Pagina 4 van 12 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 287
  1. #76
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    YY/04/09/2014: The Master-Bull comeback !


    ondanks het feit dat er een hoop neukvee voor handen was, waren er niet de persoontjes of types waarop ik had gehoopt. Lees vooral: de Russische topper van mijn laatste YY-bezoek
    Je had nog een paar weken moeten wachten SFL. Na 20 sep. zou ze terug moeten zijn (zei ze begin augustus toch)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    ...Vandaag was ze er weer, na een tijdje afwezigheid, maar ze blijft maar tot zondag en gaat daarna op vakantie tot 20 sep. Ze komt zo tussen 2 en 3 uur in de namiddag aan.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  2. #77
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    07-09-14

    Omdat ik zondag eindelijk weer eens volledig zonder verplichtingen was leek het me een prima plan om weer eens richting een club te gaan en omdat ik geen zin had om heel lang in de auto te zitten werd het Yinyang deze keer. Het heeft weinig nut om de club in details te gaan beschrijven, maar wat dingen die me opvielen:

    4 > het aantal beren dat ik bijna hun nek heb zien breken door de vloer.

    Line-up > Erg goed, in YY ligt het zwaartepunt in Roemenië, maar toch was er genoeg variatie en ook gewoon genoeg moois.

    1 > je ziet wel vaker beren in onderbroek douchen, zwemmen of zelfs in de whirpool, maar ik heb er voor het eerst één met een handdoek om onder de douche zien staan. Hij had zeker geen extra onderbroek bij.

    Drukte > prima te doen en in verhouding met de aanwezige dames. Er waren 's avonds wel wat südlander aanwezig, maar die komen meer om te kijken dan om te kameren lijkt het wel. Als het weer minder was geweest was het wellicht wat te druk geweest binnen...maar dan was er sowieso wellicht minder volk geweest.

    3 > aantal kamergangen
    - Lolita, 27 jarige Roemeense, uitstekend, heel energiek/enthousiast, 100% herhaling
    - Kristel/kristal? 28 jarige Moldavische, heeft ook in Sharks gewerkt. Heel mooi maar te zakelijk op de kamer, waarschijnlijk geen herhaling.
    - Linda (denk ik...) 28 jarige Duitse, heel relaxt, uitstekend op de kamer, 100% herhaling

    Leukste vrouwen > Die staat misschien wel achter de bar in YY, als er contant afgerekend moest worden bij de bar zouden ze zwemmen in fooien. En sowieso wat is die blonde leuk, die zou ik graag meenemen naar de kamer....of naar huis.

    745 > het type BMW met drie Roemeentjes erin dat naast me stopte op de parkeerplaats, onze centen worden goed geïnvesteerd.

  3. Onderstaande 7 leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 8 september 2014),felrops ( 9 september 2014),gignnl ( 8 september 2014),laplagne ( 8 september 2014),licky luke ( 8 september 2014),Mr Pussy (10 september 2014),sofaking ( 9 september 2014)

  4. #78
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davedv Bekijk bericht
    - Linda (denk ik...) 28 jarige Duitse, heel relaxt, uitstekend op de kamer, 100% herhaling
    Diese Linda? Die ist aber schon etwas älter...

    Sonst bitte paspoort erstellen.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  5. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo ( 8 september 2014)

  6. #79
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Diese Linda? Die ist aber schon etwas älter...

    Sonst bitte paspoort erstellen.
    Dat is een andere hoop ik 😁

    Oh ja.....nog iets dat ik gewoon vergat in de vorige post. Tijdens de laatste ronde met linda kwamen we erachter dat ze de deur niet op slot had gedaan. Dit tot grote spijt van de mannelijke yy medewerker die zonder te kloppen binnen liep 😄

  7. #80
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard YY vragenbakje

    Roermond, 10 September 2014

    Na een bezoek aan PHG op maandag dacht ik mijn speurtocht naar gewillige loeders op dinsdag voort te gaan zetten in Golden Time! Ik arriveerde rond twaalf uur en kreeg vriendelijk een plekje toegewezen op de parkeerplaats!
    Ik was een tijdje geleden al getipt door een collega dat daar één van de beste mokkels uit mijn wandelaarsbestaan zou acteren en sindsdien brandt er in mij een heftig verlangen tot een weerzien!
    Ook deze poging strandde in schoonheid net zoals eerdere pogingen. Op de bank buiten in Golden Time tuurde ik naar de boomtoppen en de lege zonnen bedden! Wat deed ik hier eigenlijk? Ik voel me er nooit thuis en ga me er ook zeker niet thuis voelen zonder dat ene bepaalde mokkel! De eenzaamheid in zijn hardste vorm maakte zich van mij meester, ik kon hem voelen in mijn beenderen en vezels...Ik brak abrupt de speurtocht af, trok mijn kloffie aan en rende de poort uit.

    Er was een gat in mijn agenda gevallen en ik had van enkele beren begrepen dat ze woensdag in Yin Yang te vinden zouden zijn! Het leek me toch een goed plan het gevallen gat in te ruilen voor een veel aantrekkelijker gat en voor ik weer over deze aardkloot uit zal zwerven, mijn eigen kloten nog even te laten verwennen. Ik moet zeggen dat ik nog iedere keer verbaasd ben hoe goed ze de zaken op orde hebben! Ik kwam er al vele jaren voor de nieuwbouw en ze kunnen zich tegenwoordig makkelijk meten met welke tent in NRW dan ook! Prima eten, vriendelijk personeel, goede wellness en ook op deze woensdag een prima line-up! Ik arriveerde rond half drie en na een hartelijk ontvangst toverde ik me om tot grauwe ijsbeer. Snoop dog AKA de portier legde een nieuwe gast prima de mogelijkheden en faciliteiten uit, hij zou zo bij de VVV in Roermond aan de slag kunnen als toeristengids mocht het wat rustiger worden, want ik zag hem dit ritueel nog drie keer herhalen deze dag! Betekend dit dat Yin Yang populairder aan het worden is en bij een steeds breder publiek bekend raakt!?

    Maar ah fijn genoeg geborrelpraat, je komt om te neuken niet om te observeren, registeren en te constateren! Op zoek dus naar een mokkel waarmee een heerlijke sessie een vanzelfsprekendheid moest zijn!
    Mijn oog was al snel naar binnenkomst gevallen op een prachtige ranke verschijning in een mooi zwarte string en BH met tijgerprint accenten. Wow de klasse droop er althans afgaande op het setje aan alle kanten vanaf en mijn tong hing al zowat op mijn slippers! Toch was ik bang voor een gevalletje optisch bedrog, maar ja voor € 50,-- euro weet je het! Onder het mom van wie niet waagt, die niet wint of toepasselijker wie niet wipt krijgt ook geen kind besloot ik de gok te nemen! Ze zat met haar prachtige billen op de rugleuning van de bank in de bar en ik wandelde haar een blik toewerpend eens voorbij.....

    Wo gehts du hin? Uhm ja eigentlich keine ahnung antwoordde ik nonchalant! Ik vervloekte mezelf al, wat kunde toch een boer zijn! Mogelijke betere antwoorden waren geweest:

    1: Ik wou even een bos rozen gaan halen bij de bloemist voor je, want je bent het lekkerste wijf van de hele hut!
    2: Ga even mijn zwemvest uit de locker halen, want in die prachtige ogen van jou verdrink ik!
    3: Ga even de kaarsjes aansteken op de kamer waar wij daarna elkaar gaan beminnen
    4: Maakt me niks uit waar naar toe, zolang het maar met jou is!

    Ramona want zo heette dit prachtige schepsel, die me deed denken aan dominique uit living room in haar beginperiode kwam echter meteen met een tegenvoorstel! Auf zimmer mit mir zei ze!
    Niets is zwakker als een man die een prachtige zongebruind lichaam staat te bekijken van een prachtige meid, verhuld in een sexy lingeriesetje, op hoge hakken, met een stralende lach en een paar mooie blauwe kijkers!
    Zeker niet als de man ook nog eens gehuld is in een goedkope aftandse handdoek die hij om zijn middel geslagen heeft, een grijze badjas en een paar wankele slippers! De verhoudingen liggen dan zo totaal scheef dat mocht hij enig gevoel in zijn donder hebben hij alleen maar in kan stemmen, iets wat ik maar al te graag deed al vond ik het presale gesprek van 10 seconden wel aan de korte kant!
    Maar ja het vlees is zwak en Gods wegen zijn ondoorgrondelijk en toen ze mij meevoer naar kamer 12 wist ik dat het goed zat!

    Kamer 12 en ik in Yin Yang hebben een heftige amoureuze verhouding! Hier begon het ooit allemaal vele jaren geleden, hier heb ik de veren uit het bed genaaid, de plinten en de spiegels van de muur en onder de douche menig olympisch waterballet opgevoerd!
    Nooit stelde deze kamer mij teleur en ook nu nam ik uit historisch oogpunt direct even een douche! Ramona liep verleidelijk op me af en begon voorzichtig te kussen, dit verliep nog niet direct passievol en van volop muilen was ook nog geen spraken!
    Ik streelde haar prachtige zongebruinde lichaam en besloot haar borsten eens uit de smakelijke verpakking te halen! Jezus wat een mooie tieten, met daaronder een buik zo hard als staal dat je er de hele Erasmus brug aan op kon hangen en een paar mooie kleine maar keiharde tepels heerlijk! De zwaartekracht had ook totaal geen invloed op haar prachtige voorgevel en ik duwde haar op haar rug op bed! Ze begon me in mijn hals te likken en ik daalde langzaam af naar beneden. Ik kuste haar prachtige borsten en liet mijn tong even over haar tepels heen flitsen. Ik nam haar beide borsten eens even lekker onder handen en beetje zachtjes plagerig in haar tepel ik voelde een kleine siddering door haar prachtige lijf gaan.

    Ze begon steeds meer te ontspannen en ik likte verder naar beneden, cirkelde een keer rond haar navel en kuste de binnenkant van haar dijen! Even trok ik haar string opzij en likte met mijn tong door haar prachtige schaamlippen! Ze duwde haar bekken gewillig omhoog ten teken dat die string uit moest en wel nu! Hoe kon ik nederige boeren bruine pummel dit prachtige zongebruinde uit een bounty reclame weggelopen prachtige engeltje dat weigeren...Ze spreidde haar benen gewillig en ik bekeek de mij aangeboden vrucht eens! Kut was een ordinair woord voor alle schoonheid die ik hier aantrof wat een heerlijke lustpot was dit! Ik likte plagend door haar liezen en kuste haar venusheuvel! Toen ik mijn tong door haar lipjes liet glijden proefde ik haar en dit smaakte me beter dan welke drank ter wereld dan ook!
    Het was hemels en ik besloot er eens een uitgebreid festijn van te maken...Ik zette mijn handen op haar dijen en begon langzaam te likken, even plagend flitste het puntje van mijn tong over haar klitje om daarna het tempo op te voeren!
    Het was prachtig om te zien hoe ze zich eerst probeerde te verzetten en zich daarna compleet over gaf! Het mooiste vergezicht verbleekte bij het hemelse uitzicht over haar prachtige zongebruinde lichaam, die heerlijke borsten met harde tepels en dan af en toe haar blik waarmee ze me aankeek! Met haar haren wild voor haar gezicht keek ze me diep indringend aan met die prachtige blauwe kijkers en ze wist dat ze het point of no return al lang voorbij was! Ik had haar nu waar ik haar hebben wou en voelde haar lichaam schokken waarop ze uitriep ooh my god! Dat leek me dan weer te veel eer!

    Ze kwam langzaam bij en mevrouw was nu volledig op stoom gekomen! Jetzt du zei ze en duwde mij brutaal op het bed! Alle doekjes of andere rituelen bleven achterwege en ze verraste mij direct door mijn keiharde paal helemaal achter in haar keel te laten verdwijnen! Ik bekeek het eens rustig in de spiegel die boven het bed hangt!
    Jezus wat geil zo'n schoonheid en zich dan zo helemaal laten gaan! Ze keek me indringend aan en liet haar tong over mijn keiharde eikel cirkelen om vervolgens mijn paal weer helemaal op te slokken! Mmmh deze hemelse pijpbeurt waarbij ook de balletjes niet vergeten werden was een van de beste dit jaar! Ik streelde haar drijfnatte kutje terwijl ze steeds sneller over mijn harde paal heen schoof met haar warme geile mondje! Af en toe dwong mijn hand de achterkant van haar hoofd hem helemaal op te slokken iets wat ze graag deed! Jetzt musst du mich ficken zei ze! Ze haalde een rubber tevoorschijn en vakkundig werd the best part of me aangekleed! Als vanzelf gleed ik bij haar naar binnen en wij neukten in diverse standjes tot net voor het uur het rubber werd afgevuld! We waren allebei nog al tevreden over de geleverde prestaties en besloten direct later op de avond nog een vervolg te geven aan dit samenzijn! Warrum hast du eigentlich so ein grosse schwanz, wann du hast so ein gute zungen? vroeg ze! Ik verontschuldigde me en had het ook allemaal maar gewoon gekregen legde ik haar uit! Daar heb je nou eenmaal weinig aan te willen, al schijnt rukken in de jeugdperiode de groei en formaat nog al te helpen heb ik ooit horen zeggen en dat klonk toen vond ik eigenlijk wel logisch!

    Ook de tweede sessie was van een fenomenale klasse! Ze vroeg of ik getrouwd was of een vriendin had!? Nee antwoordde ik, ik ben Iamlonely een eenzame wereldburger die af en toe zijn vertier zoekt in dit soort tenten omdat hij genoeg in het leven teleurgesteld is door vrouwen!
    So do wollst keine frau? Eigenlijk niet antwoordde ik met het schaamrood op de kaken! Maar ik kan voor je Roemeens koken zei ze en in bed ben je perfect voor mij zei ze! Ben je ook miljonair vroeg ze brutaal! Ik lachte en zei dat het afhankelijk was van welke valuta je als maatstaaf neemt! In Hongaarse HUF kom ik een heel eind! Aber kein frau? Nee, ik heb een leuk contact met een meisje wat ik al jaren ken, we bellen iedere dag en als we elkaar zien hebben we seks maar dat is niet officieel mijn vriendin, terwijl ik weet dat er mannen zijn die een moord zouden doen om maar één nachtje met haar te mogen slapen. Dus in principe ga je hier niet vreemd vroeg ze! Nee, mijn opa zei vroeger al bij overspel zijn er geen winnaars, maar meedoen is belangrijker dan winnen!
    Wann kommst du wieder? Voorlopig niet want ik moet de aankomende twee maanden op tour! Ze keek wat sip, so ich zwei monate kein orgasmus vroeg ze! Ich doch glaub ich antwoordde ik gevat!
    Na anderhalf uur waarvan bovenstaande conversatie slechts vijf minuten bedroeg en de andere 85 minuten prachtige, heerlijke liefdevolle en passionele seks sloten wij af!

    We kwamen beneden in de bar, het was inmiddels een uur of negen geworden en het was toch stilletjes aan tijd huiswaarts te keren! Ramona stuurde nog aan op nog een kamergang, maar je moet de illusie niet tot het uiterste testen en liefdevol hield ik haar vast!
    Bist du verliebt? Kwam een oude kamergenote vragen...Ja sehr oft ein halbe stunde, ein stunde oder zwei stunde lachte ik! Ik nam afscheid van mijn collega's, kleedde me om, liet het hek in het slot vallen en hoorde met een voldaan gevoel in mijn beenderen, kop en vezels het grind onder mijn voeten knarsen! Het was mooi geweest en ik ben er helemaal klaar voor om de komende twee maanden eens flink te gaan knallen en dan niet in een saunaclub! De slogan van het evenement luidt Diversity shines here! En zo is het maar net!
    Yin Yang en kamer 12 hadden mij weer niet teleurgesteld!

    Extra fact: Ramona is een nichtje van mara uit mijn phg bericht van maandag! Kennst du die? Uuuhm jazeker! Keep it in the family!
    Laatst gewijzigd door Iamlonely; 11 september 2014 om 20:57
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  8. Onderstaande 14 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (11 september 2014),bergm550 (22 september 2014),Bluebear (11 september 2014),Don Rudo (11 september 2014),gignnl (11 september 2014),Jansen (12 september 2014),Megaboob (11 september 2014),Oudebelg (11 september 2014),Ricardo Banana (12 september 2014),rob45 (11 september 2014),Smouse (22 september 2014),sofaking (11 september 2014),Wijze grijze (11 september 2014),Willi69 (13 september 2014)

  9. #81
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Gisteren ook naar YY afgereisd en kwam daar Ricardo Bierbanna en Papricazopper tegen.
    Meteen werd er mij verteld dat Aida/ Louana nog niet gezien was.
    Ricardo was er sinds 17.30 u en had haar rond 19.00 u nog niet gezien.
    Maar ze zagen dat er geen paniek ontstond bij Jansen omdat ik al vele dames gezien had waar ik het ook mee zou kunnen.
    Als Louana/Aida kenner gaf ik aan dat wanneer ze nog niet gezien is misschien wel met een loezer 2 uur op de kamer is of langer.
    Ik had al rond 16.00 gehoord dat ze wel aanwezig was.
    Na wat wellness gebruik zoals Dampfbad ( ik zeg liever niet Turkse sauna anders ga ik niet meer naar binnen omdat er altijd wel ergens in het stoom dan een ISIS strijder tussen kan zitten ) en sauna gebruik weer de Kino opgezocht voor een kleine rustpauze.
    Deze pauze nam ik ook om mijn eten te laten zakken lekkere romige tomaten soep,frietjes,spekboontjes en kip is roomsaus met ijs kersen en slagroom na.
    Ja er was ook gegratineerde aardappeltjes,rijst,kippepootjes, diverse salades en pannenkoeken met kersen dus gewoon een goed buffet restaurant.
    Daarna schreeuwde aan de bar dat Ricardo Biernana dat Louana er wel was maar ook weer verdwenen was, ja ze heeft de meeste kamerbezoeken van de dag volgens de receptie.
    Na gezamenlijk wat gedronken te hebben kwam ze binnen De adrenaline stroomde omhoog en ze kwam naar me toe om me te verwelkomen met dikke kussen.
    Ricardo was jaloers en vroeg ook om deze verwelkoming maar ze liet hem weten dat ze hem al een dag eerder gezien had.
    Voor we in gesprek kwamen liepen al meteen een paar hongerige Louana fans voorbij die niet een handtekening wilde maar een sleutel verwacht ik.
    Omdat ik misschien wat arrogant en stoer op de bank zat en haar lekker vast hield om haar billen kwamen deze frustieberen niet dichterbij.
    Ook Ricardo werd in gesprek steeds onduidelijker wat niet lag aan het water maar wel aan het bier denk ik heb ik haar maar meteen meegenomen naar de kamer 15.
    Hoe het daar verliep zal wel duidelijk zijn je weet wel diverse standjes na een geweldige PZC maar na bijna 3 maanden met haar leek het wel de bruid suite met de plafond spiegel en hebben we weer genoten en de plinten terug geslagen na onze ronde.
    Daarna nog wat gedronken met haar en een douche genomen.
    Sta ik onder de douche en zie Paprikazopper of paprika boer met een donker meisje weg gaan ik denk ja daar kan je hem beter in steken dan in je paprika's.
    Ricardo komt dan tussen de klapdeuren van de wc af met een vol glas bier haha ik denk:
    Of hij is echt verslaafd aan zijn glas of is zo bezopen dat hij hem heeft vol gepist.
    Na 22.00 u de tent weer verlaten omdat het maar een tussendoortje was en nog een afspraak had later op de avond.
    Volgende week weer terug en dan ook nog een paar andere meiden erbij pakken om wat af te blijven kikken.

  10. Onderstaande 10 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (12 september 2014),Bluebear (12 september 2014),Bosco (13 september 2014),buttlover (12 september 2014),gignnl (12 september 2014),Iamlonely (12 september 2014),Megaboob (12 september 2014),Ricardo Banana (15 september 2014),rob45 (12 september 2014),sofaking (12 september 2014)

  11. #82
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:22
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.764
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    Vrijdag 19 september: dagje YinYang

    :smile::smile:


    Na twee dagen Magnum (zie verslagen aldaar…) had ik nog een daagje om mijzelf in clubland te vermaken. Ik zat ergens bij Keulen in een hotelletje, en bedacht me welke tenten er in aanmerking zouden komen: Elsdorf (Babylon), Oedt (Happy Garden), of toch Golden Time (bruggen)… het weer indachtig leek me een zwembad welkom, de verbouwingen in HG lokten mij niet…. Kortom terug naar een van de twee nederlandse clubs: Yin Yang. Prachtige wellness, heerlijk buiten zwembad in een prachtig park. Een grote hoeveelheid meiden trok me ook, dus vlak bij de afslag Bruggen op de 52 begon ik nog hevig te aarzelen, zou ik toch niet…… resoluut doorgereden en Nederlands grondgebied veilig bereikt. Arriveerde om 10:50 in Roermond op de prachtig stille parkeer plaats. Om 10:52 stond ik bij de ingang, verwelkomd door de altijd stralende Inga. Wat een meid is dat zeg.

    Vlug omgekleed: er was naast mij nog een andere gast in de kleedkamer, en die had, natuurlijk zijn kleedkastje naast de mijne. Niet zo clever van Inga….. Maar die stralende glimlach kan natuurlijk geen kwaad doen. Ik had op de 52 nog geaarzeld: bij GT zijn altijd al vroeg veel meiden, zou ik toch niet… nee was mijn gedachte: in YY zijn er ook altijd. Nou dat is wel zo, maar niet om 11:02. Uitgestorven bar, uitgestorven restaurant, uitgestorven terras, een persoon (Nadia nl) in het zwembad beneden die baantjes trok. Een hard gelach natuurlijk. Gelukkig duurde dat maar even en al snel kwamen de eerste groepen meiden het terras bevolken…. En wat voor een…. Zat vlak bij een groepje rondborstige schonen die hun eigen seks ervaringen deelden…. Een leuk gesprekje kan ik u verzekeren. Een grote verscheidenheid in wat men lekker vindt. Grappig om te horen.

    Zelf zoals geplanned ook van het zwembad en de wellness genoten. Een fantastisch oord, wat meer en meer werd opgesierd door prachtige vrouwen. Wat kan een man zich nog meer in het paradijs wensen…..
    Het werd derhalve gelukkig toch een alleszins geslaagde dag. Een aantal (voor mij) nieuwe meiden mee kennis gemaakt, en aantal oude bekende terug gezien. Om Maria, met haar super prachtige glimlach en o zo sexy lijf, is kennelijk tijdelijk? over van Panthera. En het bevalt haar hier prima, groter, ruimer opgezet, veel meer klanten. Gedurende de hele dag bleef ze aandacht aan mij besteden. Dat ga ik niet lang volhouden. Ook Nicolle (lang blond haar, wat een body) bleef mij aandacht schenken, iets wat ik totaal niet had verwacht. Vorig jaar keek ze nog straal langs mij heen. Kennelijk toch een andere instelling.

    Een kamergang vandaag (na alle eerdere dagen vond ik het wel mooi) en de keuze viel op Patricia (Cuba, maar spreek na 7 jaar vloeiend nederlands). Ze trok op met Bianca (die ik nog uit GT ken, en hoe....). Patricia is een prachtig donkere dame, wel gevormd, midden dertig schat ik, grote C cup, en een bilpartij… oef oef oef… Nu: vrijen kan ze ook, en geniet zelf, volgens haarzelf van mijn manier van vrijen. (zachtaardig als ik ben, ruim tijd voor een gevoelige olie massage, met natuurlijk belangstelling voor de erogene zones. Een lang aanhoudend orgasme van haar biel mij ten deel, en ze moest echt even bijkomen, alvorens ze “wraak” op mij nam. De wraak was zoet heren beren: ik kan hem u aanraden te ondergaan: heerlijk.

    Tegen een uur of vier YY helaas moeten verlaten; aan het eind was het aantal meiden fors gestegen, en met pijn in het hart afscheid meoetn nemen…. Voor hoelang?????


    :smile::smile:

  12. Onderstaande 4 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (22 september 2014),buttlover (22 september 2014),Smouse (22 september 2014),Willi69 (21 september 2014)

  13. #83
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mynasch Bekijk bericht
    Ze trok op met Bianca (die ik nog uit GT ken, en hoe....).
    Diese Bianca ?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  14. #84
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:22
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.764
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    willi69..
    leider nicht es war dieser Bianca

    auch nicht slecht

  15. Onderstaande leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Willi69 (22 september 2014)

  16. #85
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Vandaag weer eens voor de jaarlijkse inspectie langs geweest in de YY zoals ik dat ook ieder jaar bij de GT doe en eerlijk is eerlijk de laatste jaren had ik niet echt een binding met de YY maar nieuwe ronde nieuwe kansen. Mijn laatste bezoek was vorig jaar vlak voor de verbouwing en ook toen zag ik weinig reden de club nog eens binnen een jaar een tweede keer te bezoeken. Ik reed het fietspad af en voor me stond een Roemeens busje met een sloopauto op een trailer en een niet onaardige Roemeense wat te keuvelen rond 13.00 was de parkeer plaats redelijk gevuld maar heb het al drukker gezien overal hingen wel al buiten vernieuwde bordjes. Bij binnenkomst was de ontvangst netjes en positief door een man dat zie je niet vaak in deze wereld maar keurig, en het zag er in de hal al erg puik uit moet ik zeggen die nieuwe stijl, in de ruimte met de lockers was eigenlijk geloof ik niks anders de telefoon mocht daar net als vorig jaar alleen gebruikt worden. Mijn weg vervolgde richting de nieuwe bar mooi en ruim ook stukken beter en in de loop van de middag met een blonde Hollandse bar dame die toch niet een partij mooi was ik denk eigenlijk mooier als de dames aan het werk maar dat is niet de eerste keer in een club dat me dat opviel.

    Hoe later het werd hoe harder de muziek weer ging en dat al in de middag dat blijft wel altijd een discussie puntje in de YY, verder richting het nieuwe restaurant nu direct naast de bar hiermee werd ik echter totaal verrast. Vond ik het eten voorheen niks in de YY hiermee hebben ze een schot in de roos nu mooi ruim restaurant met een verse open keuken en 2 koks en een zeer uitgebreid buffet dat in veel hotels niet verkeerd zou staan. Ruime keuze uit alle soorten eten als ontbijt maar ook de middag snacks en het eten zijn van hoog niveau niet meer voor het avond eten gebleven maar dat moet ook wel dik in orde zijn. Daar scoren ze punten nog net niet a la carte maar beter als je het in de andere grote sauna clubs kunt treffen buiten de PSR dan, het publiek was gemengd niet te veel südlander maar goed die komen vaak ook later en de sfeer lekker rustig en relaxed. Over het dames aanbod natuurlijk voor mijn doen net iets te veel Roemeentjes maar goed waar niet tegenwoordig voor de rest dik in orde te noemen ik denk de beste line up nu ( voor mij persoonlijk dan ) die ik in 5 jaar in de YY gezien heb dat geld trouwens voor de hele club. Ik denk dat ik nu als het niet eens voor de afwisseling is eigenlijk Nederland niet meer uit hoef want met de YY en SS heb ik alles binnen maximaal 50 kilometer van huis af want ik denk dat een 2e bezoek aan de club nu zeker niet meer een jaar gaat duren wanneer wel weet ik niet eerst volgende maand maar weer eens de vieze sex toerist gaan uithangen in Zuid-Amerika
    I just don't give a fuck

  17. Onderstaande 8 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (25 september 2014),Bluebear (25 september 2014),Eddy_V (25 september 2014),gignnl (25 september 2014),Megaboob (26 september 2014),rob45 (25 september 2014),sofaking (25 september 2014),Vendezz (25 september 2014)

  18. #86
    Geregistreerd
    23 december 2010
    Last Online
    23 december 2023 @ 00:11
    Berichten
    69
    Discussies
    1
    Thanks
    82
    Thanked
    11 in 7 posts

    Standaard

    ik was al een enkele keer in YY geweest en was prima. nu deze keer vond ik het mat. ik weet niet waarom. meiden zaten maar, wilden niet veel, toch met enkel op kamer geweest wat goed was. ik ben daarna naar GT gegaan en beviel me veel beter, ieder zijn ding waarschijnlijk. ik denk niet dat ik snel terug ga bij YY.
    oh ja en ik haat het als je je mes verkeert legt en een vent vertelt je dat mes verkeerd ligt. gewoon geen prettig gevoel. het is een restaurant, betalen er goed voor, leg zelf je mes recht. denk niet dat ik snel terug ga.

  19. Onderstaande 2 leden hebben superbuilder2 bedankt voor deze bijdrage:

    sofaking (26 september 2014),terminator (27 september 2014)

  20. #87
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Dat van dat mes heb ik eerlijk gezegd niet goed begrepen.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  21. #88
    Geregistreerd
    27 mei 2010
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 18:40
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    448
    Discussies
    14
    Thanks
    275
    Thanked
    318 in 175 posts

    Standaard

    Je pakt in yy je eigen bestek.. Dus snap je verhaal ook niet helemaal!

  22. #89
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:04
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vendezz Bekijk bericht
    Je pakt in yy je eigen bestek.. Dus snap je verhaal ook niet helemaal!
    Hij bedoelt dat er een hyperactieve kakkerlak rondloopt die zich voornamelijk bezig houdt met miereneuken bij klanten met futiliteiten.

  23. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (26 september 2014)

  24. #90
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vendezz Bekijk bericht
    Je pakt in yy je eigen bestek.. Dus snap je verhaal ook niet helemaal!
    Vermoed dat Superbuilder bedoelt dat je bij het afruimen je mes niet op je bord laat liggen, maar in het daarvoor bestemde bakje naast de borden deponeert.

  25. #91
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Ik neem wel onzichtbaar plakband mee en als Rob45 even een rol duct tape regelt dan zijn we ook verzekerd van kale kutjes.

  26. Onderstaande 4 leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (26 september 2014),Bredero (26 september 2014),Cupido (26 september 2014),rob45 (26 september 2014)

  27. #92
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Ik schrijf me dan ook maar weer snel in en spoed me naar de Gamma.

  28. #93
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Mag ik ook video tape gebruiken?

    Ik heb hier nog stapels oude video's liggen die ik nu dan eindelijk nog nuttig kan gebruiken...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  29. #94
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Tombola-kaartje zaterdag 27 september 2014

    Gisteren HM's vrijkaartje benut en afgesproken met J99 in YY.

    Na binnenkomst begonnen aan het uitgebreide brunch-buffet. Stevige trek, dus een bord opgeschept met geklutste eieren, gevuld met groente en ham. Flink wat gebakken spek en kaas erbij, twee kommetjes vruchtenkwark en fruit als dessert. Aldus een goeie bodem gelegd en uitgebuikt aan het zwembad voor optionele namiddagse sportactiviteiten, mochten die zich voordoen .

    Inmiddels was J99 ook op een stretcher komen liggen en namen we de wereldse actualiteit door, binnen en buiten ijsberenland. Prima weer, maar toch te koel om te zwemmen, vonden we, dus dat hebben we maar niet gedaan. Daarna verplaatst naar het terras, om een blik te werpen op het damesbestand. Dat liep in de loop van de dag op, naar zo'n 50 dames 's avonds. Genoeg vrouwelijk schoon om uit te kiezen, vooral veel slanke twintigers uit diverse Oost-Europese landen. En ook deze keer was het Roemeense klasje ondergeschikt aan de andere klasjes.

    Vervolgens gaan bubbelen in de whirlpool en een plan van aanpak besproken. J99 spotte de Tsjechische brunette Christina, hele goeie dingen vernomen over haar. Dat zou een optie
    kunnen worden. Zelf inmiddels ook de donkere Michelle gespot, sinds vorige week weer terug, na een 4-maands reces op haar Caribische thuisbasis Martinique. HM beleefde al vele gloeiendhete sessies met Michelle. Zal de laatste niet gauw vergeten, vorige zomer op een hele warme dag, 's avonds achter een boom in de tuin, op twee handdoeken in het gras (!)

    Na het bubbelen aan de bar gaan zitten, waar veel dames waren, die kennelijk niet van het mooie weer hielden. Christina was er ook. Maar net toen HM op haar af wilde stappen, werd-ie
    van achteren gegrepen door Michelle. Zo zie je maar weer, dat van plannen meestal weinig terechtkomt. Na een wijntje voor Michelle, enkele flinke tongzoenen en wederzijds tussenbeens gegraai, vertrokken we naar de Kino. Aldaar eigenlijk een complete sessie willen doen, maar steeds meer beertjes kwamen binnen, die daarvan wilden meegenieten. We hadden geen zin
    om een gratis live-show voor hen te geven, dus hebben we een kamer opgezocht. Wederom een topsessie met Michelle, die niet onder deed voor het avontuur van vorige zomer .

    Daarna kwam bedrijfsleidster Joy nog even informeren of alles naar de zin was, met het vrijkaartje.
    Eerder had J99 gezelschap opgezocht bij Christina. Als-ie zin heeft, mag-ie daar zelf over posten .

    In de vooravond het uitgebreide warm buffet genomen. Bami-goreng gevuld met vlees en groente, saus met gehaktballetjes, gesauteerde vis-fileetjes, hele eieren in kerriesaus, gebakken kippenpoten, gesauteerde aardappelen, frites, koude salades, ijsdessert, te veel om op te noemen. Moest 3x lopen met m'n bord, om ervan te genieten. Ook J99 liet het zich goed smaken.

    Daarna ging 's avonds de muziek harder, werd het buiten kouder, dus binnen steeds voller.
    Wij vonden het welletjes geweest, hebben er halverwege de avond een punt achter gezet.
    Zo waren we mooi op tijd thuis, voor de zaterdagavondwedstrijden van Studio Sport.
    HM kijkt terug op alweer een geslaagde dag in YY !
    Founding Member

  30. Onderstaande 12 leden hebben Hollandmale bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (28 september 2014),Badslippers (28 september 2014),Bluebear (28 september 2014),gignnl (29 september 2014),Jansen (28 september 2014),rob45 (28 september 2014),Snor (28 september 2014),sofaking (28 september 2014),terminator (28 september 2014),The Joker (28 september 2014),Ties85 (29 september 2014),Willi69 (28 september 2014)

  31. #95
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Vrijdag namiddag was het kiezen voor me in Antwerpen had ik een afspraak staan of even langs Ying Yang om Aida nog even te strikken.
    Het werd uiteindelijk Ying Yang omdat Antwerpen niet wegloopt en Aida wel vanwege een bezoek van enkele weken naar Roemenië
    We hebben vrij snel de kamer genomen omdat ze er zo super mooi uitzag en ik dubbele honger had.
    Om optimaal te presteren op de kamer is het beter dat ik naderhand eet zodat ik geen oprispingen krijg als ik op dat mooie huidje lig.
    Na een klein uurtje was het weer einde oefening en ben daarna gaan eten en wat wellness genomen.
    Later op de avond was het best rustig met beren en wel voldoende dames die aan het jagen waren om wat euro's te verzamelen.
    Ook Aida had haar vrije momenten dus was het lekker om met haar op de barkruk wat bij te kletsen omdat op de kamer daar geen mogelijkheid voor was vanwege we alle twee te mond vol hadden.
    Ik vroeg of ze wel eens beneden in de Kino kwam en kreeg verrassend antwoord ja zeker omdat,als ik daar iemand bevredig andere dan al meteen vragen om terug naar beneden te komen omdat ze dit wel spannend vinden.
    Omdat ik nog E.50,- overhad stelde ik voor om meteen naar beneden te gaan.
    We lagen naast elkaar ongeveer in het midden van de Kino waar we verlicht werden door het licht van de porno film.
    Ik lag naakt op mijn badjas en zei in haar setje met haar borsten door mij boven eruit gehaald.
    Ze pijpte me eerst en ging daarna op me zitten zonder haar slipje en we neukte heerlijk rustig met een aantal kijkers al alle kanten.
    Ja onze voorstelling was beter dan de film die draaide met een lelijk wijf en een vent met een lelijke kromme lul.
    Toen ik voelde dat ik ging komen ging ze naar voren buigen en je kon duidelijk zien nu hoe mijn paal in en uit haar grotje kwam.
    Nadat ik was klaargekomen maakte ze mijn paal schoon en ging even rechtop zitten om haar haren naar achteren te doen en daardoor even haar mooi lichaam te showen.
    Er waren zeker nog 8 mannen en 2 dames binnen en bij het verlaten van de Kino ja ze had gelijk er vroeg een persoon of ze direct terug kon komen.
    We lachte op de trap en gingen weer douchen.
    Na nog een dessert genomen te hebben zag ik Aida / Louana weer boven en hebben we afscheid genomen voor enkele weken.
    Ben naar huis gereden omdat ik zeker wist dat mijn avond nu wel voorbij was.

  32. Onderstaande 8 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (28 september 2014),Badslippers (28 september 2014),Bluebear (28 september 2014),gignnl (29 september 2014),laplagne (29 september 2014),Megaboob (28 september 2014),Ricardo Banana (28 september 2014),rob45 (28 september 2014)

  33. #96
    Geregistreerd
    3 januari 2013
    Last Online
    18 oktober 2017 @ 16:27
    Berichten
    139
    Discussies
    11
    Thanks
    30
    Thanked
    294 in 61 posts

    Standaard Das zweite Mal im Yinyang

    Vorletzten Freitag war ich zusammen mit einem Kumpel das zweite Mal in meinem Leben im Yinyang in Roermond. Da dieser Besuch zu einem der besten Clubbesuche wurde, die ich in der letzten Zeit hatte und es einiges Nennenswertes zu berichten gibt, möchte ich euch nicht vorenthalten, was ich erlebt habe. Schön war auch, dass ich einige zum Teil lange vermisste alte Bekannte wieder getroffen habe...

    Wir machten uns bereits gegen Mittag auf den Weg nach Roermond, um den vergünstigten Eintrittspreis in der Happy Hour noch nutzen zu können. Bei knapp 100km Anfahrt trafen wir dann so gegen 13:15 Uhr vor Ort ein und waren überrascht, wie viel schon los war. Der Parkplatz war schon gut gefüllt. Am Empfang wurden wir sehr nett begrüßt. Da wir der niederländischen Sprache nicht mächtig sind, verständigten wir uns auf Englisch, was kein Problem war. Die Empfangsdame und auch das weitere Personal waren sehr freundlich.

    Wir kamen in die Umkleide und machten uns erst einmal fein. Bereits zu dieser frühen Stunde war sogar in der Umkleide schon ganz schön was los. Nach dem Umziehen drehten wir eine kleine Runde und ich konnte kaum glauben, dass bereits zu dieser frühen Stunde locker 50 Mädels vor Ort waren, die schon sehnsüchtig in den Startlöchern lauerten. Das war schon mal ein vielversprechendes und beeindruckendes Bild.

    Wir frühstückten zunächst in aller Ruhe. Es gab frisches Spiegelei und gebratenen Bacon. Ich nahm mir dazu noch etwas Gemüse und Brötchen. Es gab natürlich auch noch das klassische an Aufschnitt und Käse. Ich fand das Frühstücksangebot gut.

    Nach dem Frühstück relaxten wir erst einmal draußen am Pool, da das Wetter echt gut war. Der Außenbereich ist im Yinyang wirklich grandios. Allein die Aussicht ist dort der Wahnsinn. Man schaut kilometerweit in die freie Natur – ein Traum! Allein aus diesem Grund ist das Yinyang gerade im späten Frühling und Sommer eine gute Adresse.

    Der Wellnessbereich ist natürlich auch absolut unerreicht. Zwei Whirlpools, eine Innensauna, eine Außensauna, ein Schwimmbecken innen, außen ein Pool, ein Fußbad und ein Solarium – da bleiben keine Wünsche unerfüllt. Im Wellnessbereich innen ist es allerdings sehr warm und der Boden ist stellenweise gefährlich rutschig. Wir sind beide zwei bis drei Mal schön ausgerutscht, konnten uns aber jedes Mal noch wieder fangen. Ein anderer Gast ist im Verlauf des Nachmittags gestürzt und hatte sich augenscheinlich ganz schön weh getan. Er wurde durch eine Servicedame und einen Serviceherrn gestützt und draußen auf eine Bank gesetzt, wo er sich dann erholte. Also für den Wellnessbereich wären so Antirutschmatten für einen Trampelpfad absolut notwendig.

    Draußen gibt es jede Menge Möglichkeiten, sich zu entspannen. Am Pool stehen ausreichend Sonnenliegen und oberhalb auf der Terrasse gibt es jede Menge Sitzgelegenheiten. Innen darf zum Glück nicht geraucht werden, so dass die Sitzgruppen auf der Terrasse dafür genutzt werden. Die Luft im Innenraum ist dank des Rauchverbots sehr gut.

    Ich saß innen an der Bar und nuckelte lässig an meiner Cola light, als ich feststellen musste, dass man relativ schnell angesprochen wird. Die Mädels waren dabei sehr charmant und meist nicht aufdringlich. Sicherlich gab es die Eine oder Andere, die bereits im zweiten Satz die Schlüsselfrage stellte und mit ihrer Mentalität meine Alarmglocken läuten ließ. Doch waren diese Mädels zum Glück sehr leicht zu durchschauen und zudem hielt sich die Anzahl derer in Grenzen.

    Nachdem ich einige Kontakte hatte und umher schaute, sah ich auf einmal einen lange vermissten Liebling von mir. Ich kenne sie nun bereits vier Jahre und sie ist ein wahrer Engel. Ich habe schon unzählige schöne Stunden mit ihr verbracht und es ist mit ihr immer ein wahrer Genuss. Ungelogen ist diese Traumfrau für mich eine der besten Ladies, die ich im P6 jemals kennengelernt habe… Im Yinyang nennt sie sich Aida, ist aber in ihrem Ursprungsclub als Luana berühmt geworden!

    Aida (ex Luana PHG)
    24 Jahre
    Rumänien
    blondierte schulterlange Haare
    traumhafte Augen
    ca. 170cm
    KF34
    BH: D Cup natur
    …eine wahre Augenweide!!!

    Ich freute mich sehr, diese Traumfrau wieder zu sehen und genoss die Gegenwart mit ihr. Ich hatte sie bestimmt ein halbes Jahr nicht gesehen und hatte daher einiges mit ihr nachzuholen. Nach 10 Minuten plaudern was es so Neues gibt, konnte ich nicht mehr widerstehen und musste mit ihr in ein Zimmer verschwinden.

    Die Zimmer sind beeindruckend schön eingerichtet und immer mit Dusche und Balkon ausgestattet.

    Mit Aida hatte ich eine traumhafte Stunde unvergesslichen GF6, wie ich es mit ihr immer genießen darf. An ihr beeindruckt mich, dass sie wirklich immer einen unvergleichlichen und perfekten Service bieten kann und bei ihr niemals die Tagesform einen negativen Einfluss hat. Wenn man mit ihr aufs Zimmer geht, hat man die Garantie für perfekten Sex. Aida oder wie ich lieber sage „Luana“ ist einfach die Beste! Man muss sie einfach erleben. Sie ist einfach toll!

    Mehr als glücklich kehrte ich in den Club zurück und wollte duschen. Die Duschen auf den Zimmern sind da wohl die bessere Wahl… An regulären Duschen gibt es nur eine kleine Duschecke mitten im Durchgang hinter der Umkleide und weiterhin welche im Wellessbereich. Beide Duschen haben leider jeweils einen großen Nachteil. Jene im Durchgang sind wie ein Präsentierteller und hier kommt das Wasser auch nur rausgeträufelt. Bei den Duschen im Wellnessbereich gibt es kein Duschgel. Ich werde es wohl künftig so handhaben, dass ich mir Duschgel mitnehme und dann im Wellnessbereich dusche. Allerdings fänd ich es bei regulären 60€ Eintritt angebracht, wenn diese kleinen Mäkel zugunsten der Gäste behoben werden.

    Gleiches gilt für die Toiletten. Es gibt nur eine Toilette für die männlichen Gäste und diese ist echt klein. Dort gibt es nur zwei Scheißhauskabinen und zwei Pinkelbecken. Das ist für solch einen großen Club mit derartigem Gästeaufkommen absolut zu wenig!

    Im späteren Verlauf gab es im Restaurant das Abendessen oder Dinner… Angeboten wurden ganz gute, offensichtlich selbst gemachte Frikadellen, frittierte Kartoffelwürfel, Bandnudeln mit Gulaschsauce, Fischfilet, diverses Gemüse, Salat und ansonsten was mir gerade nicht einfällt. Das Essen war auf jeden Fall gut. Das Restaurant hat insgesamt bis etwa 22 Uhr geöffnet. Danach gibt es nichts mehr zu futtern.

    Getränke gibt es im Barraum von den echt hübschen Bardamen. Darunter befand sich eine blonde Lady mit langen Haaren und Pony, die ich beim letzten Mal schon angeschmachtet habe. Dieses Mal war noch eine zweite dunkelhaarige Schönheit mit dabei. Möglicherweise war das ein Grund dafür, dass die Bar gut besucht war. Es könnte aber auch daran liegen, dass es die einzige Adresse ist, um im Club an Getränke zu kommen. Da wartet man auch schon mal auf seinen Drink. Da es allerdings echt warm war im Clubraum, kam schon ganz schön Durst auf, insbesondere wenn man auf dem Zimmer und dann duschen war.

    Ich traf im Club noch zwei Spätzken, die ich im Dolce Vita vermisst habe und zwar meine beiden Terrorkrümel mit den Bärchenpantoffeln – Boni und Alexandra. Ja, die beiden Mäuschen sind jetzt im Yinyang anzutreffen und wollen da auch bis auf Weiteres bleiben. Ich hab ein bisschen Zeit mit den zwei Hübschen verbracht. Ich wollte Alexandra dieses Mal buchen, jedoch wurde sie zwischenzeitlich länger gebucht, was ich ihr natürlich gönne. Bei nächster Gelegenheit verschwinde ich dann auch mal mit ihr. Sie ist ein tolles Mädchen mit einer sehr sympathischen Art.

    Aber das ist noch nicht alles. Es gibt noch weitere Mädels, die ich hier auf einmal wieder getroffen habe. Dazu gehört meine alte Clubehefrau Lory aus dem Happy Garden. Ich hatte sie lange nicht gesehen und war umso erfreuter, ihr auf einmal zu begegnen. Und da kamen alte Erinnerungen hoch. Ich musste diese aufleben lassen und verschwand mit der wundervollen Lory auf ein Zimmer…

    Lory (ex PHG)
    25 Jahre
    Rumänien
    ca. 168cm
    KF34
    BH B-Cup
    lange schwarze Haare
    schöne große Kulleraugen.

    Mit Lory durfte ich nun etwas erleben, was ich in meiner Clubkarriere bislang niemals erlebt habe… Lory wollte einen Schlüssel holen, kam dann zu mir zurück und ging mit mir hoch in die erste Etage, wo bereits einige Pärchen auf Sofas saßen und augenscheinlich auf irgendetwas warteten. Als Lory sich mit mir auch auf ein Sofa setzte und ich dann in ihrer Hand ein Zettelchen mit einer Nummer sah, klingelten bei mir die Glöckchen. An der Wand hing ein elektronisches LED Display, wo stetig eine Nummer angezeigt wurde. Und jedes Mal, wenn eine neue Nummer geschaltet wurde, erklang ein Tonsignal. Irgendwie erinnerte mich das ans städtische Bürgeramt. Wenn ich ein neues Auto anmelden oder meinen Ausweis erneuern lassen wollte, befand ich mich in genau der gleichen Atmosphäre. Das war irgendwie lustig. Man muss also eine Nummer ziehen *g*

    Irgendwann konnten wir endlich auf ein Zimmer, was von der Ausstattung sogar einem Hotelzimmer gleich war. Es gab nicht nur einen Duschraum, sondern auch Toiletten. Oh Mann, was will ich mit nem Klo auf einem Zimmer? *lach*

    Mit Lory hatte ich eine schöne Stunde GF6 mit gefühlvollem FO ohne HE, sehr zärtlichen ZK, einer tollen B2B Massage, einer heißen Schlittenfahrt und sehr geilem Sex. Die Reiter ist Lorys Spezialität. Das kann sie extrem gut, wie ich finde. Sie fühlt sich einfach toll an. Dennoch habe ich auch andere Stellungen mit ihr genossen. Da gibt es bei ihr keine Einschränkungen. Sie ist für vieles offen. Lory ist einfach eine tolle Frau!

    Okay, zweimal war ich glücklich und das war nicht das Ende. Der Abend war schon spät und das Restaurant hatte bereits lange zu. Die Mädels kamen langsam auf Touren und der eine oder andere Eisbär gönnte sich so manche Hopfenkaltschale. Da ich aber noch eine längere Autofahrt zurück in die Bundesrepublik vor mir hatte und nicht unbedingt mit einer Nadel im Arm auf einer Polizeiwache sitzen wollte, blieb ich nüchtern und chillte noch ein bisschen bei lauer Sommerluft im gemütlichen Außenbereich.

    Es war echt gemütlich und ich hätte die Nacht am liebsten dort verbracht. Wie zuvor erwähnt ist der Ausblick ja kilometerweit ein wahres Paradies. Wohler kann man sich kaum fühlen. Aber irgendwie war meine Cola light plötzlich alle und ich war noch etwas durstig. Aber irgendwie war es gerade so gemütlich und der Ausblick war so schön. Haaaallooooo, bringt mir einer ne Cola light?? Mit Eis und Zitrone?? Jaaaa??? Neeee??! Hmmm kacke… Dann muss ich wohl alleine los. Also schälte ich mich aus meiner Liege und taperte in Richtung Bar. Und dann passierte es…

    Rechts neben dem Eingang sah ich aufeinmal eine Traumfrau, die keines Gleichen kannte. Sie hatte ein Gesicht wie gemalt. Sowas hübsches hatte ich lange nicht gesehen. Ihr Body war makellos und sie hatte lange schwarze Haare. Ich konnte nicht aufhören sie anzusehen und zu bewundern. Und plötzlich passierte etwas, womit ich nicht gerechnet hatte… Sie sah mich an, zeigte auf mich und sagte: „I know you!“ Ich erkannte sie zunächst nicht, aber dann kam sie zu mir und kuschelte sich an mich. Nach kurzer Zeit klingelte es bei mir. Es war die gute Kassandra, die ich aus der Villa Vertigo kannte. Sie war früher blond, wodurch ich etwas irritiert war. Nun hat sie eine beeindruckend lange, schwarze Mähne. Und sie ist noch hübscher als vorher. Ich kann nicht aufhören, von ihr zu schwärmen! Hier im Yinyang nennt sie sich aber…

    Cleo (ex Kassandra VV)
    21 Jahre
    Rumänien
    Konversation in Englisch und mittlerweile sogar etwas Deutsch
    165cm ohne Schuhe, 180cm mit Schuhen
    sehr schlank, KF 32
    BH B-Cup
    traumhafter Popo
    tolle lange, braunschwarze Haare
    wunderschönes Puppengesicht!!! <3

    Wie gesagt, ich kannte sie ja schon aus der Villa Vertigo, aber da auch sie ein lange vermisster Liebling von mir ist und sie jetzt noch hübscher ist, als sie ohnehin schon war, musste ich sie haben. Ich freute mich wie ein kleiner Junge auf das Zimmer mit ihr.

    Auf dem Zimmer erlebte ich mit dieser Traumfrau ein wahres Gewitter. Ich hatte zwar schon zwei Shots hinter mir, aber bei so einer Traumfrau war ein drittes Mal absolut kein Problem. Allein ihre Optik ist die Definition eines jeden Männertraums!

    Die süße Traumfrau entblätterte sich und schmiegte sich ganz süß an mich. Sie machte mich damit echt geil. Es gab tolle ZK und sie knabberte an meinen Ohren, was mich irgendwie geil machte. Dabei hatte ich ihren perfekten Body nackt auf mir… Ich kann kaum beschreiben, wie ich mich in dem Moment fühlte, aber ich denke das kann man sich vorstellen. Es gab eine traumhafte Schlittenfahrt gepaart mit zärtlichen ZK. Dann wechselte sie noch zu gutem FO. Nach Gummierung saß sie auf und es gab eine echt dynamische Reiter. Da gibt sie echt Gas, fast schon zu viel… Grundsätzlich geht sie in allen Stellungen echt gut mit. Sie weiß es echt, Männer zu verführen und beim Sex ist sie auch echt gut. Mein Finale gönnte ich mir in der liegenden Reiter (Beinchen zusammen) – meine absolute Lieblingsstellung! Trotz der Tatsache, dass es mein drittes Zimmer an diesem Tag war, kam ich zuverlässig zum Finale, was ich auf Cleos traumhafte Optik und tolle Performance zurückführen würde. Die Maus würde ich als kleinen Juwel bezeichnen. Eine Wiederholung ist ein Muss für mich! Die liebe Cleo muss ich auf jeden Fall wiedersehen.

    Nach diesem grandiosen Zimmer nutzte ich die Dusche zusätzlich zur Abkühlung. Und in dem Moment dachte ich fast schon darüber nach, sofort wieder loszuspurten und Cleo noch einmal zu buchen. Aber ich machte es wie die kleinen Fonzies und blieb cool.

    Ich verließ das Yinyang in der Nacht mit dem Gefühl und Vorsatz, dass ich da bald wieder hin muss. Ich hatte dort einen derart schönen Tag, wie man ihn sich nur wünschen kann. Ich kann nur sagen: Bis bald und vielen Dank!

  34. Onderstaande 11 leden hebben Iubi bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (30 september 2014),Brad Clitt (30 september 2014),Cat (30 september 2014),Eddy_V (30 september 2014),Jansen (30 september 2014),mynasch ( 3 oktober 2014),Snor (30 september 2014),sofaking (30 september 2014),Wentelt Eefje (30 september 2014),Wijze grijze (30 september 2014),Willi69 (30 september 2014)

  35. #97
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iubi Bekijk bericht
    Ich werde es wohl künftig so handhaben, dass ich mir Duschgel mitnehme und dann im Wellnessbereich dusche.
    Das ist keine gute Idee , denn die Benutzung von Shampoo ist im Wellnessbereich ausdrücklich verboten (es steht dort ein gelb-schwarzer Aufsteller mit entsprechendem Hinweis, in Holländisch).
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  36. #98
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:22
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.764
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    heeft iemand ervaring met (poolse?) Nicolle?

    Stevige dame (niet mollig), lang blond haar, beetje gekruld langs haar gezicht aflopend. Staat vaak bij de ingang van de barruimte (vanuit de kleedruimte gezien). spotte haar een paar keer met een kompaan die ook lang blond haar heeft. Duo dus niet te missen. Als ik me niet vergis werkte ze een poosje als Anastacia in Samya, en daarvoor in GT (haar naam daar vergeten). Vind haar topic hier niet meer terug. Misschien een andere naam? Of zoek ik niet goed genoeg (ook mogelijk)

    ze trekt me aan de ene kant sterk aan, maar tegelijkertijd lijkt ze me ook een beetje ... afstandelijk?

  37. #99
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mynasch Bekijk bericht
    heeft iemand ervaring met (poolse?) Nicolle?

    Stevige dame (niet mollig), lang blond haar, beetje gekruld langs haar gezicht aflopend. Staat vaak bij de ingang van de barruimte (vanuit de kleedruimte gezien).
    Dat is deze!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  38. Onderstaande leden hebben RAUL7 bedankt voor deze bijdrage:

    mynasch ( 5 oktober 2014)

  39. #100
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:22
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.764
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    Maandag 6 oktober 2014, een fraai dagje in Yin Yang!



    Op de een of andere manier kon ik vandaag niet echt het rechte pad vinden, en dacht, waarom ook eigenlijk niet…. Nog enorm getwijfeld of ik niet een dagje naar Villa Marisol of zelfs Sun Temple zou gaan, maar het lot (kop of munt) besliste voor mij: Roermond zou het worden.

    Een beetje de eerst mistroostige herfstdag leek het te worden, maar schijn bedroeg…. Bij heet passeren van de Limburgse grens begon voor het eerst vandaag de zon te schijnen! En nog sterker, toen ik mij met een cappuccinootje op het terras zette op de grote hoek bank in de zon werd ik onmiddellijk door een groep Roemeentjes geadopteerd die ook graag deze zonneschijn met mij wilden delen. Zo tegen half twaalf waren er een stuk of tien meiden, en dat aantal groeide langzaam, maar gestaag! Het zou een uiterst plezierige dag worden met een vond ik althans gezellige line-up.

    Door de tijd spotte ik respectievelijk: Beatrice, Rimuna, Ramona, Diana, Rosita, Vita, Maria, Ada (Ro), Aisha Leyla, Bianca, Roxanne, Natalia, Georgianne, Ada (P), Anna (ro), Mikkey, Mona, Sissi, Adelina, Eliza, Bonny, Raissa, Isa (D), Anais, Iza. En nog een fors aantal die ik niet ken. Denk max 40 op deze maandag (tot een uurtje of vijf)

    Inderdaad wel een aantal roemeentjes,maar ik vond dat absoluut geen bezwaar! Integendeel. De meeste meiden hadden zin n een kletspraatje met wat presales en dat vind ik eigenlijk een van de prettigste tijdsbestedingen in onze saunaclubs!
    Voor ik mij op de speelweide begaf heb ik me moedig genoeg in het zwembad gestort en een fors aantal baantjes gezwommen, dat was inderdaad heel moedig, en ik had wel een aantal sauna gangen nodig om weer een beetje op temperatuur te komen…. Had ik eigenlijk beter anders om kunnen doen, maar grootheidswaanzin in het eerst gesprekje met de bevallige Beatrice noopte mij om het bad in te springen, en dat op mijn leeftijd….. Daarna om de verkleumde ledematen weer in het gareel te brengen inderdaad door naar de bio sauna die gelukkig op rood stond!
    Binnen eens gezellig met een aantal sollicitanten gesproken, en er waren er een aantal bij waar ;ik onmiddellijk bij dacht dat ze hoge ogen zouden kunnen scoren. Diana uit Roemenië bijvoorbeeld, 32 jr een beetje stevig gebouwd en een gouden touch, zo bleek al snel. Verder bleek Sissy ook zeer geïnteresseerd om nader kennis te maken en we hebben heel wat zitten kletsen, spannend! Bianca kwam me met grof geschut (en dat is zoals kenners weten bij haar heel wat) verleiden terwijl ik met de tengere Sissy van ik meen 22 bezig was. Nu kenden Bianca en ik elkaar van GT met eigenlijk super sessies; wat een geile dame is deze Bianca toch… heerlijk een beetje met haar billen tegen je aanrijden, met hese stem praatje in je oor over geile dingen, da’s toch leuk, en Sissy die een en ander meta enige verbazing gadesloeg, maar sportief als Bianca is, ze nam waardig van ons afscheid!
    Vond dat ik ook nog wat inspiratie in de kino moest opdoen. Daar bleek het tamelijk druk met alom aktie. Een vreselijke film die de hele dag draaide, daar zijn toch stukken betere exemplaren van te koop tegenwoordig. Ik vond de kino als ontmoetingsplaats wel weer geil, en ook een aantal meiden daar ook wat beter getracht te leren kennen. Leuk om ze later in het daglicht ook weer tegen te komen. Niet altijd vanzelfsprekend. Bonny bleek goed herkenbaar (groot geschapen), maar met Elisa bleek ik meer moeilijkheden te hebben!!

    De keuze voor vandaag had ik eigenlijk twee weken geleden gemaakt toen ik Maria spotte die verhuisd is van Panthera naar YY. Wat een leuke meid is dit toch met een absoluut stralende glimlach. Een glimlach die de rest van het gezelschap op ruime achterstand zet. En verder is het ook een leuke meid om een beetje mee te kletsen. Ik zag haar eerst toen ze net aankwam, en nam een vrolijke begroeting in ontvangst, oprechte belangstelling viel mij ten deel. En niet meteen” gaan we nu de kamer op?”. Eerst nog wat andere YY-avonturen beleefd, en na een poosje een beetje op de uitkijk gestaan om te zien wanneer ze weer beschikbaar zou zijn. Dat duurt dan natuurlijk weer net iets langer dan je zou willen, maar op een gegeven moment kwam ze helemaal opgefrist van een eerdere job weer terug in de grote barruimte. ze nam iets te drinken en ik besloot me bij haar te voegen. Ze stelde voor om eerst even buiten te gaan zitten en samen wat te kletsen en de drankjes te nuttigen. Goed idee. Ze vertelde dat ze zeker nog een poos in YY wil blijven daar de sfeer en ruimte van YY haar na bijna twee jaar haus panthera zeer goed bevallen. Ook de klandizie is in YY kennelijk voor haar een stuk beter dan in HP. Goede reden nietwaar….
    Ik vond het in ieder geval super haar hier te ontmoeten en we besloten eerdere kamer sessies ook hier maar een in YY op te zetten.

    Ik heb de laatste tijd heel wat dvp sessie mogen meemaken, met veel genoegen. Het plezier wat Maria uitstraalde schaar ik toch in de categorie girlfriend experience. Wat een inzet, atmosfeer op de kamer, stralende lach, genieten van seks, orgasmes. Heerlijk. Onthouden heren beren: Maria in YY


    kortom een uiterst genoeglijk daagje in het fraai gelegen YY.


  40. Onderstaande 16 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 7 oktober 2014),Ascari ( 8 oktober 2014),Banana Boi ( 8 oktober 2014),biged (12 oktober 2014),buttlover ( 7 oktober 2014),Cat ( 7 oktober 2014),gignnl ( 7 oktober 2014),Golfpik ( 9 oktober 2014),Jansen ( 7 oktober 2014),kinky Jan ( 9 oktober 2014),Oudebelg ( 7 oktober 2014),RAUL7 ( 9 oktober 2014),Snor ( 7 oktober 2014),sofaking ( 7 oktober 2014),unbreakable (11 oktober 2014),Willi69 ( 7 oktober 2014)

 

 
Pagina 4 van 12 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55.

Diamond 468*60   Living Room 468*60