Pagina 6 van 25 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 617
  1. #126
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Line up is wat aangetrokken tot 40 stuks ... En wel naar mijn smaak ook 5 leuke exemplaren . Alleen gaf een stamgast hier mij net de tip dat de dame waar ik op aasde volgens hem
    Een geslepen gier is...
    Namen heb ik niet , sorry .


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #127
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:56
    Berichten
    946
    Discussies
    2
    Thanks
    3.204
    Thanked
    1.291 in 351 posts

    Standaard

    Jammer dat het een GGZN (geslepen gier zonder naam) blijft, want je hoopt elkaar op dit forum toch van tips te voorzien.

  3. #128
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard Live vanuit de kleedkamer van Yin Yang

    Tja die man wist haar naam
    Niet, moet ik dan alleen haar naam gaan vragen en hier gaan melden dat ze slecht is, zonder met haar gekamerd te hebben?
    Je hoopt op dit forum
    Dat iemand überhaupt blij dat je de moeite neemt om te posten, maar door dit soort reacties zal dat niet aangemoedigd worden ...

    Sent from my iPhone using Tapatalk

  4. #129
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    Line up is wat aangetrokken tot 40 stuks ... En wel naar mijn smaak ook 5 leuke exemplaren . Alleen gaf een stamgast hier mij net de tip dat de dame waar ik op aasde volgens hem
    Een geslepen gier is...
    Namen heb ik niet , sorry .


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    luister nooit naar een ander de dames zijn niet bij iedere lotgenoot het zelfde

  5. #130
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    beetje Turven hoe vaak iemand goed wordt bevonden helpt wel, net als dat de dame keer op keer negatief in het nieuws van de ijsberenkrant komt

  6. #131
    Geregistreerd
    30 maart 2016
    Last Online
    24 februari 2020 @ 09:19
    Berichten
    67
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    43 in 23 posts

    Standaard

    Zo rond half negen nog een stuk of twintig dames, en ongeveer evenveel ijsberen. Wel mooi weer om lekker buiten te zitten of te liggen... Ik weet van te weinig DVP's de namen om daar iets zinnigs over te zeggen. Indira en Alexandra waren er wel, roemeense Anita en poolse Kristina niet. Het is ook maandag tenslotte.


    Sent from my iPad using Tapatalk

  7. #132
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 21:08
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Volger Bekijk bericht
    Zo rond half negen nog een stuk of twintig dames, en ongeveer evenveel ijsberen. Wel mooi weer om lekker buiten te zitten of te liggen... Ik weet van te weinig DVP's de namen om daar iets zinnigs over te zeggen. Indira en Alexandra waren er wel, roemeense Anita en poolse Kristina niet. Het is ook maandag tenslotte.

    Sent from my iPad using Tapatalk
    Ik hoop ook deze week (voor donderdag) nog even naar YY te tuffen.Lijkt me helemaal ok met dit mooie weer.
    Met de namen van de dames komt het wel goed,je komt in ieder geval al op 4 namen en dat worden er al snel meer en meer als je regelmatig yy bezoekt.
    Bedankt voor je post !

  8. #133
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 21:08
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    Line up is wat aangetrokken tot 40 stuks ... En wel naar mijn smaak ook 5 leuke exemplaren . Alleen gaf een stamgast hier mij net de tip dat de dame waar ik op aasde volgens hem
    Een geslepen gier is...
    Namen heb ik niet , sorry .

    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Laat je zeker niet ontmoedigen door wat comment John mc Snek, want je post ondanks het ontbreken van namen was wel degelijk nuttig.Namelijk dat er 40 dames waren vanmiddag waarvan voor jou 5 interessant waren.Verder geven de stamgasten daar nuttige tips,dat doe ik zelf ook als een rookie mij vraagt naar het reilen en zeilen in de club.

  9. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    John mc Snek (10 mei 2016)

  10. #134
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Laat je zeker niet ontmoedigen door wat comment John mc Snek, want je post ondanks het ontbreken van namen was wel degelijk nuttig.Namelijk dat er 40 dames waren vanmiddag waarvan voor jou 5 interessant waren.Verder geven de stamgasten daar nuttige tips,dat doe ik zelf ook als een rookie mij vraagt naar het reilen en zeilen in de club.
    Dank je Rob. Ik moet zeggen, in YY wisselt de line up gewoon veel en veel erger dan in bv GT, het verloop is enorm groot. Daarnaast kom ik in Gt altijd wel een hoop bekende beren tegen of ga met vrienden erheen. Zo kom je ook veel eerder op namen, ook van dames met wie je niet kamert. dan vraag je gewoon van wie is dat en wie is dat etc.
    in YY heb ik vooral gekamerd met dames die ik al kende vanuit andere clubs, weinig gesproken met mede beren en aan dames die voor mij niet interessant zijn ga ik geen namen vragen met als doel het hier te kunnen posten. Zodoende ga ik toch al maanden 2 keer of meer per maand naar YY zonder echt namen te kunnen noemen, terwijl ik ook met deze frequentie naar Gt ga en er daar wel zo 30 kan noemen.

    Veel plezier als je deze week nog naar YY gaat!

  11. Onderstaande leden hebben John mc Snek bedankt voor deze bijdrage:

    rob45 (10 mei 2016)

  12. #135
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:56
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    Ik moet zeggen, in YY wisselt de line up gewoon veel...
    John, vraag de volgende keer eens naar Gaby, voor zover ze je al niet opgevallen is. Afgelopen donderdag daarmee op het matras van YinYang beland. Een Roemeense schoonheid met een heerlijk en strak lichaam, een leuk en spontaan karakter en, in mijn geval, een ouderwets goede kamerservice met onder meer volop kussen en tongzoenen.

    Er is al een draadje van haar. Alleen haar cupmaat is in werkelijkheid geen B, maar een A; onze gewaardeerde kameraad Eddy_V blijkt haar boezempje begin mei met een vergrootglas te hebben opgemeten, maar in ruil voor zijn tip heb ik hem dat inmiddels vergeven.

    Volgens eigen zeggen was Gaby voorheen in ParkSauna Residenz actief en anderhalf week geleden ook nog heel kort in Babylon.

    Wat mij betreft een absolute aanrader!

    Zie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...meense)-ex-BaB

  13. Onderstaande 3 leden hebben Peter020 bedankt voor deze bijdrage:

    Donaldus (10 mei 2016),John mc Snek (10 mei 2016),Nedlovefkk (10 mei 2016)

  14. #136
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter020 Bekijk bericht
    John, vraag de volgende keer eens naar Gaby, voor zover ze je al niet opgevallen is.
    Alleen haar cupmaat is in werkelijkheid geen B, maar een A; onze gewaardeerde kameraad Eddy_V blijkt haar boezempje begin mei met een vergrootglas te hebben opgemeten, maar in ruil voor zijn tip heb ik hem dat inmiddels vergeven.

    Wat mij betreft een absolute aanrader!
    Peter020 heeft in alle opzichten gelijk. Mbt de cupmaat wil ik graag 3 zaken toevoegen:
    1e er zijn dagen dat de cupmaat bij menig dame wat toeneemt;
    2e in doggy valt het uiterlijk van de cupmaat niet altijd met het blote oog waar te nemen;
    3e ook al is het een A-cupje, ze zijn lekker stevig en ze houdt ervan als je er stevig in knijpt;
    4e in YY was het mij ook opgevallen dat ze weer terug op de normale 28vd31 dagen maat zaten, maar het paspoortje is dan niet meer aan te passen en aangezien ik sowieso meer een billen- dan borstenman ben was het nog niet eens bij mij opgekomen om daar melding van te doen;
    5e dat waren dus 4 toevoegingen en Gaby is ze allemaal waard
    En Garde

  15. #137
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Over de line up niets te klagen en over de lunch ook niet.
    En over de perfecte massage van Roy al helemaal niet!
    Als herboren en nu op zoek naar Gaby. De kleine Gaby wel te verstaan en niet die mollige met een enigszins penetrante lichaamsgeur die zich zojuist aan mij opdrong.
    En Garde

  16. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    John mc Snek (19 mei 2016)

  17. #138
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Jammer, dan zijn we elkaar misgelopen (maar we hadden elkaar toch niet herkend...), ik was om 11.00 ijsbeer numero uno en ben omstreeks 14.30 weer naar huis gegaan. Ik was niet van plan om vandaag te gaan (ga volgende week en de week erop), maar ik was nieuwsgierig of o.a. Daria al terug is (ja dus, sinds gisteren). Heb niet met haar gekamerd (ze was not amused ), maar dat zal volgende week zeker gebeuren. Zusje Cila komt over 2 weken als het goed is (onder voorbehoud). Wel heb ik wederom met Ada gekamerd (zoals altijd top) en ook met een nieuwe dame de lakens gedeeld, te weten Bulgaarse Emily (hot, hot, hot, is me zéér goed bevallen). Emily is in het begin wat professioneel en vraagt meteen of er een uurtje en een FT inzit (uiteindelijk beide wensen ingewilligd), maar zodra je haar eens goed begint door te neuken, begint ze er ook plezier en zin in te krijgen. Voorheen werkte ze in Nürnberg en sinds een aantal weken in YY (komende weken zou ze hier blijven). In het begin was de line-up niet je van het, maar bij het verlaten keus en kwaliteit genoeg. Can't wait till next week.

    Verder zijn o.a. Marina, Vanessa (ex-GT), Anni, Niki, Annelies en Jeanina aanwezig.

  18. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    John mc Snek (19 mei 2016),Nedlovefkk (19 mei 2016),The Pussyhunter (12 mei 2018)

  19. #139
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Ik was nog vergeten te zeggen dat Rami ook aanwezig is, ik heb me eindelijk eens aan haar voorgesteld. Ze had me al vaker gezien en vroeg zich af waarom ik haar nooit aansprak terwijl we toch al een paar keer 'naast' elkaar hebben gezeten. Ik heb haar gezegd dat er zeker eens een kamertje zal volgen, maar kon nog niks beloven wanneer.
    De Roemeense gang rondom Alice en Elvira heb ik niet gezien, net als de Hongaarse kliek (Dora, Tia, Carolina). Zo dat was het...

  20. Onderstaande 4 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    John mc Snek (19 mei 2016),Nedlovefkk (19 mei 2016),sofaking (19 mei 2016),The Pussyhunter (12 mei 2018)

  21. #140
    Geregistreerd
    17 november 2014
    Last Online
    30 december 2023 @ 01:45
    Berichten
    435
    Discussies
    62
    Thanks
    251
    Thanked
    757 in 203 posts

    Standaard

    @bradd clitt is dat niki klein met zwart haar uit hongarije?

  22. #141
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Het is Brad, ik heb geen dubbel D.
    Nee, deze Niki (of hoe je het ook schrijft) is blond en is met hakken ongeveer even groot als mij (1.80). Ze komt uit Rusland en spreekt Duits (ietwat lispelend). Ze heeft een cup A en loopt topless rond. Ze zit meestal links van de bar als je binnenkomt.
    Van een kamergang is het nog niet gekomen, hoewel ze geloof ik wel een oogje op me heeft want ze laat geen gelegenheid ongemoeid om me op te warmen.
    Moet er dan eerdaags toch maar werk van maken, want ze is heel lief en mijn derde been reageert toch altijd bovengemiddeld als ze tegen me aan staat te rijden.

  23. #142
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Ha Brad, inderdaad gemist. Ik kwam even na 12 uur binnen en heb enige tijd met een bekende gekletst en geluncht.
    En helaas... Nog geen kleine Gaby gezien. Wel een dame genaamd Kura of Chura: mooie lange slanke verschijning Russische Libanees volgens eigen zeggen. Haar gezicht had in ieder geval we de typische midden oosten kenmerken : mooie amandelvormige donkere ogen, grote neus en mooi gebruind. Afkomstig van GT vertelde ze. Dat had een waarschuwing kunnen zijn maar ach zo slecht was het ook weer niet. Alles Standard zonder erg veel interesse maar wel aardig en bijzonder fraai en slank !
    En Garde

  24. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (19 mei 2016),Nedlovefkk (19 mei 2016)

  25. #143
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Ik heb vlak voor mijn vertrek aan de bar even met een andere beer gekletst, toen ik zei dat ik uit de buurt van Sittard kom vroeg ie belangstellend of ik al eens in Sixsens ben geweest en hoe het daar is, met name de dames. Dus dat zal jij wel niet zijn geweest denk ik...

  26. #144
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:19
    Berichten
    2.131
    Discussies
    18
    Thanks
    5.513
    Thanked
    2.582 in 1.206 posts

    Standaard

    @Brad: was het de Rami met de zwarte kleine krulletjes en een slanke verschijning?
    Enig idee of ze er volgende week ook zou zijn?

  27. #145
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    @ Meme Moo

    Volgens mij is er maar één Rami, ze is redelijk lang en slank, heeft meestal een zwarte body aan en ze heeft zwart (niet ravenzwart) iets gekruld haar (ben geen haarstylist dus vraag niet verder). Of ze er volgende week is weet ik niet, maar denk het wel (geen feestdagen meer en nog te vroeg voor een summerbreak).

    Je zou denken dat ik nog steeds in de kleedkamer ben, maar ik ben nu toch echt al 4,5 uur thuis.

  28. Onderstaande 2 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Meme Moo (19 mei 2016),The Pussyhunter (12 mei 2018)

  29. #146
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:19
    Berichten
    2.131
    Discussies
    18
    Thanks
    5.513
    Thanked
    2.582 in 1.206 posts

    Standaard

    Haarstylist of niet: dank voor je duidelijke en snelle toelichting!
    Handig om te weten...heb binnenkort al een bezoekje in gedachten aan YY.

  30. #147
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Graag gedaan, ik zit dan ook letterlijk dicht bij het vuur.
    Zoals gezegd, ik ga komende dinsdag of donderdag en de week erop op woensdag.
    Heb nu 2 weken vakantie en 2 daagjes Roermond lijken me wel wat, weersverwachtingen zijn goed niet té warm en redelijk wat zon.
    Vakantie in de eigen streek is zo gek nog niet.

  31. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (19 mei 2016),The Pussyhunter (12 mei 2018),yylover (20 mei 2016)

  32. #148
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Live from yy: de laatste twee weken was het wat slapjes , zoals overal, maar de line up is nu weer op volle oorlogssterkte. De Roemeense dames zijn terug en ook de Duitse schoolvakantie is weer over .
    Geschat 60+ dames , en ook mooie exemplaren erbij . Zoals gezegd en uitgelegd , niet goed in namen in yy. Maar sprak net een hele mooie meid, Jennifer , nieuw en ex Alkmaar naar haar zeggen ( voor mij een reden om haar te skippen)

    Optisch een veel mooiere line up dan vorige week, veel dames met mooie gezichten. Wel veel 25 jaar oud , dus de jonge mooie meiden van 18-22 blijven , zoals overal, schaars . Nog geen Adèle gezien . Wel o.a. Julie, Miriam , brigitta (?) Duitse Sandra . Maar zoals gezegd ook veel mooie dames waarvan ik de naam niet ken.


    De kroketten smaakten weer prima , staat ook een enquête apparaat voor de mens lounge waarin je je oordeel en verbeterpunten over de onderdelen van yy kan geven.

    Ook dit een teken dat ze de klant alles hier zo goed mogelijk naar zijn zin willen maken ....zonder Adèle toch maar zo weer julie gaan sponsoren vrees ik ...


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  33. Onderstaande 5 leden hebben John mc Snek bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (20 mei 2016),Eddy_V (20 mei 2016),Nedlovefkk (21 mei 2016),rob45 (20 mei 2016),sofaking (20 mei 2016)

  34. #149
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard Live vanuit de kleedkamer van Yin Yang

    Hoeveel dames er vandaag exact waren geen idee maar zeker tussen de 80-100.
    Eten altijd goed, savonds nog pasta met hachee genomen.
    Julie en ook eens voor Duitse degelijkheid gekozen voor Jessica...
    Topdag na de mindere periode rond Roemeens Pasen, alles helemaal in orde


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  35. Onderstaande 7 leden hebben John mc Snek bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (20 mei 2016),Elmo3108 (20 mei 2016),laplagne (21 mei 2016),Nedlovefkk (21 mei 2016),phoenix (20 mei 2016),rob45 (20 mei 2016),The Joker (20 mei 2016)

  36. #150
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:19
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.666
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Een heerlijk rustige dag in yy. Line up verrassend goed. Geweldig uurtje met elvira gehad. Nikkie uit psr gespot !! Angelina zou ook nog komen. Dit wordt een prima dagje.

  37. Onderstaande 7 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (23 mei 2016),Bluebear (23 mei 2016),cheasehead (24 mei 2016),Nedlovefkk (23 mei 2016),Patjax (23 mei 2016),pret (23 mei 2016),rob45 (23 mei 2016)

 

 
Pagina 6 van 25 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21.

Babylon 468*60