Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 140
  1. #26
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Yinyang zou best eens (weer??) Met een deur/selectie-beleid voor de dames mogen gaan werken.
    een ander zal er gelukkig van worden maar ik vind het erbarmelijk qua dames, slechts enkele opties qua optiek en dan is het maar de vraag hoe de service is.

    In mijn herinnering waren vorig jaar de zondagen ook best te doen in yy, maar ik was beter in kaarst gebleven of naar gt gereden.

  2. Onderstaande leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 ( 1 maart 2015)

  3. #27
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 10:51
    Berichten
    947
    Discussies
    2
    Thanks
    3.211
    Thanked
    1.299 in 352 posts

    Standaard

    Ik had gisteravond een bijna vervelende 'Live vanuit de kleedkamer van Yin Yang'-ervaring. In de middelste rij lockers had iemand een glas laten vallen én misschien nog wel vervelender het glas op de grond laten liggen. Nadat ik een belletje had gepleegd, was het glas niet opgeruimd door hem of haar die het had laten vallen. Gelukkig liep ik snel één van de medewerkers tegen het lijf die kamers opruimt. Hij heeft snel ingegrepen en het glas opgeruimd. Dat verdient een groot compliment.

  4. Onderstaande 5 leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 1 maart 2015),Eddy_V ( 1 maart 2015),Elmo3108 ( 1 maart 2015),Jansen ( 1 maart 2015),Peperduur ( 1 maart 2015)

  5. #28
    Geregistreerd
    9 oktober 2014
    Last Online
    Vandaag @ 14:57
    Locatie
    Dreamland
    Berichten
    445
    Discussies
    13
    Thanks
    463
    Thanked
    393 in 230 posts

  6. #29
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laplagne Bekijk bericht
    Ik had gisteravond een bijna vervelende 'Live vanuit de kleedkamer van Yin Yang'-ervaring. In de middelste rij lockers had iemand een glas laten vallen én misschien nog wel vervelender het glas op de grond laten liggen. Nadat ik een belletje had gepleegd, was het glas niet opgeruimd door hem of haar die het had laten vallen. Gelukkig liep ik snel één van de medewerkers tegen het lijf die kamers opruimt. Hij heeft snel ingegrepen en het glas opgeruimd. Dat verdient een groot compliment.
    Scherven brengen geluk daardoor zal jij hierna wel een super sessie gehad hebben.

  7. #30
    Geregistreerd
    2 april 2011
    Last Online
    30 maart 2024 @ 06:41
    Berichten
    74
    Discussies
    2
    Thanks
    18
    Thanked
    70 in 18 posts

    Standaard

    Straks na drie weken nog eens naar YY. Nog beren die gaan?

  8. #31
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Ik ga woensdag pas weer, op de partydag.

  9. Onderstaande leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    rob45 (14 maart 2015)

  10. #32
    Geregistreerd
    6 juli 2007
    Last Online
    22 februari 2024 @ 07:38
    Berichten
    172
    Discussies
    21
    Thanks
    366
    Thanked
    587 in 86 posts

    Standaard

    Toevallig was ik in Bruggen vlak bij GT en ging vol goede moed naar de parking van GT, zag op de kruising de beruchte zwarte hummer al staan en jawel: geparkeerde auto`s zo ver je kon kijken. Dit werd niets; horde jonge Hollanders die zich klem zuipen, lange wachttijden en geirriteerde DP-tjes. Nee, tijd voor de back up. 30 min later rij ik YY binnen, betaal, vel om en de bar in. Schrik me een hoedje, was net ong 2 weken daarvoor een politie controlle bij SS ontsnapt en nu dit. Maar uber-geil al die zwarte kleding met glimmende badge en handboeien.

    Heb me twee keer laten arresteren, met een voor mijzelf memorabel moment: fallus model strikes again. Haar naam ontschiet me maar haar handboeien in kinderformaat bleken wonderwel om mijn handeltje te passen en ze heeft er meteen een foto van getrokken. Moet zeggen dat vanwege de kleine handboeien de proporties verstoord werden en dat hierdoor enige schrikbare afmetingen leken te ontstaan. Nadien in de bar zag ik dat ze het fotootje aan vriendinnetjes toonden die dan vervolgens met een gepaste smoes onder de badjas kwamen controleren en met een opluchting weer verder gingen. Toch leuk, gewoon achterover hangen en jonge meiden die je komen opmeten.
    EEN RAPPORTAGE VAN UW BERINNENSCOUT TER PLAATSE

  11. Onderstaande 7 leden hebben rolo bedankt voor deze bijdrage:

    Champollion (19 maart 2015),Jansen (19 maart 2015),laplagne (21 maart 2015),licky luke (19 maart 2015),Sjeufke (19 maart 2015),sofaking (19 maart 2015),Willi69 (19 maart 2015)

  12. #33
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolo Bekijk bericht
    Nadien in de bar zag ik dat ze het fotootje aan vriendinnetjes toonden die dan vervolgens met een gepaste smoes onder de badjas kwamen controleren en met een opluchting weer verder gingen. Toch leuk, gewoon achterover hangen en jonge meiden die je komen opmeten.
    Hahaha!

    Ik ken het gevoel, inderdaad geweldig!

    In Haus Panthera heeft Rebecca eens aan haar collegaatjes verteld dat ik geen twee, maar drie ballen had.... dus daar kwamen ook de nodige dames even langs om "op te meten"... Eentje (Milena) bleef zelfs even hangen ... nou ja hangen... ze zoog zich vast...

    Hahaha!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  13. Onderstaande 4 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (19 maart 2015),Oudebelg (19 maart 2015),rolo (20 maart 2015),Sjeufke (19 maart 2015)

  14. #34
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    Zaterdag 7 juni Ying Yang.
    Voor ons ijsberenforum ben ik afgelopen zaterdag op pad gegaan naar Ying Yang. Natuurlijk had ik zelf geen drang om ergens een bezoekje af te leggen, maar goed het forum moet ook af en toe eens met wat proza aangevuld worden.
    Zoals vaker had ik de “Dirk Tom” fout ingesteld, en dreef mij deze richting Dortmund, alwaar ook enkele aardige FKK’s gevestigd zijn.
    Onderweg kreeg ik echter ineens een ingeving om te bellen naar 1 van mijn bestemmingen van keuze, er bleken op dat moment 22 dames aanwezig te zijn. De theke van het etablissement verzekerde mij dat dit zeker kon oplopen tot zo’n 30 stuks in de avond.
    Getallen die mij zeker niet deden duizelen, ik dacht ik waag er nog een telefoontje aan, maar dan naar het 0031 nummer van Roermondse etablissement Ying Yang. De mij voorgespiegelde getallen van 50 dames in de middag tot zo’n 80 in de avond deden mij besluiten direct afslag Kleve/Emmerich te nemen, alwaar 16 kilometer verderop de A73 gekruisd kon worden.
    Aldaar begon enige pech toe te slaan, want een gedeelte van de A73 richting Venlo was afgesloten, en werd ik gedwongen richting Helmond te kiezen, of terug naar Nijmegen.
    Helmond, daar had ik geen zin aan, dan maar een binnendoor richting gekozen via het kleine gehuchtje Stevensweerd naar Venray, aldaar alsnog de A73 opgedraaid.
    Afijn, om ongeveer 15:15 uur de oprit opgedraaid, op de riante parkeergelegenheid, er was nog ruim plaats over.

    Het was mijn 2e bezoek ooit aan dit oord, de 1e keer zo’n 5 jaar geleden, waar ik toen nog trachtte aan te landen m.b.v. toenmalige MIO routeplanner, die mij destijds een woonwijk had ingestuurd en die echt geen idee had waar de Heinsbergerstraat 230 was, en ik dus ook niet!
    De entree verliep nu soepel, en de theke dame meende dit “Groentje” nog enige aanwijzingen en prijzen en tips verbaal te moeten overhandigen.
    Eenmaal binnen deed de entourage mij veel beloven, het ziet er allemaal tip top uit en straalt echt gedegen luxe uit.
    De lockers gevonden, en kastje nr. 110 toegewezen gekregen, ’t Jezus wat een kleine “K-kast”. Geen hangertjes erin, je moet je kleren, schoenen en spullen er gewoon in proppen. Ook vervelend dat de deurtjes constant willen dichtklappen, dus die moet je herhaaldelijk weer open doen. Ook handig van de theke om de persoon die voor mij binnenkwam precies het lockernummer te geven van de locker recht tevenover mijn locker. Laat er nu tussen de 2 tegenovergestelde lockerkasten 1.25 meter ruimte zitten, dat schiet niet erg op.
    Bij de bar een latte besteld, en direkt naar buiten gestiefeld, er waren nog een paar plekjes vrij bij het erg mooi gelegen en aangelegde zwembad. Als je daar voor het eerst komt kijk je toch wel even je ogen uit, echt schitterende tuin, mooi terras, mooi uitzicht, want een toplokatie en entourage zeg.

    Bij het zwembad, een verkennend rondje gemaakt, en even voor 10 minuten de buitensauna binnengewipt, om af te spoelen moet je weer naar buiten, alwaar door een koudwaterdouche te nemen, de opengesprongen poriën d.m.v. een schrikreactie een chickenskin teweeg brengt, “ ‘k vind ‘t wel lekker”.
    Vanuit die buitensauna heb je trouwens een geweldig zich op de zwembad, de tuin en bovenliggende terras. Door het mooie weer waren in de buurt van de sauna ook enkele naakt zonnende dvp’s, die uitzicht absoluut geen kwaad aandeden.

    Weer eens naar binnen voor een drankje, kwam ik op hoek van de bar in gesprek met een aardige dvp met de naam Coco. Chanel vroeg ik nog, und da’s war richtig zei ze. Coco liet weten dat zij ’s avonds vaak aan de danspaal hing, maar dat zij deze show voor mij vandaag prive wel op de kamer wilde uitvoeren. Zo zo, Coco, ik had geen idee wat Coco aan service te bieden heeft, wat lastig is als je nieuw bent in een club. Met douchesmoes bij de lockers maar even het ij-forum geraadpleegd, bleek dat haar service inclusief show op de kamer goed was, maar Coco houdt niet van zoenen. Tja, dan valt ze dus af.

    Tiet zat, dan maar eens even de wellness opzoeken, ben een liefhebber van dampfbaden, mijn ijsberenvel, aldaar aan een van de haken opgehangen.
    Ik maakte mij er zorgen om, want bij een bezoek aan de juwelier zaterdagochtend, bleek mijn deze week ter reparatie aangeboden horloge, niet meer te repareren.
    De verkoopster had mij op een aantal leuke nieuwe exemplaren gewezen, en de Citizen ecodrive met zwarte wijzerplaat sprong er gedwee bovenuit. Besloten deze direct maar te kopen.
    Nu is het horloge in principe waterdicht, maar de juwelier had mij te verstaan gegeven dat het toch nog onverstandig is, deze om te houden in sauna’s e.d.
    Dus mijn nieuwe horloge in de zak gedaan van het ijsberenvel, nu had ik besloten na het dampfbad in de jacuzzi plaats te nemen, toevallig kon ik vanaf die plek mijn ijsberenvel aan de haak bij het dampfbad zien hangen.
    En jawel, na enige minuten, bewogen er 2 jonge mannen vanuit de sauna naar de doucheruimte. Na het douchen liep 1 van de 2 naar het dampbad, en ging zich daar afdrogen. Er hing daar maar 1 ijsberenvel aan de haken, en die was dus niet van hem.
    Het onvermijdelijke ging gebeuren, de jongeman was klaar met afdrogen, en wilde zijn ijsberenvel aantrekken. En er was maar 1 vel voorhanden en dat was die van mij.
    Uit de jaccuzi geklommen, liet ik hem verbaal weten dat hij een vergissing aan het maken was, en dus bleek het juiste ij-vel van hem aan de haak bij de sauna te hangen, kwam hij achter.

    Als je dan dus niet hebt opgelet, en je ijsberenvel is foetsie dan is het maar de vraag of je je spiksplinternieuwe horloge ooit nog weer terugziet.
    Het zou een suggestie kunnen zijn, op ieder ijsberenvel het (rug)nummer van de locker te printen, ter herkenning, nu is het vaak op de gok welk berenvel je mee neemt.
    Gelukkig was dit akkefietje goed afgelopen, daarna buiten op het terras gaan zitten, achter mij schoven 3 dames aan, waarbij 1 hele mooie blonde dame net zoveel achterste voren keek, als dat ik dat deed. Zo kwamen we dus aan de praat, haar naam Annelies, jawel Annelies dat was haar Nederlandse nickname. Ze vertelde terloops nog naar echte naam, ’n erg mooie naam.
    Ze had ook nog in Spanje gewerkt, maar dat verhaal heb ik in Ying Yang van de meeste dames gehoord die ik heb gesproken.
    Uiteindelijk kwam de kamervraag natuurlijk ter sprake, en de mogelijk te verlenen diensten. Ze vertelde dus, zoals de meeste dames in Ying Yang niet te zoenen, of toch wel, een beetje smoezen, ja dat kon wel.
    Ze zag aan mijn ogen, mijn reactie, mijn mimiek dat het er dan niet in zou zitten. Sportief stapte ze op, en zei, if you change your mind, ‘ll be waiting for you. Later zag ik haar nog een paar keer, lief lachend, knipogend, of 1 keer bij de sauna, klampte ze me aan, drukte haar lichaam tegen me aan en zei “where are you going”?

    Tja, met welke meid heb ik dan wel gekamerd, dat is met een Roemeense met de naam Carla. Carla is ongeveer 1.60, heel slank, zwart haar, gebruinde huidskleur. Per ongeluk kwam ik op het terras naast haar te zitten, door wat geschuif met de stoel, om in de zon te geraken. Ze was driftig bezig het bandje van haar hoge hakken schoenen wat op te rekken. Het bandje van de voorvoet zat te strak, en deed haar voorvoet pijn. Op verzoek haar even geholpen, “laat dat maar aan mij over”. Don’t break it, don’t break, zei ze, toen we kraakgeluiden hoorde. Even passen, ja hoor “now it is much better”. Klein zoentje op de wang.
    Ik liet me lekker inpakken door Carla, ik wist het allemaal ook niet meer, zij zoende wel vertelde zij. Dus met haar een kamer opgezocht. De kamers in Ying Yang zijn allemaal voorzien van douchegelegenheid. Wat een luxe weer.
    Carla pleegde direct haar schoentjes uit te doen, en ging op het bed liggen. Nou ja, dan ging ik maar liggend met mijn mond haar lichaam verkennen. Ze bleek heel erg kietelig, ze hield er niet zo van, en ze vond het ook niet nodig. ‘k was al blij dat ik had gezegd dat we het maar eerst eens een half uurtje zouden proberen.
    Carla zoent inderdaad wel, de sex met haar is best goed, maar het spettert ook niet echt. Ze gerieft de man even, en krijgt daar geld voor, that’s all. Het was geen weggegooid geld, maar later kwam ik nog enkele andere meiden tegen, die hoger op de “I want that girl” list staan.
    Na sessie van 25 minuten met Carla even gedouched de saunaruimte ingegaan. en daarna wat gaan eten. Beetje hachē vlees, met krielaardappeltjes, broccolli, en er was ook nog paddestoelensaus, en salade uiteraard.
    Ik had weinig opgeschept, toen ik klaar was, kwam er een mooie blonde dame aangelopen, ze had opgeschept en ik dacht die komt bij mij zitten. Maar toch liep ze mijn tafeltje voorbij.
    Zelf nog maar een kippespies genomen, die net van de bakplaat kwamen, op haar tafeltje aangestiefeld. Ja, ik mocht erbij komen zitten zei ze vriendelijk.
    Who are you, vroeg ik met wat humor, maar ook wat bot.
    I’m Lilly from Latvia. Tsjemig dat ik heb ik weer. Net als in Finca Erotica, waar ik Letse Olga tegen het slanke lijf was gelopen. En inderdaad allebei even blond bijna tegen het witte aan.
    Het klikte direct en tijdens het eten een erg leuk gesprek gehad, ik weet natuurlijk het een en ander over Latvia te vertellen, wegens relationele connecties. Die Letse meiden hebben wat, ze zijn anders, aanmerkelijk beleefd, meestal zeer intelligent, en hebben manieren. De meesten hebben Russische roots.
    Na het eten even een latte gescoord, en haar weer opgezocht in de barruimte. Een kamerbezoek was onvermijdelijk. Met Lilly was er een goede klik, sex met wat meer empathie als de eerste sessie. En ja, Lilly kan goed zoenen, en houd zelf ook van een potje goede sex.
    Een sessie, zeker voor herhaling vatbaar, mocht ik Ying Yang weer eens bezoeken.

    Waar ik nog nooit was geweest in Ying Yang was de kino, al eerder probeerde een dame mijn hand beet te pakken en me mee te trekken de trap af naar de kino.
    Nu ging ik op eigen initiatief die richting op. Bij de ingang stond een donkere dame, vooral niet mijn type. Ik rook al onraad, ze gaat me volgen, ik keek licht schichtig achterom, en ja hoor, ook zij liep ook de trap af. Ik was al aan het voorbereiden hoe kom ik daar weer vanaf.
    Ik stond stil bij de ingang, wilde weer omdraaien, en ze stond al voor mij. “Hellooo, how are you”. Haar bevallige schier onaantrekkelijke lichaam direkt strak tegen mij aangedrukt, het grote zwarte licht pokdalige gelaat, vlak voor de mijne. Ze ging me nog net niet zoenen, gelukkig maar!
    Moest vooral geen toespelingen maken, dan zou ze me opvreten. Ter plaatse wat smoesjes verzonnen en gelukkig weer van haar afgekomen. Moraal van het verhaal overal waar ik kom als er een donkere dame “in da house is” dan komen ze op me af als vliegen op een stronthoop. Ik zou zweren als het niet waar is. Zelfde verhaal kort geleden in Great Palace, liep ook zo’n monster rond, die pleegde het om direkt op me te gaan zitten terwijl ik aan het relaxen was. Later was ze boos en sjagerijnig tegen mij natuurlijk, nadat ik uiteindelijk licht bruut had aangegeven toch geen interesse te hebben. Wel best zo!
    In de centrale barruimte werd de sfeer al wat opgedirkt door opzwepende muziek waarbij 2 vriendinnen heerlijk met hun kont liepen te schudden, ze hadden er veel plezier in, vermakelijk om naar te kijken. Zo’n showtje ook al eens eerder meegemaakt in Samya, daar kunnen de dvp’s er ook wat van.
    Toen ik naar deze meiden zat te kijken vanaf de riante loungebank zag ik een mooie dame op een kruk naast de fruitautomaat gaan zitten. Ik had haar al opgemerkt, precies mijn type.
    Op haar afgestapt, ze stelde zich voor als Angela. Lange, hele slanke, goedlachse Roemeense dame. Zwart haar tot op haar billen.
    Ze had in Mondial en Samya gewerkt en ergens in Witten hoorde ik haar zeggen.
    Zeer amaibele dame, prettig in gesprek, sensueel, dat voel je direct bij aanrakingen, supergladde huid. We konden al een beetje niet van elkaar afblijven.
    Maar ik had aan 2 sessie genoeg, en ik vond dat het tijd was om de thuisreis weer aan te vangen, om niet te gek laat thuis te komen.
    Vond het wel jammer om niet met haar te kameren, maar ook veel te zonde om de sessie snel af te raggen, omdat mijn tijd voor afwezigheid thuis wel zo’n beetje was opgebruikt.
    Zij staat zeer hoog op mijn to-do lijst voor komende tijd.
    Gepast gedag gezegd tegen Lilly, en in de lockerruimte ook tegen Carla, die weinig sjoegem gaf, want ze was met een potige beer in gesprek.

    Het riante pand verlaten, uitgeleide door 2 wat oudere theke’s, en 2 stevige gorilla’s bij de uitgang.
    Het bezoek aan Ying Yang is mij erg goed bevallen, het niveau van de entourage is echt erg hoog, heb bijzonder leuke dames gezien, gesproken en gekamerd. Ga zeker op korte termijn weer eens op herhaling.

  15. Onderstaande 20 leden hebben palimo bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 7 juni 2015),Bluebear ( 7 juni 2015),dbd67 ( 7 juni 2015),Eddy_V ( 7 juni 2015),Elmo3108 ( 7 juni 2015),Jansen ( 7 juni 2015),kempie (22 juni 2015),LittleJoe ( 7 juni 2015),Megaboob ( 7 juni 2015),MiniME ( 8 juni 2015),mrourke (13 juni 2015),phoenix ( 7 juni 2015),rob45 ( 7 juni 2015),salitos ( 8 juni 2015),satanic surfer ( 7 juni 2015),Sjeufke ( 7 juni 2015),Tjeppah ( 7 juni 2015),Wentelt Eefje ( 7 juni 2015),Willi69 ( 7 juni 2015),yylover ( 7 juni 2015)

  16. #35
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 20:15
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard Live vanuit de Men's Lounge ipv kleedkamer

    De dag vrijgehouden om half Duitsland door te rijden, maar gelukkig bleek er geen beroep op mij gedaan te worden (dwz in ieder geval niet vandaag) en zo heb ik ineens een zee van tijd met een aangenaam weertje in het zonnige zuiden.
    En het werd de hoogste tijd om dit topic weer eens live bij te werken.
    Ben normaal niet zo van het bier, maar na een klein uurtje in een vaag zonnetje aan het zwembad gelegen te hebben, is zo'n zelf getapte pintje toch wel aangenaam en verfrissend!
    De Queen in mijn favoriete club hoeft niet bang te zijn dat ik vreemd ga: Line up perfect voor Sofaking en andere liefhebbers van dikke konten, late twintigers en dertigers. Er zullen zo'n 40 dames binnen zijn schat ik in: Ca 20 in bar en op terras plus meer dan de helft van de kamers bezet.

    Entourage is wel af, eerlijk is eerlijk.
    Het haalt het niet bij de gemoedelijk uitstraling van Sixsens, maar Yin Yang wint het wel op kwaliteit van de kamers.
    jajaja..hoe weet ik dat als ik niet vreemd ga?
    Simpel omdat de alle verbouwingen al klaar waren toen ik hier in 2014 voor het laatst was.
    Alleen de Men's Lounge is nieuw voor mij.

    En nu de tuin weer in, ben inmiddels afgekoeld van de zon en nu is het tijd voor de werkelijke reden van mijn komst:
    Het zwembad testen en de mooie buiten sauna gaan gebruiken!
    En Garde

  17. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Cat ( 9 juni 2015),sofaking ( 9 juni 2015)

  18. #36
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Maria aanwezig? Zo ja, zeg dan maar dat ze alvast gaat liggen voor morgen..........

  19. #37
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 18:38
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Maria aanwezig? Zo ja, zeg dan maar dat ze alvast gaat liggen voor morgen..........
    Volgens Toetebel is ze op vakantie sinds begin vorige week.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  20. Onderstaande 2 leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 9 juni 2015),Sjeufke ( 9 juni 2015)

  21. #38
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 20:15
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Maria aanwezig? Zo ja, zeg dan maar dat ze alvast gaat liggen voor morgen..........
    Nee, Maria niet gezien. Wel Simona ( de donkerharige Roemeense ex-vanGoch)

    Verder inmiddels toch een paar slankere dames gespot, 2 hele mooie zelfs, maar de meeste met net zoveel plamuur op hun gezicht als een gemiddelde Engelse oldtimer onder het spatbord.
    En Garde

  22. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 9 juni 2015),Sjeufke ( 9 juni 2015)

  23. #39
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 20:15
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Het zwembad is trouwens nog steeds ijskoud!
    Ik meende dat het zwembad gerenoveerd was.. Ziet er prima uit maar verwarmd..niks d'r van!
    Niet voor herhaling vatbaar, tenzij de zon er een aantal dagen op geschenen heeft en de nachttemperatuur niet meer zo laag is.
    En Garde

  24. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 9 juni 2015)

  25. #40
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Volgens Toetebel is ze op vakantie sinds begin vorige week.
    Weet Toetebel toevallig ook wanneer ze terugkomt?

  26. #41
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Live vanop het toilet (straks toch maar eens gebruik maken van de Lounge om mijn berichten te typen). Aangekomen om 11u15. Club is nog quasi leeg: handvol mannen en evenveel wakker wordende vrouwen.

    Het zonnetje schijnt al, de banaan, Sjeufke en Ohhlord komt straks nog af. Ik heb er weer zin in!

    Ff een ontbijtje scoren en zo dadelijk met een frisse pint aan het zwembad gaan zitten, waar daarnet al 2 poedelnaakte dames lagen te genieten van het zonnetje!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  27. Onderstaande 3 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (10 juni 2015),Elmo3108 (10 juni 2015),licky luke (10 juni 2015)

  28. #42
    Geregistreerd
    13 augustus 2007
    Last Online
    20 juli 2022 @ 18:59
    Berichten
    65
    Discussies
    2
    Thanks
    1
    Thanked
    18 in 7 posts

    Standaard

    2 Weken geleden eindelijk voor het eerst in deze club geweest. Ik moet zeggen dat het misschien wel de mooiste/luxte club is die ik heb mogen zien. Maar de dames waren van bedroevende niveau(service). In de middag rond 15u aangekomen. Ongeveer 25 dames aanwezig. Ik ben er tot 20u gebleven. 4 keer gekamerd. BEDROEVEND. Ik ben ook nog iemand die snel tevreden is. De dames gedragen zich als kleuters: niet te diep, doe je been om laag, nee zo doet het pijn, deze positie... JA HALLO waar betaal ik voor. Bij de eerste dacht ik nouja oke die dames heb je er altijd tussen zitten, maar helaas de kamergangen daarna allemaal het zelfde, vinger ervoor houden, met de been afweren ja komop. Alleen de laatste kamergang wist het nog te redden. Maar mijn ervaring is dus dat meerendeel van de dames van slechte service zijn. De club zelf is TIPTOP in orde. Mij zien ze voorlopig niet meer terug

  29. Onderstaande 2 leden hebben kingz bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (10 juni 2015),sofaking (10 juni 2015)

  30. #43
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Live vanop het toilet (straks toch maar eens gebruik maken van de Lounge om mijn berichten te typen). Aangekomen om 11u15. Club is nog quasi leeg: handvol mannen en evenveel wakker wordende vrouwen.

    Het zonnetje schijnt al, de banaan, Sjeufke en Ohhlord komt straks nog af. Ik heb er weer zin in!

    Ff een ontbijtje scoren en zo dadelijk met een frisse pint aan het zwembad gaan zitten, waar daarnet al 2 poedelnaakte dames lagen te genieten van het zonnetje!
    Weer typisch zo'n bericht met een luchtje eraan...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  31. Onderstaande 3 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (10 juni 2015),KanariePiet (10 juni 2015),sofaking (10 juni 2015)

  32. #44
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ondertussen zo'n 3 uurtjes aanwezig in YY.

    Ohhlord en Sjeufke zijn ondertussen ook aangekomen.

    Lekker ontbijtje genuttigd en sindsdien uitsluitend op het buitenterras rondgehangen, genietend van het zonnetje en een frisse pint.

    Er stromen meer en meer meiden binnen, waaronder een paar pareltjes, maar kleine Piet heeft er nog geen zin in.

    Ik ga het nog een tijdje rustig aankijken, maar dat komt vandaag helemaal goed.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  33. Onderstaande 4 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    deket (10 juni 2015),licky luke (10 juni 2015),rob45 (10 juni 2015),Tjeppah (10 juni 2015)

  34. #45
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ondertussen ben ik voor het eerst gebruik aan het maken van de Men's Lounge. Schitterend! Dit zou elke club moeten hebben. Uitstekende Wifi, rust, een relaxte omgeving. Ideaal om even te ontsnappen en even te chillen/mailtjes bij te werken.

    Maar bon, nu zal ik Sjeufke en Ohhlord best terug gaan opzoeken, voor ze denken dat ik met een meid op kamer ben beland.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  35. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (10 juni 2015),sofaking (10 juni 2015)

  36. #46
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kingz Bekijk bericht
    Ik moet zeggen dat het misschien wel de mooiste/luxte club is die ik heb mogen zien. Maar de dames waren van bedroevende niveau(service). In de middag rond 15u aangekomen. Ongeveer 25 dames aanwezig. Ik ben er tot 20u gebleven. 4 keer gekamerd. BEDROEVEND. Ik ben ook nog iemand die snel tevreden is. De dames gedragen zich als kleuters: niet te diep, doe je been om laag, nee zo doet het pijn, deze positie... JA HALLO waar betaal ik voor. Bij de eerste dacht ik nouja oke die dames heb je er altijd tussen zitten, maar helaas de kamergangen daarna allemaal het zelfde, vinger ervoor houden, met de been afweren ja komop. Alleen de laatste kamergang wist het nog te redden. Maar mijn ervaring is dus dat meerendeel van de dames van slechte service zijn. De club zelf is TIPTOP in orde. Mij zien ze voorlopig niet meer terug
    Tja,Yin Yang is inderdaad een hele mooie club met alle luxe die je jezelf in kan denken.Maar het is ook wel een club met een handleiding.
    Ik schat losjes in dat je in handen bent gevallen van de Roemeense jagertjes in de barruimte die fel jagen op Newbies.
    Als de buit binnen is vinger of been er voor en na 20 minuten moet je wegwezen.
    Wat dan wel ? Nou hier dan een tip uit de losse pols van mij.
    Doe een volgende keer rustiger aan en kijk eerst welke dames veel kameren en die worden meestal "opgevangen" door veel beren in de lockerruimte en zelfs al in de "wandelgangen" van de club.Deze servicekannonnen halen daarom de barruimte niet en lijken daarom onzichtbaar maar ze zijn er wel in alle maten en soorten.
    VAN: Oekraïne,Duits,Italiaans,Litouwen,Letland,Rusland, Polen en ook nog een van Martinique namelijk donkere Michelle.
    Een goede jacht toegewenst namens R45.

  37. Onderstaande 8 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    CCR5d32 (10 juni 2015),KanariePiet (10 juni 2015),kingz (12 juni 2015),licky luke (10 juni 2015),Nedlovefkk (10 juni 2015),NeverEnough (10 juni 2015),salitos (10 juni 2015),sofaking (10 juni 2015)

  38. #47
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    @kingz, voor de statistieken is het misschien interessant te weten welk type meisjes je uitkoos. Zat er variatie in de keuze, of waren het bijv. allemaal type 19 jaar/45 kg deernes ?
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  39. #48
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Nog steeds in YY aanwezig. Gekamerd met Roemeense Diana. KP-meisje. 30 jaar oud, maar ik gaf haar er max 25. Heel goede kamergang. Ohhlord en Sjeufke hebben beiden ook al gekamerd, ook beiden tot hun grote tevredenheid.

    Echt veel sfeer hangt er niet in de club, maar bon: wij amuseren ons wel.

    2 keer warm gegeten. 2 keer heel lekker.

    Tijd om nog even in de bar rond te hangen en daarna eens zien of we nog een mooi Roemtje kunnen prikken.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  40. Onderstaande 3 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (10 juni 2015),licky luke (10 juni 2015),Nedlovefkk (10 juni 2015)

  41. #49
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Tja,Yin Yang is inderdaad een hele mooie club met alle luxe die je jezelf in kan denken.Maar het is ook wel een club met een handleiding.
    Ik schat losjes in dat je in handen bent gevallen van de Roemeense jagertjes in de barruimte die fel jagen op Newbies.
    Als de buit binnen is vinger of been er voor en na 20 minuten moet je wegwezen.
    Wat dan wel ? Nou hier dan een tip uit de losse pols van mij.
    Doe een volgende keer rustiger aan en kijk eerst welke dames veel kameren en die worden meestal "opgevangen" door veel beren in de lockerruimte en zelfs al in de "wandelgangen" van de club.Deze servicekannonnen halen daarom de barruimte niet en lijken daarom onzichtbaar maar ze zijn er wel in alle maten en soorten.
    VAN: Oekraïne,Duits,Italiaans,Litouwen,Letland,Rusland, Polen en ook nog een van Martinique namelijk donkere Michelle.
    Een goede jacht toegewenst namens R45.
    Kijk, dat is advies waar Kingz wat aan heeft. Natuurlijk maakt iedereen wel keer de verkeerde keuze. Maar vraag wat rond, en kijk naar de mimiek van de dames.
    En ohja, als je Belgische Nicole treft..... TREK DE BUIDEL!! haha

    YY is prima, maar laat je niet te snel verleiden. Heb er nog niet al te vaak de plank misgeslagen, maar het is wel eens gebeurd.

  42. Onderstaande leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    yylover (10 juni 2015)

  43. #50
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 16:10
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Standaard

    Nog even reageren op Kingz bijdrage. Enige herkenning past hier wel. Ook ik heb me tijdens mijn eerste dagen in YY te snel laten verleiden door de jagertjes, echter 4 mislukkingen op 1 dag is wel erg veel.
    Ik heb gelukkig vrij snel de juiste dames leren kennen, al moet ik toegeven dat de hulp van mijn vaste YY maatje hier wel toe aan bijgedragen heeft.
    En als je dan (zoals ik) iedere week naar YY gaat, en altijd met dezelfde dame (Mara) begint, merk je al snel dat er geen jagertjes meer op je af komen. Het is opvallend hoe snel de meiden in de gaten hebben op wie ze wel of niet kunnen jagen. En als je dan vervolgens voor een 2e ronde met iemand anders wil gaan, kan je in alle rust de juiste keuzes maken.
    Daarnaast ook nog kennis gemaakt met een andere ijsbeer, Cheasehead (overigens met de hulp van Mara). En dan is het toch leuk om eens met elkaar af te spreken en elkaars ervaringen uit te wisselen.
    En tussen deze toppertjes zitten ook leuke Roemeense meiden.
    Kortom, laat je niet teveel leiden door die eerste dag, en neem de tijd om alles wat beter te leren kennen.

 

 
Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26.