Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard Heerenveen, Club 88 kamer 08, PAULA (Dominicaanse)



    PAULA (Dominicaanse)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Engels (matig), Nederlands (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : N.V.T.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : N.V.T.
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Tongzoenen, GFE, Aftrekken, Vingeren
    Extra info :





  2. Onderstaande 4 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper ( 6 oktober 2018),Moontanner ( 6 oktober 2018),The Loner (16 oktober 2018),Zultbroek81 ( 7 oktober 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Tijdens mijn rondreis door Friesland en Noord-west Overijssel bewust het anker laten vallen in Heerenveen zo'n 50 meter van de Munnikstraat. Na bijna twee weken droog te staan, had Sjeuf wel zin in een verzetje.
    In de middag al een verkenningsronde uitgevoerd in de beide panden van de Munnikstraat. Toen was het maar een trieste bedoeling. In elk pand twee meiden aanwezig. Zo op het oog allen Zuid-Amerikaans en ver over de (mijn) datum.

    Na een complete opfrisbeurt rond 22 uur weer terug. Nu zeker een tiental meiden aanwezig in de twee panden. De meeste meiden toch ruim in de 30 of zelfs nog ouder. Maar ook enkele 'jonkies'. "Schatje Pajpen / Neujken"? was de vraag zo nu en dan. Bij drie meiden gevraagd wat ze nog meer in het pakket hadden. Antwoord: "Pajpen / Neujken". Daar kom je dan geen reet verder mee.

    De derde sprak redelijk goed Nederlands en ook haar de vraag gesteld of tongzoenen en PZC mogelijk was. Dat bleek zo te zijn. Geen reactie van: "dat kost extra!". Bijzonder vond ik dat. Ik gaf aan wel een half uur te willen blijven en gaf haar €50. Daar leek ze dik content mee te zijn.

    Als frequent saunaclub bezoeker houd ik er rekening mee dat ik niet de service krijg die ik gewend ben. Daar valt Paula zeker niet onder. Paula is niet vies van een potje tongworstelen. Blasen oké, zelfs een paar keer DT. Toen ik dat aangaf speelde ze ook goed met de appeltjes des levens. De wip was aanvankelijk in cowboy. Ik heb met stevigere meiden soms dat cowboy positie bij mij niet werkt. Dus de rollen omgedraaid en het 'vangkwak' lekker afgevuld in missionaris.
    Onverwachte goede tot zeer goede service!
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  4. Onderstaande 6 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 7 oktober 2018),pret ( 6 oktober 2018),schoolmeester ( 7 oktober 2018),Sjakieb ( 8 oktober 2018),The Loner ( 7 oktober 2018),Zultbroek81 ( 7 oktober 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40.

  Living Room 468*60