Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
Weergegeven resultaten: 126 t/m 140 van 140
  1. #126
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Maar voor die aanwezige dames in GT zijn er dan ook heel wat beren aanwezig.....
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  2. #127
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Voorlopig blijft het problematisch. Veel mannen, weinig tot geen interessante vrouwen. Enfin. Ik heb een paar leuke Vlamingen gevonden, waar het leuk zeveren mee is, dus ik amuseer me wel!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  3. #128
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Voorlopig blijft het problematisch. Veel mannen, weinig tot geen interessante vrouwen. Enfin. Ik heb een paar leuke Vlamingen gevonden, waar het leuk zeveren mee is, dus ik amuseer me wel!
    de uittocht is begonnen kanariepiet ga je ook last van hebben in dv alleen bij mijn op de vulkaan zit nog wel wat althans andere jaren

  4. #129
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    de uittocht is begonnen kanariepiet ga je ook last van hebben in dv alleen bij mijn op de vulkaan zit nog wel wat althans andere jaren
    Ik weet het maat. Er komt een droeve periode aan. Vrijdag toch nog maar eens heel goed nadenken of ik ga clubben of niet...
    De Vulkaan is dan uiteraard een waardig alternatief

    Enfin. Net gekamerd met Roemeense Alina. 19 en bloedmooi. Service oke. Nu nog een beetje tooghangen en iets eten en ik denk dat ik het dan voor bekeken hou. De kwak is gesmeten. Ik ben goedgemutst. Meer moet dat niet zijn!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  5. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (23 december 2014),lange plank ( 2 februari 2015)

  6. #130
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Ik weet het maat. Er komt een droeve periode aan. Vrijdag toch nog maar eens heel goed nadenken of ik ga clubben of niet...
    De Vulkaan is dan uiteraard een waardig alternatief

    Enfin. Net gekamerd met Roemeense Alina. 19 en bloedmooi. Service oke. Nu nog een beetje tooghangen en iets eten en ik denk dat ik het dan voor bekeken hou. De kwak is gesmeten. Ik ben goedgemutst. Meer moet dat niet zijn!
    het leven ga door kerel de ene pak de draad snelle op als de andere als je ma wel na gt ga

  7. #131
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:16
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Roemeense dames vertrekken massaal naar hun land in de kerstperiode. Het bewijs of een club een Rum(bul) club is wordt dan ook vooral in deze periode geleverd ----> bijna lege clubs wat betreft het aantal aanwezige dames. Voor degenen die nog een acceptabel aantal dames in een club willen aantreffen is GT in deze periode dan ook de beste keus.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vendezz Bekijk bericht
    YY is al bekend alszijnde de nieuwe gt... Dusse machst nichts aus.. Kein flausch ausch..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Afgelopen zaterdag was van een uittocht nog helemaal niets te merken, minimaal 60-80 dames waren aanwezig. Later op de avond waren alle kamers bezet en moest van de aanbouw tent gebruik worden gemaakt. Er werd die dag ook bepaald niet bewezen dat YY een RumBul club zou zijn, eerder in tegendeel. Mocht iemand YY dan toch zo willen noemen dan geldt dat voor alle clubs in NRW en is de uitspraak weinig tot niets zeggend.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Voorlopig blijft het problematisch. Veel mannen, weinig tot geen interessante vrouwen. Enfin. Ik heb een paar leuke Vlamingen gevonden, waar het leuk zeveren mee is, dus ik amuseer me wel!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Live from GT.......

    Ik ben rond twee uur aangekomen in GT en kon mijn auto nog net aan de heg plaatsen.Luttele seconden rammelt het hek open en betreed ik een gezellig en vooral relaxed GT met een goede en variabele dames line up.
    Geen donkere dames vandaag tot dusver aanwezig maar wel zo 'n 60 aan 70 dames in da house.
    Beer/dame verhouding gewoon goed. Ook er komen nog steeds dames bij het laatste uur en voor ieder wils wat.
    I rest my case. :wink:

  8. #132
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    I rest my case. :wink:
    is er nog iemand in LR die de info daar kan geven LR was zaterdag ook nog goed bezet met dames hoe zal het aankomende zaterdag in gt zijn

  9. #133
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    het leven ga door kerel de ene pak de draad snelle op als de andere als je ma wel na gt ga
    30/12 GT is een zekerheid. Al was het maar om Foots te 'eren' voor de laatste vrijkaart die hij me ooit zal gegeven hebben...

    Hier blijven de mannen in de meerderheid. Er zijn ondertussen wel een paar heel mooie Roemsen binnengewandeld, maar ik heb het zelf zo ongeveer wel gezien. Kleine Piet is een kleine winterslaap aan het houden en ik denk niet dat 1 van de aanwezige meiden hem nog voldoende warm gaat krijgen, dat hij nog wakker wordt. Sebiet ff iets eten, nog eens welnessen en dan zal het wel goed geweest zijn
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  10. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (23 december 2014),terminator (23 december 2014)

  11. #134
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Na dik 6u in YY, ga ik het voor bekeken houden. Er hangt momenteel een loungie sfeer in de club, maar dat is niet echt het soort sfeer waar ik geil van word, dus dan is het beter om elders naar toe te gaan (cinemaatje doen met enkele kameraden).

    Daarnet in de bar: 15 mannen en 12 vrouwen. Het moet wel gezegd dat 9 van die 12 vrouwen in mijn ogen visueel zeer kamerwaardig waren. Die verhouding wil in die andere Nederlandse club voor mij wel eens iets schever zitten. In negatieve zin...

    Enfin. Ik heb 1 keer gepopt, ik heb veel afgelachen en ik ben lekker ontspannen. Ondanks de beperkte line-up kan ik dus spreken van een geslaagde namiddag.

    YY: tot volgend jaar!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  12. Onderstaande 3 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (23 december 2014),Jansen (23 december 2014),terminator (23 december 2014)

  13. #135
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:16
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Maar goed laten we niet in herhalingen vallen zoals P1 dat weer doet, ik bedoel die blijft maar naar zijn favoriete club YY gaan .
    Op zich zijn er redelijk wat dames, meer dan 40 zeker. Maar goed, bijna allemaal rum(bul) en niet bepaald de meest appetijtelijke types. Als dat type rumbul line up zich blijft herhalen dan ook mijn infoverschaffing daarover. :smile:. Ik had gehoopt op deze dag een rustigere club aan te treffen met daartussen wel het juiste type dames vertegenwoordigd (wegens uittocht Roemeentjes).

    PHG is overigens hedendaags mijn favoriete club, dat weet je toch?

  14. Onderstaande 2 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (27 december 2014),Jansen (27 december 2014)

  15. #136
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Op zich zijn er redelijk wat dames, meer dan 40 zeker. Maar goed, bijna allemaal rum(bul) en niet bepaald de meest appetijtelijke types. Als dat type rumbul line up zich blijft herhalen dan ook mijn infoverschaffing daarover. :smile:
    PHG is hedendaags mijn favoriete club, dat weet je toch?
    Zit er voor mij iets tussen je kent mijn smaak ?

  16. #137
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:16
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Zit er voor mij iets tussen je kent mijn smaak ?
    Ik ken inderdaad je smaak en het zou voor jou geen voltreffer zijn vandaag.

  17. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (27 december 2014)

  18. #138
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.220 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Op zich zijn er redelijk wat dames, meer dan 40 zeker. Maar goed, bijna allemaal rum(bul) en niet bepaald de meest appetijtelijke types. Als dat type rumbul line up zich blijft herhalen dan ook mijn infoverschaffing daarover. :smile:. Ik had gehoopt op deze dag een rustigere club aan te treffen met daartussen wel het juiste type dames vertegenwoordigd (wegens uittocht Roemeentjes).

    PHG is overigens hedendaags mijn favoriete club, dat weet je toch?
    Ik maar denken dat Bayern München je favoriete club was, maar als dat niet zo is komt dat nog wel .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #139
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ik ken inderdaad je smaak en het zou voor jou geen voltreffer zijn vandaag.
    Jongens, jongens toch, kut is kut, zei den boer, en hij naaide zijn varken. Maar, Jansen, jij bent toch wel geslepener dan die Spaanse stier. Het is zoals den boer dat zegt over zijn beestjes:"Hij bijt 'em van den bak af". In gewoon Nederlands: Hij houdt alle pareltjes voor hemzelf en duldt geen concurrentie.

    schaap.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  20. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (27 december 2014)

  21. #140
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Jongens, jongens toch, kut is kut, zei den boer, en hij naaide zijn varken. Maar, Jansen, jij bent toch wel geslepener dan die Spaanse stier. Het is zoals den boer dat zegt over zijn beestjes:"Hij bijt 'em van den bak af". In gewoon Nederlands: Hij houdt alle pareltjes voor hem zelf en duldt geen concurrentie.

    schaap.jpg
    Haha ja dat klopt maar PICASSO is toch wel een sociale ijsbeer zoals ik hem ken dus vertrouw ik hem wel.

  22. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (27 december 2014)

 

 
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39.

Living Room 468*60