Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 221
  1. #151
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door capello Bekijk bericht
    Tja, conclusie: mooie tent (nog steeds), te weinig dames en daarom ook te weinig sfeer, eten is prima en gasten in hun eigen kloffie doet afbreuk aan het concept.

    Door de laatste sessie toch met een voldaan gevoel naar huis gereden. Herhaling? ja, maar dan een keer in het weekend.
    Vrijdag jl viel het me op dat de parkeerplaats van de Villa meer dan goed gevuld was zo rond 23u, ik was te kort binnen om een goed beeld mbt de dames d.i. aantal en kwaliteit te kunnen schetsen maar na een blik in de nieuwbouw en het oude gebouw durf ik een schatting van ongeveer 45-50 dames wel aan .

    Met de optiek van de dames die ik zag was bepaald weinig mis en binnenkort zal er een wat langer bezoek plaats vinden aan de Villa.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. Onderstaande 4 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (29 juni 2015),Jansen (29 juni 2015),NeverEnough ( 9 augustus 2015),Sjeufke (29 juni 2015)

  3. #152
    Geregistreerd
    19 februari 2012
    Last Online
    Gisteren @ 16:46
    Berichten
    397
    Discussies
    22
    Thanks
    111
    Thanked
    578 in 184 posts

    Standaard

    Hallo" als je potentiële vaste klanten niet bedient met een drankje , worden dat niet snel vaste klanten!!!volgens mij moet de barman zorgen dat je terug komt ,toch?

  4. #153
    Geregistreerd
    19 februari 2012
    Last Online
    Gisteren @ 16:46
    Berichten
    397
    Discussies
    22
    Thanks
    111
    Thanked
    578 in 184 posts

    Standaard

    Verder de dag doorgekomen tot etenstijd , dat was gegrild vlees , kip en worst , daarbij patatten en 4 soorten rauwkost salade , alles ruim voldoende , na het eten uitbuiten in de bijna lege bar , deze knappe barvrouw moet het ook nog leren, vraagt ook niet omdat je iets wil drinken , maar was wel heel druk mat haar grote bos krullen constant naar rechts te bewegen ,zodat ze weer kon zien hoe de citroen in schijfje gesneden moest (-: , ik vraag iets te drinken , kwam eraan , ikke ". Danke". Zei nix
    Ondertussen werd de andere bar voorzien van een Roemeense barvrouw met donker rode krullenbos, daar ff iets te drinken besteld , hier hetzelfde beeld als bij de andere barbediening , on proffesioneel en meer met zichzelf bezig dan met de klant.

    Om 23 denk ik vertrokken, ik moet ja 2,2 uur rijden voordat ik weer thuis ben.
    Algemene indruk van de club: Grote parking met weinig auto's deze zondag , nette en schone villa, bediening aan de bar zeer matig ,

    Wordt vervolgt

  5. Onderstaande leden hebben Prima bedankt voor deze bijdrage:

    Willi69 (30 juni 2015)

  6. #154
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Tsja ... .

    Je komt met een vrijkaart binnen en je commentaar en lichte onvrede is dan vervolgens dat de barman niet iedereen op het terras bedient? Dat is in geen enkele club zo al zal het wel eens voorkomen dat de barman behulpzaam is als bv men even wat slecht ter been is.

    Graag weer relevante VV ervaringsberichten ... .
    Laatst gewijzigd door Big30; 30 juni 2015 om 09:39
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Keesbe (30 juni 2015)

  8. #155
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Volgens de mensen die er werken was het de afgelopen weken rustig in het weekend. tenminste dat werd me verteld door het personeel gisteren. Toen ik er een eiskafee latte dronk die speciaal gemaakt werd voor me nadat ik even vriendelijk een gesprek gehad heb met ze en vroeg hoe hun dag was. XD

  9. Onderstaande 3 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (30 juni 2015),lekkersfan (30 juni 2015),Picasso 1 (30 juni 2015)

  10. #156
    Geregistreerd
    19 februari 2012
    Last Online
    Gisteren @ 16:46
    Berichten
    397
    Discussies
    22
    Thanks
    111
    Thanked
    578 in 184 posts

    Standaard

    Hallo , heb ik u niet vriendelijk bedankt voor de vrijkaart? En moet ik mijn ervaring anders omschrijven? Ik was niet de enigste bezoeker die het buitengewoon raar vond dat 2 personen bedient worden , en de andere misschien toekomstige vaste klanten daar raar van opkijken, er zat naast mij 2 mannen die een raar gezicht trokken toen de barman opnieuween nieuw bier kwam brengen .
    Als een vrijkaart betekend : dat ik alleen positief moet schrijven , betaal ik graag de entree alsnog .
    Ik schrijf geen negatief , ik geef een tip hoe je kan zorgen dat jou klanten terugkomen, en 1 daarvan is dat jou klant koning is , niet alleen ikke , maar de hele ploeg mensen die de club binnengaan
    Ik kom niet voor de gratis inkom of gratis drankjes , ik wil me op m'n gemak voelen , en natuurlijk de binnenkant van de kamers bekijken.
    En dat is 5 keer gelukt zondag , dus dat was wel oke

  11. Onderstaande 3 leden hebben Prima bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (30 juni 2015),Bluebear (30 juni 2015),peterp095 (30 juni 2015)

  12. #157
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Beitrag

    Laat je niet op stang jagen Prima, de reden waarom die betreffende barman die betreffende klant van een biertje komt voorzien (herhaaldelijk) ligt ongetwijfeld aan het "Trinkgeld" dat hij van die klant zo op z'n tijd zal worden toegestopt. Bekijk het als een ongewone gang van zaken, daar is voorts weinig bijzonders aan. Je mag er niet vanuitgaan dat hij de halve toko van drank gaat voorzien buiten want dan mopperen er mensen aan de bar dat er geen barman achter staat.
    Laatst gewijzigd door Big30; 30 juni 2015 om 18:53
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  13. Onderstaande 3 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (30 juni 2015),Oudebelg (30 juni 2015),peterp095 (30 juni 2015)

  14. #158
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Wat trouwens raar is, er staat die grill saison is geoffnet, ik heb geen grill gezien. !!!!

  15. #159
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Toch, ik heb dat ook al meegemaakt in enkele clubs dat ze komen vragen wat je wil drinken maar dan wel aan iedereen en uiteraard op een moment dat het nog erg rustig is .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  16. #160
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    De grill staat in een tent in de tuin en het eten komt dan binnen in de bakken.
    Overigens staat er op de spiegel bij de ingang dat de BBQ enkel op VR-ZA-ZO is.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Wat trouwens raar is, er staat die grill saison is geoffnet, ik heb geen grill gezien. !!!!

  17. #161
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prima Bekijk bericht
    ik wil me op m'n gemak voelen , en natuurlijk de binnenkant van de kamers bekijken.
    En dat is 5 keer gelukt zondag , dus dat was wel oke
    Thxs voor de paspoortjes prima! Zeker Russische Sammy is een aanrader.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  18. #162
    Geregistreerd
    3 januari 2013
    Last Online
    18 oktober 2017 @ 16:27
    Berichten
    139
    Discussies
    11
    Thanks
    30
    Thanked
    294 in 61 posts

    Standaard Villa Vertigo am Mittwoch den 22.07.2015

    Vor einigen Jahren war die Villa Vertigo mein absoluter Lieblingsclub. Etwa 2 Jahre lang war ich ständig dort, bis es dort zunehmend leerer und langweiliger wurde. Ich halte es aber so, dass ich in regelmäßigen Abständen mal nach dem Rechten schaue. Immerhin habe ich schöne Erinnerungen an diesen Ort. Dank einer Freikarte hatte ich nun die Gelegenheit, dies nun mal ohne Risiko zu tun und so kam es, dass ich am letzten Mittwoch (22.07.2015) mal wieder dort war. Wir reisten zu zweit am Nachmittag an und waren gegen 16:00 Uhr vor Ort. Auf dem Parkplatz war es zu diesem Zeitpunkt sehr leer. Außer meinem Fahrzeug standen da nur etwa 3-4 weitere Pkw.

    Am Empfang wurden wir freundlich begrüßt. Meine Freikarte wurde problemlos akzeptiert. Wir erhielten unser Schlüsselband und konnten uns im Umkleidebereich Bademäntel in gewünschter Größe und Badeschlappen selbst nehmen. Handtücher liegen in den Spinden und können weiterhin im Bereich des Empfangs aus einem Regal genommen werden.

    Bei einem ersten Rundgang fanden wir einen sehr leeren Club vor. Es waren etwa 15-20 Mädchen vor Ort und ebenso viele Gäste. Es müssen wohl einige ohne Pkw da gewesen sein oder abgesetzt geparkt haben. Es war noch ein kleines Frühstücksbuffet mit Brötchen und Aufschnitt aufgebaut. Ich hatte noch keinen Hunger, deswegen habe ich es nicht gekostet. Bei den Brötchen scheint es sich augenscheinlich um Aufbackbrötchen gehandelt zu haben.

    Wir setzten uns erst einmal nach draußen und wollten uns dabei einen ersten Überblick verschaffen. Dabei blieb man nie besonders lange alleine. Die Mädels sind sehr kontaktfreudig, so dass es fast schon zu viel ist. Geht man durch den Club, wird man alle paar Meter aufgehalten und ziemlich offensiv animiert. Ich mag es, wenn die Mädels im Club animieren, aber hier wurde selbst mir esecht zu viel, vor allem weil die eine oder andere schon der Meinung war, dass man zahlungspflichtig wird, sobald man sich länger als ein paar Minuten darauf einlässt und das Gespräch nicht ablehnt. Na wenn das so ist, belasse ich es wohl bei einem Smalltalk und so habe ich es dann auch von da an gehalten.

    Ich traf aber unter diesen etwas frustrierten und aufdringlichen Damen auch eine sehr süße freche Maus an, die ich bereits vor über einem Jahr bei meinen letzten Besuchen der Villa kennengelernt hatte. Bisher haben wir uns immer nur gegenseitig geärgert und ausgekitzelt. Ich mochte sie von Anfang an,hatte mich aber nie für ein Zimmer entschieden. Aber an jenem Tag sollte esdann endlich mal sein. Ich ging zu ihr hin und sie meinte mich wieder kitzeln zu müssen. Als ich dann sagte, dass sie jetzt zur Strafe fällig ist und mit mir auf`s Zimmer muss, konnte sie es kaum glauben. Aber so kam es und wir verschwanden zusammen…

    Monica
    22 Jahre
    Rumänien
    Konversation auf Englisch
    schulterlange, braune Lockenmähne steinhart dank Haarlack
    ca. 165cm
    schlank, KF 36
    BH: B-Cup natur
    schöner, runder Po
    süße Teenyoptik, niedlich frech
    Blumentattoo rechts oberhalb der Hüfte

    Wir verzogen uns zusammen in ein Zimmer im ersten Obergeschoss, wo das Spätzken darauf bestand, dass wir noch zusammen duschten. Vielleicht war eseine Strategie, die Zeit in die Länge zu treiben, aber irgendwie hatte ich auch Spaß daran mit ihr. Dieses Kuscheln und Necken zwischendurch hat mir echt gut gefallen. Ich hätte es am liebsten mit ihr in der Badewanne an Ort und Stelle gemacht, aber wir trockneten uns dann ab und verlagerten auf`s Bettchen…

    Es fing an mit zärtlichem Küssen und Liebkosen und irgendwann legte siesich auf mich. Die Küsse setzten sich fort und es gab dann echt gutes FO, das sehr ausdauernd war. Irgendwann leiteten wir zum Hauptteil um und zwar zu meiner geliebten Reiter… Leider war Monica da nicht so motiviert und drängte in regelmäßigen Abständen dazu, dass sie passiver sein kann. Wir wechselten dann noch zwei Mal und hatten insgesamt eine halbe Stunde Spaß. Bei einer Nachschau auf meinem Handy stellte ich fest, dass wir mittlerweile mehr als 35 Minuten auf dem Zimmer waren, so dass ich mich dazu entschloss, die Stunde, die ich eh zahlen musste, voll zu machen. Wir kuschelten und plauderten dann noch 20 Minuten und verließen dann das Zimmer.

    An meinem Spind übergab ich Monica dann die üblichen 100 Euro für eine Stunde. Sie fragte mich dann nach „Tip“ und versuchte mir mit so Sprüchen wie: „Wenn du ein netter Junge bist, gibst du mir noch 10 Euro. Wenn nicht, behalte ich dich in schlechter Erinnerung“ ein schlechtes Gewissen einzureden. Sie blieb dabei sehr hartnäckig und ging mir 2-3 Minuten damit auf die Nerven. Erst als ich deutlicher wurde, hörte sie auf und verabschiedete sich freundlich mit einem Luftküsschen.

    Diese Trinkgeldaktion bringt der lieben Monica erhebliche Abzüge. Ansonsten war es ganz schön mit ihr, aber diese Sache gibt meinem Erlebnis mit ihr einen faden Beigeschmack, zumal ich ja schon durch die anfängliche Duschaktion den Eindruck hatte, dass es eine Verlängerungsstrategie war. Eine Wiederholung würde ich daher eher nicht in Erwägung ziehen.

    Nach einer Dusche aß ich vom Abendbuffet. Es gab verschiedene Salate, Schweinegulasch, Nudelauflauf, Reis, ein Fischgericht, Nudeln und Knödel. Das Essen war nicht besonders gut und hatte eher untere Kantinenqualität. Sehr schade, wie ich finde.

    Nach dem Essen chillten wir draußen noch ein bisschen und entschieden uns bereits gegen 20 Uhr für eine Abreise. Die Zahl der Mädels hatte sich bis abends nicht erhöht und Stimmung kam auch nicht wirklich auf. Wir erhielten noch einen Zettel, der uns freien Eintritt für den folgenden Sonntag ermöglichte. Wir haben dies jedoch dann nicht in Anspruch genommen. Ich hoffe es wird irgendwann mal wieder annährend wie früher in der Villa Vertigo. Im Moment sind wir leider weit davon entfernt. 60 Euro Eintritt finde ich absolut zu viel für das gegenwärtige Angebot. Ich werde aber in regelmäßigen Abständen weiter nach dem Rechten sehen.
    Laatst gewijzigd door Iubi; 28 juli 2015 om 22:54

  19. Onderstaande 9 leden hebben Iubi bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius ( 3 augustus 2015),biged (29 juli 2015),Bluebear (28 juli 2015),Don Rudo (28 juli 2015),Flipper (29 juli 2015),Megaboob (28 juli 2015),Nedlovefkk (28 juli 2015),papi (28 juli 2015),Willi69 (29 juli 2015)

  20. #163
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:48
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    934
    Discussies
    28
    Thanks
    2.193
    Thanked
    2.181 in 410 posts

    Standaard

    Hoi, ik zoek een meerij mogelijkheid naar VV. Voor begin Augustus.

    Heeft iemand plek?

    Grt Johan

  21. #164
    Geregistreerd
    19 februari 2012
    Last Online
    Gisteren @ 16:46
    Berichten
    397
    Discussies
    22
    Thanks
    111
    Thanked
    578 in 184 posts

    Standaard

    Hallo , wanneer is Sammy aanwezig in de villa?

  22. #165
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Dan moet je bellen of ze aanwezig is.

  23. #166
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Tja gisteren eens mijn vrijkaartje gebruikt.. er was een leuke dvp mooi grappig.. en haar minimum boekingstijd was 2 uur.. dus ze had ook nog eens humor. ☺☺☺ eten was er.. vrouwen tja.. er waren enkele vrouwen ja.. maar goed is anders, voor een gratis dagje chillen was het ok.

  24. Onderstaande 2 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 1 augustus 2015),Picasso 1 ( 1 augustus 2015)

  25. #167
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:48
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    934
    Discussies
    28
    Thanks
    2.193
    Thanked
    2.181 in 410 posts

    Standaard

    Hoi allemaal,

    afgelopen donderdag ben ik mijn vrijkaartje gaan opmaken. Ik was al eens in VV geweest, ik wist wat ik me moest voorstellen van de club.
    Het moet gezegd: als je aan komt rijden, ligt de villa mooi op de hoek. Hij oogt fraai, ontegenzeglijk.
    Fiets aan een boom vastgemaakt op de parkplatz, en naar het van veel clubs bekende toegangshek. De Thekedame zag me aankomen, dus zoemde het hek al open.
    Meteen werd me gevraagd of ik al eerder was geweest: 'Ja? Mooi, dan hoef ik je niets meer uit te leggen. Zondag actie?' Ze bedoelde de gratis toegang.
    Toen ik mijn vrijkaartje liet zien, en vroeg of dat daar ook bij gold, moest het dienstdoende hoofd er bij komen. 'Ja, het was goed.' Ik kreeg het handgeschreven briefje in mij n hand geduwd.
    Vorige keer was de dame die er stond zeer beleefd, Oost Europees, en had een pracht decolleté. Nu een erg Duitse trainingspak dame. Verder wel redelijk vriendelijk, en heel vlot. Losjes kun je het ook noemen. Op de een of andere manier vond ik het vorige keer net wat prettiger.
    In sneltreinvaart legde ze me badjas, handdoeken, en kleedruimte / douche uit toen ik aangaf wel eens eerder te zijn geweest maar ik wist het niet meer precies.

    Uitgekleed en gedoucht. Die is klein maar wel goed. Het deel met de wastafel waar je of de douche in gaat of de WC of de kleedkamer is erg krap.
    Klapdeurtjes lopen wel soepel. Goed opletten welk klapdeurtje je doorgaat, anders kun je zo maar in je blote tokes vanuit de douche de barruimte binnen stappen. Toegegeven dat dat eigenlijk ook niet zo veel uitmaakt, maar we houden het wel netjes. Je moet je tenslotte eerst afdrogen....

    Ik koos voor rondlopen in handdoek, gezien de temperatuur van dik 30 graden. Dat duurde eerlijk gezegd bij mij even voordat ie niet afzakte. De bardame: 'Gewoon uitproberen, met een uur heb je het in de gaten.' En ach,... het was warm, buiten op het terras zonde alle beren in adamskostuum, dus het maakte niet zo veel uit.
    Ik had honger dus ik nam een paar broodjes kaas. Het was er wel, maar de rauwkost zag er verlept uit, duidelijk niet koel gehouden. Beleg ook niet. De theedoek er bovenop hield de broodjes 'vers'. Dit valt me bij meer clubs op dat hier niet zo veel aandacht voor is.

    Ik heb op het terras van het oude deel zitten lunchen.
    De tuin was open. Duidelijk een meerwaarde. Opvallend dat dat vooral het terras met zwembad is: daar ligt men in rieten ligstelen omheen.
    De tuin is redelijk groot, maar lijkt vooral optisch bedoeld. Er in gaan zitten deed niemand.
    Ik weet natuurlijk niet of dat anders is als er gegrild wordt in t weekend.

    Een tijd rondgelopen. Wat me net als vorige keer opviel is de passiviteit van de dames. Ze mogen duidelijk niet animeren?
    Dat vind ik een punt: mij bevalt het wel als ze wat moeite doen om naar je toe te komen. Jaag gedrag kan als ander uiterste ook hinderlijk zijn. Maar daar ben je zelf bij.
    In VV zou het de sfeer denk ik opkrikken als de dames meer naar je toe mogen (?) komen.

    De soep arriveerde. Tussen de om aandacht vechtende wespen op het boven-terras wat soep genomen.
    Daarna: 'Ik wil in de tuin liggen, maar dan wel in de schaduw.' De bardame gevraagd, duidelijk het dienstdoende opperhoofd die dag'
    'Ja hoor, dat mag. '
    En dat was aangenaam: een ligstoel in de schaduw op het grasveld gezet, handdoek er op en liggen maar.
    Ik kon lekker de tuin, het terras en zwembad en er omheen bekijken.
    Het viel me ook op dat er de nodige dakleien kapot waren. Nicht so gründlich?
    Lekker een dik uur liggen soezen. Hmmmmm.

    Goed, rond half vier een duik in het zwembad genomen. Om wakker te worden. Opdrogen in de zon. Het werd tijd voor actie.
    Ik wilde nu toch wel een dame uitzoeken.
    uiteindelijk voor de spaanse Milf-dame Diana gekozen. Dat was de moeite waard. Zie aldaar.

    Hierna rondlopen, kijken, praten, biertje, tuin rondlopen. Mijn ligstoel was door een andere beer 'ingepikt'. Blijkbaar een goed idee.
    Waarom deed niemand het mij na? Enfin, mijn kleine vriend begon weer bij te komen, dus het werd tijd dat ik een dame vroeg. Ik had al een paar maal een lekkere zien lopen met een brede heuppartij. Maar op dat moment uiteraard buiten beeld....
    Gekozen voor een optische oplossing: een mooi uitziende dame aan de gokkast. Roemeense Julia. Viel niet tegen. Lekker mijn ding gedaan. Zie aldaar.

    Het was inmiddels etenstijd, twee keer opgeschept.
    Het eten is bij VV van goede standaard kwaliteit. Je zit redelijk lekker en verantwoord te eten. De ruimte waar het staat heeft 1 tafeltje, het boven-terras veel wespen. Dat werd 1 bord snel n aar binnen werken. Mijn spaanse Milf zat aan het tafeltje, daar zonder conversatie mijn tweede bord leeg gegeten.
    Helaas geen toetjes, zelfs geen fruit.

    Nog een kop koffie en een groot glas mineralwasser aan de bar in het aanbouw deel.
    Het werd 'tijd om te gaan'.

    Kortom: rond 20u zakte ik de heuvel af Venlo binnen. Terrasjes zaten vol.
    Een ijsje bij de Jamin. Nog even de platenzaak binnen, dat kan daar nog lekker ouderwets.
    Daarna het treintje naar huis.

    Een genoeglijke dag in VV, absoluut.
    Het oude deel van het pand heeft sfeer, de kamers zijn mooi. Aangenaam om te verblijven.
    Het bargedeelte in het oude deel zou wat mooier gemaakt kunnen worden, overdag is het er leeg.
    De aanbouw is eigenlijk te warm op zo'n hete dag. Jammer, want het is er echt mooi om te zitten. Zeker in combinatie met buiten.
    Van de sauna heb ik niemand gebruik zien maken. Zelf ook niet gedaan. Ligt duidelijk geen nadruk op, het is er, en dat is het. Het ziet er wel goed uit, alleen klein.
    Dat er soms geklede mensen rondlopen... och.

    Willem wederom hartelijk dank voor dit kaartje.

    Groet, Johan
    Laatst gewijzigd door Johan35; 9 augustus 2015 om 12:57

  26. Onderstaande 8 leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 9 augustus 2015),biged ( 9 augustus 2015),Bluebear ( 9 augustus 2015),Don Rudo ( 9 augustus 2015),Eddy_V ( 9 augustus 2015),NeverEnough ( 9 augustus 2015),pcenter (14 augustus 2015),The Joker ( 9 augustus 2015)

  27. #168
    Geregistreerd
    4 oktober 2008
    Last Online
    7 september 2018 @ 07:46
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hoi allen, een tijdje geleden (periode 2010) bezocht ik meermaals Villa Vertigo om er met Emma af te spreken. Ik had er telkens een supertijd mee, maar ondertussen is deze Emma helemaal spoorloos verdwenen. Wie is de Emma die ik zoek? Emma was een vrij grote Roemeense dame, ik schat 1m75, ze stond er altijd op hoge hakken dus steeg ze nog meerdere centimeters, ze had zwart donker haar, en donkere ogen, ze was echt strak slank, met een kleine maar mooie boezem, ze wou deze wel laten vergroten vertelde ze, mogelijks zijn deze wat gegroeid ;-) In Villa Vertigo stond of zat ze altijd in de ruimte waar het eten geserveerd werd. Op het eerste zicht was ze wat afstandelijk maar eens je haar leerde kennen kwam een soms wat stille warme maar soms ook super opgewekte persoonlijkheid boven. Mocht iemand een idee hebben waar deze Emma zou uithangen, laat iets weten. Je zou me er een fijn cadeau mee doen! Groeten, en veel plezier allen

  28. #169
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Veel vrouwen uit die periode zijn niet meer actief maar ik heb het even voor je nagevraagt bij sonja. Ze is een jaar geleden gestopt volgens eigen zeggen. Er is geen contact meer op dit moment.

  29. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (13 augustus 2015)

  30. #170
    Geregistreerd
    25 mei 2013
    Last Online
    19 januari 2021 @ 19:43
    Berichten
    253
    Discussies
    4
    Thanks
    27
    Thanked
    173 in 92 posts

    Standaard

    Vorige week vrijdag de villa bezocht, had gelukkig tijd om wat langer te blijfen. Ik was er wel eens eerder geweest maar dat was wel even geleden. Het ziet er nog steeds heel sjiek uit. Het is echt een gebouw met uitstraling, ook veel dure mooie aito's op de parkeerplaats.
    Binnen netjes verwelkomd door een thekevrouw. Je krijgt zo'n chip ding waar je sterke drank op kunt vastleggen maar daar niet van gebruik gemaakt. Ik kleedde me om en liep naar buiten het was wat zweterig warm. Veel schaduw had je niet op het terras, het ziet er buiten wel heel mooi uit. Het was niet heel druk maar wel gezellig en een meisje kwam naast me zitten. Ze zei ze kwam uit Rus;land en we maakten een praatje maar ik was wel aan het eten, dat was wel goed. Ze had een hele blanke huid en blondde haren halflang. Echt een hele leuke dame maar ik wou toch liever eerst mijn eten opeten. Toen ben ik wat gaan rondlopen. Ik zag twee rooktenten 1 bij de nieuwbouw en 1 bij de oude villa. Ook maakte ik nog een praatje met wel een hele mooie blonde roemeense dame ze heette Luisa en zag er heel mooi uit.
    Ik kreeg het heel warm want het was warm maar ook van de dames dus ik nam een douche. Liep toen terug naar de bar in het oude gebouw en zag dat het daar drukker was geworden.

    Toen ik die mooie blonde russische weer tegen kwam dacht ik laten we nu maar eens wat doen. We gingen toen een kamer opzoeken, het was op de tweede verdieping in het oude gebouw, je had een mooi uitzicht op de tuin. Man man wat was dat een lekkere blonde russische zeg! Was supersex.

    Toen nog genoten van de mooie tuin en de muziek. Het beviel me wel goed in de villa. Sorry ik ben de naam van de russiche vergeten.
    „Ein Deutscher, ist ein Mensch, der keine Lüge aussprechen kann, ohne sie selbst zu glauben.“

  31. Onderstaande 5 leden hebben Theodor Adorno bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (21 augustus 2015),biged (16 augustus 2015),Bluebear (16 augustus 2015),Don Rudo (16 augustus 2015),Jansen (16 augustus 2015)

  32. #171
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Gisteren @ 20:29
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.357 in 1.021 posts

    Standaard

    Xenia?
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  33. #172
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aquarius Bekijk bericht
    Hmm - und warum kommen dann jetzt uralte Fotos?

    Auf Bild 2 sind ja noch die beiden alten Jacuzzis und das alte Mobilliar drauf.
    Und auf Bild 3 ist ebenfalls das alte Mobilliar zu sehen.
    Oder wurde das zurückgebaut?
    Jetzt noch die type frauen die damals anwesend waren auch zurück und dan wurde ich wieder gleich nach Villa Vertigo gehen und es wurde eben kein problem sein auch am Sonntag zu zahlen.

  34. #173
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Ik ben blij dat iemand anders het eens een keer zegt pic.. datzelfde heb ik ook in happy.. gevalletje van vroeger was alles beter. Maar ik denk nog vaak aan de tijden met sonya 3 jaar lang vaste prik 2x per week naar villa en altijd een kamer met sonya.. ������ good times.

  35. #174
    Geregistreerd
    25 mei 2013
    Last Online
    19 januari 2021 @ 19:43
    Berichten
    253
    Discussies
    4
    Thanks
    27
    Thanked
    173 in 92 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Xenia?
    Ik denk het niet als ik naar de foto's kijk. Dame waar ik mee was had halflang blond haar zonder krullen tot op de schouders. Ze droeg een wit doorzichtig jurkje. Ik schatte haar op 25-28 jaar.
    „Ein Deutscher, ist ein Mensch, der keine Lüge aussprechen kann, ohne sie selbst zu glauben.“

  36. #175
    Geregistreerd
    16 augustus 2015
    Last Online
    19 augustus 2015 @ 17:20
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    hallo allemaal, nieuw op het ijsberenforum, maar niet nieuw in het ijsbeer wereldje. Afgelopen 2 jaar de weg naar VV goed weten te vinden zonder echt negatieve ervaringen, maar wat me vandaag daar is overkomen vind ik wel heel apart. Eerst na binnenkomst gekamerd met een jonguh dame naam even ontschoten iets met een M 25 jaar tatoo op haar zij zwarte krul haar. Na een gesprekje van 2 minuten wist ze me mee naar boven te krijgen. de gehele tijd werd mij duidelijk gemaakt hoeveel tijd ik nog had, nou dat wipt ook lekker. beneden in het rook hok kwam ik een andere dame tegen. blond haar op knotje witte jurk met zwarte rondjes erop werkt er ongeveer 3 a 4 weken of maanden, ook weer na 2 minuten gesprek of ik mee ging kameren(wil ik best maar vind een beetje kennis maken wel redelijk normaal voor dat ik mijn portomonee trek), ik stelde voor eerst even op de loungebank een drankje te gaan doen. na hooguit 2 a 3 minuten op de loungebank had mevrouw honger, ik gaf aan dat ik al gegeten had en dat ze maar moest gaan eten en dan zou ik op haar wachten. ongeveer 2 uur later kwam ik haar weer tegen, ze keek me nauwelijks aan ik stap er op af om nogmaals een praatje te maken, eerst antwoordt wat ik kreeg: Nou wil je praten net lounge gaan we nog naar boven? ik zeg zo meteen, dat stond haar ook al niet aan. vervolgens een heel verhaal hoe goed ze was zeker de beste daar ook in tantra massage. ik vraag ben je echt zo goed. antwoordt zei, ik gaan niet mee naar de kamer hoef jou geld niet......Pardon? vraag ik, er lopen er immers zat rond die bergen beloven en boven je laten voelen als afgekeurd
    slacht vlees. Dat was volgens haar een kwestie van Shit happens... aan de ander kant van de bar dronk ik op mijn gemak mijn biertje op vervolgens begon ze tegen andere dames in het roemeens haar verhaal te doen, toen stonde er ongeveer nog 3 gezichten meer op onweer mijn kant op. bier op ik omkleden en naar de gast vrouw aan de balie mijn beklag gedaan, begint ze te lachen en antwoordt ja maar dat is de baas, ik zeg baas mijn reet, laat die onzin achterwege ik wens me zo niet te laten behandelen ze bleef maar lachen en als antwoordt geven dat is de baas. nou okey jongedame dan gaan we toch vort naar een andere club. 2 jaar goed naar mijn zin gehad daar. villa vertigo een dikke duim voor je omgang met je klanten, maar ik zoek het vort ergens anders.

  37. Onderstaande leden hebben mustangbas bedankt voor deze bijdrage:

    biged (16 augustus 2015)

 

 
Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12.

  FKK Artemis 468*60