Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 188
  1. #26
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:46
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.147 in 1.631 posts

    Standaard

    Op zich hebben we ons wel vermaakt. Waren toch al wat meer meiden aanwezig dan 2 weken geleden. Ook zeker een stuk of 4 Duitse meiden.
    Leuk was dat er ook een vader was die zijn 2 zoons had meegenomen, mooi dat zoiets kan. :D
    Zelf heb ik nog een kamertje gemaakt met Angelina en het daar bij gehouden.
    Hangen ook affiches daar dat ze 10-2 Carnavals party hebben, volgens mij viel er ook nog wat te winnen.
    Had gister niet zo'n top zin dus rond 23:00 al naar huis gegaan.

  2. Onderstaande 9 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (28 januari 2018),CVARIA (28 januari 2018),hobie (28 januari 2018),Manureva (28 januari 2018),mentholbear (26 maart 2018),pipette (28 januari 2018),pret (28 januari 2018),rmjhexe (28 januari 2018),vanKees ( 5 februari 2018)

  3. #27
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:12
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Nachtrag meines Besuches in der letzten Januarwoche in der Villa Vertigo mit einer Freikarte. Danke dafür.
    Ich wollte an diesem Tag nur einen ruhigen Erholungstag machen ohne den unbedingten
    Zimmerwunsch. Mal sehen was passiert.
    Ich kam dort an, die Freikarte wurde sofort akzeptiert und ich genoß die Ruhe im Club.
    Zu Beginn waren nur 4 Frauen da und 3, mit mir 4 Männer.
    Saunen, relaxen, lesen und auch für ein paar Minuten schlafen. Gutes Buffet und Essen,
    freundliches Personal hinter der Theke bei meinen Getränkebestellungen. Und das
    Alles für lau. Prima.
    Auf den Abend und bis gegen 22.00 hatte sich der Club mit ca. 20 rumänischen und
    bulgarischen Frauen gefüllt. Darunter auch 4 deutsche Dl’s. Welch Überraschung.
    Ich hörte von einer brasilianischen Schönheit, die ich aber den ganzen Abend nicht sah und
    deshalb nicht 'zimmerte'.
    Da ich am nächsten Tag noch eine Verabredung hatte verließ ich den Club gegen 23.00 Uhr
    um ausreichend Schlaf zu bekommen.
    Danke Villa, Danke IBF für diesen schönen Tag.

    vanKees

  4. Onderstaande 6 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 5 februari 2018),fervent ( 4 februari 2018),Firehawk ( 5 februari 2018),Manureva ( 7 februari 2018),mentholbear ( 6 februari 2018),Sjeufke ( 4 februari 2018)

  5. #28
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:46
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.147 in 1.631 posts

    Standaard

    Gisteren onverwachts in Vertigo belandt.
    Rond 12:45 uur aangekomen voor Happy Hour. Was héél rustig nog. Met mij kwam een mede Nederlander aan en we waren ook zo ongeveer de enigen daar.
    Zoals gezegd nog heel rustig op dat moment zo'n 3 vrouwen maar dat werd ook medegedeeld door de theke.
    Met de mede landgenoot gepraat en met een meid die ik kon en toen gaan eten wat goed in orde was.
    Daarna ook de Joker tegengekomen en nog een Duitse beer die ik vaker in de clubs tegenkom.
    Gelukkig dat ze er waren want het was wel heel saai daar, meiden kwamen er moeizaam bij.

    Begin van de avond kwam Angelina er ook bij wat ik wist en wat voor mij de dag wel goed maakt. Maar over het algemeen kwamen er niet zo heel veel meiden bij.
    Ik schat zo'n 15 a 20 meiden max. De Joker en ik liepen rond 21:00 uur de disco bar in en we waren de enigen. Helemaal niemand te zien en dat voor een zaterdagavond.
    We konden wel stellen dat het een beetje triest is in Vertigo op het moment, hoop dat het snel beter wordt.

    Voor mij was de dag nog wel geslaagd door de goede kamer met Angelina, maar ben al om 23:15 vertrokken, was echt niet veel te doen en te zien.

  6. Onderstaande 9 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (18 februari 2018),JonnyFontane (18 februari 2018),Klatergoud (19 februari 2018),Manureva (19 februari 2018),mentholbear (20 februari 2018),Partycrasher (20 februari 2018),pcenter (21 februari 2018),pret (18 februari 2018),The Joker (18 februari 2018)

  7. #29
    Geregistreerd
    22 oktober 2010
    Last Online
    Vandaag @ 11:33
    Berichten
    355
    Discussies
    8
    Thanks
    1.187
    Thanked
    519 in 126 posts

    Standaard

    Afgelopen week meine Freikarte voor Villa Vertigo gebruikt, waarvoor het bedoeld is, zijnde een bezoek aan Villa Vertigo.
    Vandaar nogmaals dank aan dit forum voor het verstrekken van de Freikarte, deze werd keurig in ontvangst genomen en snel goedgekeurd.

    Aankomend in de vroege middag, op een koude dag, was het nog niet druk op de parkeerplaats, volgens mij was stond er nog een andere auto, jawel een NL Golf. Toegangsbewijs in ontvangst genomen, bedrijfskleding in ontvangst genomen, omkleden, douchen en op verkenningstour. Op dat moment circa 4 a 5 instructrices aanwezig. Het kwartet of vijftal gaf mij niet direct drang om direct een les te gaan volgen. Dus kopje goede koffie, glaasje water en wat acclimatiseren. Daarna een op zich goede lunch, broodjes, gebakken ei, scrambeld eggs, knackwurst, wat beleg en vruchtenyoghurt. Niet super uitbundig het lunch aanbod, maar zeker voldoende.

    Ondertussen had ik de indruk dat ik nog de enige student was in het complex, wat gelezen, toen vooruit een les gevolgd van een Servische dame, volslank, oogde aardig, maar het instructie halfuurtje viel wat tegen. PMC , een beetje afstandelijk en afhoudend, samenvattend no klikkerdeklik, sessie maar wat eerder gestopt, het was ook best wel fris in de lokaaltjes op de 1e verdieping.

    Wat lezen, drinken, drentelen, buffet werd reeds opgebouwd, ook meer en betere instructrices verschenen ten tonele, en ook wat meer leerlingen. At the end zeker 13 dames en ook ongeveer evenzoveel leerlingen.

    Op een gegeven moment verscheen er ook een 'bezoeker' ten tonele met een badjas over zijn kantoorkleding aan. Dacht eerst nog short stay gast, maar kon zoals ik later dacht ook iemand van het Bestuur van het instituut wezen.

    Nadat het lesgevend personeel een deel van het buffet had verorberd, zelf ook wat genomen. Deutsche Frikandelle, gekruide kipfilet, roasted patatoes, zeer lekkere gekruide rijst met groenten, diverse salades, stond op het menu.

    Na het traditionele uitbuiken, twee espresso's met glaasje water, contact gezocht met Lola of eigenlijk Michaela uit R. Een goedlachse brildragende dame, met krullend haar tot over haar schouders.
    Gewoon uiterlijk, niet uitbundig opgemaakt, volgens mij no tattoo's , a girl next door type.

    Op naar de lesruimte, welke nog steeds aan de frisse kant was, vervolgens goede instructie gehad, bij de evaluatie kreeg ze een 8.

    Daarna lekker douchen, nog wat drinken een fruit hapje, en de lokaliteit aan het begin van de avond tevreden verlaten. Samenvattend begin wat stroef, daarna goed.
    Min puntje was dat het pand op de kamer niet direct energielabel B had, en het best wel fris in de leslokalen was.

    Op de parkeerplaats stond mijn 2 pijpen SUV keurig te wachten , maar nu niet tegenover een NL golf, maar tegenover een NL Porsche met 4 pijpen.
    Er zijn er altijd die meer pijpen hebben, 2 of 4 pijpen onder je kont, who cares het gaat om het pijpen somewhere else.............

  8. Onderstaande 13 leden hebben pcenter bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 3 maart 2018),Bluebear ( 3 maart 2018),CVARIA ( 3 maart 2018),Das ( 3 maart 2018),Firehawk (19 maart 2018),Klatergoud ( 3 maart 2018),Manureva ( 3 maart 2018),mentholbear (20 maart 2018),Partycrasher ( 3 maart 2018),schoolmeester ( 3 maart 2018),Sjeufke (18 maart 2018),The Joker ( 4 maart 2018),Wijze grijze ( 3 maart 2018)

  9. #30
    Geregistreerd
    6 november 2016
    Last Online
    11 april 2024 @ 20:13
    Berichten
    66
    Discussies
    0
    Thanks
    31
    Thanked
    251 in 45 posts

    Standaard

    Hallo mede beren,

    Heeft iemand Bahar nog gespot ??
    Als ik goed ingelicht ben is ze eind januari begin februari nog aanwezig geweest, maar nadien weer vertrokken.
    In de club konden of wilde ze mij geen antwoord geven.

  10. #31
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.523
    Discussies
    270
    Thanks
    25.951
    Thanked
    15.792 in 6.407 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnsonxxx Bekijk bericht
    Speelde dus met de gedachte om zonder kamergang naar een andere club te gaan. Het is immers niet ver rijden (minder dan half uur) naar clubs als GT of BBL. Aan de andere kant had ik de hoop dat er nog meer dames zouden komen en vind ik bij een vrijkaartje ook dat je minstens 1 kamergang moet maken.
    Ik weet niet of het nog steeds zo Is, maar een poosje geleden was het meisje wat ik voor ogen Had niet komen werken. Ik mocht toen gratis hun zuster club Magnum bezoeken. Die 2 hadden namelijk een deal dat je op dezelfde dag hun zuster club vrij mag bezoeken.

  11. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Johnsonxxx (20 maart 2018)

  12. #32
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:46
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.147 in 1.631 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Ik weet niet of het nog steeds zo Is, maar een poosje geleden was het meisje wat ik voor ogen Had niet komen werken. Ik mocht toen gratis hun zuster club Magnum bezoeken. Die 2 hadden namelijk een deal dat je op dezelfde dag hun zuster club vrij mag bezoeken.
    Klopt zie het wel niet meer op hun site staan, maar is altijd zo geweest.
    Je kunt op dezelfde dag allebei de clubs bezoeken en betaalt een keer entree, wel moet je het aangeven dan krijg je een bandje om waar de club aan kan herkennen dat je van de andere club afkomt.

  13. Onderstaande leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (22 maart 2018)

  14. #33
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Klopt zie het wel niet meer op hun site staan, maar is altijd zo geweest.
    Tja, het zal misschien nog wel mogelijk zijn, maar vanwege het duitse finanzamt willen ze daar geen reclame meer voor maken


    PS Misschien is het beter dat dit bericht een zelfverdwijnend bericht is
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  15. #34
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 11:08
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.016 in 364 posts

    Standaard

    An meinem Geburtstag auf dem Nachhauseweg vom GT auch mal kurz an der Villa gestoppt. Leider wollte man trotz Geburtstag gerne 60 Euro haben. Die Empfangsdame hat auch nochmal extra beim Chef nachgefragt, ob es freien Eintritt gibt. Aber Nein!
    Ich habe dann abgelehnt. Die Dame am Empfang war überrascht, dass ich wieder gegangen bin. Übrigens waren laut ihrer Aussage immerhin 15 Frauen (Donnerstag Abend) im Haus. Realistischerweise muss man da immer zwei bis drei abziehen. Es sind ja in allen Clubs angeblich immer volle Zahlen und niemals krumme - wie 12, 22 oder 33. Immer 15, 20, 25 oder 35.
    Egal. Ich war halt nicht drin. Ich hab nicht gezählt. Der Club war auch leer. Drei Autos vor der Tür. Da hab ich mich dann lieber entschieden, kein Geld zu verbrennen.

  16. Onderstaande 5 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (21 maart 2018),Manureva (21 maart 2018),mentholbear (22 maart 2018),Partycrasher (21 maart 2018),phoenix (21 maart 2018)

  17. #35
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    so ist das bei acapulco gold 20 euro eintrit, geburtstag frei eintrit und mal gas geben auf zimmer ...kosten 60 euro...oder 40 euro....meit eintrit frei, ich war in yin yang mit meinem geburtstag war auch vollig frei eintrit

  18. Onderstaande 2 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (21 maart 2018),mentholbear (22 maart 2018)

  19. #36
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:29
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard

    Afgelopen donderdag was de laatste dag dat ik mijn vrijkaart van het ijsberenforum kon inleveren bij Villa Vertigo en dus ging ik dat doen. Om te beginnen dank Willem2 en VV voor deze kaart. Ik had hier al wat gelezen en dacht: als je vroeg gaat kan het aardig tegenvallen. Ik kwam aan om 17.30 uur en er stond welgeteld 1 auto op de parkeerplaats. Wel wat auto's voor de deur op de weg, maar druk zou het niet zijn, was mijn conclusie.
    Ik vind het wel mooi aankomen daar: het is toch een statige villa en je komt echt aan bij een mens club. Dat heeft wel wat. Binnengekomen werd de vrijkaart direct herkend en ik kreeg een badjas, handdoek en een kaartje om op bij te houden wat ik had gegeten of gedronken. Buffet en drankjes zitten bij de prijs in, bet als een menu tot 20 euro. Whisky of andere sterke drank zit niet bij de prijs in.
    Ik was lang geleden eens in VV geweest en toen was het een bruisende tent: echt veel meiden en veel ijsberen. Overal gezelligheid. Nu was het stil. Er waren met mij erbij 3 ijsberen maar toch wel 10-12 meiden, waarvan enkele er ook echt goed uitzagen. Dus zaten de meiden zich te vervelen en een beetje op hun telefoon te kijken. De drukste plek van de club was het rookhok, maar daar ben ik niet geweest.
    Ik heb een biertje gedronken en een bordje gegeten en eens gekeken of er een meisje was waarmee ik wilde gaan kameren. Dat was niet het geval. Na een uur of twee heb ik mijn kaartje ingeleverd bij de thee en nog een praatje gemaakt. Daarna naar huis gereden. Voor het eerst in alle jaren dat ik naar saunaclubs ga, heb ik niet gekamerd.
    Eigenlijk verdient deze club beter. Het ziet er allemaal prima uit daar, het is ruim, sfeervol en een tuin met een zwembad. Voor nu nog een beetje koud, maar binnenkort kan het weer. Ik zou wel eens willen weten waardoor dan zo'n neerwaartse spiraal ontstaat: geen leuke meiden, geen beren meer. En hoe kom je daar dan weer uit? Er zijn meer clubs die dat hebben.
    Ik zal er met mooi weer nog eens heen gaan om een dagje te relaxen. En dan hier weer verslag doen.

  20. Onderstaande 10 leden hebben fervent bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 maart 2018),aquarius (25 maart 2018),Bluebear (24 maart 2018),bredeweg (24 maart 2018),Firehawk (25 maart 2018),laplagne (29 maart 2018),Manureva (24 maart 2018),mentholbear (26 maart 2018),schoolmeester (24 maart 2018),Smouse (24 maart 2018)

  21. #37
    Geregistreerd
    26 juli 2010
    Last Online
    26 september 2023 @ 10:28
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    282
    Discussies
    5
    Thanks
    352
    Thanked
    416 in 113 posts

    Standaard

    Dat is toevallig, ik had donderdag 22 Maart ook mijn laatste mogelijkheid m'n vrijkaartje in te leveren en heb dat ook gedaan! Die 1e auto was dus mijn bolide, haha. Ik was er vanaf 16 uur of zo en er waren 2 andere beren, waarvan 1 zielige Duitser die elke dag komt en iedereen uitnodigt voor zijn verjaardag, beaamt door Cassandra...aardige Bulgaarse dame. Met mij waren er idd weinig beren, ook zo rond 19 uur was er een 3-tal hollanders, een duitser en ik. DVP's? die waren er ook, maar niet veel. Ik heb er denk ik max. 8 verschillende gezien die dag tussen 16 en 20 uur.
    Ongepopt zo'n tent verlaten is voor mij geen optie, ik moet ter zake komen tijdens mijn meeting over de grens.
    Ik heb een heerlijke tijd gehad met 2 dames die dag; een Turks-Duitse (naam vergeten), maar ze had een heerlijk wulps lichaam en ook nog met Zara, een Iraans-Duitse (naar eigen zeggen). Wel effe opletten dat ze je geen half uur extra willen aansmeren....flauwe manier om een tip afkoop te krijgen.
    Buffet was prima, geen zin in de a la carte die dag. Tent was schoon, maar erg rustig zo doordeweeks....gaat het ooit zoals vroeger worden??

  22. Onderstaande 3 leden hebben papi bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (29 maart 2018),Manureva (29 maart 2018),pret (29 maart 2018)

  23. #38
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.523
    Discussies
    270
    Thanks
    25.951
    Thanked
    15.792 in 6.407 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door papi Bekijk bericht
    waarvan 1 zielige Duitser die elke dag komt en iedereen uitnodigt voor zijn verjaardag, beaamt door Cassandra...
    maar erg rustig zo doordeweeks....gaat het ooit zoals vroeger worden??
    Waarom bij Vertigo? Las net dat je geen vrije toegang meer krijgt op je verjaardag bij VV. Zal vast ook geen korting zijn voor zn uhm... vrienden?

    Hopelijk trekt het aan met de zomer. De club is erg mooi en heeft een grote fraaie tuin.

  24. #39
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:31
    Berichten
    6.137
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.372 in 1.838 posts

    Standaard

    zaterdag 31-3 de dag voor paasen ik had nog een vrijkaartje van dit forum bedank daar voor

    ik was ter plaatse om 18.30 en als eerste trof ik de joker hij klaagde over de line up die dag waren er in totaal 18 dames aanwezig waaronder 2 Duitse 2 Turkse met de Duitse nationaliteit de rest Roemeense of Bulgaars 2 kamer opties maar die dames waren druk met roken en drinken in het rook hok en hun vaste stamgasten .

    de ontvangst het eten en de bediening waren uitstekend vooral de steak Leker mals

    of vv voor mijn ooit een club wordt waar ik over mijn budget ga ik denk het niet

    wel een leuke tijd gehad en in de zomer met een mooie warme zaterdag zal ik er nog is komen wat ik wel jammer vind is dat de club niet echt uit het dal weet te klimmen vv is een van de mooiste clubs in dat gebied

    dank voor de vrijkaart

  25. Onderstaande 11 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 2 april 2018),dbd67 ( 2 april 2018),Firehawk ( 2 april 2018),Manureva ( 2 april 2018),mentholbear ( 3 april 2018),Partycrasher ( 3 april 2018),phoenix ( 2 april 2018),Poppalarge ( 2 april 2018),pret ( 2 april 2018),Sjeufke ( 2 april 2018),The Joker ( 2 april 2018)

  26. #40
    Geregistreerd
    22 juni 2011
    Last Online
    12 april 2024 @ 21:45
    Berichten
    207
    Discussies
    2
    Thanks
    1.907
    Thanked
    171 in 83 posts

    Standaard

    Gisteren,zaterdag 7 april,was ik in de middag in VV.Ik sluit mij aan waar joker over klaagde,namelijk de line-up.Hooguit 10 dvp's in de middag en voor mij niet echt aantrekkelijk.Gevolg was dat ik niet gekamerd heb.Verder krijgt de bediening en het eten een zeer hoge waardering.Misschien dat ik later nog eens een bezoekje ga brengen,maar dat zal afhangen van de commentaren op dit forum.

  27. Onderstaande 4 leden hebben hvdk52 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 8 april 2018),Manureva ( 8 april 2018),mentholbear ( 8 april 2018),Partycrasher ( 8 april 2018)

  28. #41
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 11:52
    Berichten
    2.040
    Discussies
    53
    Thanks
    3.917
    Thanked
    3.166 in 1.068 posts

    Standaard

    @hvdk52: ik weet niet of ze de 'kaartje voor de villa=kaartje voor magnum' actie nog hebben (of dat je daar bij vertrek om kunt vragen), want dan zou ik doorrijden naar Erkrath. Laatste keer dat ik daar was, maand geleden, was het zaterdag goed bezet qua dames (en zeker ook qua optik).

  29. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 ( 9 april 2018)

  30. #42
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.523
    Discussies
    270
    Thanks
    25.951
    Thanked
    15.792 in 6.407 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    @hvdk52: ik weet niet of ze de 'kaartje voor de villa=kaartje voor magnum' actie nog hebben (of dat je daar bij vertrek om kunt vragen), want dan zou ik doorrijden naar Erkrath. Laatste keer dat ik daar was, maand geleden, was het zaterdag goed bezet qua dames (en zeker ook qua optik).
    Idd, ik kreeg een bandje van villa Vertigo en kwam daarmee magnum gratis binnen.

  31. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 ( 9 april 2018)

  32. #43
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 11:52
    Berichten
    2.040
    Discussies
    53
    Thanks
    3.917
    Thanked
    3.166 in 1.068 posts

    Standaard

    @hvdk52: Je moet er alleen wel rekening mee houden dat Magnum bij uitstek een avond/nachtclub is; vanaf 20:00 uur begint het goed te lopen, en vanaf 23:00-1:00 komen de ijsberen in groepjes binnen. Ik gok dat het met VV ook wel zoiets zal zijn (hoewel de lineup in VV volgens mij sowieso wel wat kariger is dan in Magnum). Maar voor die anderhalve ijsbeer die al om 11:00 aan de deur staan en daarna bozig gaat reaguren op YBF komt de gemiddelde dvp haar bed niet uit ;-)

  33. Onderstaande 3 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 ( 9 april 2018),Manureva ( 8 april 2018),mentholbear ( 9 april 2018)

  34. #44
    Geregistreerd
    22 juni 2011
    Last Online
    12 april 2024 @ 21:45
    Berichten
    207
    Discussies
    2
    Thanks
    1.907
    Thanked
    171 in 83 posts

    Standaard

    Bedankt voor het advies,zal het in gedachten houden voor een eventueel toekomstige visitatie.

  35. Onderstaande leden hebben hvdk52 bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 ( 9 april 2018)

  36. #45
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.523
    Discussies
    270
    Thanks
    25.951
    Thanked
    15.792 in 6.407 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    @hvdk52: Je moet er alleen wel rekening mee houden dat Magnum bij uitstek een avond/nachtclub is; vanaf 20:00 uur begint het goed te lopen, en vanaf 23:00-1:00 komen de ijsberen in groepjes binnen. Ik gok dat het met VV ook wel zoiets zal zijn
    in de maanden dat ik er was idd. Net als de dichtbij gelegen Happy Garden, komt ook Villa Vertigo pas wat later op gang. Vooral clubs die tot de vroege uurtjes open zijn, komt er in d avond een groepje dames bij. Doch ik vermoed dat je rond 8 a 9 uur in de avond wel ongeveer het hele legertje voor die dag wel bij elkaar hebt.

  37. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (12 april 2018)

  38. #46
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    Vandaag @ 15:48
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    934
    Discussies
    28
    Thanks
    2.193
    Thanked
    2.181 in 410 posts

    Standaard

    Eén jaar later....

    Ja, op de kop af na één jaar ging ik zondag 25/3/18 weer naar de Villa in Grefrath.
    Weer op de fiets vanaf Venlo. Daar kwam ik eerst in het gebeuren van de Venloop terecht: een grote hardloopwedstrijd waar honderden mensen aan deelnamen. Het leek wel of half hardlopend Nederland zich door de straten van Venlo wurmde.
    Het sfeertje was leuk, ik heb lekker eerst een uur bij de finish staan kijken. Daarna kostte het mij moeite om de stad uit te fietsen want het hardloopparcours leek wel overal te liggen. Toch erg bijzonder: zoveel gedrevenheid van zoveel mensen.

    Onderweg was het al rond half twee. Ik dacht begrepen te hebben van forumbijdragen hier dat het droevig gesteld was met middageten, ik had dus zelf brood mee genomen. Op een bankje bij een kapel op zitten eten. Bidon met water erbij.
    Eenmaal in Grefrath gearriveerd ben ik niet zoals vorige keer een uur in de zon gaan zitten: die liet zich toch te weinig zien. En ik ken mezelf: het was al bijna half 3, en ik wilde mijn uren maken in de club, dus maar gelijk door.
    De parkeerplaats was volkomen leeg. Een eenzame fiets toen ik naar binnen liep.
    'Gek, je kunt door het gaas kijken om de achtertuin heen' . Er schalde een radio met 13 in een dozijn pop vanuit was het de tuin, of de villa?
    De ontvangst was redelijk vriendelijk, mijn vrijkaartje was OK. Mooi.
    De sleutel van een locker bijna achterin, terwijl het me meteen voorkwam dat er bijna geen bezoekers in de club waren.

    Maar moet gezegd: het 'natte gedeelte' was keurig opgeknapt. Kwam Magnum-achtig over - hier ook weer het ontbreken van kledinghaken. Dat was die ene keer dat ik in Magnum ben geweest ook al zo opvallend.
    Gewoon de douchegel of shampoo fles in het rekje bij de douche. Maar genoeg flessen van het spul.

    Het was in de club inderdaad erg rustig. De dames hingen of liepen wat verveeld rond. Zoals dat is bij weinig klandizie.
    Maar er was wel e.e.a. van middageten. Vooral wat warms. Dat was mooi.

    Rondlopen. Net als vorige keer zag de club er nog steeds goed uit. In het bargedeelte van het oudere deel stonden nu inderdaad tafeltjes en stoelen, net als in het kleine restaurant: je kunt er nu goed zitten om binnen te eten.
    De kino heeft allemaal ligkussens: leek me gaaf daar 's een dame te hebben. Ze draaiden er alleen geen porno maar volstrekt oninteressante TV.

    Na enig rondlopen trof ik tegenover de kino aan de fruitautomaat een mooie donkerharige MILF- dame die professioneel een gesprek met me aanknoopte: Lilly.
    Naar eigen zeggen uit Macedonië. Maar in Duitsland groot geworden (ben even vergeten of ze er ook geboren was). 43 jaar (Hééé: interessant.)
    Ze had 6 kinderen op de wereld gezet, had haar grote liefde in Bulgarije gevonden, en was middels dit werk nu aan het sparen om met hem in Bulgarije een nieuw leven op te bouwen.
    Ze gaf aan vooral oudere mannen als vaste clientèle te hebben.
    Omdat ik wel weer zin had in een oudere dame, en ik behoorlijk met haar aan de praat raakte ontstond er een klik die mij wel aansprak.
    We doken voor een half uur voor 50 de kino in. 'Zum ausprobieren' noemde zij het. Misschien zag ze een potentiele nieuwe klant in mij?
    Hoe het ook zei: het werd een lekkere wip op een plek waar ik graag neuk, op een manier die ik graag heb, door een dame die wist wat ze deed.

    Na Lilly even afdouchen, en met twee grote handdoeken naar het saunahok. Twee Sprite op: zoet en zweten na het n**ken.
    Een oude Duitse beer die net puffend en zwetend naar buiten kroop was zo vriendelijk om water met een door hem zelf toegevoegde geur op het verwarmingselement te sprenkelen, zodat het zweethok flink warm werd, en nog lekker rook ook. Dat was aardig van hem.
    Uiteraard probeerde hij prompt mijn badjas aan te trekken, had klaarblijkelijk zijn bril nog niet op. Even tegen hem gezegd. 'Entschuldigung.'

    Er waren inmiddels al enkele heren meer. Van die types die wel aanwezig zijn, maar zo druk met elkaar bezig dat je er geen contact mee krijgt....
    Enfin,
    op gegeven moment liep het richting zes uur, ik moest op tijd weg want nog terugfietsen naar Venlo, dat het liefst met licht, dus op naar het restaurant.
    In het smalle tussengangetje tussen receptie en restaurant een flinke ruzie tussen twee mannelijke personeelsleden. Het bleef gelukkig bij wat verbaal geweld van welke Oost-Europese origine dan ook.
    Er stond een dame tussenin. Blijkbaar was ze er óf tussen geraakt, óf had ze proberen beide mannen wat te sussen.....(dat laatste zou 'r sieren).
    Het bleek Katie te zijn die ik enkele weken ervoor in Arabella had leren kennen.
    Medebeer L. had me gevraagd haar zijn groeten over te brengen, mocht ik haar treffen.
    Dat kon ik dus mooi doen.
    Verder had ze alleen pech dat ik echt moest gaan, want het ging naar 19 u, wilde ik nog met licht naar Venlo terug rijden.
    Buiten nog even terug want ik had mijn polsbandje nog om, dat had de theke ook niet gezien.

    De club is overdag inderdaad rustig, zo je wilt valt er weinig te beleven. Of je komt er goed aan je rust toe.
    Als het saunahok aan staat, is dat een meerwaarde want dan kun je op je gemak lekker aan het zweten gaan.
    Verder is er niets te doen.
    Tegen de avond komen er meer dames.
    Ik had het geluk overdag toch een interessante te treffen .

    Het eten was redelijk tot goed te noemen zowel voor de middag zeker als voor de avond.
    Voor mij is het dan wel weer jammer dat 0,0-bier er weer zo belachelijk duur is, 5 of 6 euri voor een fles. Gewoon niet nemen.
    Het is handig je een beetje in te lezen op de details van de club hier op het forum.
    Wat ik zo inschatte moet je een beetje geluk met het dame-aanbod hebben. Maar wat ik me ook van voorgaande paar keer herinner loop je wel redelijke kans op beet-hebben.

    Ik kom hier nog wel eens. Al met al geen slecht bezoekje.

    Johan

  39. Onderstaande 14 leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (17 april 2018),Eddy_V (16 april 2018),Firehawk (17 april 2018),firstme (17 april 2018),Klatergoud (17 april 2018),Manureva (22 april 2018),mentholbear (18 april 2018),Partycrasher (17 april 2018),Poppalarge (17 april 2018),pret (16 april 2018),schoolmeester (17 april 2018),Sjeufke (16 april 2018),spinazieboy (18 april 2018),The Joker (16 april 2018)

  40. #47
    Geregistreerd
    10 december 2017
    Last Online
    26 juni 2021 @ 06:52
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    230
    Discussies
    6
    Thanks
    513
    Thanked
    672 in 167 posts

    Standaard

    Gisteren dagje vrij genomen en koers gezet naar Grefrath. Eerste bezoek voor mij aan deze club. Ik had gelezen dat men hier een mooie tuin had met zwembad.
    In de vroege middag arriveerde ik en werd hartelijk ontvangen door een zeer mooie jonge dame. Happy hour €35,- afgetikt, korte uitleg gekregen en daarna de boel maar eens verkend.
    Er waren al een stuk of 10 ijsberen en 4 dames. Had al vernomen dat hier alles langzaam op gang komt. Ontbijt was ruim voldoende.
    Heerlijk in de zon gelegen, zwembad was echter nog te koud voor mij. Zeer vriendelijk personeel, werd zelf drank gehaald voor je. Sauna was goed op temperatuur.
    Om 13:00 uur lag de BBQ al vol met vlees, tja dan maar eten ipv blijkbaar. Eten was erg goed en ruim voldoende.
    De hele dag kwam er een vrolijke dame mij telkens opzoeken, Kassandra. Zij zou niet direct mijn eerste keus zijn. Heerlijk samen in de tuin gelegen en in de avond toch met haar op de kamer beland.
    Zeker geen spijt van gehad, zeer professionele dame
    Zeer geslaagde dag gehad, erg mooie club waar ik zeker naar terug ga(voor die mooie tuin).

  41. Onderstaande 11 leden hebben hotrod68 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (20 april 2018),CVARIA (20 april 2018),Firehawk (22 april 2018),Manureva (22 april 2018),mentholbear (22 april 2018),Partycrasher (21 april 2018),pcenter (20 april 2018),phoenix (20 april 2018),pret (20 april 2018),schoolmeester (21 april 2018),Smouse (21 april 2018)

  42. #48
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 11:08
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.016 in 364 posts

    Standaard

    I read all this and just think to myself: Why is no club trying to compete with Golden Time as a daytime club? All clubs seem to focus on the evening and the night with all the "typical" customers. Gallardo just changed its opening time till early in the morning. Villa Vertigo, Happy Garden, Dolce Vita, Magnum and all the others just focus on the customers in the night and hope to make money with masses of alcohol. But almonst none of these clubs is really succesfull. They open early, have no girls and almost no customers at daytime. And all of them let in the masses of "typical" customers, because most dutch or german people - just don't come at night.
    At the same time Golden Time is overcrowded with customers. I tried to get there on saturday at 5pm. No parking slot left. The club was full with people. I didn't go inside of course.

    GT actually has no competition right now. Villa Vertigo has the most potential to change that. Great location, close to the border, great garden with a pool. All it really needs is a change in direction. It would be a difficult run, but possible. But they would have to change the kind of customers they let in and focus on. But they won't. I know. Like all the other clubs. So all of us have to battle for the few parking spots at GT and get there as early as possible and book a girl for several hours, before any other guy can get'em? Unfortunately many people think like that and start to get there ealier. 2 years ago I could come a 1pm and everythings fine. Now the place is crowed with people at 1pm. Gee. This is really all fucked up. For a while I thought YY would be the alternative. It ain't. Crowed with "typical" customers with perfectly shaved beards, incredibly loud music, alcohol and dirty toilets etc.

  43. Onderstaande 8 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (22 april 2018),gignnl (22 april 2018),Husky (22 april 2018),Manureva (22 april 2018),mentholbear (22 april 2018),papi (23 april 2018),Partycrasher (23 april 2018),The Joker (22 april 2018)

  44. #49
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 11:52
    Berichten
    2.040
    Discussies
    53
    Thanks
    3.917
    Thanked
    3.166 in 1.068 posts

    Standaard

    @beron: the opening times of VV are similar to golden time; both open at 11 AM. If enough people show up at VV, girls will certainly adapt.

  45. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Partycrasher (23 april 2018)

  46. #50
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:46
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.147 in 1.631 posts

    Standaard

    Maybe try heaven7 or Babylon they are more day clubs. And don't have many of these "typical" customers.

  47. Onderstaande 3 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (22 april 2018),mentholbear (22 april 2018),Partycrasher (23 april 2018)

 

 
Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48.

  Diamond 468*60