Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 188
  1. #101
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:55
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    312
    Discussies
    7
    Thanks
    215
    Thanked
    869 in 241 posts

    Standaard

    Ben vorige week met Partycrasher in VV geweest. The Joker kwam ook ter plaatse en konden we getuige zijn van een stukje natuurgeweld, er brak namelijk een enorme tak van een boom af die met een donderend geraas naar beneden kwam en op de grond klapte.

    Omdat het zo rustig was werd er gelukkig niemand geraakt en bleven persoonlijke ongelukken uit.

    Sfeer was zeer rustig en gedurende de hele dag LU was zeer matig.

    VV leek wel op een long stay afdeling van een TBS kliniek.
    Ik had natuurlijk de verhalen gelezen, maar heb nu aan den lijve ondervonden dat ze helaas nog een lange weg te gaan hebben.
    Een relatie van een half uur is lang genoeg, Dekken en Vertrekken

  2. Onderstaande 4 leden hebben Graagneuker bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 3 juni 2018),Firehawk ( 4 juni 2018),Manureva ( 3 juni 2018),The Joker ( 3 juni 2018)

  3. #102
    Geregistreerd
    29 mei 2017
    Last Online
    6 oktober 2018 @ 18:33
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Zondag toch maar weer is naar villa vertigo geweest. Het was opzich een aardige dag maar net iets te rustig en het moment dat er wat meer beren waren, net iets te weinig dames. Maar niet getreurd met een beetje geduld 3 geweldige kamers.
    Ik ben met een geweldige dame ut Kosovo met een zwarte vlinder op haar rug geweest. Maar na teveel biertjes haar naam vergeten iemand enig idee wie deze tijger is?

  4. #103
    Geregistreerd
    6 juni 2018
    Last Online
    22 maart 2019 @ 23:10
    Berichten
    54
    Discussies
    0
    Thanks
    20
    Thanked
    44 in 19 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag toch nog even een uitje gehad naar de vv naar mijn idee is het nu weer aan de betere hand qua lineup beren/damens vergeleken met eind vorig jaar.
    Nee we weten het is nog lang nier wat het ooit geweest is maar toch
    Zal er deze zomer zeker vaker langsgaan
    Leuke nieuwe ex oceans gespot btw

  5. Onderstaande 3 leden hebben Zeroveertienburen bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 6 juni 2018),Jozef27 ( 7 juni 2018),pret ( 7 juni 2018)

  6. #104
    Geregistreerd
    20 april 2018
    Last Online
    21 augustus 2020 @ 18:42
    Berichten
    66
    Discussies
    0
    Thanks
    17
    Thanked
    40 in 20 posts

    Standaard

    Heb er zaterdag ook gesproken, ben haar naam even kwijt maar ze vertelde dat ze ook in utrevht had gewerkt

  7. #105
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:06
    Berichten
    5.062
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.583 in 2.509 posts

    Standaard

    Afgelopen woensdag een bezoekje gebracht aan de Villa, mede omdat ik nu de kans had om eens een andere club dan YY te bezoeken. Gewapend met een vrijkaartje (waarvoor dank W2) ging ik eens kijken of de doemverhalen over deze club wel kloppen. Om maar met de deur in huis te vallen, helaas moet ik concluderen dat het inderdaad niet veel soeps meer is. Vergeleken met mijn bezoekjes van eind 2015 kon ik er mijn draai überhaupt niet vinden. Ik wilde eerst maar niks schrijven hierover, simpelweg omdat er eigenlijk niks om over te schrijven is.

    De club an sich ziet er nog steeds goed uit hoewel je her en der toch ziet dat er beknibbeld wordt aan de kosten, zoals het sanitair en de douches die er wat smoezelig uitzien en de versleten/gerafelde badjassen en handdoeken. Het eten was ook maar zo zo, ik had een simpele schnitzel besteld, maar het paneermeel was dikker dan het vlees en het viel er zo vanaf. De dame achter de lounge-bar was wel vriendelijk en behulpzaam, dus daar geen klachten over (de disco-bar was 'gesloten').

    Dat er niet zoveel dames aanwezig zouden zijn was mij bekend, maar dat was destijds ook niet het geval. Dat je dan toch een hele leuke dag kan beleven heb ik hier dan ook in een mooi verslag beschreven. Echter met de dames die ik nu aantrof kon ik niet veel mee, de meeste waren om het netjes te zeggen niet eerste keus en de paar exemplaren die in een saunaclub thuishoren gaven nou niet bepaald de indruk dat ze er zin in hadden. Aan één zo'n dame die ik wel zag zitten gevraagd of ze zoent, alleen tegen meerprijs en dan nog niet eens tongen. Nou, laat dan maar zitten jongedame en na nog wat apathische gesprekjes met andere dames heb ik maar besloten om niet te kameren. Nee, het viel me vies tegen, sorry dat ik het moet zeggen. Dan vind ik het zelfs in het YinYang van tegenwoordig nog gezelliger en dat wil wat zeggen.

    Na zo'n vier uurtjes verliet ik dan de Villa, gelukkig had ik buiten wat benzinekosten geen kosten gemaakt, dat was nog het meest positieve aan deze dag. Op de terugweg nog langs YinYang gereden en even op de parking gekeken of ik beter daar heen had kunnen gaan. Maar daar was het zo te zien ook niet veel beter deze dag...

  8. Onderstaande 15 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 8 juni 2018),blauwebeer (10 juni 2018),Das ( 8 juni 2018),dennisw ( 9 juni 2018),Eddy_V ( 8 juni 2018),Firehawk (11 juni 2018),Husky ( 8 juni 2018),John mc Snek ( 8 juni 2018),Kwakje ( 9 juni 2018),mentholbear (25 juni 2018),Partycrasher ( 9 juni 2018),pret ( 9 juni 2018),The Pussyhunter ( 9 juni 2018),Wijze grijze ( 9 juni 2018),yylover ( 9 juni 2018)

  9. #106
    Geregistreerd
    23 januari 2018
    Last Online
    20 september 2022 @ 14:31
    Berichten
    73
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    173 in 40 posts

    Standaard

    Grappig Brad Clitt, ook ik was er afgelopen woensdag, alle forum bezoekers volgende keer maar een witte jas aan zodat we elkaar kunnen herkennen ? haha

    Tja ik kan jou ervaring niet delen, maar dit ligt waarschijnlijk aan mijn (bijgestelde) verwachtingspatroon. Even wat meer context over mezelf, ik ben niet echt een 'ervaren' ijsbeer maar komt nu al zo'n 2 jaar ca 1x in de maand in de Villa met tussen tussendoor uitstapjes naar (recent) Gallardo en Venus (ook vrij recent). Als je de Villa met 2 jaar geleden vergelijkt is het inderdaad niet echt beter geworden (understatement). Vergelijk ik de villa in de afgelopen 6 maanden is er (godzijdank) een grote vooruitgang het was op een gegeven moment echt triest gesteld.
    Voor mij was het afgelopen maart met de laatste controle van 'finanzambt' (leuk om alle aanwezige dames eens te tellen) het triest dieptepunt. Welgeteld iets van 20 beren en 8(!) dames om 23.00 'a avonds.

    Nu over woensdag. Eigenlijk een perfecte dag voor een villa dag, ik hou van de rust, de ruimte, de tuin. Heerlijk! weer. Lekker chillen aan het zwembad. Dames lagen lekker op de bedjes te genieten van het weer en in een relaxte mood. En er waren weereens dames voor overdag begrip zelfs veel (voor de Villa dan lol) schat om 15.00 uur zo'n 15 om 18.00 uur toch al +20.
    Waaronder echt een paar zeer knappe dames die ik nog niet eerder had gezien. natuurlijk wel allemaal uit Bulgarije/Roemenie. Aan het zwembad nog lang gepraat met Nicoletta, altijd leuk. Die is weer terug na vorig jaar december afscheid genomen te hebben. Trouwens kamergang niet te adviseren. Harstikke leuke meid om mee te praten, niet om te kameren (vorig jaar een x gedaan en ik onderschrijf de reviews om haar pagina hier). Enfin ik hou van relaxen, ruimte en niet al te opdringerige dames voor mijn profiel is de villa daarmee perfect. Voor anderen wellicht veel te passief. Ik wist niet wat me overkwam toen ik 2 maanden geleden bij Gallardo ergens ging zitten 2 dames op je springen en gelijk over je grote heer gaan strijken en waar je bijna de kamer word ingesleurd idem aan Venus lol. Nee de dames bij de Villa kenmerken zich daar passiviteit als beer moet er gewerkt worden haha. Ik vind dat eigenlijk wel prima.
    Voor kamergang moet je je pappenheimers wel kennen en wellicht omdat ik er al wat langer kom en een aantal dames al wat langer ken is tongzoenen etc etc geen enkel probleem.

    Kortom ik kan me voorstellen dat deze 'passiviteit' niet in ieders straatje past. Maar de tuin, de zon, het toch langzaam weer drukker worden bij de club. Gewoon heerlijk relaxen bij prachtig weer. Enjoy! Denk dat het dieptepunt afgelopen jaar is geweest, en dat de combinatie van zon, de zomer en de prachtige tuin net op tijd is gekomen voor deze club.

    Even kort over
    Gallardo; mooie club, leuke dames, zeer assertieve dames, lekkere whirlpool. Herhalingsgevaar aanwezig
    Venus: Spik en span nieuw, klein, donker, niet al te veel dames, Wel leuke. maar zolang de tuin niet klaar is mij echt te 'benauwd'.Herhalingsgevaar: Nog een keertje kijken als de tuin + zwembad klaar is. Maar staat niet bovenaan mijn lijstje vond de sfeer in Gallardo beter/leuker

  10. Onderstaande 8 leden hebben Mrbluejay bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (11 juni 2018),Eddy_V ( 9 juni 2018),Firehawk (11 juni 2018),Jozef27 ( 9 juni 2018),mentholbear (25 juni 2018),pret ( 9 juni 2018),VAZKOR (11 juni 2018),Wijze grijze ( 9 juni 2018)

  11. #107
    Geregistreerd
    20 april 2018
    Last Online
    21 augustus 2020 @ 18:42
    Berichten
    66
    Discussies
    0
    Thanks
    17
    Thanked
    40 in 20 posts

    Standaard

    Precies zo is het mrbluejay. Iedereen heeft zijn eigen beeld van een sauna club. Ik kom er ook pas sinds een jaar of 2 en ben niet anders gewend en waan me soms in een andere wereld als ik tussen de dames loop. Ben wel echt benieuwd hoe de situatie dan was een jaar of 10 geleden. Waren de dames toen zoveel beter dan?

    Wel vond ik het in november en december beter qua dames aanbod, maar door die hoerenpanden etc is dat minder, ben er blij mee dat t de laatste weken weer wat aantrekt.

  12. Onderstaande leden hebben Jozef27 bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 9 juni 2018)

  13. #108
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jozef27 Bekijk bericht
    Ben wel echt benieuwd hoe de situatie dan was een jaar of 10 geleden. Waren de dames toen zoveel beter dan?
    Of ze beter waren weet ik niet. Er waren wel méér wijven. Buiten was het nog een grote modderpoel want de tuin was nog niet aangelegd dus ook geen zwembad. Het was toen wel een bruisende club met een goede line-up, vriendelijk personeel, redelijk eten en tijdens de weekends een discosfeertje (in het oudere gedeelte). In het nieuwe gedeelte was het rustiger en daar kon je aangenaam toeven op de sofa's. De kleedruimte was toen ook nog niet verbouwd. In dat nieuwere gedeelte waren toen nog 2 kleine jacuzzi's midden in het bargedeelte. Sauna is altijd ruk geweest, veel te klein. Ik vond het een heel mooie club. Vooral toen de tuin klaar was. Ook een goed bezochte club. En als je geen goed wijf kon scoren was je of impotent of Paus Johannes XXIII. Kortom, een prima tent. Zo rond 2014 werd het allemaal minder en eigenlijk heeft de Villa zich jammer genoeg nooit hersteld naar de volle glorie.

  14. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Jozef27 (10 juni 2018),pret (10 juni 2018)

  15. #109
    Geregistreerd
    20 april 2018
    Last Online
    21 augustus 2020 @ 18:42
    Berichten
    66
    Discussies
    0
    Thanks
    17
    Thanked
    40 in 20 posts

    Standaard

    Oke dan praat je echt wel over jaren terug he, heb zojuist weer een hele leuke avond gehad. Heb me 3x suf geneukt voor 50 eu met alles erop en eraan. Als je de dames maar kent zijn ze echt wel goed in de omgang en zijn ze niet vies van een tongzoen ofzo

  16. #110
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jozef27 Bekijk bericht
    Ben wel echt benieuwd hoe de situatie dan was een jaar of 10 geleden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jozef27 Bekijk bericht
    Oke dan praat je echt wel over jaren terug he
    Dat was toch de vraag. 10 jaar geleden.

  17. #111
    Geregistreerd
    6 juni 2018
    Last Online
    22 maart 2019 @ 23:10
    Berichten
    54
    Discussies
    0
    Thanks
    20
    Thanked
    44 in 19 posts

    Standaard

    Gisteren weer een uitstapje naar de vv gemaakt, ik moet ook zeggen dat het elke week beter word naar mijn mening de dames zijn er nu ook genoeg aanwezig vind ik! Heb 6 hele goede kamer sessies gehad en met 2 lege zakken weer de lange weg naar huis afgelegd met een big smile op mn gezicht

    Nieuwe dvps denise (kosovo) en natasha (duits) zijn echte aanraders herhalingsgevaar 110% als je het mijn vraagt
    Ze zien mij er snel weer!
    Mvg

  18. Onderstaande 3 leden hebben Zeroveertienburen bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (16 juni 2018),pret (10 juni 2018),rmjhexe (10 juni 2018)

  19. #112
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 02:36
    Berichten
    2.040
    Discussies
    53
    Thanks
    3.917
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag een bezoekje aan VV gebracht. Vrijkaartje van het forum voor VV (waarvoor dank!) ingewisseld, werd zonder problemen geaccepteerd. Kwam rond 20:00 aan. Na het omkleden een rondje gemaakt, was nog redelijk rustig qua dames, stuk of 10-15. Liepen twee dames rond (een wat oudere blonde duitse (~30-35) met halflang haar in een staartje, en een rumbul-dame met een nette D-cup die halfnaakt door VV liep, maar die ik direct daarna kwijt was. Verder liep er eigenlijk weinig dames rond waarvan kleine stimpy warm werd. Helaas gind de blonde duitse voor een rookpauze van zeker een half uur met een paar andere dames, dus dat schoot niet zo op. Dan maar wat wat pommes en kipstukjes schranzen, om de tijd een beetje te doden. Nadat ik m'n bord had leeggegeten en een rondje door de tuin had gemaakt zag ik het roemeense meisje weer, die redelijk direct terzake kwam. Prima kamertje gemaakt, maar ook weer niet memorabel. Gewoon waar voor je geld. Geen getongzoen e.d., wel bescheiden kusjes.

    HIerna even snel gedouched, en de traditionele steak besteld, in de wetenschap dat de keuken van VV niet de snelste is. Inderdaad: een half uur nadat ik m'n eten had besteld werd het afgeleverd. Steakjes waren ondertussen op magnum-formaat, niet meer de dubbeldikke steaks zoals ik ze eerder gezien had. Beetje jammer, maar soit. Overiges heeft VV een prima buitenterras waar het met dit weer prima zitten is. Na het eten wat door VV gedwaald, en m'n oog viel op een duitse dame met lang blond haar die aan het achterste barretje zat. Na wat inleidend geklets ging het van strelen tot een paar kusjes, waarna de frau meteen overging tot een stevig potje tongzoenen aan de bar. Ze maakte ook niet echt aanstalten om te gaan kameren, zodat we zo een paar minuten aan de bar stonden te kleffen en tongkluiven. Uiteindelijk toch maar richting kamer gegaan, en daar ging ze pas echt los. Allereerst natuurlijk verder waar we gebleven waren wbt tongzoenen, daarna haar b-cup-borsten -die er overduidelijk zin in hadden- verwend, om haar daarna wat te beffen en vingeren. Wat verzit op bed, zodat ze kon pijpen. Dat ging voor het mooi eigenlijk iets te ruw, maar ze deed het al snel wat rustiger aan. 69 is altijd prima, en dat beviel haar ook wel, omdat ze haar kruis goed over m'n mond heenreed.
    Daarna tijd voor een potje 'ficken' in cowboy-stijl, waarbij ik d'r prachtige tietjes voor me zag dansen. Ze neukte me in een stevig tempo, mar zonder klemmen; het was maar goed dat ik al een kamertje had gedaan, want anders had ik nu het feest al moeten afbreken ivm een voortijdig hoogtepunt. Na een tijdje overgeschakeld op missio, waarbij 'uitwonen' toch wel een accurate beschrijving was van de neukpartij die daarna volgde, waarbij ze zelf ook lekker meedeeed. Na een kleine rustpauze deden we de 69-sessie nog eens over, waarbij ik zo af en toe naar adem moest snorkelen. Luxeprobleem ;-). Uiteindelijk wist ze me bovenop klaar te rijden, waarna ik tegen haar zei dat dit toch wel de beste beurt was van dit jaar (en da's geen understatement). Zij had zich ook prima vermaakt: 'goede pik en je kunt ook goed lecken.'

    Qua 'service' overtrof dit de nodige kamers die ik in Babylon of PSR heb gemaakt, vooral omdat dit zo natuurlijk aanvoelde. Alsof je een discotheek binnenloopt en een chick ziet die wel zin heeft, en tien minuten later zit je penisdiep in d'r. Heb trouwens wel vaker prima kamers gehad in VV, ook wel mindere. Het hangt natuurlijk wel af van de 'chemie'-factor, maar ik heb het idee dat die in VV toch wat beter ligt dan in andere clubs (ook in vergelijking tot magnum). Dank voor YBF om dit mogelijk te maken
    Laatst gewijzigd door stimpy3; 10 juni 2018 om 16:58

  20. Onderstaande 20 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (10 juni 2018),Bluebear (10 juni 2018),CVARIA (10 juni 2018),Firehawk (11 juni 2018),gignnl (17 juni 2018),Jozef27 (11 juni 2018),Manureva (16 juni 2018),mentholbear (25 juni 2018),Mrbluejay (11 juni 2018),pcenter (10 juni 2018),pret (10 juni 2018),rmjhexe (10 juni 2018),schoolmeester (10 juni 2018),Sjeufke (10 juni 2018),Smouse (10 juni 2018),snaal88 (10 juni 2018),uurtje (10 juni 2018),Wentelt Eefje (20 juni 2018),Wijze grijze (10 juni 2018),yylover (10 juni 2018)

  21. #113
    Geregistreerd
    23 januari 2018
    Last Online
    20 september 2022 @ 14:31
    Berichten
    73
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    173 in 40 posts

    Standaard

    Vorig week woensdag trouwens een kamergang gemaakt met voor mij een nieuw gezicht. Volgens mij was haar naam Nia (of Mia?) heel fragiel klein slang meisje donker getint uit Bulgarij.
    Zoals vaak de eerste keer toch wat onwennig (maak niet vaak kamergangen met dames die niet of nauwelijks Duits of Engels spreken vindt communicatie ook wel fijn )
    Enfin Nia spreekt beide zeer matig, haar schoonmoeder (werkt erook hahaha) vertaalde de helft toen we op de bedjes bij het zwembad lagen. En op een gegeven moment vond ik haar zo leuk dat ik toch maar een kamergang heb gewaagd . Enfin super jong, beetje verlegen maar pijpen..OLALALA(!) sex was wat aan de korte kant, maar dat laag meer aan mij. Kies toch vaak ietsje 'oudere' dames (+-30) en dit was wel erg strak was dag niet meer echt gewend. Dus Mr Bluejay was snel voldaan, had langer mogen duren . Zoenen en tongzoenen was er bij Nia niet bij en zoals ik zei, ik hou soms wel van een beetje dollen op de kamer en dat kwam er door het communicatie probleem niet echt van. Herhalingsgevaar weet ik eergelijk gezegd niet. Wellicht
    Maar buitenkijf staat superaardig, knap, goede service, beetje verlegen en timide niet een GFE maar wel een goede sessie.
    Ik ga zoals trouwens voor zover mijn agenda er nu uit ziet de 27/28ste weer naar de Villa, meer beren? Alleen is ook maar zo alleen haha

  22. Onderstaande 5 leden hebben Mrbluejay bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (11 juni 2018),Jozef27 (11 juni 2018),Manureva (16 juni 2018),mentholbear (25 juni 2018),stimpy3 (27 juni 2018)

  23. #114
    Geregistreerd
    20 april 2018
    Last Online
    21 augustus 2020 @ 18:42
    Berichten
    66
    Discussies
    0
    Thanks
    17
    Thanked
    40 in 20 posts

    Standaard

    Bedoel je Iva? ( met bril) of sierra misschien..
    Zaterdag avond was het gewoon weer feest in de villa. Ben er nog steeds in de wolken van.
    Einde van de maand ben ik weer van de partij, al zal het wel op een zaterdag avond zijn, blijft toch het beste moment

  24. Onderstaande leden hebben Jozef27 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (16 juni 2018)

  25. #115
    Geregistreerd
    6 juni 2018
    Last Online
    22 maart 2019 @ 23:10
    Berichten
    54
    Discussies
    0
    Thanks
    20
    Thanked
    44 in 19 posts

    Standaard

    Vanmiddag weer even op bezoek geweest in de vv
    Moet zeggen dat het wel rustig was wat ik persoonlijk wel kon waarderen(meer keus voor mezelf) even naar het voetbal gekeken daarna een heerlijke 2e helft op de kamer mogen spelen,nu zou een vrijkaartje binnekort wel een keer welkom zijn ik zeg vv tot gauw!
    Mvg

  26. Onderstaande leden hebben Zeroveertienburen bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (24 juni 2018)

  27. #116
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    Hoe is het nu in de villa met dit mooie weer?

  28. Onderstaande leden hebben geert5 bedankt voor deze bijdrage:

    Zeroveertienburen (28 juni 2018)

  29. #117
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Berichten
    9.732
    Discussies
    307
    Thanks
    17.735
    Thanked
    11.720 in 5.117 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert5 Bekijk bericht
    Hoe is het nu in de villa met dit mooie weer?
    Zoals altijd prachtig.

  30. #118
    Geregistreerd
    6 juni 2018
    Last Online
    22 maart 2019 @ 23:10
    Berichten
    54
    Discussies
    0
    Thanks
    20
    Thanked
    44 in 19 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert5 Bekijk bericht
    Hoe is het nu in de villa met dit mooie weer?
    Een bezoekje waard!

  31. #119
    Geregistreerd
    13 augustus 2007
    Last Online
    20 juli 2022 @ 18:59
    Berichten
    65
    Discussies
    2
    Thanks
    1
    Thanked
    18 in 7 posts

    Standaard

    Geld het happy hour tarief nog?

  32. #120
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:50
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.109
    Discussies
    112
    Thanks
    14.143
    Thanked
    5.792 in 2.934 posts

    Standaard

    Even bellen met de club en je weet het, hoe simpel kan het zijn.

    Groet, schoolmeester.

  33. #121
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Volgens de website nog wel.
    Voor 13:00 binnen is E35 entree. Maar ze zijn scherp dus kom niet na 13:00, anders lap je E60, mijn record staat op 12:59:36

  34. Onderstaande 4 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (29 juni 2018),CVARIA (29 juni 2018),Partycrasher (29 juni 2018),pret (29 juni 2018)

  35. #122
    Geregistreerd
    20 april 2018
    Last Online
    21 augustus 2020 @ 18:42
    Berichten
    66
    Discussies
    0
    Thanks
    17
    Thanked
    40 in 20 posts

    Standaard

    Hoe is de bezetting vandaag met het warme weer? Twijfel om morgen weer een uitstapje te maken naar onze zuiderburen.. liggen ze lekker aan het zwembad te chillen?

  36. Onderstaande leden hebben Jozef27 bedankt voor deze bijdrage:

    Zeroveertienburen (29 juni 2018)

  37. #123
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    1.836
    Discussies
    26
    Thanks
    2.757
    Thanked
    2.143 in 822 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jozef27 Bekijk bericht
    Hoe is de bezetting vandaag met het warme weer? Twijfel om morgen weer een uitstapje te maken naar onze zuiderburen.. liggen ze lekker aan het zwembad te chillen?
    Har danskere nogensinde begået folkedrab?

  38. Onderstaande leden hebben Partycrasher bedankt voor deze bijdrage:

    Zeroveertienburen (29 juni 2018)

  39. #124
    Geregistreerd
    6 juni 2018
    Last Online
    22 maart 2019 @ 23:10
    Berichten
    54
    Discussies
    0
    Thanks
    20
    Thanked
    44 in 19 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Partycrasher Bekijk bericht
    Har danskere nogensinde begået folkedrab?
    English/ nederlands please?

  40. #125
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    1.836
    Discussies
    26
    Thanks
    2.757
    Thanked
    2.143 in 822 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeroveertienburen Bekijk bericht
    English/ nederlands please?
    Gewoon een vraagje aan een Deen .

 

 
Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36.

Living Room 468*60