Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 287
  1. #51
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 07:08
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Kleine niet representatieve steekproef gedaan en de laatste 6 geschreven YY dames recensies aan geklikt. In elke recensie wordt expliciet melding gemaakt van dames die aan TZ doen. Dit slechts als relativering bij de opmerking van Snor mbt TZ.
    Ja, misschien had ik gewoon pech. Maar mij steekproef was ongeveer ook 6 meisjes .

    Volgende keer ga ik een betere steekproef uitvoeren .
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  2. #52
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Volgende keer ga ik een betere steekproef uitvoeren .

    En eerst je snor afscheren... 😋
    Slagingskans zeker met 50% verhoogd!
    En Garde

  3. #53
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Inderdaad, dan zit het wel snor met die nieuwe steekproef

  4. #54
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Roermond, 27augustus 2014

    Na een tegenvallend bezoek aan het magnum filiaal te Oedt op zondag bleef het borrelen in mijn ballen! Gelukkig waren maandag en dinsdag regenachtige dagen, maar bij het doorbreken van de eerste zonnestralen op woensdagmorgen namen de hormonen toch weer sterk de overhand! Ja ik weet het dokter ik ben ziek, ik hou van alle vrouwen dat is een groot verdriet, maar ook met uw beste medicijn redt u deze zieke niet! De enige remedie is om mij in mijn bolide te zetten en koers te zetten naar een hoerenkot, waar de meisjes mooi en lief zijn en het eten goed, dat is het enige wat dan echt moet! In Yin Yang was het party dus het leek mij prima koers te zetten naar de club waar de ziekte jaren geleden ook tot ontwikkeling was gekomen!

    Via de tamtam had ik al contact gehad met Riccardo Banana en hij melde mij al reeds om 12.00 uur ter plekke te zijn. Het verkeerde weer in een bont gezelschap die dezelfde goddelijke gave als hemzelf bezitten! Het zijn goede jongens, maar je kunt er overal maar één keer mee komen!
    Ik werkte snel mijn werkzaamheden af, en was door wat ontwikkelingen redelijk opgefokt toen ik op de parkeerplaats van Yin Yang opdraaiden. Het stond al goed vol met auto's en ik kon maar met moeite een plek vinden voor mijn sleetje. De vriendelijke klusjesman, type lieve opa met dito pet hielp even een oogje in het zeil te houden en opslag kantelde mijn humeur! Vol goede moed knarste het grind onder mijn voeten en werd ik met een brede grijns en een vriendelijk woord ontvangen door Snoop Doggy Dog!

    Ik betaalde de theke de verschuldigde entree voor het paradijs, kleedde mij om en ging eens kijken waar de bende van ellende uit zou hangen. Verrekt ze zullen toch niet ziek zijn, geen van de mij als semi bekend voorkomende figuren kon ik herkennen aan de bar binnen. Ik had echter nog geen voet op de eerste tegel van het terras staan of hoorde mijn naam al roepen. De jongens hadden zich in het lauw warme zonnetje genesteld en lieten zich het koude bier goed smaken! Geef het volk brood en spelen en je hebt er geen kind meer aan! Brood juist, het was tijd om even snel wat te lunchen zodat ik voldoende op krachten zou zijn als ik straks met één van de vele prachtige mokkels die daar rondliepen de kamer op zou duiken!
    Ik nam een broodje en legde er een plak kaas en ham op en daarbovenop een heerlijk vers gebakken spiegelei, een stukje quiche en een saucijzenbroodje! Ik werkte de laatste hap naar binnen toen ik vanuit de open keuken hoorde wat doen we met de biefstukreepjes? Mmh lekker en het mag gezegd worden ook tijdens deze Tropical Latino Party had Yin Yang zijn zaken weer prima op orde zowel qua eten, muziek, entourage en vriendelijkheid van het personeel!

    Ik wandelde maar eens even naar buiten en sloot me aan bij het gezelschap! Om niet helemaal als kansloos mietje gezien te worden werkte ik ook maar een glas van het koude gerstenat naar binnen! Kijk daar heb je Rob45 kraaide de Banaan.
    Hij dacht dat ie hem had zien vertrekken met een blank mokkel iets wat compleet tegen Rob zijn principes in schijnt te druisen, maar aangezien hij uit de deur van het wellness gedeelte te voorschijn kwam grapte ik dat ie vijf losse euro's in de zonnebank geflikkerd had en het mokkel zou ophalen als ze zwart geblakerd was! Er liep overigens wel een donker mokkel rond met een atletisch lichaam, een paar grote meloenen zou Sierd de Vos gezegd hebben en een kont zo rond dat je op beide billen alle continenten kwijt kon! Ik besloot eens even binnen te gaan kijken en bestelde een drankje aan de bar. Poolse Paris danste door de tent en gaf een paaldansshow ten beste, misschien niet de mooiste kop van de tent maar ik deed ook regelmatig met minder dus vooruit met de geit! Wa gedde doen zei de Banaan, ik lachte alleen en sjouwde braaf achter Poolse Paris aan! Op de kamer werd het een slijtageslag allerlei acrobatische kunsten werden uitgehaald en hoe harder hoe liever leek het wel! Niet alleen haar lovegrot ook mijn bek werd volledig gepenetreerd door haar geile tong! Het half uur zou weldra om zijn gaf Paris aan en ik vertrouwde haar toe dat we later nog op herhaling zouden gaan! Even probeerde ze nog mij teasend, trekkend en pijpend over te halen tot een verlenging. Maar de schoten op doel raakte of de paal of de lat, maar goed dat er geen Hawk Eye op de doellijn stond want regelmatig rolde de bal gevaarlijk over de lijn, maar altijd was er de verdediger die de bal de tribune inramde!

    Paris zei maybe you have to wait for me....Geen probleem schat ik heb heel wat speelgoed zien rondlopen! Opvallend was dat ze na de kamergang samen met mij ging douche in de openbare douches en wel op een redelijk geile manier! Elkaar heerlijk inzepen, strelen, kusjes en rijden tegen mijn al weer op oorlogssterkte gekomen paal. Next room with shower? vroeg ze terwijl ze geil en plagend haar tong uitstak! Ja hier was geen doellijntechnologie tegen opgewassen, deze zat en bekeken door verbaasde voorbijgangers stond ik daar met mijn willy wortel en kon niet anders dan instemmen en mijn verlies nemen! Ik melde mij weer bij het gezelschap en Cuppido die vandaag een dagje zijn vertier zocht in Roermond informeerde naar de sessie!
    Ik vertrouwde hem toe dat het allemaal prima was en hij gaf mij een vaderlijk goedkeurend knikje! Leuk trouwens ook echte GT mannen te zien in de Yin Yang, maar net zoals ik ook wel eens GT bezoek willen hun ook wel eens iets anders af en toe!
    Eigenlijk is het prachtig ieder heeft zijn favoriete club waar hij het liefste komt, maar af en toe is vreemdgaan is goed voor de relatie! Als je het zo bekijkt dan heeft die sympathieke Cupido volgens mij een ijzersterk huwelijk! Thaise Theo kwam ook even informeren naar de Poolse MILF. Ach menneke begint er nie aan zei ik het is helemaal niks en de hele tafel barste in lachen uit!

    Er werd binnen levendig gedanst en de muziek stond op een prima volume met een heerlijke bass! Daar is het vanavond diploma dansen zei de Banaan met een melancholiek van weemoed in zijn stem! Het lijkt me trouwens wel zo'n braaf boeremenneke die iedere donderdagavond met gepoetste schoenen met een plaatselijke boerendochter naar de dansschool reed! Wat ie daarna allemaal met die boerendochter uitgevreten heeft willen wij waarschijnlijk niet weten, maar de lessen in ten minste dansen hebben zijn vruchten afgeworpen toonde hij ons in de avond! Als een volleerd slangenbezweerder draaide en zwierde hij Poolse Paris in de knoop tot ze zo duizelig was dat ze zelfs met hem naar de kamer ging!
    Ik was inmiddels wel toe aan een tweede rondje en trof binnen op een bankje in de bar Carla. Een prachtige beauty type girl next door en zou vroeger ook een echt MJ meisje zijn geweest! Hij is de smaak helaas verloren, maar ik heb hem nog en na een kort intakegesprek vertrokken wij naar de kamer. Dit werd mede ingegeven door haar rossige haarkleur! Zoals een boer mij eens trots vertelde dat hullie Rudy ook een nieuwe vriendin had! Echt waar vroeg ik! Jazeker ene rooie zei die en ik heb tegen onze Rudy gezegd jongen let op rooie en valen dat zijn donderstralen! Carla vertrouwde mij toe nog maar een maand werkzaam te zijn in het vak en met angst en beven bekeek ze mijn gevaarte. Ik stelde haar gerust en na de flinke ramsessie met Poolse Paris was een rustige liefdevolle sessie geen enkel probleem. Veel inzet zowel zoenend als strelend en de aanblik van haar prachtige lichaam in doggy style deden het rubber precies binnen het half uur vullen! Thank you so much zei ze en dat meende ze oprecht! Laatst had ze een klant gehad die als een bezetenen was beginnen te rammen en dat was voor haar een pijnlijke ervaring geweest vertrouwde zij me toe! Jammer, maar ik denk als ze nog wat meer zelfvertrouwen krijgt ze kan uitgroeien tot een topper!

    Ik at even snel wat en voegde me daarna bij Banaan en Cupido op het terras. Er liep zoveel moois rond en de hele middag was ik al stilletjes verliefd op een Roemeense in een fel rode bikini! De vriendin van mijn ex favo liep er ook nog rond herinnerde Banaan me fijntjes aan! Waar is die eigenlijk gebleven? Geen idee antwoorde ik wel jammer het was zo'n prachtig mooi wijf en na paar weken Roemenië was ze ineens 10 kilo zwaarder en de trend zetten maar door!
    Ach dat was ik vroeger ook antwoorde Cupido....Wat vroegen Banaan en ik in koor een lekker wijf? Dat konden wij ons niet voorstellen! Er was luikend oogcontact met de rode bikini en ik nam plaats naast haar! Ai de vriendin deed dienst als tolk dat beloofde weinig goeds, maar na een paar wijze lessen van MJ besloot ik truc 1 van het verleiden van Roemeense waar verder niet mee te communiceren is in te zetten! Handje vasthouden!\
    Dat begreep ze en na een vertaling van haar buikspreekpop vertrokken wij naar de kamer! Meine name is Vicky zei ze....Ficken mit Vicky! Het klonk bijna als de Duitse tegenhanger van Spuiten en Slikken!
    Prima latenightshow zou het kunnen worden op RTL2, maar de hoofdrolspeelster kwam na wat aanwijzingen van regisseur IAL im gang. Ze zal nog flink moeten sleutelen aan haar acteertalent en kunsten wil het echt een hit worden! Oef dit was ook wel weer erg krapjes bij het neuken in doggy zag ik zelfs aan haar sterretje hoe ze echt helemaal gevuld was.....Ik voelde haar kutspieren spannen om mijn harde paal en hier was geen uitstel meer mogelijk en vulde zo het tweede rubber van de dag!

    Na een douche en wat smalltalk links en rechts kwam Poolse Paris weer ten tonele. So you wanna be my husband? Maybe! How many other woman you fuck? Two antwoordde ik eerlijkheidshalve! So you think you can fuck other woman speelde ze het spel op het scherpst van de snede. How many man you fuck vroeg ik terwijl ze steeds meer tegen me op stond te rijden en ik haar kont vast had...Cupido bekeek het van de andere kant van de tafel en ik hoorde hem tegen de Banaan zeggen ik zou allang vertrokken zijn! Ik hoop vurig dat hij bedoelde naar de kamer want anders heb ik het verkeerd begrepen!
    We moesten wachten op een kamer, maar dat duurde mevrouw te lang en dus zou het een blokhut worden want het moest en zou afgewerkt worden en wel nu! In de blokhut vlogen de vonken er van af! Allerlei standjes, schreeuwen, krijsen, bijten in mijn nek en PSE ten top! Hard en bruut en even vreesde ik dat de mensen op het terras ons zouden horen, het hutje dit niet zou overleven en de passanten die voorbij liepen de security zouden melden dat er een rituele slachting plaats vond in blokhut nr. 1! Helemaal aan gort met het pap in de benen wankelde ik met de poedelnaakte Paris aan mijn arm de trappen naar boven weer op! Met de tong op mijn slippers want ze had me volledig gesloopt! Na een heerlijke douche nam ik buiten plaats bij de Banaan aan tafel! Wat is er gebeurd jongen? Ik ben kapot antwoorde ik! Banaan lachte en haalde een Cola voor me! Gaan we naar huis vroeg ik? Ja is goed stemde de Banaan in!

    We leverden de badjas en sleutel in en de leukste bar dame van alle saunaclubs had nu dienst als theke. Dan moeten jullie hier nog even je adres, email en bankgegevens opschrijven zei ze terwijl ze ons de lijst waar de dames de kamers op bijhouden onder de neus duwde! Ik wil mijn telefoonnummer wel geven antwoorde ik, maar vrees dat je nooit gaat bellen antwoorde ik gevat! We barsten allemaal in lachen uit en dat kenmerkt ook de huiselijke gezellige sfeer in Yin Yang!
    Het was gewoon een prachtige dag geweest, alles was goed georganiseerd zelfs pakjes fetisjist The Joker was aan zijn trekken gekomen en ik vroeg me af waarom ik niet vaker naar Roermond rij!? De aankomende paar maanden gaat het er niet van komen, maar ik kom er zeker weer terug! Bedankt Yin Yang voor weer een top dag!
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  5. Onderstaande 19 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (31 augustus 2014),Badslippers (28 augustus 2014),Bluebear (28 augustus 2014),Boy69 (28 augustus 2014),buttlover (29 augustus 2014),Cupido (28 augustus 2014),Eddy_V (28 augustus 2014),KopjeOnder ( 3 september 2014),laplagne (29 augustus 2014),Megaboob (29 augustus 2014),Mr Pussy (28 augustus 2014),Ricardo Banana (29 augustus 2014),rmjhexe (28 augustus 2014),rob45 (28 augustus 2014),Sjeng1960 (29 augustus 2014),sofaking (28 augustus 2014),terminator (28 augustus 2014),The Joker (28 augustus 2014),Willi69 (28 augustus 2014)

  6. #55
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    We willen tegenwoordig allemaal weten of we "veilig" (voor het thuisfront) kunnen pinnen...
    Welnu, wie pint bij Yin Yang krijgt op zijn afschrift de volgende tekst:

    BEA NR:RS2101 02.09.12/22.02
    Roermond ROERMOND,PASxxx


    (met natuurlijk een andere datum en tijd in de eerste regel en aan ander pasnummer in de tweede regel.)

    Geen referentie aan Yin Yang dus...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  7. #56
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    We willen tegenwoordig allemaal weten of we "veilig" (voor het thuisfront) kunnen pinnen...
    Welnu, wie pint bij Yin Yang krijgt op zijn afschrift de volgende tekst:

    BEA NR:RS2101 02.09.12/22.02
    Roermond ROERMOND,PASxxx


    Geen referentie aan Yin Yang dus...

    Maar wie is BEA??!!
    Ps wat deed jij in YY? 😎
    En Garde

  8. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 3 september 2014)

  9. #57
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 07:08
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Op 02.09.12 om 22.02 voor 50 Euro?

    Ik heb het bij mijn bank (ING) nog even nagezocht:
    Omschrijving op mijn overzicht:

    21-03-14 11:15 BETAALAUTOMAAT
    ROERMOND / ROERMOND
    BA 50,00 db
    Tegenrekening
    Mutatiesoort Betaalautomaat
    Naam / Omschrijving
    21-03-14 11:15 BETAALAUTOMAAT
    ROERMOND / ROERMOND
    010 109334 RS2101
    ING BANK NV PASTRANSACTIES


    Dus wel: bedrag, datum en tijd en plaats.
    En ik denk dat als je goed gaat zoeken (ik heb even op google gekeken maar daar niets kunnen vinden) dat je ook kunt vinden waar betaalautomaat RS2101 staat.
    Laatst gewijzigd door Snor; 3 september 2014 om 17:37
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  10. Onderstaande leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 3 september 2014)

  11. #58
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Maar wie is BEA??!!
    Ps wat deed jij in YY? 😎
    Betreft ongetwijfeld deze Bea, weer terug dus :
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...l-Beatha-Pools
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  12. #59
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    We willen tegenwoordig allemaal weten of we "veilig" (voor het thuisfront) kunnen pinnen...
    Welnu, wie pint bij Yin Yang krijgt op zijn afschrift de volgende tekst:

    BEA NR:RS2101 02.09.12/22.02
    Roermond ROERMOND,PASxxx
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Maar wie is BEA??!!
    Ps wat deed jij in YY?
    Beauty Salon "Anita"

    Hij heeft waarschijnlijk zijn nagels laten doen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Geen referentie aan Yin Yang dus...
    Voor een digibeet niet nee, maar iemand die een beetje kan "Googlen" ziet dat er op de Heinsbergerweg 230 maar liefst 4 bedrijven geregistreerd staan waarvan er eentje dus een gerenommeerde saunaclub is.

    Op de afrekening van mijn creditcard stond altijd iets van Hotel Schoenmakers of iets dergelijks.

    Deze vond ik ook wel leuk.

  13. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 3 september 2014),Wentelt Eefje ( 4 september 2014)

  14. #60
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 07:08
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Maar "Heinsbergerweg" staat niet op je/mijn rekeningafschrift.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  15. Onderstaande leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 3 september 2014)

  16. #61
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Maar "Heinsbergerweg" staat niet op je/mijn rekeningafschrift.
    Tenzij je bij een van die andere gerenommeerde bedrijven pint natuurlijk...

    LMAO.jpg
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  17. #62
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Maar wie is BEA??!!
    Ps wat deed jij in YY? ��
    Binnen wippen natuurlijk...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  18. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 3 september 2014)

  19. #63
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Weet iemand of de nieuwe loungeruimte al in gebruik is genomen bij de YinYang?
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  20. #64
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Vorige week zag ik een grote loungeruimte waar eerst maar een paar bankjes stonden.Morgen bij gelegenheid maar een keer inrijden.

  21. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 3 september 2014)

  22. #65
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Vorige week zag ik een grote loungeruimte waar eerst maar een paar bankjes stonden.Morgen bij gelegenheid maar een keer inrijden.
    Ik ben van plan om morgen ook naar de YingYang te gaan. Ben benieuwd.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  23. #66
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Tot straks dan,als ik iemand de lounge zie bewonderen is dat waarschijnlijk BB.

  24. #67
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Gisteren voor het eerst sinds 22/08 nog eens in YY beland.

    Mijn werkgever moet volgend jaar zwaar besparen, waardoor ik deze week mijn budget voor 2015 al moest opstellen, bijna 2 maand eerder dan normaal. Na 2,5 dagen met cijfertjes te hebben gespeeld, was ik het kotsbeu en had ik gisteren zin gekregen om met meisjes te gaan spelen.

    Gisteren eerst toch nog een beetje gewerkt om tegen 14u richting YY te trekken. Een dik uurtje later reed ik de parking op en deze stond al goed vol. Ik heb me een rustig plaatsje gezocht in de verste uithoek van de parking en begaf me naar binnen.

    Aan de receptie moest ik een tiental minuten wachten, want de theke was iemand aan de telefoon aan het uitleggen, dat, indien zijn vriendin in YY wou komen werken, ze welkom was om eens langs te komen, maar dat ze wel alleen moest komen. Zijn ‘begeleiding’ was niet gewenst. De persoon aan de andere lijn bleek hardhoors te zijn, want de theke moest zichzelf meermaals herhalen, maar uiteindelijk leek de boodschap toch door te dringen. Ik denk niet dat de betrokken meid ooit in YY zal werken.

    Toen het vervolgens aan mij was, heb ik snel mijn 60€ betaald, badjas, handdoek en sleutel ontvangen en ben ik richting kleedkamers getrokken.

    Wie kwam ik daar tegen: Maria, die ik sinds bijna 2 jaar van HP ken en die een uitstapje maakt in YY (tijdelijk of definitief, dat is nog niet duidelijk). Maria gaf me snel 3 kusjes, waarop ze richting toiletten spurtte. Zodra Maria verdwenen was, vermomde ik me tot ijsbeer en begaf ik me naar de bar.

    Ik bestelde me een pint en plaatse me op de zeteltjes aan de danspaal. Na korte tijd kwam Maria me daar gezelschap houden en hadden we een leuk gesprekje, dat we na enige tijd buiten verder zetten. Hoewel ik Maria van in HP al bijna 2 jaar ken en ik haar een super meid vind, was het vreemd genoeg nog nooit tot een kamergang gekomen. Daar zou gisteren verandering in komen. Ik was eigenlijk nog aan het acclimatiseren en ontbeerde nog de nodige energie, maar ik voelde me zo op mijn gemak bij onze ‘Heilige Maagd’, dat ik toch overstag ging, toen, Maria voorstelde om op kamer te gaan.

    Zo geschiedde en amper 45 minuten na mijn aankomst in YY (ontiegelijk snel voor mijn doen), vatte ik mijn eerste kamergang al aan. Maria ontdeed zich van haar kledij en deed haar schoenen uit, waarop de trotse reuzin plots veranderde in een lief, breekbaar meisje.

    Al staande begonnen we te tongzoenen en bleek dat er toch al meer energie in Piet zat, dan ik had verwacht. Na enkele minuten verplaatsten we ons naar het bed, waar het tongzoenen lustig verder ging. Ik werd na een tijdje zo opgewonden van het zoenen, dat ik Maria vroeg me te pijpen. Ze leverde een uitstekende pijpbeurt af en positioneerde zich zo, dat ik ondertussen met haar mooie, natte poes kon spelen.

    Hoewel ik genoot van het pijpen, wou ik toch al snel beginnen neuken. Ik was er immers al bijna 2 jaar op aan het wachten om met Maria te neuken, en zelfs extra 2 minuten wachten, zat er niet meer in.

    Maria voorzag kleine Piet van een gummi en begon me te berijden. Dat deed ze heel gevarieerd en heel enthousiast. Tijdens het neuken kon ik ook lekker met Maria haar borsten spelen.

    Na een tijdje zijn we overgeschakeld op missio, waarbij ik Maria lekker kon zoenen en uiteindelijk wou ik de kamergang met doggy afmaken. Een lekkere kont als die van Maria moet je immers eens in hondjes gepakt hebben. Ik beukte een hele tijd door, maar het orgasme wou jammer genoeg niet komen. Nu bleek plots dat de voorbije lange werkdagen (en het bijhorend gebrek aan slaap) hun tol toch eisten en dat mijn energieniveau, zoals ik al vreesde, nog niet volledig op peil was. Ik heb het beuken dan ook voor bekeken moeten houden. Maria heeft nog geprobeerd mijn kwakje via een hand job uit kleine Piet te krijgen, maar dat zat er echt niet meer in.

    Enigszins verrassend moest ik mijn langverwachte en lang verhoopte kamergang met Maria dan ook zonder orgasme afsluiten.

    We hebben, vooraleer de kamer te verlaten, afgesproken later op de dag terug met elkaar te kameren en dat orgasme de volgende keer uit kleine Piet te sleuren, maar dat zou anders uitdraaien.

    Aan de lockers heb ik Maria haar haar verdiende centjes gegeven en na een verfrissende douche begaf ik me terug naar de bar. Ik voelde me heel slapjes (ik dacht op een zeker moment zelfs dat ik in slaap ging vallen op mijn kruk), dus ik besloot om gebruik te gaan maken van de welness. De meeste mensen worden daar loom van, maar ik slaag er meestal in om mijn batterijen tijdens een stevige welness beurt terug op te laden.

    Ik ben eerst een kwartiertje alcohol en calorieën gaan uitzweten in de sauna, om vervolgens mijn lichaamsvocht terug op peil te gaan brengen in de jacuzzi. Daar maakte ik kennis met een gezellige Eindhovenaar die tot op heden enkel bekend was met YY, maar die na ons gesprekje zin heeft gekregen om op ontdekkingsreis te trekken door saunaclubland. Ik verwacht dan ook hem binnenkort in Babylon, Panthera of in één van de andere ons bekende paradijsjes aan te treffen.

    Na veel te lang in de jacuzzi te hebben gezeten (ik heb er zelden zo verrimpeld uitgezien) , was het opnieuw tijd voor een douche en trok ik nogmaals naar de bar. Daar zat Roemeense Christina op een kruk, véél te mooi te wezen.

    Met deze bloedmooie, 24 jaar jonge meid, had ik tijdens mijn vorige bezoek aan YY al een leuk gesprekje gehad, maar tot een kamergang was het toen niet gekomen.

    Christina is 200% mijn type: mooi Roemeens gezichtje, kleurrijke ogen, lang zwart haar, niet al te groot (1,65m), slank, en voorzien van een wondermooie, natuurlijke B-cup en een killer kont. Tattoo’s of piercings kan ik me niet herinneren.

    Ik ging een leuk gesprekje aan met Christina en de welness sessie had me duidelijk deugd gedaan. Mijn lust in Christina groeide razendsnel, net als mijn kleine vriend, wiens kopje na een tijdje vanachter mijn badjas tevoorschijn kwam. Deze meid moest en zou hem eens lekker verwennen.

    Na een kort gesprekje trokken Christina en ik dan ook richting kamer. Daar aangekomen ontdeed Christina zich onmiddellijk van haar kledij, en oh my god, wat een bloedmooi, geil lichaam had ze toch. Naakt was ze nog mooier dan in lingerie.

    Ik zette me op bed tegenover Christina en begon haar te zoenen. Tongzoenen doet ze jammer genoeg niet, maar de zoentjes die ze gaf voelden wel heel intiem aan. Tijdens het zoenen speelde ik voortdurend met Christina haar lekkere, borsten, billen en poes en kleine Piet kon het natuurlijk niet nalaten de nodige aandacht op te eisen.

    Christina had de boodschap al snel begrepen en begaf zich naar beneden. Wat toen volgde was een mindere pijpbeurt, een beetje een anti-climax. Gevolg: Piet die zooooo zin had in deze mooie Roemeense, trok zich van ontgoocheling een beetje terug. Christina merkte dat uiteraard en vroeg me of ze iets mis deed. Ik gaf aan dat ik een pijpbeurt graag iets steviger heb: ik heb graag dat een meid aan mijne Piet zuigt alsof haar leven er van af hangt, en dat ik het gevoel krijg, dat ze Piet er letterlijk gaat afzuigen.

    Christina begon me vervolgens opnieuw te pijpen en ze had de boodschap duidelijk goed begrepen: ze pijpte plots met een onwaarschijnlijk enthousiasme en ik genoot nu met volle teugen. Ze deed het zelfs zo goed, dat ze me probleemloos had kunnen klaar pijpen (en dat kunnen niet veel meiden). Een FT zit echter niet in haar aanbod, en ik wou haar daarenboven te graag neuken, dus ik heb Christina dan maar een condoom laten nemen.

    Begonnen in missio, waarbij ik tijdens het zoenen nu toch een beetje tong voelde, en toen ik merkte dat ik het neuken niet meer lang ging volhouden, snel overgeschakeld op hondjes. Ik heb het orgasme nog een paar minuten kunnen uitstellen, maar al snel was daar toch de ontlading: BOEM! Die kwam van diep en voelde onwaarschijnlijk goed.

    Piet werd vakkundig schoongemaakt, we hebben nog even nageknuffeld en na 35 minuten hebben we de kamer verlaten. Aan de lockers moest ik maar 50€ betalen, maar gezien de schitterende kamergang, heb ik Christina een kleine fooi gegeven. We hebben met nog een paar zoentjes afscheid genomen, waarop onze wegen scheidden.

    Na mijn kamergang met Christina zou ik nog een 5-tal uren in YY blijven en Christina is me nog een paar keer gezelschap komen houden. Ze zocht ook heel vaak oogcontact en wierp me regelmatig een kusje toe.

    Na een zoveelste verfrissende douche had ik honger gekregen, dus ik begaf me naar het restaurant. Ik vulde mijn bord, met kippegyros en rijst, witloof met spek, brood en groentjes en zette me naast Roemeens Lorena, dit keer niet met bruin of zwart haar, maar met een soort blond-rosse kleur en een pony. Ik vond haar nieuwe kapsel niet zo mooi en heb haar dat ook gezegd. Mijn woorden waren nog niet koud of ik was al 20 keer doodgebliksemd. If looks could kill.

    Lorena klaagde tijdens het eten steen en been. Ze was al sinds 11u in de club aanwezig en had nog geen enkele kamer gemaakt. En inderdaad: de ganse dag waren er niet zoveel mannen in YY aanwezig en verschillende meiden maakten weinig tot geen kamers. Andere meiden, zoals Maria, maakten daarentegen, ondanks het gebrek aan mannen, meer dan voldoende kamers. Aan wie ligt dat dan… Mij stoorde het in ieder geval niet, dat er minder volk dan tijdens mijn vorige bezoeken in YY aanwezig was. Er hing de ganse tijd een heel relaxt, ontspannen sfeertje in de club, net wat ik gisteren nodig had.

    Lorena aasde uiteraard op een kamergang met mij, maar afgeschrikt door haar kapsel, koos ik wijselijk het hazenpad. Later op de avond zou ik me echter over haar weinig modieuze haarsnit kunnen zetten en belandden we toch nog samen op een kamer.

    Eerst ben ik echter nog van het zonnetje gaan genieten op het buitenterras en ben ik terug binnen in de bar aan de praat geraakt met Russische Michaela. Ik was vanop mijn kruk al een hele tijd ondeugend oogcontact aan het maken met Christina en Michaela zat ondertussen op de kruk naast me, met haar rug naar me toe. Subtiel dook haar hand plots een paar keer richting mijn Piet en mijn billen, waarop ik het uiteraard niet kon nalaten een gesprekje met haar aan te gaan.

    Dit gesprekje zou uiteindelijk dik 3 kwartier in beslag nemen en Michaela toonde zich een hele leuke en interessante gesprekspartner. Ik kende Michaela al van in GT en ACA, maar ondanks een langdurige interesse, was het er tot gisteren, net als bij Maria, nog nooit van gekomen om met haar te kameren.

    Ik vond dat Michaela moest belonen voor het leuke gesprek (en ik was ondertussen ook volledig betoverd door haar lekkere lichaam), dus ik ben met Michaela naar een kamer getrokken. Terwijl ik de bar verliet, voelde ik de ontgoochelde ogen van Christina in mijn rug branden. Het was met spijt in het hart dat ik niet met haar op herhaling ging, maar gehypnotiseerd door Michaela haar mooie billen, volgde ik deze Russische griet slaafs richting receptie en kamer. Een herhaling met Christina zal voor een volgende keer zijn.

    Op de kamer aangekomen ontdeed de 20 jaar jonge Michaela zich van de paar stukjes stof die ze droeg. Wat een mooi lichaam had ook deze meid weer. Iets minder strak dan Christina, maar nog steeds heel mooi en Michaela is daarenboven voorzien van een paar borsten dat mij beter kon bekoren dan die van Maria en Christina eerder op de dag.

    Michaela is btw 1,70m groot, heeft mooie, maar scheel kijkende ogen, lang blond haar en een heel lekker lichaam. Piercings kan ik met niet herinneren. Een kleine tattoo in haar onderbuik/zij wel.

    Michaela en ik begaven ons op kamer onmiddellijk richting bed en begonnen zalig te tongzoenen. Piet stond onmiddellijk paraat, maar ik wou deze kamergang mijn tijd nemen: ik heb Michaela over haar ganse lichaam gezoend en ben geëindigd met een lange befbeurt die ze wel leek te appreciëren.

    Toen mijn tong uitgeput was, heb ik me languit op het bed gelegd en is Michaela me beginnen pijpen. En dat deed ze uitstekend, met veelvuldige deepthroats. Een FT zat er weliswaar niet aan te komen, dus ik liet Michaela een condoom nemen.

    Begonnen met missio, waarbij Michaela lekker mee deed en na een tijdje overgeschakeld op hondjes. En toen kwam het: beuken, beuken en nog eens beuken, maar dat orgasme wou maar niet komen. Michaela dan maar opnieuw een tijdje met haar handen en mond met Piet laten spelen om daarop een nieuwe poging tot klaarkomen met hondjes te ondernemen. Opnieuw beuken, beuken, beuken en net toe ik dacht dat het orgasme niet meer ging komen, ontplofte Piet plots dan toch. Oef!

    Het uur was ondertussen bijna rondgemaakt, dus Piet ff schoongemaakt, nog heel even over Michaela haar vakantieplannen gepraat (die ik jammer genoeg vergeten ben, maar ik weet wel nog dat ze binnenkort voor enkele weken huiswaarts trekt) en de kamer heel tevreden verlaten. Ik heb Michaela 100€ overhandigd aan de lockers, waarop zij haar werkdag beëindigde en ik terug richting buitenterras trok.

    Onderweg naar buiten zag ik Christina zitten, die me een droeve blik toewierp. Ik zei haar dat ik eigenlijk met haar op herhaling had willen gaan, maar dat ik ook maar een zwakke man ben en me had laten verleiden door Michaela (ontkennen had geen zin, want ze had dit met eigen ogen zien gebeuren). Ik heb haar oprecht beloofd dat ik bij een volgend bezoek aan YY opnieuw met haar zou kameren en zette mijn weg richting buitenterras verder.

    Buiten trof ik Maria en Lorena aan, die net hadden kennis gemaakt. Maria ontving me met de haar bekende stralende glimlach, Lorena wierp me pruillipjes en boze blikken toe. En naast wie zette ik me neer? Juist ja: naast Lorena. Niets zo opwindend als een boze vrouw.

    We hebben met ons drietjes een leuk gesprekje gehad (al apprecieerde ik de momenten waarop Maria en Lorena duidelijk over mij aan het roddelen waren in het Roemeens niet zo), tot Maria Lorena en mij verliet, niet nalatend nog even mee te geven dat ik Lorena op kamer moest gaan troosten, aangezien de arme meid naar haar zeggen nog steeds geen enkele kamer had gemaakt.

    Ik heb Lorena buiten nog een half uurtje gezelschap gehouden, waarbij de boze blikken langzaam maar zeker ingeruild werden voor knuffels, streeltjes en uitdagende blikken. Net op het moment dat ik me toch maar weer had laten verleiden tot een kamergang kwamen Maria en de ijsbeer die ik eerder in de jacuzzi had leren kennen terug bij ons zitten. Ik had wel zin om Piet nog even te laten rusten en te socializen, maar Lorena haar geduld was duidelijk op, dus al snel werd ik van de tafel weggesleurd en moest ik ons gezelschap achterlaten, achterna geroepen met de woorden: viel spass!

    Ik belandde rond 23u met Lorena op kamer. Zij drong er op aan om tot sluiting op kamer te bliiven, maar ik was moe en had me voorgenomen om YY rond middernacht te verlaten, dus ik maakte onmiddellijk duidelijk dat we max een uur zouden kameren. Daar was die pruillip meer, maar die heb ik vakkundig genegeerd en ik ben Lorena beginnen zoenen.

    Hoewel Piet al 3 kamergangen achter de rug had en al serieus gebeukt had/afgezogen was, zat er nog heel veel leven in. Na een 10-tal minuutjes knuffelen, zoenen en elkaar betasten ging Lorena dan ook over tot een pijpbeurt. Ik had gisteren al een paar uitstekende pijpbeurten achter de rug, maar die van Lorena kon er zeker mee concurreren. Het was ondertussen al mijn tiende kamergang of zo met haar, dus ze weet ondertussen natuurlijk al wel wat ik leuk vind.

    Al pijpend ging Lorena me niet meer klaarkrijgen, maar zin om onmiddellijk zelf te beginnen neuken had ik niet, dus ik liet Lorena me een condoom omdoen en liet haar me bestijgen. Net als Christina en Michaela heeft Lorena een héél mooi lichaam, met zalige borstjes, dus dat was weer genieten.

    Cowgirl houdt Lorena jammer genoeg nooit echt lang vol, dus al snel zijn we overgeschakeld op missio, waarbij ik Lorena lekker kon tongzoenen om daarop te eindigen met hondjes. Ik heb die lekkere kont stevig beetgepakt en de billen een beetje uit elkaar getrokken en ik ben beginnen beuken. Ik dacht dat een orgasme er niet direct zou inzitten, maar Lorena voelde verrassend strak aan. Zou het dan toch waar geweest zijn dat ze gisteren nog geen enkele kamer had gemaakt!?

    Hoe dan ook: zonder al te veel moeite te moeten doen was daar plots dat orgasme. Ik vulde het condoom nogmaals met een verrassend grote hoeveelheid witte vloeistoffen.

    Piet laten schoonmaken en nu bleek dat we het half uur net hadden rondgemaakt. Ik had echter beloofd een uur met Lorena op kamer te blijven, dus dat tweede half uur hebben we dan maar volgemaakt met zoenen, knuffelen en praten. Nog een keertje neuken zat er echt niet meer in.

    Klokslag middernacht hebben we de kamer verlaten. Ik heb aan de lockers afgerekend en heb nog een lekkere afscheidszoen gekregen en de 'verwittiging' dat Lorena bij mijn volgende bezoek aan YY de eerste meid van de dag moest worden, en niet de laatste. Anyways: hierop sloot Lorena haar dag af, pakte ik me een laatste douche en dronk ik nog 1 cola aan de bar.

    De club, die al de ganse dag rustig was, was ondertussen quasi volledig leeg gelopen, dus ik had geen reden meer om er nog langer rond te blijven hangen. Om 0u15 heb ik dan ook mijn sleutel ingeleverd en heb ik de club en de ondertussen quasi lege parking verlaten.

    Ik had een heel leuk bezoek aan YY achter de rug: lekker gegeten en gedronken, goed gewellnest, een leuke Nederlander leren kennen en 4 uitstekende kamergangen gehad met 4 absolute topgrieten. Wat kan een mens meer wensen!?

    Een volgende bezoek aan YY zal ten vroegste voor oktober zijn, maar ik kijk er nu al weer naar uit. Eerst morgen echter naar Samya of ACA. Volgende week naar SS en dan naar het buitenland voor een deugddoende vakantie.

    En YY: tot later!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  25. Onderstaande 16 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 september 2014),Badslippers ( 4 september 2014),Bluebear ( 5 september 2014),Bosco ( 4 september 2014),deket ( 4 september 2014),Eddy_V ( 4 september 2014),gignnl ( 9 september 2014),Jansen ( 4 september 2014),Laatbloeier ( 7 september 2014),licky luke ( 4 september 2014),Megaboob ( 4 september 2014),Nietsche ( 6 september 2014),Oudebelg ( 4 september 2014),sofaking ( 4 september 2014),Wijze grijze ( 4 september 2014),Willi69 ( 5 september 2014)

  26. #68
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    De Comeback van the Master-Bull...
    Tja comeback... Niet dat het heel spectaculair was of zo, want mijn pik leek wel in coma verzeild geraakt.

    Met Rob45 naar YY geweest. Rob vloog meteen op de latina's en ik vloog in de wodka. Het was een gezellige drukte in YY... En het neukvee was met de massa vertegenwoordigd! Voor elk wat wils dus.
    Dan heb je de afgelopen 2 maanden minder dan 10x geneukt en al geheel geen saunaclub gezien... En toch was de geilheid zo ver zoek dat ik overwoog om de abdij in te gaan, vader abt te worden en ganse dagen bier brouwen! Nadat een dozijn snollen de revue passeerden om me trachten 50€ of meer afhandig te maken, bleef er toch eentje zich hardnekkig vastbijten. Een blondje uit Moldavië voor een uurtje... Slavisch kopje en tamelijk mooie tieten. De kont was helaas iets minder, want door de één of andere huidaandoening met pigmentschakelringen, leek haar kont wel zo gevlekt als ware ze was een jachtluipaard. Maar kom, het was een leuke gekkerd op de kamer. De techniek en service in het algemeen was niet echt van een heel hoog niveau. Het kon een pak beter.

    Paspoort en verslag volgen spoedig... Ajuus
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  27. Onderstaande 5 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 5 september 2014),Cupido ( 5 september 2014),Megaboob ( 4 september 2014),Picasso 1 ( 5 september 2014),rob45 ( 5 september 2014)

  28. #69
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    De dag begon schitterend deze donderdag en het clubgevoel bekroop mij al helemaal. Ik was al vroeg uit bed en ik maakte me gereed om op de lokale markt even nog wat inkopen te doen en te socializen. Als ik over de marktplaats rond loop dan heb ik om de 15 meter wel een praatje. Ik ken er zoveel mensen en omdat ik er niet vaak kom, maakt het dit ook wel weer zo leuk. Het is heerlijk om zo te genieten met het warme zonnetje al schijnend op mijn bolletje. Het clubgevoel brandde al helemaal los in mij en het brengt toch een rare spanning in je teweeg.
    Er lopen van die volgzame mannen rond over de marktplaats met in hun beide handen plastic tasjes, zeulend achter en of ander molenpaard aan, en thuis nog moeten smeken om een potje sex bij de gratie gods van dat molenpaard.
    Ik zou zo'n kerel zo graag eens een spiegel voor houden van hoe mooi het leven wel niet kan zijn. Noem me maar een vieze hoerenloper dan, maar jouw oogjes gaan open als je ziet wat er mogelijk is. Geweldig!
    Maar hij heeft ervoor gekozen om een monogaam leven te leiden met Mientje en dat kan ook heel mooi zijn voor degenen die dit willen. Mijn vriendenkring maakt zich wel eens zorgen dat ik ook geen ega heb, maar ik vertel hen altijd dat het een vrije keuze is. Tuurlijk, zeggen velen dan, maar in mijn geval is het de waarheid. Heerlijk, deze vrijheid. "Je komt veel te kort", wordt er ooit geroepen. Dan denk ik: "Je moest eens weten".
    Maar we laten de onnozelen de onnozelen wezen en laten hun lekker doorgaan met hun burgerlijke bestaan. Een echte maat weet van mijn dubbelleven en moet tijdens deze goed bedoelde aanvallen moeite doen om zijn lach te houden. Mooi om te zien!!
    Nee, Bluebear, moest weer eens op oorlogspad en dit keer in eigen land bij de YingYang.
    YingYang is een mooie club met geweldig eten en een goede welness. Ik vindt dat ze hun zaken prima voor elkaar hebben daar. Alles even netjes en strak. Dit is echt een club met potentie.
    Ik parkeerde met "voiture"op de parking die kwa indeling op mij zo mee en dan puzzelachtig overkomt, maar ik vondt toch een daarvoor aangegeven vakje. Ik pakte mijn toilettas en de priveslippers en begaf me naar de ingang. Op nog 30 meter van de ingang hoorde ik het hekje al zoemen ten teken dat ik al op afstand goedgekeurd was. Ppfffff, gelukkig, want je hebt me nog niet van dichtbij gezien.
    Polsbandje ontvangen door de vriendelijke theke, of noemen ze die hier in Holland niet zo. Ontvangstdame, dan maar. Hetzelfde.
    Afijn, het omkleedritueel, en tijdens dit omkleedritueel overvalt mij altijd een soort van predatoreninstinct. Zo van, ik moet die tent in en wel nu, want anders zijn alle prooidieren al gevangen. Territoriumdrift, zeg maar. Ik ga nog net niet ergens in een hoek staan te pissen om mijn reukvlaggen uit te zetten. En ijdel als ik ben moet ik nog even tutten voor de spiegel om er zo verleidelijk mogelijk uit te zien voor de paringsdans. Of het helpt. Like duhhh....
    De dames die dit zien hebben altijd dezelfde reactie: "You are clean man, I like, we meet later on". Probeer het maar eens, werkt perfect, de metroman.
    "I made my entrance to the barroom" en het zat al lekker vol met gleufdiertjes en ik hadt de eerste knipoogjes alweer te pakken. Nee, ik hadt me voorgenomen om rustig mijn momenten uit te zoeken en het vandaag een "Megaboob"-dagje te maken.
    Daar ik altijd kleinere borstjes gewend was, geen probeem overigens, wilde ik vandaag "motorboaten". Voor de verandering.
    De zon scheen heerlijk en het was echt terrassenweer waar dan ook gretig gebruik van werd gemaakt door iedereen. Leuk is om te zien hoe alle dames nog een beetje slaperig zijn en ook even tijd nodig hebben om hun dag te starten. Ik vleide mij neer aan een tafeltje en genoot van het heerlijke weer.
    Rechts van mij zaten op de loungebanken twee dames een beer te vermaken. Ik zat daar zo'n 20 minuutjes voor me uit te mijmeren, toen een van de dames opstond om wat te drinken te halen.
    Ze liep achter me door en kwam "out of the blue", what's in a name, ineens rond mijn nek hangen. En dan heb je ook wat vast, geloof me.
    "He mister", zei ze. "Don't look so serious, that's not nice". Ik zei dat ik nog met mijn hoofd thuis was en nog wat zaken op een rijtje zette. "Your here to relax, then do so", zei ze. Wat kon ik daar tegenin brengen en ze liep weer door.
    Ok, eyeopener, en ik liet haar weer gaan. Ik was ze al een tijdje uit het oog verloren en ik was inmiddels in de loungebanken gaan zitten buiten "minding my own business".
    Ik lag met mijn hoofd achterover op de banken, toen ik plotseling het geweldige gevoel ervaarde van vrouwenhuid tegen mijn lichaam. Ze zei niks en kuste mijn nek. Ik keek op en het was mijn "wake-up call" dame.
    "What's your name", vroeg ik. En ze zei: "Simona". "Beautiful name", zei ik, en denkende aan het kontebonken.
    We maakten wat chit-chat en na 5 minuutjes vroeg ze of er een kamergang in zat. "Bluebear" hadt daar wel oren naar. Maar we doen even rustig aan en ik hadt al in de gaten dat ik met deze dame wel een klik zou krijgen, dus durfde ik haar rustig een 2 uur durend kamerbezoek in het vooruitzicht te stellen, wat haar op haar beurt "at ease" maakte.
    Na wat smoezen met dit lekker ding vondt ik het wel tijd om ons even terug te trekken. Op de kamer even lekker douchen met z'n tweeen en toen op het bed gedoken.
    Deze dame heeft twee lekkere borstjes en een heerlijk mooi lijfje. Ze was supervriendelijk tegen mij en de GFE-spetters die vlogen weer in het rond. Deze dame is van de "normale" sex, geen FT en geen anaal, voor mij absoluut geen probleem. Ik houdt wel van dit soort dames. Een anus is een uitgang en geen ingang, tenslotte. En zaad van je voorganger tegenkomen doet me ook niks. Daar kan geen Listerine tegenop!
    Ze smoesde heerlijk tegen me aan en vroeg waarom mijn ding-ding nog sliep. Dan speel er maar eens mee en dan wordt hij wel wakker. En zo geschiedde, de heer was mij goed gezind, en hij rees omhoog vanuit slaapstand.
    Haar heerlijke zachte lippen kuste de mijne en ondertussen speelde ze met de staaf der voortplanting. Ik wist "in the back of my mind" dat ik weer de juiste keus gemaakt hadt. "I love it when a plan comes together".
    Ze zakte af naar mijn lul en die fluweelzachte lippen omsloten mijn eikel en schacht. Met een "gentle touch" begon ze aan haar orale oefening. Ik dacht: "Als dit de hemel is, dan teken ik nu."
    Zachtjes liet ze zo mee en dan los en blies ze tegen m'n eikel om dan weer met haar tongetje mijn eikel te teasen en dan weer los te gaan in volle pijp work-out.
    Ze draaide zich een beetje naar me toe en ik wilde haar vulva ook even oraal bewerken. Ze begreep wat ik wilde en kwam met haar zachte billetjes in een 69 over mij neergedaald. De beste beslissing van de dag.
    Ik lag heerlijk ingeklemd tussen zachte vrouwenbillen en een prachtig mooi glinsterend poesje voor me als extra ontbijt. Deze dame is precies zoals "Bluebear" ze wil. Ze werd fanatieker in haar pijpwerk en hield zo mee en dan rust, omdat ze zelf enige genotsgevoelens moest verwerken. Ik wierp haar van me af en legde haar op het kussen.
    Ik zakte af naar haar poesje en gaf mijn kaken een work-out die zeer gewaardeerd werd. Ze speelde met haar tepels de gehele tijd en nam ruim de tijd voor haar mooie orgasme.
    Ze werd steeds natter en de geile aparte geur van haar genotssappen maakte mij nog veel geiler. Haar lichaam begon heftiger te bewegen en alles gaf aan dat ze lekker lag te genieten.
    Ze begon te schokken en kwam klaar, al draaiend met haar ogen. Na een minuutje sprong ze op en zei dat ik aan de beurt was. Ze pijpte met veel gevoel de zaak weer op oorlogssterkte en bracht het condoom aan.
    Ik was lui deze dag en ik zei dat zij mocht werken. Ik bleef op mijn rug liggen en ze zakte op hurkstand over mijn lul heen. Precies zoals ik het fijn vindt, omdat je dan puur haar poesje voelt. Met een gestaag tempo neukte ze mijn fallus.
    Ondertussen keek me me lief en lachend aan en "Bluebear" smolt van zijn GFE-meisje. Na een paar minuutjes ging ze in cow-girlreverse en keek ik tegen haar mooie kontje aan waar mijn piemel in verdween.
    Dit beeld was funest voor mijn uithoudingsvermogen en mijn beestjes knalde in het ballonnetje, terwijl ik haar aanspoorde om toch vooral door te gaan tot het punt van overgevoeligheid van mijn piemel.
    Het was weer eens een superkeuze van mijn kant geweest. Ook op de kamer is het een vriendelijke en intelligente dame waar je goed mee kan keuvelen en flauwekullen.
    Gedurende de dag heb ik haar zo mee en dan gezien, en ik observeerde de andere dames. In mijn hoofd spookte mijn superervaring van de dag nog voort. Ik ontmoette een paar oude kennissen van de Happy waar ik een paar uur mee heb liggen keuvelen. Ze vroegen me of ik mee ging eten en hield hen gezelschap. Vlak voordat ik de eetzaal inliep zag ik haar op de bankjes aan de zijkant. Ik vroeg of ze mee ging, maar ze hadt al gegeten.
    Het zoefde door mijn hoofd dat ik eigenlijk dik tevreden was met deze lieve dame Simona, waarom dan een sopper riskeren deze dag.
    Ze zei tegen me dat ze mij wel weer als een "late night snack" wilde. Ik zei dat ze zich rond 8 uur maar weer bij mij moest melden. Prima, zei ze, en klokslag 8 uur zat ze weer langs me.

    Ook deze kamergang was weer van een super goed niveau en ik was deze dag weer aangenaam verrast. Ook de after-sales waren prima toen ze nog verschillende keren kwam knuffelen aan de bar. Na wat drankjes was het weer tijd om de kuierlatten te pakken. Ik heb weer een leuke dame leren kennen en ze ziet me zeker terug. Ik heb alweer een afspraak met deze lieveling klaar staan.
    Het was een superdag in YingYang met goede zorgen van het personeel, lekker eten en drinken, goede line-up, zeker 60 dames en een super infrastructuur.
    Met een goed gevoel en waar voor mijn centen reedt ik weer terug naar huis. Thanks baby, catch you later.


    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  29. Onderstaande 17 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 8 september 2014),Ace2 ( 7 september 2014),Badslippers ( 5 september 2014),Bosco ( 6 september 2014),Don Rudo ( 5 september 2014),gignnl ( 9 september 2014),hasta la pasta ( 6 september 2014),Jansen ( 6 september 2014),KanariePiet ( 6 september 2014),Megaboob ( 5 september 2014),rmjhexe ( 5 september 2014),rob45 ( 5 september 2014),Snor ( 5 september 2014),Teiresas ( 8 september 2014),terminator ( 6 september 2014),Wijze grijze ( 6 september 2014),Willi69 ( 5 september 2014)

  30. #70
    Geregistreerd
    3 januari 2011
    Last Online
    29 januari 2017 @ 16:51
    Berichten
    74
    Discussies
    10
    Thanks
    15
    Thanked
    36 in 16 posts

    Standaard

    Gisteren sinds lange tijd weer eens naar YINYANG geweest hier was ik hele lange tijd niet geweest was nog van voor de verbouwing
    Prachtig weer was het de laatste zomerdagen veel mannen aanwezig, maar ook veel vrouwen zeker 70 stuks.
    Als je van siliconen houdt zit je gebakken in deze club, zoveel plastics bij elkaar heb ik nog nooit gezien.
    Ook lijkt de gemiddelde leeftijd wat hoger te liggen dan in veel andere clubs waar ik kom die oudere dames zijn niet zo mijn ding, gelukkig liepen en ook jongere exemplaren rond, maar echte bloedmooie meisjes heb ik weinig gezien.
    Gestengeld met een Italiaanse uit Moldavië en een Spaanse uit Roemenië, goed tot zeer goed op de kamer namen zijn mij ontschoten maar ik ken ook niemand meer in YINYANG, alleen LORRI een zwartharig ken ik van verschillende andere clubs.
    Whirlpool was goed op temperatuur en het eten was ook prima in orde, voldoende keuze en smaakte goed.

  31. Onderstaande 5 leden hebben LBHL bedankt voor deze bijdrage:

    Banana Boi ( 6 september 2014),Big30 ( 6 september 2014),Bluebear ( 5 september 2014),Megaboob ( 5 september 2014),rob45 ( 5 september 2014)

  32. #71
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LBHL Bekijk bericht
    Prachtig weer was het de laatste zomerdagen veel mannen aanwezig, maar ook veel vrouwen zeker 70 stuks.
    Als je van siliconen houdt zit je gebakken in deze club, zoveel plastics bij elkaar heb ik nog nooit gezien.
    Dat is toch wel een opmerkelijke observatie LHBL! Ik bedoel niet die 70+ dames, dat klopt zeker maar als het gaat om siliconen zou ik juist denken dat YY wat de Duitsers noemen Fehlanzeige is.

    Tijdens mijn laatste bezoek aan YY waar zoals altijd toevallig ook Picasso 1 aanwezig was probeerde ik hem er van te overtuigen dat de line-up toch ook wel wat Duits en Pools (siliconen) presentie inhield, hij was maar moeilijk te overtuigen. Toevallig sprak ik P1 hedenavond waar we toevalliger wijze ook over de line-up in YY in gesprek raakten. Onze conclusie was bepaald niet dat YY met siliconen geweld geassocieerd kon worden, maar P1 mag me hier best corrigeren.

    Tijdens mijn laatste bezoek aan YY eind Juni 2014, heb ik zelf weinig tot niets van Siliconen geweld in YY gezien, vond de gemiddelde leeftijd ook bepaald niet hoog. Tis wat erg kort door de bocht Duits en Pools met Siliconen te associëren en Roemeens en Bulgaars met jonge sprinkhanen OK, maar toch. Laat ik het zo zeggen, zou je een Sili fan zijn dan zou ik zelf YY momenteel niet aanraden, de een of andere Sili dame zul je wellicht daar vinden maar echt over houdt het niet!

    Was zelf trouwens ook sinds lange tijd niet meer in YY geweest (was het jaar dat Duitsland de WK voetbal organiseerde!).

    Om eerlijk te zijn die club is wel bijzonder fraai geworden. Fraaie entree, mooie lockersruimte (kastjes zouden wat hoger moeten zijn), de bar ruimte heeft niet meer die oubollige Hollandse bruine kroeg uitstraling maar ziet er heel mooi en strak uit met kwaliteits LED verlichting, mooie wellness ruimte met inderdaad een bekend verbeteringspunt , line-up der dames kon mij zeker bekoren, eten nu in het restaurant naast de bar was OK maar miste de frietjes en de oude bakplaten wel een beetje , rokersruimte buiten zou wat meer lucht mogen hebben.
    Laatst gewijzigd door Big30; 6 september 2014 om 01:27
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  33. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Banana Boi ( 6 september 2014)

  34. #72
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:22
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.944
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    Als sili specialist ben ik het met big30 in deze eens. Yy is een mooie club maar ik spot er zelden een overdaad aan dames met siliconen borsten helaas. Ik zou er dan zeker vaķer komen. Gt is nog steeds de grensclub met de meeste siliconen borsten daar zit van alles tussen van jong tot oud en van pools tot roemeens.

    Mvg megaboob
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  35. #73
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Ik was er afgelopen donderdag ook en kan inderdaad niet bepaald zeggen dat de dameslineup overwegend silicone was.
    Er liepen er zeker wel rond en heb er zelfs kennis meegemaakt.Wij dronken iets aan de bar en twee Roemeense meiden overvielen ons van achter,SFL kreeg twee poezelige handjes over zijn ogen gedrukt en naast mij stond een meid met enorme siliborsten die ze in mijn gezicht drukte.Het was al warm binnen maar toen zweette ik helemaal peentjes.De algehele dames line up wasl heel divers.Jong maar ook oudere dames liepen er rond.Ook was er een Latina die ik nader aan de tand heb gevoeld in een heel goede sessie.
    Hier zal ik nog verslag van doen en verder denk ik dat er tussen de 50 en 60 dames (er werd druk gekamerd) aanwezig waren.Dit gemeten zo'n beetje einde van de middag toen het ook in de bar ruimte heel druk was met dames.
    De verhouding Dames/beren lag mede hierdoor ook heel goed want de beren waren ietsje in de minderheid.
    Nationaliteiten der dames:Veel Roemeens maar ook Duits,Pools,Nederlands(Nadia) ,Hongaars (Eliza),Oekraïns ((Vita),Dominicaans (Brenda) en nog veel meer.Kwa stunners liepen er wel een paar meiden rond waarvan de looks bovengemiddeld waren maar in b.v. in GT lopen er meer.
    En nog iets wat ik heb gesignaleerd !
    Een servicekannon groepje van zeven a acht meiden waaronder Nadia (NL) en Louana (Ro) hebben het beredruk en zijn daardoor nauwelijks zichtbaar en boekbaar.
    Laatst gewijzigd door rob45; 6 september 2014 om 09:39

  36. Onderstaande 9 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 september 2014),Banana Boi ( 6 september 2014),Bluebear ( 6 september 2014),Flipper ( 6 september 2014),Jansen ( 6 september 2014),Picasso 1 ( 6 september 2014),SFL ( 6 september 2014),sofaking ( 6 september 2014),Willi69 ( 6 september 2014)

  37. #74
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:51
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard

    Afgelopen donderdag yinyang bezocht. Op een ander forum een vrijkaart gewonnen en die lag al een tijdje in de auto. Ik dacht; zo’n mooie nazomerdag is precies de goede dag voor dit bezoek. Ik zag mij al lekker bij het zwembad liggen met een koel biertje. Ik was niet de enige die dit had bedacht: toen ik om een uur of 12 aankwam stonden er al veel auto’s en het was binnen ook al flink druk. Zo in de loop van de middag waren er wel 80 beren. Vrouwen waren er ook, maar ik denk ongeveer 50.

    Zelf vind ik het altijd wel leuk als het een beetje druk is. Altijd wel een mede-beer om een praatje mee te maken. Eerst maar wat gegeten in het restaurant. Het is hier al vaker gezegd: het is prima voor elkaar daar. En eens lekker buiten gaan zitten met een koffie om de line-up te aanschouwen. Dat viel mij nog niet mee: wat zijn er veel meiden die vooral uitstralen er helemaal geen zin in te hebben.
    Ik kwam te zitten naast Julia. Zij is bulgaarse, lang zwart haar met een kleine krul er in en heel goed te herkennen aan een ringetje door haar neusvleugel. Na de gebruikelijke inleidende verkenningen naar een kamer afgereisd. Ze werkt er nog maar een week en daarvoor niet ergens anders gewerkt. Pijpen ging al aardig goed, maar een condoom aanbrengen was toch lastig. Maar met een beetje hulp gelukt en konden we neuken. Jammer dat ze zo passief was daarbij, maar het was net voldoende. Bij het uitrusten zei ze het helemaal niet naar haar zin had met dit werk. Tja, lastig: teruggaan naar Bulgarije betekent dat ze daar geen werk heeft. Hier blijven betekent dat je werk doet wat je eigenlijk niet wil. Een situatie waar vast veel meisjes zich in bevinden.

    Natuurlijk ben ik ook uitgebreid in de wellness geweest. Heerlijk die jacuzzi. Sauna ook prima heet, precies zoals het moet zijn. Over de gladde vloeren het volgende: ik heb eens zitten kijken daar in die wellness. Natuurlijk zijn er veel beren die hier lezen dat die vloer glad is en ik zag hoe voorzichtig ze bewogen. Vooral als er een flinke laag water ligt is het extreem glad. Wat ik zag is dat enkele beren bijna onderuit gingen als zij afgeleid werden door een voorbijgaand meisje. Dan vergaten ze om voldoende voorzichtig te lopen. En afleidend vrouwelijk schoon is daar natuurlijk voldoende.

    De tweede sessie van de dag was met Nadia. Voor veel beren een bekende. Best al wel wat ouder, maar wel superlief. Het werd een fijn half uurtje. Zij is aan te raden. Heel relaxt op de kamer en pijpt onwijs lekker. Neuken in missio ook prima.

    Het werd een fijne middag. De meeste beren en de meeste meiden waren allemaal buiten. Lekker zitten op het terras. Zelf zat ik lang op een ligstoel bij het zwembad. Ben er zelfs nog even in geweest. Ik lees best veel kritiek hier op deze club, maar zoals je daar bij het zwembad zit in het limburgse landschap is echt super.

    Vanaf 5 uur wordt het avondeten geserveerd in het restaurant, voor veel meiden reden daar direct naar toe te gaan. Zelf eet ik graag iets later, maar het is maar wat je gewend bent. Ik besloot nog een biertje te nemen en rond te kijken met wie ik de laatste sessie van die dag wilde gaan doen. Het was nog niet makkelijk iemand te vinden. Ik wilde een beetje een naturel-meisje. Een paar meisjes gevraagd naar de service, maar dat werd niets. Even dacht ik maar naar huis te gaan. Maar toch naar een kamer gegaan met Lina. Een duits meisje met redelijk wat tattoos. Zij was één van de weinigen die niet chagrijnig voor zich uit zat te kijken. Meer een opgeruimd type. Het werd een heerlijke professionele sessie. Zij deed alles goed, in het juiste tempo en met veel inzet. Pijpen kan ze heel goed en ik heb haar eens even lekker gebeft en daar werd ze goed nat van. Condoompje aangebracht en onwijs lekker geneukt. Waar ligt dat toch aan dat het de ene keer zoveel lekkerder is dan de andere keer? Met Lina was het denk ik dat de niet te strak was, maar ook niet te wijd. Zeg maar precies goed. Het was heerlijk. Ook fijn vind ik het als ze na de seks niet meteen naar de douche rennen, maar even blijven liggen. En dat deed ze.

    Resumerend: er zijn wel heel veel vrouwen in YY, maar het was toch moeilijk om te kiezen. Die vrouwen die de hele dag roken en op het terras de hele min of meer chagrijnig voor zich uit zitten te kijken, kies ik niet. Dan valt ruim de helft al af. Dan zijn er meiden bij die echt niet mijn type zijn: heel veel make-up bijvoorbeeld of te dik. Dan zijn er nog leuke meiden die eigenlijk de hele dag bezet zijn door één beer.
    Uiteindelijk is het dan moeilijk kiezen. In andere saunaclubs is dat toch wat makkelijker.
    Qua club: ik werd er blij van: lekker buiten zitten, alles is schoon, goed eten, niet hoeven wachten op een kamer. De muziek mag ook overdag iets zachter en niet iedereen heeft dezelfde smaak als de dame achter de bar (die blonde). Zij zet de muziek aan die zij leuk vindt. En over de gladde vloeren is al genoeg gezegd: los het op.

  38. Onderstaande 11 leden hebben fervent bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 8 september 2014),Ace2 ( 7 september 2014),Banana Boi ( 6 september 2014),Bluebear ( 6 september 2014),hasta la pasta ( 7 september 2014),Jansen ( 6 september 2014),Laatbloeier ( 7 september 2014),Mr Pussy (10 september 2014),rob45 ( 6 september 2014),sofaking ( 6 september 2014),Willi69 ( 6 september 2014)

  39. #75
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    YY/04/09/2014: The Master-Bull comeback !


    Het was weer 2 maanden geleden dat ik nog in Duitse of Nederlandse saunaclubs te gast was. De laatste keer was eind juni of begin juli in GT. Daarvoor was er ook nog eens YY, maar ook daar zat dan weer een vakantie van bijna 3 weken tussen. En nu, de voorbije 2 maanden heb ik nog een plezierreisje door het midden-oosten ondernomen.

    De heer Rob45 die ik niet meer gezien had, sinds de beroepsklusser in mijn residentie een badkamer kwam slopen en ter onkostenvergoeding eens met mijn wijf mocht palen, zou nu ook weer in YY aanwezig zijn. Tenminste nog één kameraad waar ik wat aan heb, want die andere wingman (Badslippers) stuurt tegenwoordig meer zijn kat dan dat ie nog kleverige poesjes voor hem ziet opdoemen en opengaan. Die ouwe zak rent recht op zijn ijsberenpensioen af. Uitgezonderd van om de 3 weken zijn stevige rode biet het handje vast te houden op een kamer in LR, komt die kale rat ook nergens meer. Van een betrouwbare bron heb ik vernomen dat hij nog met 3 vrijkaarten zit, die half op vervallen staan en van clubs waar hij toch niet meer naartoe gaat. Hij zou verdomme die kaarten beter aan mij geven, zodoende dat deze arme Oost-Europese mijnwerkerszoon (ondergetekende dus), de kosten wat kan drukken wanneer ie nog eens een lekker wijf wil wippen. En dan zou Slippers het verdomme eens goed maken voor al die keren dat hij zich liet excuseren voor onze bijeenkomsten.

    Tot zover Badslippers dus. Nu weer over naar Rob45! Die lag inmiddels al met zijn luie kloten aan het zwembad toen ik mijn intrede maakte rond 15u10. Toen hij me daar op het terras zag opdoemen, veerde hij recht en rende op me af; recht in mijn armen. Indien we geen badjas hadden gedragen, dan stonden we daar te midden van het chillende publiek met onze pikken te sabelen zoals notoire homo’s. Maar het weerzien was echt wel hartelijk. Zoals eerder vermeld was het weer 3 maand geleden en natuurlijk was Rob ook weer ongerust geweest, daar ik op een avontuurlijke trektocht was het in Heilige land. Rob had altijd met de angst geleefd dat ie me op TV zou zien verschijnen… Ergens te midden van een woestijn, drager van een oranje overall en mijn tengels op mijn rug geboeid. Achter mij zou dan een gemaskerde Londense rapper met Magrebijnse roots met een mes staan zwaaien, rappend het westen schrik aan jagen en vervolgens mijn kop er met een bot mes afsnijden nadat hij een Islamitische spreuk opgezegd had. Gelukkig voor mij komen dat soort zaken alleen in een andere regio voor. Desalniettemin is het niet leuker om door mijn vijanden gekidnapt te worden of ergens te verdwalen op hun door de internationale media gelauwerde strook! Ongeschonden was ik weer in de lage landen aanwezig en de Robster begon zelfs te janken van blijdschap.

    Natuurlijk gingen we een uur bijpraten en ik vloog meteen in de wodka. Wodka praat makkelijker! Hoewel mijn geilheid zich in een ander melkwegstelsel leek te bevinden, kookte de Rob over van hitsigheid, toen in ons midden een Dominicaans halfbloed negerinnetje opdook. Hij greep haar meteen bij de tietenkast met zijn perverse tengels en nog voor ik 3x met mijn ogen geknipperd had, lag de geile smeerlap al met haar te rotzooien op de kamer.

    Ikzelf besloot om nog even te wachten. De geilheid was totaal niet aanwezig en ondanks het feit dat er een hoop neukvee voor handen was, waren er niet de persoontjes of types waarop ik had gehoopt. Lees vooral: de Russische topper van mijn laatste YY-bezoek en misschien wel een Thaise of zo. Altijd lekker om eerst een ontspannende massage te ondergaan. Maar helaas zijn er al lang geen Thaise kutjes meer in YY. De laatste keer in GT was die andere topper Lulu ook niet aanwezig, doch wist Rob me te vertellen dat ze volgens Ace2 terug zou zijn. Tja, dan hadden we deze keer de verkeerde club gekozen.

    Na mijn portie wellness, bij gebrek aan de juiste mokkels voor mij, kwam ik Rob opnieuw tegen in de bar. We besloten samen wat te vreten in het restaurant. Ik sloeg 2 volle borgen in mijn molen, maar de Rob leek het al moeilijk te hebben met een portie voor een mus. “Het zit zo”, luidde zijn uitleg, “dat ik straks nog bij moeder de vrouw wat moet gaan vreten en als ik dan geen honger meer heb, dan weet ze meteen weer dat ik bij de hoeren gezeten heb in een saunaclub… Dus vandaar dat ik niet te veel vreet.”

    Na het vreten, zopen we nog wat en toen (omstreeks 19u30) is de Robster vertrokken richting thuis. Ik stond er alleen voor nu. Ik had me voorgenomen om niet weg te gaan alvorens ik ook mijn zak geledigd had. In eerste instantie had ik mijn zinnen gezet op de Hollandse Nadja. Reeds lang geleden had ik ook met haar de eer en het was zo goed, dat het me tot op heden is bij gebleven. Waarom ook niet? Maar helaas voor mij is dit Nederlandse melkmeisje zo fel geplaagd met een minderwaardigheidscomplex dat ze alleen maar de oude, vieze en lelijke venten aanklampt. Ik kreeg simpelweg de kans niet om haar aandacht te vangen, laats staan haar te reserveren. Bij het zien dat haar buik redelijk wat verdikt is en dat ze al van de kamer kwam met een echte gore viespeuk, hoefde het voor mij niet meer. Nee, ik besloot nog even te wachten.

    Op mijn eentje aan de bar, kreeg ik continu het gezelschap van charmante dames die zich kwamen aanprijzen, maar niemand kon het vuur bij mij aanwakkeren. Na nog wat te zwemmen en een rondje te wandelen kom ik in de bar in contact met een blondine van Moldavië. De kennismaking verliep vlot, er was min of meer een klik op vlak van omgang en bovenaf kon ze me aan het grijnzen brengen. Dat is toch al iets en daarom opteerde ik om deze gekke fluit een kans te geven. Voor de rest zat het er voor mij toch niet meer in in YY. We gingen de kamer op en de rest lees je onder volgende link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...641#post388641

    Na een uurtje met de blonde Alice, ging ik nog wat drinken op het terras. Daar kreeg ik nog even het gezelschap van mijn ouwe topper van GT, de Roemeense Mara… En ook de Hongaarse Elisa dook uit het niets op. Daarmee hadden we de oudgediende ook gehad… Voor de rest waren er veel nieuwelingen in YY.

    Zoals gezegd waren er genoeg mokkels in YY, voor ieder wat wils en van elke strekking. Dat ik geen records gebroken heb of waarom mijn comeback niet spectaculairder was, dat heeft met mezelf te maken. Ik dien terug wat meer in vorm te komen op het vlak van erotiek… De volgende keer zal het dak er nog wel af gaan, wacht maar af. Dit alles neemt niet weg dat ik geen goede tijd gehad heb in YY. Neen, het was een ontspannende namiddag en avond. Tegen 22u hield ik het voor bekeken.

    Bij leven en bij welzijn… Tot volgende week of tot binnen 2 weken vanuit een andere saunaclub!
    https://www.youtube.com/watch?v=gPav7taYzXQ
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  40. Onderstaande 12 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 8 september 2014),Ace2 ( 7 september 2014),Bluebear ( 6 september 2014),Cupido ( 7 september 2014),Don Rudo ( 6 september 2014),gignnl ( 8 september 2014),Megaboob ( 6 september 2014),Picasso 1 ( 8 september 2014),rob45 ( 6 september 2014),sofaking ( 6 september 2014),Wijze grijze ( 6 september 2014),Willi69 ( 6 september 2014)

 

 
Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00.

Diamond 468*60