Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 251
  1. #26
    Geregistreerd
    17 november 2014
    Last Online
    30 december 2023 @ 01:45
    Berichten
    435
    Discussies
    62
    Thanks
    251
    Thanked
    757 in 203 posts

    Standaard

    Gisteravond maar eens richting vv gereden,omdat ik geil werd van alle kleine kippetjes van de carnaval

    Dank aan het forum voor de freeroll ticket.
    Kwam er iets na 8 uur aan,.
    Ticket werd zonder problemen aangenomen en zodoende kon ik me omkleden tot een paarse ijsbeer.

    Het was redelijk rustig zowel in de lounge als bar gedeelte.
    Op dat moment rond de 20ish dvp aanwezig en zeker niet meer beren .

    Even rustig een drankje doen en chillen op de bank.
    Al snel werd ik gezien als een prooi voor een aantal dames en 2 ervan hebben me ook geprobeerd om naar de kamer te verleiden.
    Echter was ik pas net binnen en waren ze niet echt stunners,daarnaast had ik de hele line up nog niet gezien dus.
    In de bar was het ook tamelijk rustig.
    Daarna kwam ik in de gang nicoletta tegen leuk koppie iets wat vollere lichaam,maar zeker niet dik ofzo met mooie ogen en grote borsten.
    Een praatje gemaakt en 10min later naar de kamer.

    Helaas was de service matig en beperkt.(zie paspoort voor details)
    Het enige pluspunt was haar lekkere tieten.

    Daarna wat nieuwe energie opgedaan dmv wat te eten,de gamba's waren heerlijk.
    Ondertussen kwamen er wat meiden erbij.maar ook een hoop mannen voornamelijk van turkse afkomst.
    Wel een nog een informatieve gesprek gehad met een van de heren die er wel vaker kwam voor wat aanraders dank daarvoor.

    Tussen de net gearriveerden dames zat ook bianca(ex yy en phg)super lief en mooi zoals altijd maar ik had besloten om iets nieuws uit testen vandaag.
    Dus werd het sissi een kleine petit roemeense.
    Een goeie sessie waar het gfe gehalte een stuk hoger lag dan bij nicoletta.
    Meer info zie paspoort.

    Daarna was het alweer bijna 1uur en was ik uitgeput na huis gegaan.

    Pluspunten:
    Eten
    Indeling/inrichting sc
    Service

    Minpunten:
    Geen jaccuzi en kino
    Muziek in de bar staat veels te hard
    Line up matig(zowel qua aantal maar ook als optisch)

    Ik denk niet dat ik hier op korte termijn terug zal komen helaas.
    Zoals velen al hebben gezegd het was zo een goeie ten VROEGER!

  2. Onderstaande 5 leden hebben lollypopman bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (26 februari 2017),laplagne (26 februari 2017),Manureva (26 februari 2017),Nedlovefkk (26 februari 2017),rob45 (26 februari 2017)

  3. #27
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:33
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.278
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.751 in 2.243 posts

    Standaard

    Tip voor de Lollypopman....

    Ga naar de Secretary Party in YY woensdag. Kan je ze lekker laten zuigen aan de lekkere meegebrachte lolly's. 🙂

  4. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    lollypopman (26 februari 2017)

  5. #28
    Geregistreerd
    23 februari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 15:45
    Berichten
    399
    Discussies
    9
    Thanks
    1.030
    Thanked
    1.632 in 324 posts

    Standaard OP ZOEK NAAR EEN NIEUWE VILLA - DEEL 1 VAN 3: VRIJDAGAVOND IN VILLA VERTIGO

    De vrijkaart voor Villa Vertigo uit de januari-tombola (waarvoor dank aan Willem2 en VV!) brandde al enige tijd in de binnenzak van mijn club-jas. Afgaande op de recensies schatte ik in dat VV beter is voor een late avond, vroege ochtend, dan voor overdag. Reden om een bezoek te plannen op een vrijdag na mijn werk, met aansluitend een hotelletje op een strategische plek langs de A61 / 40 bij Venlo, tevens dienend als uitvalsbasis voor een bezoek op de zaterdag aan twee andere villa’s die weer expliciet als “dagclub” te boek staan (Villa Venus en Villa Arabella). Kortom, na Marisol, op zoek naar een nieuwe villa…

    Details over het gebouw laat ik achterwege, ik wil volstaan met Villa Vertigo (inclusief terras, zwembad en tuin) te omschrijven als een chique ambiance, een luxe établissement en een villa met allure.
    Ik kwam rond 19.30 uur aan, had nog niet gegeten en was wel toe aan de lamskoteletjes van de kaart. In de loungebar, waar een frisse eucalyptus geur hing van de Aufguss uit de sauna, hielp de 22-jarige Roemeense Anna mij met de bestelling en het overbruggen van de wachttijd met een gezellig praatje: vriendelijk, bescheiden, niet opdringerig. Anders dan Valentina, bijvoorbeeld, die mij na mijn laatste hap en verder gedurende mijn verblijf voortdurend aanschoot met de kamer vraag, uiteraard zonder succes voor haar… Meer succes voor Anna, waar ik na mijn sauna en rustpauze, een kamer mee gedeeld heb. Niet spectaculair, kussen en pijpen konden beter, maar gewoon een leuke GND.

    Ik denk dat er 20 tot 25 dames rondliepen in verschillende soorten, maten en kleuren. Voor elk wat wils. Toen ik even buiten was, zag ik voetsporen uit het zwembad en ik heb even gevoeld, maar het water was niet verwarmd… Op het terras viel me een opgewekte dame op die in een strapless jurkje bij een beer zat, die ingepakt onder een deken zat. Het was niet koud, wel fris. Later, in de “Marokkaanse”-ruimte, zag ik dezelfde dame weer opgewekt aan de praat met weer een andere beer. Ze gaf zelfs een privé dansje ten besten, waar ik met plezier naar keek. Ik trok de conclusie dat dit waarschijnlijk één van de druk geboekte, onbereikbare plaatselijke toppertjes was, ze had er in ieder geval de looks voor: lang zwart golvend haar, lelieblank vrolijk gezicht en mooie benen. De rest verborgen onder het elegante jurkje. Maar, wie schetst mijn verbazing, toen ik later, bij een blik achter het gordijn in de Marokkaanse ruimte deze dame alleen aantrof. Ze herkende me als de “kijker naar haar dans”, en al gauw raakte ik aan de praat met deze 29 jarige Russische Julia uit Moskou. Ze bleek echter geen vaste kracht hier, maar een globetrotter, academica in recht en talen, die reizen afwisselt met periodes werken in VV, met kamers van minimaal 1 uur. Geen doorsnee clubdame, dus alle reden voor nadere kennismaking op één van de luxe ruime kamers, waarvoor ze rustig wachtte tot er een vrijkomende sleutel was.
    Meestal blijft er na het uitdoen van de schoenen een kop kleiner meisje over dan waarmee je de kamer binnenkwam, maar dat was bij Julia niet zo. Een volwaardige brunette bleef over, die met een zwoele en sensuele striptease zichzelf bloot begon te geven. Borsten, buik en billen in prachtige verhoudingen kwamen tevoorschijn van onder het jurkje. De vergelijking met actrice Anna Drijver uit “Komt een man bij de dokter” drong zich aan mij op.
    Na een gezamenlijke douche ontspon zich een soort erotische dans van anderhalf uur, met veel strelen, masseren en, oh ja, zelfs seks tussendoor… Wow… Dus dit was voor mij de verrassing die je in Vertigo altijd wel tegenkomt, volgens Pret…! Oh ja… de voetsporen bij het zwembad… die waren van haar! Ze had de sauna afgewisseld met een duik… Hoezo koud? Tsja… écht wel Russisch…!

    Later op de avond waren veel dames op kamer en zag het rood van de beren… Ik heb nog even rondgehangen en ben uiteindelijk tegen vier uur terug gereden naar mijn hotel.
    Het lijkt me een heerlijk vooruitzicht om op een mooie zonnige dag nog eens een keer terug te komen in Villa Vertigo, en dan met verblijf op terras, in tuin en zwembad een volgende “Playboy Mansion” ervaring te beleven.

  6. Onderstaande 14 leden hebben Lesyeux bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (26 februari 2017),dennisw (26 februari 2017),Eddy_V (26 februari 2017),Firehawk ( 3 maart 2017),gignnl (26 februari 2017),lollypopman (26 februari 2017),Manureva (26 februari 2017),Mistralwind (26 februari 2017),Nedlovefkk (26 februari 2017),papi (28 februari 2017),Patjax (26 februari 2017),pret (26 februari 2017),Wentelt Eefje ( 2 maart 2017),yylover (26 februari 2017)

  7. #29
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    30 april 2024 @ 06:55
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Op dinsdag 28/02 ben ik voor het eerst sinds november 2015 nog eens naar Villa Vertigo geweest. Ik ben ongeveer van 13u tem 18u30 ter plaatse geweest.

    Na betaling van je inkom krijg je nu (in tegenstelling tot tijdens mijn vorige bezoek) een knipkaart mee zoals vroeger in Magnum. Daarop laat je je sterke dranken afknippen (Heineken van het vat is inbegrepen in de inkomprijs) en er staat ook krediet ter waarde van 20€ voor een à la carte maaltijd op. De te verkrijgen maaltijden zijn dezelfde als in Magnum. Straks meer daarover.

    Villa Vertigo is, ondanks tekenen van veroudering, nog steeds 1 van de mooiere clubs in NRW. Ik vind voornamelijk de opdeling in een "feestbar" en een "chillbar" heel geslaagd. Vooral tijdens de drukkere avonduren is dat ideaal.

    Bij mijn binnenkomst afgelopen dinsdag, was het heel rustig in de club. Ik telde slechts 7 vrouwen en een tiental mannen. In de loop van mijn verblijf zouden er nog 5 vrouwen bijkomen. Al bij al dus wat weinig vrouwen voor een grote club als Villa Vertigo. Dit was btw het enige tegenvallende aan mijn bezoek.

    Tussen de 12 aanwezige vrouwen zaten er 3 die me echt konden bekoren. De allermooiste, blonde Bianca, was de eerste die eens kwam polsen of een kamertje er in zat. Het moest echter allemaal wat snel gaan, en latere controle van haar recensies leerde me dat haar service zwaar onvoldoende is. Bianca viel dus af.

    De 2 andere dames zijn het jammer genoeg ook niet geworden: eentje verdween al snel na mijn binnenkomst voor blijkbaar een heel lange pannekoekensessie en de andere straalde veel te weinig lust en enthousiasme uit om aanspraak te kunnen maken op een kamertje. Jammer, want dit was een op en top KP-meisje.

    Met andere woorden: ik heb Villa Vertigo uiteindelijk ongepopt verlaten.

    Betekent dit dat mijn bezoek een tegenvaller was? Nee, zeker niet: al de rest was immers dik in orde. Ik heb genoten van een sauna die perfect op warmte was, ik heb me enkele koele Heinekens laten smaken, ik heb lekker kunnen ontspannen in de "chillbar", ik heb aangenaam gepraat met enkele sympathieke Duitsers, ik heb buiten in de mooie tuin wat genoten van het eerste lentezonnetje, en ik heb heel lekker gegeten.

    Dat eten: 's middags heb ik me een bordje gevuld aan het buffet en vlak voor mijn vertrek heb ik me een à la carte maaltijd besteld: rundersteak met frieten en pepersaus. De steak was uitstekend gebakken en heel lekker van smaak. De pepersaus had iets pittiger gemogen. Overall een heel geslaagde maaltijd!

    VV.jpg

    Mijn conclusies na dit bezoek aan Villa Vertigo: qua infrastructuur, personeel, hygiëne, eten en drinken, heeft de club haar zaakjes heel goed op orde. Alleen de line-up viel mij persoonlijk tegen. In april of mei geef ik de club een herkansingbezoek, maar dan ga ik wel op een vrijdagavond. De line-up moet dan normaal gezien stukken beter zijn.

    Villa Vertigo: tot binnen enkele weken!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  8. Onderstaande 12 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 3 maart 2017),biged ( 3 maart 2017),Bluebear ( 3 maart 2017),Firehawk ( 3 maart 2017),firstme ( 3 maart 2017),gignnl ( 4 maart 2017),Jan Verplancke (12 maart 2017),laplagne ( 3 maart 2017),Nedlovefkk ( 3 maart 2017),papi ( 5 maart 2017),pret ( 3 maart 2017),The Joker ( 3 maart 2017)

  9. #30
    Geregistreerd
    28 oktober 2011
    Last Online
    28 april 2024 @ 11:10
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    444
    Discussies
    35
    Thanks
    746
    Thanked
    1.359 in 304 posts

    Standaard

    De Villa in Grefrath op 3 maart

    In zijn oneindige wijsheid had The Lord of the Board besloten dat de Shyman een vrijkaartje kreeg voor een bezoek aan Villa Vertigo In Grefrath. Nu bezoekt de Shyman wel vaker een Villa maar die staat dan in Duisburg. Grefrath is een stukje dichterbij dat dan weer wel. Nu las de Shyman de laatste tijd weinig berichten over de Villa in Grefrath en wat hij las had meestal niet een positieve ondertoon. Het zou de laatste tijd minder bezocht worden door ForumIjsberen omdat het deurbeleid niet geapprecieerd werd. Vooral later op de avond in het weekend werden er teveel groepen onbehouwen Südlanders binnengelaten worden waardoor de sfeer er niet beter op zou worden. Nu had de Shyman op 3 maart voor 's avonds een bezoek in gepland voor Van Goch dus die middag was nog vrij. Nu zou het pas later in de avond drukker gaan worden met mooie vrouwen zo had de Shyman ook gelezen maar je hebt eigenlijk maar één goede dame nodig om een clubbezoek succesvol te maken dus de Shyman nam die gok maar.
    Iets voor één uur 's middags draait de Shymanmobel de ruime parkeerplaats op van een statig villa aan de Bahnweg 90 te Grefrath.

    Een tuinman stond buiten de voortuin een beetje aan te harken en door hem werd de Shyman al vriendelijk bezocht. De deur zoemde al voordat de Shyman aan kon bellen en nieuw territoiruim kon worden betreden. Een vriendelijke thekedame inspecteerde de vrijkaart en nadat de lijst met uitgegeven kaarten was gevonden en mijn nummer was afgestreept met een roze highlighter werd de Shyman door de basics van de club geleid. Alles werd keurig en duidelijk uitgelegd. Een badjas in de juiste maat werd overhandigd met twee handdoeken en de thekedame begeleide me naar de kleedkamer (heel veel lockers), wees me waar de douches waren en legde me het gebruik van de chip uit die de locker ontsluit. Voorwaar een ruim polsbandje waaraan deze chip is bevestigd. Ze wenste me veel plezier en liet me alleen. Na lekker gedouched te hebben, de tandjes gepoetst en de kin nog even lang een shaver gehaald te hebben betrad de Shyman een mooie bar/loungerruimte, zag een sauna, een zonnenbank een rookhok een sauna een massageruimte, een viertal dames in verschillende stadia van verveling en een bardame die hem de adem benam. Magda, een Poolse, zou voor de Shyman meteen eerste geweest zijn. Daarna meteen op zoek gegaan naar de eetruimte en via een verbindingsgang die weer nagenoeg langs de theke bij de ingang liep kwam de Shyman in een eetruimtetje met aangrenzend nog een bar. Daar werd me een bak koffie en een mineraalwater vertrekt en kon de Shyman een bordje eten opscheppen. Schnitzelthes en gekookte groeten. Aan de eettafel schudde de Shyman de hand van de Joker die daar elke vrijdag schijnt te zijn en maakte kennis met een andere Nederlander. Geen lid van het Forum maar hij ls wel zo bekende hij.
    Bij het smakelijk leegeten van zijn bordje kwam er een skinny blonde dame gehuld in een handdoek een ontbijtje naar binnen wurgen. Ze was nagenoeg half in slaap maar zag er aanminnig uit en dat bleek Bulgaarse Gabi (Gabriella) te zijn. We hadden ondanks haar slaperigheid een leuk gesprekje. Z verdwee in de damesruimten en de Joker die ook lekker een bordje zat weg te prikken informeerde mij over de Villa en de vergane hoogtijdagen en de reden daarvan in zijn ogen.

    Daarna in de rookruimte die achter de andere bar aanwezig was een peuk opgestoken en via de buiten galerij de achtertuin met zwembad bekeken. Alles was van uitstekend niveau en de hele aankleding en entourage kwam zeer luxe en mooi bij de Shyman over. In de andere rookruimte waar de Shyman weer door naar binnenliep zat een leuk donkerharig Roemeens dametje die te verlegen was om mij aan te spreken. Even later liep nog een roodblond geverfde Roemeense dame binnen met meer attitude en die stelde zich meteen voor als Carla. Ze droeg een blauw niemendalletje en zag er wel lekker uit. Mooie kont en een paar lekkere tietjes die ven later ook zonder bedekking te bewonderen waren want ze liep even topless. Weer binnen in de bar/lounge was het dames aantal niet toegenomen. Lekker rustig op een brede loungebank gaan zitten/hangen/liggen en een beetje geobserveerd. Daarna even aan de bar gezeten. half kennisgemaakt met Raisa (wat een fabuleuze kont heeft die zeg!). Daarna weer een hapje genomen in de eetruimte.

    Tijdens dat hapje kwam er een andere dame volkomen naakt langslopen die kennelijk terugkwam van een kamergang. Prachtig lichaam en een leuk koppie. Ik bedekte opzichtig mijjn ogen en ze moest er even om lachen. Toen ze weer in een zwarte string en rood bovenstukje binnenkwam was de Shyman meeteen in beeld en haar mooie b-cup werd in mijn nek gelegd en zo maakt ik kennis met Larissa. Eeven het Forum geraadpleegd terwijl haar borsten nog lekker mijn schouders masseerden en toen ik haar vroeg of ze vroeger in Velber heeft gewerkt beaamde ze dat. Geen goede rope dus maar gezegd dat het hem niet ging worden.
    Daarna liep er een blonde langbenige stunner door de barruimte. Op haar hakken toch wel tegen de 1,85 meter, gehuld in een panter body. Ze keek me even aan en liep door naar de zitjes achter de aangrenzende bar. Even later, toen de Shyman daar een nieuwe bak koffie ging scoren ging ze opvallend op anderhalve meter van mij vandaan in haar tas rommelen waarbij ik zijdelings werd geïnspecteerd. Even later stond ze mijn rug te strelen en te pogen van naast mijn dij daar tussen te wurmen. Haar attitude beviel me niet en door mijn voorbereiding vermoede ik dat ik hier te maken had met Bianca waarover Firehawk een recensie heeft geschreven. Ik legde haar uit dat blonde dames en de Shyman nou niet in eerste instantie een match zouden zijn en i het Roemeens vloekend liep ze daarna weg. Ik wilde nog de vertaling naar Duits van haar woorden naroepen maar heb dat maar achterwege gelaten. Even later kwam Gaby de barruimte weer binnen in een zwart hempje en een bijkleurende string. Ze is ook blond maar toch..... Samen in de rookruimte een espresso genuttigd en bij de Shyman rees de gedachte dat zij het wel kon worden vandaag. Twee leuke Duitse mondige dame kwamen de rookruimte binnen. één daarvan met lichte highlights in donker haar en een strak zwart jurkje schatte ik op een jaar of 35 en de ander in een wijdgerokt zwart jurkje een jaar of 25. Echt leuke dames en misschien een reden om daar nog eens voor terug te gaan. Gabi dacht intussen dat mijn klandizie verloren was en ging weer aan de bar zitten. Toen ik me weer bij haar wilde voegen werd ik gestopt door Raisa die haar eerdere halve kennismaking wel wilde voltooien. Ook een dame die in een eventueel volgend bezoek op de shortlist staat. Mooie meid met een leuke babbel en die kont.......
    Afijn, Gabi naar de kino genodigd die aan deze bar grenst en lekker wat gebabbeld, gestreeld en zachtjes getongzoend wat ze zeer lekker kan. Na een kwartiertje een sleutel gevraagd. Op de bovenste verdieping hebben wij de kennismaking een uur voortgezet en het is een heel fijne dame voor echte GFE gymnastiek. Niet de allermooiste, jongste, strakste dame die er daar rondloopt. Verre van dat maar wel mooi, lief en strak!!!
    Na dat uur liep het tegen vijven. In de kleedruimte haar de 100 euro gegeven die ze dubbel en dwars verdient heeft. Nog even innig verstrengeld leeker staan bekken en met een aai over mijn wang verdween ze weer. Daarna het burgerkloffie aangedaan en bij de thee mijn a la carte eetkaartje en chipbandje ingeleverd. Ze wilde graag mijn ervaringen horen. Die heb ik haar verteld en ik denk dat ik deze club misschien nog wel eens ga bezoeken. Die Duitse dames waren allebei zeer leuk en een trio daarmee.... Leuke fantasie. Ook Raisa zou ik nog wel eens doggy willen nemen...

    De samenvatting voor de kortlezers onder ons:
    - De theke: Leuke en vriendelijk dame die ook bj het afscheid graag nog even praatte over mijn ervaringen;
    - De bediening: Magda pfff, onbereikbaar maar , dus.... en een donkere dame achter de ander bar met geblondeerd haar. Beide vriendelijk en snel.
    - Het eten: lekker gevarieerd, warm en koud, goed in de gaten gehouden en regelmatig ververst. A la carte heb ik geen gebruik van gemaakt. De eetruimte is wat klein.
    - De wellness: zag er schitterend uit van de buitenkant maar ik maak zelden gebruik van welness.
    - De kino. Leuke plek om kennismaking te verdiepen
    - De dames. Er liepen al wat stunners (in mijn ogen) toe ik er was en volgens de Joker zou dat na zessen alleen maar beter worden. Toen ik aftaaide kwamer er net een viertal inchecen en de Joker heeft gelijk. De praktijk leert, en ok de Joker was het daar voledig mee eens, dat van mooie borden het eten niet altijd lekker hoeft te zijn.
    - De Club: Heel mooi, verzorgd, verdient een groot publiek. Ik wil er zekerr nog wele eens naar terug.

    Nogmaals: Dank Willem 2 voor deze kans voor deze voor mij nog onbekende club te betreden!

    Groet en Respect!!!

    De Shyman
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

  10. Onderstaande 16 leden hebben De Shyman bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 maart 2017),Bluebear ( 4 maart 2017),cheasehead ( 5 maart 2017),gignnl ( 4 maart 2017),Kwakje ( 5 maart 2017),laplagne ( 4 maart 2017),Manureva ( 4 maart 2017),Megaboob ( 5 maart 2017),Mistralwind ( 4 maart 2017),Nedlovefkk ( 4 maart 2017),papi ( 5 maart 2017),Piet Plezier ( 4 maart 2017),pret ( 4 maart 2017),Sjeufke ( 4 maart 2017),The Joker ( 4 maart 2017),Wijze grijze ( 4 maart 2017)

  11. #31
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 23:44
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.916
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Reeds enkele weken geleden.

    Wederom werd ik verrast door een vrijkaart van ijbf en deze keer stuurde ze mij op onderzoek naar Villa Vertigo.
    Een club die ik al een tijdje op mijn lijstje had staan maar nog niet aan toe gekomen was.

    Een statige villa die ik graag de mijne zou noemen doemde op langs de weg en ik parkeerde me als tweede wagen op de parking.
    De theke nam mijn kaartje aan en verontschuldigde zich dat de kok vandaag ziek was. Ik kan alvast vertellen dat het eten ook prima was zonder kok.
    Al had ik graag de gamba's eens geprobeerd. Als tegemoet koming kreeg ik nadien nog een 30€ kortings kaartje voor het volgende bezoek. Echt klasse.

    Het was even verdwalen vooraleer ik mijn locker vond en aan het aantal lockers te zien kan er hier heel wat volk komen.
    Een lekkere donzige pels aangetrokken en op weg naar de bar ruimte. Wel er zijn eigenlijk 2 bar ruimtes. Eentje zou ik eerder als een relax bar living omschrijven en de andere meer de dans-bar.
    De bar living vond ik super gezellig en modern ingericht. Super relax sofa's en zicht op tuin met zwembad.
    Buiten was het steen koud maar het zonnetje scheen dus achter het glas was het zalig vertoeven. Hier heb ik de meerderheid van de dag rondgehangen. Wat keuvelen met de dames een boekje gelezen waar ik even de prijzen van luxe bolides kon checken (beslist dat ik dat geld aan andere zaken ga spenderen)

    Nog een sauna tussendoor die ook prima was. Enkel de jacuzzi miste ik nog. Spijtig genoeg vinden we dit maar in enkele clubs terug.
    Lijkt mij niet onmiddelijk een grote investering en wordt toch door menig ijsbeer gewardeerd.

    De dames dan, als eerste had ik Carla in het motje. Mooi grietje en door haar sassy gedrag intrigeerde ze me wel. Werdt een leuk half uurtje.
    Wat later zo rond een uur of 6 was het shiftwissel en Sofia's blik deden mijn onderste regionen roeren. Lekker of haar tietjes eens te beroeren.

    Eerste maal Villa Vertigo en het smaakt naar meer.

  12. Onderstaande 8 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 5 maart 2017),Bluebear ( 6 maart 2017),cheasehead ( 6 maart 2017),Klatergoud ( 6 maart 2017),Manureva ( 8 maart 2017),Megaboob ( 5 maart 2017),pret ( 6 maart 2017),Wentelt Eefje ( 5 maart 2017)

  13. #32
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 02:10
    Berichten
    9.757
    Discussies
    307
    Thanks
    17.819
    Thanked
    11.777 in 5.134 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag Vertigo bezocht met een maat. Nadat we onze berenvellen hadden aangetrokken eerst een pilsje genomen om te zien wat er zoal aanwezig is. Daarna hebben we een sauna gedaan, wat goed op temperatuur was. Na de sauna gingen we eten. We hebben carpaccio en lamskoteletten besteld, wat heerlijk smaakte. Ook het openbaar buffet was goed verzorgd met vele keus waaronder ook vers gemaakte vlaaien. Met en al het eten was top. Complimenten aan de kok.

    Bij binnenkomst rond 16.00 was het niet zo druk. Ongeveer 10 dames en net zoveel heren. Later op de avond zijn deze aantallen opgelopen tot 30. Onder dames was ook een oude bekende aanwezig, namelijk de Keniaanse Lakisha. Ze is behoorlijk afgevallen en zag er super lekker uit. Had graag met haar willen kameren, maar mijn maat had een oogje op haar en bovendien had mijn vizier gericht op de Duitse Michelle.

    Michelle is rond 25 jaar, normaal postuur, blond lange haren, blauwe ogen, geen tatoeage, navelpiercing, volle b-cup zonder siliconen en vooral een lekker kontje. Ze is heel spontaan, spreekt ook een aardig woordje Turks. Naar eigen zeggen heeft ze veel Turkse vrienden. Voorheen was ze werkzaam in Planet Eden. Op de kamer was ze terughoudend met tongen maar zoenen was ok. Ze kan heerlijk pijpen met een behoorlijke zuigkracht. Helaas mocht ik haar niet beffen. Zou ze soms ongesteld zijn? Neuken was heerlijk in allerlei standen en mijn zaad uiteindelijk geschoten in doggy. Vervolgens kreeg ik een heerlijke massage van haar. Met en al was ik wel tevreden met haar, maar veracht niet dat er een herhaling in zit.

    In mijn vorige recensie had ik wat verbeterpunten aangegeven. Uiteraard heb ik gecheckt of er hierin verbetering was. De badslippers waren ditmaal wel droog, maar of dat ook zo is bij binnenkomst weet ik niet zeker omdat ik laat in de middag binnentrad. Technische problemen in de bioscoop zijn nog niet opgelost. Personeel is super vriendelijk en meer service gericht als de vorige keer. Ditmaal was er geen luide muziek meer in het lounge gedeelte, wat een opluchting was. Desondanks de kleine problemen blijft Vertigo een van de mooiste clubs die ik ken en verwacht dat mijn volgende bezoek in de zomer zal zijn.

  14. Onderstaande 12 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 6 maart 2017),Bluebear ( 6 maart 2017),cheasehead ( 6 maart 2017),firstme ( 6 maart 2017),Kwakje ( 6 maart 2017),laplagne ( 6 maart 2017),Lesyeux ( 6 maart 2017),Manureva ( 8 maart 2017),Nedlovefkk ( 6 maart 2017),Picasso 1 ( 6 maart 2017),salitos ( 7 maart 2017),The Joker ( 6 maart 2017)

  15. #33
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:43
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Door het goede trekwerk van Willem2 kwam er een vrijkaartje voor VV uitgerold.
    Deze heb ik besloten om gisteren te gaan verzilveren.
    Rond een uurtje of 12 reed mijn bolide het parkeerterrein op van VV waar hou trouw buiten mocht wachten totdat het baasje klaar was.
    VV is makkelijk te vinden en ligt aan goede verbindingsweg en het is mooi om te zien dat er zo een statige villa staat.
    Netjes aangebeld en ik werd netjes binnen gelaten door de theke die zonder pardon mijn vrijkaartje in ontvangst nam en ze overhandigde me de sleutel(chip) en het tegoed kaartje voor het menu, daarna heeft ze me naar mijn kluisje begeleid en mij los gelaten zodat ik vogeltje vrij de club kon gaan ontdekken.
    Na me eigen omgekleed te hebben in een rood beren kostuum ben ik eerst maar eens wat te drinken gaan bestellen en ben ik lekker buiten op het terras neergeploft in het zonnetje.
    Buiten zaten ook al 2 Roemeense mokkeltjes.
    Het is een mooi terras buiten en er hangt ook een big ass screen waarop voetbal werd getoond.
    Op het terras heb je een mooi uitzicht over de tuin van VV. De tuin is erg groot en ik kan me voorstellen dat het hier op een zomerse zonnige dag goed toeven is.
    Bovendien is er buiten ook nog een zwembad en ik heb eigenlijk geen idee of die verwarmd is.
    Wat ook wel mega vet is dat als je op het terras zit het zo nu en dan voorkomt dat er een klein vliegtuigje vlak boven de villa komt gedenderd die dat wil gaan landen op het nabijgelegen vliegveld.
    Na wat rond gekeken te hebben en wat vitamientjes D binnen te hebben gekregen was het tijd voor een rondje sauna.
    Het is een niet al te grote sauna en die bevind zich in de hoek van het lounge gedeelte.
    Kwa drukte was er nog niet zo heel veel te beleven een enkele beer liep rond en er waren zo een stuk of 7 dames.
    Na de sauna ben ik weer op het terras neer geploft om af te koelen en toen dat gebeurd was ben ik gaan lunchen. Ik had bij de lunch geen aanslag gepleegd op mijn 20 euro te goed kaart voor het menu. De lunch was goed verzorgd met diversen broodjes en beleg en stukjes taart en stukjes fruit en natuurlijk gebakken eitjes.
    Na de lunch waren er weer wat gasten binnen gedruppeld en dit gold ook voor de dames maar er zat nog niks tussen wat me kon bekoren.
    Dan nog maar weer een rondje sauna en daarna naar het terras waar ik kennis maakte met wat enkele stammies waar ik vervolgens nog in mijn beste Duits mee heb staan kletsen.
    Ook nog kennis gemaakt met een Nederlandse stammie en ook daar even mee bijgepraat.
    Nog steeds niks wat me echt kon bekoren maar de nood was immers hoog geworden dus ben ik maar tactisch gaan liggen op een loungebank.
    En ja hoor net als bijen die op honing afkomen en een strontvlieg op stront kwamen de dames ook op mij af om te polsen of ik wat plezier wilde maken.
    De eerste 2 heb ik afgewimpeld maar een derde die ging op mijn schoot zitten met haar Roemeense kippenkontje en er begon wat te groeien en ik kon niet meer helder nadenken en dacht nu moet het maar gaan gebeuren dus maar besloten om mee te gaan met haar na de kamer. Haar naam is Amalia of zoiets ik weet het niet meer ben het vergeten en ik hoef het ook niet meer te weten want het was niks bijzonders. Ze had zwart lang haar en een mooi b-cupje en een lekker kontje. We gingen naar boven en we kwamen op een hele ruime kamer uit met een eigen badkamertje.
    Na het uitkleed werk plaats genomen op het bed en vervolgens 3 min BJ, cowgirl, missio en doggy en toen het rubber met enorme kracht volgespoten want ik was zo geil als de neten.
    Kort samengevat geen herhalingsgevaar bij deze dame, niet slecht maar zeker niet goed maar goed ik had lekker geneukt en was klaargekomen en was van de grootste druk af.
    Na het betalen ben ik na de sauna gegaan voor een volgende ronde plus daarna weer lekker bijgekomen op het terras waar het zonnetje als langzaam aan het verdwijnen was achter de achterste bomen in de tuin.
    Daarna lekker gaan eten. Even geïnformeerd bij de theke waar ik kon bestellen en zij riep de Slowaak Micky en bij hem kon mijn schnitzel met friet en aardappel kroketjes bestellen voor €15,- tegoed dus hield ik nog 5 euro over voor het toetje.
    Het eten smaakte echt heerlijk en hiervoor mijn complimenten aan de kok.
    Na het eten werd ik herenigd met een maat die na een dag werken nog wel zin had om te komen ontspannen.
    Inmiddels was het weer wat drukker geworden met dames en heren en er zat ook wel leuk speelgoed tussen.
    Eerst even lekker uitgebuikt om vervolgens wat te gaan speeddaten met enkele dames hetgeen niet echt resulteerde in een kamergang. Toen ben ik lekker aan de bar gaan zitten in het lounge gedeelte waar ik vervolgens gezelschap kreeg van een blonde slanke Bulgaarse dame waarvan ik de naam ben vergeten. We hebben lekker een half uurtje lopen friemelen en ik heb haar nog een nek massage gegeven maar verder had ik nog geen zin om naar de kamer te gaan.
    Inmiddels was de Roemeense bar dame Sissi achter de bar gaan staan wat een zeer mooie verschijning is.
    Met haar heb ik even lopen dollen en wat Roemeense woorden uitgewisseld.
    Ik had mijn oog vanuit de bar laten vallen op een Roemeense met een paar heerlijke tieten en met haar wilde ik nog wel naar de kamer maar helaas was ik te laat want er was me net iemand voor. Toen maar besloten om bij Micky het toetje te bestellen en dat was voor die dag tiramisu jammie.
    Na het toetje maar weer aan de bar gaan zitten en wat meer gebabbeld met Sisi. Na een tijdje zag ik de Roemeense nog lopen maar mijn zin was eigenlijk een beetje over want ik zat meer op de bar dame te geilen dan op de andere dames.
    Na een knuffel met Sisi ben ik om 22:00 naar huis gereden om vervolgens nog even naar de kroeg te gaan waar enkele vrienden waren. Toen ik weg ging bij VV kwamen er enkele groepen mannen binnen en begon het drukker te worden.
    Tjee wat is dat toch een wereld van verschil tussen de gewone kroeg en een SC.
    Helaas hier geen Sisi achter de bar.

    Conclusie: VV is een hele mooie club met een mooie tuin en het eten smaakt er zeer goed.
    Het enige nadeel kwa faciliteiten is dat er geen jacuzzi is.
    Over de line up was ik vandaag niet echt tevreden want er liepen niet zo veel dames rond die bij mij in de smaak vielen. Ook waren er niet echt veel stunners aanwezig.
    Ga ik hier terug komen. Ja zeker maar dan wel op een mooie zonnige warme dag en eventueel met gezelschap want om hier in je 1tje rond te lopen is wel wat saai als je niemand kent en dan hopelijk een betere line up.
    Maar goed weer een mooie ervaring erbij.

    Last but not least.
    Wil ik nog even het ijsberenforum en Willem2 bedanken voor het vrijkaartje

    Op naar as vrijdag waar de reis verder gaat naar PSR samen met m’n maatje YYlover

  16. Onderstaande 14 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (12 maart 2017),brombeerzuid (19 maart 2017),buttlover (13 maart 2017),Eddy_V (13 maart 2017),JonnyFontane (12 maart 2017),Jooploop (13 maart 2017),Kwakje (12 maart 2017),laplagne (12 maart 2017),Manureva (12 maart 2017),Nedlovefkk (19 maart 2017),Poppalarge (13 maart 2017),Sjeufke (12 maart 2017),Wijze grijze (12 maart 2017),yylover (12 maart 2017)

  17. #34
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    2 mei 2024 @ 22:12
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Gisteravond mijn vrijkaartje voor deze club verzilverd.
    Bij aankomst de auto op de grote parkeerplaats neerzet.
    Bij binnenkomst het vrijkaartje afgegeven en die werd zonder problemen aangenomen.
    Ze vroeg al vaker hier geweest, nee zei ik.
    Ze heeft mij alles uitgelegd en wat mij opviel het drank cq eetkaartje.
    Persoonlijk vindt ik die wat lastig, echt eten doe ik zelden en alcohol op een enkel pilsje na idem.
    daar later over.
    Goed systeem van de lockers.
    Nou, gedoucht en mijn berenvel aan , ff de tent verkennen.
    Een gedeelte daar was een dj en een rustig gedeelte.
    twee rookhokken, wat mij opviel de prachtige tuin met zwembad, mmhhh hier moet ik terug voor gaan in de zomer.
    De eerste meid die ik tegen kwam, was al van oohh schatzi, ze was duidelijk de jaagster van de klub,dat dacht ik dan.
    Dar houd brombeertje niet van, althans niet op die manier.
    Ff alles laten op mij inwerken, mooie club en ja veel mooie meiden.
    Veel dvp's denk 30/40 en veel sudlanders heel veel, bjna alle bankjes waren allemaal bezet door hun.
    Een aantal dvp's vielen mij op, mooi lang leuk koppie.
    Daar mijn zinnen opgezet,een mooie lange annabel, zo heet ze dan, daar een gesprekje mee aangeknopt.
    Ze kon goed engels, wat afgesproken met haar en naar boven.
    Dat dacht ik dan, bij het inschrijven cq sleutel meenemen, kreeg ze een kleine woorden wisseling met een andere dvp.
    Vermoed dat het ging om die kamer.
    maar goed, naar boven met haar en het eerste wat mij tegen viel was dat ze niet echt hield van tnz.
    Oke, de rest was oke, rustig en liefdevol na een klein voorspel, werd mijn jongeheer zacht en liefdevol in 69 genomen.
    En afgemaakt in omgekeerde cowgirl.
    Wat naverteld en haar betaald bij de lockers.
    Was niet slecht, een 6 en oke, mijn idee dat ze nog wat moet bijleren, dan kan het een goede dvp worden voor herhaling.
    Douchen, en wat drinken en wat eten van het koud buffet.
    Het viel mij op dat de sterke drank rijkelijk vloeide, er loopt wel een beveiligings man rond, maar denk wel als hier zo hard aan de vodka gezeten wordt, arme beveiliging als de pleuris hier uit breekt.
    Ik persoonlijk begrijp dat niet,maar ben ook totaal geen sterke drank liefhebber.
    Ik zag een hele mooie meid vermoed roemeens, lang met een soort body stokking en de borstjes bloot.
    Geprobeerd contact te leggen met haar, maar blijkbaar, had veel meer interesse in de sudlanders.
    jammer, maar dan denk ik ook, het zou dan ook wel een afknapper geworden zijn.
    Zo naar de rustige gedeelte daar kwam die schatzie al naast mij zitten, nou ja zitten, gooide zich meer op mij.
    Totaal niet mijn type en dat haar ook heel beleefd duidelijk gemaakt.
    Er liep nog ook een bekende dvp rond, die iedere man aansprak.
    Ik weet niet waar ik haar van ken, een blonde volgens mij duitse wat oudere dvp ze heeft wat weg van die van bnn Sophie, die ook wat nl spraak.
    Mij spraak ze niet aan, maar ik had er ook geen behoefte aan.
    Daar komt een leuke wat oudere dvp langs, waar ik wel leuk op reageerde, kwam bij mij zitten.
    Mijn gevoel was goed en wat geknuffeld en hop naar de kamer.
    Christel was haar naam, ze zou eerst gewerkt hebben bij sixsens en was 33 jaar.
    Wat hang borstjes ,maar wel puur natuur.
    Goede tongzoenen, lekker knuffelen, plaatste haar vagina tegen mijn lid aan en schoof wat er over heen.
    Gelukkig mijn gevoel was goed, een ervaren en eerlijke dvp, die hard haar best deed om mij zo goed mogelijk te amuseren.
    En ik moet eerlijk zijn, een van de beste blowjob's die ik ooit gehad heb, heerlijk langzaam, nat en alle delen werden onder handen genomen.
    Haar snelheid varieerde , erg fijn en ze vroeg wil je nog neuken of afmaken met blowjob.
    Nou, ze deed dat zo goed dat ik vroeg maak maar af met ft.
    Ze zei gelijk van, dat kost wel 30,- extra, ik acht 25,-,maar over die 5 doe ik niet moeilijk.
    Nouja een explosie en ik uitgeteld
    wat naverteled en geknuffeld, waar ze wat klaagde over de sudlanders.
    Een hoop gezeik had ze met hun, werd te hard en niet respect vol behandeld door ze.
    nooit goed, ze vroeg aan mij na dat ik zei dat ik ook wel bij babylon eens kom.
    Als daar ook zoveel sudlanders zijn, nou naar mijn mening veel minder als bij vv, er waren gisteren vnl sudlanders.
    Ze wilde die club wel eens proberen.
    Haar bedankt en betaald bij de lockers.
    Onderweg naar de lockers ,waren er wat problemen met de klandizie, ze moesten of gingen weg.
    waarom geen idee,
    douchen en hop naar huis,
    Zou ik hier nog terug komen,ja.
    Alleen al voor die tuin.
    Voor de dvp's ook ja veel mooie dvp's
    De dranken eet kaartje, mwah vindt die wat omslachtig.
    Werd wel heel goed geadviseerd, dat als ik hem niet gebruik, laat hem in de locker liggen,raak je hem kwijt kost het je 50,-
    Vriendelijkheid algemeen, erg netjes.
    Entourage top, netheid(hygiene) goed.
    De gemiste dvp, jammer wie weet ooit!!!!!!!!
    En een bedankje voor willem 2 voor het kaartje,top!!

  18. Onderstaande 10 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (19 maart 2017),Bluebear (19 maart 2017),cheasehead (19 maart 2017),forgetskinnyletsgetfatty (19 maart 2017),laplagne (19 maart 2017),Manureva (30 maart 2017),Nedlovefkk (19 maart 2017),The Joker (20 maart 2017),Wijze grijze (19 maart 2017),yylover (19 maart 2017)

  19. #35
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:41
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.638
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.270 in 5.182 posts

    Standaard

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. Onderstaande 6 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (30 maart 2017),brombeerzuid (31 maart 2017),de duisburg spesjalist (30 maart 2017),lollypopman (30 maart 2017),Manureva (30 maart 2017),Sjeufke (30 maart 2017)

  21. #36
    Geregistreerd
    13 mei 2013
    Last Online
    30 april 2024 @ 09:26
    Berichten
    740
    Discussies
    85
    Thanks
    409
    Thanked
    520 in 271 posts

    Cool What a treat!

    The imminent approach of the Easter holidays and the great weather convinced me to spend the day there.
    No club can compete for a relaxing day!
    Sex, calm, and voluptuousness, it is the promise of the day.

    Grefrath is a charming german village with dutch influence.
    Easily accessible by public transport from Düsseldorf, the journey takes about one and a quarter hours.

    ◦ Train RE10 to Kempen
    ◦ Bus 093 or SB87 for 13 minutes until stop Grefrath / Bergerplatz
    ◦ The Bahnhofstrasse begins at the Bergerplatz. Just follow it to number 90 outside the village on the other side of the road: less than 10 minutes walk.

    The welcome is pleasant and friendly, my entry is accepted without problem and with a smile.
    The locker rooms are impeccable, the lockers very well designed, similar(automatic) to those of Dolce Vita.
    Oh damn, how sweet is this bathrobe!

    As it was still early, i preferred to take advantage of the facilities until the line-up does develop a bit. Unfortunately, no girl will come to frustrate my plans...
    It is an evening club, the girls arrive at 7pm at the latest for check-in.
    I still declined proposals all day, not to mention those that touched my hair...

    The buffet is less elaborate than in Magnum, but quite ok.
    I wanted to drink a beer(Heineken at will) in the sun, listening to the only song of birds, there it is possible!
    The staff had prepared fresh cut fruits (melon, pineapple, watermelon).

    I sailed between the sauna, the deckchairs by the large swimming pool, the terrace on the "night bar" side ...
    I had forgotten my sunscreen and especially my glasses, fatal mistake! Beware of sunburn.
    In passing, I made contact with some girls, but did not follow up, and chatted with my colleague Elton "the one and only".
    I also met a sympathetic dude, accustomed to "bad plans", we had a good time.

    The clientele is rather cosmopolitan, and not too picky, fucking almost anyone, not aesthetes like me!
    On the other hand they are not true nudists, they bath in swimsuit.

    Another fault of taste, a fellinian lady dressed in a nightie made a dip with her feet and came to disturb the quietude of spring with disgusting sounds coming from her smartphone.
    Another, the sausage grater, tried to surround the restaurant with dubious techno.
    Not class.

    No room for me, I was there basically locating and relaxing.
    It was missing the "click", although i might have tried something with two or three girls.
    I did not even go to Magnum afterwards to continue my effort, not fresh enough mentally.
    I will come back for sure, it is still a little early and my next narrative will hopefully be more oriented on sexual encounters...

    VV+W2, so much for my vrijkaart!
    Show your appreciation

  22. Onderstaande 8 leden hebben cassenoisette bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 3 april 2017),cheasehead ( 3 april 2017),Jimmy Doe (12 mei 2017),Kwakje ( 6 april 2017),Manureva ( 7 april 2017),pret ( 2 april 2017),Sjeufke ( 2 april 2017),The Joker ( 2 april 2017)

  23. #37
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    1 mei 2024 @ 16:32
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    935
    Discussies
    28
    Thanks
    2.198
    Thanked
    2.182 in 411 posts

    Standaard

    Op donderdag 23/3 deze club weer eens bezocht. Met een vrijkaart van het andere board.
    Het weer was mooi voorjaarsachtig, in de zon was het echt goed toeven. Na een rustig uurtje karren op mijn tweewieler heb ik bij aankomst in Grefrath een uur in een park gezeten, uit de wind, op een bankje. Gewoon genieten van de voorjaarszon. Dat was ook relaxen.

    Maar ik was tenslotte voor de club gekomen, en ik was nieuwsgierig of te merken zou zijn dat zij nu samenwerken met Magnum.
    De Villa oogt nog steeds prachtig en statig. Mijn vrijkaartje werd na kort bestuderen door de ervaren niet geheel onknappe thekefrau geaccepteerd. Haar rustige benadering gaf me een beetje thuis-gevoel... Of ik eerder geweest was? Ja. Dan wist ik de weg? Nog even een korte uitleg ter opfrissing? Geen probleem.
    Ik weet nu dat de kleine en de grote handdoeken tegenover elkaar liggen bij de binnenkom: de kleine naast de theke, de grote in de nis tegenover: als je wilt saunaen.
    Omtoveren tot ijsbeer: ik had er zin in, en voelde me relaxed door de zon van eerder die middag.

    Een ronde door de club: 'Goh, hij is echt opgeknapt.' Vooral het bargedeelte in de oude villa zag er een stuk mooier uit: zeg maar kwam nu meer tot zijn recht. Het aanbouwdeel zag er eender uit, maar ademde ook frisheid. De sauna net achter het rookhok binnen was aan, ik het er zowaar gebruik van gemaakt.
    Eerst wat gelunched, op het balkon bij het eetgedeelte, me nog even onderhouden met een Duitse beer.
    Daarna met een 0,0 op het terras naast enkele dames. Een bevallige donkerharige dame, niet meer piep maar gewoon echt aardig zocht contact. Ik had best wel zin in haar, maar mijn eten moest nog even zakken. De mandarijn was helaas niet meer goed die ik had gepakt, maar de 0,0 smaakte prima (zoals de Duitse dat vaak doen).
    Rondlopen, alles verkennen, praatje hier, knipoogje daar. De temperatuur liet nog net niet toe om in een ligstoel te relaxen. Terwijl de tuin zo aantrekkelijk is.
    Weer naar de bar.... 'Tjee, de bardame ziet er niet slecht uit. Wat ouder, een goeie dertigster.... maar niet verkeerd...' )

    Na een tijdje had ik de hele club in me opgenomen. Het werd dame-tijd.
    De eerder genoemde zwartharige bleek vrij, ze sprak me weer aan. Ik sprak een half uur met haar af: de Bulgaarse maar van Turkse ouders Hasal. Moet gezegd: ze was de moeite waard. Een goed half uur.

    Na de kamergang lekker de sauna in. Ik lag op de bovenste bank. Pal naast mij op de onderste bank lag een mooie kleine goed geproportioneerde blondine. Leuk mee gepraat. En ze zag er prima uit....

    Na de sauna tevreden een 0,0. Het was 'dinner time'.
    Je kunt à la carte bestellen, net als in idd. Magnum, en ook Babylon. Maar de opschepbakken zagen er ook prima uit. Puten braten met frieten.
    Het duurde even, maar het smaakte prima. Alleen een erg klein schaaltje friet. Ik wilde er eerst nog bijbestellen, want ze waren wel lekker. De opscheppiepers waren echter ook prima. Extra rauwkost om de gestoomde bloemkool te compenseren want die was meer dan beetgaar. Gelukkig heb ik vroeger op studentenfeestjes vaak genoeg helemaal rauwe bloemkool weg zitten kauwen...
    Een toetje in geen velden of wegen te bekennen...

    Ik at in het bargedeelte van de oude villa. Als ze hier voor het eten nou 's wat tafeltjes en stoeltjes neerzetten...
    In de vensterbank naast mij zaten twee jonge Duitse beren. Hert was vermakelijk hun half puberale gedrag te beluisteren. Het werd grappiger toen een jonge erg Duitse dame - jawel, blond met sproeten - met ze kwam 'spelen' . Heerlijk hoe ze zogenaamd op gegeven moment achterover kieperde in de vensterbank en je goed onder haar rokje kon kijken. Twee jongensblossen rond twee neuzen....

    Goed, met een verse 0,0 aan de bar gaan staan... Verschillende dames kwamen langs... De sauna blonde zag ik niet meer... Een erg verlegen dame leek op ehh..wie ook weer...
    De bardame nog eens goed bekeken...
    Maar de tijd tikte door, ik moest nog terug naar Venlo fietsen, en de volgende dag werken...
    In het donker teruggefietst, en na drie kwartier zakte ik weer de heuvel af Venlo binnen.

    Goed,
    de club ziet er opgeknapt en opgefrist uit in de openbare gedeeltes. Dat doet goed. Het oude gedeelte komt nu beter tot zijn recht.
    De sauna die ik gedaan heb was lekker warm. Alleen echt goed koud afspoelen kan net als bij meer clubs alleen als je snel genoeg een douche vind die je op 'koud' kunt zetten.
    Het eten was prima...en mijn gebit gelukkig behoorlijk op orde.
    De kamergang met Hasal was echt naar tevredenheid. Het damesaanbod vond ik verder niet slecht, mooi gemixed met voor ieder wat wils.
    Echt niet-mooie dames heb ik niet gezien.
    De mooiste vond ik zonder meer de bardame in het aanbouwdeel. Vooral als je wat vaker keek.... en die billen in die spijkerbroek...hmmmmm.

    VV bedankt, het andere board bedankt voor t kaartje.

    Groet, Johan

  24. Onderstaande 13 leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 7 april 2017),cheasehead (10 april 2017),Eddy_V ( 9 april 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 7 april 2017),gignnl ( 7 april 2017),goei1163 (13 juni 2017),Manureva ( 7 april 2017),mentholbear (10 april 2017),pcenter (11 april 2017),Sjeufke ( 8 april 2017),Smouse ( 7 april 2017),The Joker ( 8 april 2017),Wijze grijze ( 7 april 2017)

  25. #38
    Geregistreerd
    21 januari 2016
    Last Online
    4 juli 2021 @ 16:24
    Berichten
    14
    Discussies
    3
    Thanks
    8
    Thanked
    40 in 3 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag voor het eerst naar Villa Vertigo geweest. Het is wel even wennen voor iemand die hier nog nooit geweest is en alleen de drukkere clubs gewend is. Voorheen ben ik alleen een paar keer bij YinYang geweest en daar is het zeker al in de middag een heel stuk drukker. Maar de rust hier heeft natuurlijk wel zo zijn charme. Ik kwam aan zo rond 16.00 uur en de bezetting was minimaal. een handjevol mannen en ongeveer evenveel dames denk ik. Iedereen was ook nog een beetje in de relax stand. Het welkom viel wat mij aan gaat in eerste instantie zeer tegen. Je krijgt je handdoek en badjas, wordt gewezen waar de kluisjes en slippers te vinden zijn en verder zoek je het zelf maar uit. Na een tijdje rond gekeken te hebben kwam een van de medewerksters naar me toe om te vragen of ik hier voor het eerst was en of ik behoefte had aan een korte uitleg waar alles was. Dat aanbod heb ik dankbaar aangenomen en al snel was ik bekend met de locatie van alle faciliteiten. Qua faciliteiten is alles geconsenteerd op de begane grond. Weinig zoekwerk dus. De kamers liggen allen op de verdiepingen, maar daar kom je niet tenzij je met een dame mee loopt.

    De tuin ligt mooi uitgestrekt in het warme zonnetje, maar waar ik me hooggelijk over verbaasde was de aanvliegroute van het sportvliegveld achter(of eigenlijk voor) de villa. Dat er nog geen piloot tegen het gebouw opgevlogen is blijft een raadsel. Ze komen echt heel laag over en zouden als ze uit het vliegtuigje naar beneden kijken toch de dames moeten kunnen zien liggen in het zonnetje. Na een tijdje van het heerlijke zonnetje genoten te hebben en vanaf het terrasbalkon op de aangename bilpartij van een zonnende dame uitgekeken te hebben werd ik door de dame in kwestie uitgenodigd om even gezellig bij haar te komen zitten. Niets geen gezeur over kamerbezoek, maar gewoon gezellig een praatje maken. Dat praatje ging van de ligstoelen naar het terras, vervolgens naar binnen en uiteindelijk toch door naar een kamer. Daar ging alles heerlijk relaxt. Geen gedoe over hoe lang wil je en wat wil je. Gewoon een beetje met elkaar spelen en wat handwerk. Uiteindelijk stevig klaar gekomen en na een verfrissende douche terug naar beneden om af te rekenen. We waren alles bij elkaar maar een half uurtje op de kamer, maar geen woord over de tijd gehoord van haar. Ik heb het wel eens anders meegemaakt. Zeker een positieve ervaring. Helaas ben ik vreselijk slecht met namen, dus geen idee meer hoe ze precies heette. Ik vermoed dat het Raïsa geweest is, maar weet het niet 100% zeker.

    Vervolgens een poging gewaagd iets te eten te pakken. Helaas snap ik nog steeds niet hoe dat systeem hier nu eigenlijk werkt. Je krijgt een kaartje mee waar je voor 20 euro a la carte op kunt af laten tekenen. Maar of dat nu bij de prijs inbegrepen is was me niet helemaal duidelijk. Er zat ook een drankdeel voor alcoholische dranken(incl. bier?) bij en daarvan begreep ik zeker dat je het na afloop af moest laten rekenen. Hoe dat met het eten zat heb ik niet duidelijk gekregen. Iemand hier ervaring mee? Wellicht heb ik me voor niets beperkt tot het helaas zeer karige buffet.

    Uiteindelijk weer een beetje rond gaan lopen en uiteindelijk kennis gemaakt met de volgende dame. Ook haar naam ben ik kwijt, maar wat me van haar vooral bijgebleven was is haar haar (licht geblondeerd of zo iets, maar daardoor erg stug. Of dat was van de haarlak?) en het feit dat ze wel hield van wat harder werk. Mijn jonge heer was uiteindelijk ook redelijk gevoelig van de manier waarop ze hem door en over haar edele delen haalde en zich ermee plezierde. Alles bij elkaar een uur met haar op de kamer geweest en er geen seconde spijt van gehad. Het was een totaal andere ervaring, maar zeker de moeite waard. Ze laat zich echt gaan, waardoor je niet het gevoel krijgt dat het een beetje een showtje is.

    Uiteindelijk werd het rond 20.00 uur steeds drukker. Zowel het oude als het nieuwe gedeelte kwam redelijk bezet en de muziek ging een stukje harder. Aangesproken door een 3e dame, die na nog geen 5 seconden naast me gezeten te hebben al vroeg of ik mee wilde naar de kamer. Dat ging mij iets te rap, waarop ik aangaf eerst wat te willen relaxen. Ze zei meteen dat je dat ook op de kamer kan doen, waarop ik haar maar weer weg gestuurd heb. Helaas was ze na een uurtje of anderhalf weer terug en heb ik haar toe maar het voordeel van de twijfel gegeven. Wel op de kamer meteen aangegeven dat ik maar een half uurtje wil, tenzij het echt goed gaat. En bij een half uurtje is het dan ook gebleven. Ze deed wel aardig haar best en zo, maar het was allemaal zo automatisch. Ik voelde er in elk geval helemaal niets bij. Als ik het me goed herinnerde noemde ze zich Valentina, maar daar kan ik me in vergist hebben. Na een half uurtje melde ze dat de tijd om was en hebben we dus weer de kamer verlaten. Ik vond het eigenlijk helemaal niet erg. Zoals ik al zei voelde ik eigenlijk niets bij haar. Dit was voor mij dan ook het teken dat het weer tijd was om naar huis te gaan, dus heb ik me weer omgekleed en ben vertrokken.

    Alles bij elkaar was het een geslaagde ervaring. Iemand die zich niet op zijn gemak voelt in de drukte kan hier zeker terecht. En de dames zijn dan ook zeer aangenaam. Het enige waar ik nog niet aan uit ben is die etenskaart. Als iemand me dat eens zou kunnen uitleggen dan hoor ik dat graag.

    Dat was het dan weer.
    Groet,
    Alex

  26. Onderstaande 12 leden hebben someone1981m bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 april 2017),Bluebear (10 april 2017),cheasehead (10 april 2017),Eddy_V ( 9 april 2017),Manureva (10 april 2017),Megaboob ( 9 april 2017),mentholbear (10 april 2017),pcenter (11 april 2017),Poppalarge ( 9 april 2017),Sjeufke ( 9 april 2017),The Joker ( 9 april 2017),Wijze grijze ( 9 april 2017)

  27. #39
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 02:07
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.504
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Die E20 vreettegoed op de kaart kan je gewoon gratis verbruiken.
    Alles erboven betaal je net als de E50 drank bij vertrek.
    Bier zelf is gratis, wijn en sterk wel betalend.

  28. Onderstaande 2 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (10 april 2017),mentholbear (10 april 2017)

  29. #40
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 03:22
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.611
    Discussies
    270
    Thanks
    26.238
    Thanked
    15.919 in 6.473 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Die E20 vreettegoed op de kaart kan je gewoon gratis verbruiken.
    Alles erboven betaal je net als de E50 drank bij vertrek.
    Bier zelf is gratis, wijn en sterk wel betalend.
    Wacht, je betaalt 60 euro entree, en krijg daarvoor een kaart met 20 euro aan eten en 50 euro aan drinken? Maar frisdrank en bier gaan weer niet van die 50 euro af? Begrijp ik dan goed dat je voor die 60 euro al 50 euro aan wijn kunt bestellen, of betaal je die alsnog apart?
    Sorry, maar ik ben ook niet bekend met het concept. Bij sommige all-in heb je geen kaart en tap je onbeperkt drinken en schep je onbeperkt van het buffet. Bij Vapiano (Italiaanse restaurant keten) krijg je wel een kaart, maar daar worden alle kosten op de kaart gezet. Ik raak wat verwart door (als ik het goed begreep) de combi dat je een tegoed krijgt en dat er dingen gratis zijn.

  30. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (11 april 2017)

  31. #41
    Geregistreerd
    24 mei 2010
    Last Online
    8 juni 2019 @ 22:52
    Berichten
    258
    Discussies
    3
    Thanks
    155
    Thanked
    611 in 145 posts

    Standaard

    Effe opletten mijne heren, happy hour 35 euro, anders 60 euro entree, bij beide mogelijkheden krijg je een 20 euro a la carte te besteden etenskaart, het buffet is gratis, tevens als frisdrank, koffie, tap bier e.d. Wil je sterke drank, dan koop je een kaart waar je dat mee kan betalen, ok!?

  32. Onderstaande leden hebben blueeyes bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (11 april 2017)

  33. #42
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    1 mei 2024 @ 16:32
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    935
    Discussies
    28
    Thanks
    2.198
    Thanked
    2.182 in 411 posts

    Standaard

    Dus je kunt tot 20 euri gratis a la carte eten, elke eurocent daarboven betaal je. Het eten uit de opschepbakken is helemaal gratis.
    De drank is door Blueeyes al volledig uitgelegd.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blueeyes Bekijk bericht
    Effe opletten mijne heren, happy hour 35 euro, anders 60 euro entree, bij beide mogelijkheden krijg je een 20 euro a la carte te besteden etenskaart, het buffet is gratis, tevens als frisdrank, koffie, tap bier e.d. Wil je sterke drank, dan koop je een kaart waar je dat mee kan betalen, ok!?

  34. Onderstaande leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (11 april 2017)

  35. #43
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 03:22
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.611
    Discussies
    270
    Thanks
    26.238
    Thanked
    15.919 in 6.473 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan35 Bekijk bericht
    Dus je kunt tot 20 euri gratis a la carte eten, elke eurocent daarboven betaal je. Het eten uit de opschepbakken is helemaal gratis.
    De drank is door Blueeyes al volledig uitgelegd.
    Hoe ik het van de theke dame had begrepen was dat op een soort stempelkaart er 2 delen zijn. Bovenste gedeelte van de kaart loopt van 1 t/m20 voor het eten. Dat is al inclusief inbegrepen in de toegangsprijs. Alles wat je daarboven eet, strepen ze verder op het onderste gedeelte van de kaart. Die liep dacht ik iets van 1 tm/m 50 ofzo. Dus eet je een a la carte maaltijd van 10 euro in de middag en in de avond nog een a la carte diner van 15 euro, dan is het bovenste gedeelte geheel verbruikt en van het onderste gedeelte zijn dan 5 rondjes doorgestreept of doorgedrukt. Ik niet helemaal begrepen hoe ze het markeren, maar in elk geval zijn de rondjes met de cijfers duidelijk niet meer ongemoeid.

    Het onderste gedeelte van de kaart kan ook gebruikt worden voor dranken op hun dranklijst, welke niet gratis zijn. Veelal sterke drank, wijn, red bull zag ik volgens mij ook. Fris, koffie, thee en tap bier zijn inderdaad bij de entreeprijs inbegrepen.

    Dankzij Blueeyes werd ik er nog even op geattendeerd dat ze happy hour voor de toegangsprijs hebben. ipv 60 euro betaalde ik nog maar 35. En daar zit dus ook het onbeperkte buffet, de groep gratis drankjes, en de 20 euro a la carte bij inbegrepen. Fris werd overigens zelfs uit de fles gegoten ipv uit een tap.
    Zag iemand die a la carte had besteld en zag er serieus niet verkeerd uit! Had er wel zin in, maar uiteindelijk de tijd toch maar besteed aan een kamergang.
    Heel handig dat ze ook een buffet hebben, zodat ik toch nog snel wat binnen kon werken.

    Johan35 melde dat er geen toetje bij het buffet te bekennen is. Dat klopt. Toetje staat a la carte en is een toetje van de dag. Dus volgens mij telkens een verrassing en misschien ook geen andere keuze. Nogmaals, ik heb er geen gebruik van gemaakt dus precies weet ik het niet.

  36. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead ( 4 mei 2017),Johan35 (15 mei 2017),Manureva (13 april 2017)

  37. #44
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 02:10
    Berichten
    9.757
    Discussies
    307
    Thanks
    17.819
    Thanked
    11.777 in 5.134 posts

    Standaard

    Vake en donuts tref je wel eens bij het buffet, meestal bij het ontbijt. Heb ook mee gemaakt dat ze mini donuts serveerden in de avond.

  38. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (13 april 2017),mentholbear (16 mei 2017)

  39. #45
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    30 april 2024 @ 06:55
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Eergisteren ben ik voor de tweede keer in 2017 in Villa Vertigo beland. Mijn vorige bezoek was me niet geheel tegengevallen, maar ik heb de club toen ongepopt verlaten, dus ik moest uiteraard nog eens gaan herkansen.

    Aan de inkom kreeg ik een locker sleutel en een knipkaart mee. Met die kaart laat je je sterke dranken afknippen (Heineken van het vat is inbegrepen in de inkomprijs) en er staat ook krediet ter waarde van 20€ voor een à la carte maaltijd op. Eet je voor meer dan 20€ à la carte, dan wordt de meerprijs ook afgeknipt. Deze meerprijs en de kosten voor je sterke dranken moet je bij vertrek aan de receptie betalen. De te verkrijgen à la carte maaltijden zijn dezelfde als in Magnum.

    Villa Vertigo is, ondanks tekenen van veroudering, nog steeds 1 van de mooiere clubs in NRW. De doucheruimte aan de lockers wordt momenteel btw vernieuwd.

    Persoonlijk vind ik voornamelijk de opdeling in een "feestbar" en een "chillbar" heel geslaagd. Vooral tijdens de drukkere avonduren is dat ideaal. De feestbar was tijdens mijn bezoek jammer genoeg wel quasi voortdurend uitgestorven. Alle activiteit vond plaats in de chillbar.

    Bij mijn binnenkomst eergisteren, was het heel rustig in de club. Ik telde slechts 7 vrouwen en een tiental mannen. In de loop van mijn verblijf zouden er amper 4 vrouwen bijkomen.

    De line-up was kwantitatief met andere woorden aan de lage kant. Kwalitatief zat het gelukkig wel een stuk beter: maar liefst 6 van de 11 vrouwen kwamen fysiek in aanmerking voor een kamertje.

    Ik ben uiteindelijk van 17u tot 22u40 in Villa Vertigo geweest. Mijn eerste uur in de club, voelde ik me wat eenzaam, want het was moeilijk om contact leggen met de mannen en de vrouwen hadden zichzelf precies een animatieverbod opgelegd. Ik ben dan maar rustig wat gaan chillen in de mooie buitentuin. Ondanks het zonnetje, was de temperatuur wat aan de lage kant, maar dat schrikt een getrainde 'ijsbeer' uiteraard niet af .

    1.jpg

    Een heel rustig en relax eerste uurtje in de club dus. Dat alles veranderde echter toen enkele vrolijke Nederlanders plots de club betraden. Ik werd onmiddellijk in hun groepje opgenomen als '1 van hun', en zo werd het plots heel gezellig vertoeven in de chillbar . De enige keren dat ik mijn nieuwe vrienden nog verlaten heb, was om te gaan eten en om te gaan neuken.

    De algemene sfeer in de chillbar was nu aangenaam: er waren voortdurend een half dozijn vrouwen en eens zoveel mannen aanwezig en er werd vrolijk gekeuveld en bij momenten nogal wat afgelachen .

    De bardames, zowel de meid van de namiddag shift als die van de avond shift, waren een lust voor het oog en waren heel vriendelijk en behulpzaam. Alleen jammer dat ze af en toe voor onbepaalde tijd verdwenen naar...? Geen flauw idee, want de receptie en de feestbar werden bemand door andere dames.

    De Hollanders lieten zich het gouden gerstenat overvloedig smaken. Zelf kon ik me dan uiteraard ook niet onbetuigd laten, dus ik heb mezelf ook enkele gele rakkers van het vat genomen: ze waren lekker fris en smaakten uitstekend!

    Mijn warme à la carte maaltijd, die ik ergens rond de achten genuttigd heb, was heel lekker: ik heb me een slaatje met kippenreepjes en champignons genomen. Het geheel, afgewerkt met een lekkere vinaigrette saus, beviel me uitstekend.

    2.jpg

    Het buffet met onder andere mixed salade, pasta's, gamba's, kippenvleugels en balletjes in tomatensaus, zag er ook smakelijk uit. Daar heb ik echter geen gebruik van gemaakt.

    Het was zo gezellig met mijn Hollandse kameraden, en de dames jaagden zo weinig, dat het er lange tijd naar uit zag dat ik voor het tweede opeenvolgende bezoek aan de Villa niet aan neuken zou toekomen.

    Dat was echter buiten Dehlia, een Roemeense MILF van 31 lentes, gerekend.

    Dehlia heeft een mooi gezicht, blauwe ogen en lang zwart haar. Ze is 1,70m groot, is normaal gebouwd, heeft een volle maar lekkere kont en een 'zachte' B-cup waar het leuk mee spelen was. Haar lichaam is versierd met een half dozijn tattoo's, waaronder een tramp stamp en wat teksten her en der.

    Toen Dehlia ergens in de vooravond de bar plots binnenwandelde, viel ze mij onmiddellijk op door haar mooie ogen en haar geile uitstraling. Deze ervaren rot in het vak (ze heeft om en bij de 10 dienstjaren achter de rug), had dat uiteraard al snel door en kwam gezwind de kruk naast de mijne opeisen.

    Wat volgde, was een heel aangenaam gesprek over allerhande saunaclubs en over wat je daar allemaal kan meemaken, dat uiteindelijk uitmondde in een kamervraag die ik maar wat graag positief beantwoordde.

    De eigenlijke kamergang was goed. Waarom slechts goed? Omdat Dehlia niet tongzoende en omdat ze me de ganse kamertijd net wat te professioneel bleef.

    De pijpbeurt was uitstekend (Dehlia ondertussen vingeren was btw geen enkel probleem), net als de enthousiaste rodeo rit die er op volgde. Missio en hondjes waren beiden ook top.

    Ik heb bij momenten echt moeite moeten doen om niet vroegtijdig klaar te komen :o, hetgeen gezien de 2 orgasmes eerder die dag in Freude, verrassend was en waarvoor Dehlia behoorlijk wat pluimen in haar kont mocht steken.

    Ik ben uiteindelijk probleemloos klaargekomen en de overblijvende kamertijd werd vervolgens mooi volgemaakt met nog wat gepraat en geknuffel.

    Overall zeker een goede ervaring met een mooie meid, maar een herhaling zit er toch zo direct niet in.


    Na mijn kamertje en de daaropvolgende douche, ben ik een laatste keer teruggekeerd naar de chillbar, waar ik nog 3 kwartier genoten heb van een niet al te drukke, maar wel heel relaxte en vrolijke sfeer. Ideaal om te ontstressen.

    Rond 22u30 was voor mij dan de tijd gekomen om huiswaarts te keren. De volgende dag moest ik er weer vroeg uit. Ik ben nog snel een kijkje gaan nemen aan de feestbar, maar euh... feest!? Deze was leeg. Voor actie moest je eergisteren duidelijk in de andere bar zijn.

    3.jpg

    Mijn conclusies na dit bezoek aan Villa Vertigo: qua infrastructuur, personeel, hygiëne, eten en drinken, en eergisteren ook sfeer in de chillbar heeft de club haar zaakjes heel goed op orde. Alleen de line-up viel mij voor de 2de keer dit jaar wat tegen (toegegeven: de club sukkelde duidelijk nog met de naweeën van het paasreces).

    Al bij al heb ik me desalniettemin uitstekend geamuseerd en als kers op de taart heb ik ook een goede kamergang gemaakt. Ik ben dan ook tevreden huiswaarts gekeerd.

    Ziet Villa Vertigo me dit jaar nog terug? De kans is groot, waarschijnlijk de volgende keer tijdens de zomermaanden, op een zonnige dag, wanneer de mooie tuin met zwembad volledig tot zijn recht zal komen!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  40. Onderstaande 16 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (30 april 2017),biged (14 mei 2017),Bluebear (30 april 2017),brombeerzuid (27 april 2017),ButtinSky (27 april 2017),cheasehead ( 4 mei 2017),dbd67 (27 april 2017),laplagne (27 april 2017),Manureva (27 april 2017),Megaboob (29 april 2017),Mr Pussy ( 5 mei 2017),Patjax (27 april 2017),pcenter (30 april 2017),pret (27 april 2017),Sjeufke (27 april 2017),The Joker (27 april 2017)

  41. #46
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    1 april 2024 @ 17:07
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Visit of Friday, April 28th :

    Arrival around 22h15 coming from Magnum.

    Atmosphere very quiet for a Friday evening with approximately 20 girls and about thirty clients.

    The showers near to the cloakrooms are not available because works in progress. You must use those next to the sauna.

    A girl recognizes me : Gina (ex-Denissa from PHG).

    My (winning) choice goes to rumanian Erika.


    Erika (rumanian) :

    Profile : 26 yo, 1,65m, light-brown hair, pretty silhouette with a beautiful chest. Has worked in VV … 8 years ago. After, she did a long break during several years. Back in VV since 6 weeks.

    Service : This woman has completely charmed me . The session started with a languorous striptease …. She likes playing, is malicious and very exciting … Oriented gfe and sensual, her imagination is open to the greatest pleasure of his partner . Wonderful !!!

    Appreciation : 10 / 10

    Price : 100 € / 60 minutes – no extra

    Repetition : 100 %.


    So long …
    Laatst gewijzigd door Manureva; 29 april 2017 om 21:04

  42. Onderstaande 6 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

    biged (14 mei 2017),cheasehead ( 4 mei 2017),lollypopman (30 april 2017),Megaboob (29 april 2017),Mr Bluenose ( 7 mei 2017),pret (30 april 2017)

  43. #47
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 23:44
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.916
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Een avondje vrij en dus maar een club gekozen. Had zin om wat in een gezellige lounche rond te hangen en daar leent VV zich wel voor.
    Rond 18.00 bolde de bolide de parking van de villa op.
    Vriendelijk ontvangen en omgekleed.

    Ik was op zoek naar een toilet maar kon deze niet onmiddelijk vinden. De vroegere douches en toiletten worden vernieuwd.
    Twee dames stelden voor om een kamer met toilet en douche te nemen . Iets te snel.
    Toiletten zijn er nu enkel in het halletje bij de achterste bar en douches enkel bij de sauna.

    Een 15-tal dames aanwezig van het gemiddelde alooi.
    Na een sauna een hapje gegeten en nog even door de tuin gewandeld. Ik kom zeker in de zomer nog eens langs om dan een openlucht orgie te houden in één van de patio hutjes.

    Weer moeilijkheden met kiezen, overkomt me wel vaker tegenwoordig. Qua uiterlijk zat er in ieder geval één dame bij die ik wel zag zitten. Had ze nog niet zien kameren maar denk dat dit voornamelijk het geval was omdat ze een afwachtende houding aannam, ook na wat voorzichtig contact nog geen aanstalten van haar. Anais zou het worden.

    We schoven steeds korter bij mekaar maar dan flanste zich telkens een andere dame tussen ons in.
    Uiteindelijk de stoute schoenen aan en bij haar aan een tafeltje gaan zitten.
    Spraakzaam was ze niet. In de bar tegen andere dames en de toogdame maakte ze wel praatjes maar niet naar de beren. Vermoedelijk een verlegentype bij onbekende, net zoals ik.
    Daar zatten we dan met blozende blikken van stilte. Uiteindelijk de kamer op. Deze was wat aftastend maar uiteindelijk toch goed.

    Middernacht voorbij en ik had nog niets a la carte besteld. De gamba's zijn het worden. Werkte aanstekelijk want enkele dames kwamen polsen en bestelden hetzelfde.
    Nog een drankje en om 01.00 de club verlaten. Op dit momentje stroomde er nog steeds enkele ijsberen binnen.

    Volgende keer zal op een zonnig dagje zijn.

  44. Onderstaande 3 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    biged (14 mei 2017),cheasehead ( 4 mei 2017),Manureva ( 5 mei 2017)

  45. #48
    Geregistreerd
    26 januari 2014
    Last Online
    2 juli 2022 @ 11:53
    Berichten
    141
    Discussies
    2
    Thanks
    42
    Thanked
    115 in 17 posts

    Standaard

    Is melanie, blonde roemeense nog werkzaam in vv?
    Ben r een jaar geleden voor het laatst geweest, mooie tijd net haar gehad.

  46. Onderstaande leden hebben s1 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 5 mei 2017)

  47. #49
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    1 april 2024 @ 17:07
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scorpiounited Bekijk bericht
    Is melanie, blonde roemeense nog werkzaam in vv?
    Ben r een jaar geleden voor het laatst geweest, mooie tijd net haar gehad.
    I didn't see Melanie during my last visits in February, March and April. I'll try to receive some informations about her (probably next week).

  48. Onderstaande leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

    s1 ( 6 mei 2017)

  49. #50
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:22
    Berichten
    3.074
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.532 in 1.810 posts

    Standaard

    Na een bezoek aan phg in eerder op de dag vrijdag naar VV gegaan omdat de line-up niet zoveel was in PHG. Met de vrijkaart kwam ik probleemloos binnen. Willem2 en VV bedankt hiervoor.

    Bij binnenkomst om 20.00 leek de line-up me stukken beter dan laatste keer. Eerst even lekker gegeten en toen maar eens beter gekeken. De opties vielen toch een beetje af. De bloedmooie kiara was er ook. Die dan maar aangesproken. Kwam met het excuus dat ze op een vaste klant zat te wachten. Ik denk dat ze gewoon niet wou omdat ik met onstoken oog lid niet fraai uit zie en ook nog die nerdy bril op moest. Eigenlijk verder geen opties en het duurde toch nog tot 22.20 omdat voordat ik naar magnum door kon omdat ik even wou wachten tot het onweer weg was. Ruim een uur en daarin kwam kiara's klant niet opdagen en zat ze werkloos aan de bar.

    Werd niet moeilijk gedaan dat ik met m'n vrijkaart door kon naar Magnum. Op gevoel met in het hoofd globaal ingestudeerde route (nee deze jongen heeft geen navigatie) bijna foutloos naar magnum gereden.

    Jammer van deze club want hij is zo mooi. Maar alles staat en valt met de line-up. Niet genoeg klanten betekend dat de dames snel weer verkassen en niet genoeg dames betekend dat klanten niet snel terug komen. Deze club verdiend beter. Gelukkig is er de optie tot gratis toegang tot magnum dezelfde dag. Ik kan je vast verklappen daar had ik meer geluk.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  50. Onderstaande 6 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (13 mei 2017),biged (14 mei 2017),Bluebear (14 mei 2017),Firehawk (13 mei 2017),Manureva (13 mei 2017),Sjeufke (13 mei 2017)

 

 
Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22.

Freude 468*60   Diamond 468*60