Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 140
  1. #51
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:19
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    301
    Discussies
    9
    Thanks
    87
    Thanked
    169 in 83 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    .En in GT is het een milf gebeuren die te oud zijn om in YY te mogen werken.
    Hoe kan jij dat nou weten je bent er dit jaar nog niet geweest! En als Louana er niet zou zijn kwam jij ook niet in YY!
    Uit Eindhovuh komen de ware kampioenen!

  2. #52
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Kinders...!!
    YY is helemaal niks mis mee (behalve met de gladde vloeren!)
    En Garde

  3. #53
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    @ "de souza", geen probleem met je licht provocerende opmerking maar deze staat op gespannen voet met de recente YY werkelijkheid dunkt me :wink:.
    We spreken binnenkort weer eens af en ik denk dat het niet slecht zou zijn eens YY te gaan bezoeken om je beeld in deze meer waarheidsgetrouw en gebaseerd op eigen ervaringen te kunnen corrigeren!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #54
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    ik denk dat het niet slecht zou zijn eens YY te gaan bezoeken om je beeld in deze meer waarheidsgetrouw en gebaseerd op eigen ervaringen te kunnen corrigeren!
    Eigen ervaring inderdaad. En dit is wat ik eerder aan eigen ervaring opgedaan heb:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Na anderhalve maand afwezigheid vandaag weer eens een poging gewaagd in YY. Kan er kort over zijn, waardeloze line up voor mij. Een Roemeens klasje (wel een grote) is bijna het enige wat de club tegewoordig nog te bieden heeft. Weggegooid geld en verspilling van mijn tijd. Hoewel de verspilde tijd valt wel mee, na twee uur aanwezigheid hield ik het voor gezien en ben maar weer naar GT gegaan waar het 10 keer beter is ondanks dat GT al een tijdje over zijn hoogtepunt jaren heen is.
    Dat nu een feest mogelijk een aanzuigende werking heeft gehad op dames uit andere clubs kan in dit geval mogelijk geweest zijn maar na meerdere keren dit jaar te zijn geweest met tussenpozen van twee maanden is dit wel de 'waarheidsgetrouwe op eigen ervaring gebaseerde gecorrigeerde beeld'.

  5. #55
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Dat nu een feest mogelijk een aanzuigende werking heeft gehad op dames uit andere clubs kan in dit geval mogelijk geweest zijn maar na meerdere keren dit jaar te zijn geweest met tussenpozen van twee maanden is dit wel de 'waarheidsgetrouwe op eigen ervaring gebaseerde gecorrigeerde beeld'.
    Een volkomen terechte reactie P1! Bewust gaf ik niet de triviale voorzet mbt de line-up in YY en het verschil in perceptie en smaak en voorkeuren in deze. Het is denk wat kort door de bocht en incorrect de line-up in YY te beschrijven als een Roemeens Klasje, klik alleen eens de laatst geschreven dames recensies aan die je onder YY vindt.

    Ik geloof je 100% als je zegt dat in jouw perceptie gebaseerd op jouw smaak en preferenties YY nu even wat minder preferent althans voor jou is.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #56
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Het is denk wat kort door de bocht en incorrect de line-up in YY te beschrijven als een Roemeens Klasje, klik alleen eens de laatst geschreven dames recensies aan die je onder YY vindt.

    Ik geloof je 100% als je zegt dat in jouw perceptie gebaseerd op jouw smaak en preferenties YY nu even wat minder preferent althans voor jou is.
    Oké, de 'objectiviteit' van damesrecensies ipv mijn eigen ervaringen/percepties.
    Laatste geschreven dames recensies van YY:
    Nadia ---> Roemeens
    Lara ---> Pools
    Louana ---> Roemeens
    Maja ---> Pools
    Christina ---> Grieks (=Roemeens)
    Annabel ---> Roemeens
    Andrea ---> Roemeens
    Ramona ---> Roemeens
    Helena ---> Turks
    Vicky ---> Roemeens
    Lolita ---> Roemeens
    Alice ---> Moldavische (=Roemeens)
    Nadia ---> Nederlandse
    Simona ---> Roemeens
    Maria ---> Roemeens
    Christina ---> Roemeens
    Michaela ---> Russische
    Anda ---> Roemeens
    Andrea ---> Roemeens

    Tsja....

  7. #57
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    @ P1 dan heb jij al lang geen recensie meer geschreven
    Je weet best hoe je dit moet veranderen ( allemaal spaans leren )
    En nu serieus : in Magnum ligt misschien de sleutel....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. #58
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Inderdaad P1 een fantastische line-up! Ben je trouwens geen fan van Roemeense dames :wink:, niets mis mee hoor, lees de YY paspoortjes maar eens door .
    Jammer dat je de Poolse Paris in je lijstje net gemist hebt!
    Paris (Poolse)
    Laatst gewijzigd door Big30; 25 september 2014 om 01:17
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #59
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    @ P1 dan heb jij al lang geen recensie meer geschreven
    Je weet best hoe je dit moet veranderen ( allemaal spaans leren )
    En nu serieus : in Magnum ligt misschien de sleutel....
    Klopt, daar heb je inderdaad een punt. Denk zelf ook dat 'geschreven recensies' geen objectieve maatstaf is zoals Big leek te suggereren. Mijn beeld over Magnum heb ik trouwens al vaak aangegeven: overdag voornamelijk Roemeens, 's avonds vaak heel divers. Ook dat beeld acht ik behoorlijk objectief en niet 'vanuit mijn persoonlijke perceptie'.
    De Roemeense dames hoppen trouwens erg veel tussen YY en Magnum. YY wordt vaak aantrekkelijk gevonden vanwege de veel soepelere regels voor de dames met betrekking tot aanwezigheid etc. vanuit de clubleiding. Een nadeel die de Roemeense dames zelf zeggen te ondervinden in YY is de aanwezigheid van erg veel landgenotes (geen wonder dat ze allemaal snel een cursus Spaans volgen :wink. Maar goed, als zelfs de Roemeense dames aangeven dat er bijzonder veel landgenotes zijn dan denk ik dat aan mijn perceptie in deze weinig aan te merken is.

  10. Onderstaande 3 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (25 september 2014),Don Rudo (25 september 2014),egon, Dr. Rammler (26 september 2014)

  11. #60
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Wat zou het toch stil zijn in de meeste clubs zonder de Roemeense schatjes!!!

    Smaken verschillen maar ik zie ze graag, de fraaie slanke Roemeense poppetjes, net zoals dames van alle andere nationaliteiten als ze maar niet lui zijn en geen dikke kont hebben.
    Hiermee vallen veel spaanstalige en donkere dames in de clubs voor mij af.
    In YY lopen vaak een paar Dominicaanse meiden, waarvan een paar al flink op leeftijd: De jonkies met sillitieten zien er goed uit maar bakken er niet veel van. De oudere dames bieden wel de beste service, maar ja..het oog wil toch ook wat?!

    Tja, de kwaliteit van de Line up... Ook buiten de thema-feestdagen voor ieder wat wils !
    En Garde

  12. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (25 september 2014),rob45 (25 september 2014),sofaking (25 september 2014)

  13. #61
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Wat zou het toch stil zijn in de meeste clubs zonder de Roemeense schatjes!!!
    Tot vorig jaar werkten geen Roemeense dames in YY en toch waren er dagelijks rond de 50 vrouwen (Pools, Hongaars, Duits, etc). De meesten daarvan zijn nu weg en dat is wat keer op keer gebeurt zodra het Roemeens gehalte de overhand krijgt in een club. Wat tevens keer op keer gebeurt is dat in clubs waar die 'Roemeense schatjes' de overhand krijgen, steeds meer klanten wegblijven en je daarom in vele clubs een kanon kan afschieten zo rustig is het qua klanten.

    Niet zonder de Roemeense schatjes wordt het erg stil in clubs maar juist met die Roemeense schatjes ----> eerst verdwijnen de dames uit andere landen en op den duur een groot gedeelte van de klanten. Fase 1 is reeds opgetreden in YY, fase 2 gaat met enige vertraging wat later in.
    Fase 3 is dat GT het nog drukker krijgt.

  14. Onderstaande 4 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (25 september 2014),Don Rudo (25 september 2014),hp001 (25 september 2014),Willi69 (25 september 2014)

  15. #62
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Ik heb geen last van theorie van de fases en de 5 clubjes en hun gasten waar ik het meeste kom ook niet!

    Mijn plaagstoot met knipoog naar P1 had misschien voorzien moeten worden van een grote knipoog, maar dat leek mij overbodig (kennelijk toch niet, dus bij deze alsnog : )
    En Garde

  16. #63
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Tot voor een jaar of zo waren het de Hongaarse kliekjes die YY een te mijden club maakten. Hongaars was synoniem met slecht. Nu zijn het de Roemeensen.
    Ik heb ook een paar barslechte Hongaarsen mogen kameren, maar ook een paar toppers.
    Bij de Roemeensen zal dat wel gelijkaardig zijn zeker ?
    Wat mij betreft is de globale indruk dat over alle rassen en nationaliteiten heen, ik betere service krijg van de milfjes dan van de jonge kuikentjes, en YY had altijd een goeie mix van leeftijden, lengten en gewichten, en dat is misschien belangrijker dan nationaliteiten.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  17. Onderstaande 4 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (25 september 2014),Eddy_V (25 september 2014),licky luke (25 september 2014),rob45 (25 september 2014)

  18. #64
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ik ben al jaren een liefhebber van Roemeentjes, dus ik kan de huidige evolutie in YY alleen maar toejuichen.

    Mijn laatste bezoek aan YY: gekamerd met 4 meiden. 1 Russische en 3 Roemsen. 4 top kamergangen!

    Ieder zijn smaak, maar kom mij niet zeggen dat Roemeense grietjes een club devalueren. Moet je er de goede uithalen? Misschien wel. Doe dat dan ook!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  19. Onderstaande 3 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (25 september 2014),Jansen (25 september 2014),licky luke (25 september 2014)

  20. #65
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Speciaal voor P1:


    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. #66
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Und für alle, die wirklich Ahnung haben:



    Habe ich schon einmal erwähnt, dass B30 keine Ahnung hat?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  22. Onderstaande 3 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (25 september 2014),Don Rudo (25 september 2014),Picasso 1 (25 september 2014)

  23. #67
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Kijk, Willy begrijpt het.
    Komt nog eens bij dat de meest gemotiveerde schrijvers de liefhebbers zijn van dit type boekarest dames. Het is zo'n enorm contrast te zien hoe lovend velen erover zijn en als je vervolgens diezelfde clubs bezoekt is het er zo leeg dat je er een kanon kan afschieten; dat is bij bijvoorbeeld GT waar het aantal boekarestschatjes beperkt is wel wat anders. Kennelijk is het aantal boekarestliefhebbers erg beperkt maar tegelijkertijd fanatieker in hun schrijf en lofuitingen op dit forum dan de door vele slechte clubs gedemotiveerde leden.

  24. #68
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Bwa P1. Jou stelling gaat toch al zeker voor mij niet op. Ik bezoek al jaren saunaclubs. Verleden jaar had ik een kleine 70 bezoeken op de teller staan. Dit jaar ben ik de 50 ook al weer vlot gepasseerd. Ik heb goede clubdagen gekend en ik heb slechte clubdagen gekend. Maar nooit heb ik de oorzaak voor een slechte clubdag bij een eventuele overvloedige Roemeense populatie gezocht. Zal ik bewust ook nooit doen. Wat schrijven betreft: is nooit afhankelijk geweest van goede of slechte clubbezoeken, van motivatie of demotivatie.

    Ik zoek nooit bewust naar Roemeense meiden, maar beland er meestal toch mee op kamer, vaak tot mijn grote voldoening, zoals eergisteren ook weer in Babylon: 2 uitstekende kamergangen met 2 Roemeense topmeiden!

    Kijk: ieder zijn smaak en ieder zijn voorkeur, en mijn voorkeur is duidelijk: Roemenië boven!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  25. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (25 september 2014)

  26. #69
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Ben eerder een GT ganger dan een YY ganger.
    Hoe de situatie in YY op dit ogenblik is kan ik moeilijk inschatten maar wat ik wel weet is dat voor mij de leeftijd van de dames
    meestal rechtevenredig is met de verleende service. Polen, Rusland en Duitsland zijn mijn favoriete dvp landen.

  27. Onderstaande leden hebben pistoleeke bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (26 september 2014)

  28. #70
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pistoleeke Bekijk bericht
    Ben eerder een GT ganger dan een YY ganger.

    Hoe de situatie in YY op dit ogenblik is kan ik moeilijk inschatten maar wat ik wel weet is dat voor mij de leeftijd van de dames

    meestal rechtevenredig is met de verleende service. Polen, Rusland en Duitsland zijn mijn favoriete dvp landen.

    40-45??

    Toch niet weer he!
    Heule grote knipoog!!!!
    😉
    En Garde

  29. #71
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door "de souza" Bekijk bericht
    Hoe kan jij dat nou weten je bent er dit jaar nog niet geweest! En als Louana er niet zou zijn kwam jij ook niet in YY!
    ik lees veel en ben goed in vertrouwen,Als Louana er is sla ik ook af en toe over om in een andere club te gaan zoals 2 weken terug naar VV en PHG terwijl zij in YY zat.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 25 september 2014 om 21:37

  30. #72
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Vandaag in Spanje de 'tweelingzus' van Michelle Rodriguez ge-. Wat een bloedhete Colombiaanse en van een compleet ander kaliber dan wat je tegenwoordig in YY aantreft.

    https://www.google.nl/search?q=Miche...ml%3B376%3B490

  31. #73
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Und für alle, die wirklich Ahnung haben:



    Habe ich schon einmal erwähnt, dass B30 keine Ahnung hat?
    soso, du abgehalfteter Hausmeister ?? wo sind denn die guten Polinnen und Russinnen ? oder meinst du etwa die alten Tanten 35 + ??
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  32. #74
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Yup er meint die modelle von gestern..

    2cv-njhc.jpg

  33. #75
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    16 april 2024 @ 10:24
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Vandaag in Spanje de 'tweelingzus' van Michelle Rodriguez ge-. Wat een bloedhete Colombiaanse en van een compleet ander kaliber dan wat je tegenwoordig in YY aantreft.

    https://www.google.nl/search?q=Miche...ml%3B376%3B490
    Aardig plakboek van ROEMEENSE dames heb je aangelegd PIC.

  34. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (26 september 2014)

 

 
Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24.

Diamond 468*60