,lux.........maaaarrr daar kom ik niet voor !

  35. Onderstaande 3 leden hebben Peppino bedankt voor deze bijdrage:

    Costana ( 3 augustus 2014),hasta la pasta ( 4 augustus 2014),Piet Plezier ( 3 augustus 2014)

  36. #172
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Ga maar lekker naar Goch dan. Ik kom geregeld in deze club en heb er nog geen slechte sessie gehad.

  37. Onderstaande leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

    sofaking ( 3 augustus 2014)

  38. #173
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Zal ik ZEKER doen...........
    Maar wat het kussen betreft.....ik lees net alweer iets van Shayla die het ook niet doet....weer een , teller voorlopig op vier !

  39. #174
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peppino Bekijk bericht
    Ben er gister voor de eerste keer geweest en had er een uitgebreid verslag van geschreven,maar toen ik het plaatsen wilde
    was ik zgn niet ingelogd ? Hoe kan ik dan een verslag schrijven..............Maar goed het was pleite na het inloggen.
    Geen idee wat er gebeurd is. Als je niet ingelogd bent kun je uiteraard ook geen bericht schrijven en ook niet plaatsen.

    Waarom nog niet een korte poging wagen alsnog je ervaringen neer te schrijven, kost je niet veel meer tijd dan welke je aan je vorige berichtje hebt besteed en ook zeker omdat klaarblijkelijk jouw ervaringen nogal in schril contrast staan met de ervaringen die doorgaans hier te lezen zijn.
    Overigens als bij jou de teller op vier staat na het bericht van shayla dan telt jouw teller dus klaarblijkelijk positieve ervaringen want afgezien van wellicht tz waren de ervaringen met haar juist zeer positief ... .
    Laatst gewijzigd door Big30; 3 augustus 2014 om 22:28
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  40. #175
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peppino Bekijk bericht
    Zal ik ZEKER doen...........
    Maar wat het kussen betreft.....ik lees net alweer iets van Shayla die het ook niet doet....weer een , teller voorlopig op vier !
    Hee Peppino!
    Ik lees jouw berichtjes met grote verbazing en heb jouw ervaring met de dames hier nog nooit zo meegemaakt. In tegendeel: ik kan in de Arabische ruimte nog niet even mijn ogen dicht doen of er ligt alweer een schatje op me die mij wil zoenen.
    Er zullen uitzonderingen zijn of dames die voor bepaalde beren uitzonderingen maken (zowel in positieve zin als in negatieve), maar normaal gesproken ben ik dezelfde dienstverlening gewend als in Goch (met uitzondering dat in Goch nog wel eens spontaan ao al dan niet tegen meerprijs wordt aangeboden, iets dat je in Sixsens minder vaak zult meemaken).

    Maar even zonder dollen:
    Lag het aan de warmte?
    Iets gegeten wat voor onaangename luchtjes zorgde, zonder dat je het zelf in de gaten had?
    Er zijn clubs waar ik wel eens haring met uitjes zie liggen (bij YY maar zelfs hier in Sixsens recentelijk)... Tja, daarmee verklein je natuurlijk wel de kans op een "prettig gesprek" op één van de kamers, die gelukkig wel bijna allemaal airco hebben.
    Ik vrees dat jij gewoon je dag niet had en bovendien: Lemiers is veel te ver weg voor jou! Gewoon weer net over de grens binnenwippen voortaan 😉
    En Garde

 

 
Pagina 7 van 10 EersteEerste ... 345678910 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31.

  Living Room 468*60