Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
Weergegeven resultaten: 201 t/m 221 van 221
  1. #201
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    Zo slecht vind ik de club niet hoor.
    Je kunt je er goed ontspannen, goede sauna en zwembad, en er zijn toch ook wel enkele goede dames.
    Alleen ga ik alleen als ik op zondag ook kan.
    Anders vind ik voor de 60 euro te weinig waar voor mijn geld en kies ik voor GT.
    En op zondag kan ik bijna nooit. Dus al lang niet meer geweest

  2. #202
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:50
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Je zegt zo slecht is de club niet, en daarna al lang niet meer geweest.. hihi..

    Ik trap geen open deuren in maar dus..

  3. #203
    Geregistreerd
    25 mei 2013
    Last Online
    19 januari 2021 @ 19:43
    Berichten
    253
    Discussies
    4
    Thanks
    27
    Thanked
    173 in 92 posts

    Standaard

    Vorige week de villa bezocht ik kwam zo om vier uur asn en het was nog rustig. De thekevrouw vroeg of ik er al eerder was geweest en ik zei ja. Ik kleedde me om en ging wat zitten en maakte een praatje met een russische dame die alleen engels sprak. Ze was 4 weken in de villa en was leuk. Ook nog even met een roemeense dame gepraat die ik eerder had gezien. Ze herkende me nog.
    Maar eerst nog maar wat gedronken wat relaxen en ook een sauna genomen. Het werd wel wat drukker maar niet heel druk. Wat gegeten sla, kip, frietjse, groente mix, spaghetti en saus. Ging er wel in.

    Na een douche op zoek naar een dame. De russische zag ik niet en de roemeense was in gesprek. Voldoende keuze in de bar en ben toen met een duitse de kamer op gegaan angelina heette ze. Mooie meid eind twintig ze kuste goed en de sex was ook goed. Wel herhalingsgevaar.
    Ging nog wat aan de bar zitten waar ik de roemeense weer zag maar het was toen te laat nog een keer de kamer opgegaan. Nog een pilsje gedronken en om tien uur vetrokken.
    De villa is een mooie saunaclub met een hele exclusiefe uitstraling en de dames waren ook ok. Ik was tevreden. Wat meer dames nog beter. De sauna was te koud. Ik reed terug via de a61 en werd geflitst jammer ik reed 80 waar je maar 70 km/u mag rijden.

    Ik heb xenia helaas niet gezien.
    Laatst gewijzigd door Theodor Adorno; 4 november 2015 om 19:35
    „Ein Deutscher, ist ein Mensch, der keine Lüge aussprechen kann, ohne sie selbst zu glauben.“

  4. Onderstaande 4 leden hebben Theodor Adorno bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 4 november 2015),Nedlovefkk ( 4 november 2015),papi ( 6 november 2015),rmjhexe ( 4 november 2015)

  5. #204
    Geregistreerd
    18 november 2009
    Last Online
    9 december 2017 @ 23:08
    Berichten
    238
    Discussies
    11
    Thanks
    143
    Thanked
    94 in 50 posts

    Standaard

    Sauna niet heet??
    Heb je dat gemeld? Dan zetten ze hem toch wel hoger neem ik aan. Ben blij dat ik dat niet mee gemaakt heb want daar heb ik echt een grote hekel aan.

  6. #205
    Geregistreerd
    25 mei 2013
    Last Online
    19 januari 2021 @ 19:43
    Berichten
    253
    Discussies
    4
    Thanks
    27
    Thanked
    173 in 92 posts

    Standaard

    Voor mij was de sauna niet heet genoeg ik heb het liever meer dan 90 graad. Een andere gast vond het juist goed en toen hij wat water op gooide was het veel beter.
    Bij vorig bezoek op vraag werd de temoeratuur hoger gesteld. Nu niet gevraagd.
    „Ein Deutscher, ist ein Mensch, der keine Lüge aussprechen kann, ohne sie selbst zu glauben.“

  7. #206
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Zondag 8 november, Villa Vertigo
    Zondagochtend verkenning...


    First things first: RB Forum en Villa Vertigo bedankt voor het vrijkaartje! Een ideale manier om eens op een nieuwe locatie te kunnen rondneuzen, of rondneuken, bij gelegenheid, indien gewenst, benodigd of van toepassing...

    Conform afspraak met oude belg zondagochtend fris en fruitig richting de Villa gereden. Mijn eerste Aha Erlebnis: die Villa ligt eigenlijk best wel kortbij... net geen uurtje rijden terwijl ik meestal anderhalf uur reistijd als maximum neem om een club te bezoeken... En toch nog nooit hier geweest, da's dus vreemd... Kan dat te maken hebben met de geschriften rond deze locatie en de daar werkzaam zijnde dames? Des te beter om zelf poolshoogte te gaan nemen!

    Nu gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen dat de zondag conform oude gebruiken een rustdag is en deze keer klopte dat aardig, althans was ik voornemens geen gekke dingen uit te gaan halen na een late clubdag op vrijdag en een laat feestje op de zaterdag. Dus verkenning van de Villa had iets meer prioriteit dan het verkennen van de dames aldaar, doch ik ben altijd bereid om me te laten verrassen..

    Vrijwel gelijktijdig kwamen oude belg en ik aan bij de Villa en ik moet zeggen, ik heb even de tijd genomen om dit prachtige pand met omgeving te bewonderen... Dan toch maar de ingang opgezocht en daar welkom geheten door een jonge dame waarmee ik meteen al mijn voornemens opzij wilde etten, doch helaas was ze aan de verkeerede kant van de receptie werkzaam... Ze bedacht dat ze de RB vrijkaartjes lijst als laatste lijst zou gebruiken om onze vrijkaartjes te checken dus het mocht even duren voordat we groen licht kregen om de kleedkamers op te gaan zoeken, maar zoals gezegd, het was een rustdag en dan mag het kalm aan gaan...

    Vervolgens eerst de locker met het juiste nummer zoeken, waarbij het me opviel dat opeenvolgende nummers niet noodzakelijkerwijs ook naast elkaar of bij elkaar in de buurt zijn geplaatst. Even zoeken dus, maar wederom, vandaag hebben we de tijd... Omkleden dan maar en me een beetje rond laten leiden door oude belg, die hier al vaker is geweest en ook hier en daar een goeiedag kreeg van de reeds aanwezige dames. Het viel me meteen al op dat de villa ook van binnen prachtig is afgewerkt en dat de meeste, zo niet alle dames zich aan het interieur hebben aangepast door zich smaakvol te kleden. Het viel me sowieso op dat er kort na openingstijd al de nodige dames rondliepen, naast een 5-10 heren (niet dat ik ze precies tel, zo interessant is dat nou ook weer niet).

    Eerst een kopje koffie en daarna een ontbijtje, dat we door de gunstige weersomstandigheden (18°C) op het terras buiten konden nuttigen. Daar kwam Picasso, de masseur, zich al spontaan voorstellen en ons op de hoogte brengen van de zondagsaanbieding qua massage. Effe leuk gekletst met hem, en hem vertelt dat ie op de Nederlands forum met naam en foto's wordt genoemd en geroemd, de man werd er helemaal blij van...

    Gedurende ons bezoek steeg het aantal dames en heren nog meer dan verwacht (voor een zondag) en ik kwam zelfs nog een bekende ijsbeer/wandelaar/rakker tegen: bettman. Onder het toezicht en aanzicht van de dames is er veel gekletst, uiteraard allemaal zakelijk ofwel het uitwisselen van kennis en ervaringen m.b.t. het clubleven. Hetgeen soms best wel moeilijk was want ik stond toch regelmatig te kijken naar de zeer goede optiek van de dames...

    Wat me opviel (ik ken de regels des huis niet qua animatie) was dat er weinig interactie was tussen dames en gasten, op interactie met wat ik denk dat stamgasten zijn geweest. Nauwelijks animatie, wel hier en daar wat oogcontact en de enige dame die ik naast me aan de bar kreeg m kennis te komen maken was Amira en daar werd ik niet warm genoeg van. Kijk, als het al een relaxdagje moet worden en er komt nagenoeg niemand van de dames even polsen of kennis maken, dan kun je verwachten dat er ook niet snel een kamertje van komt...

    Uiteraard moest ook de wellness getest worden, althans dat vond ondergetekende. Oude belg was niet zo van de sauna en ging een rondje doen. Hij had al vanaf binnenkomst een oogje op Carla, die hij enkel kende van de tijd dat ze aan de andere kant van de bar stond, en was blij verrast dat ze nu aan onze kant stond... Echter, zijn vast vlam Rebecca bleek een zeer goede vriendin van Carla en dus moest er voorafgaande aan een eventuele kamergang eerst een sessie relatietherapie worden gevolgd... Daarbij kwam hij zelf met de ideale oplossing: maak er gewoon en trio van, dan is iedereen tevreden. Een win-win-win situatie, zeg maar. Hoewel hij natuurlijk na die sessie wel ontdekte dat hij de enige was die moest betalen en ook nog eens dubbel ook, maar ik hoorde geen geklaag dus het zal wel een goede sessie zijn geweest..

    De tijd ging eigenlijk veel te snel en ik werd toch steeds nieuwsgieriger naar de service van de dames, maar de afspraak was dat we rond etenstijd nog door zouden rijden naar Happy Garden en afspraak is nu eenmaal afspraak. De verkenning van de Villa was dus eigenlijk nog onvoltooid toen we al weer op doorreis waren naar de volgende club, reden genoeg om er binnenkort nog eens heen te gaan om ook de service van de dames te verkennen!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  8. Onderstaande 9 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 9 november 2015),Bluebear ( 9 november 2015),cavediver (13 november 2015),Eddy_V ( 6 december 2015),kempie (10 november 2015),Nedlovefkk (10 november 2015),Oudebelg (10 november 2015),pcenter (13 november 2015),Wijze grijze (10 november 2015)

  9. #207
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 16:42
    Berichten
    5.063
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.584 in 2.510 posts

    Standaard

    Over een paar uurtjes vertrek ik naar de Villa (met mijn gewonnen vrijkaartje), ben benieuwd hoe het op een donderdag is.
    Aan mij ligt het in ieder geval niet, neem een volle zak en portemonnee naar Grefrath mee, heb er echt zin in en het weer is ook nog eens goed.
    Zal jullie ook live op de hoogte houden (tussen de vele kamergangen door ).

  10. #208
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 16:42
    Berichten
    5.063
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.584 in 2.510 posts

    Standaard

    Zo, gisteren dus een bezoekje gebracht aan de Villa (waarvoor nogmaals dank aan W2 en de club), van het live-updaten is niet veel terecht gekomen, kon nl. geen berichtje intypen op mijn Phone (en hoe ik dat kan verhelpen weet ik (nog) niet).

    Om maar met het belangrijkste te beginnen, het is me wederom goed bevallen, vooral en mede te danken aan de vele leuke en mooie dames. Ik heb me ondanks de beperkte wellness, geen Kino en ditmaal ook geen buitengebeuren geen minuut hoeven te vervelen. Was er tussen 14.30 en 22.00 en de club was gedurende die tijd redelijk tot goed gevuld met veel dames (15 tot later zo'n 30) en ook redelijk wat beren (na 20.00 ook best wat gewone heren gezien). Op het eind moest ik zelfs even wachten met mijn laatste verovering voor een Schlüssel, dus er werd redelijk gekamerd. Echt druk is het natuurlijk nooit geweest, maar vergeleken met mijn eerste bezoek eind augustus een wereld van verschil.

    Normaal gesproken zou ik nu weer een hele lap tekst hier intypen (zoals jullie van mij gewend zijn), maar dat laat ik nu maar eens achterwege. Heeft nl. een goede reden want ik ga komende zondag weer naar de Villa (heb wel geen vrije toegang gekregen, want met een Freikarte heb je er geen recht op zei de Theke na overleg met de manager, maar ach ik heb er nog nooit entree betaald dus het wordt wel eens tijd) en zal dan komende week wel uitgebreider verslag doen van mijn avonturen in Grefrath.

    Ik zal alvast een tip van de sluier oplichten over de dames waarmee ik een intensieve lichamelijke inspanning heb meegemaakt. Als eerste was Alina uit Roemenië aan de beurt, mooie blondine die me na een uurtje pure GFE (incl. echte TZ !!!) lekker heeft klaargereden.
    Vervolgens nam Sarah uit Iran het stokje over en na weer een uurtje pure GFE (ik weet ze wel uit te zoeken) tevreden de kamer verlaten, jammer genoeg niet klaargekomen maar dat ligt weer aan ondergetekende hoor (same old same old).
    Na een wat langere pauze zocht Sophia uit Roemenië naar een slachtoffer en dacht in mij de perfecte kandidaat gevonden te hebben. Ikzelf was niet echt overtuigd dat zij de juiste dame voor mij was, maar toen we samen knus op een bankje bij de oude bar zaten begon het toch wat te kriebelen ergens daaronder. Heb dan maar ja gezegd en aldus togen we richting kamer. Tja, een uur later was ik met gemengde gevoelens weer van kamer gegaan. Het was zeker niet slecht, het is een leuke, mooie meid met een guitig koppie en een hele mooie bos gitzwart haar. Maar eenmaal op kamer kwam er van TZ niet veel terecht, probeert vaak te upsellen, muziekje opzetten op het verkeerde moment, mij weinig bewegingsvrijheid geven, af en toe handje erbij. Ja, het was dus een wat rommelige kamergang en ik wilde na een half uur zoals eigenlijk gepland er een eind aan breien. Maar omdat ik nog niet gekomen was en ze toch iets over haar heeft wat mij wel aanspreekt/opwindt haar een tweede kans gegeven. Die heeft ze jammer genoeg niet gepakt, want ze ging eigenlijk op dezelfde voet verder ondanks mijn goedbedoelde adviezen. Ben dus wederom niet gekomen, maar ja ik was er eigenlijk met mijn gedachten ook niet meer echt bij. Nu zullen jullie wel denken dat Brad niet meer met deze dame gaat kameren (en normaal gesproken is dat ook zo), maar er waren een paar momenten bij waarop het echt geweldig was om met haar samen te zijn. Als ze dat nu eens een hele kamergang zou laten zien, dan zou ze echt een topper kunnen worden. Als ik haar zondag tegenkom zal ik het eens tegen haar (proberen te) zeggen en wie weet...
    Tenslotte ging ik na weer een ruime pauze naar boven met een knappe dame die ik eigenlijk al de hele dag gezien had en waarvan ik zéér gecharmeerd was (en ben ). Toen ze in de oude bar alleen zat op zo'n hoge bank (ik zat maar weer eens aan de toog) zag ik mijn kans schoon en liep op haar af (eerder op de dag had ik nog niet genoeg moed verzameld, knappe dames aanspreken blijft spannend voor mij). Na de gebruikelijke teksten bleek Jolanda uit Roemenie een uiterst lieve dame en tijdens het wachten op de Schlüssel bleek dat we al best goed met elkaar konden opschieten. En eenmaal op de kamer bleef dit gelukkig ook zo, een lekkere stevige vrijpartij waarbij ik in missio geweldig in haar klaarkwam. Goed, ze doet wel niet aan TZ (misschien met vastere klanten wel ?), maar ze kuste me wel gevoelvol op de mond (en andersom natuurlijk). En toen ze tijdens het pijpen met haar lichaam dwars over mijn borstkast lag, had ik een uitzicht wat ik zelden heb gezien, wat een lekker kontje heeft die meid (perfectly shaped). En deze dame is ook dé reden dat ik zondag weer ga, want dit half uurtje smaakt naar meer en ergens heb ik de illusie dat zij mij ook heel leuk en aardig vindt (tenminste dat zei ze tegen me na afloop en ook bij de lockers bleef ze opvallend lang nog een praatje met me maken). Ze blijft nog tot eind november en dan gaat ze thuis kerstvakantie houden.

    De twee stunners die ik tijdens mijn debuut aldaar innig heb mogen vasthouden waren er jammer genoeg niet. Van Alona wist ik dat zij de vorige week weer de club had verlaten, maar Nathalie is al geruime tijd niet meer aanwezig (de Theke wist ook niet meer dan dat ze op vakantie was, maar of ze nog naar de Villa terugkomt...).

    Goed, ik zal nu maar stoppen want het is toch alweer een flinke lap tekst geworden, Fortsetzung folgt...

    Groetjes, Uw Brad Clitt

  11. Onderstaande 8 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    biged (13 november 2015),Bluebear (13 november 2015),ButtinSky (15 november 2015),Jansen (13 november 2015),kempie (14 november 2015),rmjhexe (14 november 2015),The Pussyhunter (29 mei 2018),Wentelt Eefje (18 november 2015)

  12. #209
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Vandaag @ 16:30
    Berichten
    574
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.021 in 368 posts

    Standaard

    Premiere in Vertigo

    Afgelopen woensdag een paar uur vrij genomen en ik stond om even na vieren met een vrijkaartje van een ander forum bij de theke. Die legde mij persoonlijk de voornaamste regels van VV uit en ik verdween vervolgens op zoek naar mijn locker.
    De lockers bleken lekker ruim, met hangertjes en een handdoek. Het geheel maakt een zeer verzorgde indruk.

    Met rode berenjas aan vervolgens de Villa verkend. Het zag er allemaal heel mooi uit (echt een villa) en voor de rest ook vooral veel vrouwen en weinig mannen. Hoewel ik gelezen had dat er niet geanimeerd werd, had ik de volgende uren menig DVP om mijn hals hangen of ze waren tegen me op aan het rijden in de hoop op een kamer.
    Gezien het magere mannenaantal kan ik me voorstellen dat er niet veel verdiend werd door de dames.

    Amira
    Ik bezweek op den duur voor het leuke koppie en de gulle lippen van Amira.
    Samengevat was de sessie teleurstellend.
    Amira is een intelligente dame van 22 jaar; studente naar eigen zeggen. Ze heeft een goede babbel. Op de kamer kwam het voorstel om eerst samen te douchen. Dat leek me leuk maar bleef helaas beperkt tot samen douchen...
    Op bed begon het met zoenen, maar bleef helaas ook daarbij waarbij de tongzoenen mij net iets te terughoudend waren. En tijdens het zoenen vond Amira het leuk om af en toe een nieuw gespreksonderwerp aan te snijden.
    Er vond verder geen enkel initiatief plaats vanuit haar kant. Toen ik voorstelde dat zij haar mond eens op een uitstekend lichaamsdeel ging plaatsen, was er opeens een half uur om. Ik wilde het nog wel afmaken dus stemde toe in een uur. Taktiek Amira geslaagd.
    Pijpen was voldoende en daarna vervolgd in 69. In die positie hield ze me haar poes net iets te ver van me af. Ik greep haar echter goed vast, maar telkens als ik haar opgewonden maakte trok ze zich terug.
    Daarna nog in drie standjes doorgeragd waarbij ze aangaf wel van doggy te houden.
    Ik vind Amira ondanks alles een leuke meid. Herhalingsgevaar echter uitgesloten.

    Het eten was prima, door een vriendelijke hulptheke opgeschept.
    De sauna vond ik wat te laag staan.

    Pauline
    Toen ik weer toe was aan wat activiteiten kwam [bPauline][/b] bij me zitten. Ik had al een stuk of drie keer met haar gesproken die dag en uiteindelijk ook voor haar gekozen.
    Ik maak hier geen paspoortje voor Pauline omdat ik denk dat ze er niet lang blijft. Pauline is de 34-jarige Poolse masseuse Patrizia uit Acapulco Gold. Daar moest ze om een of andere reden weg en ze kwam haar geluk in VV beproeven.
    Omdat er zo weinig klandizie was (ik was 's avonds de eerste voor haar) dacht ze er aan om elders te kijken. Ik zou er niet verbaasd van opkijken als ik haar weer in Villa Marisol zie.
    Met Pauline een goede sessie gehad. Vooral het pijpen was onovertroffen. Met diepe natte halen weet ze je tot in elke porie te prikkelen. Daarnaast zet ze haar nagels op een zeer prettig voelende manier op de goede plekjes. Je merkt aan haar lichaam dat ze masseuse is (geweest). Dijen waar een Bond-girl jaloers op kan zijn.
    Geëindigd in cowgirl.

    Nog even een drankje gehaald bij de mooie Poolse blonde barvrouw en tevreden weer huiswaarts gekeerd met weer een ervaring rijker.

  13. Onderstaande 10 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 6 december 2015),biged ( 7 december 2015),Bluebear ( 6 december 2015),geert5 ( 6 december 2015),gignnl ( 7 december 2015),licky luke ( 7 december 2015),Megaboob ( 7 december 2015),Nedlovefkk ( 6 december 2015),The Joker ( 7 december 2015),Wijze grijze ( 6 december 2015)

  14. #210
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    Het feit dat de sauna te laag staat weerhoud mij al tijden om daar naar toe te gaan.
    Fijn om te horen dat dat nog zo is.
    Dat bespaart we een bezoekje met ergernis.
    Ik vind het onbegrijpelijk dat ze daarop bezuinigen!!
    SCROTUM bedankt

  15. #211
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 15:47
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.741
    Thanked
    11.733 in 5.122 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdagavond ook gebruik gemaakt van mijn vrijkaartje. Het was een tijd geleden dat ik er was geweest, maar heb al gemerkt dat er niet veel veranderd is. Dat ze nog steeds extra rekenen voor bitter lemon en neppe energy drank verbaasde mij. Volgens mij is de inkoop van die laatste vast niet meer dan de inkoopprijs van andere frisdrankbenen en misschien zelfs wel goedkoper.

    Gelukkig zag ik wel enkele nieuwe dames. Gezien het geringe aantal mannen hingen niet alleen Roemeense dames aan mijn hals maar ook die nichterige masseur die je wilt inpalmen voor een massage beurt. Ik begon me te vervelen en nam plaats op een bank achterin de bar. Er kwam een lange donkerharige dame met prachtige groenen ogen naast me zitten. Vermoedde dat ze Roemeens was, maar uiteindelijk bleek ze een Hongaarse genaamd Sofia te zijn, die eigenlijk bij een andere club (ben de naam kwijt) in Keulen werkt. Ze was een leuke spontane prettige gestoord meid die in was voor alles, zelfs bij uitzondering voor anaal zonder extra ervoor te vragen. Ze merkte dat alle meiden jaloers op haar waren, omdat ze veel gekamerd had die dag. Heb besloten om met haar te kameren en heb met haar een geweldige sessie gehad. Weinig kans dat jullie haar daar zullen aantreffen. want ze vertelde mij dat ze terug zou gaan naar haar eigen club. Na de sessie sauna gedaan. gedoucht en van de muziek en hapjes genoten. Had Katerina op het oog als de volgende meid om mee te kameren. maar ze was telkens druk bezig. Het werd te laat, moest 2 uur rijden naar huis. Heb me voorgenomen om een vrijkaart te nemen voor zondag, zodat ik Katarina alsnog zou treffen.

    Zondag eind van de middag gebruik gemaakt van de vrijkaart. Helaas was Katarina niet aanwezig, maar gelukkig wel andere Russische meiden. Zolang je hun drankjes betaald, zijn ze poeslief voor je en geven ze je de tijd van je leven. Met 2 van hun gekamerd. Moet zeggen dat met Russische meiden 9 van de 10 keer geweldig is

    Desondanks hun hoge entreeprijs, weten ze bij VV wel altijd Russische /Poolse meiden te regelen die de club staande weten te houden, al is het dan onder meer door verkoop van drankjes. Op zicht is VV een prima club qua hygiëne en opzet. Het enige wat ontbreekt is een jacuzzi en bioscoopkamer. Als ze dit weten te regelen en de extra's voor bitter lemon, neppe energy drank en popcorn afschaffen dan zou dit wel eens de populairste club kunnen worden.

  16. Onderstaande 5 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 7 december 2015),licky luke ( 7 december 2015),Nedlovefkk (10 december 2015),The Joker ( 7 december 2015),Wentelt Eefje ( 8 december 2015)

  17. #212
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:41
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Op zicht is VV een prima club qua hygiëne en opzet. Het enige wat ontbreekt is een jacuzzi en bioscoopkamer. Als ze dit weten te regelen en de extra's voor bitter lemon, neppe energy drank en popcorn afschaffen dan zou dit wel eens de populairste club kunnen worden.
    Een jacuzzi en kino waren aanwezig in VV maar het bubbeltjes bad werd bijna niet gebruikt omdat het op een wat onlogische plek in de aanbouw stond en de kino (was ook niet al te populair) moest plaats maken voor de uitbreiding vd kleedkamers.
    Line-up in de Villa nog steeds prima verzorgd zeker door de aanwezigheid van altijd de nodige dames uit Rusland en Polen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  18. Onderstaande 3 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 7 december 2015),licky luke ( 7 december 2015),Sjeufke ( 7 december 2015)

  19. #213
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 15:47
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.741
    Thanked
    11.733 in 5.122 posts

    Standaard

    Op zicht is kino niet zo belangrijk. maar een jacuzzi is toch wel lekker. Heb helaas jacuzzi niet meegemaakt in VV, maar wellicht een idee als ze 1 van de sauna's of het rookgedeelte naast de sauna ombouwen tot een afgesloten jacuzzi gedeelte. Zodoende zullen de ijsberen die bijkomen in het lounge gedeelte er geen last van hebben.

  20. #214
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 15:47
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.741
    Thanked
    11.733 in 5.122 posts

    Standaard

    Speaking over roken; jammer dat ze nu het roken toelaten in het gehele bargedeelte.

  21. #215
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Op vrijdag 28/11 heb ik voor het eerst sinds december 2012 Villa Vertigo nog eens bezocht. Ik ben aangekomen om 16u30 en heb de club pas ergens na de tweeën terug verlaten. In de loop van de avond heb ik het gezelschap gekregen van 007 en Vendezz. Ik was dus sowieso verzekerd van leuk gezelschap tussen de kamergangen door 8).


    Laat me beginnen met een korte beschrijving van de club. Voor zover ik mij kan herinneren is de infrastructuur de voorbije 3 jaar niet gewijzigd:

    -de club bestaat uit 2 afzonderlijke delen: een rustige ‘bar’ waar je kan chillen (achteraan deze ruimte heb je de welness en een rokersruimte) en een drukkere bar waar er ’s avonds gefeest wordt.
    -de buitenruimte met een tuin en zwembad is heel mooi. Absoluut een meerwaarde in de zomer.
    -een restaurant is er niet echt, we hebben ons eten opgepeuzeld in de rustige bar
    -douches en wc’s waren in orde


    Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De masseur (Picasso) was wel opdringerig. Hij heeft me zeker 5 keer proberen ‘verleiden’ tot een massage, en dat niet altijd op een even leuke manier.

    Het eten was in orde. Ik heb me een schnitzel met Provençaalse saus, groentjes en gebakken aardappelen genomen. Smaakte uitstekend! Ik mocht mijn bordje wel niet zelf volscheppen, dat deed iemand van het personeel voor me. Ik weet niet of dat altijd zo is.

    Drinken: softdrinks en bieren zitten in de inkom van 60€. Sterkere alcoholische dranken zoals Vodka Redbull en Bacardi Cola moet je extra betalen.

    De welness heb ik niet gebruikt, dus daar kan ik niks zinnigs over vertellen.

    De sfeer was oké. In de namiddag was het bij momenten iets te rustig. Moest ik alleen geweest zijn, had ik me toen ongetwijfeld verveeld. ’s Avonds hing er een leuke feestsfeer in de drukkere bar. In de andere bar bleef het steeds héél rustig en kon je altijd even gaan chillen.

    Qua aanwezige mannen was het in de namiddag heel rustig. Na 20u werd het drukker, zonder dat het ooit echt druk werd. Ik denk niet dat er ooit meer dan 40 man tezamen in de club aanwezig waren.

    De line-up was uitstekend. Ik vermoed dat er 30 à 40 verschillende vrouwen aanwezig waren. Op een paar enkelingen na, wou ik ze allemaal neuken. De meeste meiden waren mooi tot bloedmooi. Ik moet er wel bij vermelden dat de line-up merendeel Oost-Europees getint was (waar mijn voorkeur naar uit gaat).

    Het gemiddeld serviceniveau… Wat mijn 4 kamergangen betreft, lag dat redelijk hoog. Ik heb 2 goede, 1 heel goede en 1 uitstekende kamergang gehad. En dat met 4 heel mooie meiden!

    Ik heb dus 4 keer gekamerd.

    Mijn eerste kamergang was met Hongaarse Sofia.

    Sofia is 26 jaar jong, 1,70m groot, heeft een leuk gezicht, heel lang bruin haar en groene ogen. Ze is normaal gebouwd, heeft een heel vrouwelijk figuur, een hele mooie B-cup en een mooie, ronde kont. Ik kan me geen tattoos of piercings herinneren.

    De presales waren euh… apart. Sofia praatte en praatte en bleef maar praten. Ik zag maar 1 manier om haar te doen stoppen met praten en dat was haar een sleutel te doen halen.

    De kamergang was heel goed. Tongzoenen mocht iets dieper, maar was wel oké. Een uitstekende pijpbeurt mondde al snel uit in een lekkere 69, waarbij ik Sofia haar mooie poes uitgebreid mocht verwennen.

    Neuken in 3 standjes met deze mooie meid was uitstekend. 1 minpunt: ze probeerde me voortdurend te 'verleiden' tot anale seks. Wegens een iets te hoge meerkost... (100€) heb ik het aanbod toch maar naast me neergelegd.

    Uiteindelijk probleemloos klaargekomen tijdens hondjes en de kamer tevreden verlaten.

    Herhalingsgevaar is groot.


    Mijn 2de kamergang was met Roemeense Mira.

    Mira is 22 jaar jong, heeft een mooi gezicht met hele volle, zwoele lippen, heeft lang, zwart haar en mooie, bruine ogen. Ze is ietsje voller, heeft een lekkere kont en een A-cup met grote tepels. Ik kan me geen tattoos herinneren.

    Mijn kamergang met Mira was de minste van de 4 afgelopen vrijdag.

    Zoenen beperkte zich tot kleine zoentjes op de mond. De pijpbeurt was heel goed. Neuken was goed. Cowgirl hield Mira niet lang volg, maar missio en hondjes waren lekker. Probleemloos klaargekomen tijdens doggy.

    Herhalingsgevaar is ondanks Mira haar innemende glimlach klein.


    Mijn 3de kamergang was met Roemeense Alice.

    Alica is 22 jaar jong, heeft lang zwart haar en een leuk koppie. Het is een kleine meid van zo’n 1,55m. Ze is normaal gebouwd, heeft een héél lekkere kont een een A-cup met grote tepels. Ze heeft 7 tattoos en een tongpiercing.

    De kamergang was super. Veruit de beste van de 4 afgelopen vrijdag.

    De kamergang begon nochtans aarzelend, Alice wou niet zoenen… Na een korte discussie daarover veranderde Alice plots echter in een zoenkanon en werd dit onverwacht 1 van de beste kamergangen van 2015.

    De pijpbeurt was uitstekend en we hebben héél intiem geneukt. Vooral de cowgirl, die zeker 20 minuten heeft geduurd was memorabel. Na net geen uur heeft Alice het 3de orgasme van de dag uit kleine Piet gekregen, waarop ik volledig kapot zat.

    Herhalingsgevaar met deze mooie meid is reusachtig groot!


    Mijn 4 de kamergang afgelopen vrijdag was met Roemeense Olympia.

    Olympia is een echt KP-meisje: een heel mooi gezicht, mooie ogen en halflang bruin haar. 1,60m groot, een killerkont en een zalige B-cup.

    Wegens overmatig alcoholgebruik de voorgaande uren, herinner ik mij jammer genoeg niet meer veel van de eigenlijke kamergang.

    Wat me duidelijk is bijgebleven: een uitstekende pijpbeurt en een knallend orgasme na een stevige doggy. Ik weet ook nog dat ik de kamer heel goedgemutst heb verlaten, dus het zal allemaal wel in orde geweest zijn.

    Herhalingsgevaar: groot, maar de volgend keer wel in een iets nuchterder toestand.


    Mijn conclusies na dit bezoek: de infrastructuur van de club is oké, het personeel is vriendelijk, het eten smaakte, de sfeer zat goed, de line-up was uitstekend en mijn kamergangen waren goed tot uitstekend. Niets negatiefs dus en ik vraag mij dan ook al enkele weken af waarom ik Villa Vertigo eigenlijk zolang gemeden hebben.

    Het zal niet lang duren eer ik er terug sta. Villa Vertigo: tot snel!
    Laatst gewijzigd door KanariePiet; 14 december 2015 om 08:08
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  22. Onderstaande 10 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (20 december 2015),Big30 (14 december 2015),biged (14 december 2015),Bluebear (14 december 2015),Flurkman (16 december 2015),Megaboob (14 december 2015),Nedlovefkk (14 december 2015),papi (21 december 2015),satanic surfer (14 december 2015),Teiresas (15 december 2015)

  23. #216
    Geregistreerd
    8 januari 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 20:22
    Locatie
    www.bigtit-special.com
    Berichten
    240
    Discussies
    9
    Thanks
    83
    Thanked
    297 in 77 posts

    Standaard

    Heb VV 30-07-2015 vereerd met een bezoek en dat was eigenlijk alleen vanwege de erg mooie website. Omdat ik op luxe gesteld ben dacht ik dat dat wel iets voor mij zou zijn, dus ik ernaar toe. De club zelf is ook wel mooi, maar ik vond hem nogal klein afgaand op de indruk die ik op de website had gekregen. Er liepen zo'n 10 ijsberen rond, maar ik moest echt zoeken naar de vrouwen, heb er in totaal zo'n 5 gezien die ook nog eens niet mijn smaak waren. Toen ik iets wilde gaan eten waren er alleen nog maar keiharde broodjes waarop mijn kiezen zouden breken. Snel weer omgetrokken en verder gegaan naar Golden Time/

  24. Onderstaande leden hebben freek12000 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (14 december 2015)

  25. #217
    Geregistreerd
    14 november 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:34
    Berichten
    228
    Discussies
    2
    Thanks
    54
    Thanked
    120 in 52 posts

    Standaard

    Donderdag 17 december deze club een bezoekje gebracht.
    Helaas zijn de aanwezige meiden meer met elkaar bezig dan met de eventuele mannelijke bezoekers.
    volgens mij begrijpen ze het niet zo goed.
    Erg veel licht en zeer weinig knusse hoekjes voor een gesprekje om een keuze te maken.
    De douche is ok
    verder mijn mening mijden deze club

    Johan
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 december 2015 om 00:37

  26. Onderstaande leden hebben johan47 bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME (19 december 2015)

  27. #218
    Geregistreerd
    18 november 2009
    Last Online
    9 december 2017 @ 23:08
    Berichten
    238
    Discussies
    11
    Thanks
    143
    Thanked
    94 in 50 posts

    Standaard

    Hallo Joker,
    is daar nog wat te doen daar en wat is het entree tegenwoordig.
    Sauna goed op temperatuur? Daar ben ik de laatste keer op afgeknapt want die was maar 80 graden
    Alvast bedankt voor je reactie

  28. #219
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Vandaag was het erg rustig.
    Entree nog altijd E60 incl zondag gratis terugkomen.
    Sauna vond ik veel te heet, maar gek genoeg gaf die thermo maar 82 aan.

  29. Onderstaande leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    harrie1111 (21 december 2015)

  30. #220
    Geregistreerd
    25 mei 2013
    Last Online
    19 januari 2021 @ 19:43
    Berichten
    253
    Discussies
    4
    Thanks
    27
    Thanked
    173 in 92 posts

    Standaard

    Vorige week was het in sauna goed uit te houden vond ik. Luchtvochtigheid deze was laag. Dus water opgegooid.

    Heb me goed vermaakt met Sofia uit hongarij een hele leuke meid buiten en op de kamer. Kom graag daarvoor terug.
    Lineup vond ik wel goed volndoende dames beschikbaar. Werd begin avond nog wat drukker je kunt in villa beter wat later komen want dan meer keus.
    „Ein Deutscher, ist ein Mensch, der keine Lüge aussprechen kann, ohne sie selbst zu glauben.“

  31. #221
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 15:47
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.741
    Thanked
    11.733 in 5.122 posts

    Standaard

    Net hier gearriveerd met als hoop Russische dvp's aan te treffen. Heb ze nog niet gespot, betwijfel of ze aanwezig zijn. Gelukkig zijn er wel een paar leuk uitziende dvp's. Ga er het beste van maken.

 

 
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42.

  FKK Artemis 468*60