Pagina 6 van 13 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 302
  1. #126
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:24
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Dat is dan jammer voor ons (en voor mij dat ik dat gemist heb), hoewel ik nu met enkele dames in YY (of all places) ook 'vriendschap' heb gesloten. Als je maar vaak genoeg je gezicht laat zien en aardig bent voor ze, worden ze toch wat opener naar je en knopen ze uit zichzelf een praatje aan zonder dat er een kamergang aan vast moet zitten (ze zijn er inmiddels achter dat ik héél goed kan luisteren ).

    Wat betreft Aca Gold (Marisol is me te ver), daar ben ik nog nooit geweest maar hoor en lees er inderdaad goede verhalen over, dus wie weet...
    Maar first things first, ik heb nog wat losse eindjes in mijn stamclubs (YY, SS, DV en toch ook wel VV).

  2. #127
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Ergens in 2008 ontmaagd in deze fantastische club door de Thais/Indische Wan Li. Niet de knapste en al behoorlijk wat jaren op de pruim maar dit wijf was de bevestiging dat je het op een oude fiets moest leren. Met haar heb ik nog een nachtje doorgebracht op één van die mooie oude kamers. Voor €100 kon je de kamer huren. De tuin was nog een groot modderig weiland. Sfeer in de weekends was disco-achtig en door de week lounge sfeertje met vriendelijke en gewillige dames. Er was toen ook nog een kino die later werd omgebouwd tot garderobe. De wellness was ruk. Die sauna was zo klein als een duiventil en de 2 mini jacuzzi's lagen nota bene in de barruimte. Als je met je zatte klote niet goed oplette flikkerde je zo de jacuzzi in.
    Ik kwam daar graag vooral omdat er een mooie mix was van dames. Over de service niks te klagen. Het heerste een familiaire sfeer. De beste sessies had ik daar met Flora. Tjonge, dat was me toch een geile sloerie. Poolse Paula was ook niet te versmaden. Een wijf zoals ik ze graag heb. Stuk in de dertig (misschien wel 40), servicekanon. Kortom, alles was prima met de Villa.

    Het werd zelfs nog beter toen de tuin helemaal klaar was. Een pareltje met zwembad. Bovendien wat kamers onder het terras. Lekker met een mokkel wat stoeien in het zwembad en dan gauw met je stijve pik over het grasveld die kamers op. Eten was ook goed maar dat interesseert me niet zoveel. De club was gewoon ideaal om te loungen. Was; want opeens mocht je in het weekend 's avonds met je straatkleren naar binnen. Dat trok mijns inziens fout volk aan. Type, Moustafa Goudsmit. Patsers met teveel ordinair hang- en sluitwerk om de nek. Ik weet niet wat die meiden bezielde maar als een bloedzuiger zogen ze zich vast aan dit soort gasten. Sfeer was niet meer optimaal en het up-sellen deed ook in de Villa zijn intrede. Elk jaar kwam ik nog wel voor een paar gelegenheidsbezoeken maar er was definitief iets veranderd. Moeilijk te omschrijven wat dat nou precies was. Vorige zomer voor het laatst geweest. Lekkere warme dag met zo'n 25 graden. Comfortabel met mijn pens aan het zwembad gelegen en maar bruin bakken want er kwam geen wijf op me af. Nou is dat geen ramp en ik kan het me nog voorstellen ook. Welk mokkeltje stapt nou op zo'n kale, uitgezakte brillenjood af? Maar toch. Die meiden zitten daar toch om centjes te verdienen maar geen een maakte aanstalten om ook maar een poging te wagen. In de maanden daarop las ik geen verhalen waar ik echt enthousiast van werd en sindsdien heb ik de Villa links laten liggen.

    Qua uiterlijk een van de mooiere clubs met dito tuin maar daar ga je het op vandaag niet mee redden. Als ik dames als zuurpruimen op hun reet wil zien zitten en die geen enkele poging doen om enigszins te animeren, kan ik nog beter naar de bejaardenbingo gaan.
    Aantallen aanwezige dames interesseren me nooit. Liever 23 enthousiaste dames dan 68 slaapverwekkende wichten. Hopelijk gaat de Villa weer de kant op van voor 2011/12. Dan wil ik wel weer een keer gaan kijken.

  3. Onderstaande 20 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    amigo70 ( 7 mei 2016),bergm550 ( 8 mei 2016),Bluebear ( 7 mei 2016),Brad Clitt ( 7 mei 2016),cavediver ( 8 mei 2016),dbd67 ( 7 mei 2016),Eddy_V ( 7 mei 2016),gignnl ( 8 mei 2016),Manureva ( 8 mei 2016),Megaboob ( 8 mei 2016),Nedlovefkk ( 7 mei 2016),Patjax ( 7 mei 2016),phoenix ( 7 mei 2016),Picasso 1 ( 8 mei 2016),pret ( 7 mei 2016),rob45 ( 8 mei 2016),salitos ( 8 mei 2016),The Joker ( 8 mei 2016),uurtje ( 7 mei 2016),Wentelt Eefje ( 9 mei 2016)

  4. #128
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    We visten echt in dezelfde vijver,Wan Li kende ik nog uit de Happy waar we de matrasveerkracht hebben getest en ook Floras fauna heb ik menigmaal verkend.Toen was het goed toeven in de Villa zeker zomers.
    De duitse Rtl maakte toen nog opnames daar met Duitse Heidi die nou in Lr de gokkasten bezet houd.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  5. Onderstaande 2 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 8 mei 2016),bergm550 ( 8 mei 2016)

  6. #129
    Geregistreerd
    6 februari 2013
    Last Online
    1 september 2022 @ 09:21
    Berichten
    162
    Discussies
    6
    Thanks
    127
    Thanked
    218 in 61 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Klopt, helemaal mee eens. Jij loopt ook al wat langer mee en hebt net zoals ik de ups en downs meegemaakt. Maar gisteren sloeg echt alles. Aanvullend blijkt dan nog eens dat 2 ontvangstdames mij €10 willen laten betalen, ik ze vertel hoe het in elkaar zit, en de mod van dit forum idd een ander antwoord krijgt van de leiding. Dat een van de dames uiteindelijk willens was om de €10 'uit eigen zak' te betalen en bevestigde dat ik niet de eerste beer was die klaagde over dames met een lange lip en ongeïnteresseerde (om het netjes te verwoorden) houding bevestigde mij in mijn gelijk.

    Nogmaals, een zaak met allure, die zich in het premium segment van het sauna club gebeuren wil nestelen moet anders uit de hoek komen. Er is dan 'situationeel leiderschap' gevraagd en geen dooddoener zoals 'het was de laatste tijd goed en nu slecht, suck it up'.

    Overigens heb ik mij in mijn bericht op hoofdzaken geconcentreerd. Er was nog wel wat meer aan de hand.

    Daarom, in een premium club wil je premium service. Als die er niet is wil je een premium behandeling van de leiding en geen poging tot afzetting en een 'rot maar op' mentaliteit.
    Zoals mijn eerdere post verteld, ik heb er een geweldige avond gehaald, met geweldig eten, goede service en mooie, leuke vrouwen genoeg! Ik denk dat het voor VV ook een beetje onverwachts zulk mooi weer werd. Vrijdag is sowieso een drukke dag, en dan is het ineens ook nog zulk lekker weer.... tja ik sta er niet van te kijken dat het daar overvol was. Voor mij blijft het een heerlijke club, en mijn ervaring is, dat als je je positief opstelt, het personeel er alles aan doet om het je toch naar de zin te maken..., en wat betreft dat tientje... het was mij niet eens opgevallen, en t zou mij zeker niet boos maken en mijn avond verpesten. Als ik naar een club ga, weet ik dat ik altijd meer geld uit geef dan de planning is, en dat de kans groot is dat ik ook een paar tientjes moet uitgeven aan iets waar ik de waarde niet van zie....

  7. Onderstaande 2 leden hebben Keesbe bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 8 mei 2016),Manureva ( 8 mei 2016)

  8. #130
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Voorheen hadden we ene gustave_dekker in het PHG topic https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post387141 die alles in PHG notabene in drama tijden absoluut top vond en nu hebben we met keesbe de variant daarop maar in het topic van Villa Vertigo.

  9. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    uurtje ( 8 mei 2016)

  10. #131
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Laten we het hopen. Algemeen kunnen we vaststellen dat line up aan dames het belangrijkste factor is voor het succes van een club. De rest is bijzaak.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Voorheen hadden we ene gustave_dekker in het PHG topic https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post387141 die alles in PHG notabene in drama tijden absoluut top vond en nu hebben we met keesbe de variant daarop maar in het topic van Villa Vertigo.

  11. #132
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Laten we het hopen. Algemeen kunnen we vaststellen dat line up aan dames het belangrijkste factor is voor het succes van een club. De rest is bijzaak.
    Uurtje ken ik en kan dan ook zijn ervaring in de juiste perspecief plaatsen, keesbe is een voor mij onbekende nick waarvan ik geen beeld heb hoe hij dingen ervaart. Veilige stelregel is je op de recensies van bekenden te richten en in zeer weinige mate op die van degenen die total onbekend voor je zijn. In mijn geval heeft het bericht van keesbe dus een voor mij zeer lage infowaarde en zijn de berichten van The Joker en Uurtje (die ik beiden goed ken) van belangrijke infowaarde.

  12. #133
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Snap ik. Meestal heb ik met uurtje een meningsverschil, maar in dit geval ben ik het volledig met hem eens.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Uurtje ken ik en kan dan ook zijn ervaring in de juiste perspecief plaatsen, keesbe is een voor mij onbekende nick waarvan ik geen beeld heb van hoe hij dingen ervaart. Veilige stelregel is je op de recensies van bekenden te richten en in zeer weinige mate op die van degenen die total onbekend voor je zijn. In mijn geval heeft het bericht van keesbe dus een voor mij zeer lage infowaarde.

  13. #134
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:41
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    het maakt mij niet uit...ik ben alleen maar blij dat er nog gulle beren zijn die het niet uitmaakt hoeveel ze waaraan uitgeven. Het is immers toch een dure dag en het maakt dan niet uit. Ik neem aan dat deze beren, als ze met €55 aan de deur staan, ook binnen gelaten worden. VV zegt dan dat het al vol is, de buit binnen is en desbetreffende beer welkom is. En als je 15 min voor sluitingstijd een dame weet te schaken dan blijft de tent langer open...toch? Of werkt deze oneindige souplesse maar 1 kant op?

    En als je een auto bestelt en hij komt in de verkeerde kleur? Maakt niet uit...de motor is toch goed? En als je in het restaurant zit en ipv de biefstuk komt een schnitzel? Maakt niet uit, de serveerster deed wel haar best...... Daarom, ik ben blij dat er nog beren zijn die zich over alles heen kunnen zetten en blijven betalen. Nou ja, tot een bepaalde hoogte dan. Want die beren maken het voor de rest wel kapot. Zo zijn we aan €60 tenten gekomen, €100 per uur tarieven en het (deels) accepteren van upsell.....Eigenlijk ben ik zulke 'makkelijke' beren dus liever kwijt dan rijk. Door hun wordt het kaf niet van het koren gescheiden maar krijgt het kaf juist een ereplaats..
    Een uurtje is ook maar een uur...

  14. Onderstaande 5 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 8 mei 2016),Nedlovefkk ( 8 mei 2016),Picasso 1 ( 8 mei 2016),rmjhexe ( 8 mei 2016),The Joker ( 8 mei 2016)

  15. #135
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Daarom, ik ben blij dat er nog beren zijn die zich over alles heen kunnen zetten en blijven betalen.
    Tja, het bericht van keesbe en de toon daarin komt op mij zo ongelooflijk bespottelijk over dat ik die eigenlijk totaal niet serieus kan nemen.

  16. #136
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Voorheen hadden we ene gustave_dekker in het PHG topic https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post387141 die alles in PHG notabene in drama tijden absoluut top vond en nu hebben we met keesbe de variant daarop maar in het topic van Villa Vertigo.
    Je hebt natuurlijk ook zeikhoeren die op iedere slak zout leggen. Dat zijn dan verwende zeikwijven. Maar wacht eens even, hoe bedoel ik dit nou? Bedoel ik nou DVPs die aan golden shower service doen of over het paard getilde beren? Nou weet ik het toch zelf niet meer. Hoe dan ook, het is allebei een beleving en die kan spetterend alle kanten uit gaan.

    Golden_26e05f_2519618.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  17. Onderstaande 3 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Keesbe ( 8 mei 2016),Nedlovefkk ( 8 mei 2016),pret ( 8 mei 2016)

  18. #137
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 00:42
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.870
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    Vila vertigo, dat was voor mij een club waar echte klassedames rondliepen uit Rusland en Polen , de mooiste kamers en een geweldige tuin. Vrouwen met manieren en niet van de volgetatoerde zigeunerinnen die krijsen en om coke vragen. Laatste jaren afgegleden ook het deurbeleid en kledingregels maakte het er niet beter op. Hoop echt dat het weer word zoals vroeger : we hebben een topclub nodig en geen schrot club
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  19. Onderstaande 7 leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 8 mei 2016),Bluebear ( 8 mei 2016),Klatergoud (22 mei 2016),Picasso 1 ( 8 mei 2016),Smouse (21 mei 2016),The Joker ( 8 mei 2016),uurtje ( 8 mei 2016)

  20. #138
    Geregistreerd
    6 februari 2013
    Last Online
    1 september 2022 @ 09:21
    Berichten
    162
    Discussies
    6
    Thanks
    127
    Thanked
    218 in 61 posts

    Standaard

    De tent is overgenomen, en het lijkt (uitgaande van mijn laatste bezoek) de goede kant op te gaan. even geleden poste ik ook al over deze club, ik kwam hier vrij laat binnen, en er was niet (zeg maar gerust) niks te doen. Toen ik na het zien van de lineup aangaf naar PHG te willen verkassen heeft de Theke dit geregeld, Zonder gedoe kon ik gewoon naar PHG gaan en hoefde daar geen entre t betalen. Hiermee wil ik niet zeggen dat dit een regel is ofzo, dat weet ik natuurlijk niet, maar hiermee wil ik alleen aan geven dat men wel met je mee wil denken. In de regel werkt communicatie zo... als je iemand positief benaderd zul je eerder een positief geluid terug horen. Kom je klagen, zal je gesprekspartner zich verdedigen, kom je zeuren/zeiken zal het slagingspercentage op een positieve afhandeling heel snel dalen. En nee inderdaad, als ik een avond uit ga, laat ik dat niet verpesten door een tientje... dan had ik beter thuis kunnen blijven, had ik geen geld uitgegeven, had ik ook niet moe geworden van de negatieve energie. Natuurlijk kan niet elke avond zijn zoals ik mij voorstelde... maar om dan maar gelijk de hele accommodatie af te schrijven..... Net als mijn mening niet objectief te noemen is, omdat het MIJN beleving was, is elke mening een beleving van iemand.... ieder zijn eigen mening, ieder zijn eigen beleving.

    Of mijn mening nu wel of niet serieus genomen wordt hier doet er voor mij niet zo toe. De gene die het lezen willen lezen het, de gene die er over willen zeiken, zeiken er over en de gene die t niet willen lezen, lezen het niet. Geweldig toch? zo is iedereen ge-entertaint

  21. Onderstaande 4 leden hebben Keesbe bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 8 mei 2016),Klatergoud (22 mei 2016),licky luke ( 9 mei 2016),Nedlovefkk ( 8 mei 2016)

  22. #139
    Geregistreerd
    6 februari 2013
    Last Online
    1 september 2022 @ 09:21
    Berichten
    162
    Discussies
    6
    Thanks
    127
    Thanked
    218 in 61 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Vila vertigo, dat was voor mij een club waar echte klassedames rondliepen uit Rusland en Polen , de mooiste kamers en een geweldige tuin. Vrouwen met manieren en niet van de volgetatoerde zigeunerinnen die krijsen en om coke vragen. Laatste jaren afgegleden ook het deurbeleid en kledingregels maakte het er niet beter op. Hoop echt dat het weer word zoals vroeger : we hebben een topclub nodig en geen schrot club
    Je hebt gelijk, maar dat is nu ook net wat de nieuwe eigenaar beoogt... iedereen moet gewoon weer een badjas aan, er stond weer een DJ, er liep weer mooi vrouwelijk schoon rond en het eten was RUIM voorradig en goed te eten!... Tenminste de avond dat ik er was Voor mij is VV er zeer veel op vooruit gegaan na de wissel van de wacht. En ter verduidelijking... VV is niet de enige club waar ik graag vertoef, ik ben in vele clubs geweest, de één heeft weer wat meer van het één en de ander van t ander. Sommige clubs vind ik super, andere weer wat minder, maar goed, dat wil niet zeggen dat de club niet goed is, dat wil zeggen wat mijn beleving is in die club.

  23. Onderstaande 5 leden hebben Keesbe bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 8 mei 2016),Klatergoud (22 mei 2016),Manureva (21 mei 2016),Nedlovefkk ( 8 mei 2016),Sjeufke ( 8 mei 2016)

  24. #140
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Bij mijn laatste bezoek aan VV kreeg ik bij vertrek de vraag of ik door wilde naar Magnum 'for free'.
    Aangezien dat niet echt op de route ligt, zou voor mij andersom beter uitkomen, met wel als nadeel dat er in Magnum meer dames zijn dan in VV, maar vanuit VV zijn de meeste beren een half uur eerder thuis dan vanuit Magnum, dus dat is praktischer als afsluiter.
    Alleen jammer dat PHG er ook niet bij zit, een switch VV/PHG is wel makkelijk met 7 min rijden.

  25. Onderstaande 5 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (21 mei 2016),Bluebear (21 mei 2016),kempie (21 mei 2016),Klatergoud (22 mei 2016),Manureva (21 mei 2016)

  26. #141
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Zit dat inbegrepen in entreeprijs?
    Logische vraag, het is net als bij Magnum, het zit bij de entree inbegrepen met dien verstande dat je een eet budget van 20 Euro hebt op om te maken.
    De menu kaart zou dezelfde zijn als bij Magnum, misschien op wat details na. Niets mee mis lijkt me!

    Vanavond zelf schransen zonder de 20 Euro beperking.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  27. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (26 mei 2016),pret (26 mei 2016)

  28. #142
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:41
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    hmmm....volgens mij had de kok enkele weken geleden al een voorproefje (hahahahah) genomen op dit concept. Toen ik voor de 2e ronde BBQ wilde gaan begon hij daar een discussie over.....was overigens geheel in lijn met de gehele avond.

    A la carte is altijd fijn. Maar tijdens een langer verblijf zal de beer, zeer waarschijnlijk, toch nog ff in de buidel moeten tasten als hij weer energie moet tanken. Ben benieuwd hoe dit uitpakt...
    Een uurtje is ook maar een uur...

  29. Onderstaande leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (26 mei 2016)

  30. #143
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Vanaf morgen a la carte eten in de Villa, eten (20€ maximaal) is in de entree inbegrepen. Buffet, koud en warm gratis. Menu kaart komt overeen met die van Magnum.




    Smakelijk eten!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  31. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    pret (26 mei 2016)

  32. #144
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    17 maart 2024 @ 16:37
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Visit yesterday in VV and some informations about menus :

    Menu à la carte : about 12 choices available on the menu carte -> shorter list than in Magnum but the proposed menus are the same.
    Friday and saturday (evening) : barbecue/grill available until midnight - 1 am -> delicious !!!

    Smakelijk eten!

  33. Onderstaande leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

    kempie (29 mei 2016)

  34. #145
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    17 maart 2024 @ 16:37
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manureva Bekijk bericht
    Visit yesterday in VV and some informations about menus :

    Menu à la carte : about 12 choices available on the menu carte -> shorter list than in Magnum but the proposed menus are the same.
    Friday and saturday (evening) : barbecue/grill available until midnight - 1 am -> delicious !!!

    Smakelijk eten!
    Copious buffet also available

  35. #146
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Belangrijket is hoe de huidige line up aan dames is?

  36. #147
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    17 maart 2024 @ 16:37
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Belangrijket is hoe de huidige line up aan dames is?
    I'll write a complete report later.

    Lin-up : about 20-25 girls end of afternoon and 35-40 when I left the club just after midnight. Parking full and about 60-70 men, I think.

    Visual quality : middle level but lower than in Magnum and PHG. 2 girls from Magnum, 2-3 from PHG, 1 girl from ACA GOLD. Ok, several girls are very pretty but I have some doubts about their service. Many girls told me that they don't kiss and others suck with condom ...

    I did only one session but a very good one with a girl I know ... Aïda

    Nice afternoon and evening on the terrasse .

  37. Onderstaande 5 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (28 mei 2016),Bluebear (28 mei 2016),kempie (29 mei 2016),Nedlovefkk (28 mei 2016),pret (28 mei 2016)

  38. #148
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    17 maart 2024 @ 16:37
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Some members of Magnum's staff were present : thekefrau Aga and a servant.

  39. #149
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    17 maart 2024 @ 16:37
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Visit of Friday, May 27th :

    Second visit in VV on Friday after a first one in January stopped by… a police control .

    Arrival at 17:00 coming from Magnum and departure just after midnight.

    Nice welcome in French from the charming Valentina .

    Some members of Magnum's staff were present : thekefrau Aga and a servant.

    The sun is shining and the sight on the swimming pool and the garden is absolutely splendid. I believe that I’m in a « Club Med » .

    The club is very class and the main bar was renovated.

    About twenty girls are presents end of the afternoon and approximately 35 girls during the evening.

    I was relatively disappointed about the visual quality of the lin-up . The level was lower than in Magnum and PHG. I saw 2 girls from Magnum, 2 from PHG, 1 from ACA GOLD. Ok, several girls are very pretty but I have some doubts about their service. Many girls told me that they don't kiss and others suck with condom ...

    Nice afternoon and evening on the terrasse with two friends .

    I did only one session but a very good one with a girl I know ... Aïda


    Aida (rumanian) :

    Profile : 23 years, 1.65 m, brown/chestnut hair, pretty silhouette with natural forms, nice smiling. Very friendly and open to social time. I already met her in January. Worked in VV since 2,5 years.

    Service : sensual preliminaries even if she’s not oriented gfe, mutual caresses, soft blowjob before a appreciated cuni. Very nice cow-girl and a missionary with a pleasant proximity .

    Appreciation : very good

    Price : 50 € / 30 minutes – no extra

    Repetition : 100 %.


    Summary of the day :

    What I liked :
    • Nice outdoors infrastructure: it’s the most beautiful club in NRW.
    • Very professional staff.
    • Good level quality of restoration : Menu à la carte and barbecue/grill until 1:00.
    • 2 bar with different atmosphere: a bar with a DJ and another more cosy.
    • Behavior of the girls : most of them are very friendly and open to some social time.

    What I didn’t like :
    • Lin-up : visual quality rather low.
    • No jaccuzi, no cinema.



    So long ….

  40. Onderstaande 3 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

    pret (30 mei 2016),Sjeufke (29 mei 2016),Wentelt Eefje (30 mei 2016)

  41. #150
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Bij mijn laatste bezoek aan VV kreeg ik bij vertrek de vraag of ik door wilde naar Magnum 'for free'.
    Weet iemand toevallig of deze actie nog looop? En zo ja voor hoe lang?

 

 
Pagina 6 van 13 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42.

  Babylon 468*60