Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 140
  1. #26
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Tjonge jonge jonge jonge.... Wat een feest is me dat vandaag geworden. Ik ben pas thuis en heb de keet mee gesloten! En dan te bedenken dat ik eerst geen zin had om naar YY te gaan.
    Vandaag ging de Killer-Bull mee en hij wou absoluut naar YY: Angels & Devils party. Bij zulke feestjes denk ik altijd aan homo-bijeenkomsten, lange wachtrijen en een benauwde drukte.
    Maar wat ging ik door het dolle heen van dank aan mijn maatje de Killer-Bull! OK, er waren veel venten...
    ... maar, en nu komt ie,... Er waren de ganse dag 80 mokkels aanwezig... En niet zomaar mokkels... Godverdomme, ik heb in m'n hele ranzige leven nog nooit zoveel moois bij elkaar gezien in YY. Ik zal zelfs meer zeggen: op heel misschien GT eens één enkel keertje na, heb ik nog nergens in een saunaclub zoveel heerlijke mokkels bij elkaar gezien. En divers: types voor iedereen!
    Kan iemand het zich voorstellen van YY, maar laat op de avond hebben we daar de manele gedanst, zoals dat zelfs nog nooit in LR of PHG geschiedde... Wat een verrijking voor Nederland dat de Roemenen nu binnen mogen.

    Maar goed: de stand van zaken (om Rob even te corrigeren, want het voordeel was voor mij): de stand tussen Master-Bull en Killer-Bull is afgetikt op 6 - 2
    Om een duidelijk beeld te geven, hoewel wazig, want ik weet nog steeds niet wat de Killer in een uur tijd bij dat wijf uitgevreten heeft, maar die rukker is nog geld moeten komen bijlenen bij mij!
    Hij heeft zich vandaag wel meer in nesten gewerkt en kreeg ook nog heibel met 3 Turken... Dus je ziet dat ik niet alleen zulks aantrek. Gelukkig voor ons allen kwam de Killer-Bull zijn eerste mokkel ertussen, of ik had nu een verbod om me nog in YY te vertonen en die 3 strontzakken lagen nu op intensieve. Van mijn kameraden moeten ze afblijven!

    Verder nog vermelden dat Mara (van GT) nu definitief in YY werkt. Mijn topper van weleer, heb ik helaas links laten liggen. Er was teveel om uit te proberen. Zie hier een opsomming:
    1) Diana (Blonde Roemeense cougar), ex-Magnum en ex-PHG... GFE-bom
    2) Bridgette (Hongaarse lieverd), heel zachtaardig, maar qua service en behendigheid toch een vergissing!
    3) Pamela (Negerin van Curacao en ook beetje Brazil in het bloeg), knapste kont die er rondliep, supergespierd lichaam... Een goeie van een halfuur!
    4) Irina (Russische lelijkerd met E-cups), maar wat een top-service en een grootmeesterschap in de erotiek. Zo goed dat de Killer meteen na mij ging voor een uur en met 150€ niet toekwam!
    5) Marla (Ruwe roemeense schoonheid met krullebol, ziet er eerder Grieks uit), mijn knapste verovering (naar mijn smaak), maar onvoldoende op de kamer.
    6) Jasmin (mollig, doch heel mooi Roemeentje dat beweert half Italiaans te zijn), voldoende om mee af te sluiten!

    Het vreten was ook dik in orde met als hoogtepunt verse Carpaccio. Dan heb ik ook gemuteerde asperges gezien. Nog nooit zulke grote knoerten van asperges voor mijn ogen gehad. Die kwamen vast en zeker van een veld in Tsjernobyl. Killer-Bull heeft wel iedereen verslagen in vreten... De gulzigaard heeft maar liefst 5 volle borden in zijn molen gedraaid.

    Uitgebreid verslag volgt later!
    Schitterend gewoon... Mijn beste saunaclub-dagje van dit jaar... Misschien zelfs van de laatste 2 jaar!
    Heel de vloer lag vol met pluimen van de vleugels die de meiden droegen... Op het einde leek het er meer op een kippenslachterij!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  2. Onderstaande 10 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (30 mei 2014),biged (30 mei 2014),gignnl (30 mei 2014),laplagne (30 mei 2014),luminous (28 augustus 2014),Megaboob (30 mei 2014),rob45 (30 mei 2014),sofaking (30 mei 2014),Wijze grijze (30 mei 2014),Willi69 (30 mei 2014)

  3. #27
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    *** LIVE NIEUWSFLITS VANUIT YIN YANG ***

    Stengel tussenstand tussen de Masterbull en Killerbull 2-5 !!

    Verder vandaag een heel goede line up (nog niet eerder gezien door SFL)
    met vele beauties en Braziliaanse/Afrikaanse dames.
    SFL had zo net een heel goede sessie met een Antiliaanse en geeft niet op !!
    Speciaal voor de Robster: zijn vamp van Martinique was er dus niet of toch niet gezien.
    Voor de rest 4 negerinnen, een halve Thaise en 2 hele Thaise, en minstens 2 dames waar ik met zekerheid van weet dat ze Braziliaans zijn.
    Natuurlijk ook veel donkere Roemeenstjes en Bulgaartjes... En ja zelfs Hongaartjes. Op z'n minst ook 5 gipsy's duidelijk kunnen onderscheiden.
    Rob was beter vandaag komen klussen en witten... Hij zou verdomme nog harder zweten dan de laatste keer dat ik hem heb zien zweten! Hij zou met zijn beitel de bezetting aan de binnenkant van hun kut nogal kunnen stengelen!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  4. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    rob45 (30 mei 2014)

  5. #28
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Speciaal voor de Robster: zijn vamp van Martinique was er dus niet of toch niet gezien.
    Op een ander NL forum heb ik gelezen dat Michelle niet meer naar YY kwam.
    Op dit forum lees ik dan weer in haar topic dat ze AO aanbood. Weet niet of het één met het ander te maken kan hebben.
    Ik ben er een keer of vijf mee op kamer geweest. Allemaal geweldige sessies, in alle betekenissen van het woord.
    Maar als ze effectief risico's is beginnen te nemen lijkt het me wel het best dat ik niet meer in verleiding gebracht kan worden, en haar nu zou moeten weigeren na al die fijne tijd tesamen in het verleden.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  6. Onderstaande 3 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (30 mei 2014),rob45 (30 mei 2014),Sjeufke (25 juni 2014)

  7. #29
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Het werd de hoogste tijd om het door mijzelf gestarte topic weer eens van een update te voorzien!
    Een vriendelijk ontvangst aan de receptie door de dame met Vlaamse tongval en mijn IJBF tombola vrijkaartje ingeleverd, waarvoor nog hartelijk dank aan de Admin cq Willem2.

    Het beloofd een redelijk zomerse dag te worden, buitentemperatuur 21 graden, dus als het even kan straks in het zwembad na de buiten sauna.
    Muziek volume in de bar al behoorlijk luid, gelukkig is het goed vertoeven in de tuin!
    Later op de middag maakt KopjeOnder zijn debuut bij YY.
    Ben benieuwd of we elkaar weten te vinden. Ik ben al een tijd niet in YY geweest en de meeste dames zijn mij zelfs onbekend.
    Wordt vervolgd..
    En Garde

  8. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    KopjeOnder (25 juni 2014),Sjeufke (25 juni 2014)

  9. #30
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Het werd de hoogste tijd om het door mijzelf gestarte topic weer eens van een update te voorzien!
    Een vriendelijk ontvangst aan de receptie door de dame met Vlaamse tongval en mijn IJBF tombola vrijkaartje ingeleverd, waarvoor nog hartelijk dank aan de Admin cq Willem2.

    Het beloofd een redelijk zomerse dag te worden, buitentemperatuur 21 graden, dus als het even kan straks in het zwembad na de buiten sauna.
    Muziek volume in de bar al behoorlijk luid, gelukkig is het goed vertoeven in de tuin!
    Later op de middag maakt KopjeOnder zijn debuut bij YY.
    Ben benieuwd of we elkaar weten te vinden. Ik ben al een tijd niet in YY geweest en de meeste dames zijn mij zelfs onbekend.
    Wordt vervolgd..
    In tegenstelling tot het spreekwoord maakt onbekend hier gelukkig niet onbemind...

    Enne ... effe opletten als KopjeOnder in het zwembad gaat...

    Mmmmhhh.. een Vlaamse tongval? Hoe zou dat voelen...?

    Veel plezier!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  10. Onderstaande 4 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (25 juni 2014),KopjeOnder (25 juni 2014),Oudebelg (25 juni 2014),Sjeufke (25 juni 2014)

  11. #31
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Net een kroketje en om er vast aan te wennen twee pannenkoeken gegeten.
    Toch al meer bekende dames gezien en begroet dan ik had verwacht: oa Simona (ex VGoch) een tiental dames die in 2013 al bij YY kwamen en.......Amy!!! (ex Sixsens)
    Dat wordt zo weer een gedwongen aanranding richting haar clitpiercing 😉
    En Garde

  12. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Cat (26 juni 2014),licky luke (25 juni 2014),Sjeufke (25 juni 2014)

  13. #32
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Om te wennen heb ik mij maar eerst eens laten verwennen.. Door Joy met haar perfecte massage. Daar moet je niet kinderachtig voor zijn, maar meestal doet de het wat zachter... Misschien na het eten nog een keer een zachte massage als er geen andere dames op mijn pad komen.
    Nu douchen en even in het koude zwembad 😎
    En Garde

  14. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (25 juni 2014)

  15. #33
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Zwembad was toch wel erg koud. Gelukkig geen chloorlucht meer, maar toch jammer dat het onverwarmd is. Nog geen teken van KopjeOnder...
    WiFi in de kleedkamer werkt overigens perfect: Supersnel!
    En Garde

  16. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (25 juni 2014)

  17. #34
    Geregistreerd
    12 juni 2014
    Last Online
    8 juni 2016 @ 16:33
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    30
    Thanked
    31 in 10 posts

    Standaard

    Hey medeberen en in het bijzonder Eddy_V

    Het is later geworden dan verwacht, maar ik verwacht tegen half zeven mijn debuut een feit te maken!

    Heb al heel de dag m'n bril op, dus daar ben ik makkelijk aan te herkennen

    Tot zo!
    Statistics shows that teenage pregnancy drops dramatically after 20

  18. Onderstaande 2 leden hebben KopjeOnder bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (25 juni 2014),Sjeufke (25 juni 2014)

  19. #35
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Kennis gemaakt met KopjeOnder en hem gefeliciteerd met zijn verjaardag. Aardige beer!
    Na rondleiding en eten nog even in het zwembad geweest (ik niet,ik te koud nu!).
    Een paar aardige dames gesproken en zojuist Simona aan hem voorgesteld; daar zou wel eens iets moois uit kunnen komen 😉
    Ik heb het idee dat het nog lang warm blijft in Yin Yang!
    En Garde

  20. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    KopjeOnder ( 2 juli 2014),licky luke (25 juni 2014),Sjeufke (25 juni 2014)

  21. #36
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 21:08
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Vandaag sinds lange tijd weer een uitstapje gemaakt naar YY en het was ondanks het gemis aan donkere en getinte dames weer genieten.Kleine correctie ...er waren wel een tweetal getinte meiden maar die waren niet echt naar mijn smaak.
    Verder was het allemaal perfect in orde vandaag, mooi zonnig weer om aan de rand van het zwembad te liggen en op het terras waar velen van de meiden en ijsbeer populatie zich genesteld hadden.
    Eten in het restaurant ook dik in orde en ook het water in de jacuzzi was lekker van temperatuur.
    Nattuurlijk het belangrijkste de dames line up van vandaag die heel toch wel heel divers was met ook een Roemeens meidenclubje en wat Hongaarse jagertjes.Er hebben zich zeker wel drie aus Hungarien gemeld bij mij.
    Uiteindelijk ging ik voor de bijl voor een torenlange dame die leek het wel, mij op zat te wachten op een van de lounchebankjes.
    Wie o wie ? Raad wie mij te pakken heeft genomen ?
    Mijn verslag zal morgen volgen want ik moet nog effe bijkomen.

  22. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    hp001 (26 juni 2014),Megaboob (27 juni 2014)

  23. #37
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Uiteindelijk ging ik voor de bijl voor een torenlange dame die leek het wel, mij op zat te wachten op een van de lounchebankjes.
    Wie o wie ? Raad wie mij te pakken heeft genomen ?
    Nou, laat ik eens Vita noemen. Misschien dat hier hogere ogen mee gooi dan in de voetbalpoule.

  24. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    rob45 (27 juni 2014)

  25. #38
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Wie het ook was, hij heeft het blijkbaar niet overleefd.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  26. #39
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:18
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.066
    Thanked
    3.156 in 945 posts

    Standaard

    Als het de Oekrainse Vita was, dan ging hij zeker voor de bijl. Jammer trouwens om te horen dat ze nog altijd in het circuit zit. Ik had echt gehoopt dat ze er ooit eens klaar mee zou zijn....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  27. #40
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Had vandaag eigenlijk verplichtingen, maar aangezien die zijn vervallen maar eens in yinyang kijken...

  28. Onderstaande leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (29 juni 2014)

  29. #41
    Geregistreerd
    17 juni 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:39
    Berichten
    187
    Discussies
    17
    Thanks
    1.698
    Thanked
    80 in 49 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davedv Bekijk bericht
    Had vandaag eigenlijk verplichtingen, maar aangezien die zijn vervallen maar eens in yinyang kijken...
    Dave,
    Houd ons op de hoogte!

    thnx

  30. #42
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 21:08
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Vandaag was het een waar feest in YY waar de Latino party werd gevierd met een dj die de sfeer er goed in bracht met temperament volle muziek.
    De Banaan swingde met een aantal dames en draaide vervaarlijke rondjes tot hij en de meiden duizelig werden. Cupido was een kijkje komen nemen sinds lange tijd en ook de Joker was present.De dames waren leuk verkleed in oriëntaalse kleding met veel kleurtjes en glittertjes en lieten de heupen op de maat van de muziek goed shaken.
    Voor mij zeer lustopwekkend en ik liep in de kleedkamer al met een stijve rond.
    Beer/dame verhouding lag prima en dus zeker niet teveel beren in ieder geval de middag.Deze party was veel beter geslaagd dan de bouwvak party vorige maand en hier voor dan ook een pluim voor YY die ook het eten dik in orde had deze dag.:D

  31. Onderstaande 11 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (27 augustus 2014),bergm550 (28 augustus 2014),Bluebear (28 augustus 2014),Boy69 (27 augustus 2014),Cupido (28 augustus 2014),Eddy_V (27 augustus 2014),Iamlonely (27 augustus 2014),Ricardo Banana (28 augustus 2014),terminator (28 augustus 2014),The Joker (28 augustus 2014),Willi69 (28 augustus 2014)

  32. #43
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Riccardo banana is de plinten al van de muur aan het halen met louana hoeft janssen dat vrijdag niet meer!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  33. Onderstaande 2 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (10 september 2014),Ricardo Banana (11 september 2014)

  34. #44
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iamlonely Bekijk bericht
    Riccardo banana is de plinten al van de muur aan het halen met louana hoeft janssen dat vrijdag niet meer!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
    Hèhè rustig aan he !!!!

  35. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Ricardo Banana (11 september 2014)

  36. #45
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Ach jansen, beetje ducktape, wat splinters uit dr rug trekken en ze kan wel weer een ronde mee..


  37. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Iamlonely (11 september 2014)

  38. #46
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 21:08
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Ben net terug van de Back to School party in YinYang.
    Man man,wat een feest,bij de danspaal stond een ouderwets schoolbankje met een schoolbord ervoor waar verschillende zuignapdildo's op hingen.
    Ook kon je er allerlei teksten op schrijven met ouderwets schoolkrijt.
    Dan de meiden,de een zag er nog geiler uit als de andere met superkorte opwindende rokjes met blote billetjes eronder.Ik zelf stond Michelle al te berijden aan de bar met mijn schoolmeesterstok onder haar sexy rokje.Na maanden van afwezigheid was ze er weer,mijn donkere vriendin. Mijn dag kon niet meer stuk.
    De banaan swingde er ook weer lustig op los met een sexy schoolgirl en ik kon zo onder haar opgeschoven rokje haar natte mossel zien.Later vertelt hij dat ze ook kan squirten. :D
    Louana was nauwelijks in de barruimte en driftig aan het kameren.Die moet een top dag hebben gehad.Vandaag een goede en gevarieerde line up der dames.
    Aanwezige ijsberen: R. Banaan,De Joker,Cupido en Costana die voor de first time een kijkje kwam nemen in YY. Verder nog kennis gemaakt met Cavediver en Toetebel.
    Cupido zag diverse ex- GT dames en dat is een teken aan de wand.
    Een top party in YY met heel goede muziek van een dj die de plaatjes perfect aan elkaar mixte.
    Toen ik aan kwam rijden was de parking werkelijk bommievol en dat zal iets voor vier uur zijn geweest.
    Er sprongen naast mij nog twee Belgische bouwvakkers uit een busje voor een spoed klus (zeiden ze zelf)en hoe kan het ook anders,op het busje stond dat ze ook deden ontstoppen.

    Een ding is zeker,Yin Yang is Booming !
    Laatst gewijzigd door rob45; 24 september 2014 om 22:26

  39. Onderstaande 8 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (24 september 2014),Bluebear (24 september 2014),cavediver (25 september 2014),Eddy_V (24 september 2014),Jansen (24 september 2014),Megaboob (24 september 2014),Ricardo Banana (25 september 2014),sofaking (25 september 2014)

  40. #47
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    shit deze party gemist.

  41. #48
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:41
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    301
    Discussies
    9
    Thanks
    87
    Thanked
    169 in 83 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Cupido zag diverse GT dames en dat is een teken aan de wand.
    Een ding is zeker,Yin Yang is Booming !
    Dames die bij GT weggestuurd zijn, dat is niks nieuws. YY is zeker niet booming, sterker nog volgens mij is YY op dit moment een beetje het afvoerputje van saunaclubland...
    Uit Eindhovuh komen de ware kampioenen!

  42. #49
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 21:08
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Tja,ik geloof niet dat ze Warsteiner hebben,maar ga gewoon eens kijken daar in YY,en je zal kan met eigen ogen zien dat het "Afvoerputje" er wel heeuuul lekker uitziet,ik steek zo mijn lul erin.
    Vergeet niet het is een wisselwerking,ook de dames gaan waar het goed is.:D

  43. #50
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door "de souza" Bekijk bericht
    Dames die bij GT weggestuurd zijn, dat is niks nieuws. YY is zeker niet booming, sterker nog volgens mij is YY op dit moment een beetje het afvoerputje van saunaclubland...
    Gelul YY heeft op dit moment een grote keuze dames die er super bij lopen.En in GT is het een milf gebeuren die te oud zijn om in YY te mogen werken, en andere clubs lopen leeg doordat de beste ergens anders gaan werken.
    Maar ze hebben ander bier dat zal het wel zijn.

 

 
Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43.

FKK Artemis 468*60