Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 251
  1. #101
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Na 2 maanden Happy Garden zaterdag afscheid van de club genomen. Heb er een hele mooie tijd gehad. Ik zal het missen...

    Maar ben dus verhuisd naar een nieuw onderkomen. Niet eens zo ver weg, want ik kon me van de vorige bezoeken herinneren dat het een relaxte tent is: Villa Vertigo.
    M'n witte ijsberenvel vervangen voor een rooie. Klaar voor de herfst kleuren.
    Na me opgefrist te hebben, me even opgeladen in de kino. Had de nacht ervoor wat onrustig geslapen.
    Wat me daarbij tegenvalt, in vergelijking met Happy Garden, is dat in deze tent de kino naast de disco bar zit. De luide muziek stoort dan toch wat.
    Na de nap, wat te eten opgeschept uit hun buffet. Erg handig hun model met deksels die vanzelf langzaam weer dichtgaan. Heb je minder last van vliegen. Alleen jammer dat ze soms wel eens te vinden zijn op de schepjes die er open en bloot voor liggen. Beter Was het als ze onder de deksels zouden zitten.
    Enfin, na gegeten te hebben wat gewerkt in hun restaurant. Voordeel voor mij is dat ze ook een eettafel binnen hebben staan. En die is hoog genoeg voor me om er redelijk comfortabel achter te werken. Buiten hebben ze ook normale eettafels, maar een koukleum als ik zit al gauw liever binnen. Helemaal met het weer van de afgelopen tijd.

    De dames komen ook aan deze tafels zitten eten. Dus een praatje Is gauw gemaakt. Zo ook met Anni die ik nog herken van een vorig bezoek. Hele goeie kamergang mee gehad, dus die hou ik in m'n achterhoofd. Maar er loopt nog meer leuks rond, dus even de kat uit de boom kijken. Bovendien zat het buikje nog vol.
    In de ochtend waren er slechts een handje vol dames aanwezig. Maar gedurende dag kwamen er steeds meer dames bij. Ik schat de line up in de avond op zo tussen de 25 en 30 dames in. Herkende de Australische dame uit Lekker Ding. Niet mijn type, maar wel even een gezellig praatje mee gemaakt. Ze Was er vertrokken omdat de club wel erg stil was. Maar sinds de sluiting van Marisol lijkt het er aan te trekken en vragen ze haar terug. Ze kijkt het nog even aan.

    Na nog een rondje door de club spot ik daar Anni aan de bar. Ze lijkt me niet zo een jaagster. Rustig kijkt ze rond totdat onze blikken elkaar treffen en ik op d'r afstap. Even verder bijgepraat en kom er achter dat ze na morgen voor een maand terug gaat naar Roemenië. Is me dat even balen. M'n favoriete dame gaat net weg wanneer ik er aankom...
    Dan maar genieten zo lang het kan. Gevraagd om een kamertje, niet eentje boven, maar juist een andere die ik nog niet ken: achter de sauna. Die zijn ook lekker rustig. Volgens mij hadden ze alleen geen raam. Maar dat kon de pret niet bederven. Heb een heerlijke sessie met d'r gehad, waarbij ze heel intens klaar kwam in 69. Ze was er heel dankbaar voor, omdat ze aangaf niet snel/makkelijk klaar te komen. Na nog lekker nageknuffeld te hebben in de lockerruimte de centen en presentje aan haar overhandigd. Ik had het al in m'n tas zitten, maar wat me in Marisol was overkomen blijft me achtervolgen. Vandaar dat ik presentjes nu maar weer buiten de kamers geef. Of ik moet de dame goed kennen en zeker weten dat ze geen heibel maakt.
    Score 8.
    Lieve correcte meid en pijpt ook lekker. Niet dat overhaaste, maar juist zachtjes.
    Na afloop beloofd de volgende dag nog een keer met haar te kameren en dat we dan wel hopelijk aan neuken toekomen.

    Na de kamergang had ik weer trek gekregen. Ditmaals de runder steak besteld. En het was weer lekker smullen. Na wat uitgebuikt te hebben, rond 2 uur aan de bar toetje willen bestellen. Had namelijk gezien dat ze een lekkere ijs desert hadden.
    Dat feest ging helaas niet door, omdat de keuken al gesloten was. Pardon, die zou toch tot 02:30 open zijn? Het was per slot van rekening zelfs weekend. Okay, het was niet heel druk, maar toch... Jammer, volgende keer dan maar.

    Wilde eigenlijk in de kino even pitten, maar dat zou me dus niet gaan lukken. Zoals ik eerder zei zit hun kino naast de disco bar. Ik weet niet hoe het doordeweeks aan toe gaat, maar zaterdag stond er een dj en die maakte nog meer kabaal dan overdag. Muziek staat dusdanig hard dat de kino hier geen vluchthaven is, in tegenstelling tot zoveel andere clubs. Daar is de verduistering en relatieve rust een welkome afwisseling en een plek om even bij te komen. Niet in de villa...
    Dan maar wat gerelaxt in de lounge alvorens m'n biezen te pakken.
    In tegenstelling tot m'n tijd in Happy Garden overnacht ik niet meer in de club. Dat deed ik eerst eigenlijk om met dames te overnachten. Nu ik dat heb teruggeschroefd, is de behoefte om in een club te overnachten er niet meer. Dus rond sluitingstijd vertrokken.

  2. Onderstaande 15 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (10 september 2017),cavediver (11 september 2017),Firehawk (11 september 2017),Flipper (10 september 2017),Kwakje (11 september 2017),laplagne (11 september 2017),Manureva (12 september 2017),Partycrasher (11 september 2017),phoenix (10 september 2017),popey01 (11 september 2017),pret (10 september 2017),Sjeufke (10 september 2017),Smouse (10 september 2017),VAZKOR (10 september 2017),Wijze grijze (11 september 2017)

  3. #102
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Dat slapen met die meiden wordt snel oud he. Lijkt altijd een goed plan in den beginne..

  4. #103
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Met een dame de nacht doorbrengen zie:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht-doorbrengen
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (11 september 2017)

  6. #104
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Met een dame de nacht doorbrengen zie:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht-doorbrengen
    Moet dat niet een DVP zijn

  7. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Partycrasher (11 september 2017),Sjeufke (11 september 2017)

  8. #105
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Het was zondag mooi zonnig weer. Alleen voor mij te fris door de kouwe wind. Ik heb daarom alleen een klein ommetje gemaakt.
    Na wat gerelaxt te hebben, wat gegeten en gewerkt.
    Aangezien het Anni's laatste dag zou zijn, besloten nogmaals met haar te kameren. Ze was heerlijk begonnen met wat zacht pijpwerk (kan nog wel scholing kwa technieken gebruiken), waarna het cd-tje er overheen kon en we overschakelden naar standje 69. Ik weet niet of het komt dat ze zich nu meer op d'r gemak bij me voelt ofzo, maar ze kwam nu een stuk sneller klaar.
    Na wat uitgepuft te hebben, kwam ze cowgirl stijl op me. In een lekker relaxte tempo stootten we tegen elkaar in. Vervolgens geëindigd in flat doggy, waarbij ze plat op d'r buik ging liggen en m'n pik eerst lekker langs haar bellen ging. Stoten is daardoor minder diep, maar vond het wel geil en lekker. Score 8.
    Ze vroeg aan het begin van de kamergang om een massage, al was het maar 3 minuutjes, want ze vond het de vorige keer heerlijk.
    Ik was wat moe & hongerig en bood haar aan het later bij een 2e kamergang te doen.

    Dus eerst maar weer even opladen. Aangezien ik gisteren wat laat begon met a la carte eten, had ik daarna het desert gemist, doordat de keuken eerder gesloten was dan aangegeven. Had ik niet verwacht. Ik bedoel, als het nou een rustige dinsdagnacht was ofzo, dan kan ik me voorstellen dat de kok er eerder mee kapt. Maar zaterdagnacht... Enfin, dat liet ik me niet nog een keer gebeuren. Dus bestelde ik ditmaals al rond 19:00 al m'n eten. Een soort schnitzel met champignons en Champignon saus en gesmolten kaas bovenop. Het geheel was alleen wat droog door het ontbreken van de saus.

    Tijdens het uitbuiken met een dame gekletst te hebben die ik ken van een andere club. Niet mijn type, maar een hele gezellige tante.

    Na het praatje weer Anni gespot. En ben m'n belofte nagekomen voor een 2e kamertje.
    Heerlijk pijpt ze me weer rustig hard en komt ze cowgirl op me paardje rijden. Afwisselend in galop en schurend op de zadel. Daarna geëindigd in missio.
    Ik m'n spulletje erbij pakken voor de massage, kom ik er verdorie achter dat Natalie van Happy Garden m'n olie niet heeft teruggegeven... Grrr... Dus moest het met massage glijgel doen. Dat is stukken minder. Desondanks had ze er van genoten. Wacht maar als ze terugkomt en ik er nog ben. Dan zorg ik dan met spulletjes wel compleet zijn en wordt het rematch 2.0.
    Na de kamergang nog een paar keer met elkaar even gekletst, omdat ze wacht op een paar meiden van een andere club om terug naar Roemenië te reizen. Ze zal ongeveer een maandje wegblijven, maar weet nog niet precies voor hoelang. Zal d'r missen...

  9. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (12 september 2017),Sjeufke (12 september 2017),Wijze grijze (12 september 2017)

  10. #106
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Maandag rustig de dag begonnen. Wat gerelaxt, gegeten en gewerkt.
    In de loungebar een jongedame tegengekomen van 22 en afkomstig uit Roemenië. Ik was even verward, omdat ze zich voorstelde als Jasmina. Terwijl ik de dag ervoor kennis gemaakt had met een Russische Jasmin. Ik heb er verder maar geen punt van gemaakt, omdat er normaal geen 2 dames mogen zijn met dezelfde naam. Dit kwam wel erg dichtbij. Ik verstond in eerste instantie namelijk ook Jasmin.
    Ze blijkt na zo een 2 maanden vakantie weer aan de slag te zijn. Voor het eerst in Villa Vertigo, terwijl ze voorheen o.a. in Heaven 7 zou hebben gewerkt.
    Normaal kijk ik de kat uit de boom bij nieuwe meiden. Maar het andere koppie dacht daar blijkbaar anders over. Dus al snel een kamertje gezocht.
    Na wat handtastelijkheid tijdens het uitkleden begaven we ons richting bed voor wat blazen en trekken.
    Standje 69 passeerde de revue, maar toen ze na ongeveer 7 minuutjes nat werd trok ze zich terug. Blijkbaar wilde ze niet komen. Ze besteeg me in cowgirl en hopte aardig op en neer. Helaas duurde het niet lang en ging de kamergang al gauw neerwaarts. Ze vroeg of ik al kwam. Nop, dus maar overgeschakeld naar missio. En weer na 3 minuten vraagt ze alweer of ik kom. Nee dus, en met die onderbrekingen en vragen stimuleert niet bepaald. Dus maar overgegaan naar doggie. En 3x raden, weer na 3 minuutjes ofzo weer die vraag. En 2 minuten later de opmerking dat er nog 5 minuten zijn voordat het een half uur is. Of ik langer wilde blijven? Nou nee, en ook niet bepaald voor herhaling vatbaar.
    Ze ziet er niet verkeerd uit, maar de afwerk houding zorgt dat de score bij mij uitkwam op een onvoldoende met een 5.

    Later op de avond kennis gemaakt met nog een nieuwe dame, Vivian uit Roemenië. Een blonde dame met een normaal tot iets steviger figuur. Geen vat op kunnen krijgen hoe ze kwa service zou zijn. Dus straks maar even forum afspeuren.

    Later op de avond kwam Amalia even een praatje maken. Of ik wilde kameren? Nee, had die avond niet de fut meer voor, ondanks de matige kamergang met Jasmina.
    Dus afgesproken voor de volgende dag.
    Na nog wat werk afgemaakt te hebben, even gerelaxt en daarna vertrokken. Tja, het clubben komt met pieken en dalen.

  11. Onderstaande 7 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (13 september 2017),Manureva (14 september 2017),pret (13 september 2017),rmjhexe (13 september 2017),Sjeufke (12 september 2017),Smouse (12 september 2017),Wijze grijze (12 september 2017)

  12. #107
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 15:14
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.232
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    Met mijn tombola vrijkaart (23 augustus, dank Willem2) ben ik van plan aanstaande vrijdag overdag (tussen 13:00 en 17:00) naar Villa Vertigo te gaan.
    Eindelijk weer even wat tijd vrij tussen het werken door, dus vrijdag lijkt een mooi moment.
    Ik lees wisselende reacties op het forum en ik weet dat alles echt een kwestie van persoonlijke smaak is.
    Maar gezien ik geen ervaring heb met deze sauna club (wel met Villa Marisol, Golden Time, Acapulco Velbert en Magnum) vraag ik mezelf af of het een goede dag is om hier naar toe te gaan? Zijn er nog specifieke do's en dont's in VV?
    Tips are very welcome and appreciated!
    CVARIA

  13. Onderstaande leden hebben CVARIA bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (14 september 2017)

  14. #108
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Zelf vind ik vrijdag de beste dag in VV, MAAR: voor 17:00 hoef je op een klasje verveelde Roemeense meiden helemaal niets kamerwaardigs te verwachten.
    Vaak zitten er tot 18:00 maar een stuk of 10 vrouwen en een gelijk aantal beren in de toko.
    Vanaf 20:00 komt het A materiaal binnen druppelen en vanaf 22:00 wordt het ook een Istanbul / Mekka aan de Rijn...

  15. Onderstaande 7 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 september 2017),Badslippers (13 september 2017),CVARIA (13 september 2017),Manureva (14 september 2017),mentholbear (14 september 2017),phoenix (13 september 2017),Sjeufke (13 september 2017)

  16. #109
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Zelf vind ik vrijdag de beste dag in VV, MAAR: voor 17:00 hoef je op een klasje verveelde Roemeense meiden helemaal niets kamerwaardigs te verwachten.
    Vaak zitten er tot 18:00 maar een stuk of 10 vrouwen en een gelijk aantal beren in de toko.
    Vanaf 20:00 komt het A materiaal binnen druppelen en vanaf 22:00 wordt het ook een Istanbul / Mekka aan de Rijn...
    Wat zou overdag de beste dagen zijn in Vertigo?

    Ik bedoel in Happy Garden vind ik dat meestal woensdag, donderdag en soms zondags.

    Maandag en dinsdag nemen veel dames een dagje vrij, omdat het dan in de garden relatief meestal wat rustig is en de shops open zijn om inkopen te doen. Op loop afstand is er geen supermarkt ofzo in de buurt, dus de meesten nemen dan een dagje vrij om naar Krefeld ofzo te gaan.
    Zondags is een wisselvallige dag. Soms zijn er al veel dames vroeg aanwezig om in de avond weer vroeg te kunnen gaan slapen als het rustig is. Maar als het een drukke zaterdag is geweest, dan blijven veel dames uitslapen.

    Maandag en dinsdag zijn ook de luie bijkom dagen voor een aantal dames in Happy Garden. Ze doen dan ook geen/weinig make up op, om hun gezicht ook even rust te geven.
    Vandaar dat ik woensdag (doch op cocktail dag zijn er ook wat die zich sparen voor de nach), donderdag en zondag. Tenminste dit is mijn ervaring voor dit moment.

    Oh crap, ik wou hpg even als voorbeeld geven, maar Is zowat een hele analyse geworden over hpg. De vraag Is dus eigenlijk of er ook dagen voor Villa Vertigo zijn, waarvoor je overdag het beste kunt komen?

  17. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (14 september 2017),Manureva (14 september 2017),papi (15 september 2017)

  18. #110
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 15:14
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.232
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    Ik was inderdaad benieuwd waar ik het best vrijdag overdag (in de vroege avond weer afspraken in Noord Holland staan) naar toe kan gaan? Misschien dan toch Golden Time gezien dat meer een dagclub is? Bij VM kon ik fijn overdag relaxen en toch met een aantal toppers kletsen en vooral kameren. Golden Time dan een goede keuze voor morgen?

  19. #111
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Berichten
    662
    Discussies
    29
    Thanks
    71
    Thanked
    293 in 154 posts

    Standaard

    Overdag is gt met grote voorsprong het beste.

  20. Onderstaande leden hebben popey01 bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (14 september 2017)

  21. #112
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    GT is mij te druk rond het weekend.
    Zou dan liever YY kiezen overdag.

  22. Onderstaande leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (14 september 2017)

  23. #113
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CVARIA Bekijk bericht
    Ik was inderdaad benieuwd waar ik het best vrijdag overdag (in de vroege avond weer afspraken in Noord Holland staan) naar toe kan gaan? Misschien dan toch Golden Time gezien dat meer een dagclub is? Bij VM kon ik fijn overdag relaxen en toch met een aantal toppers kletsen en vooral kameren. Golden Time dan een goede keuze voor morgen?
    Een aantal VM dames zijn naar Lekker Ding gegaan. Misschien in die thread checken of een favorietje van je er zit?
    Of van Goch misschien? Weet echter niet hoe de lineup daar nu is.

  24. #114
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Dinsdag wat wezen shoppen en om bij de villa te lunchen. Lekker met broodjes, spiegel eitjes, omelet en fruit.
    Net als maandag, was het een rustig dagje in de villa. Hoewel er ook nu af en toe de zon doorbreekt, vind ik het fris.
    Had ik de Tuin eerder moeten verlaten? Wellicht. Heb ik spijt dat ik er langer Was gebleven? Hell no!!

    Enfin, hapje gedaan wat me telkens smaakt in de villa en daarna in de kino even bijgekomen en wat gewerkt tot een uurtje of 9.
    Tussendoor nog genoten van hun gamba dag. Moet zeggen dat het er anders aan toe gaat dan in Happy Garden. Financieel een stuk zuiniger. Je krijgt A la carte uit de keuken een klein bordje met iets van 10 garnaaltjes. Daarna Is het dus weer bij bestellen. In de garden staat de kok er in de tuin te koken en kun je behoorlijk op laten scheppen. Heb wel es een vol bord gehad met misschien wel 25 A 30 garnalen. En in de tuin hebben ze soms wel es genoten van big size gamba's.
    Maar niet getreurd, kon het makkelijk aanvullen met de champignons en groentes uit het buffet.
    Na weer even uitgebuikt en gewerkt te hebben, was het hoog tijd om Amalia op te zoeken. De dagen ervoor had dr al eerder op het oog.
    Eerder op de dag was ze al es komen polsen, maar toen was ik nog niet rijp.

    Dus na haar in de loungebar gevonden te hebben, even praatje mee gemaakt om vervolgens een rustig kamertje te zoeken. De dames in de villa geven meestal de voorkeur voor een kamer boven, omdat die een douche hebben. Zelf douche ik liever in de kleedruimte.
    Dus weer de trappen op voor een heerlijke sessie. Lekker lang in 69, en daarna cowgirl en geëindigd in doggy. Redelijke gfe heb ik bij d'r en ik denk dat na een paar keren dat nog beter wordt. Voor nu een score 7.

    Daarna a la carte genoten van een schnitzel. Schotel wat karig, dus nog maar aangevuld met lekkers van het buffet.
    Daarna weer wat gewerkt en gerelaxed in de loungebar.
    Toen ik m'n desert wilde bestellen, bleek de keuken al dicht. In tegenstelling tot Happy Garden, sluit de keuken geregeld eerder. Maar niet alleen het restaurant, maar ook de club zelf. Als het rustig is en de dames willen slapen, dan worden de resterende gasten verzocht te vertrekken.

    Enfin, helaas geen ijsje meer dus. En weer wat verder gewerkt. Ik werd toen onverwachts door Jasmina verrast. Die kwam ineens aanzetten met een ijs coup voor me.
    Damm, dat verdient in mijn optiek een herkansing. Hopelijk is ze dan niet zo een afwerkster...

  25. Onderstaande 6 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (14 september 2017),Manureva (16 september 2017),phoenix (14 september 2017),Sjeufke (14 september 2017),Smouse (14 september 2017),Wijze grijze (14 september 2017)

  26. #115
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laatbloeier Bekijk bericht

    Om een uur of zes tijd om te eten. Ik had mijn eten net á la carte besteld of mijn blik viel tot mijn verrassing op Bahar. Ze werd bij de paspoortjes al genoemd, ze is dus inderdaad verhuisd van villa Venus naar villa Vertigo. Qua comfort een hele verbetering. Ik was verheugd want Bahar ken ik als een van de servicekanonnen van villa Venus. Mijn tweede kamer zou voor haar bestemd zijn.
    Weet iemand of Bahar nog in Vertigo werkt? En zoja onder de naam Bahar of een andere?

  27. #116
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Vrijdag weer bij de villa aangebeld. Na een ontbijtje lekker in de kino uitbuiken en wat te luieren. Komt daar Gisele binnen voor een kwebbeltje.
    Gezellige tante. Tijdens ons praatje, blijkt een Fransman onze conversatie opgepikt te hebben, over de schandalige praktijken van sommige dames. Hoe sommigen als een automaat tewerk gaan of in doggy als een standbeeld erbij liggen. Ja, zo wist ik er ook nog wel een paar. Zoals hoe de dames in doggy mee stoten. In negatieve zin welteverstaan. Stoot jij naar voren, dan gaan zij ook naar voren. Killing...
    Daar wist die Fransman wel wat op, en ter illustratie deed ie het even voor. Hij verplaatste dan de dame richting de wand. Zo, nu es kijken hoeveel nog naar voren kan schuiven!
    En zo hebben we de hele dag door wat lol gehad.

    Het eten in het buffet was prima, dus heb alleen desert a la carte genomen.
    En na eten deed Jasmin laat d'r entree in de club. Wilde wel met haar kameren, maar moest me nog ff opfrissen. Dus gezegd dat ze maar moest gaan als er een andere klant voor d'r kwam. En 3X raden, er was een andere klant voor haar. Sterker nog, nadat ik terug de loungebar binnen kwam vernam ik van Gisele dat er zelfs een andere klant voor d'r was bijgekomen in de wachtrij. Jammer voor ons bleef die 1e (of eigenlijk haar 2e van de dag) uren met haar op de kamer. Tja, zoals ik al vaker zeg, soms moet je het ijzer smeden wanneer het heet is. Och, zaterdag lukt het me vast wel haar te strikken.

    Dus maar naar iets anders op zoek gegaan. En dat lukte prima op deze vrijdag. Het was namelijk errug rustig voor het begin van 't weekend.
    Mooie Ilinka gespot. Mooi lang golvend haar heeft ze. Deze brunette is half Roemeens en half Russisch. Ik vermoed dat er nog meer in de genen poel gemixt is, maar niet verder op ingegaan.
    Na even gekletst te hebben, zijn we een kamertje op gaan zoeken. Standje 69 was wel lekker, ze zuigt lekker gevarieerd en ook met genoeg kracht. Geëindigd in cowgirl, maar dat viel wat tegen, omdat ze meer wreef. Het stoten moest ik zelf doen van onderen...
    Score 7. Ik dacht eerst dat ze alleen wat moe en verveeld was door de rustige dag. Maar in de kamer vermoed ik dat ze wat op had. Bovendien douche ze niet op de kamer (ook niet vooraf), maar zou dat beneden doen. Ze was echter sneller weer aan de bar dan ik. Zeker weten doe ik het allemaal niet, maar deed me wel van alles vermoeden... Zou dus even goed observeren.

    Even afronden, want ik moet zo weer de deur uit voor mn afspraakjes... In Villa Vertigo

  28. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (16 september 2017),Partycrasher (17 september 2017),popey01 (16 september 2017),Sjeufke (16 september 2017),Wijze grijze (16 september 2017)

  29. #117
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    P.S. Gisele gaat er vanaf morgen een poos tussenuit. Vandaag laatste werkdag.

  30. #118
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Na wat inkopen gedaan te hebben vanochtend al vroeg bij de villa aamgekomen. Sterket nog, voor het eerst als eerste gast bij Villa binnengekomen. Het was wel een dooie boel, alleen Amalia was gereed. 1 dame, maar wel een redelijk leuke.

    Lekker geluncht met eitje en wat jus. Blijf het jammer vinden dat er geen self service is. Moet dus telkens wachten totdat er iemand is, omdat de bar niet altijd bezet is.
    Enfin, lekker in de rustige kino wat gewerkt en daarna middagdutje gedaan.

    Na een snack, verhuisd richting de loungebar. Gisele wat tips gegeven over andere clubs en daarna wilde ik weer verder werken. Dat pakte even anders uit dan gedacht. Zag daar namelijk een leuke dame zitten. Ene Ellie of Amy. Het id haar eerste dag in Vertigo. Vlotte babbel heeft ze. Na even gekletst te hebben, besloot ik om vandaag maar es wat eerder te kameren. Dus haar uitgenodigd een sleuteltje te halen.
    Lekker in 69 begonnen, helaas moest er na een poosje overgeschakeld worden naar normaal beffen vh orgasme. Daarna nam ze netjes een douche in de kamer. Maar ik had nog dorst. Dus daarna nog een gangetje gemaakt voor een 2e orgasme. Ze komt heerlijk intens klaar, jammer dat het alleen niet in 69 was.
    Lekker beetje wilde meid die her en der bijtjes gaf. Geile e cup porno tieten heeft ze ook. Score 7.

    In de lounge weer Gisele gespot en er weer even gekletst. Toen kwam laatkomer Jasmin binnen. Alhoewel, ze had ervoor zojuist al gekamerd. Na nog even gekletst te hebben werd het tijd voor het avond eten. Lekker samen aan de eettafel gegeten.

    Daarna nog apart met Jasmin gekletst. En wou eigenlijk morgen pas met haar kameren. Maar tja, soms denkt pielemans daar anders over. Dus maar weer een kamertje gezocht. Ze bezorgde me wel een hele andere entree, met een erotic en lapdance warme ze me op. Ook op met gaat ze verder met body to body. Heel sexy allemaal voor als je de tijd hebt.
    Daarna lekker 69 gedaan. Heb het rustig aangepakt, aangezien het onze eerste keer is en ze niet heel snel leek te reageren. Wel een kreuntje zo nu en dan, maar niet het shaken en al.
    Ze vertelde me achteraf ook niet te verwachten te zullen komen, omdat ik er maar een beetje naast zat. Tja madame, dat heet opwarmen
    Heerlijke sessie met score 8. Tot nu toe zijn m'n kamergangen met Russische dvp's telkens goed bevallen. Zou het kloppen wat ze zeggen..?

    In de avond door The Joker ontmaskerd. Tja, ook niet zo moeilijk aangezien ie zelf zowat de helft van de week hier zit

  31. Onderstaande 8 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (18 september 2017),CVARIA (17 september 2017),Firehawk (17 september 2017),laplagne (17 september 2017),Manureva (17 september 2017),Sjeufke (17 september 2017),The Joker (17 september 2017),Wijze grijze (17 september 2017)

  32. #119
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Zondag me weer in het rood gekleed. Buiten Is het beetje fris, maar als de wind ligt, nog best te doen. Even frisse lucht happen...
    Bij de buren wordt er driftig getennist. Je hoort de balletjes over en weer gaan. Lekker zo in de ochtend.

    Amelia staat zoals gewoonlijk alweer paraat wanneer ik binnenkom. Na een kort praatje me naar het restaurant begeven voor een lunch. Hoewel ik nog een beetje vol zit van m'n ontbijt, zagen die met mozarella kaas gevulde champignons er wel erg aantrekkelijk uit. En kan maar beter eten wanneer het vers is toch?

    Daarna de dag geluierd. Het is immers zondag. Beetje nappen, youtuben, surfen. What else.

    Na me opgeladen te hebben met Jasmin aan de loungebar gekletst, om vervolgens samen op een bankje lekker verder te relaxen. Ik was eigenlijk van plan om een andere meid te proberen, maar We hadden het zo leuk, dat ik besloot om toch maar weer met haar te kameren. En met toch maar, bedoel ik in de goeie zin. Van het zo goed als zeker weten dat het een heerlijke kamergang gaat worden ipv een draai aan het reuzenrad van de villa.
    En weer een kamer entree a la Jasmin. Sexy striptease en dansje, om vervolgens op bed verder te gaan. Lekker elkaar in 69 verwend. Potverdriedubbeltjes nog aan toe. Ik had me nog zo voorgenomen om nu eindelijk haar es te neuken. Maar nee, hoor is er weer niet van terechtgekomen. Meid zuigt heerlijk! Score 8.

    Behalve leuke pre sales, heeft ze ook een gezellige after sales. Gezellig op bankje en samen eten. Aanrader als je een gezellige meid zoekt en je het rustig aan mee doet. Geen gehaast op de kamer, maar heerlijk genieten.

    En nu gauw de deur uit om richting de Garden te gaan. Daar wacht vandaag een verassing op me...

  33. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (18 september 2017),Manureva (22 september 2017),phoenix (18 september 2017),Sjeufke (18 september 2017),Wijze grijze (18 september 2017)

  34. #120
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Dinsdagochtend bij de villa aangebeld. Ik was er vroeg, maar blijkbaar was een andere vroege vogel me voor. Bovendien waren er nog een tweetal heren die de nacht er hadden doorgebracht. Grappige was dat ik ze gisterenavond ook in Happy Garden had gezien. Dus ik was vanochtend best wel verbaasd te zien dat ze in de villa overnacht hadden. Wat blijkt, na 20 minuten hadden ze de garden alweer verlaten. Niet hun ding blijkbaar. Tja, smaken verschillen... ik zou er best nog 3 maanden kunnen blijven.

    Enfin, lekker ontbijtje gedaan en daarna wat gewerkt en gerelaxt.
    In de avond hapje gedaan en met ene Ivana gesproken. Half bulgaars half Ukranian en al 8 maanden in vertigo. Leek me wel leuk om ook met haar te kameren, maar had al met iemand anders in de ochtend afgesproken. Tja, daarom is afspraken maken ook niet altijd handig. Vooral in zo een rustige club. Maar ook weer geen ramp voor me, aangezien ik er geregeld kom. Bovendien bouwt het uitstellen voor mij de spanning een beetje op.
    Dus beloofd een ander keertje intiemer kennis met elkaar te maken.

    In de lounge wat gerelaxt en zag al dat het meisje waarmee ik had afgesproken in het rookhokje een peukie zat te roken. Aangezien ze er met wat meiden samen aan het kwebbelen was, heb ik d'r met rust gelaten en heb me op een nabij gelegen bankje genesteld.
    En even later kwam ze er met vriendinnen er uit. Ik met een vingertje haar proberen uit te nodigen naast me te komen zitten. Zij vingertje terug en liep door. Had ze me nu niet begrepen of houdt ze er niet van gesommeerd te worden. Want ze ging op de rand van een verder gelegen bankje zitten, maar ging niet met haar vriendin verder kletsen. Dan maar zelf polshoogte genomen en gedwee liep ze nu wel mee naar m'n bankje. Daar even rustig kennis gemaakt. Via d'r vriendin Amelia was ik op haar gewezen. Haar naam blijkt Nicoletta te zijn en ook van Roemeense afkomst. Na wat geklets verder naar haar menukaartje gevraagd. Dat beviel me wel, dus niet veel later m'n bestelling gedaan.
    Aperetif bestond uit wat kortstondige en oppervlakkige kusjes, dus geen tong. Het was echter wel iets meer dan fish kisses. Maar amper meer en het was merkbaar niet haar favoriete bezigheid. Beetje nog wat kusjes in m'n nek en schouders om vervolgens aan het hoofdgerecht te beginnen. Een lekker 3 gangenmenu startend met 69 waarbij ze lekker nat klaarkwam. Het is de saus die het em doet
    Vervolgens naar cowgirl, wat met wat kortstondige gepomp een beetje flauwtjes smaakte. De 3e gang maakte het toch nog goed, waarbij madame in doggy voor een 2e maal klaarkwam. Bij beffen weet ik het ook niet altijd zeker, maar met het neuken is het me vaker niet dan wel duidelijk of een dame is gekomen. Volgens mij wel, en ze zei zelf ook dat ze 2x keer was gekomen. Dus ga ik daar maar vanuit.
    Ruimte voor een dessert zat er niet meer in voor vanavond. En met deze tafelgenote zou desert vanavond ook geen vuurwerk worden. Dus garçon, the check please! Score7.
    In de lockers afgerekend en tegenwoordig ook maar daar het presentje gegeven. Ik heb een nieuw plannetje om in het vervolg waar mogelijk presentjes in de kino te geven. Hopelijk is de aftersales dan ook beter. In het verleden dit niet gedaan, omdat de dames weer door naar de volgende klant willen. Maar aangezien ik er langer blijf en er rustige dagen/momenten zijn, denk ik dit maar eens te gaan proberen in de villa en garden.

    Daarna a la carte wat besteld, ook nu weer het ontbreken van de saus (ik ga er de volgende keer op wijzen), en samen met Jasmin gegeten. Meid was laat begonnen ivm vrije dag ervoor. Hele gezellige sociale dame. Daarna nog wat gewerkt en gerelaxt.
    Dit zijn nog eens relaxte werktijden in een fraaie werkomgeving

    Nu gauw klaarmaken om in de villa te gaan lunchen

  35. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (22 september 2017),popey01 (20 september 2017),Sjeufke (20 september 2017),The Joker (20 september 2017),Wijze grijze (20 september 2017)

  36. #121
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Rond het middaguur op woensdag bij de villa aangeklopt en weer voorzien van een rooie berevel. De theke was blijkbaar nog niet helemaal wakker, want ze vergat me een consumptiekaart te geven. Cruciaal om er zelf naar te vragen, want bij vertrek moet je em weer inleveren. Kun je dat niet, omdat je em bijvoorbeeld bent verloren of in dit geval dat bij entree je er geen hebt gekregen, dan mag je de volle pond aftikken (50 keiharde euro's).
    Dus zelf je bent gewaarschuwd. Hetzelfde geldt overigens ook voor de dames. Er was er 1 die em kwijt was en no mercy, gewoon moeten aftikken.

    Lekker rondje door de tuin gemaakt. Het was mooi weer. Zonnetje schijnt, vogeltjes tjirpen. Ik mis alleen nog rond huppelend konijntjes. Letterlijk en figuurlijk. Want zoals gewoonlijk was alleen Amelia paraat in de vroege middag.
    Daarna aan de ontbijt buffet hapje genomen en even een kort praatje met Azra. Leuke blondine met mooie vrolijke ogen. Komt op m'n wenslijstje.

    Hoewel ik na het werken moe was, had ik in de namiddag al wel zin om te kameren. Dus toen ik Amelia zag, met haar gekletst en kamertje gezocht. Merkte toen wel wat ik eerder beetje voelde, madame geeft wel voldoende service (af en toe logje van de ballen, ballen masserende, likje over tegels), maar mis de warmte die iemand als Jasmin wel meer weet te geven.
    In 69 is ze niet gekomen, gaf aan zich niet geil te voelen om klaar te komen. Dus na nog wat blaastest, zelf maar aan het werk gegaan in missio en geëindigd in doggy.
    Score 7.

    Na het opfrissen, hapje gegeten en wat gerelaxt en weer wat gewerkt en daarna de rest van de nacht gerelaxt. Beetje surfen en zie ik op het forum dat ik een verjaardagspartijtje in Happy Garden heb gemist vandaag. Jammer, was er graag bij geweest.

    Plotsklap werd me alweer verteld dat ze de tent eerder gaan sluiten. Er waren geen cliënten meer en de dames wilden er een eind aan breien. Voor de zoveelste keer in de korte tijd dat ik er ben. Het tot 5 uur geopend zijn maken ze doordeweeks vaak niet waar. Maar ik begrijp het wel dat als er niemand is ze eerder kappen.
    Jammer dat het ze niet lukt om meer klanten binnen te houden. Misschien dat het komt door het gebrek aan een nightclub gevoel in de discobar. Of niet genoeg lui die aan de speelautomaten blijven hangen. In de 2 maanden in Happy Garden heb ik slechts 1x meegemaakt dat ze om 3 uur gingen sluiten. Bij Villa Vertigo in 2 weken al 5x, en dan was ik er ook een paar dagen niet. Vermoed dat ze toen ook eerder sloten. Hopelijk trekt het voor de club aan

  37. Onderstaande 7 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (22 september 2017),pcenter (22 september 2017),popey01 (21 september 2017),Sjeufke (21 september 2017),Smouse (21 september 2017),VAZKOR (21 september 2017),Wijze grijze (21 september 2017)

  38. #122
    Geregistreerd
    21 oktober 2008
    Last Online
    24 april 2023 @ 12:11
    Berichten
    19
    Discussies
    3
    Thanks
    13
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    hoi mede ijsberen
    in the vv heeft ooit een vrouw genaamd Angelina zij was half Roemeens half Spaans
    zijn was vooral actief in 2010 .
    ze heeft ook korte tijd gewerkt in yy in 2014
    weet iemand waar ze nu is of beter kent iemand deze vrouw .
    slank vrouw
    zwart lang haar

  39. Onderstaande leden hebben alem bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (22 september 2017)

  40. #123
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Donderdagochtend weer haantje de voorste bij de villa aangekomen. Men was druk bezig de voorraadkast weer aan te vullen met de leverancier en z'n vrachtwagen.

    Buiten schijnt een heelijk zonnetje. Dus eerst maar even een ochtend wandeling door de tuin gemaakt
    Binnen stond het buffet alweer klaar met lekkers. Altijd de combi van roerbak met de gebakken eitjes ernaast. En in de 2e bak telkens wat anders om te variëren. Vandaar lekker champignons en een mix van bloemkool en broccoli. Smaakte me allemaal prima. Het zonnetje scheen nanhet ontbijt nog steeds en er was niet veel wind. Dus besloten om lekker buiten op hun verhoogde terras te werken. Verlangend bedacht ik me toen dat de theke in Happy Garden nu waarschijnlijk met hun blauwe bak ijsjes aan het uitdelen is. Maar wacht eens ff. In Villa Vertigo hebben ze soms ook schepijs! En na navraag kwam de bardame met een waar dame Blanche aanzetten! Ik er nog wat stukjes banaan aan toegevoegd (moet mezelf toch een beetje voor de gek houden dat ik gezond bezig ben ) en heerlijk gesmuld.

    Daarna toch maar weer terug naar binnen, omdat ik weinig op m'n scherm zag met die felle zo'n en het wat warm werd.

    Na wat gewerkt en gerelaxt te hebben, Ivana opgezocht. De 35 jarige half Ukranian en half bulgaarse die ik een paar dagen terug gesproken had. Na een praatje kamertje gezocht. Meid heeft al vele jaren ervaring met zo een 8 jaar in Duitsland. Veel Is bij haar mogelijk, maar 69 heeft helaas niet de voorkeur. Integendeel. Dus na wat passie volle voorspel normaal gebeft en daarbij komt ze best snel klaar. Vervolgens wat ouderwets pijpen, doggy en geëindigd met hand- en pijpwerk. Hoewel ze doorgewinterd is, doet ze wel effort om je een geile tijd te bezorgen met aanmoedigende geluidjes, French kisses, en de balletjes werden ook niet vergeten met wat likjes. Service was bovengemiddeld (vergeleken met veel van haar Roemeense collega's), maar persoonlijk mis ik de klik. Vandaar score 7.

    De rest van de avond nog wat gewerkt en gerelaxt en jawel, weer de tent eerder 'uitgeschopt', omdat de dames het bed in wilden duiken... en ik niet meer met hen die avond

  41. Onderstaande 6 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (22 september 2017),pcenter (22 september 2017),phoenix (22 september 2017),popey01 (22 september 2017),Sjeufke (22 september 2017),Wijze grijze (22 september 2017)

  42. #124
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Vrijdag weer bij de Villa aangebeld voor een lekkere lunch. Daarna paar uurtjes gewerkt en wat gerelaxt.

    Kwam The Joker nog tegen en even een praatje gemaakt over oa over de Bday party in Happy Garden.

    Later op de avond kwam Marianna polshoogte nemen om te kijken of m'n batterij alweer volgeladen was, want we hadden een termin in de ochtend gemaakt voor vanavond. Na even gekletst te hebben een kamertje opgezocht. Ze Is een leuke meid. Ze zuigt lekker en We zijn gauw overgeschakeld naar 69. Heb d'r echter verkeerd ingeschat met beffen en ze was helaas niet gekomen. Geëindigd met cowgirl. Score 7.

    Daarna lekker a la carte wat eten besteld. Lekker uitgebreid vooraf toast en daarna de steak.

    Rustig in de lounge liggen uitbuiken. Zie ik me daar toch wat moois voorbij komen. Het blijkt de blonde Anais te zijn. Ik vermoede dat het een afwerkster zou kunnen zijn, omdat ze van een andere kamergang vrij snel terug van leek te zijn. Zeker weten doe ik het niet, want was ook wel even ingedut. Dus maar even peilen met een praatje. En best een leuke meid. Komt meestal alleen rond het weekend een beetje.
    Lekkere kamergang gemaakt die ik een beetje anders aanpakte met een massage voor haar om dr op dr gemak te stellen. Daarna hebben we lekker 69 gedaan en geëindigd in missio. Lieve meid die zich ook netjes voor en achteraf opfrist.
    Score 7, maar met d'r looks een verhoogd herhalingsgevaar. Lees nu dat ze helemaal niet zo een klokkijkerster blijkt te zijn als gedacht. Zat mn spider sense er weer es naast

    De rest van de nacht gerelaxt. Probeerde nog een desert te krijgen, maar helaas hebben ze rond het weekend het vaak niet. Misschien om de keuken en/of bar niet te veel te belasten? Geen idee, maar wel jammer om dan de meeste gasten te moeten teleurstellen lijkt me. Een simpel bolletje ijs met wat choco saus en slagroom kan in 2 minuten gepiept zijn lijkt me, maar goed. Ze zullen wel hun reden hebben.
    En zo hou ik die pens nog wat binnen de perken
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 23 september 2017 om 11:34

  43. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (24 september 2017),Manureva (27 september 2017),Sjeufke (24 september 2017),Smouse (24 september 2017),Wijze grijze (23 september 2017)

  44. #125
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    P.S. Toen ik vrijdagnacht vertrok had ik hier nogal last van, dus wees gewaarschuwd voor de komende tijd: https://www.ijsberenforum.com/forum/...741#post575741

  45. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (27 september 2017)

 

 
Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13.

Living Room 468*60   Babylon 468*60