Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213
Weergegeven resultaten: 301 t/m 302 van 302
  1. #301
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Net langs gereden.. stonden auto's zat.

  2. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (30 december 2016)

  3. #302
    Geregistreerd
    15 februari 2007
    Last Online
    17 augustus 2023 @ 22:32
    Berichten
    537
    Discussies
    6
    Thanks
    1.090
    Thanked
    638 in 257 posts

    Standaard

    VILLA VERTIGO 22 DECEMBER.

    In de laatste uurtjes van 2016 toch nog even een verslagje van mijn bezoek aldaar,je moet toch wat te doen hebben die laatste uurtjes

    Na redelijk op tijd vertrokken te zijn,kwam ik rond 11.00 u aan in Grefath,waar ik mijn auto op de redelijk ruime parkeerplaats kon parkeren.De Villa deed zijn naam inderdaad eer aan,van de buitenkant oogde het echt als een statige villa en maakte een goede indruk op mij.
    Aangebeld en na binnengelaten te zijn,mijn vrijkaartje(Dank Willem2 en VV)ingewisseld,die zonder problemen werd aangenomen.Ook hier de gratis aanstekers op de toog,en verder kreeg ik nog een credit card formaat,kaartje waar je volgens mij de duurdere dranken en maaltijden kon noteren geloof ik.Ik heb het kaartje niet hoeven te gebruiken,en heb het na afloop van mijn bezoek ook weer teruggegeven(werd ook vriendelijk om gevraagd trouwens)
    Na een korte uitleg van de vriendelijke theke over waar alles te vinden,me zelf maar eens omtransformeren tot ijsbeer.

    In de ruime kleedkamers,met handige lockers(electronisch) me omgekleed.Wat me opviel was het extra plankje in de locker,waar je onderin je waardevolle spullen bv kon opbergen(weet eigenlijk of ze ook kluisjes hebben,heb ze in ieder geval niet gezien of er naar gevraagd)en bovenin gewoon je kleren kan opbergen,met netjes 2 kledinghangers.Wat me verder nog opviel waren de uitgereikte rode badmantel en bijbehorende handoek,met logo van de club o.a., toch weer ff anders dan de gebruikelijke witte badmantels

    Eerst maar even de eetruimte opgezocht,die ik snel gevonden had.Een redelijk assortiment van brood,broodjes,diverse vleeswaren,kaas,ei etc.Lekker kunnen eten,en het viel mij wel op dat er maar weinig tafeltjes waren om aan te zitten,weet niet hoe ze dat met drukke tijden oplossen of wellicht heb ik niet alles gezien.Was nog wel een ruimte achter het eetgedeelte,waar zich nog een bar in bevond en diverse banken,maar die ruimte was niet in gebruik.

    Me maar naar de hoofdruimte begeven,en het was daar aardig tot zeer rustig.Ik heb gedurende de tijd dat ik daar was,maar zo'n 4 dames gezien!! Dat bleef zo totdat ik maar weer weg ging rond 15.00 u.
    In de Villa mag je niet roken,er is wel een aparte verwarmde rookruimte,waar ik dus regelmatig gebruik van heb gemaakt.In de rookruimte nog wat gebabbeld met een mede ijsbeer(geen forumlid)uit Nederland,die hier regelmatig komt.
    Ondertussen had een van de theke's zich ook bij ons gevoegd,en we hadden het even over het gebrek aan dames in deze vakantietijd,en als leuke geste kregen we nog een vrijkaartje twv 30 euro voor ons volgende bezoek!Aangezien ze een mooie grote tuin hebben,zal ik dit vrijkaartje zeker nog eens inwisselen in de zomertijd
    Verder nog gebruik gemaakt van de sauna,lekker heet, en helaas waren de douches van het type,,elke 10 seconden op de knop drukken", dus dat vond ik niet zo geslaagd.
    Het diverse personeel wat ik daar tegen kwam was erg aardig,maar er liep meer personeel dan gasten en dames rond op een gegeven moment leek het wel
    Later toen ik wegging kwamen er wel meer mannen binnen,maar nog steeds maar 4 dames dus dat schoot ook niet op.

    En over de dames gesproken,met zo'n klein aantal dames is het lastig om een keus te maken.
    Er zat wel een leuke donkerharige dame bij(een beetje 1001 nacht type vond ik),en die zat helaas al met een mede beer gezellig aan de bar te babbelen.dus die viel helaas af.
    De nog 2 aanwezige dames die er toen nog waren,waren een beetje passief en van het type 13 Roemeentjes in een dozijn,dus ik ging twijfelen of ik wel een kamergang ging maken,of ongepopt maar richting Lekker Ding zou rijden,waar ik ook nog langs zou gaan.
    Uiteindelijk won de geilheid het toch van het verstand en ik belande op de kamer met zwarthartige Amalia.
    Een niet meer dan redelijke sessie volgde,maar was ik ergens naar de ramen gegaan,had ik net zoveel gehad....
    Geen herhalingsgevaar dus,maar goed ik was de eerste spanning weer even kwijt,en zou het later in Lekker Ding wel weer inhalen.

    Zogezegd rond 15.00 weer vertrokken,ondanks het zeer rustig deze dag,heb ik toch geen spijt gehad om hier geweest te zijn.En inderdaad met mijn 30 euro korting op een volgend bezoek,zal ik zeker in de zomer Villa Vertigo nog wel eens aandoen.

  4. Onderstaande 8 leden hebben Mistralwind bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (31 december 2016),Bluebear (31 december 2016),Firehawk ( 1 januari 2017),laplagne (31 december 2016),Manureva (31 december 2016),Nedlovefkk (31 december 2016),Wentelt Eefje ( 1 januari 2017),Wijze grijze ( 1 januari 2017)

 

 
Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:35.

  FKK Artemis 468*60