Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 2345678910 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 229
  1. #126
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Wél live, maar helaas niet vanuit SS.
    Mijn geld is op, dus ik kan de komende tijd niet naar een club.
    Ik zou vandaag in SS geweest kunnen zijn.
    Ik kom er altijd al rond 11:00 uur.
    Even rondkijken. Als er een leuke dame aanwezig is even kameren. En daarna een hapje eten.
    Als er (nog) geen kandidates zijn zou ik nu óók in het restaurant zijn om een bordje vol te scheppen.

    En weet je waar ik nú (thuis, dadelijk boodschappen doen) aan moet denken?

    Aan die lieve Limburgse dame die in het restaurant altijd aan me vraagt of ik misschien een omeletje wil.
    Toch een beetje vreemd hè.
    Ik moet even een traantje wegpinken bij zo'n zielig verhaal....eerlijk...
    Ik zou je bijna nomineren voor het zieligste verhaal van de maand... maar die bestaat (nog) niet...

    Hopelijk gaat het financieel binnenkort weer beter, dan kun je dat dan met een clubbezoekje vieren!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  2. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Snor ( 6 mei 2014)

  3. #127
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Rotes Gesicht

    Even na 14:00 uur in SixSens aangekomen vandaag en door de altijd vriendelijke Beate gematst met het Happy Hour tarief. Ik had vorige week al eens zitten rekenen hoe vaak in in het afgelopen kwartaal hier geweest ben en daarbij kwam ik op 11 keer uit. Uiteraard met de bijbehorende uitgavenposten die ik achteraf gezien liever niet gezien had.... Maar goed, dat weten ze hier bij SixSens niet dus het vriendelijke gebaar van Beate was weer eens puur gebaseerd op het feit dat ze haar klanten kent en onthoud. Prima service dus!

    Na het omkleden naar de bar gegaan en toen ik vanaf de balustrade naar beneden keek zag ik al dat een van de dames aan de bar een andere dame tipte over mijn aanwezigheid. Uiteraard was die getipte dame ... Crystal, de dame waarvoor ik vandaag naar SixSens kwam. Op de een of andere manier weten de dames het al snel als iemand vaker voor dezelfde dame komt en wordt de bewuste dame bij het arriveren van "haar man" meteen ingeseind. ..

    Omdat Crystal een week of drie geleden had aangegeven dat ze waarschijnlijk niet meer terug zou komen van Bulgarije was ik nu natuurlijk erg verheugd om haar weer te zien. We hebben wat gepraat, gezoend en zijn toen naar een kamer getrokken voor een twee uur durende GFE sessie... meer info hierover in haar topic..

    Na deze sessie heb ik genoten van de wellness waarna ik aan de bar een lekkere Jack Daniels heb gedronken. Het was erg rystig en sommige dames dachten mij met wat jaaggedrag aan de haak te kunnen slaan... helaas zonder succes. Zo kwam Eva brutaal vragen of ze ook een whisky mocht, waarop ik duidelijk negatief antwoorde. Misschien een red bull dan? Liefje, ik dacht het niet... maar je kunt het natuurljk altijd proberen, dus keep trying, maar wel bij iemand anders. Even later zetelde de Bulgaarse Kim zich naast mij, naar eigen zeggen pas een week hier. Het beviel haar hier goed (maar dat zeggen ze allemaal) maar ze wist na het voorstelrondje niet veel meer te vertellen. Toch jammer, je zou ze graag wat tips meegeven voor de presales want er zijn leuke dames tussen waardoor je je graag eens aan de haak zou laten slaan. .. Misschien ligt hier nog een taak weggelegd voor Wijze Grijze? Enfin, toen ik zei dat ik wat wilde gaan eten was ze in een wip (figuurlijk gesproken) weer verdwenen. ..

    inmiddels lekker gegeten en dit topic bijgewerkt. Zo dadelijk weer eens kijken in de bar, lekker drankje en genieten van de vrouwelijke aandacht. Strakjes staat nog een tweede sessie met Crystal gepland en daarna zal ze mij een tijdje moeten missen i.v.m. reeds eerder gepland bezoek aan Panthera en Samya... Als ik nou eens de Staatsloterij zou winnen (en dan meer dan een tientje) zou het allemaal niet zo'n probleem van tijd en geld hoeven te zijn... maar van de andere kant hou je zo wel balans en ga je je clubbezoek ook weer niet overdrijven...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  4. Onderstaande 11 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Again and Again (11 mei 2014),dirkje36 (12 mei 2014),Eddy_V (11 mei 2014),Flyerke (11 mei 2014),Megaboob (11 mei 2014),Sjeufke (11 mei 2014),Snor (11 mei 2014),sofaking (11 mei 2014),Sparky (11 mei 2014),wervelwind (12 mei 2014),Wijze grijze (12 mei 2014)

  5. #128
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Op de een of andere manier weten de dames het al snel als iemand vaker voor dezelfde dame komt en wordt de bewuste dame bij het arriveren van "haar man" meteen ingeseind. ..
    Wij schrijven hier wat af, over de clubs en zeker ook de dames. Besef echter goed dat de dames ook wat "afroddelen" over de heren. Sta er even bij stil: wat hebben de dames te doen, als ze niets te doen hebben? Juist ja, rondkijken en alles gezien hebben. Reken maar dat de meeste dames goed ingelicht zijn over de meeste heren. Enkele voorbeeldjes (zelf ondervonden, niet dat het me wat doet): 1) een dame is voor de eerste keer in SS en vertelt mij gelijk hoe ik ben op kamer. Ze had misschien beter niet haar mond voorbijgepraat? Nu ja, ik ga dat niet terugvertellen. Anderzijds zou ze nog wel eens kunnen verschieten want als ik het in mijn kram krijg, word ik helemaal iemand anders op kamer en 2) een "vriendinnetje" van me in SS, vraagt me ineens hoe was nu ook weeral die naam (en ze spreekt een naam uit die klinkt als) van jouw ex-vriendinnetje in PSR? Opgepast (extra) dus voor hoppende dames, ten minste toch als je veel in de clubs komt en anoniem wil blijven. Even tussendoor maar .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (12 mei 2014),licky luke (12 mei 2014)

  7. #129
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Wij schrijven hier wat af, over de clubs en zeker ook de dames. Besef echter goed dat de dames ook wat "afroddelen" over de heren. Sta er even bij stil: wat hebben de dames te doen, als ze niets te doen hebben? Juist ja, rondkijken en alles gezien hebben. Reken maar dat de meeste dames goed ingelicht zijn over de meeste heren. Enkele voorbeeldjes (zelf ondervonden, niet dat het me wat doet): 1) een dame is voor de eerste keer in SS en vertelt mij gelijk hoe ik ben op kamer. Ze had misschien beter niet haar mond voorbijgepraat? Nu ja, ik ga dat niet terugvertellen. Anderzijds zou ze nog wel eens kunnen verschieten want als ik het in mijn kram krijg, word ik helemaal iemand anders op kamer en 2) een "vriendinnetje" van me in SS, vraagt me ineens hoe was nu ook weeral die naam (en ze spreekt een naam uit die klinkt als) van jouw ex-vriendinnetje in PSR? Opgepast (extra) dus voor hoppende dames, ten minste toch als je veel in de clubs komt en anoniem wil blijven. Even tussendoor maar .
    Je hebt natuurlijk groot gelijk, maat net als jou laat het me koud...
    Ik behandel de dames met respect en ze mogen over mij kletsen wat ze willen, dat hou ik toch niet tegen...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  8. #130
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Je hebt natuurlijk groot gelijk, maat net als jou laat het me koud...
    Ik behandel de dames met respect en ze mogen over mij kletsen wat ze willen, dat hou ik toch niet tegen...
    Insgelijks.. En anoniem clubs bezoeken is er toch al lang niet meer bij, al zou ik het willen (zelfs een mij tot vandaag onbekende Vlaamse duivenhouder herkende mij, sympathieke vriend van Sef, maar daarover elders op het forum).

    En de misverstanden die door verkeerde Google Translate vertalingen ontstaan houd je ook niet tegen zolang daar nog vaak een bok mee geschoten wordt.
    Ben erg benieuwd hoe deze bijdrage in het Roemeens of Bulgaars vertaald wordt: ik zal de komende tijd wel als dierenmishandelaar bekend staan bij de meisjes 😉
    En Garde

  9. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (13 mei 2014)

  10. #131
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Op de een of andere manier weten de dames het al snel als iemand vaker voor dezelfde dame komt en wordt de bewuste dame bij het arriveren van "haar man" meteen ingeseind.
    En dat is maar goed ook want als ik naar boven kom in "Living Room" heeft m'n rode fury het bier al voor me klaar staan ! ! !

  11. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (13 mei 2014)

  12. #132
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Heerlijk he, je eigen "thekenfrau"
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  13. Onderstaande 2 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (13 mei 2014),licky luke (13 mei 2014)

  14. #133
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Het is 27 graden en Licky Luke duiken nu het zwembad in met uitzicht op gouden clitpiercings en rondborstige dames...
    Vandaag alleen zwembad en sauna voor mij 😉
    En Garde

  15. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (20 mei 2014)

  16. #134
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Ik wou dat ik jullie was - en niet zo knap...
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  17. Onderstaande leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (21 mei 2014)

  18. #135
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 11:35
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Ik ga vanavond laat ook nog even afkoelen aldaar. Onder de naakte sterrenhemel zwemmen....

  19. #136
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Tijd om naar huis te gaan.

    Anna gezoend.
    Maja bepoteld.
    Twee keer aangevallen door onduidelijke mij onbekende zuid-oost Europese dames - snel en doeltreffend afgewezen. Voor mij is er maar een...

    Door Angela verwend.
    Angela verwend.

    De wereld is mooi en het leven prachtig.


    Welterusten, schatten van me.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  20. Onderstaande 3 leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    dirkje36 (23 mei 2014),Eddy_V (23 mei 2014),Sjeufke (23 mei 2014)

  21. #137
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Beter laat dan nooit.... live from paradise .. eehh Sixsens!

    Vlak voor 14:00 uur helemaal happy binnen gekomen en meteen naar buiten. Mooie buitenband, helemaal operationeel, hoewel Albert nog bezig met wat fine timing waar ik bij mocht helpen... met de nodige gratis sterke drank als gevolg...

    Gezellig gekletst met Will en Besta over ditjes en datjes en vooral enkele spraakmakende zaken op dit forum...

    Even gewacht op aamu en Hasta la Pasta die met de nodige illegale en niet ongevaarlijke rijtechnieken zich naar mijn locatie aan het spoeden waren. Zij weten wel wat ik bedoel. ..

    Vandaag werden vanaf 14:00 uur spareribs gegrild en geserveerd, dus na aankomst van mijn medeverantwoordelijk een hapje genuttigd hiervan. Of eigenlijk van de portie van Crystal, omdat ik een beetje te lui was en zij bovendien op mijn schoot zat...

    Daarna natuurlijk een tijdje lekker gezwommen met de guys. . En nu weer lekker aan de bbq... kipfilet en kipbraadborst, zalmmoten, koteletten, speklapjes en gewone braadworst...

    wordt vervolgd...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  22. Onderstaande 5 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 7 juni 2014),Snor ( 7 juni 2014),sofaking ( 7 juni 2014),trophy ( 7 juni 2014),Wijze grijze ( 7 juni 2014)

  23. #138
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Effe languit uitrekken voordat we nog effe in het zwembad dippen.. Misschien wel met wat leuk gezelschap in Eva kostumage?

    Vandaag nodigt uit, nee verleidt tot lui gedrag met relaxen als prioriteit... je zou je bijna gaan schamen maar dat gaat me net wat te ver... Jammer voor sommige dames die wat langer op een kamergang moeten wachten omdat hun beertje(s) in de zon of in het zwembad liggen maar van de andere kant liggen er ook genoeg dames zelf van de zon te genieten, dus de sfeer is weer lekker ongedwongen...

    Zoals ik altijd zeg: "Hier kan een dagje Centerparcs niet tegenop!"

    Aamu schept inmiddels voor de tweede keer op, die doet het ook lekker rustig aan. Of zoals mijn kids het zouden stellen: "Lekker chillen". Je moet toch een beetje met je tijd meegaan...

    Hasta la Pasta kon inmiddels de verleiding van een schone Roemeense niet meer weerstaan en na een tijdje schootzitten met een wijntje van hem, sigaretje van aamu en bijna mijn worst (die van de bbq) zijn ze samen een "rondje gaan wandelen"...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  24. Onderstaande 4 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 7 juni 2014),Flyerke ( 7 juni 2014),Sjeufke ( 7 juni 2014),Wijze grijze ( 7 juni 2014)

  25. #139
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Eindelijk... Hasta is terug van zijn kruistocht... ondanks dat hij aangaf geen goesting te hebben heeft deze dame toch wat in hem losgemaakt. .. met twee sessie inclusief rookpluim tot gevolg. Daarna heeft hij ons weer in het zwembad vergezeld om wat sterke verhalen te vertellen die wij uiteraard niet wilden horen.

    Na ja, van werken krijg je honger dus Hasta trok weer richting de bbq en omdat eten in je eentje ongezellig is hebben aamu en ik hem maar weer vergezeld. ..

    Nu met wat pilsjes op het terras, nog steeds in de relax modus...

    Ook nog even Anna goeiedag gezegd met wat kusjes en knuffels, zoals altijd even vriendelijk.

    Btw toen we in het zwembad lagen en Maggi glazen kwam afruimen hebben we nog gekkigheid met haar uitgehaald en haar bijna het zwembad in gekregen.. Helaas vertrouwde ze ons niet (je vraagt je af waarom?) en bleef ze op een veilige afstand... je had haar gezicht moeten zien: een stralende glimlach! Zo kan het dus ook...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  26. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 7 juni 2014),sofaking ( 7 juni 2014)

  27. #140
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Effe beneden geweest om bier te halen (de buitenbar is inmiddels gesloten) en daar bleek de dj al goed op dreef te zijn. Je merkt ook dat meer en meer volk zich langzaam maar zeker naar beneden begint te begeven...

    Dat maakt het echter op het terras niet minder gezellig...

    Hasta heeft de toekomstige mevrouw Pasta weer op zijn schoot die hem vast en zeker weer de nodige wijntjes zal ontfutselen. .. als het maar gezellig is...

    Btw aamu en ik kijken nog steeds ongepopt toe maar het blijkt dat je op die manier ook goed kunt genieten! Hoewel ik inmiddels de snode plannen heb om aan die status zo dadelijk toch een einde maken met een specifieke dame die ik vandaag al zag voordat Sixsens geopend was...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  28. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 7 juni 2014)

  29. #141
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Beter laat dan nooit.... live from paradise .. eehh Sixsens!



    Mooie buitenband, helemaal operationeel, hoewel Albert nog bezig met wat fine timing waar ik bij mocht helpen... met de nodige gratis sterke drank als gevolg...



    Gezellig gekletst met Will en Besta over ditjes en datjes en vooral enkele spraakmakende zaken op dit forum...



    Vandaag werden vanaf 14:00 uur spareribs gegrild en geserveerd, dus na aankomst van mijn medeverantwoordelijk een hapje genuttigd hiervan. Of eigenlijk van de portie van Crystal, omdat ik een beetje te lui was en zij bovendien op mijn schoot zat...



    Daarna natuurlijk een tijdje lekker gezwommen met de guys. . En nu weer lekker aan de bbq... kipfilet en kipbraadborst, zalmmoten, koteletten, speklapjes en gewone braadworst...



    wordt vervolgd...

    Grappig wat de autotext toch kan doen... Buitenband..??
    Te veel aan de bar gezeten zo te lezen😋
    En er wordt wat aan afgegeten bij Sixsens!
    Wordt er nog wat gedaan om de spaarpotjes van de meiden te vullen?!

    Jaloers? Ik?? HELEMAAL NIET!!! Aaaaarrgghhhh
    En Garde

  30. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 7 juni 2014)

  31. #142
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Nieuwe telefoon, nieuwe autocorrectie. ..
    Inderdaad aarrrgghhh!

    (wordt gecorrigeerd in het uiteindelijke verslag)
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  32. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 7 juni 2014)

  33. #143
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Hasta klaagt voor de zoveelste keer dat ie niet tegen zo veel drank kan terwijl hij aan zijn zoveelste biertje nipt.. We proberen hem wat Roemeens te leren zodat hij beter met mevrouw Pasta kan communiceren maar hij pikt het gewoonweg niet op...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  34. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta ( 9 juni 2014),Sjeufke ( 7 juni 2014)

  35. #144
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Net nog Serena en Isabel op de respectievelijke schoot van aamu en mij gehad. Ze waren de hele dag al aan het jagen, waaronder op ons. Met wat opzwepende manele muziek en hun bewegende kontjes probeerden ze ons tot een kamergang (en een Baileys) te verleiden, hetgeen (voor hun) helaas niet gelukt is...

    Inmiddels zijn we er aan toe om de catacomben in te gaan, waar de dj lustig zijn (behoorlijk harde) muziek ten ore brengt... Volgens mij ook wel een gezellig sfeertje...

    Als de sfeer er straks naar is gaan we denkelijk nog wat nachtzwemmen in het inmiddels verlichte zwembad.

    Nu eerst de bar gaan verkennen...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  36. Onderstaande 3 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 7 juni 2014),Sjeufke ( 7 juni 2014),zwembroek ( 8 juni 2014)

  37. #145
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Om het verhaal een einde te geven (want daar was gisterenavond/vanochtend geen gelegenheid voor ) ...

    In de bar op afwisselend goeie muziek (naar mijn oordeel) nog wat gedronken en meer dan gewoonlijk gedanst. Hasta natuurlijk met mevrouw Pasta, die overigens vrij gemakkelijk partner wisselde en mij meesleepte, daarna nog wat onbekenden en vervolgens weer op haar Pasta-stekkie terug kwam. Toen tegen een uur of twaalf Crystal de bar in kwam heeft aamu er voor gezorgd dat ze ons snel vond (bedankt kerel) en heb ik een tijd met haar staan swingen. Tja, als je dan een tijdje lang zo'n lekker kontje tegen je aan voelt rijden moet er toch iets moois ontstaan, of eerder gezegd groeien... dus tegen 0:20 zijn we maar een kamertje op gaan zoeken. Daarbij Hasta en aamu in de steek latende en wetende dat er een goed kans zou bestaan dat ik ze niet meer zou zien vertrekken...

    Boven bij de receptie Maggy eens lief aangekeken en begonnen met de woorden "Lieber Schatz...", waarop ze helemaal opleefde, me bijna verliefd aankeek en ik met gemak de sleutel van kamer 11 kon bemachtigen. Charmes werken dus echt wel bij haar...

    Vervolgens tweeëneenhalf uur heerlijke sessie met Crystal gehad, zowel seks, knuffels, massage en wat je nog meer in die tijd kunt doen... om vervolgens iets na 3:00 uur weer geheel tevreden huiswaarts te rijden...

    Met de woorden van de wijze Knaktuut: Illusion PLOPP!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  38. Onderstaande 5 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 8 juni 2014),Snor ( 8 juni 2014),sofaking ( 8 juni 2014),Sparky ( 9 juni 2014),zwembroek ( 8 juni 2014)

  39. #146
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Werk ging ze voorspoedig. .. pas tegen 17:00 uur een volgende afspraak... zonnetje schijnt (wel heel voorzichtig maar toch).. en je zit op 18 minuten van Sixsens af....

    Wat doe je dan?

    Yep! Dat deed ik dus ook...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  40. Onderstaande 3 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (22 juni 2014),Eddy_V (20 juni 2014),Oudebelg (20 juni 2014)

  41. #147
    Geregistreerd
    1 mei 2007
    Last Online
    15 april 2024 @ 12:13
    Berichten
    78
    Discussies
    3
    Thanks
    13
    Thanked
    105 in 29 posts

    Standaard

    Voila, net toegekomen
    Sixsens is aan het ontwaken


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  42. #148
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 20:54
    Berichten
    392
    Discussies
    32
    Thanks
    344
    Thanked
    365 in 175 posts

    Standaard

    Gestern waren auch Kinga und Emmy wieder im Sixsens.
    Wer unten liegt, hat nicht immer verloren!

  43. #149
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Rustig op het terras, aangename temperatuur, half bewolkt.
    Weinig bezoekers.. Stuk of 10 hooguit. Ook nog niet heel veel dames, stuk of 20 hooguit.
    Dringend bericht voor Sofaking:
    Sissi en Helena wachten met smart op jou en zij maakten zojuist hun sterke punten nog even zichtbaar 😉😁
    En Garde

  44. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (22 juli 2014),sofaking (22 juli 2014)

  45. #150
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Tsss. ... Daar gaan we weer ... werkpaarden en luxe paarden...

    Maar goed... geniet er maar van!

    Je weet wel wie je van mij de groetjes mag doen... ;-)
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

 

 
Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 2345678910 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29.

Living Room 468*60   Diamond 468*60