Pagina 2 van 12 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 287
  1. #26
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.929
    Discussies
    62
    Thanks
    8.109
    Thanked
    2.610 in 929 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Piipen ZC, beffen en vingeren ga ik dan sowieso al van uit dat dat tot de basis service hoort. Zonder bijbetaling!

    Iemand nog specifiekere info? Namen of zo, of leeftijden?

    Alvast bedankt.

    Je zou mij er een plezier mee doen, en de meisjes waarschijnlijk ook.
    Want ik ben best wel een prettige gast. ;-)

    En ook eentje die graag terugkomt als het wederzijds goed bevallen is.
    Bij deze

    Simona 8+: Gezellige meid die een perfecte GFE aanbied.
    Lara 8+: Grappige Poolse met een hoog knuffel gehalte. Gfe met een vleugje pse.
    Jana 8: Komt buiten de kamer ietwat koel over maar op de kamer is ze zeer bedreven en zwoel! Pse van de bovenste plank.
    Tiffany 7: Coole chick met mooie pretoogjes. Zoent wat zuinig maar tijdens het neuken komt ze wel heel teder en GFE achtig over.
    Nicolle 7: Leuke meid met een degelijke service. Mooi sportief lichaam.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  2. Onderstaande 4 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (13 augustus 2014),laplagne (13 augustus 2014),phoenix (13 augustus 2014),Snor (13 augustus 2014)

  3. #27
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 07:08
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Bij deze

    Simona 8+: Gezellige meid die een perfecte GFE aanbied.
    Lara 8+: Grappige Poolse met een hoog knuffel gehalte. Gfe met een vleugje pse.
    Jana 8: Komt buiten de kamer ietwat koel over maar op de kamer is ze zeer bedreven en zwoel! Pse van de bovenste plank.
    Tiffany 7: Coole chick met mooie pretoogjes. Zoent wat zuinig maar tijdens het neuken komt ze wel heel teder en GFE achtig over.
    Nicolle 7: Leuke meid met een degelijke service. Mooi sportief lichaam.


    Bedankt,

    Ga er volgende keer vol vertrouwen maar eens weer naar toe.
    Blijkbaar loopt er genoeg huppelspul rond.
    En sowieso heb ik altijd veel plezier gehad in deze mooie club.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  4. #28
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Zaterdag 9 augustus 2014

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Na anderhalve maand afwezigheid vandaag weer eens een poging gewaagd in YY. Kan er kort over zijn, waardeloze line up voor mij. Een Roemeens klasje (wel een grote) is bijna het enige wat de club tegenwoordig nog te bieden heeft.....
    Dat vond HM ook, enkele weken geleden.

    Vorige zaterdag echter een verrassend veel betere line-up !

    Nu ook behoorlijk wat Duitse, Poolse, Baltische en Caribische dames. Ronduit attractief, veel bekende gezichten uit het Duitse circuit, met name GT. Kan dat
    zelf niet weten, want ben daar al heel lang niet geweest, maar ons wandelend encyclopedie-beertje kon enkele langlopende kwaliteitsdames opsommen .

    Volop keuze uit andere klasjes dan het Roemeense, waarna een shortlist gemaakt. Daarop enkele lange blonde Duitse twintigers, enkele kleinere blonde Poolse twintigers en een mooie Letse dertiger. Wellicht kan eerdergenoemd medebeertje er wat namen bij noemen. Daarnaast enkele wulpse Latina's met dito curves.

    Prima gebruncht: vuistdikke omelet, volop gebakken spek, worstjes, kaas en aardbeienyoghurt als toetje. 's-Middags relaxt liggen zonnen aan het zwembad.

    In de loop van de namiddag tegen een van die Latina's aangelopen. Stond in de bar tegen de muur, tegenover de terrasdeur, kijkend naar de in- en uitlopende parade van mooie dames. Een van hen was Bianca, die HM zo'n beetje kwam platdrukken tegen de muur, met haar forse vooruit stekende siliconen-batterijen. Verrassende ontmoeting, want wat bleek: Bianca komt uit het Caribische deel van het Koninkrijk en spreekt Nederlands. Overtuigend tongzoenen tegen de muur.

    Voor de zekerheid eerst even de prijzen doorgenomen. Keurig volgens het boekje: half uur 50,- , een uur 75,- en FT 25,-. Zo hoort het, dus op naar de kamer.
    HM doet zelden een half uur, als een dame de moeite waard is. Dan wordt het al gauw een uur, zo ook met Bianca. Goede service met goed tongzoenen,
    laat graag en lang haar grotje likken. Afgewisseld met nat, lang en diep pijpwerk en veel oogcontact. Afgerond met FT, totaal een uur voor 100,- .

    's-Avonds goed gegeten van het uitgebreide buffet. Voor elk wat wils,
    diverse salades en meerdere vlees-, groente- en aardappelgerechten.

    In de loop van de avond enkele eerder gespotte drukbezette kandidaatjes overwogen,
    toch besloten om de ogen niet groter dan de maag te laten zijn. Het was mooi geweest.

    Terugkijkend op een geslaagd bezoek aan YY, hopend dat de goede line-up zo blijft .
    Founding Member

  5. Onderstaande 10 leden hebben Hollandmale bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (24 augustus 2014),Ace2 (16 augustus 2014),laplagne (17 augustus 2014),Megaboob (15 augustus 2014),phoenix (15 augustus 2014),Picasso 1 (23 augustus 2014),rob45 (15 augustus 2014),sofaking (15 augustus 2014),The Joker (16 augustus 2014),Willi69 (16 augustus 2014)

  6. #29
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    zo de tweede neuktent in een week, het is vakantie voor mij dus het mocht een keer...deze keer fiets en trein en fiets en zo zette ik mijn vouwracefietsje vast aan een paal tussen allerlei bolides...het was klokslag 14.00 en mijn kaartje overhandigd als een van de winnaars van de tour had ik hier nog wat recht te zetten in deze tent. Gen simona, geen cristina het zat er in, zij hebben vakantie. Maar gelukkig ander oosteuropese schoonheden. Erika die ik later op de avond trof, had ik op het oog, maar na een dutje was ze vele kamers weg...en ik dus balen, Dcup tieten dame, een vriendin van de tjechische cristina...., die vriendinnen zijn stuk voor stuk goed...afijn het louder anja aus Poland was er ook, vaag in mijn hoofd bleef er hangen , ergens gelezen die is super! , welnu na mijn tweede eetmaal , lekker uitgebakken spek , met eieren en rauwkost werd het tijd voor Anja, later op de avond volgende een tweede poolse die ook weer terug was van weggeweest Editha....Gedurende de middag lekker zitten kletsen met wat beren, oudere man die vele vrouwen met me besprak, daarna tot tweemaal de gloeiend hete vochtige hete sauna genomen en later opde avond de droge sauna, beide sauna's zijn echt een reden waarom ze ook best zoveel entree mogen vragen, dat is toch slechter in andere saunaclubs.

    Afijn eerst Anja, we babbelden wat aan de bar en op een zeker moment wilde ze gaan, ik zei momentje ik ga even een douche neme, en toen verarschte me ze, bij terugkomst liep ze met een andere man mee, ik was stom verbaasd, daarna nog een man toen ze terug kwam , die ze langdurig in de kino lag te pijpen, nogmaals begreep ik er geen hout van uiteindelijk had ik toch mijn zinnen op haar gezet en nam ik ze mee voor een uur, zonder overdrijven bleef ze heel lang doorgaan met neuken in verschilende standjes en ook pijpen was niet onverdienstelijk, zelfs toen ik klaar kwam heeft ze me nog een minuut of vijf heerlijk gepijpt...ook haar kutje smaakt prima, er was wel hier en daar wat fake gekreun , maar toch was het genot ook bij haar te voelen. Kortom iemand bij wie je geen buil valt als je gewoon lekker wilt seksen. Maar wel erg jammer dat ze me zo liet zitten, tja dat krijg je ervan phea dacht ik achteraf, als je te lang blijft lullen en nog niet direct toehapt....dan worden ze ongeduldig.

    Editha": in het begin van dit jaar had ik haar al eens gesproken en kwam ze behoorlijk dominant over ...het was blijkbaar graag of niet , en ook te lang wachten van haar kant maakte dat ze plots verdwenen was, nee niet met een andere man, maar ze was naar de welness vetrokken om te gaan slapen, ik kreeg haar toch mee, en ondanks de avonddrukte konden we binnen tien mintuen beneden een kamer bij kino krijgen. Haar prijs was legde ze me later uit twee maal 50 voor een uur, waarom zou je immers 1 maal 50 en 1 maal 25 moeten betalen...dat vond ze vreemd, afijn ik begreep het ,maar ze dacht verder niet na wat de consequenties zijn als alle vrouwen dat doen, minder kamers, heel simpel want ook ik moet reiskosten en entree betalen en krijg ook niet elke week ene x-aantal keren meer geld van mijn baas.., gelukkig nog genoeg dames die het niet doen, ik vond het jammer , maar goed Erika was teveel bexet, het werd dus een half uurtje en ik had dan ook voor ogen haar lekker inde mond te spuiten , wat ze ook tijdens het pijpen aan me vroeg...heerlijk een heel goed pijpfitser, en haar kutje is vreselijk nauw, helaas was het standje vanachter wat moeizaam, waarom weet ik eigenlijk niet, het is een gevoelige dame, die bij een tong in haar kutje heftig in 69 je lul begint te pijpen en er lekker bij kreunt.. zij on top was heerlijk strak en gevaarlijk lekker, dat doe ik graag een uurtje met haar, maar ja die prijs he...edytha is een ervaren dame en dat bleek pas toen ze na wel 10-15 minuten zuigen en slurpen, langzaam snel, bleef doorgaan toen ik een orgasme had, wat daardoor heerlijk lang doorgaan ze bleef maar zuigen.... dat maakte veel goed, toen ze haar mond geleegd had zoog ze op mijn verzoek er nog eens lekker aan. wauw wat was dat lekker zeg! OOk mijn ballen heeft ze goed onderhanden genomen.



    DE dag was prima gegaan maar snel en 22.40 stapt ik op mijn racefietsje en kwam 5 voor elf bij de trein in roermond aan, had ik na een paar leuke gesprekken met de hier op het forum zo geroemde vita moeten gaan neuken ?, ze had de wallen onder de ogen, bijna niet geslapen, flink veel gedronken de avond ervoor, zag er nou niet spectaculair uit, ingevallen kont...de doorslag was echter dat ze moe was, maar dat was haar geen reden had ze me gezegd om vol erop te gaan op de kamer....hmm als ze weet hoelang ik doorneuk..., ik had er onvoldoende vertrouwen en besloot dat ook tegen haar te zeggen, ik groette haar op het eind en zei haar graag de volgeden keer te ontmoeten en ze vertelde me nog een week of drie te blijven, nou eens kijken wat er dan is , leuke vrouw en net als de russiche alexa met wie ze veel optrok, een intelligente vrouw....oh ja samen met haar heerlijk zalm en kip met rauwkost en gebakken aardappeltjes gegeten en in de trein moe en voldaan een appeltje en peertje naar binnen gewerkt die ik stiekem bewaart had in mijn kluisje, al met al een geslaagde dag , met een verrukkelijke pijpbeurt van Editha als hoogtepunt van de dag...fijne tent ying yang....en genoeg dames, ook een paar roemeense , latina rosita en brenda , sasha uit letland, erika uit slowakijke, stuk voor stuk dames die ik graag nog eens wil onderzoeken. Maar latina Bianka de siliconen tieten dame en amanda, met rode krullen, ze kijken zo boos .........jammer is dat....neem een voorbeeld aan de goedlachse Maya uit polen met haar heerlijk grote memmen en jammer genoeg te grote slip aan, dat verdiend een mooier slipje maya...dergelijke billen...verder liep er een duitse Isabel, eerst naakt , daarna in een mooi lingerie setje, die zeer goed kon handelen en me bijna de kamer had opgeluld, maar goed ze wilde ook graag 100 voor een uur...dan moet je toch wel heel goed zijn wat mij betreft als je dat wilt hebben voor een uur....

  7. Onderstaande 5 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (24 augustus 2014),Ace2 (16 augustus 2014),laplagne (16 augustus 2014),sofaking (16 augustus 2014),superbuilder2 (16 augustus 2014)

  8. #30
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Was Poolse Maya met de lekkere tieten weer present ?
    Een aantal mannen gaan weer lekker voldaan slapen vannacht. Jammer dat ik er niet bij ben.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  9. #31
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    jazeker was maya er ook, als je mijn verhaal echt leest sofaking, nog ene toevoeging, er kwamen later op de avond wel 6 tot 8 nieuwe nederlandse dames binnen, in eerste instantie in kleding en daarna in hoerenkledij en ze hadden direct werk! er zaten een paar heerlijke vrouwen tussen, maar nederlandse dames is dat goed nieuws???

  10. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    sofaking (16 augustus 2014)

  11. #32
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Het was eigenlijk geen vraag Phea, meer een soort van zucht van verlangen dat ik haar niet dag kan gaan zeggen. Ik heb zoete herinneringen aan Maya. Ik heb haar voor het eerst ontmoet in 2009, tijdens mijn 2de YY bezoek. Het eerste bezoek was matig tot slecht te noemen, maar het tweede was super, grotendeels dankzij Maya. Niet alleen op de kamer maar ook daarbuiten.
    Daarna niet meer gezien tot begin dit jaar.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  12. #33
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Afgelopen zondag naar YY geweest, en ik werd aangenaam verrast toen ik vlak na binnenkomst onder de douche bij de lockers stond en ik ineens een mooie blonde voorbij zag komen.
    Zag ik het nou goed? Jawel! Het was good old Duitse Melissa! Ik had haar echt al een half jaar ongeveer niet meer gezien, en ik vroeg me af of er niet iets met haar gebeurd was. Of dat ze er misschien wel helemaal mee gestopt was.

    De chemie was er gelukkig nog altijd, zij is zeker een van mijn topfavorieten. Om maar niet te zeggen topfavoriet. Ze is niet de jongste die er rondloopt (ook niet de oudste ) maar ik vind haar gewoon zo'n leuk wijf. Gezellig kletsen,
    ze heeft best inhoud ook, altijd heerlijk rollebollen met haar en echte Duitse degelijkheid, is soms echt een verademing tussen al het huidige Roemeense geweld. Ze zeurt ook nooit over geld. En is best kieskeurig met wie ze naar de kamer gaat.
    Ze heeft echt een lekker lijf en mooie lange blonde haren en haar gezicht is ook wel ok. Ze zei dat ze tegenwoordig 'kein bock' meer heeft, ze zich niet meer zo op haar gemak voelt met hoe het tegenwoordig is in YY. Vandaar dat ze zolang niet
    meer geweest was.

    Na Melissa mee geweest met Poolse Maya, type 'lief moeke' met ook goeie service. En grote borsten. Maar ik word niet meer zo geil van haar (is inmiddels half de 40). Heb wel veel sympathie voor haar, vandaag dat ik toch maar met
    haar mee ben gegaan nadat ze me aansprak in de bar.

    Als afsluiter had ik Nadia, ook van dezelfde leeftijd als Maya. Ook sympathiek wijf en zeker goeie service ook.

    Maar de Duitse vrouwen kunnen me zeker het meeste bekoren momenteel. Marina en Mirjam vind ik ook heerlijk, maar Melissa blijft voor mij de nummer 1.
    Hoop dat ze niet te lang meer wegblijft en ik haar gauw weer kan zien. Top.

  13. Onderstaande 6 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (24 augustus 2014),Don Rudo (23 augustus 2014),laplagne (23 augustus 2014),phoenix (23 augustus 2014),sofaking (23 augustus 2014),Willi69 (23 augustus 2014)

  14. #34
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Gisteren voor het eerst sinds 5 weken nog eens in YY geweest.

    Ik moest tot 17u werken, dus ik moest een club kiezen die niet te ver rijden was. De meest valabele opties voor mij zijn dan: YY, GT (waar ik tot mijn grote verbazing blijkbaar sinds eind maart niet meer geweest ben) of SS.

    Mijn laatste bezoeken aan SS zijn een beetje tegengevallen, dus die club viel al snel af. Bleef de moeilijke keuze tussen GT of YY.

    Ik heb getwijfeld tot donderdagavond, tot ik vernam dat er die avond een politie-inval was in GT. Eerdere ervaringen hebben me geleerd dat de sfeer in een club de dag na een politie-inval vaak nog bedroevend is, dus plots was de keuze snel gemaakt: op naar YY!

    Nog diezelfde avond liet 007 me weten dat hij gisteren ook aanwezig zou zijn in YY van 15u30 tot 22u. Altijd leuk! Konden we weer een beetje bijpraten.

    Bon. Ik heb mijn werkzaamheden vrijdag stipt om 17u afgesloten en ben in mijn auto gesprongen richting YY.

    Door de slechte weersomstandigheden en bijhorende chauffeurs die dan blijkbaar doodsangsten uitstaan en op de snelwegen op het uiterst linkse rijvak tegen 90 km/u verder tuffen, liep ik onverwacht nog wat vertraging op, maar om 18u30 reed ik dan toch eindelijk de parking van YY op. Voor mijn doen een heel late aankomst, want meestal start ik mijn clubbezoeken al rond de middag.

    Ik door de gietende regen snel naar binnen gespurt, 60€ overhandigd aan de theke, mijn badjas en handdoek ontvangen, mezelf snel omgetoverd tot ijsbeer en hop: naar de bar.

    In de bar trof ik onmiddellijk 007 aan die ondertussen tot zijn grote tevredenheid al een kamergang met Roemeense Lorena (met het halflange blonde haar) achter de rug had. We hebben onder het genot van een alcohooltje (007 een wit wijntje, ik traditioneel een pintje) een tijdje aan de bar gehangen en bijgepraat.

    007 kreeg aandacht van enkele meiden waar de naam me van ontglipt en ik kreeg het gezelschap van Roemeense Lorena (met het hele lange, zwarte haar), die ik nog ken van in SS en wiens eerste klant in YY ik een vijftal weken geleden was tijdens haar eerste werkdag in de club.

    Lorena hong de ganse tijd rond mijn nek, we hadden een leuk gesprekje en ze stuurde na een tijdje uiteraard aan op een kamergang. 007 en ik hadden echter honger, dus we namen toch maar tijdelijk afscheid van onze respectievelijke vrouwelijke gezelschapsdames en trokken naar het restaurant.

    In het restaurant heb ik een soort van hamburger met ajuin, een aardappel in de schil, courgettes in Provençaalse saus, groentjes en brood met kruidenboter gegeten. Een stevige en heel lekkere maaltijd. Sinds de verbouwing is het eten in YY er naar mijn mening toch echt op vooruit gegaan.

    We verlieten het restaurant en installeerden ons aan de zeteltjes vlakbij de danszaal. Vanop die plaats heb je een uitstekend zicht op de rest van de bar (lees: de aanwezige vrouwen).

    Het duurde niet lang of Lorena kwam me weer gezelschap houden. 007 zag dat het niet lang ging duren eer ik me tot een kamergang zou laten verleiden, dus hij richtte zijn pijlen (Piet) dan maar op Roemeense Cosminao, een meid die hij al langere tijd op het oog had. Hij zou er ook mee op kamer belanden. Het is een goede kamergang geworden, zonder te excelleren.

    Ikzelf ben, na een rustige maar intieme pre-sales, een dik uur met Lorena op de kamer beland.

    De kamergang begon heel aarzelend: Lorena vond het blijkbaar eerst nodig om op kamer verder bij te praten, maar na een tijdje heb ik het roer (allez, haar borsten en poesje) stevig in handen genomen en is het toch de kamergang geworden die ik van ervaringen met Lorena verwacht: de kamergang begint steeds met een hoog GFE-gehalte, wordt heviger en heviger om uit te monden in een stevig PSE beukfestijn. Lorena kan tegen een stootje!

    De stress van de voorbije werkdag bleek jammer genoeg nog in mijn lijf te zitten en hoe hard ik ook beukte, het orgasme wou maar niet komen. Uiteindelijk heb ik het, totaal uitgeput, dan ook moeten opgeven. Ik was niet klaargekomen, maar de kamergang was wel weer top geweest. Al mijn spieren deden echter pijn, dus ik ging nogal wat tijd nodig hebben om te recupereren voor een volgende kamergang.

    Na een verfrissende douche trok ik terug naar de bar, waar ik 007 aantrof die tegen 22u de club moest verlaten. We hebben samen een laatste drankje genuttigd, we hebben vervolgens afscheid genomen (zonder tongzoenen of knuffels, dat houden we voor de meiden) en ik ben dan maar alleen aan de bar gaan hangen.

    Tegen 22u40, na een handvol cola's verbruikt te hebben, voelde ik dat een nieuwe kamergang terug zou lukken.

    Ik merkte Lorena (met het blonde, halflange haar) op en gestimuleerd door 007's lovende kritieken, ging ik kennismaken.

    Het gesprek startte slecht. Ik zei al snel dat ik ongeveer een uur moest rijden naar YY en Lorena dacht dat ik haar voorstelde een uur op kamer te gaan. Toen ik haar duidelijk maakte dat ze me verkeerd had begrepen en het nog wat vroeg in ons gesprek was voor een kamergang, zette dat een domper op de kennismaking. We hebben nog een tiental minuten gepraat, maar een klik is er niet gekomen. Hoewel ik Lorena een heel mooie meid vind, heb ik maar eieren voor mijn geld gekozen en heb ik afscheid genomen.

    Ik zat nog niet lang terug aan de bar of eerst Lorena (met het lange, zwarte haar) en vervolgens Roemeense Christina kwamen me gezelschap houden. Ik zat echter nog na te mokken over de uitgebleven klik met blonde Lorena, dus ik wees beide meiden af.

    Niet veel later zou ik in gesprek komen met Roemeense Inez. Fysiek helemaal mijn ding en blijkbaar is het een goede vriendin van Aida/Lorene (ACA) die ik ondertussen al zo'n 8 jaar ken. We hadden dus onmiddellijk voldoende stof om over te praten. Ik zag een kamergang met Inez dubbel en dik zitten, maar ze had rond middernacht jammer genoeg al een afspraak met een andere klant. Daar zat ik dus plots, met een badjas vol goesting en geen meid om me daar van af te helpen.

    Ik zat er dus een beetje mistroostig bij aan de bar, hetgeen al snel opgemerkt werd door Hongaarse Janina. Janina haar gezicht vond ik niet zo mooi, maar haar kleine, slanke lichaam sprak me wel uitermate aan.

    Janina is 27 jaar jong, heeft lang blond haar, is 1,57m klein, slank (ja Eddy_V: ook naar jou normen was dit een slanke meid!), heeft een mooie, volle B-cup een een lekker kontje. Piercings of tattoo's kan ik me niet herinneren.

    Ik had aan de bar een leuk gesprekje met Janina en na een tijdje begon ze me te verleiden: kusjes, streeltjes, me met haar borsten laten spelen... Hoewel er qua gezicht gisteren veel mooiere vrouwen aanwezig waren in YY, liet ik me al snel overhalen tot een kamergang en tegen 0u15 lagen we in 1 van de kamers aan de kino.

    We installeerden ons onmiddellijk op het bed en begonnen te tongzoenen.

    Piet liet al snel blijken dat hij veel zin had, dus na een tijdje begon Janina me te pijpen. Dat deed ze uitstekend.

    Ik wou ondertussen eindelijk ook dat eerste orgasme van de dag, dus ik liet Janina al snel een condoom nemen en we begonnen te neuken. Gestart in missio en vervolgens overgeschakeld op hondjes. Ik moest me niet inhouden, maar echt doorbeuken was wel niet gewenst.

    No prob: de sex voelde heel lekker aan en Piet moest dringend exploderen, dus na de tigste stoot was daar gelukkig dat eerste orgasme van de dag.

    We hebben nog een tijdje nagepraat en nageknuffeld en na exact een half uur hebben we de kamer verlaten. Ik was een tevreden man.

    Na een douche, begaf ik me tegen 1u terug naar de bar, waar ik zwartharige Lorena mokkend aantrof. Ze verdiende gisteren blijkbaar weinig geld (itt bijvoorbeeld verleden week zaterdag, wanneer ze 28(!) kamergangen op 1 dag heeft gemaakt) en nu liet ik haar ook al in de steek...

    Ik heb Lorena (sympathiek en goedhartig als ik ben) dan maar een uurtje gezelschap gehouden op de zetels aan de danspaal. Van daar uit had ik een ideaal zicht op de dansende dames en de euh, pogingen tot dansen ondernemende ijsberen. De sfeer zat er goed in. De tent bruisde van het leven!

    Na een uurtje het spektakel te hebben gadegeslagen met Lorena in mijn armen, had Piet plots toch weer zin gekregen om te neuken, dus ik liet Lorena een laatste keer een sleutel halen. Deze kamergang zou, hoewel mijn energievat al serieus leeggelopen was, nog beter worden dan de eerste en ditmaal gelukkig eindigen met een orgasme!

    Om stipt 3u verlieten we de kamer. Ik doodmoe, maar heel tevreden. In de trappenhal stonden ondertussen al heel wat meiden te wachten om de club te kunnen verlaten.

    Ik heb met een paar laatste knuffels en kussen aan de lockers afscheid genomen van Lorena en verliet om iets na 3u, na een bezoek van 8,5u, als 1 van de laatste bezoekers YY.

    Ik was nog maar net in mijn auto gestapt, toen alle vrouwen naar buiten stormden, waar ze opgewacht werden doen een tiental taxi's (geen bus deze keer). Hun werkdag zat er ook weer op.

    Conclusie van mijn bezoek aan YY van gisteren: ik heb me weer uitstekend geamuseerd!

    Het eten was lekker. Er hing een gezellige drukte. De muziek was helemaal smaak (sommigen zullen zeggen dat hij soms te hard stond, maar ik kon steeds zonder problemen een gesprek voeren, dus mij stoorde het niet), er was een mooie line-up en ik heb 3 uitstekende kamergangen gehad. Meer moet dat niet zijn!

    Enig nadeel van mijn bezoek van gisteren: ik heb weer 2 van mijn eerder gemaakte voornemens gebroken. Ik heb 2 keer op 1 dag met dezelfde meid gekamerd en ik heb mijn dagbudget overschreden. Maar ach: het was het waard!

    YY: tot binnen enkele weken!!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  15. Onderstaande 14 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    -007- (23 augustus 2014),aamu (24 augustus 2014),Badslippers (23 augustus 2014),Befke (25 augustus 2014),cavediver (23 augustus 2014),Eddy_V (23 augustus 2014),laplagne (24 augustus 2014),Megaboob (23 augustus 2014),phoenix (23 augustus 2014),rob45 (23 augustus 2014),sofaking (23 augustus 2014),Vendezz (24 augustus 2014),Wijze grijze (23 augustus 2014),Willi69 (23 augustus 2014)

  16. #35
    Geregistreerd
    14 januari 2014
    Last Online
    9 januari 2024 @ 16:43
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Kan er mij iemand vertellen hoe de line up op maandagmiddag tegenwoordig is.
    Ik zou er na een 8-tal maanden nog eens naar toe willen gaan en dit op 01 september.

  17. #36
    Geregistreerd
    6 juli 2007
    Last Online
    19 juli 2022 @ 17:20
    Berichten
    100
    Discussies
    3
    Thanks
    2
    Thanked
    14 in 7 posts

    Standaard

    Is iemand Fleur nog tegen het lijf gelopen. Mis haar toch wel

  18. #37
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 07:08
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard Gisteren heb ik mijn tombola kaartje ingewisseld.

    @Mod. Waar moet ik dit soort berichtjes plaatsen?
    Ik zag geen YY algemeen topic.


    Gisteren heb ik in YY mijn vrijkaartje ingewisseld voor een badjas, een handdoek, een lockersleutel en een polsbandje.

    YY en IJBF, bedankt. (Leve de Tour de France!)

    Ik was al lang niet meer in YY geweest. Ik kon zelfs het restaurant niet zo snel meer vinden.

    Ik herkende ook geen een dame. Blijkbaar is er nog al een wisseling van de line-up geweest.

    Punt 1.
    Ik meen me te herinneren dat er hier gelukkig nog dames rondlopen die tevreden zijn met 75 Euro per uur.
    Helaas, ik heb er niet één kunnen vinden.

    Punt 2.
    De vloer is nog steeds spiegelglad, Kan daar onderhand niets aan gedaan worden?

    Punt 3.
    De vorige keer dat er er was (half jaar geleden?) werd ik ontvangen door een van de leukste receptionistes die ik ooit heb meegemaakt. Ik denk dat ze een Belgische is.

    Vandaag stond ze achter de bar en niet achter de receptie.

    Wat een ontzettend lieve dame is dit.
    Goedlachs, hardwerkend en echt een extra reden om naar YY te gaan.
    Helaas weet ik haar naam niet.
    Een van de leukste Thekes die ik ken.
    Ik hoop dat ze nog lang in YY haar plekje vindt.
    (En ik denk niet dat ze beschikbaar is voor geile beren zoals ik. Met haar wil zonder meer een kamergang. Maakt niet uit hoe lang, half uur of 3 uur, ligt eraan hoeveel geld ik bij me heb.)

    Punt 4.
    Ik had een vrijkaartje, ik kan vrij reizen met de trein, ik heb dus alleen een investering hoeven te doen van 3,50 Euro (OV-fiets).

    Punt 5.
    Voor die 3,50 Euro heb ik watertjes en sinaasappelsap gedronken, een broodje met ei gegeten, en op het eind van de dag ook nog warm gegeten. Was heel lekker.
    En net voordat ik gedesillusioneerd naar huis ging, ook nog 3 biertjes.

    Punt 6.
    Dat is waar ik voor kom.
    Lieve kleine slanke meisjes met a-cupjes en a-billetjes.
    Er liepen er een aantal rond die aan mijn criteria voldeden.

    Eerst naar de prijs gevraagd, Altijd 100 Euro voor een uur. Hmm. Viel goed tegen. Geen 75 dus.

    Punt 7.
    Daarna de vraag der vragen. Tongkussen??
    NEE HELEMAAL NIEMAND !!!.
    (Alle meisjes waren trouwens wel heel eerlijk. Nee, tongkussen doe ik niet. Geen eventueel gezeik achteraf dus.)
    Na 6 meisjes die wel wat aan me hadden kunnen verdienen, hield ik het voor gezien.
    Het laatste heel lieve meisje waar ik nog even mee gesproken heb, Yessie ( Roemeense) heette ze geloof ik en ze zag er echt fantastisch uit, zei me: ik denk dat je hier weinig kans hebt. Tongkussen is hier een uitzondering. Toen zei ik: You are my last change. Als jij geen ”French kiss” (zo heet dat geloof ik in het Roemeens) aanbiedt, dan ga ik nu naar huis, was het antwoord duidelijk. “Sorry”

    Punt 8.
    Met te OV-fiets op goed geluk terug naar het station en nog juist op tijd de trein kunnen halen.
    Was ik toch weer een beetje blij. (Hoewel, elk kwartier gaat er een trein richting noorden. Lang wachten hoeft dus nooit.)

    Punt 9.
    Geen sex gehad voor 3,50 Euro. Waar maak je dat nog me. Hahaha.

    Punt 10.
    De wellness in YY is natuurlijk super, dat weet iedereen zo onderhand wel. Maar YY, doe nu onderhand iets aan die vloer!!!

    Punt 11.
    De muziek was qua volume zéér goed te pruimen. Ik kon normaal met de meisjes praten. In ieder geval tot een uur of 7. Toen ben ik huiswaarts gegaan. Dat was in het verleden wel veel slechter.
    Hier hebben ze dus blijkbaar wel wat van de negatieve reacties geleerd.

    Conclusie:

    Leuke club,
    goede wellness,
    ik was er op het eerst op een zaterdag en wat mij betreft waren er te veel beren in verhouding tot mijn type meisjes.

    Binnenkort ben ik jarig, ik heb al een snipperdag opgenomen, maar ik ga dan ik niet naar YY.

    Het weer zat ook niet mee.
    Ik kan me nog dagen herinneren dat het dikke pret was bij het zwembad.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  19. Onderstaande 9 leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (25 augustus 2014),Alexander de Grote (25 augustus 2014),Befke (25 augustus 2014),Eddy_V (24 augustus 2014),JPtoo (25 augustus 2014),KanariePiet (24 augustus 2014),pietpotent44 (25 augustus 2014),terminator (25 augustus 2014),Willi69 (24 augustus 2014)

  20. #38
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Hoort in YY vragenbakje thuis.

  21. #39
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Ik was er ook zaterdag en kan je vertellen dat het na 19:00 niet rustiger werd met beren. Dames waren aan het eind van de avond schaars, evenals kamers ...

  22. Onderstaande leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    Snor (27 augustus 2014)

  23. #40
    Geregistreerd
    18 mei 2011
    Last Online
    21 oktober 2015 @ 16:40
    Locatie
    Lunteren
    Berichten
    272
    Discussies
    9
    Thanks
    195
    Thanked
    205 in 70 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht

    Eerst naar de prijs gevraagd, Altijd 100 Euro voor een uur. Hmm. Viel goed tegen. Geen 75 dus.

    Punt 7.
    Daarna de vraag der vragen. Tongkussen??
    NEE HELEMAAL NIEMAND !!!.
    Je bent tenslotte in Nederland... Daar gelden andere regels, nu maar hopen dat die niet langzaam overwaaien naar NRW!

  24. Onderstaande leden hebben Alexander de Grote bedankt voor deze bijdrage:

    Snor (27 augustus 2014)

  25. #41
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Kleine niet representatieve steekproef gedaan en de laatste 6 geschreven YY dames recensies aan geklikt. In elke recensie wordt expliciet melding gemaakt van dames die aan TZ doen. Dit slechts als relativering bij de opmerking van Snor mbt TZ.

  26. Onderstaande 2 leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (25 augustus 2014),Snor (27 augustus 2014)

  27. #42
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Kleine niet representatieve steekproef gedaan en de laatste 6 geschreven YY dames recensies aan geklikt. In elke recensie wordt expliciet melding gemaakt van dames die aan TZ doen. Dit slechts als relativering bij de opmerking van Snor mbt TZ.
    Kan ik deels zeker in meegaan,ondergetekende heeft meerdere malen ter plaatse onderzoek verricht en er zijn genoeg meiden die doen tongzoenen. 👄👅 Maar er is een "maartje".Onder de groter geworden Roemeense Enclave zijn er zeker een behoorlijk stel die het niet doen en dat lees je terug in Snor zijn recensie.
    Trouwens in alle clubs is het soms zoeken naar tongzoenende dames.
    Het kan ook van een bekend aantal factoren afhangen.

  28. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Snor (27 augustus 2014),wervelwind (27 augustus 2014)

  29. #43
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Zaterdag Yin Yang dag. Door het gepiep van de wekker word ik wakker in het immer pittoreske Willich. Er nog net genoeg tijd me wat op te frissen, lenzen in te doen en dan tas in pakken voor vertrek. Yin Yang ligt op een steenworp afstand over de grens en zo bestaat er de tijd om net over de grens, een paar kilometer van de club in het zonnetje te zitten met een boekje genietend van een ijsje.

    Even over 1en draai ik de reeds volstromende parkeer plaats op en loop met mijn clubtas gesponsord door de AH richting de ingang. Een ware drukte met vele dames in straatkloffies die zich aanmelden voor diva-voor-een-dag. Ik laat een aantal dames die achter mij aansluit voor gaan. Immers ik heb geen haast om in een lege club te verzanden. Ik betaal met een 100% pret-poeder-vrij persoonlijk in elkaar geknunsteld betaalmiddel wat eerst nog even door een grote map gehaald moet worden. De mannen achter mij willen ook binnenkomen door middel van een A4je. Inmiddels ontstaat er een aardige rij achter ons en we krijgen een badjas en sleutel op goed vertrouwen mee opdat ze het nog zouden uitzoeken. Een van de kerels met een A4tje is de altijd goed lachse belg ouder.

    Bij binnenkomst een kort rondje gelopen. Het was nog rustig in vergelijking met een maand of twee terug. Toen ook de zon aanwezig was en het zwembad gevuld. Eerst even de interne mens verwendt met alle goede wat uit een bak komt. Ze hebben nu bordjes geplaatst bij het eten zodat je weet dat het geen kipbacon is. Het meeste kwam van het meest onreine dier af. Of dit een boodschap is weet ik niet. Ik meld het maar terloops.

    Krijg gezelschap van een jong belegen Braziliaanse tijdens het ontbijt en we hebben even gepraat over de nieuwe club bij Zundert. Een van haar vriendinnen was daar nu aan het werk. Als het goed zou zijn, gaat ze het daar ook proberen. Na het ontbijt een sigaretje gedaan met Ouder op het terras en al snel komen we ook Vendezz en een maatje tegen. Gisteren nog om 3 uur het laatste kruid verschoten en met een matige line-up op de vroege middag had ik meer interesse in koud gerstenat dan poesjes vooralsnog. Maar op een moment moet je een keer naar de wc, dan zie je daar een knap meisje aan de bar zitten en voor de zekerheid maar even gaan douchen eerst.

    Sessie 1: De optik fick

    Nelly (Half Iranees, half Duits – naar eigen zeggen)


    Ik had haar vorige keer even gesproken; Nelly. “Where is your band-aid?”, vraag ik haar terloops. “Band-aid?”, vraagt ze wat verbaasd. “Yes, last time you had a band-aid on your nose. Because another girl punched you... “. “Haha, you remember me”. “ Yes we talked a little last time”. Ze geeft aan dat het slaan van het meisje een grapje was en dat had ik ook al door. Mooi knap meisje. Knap gezichtje. Mooie vrouwelijke vormen. Optisch helemaal in orde. Het gesprek komt al snel op sleutel uit en ik laat hem haar maar direct halen. Ik wil haar nog een kusje geven om de deal te sluiten, maar dat is naar haar zeggen not done in de bar. “In the room I kiss”, geeft ze aan en weg is ze.

    Haast had het mokkel wel want ik kon haar amper bij houden, rennend achter haar aan, uitkijkend niet op die glibberdouche vloer op mijn muil te gaan. Ook flink haast om na de sleutel op kamer te geraken en ik had daar bijna in een lege gang gestaan, zoekend naar de juiste deur. Zo snel draait ze de hoek om. Op kamer me even kunnen opfrissen en al rap kan ik op bed plaats nemen waar dit voor mij bloedmooie exemplaar over mij heen wurmde de snikkel in de mond nemend. Soms wat meer trekkend en als ik haar aan gaf dat ze hem mocht kussen, kreeg ik kusjes op mijn lippen. Niet klagend vind ik dat ook prima. Korte cowgirl door naar missio, mannen moeten volgens haar het werk verzetten. Doggy en weer missio en toch weer in doggy zo’n 25 minuten volgehouden voordat het rubber afgeladen wordt. Optick fick à la lettre. Weinig toe te voegen.

    Korte pauze in gelast en met een biertje buiten op het terras geploft waar Vendezz op dreef is en salvo’s van gevatte, gepaste en mispassende grappen lost met een tempo dat een notulist in steno ze niet bij kan benen.

    Iemand vertelt me dat er taart is en ga dus maar eens een stukje proberen. In het restaurant liggen ook saussijzenbroodjes en wat een klein hapje zou worden is bijna een maaltijd aan hapjes. Als hoogtepunt een kroket op 2 sneetjes witbrood zoals ik dat vroeger als kind altijd had. Nostalgie ten top, voor mij, en dat in een vreemde club in Roermond.

    Sessie2 : De GFE – De Geile vriendin experience

    Lolita (Roemeens)


    Aan de bar leunt ze tegen de achterkant van de bar terwijl ik met Vendezz sta te praten. Haar wulpse lichamen mooie vormen ontsnappen mijn blik niet. Haar lieve lach ook niet. “Die vind jou leuk”, stoot Vendezz mij aan. “ Is ze ook leuk (op kamer)?”, vraag ik de baas in zijn stamclub. Hij haalt zijn schouders op. Ik twijfel nog even en ga buiten roken. Een kort stukje langs de bar kom ik haar weer tegen. “Hallo”, ze blijft staan en een gesprekje komt op gang. Vraag haar even met me te zitten en knuffelend horen we elkaar wat uit. Lolita heet ze. Maar ze is niet het speelse, eigenlijk verboden, net te jonge meisje uit Kubrick’s gelijknamige film (en ja er is ook een boek, I know). Meer eigenlijk d’r oudere zus – zonder aan haar iets af te doen.

    Met mijn hand op haar kont word ze steeds onrustiger. “Ik wil zo veel met je doen, maar dat kan allemaal niet hier”, fluistert ze in mijn oor. Lekker preuts allemaal. Maar de dames die niet zoenen willen niet dat andere vrouwen buiten de kamer zoenen. Dan gaan ze klagen halen bij de theke. Zo gaat het verhaal. Dus stiekem tongzoenen op kamer mag, maar oh wee als iemand het ziet. Lolita heeft die dag honing met een paplepel uit een grote toverpot naar binnen zitten werken lijkt het; zo complimenteus is ze. Ik kijk haar met een schuin oog aan, maar geef ook aan dat ze niet hoeft te stoppen met het vergroten van mijn ego. Er is nog plek zat op bank.

    Diep in mijn ogend kijkend, zegt Lolita dat ze een sleutel wil halen met de belofte aan mijn kant om haar oraal niet onbevredigd te laten. Haal die sleutel dan maar. Lolita rent niet voor me uit maar we lopen arm in arm naar het nummertjesapparaat. Ouder zit ook al met een jong mokkeltje in de wachtkamer. “What is with this man. He keep smiling and looking at us”, vraagt mijn meisje met haar kontje op het kastje en mij tussen haar benen. In een andere club zou het daar gebeurt zijn wellicht. Hier mogen alleen eskimokusjes in het openbaar.

    Ik kijk om en lach. “He is always happy and smiling”, geef ik aan haar aan. Het bord geeft nummer 40 aan en wij hebben 52. In deze doorpeesclub is dat geen probleem. Pannenkoeken bakken doet men in een restaurant en zo komen er 12 kamers vrij binnen 5 minuten. Lolita vraagt nog of ik haar ook kan masseren straks, echter zal daar weinig van terecht komen op kamer.

    Met een heerlijk nog even en dan mag alle op kamergevoel lopen we als een pas verliefd stel naar de kamer. De deur is nog niet dicht of we zitten al helemaal in en op elkaar. Ze is Geil met een hoofdletter G. Ik heb mijn belofte waargemaakt in wat eindigde in groot kamasutra voor gevorderden kamergang. Dit is geen katje om zonder gescheurde badjas van kamer te komen. Ik leg haar uit dat ik haar straks weer boek en dat we allebei een douche nodig hebben. Haar nog een keer te pakken krijgen bleek echter mission impossible.

    Eerst weer even buiten bijgepraat tot iedereen die ik die dag kende op huis aanging. Nog een appeltje te willen schillen met het heetste meisje van de week wachtte ik keurig op mijn beurt. Ze zou haar eigen nummertjesapparaat moeten krijgen want ze stonden in de rij. Niet gek met zo’n service. Het drong gelukkig snel tot mij door dat ik wat anders moest. Even met mijn ziel onder arm op het buitenterras gezeten. Even mijn ziel naast mij neergelegd. Mijn ziel op mijn schoot gelegd. Een goed gesprek met ziel gehad en op een moment wist ik toch niet helemaal meer wat ik er mee moest en voelde me moederziel alleen.

    Binnen wat strategisch gaan zitten, maar ik was als lucht. De paar dames die me wel bevielen liepen constant van stammi naar stammi of langs me heen. Ben niet heel erg verlegen maar wil toch wel dat magische en uiteraard fake gevoel krijgen dat je elkaar blikken kruizen en dat er vandaar iets ontstaat. De kom-neuken approach is vaak te direct. Nog even ervaringen uitgewisseld met een mede Duitslandganger wiens maatje op kamer was en wel open stond voor een praatje. Het iets professionele wat de meisjes hier meer hebben dan even over de grens is ergens jammer waren we het over eens. Hij sprak positief over Marisol. Moet daar toch eens gaan kijken, net als van Goch. Een andere Hollander staat te pre-salen met Lorena, maar als hij aangeeft maar max een uur op kamer te gaan, loopt ze doodleuk weg. En dat om 1 uur.

    Toch weer even binnen een rondje gedaan om te zien of er nog een dame iets wil verdienen. In de bar geen kans. Begin op een moment echt B en C keuzes als opties te nemen. Elk willekeurig meisje wat hallo zou zeggen had een kamer kunnen maken. Met dat gevoel en in het achterhoofd de wijze woorden van Hasta la pasta vorige keer in Yin Yang:”Laten we eens kijken of we in de Kino aangerand kunnen worden”, trek ik de stoute badslippers aan en daal het trapje of tot de diepste krochten van deze tent. In mijn beleving mist alleen nog wat droogijs op de grond bij de deur en foute industriële Duitse techno die net niet het gejammer van afgekloven beren zou overstemmen. Wat ik aan trof scheelde toch niet veel.

    Sessie3 : Pornstars en Kinorukkers

    Janina (Hongaars)


    Ik open de deur. Een stelletje staat gretig tegen de muur wachten op een verloskamer. Ik kijk de Kino in. Volle bak. Mannen, vrouwen, samen en alleen. Ik kijk Janina in de ogen als ze naar buiten loopt. Ze tik op mijn kont. “Ja dit is je kans”, denk ik en ik wil haar terug aanraken wat een beetje lomp gaat. Ze stopt, draait zich om. “Ficken?”. Ik knik. De kino wet kennende. Geen geknuffel maar porno. “Hier?”, vraagt ze. Mijn blik geeft haar een reden om een kamer te zoeken. Beneden vol dus naar boven. Ze neemt me bij de hand en ze geeft me een goed gevoel. De wachtkamers zitten vol met stellen die er een half uur geleden ook al zaten. “In cinema?” , vraagt ze om er toch een date van te maken. Ik heb mijn bioscoopbadjas aan, dus waarom niet.

    Even loopt Janina met me de wellness in, maar daar blijken geen natuurfilms te spelen. We lopen hand in hand naar beneden en nemen plaats vlak bij het scherm tegen over een groep mannen die daar wat hangen. In het hoekje achter de deur word een gast afwisselend gepijpt door twee meiden. De sfeer is klam met een mix van porno en pottenkijkers. Vanuit de andere kant van de Kino klinkt het “Don’t touch me if you don’t fuck me. I fuck your friend, keep your hands off me”.

    Janina trekt haar setje uit en legt haar damesattributen van doekjes, flutschi, gummi strategisch neer. Ik trek mijn badjas ook maar uit. Mijn puddingbuks wordt nog even afgestoft voordat hij afgesopt wordt met dat zachte mondje. In mijn ooghoek zie ik een doe-het-zelvert die zijn harde tampeloeres in de houtgreep aan het nemen is. Zijn buurman volgt ook. Ik heb gelukkig meer oog voor lieve gezichtje van die Hongaarse, ware het niet dat de viespeuk nog oogcontact probeert te zoeken ook!!

    Naast ons vlijt nog een kerel neer. Waarschijnlijk ook met de yoghurtpomp in de aanslag. Ik wil het niet eens weten. Op het scherm kreunt een zwartharig schoonmaakmokkel met een tong in haar schede. Janina pijpt heerlijk, wel met wat handjes erbij maar dat is weer Kino etiquette. Mijn handen zijn vrij. Eentje achter mijn hoofd eentje bij haar pruim. Janina breng een kutpakking aan smeert er nog wat olie op, om dan op handen en voeten met haar hand tussen de benen mijn pielemans veilig naar binnen te leiden. Handen op dat kontje en gaan. In mijn ooghoek nog altijd de kinorukkers. Enthousiaster ook nog. Ik durf niet te kijken of ze inmiddels ook kwijlen.

    Een vreemd gevoel van depersonalisatie overvalt me. Ik voel me de porno film. Een ego-dood waarin we opgaan in de vleselijke lusten van de kinorukkers. Besta ik echt en neuk ik dit meisje of zijn wij een levend geworden film voor de obscene fantasieën van zij om ons heen. Janina heeft het idee, kom ik later achter, dat met al die rukkers ik me niet kan concentreren en wil het al pijpend en handkarrend tot een einde brengen. Om nou kaas in het vuistje te verschieten tenmidde van al dat andere schorem vind ik te min. Zeg meisje, met neuken kom ik sneller. Ja maar dat ging niet. Ja maar zo aan de paal slingerend wordt hem ook niet.

    Nieuw feestmutsje er om heen en ze berijd me reverse cowgirl zodat zij eventueel de gemoederen warm houdt. Zal een feest geweest zijn voor zij die tegenover ons met de aap uit de jas oneerbaar lagen te onaneren. Ik duw haar iets verder rechtop zodat ik achter haar kan zitten. Ik zie een meisje met twee beren bezig zijn. Een pik in haar linkerhand en een pik in haar rechterhand. Ze is ze aan het synchroontrekken. Helemaal links achteraan wordt een klein jong ding hard van achteren gepakt. Op een wat lompe menselijke manier dat erg ver afstaat van de gemaakte verfijnde porno op het scherm rechts. Ik voel de eieren langzaam gaan koken en van uit het midden van de schacht opzwellen. Janina voert haar kreuntjes wat op en de zaadwillendonerende rukker tegen over mij begint alleen maar heftiger aan zijn genotspegel te sjorren. Misschien krijgt ze alsnog een FTje van de knakker. Nou dat betaalt die dan maar lekker zelf. En met die gedachte eindigt het kinofestijn met een knal. We vegen ons allebei een beetje af en als twee kleine kinderen die net stout zijn geweest lopen we een beetje grinnekend met elkaar samen de kino uit om vervolgens te lachen om de kinorukkers. Volgens haar schering en inslag, beetje de hele dag aan de bar drinken en dan ’s avonds een heren enkelspel in de kino met de hoogtij van stelletjes tijdens het kamer te kort.

    Ik reken met Janina af en krijg nog een kusje. Ik ga mijn laatste sigaretje in de tuin roken om daarna te douchen en af te taaien. Inmiddels na 2en en het is nog een flink stuk naar huis. Het is een dag van alles geworden. De optick-fick, super-gfe, eenzaamheid, gezelligheid, nostalgisch voedsel, pornoster spelen, pornoster in een ander zijn solo escapades. Een prachtige dag, al verlang ik toch meer naar het kleinschaligere.

  30. Onderstaande 24 leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (31 augustus 2014),Ascari (27 augustus 2014),Big30 (27 augustus 2014),Bosco (26 augustus 2014),Eddy_V (25 augustus 2014),hasta la pasta (25 augustus 2014),Jonesy (25 augustus 2014),KanariePiet (25 augustus 2014),Knabbel (27 augustus 2014),KopjeOnder (27 augustus 2014),laplagne (26 augustus 2014),licky luke (25 augustus 2014),Megaboob (26 augustus 2014),Mr Pussy (26 augustus 2014),Oudebelg (25 augustus 2014),pietpotent44 (25 augustus 2014),rob45 (25 augustus 2014),savesexer (26 augustus 2014),sofaking (25 augustus 2014),terminator (25 augustus 2014),Vendezz (25 augustus 2014),wervelwind (27 augustus 2014),Wijze grijze (27 augustus 2014),Willi69 (25 augustus 2014)

  31. #44
    Geregistreerd
    23 augustus 2014
    Last Online
    8 november 2014 @ 14:32
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Wat een verhalen

  32. Onderstaande leden hebben Jolien bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (26 augustus 2014)

  33. #45
    Geregistreerd
    12 juni 2014
    Last Online
    8 juni 2016 @ 16:33
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    30
    Thanked
    31 in 10 posts

    Standaard

    Mooi verhaal Aamu!
    Statistics shows that teenage pregnancy drops dramatically after 20

  34. #46
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aamu Bekijk bericht
    Lolita heet ze. Maar ze is niet het speelse, eigenlijk verboden, net te jonge meisje uit Kubrick’s gelijknamige film (en ja er is ook een boek, I know). Meer eigenlijk d’r oudere zus – zonder aan haar iets af te doen.
    Met Lolita heb je inderdaad een voltreffer en als ze begint te lachen dan ben je verkocht, althans ik wel. In tegenstelling tot hetgeen haar naam doet vermoeden is ze 26 en heeft een normaal postuur. Ze spreekt overigens prima Engels omdat ze tot voor kort 5 jaren in Engeland heeft gespendeerd. Is te herkennen aan een tattoo op haar rechter onderbeen (voet?) naar ik me meen te herinneren.

  35. Onderstaande leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (27 augustus 2014)

  36. #47
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Ja was zeker een voltreffer. Ook een tattoo op d'r rechterschouderblad kan ik me nog herinneren.

  37. #48
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Paspoortje Lolita aanmaken :wink:?

  38. #49
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

  39. Onderstaande leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    Admin (27 augustus 2014)

  40. #50
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aamu Bekijk bericht
    Een voltreffer :smile:!

  41. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (27 augustus 2014)

 

 
Pagina 2 van 12 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59.

  FKK Artemis 468*60