Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: tips en vraagjes

  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2018
    Last Online
    24 december 2023 @ 15:05
    Berichten
    43
    Discussies
    12
    Thanks
    2
    Thanked
    11 in 5 posts

    Standaard tips en vraagjes

    Hallo mensen,
    Ik ben helemaal nieuw hier maar wil graag een keer naar Duisburg.
    Wat zijn zo'n beetje de openingstijden daar, en lees dat er meerdere huizen zijn zijn die allemaal op loopafstand?
    En wat zijn zo de prijzen ik lees €30,- euro instap en wat krijg je daarvoor en wat zijn de meerprijzen en wat krijg je daarvoor?
    En welke dames zijn er nu op het moment die goed en lekker zijn?
    hoop op reacties!!
    Groetjes Perry

  2. #2
    Geregistreerd
    3 oktober 2018
    Last Online
    Vandaag @ 07:29
    Berichten
    234
    Discussies
    13
    Thanks
    211
    Thanked
    218 in 91 posts

    Standaard

    Perry,

    Goede keus om eens over grens een RLD te bezoeken! De Duitse "laufhausen" zijn een totaal andere belevenis als een willekeurige Nederlandse raambuurt!
    Het grootste verschil is dat de dames voor hun deur staan en je dus heel makkelijk contact maakt, zelfs fysiek contact is vrij normaal tijdens het eerste praatje.

    Houdt er rekening mee dat het RLD in Duisburg vrij laat op gang komt, meestal wordt het vanaf 20:30 uur lekker druk. Verwacht maandag t/m woensdag ook geen volle bak. Persoonlijk vind ik de donderdag en vrijdag ideaal! Zaterdag ga ik nooit i.v.m. afwerkservice, vervelende groepen jongens en andere stoornissen.

    Wat betreft de service, €30 is inderdaad het instaptarief. Je kunt hiervoor een sessie van ongeveer 20 minuten verwachten inclusief p+n (2 standjes gemiddeld). Al zijn er ook dames die voor €30 meer doen en ook dames die minder doen......blijft altijd lastig te zeggen. Goede afspraken aan de deur in combinatie met ervaring geven je een goede indicatie wat je kunt verwachten bij de dame.

    Als je het mij vraagt is respect de sleutel tot succes. Behandel de dames goed en vraag altijd of ze oké zijn met een bepaalde handeling. Het heeft mij in het verleden tot zeer goede sessies gebracht voor weinig geld!

    Verder zou ik je aanraden om gewoon te gaan en jezelf te verwonderen, te genieten, te ontdekken en op je bek gaan (verkeerde keuze). De Vulkanstrasse is voor mij ook altijd een totaalbeleving geweest, het aanwezig zijn is toch al zeer vermakelijk.

    Wat betreft jou smaak in vrouwen is lastig. Over het algemeen zitten de mooiste dames in eros 26 en het achterhuis 17-19. Maar misschien houdt je juist van volle oudere latina's en kun je in een ander huis je hart ophalen. Duik gewoon eens alle huizen in en je hebt vrij snel door waar jou dames zich bevinden.....!

    Ook wil ik meegeven dat je toch altijd ergens alert moet zijn in Hochfeld, Duisburg. Het is niet het Gooi. Gedraag je normaal en er is helemaal niets aan de hand.

    Succes kerel we horen wel hoe je het hebt ervaren.


 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06.