Pagina 6 van 12 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 287
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Discussies
    316
    Thanks
    2.617

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Das war schon immer und überall so.
    Nee dat is niet waar Willi69 in YY zijn momenteel zoveel dames dat er geklaagd kan worden omdat de mannen in aantal minder daar zijn, maar goed dat dit aantal mannen niet in andere clubs komen anders klagen de mannen.

In andere clubs zitten te weinig mooie dames en daardoor blijven de mannen weg ,en klagen de dames dat er niemand komt, logisch toch als de mannen in GT of naar YY gaan en daar dan nog in een snoepwinkel van dames komen.

2. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

terminator (25 oktober 2014)

Last Online
    Vandaag @ 08:05
    Discussies
    96
    Thanks
    4.074

Standaard

De klagende dames zitten niet in de 'wanted category' waar Louana bijvoorbeeld wel in zit. It's simple as that...

Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Discussies
    393
    Thanks
    4.156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Nee dat is niet waar Willi69 in YY zijn momenteel zoveel dames dat er geklaagd kan worden omdat de mannen in aantal minder daar zijn.
    Ist doch egal, aus welchem Grund die Mädels klagen:

1. zu wenig Gäste,
    2. zu viele hübsche Madels,
    3. zu lange Wartezeiten auf freie Zimmer,
    4. allgemeine schlechte Wirtschaftslage,
    5. zu viele Holländer , die nur zum Fressen & Saufen kommen.

To be continued...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    7 juli 2020 @ 20:40
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Discussies
    50
    Thanks
    10.986

Standaard

Ist doch egal, aus welchem Grund die Mädels klagen:

1. zu wenig Gäste,
    2. zu viele hübsche Madels,
    3. zu lange Wartezeiten auf freie Zimmer,
    4. allgemeine schlechte Wirtschaftslage,
    5. zu viele Holländer , die nur zum Fressen & Saufen kommen.

To be continued...
    Punt 1: Niet waar voor deze club.

Punt 2: Wel waar voor deze club.

Punt 3: Ook wel eens een feitje. Vooral vrijdag en zaterdag, maar dan ook weer niet overdreven. :wink:

Punt 4: De klanten van deze gelegenheden gedijen over het algemeen beter bij een slechte economie.

Punt 5: Bezoekers zijn zeer gemeleerd. Het lijkt er kwa talen wel eens de Toren van Babel.

lol.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

6. Onderstaande 6 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

Don Rudo (25 oktober 2014),Eddy_V (25 oktober 2014),Jansen (26 oktober 2014),Stief (26 oktober 2014),terminator (25 oktober 2014),Willi69 (25 oktober 2014)

Last Online
    Discussies
    316
    Thanks
    2.617

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Punt 1: Niet waar voor deze club.

Punt 2: Wel waar voor deze club.

Punt 3: Ook wel eens een feitje. Vooral vrijdag en zaterdag, maar dan ook weer niet overdreven. :wink:

Punt 4: De klanten van deze gelegenheden gedijen over het algemeen beter bij een slechte economie.

Punt 5: Bezoekers zijn zeer gemeleerd. Het lijkt er kwa talen wel eens de Toren van Babel.

lol.jpg
    Zie je nu Willi69 eerst zelf gaan kijken en dan pas oordelen en niet afgaan wat andere schrijven die normaal in een andere club komen,of zelf beoordelen op een mening van 3 maanden geleden.

8. Onderstaande 2 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (26 oktober 2014),terminator (26 oktober 2014)

Last Online
    Discussies
    393
    Thanks
    4.156

Standaard

Zie je nu Willi69 eerst zelf gaan kijken en dan pas oordelen en niet afgaan wat andere schrijven die normaal in een andere club komen,of zelf beoordelen op een mening van 3 maanden geleden.
    Mein Posting bezog sich nicht speziell auf das YinYang.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Last Online
    Vandaag @ 00:17
    Discussies
    214
    Thanks
    5.930

Standaard

Ziehier een eenvoudige maar zeer doeltreffende methode waarmee beren heelhuids en zonder risico om uit te glijden, zich door het natte deel van de club kunnen begeven.
    Misschien niet zo heel geschikt voor de wat zwaardere beren onder ons, maar die kunnen op hun beurt dan weer de lichtgewicht DVP's ondersteunen in hun gevaarlijke tocht door de gladde wellness.
    Samen staan we sterk.
    Attached Images Attached Images
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

11. Onderstaande 3 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (27 oktober 2014),terminator (26 oktober 2014),Willi69 (26 oktober 2014)

Last Online
    Gisteren @ 15:23
    Discussies
    1820
    Thanks
    101

Standaard

Miley Cyrus in supersexy 'plakbandjapon' op aidsgala
    http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/a...aidsgala.dhtml

Last Online
    Discussies
    393
    Thanks
    4.156

Standaard

Hilf mir, was soll das hier bedeuten?

Last Online
    Gisteren @ 15:23
    Discussies
    1820
    Thanks
    101

Standaard

Hilf mir, was soll das hier bedeuten?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht

Saunaclub YinYang
    Heinsbergerweg 230
    6045 CL Roermond-Melick
    Tel. (0031)-(0)475-532 596

Internet: www.yinyang.nl
    E-mail : info@yinyang.nl

sie war gestern auch anwesend

Last Online
    Discussies
    393
    Thanks
    4.156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    sie war gestern auch anwesend
    Paspoort?

Last Online
    5 december 2014 @ 22:17
    Discussies
    6
    Thanks
    156

Standaard

Wat is de beste tijd om in deze club binnen te wandelen op Zaterdag en rond welk tijdstip zijn er meestal veel vrouwen hier?
    Ik wil namelijk binnenkort naar deze club weer gaan samen met een vriend, hij is namelijk erg nieuwsgierig geworden na de verhalen van mijn vorige bezoek en toen ging ik door de weeks

Last Online
    Discussies
    316
    Thanks
    2.617

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kinky Jan Bekijk bericht
    Wat is de beste tijd om in deze club binnen te wandelen op Zaterdag en rond welk tijdstip zijn er meestal veel vrouwen hier?
    Ik wil namelijk binnenkort naar deze club weer gaan samen met een vriend, hij is namelijk erg nieuwsgierig geworden na de verhalen van mijn vorige bezoek en toen ging ik door de weeks
    Tussen 17.00 en 22. 00 u

18. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

kinky Jan ( 1 november 2014)

Last Online
    8 juli 2020 @ 10:52
    Discussies
    29
    Thanks
    3.304

Standaard

Deze zondag maar domecilie gekozen in Yy immers de laatste bezoekjes waren prima.Boy69 en Dupke kwamen ook genieten van de zondagsrust.rust ja want het was erg tammetjes,met beren dan want je struikelde over de dames.
    Was het een jaar of wat terug vaak wat ouder en minder knap is daarvan nu absoluut geen sprake meer.
    Tijdens de eerste verkenning kwam Karla ex LR binnengelopen en werd ik vriendelijk begroet.met haar heb ik een prima klik en dus kamergang kon niet uitblijven.Geen vuurwerk maar gewoon een relaxed uurtje.
    In de bar werd er af en toe wat gepaaldanst en poogden de dames de verveling tegen te gaan.
    Mijn verveling was zo over toen Poolse Diana in beeld kreeg,geen twijfel en meteen in de achtervolging.
    Een paar diepe tz en op naar de kamer voor stomende sex.
    Ze liet zich helemaal gaan en op t einde had ik kaakpijn,een lamme tong en konden we de lakens verschonen.
    Wat een hottieeen zeer geslaagd middagje.nou ff de bar in voor een pilske en ff opladen voor een dessertje.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

20. Onderstaande 8 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 2 november 2014),Big30 ( 8 november 2014),Bosco ( 4 november 2014),Cupido ( 3 november 2014),laplagne ( 3 november 2014),Megaboob ( 3 november 2014),terminator ( 4 november 2014),Wijze grijze ( 2 november 2014)

Last Online
    28 november 2016 @ 23:45
    Discussies
    3
    Thanks
    34

Standaard

Iemand zin om volgende week vrijdagavond naar de YY te gaan. Ben telkens andere beren tegengekomen en al mee afgesproken en dat is altijd goed bevallen. Een beetje praten in je moedertaal ipv Engels is een hele verlichting af en toe .

Gr. CDT
    Never refuse an invitation,
    never resist the unfamiliar,
    never fail to be polite
    and never outstay the welcome.
    Just keep your mind open and suck in the experience.
    And if it hurts, you know what? It's probably worth it.

Last Online
    Discussies
    316
    Thanks
    2.617

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Captaindowntown Bekijk bericht
    Iemand zin om volgende week vrijdagavond naar de YY te gaan. Ben telkens andere beren tegengekomen en al mee afgesproken en dat is altijd goed bevallen. Een beetje praten in je moedertaal ipv Engels is een hele verlichting af en toe .

Gr. CDT
    Ja ik kom die vrijdag ook daar.

Last Online
    Vandaag @ 10:52
    Discussies
    846
    Thanks
    4.571

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Captaindowntown Bekijk bericht
    Iemand zin om volgende week vrijdagavond naar de YY te gaan.
    Ja ik kom die vrijdag ook daar.
    Volgende week vrijdag of deze week vrijdag ? In ben in order geval aanstaande vrijdag in YY samen met doorlopen en Jansen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Vandaag @ 08:19
    Discussies
    1
    Thanks
    2.461

Standaard

Ik las op deze site over een politiecontrole afgelopen donderdag bij YinYang. Iemand nog ervaringen hoe lang dit alles heeft geduurd? Denk dat de heren in het blauw geen succes hebben gehad aangezien ik in de Limburgse media nog niets ben tegengekomen zoals de vorige keren (juni 2013 en april 2014) wel het geval was. Ik vind dat de politie dan ook ballen moet tonen - zoals wij wel doen in YY - en gewoon netjes moet vermelden dat de controle in Roermond niets heeft opgeleverd.

Last Online
    Gisteren @ 22:33
    Discussies
    10
    Thanks
    544

Standaard

Controle heeft ongeveer 1,5 uur geduurd. De marechaussee (in burgerkleding) kwam ongeveer met 10 man/vrouw binnen. Een half uur na binnenkomst kwamen de eerste vrouwen de barruimte alweer binnen

26. Onderstaande leden hebben Znipper bedankt voor deze bijdrage:

laplagne ( 8 november 2014)

Last Online
    Vandaag @ 10:53
    Discussies
    189
    Thanks
    4.538

Standaard

de politie heeft geen ballen, en is niet mer uitsluitend in ons belang...dat is al lang voorbij.....en zeker niet in het belang van mensen die van seks houden....het is dat vermogende grootindustriëelen in den haag hun invloed uitoefenen en het niet fijn vinden als er seksclubs moeten worden gesloten, anders was den haag al voortvarender geweest in het verzamelen van vermoedens van mensenhandel...

Last Online
    Vandaag @ 10:51
    Discussies
    50
    Thanks
    952

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laplagne Bekijk bericht
    Ik las op deze site over een politiecontrole afgelopen donderdag bij YinYang. Iemand nog ervaringen hoe lang dit alles heeft geduurd? Denk dat de heren in het blauw geen succes hebben gehad aangezien ik in de Limburgse media nog niets ben tegengekomen zoals de vorige keren (juni 2013 en april 2014) wel het geval was. Ik vind dat de politie dan ook ballen moet tonen - zoals wij wel doen in YY - en gewoon netjes moet vermelden dat de controle in Roermond niets heeft opgeleverd.
    Elke Nederlandse club krijgt minimaal zes maal per jaar controle. Dat weten ze al van te voren, alleen natuurlijk niet welke data dat ze komen.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

29. Onderstaande leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

sofaking ( 8 november 2014)

Last Online
    6 juli 2020 @ 12:22
    Discussies
    22
    Thanks
    236

Standaard

Gisteren, vrijdag 7 november, met Big30 naar YY geweest.
    Omstreeks 15.30 uur arriveerden wij in YY.
    We werden uitermate netjes ontvangen bij de receptie waar we onze badjas, sleutel en handdoeken kregen overhandigd na het afhandelen van het papierwerk.
    In de kleedruimte verruilden wij onze Armani maatpakken voor een badjas in de toch wel zeer kleine lockers en gingen uiteraard meteen naar de bar, waar Big30 meteen een espresso bestelde en met zijn espresso in zijn hand doorliep naar de rokersruimte buiten, die inderdaad een beetje rookte.

De line-up was bij aankomst uitstekend te noemen we schatten toch wel dat rond 16.00 uur zeker 40 a 50 dames aanwezig waren.
    Over de hele middag en avond gezien, was de line-up uitstekend met veel variatie aan verschillende dames waar de clubs als GT, LR, PHG, Magnum, VV en zeker ook Oceans zeer jaloers op zullen zijn.

Het middag eten en avond eten was bijzonder smakelijk.

Big30 en ik zijn speciaal voor Jansen op zoek gegaan naar Aida/Louna en tegen 20.00 uur vonden we haar eindelijk in de barruimte. Ze was wel aanwezig in de middag alleen ze was aan het pannenkoeken met een ijsbeer.
    Big30 is zeer verlegen tegen schuwe af en hij dorstte haar niet aan te spreken, verlegen en bescheiden als hij is, dus heb ik maar deze taak op me genomen. Aangezien Jansen niet aanwezig kon zijn heb ik mij maar goed ontfermd over Aida/Louna en ik ben met haar de kamer opgegaan om de plinten te checken. Plinten correctie werk bleek achteraf niet nodig.
    YY heeft mooie natuurstenen plinten op de kamers en deze zijn ijzersterk en moeilijk stuk te krijgen.
    Jansen: ik ben heel erg lief geweest voor Aida/Louna en ik heb een heerlijk, lief en lekker half uurtje met haar gehad.

De sfeer was erg leuk en prettig in YY en muziek was lekker gevarieerd en stond ook zeker niet te hard aan.

Een nieuwe ijsbeer ontmoet, een goede vriend van Big30, met de naam Doorloper.
    Doorloper kan zo een tweelingbroer zijn van Badslipper.

Ohja er liep ook een ijsbeer rond die leek sprekend op Mark Rutte, ik dacht dat Rutte homo is dus zou wel zijn dubbelganger zijn geweest.

Tegen 23.00 uur de auto ingestapt na een zeer aangename tijd in Yin Yang, op dit moment de beste saunaclub van Nederland en Nord-Rhein Westfalen.

Eindconclusie:
    -Top line-up
    -Goede sfeer in YY
    -Goed eten
    -Goede bediening
    -Top faciliteiten

P.S.: voor de Aida/Louana fans, ze zegt dat ze tot de kerst aanwezig is in Yin Yang.
    Laatst gewijzigd door Admin; 8 november 2014 om 17:04
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

31. Onderstaande 9 leden hebben Johnny Bravo bedankt voor deze bijdrage:

Big30 ( 8 november 2014),Bluebear ( 8 november 2014),gignnl ( 8 november 2014),Jansen ( 8 november 2014),laplagne ( 9 november 2014),Megaboob ( 8 november 2014),rob45 ( 8 november 2014),sofaking ( 8 november 2014),terminator ( 8 november 2014)

Last Online
    Discussies
    316
    Thanks
    2.617

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Bravo Bekijk bericht
    Gisteren, vrijdag 7 november, met Big30

Big30 en ik zijn speciaal voor Jansen op zoek gegaan naar Aida/Louna en tegen 20.00 uur vonden we haar eindelijk in de barruimte. Ze was wel aanwezig in de middag alleen ze was aan het pannenkoeken met een ijsbeer.
    Big30 is zeer verlegen tegen schuwen af en hij dorst haar niet aan te spreken dus heb ik maar deze taak opgenomen. Aangezien Jansen niet aanwezig kon zijn heb ik mij maar goed ontfermd over Aida/Louna en ik ben met haar de kamer opgegaan om de plinten te checken.
    YY heeft mooie natuurstenen plinten op de kamers en deze zijn ijzersterk en moeilijk stuk te krijgen.
    Jansen ik ben heel erg lief geweest voor Aida/Louna en ik heb een heerlijk, lief en lekker half uurtje met haar gehad.

Eindconclusie:
    -Top line-up
    -Goede sfeer in YY
    -Goed eten
    -Goede bediening
    -Top faciliteiten

P.S.: voor de Aida/Louna fans, ze zegt dat ze tot de kerst aanwezig is in Yin Yang.
    Haha klopt Big30 denkt altijd dat zei 4 ogen heeft waar ze hem mee aankijkt maar de tepels in haar bikini hebben geen camera.

33. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

Johnny Bravo ( 8 november 2014)

Last Online
    Vandaag @ 09:59
    Discussies
    5
    Thanks
    68

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Bravo Bekijk bericht
    Gisteren, vrijdag 7 november, De line-up was bij aankomst uitstekend te noemen we schatten toch wel dat rond 16.00 uur zeker 40 a 50 dames aanwezig waren.

Het middag eten en avond eten was bijzonder smakelijk.

De sfeer was erg leuk en prettig in YY en muziek was lekker gevarieerd en stond ook zeker niet te hard aan.

Tegen 23.00 uur de auto ingestapt na een zeer aangename tijd in Yin Yang, op dit moment de beste saunaclub van Nederland en Nord-Rhein Westfalen.

Eindconclusie:
    -Goed eten
    -Goede bediening
    -Top faciliteiten

50 tal vrouwen zal het idd geweest zijn. maar geen 120 à 150 waarvan hier de laatste 3 weken sprake was. Volgens mij zien sommige mannen 3 dubbel wat mij niet zou verwonderen als je ziet in welke toestand vele gisteren waren van al dat zuipen. Vond de sfeer zo na 22u echt niet relaxed met zoveel onbeschofte stoere dronkaards. Het was 's avonds ook heel erg druk in YY met mannen en eigenlijk te weinig vrouwen. Toch redelijk lange wachttijden voor een kamer en zelfs in de kino was s'avonds doorlopend tot het einde geen plaats meer omdat iedereen daar dan maar wou neuken. Die GT-toestanden zie ik liever niet.
    Eten was goed en muziek stond vrij hard, dat hoor ik maar al te goed vandaag aan mijn oren maar gelukkig was Louana aanwezig waar ik een uurtje mee op de kamer ben geweest van 19u tot 20u. Toen ik om half 3 toekwam en mijn 60 eur aan het betalen was kwam Louana net om een sleutel dus ze was al heel de middag aanwezig en om 23.30u is ze naar huis gegaan. Vele vrouwen gingen al om middernacht naar huis waardoor er op een gegeven moment zo goed als alleen nog maar mannen te bespeuren waren in de bar.

35. Onderstaande 4 leden hebben awakey bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob ( 8 november 2014),Picasso 1 ( 9 november 2014),sofaking ( 8 november 2014),Willi69 ( 8 november 2014)

Last Online
    Discussies
    316
    Thanks
    2.617

Standaard

Veel dames veranderen 3 x per dag van setje dus niet meetellen in het totaal aantal dames. Toch tel ik er meestal ook rond de 75 op vrijdag.
    Laatst gewijzigd door Jansen; 8 november 2014 om 19:36

Pagina 6 van 12 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten