Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 140
  1. #51
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:42
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Nedlovefkk, kan je mij ook leren hoe ik op de mimiek van de dames moet letten ?

  2. #52
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    Nedlovefkk, kan je mij ook leren hoe ik op de mimiek van de dames moet letten ?
    Haha, ik had al het idee dat ik hier reacties op zou krijgen. Tegen een schappelijk uurtarief wil ik je hier best 1 op 1 ( niet te letterlijk nemen) op wijzen.

    Zonder gein, een vriendelijke/lacherige dame is toch vaak beter te vertrouwen dan de chagrijnige/je niet aankijkende dame? Of zijn de heren het er niet mee eens B-)

  3. #53
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:42
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Haha..laat me raden...100 euro per uur ?
    Maar in het algemeen ben ik het wel met jou eens, al kan mijn toppertje wel eens wat onverschillig en humeurig op de bank zitten. Echter op de kamer is zij uiteindelijk alles wat ik zoek en wens.
    Gelukkig heeft zij een aantal vaste klanten die precies snappen hoe ze in elkaar zit.
    Andere voorbeelden heb ik wel leren kennen, die precies passen in jouw beschrijving.

  4. Onderstaande leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (10 juni 2015)

  5. #54
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Net een 2de kamer gemaakt met Turks-Spaanse(?) Janina. Wat een wild machientje. Ik kon haar gewoon niet bijhouden. PSE in het heel extreme. Ik zit nu totaal kapot...

    Ff nog een pintje drinken met Ohhlord en De banaan en vriend en dan ga ik eens naar huis karren. Slapen en een beetje energie op doen voor Samya morgen!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  6. #55
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:42
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Gisteren weer een mooi dagje beleefd in YY. Het buitenzwembad vandaag eindelijk eens kunnen benutten, en ondanks de commentaren hierboven, de temperatuur van het bad was prima. Heerlijk om op zo'n hete vrijdag in dit bad te vertoeven.
    Mijn uurtjes besteed met Mara, 2 sessies van een uur, en alleen maar kunnen concluderen wat ik al langer had vastgesteld, deze meid blijft mijn toppertje.

    Maar ik wilde nog verder aansluiten op een discussie van een paar dagen geleden. Heb een ijsbeer uit het Brabantse land ontmoet die regelmatig in een club in Duitsland vertoeft, maar voor de 2e keer in YY was beland. Hij zat met hetzelfde probleem, prachtige club, wellness perfect, maar die meiden.... Zijn eerste keuze was een misser, veel beloftes maar weinig van terecht gekomen en de kamer na een kwartiertje alweer verlaten. Heeft zich ook laten inpakken door een jagertje.
    Heb al meerdere beren gesproken met hetzelfde dilemma.
    Ik kan dan ook niet meer doen, dan met mijn beperkte ervaring, hem een aantal meiden aanraden. Helaas zag ik Mara 5 minuutjes later alweer met een klant verdwijnen, en Elvira was ook al nergens te vinden. Ik hoop dat hij op dat tijdstip (rond 11 uur s'avonds) nog iets moois heeft gevonden, mijn tijd zat er inmiddels op.
    Als je, zoals ik, bijna iedere week aanwezig bent, valt het op hoe groot het verloop is van de dvp-tjes. Natuurlijk is dit normaal, maar de laatste tijd vind ik het opvallend veel.
    Nieuwkomers worden continue belaagd door de jagertjes en hebben grote moeite om de juiste keuze te maken, waardoor men toch al snel geneigd is om het elders te zoeken.
    Uiteindelijk toch voor alle nieuwkomers dezelfde tips als hierboven worden vermeld. Laat je niet teveel misleiden door zo'n misser, en neem de tijd om de betere dames te vinden.

  7. Onderstaande 6 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (13 juni 2015),Elmo3108 (14 juni 2015),Picasso 1 (13 juni 2015),satanic surfer (13 juni 2015),sofaking (13 juni 2015),VAZKOR (13 juni 2015)

  8. #56
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    Maar ik wilde nog verder aansluiten op een discussie van een paar dagen geleden. Heb een ijsbeer uit het Brabantse land ontmoet die regelmatig in een club in Duitsland vertoeft, maar voor de 2e keer in YY was beland. Hij zat met hetzelfde probleem, prachtige club, wellness perfect, maar die meiden.... Zijn eerste keuze was een misser, veel beloftes maar weinig van terecht gekomen en de kamer na een kwartiertje alweer verlaten. Heeft zich ook laten inpakken door een jagertje.
    Heb al meerdere beren gesproken met hetzelfde dilemma.
    Als je, zoals ik, bijna iedere week aanwezig bent, valt het op hoe groot het verloop is van de dvp-tjes. Natuurlijk is dit normaal, maar de laatste tijd vind ik het opvallend veel.
    Nieuwkomers worden continue belaagd door de jagertjes en hebben grote moeite om de juiste keuze te maken, waardoor men toch al snel geneigd is om het elders te zoeken.
    Uiteindelijk toch voor alle nieuwkomers dezelfde tips als hierboven worden vermeld. Laat je niet teveel misleiden door zo'n misser, en neem de tijd om de betere dames te vinden.
    Nog meer tips:
    - de dames die strategisch bij de ingang van de bar staan en continu aan klanten die voorbij komen trekken of die aanspreken, laat die allemaal links liggen.
    - dames die met twee tegelijkertijd klanten benaderen, skippen.
    - als je net de bar binnen bent, de eerste dames die op je afstormen -----> red alert, niet doen!!
    - dames die je binnen slechts enkele minuten meerdere mannen ziet aanspreken en doorlopen, complete 'no go'.
    - dames die op het moment dat je een drank aan het bestellen bent plotseling naast je "how you do" tegen je hoort zeggen ---> overslaan.
    - wijs dames die je optisch wel interessant vindt bij wijze van test eerst af, als je haar reactie daarop onprettig vindt dan weet je voldoende
    - jij behoort de jager te zijn en niet de dames, een redelijke veilige regel is dan ook dat alle dames die op je afkomen je het best allemaal kunt afwijzen; ze behoren te weten dat JIJ de keuzes maakt en niet zij
    - leg een luisterend oor bij het afrekenen door andere klanten bij de kleedkamer, te vaak heb ik in de YY kleedruimte gehoord "we where 35 minutes in the room" (met bijna altijd een Roemeens accentje) waarna de klant 100 moet afrekenen; neem die dames in je op en voeg ze toe aan je persoonlijke "te mijden dames lijstje".
    - sowieso YY Roemeentjes zijn een groter risico dan Roemeentjes in Duitsland (in Duitsland worden ze bij incorrect gedrag door het management terecht gewezen en riskeren dat ze niet meer terug mogen komen, maar in YY zijn ze volledig vrij om uitgebreid hun streken uit te halen), je kan dan ook het best aftasten bij andere bezoekers of een specifieke dame die je interessant vindt de moeite waard is ----> kortom, kamer op basis van positieve referenties!

    Tot slot, hoe minder klanten intrappen in de streken van een hoop weinig klantgerichte YY dames hoe sneller dat soort dames hun heil elders gaat zoeken (roofdieren verdwijnen doorgaans uit omgevingen waarin men voorzichtig en alert is) en kunnen klanten weer genieten van datgene waar men voor naar een saunaclub komt.

  9. Onderstaande 7 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (13 juni 2015),Elmo3108 (14 juni 2015),KanariePiet (13 juni 2015),sofaking (13 juni 2015),VAZKOR (13 juni 2015),Wentelt Eefje (13 juni 2015),yylover (13 juni 2015)

  10. #57
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Het begint allemaal ingewikkeld te worden, terwijl we toch naar YY gaan om te ontspannen en ons even in een erotisch paradijs te wanen.
    4 kamergangen waar men zich slecht bij voelt is natuurlijk wel erg. Mijn eigen eerste bezoek aan YY (2008, wat gaat de tijd snel) was ook een grote kamermisser trouwens.
    Mijn eigen eenvoudige raad is net als Picasso1, zoek zelf je dame. Als een dame op je afkomt, ga alleen mee als je ze optisch supermooi vindt of als er een klikje begint te vormen tijdens het gesprek.
    Als je zelf op een mooie dame afgaat en het wordt niks op kamer, dan ben je toch even met een vrouw van je dromen samengeweest. Daar heb ik wel 50 € voor over. Je kan dat perfect positief bekijken.
    Zelfde als je opgepikt wordt door een supermooi meisje en het wordt niets op kamer. Geniet dan gewoon van de optiek. 30-40-50 € betaal je in een peepshow om jezelf af te trekken.
    Laat je dag niet verknallen door een verwachting die niet uitkomt, want de toppers zijn wel degelijk aanwezig, en vroeg of laat vind je er één, daarna twee. Er zullen altijd supergoede en minder goede dagen zijn, maar zelfs bij de minder goede blijft er altijd wel een goede herinnering als je doet wat jij wil.
    Perfectie is moelijk te vinden. Vind je bijv. diep tongzoenen onmisbaar, lees dan de recensies hier. Ikzelf hou veel van tongzoenen en als Franse Michelle aanwezig is als ik aankom, hetgeen meestal het geval is, ga ik direkt met haar op kamer. Heb ik al direct mijn "quota" aan tongzoenen voor 3 maanden "binnen". Als de volgende dame niet of slecht zou zoenen is dat al zo erg niet meer. Met die relaxte gedachte kan ik dan een keuze maken zonder stress.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  11. Onderstaande 5 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (13 juni 2015),KanariePiet (13 juni 2015),Nedlovefkk (13 juni 2015),Picasso 1 (13 juni 2015),yylover (13 juni 2015)

  12. #58
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:42
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Ik sluit me graag aan bij sofaking. Heb tijdens mijn eerste YY bezoekjes ook een 2-tal missers gehad, maar optisch toch dermate goed, dat het niet helemaal voor niks was. Deze 2 missers zijn inmiddels beiden verdwenen. Heb via via gehoord dat wel degelijk klachten van bezoekers serieus worden genomen, maar dan moet je natuurlijk wel je klacht indienen. Zo ver ben ik overigens nooit gegaan.
    ik heb mijn favorieten gevonden, bijna allen Roemeens. Voor mijn GFE ervaring, incl. tongzoenen spreek ik graag met Mara af. Dat zal ook zeker niet veranderen.
    En voor de volgende dame, heb ik nog een beperkte keuze (zie de paspoortjes) die ik de komende tijd toch probeer uit te breiden

  13. Onderstaande 3 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (13 juni 2015),Nedlovefkk (13 juni 2015),sofaking (13 juni 2015)

  14. #59
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Goeie tips toch, ik ga nu zaterdag naar YY voor de eerste maal. Zijn er grote kamerwachttijden in de avond? ivm dames ik zoek vooral GFE-dames zijn die er wel in YY en zoja welke heb ik grootste kans?
    De zwarte wolf

  15. #60
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:42
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Wachttijden in de avond van 10 tot 20 minuten. Een GFE dame die ik ken is Mara. En als je valt op wat oudere dames, kies dan Nadia, de blonde Hollandse dame. Voor de rest ben ik (nog) niet bekend, al staan er in de paspoortjes nog een aantal, die ik zelf nog steeds niet gevonden heb. Maar er komen vast nog meer tips binnen van andere beren.

  16. Onderstaande 2 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Johan35 ( 2 augustus 2015),VAZKOR (14 juni 2015)

  17. #61
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Zo kort bij huis en nog nooit bezocht: YinYang.

    Bij deze mijn dank aan YinYang en Willem/IJsberenforum voor de vrije (kennismaking) toegang oftewel vrijkaart.

    Vorige week woensdag de stoute schoenen aangetrokken en rond half 2 ingecheckt. De aangeboden rondleiding heb ik afgeslagen, omdat Ohhlord en KanariePiet ook in the house waren en mij van een rondleiding zouden voorzien.

    Ik las ergens dat de lockers erg klein zijn. De meeste lockers zijn zoals in veel clubs met twee boven elkaar. Voor mij voldoende ruimte, alhoewel de oude fabrieks-Pantherakasten de meest ideale waren. Er is ook een blok met 3 boven elkaar. Die zijn dus kleiner.
    Een ruim berevel ontvangen voor mijn doppelXL. Die krijg je niet overal. Of je komt in de badjas-categorie luxe tenten. Die kan ik gelukkig nog net van mij vandaan houden.

    In de bar trof ik meteen al KanariePiet die juist met 2 pintjes naar het terras liep. Een derde pintje was zo besteld. Lekker in de zon ouwenelen met die twee. En natuurlijk vrouwelijk schoon beoordelen. In gedachten vonden er al meerdere reserveringen plaats.

    Na een paar frisse pinten hebben de heren mij YinYang van binnen en van buiten laten zien. Het hoeft geen betoog. YinYang is een strak ingerichte club, perfect onderhouden en schoon. Een oase om heerlijk in te vertoeven. Persoonlijk vind ik dat YinYang en Sixsens elkaar weinig ontlopen. Beide clubs zijn luxe ingericht. Op het een scoort YY iets beter en op het andere SS, maar de verschillen vind ik zelf minimaal. Het is ook maar net waar je de voorkeur aan geeft.
    Ik geef een opsomming, maar besef dat het mijn persoonlijke mening is.

    Het terras met zwembad bij YinYang is groter dan bij Sixsens. Het buitendeel is strakker afgewerkt en luxer. Bij Sixsens is een (cocktail)bar in het buitengedeelte. Ook heeft Sixsens een ruim overdekt terras, dat bij lage temperaturen wordt verwarmd.
    Het eten is in beide clubs uitstekend en goed verzorgd. Keuze uit meerdere gerechten. YinYang heeft een veel groter restaurant.
    De kamers zijn luxer, ruimer en strakker afgewerkt in YinYang.
    Het saunagedeelte ontloopt elkaar niet echt. Sixsens heeft 3 sauna's en een grote whirlpool. Yinyang daarentegen 2 sauna's, 2 iets kleinere whirlpools en een binnenbad. Qua afwerking is het een kwestie van smaak, mijns inziens gelijkwaardig. Ik vond de gladheid van de vloeren, waarover eindeloos wordt gediscussieerd, erg meevallen.
    YinYang heeft een grote tuin, deze ontbreekt bij Sixsens
    Sixsens heeft een Orientaalse ruimte voor uitgebreide presales en andere doeleinden. Deze ontbreekt bij YinYang.
    De kino in Yinyang is 2x zo groot en luxer.
    De bar in Sixsens is gezelliger, geaccidenteerd en voelt vanwege de aankleding warmer aan. De bar in YinYang is strak, (te) donker en kleiner. Als nadeel kan worden ervaren dat bij Sixsens op -1 en -2 geen daglicht is.

    Ik was op een woensdag in YY van 14 tot 20 uur. Ik kan dus alleen ten aanzien van een woensdag een vergelijk maken. Het aantal dames rond 30 schat ik. Er waren minder ijsberen dan dames. Na 20 uur kan het beter zijn geweest.

    Het mooie van dit forum is dat je een goed beeld krijgt wat voor vlees een club in de kuip heeft. Voor mij is TZ en een goede blowjob van zwaarwegend belang. De optiek van de dame komt op de tweede plaats, doch ook daar zitten (onder)grenzen aan. Mijn droom was om Maria ex HP weer eens te treffen, doch die was met vakantie. Ik las later ergens dat ze is verkast naar Dolce Vita.
    Ik had een lijstje gemaakt van dames die aan mijn wensen voldoen. Het probleem met zo'n lijstje is, bij welke dame hoort de naam op mijn lijstje. Als een dame komt polsen, meteen naar de naam vragen. gignnl die spontaan een hand was komen drukken en die wat beter bekend is in YinYang gaf mij enkele tips, waarvan een, een waardevolle bleek te zijn achteraf. Op mijn lijstje stond ook de naam van Aishe, een Turkse dame.

    Tijd om overbodige lichaamssappen te elimineren zoals dat hoort voorafgaand aan een voorgenomen kamer, althans bij mij! Met grote voorzichtigheid betrad ik de douchegelegenheid. Zeer gevaarlijk met risico van botbreuken, dwarslaesie en in het ergste geval met dodelijke afloop als ik de fora moet geloven. Ik vind het allemaal wat overtrokken. Van beide douches (bij lockers en sauna) gebruik gemaakt. Spekgladde vloeren heb ik niet ervaren.

    Tijdens het douchen had ik aandacht van een dame. Tja zo goddelijk lichaam als ik heb, wie wil daar nou niet naar kijken. De welbekende vragen uiteraard van de dame in kwestie. Toen ze me op verzoek haar naam noemde en antwoordde met Aishe, dacht ik meteen, niet meer laten lopen! Recensies zijn goed en een positief advies van gignnl. Ik trof Aishe even later in de bar. Het gesprek kwam gemakkelijk op gang in het Duits, waar ze de voorkeur aan gaf. De verkiezingen in Turkije heeft ze op de voet gevolgd. Haar mening over de verkiezingsuitslag laat ik in het midden, maar duidelijk een dame die bredere kijk heeft op het leven dan alleen mannen tot een hoogtepunt brengen in een club. Ik mag dat wel. Hoe vaak komt het niet voor dat een gesprek met een dame door enerzijds taalproblemen en of weinig gespreksstof, stroef verloopt. Het klikte en zo lulden we een half uurtje vol. De kamervraag kwam maar niet, dus stelde ik zelf voor wat aan beweging te doen, nadat ze me op behoorlijk had opgewarmd.

    Ik heb maar 1 kamer gezien in YY, maar deze was veel luxer dan ik ooit in andere clubs heb gezien (muv de luxe whirlpookamer in AcaGold).
    De service van Aishe was goed. Ze vroeg aan het begin of ik een half uur of langer wilde. Met onbekende dames ga ik zelden langer dan een half uur, maar bij Aishe vertrouwde ik er vrij snel op dat ze een uurtje zeker waard was. Tongzoenen alsof de was werd gespoeld, het trompetteren met hoge en lage tonen. Neuken als een opgevoerde Zündapp met kickstarter. Optisch zijn er betere te vinden, maar de service was meer dan oké!

    Aishe: Geverfd donker rood haar, 75C, lengte 1,65m, 26 jaar, Turkse, spreekt goed Duits
    PZC: Goed en gevarieerd; GOSP = 0,8M
    EL: yep.
    TZ: Diep en gevarieerd
    Vingeren: No problem
    Beffen: yep in 69
    NMC: Cowboy, missio en in doggy de mensheid weer een stap verder geholpen
    GFE: 80%
    PSE: 70%
    Optiek: Girl next door, leuk snoetje, tekenen van voormalige zwangerschap(pen)
    Extra's: Herhalingsgevaar 80%
    Aftersales: Zo nu en dan
    Kamertijd: 60 minuten

    Na de kamer op zoek naar Ohhlord en KanariePiet. Onvindbaar, dus de tijd gedood met een saunaatje. Vanuit het saunalandschap spotte ik beide bourgondiërs op het terras met een pint. In de veronderstelling dat beiden zich bezig hadden gehouden met ontwikkelingshulp aan het oostblok, bleek later dat de heren aan 'buikje vullen' hadden gedaan.
    Na een tweetal pinten hebben we ons samen tegoed gedaan aan een uitstekende maaltijd in het restaurant. Tijdens het eten had ik zicht op een mooie slanke, maar vooral naturelle dame van zeker 1,70 meter. Haar naam en service zou ik die dag niet meer leren kennen. Deze dame niet meer gespot. Als zij beschikbaar zou zijn geweest, dan had ik er nog een kamertje aan geplakt.

    Om half 9 YinYang verlaten, het alibi respecterend!
    Mij eerste indruk van YinYang is positief. Men zal mij daar zeker nog eens terugzien.

    Illusion Plopp!

  18. Onderstaande 29 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (20 juni 2015),biged (18 juni 2015),Bluebear (18 juni 2015),buttlover (18 juni 2015),Cat (18 juni 2015),CCR5d32 ( 8 juli 2015),Eddy_V (20 juni 2015),Elmo3108 (18 juni 2015),Flyerke (18 juni 2015),gignnl (18 juni 2015),hasta la pasta (18 juni 2015),Jansen (20 juni 2015),KanariePiet (18 juni 2015),kempie (18 juni 2015),Laatbloeier (18 juni 2015),laplagne (18 juni 2015),licky luke (18 juni 2015),Liefhebberrob24 (27 juli 2015),Marcus69 (21 juni 2015),Megaboob (18 juni 2015),Ohhlord (18 juni 2015),PollekeZuid01 (18 juni 2015),rmjhexe (18 juni 2015),rob45 (18 juni 2015),satanic surfer (20 juni 2015),Teiresas (22 juni 2015),The Joker (18 juni 2015),VAZKOR (18 juni 2015),Willi69 (18 juni 2015)

  19. #62
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Let op de wegwerkzaamheden tussen leenderheide knooppunt en Valkenswaard. Richting Maastricht zijn ze nieuw asfalt aan het leggen.

  20. #63
    Geregistreerd
    19 april 2015
    Last Online
    21 mei 2022 @ 08:28
    Berichten
    116
    Discussies
    2
    Thanks
    89
    Thanked
    550 in 65 posts

    Standaard

    Nog eens een dagje wat dichter bij huis gebleven. Yinyang dus! Mijn dag begon wat stresserend. Toen ik vertrok merkte ik dat mijn tank bijna leeg was. Ik wou even voor 14h toekomen in YY om nog van het verminderd inkomtarief gebruik te maken, maar ik moest eerst even de benzineslikker gaan volgooien. Een ellenlange wachtrij in het pompstation, dus geduldig afwachten is het enige wat deze ijsbeer kan doen. Me toch braafjes aan de snelheidslimieten gehouden maar gedwee zag ik hoe de GPS aangaf dat ik niet op tijd ging zijn. Om 14h08 reed ik de parking op en ging me aanmelden bij de vriendelijke theke. Ik mocht nog van het verminderd tarief profiteren! Theke heeft weer mijn dag goedgemaakt.

    YY zat goed vol vandaag. Doorheen de middag kwamen er meer beren en dames de arena betreden en toen ik doorging om 21h was het zelfs druk te noemen. Bij aankomst een goed stevig ontbijtje gaan doen. Altijd lekker. Een douche om de dame niet te hoeven confronteren met de gevolgen van de arbeid van voorbije dagen. Bij het douchen waren twee meiden me al een het observeren en mijn mannelijkheid te prijzen. Nou, je wordt er hier wel onmiddelijk ingesmeten. Eén meisje had mooi korte zwarte lokjes en ik stond al onmiddelijk moddergeil. Mijn verstand zei nog even te wachtten, maar kijk, de wil is sterk maar het vlees is zwak. Even rondgekeken en toen ik het meisje met de zwarte lokjes tegenkwam stonden we al snel te prutsen. Ze heette Christa en kwam uit de Dominicaanse republiek. Naar de kino om wat verder kennis te maken. Daar kwamen de eerste alarmsignalen al op. Redelijk passief en kussen ontweek ze. Zoals ik al eerder schreef was het vlees zwak en mijn paar resterende hersencellen waren volledig uitgeschakeld. Dus er toch mee naar de kamer. Op de kamer was ze vriendelijk en meegaand, veel strelen en veel lawaai, maar van een GFE was geen sprake omdat ze het kussen ontweek. Toch een lekkere beurt gehad en na het dumpen van mijn kwakje kon ik weer helder nadenken. Zwaar middelmatig dus. Les geleerd: als ze geen presales doen met TZ ga ik er in het vervolg niét meer mee naar de kamer. Ik schrijf dit nu wel neer, maar ik weet van mezelf dat ik de volgende keer wellicht weer op automatische piloot naar de kamer ga gaan.

    Daarna gebruik gemaakt van de uitstekende wellness van YY. Ne goei jacuzzi, ne sauna, ne duik ih zwembad. Lekkere koffie. Me even buiten op het terras gezet. Praatje gemaakt met andere beren. Ik had natuurlijk opnieuw schreeuwende honger, dus toen het restaurant openging me te goed gedaan aan de saladbar en de pita. Me weer binnen gaan zetten om van het vrouwelijk schoon te genieten. De donkere atmosfeer binnen geeft een wat undergroundsfeer of stamcafe gevoel. Zalig om te relaxen.

    Ik begon langzaam aan weer geil te worden, en toen ik in de kino even lag te rusten kwam een enthousiaste griet zich op me smijten en me droogneuken. Niet opdringerig zoals de andere jaagsters ,maar feitelijk puur voor haar eigen amusement. Dat is het verschil met de beroepsjagers denk ik. Het was Elvira, uit Roemenie. Blondje met een vlechtje en kousjes aan. Erg joviaal meiske dat me snel moddergeil maakte. Ze begon m'n gezicht af te likken dan spontaan te TZ, maar nét genoeg niet om me te bevredigen. Ze zei dat dat haar opzet was en dat ze genoot ervan zo mannen te verleiden. Na wat liggen spelen gezegd dat ik naar de kamer wou met haar. In het voorbijgaan Vakzor gespot id douche. Op de kamer bleek dat Elvira een zeer goede keus was geweest. Veel knuffelen en spelen, TZ en uitdagen, en toen ik geil was verschillende standjes de liefde bedreven. Een GFE. Dit meisje zal me zeker nog terug zien.

    Eenmaal terug in de lounge me bij Vakzor gevoegd. Jammer genoeg kon ik niet te lang meer blijven, dus nog even gegeten, een stoombad genomen en naar huis.

  21. Onderstaande 16 leden hebben Marcus69 bedankt voor deze bijdrage:

    biged (21 juni 2015),Eddy_V (21 juni 2015),Elmo3108 (21 juni 2015),gignnl (21 juni 2015),hasta la pasta (21 juni 2015),Jansen ( 8 juli 2015),Laatbloeier (21 juni 2015),laplagne (21 juni 2015),Nedlovefkk (21 juni 2015),rob45 (21 juni 2015),seksenfun (21 juni 2015),Sjeufke (21 juni 2015),Snor (21 juni 2015),VAZKOR (21 juni 2015),Willi69 (21 juni 2015),yylover (21 juni 2015)

  22. #64
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Omdat t de laatste keren erg goed is bevallen op deze druilerige maandag weer gekozen voor YY.
    Maandag is nergens een drukke clubdag en YY vormt daarop geen uitzondering.
    Bij binnenkomst maar een handvol dames gespot dus maar gelijk doorgecrosst naar t restaurant om te genieten van t ontbijtbuffet.
    Bij terugkomst was t desolaat in de bar dus maar even in de kino gaan liggen alwaar een Nl! dame bezig was haar kunsten te vertonen.kreeg zelf ook al snel gezelschap van een charmante dame die zich voorstelde als Simona.direct begonnen er bellen te rinkelen dat de verhalen over haar prima waren dus maar gelijk de proef op de som genomen.Dame is oraal prima begaafd en de sessie was prima.
    In de bar was het intussen wel wat drukker,zowel met beren als dames wo 2 blondjes die voor het eerst de arena betraden.
    Ik was intussen gespot door Sibel een Turkse milf waarmee ik prima ervaringen heb.Vertelde dat ik net van de kamer kwam en de accu moest opladen en daarom liet ze me 5 minuten met rust.
    Terwijl ik een bakkie deed kroop ze aan mijn zijde en begon haar verleidingskunsten te vertonen welke al snel suc6 hadden.Sessie met haar was ook weer puik.
    Nou ff lekker bakkie doen en gezichtjes spotten voor de derde ronde,puike maandag in YY!

  23. Onderstaande 8 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 juni 2015),Badslippers (22 juni 2015),Bluebear (23 juni 2015),Elmo3108 (22 juni 2015),phoenix (22 juni 2015),sofaking (22 juni 2015),Teiresas (22 juni 2015),yylover (22 juni 2015)

  24. #65
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    En vandaag eens live vanuit de tuin in Yin Yang.
    Het is een vrij benauwde middag, beetje plakkerig met die groene badjas aan.
    Maar het zwembad doet zijn werk: Lekker temperatuurtje om af te koelen. Afwisselend op de ligstoelen, terras, restaurant en weer in het water.
    Het leven kan slechter zijn!
    Beetje bij gekletst met een oude bekende die hier ook toevallig het parkeerterrein op gereden is..
    Zijn actieve berenleven ligt enigszins achter hem, maar de wellness trekt nog altijd.
    Mijn actieve berenleven ligt waarschijnlijk nog niet achter mij, maar ook ik word onder deze zomerse omstandigheden vooral door de wellness en lunch/diner faciliteiten aangetrokken. En die zijn bij Yin Yang dik in orde!
    Scrambled eggs, bacon, gebakken aardappeltjes, pannekoeken en kersenvlaai... En dan nog een keer, het is mij nog steeds een raadsel dat ik niet wat dikker word (omgekeerd klagen haha!).
    Zou het door het zwemmen komen??

    Na het zwemmen een zekere Angie tegen het Roemeense lijf gelopen.
    Knap meisje dat zich in de gang naar de wellness wat stond te vervelen.
    Voor de eerste keer in ... weken dat ik met een andere dame ben gegaan dan degene met wie ik mij altijd super goed vermaak (in goede en slechte tijden).
    Spijt? Nee, want eigenlijk is het wel goed om eindelijk eens van die belachelijke monogame instelling af te stappen. Het was een prima halfuurtje waarvan ik voorheen waarschijnlijk wel een uur gemaakt zou hebben.
    Spijt? Ja, want voor mij blijft mijn Bulgaarse onvoorspelbare furie toch veruit op de eerste plaats staan!

    En nu snel het zwembad in om mijn bloed weer naar mijn hersenen te laten stromen, voordat hier het noodweer losbarst.
    En Garde

  25. Onderstaande 16 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 7 juli 2015),Bluebear ( 7 juli 2015),dbd67 ( 7 juli 2015),Elmo3108 ( 7 juli 2015),Flyerke ( 7 juli 2015),gignnl ( 7 juli 2015),hasta la pasta ( 7 juli 2015),licky luke ( 7 juli 2015),Marpet67 (13 augustus 2015),Oudebelg ( 7 juli 2015),rob45 ( 7 juli 2015),salitos ( 7 juli 2015),Sjeufke ( 7 juli 2015),sofaking ( 7 juli 2015),Teiresas ( 8 juli 2015),yylover ( 7 juli 2015)

  26. #66
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    De plannen om naar Gt te gaan werden vandaag omgegooid,door de regen zou binnenzitten in een rokershol het gevolg zijn en daarom maar plan b gekozen YY.en dat blijkt geen verkeerde keuze.
    Al bij binnenkomst blijkt er ondanks het vroege tijdstip een ruim damesaanbod te zijn wo weer vele nieuwe gezichtjes.
    Idd veel dames uit de dikke konten brigade maar ook enkele schoolmeisjes voor fijnproevers.
    Mijn aandacht werd al snel getrokken door een langbenige brunette met een prachtig gezichtje,jaja ook daar let gign wel op.
    Het bleek Roemeense Helena welke sinds 2 dagen hier haar munstjes vertoond.Dame had in Frankfurt gewerkt en toen hadden m n alarmbellen moeten gaan rinkelen maar de geilheid overwon.
    Dame had idd een zgn pluspakket dus maar voor een basispakket gekozen.service was wat karig maar bereden worden door zo n schoonheid is geen straf.Daarom lekker haar haar gang laten gaan en dit heerlijk in de spiegel aanschouwd waarna de eerste nakomelingen het hoesje vulden.
    In de bar is het gezellig druk met een een goed publiek,er word goed gejaagd door de dames maar ik kijk de boot nog ff aan eerst maar eens t restaurant verkennen.

  27. Onderstaande 13 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 8 juli 2015),Badslippers ( 9 juli 2015),Bluebear ( 8 juli 2015),Eddy_V ( 8 juli 2015),Elmo3108 ( 8 juli 2015),Jansen ( 8 juli 2015),KanariePiet ( 8 juli 2015),Marpet67 (13 augustus 2015),Nedlovefkk ( 8 juli 2015),rob45 ( 8 juli 2015),Sjeufke ( 8 juli 2015),Teiresas ( 8 juli 2015),yylover ( 8 juli 2015)

  28. #67
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Badjas/handdoek beschouwingen zie:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ghlight=badjas
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  29. #68
    Geregistreerd
    17 mei 2014
    Last Online
    5 oktober 2023 @ 15:30
    Berichten
    107
    Discussies
    4
    Thanks
    60
    Thanked
    162 in 50 posts

    Standaard

    Eerste kamerbezoek gehad, Litouwse Melanie vond met verstopt in de kino. Geeen zin om naar een kamer te vertoeven dus het schouwspel maar in de kino laten gebeuren. Nu even in de mens lounge stukje van de Tour kijken en zien hoe de bagger buiten bezig Is met het grasveld uit graven voor de nieuwe kamers welke hier gaan komen.

  30. Onderstaande 2 leden hebben Rickertje bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (16 juli 2015),Sjeufke (16 juli 2015)

  31. #69
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Niet meer live, aangezien ik dit van thuis intyp, maar ik ben even naar de wet t-shirt party gaan kijken vandaag. En wat een verrassing, al de dames droegen een t-shirt of onderhemdje ! Aan het buitenzwembad lag opblaasspeelgoed (nee, geen seksopblaaspoppen, maar luchtmatrassen, krokodillen, schildpadden en een reuze opblaasbal.) en er was ook een soort van veelkleurige tuinsproeier geïnstalleerd. Op het terras waren een paar kleine opblaaszwembadjes neergezet, die dienden om de erbij liggende waterspuiten mee op te vullen. Ook in de bar lagen wat speelgoedjes : Zeepbellenpistolen, ventilatortjes... Gelukkig was het prachtig weer en het terras was goed gevuld.

    De dag begon rustig. Er waren meer beren dan dames en er werd dus weinig gejaagd. Pas rond een uur of twee-drie in de namiddag begon er een partysfeer te vormen. Er werden fruit-ijsco's uitgedeeld en één of ander blauw drankje waar ik niet van geproefd heb. Uiteindelijk waren het de dames die het eerst de waterspuiten hanteerden.... om er een wet-badjas party van te maken. Ook ondergetekende was het slachtoffer van twee deugnieten, terwijl ik nochtans zonder te provoceren rustig mijn glas water zat te drinken. Natuurlijk direct een waterspuit gaan vullen om wraak te nemen, maar ze verschuilden zich achter een handdoek. Een solidaire ijsbeer bespoot hen daarop van achteren, en natuurlijk draaiden ze zich prompt om waardoor ik hen op mijn beurt de billen kon verfrissen.

    Vervolgens gingen Cubaanse Bianca en twee exotische vriendinnen zich afkoelen aan de sproeier aan het zwembad, en begonnen een hete dans met zijn drieën op één of ander latino nummer waarvan ik de titel helaas niet ken. Dat dansje ging na enige tijd over in een strip-tease en zelfs een lapdance voor enkele gelukzakkige beren die daar net aan het zwembad lagen.

    Vreemd genoeg stopten de watergevechten daarna. Ik ben gaan kameren en toen ik terugkwam was alles weer peis en vree. Toen ik iets voor zeven naar huis ging was de waterparty nog altijd niet herbegonnen. Hopelijk is dat vooralsnog gebeurd later op de avond, want die korte uitbarsting rond drie uur was wel fun.

    4 keer gekamerd en nog wat gedronken en gepraat met andere ijbf bezoekers. Over de kamers volgen nog wel rapporten. Het was een beetje rare kamerdag, maar wel gezellig.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  32. Onderstaande 11 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (23 juli 2015),Bluebear (22 juli 2015),Eddy_V (22 juli 2015),luminous (22 juli 2015),Megaboob (22 juli 2015),Nedlovefkk (22 juli 2015),phoenix (22 juli 2015),Ricardo Banana (23 juli 2015),rob45 (22 juli 2015),seksenfun (23 juli 2015),Snor (23 juli 2015)

  33. #70
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    En zoals Sofaking al meld was het van daag een gezellige boel met wel wat minder meiden als gewoonlijk bij party's en een licht berenoverschot dus als gevolg.Tijdens genoemde waterpistooluitbarsting rond 15.00 zat ik op het terras met Koreaanse Sandra die ik luttele minuten geleden gestrikt had.
    Naast mij doemde een meid op met een waterpistool op die 4 gasten naast mij "bedreigde" met een waterpistool en de handen gingen ook echt de lucht in.
    Ze zij "Als je niet gaat kameren met mij schiet ik" hij moest erom lachen en ze schoot pardoes hem in het gezicht.
    Ook de andere gasten aan het tafeltje werden nat gespoten totdat een snelle gast haar het waterpistool afnam en haar een koekje van eigen deeg gaf op haar topje dus toen toch een wet T shirt.
    Verder vandaag was de bik goed in het restaurant en was het niet te druk met dames maar ook met beren.
    Daardoor misschien toch een wat matte stemming die later in de middag wel beter werd.Ook vandaag een dj die zijn best deed op het terras,lekker buiten dus want het weer was perfect niet te warm en niet te fris.Aanwezigen vandaag :Phoenix77, R. Banana, De Joker,Toetebel, Paprikaboer,Sofaking en nog een paar vaste stamgasten.
    Ook deze keer dames in het zwembad en blauwe drankjes (Sprite met Blue quresou)
    Voor mij persoonlijk een van de beste bezoekjes ooit aan YY maar dat zat hem meer in de kamers die ik maakte vandaag.
    Uitgebreid verslag van mij zal spoedig volgen.Later meer dus.............

  34. Onderstaande 10 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (23 juli 2015),Eddy_V (22 juli 2015),kempie (23 juli 2015),Megaboob (22 juli 2015),phoenix (22 juli 2015),Ricardo Banana (23 juli 2015),seksenfun (23 juli 2015),Smouse (23 juli 2015),Snor (23 juli 2015),sofaking (22 juli 2015)

  35. #71
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Shit shit shit....
    Ik zat nota bene in de buurt en ben dit evenement totaal vergeten terwijl ik oorspronkelijk van plan was om YY weer eens te bezoeken.
    En dan te lezen dat de gentleman beer Sofaking in een serieus watergevecht is geraakt..daar had ik graag aan mee willen doen ook al zijn mijn vergunningen niet van kracht op waterpistolen!

    Op 5 augustus in Ss is er ook een party, misschien maar wat wapens mee naar binnen smokkelen?!?
    En Garde

  36. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (22 juli 2015),sofaking (22 juli 2015)

  37. #72
    Geregistreerd
    17 november 2014
    Last Online
    30 december 2023 @ 01:45
    Berichten
    435
    Discussies
    62
    Thanks
    251
    Thanked
    757 in 203 posts

    Standaard

    gister met een aantal vrienden naar de wet T-shirt party.
    kwamen daar rond 1330 aan.
    het was al redelijk druk qua beren en dvp's.

    al snel werd er met bellenblazers pistolen en water pistolen geplaagd en zat de sfeer er goed in.
    ook gratis schotjes met sprite met blue curaçao en ijsjes.
    ook de dj was er al vroeg bij naar rond een uur of 1500 een dance show van 3 dames(allemaal latinas volgens mij)
    heb veel nieuwe dames gezien die waarschijnlijk voor de party kwamen weinig van de vaste garde.

    Ramona was er gelukkig wel een super mooie lieve meid met een goddelijke lichaam en oen van een engel.
    helaas was de service minder dan normaal (geen idee waarom) zeker niet slecht want haar BJ skills zijn uitmuntend,maar ben wel beter van haar gewend.
    ondertussen was het al aardig druk rond een uur 1700 qua beeren en dvp's
    maar het goeie nieuws was dat de 2e shift ook arriveerde.
    zeker wel een aantal mooie onbekende dames bij ma geen positieve ervaringen van mijn maten.

    dan maar eerst eten het was wel druk dus ma weer buiten gezeten wachten.
    eenmaal in het restaurant aangekomen snapte ik de drukte pas.
    het buffet was super lekker en uitgebreid, de beste die ik ook in een SC heb gehad.
    kippenborst,mosselen,lams/kipspies,gepofte aardappels, tagiatelle met tomaten en gambas,maiskolven,verse zalm,quiche,diverse soorten koude salades en lekkere toetje met chocolade fontein met snoep fruit spies en witte chocolade mousse met vruchten, was gewoon top kwaliteit en uitgebreid mijn petje af hiervoor.

    na het eten maar eerts uitbuiken in de wellness.
    was prima zoals altijd stond lekker warm de sauna.

    daarna effe en drankje gedaan aan de bar totdat een blonde spontane Cleo dansend langs kwam en tegen mijn aan begon te grinden.
    tja was al snel verkocht en dat een beste beslissing.
    in een woord super,leuke gekke meid lekker lichaam gezicht prima niet de mooiste en ma ook niet lelijk ofzo.
    tz en bj was super er was gewoon een goeie klik
    meer info zie paspoortje

    later op de avond haar maar weer gepakt (never change a winning team )

    was een leuke drukke dag ,de line up was ok maar niet super,de service was over het algemeen ok maar niet super voor mij en mijn maten.
    en zoveel wet t-shirts waren er ook weer niet!!!

  38. Onderstaande 9 leden hebben lollypopman bedankt voor deze bijdrage:

    CCR5d32 (23 juli 2015),Jansen (13 augustus 2015),rob45 (23 juli 2015),seksenfun (24 juli 2015),Sjeufke (23 juli 2015),sofaking (23 juli 2015),The Joker (23 juli 2015),Wentelt Eefje (23 juli 2015),yylover (23 juli 2015)

  39. #73
    Geregistreerd
    1 juni 2015
    Last Online
    8 mei 2016 @ 05:30
    Berichten
    17
    Discussies
    1
    Thanks
    91
    Thanked
    19 in 6 posts

    Standaard

    Live van uit de YY, lekker rustig en relax. Ben net hier heb twee kamergangskes gedaan. Nu tijd voor wat wellness.
    De ervaringen schrijf ik nog, nu eerst de sauna in.
    Grtz

  40. #74
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Vandaag YY weer gecheckt met als doel die lekkere Koreaanse dame die gelukkig al snel binnen kwam lopen en inderdaad ze heet nu Kim wat ze veel beter bij haar vind passen als de naam Sandra.
    Verder was het rustig in de club maar wel een heel relaxt dagje met allerlei zaken weer goed verzorgd zoals een superschone welness en goed buffet.
    Er werd nog gejaagd door een paar Roemeentjes die ik afwimpelde.
    Wel nog een leuke meid ontmoet van Letland die zich voorstelde als Lydia (voor mij zeker een serieuze optie) maar helaas waren de balzakjes al weer geleegd door Koreaanse Kim en ook deze sessie was weer echte hardcore met alles erop en eraan.Deze kamergang was nog beter als vorige week dus binnenkort maar weer een vervolg geven aan dit avontuur.

  41. Onderstaande 8 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    ftchietgraag (30 juli 2015),Jansen (30 juli 2015),kempie (13 augustus 2015),Kwakje (30 juli 2015),Rudiw (31 juli 2015),Sjeufke (29 juli 2015),sofaking (29 juli 2015),yylover (29 juli 2015)

  42. #75
    Geregistreerd
    25 februari 2013
    Last Online
    22 november 2016 @ 17:47
    Berichten
    40
    Discussies
    4
    Thanks
    15
    Thanked
    43 in 9 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag een bezoekje gebracht aan deze prachtige club. De faciliteiten in deze club blijf ik ontzettend goed vinden. De line-up viel helaas tegen en er waren weinig dames aanwezig. Waarschijnlijk zijn ze nog vakantie aan het vieren. In totaal 6 sessies gehad waarvan 2 ontzettend slecht waren.

    Er vond een opmerkelijk voorgeval plaats met één van de dames. Ze (klein, slank, half turks...naam ben ik kwijt) trok mij een kamer in en we gingen er lekker op los. Ze schreef zich overigens niet in bij de balie. Vervolgens besluit ze er na 10 minuten mee te stoppen. Zonder enkele reden. Daardoor besloot ik er ook mee te stoppen en gaf ik aan dat ik haar niet wil betalen aangezien ze zich niet aan de afspraak hield. Vervolgens werd ze behoorlijk kwaad en beweerde ze dat we een half uur op de kamer zaten. Na een tijdje besloot ik om er een einde aan te maken door haar te betalen en wou ik er geen moeite meer aan besteden (let's agree to disagree). Dit was dan ook meteen de laatste keer voor deze dame. Zoiets heb ik in al die jaren nog nooit meegemaakt.

    Gelukkig vond ik daarna nog een ontzettend leuke dame die het helemaal goed maakte. Al met al heb ik YY als een leuke club ervaren en keer ik graag terug.


    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

  43. Onderstaande 6 leden hebben Yogi Bear bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (13 augustus 2015),ftchietgraag (13 augustus 2015),laplagne (13 augustus 2015),Rudiw (13 augustus 2015),Sjeufke (13 augustus 2015),yylover (13 augustus 2015)

 

 
Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28.

Diamond 468*60