Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 287
  1. #1
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Beitrag YinYang, vragenbakje, 2014 tweede helft

    Vandaag met dank aan mijn eigen voorspellende gaven (inzake the Common Linnets), Bluebear's opmerkzaamheid en de vrijgevigheid van Willem 2 en Yin Yang laatstgenoemde club voor het eerst bezocht. En ik moet zeggen: niet voor het laatst!!! Mijn dank voor deze vrijkaart is groot.

    Over de ontvangst, het wellnessgedeelte, de bardame en het restaurant niets dan goeds. Maar waar in Madurodam geldt: "zelfs in het restaurant, zijn de kroketten aan de kleine kant", geldt dat in Yin Yang voor de lockers. Daar staat dan weer tegenover dat niemand over mijn tasje met aankopen viel dat mee naar binnen moest vanwege de combinatie van OV en stalen ros.

    Het damesaanbod was duidelijk voor elk wat wils, blond, donker, donkere dames, meer dan RumBul alleen, maar vooral het ijsberengehalte was zeer laag, voor veel dames excessief laag d.w.z. "Tote Hose"-gehalte zeer hoog.

    Heb een aantal lekkere sauna rondjes gemaakt, die faciliteiten zijn hier in mijn ogen absoluut top, en volgens mij is het niet zozeer de vloer, maar zijn het de slippers die hachelijke situaties kunnen veroorzaken, gelukkig was ik er - dank allen - op bedacht.

    Zag tijdens een rookpauze op het terras een ontzettend leuke dame zitten (in elk geval haar koppie), donker kortgeknipt page-kapsel, maar hoewel ze een keer lachte en ik terug-, maakte ze geen echt contact. Sterker nog, even later liep ze zonder me een blik waardig te keuren naar binnen. Dat gold niet voor de dame die naast haar zat, de blonde Hongaarse Bonita. Wat een leuk mens. Echt een leuk koppie, met een stralend wit gebit boven haar onderkinnetje en grote aan zwaartekracht onderhevige borsten.

    Normaal zou Bonita niet in aanmerking komen voor een kamer voor mij (in een saunaclub, in een pauschalclub vermoedelijk zonder lange voorgesprekken wel), maar vanaf haar eerste blik mijn kant op (ik keek dus eigenlijk naar de dame die bij haar zat) intrigeerde iets me. Mijn vermoeden is dat ze ook een aardig mondje Engels spreekt, maar dat is giswerk, wel op basis van onze lange gesprekken.

    Haar Duits is uitstekend en Bonita is ook inhoudelijk een heel aangename gesprekspartner, vooral als je er bij in die ontzettend mooie ogen zit te kijken. Uiteindelijk besloten om niet met haar te kameren omdat ik bang was dat dat nu dit keer uit de hand zou lopen, maar een kamersessie met dit schatje (gezien haar lengte en postuur eerder: met deze grote schat) gaat er een volgend YY bezoek zeker van komen. Overigens zouden als ze haar rigide afvalprogramma vol gaat houden (vandaag was pas dag 2... en ik zat met haar te eten zonder enige beperking op mijn bordinhoud ) haar looks wel eens meer beren kunnen gaan lokken over een paar weken.

    Had besloten na nog maar eens een rondje sauna om weg te gaan, niet te gaan kameren met Bonita en het ijzeren ros weer te bestijgen richting station Roermond, stond te douchen en ineens stond Amy naast me om zich weer fris en fruitig te maken. Meer mijn type dan dit worden ze niet gemaakt door onze lieve heer. Alles klopt aan haar en ook het bloed in mijn lul als je met Amy onder een douche staat.

    Of ik nu heel slim of heel dom geweest ben om een vervolg op deze kortstondige kennismaking in een kamersessie uit te stellen tot mijn volgende YY bezoek weet ik eigenlijk zelf niet. Maar wat een lekker ding!

    Deze vrijkaart is in elk geval voor mij aanleiding geweest een club te verkennen waar ik zeker terug ga komen ondanks de aanzienlijke reisafstand. En als ik dat doe, ga ik zeker op jacht naar Bonita, Amy en de vooralsnog naamloze jongedame met het donkere pagekapsel.

  2. Onderstaande 11 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 1 juli 2014),Ascari ( 1 juli 2014),Badslippers ( 1 juli 2014),bergm550 ( 1 juli 2014),Cat ( 2 juli 2014),Jansen ( 1 juli 2014),KopjeOnder ( 2 juli 2014),Megaboob ( 1 juli 2014),phoenix (15 augustus 2014),sofaking ( 1 juli 2014),Willi69 ( 1 juli 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    ...en de vooralsnog naamloze jongedame met het donkere pagekapsel.
    Vermutlich Alexa (Russland). Es gibt keinen paspoort, nur mehrere Erwähnungen in anderen Berichten. Der Service soll nach Aussagen anderer Gäste gut sein.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  4. Onderstaande 2 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik ( 2 augustus 2014),Wentelt Eefje ( 1 juli 2014)

  5. #3
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:52
    Berichten
    946
    Discussies
    2
    Thanks
    3.205
    Thanked
    1.291 in 351 posts

    Standaard

    Laplagne wil jullie zijn laatste ontdekking binnen de muren van YinYang niet onthouden. Kan alleen niets van haar vinden en zal vermoedelijk haar naam verkeerd hebben verstaan aangezien ik bij het kennismakingsgesprek aardig van slag was. Het is een meer dan goed gevulde Poolse dame met blond haar en een knap gezicht. Dame liep voor het kamerbezoek in een rood visnetje rond en ze vertelde om de week in Roermond te zijn. Ik dacht Ada te verstaan en mevrouw vertelde dat zij een jaar geleden ook al in YinYang had gearbeitet. 'Ada' had in geen andere club gewerkt. Uurtje genoten op de kamer waar deze goed tongzoenende mevrouw zich niet heeft ingehouden en zelf ook lekker genoot op de kamer. Lees graag jullie ervaringen met haar en juiste naam. Herhalingsgevaar heel groot!

  6. Onderstaande 2 leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 3 juli 2014),phoenix (15 augustus 2014)

  7. #4
    Geregistreerd
    12 juni 2014
    Last Online
    8 juni 2016 @ 16:33
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    30
    Thanked
    31 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laplagne Bekijk bericht
    Laplagne wil jullie zijn laatste ontdekking binnen de muren van YinYang niet onthouden. Kan alleen niets van haar vinden en zal vermoedelijk haar naam verkeerd hebben verstaan aangezien ik bij het kennismakingsgesprek aardig van slag was. Het is een meer dan goed gevulde Poolse dame met blond haar en een knap gezicht. Dame liep voor het kamerbezoek in een rood visnetje rond en ze vertelde om de week in Roermond te zijn. Ik dacht Ada te verstaan en mevrouw vertelde dat zij een jaar geleden ook al in YinYang had gearbeitet. 'Ada' had in geen andere club gewerkt. Uurtje genoten op de kamer waar deze goed tongzoenende mevrouw zich niet heeft ingehouden en zelf ook lekker genoot op de kamer. Lees graag jullie ervaringen met haar en juiste naam. Herhalingsgevaar heel groot!
    'Ada' zou zomaar 'Linda' kunnen zijn. Forse blonde dame. Niet dik, volslank. Maar dat deed 0,0% af aan haar aantrekkelijkheid. Ik sprak Engels met Linda. Als ik (ooit) terugga is zij een serieuze optie voor een kamergang. Naar mijn idee zij echt een 'professional' die kwaliteit levert.
    Statistics shows that teenage pregnancy drops dramatically after 20

  8. #5
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:52
    Berichten
    946
    Discussies
    2
    Thanks
    3.205
    Thanked
    1.291 in 351 posts

    Standaard

    Dank Kopjeonder, maar deze Poolse vond ik niet zo fors gezet. We spraken Engels, dus misschien heb je gelijk. Aan de andere kant leverde 'Ada' topkwaliteit en moeten toch meer YinYangbezoekers haar op de kamer hebben mogen bewonderen!

  9. #6
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Het begon eigenlijk na het verlies van oranje tegen Argentinië, niemand wilde nog voetbal kijken en zeker zondag boeide het niemand nog wat. In de groepsapp werden alle plannen afgezegd, dit gaf mij de mogelijkheid om dit weekend een nieuwe club te proberen die op mn lijstje stond, babylon. Het ding was alleen dat ik weinig zin had om op zondag heen en weer naar elsdorf te rijden, twee uur heen en twee uur terug was me na afgelopen week iets te veel van het goed. Maar ik dacht dat het met een tussenstop wel eens een beter plan kon zijn.

    Op 10km ofzo van yinyang vond ik een hotel/pension van 35 euro , voor Nederlandse begrippen vrij behoorlijk en het plan was gemaakt. Zaterdag gewerkt, gedoucht , in de auto gesprongen, ingecheckt en rond half 8 was ik in yinyang. Eerst even eten en toen ik vervolgens onderweg naar de douche was liep ik in de gang een bekende tegen het lijf, anda uit haus panthera, wat een leuke verrassing. We keken elkaar aan, zeiden hallo en op hetzelfde moment beseften we dat we elkaar kenden. Ze zei meteen 'I know you' 'yes....but not from here.....' en na een minuut waren op Panthera uitgekomen. Toen bleek ook dat ze me echt herkende want ze wist nog te vertellen dat het mijn eerste keer in Panthera was en nog wat van die dingetjes. Na een kort praatje zei me in de bar zo wel te zien, voor mij was dat een zekerheidje om straks mee op kamer te gaan.

    Na het douchen maakte ik even een rondje en dacht daarna Anda wel op te zoeken, alleen....met anda liep verder alles mis, loop avond liepen we elkaar steeds mis op de een of andere manier en de laatste uren was ze constant bezet door een collegabeer die blijkbaar niet wilde delen :(. Ach ja...first world problems, zoals mij ooit geleerd is 'you never lose the girl, you only lose your turn', oftewel, volgende keer beter.
    Ik werd aan de bar aangesproken door Joly (?), de half Italiaanse die kan masseren en met kuiten van beton. Een leuk gesprek, maar eigenlijk zat ik toen nog een beetje op Anda te wachten. Tijdens het praten ramde ze nog even wat ruggewervels op de juiste plek...serieus...ik ben 1m90 en een 85 kilo, maar ik denk dat ze me finaal de puinpoeder in helpt als het moet. Wat een kracht in die handen.

    Vlak voor de wedstrijd begon had ik na wat oogcontact een Roemeense dame tegen me aan zitten op de bank, zij bleek ook Anda te heten....dat leek me een goed voorteken. Na een relaxt kwartiertje op de bank zijn we richting kamer gegaan. Prima halfuurtje, maar toch...de ene Anda is de andere niet
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...highlight=anda

    Na de kamergang even in de welness gezeten en daarna de tweede helft gekeken. Ondertussen kwam Cleo ook even hoi zeggen en terloops even voorstellen dat we naar de kamer gingen, want 'I need to fuck'. Dat ging hem even niet worden, maar ze had weinig moeite een ander slachtoffer te vinden. Buiten nog even zitten praten met de Letse Jana die niet kon wachten tot het WK voorbij was Een mooie meid, maar ik bemerkte te weinig klik. Wellicht de volgende keer.

    Ik merkte ondertussen wel een, voor mij, minpunt van Yinyang. Ik begrijp dat ze niet tot 3 uur 's nachts de keuken volle bak draaiend houden, maar na 10 uur is dus het enige wat je nog kan eten het spul uit die automaat. Voor 60 euro entree vind ik dat een tikje karig. Nu was ik gedwongen na het weg gaan nog op zoek te gaan naar een kebabzaak

    Na de wedstrijd had ik al een paar keer een mooie dame voorbij zien komen, wat me vooral opvielen waren haar ogen, mooie grote kijkers. Toen ze op een gegeven moment alleen aan de bar kwam te zitten zag ik mijn kans schoon en ging er naast zitten. Als ik me niet vergis was dit Raissa.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...anca-PHG/page2
    Na een paar minuten aan de bar en een bevestiging dat ze zoent op de kamer ging ze een sleutel halen. We moesten even wachten op een beschikbare kamer en zaten bij de trap op een bank. Ik dacht eerst dat ze een beetje verlegen was, of in ieder geval net deed alsof, ze kwam wat schuchter over, maar ze is denk ik gewoon heel rustig/relaxed van zichzelf. Geen drukte, geen gedoe.
    Een hele fijne sessie, goed en diep zoenen, heel goed PZC en uistekend NMC. Zeker een herhaler.

    Na het douchen nog wat gedronken en toen richting hotel vertrokken, met dus een omweg via een kebabzaak.

  10. Onderstaande 10 leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (15 juli 2014),Bluebear (13 juli 2014),Eddy_V (13 juli 2014),gignnl (13 juli 2014),laplagne (14 juli 2014),Megaboob (13 juli 2014),sofaking (13 juli 2014),Wentelt Eefje (14 juli 2014),Wijze grijze (13 juli 2014),Willi69 (14 juli 2014)

  11. #7
    Geregistreerd
    18 april 2009
    Last Online
    22 juni 2016 @ 12:35
    Locatie
    Ruhrgrbiet
    Berichten
    113
    Discussies
    9
    Thanks
    5
    Thanked
    25 in 6 posts

    Standaard

    Gisteren ondanks de hitte een bezoekje gebracht aan YY om de club eens te bekijken na de verbouwing. De indruk was goed te noemen. Helaas was de climatisering van de club niet in staat de temperatuur wezenlijk te beïnvloeden, waardoor de dvp's inplaats van zoet erg zout smaakten.
    Verder was het erg druk en daarom voor mij samen met de temperatuur een aanleiding voortijdig te vertrekken.
    Nog nooit zoveel ijsberen en DVP's samen buiten zien zitten puffen. Door restaurantpersoneel werd consumptie-ijs verdeeld voor verkoeling.

  12. Onderstaande leden hebben macartuur bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik ( 2 augustus 2014)

  13. #8
    Geregistreerd
    28 juli 2008
    Last Online
    16 maart 2024 @ 11:32
    Locatie
    In het zuiden van Nederland
    Berichten
    410
    Discussies
    7
    Thanks
    754
    Thanked
    957 in 225 posts

    Standaard

    Gisteren hier voor de eerste keer geweest, over de accommodatie niets dan lof, alles ziet er picobello uit.
    Rond half 12 daar aangekomen, op de parkeerplaats zie ik een Mercedes SL, BMW en een Auidi A6, allemaal met Roemeens kenteken, een voor een lossen ze hun lading jonge roemeense meisjes om daarna weer te vertrekken.....
    € 50 betaaldbadjas en handoek gekregen en een korte rondleiding door een medewerker. Het beren vel aan en naar binnen, zoals al gezegd, accommodatie top maar vrouwen heb ik er tot 16.00 uur bijna niet gezien, volgens vele bezoekers kwam het omdat het een bouwvakkerparty was en de dames zich moesten kleden in bouwvakker style....
    Eerste ronde met een kleine blonde Hongaarse die samen met haar (te grote en lelijke) vriendin de hele middag aan de bar hangen, naam van deze dame ben ik kwijt. half uurtje voor 50 euro, tz, pzc en de ballen werden zeker ook niet vergeten, eerst werdt mijn pik trouwens ingesmeerd met en soort massage olie, was wel oke. Herhalingsgevaar...niet er groot.
    Dan duurdt het erg lang voor ik weer en dame zag waar ik wel mee zou willen kameren, ik zag alleen maar mannen, meerdere keren heb ik gedacht dat ik in een Gay club beland was...
    Buiten was het goed te doen maar binnen was het te heet, zoals macartuur hierboven ook al schreef, uiteindelijk nog met de Turk/Duitse Celina naar de kamer gegaan, heerlijk figuur en een paar heerlijke nepborsten waar je trouwens niets van merkt. Haar lippen zijn ook opgespoten en dat merk je ook duidelijk bij het zoenen, haar kutje is heerlijk en pijpen kan ze ook goed, voor € 25 extra mag ik ook in haar mondje klaar komen.... dus na een half uurtje € 75 eurootjes afgetikt. Ze vertelde me dat ze 30 was al denk ik eerder dat haar geboorte jaar wat verder terug ligt in de geschiedenis.

    Mijn maat heeft het beter gertoffen, hij loopt op die middag de nederlandse Jade tegen het lijf ( die hij al kende van de GT), eerst gezellig wat kletsen met deze sympathieke hollandse van een jaar of 35 en dan vertrekt hij voor anderhalf uur naar de kamer met deze blondine....volgens zijn zeggen de absolute top......

    rond 18.00 uur zijn we vertrokken, te veel mannen en te weinig vrouwen, volgend sauna bezoek toch maar weer eens bij de GT kijken

  14. Onderstaande 9 leden hebben Tony M bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (25 juli 2014),gignnl (25 juli 2014),KopjeOnder (29 juli 2014),laplagne (25 juli 2014),phoenix (15 augustus 2014),Snor (25 juli 2014),The Joker (25 juli 2014),Wentelt Eefje (25 juli 2014),Willi69 (25 juli 2014)

  15. #9
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Aantal berichten nav de auto's waarmee de dames worden afgezet verplaatst naar:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...-Vrouwenhandel

  16. #10
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 09:08
    Berichten
    728
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.008 in 361 posts

    Standaard

    Short Update:

    Eigentlich wollte ich ja heute mal meinen GT Jahresbesuch absolvieren, aber: Um 13 Uhr gabs schon keine Parkplätze mehr. Der freundliche Anweiser bat mich am Rand zu halten und zu warten, bis einer rausfährt. ICH BIN DOCH NICHT BEI MCDONALDS! So! Also fuhr ich weiter, um meinen YY Jahresbesuch zu absolvieren.

    Ein halbes Jahr ist mein letzter Besuch her. Die Bar wurde nochmal leicht umgeändert und mit Sofas aufgehübscht. Es ist aber VIEL ZU DUNKEL. Ich kann die Mädchen nichtmal erkennen, wenn ich direkt vor Ihnen stehe. Bin zweimal von Bekannten angesprochen worden, da musste ich quasi bis auf "Nasenlänge" ran um was zu erkennen.

    Handtücher gibt es dafür NUR noch an der Rezeption. Was dieser Unsinn soll, ist mir schleierhaft. Bevor ich Duschen, Saunen, Planschen oder mir ein trockenes Handtuch um die Hüften werfen kann, muss ich jedesmal nach vorne rennen. Soviel Anti-Service ist für mich schon ein Grund, eher selten ins YY zu fahren.

    Anti-Service 2: Bei 30 Grad im Bademantel rumrennen. Diesen Quatsch verlangen LR und GT neuerdings ja auch, ärgert mich total und ist Unsinn. (Ich erkenne die "Gruppenzugehörigen" und Sonstige Sonstwas auch im Bademantel und draußen darf man ihn ja auch ausziehen. Es gibt für diese "Pflicht" keine nachvollziehbare Begründung.

    Anti-Service 3: Dreckige Toiletten und keinerlei Desinfektionsmittel zur Verfügung.

    Positiv Service: Meine holländische Sahneschnitte, die ich einfach geil finde.

    Negativ: Das Abendessen hab ich ausgelassen. Was immer das auch war. (Fischmatsch?, Kartoffelscheiben in Öl? Nudeln mit Irgendwas drin...)

  17. Onderstaande 5 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (30 juli 2014),Picasso 1 (30 juli 2014),Snor (30 juli 2014),Tony M (31 juli 2014),Willi69 (30 juli 2014)

  18. #11
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Soviel Anti-Service ist für mich schon ein Grund, eher selten ins YY zu fahren.
    Und welchen Club kannst Du im Moment empfehlen?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  19. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Snor (30 juli 2014)

  20. #12
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Und welchen Club kannst Du im Moment empfehlen?
    Bluebearmansion ---> https://www.ijsberenforum.com/forum/...luebearmansion!!

  21. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Willi69 (30 juli 2014)

  22. #13
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Wo ist die Tombola?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  23. #14
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Wo ist die Tombola?
    Im kuchentrommel von Big30!! Allerhande andere preisen auch zu gewinnen. So wie gebrauchte condomen. Du darfst nicht gucken.

    trommel.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  24. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Willi69 (30 juli 2014)

  25. #15
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:22
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.764
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    Dinsdag 29 juli 2014: dagje Yin Yang


    :smile::smile:

    Terug van vakantie, kon ik eindelijk (onder veel dank aan Willem2) mijn vrijkaartje voor YY (kennelijk beste recensie van de maand) verzilveren. Jonge jonge wat een buitenkansje zeg. Ik had na de vakantie echt zin het ijsberenleven weer op te pakken. Hoogste nood zaterdag al geledigd in Sun Temple (zie bericht aldaar), maar bleek nog niet verzadigd….. Arriveerde rond 11:30 en trof al een paar blommige dvp’s. Een gezellig gesprekje met een super sexy Rosita (Cuba/NL), woow wat een mooie dame zeg, mooie tieten, welhaast dodelijk voor mij) opende de dag, maar ik kon mij ternauwernood op de been houden. Daarna wat rondgelopen, en getracht aanvallen van diverse dames elegant te pareren. Jade (ook Nl) bleek van de partij, en daar mee uiterst gezellig op het terras zitten kletsten, maar ze werd voor mijn neus weggekaapt door een nog slimmere belgische ijsbeer. Maar niet getreurd: dan maar wat wellness. Heerlijk van genoten, en door Victoria sensueel benaderd om toch maat met haar aan de slag te gaan. Ook hier ging ik bijna (al liggen dop mijn bedje in de welness) door de knieën. Haar salespakket, een uur 75 met massage en twee keer klaarkomen trok me wel aan….. Maar ik had me voorgenomen met Jade te kameren. Tijdens de lunch nog even gekletst met twee Roemeense dames (langblond haar) waarvan ik een nog kende uit GT en Samyra. Ik meen Anastacia (in Samyra). Bloed mooie meid, maar vrees ik veel te sterk voor mij…. Kwam later nog een paar keer terug…. Holy moly, wat een meid zeg prachtige vormen, uiterst verleidelijke glimlach, moet ik beslist nog een meod voor verzamelen om ja tegen te zeggen….
    Het werd dus Jade. PRIMA keuze zeg. Wel een 2*halfuur=100 euro dame. Maar ok,,,,, het was een prachtig uur. Eerst wat voorwerk in de kino, gaaf als je daar al wat kunt rommelen terwijl er om he heen ook overal geneukt, geblowjobt, gezoend wordt. Sexy. Daarna naar kamertje 13. Heerlijk voorspel, elkaar sensueel betast, heerlijk gevreeën, mooie massage aan haar, met olie, ijsblokjes, tongzoenen, en een zeer heftig orgasme aan haar kant. Dat duurde weer even voordat ze terug was op aarde….. Daarna was ik aan d beurt. En beren, Jade weet wat een beetje beer wil….. hoef je helemaal niets te leren. Vrolijk, gevoel voor humor, excellente blowjob, en super cowgirl….. mynasch en kleine mynasch waren in hun nopjes.

    Terug in de bar heerlijk gekletst, met om een oude bekende van GT: Flo (florentia). Blijft ook een uiterst sexy dame voor mij, tjonge, ze had bijna voor een tweede sessie in gepalmd…
    Ik schat dat er zo’n 45 meiden waren toen ik met bloedend hart rond vieren de tent in een stromende regen verliet….

    Ik vind YY echt een leuke tent. goede atmosfeer, prima line-up, sexy kino omgeving en heerlijke wellness.


    het leven is zwaar als ijsbeer

    :smile::smile:

  26. Onderstaande 4 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    laplagne ( 1 augustus 2014),Megaboob (31 juli 2014),sofaking (31 juli 2014),Willi69 (31 juli 2014)

  27. #16
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Na anderhalve maand afwezigheid vandaag weer eens een poging gewaagd in YY. Kan er kort over zijn, waardeloze line up voor mij. Een Roemeens klasje (wel een grote) is bijna het enige wat de club tegewoordig nog te bieden heeft. Weggegooid geld en verspilling van mijn tijd. Hoewel de verspilde tijd valt wel mee, na twee uur aanwezigheid hield ik het voor gezien en ben maar weer naar GT gegaan waar het 10 keer beter is ondanks dat GT al een tijdje over zijn hoogtepunt jaren heen is.
    Ik vrees dat de interessantste en mooiste vrouwen tegenwoordig op escort gebied te vinden zijn, de clubs lijken meer voor de B en C klasse bestemd, met een beetje een uitzondering voor GT.

  28. Onderstaande 7 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 2 augustus 2014),Don Rudo ( 1 augustus 2014),laplagne ( 2 augustus 2014),Megaboob ( 2 augustus 2014),rmjhexe ( 1 augustus 2014),terminator ( 2 augustus 2014),Willi69 ( 1 augustus 2014)

  29. #17
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Laatst was ik in YY met de Bouwvak party en tot een uur of vijf te weinig dames en te veel beren.Dat kan veel beter geregeld worden op een Party met veel meer dames in de middag.Heb me verder goed vermaakt met de welnes en heb aan het zwembad gelegen.
    Na wat gegeten te hebben met R. BANANA en de JOKER had ik in de bar gelijk beet met de Dominicaanse SJAMINA waar ik uitgebreid mee gekamerd heb en moest daarna helaas naar de pappot thuis.Al met al voor mij nog een redelijke afloop, maar ben het met PIC 1 eens dat er een grote groep Roemeense dames is en vele Bulgaarse jagertjes die ik af moest houden.
    Waar ik wel gecharmeerd van was dat een aantal dames een kwast tussen de borsten had gestoken maar dat zal wel met mijn werk te maken hebben.

  30. Onderstaande 7 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 2 augustus 2014),Bluebear ( 2 augustus 2014),laplagne ( 2 augustus 2014),Picasso 1 ( 2 augustus 2014),sofaking ( 2 augustus 2014),terminator ( 2 augustus 2014),The Joker ( 2 augustus 2014)

  31. #18
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Last Online
    1 november 2023 @ 23:47
    Locatie
    voor mijn computer
    Berichten
    57
    Discussies
    10
    Thanks
    74
    Thanked
    101 in 32 posts

    Standaard

    Zaterdag 2 augustus dagje YY
    In de namiddag al een opvallende dame zien rondparaderen (lopen deed ze niet, het was eerder voortschrijden) die er tegelijk vriendelijk en gereserveerd uitzag. 's Avonds haar uitgenodigd aan een tafel op het terras om even kennis te maken.
    Ze noemde zich Kimberly, zou van IT-BG afkomst zijn, 24 jaar, en werkt normaal als escorte in Londen. Het gesprek beviel me wel, niet in het minst omdat er nu eens een conversatie mogelijk was taalbeperkingen van de kant van de dame (ze woont al langer in Londen en spreekt zo goed als accentloos Engels).
    Op de kamer bleef het PZC beperkt tot de bovenste 1-2 cm met veel (voor mij demotiverend) fake gekreun. Ik zag dat het verder niets zou worden, en heb de sessie dan maar verder ook zo gelaten.

    Voor mij heel mooie en professionele dame, maar als dit het niveau is van escortes in Londen, dan moeten die Britten maar eens wat vaker afzakken naar Roermond of Duitsland.
    Geen herhalingsgevaar voor mij - iemand die zelf meer de touwtjes in handen neemt haalt er misschien meer uit.

    Voor mij zag ze er meer een Centraal-Aziatisch type uit (pakweg Uzbekistan/Kazachstan of misschien zelfs Turks), slank, 170-175 cm groot met een siliconenvrije C/D-cup.

    Ik maak er geen paspoortje van aan omdat ze aangaf vandaag al terug te keren naar Londen (na een kleine week YY).

  32. Onderstaande 4 leden hebben Jonesy bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 4 augustus 2014),laplagne ( 4 augustus 2014),Megaboob ( 7 augustus 2014),superbuilder2 ( 7 augustus 2014)

  33. #19
    Geregistreerd
    23 december 2010
    Last Online
    23 december 2023 @ 00:11
    Berichten
    69
    Discussies
    1
    Thanks
    82
    Thanked
    11 in 7 posts

    Standaard

    lijkt me niks die kimberly. ook vind ik dat gekreun niets. voor mij is dat ook een de-motivatie ten top. bedankt Jonesy

  34. #20
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Een beetje onverwacht opende zich een gelegenheid om een donderdagnamiddag door te brengen in Yin Yang. Nog snel wat cash opgehaald en "en route". De lucht was grijs en somber, dat was een tegenvaller, maar een kleine 2 uur later bij aankomst, kwamen er brede opklaringen, en na de middag hing er een stralend blauwe hemel boven Roermond en kon er lekker van de zon genoten worden in de tuin.

    Tijdens de brunch zag ik Turkse Helena binnenkomen. Ik was niet erg tevreden over onze vorige kamergang, omdat ze me te snel had afgewerkt met een FT die bij haar de dubbele gangbare prijs is. Daarom was ik van plan om haar (toch voor een zekere periode) niet meer te boeken. Zij kwam even later wel wat met me chatten op het terras en voelde blijkbaar dat er iets mis was, want ze vroeg na een tijdje of ze misschien stoorde. Het was iets na de middag en nog heel rustig. De paar dames die ik al gezien had waren niet echt mijn type, en zoals gewoonlijk zat ik te popelen voor een eerste kamergang; Dus, na een tijdje besloot ik om toch maar met Helena mee te gaan, maar me zeker geen extra's te laten aansmeren. Fysiek is deze dame namelijk echt wel mijn type, en ze is heel geil met een goeie sekstechniek. Maar ook nu weer wou ze direct van de kamer af na het hoogtepunt, dus na een 15-20 tal minuten. Haar techniek is wel nog altijd uitstekend dus ik heb er wel van genoten. Met de prijs van 50 € voor een kwartiertje heel lekker TZ, pijpen, beffen en neuken met een voor mij heel lekker uitziende dame kan ik wel leven. Maar met de extra's (kk in mond of op lichaam) zal het voorbij zijn.

    Nu de hoogste nood gelenigd was, was het zalig onstpannen in de wellness en de zon. In de natte ruimte hangen nu overal stickers met een verbod op dragen van ondergoed in jacuzzi of zwembad. Ik heb trouwens geen zwembroeken of dergelijke gezien die namiddag. Het bezoekersaantal groeide langzaam maar zeker, en er kwamen al een paar potentiële bedpartners in zicht. Allemaal onbekenden wel. Helena was de enige aanwezige die ik nog kende van vroeger.

    Net toen ik in actie schoot om op zoek te gaan naar de volgende bedprinses passeerde langs mij een heel lekker uitziende kont die me als een magneet achter zich aan trok. Toen ze in de bar landde en ik ook de andere kant kon zien wist ik dat zij mijn eerste keuze was. Helaas was ze geland bij een vriendin en werden de laatste roddels uitgewisseld. Dan maar aan de bar in de buurt gaan zitten en af en toe eens oogcontact gemaakt. Gelukkig ging de vriendin weg na een niet al te lange tijd, en bleef ze alleen op een zetelleuning zitten. Misschien had ze mijn oogcontact niet echt opgemerkt, of had zij geen zin in mij , maar ze bleef rustig zitten, dus ben ik zelf maar snel van mijn kruk gesprongen om kennis te maken. Linda heette ze, uit Hongarije. Een vriendelijk en sympathiek meisje. Na een kort kennismakingsgesprekje ging het kamerwaarts. Op de kamer wachtte er even een kleine teleurstelling toen bleek dat haar borstjes iets kleiner waren dan ik me had voorgesteld met haar setje aan, maar er was toch nog meer dan een handvol om mee te spelen. De actie was goed. Alle disciplines werden zeer naar behoren afgewerkt. Het was een goede sessie. Het enige minpuntje was misschien dat ze wat bedeesd leek, net als ikzelf, en dat maakt geen goede combinatie voor een klik en spetterende seks. Na een jaar of zeven clubben ben ik blijkbaar al zo blasé geworden dat goed niet goed genoeg meer is. Herhaling is zeker mogelijk, maar ik zie me toch eerder weer een onbekende uitproberen op zoek naar een klik of een topervaring. Het meest markante feit van de sessie was voor mij, als bef-fanaat, dat ze erg lang droog bleef tijdens het beffen, maar toen ze eindelijk nat begon te worden werd ze plots wel heel erg nat, en meende ik zelfs wat vocht in mijn mond te voelen gulpen, al kan dat misschien een geile inbeelding geweest zijn.

    Een tweede rustpauze werd ingelast. Er werd tot dan toe weinig gejaagd. Mannen en vrouwen leken mij in evenwicht. Rond 3 uur in de namiddag schat ik dat er van elk een twintigtal aanwezig waren.
    Toen het weer begon te kriebelen had ik een handvol sofaking-type-meisjes geïdentificeerd. Zoals al te dikwijls het geval is, zaten die allemaal wel in een groepje te keuvelen. De meisjes die alleen aan een tafeltje of op een bank zaten waren dan weer niet mijn type. Ach, de tragiek van het club-bestaan.

    Na een tijdje rondjes draaien zag ik dat één van de kandidates, een blonde milf, helemaal alleen zat. Ik er naartoe maar op geen twee meter voor haar tafeltje, duikt er plots een beer op, die een bekende van haar blijkt te zijn, en die haar komt groeten. Pech, dan maar doorlopen. Dan zie ik een andere beer hand in hand naar de kamer trekken met de vriendin van één van mijn keuzedames. Uitgaande van de veronderstelling dat die nu dus alleen is ga ik naar haar stekkie, maar helaas staat ze nu in een heel groepje. Verderop zie ik mijn milfje opnieuw alleen zitten. Terug daar naartoe, en dan valt mijn oog op een nieuwe aanwezige aan het tafeltje net voor dat van mijn milf. Een bekende, nl. Russische Irina, waar ik enkele maanden geleden een uitstekende ervaring mee beleefd heb. Een noodstop die het rubber van mijn slipperzolen doet smeulen wordt gemaakt, en ik vlei me naast deze Russische pijpkoningin voor een hernieuwde kennismaking die snel uitmondt in lekker tongzoenen in de bar. Ze was net gearriveerd zei ze. Had die ene beer net voor mij die milf geen goeiedag komen zeggen, dan was ik waarschijnlijk met haar gegaan en had ik Irina misschien gemist. Ook in de sauna club zijn de wegen van het lot ondoorgrondelijk.

    Op kamer vraagt ze of ik een uur wil blijven. Ja natuurlijk. Of twee uur ? Voegt ze er glimlachend aan toe. Antwoord ik ook lachend iets van "ja, wie weet, we zien wel" . Later zou blijken dat ze dat als een affirmatief antwoord beschouwde. Je moet dus wel enigzins op je tellen passen bij haar, want ze is dan wel heel geil en een bom in bed, ze probeert ook het onderste uit de kan -- of liever, jouw portefeuille -- te halen.
    Zoals gewoonlijk begonnen we met zoenen, tongzoenen en van haar lekkere borsten genieten. Dat ging heel lang door. Ze zoende goed gevarieerd en diep , dus dat was echt genieten. Maar op een gegeven moment dacht ik toch van, laten we eens iets anders gaan doen, om tot de vaststelling te komen dat ik niet wegkon en tot de conclusie kwam dat ik vastgepind lag op het bed door een tong. Ik lag op mijn rug, zij schuin boven mij met haar tong in mijn mond en ik kon geen kant meer uit. Deze situatie leek zo bijzonder en unreal dat ik er ook weer op een andere manier van kon genieten.

    Enfin uiteindelijk toch gaan beffen en pijpen. Pijpen is top-notch porno bij haar. Heel traag, en ballen en kont mogen meegenieten. Terwijl kijkt ze je aan met een blik van "ik verslind je levend". Ze vroeg of ik graag had dat ze zou "inbreken" met haar vinger in mijn kont en toen ik daarin toestemde volgde er een eindeloze rim-en-vingerpartij, afgewisseld met pijpen. Het uur was al om toen een kleine pauze volgde, en ik dacht als we twee uur nemen dan moet ik hier nog een uur in de club rondhangen en weer geil als boter naar huis rijden. Drie uur op kamer met haar leek me dan weer wel fun, maar ik wist niet of ik fondsen genoeg bij me had. Dus snel badjas aangedaan en even gaan checken. Dat zou net gaan. Dus hebben we voortgedaan tot de 3 uur om waren (en zelfs een beetje meer) Het rimmen was nog 50 € extra, al zei ze dat pas nadat ze me had klaargepijpt. (Ik had me wel aan een extra verwacht, gezien de lengte en de intensiteit van haar rimbeurt. Man wat een gevoel...) Er kwam ook nog een FT bij, dit aan de gewone prijs.
    Na afloop vroeg ze of ik geen zin had om nog een uurtje voort te doen. Ja, zin wel, maar geen tijd en geen geld meer. Niet erg zei ze, heb je een bankkaart ? Je kan hier je kaart gebruiken.
    Maar goed, zo gek ben ik gelukkig ook weer niet. Gaan afrekenen en snel aankleden en naar huis. Ik ben niet terug naar de bar geweest na afloop, maar de parking stond bijna helemaal vol rond half zeven, dus zal het binnen ook wel erg druk geweest zijn.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  35. Onderstaande 8 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 9 augustus 2014),Bluebear (10 augustus 2014),Don Rudo ( 8 augustus 2014),Jansen ( 9 augustus 2014),Oudebelg (12 augustus 2014),rob45 ( 8 augustus 2014),Snor ( 8 augustus 2014),Wijze grijze ( 8 augustus 2014)

  36. #21
    Geregistreerd
    5 juli 2011
    Last Online
    6 februari 2024 @ 14:30
    Berichten
    342
    Discussies
    9
    Thanks
    30
    Thanked
    156 in 86 posts

    Standaard

    Hoe is het actuele damesaanbod daar?

  37. #22
    Geregistreerd
    5 juli 2011
    Last Online
    6 februari 2024 @ 14:30
    Berichten
    342
    Discussies
    9
    Thanks
    30
    Thanked
    156 in 86 posts

    Standaard

    Net gebeld en de dame vertelde dat er zon 70 a 80 dames waren kan iemand deze aantallen be-amen

  38. #23
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 888 Bekijk bericht
    Hoe is het actuele damesaanbod daar?
    Vorige donderdag, heel gevarieerd. Om half 3 in de namiddag al meer dan 20 dames schat ik. Van BBW tot graatmager met amper tietjes en alle maten tussenin. Van freaky typetje met kort fluo roze haar, tot secretaresse-type milf. Een 3 tal latina's. Ik heb gekamerd met een Turkse, een Hongaarse en een Russische. (Verhaal staat een beetje hoger) Na half 3 ben ik tot 6 uur op kamer geweest en dan moest ik naar huis, dus heb het damesbestand in de avond niet meer kunnen inschatten, maar de parking stond na 6 uur wel (zo goed als) vol.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  39. Onderstaande 2 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    rob45 (12 augustus 2014),Snor (12 augustus 2014)

  40. #24
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Ben benieuwd of de dames je gaan bevallen hier.Aantal is niet zo relevant, de kwaliteit, daar gaat het om. Lees hoeveel beren hier moeite hebben met goede sessies scoren (incl TZ en PZC, veel PMC beggers hier!) en je weet voldoende. Als je van stijl en kwaliteit houdt, dan sla je dit over, maar goed, de keus is aan uou uiteraard. Ben benieuwd naar je verslag (where ever you go tomorrow).

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  41. #25
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 07:08
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Vorige donderdag, heel gevarieerd. Om half 3 in de namiddag al meer dan 20 dames schat ik. Van BBW tot graatmager met amper tietjes en alle maten tussenin. Van freaky typetje met kort fluo roze haar, tot secretaresse-type milf. Een 3 tal latina's. Ik heb gekamerd met een Turkse, een Hongaarse en een Russische. (Verhaal staat een beetje hoger) Na half 3 ben ik tot 6 uur op kamer geweest en dan moest ik naar huis, dus heb het damesbestand in de avond niet meer kunnen inschatten, maar de parking stond na 6 uur wel (zo goed als) vol.
    Klinkt goed, m.n. graatmager met amper tietjes
    Als dat tijdens deze vakantietijd ook zo blijft (en deze graatmagere meisjes met amper tietjes) ook nog een goede service hebben, waarbij tongkussen (maar dan ook echt!) onderdeel van het normale pakket is, ben ik al heel snel weer eens in YY te vinden.

    Piipen ZC, beffen en vingeren ga ik dan sowieso al van uit dat dat tot de basis service hoort. Zonder bijbetaling!

    Iemand nog specifiekere info? Namen of zo, of leeftijden?

    Alvast bedankt.

    Je zou mij er een plezier mee doen, en de meisjes waarschijnlijk ook.
    Want ik ben best wel een prettige gast. ;-)

    En ook eentje die graag terugkomt als het wederzijds goed bevallen is.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  42. Onderstaande leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    badmuts (12 augustus 2014)

 

 
Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35.

Diamond 468*60