Pagina 4 van 13 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 302
  1. #76
    Geregistreerd
    26 juli 2010
    Last Online
    26 september 2023 @ 10:28
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    282
    Discussies
    5
    Thanks
    352
    Thanked
    416 in 113 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door papi Bekijk bericht
    muchacha, ik ga er a.s. donderdag 28 Januari heen, en ik zal er uitgebreid verslag van doen...heb een VK, dat dan wel, maar het bezoek kan ik op waarde schatten. Ik ben benieuwd of die 25 girls er ook echt zijn dan...
    Zo gezegd zo gedaan, gisteren abgereisd naar de Villa voor een avondje spass machen...wat deels is gelukt. Ik kwam aan om 5 uur, zo'n 5 auto's op de parking en binnengekomen kwam de eerste mindere verrassing; mijn IJBF vrijkaartje werd niet geaccepteerd. Reden; nieuwe eigenaar sinds 3 weken en die accepteert dit niet. Tja, daar sta je dan...dan maar die 60 e aftikken, want ik wilde wel naar binnen natuurlijk.
    Locker ingeruimd, douchen, helemaal fris tot achter mijn oren...ik gooi de deur open naar de bar aan de douche-zijde, here I am!! En wat zag ik daar;
    Niemand!!! gewoon helemaal geen enkel levend wezen aan die kant op dat moment. Nou ja, dan is iedereen dus in die andere bar; rond half 6 dus in totaal 4 beren en zo'n 8 dvp's gespot in de buurt, inclusief Elina of zo die al uren boven was met een klant.
    Bezetting:
    Wie waren er; Sami(rana) (russische), Lia (duitse), Megan (Letse meen ik, ook ex-Happy), Brigit (Roemeense) en nog 4 andere Roemeense (meer skinny, klein).
    Gedurende de avond richting 9 uur groeide het aantal wel tot 8 beren en iets van 15 dames (er waren nog wel 2 mooie meiden bijgekomen, waarmee het aantal op zeker 5 lag van de 15, in mijn optiek, dus niet slecht), ook al was het vrij troosteloos toen ik om half 10 vertrok met het aantal dames (of ze hadden het druk boven met beren die ik niet heb gezien, of ze waren pleitte). Kijk, voor een donderdagavond rond die tijd zou je wel wat meer willen zien rondlopen.
    F&B:
    Drankjes inclusief bier for free, en je krijgt een 50 euri knipkaart voor sterk/wijn. Niks nieuws wat we inmiddels al wisten. Het eten bestond uit varkensfilet in saus, rijst, aardappelen (effe niet he), groente en wat broodjes/ rauwkost. Geen feestmaal, maar vulde prima en smaakte goed. Een glas witte wijn voor 8 euri gooien ze goed vol! Champagne hebben ze uiteraard ook.....
    The Hunt:
    Bij binnenkomst laat ik de kleine roemeentjes altijd even links liggen en kwam ik uit bij het gelegenheids-tag-team Lia en Megan. Gezellig mee babbelen, roken en drinken, dus toen ik mijn wijn bestelde maakte ik de klassieke fout Lia ook iets aan te bieden waarbij ik de keuze erg open liet, dus zij zegt gelijk 'Champagne!', ik zeg etwas anderes ist ok von dieses...en toon haar mijn drankkaartje van 50e. Maar dat was dan weer te min, dus hoefde ze niks. Nou ja, kijk, Papi is wel een player, maar niet zo een! ik heb geen zin om Champagne aan te laten rukken voor een dvp, die steek ik liever ergens anders in. Gevolg was nu dat ik een cheap-ass voor haar was en deed ze een beetje uit de hoogte...jammer, want ze was best lekker. Gelukkig was haar vriendin uit Letland een blonde sex-kat en dus ben ik met haar naar boven gegaan; goeie sessie van deze profi-dvp met extra douche en listerine-shot als voorspel, daarna lekker TZ, PZC en lekkere sessie.
    Zo ging de avond verder met een keertje buffet, drinken, roken, rondstruinen of er nog iets nieuws binnen was gelopen, maar dat heb ik al uit de doeken gedaan. Nog effe gebabbeld met een mede-Beer uit Limburg, niet schrijvend, maar ik denk dat ie wel kan lezen...beetje slap ouwehoeren; hij was ervan overtuigd dat de Villa over een paar maanden helemaal top zou zijn weer (frequente VV-bezoeker)...ik hoop het, maar dat zag er gisteren nog niet naar uit.
    2e sessie met Roemeense Brigit, die me goed aan het opgeilen was, zwak vlees...blablabla:-)....ze was namelijk ook wel in voor een douche-sessie met z'n tweeen, en deed ook anaal, maar dat doe ik niet Was idd een prima sessie, met samen douchen (kamer 8 heeft een kleine douche, maar ik heb hier van 2 jaar geleden wel heel geile herinneringen aan, dus kleine deja-vu) en zij lekker TZ en PZC in de douche, daarna verder op bed met wat likken, pijpen en posities.
    Dus...wat concluderen we hieruit; een paar toppertjes (optisch), iets te weinig wijven nog, geen herhalingsgevaar voor mij op korte termijn.
    Ciao, have fun!!

  2. Onderstaande 13 leden hebben papi bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius (31 januari 2016),Befke (29 januari 2016),Bluebear (29 januari 2016),Jempi (29 januari 2016),kempie (29 januari 2016),Knabbel (29 januari 2016),lollypopman (30 januari 2016),Manureva (29 januari 2016),Megaboob (30 januari 2016),Nedlovefkk (29 januari 2016),Picasso 1 (29 januari 2016),The Joker (29 januari 2016),Wentelt Eefje (30 januari 2016)

  3. #77
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:45
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Nieuwe site is online. gebruiken nog steeds sonya's foto.. hahaha

    http://www.villa-vertigo.com/index.p...rmationen.html

    Lees ik daar whirlpools??????
    Laatst gewijzigd door Flipper; 30 januari 2016 om 22:18

  4. Onderstaande 2 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (30 januari 2016),quickstep (30 januari 2016)

  5. #78
    Geregistreerd
    6 februari 2013
    Last Online
    1 september 2022 @ 09:21
    Berichten
    162
    Discussies
    6
    Thanks
    127
    Thanked
    218 in 61 posts

    Standaard

    Afgelopen woensdag moest ik in Nijmegen zijn, en toen ik daar klaar was had ik wel zin in een verzetje, eerst dacht ik hmmmm Vila Marsol, daar was ik alleen met oud op nieuw geweest (2015/2015). Maar na gekeken te hebben op google, bleek het niet veel uit te maken met Vila vertigo, en aangezien ik dat altijd een leuke club gevonden heb ben ik daar maar heen gereden. Ik was alleen wel erg laat…. 23.30 kwam ik aan. De Theke verzekerde mij dat er veel dames aanwezig waren alleen ze gingen op 1.00 u dicht. Ik betaal om mij snel om te kleden. In plaats van de bordeaux rode badjas kreeg ik een echte witten ijsberen jas. Een wandelingetje leerde mij snel dat er helemaal NIKS te doen was. Bij de danspaal zaten wat DVPs maar niet echt van mijn keus. Ik heb de theke aangesproken, en als ik wilde kon ik naar PHG gaan, deze was tot 5 uur open. Zo gezegd zo gedaan weer omkleden en door naar PHG. Daar kon ik binnen nadat de Theke van VV had gebeld. T was eens stuk levendiger als bij VV. Maar ook hier zo veel van die “vel over been” meiden, zonde. Ik ben daar niet zo gek van, uiteindelijk een redelijke kamer gang gehad met een meid waarvan ik de naam niet eens meer weet. Ik was rond 5.00u thuis. Volgende keer toch maar weer op vrijdag of zaterdag een bezoekje brengen….. En nee.... geen whirlpools gezien...

  6. Onderstaande 4 leden hebben Keesbe bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (31 januari 2016),kempie (31 januari 2016),Nedlovefkk (31 januari 2016),The Joker (31 januari 2016)

  7. #79
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Toch netjes dat ze je nog naar PHG lieten gaan, anders zou je je wel erg bekocht voelen.

  8. Onderstaande 2 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (31 januari 2016),Keesbe ( 2 februari 2016)

  9. #80
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:45
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Kijk als ze klanten willen trekken is dat wel de manier.. 60 euro voor toegang tot 2 clubs is nog niet teveel.

  10. #81
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 08:16
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Kijk als ze klanten willen trekken is dat wel de manier.. 60 euro voor toegang tot 2 clubs is nog niet teveel.
    Ik vindt het erg dom wat ze doen. Hier gaat dus een zogeheten precedentwerking vanuit. Wat gebeurt er? De klant gaat de club rond en vindt er niks van zijn gading en komt met het verzoek om naar de PHG te mogen. Hoelang mag je als klant binnen zijn om dit verzoek nog te billijken? Bij weigering krijg je al vlug de opmerking: "Waarom mag een andere klant dit wel?".
    Dan sta je als club weer mooi voor joker. Aan de andere kant is het slecht voor het imago van VV die op deze manier weer een ondergesneeuwde dependance van de PHG wordt. Zakelijk gezien niet slim.
    En dan ook nog forumvrijkaarten weigeren terwijl ze zijn uitgegeven. Ook zo'n blunder, je neemt alles over of niks, maar je stelt de klant niet teleur. Zeker niet als nieuw beginnende club. Niet echt strak ingeregeld allemaal.
    Soms bekruipt mij het gevoel van los zand bij het management van deze clubs. Bij vrijkaarten is het bij mij ook overkomen dat ze als een konijn in de koplampen staan te kijken.
    Laatst bij YinYang een vrijkaart ingeleverd. Er ligt netjes een boek met alle codes en wordt meteen administratief verwerkt met vrijkaart en begeleidend formulier. Verantwoording verwerkt. Keurig.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  11. Onderstaande 7 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    cavediver (31 januari 2016),Manureva (31 januari 2016),Nedlovefkk (31 januari 2016),Peter020 (31 januari 2016),Picasso 1 ( 1 februari 2016),rmjhexe (31 januari 2016),The Joker (31 januari 2016)

  12. #82
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:01
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Een systeem zoals tussen GT en LR zou een goed idee zijn, waarbij clubwissel op dezelfde dag een korting geeft op de tweede club (redelijk zou zijn 50% korting). Win win situatie dus, en de club verdient er aan bij eventuele clubwissel door klanten en de klant heeft een tweede niet te prijzige alternatief wanneer de ene club tegenvalt. Gevolg, klant zal ook bij een tegenvallende dag sneller terugkomen met in het achterhoofd dat er een acceptabele alternatief mogelijk is.
    Dit dient echter wel structureel beleid te zijn en niet een tegemoetkoming aan degenen die zich assertief opstellen.

  13. Onderstaande 2 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 1 februari 2016),Wentelt Eefje ( 1 februari 2016)

  14. #83
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 19:02
    Berichten
    5.063
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.584 in 2.510 posts

    Standaard

    Volgens de site nu wel MAXIMUM GIRLS, bedoelen ze daarmee hun formaat of het aantal.
    Snap sowieso wat de meerwaarde voor PHG is om een zusterclub op schootsafstand te hebben, is hetzelfde als de ALDI in dezelfde buurt nog een ALDI neerpoot.
    Enige reden wat ik kan bedenken is domweg een concurrent minder, maar of je het daarmee redt...
    Ze moeten er gewoon een concept met bijbehorende meiden en service van maken wat past bij de uitstraling van die tent, zoiets als een Club Globe maar dan in NRW.
    Denk dat er genoeg klandizie voor is, waaronder mijn persoontje, ook al is het duurder.

    Dus PHG het standaard saunaclub-concept, Magnum voor ieder wat wils (tenslotte een 3 in 1 club) en meer op party/disco gericht en VV voor de beer met goede smaak die er graag wat meer voor over heeft. Just a brainfart...

  15. Onderstaande 7 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 1 februari 2016),Flipper ( 3 februari 2016),lekkersfan ( 1 februari 2016),MiniME ( 1 februari 2016),Nedlovefkk ( 1 februari 2016),The Joker ( 1 februari 2016),The Pussyhunter (29 mei 2018)

  16. #84
    Geregistreerd
    6 februari 2013
    Last Online
    1 september 2022 @ 09:21
    Berichten
    162
    Discussies
    6
    Thanks
    127
    Thanked
    218 in 61 posts

    Standaard

    Het was niet de normale gang van zaken, maar VV was echt leeg. Toen ik het voorstelde was ik nog geen 10 min. binnen, het was mogelijk maar dan moest ik wel gaan, en niet eerst met een van de dames in VV naar de kamer gaan Dus ik heb mijn colaatje opgedronken en ben gaan omkleden.

  17. Onderstaande 4 leden hebben Keesbe bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 2 februari 2016),harrie1111 ( 2 februari 2016),MiniME ( 7 februari 2016),Nedlovefkk ( 2 februari 2016)

  18. #85
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:45
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Nou dat maakt toch helemaal geen reet uit, als er in vv genoeg meiden zijn gaan mensen niet naar phg.. als ze dat niet doen kunnen ze de tent nu al sluiten want niemand betaald 60 euro voor 10 meiden als ze er 3 minuten verder 60 hebben.. je zult wat moeten doen , goeie pr goeie bedrijfsleiding goed eten, en een paar feesten en duchtig korting geven, aan de beren en de dames dat heeft hg toch ook gedaan in het begin.

    Websites migen bij het consortium nix kosten maar zo haal je wel je klanten binnen, en daar zijn ze slordig mee.

  19. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk ( 3 februari 2016)

  20. #86
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 18:38
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Afgelopen maandag net gehoord 8 meiden binnen en bij Happy was schijnbaar ook niets te doen, want daar kwam me kameraad namelijk net vanaf.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  21. Onderstaande leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk ( 3 februari 2016)

  22. #87
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:45
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Ja maar maandags is ook zo'n dag, als je geen date hebt afgesproken dan kun je beter niet op de gok gaan..


  23. #88
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 08:16
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Afgelopen maandag net gehoord 8 meiden binnen en bij Happy was schijnbaar ook niets te doen, want daar kwam me kameraad namelijk net vanaf.
    Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat afgelopen vrijdag en zaterdag goed en druk geweest zijn bij de PHG.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  24. #89
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Berichten
    662
    Discussies
    29
    Thanks
    71
    Thanked
    293 in 154 posts

    Standaard

    het was vrijdag en zaterdag inderdaad wel redelijk druk ik ben er beide dagen geweest.
    het zal nu wel weer een tijdje duren mijn favo gaat nu elders werken dus daar ook maar eens kijken haar reden is dat het meer een zuiptent is
    in het weekend en veel sudlanders.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat afgelopen vrijdag en zaterdag goed en druk geweest zijn bij de PHG.

  25. Onderstaande leden hebben popey01 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 3 februari 2016)

  26. #90
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:12
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.743
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door popey01 Bekijk bericht
    het was vrijdag en zaterdag inderdaad wel redelijk druk ik ben er beide dagen geweest.
    het zal nu wel weer een tijdje duren mijn favo gaat nu elders werken dus daar ook maar eens kijken haar reden is dat het meer een zuiptent is
    in het weekend en veel sudlanders.
    Kont er nog een uitvoerige beschrijving?

  27. #91
    Geregistreerd
    25 augustus 2009
    Last Online
    Gisteren @ 15:31
    Locatie
    Niederlande
    Berichten
    238
    Discussies
    5
    Thanks
    216
    Thanked
    370 in 54 posts

    Standaard

    Vrijdag op bezoek geweest. Helaas was mijn vrijkaartje met de nieuwe eigenaar niet geldig. Mijn fout door geen vooronderzoek te doen op deze site. Er stonden een paar auto's en er zaten twee dames in een auto, zich klaar te maken voor hun werkzaamheden. Niet de types waar ik het warm van krijg.
    Helaas voor mij geen optie om 60 euro neer te leggen voor een bezoek. Ik had er geen goed gevoel bij. Als ik bovenstaande berichten lees, denk ik een goede beslissing. Voor 60 euro verwacht ik busladingen aan topmodellen en mijn indruk was dat VV dit niet kan bieden.
    Teleurgesteld naar een ander alternatief. Ik had geen zeeën van tijd, geen zin in ramen, dus plan b en een bezoekje gebracht in Moers.

  28. Onderstaande 7 leden hebben spinazieboy bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 5 februari 2016),Flipper ( 5 februari 2016),Manureva ( 5 februari 2016),MiniME ( 7 februari 2016),Nedlovefkk ( 5 februari 2016),noglangnietuitgewandeld ( 5 februari 2016),The Joker ( 5 februari 2016)

  29. #92
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Website is wel wat aangepast zie ik, eigenlijk gewoon opnieuw ingericht/gerestyled. Maar wel foto's van de oude site gebruikt.

  30. #93
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    De gelijk trekking met Magnum en PHG gaat verder.
    Vanaf 1 april dus open van 11:00 tot 05:00 door de weeks en van 11:00 tot 07:00 op VR/ZA.
    Zal het overdag helaas nog rustiger worden vrees ik...

    http://villavertigo.de/index.php/villa.html

  31. Onderstaande 2 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 7 maart 2016),Nedlovefkk ( 6 maart 2016)

  32. #94
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:45
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    11 tot 7.. holy hell.. dan kun je dus de nacht door feesten.. omg..

  33. #95
    Geregistreerd
    26 april 2015
    Last Online
    10 april 2024 @ 10:50
    Berichten
    30
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    15 in 4 posts

    Standaard

    Ik doe graag mee !

  34. #96
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 08:16
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Ik zit nog te wachten op een club, die 24 uur per dag open is, dan hoef ik helemaal niet meer naar huis te gaan.
    Vroeger kon je voor 100 Euro bij de Villa Vertigo blijven slapen. Nog steeds? Wel weer eintritt schuiven voor de volgende dag dahmals. 24-Uurs service pur-sang.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  35. #97
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:45
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    2 dagen non stop villa.. hahhaha... das triest.

  36. #98
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 08:16
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    2 dagen non stop villa.. hahhaha... das triest.
    "Kut is kut", zei den boer en hij naaide zijn varken. Ook daar zitten vast ook nu gezellige dames. Het blijft een zwak punt van mij,......zucht, Villa Vertigo. Zoveel mooie dingen beleefd en het kan zomaar ooit terugkomen, zei hij nostalgisch.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  37. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 9 maart 2016)

  38. #99
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:45
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Hmmm,... tja ik heb jou er nooit veel gezien zat je zoveel op de kamer. Haha

  39. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 9 maart 2016)

  40. #100
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 08:16
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Hmmm,... tja ik heb jou er nooit veel gezien zat je zoveel op de kamer. Haha
    Jij hebt pannenkoekers ook altijd door, he. Vooral vrijdags. Ik maakte daar kamers van vijf uur lang. Wanne koekwaus was ik toch en nog!!!
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  41. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Peperduur (21 maart 2016)

 

 
Pagina 4 van 13 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60